Tag: politie-inzet
About politie-inzet
Bouman dreigt met terroristische aanslag…!!!!
Het scheidend opperhoofd met de koperen fluit van de Nationale Politie, Bouman, zocht vandaag de media met een dreigement…… De lopende wanprestatie durfde in de media te stellen, dat de politie veel meer geld nodig heeft, daar er anders een aanslag zal worden gepleegd in Nederland…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het is duidelijk: Bouman wil een politiestaat maken van Nederland en denkt daarmee aanslagen in Nederland te kunnen voorkomen………
Het is niet de taak van een disfunctionerende politiechef de politiek en het volk de les te lezen, al helemaal niet als het om uit te geven belastinggeld gaat…… De hele onzalige Nationale Politie heeft kapitalen aan belastinggeld gekost en dat is met name Bouman aan te rekenen!!
Bouman vertrekt per februari 2016, als ik goed ben ingelicht, dit is duidelijk vijf maanden te laat, met deze bedreiging heeft de flapdrol ten overvloede bewezen, dat hij totaal incapabel is. Deze bedreiging zou grond moeten zijn, hem op staande voet te ontslaan, waarna hij kan fluiten naar zijn grote ontslagvergoeding…..
CDA dingdong leeghoofd Toorenburg was dolblij met de uitlating van Bouman en bazuinde dit vanmorgen rond, o.a. op BNR. De uitlatingen van ‘scheidend korpschef’ (die woorden gebruikte ze een keer of tien) vond ze ‘zeer zorgelijk’…’ De trut vertelde dat het CDA al tijden schreeuwt om meer geld voor de politie. Over de mislukking van het opzetten van de Nationale Politie, sprak Toorenburg niet, reken maar dat het CDA daar een groot voorstander van is, terwijl die opzet intussen al zo ongeveer het dubbele kost, van men had begroot…….
Volgens van Toorenburg ligt dit aan de taken van de AIVD, die de politie uitvoert en de inzet van politie voor de toestroom van vluchtelingen……… Alweer geen woord over de belachelijke Nationale Politie, of over de totaal zinloze enorme inzet op softdrugs bestrijding, van dat laatste is het CDA overigens groot voorstander, terwijl er t.g.v. het gebruik van de harddrug alcohol, dagelijks 12 doden vallen in ons land………..
Trouwens wat betreft die politie-inzet voor vluchtelingen, dat is om deze mensen te beschermen en gemeenteraden te vrijwaren van geweld, geweld gepleegd door fascisten, die het liefst niet één vluchteling zien in Nederland……. Uiteraard vertelde van Toorenburg dit er niet bij, het CDA ziet de vluchtelingen immers liever gaan dan komen….. Zo kan de luisteraar die niet op de hoogte is, denken, dat die vluchtelingen allemaal geweld gebruiken, en dat dit veel politie-inzet kost…… Kortom alweer een staaltje van angst- en haatzaaien en niet voor ‘t eerst door een CDA politicus!!!
Een politiechef die dreigt met een aanslag, hoe is ‘t godverdomme mogelijk!!
Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.
Geldermalsen en het verzet tegen de komst van vluchtelingen………
Een fascistoïde samengeraapt zooitje uit Geldermalsen, wist daar een raadsvergadering te verstoren, dit vanwege de komst van een asielzoekerscentrum…….. Geldermalsen waar iemand het schijnbaar nodig vond de zoon van een wethouder de boodschap te geven, dat als zijn vader zou tekenen voor de komst van vluchtelingen, hij en de rest van het gezin vermoord zouden worden………..
Ophef alom en terecht, het vreemde is, dat er in de reguliere media meteen naar excuses wordt gezocht voor deze uiterst gewelddadige gang van zaken en smerige bedreiging………. U snapt ‘t al: was het niet allemaal veel te plotseling en zijn het niet veel te veel vluchtelingen (1.500)….? Dezelfde reguliere media, waaronder de landelijke radiozenders BNR en Radio1, die keer op keer ‘ongestraft’ figuren laten beweren, dat de aanslagplegers in Parijs, tussen de vluchtelingen mee de EU in zijn gekomen, terwijl dit vuile verhaal (wat haat- en angstzaaier Wilders cultiveert) al lang en breed naar het land van de fabelen is verwezen……
Het is een grof schandaal, dat de laatste 6 jaar zeker, veel asielzoekerscentra zijn gesloten, gisteren hoorde ik weer een enorme klotenklapper op de radio vertellen, dat die asielzoekerscentra toen sluiten, bewust en goed was, er was immers amper oorlog op de wereld…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! In deze wereld waar het neoliberalisme victorie kraait is de gang naar een gewapend conflict bijzonder kort…… Sterker nog: op gewapende conflicten en oorlogen, draait de machtigste industrie ter wereld: het militair-industrieel complex!!!
