Dion Graus: als boeren hun koeien mishandelen, worden ze meteen door de politie aangepakt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De valse dierenvriend van de fascistenbeweging PVV, Dion ‘met de losse handjes’ Graus, liet gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens van zich horen (althans voor mij was dit een lange, gelukkige stilte)…….. Hij gaf commentaar op Radio1, waar men gistermiddag aandacht had voor in ‘het wild’ levende dieren (In Nederland… ha! ha! ha!) en het ‘immense probleem’, dat deze dieren bij een strenge winter wel eens in de problemen kunnen komen, als ze niet bijgevoerd worden. Graus bepleitte, zoals een aantal anderen al langer doen, het gebruik van de prikpil, zodat deze dieren zich niet al te fors kunnen voortplanten (bepaald geen gek idee). Zodat er voldoende voedsel overblijft voor bijvoorbeeld de hele kudde runderen.

Graus stelde, dat het mishandeling is, als je die dieren dood laat gaan, als ze te weinig voedsel hebben, ze sterven dan immers de hongerdood (en gezien de ‘grootte’ van de postzegel waar deze dieren op moeten leven, kan ik me daar in vinden). Daarop zei Graus, dat een boer die z’n koe mishandelt, met de politie te maken krijgt, terwijl deze manier van mishandeling (de hongerdood laten sterven) niet wordt vervolgd……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is de makke met Graus, hij is zogenaamd dierenliefhebber, maar de intensieve martelveehouderij laat ‘m koud, althans daar hoor je deze ork niet over. Werden boeren die hun dieren op dergelijke manier massaal mishandelen maar vervolgd….. Vervolgd voor zaken als koeien die het jaarrond binnen staan, of stallen met 700+ geiten of varkens (die nooit buiten komen), of stallen met onnoemelijk veel kippen of ander pluimvee, om over gekooid gehouden konijnen en pelsdieren maar helemaal te zwijgen. Waarom zoekt Graus niet wekelijks de media, om zijn gram daarover te spuien???? De politie die intensieve veehouderij beulen aanpakt……. ha! ha! ha! ha! Was dat maar waar!!

Dion Graus? Een vuile hypocriet!! Ach wat wil je, een fascist van de PVV!!!

Voor meer berichten over/met de intensieve martelveehouderij, megastallen, gigastallen, dierenmishandeling, vleeseten en/of Dion Graus, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

Gisteren begon een rechtszaak tegen de staat, Frank van der Linde, slachtoffer op wie deze dodelijke martelmethode werd toegepast, heeft de zaak aangespannen. Na de dood van  Mitch Henriquez, die een paar maanden geleden met deze methode werd gewurgd door een politieagent, besefte van der Linde, dat hij groot gevaar liep, toen men deze schunnige martelmethode op hem toepaste. Van der linden noemt de zaak Henriquez expliciet in zijn aanklacht tegen de staat.

De landsadvocaat durfde glashard te stellen, dat in noodgevallen de nekklem gebruikt moet kunnen worden…… Dit terwijl de wurgmethode van deze nekklem bewust niet wordt geoefend, daar anders het gevaar bestaat, dat de nekklem te vaak wordt toegepast, aldus de landsadvocaat, die stelt dat ‘deze techniek’ alleen in zeer uitzonderlijke situaties moet worden toegepast, als ‘laatste redmiddel…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus een levensgevaarlijke wurgmethode wordt bewust niet geoefend……….Maakt ‘t uit, dat er dodelijke slachtoffers vallen, ook al voor Henriquez vielen er in Nederland dodelijke ‘ongevallen’ te betreuren, door deze vreselijke marteling…..