Vandaar ook dat 9 op de 10 keer, als er een gewapend conflict tot uitbarsting komt, er minstens één westerse regering achter de schermen aan de knoppen zit…. ‘Geheel toevallig’, is dat in 99 van de 100 gevallen de VS, met haar waakhond de NAVO tegenwoordig losjes aan de lijn……..
Zelfs de zwaar disfunctionerende VVD hufter Teeven, werd een beetje benauwd van het eigen asielzoekerscentra afbraakbeleid, toen hij vorig jaar voorspelde dat er minstens 60.000, maar wellicht meer vluchtelingen naar ons land zouden komen…… Moet u nagaan, deze zakkenwasser heeft niet eens actie ondernomen op z’n eigen woorden, hoewel hij zijn uitlating nog redelijk vroeg in het jaar deed…….. Onbegrijpelijk…!!!
Vanaf 1987 werden op veel plekken asielzoekerscentra (gadver wat een woord, dat ‘asielzoeker’) gebouwd, voor de toeloop van vluchtelingen. Dat gaf toen al veel opstootjes en razende (psychopathische) burgers, waar na een paar jaar, zelfs de grootste schreeuwers overstag gingen. Sterker nog: een aantal van hen zag met lede ogen, veel mensen vertrekken, die ze goed hadden leren kennen. Menigmaal heeft men zich als gemeenschap gekeerd tegen de deportatie van wat men ‘onze’ vluchtelingen noemde………
Echt mensen, er zou een strafrechtelijk onderzoek moeten komen, naar de besluitvorming, die hebben geleid tot sluiting van deze asielzoekerscentra……… De politie-inzet, alle transporten en ga nog maar even door, hebben al veel meer gekost, dan we kwijt waren geweest als we deze centra open hadden gehouden…… Ongelofelijk!!!
Nog een geluk dat de naar schatting 100.000 Oekraïners, die men hier ‘pro-Russische separatisten’ durft te noemen, naar Rusland zijn gevlucht, vindt u ook niet???
Intussen zijn keer op keer de rapen gaar en zaait Wilders met satanisch genoegen, z’n angst- en haatpraatjes rond, waarmee hij de onderbuik in het land heeft opgezweept, vooral bij hen die het begrip empathie niet eens kennen: psychopaten………
Voor meer berichten, n.a.v. het voorgaande, klik op één van de volgende labels, die u onder dit bericht aantreft: VS buitenlands beleid, NAVO, vluchtelingen, vluchtelingenbeleid, asielzoekerscentra, vreemdelingenhaat, fascisme, haatzaaien, angstzaaien, Wilders, PVV en/of PVV leugens.
Schippers en van Rijn: Zelfdoding Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden? Ons Neoliberale Inhumane Kabinet…….
Dit bericht vond ik afgelopen vrijdag op het blog van Stan van Houcke, het gaat om een artikel op De Lange Mars (DLM) van 3 december jl.:
Ons
Neoliberale Kabinet
Zelfdoding
Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden?
TOPICS:EuthanasieLymeSchuldenZorg

POSTED
BY: ROB
VELLEKOOP 03/12/2015
Ondanks
de hulp voor Adelien in 2014 van verontruste burgers die net op tijd
kwam, staat ze eind deze maand op straat. Ze is 32, heeft de
chronische ziekte van Lyme en kan haar huur niet meer betalen. Ze
dreigt haar bittere strijd te verliezen, niet van haar ziekte maar
van het verziekte zorgsysteem. Zij heeft nu nog minder te besteden
dan een jaar geleden voordat donateurs haar hielpen. Van een
Wajong-uitkering moet ze een restschuld bij de bank en bij een
ziektekostenverzekeraar betalen. Na inhoudingen op haar inkomen
houdt ze minder dan de bijstandsnorm over om van rond te komen. Geld
voor medicijnen heeft ze al helemaal niet.