Schandalig genoeg was de dood van Henriquez niet genoeg, om een onmiddellijk verbod in te stellen, de zwaar disfunctionerend minister van Veiligheid (ha! ha! ha!) en Justitie, van der Steur, stelde doodleuk een totaal overbodig onderzoek in en zei daarbij, dat tot de uitkomsten van dit onderzoek bekend zijn (godbetert medio 2016), hij geen verbod zal instellen……. Nogmaals: ook al was Henriquez niet het eerste dodelijke slachtoffer en heeft de politie in de VS de nekklem daar verboden, vanwege het grote aantal dodelijke ‘ongevallen’, stelde van der Steur nog eens een onderzoek in…….. In alles willen we politiestaat VS kopiëren, behalve met dit soort zaken, ongelofelijk!!!! Buiten dat bestaat er in Nederland ook nog eens zoiets als een martelverbod!!!!

Iemand verwurgen als laatste ‘redmiddel……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!’

Voor meer berichten over/met Mitch Henriquez, nekklem, anti-martelverdrag, martelen en/of marteling, klik op het bewuste label, onder dit bericht.

Deurwaarders doen hun beklag over politieacties……. Het heilzame werk komt stil te liggen……..

Gistermorgen schreeuwden de deurwaarders moord en brand, ze konden ‘hun heilzame werk’ niet meer uitvoeren, door de politieacties…… Welk heilzame werk? Welnu: het uit hun huis donderen van mensen, die de schulden op hun huis niet meer kunnen betalen……. Dit werk doen de deurwaarders alleen, als de politie assistentie verleent……..

Het uit hun huis gooien van mensen (zowel huurders als kopers), is een grote kostenpost voor de belastingpot en niet alleen vanwege de benodigde politie-inzet….. Maar ook het herhuisvesten van mensen en de spullen die ze nodig hebben voor een normaal huishouden, komt uit de belastingpot. Die spullen zijn nodig, daar deze arme mensen (en hun kinderen, die hier een trauma door oplopen) bij huisuitzettingen meestal ook het grootste del van hun spullen kwijtraken……

De schulden van deze mensen (meestal aan banken, dan wel woningcorporaties) kunnen beter kwijtgescholden worden, waarna je ze van mijn part 5 jaar onder curatele stelt, zo kan je de mensen leren met geld om te gaan. Al moet ik daar onmiddellijk aan toevoegen, dat mensen die op een minimum leven, altijd tekort aan geld hebben, het zal u duidelijk zijn, dat je niet kan leren om te gaan met geld, als je daar een chronisch tekort aan hebt…… Te weinig geld voor de eerste levensbehoeften (als energie en water) en een dak boven het hoofd……….. Te weinig om van rond te komen, die situatie geldt intussen voor meer dan 4 miljoen Nederlanders, die tegen-, op-, of onder de armoedegrens leven…….. Dat is vragen om grote problemen, die de belastingbetaler mag opknappen, een ongelofelijk domme manier van ‘handelen….’ Dit nog bij de waanzinnig gestegen kosten voor huisvesting, om de huizenbubbel in stand te houden, betalen huurders een godsvermogen voor hun huis, zelfs in achterstandswijken en voor huizen die amper of niet geïsoleerd zijn……. Dat een groot aantal kopers veel te duur wonen, ook al door die achterlijke huizenbubbel, zal voor niemand een verrassing zijn…..

Voor meer berichten over huisuitzettingen, deurwaarder, armoede, huizenbubbel, huizenprijs en/of huurliberalisatie, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Van der Steur dik tevreden met de vorming van de Nationale Politie, daarom 3 jaar extra tijd, om de troep op orde te krijgen, plus een extra injectie van 230 miljoen!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het gaat zo goed met de Nationale Politie, onder de psychopathische hufter Bouman, die denkt zich te onpas en te onpas tegen de politiek aan te kunnen bemoeien, dat er 230 miljoen extra naar dit wangedrocht moet, dat is een verdubbeling van het budget…….. Bovendien is er een uitstel van drie jaar op de einddatum voor de vorming van de Nationale Politie afgesproken, m.a.w. de vorming van de Nationale Politie moet over drie jaar klaar zijn…….. ha! ha! ha! ha!