In
maart 2014 is het voor Adelien haar laatste maand dat haar
boodschappen worden betaald uit één of ander potje waarop ze
tijdelijk recht had. Ze weet dan ook niet waar ze volgende maand
voedsel vandaan moet halen. Door haar voedsel allergieën kan ze de
meeste producten van de voedselbank niet verdragen.
Dankzij
haar interview in 2014 in de Hoogeveensche
Courant en
de acties die hier uit voortkomen krijgt ze donateurs voor haar
boodschappen. Dit verlicht de druk enigszins en zij is hiervoor erg
dankbaar. Helaas zijn al deze donateurs in de loop van 2015
afgehaakt door hun eigen persoonlijke omstandigheden.
Mensen
die ziek zijn zonder dat hun ziekte erkend wordt, krijgen geen
behandelingen vergoed. Dat geldt ook voor Adelien die de chronische
ziekte van Lyme heeft. Zij was 4 maanden toen ze besmet werd door
een teek. Pas in 2010 kwam ze hier achter door een buitenlandse
test. De uitslagen van de testen worden niet erkend in NL. Zij
krijgt een Wajong uitkering doordat ze de diagnose ‘psychische
aandoening’ en ‘ME/CVS’ heeft gekregen. Toch is ze doodziek.
Het is uiterst belangrijk dat Adelien zo snel mogelijk kan beginnen
met een goede behandeling die de Borrelia bacterie doodt maakt. Het
gaat steeds slechter met haar gezondheid.
Haar
gevecht gaat over de meest elementaire mensenrechten: bed,
medicijnen en brood.
“Blijkbaar
heb ik het recht niet om te leven”, zegt ze.
Hoe
kan je leven als je meer uitgaven hebt dan inkomsten plus 100.000
euro schuld en er niemand is om je te helpen? Deze schuld is
ontstaan nadat haar contract niet werd verlengd bij het bedrijf
waarvoor zij werkte. Ze werd weer ziek en daardoor moest ze haar
huis verkopen. Ver beneden de aankoopprijs. Vanaf die periode is de
ellende van Adelien begonnen.
Aan
minister Schippers schrijft Adelien:
“Wat
moet ik doen? Het is voor mij de zorgpremie betalen of eten en
medicijnen of een dak boven mijn hoofd. Welke daarvan moet ik
kiezen?”
Zonder
aangepast voedsel en supplementen kan ze niet leven. Leven zonder
dak boven je hoofd is voor niemand realistisch, dus Adelien besluit
tijdelijk haar zorgpremie niet te betalen. Gevolg: maandelijkse
boete van 153 euro van het Zorginstituut. Zij kan hier niets tegen
doen. Als ze dit geweten had van te voren dan had ze dit niet laten
escaleren. Ze is verkeerd geïnformeerd door het Zorginstituut.
Daardoor komt ze nu elke maand meer dan 600 euro tekort en lopen de
andere schulden ook op. Geen enkele instantie zegt een oplossing te
hebben voor deze situatie. De voornaamste schuldeiser de bank wil
haar schuld kwijtschelden alleen onder voorwaarde dat ze 30.000 euro
zal betalen.
Adelien
is niet iemand die snel opgeeft. Het probleem is alleen hoe moet ze
zichzelf redden als ze zelfs geen geld mag inzamelen?
Er
is ondertussen een website gemaakt waarop staat hoe mensen haar
kunnen helpen. Het moge duidelijk zijn dat ze zonder deze hulp het
niet gaat redden. De website Adeliens
Lyme Battle wil
haar graag een helpende hand bieden door middel van donaties. Geld
inzamelen heeft negatieve gevolgen voor haar. Daarom wordt
gevraagd om donaties in de vorm van een product/dienst of cadeaubon
voor bepaalde winkels. De laatste informatie over haar situatie
staat op haar Facebook
pagina.
In
Nederland kwamen in 2014 gemiddeld 5 mensen per dag om door
zelfdoding.
‘Het
zou toch te zot voor woorden zijn als euthanasie de enige oplossing
is?’ zegt
Adelien.