De verantwoordelijk minister, de belachelijke VVD hansworst van der Steur, stelde dat e.e.a. niet ten koste is gegaan, gaat of zal gaan, van het politiewerk…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Volgens mij, denken de politieagenten daar ‘iets anders’ over, dat blijkt wel met de politieacties, die bepaald niet alleen over een loonsverhoging gaan……. Het extra geld voor de vorming van de Nationale Politie, wordt uit het eigen politiebudget gehaald, uiteraard gaat ook dat ‘weer niet’ ten koste van het politiewerk….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De VVD liet weten, dat e.e.a. getuigt van realiteitszin bij van der Steur….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het valt me godverdomme nog mee, dat de VVD niet een veel hoger salaris eist voor haar partijcollega en disfunctionerend minister van der Steur en de lopende wanprestatie Bouman….. Allemachtig, hoe kan je een enorm debacle omdraaien in een positief resultaat……

Burgeropperhoofd met de koperen fluit, van de Haagse politie, VVD kakzever van Aertsen, die met de aangepaste plannen voor de Nationale Politie*, zijn taak als korpsbeheerder niet kwijtraakt, stelde dat deze reorganisatie op de vorming van de Nationale Politie, al was voorbereid door de oud-minister, de disfuntionerende VVD koekwous Opstelten…… Alsof dit achteraf een compliment waard is, terwijl dit onzalige, peperdure idee van een Nationale Politie, uit de versleten peniskoker komt van diezelfde zwaar wanpresterende kwast Opstelten…… ha! ha! ha! ha! ha!

*  De vorming van de Nationale Politie is zo’n geweldig succes, dat bepaalde voornemens, of doorgevoerde zaken, ofwel niet door gaan, dan wel worden teruggedraaid…… ha! ha! ha! ha! ha! Zo blijven de burgemeesters nu wel korpsbeheerder van de politie in hun stad of regio.

Voor meer berichten over de Nationale Politie, politie-inzet (ook voor de enorme zinloze inzet op softdrugsbestrijding, waar ook van der Steur groot voorstander van is), softdrugs (vanwege die zinloze politie-inzet), Bouman, van der Steur en/of Opstelten, klik op het desbetreffende label onder dit bericht.

Politie negeert aangifte doodsbedreiging……

De politie is zeer nalatig geweest i.z. de moord op verpleegkundige Linda van der Giesen, zij werd afgelopen maandag doodgeschoten op het parkeerterrein van het ziekenhuis waar ze werkte. Van der Giesen had een paar weken geleden aangifte bij de politie gedaan van een doodsbedreiging door haar haar ex-partner, een aangifte die zij deed na die bedreiging en nadat ze van anderen te horen kreeg, dat deze ex-partner in het bezit van een pistool was….. De politie en officier van Justitie gaven gistermiddag een persconferentie, waarin de politiewoordvoerder dit openlijk toegaf, met veel spijt overigens…… Ja, het zou er nog bij moeten komen, dat de politie dergelijke missers normaal zou vinden…..

Daarover gesproken: het is, op z’n zachtst gezegd, bepaald niet de eerste keer, dat dit gebeurd……. Dit soort zaken is afschuwelijk en het zou nooit meer voor moeten komen, maar ook op ander gebied zijn de politie en het OM vaak uiterst laks, neem ‘het optreden tegen’ seksueel misbruik in het verleden, of aangiftes betreffende sektes. Voor die sektes durft het OM na aangiftes openlijk te zeggen (zelfs als er sprake is van seksueel misbruik is), dat ‘we nu eenmaal vrijheid van godsdienst hebben…….’

Ongelofelijk, godverdomme!!!

Zie ook:

Sektesignaal verdwijnt vanwege tekortschietende wetgeving…….

Sekte meldpunt ‘Sektesignaal’, dat fiks disfunctioneert, zoekt eindelijk de media………

Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..

Gisteren berichtte ik al over de opperfluiter van Nederland, de zwaar disfunctionerende hufter Bouman, van de Nationale Politie. Gisteravond las ik op het Blog van Stan van Houcke een ingezonden bericht van een niet nader genoemde schrijver. De schrijver waarschuwde voor het opperhoofd met de koperen fluit Bouma, daar deze telkens weer de media haalt met uiterst waanzinnige uitspraken, waar ik er eerlijk gezegd een paar van heb gemist.