Steun
is van harte welkom: www.adelienslymebattle.com
Rob
Vellekoop, 3 december 2015
http://delangemars.nl/2015/12/03/zelfdoding-enige-uitweg-uit-onaflosbare-schulden/
Ten overvloede maakt dit artikel nog eens duidelijk, dat het huidige kabinet Rutte 2, van VVD en PvdA, gesteund door D666, ‘Christen’Unie en SGP, met de voorloper Rutte 1 gesteund door het CDA en PVV, beslissingen heeft genomen, waar naast de grote onderlaag, met name de zwaksten keihard worden getroffen. Zoals u hierboven las, de ziekte van Lyme wordt door de overheid niet erkent als chronische ziekte en dat is er nog maar één van een aantal wel degelijk chronische ziekten, die niet worden erkend en waar de patiënten in steeds grotere ellende belanden, niet alleen fysiek en geestelijk, maar ook financieel……
Het is als met de GGZ, waar de patiënten een groot deel van de kosten zelf moeten betalen, godbetert voor patiënten, die vaak al niet gemotiveerd zijn om bijvoorbeeld medicijnen te slikken en/of therapieën te volgen. Voor deze bezuinigingen werden doorgevoerd, die deze patiënten op kosten zouden jagen, werd het Kabinet en dan m.n. hare VVD kwaadaardigheid Schippers gewaarschuwd, dit niet te doen, daar de gevolgen aanmerkelijk meer zouden kosten, dan de ‘opbrengsten’ (van deze bezuiniging). Dit is o.a het gevolg van een grote politie-inzet op verwarde mensen (psychiatrisch patiënten, die door alle maatregelen, niet meer behandeld worden), onder meer de politie zelf heeft de politiek nog gewaarschuwd voor een toenemend aantal ‘verwarde’ mensen (psychiatrische patiënten) op straat (voor de GGZ bezuinigingen werden doorgevoerd). Intussen is duidelijk, dat de politie inderdaad de handen vol heeft aan ‘verwarde mensen’ en dat een groot aantal van deze patiënten zichzelf het leven heeft benomen. Schippers (en haar onderknuppel PvdA oplichter Martin ‘die vrouw’ van Rijn, plus voornoemde partijen staan tot aan de liezen in het bloed!!
Het is overduidelijk: Rutte 1 en 2 voerde en voert een bewust inhumaan beleid, om het aantal zelfdodingen (en hou eens op met het achterlijke zelfmoord) nog verder op te stuwen. Ach het zijn toch chronisch zieke mensen, die de maatschappij zo goed als niets meer te bieden hebben en in feite alleen maar geld kosten, die patiënten kan je maar beter kwijt dan rijk zijn, ja toch??!!! Het lijkt wel, of je met nazi’s te maken hebt, die redeneerden op dezelfde manier, al wachtten die niet op de zelfdoding door deze mensen……..
Zie ook: ‘Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..‘
en: ‘CBS meldt 31.000 daklozen in ons puissant rijke land………. Lang leve Rutte 2!!‘
en: ‘Zelfdodingen in 2015 gestegen naar 5 per dag……. Alweer een ‘geweldige prestatie’ van Rutte 2!!‘
en: ‘Huisuitzettingen: 25 per dag (minstens)!!!‘
en: ‘Schippers wil actie tegen verwarde personen……… AUW!!!‘
Voor meer berichten over/met suïcide, de zorg, ziekte van Lyme, GGZ, neoliberalisme, politie-inzet, ziektekosten verzekering, basiszorgpakket en/of Schippers, klik op het desbetreffende label, dat u onder dit bericht vindt.
Mitch Henriques vermoord middels verstikking (verwurging)…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!
Afgelopen vrijdag kwam het onderzoek naar de dood van Mitch Henriquez uit. Hij werd op 27 juni dit jaar gearresteerd door de politie, waarna hij ernstig werd mishandeld door minstens 4 agenten. Hij werd niet in de ambulance naar een ziekenhuis gebracht, maar in een politiebus (bewusteloos) naar het bureau vervoerd (althans, dat was aanvankelijk de bedoeling), tijdens die rit zou Henriquez zijn overleden. De dood van Henriquez was de spreekwoordelijke druppel, die tot grote rellen leidde in de Schilderswijk, waar men het racisme, de discriminatie en het etnisch profileren van/door de politie spuugzat was………
Radio1 wist afgelopen vrijdag alleen te melden (althans wat ik daar aan berichtgeving over meekreeg), dat Henriquez door zuurstofgebrek (verstikking, dus gewurgd…) om het leven kwam….. Echter ‘s morgen om 8 uur hoorde ik in het (ik dacht BNR) nieuws, dat Henriquez tijdens de mishandeling nog een groot aantal bloeduitstortingen had opgelopen (o.a. op de slaap en neus) en een gebroken strottenhoofd….!!!! Kan u nagaan, wat een enorm geweld er is gebruikt door de agenten, die tot de afloop van het onderzoek gewoon in dienst konden blijven……….. Waarom Radio1 dit alles niet meldde, is mij een raadsel, je zou bijna denken dat men de berichtgeving niet te gruwelijk wilde maken, om nieuwe rellen te voorkomen……….
Nog steeds is de nekklem niet verboden als geweldsmiddel van de politie….
en: ‘Haagse politie zwaar nalatig bij arrestatie, man overleden………..‘
en: ‘Mitch Henriques vermoord middels verstikking (verwurging)…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!‘
en: ‘Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..‘
en: ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!‘
en: ‘Nekklem: politie maakte alweer een dodelijk slachtoffer middels deze martelmethode…..‘
en: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek………‘
en: ‘Van Aartsen niet over de dood van Mitch Henriquez en de rol van de Haagse politie daarin………..‘
en: ‘Nekklem martelmethode gepropageerd bij Argos………..‘
en: ‘Bouman is blij dat er een onderzoek naar de nekklem komt…….. AUW!!!!‘
Voor meer berichten met/over Mitch Henriquez, politie-inzet, Bureau De Heemstraat (politiebureau in de Schilderswijk), rellen, etnisch profileren, racisme en/of discriminatie, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Kop van de tekst aangepast op 14 februari 2017 (‘door’ vervangen met ‘middels’ en ‘verwurging’ toegevoegd).
Van der Laan zwaar verontrust en geschokt over dode op ‘Amsterdam Dance Event……’ Uitermate hypocriet!!
Een 31 jarige vrouw, die een cocktail van harddrugs had gebruikt op het Amsterdam Dance Event (ADE), is daaraan overleden……. Eberhard van der Laan, ‘de burgervader’ van Amsterdam, u weet wel, de hufter die tegen de wil van de Palestijnen in, een stedenband (of ‘samenwerkingsverband’) wil met Tel Aviv*, verklaarde geschokt en verontrust te zijn, dat zoiets kon gebeuren……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! U zult denken, hier valt niet om te lachen, maar als u nagaat dat aan het gebruik van de harddrug alcohol**, in Nederland dagelijks maar liefst 12 mensen overlijden, is deze ’emotie’ van van der Laan, wel uitermate vals. Immers van die 12, moet er minstens dagelijks 1 in Amsterdam overlijden!! Dit alles, terwijl onze politie-inzet juist is gericht op alle andere drugs, zelfs op de softdrugs (die niet verslavend zijn)!! Of hoe kan je belastinggeld en politie-uren op grote schaal verspillen……..
Nog even ter herinnering: drugstesten zijn wegbezuinigd van feesten als het ADE……. Daar ziet Rutte 2 geen noodzaak toe, Rutte 2 waar de PvdA, de partij van van der Laan, een belangrijke bijrol speelt!!!! Ook vorig jaar waren er een paar doden te betreuren op het ADE en werd de roep om herinvoering van de testen groter, maar helaas……….
** Alcohol is een uiterst verslavende harddrug, die vergeleken met alle andere harddrugs bij elkaar opgeteld, verreweg het meeste schade toebrengt aan het individu, diens omgeving en de maatschappij, zowel direct als indirect!! Begrijp me goed, ik ben niet van de blauwe knoop en gebruik regelmatig alcohol, maar feiten mogen niet verzwegen worden…..