Op 3 november 2014 pleitte Bouma ervoor, dat politieagenten altijd hun pistool bij zich zouden moeten hebben, ook buiten diensttijd, dit vanwege de ‘terreurdreiging…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als je terreur in de straten en huizen wilt, moet je dat vooral doen!!

Op 5 maart jl. stelde Bouman, dat hij aparte wetgeving wil voor politieagenten. Dus geen berechting meer onder het normale strafrecht, maar met inachtneming van speciale regels voor politieagenten. Het is volgens B. (je zou bijna een balk over z’n ogen moeten laten zien op de foto’s van z’n psychopatenkop) onterecht dat het strafrecht geen onderscheid maakt tussen de agent die uit ‘veiligheidsoverwegingen’ geweld gebruikt (ha! ha! ha!), of geweld dat de eerste beste crimineel gebruikt……. Vorig jaar waren er maar liefst 158 schietincidenten, waarbij zoals u weet slachtoffers vielen, die niet eens gewapend waren…. B. zei hier verder over, dat er voor de vervolging van agenten toegesneden wetgeving nodig is, toegespitst op de bijzondere bevoegdheden van de agent…… U hoeft natuurlijk niet te vragen, hoe Bouman die wetgeving in gedachten heeft…….

Op 11 maart jl. weigerde Bouman in het Kamergebouw z’n pistool af te geven, toen hij daar was voor een bijeenkomst en hij ging dan ook uit protest onverrichter zake terug……. Hoe bedoelt u, Bouman is geen psychopatische autocratische hufter????

Op 11 mei j. durfde de arrogante psychopaat Bouman, na kritiek op de Nationale Politie, te zeggen, dat als er iemand is, die beter is dan hij, hij plaats zal maken…….. ha! ha! ha! ha! Dus Bouman heeft de vorming van de nationale Politie in de stront laten lopen en als er iemand is, die dat beter kan, moet die de koperen fluit maar van hem overnemen!!

Op 22 juli jl. waarschuwde Bouman voor ’emotionele valkuilen’, dit n.a.v. het vonnis, waarbij een agent werd veroordeeld tot twee jaar cel, vanwege het totaal onverantwoord schieten van die agent, waarbij een man, die naast een verdachte in een auto zat, werd doodgeschoten*. Dit maakte volgens Bouman heftige emoties los, bij de politie. “Het voedt bij
velen de frustraties over gebrek aan erkenning en over het vertekende
beeld dat (sociale) media al te vaak van ons werk en onze mentaliteit
schetsen
”, aldus Bouman…. In feite zegt Bouman hier, dat het vonnis een schande was en dat de manier waarop men in de ‘sociale media’ bericht over de politie, volkomen buiten de werkelijkheid staat…… Met andere woorden: die sociale media moeten positief over de politie berichten en alle kritische berichten over de politie zijn leugens……… Dan kritiek maar verbieden, toch Bouman??? Wat betreft de mentaliteit van Bouman, weten we intussen zoveel, dat we die als uiterst gevaarlijk kunnen betitelen!!

Op 3 augustus jl. schreef Bouman in een brief aan van der Steur, dat hij niet blij is met de nieuwe EU wetgeving, waarin de verdachten binnenkort het recht hebben, pas mee te werken aan een verhoor, als zijn/haar advocaat daarbij aanwezig is. Volgens B. zal dit leiden tot minder strafvervolging……… Alweer: de politie die haar werk niet goed uitvoert, moet beschermd worden tegen advocaten, die de verdachte (meestal een leek) wijst op de valkuilen in een verhoor, waarmee deze onterecht veroordeeld zou kunnen worden. Zoals we weten, gebeurt dit nog al eens en dat wil Bouman vooral zo houden!!