Voor meer berichten over/met ‘alcohol en drugs’ (ha! ha! ha!), alcoholisme, harddrugs, XTC, amfetamine, softdrugs, weedpas (‘wietpas’), politie-inzet en/of van der Laan, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Softdrugs verkoopverbod voor buitenlanders is volgens de Hoge Raad niet discriminerend, daar het drugstoerisme tegengaat…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
In BNR Juridische Zaken afgelopen week (herhaling o.a. zondag na 18.00 u.), in het nieuwsoverzicht, de melding dat de Hoge Raad heeft geconcludeerd, dat het verkoopverbod, van softdrugs aan buitenlanders, niet discriminerend is. Als grond daarvoor voert de Hoge Raad een uitspraak van de EU rechter aan, die in 2010 concludeerde dat Nederland maatregelen mag treffen, die drugstoerisme tegen gaan…….. Uiteraard werd die uitspraak gedaan op de klacht van overlastveroorzaking voor de bewoners in de grensstreken…….. Dit terwijl die overlast voor deze bewoners, sinds de invoering van dat verbod, juist is toegenomen!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, je kan natuurlijk niet van de ‘hoge rechters’ verwachten, dat ze zich in de werkelijkheid van alle dag verdiepen!!
Door dit verkoopverbod van softdrugs aan buitenlanders, draait de politie in de grensstreken overuren, daar drugsrunners van de drugsmaffia in het gapende gat zijn gesprongen, dat door dit verbod is ontstaan. Deze drugsrunners gaven al overlast voordat het verbod werd ingevoerd, eerder waren dit meestal buitenlandse drugsrunners, maar nu zet men simpelweg lokale drugsrunners in, om buitenlandse softdrugs kopers op te vangen en hen alsnog de softdrugs te verkopen. ‘Het leuke’ is nu wel, dat die drugsrunners ook zo ongeveer alle bestaande harddrugs verkopen. Dat is niet onopgemerkt gebleven bij de lokale jeugd, die zich nu, intussen in het hele land kunnen ‘verheugen’ op een ruim aanbod van XTC, amfetamine, voor de wat beter bij kas zijnde gebruikers cocaïne (al was daar al geen gebrek aan in Nederland..) en heroïne. Hoewel men die laatste drug (super verslavend) eerst nog wel als monster bijna voor niets levert, waarna bij verslaving de hoofdprijs betaald moet worden (het ‘pushen’ van heroïne)………..
Wat de eerste 2 harddrugs betreft, XTC en amfetamine, daarover stelt de GGZ zorg in Nederland, dat zij met een grote hoeveelheid jongeren te maken hebben, die problematische gebruikers zijn geworden…… Gezien de uitspraak van de Hoge Raad, vinden de rechters, dat de overlast inderdaad is afgenomen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Mensen, dat is het hoogste (echte) strafrecht in ons land…… Is het godverdomme niet om te janken???!!!!!
Voor meer berichten over/met ‘alcohol en drugs’ (een belachelijke scheiding, daar alcohol de harddrug is, die verreweg de meeste schade toebrengt, zowel direct, als indirect, zowel aan het individu, diens omgeving, als aan de maatschappij..), softdrugs, weedpas (= zoals u begrijpt: wietpas), politie-inzet, XTC, amfetamine, heroïne, harddrugs, verslaving, GGZ en/of Opstelten (die heeft Nederland van de laagste plaats gehaald, als het gaat om problemen door harddrug gebruik, met zijn grote inzet op het aanpakken van softdrugs en de invoering van de weedpas en daarmee de zorgkosten verder opgejaagd), klik op het desbetreffende label onder dit bericht.
Politie polo voldoet niet, woordvoerder stelt dat je pas na één jaar kan zien, of kleding voldoet……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
De politie is niet uit het nieuws ‘te slaan’, dat bleek afgelopen week wel*. Gisteren werd daar nog eens een extra bericht aan toegevoegd: 260.000 politie polo’s voldoen niet: de gele strepen op dit kledingstuk laten na verloop van tijd los en de agenten die het moeten dragen, klagen dat ze snel gaan zweten in deze polo’s……….. Een woordvoerder van de politie verklaarde, dat je na één jaar pas ziet, of een kleding voldoet…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat zal die figuur ongelofelijk veel kleding hebben verzameld tijdens z’n leven!!
Degenen die over de aankoop van uniformen voor de politie beslissen, zijn zo ondeskundig, dat ze ten eerste niet begrijpen, dat bepaalde stoffen, de lichaamstemperatuur slecht afvoeren, waardoor men binnen de kortste keren gaat zweten. Ten tweede, zouden dergelijke figuren, die over de (openbare) aanbesteding gaan van uniformen, toch minimale kennis moeten hebben, over applicaties (de gele stroken) op kleding en moeten kunnen beoordelen, of dergelijke applicaties ‘de tand des tijds’ kunnen doorstaan……….
Ik vrees dan ook, dat deze inkopers (je mag hopen, dat daar meer dan één persoon over gaat), tegen een zekere beloning voor een producent hebben gekozen en nu met de neus tegen de deur lopen……. ha! ha! ha! ha! ha!
Nogmaals: één ding is zeker, deze boekhouders/inkopers hebben totaal geen verstand van kleding!! En dit nadat er de laatste 15 jaar al zoveel te doen was rond politie-uniformen……
Ongelofelijk mensen!!
Voor meer berichten met/over politie uniform, politie, politie-inzet, Nationale Politie, Bouman, van der Steur, Opstelten en/of Teeven, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Bouman stapt op vanwege het nieuwe stadium waarin de ramp met de Nationale Politie zich gaat voltrekken…….. ha! ha! ha! ha! ha!
Gisteren kondigde Bouman, het opperhoofd met de koperen fluit van de Nationale Politie, zijn vertrek aan bij die Nationale Politie, hééééél toevallig precies op dezelfde dag, dat van der Steur zich voor zijn laatste blunders moest verantwoorden voor de Kamer……… ha! ha! ha! ha! Van der Steur zou daar o.a. ondervraagd worden over de rampzalige gang van zaken met diezelfde Nationale Politie, de vorming daarvan gaat een paar jaar langer duren en het budget wordt voor zo’n 100% overschreden……..
Eerder stelde de arrogante regenteske kwast Bouman, dat wanneer iemand het beter kon dan hij (daar bedoelde hij zijn blunderen mee, wat betreft de Nationale Politie), die het maar moest overnemen. Uiteraard bedoelde hij daar niet het ‘blunderen’ mee, daar de enorme oetlul werkelijk dacht, dat hij een prestatie van formaat aan het neerzetten was en hij ervan overtuigd was, dat alleen hij ‘de klus kon klaren…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Op Radio1 (voor 10.30 u.) was Bouman te horen met zijn verhaal over het hoe en waarom. Wel 10 keer vielen de woorden ‘moeilijk en ingewikkeld’. Een en ander heeft totáááááál niets te maken met alle kritiek op zijn functioneren, of enige politieke dwang, zo liet de paljas weten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Behalve dat Bouman een enorme kluns is, kan hij dus ook liegen dat het gedrukt staat!!!
Ook de vorming van de Nationale Politie staat niet ter discussie, aldus Bouman, dat is wel duidelijk geworden uit het rapport van Rinnooy Kan, waar je volgens zeggen van Bouman louter positieve zaken over zijn eigen functioneren in kan vinden, althans dat zou je denken, zijn woorden beluisterend…. Het rapport van Kan, komt uit een onderzoek, dat duidelijk met de opzet werd gestart, om de vorming van de Nationale Politie veilig te stellen. Dit daar er teveel commentaar was, uit de politiek, de media, het publiek, plus de politie organisatie en bepaald niet alleen van de ‘gewone agent’ op straat……. Met andere woorden: Bouman was niet meer te handhaven!!!
Van der Steur liet gisteren weten het besluit van Bouman moedig en wijs te vinden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alsof het voor hem nog een verrassing was en Bouman niet allang al z’n krediet had verspeeld binnen de politie organisatie. Volgens van der Steur trad Bouman terug omdat hij vervroegd met pensioen wilde gaan….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zelfs dat had de kwezel niet met Bouman doorgesproken, want deze zei er niet over te piekeren met pensioen te gaan, al wil hij nu buiten de politie gaan werken (waarschijnlijk is hem al een dik betaalde baan elders aangeboden). Daarover gesproken: die Bouman kreeg meer dan het ministerssalaris, omdat hij het waard zou zijn……. ha! ha! ha! ha! Buiten dat dit natuurlijk gelul van een dronken aardbei was, verdienen zelfs de ministers van de laatste 50 jaar niet, wat zij voor hun prutswerk betaald kregen en krijgen, de helft daarvan was nog te veel geweest en is ook voor het huidige prutswerk veel te veel!!!
Marcouch, de PvdA schaam Marokkaan, die zelf uit de politie komt, liet weten dat hij grote bewondering heeft voor de ‘geweldige inzet’ van Bouman……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met nog zo’n ‘inzet’ zit Nederland binnen de kortste keren aan de grond, als het om politiewerk gaat, werk dat nu al aan veel twijfels onderhevig is!!!! Als PvdA kloot liet Marcouch weten dat hij groot respect heeft voor de beslissing van Bouman om op te stappen…. ha! ha! ha! ha! Alsof Bouman nog een andere keus had!!!
Diverse andere politici lieten een zelfde soort lulverhaal horen over Bouman, daarmee aangevend, dat ze zelf ook totaal incapabel zijn voor hun functie! Jééééézus!!!
Voor meer berichten met/over Bouman, van der Steur, Rinnooy Kan, Ahmed Marcouch, en/of Nationale Politie, klik op het betreffende label, onder dit bericht.
Zwanendrifter Oostveen spande kort geding aan tegen dierenarts Saskia van Rooy…….
Ongelofelijk, de schoften die zwanendrifters worden genoemd, dierenbeulen die hun broodwinning van een welhaast middeleeuws beroep hebben gemaakt, daagden dierenarts Saskia van Rooy voor de rechter met een kort geding. De schoften, drie ‘mannen’ van de familie Oostveen, beschuldigden van Rooy o.a. van stalken en het doen van negatieve uitlatingen t.a.v. van hun handelen in de sociale media…….. Deze familie Oostveen bedreigden tegenstanders van deze grove dierenmishandeling, gebruikten daadwerkelijk geweld tegen deze mensen en tegen van Rooy, voorts hielden ze zich zelfs niet aan de bepalingen van hun ontheffing………
Tijdens de zitting gistermiddag, zo meldde Radio1 (diezelfde middag 16.07 u.), werden de aanklachten van Oostveen al snel doorgeprikt. De uitspraak is over 2 weken.
De redactie van Eenvandaag had contact gezocht met met het ministerie van Economische Zaken (waar ook landbouw onder valt), daar PvdA trol Dijksma verantwoordelijk is voor deze zaak. Begin mei jl. beloofde Dijksma de zwanendrifters hun onthouding per direct te zullen intrekken en met wetgeving te komen. Volgens de redactie, heeft Dijksma nog geen stap gezet in dit dossier. Zoals gezegd, Dijksma had beloofd de ontheffing voor de drie psychopaten Oostveen per direct in te trekken, daar ze zich niet aan de voorwaarden hebben gehouden (en houden), maar heeft dit niet gedaan…….. Ook van voorbereiding op wetgeving schijnt nog geen sprake te zijn……. Is het godverdomme niet om te janken!!!
Overigens: met behulp van hare ploertigheid, oud CDA minister Verburg, kon het driften voor vlees, dons
en veren nog eens verlengd worden met 10 jaar, plus daaraan gekoppeld een extra ontheffing, voor een periode van
nog eens vijf jaar……….
Volgens van Rooy, doet de politie bijna niets als ze melding maakt van de illegale handelingen, door de Oostveen hufters…….. Ook de NVWA, die de schoften Oostveen aan zou kunnen pakken, vanwege onrechtmatig handelen, doet niets, aldus van Rooy, hetzelfde geldt voor de handhavers van de waterschappen…… Al is dat voor de NVWA dan wel weer het normale gedrag, ze zijn alleen goed in het controleren van kleine kroegen op roken, waarbij ze het milieu vervuilen met hun foute auto’s, die per rit meer (en gevaarlijker) gif produceren dan 10.000 rokers gezamenlijk doen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Overigens, toen Oostveen een aanklacht tegen van Rooy indiende, ondernam de politie wel onmiddellijk actie!!
Nogmaals: ongelofelijk!!!
Voor meer berichten met/over zwanendriften, dierenmishandeling, Dijksma en/of Verburg, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