Het is als bij het bericht dat ik gisteren plaatste, waarin Bouman min of meer stelde, in het vervolg dure advocaten in te huren, voor doodschietende of wurgende agenten….** Een dure advocaat, i.p.v. zijn personeel eindelijk eens goed op te leiden, zodat ze niet meteen verwurging gebruiken, om een verdachte in bedwang te houden, of zelfs hun pistool pakken, terwijl dat vaak niet nodig is en mochten ze dat toch doen omdat het echt niet anders kan, een verdachte in het been, in plaats van de borst of het hoofd schieten……….

Onder andere een reactie van Sonja n.a.v. het bericht op het blog van van Houcke (let op u kan via de ‘links’ met ‘cookies’ worden geconfronteerd, daar moet ik u sinds kort voor waarschuwen),

Sonja heeft een nieuwe reactie op je bericht “Gerard Bouman’s Politiestaat” achtergelaten: Gisteren: politie schietend op vol terras, schiet onschuldige omstander in been. 

Gisteren bij een ander ‘incident’: Politie schiet verwarde man in been tijdens aanhouding in Badhoevedorp

Kortom Bouman wil eigenlijk een politiestaat maken van Nederland, dat ben ik helemaal met de schrijver eens!

* Zie: ‘Agent veroordeeld tot 2 jaar cel, wegens doodslag, onterechte hysterie alom……………

** Zie: ‘Bouman: i.p.v. betere training van agenten, wil dit opperhoofd van de Nationale Politie dure advocaten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over Bouman, politie-inzet, politie, schietoefening, wapenbezit, etnisch profileren, discriminatie, Mitch Henriquez, Mike Stok en/of geweld, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Excuus voor een klein deel van de ‘lay-out’, na een paar pogingen gestopt met correcties.

Bouman : i.p.v. betere training van agenten, wil dit opperhoofd van de Nationale Politie dure advocaten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De enorme blunderende zakkenwasser Bouman, die godbetert de nationale Politie op de been had moeten hebben maar daar nog steeds niet is geslaagd, probeert op andere manieren ‘positief’  de pers te halen Zo ook gisteren weer, n.a.v. de rechtszaken die tegen agenten werden gevoerd en waarbij afgelopen week, twee agenten werden vrijgesproken van vervolging voor het in de rug schieten van Mike Stok, die met een wandelstok zwaaide en de agent die eerder werd veroordeeld tot twee jaar, wegens schuld aan de dood van een verdachte, stelt Bouman nu, dat hij dure advocaten wil voor dit soort zaken……. ha! ha! ha! ha! ha!

Als je even naar dit soort zaken kijkt, kan je niet anders dan concluderen, dat de agenten niet goed getraind waren en te snel naar een dodelijk wapen grepen sterker nog: als zij naar dat wapen, een pistool grijpen, kunnen de meesten er niet mee omgaan en schieten vervolgens verdachten dood, die ook met een schot in het been, geïmmobiliseerd hadden kunnen worden…….. Daar doet deze droplul dus niets aan, nee een dure advocaat moet desnoods met listigheid een agent voor straf behoeden…….

Nederland 2015, is ‘t niet om te janken????!!!

Buiten dit alles, hoe vaak wordt er godverdomme een agent veroordeeld??? Terwijl je toch echt vaak kan zien, dat de dood van een verdachte (vaak ook nog eens verwarde personen) te voorkomen was geweest….

Voor meer berichten met opperkoekenbakker Bouman en/of nationale Politie, klik op het betreffende label, onder dit bericht. Voor meer berichten met dodelijk politiegeweld en discriminatie door politie, klik op het label schietoefening, Mitch Henriquez, Mike Stok, etnisch profileren en/of discriminatie. 

Ard van der Steur mag blij zijn, dat liegen geen strafrechtelijke overtreding is, anders zou hij al lang gearresteerd zijn en reken maar dat actievoerende agenten daar graag een uitzondering op hun acties voor maken!

VVD hufter van der Steur gaf gistermiddag na 17.00 u. bij BNR een verklaring voor zijn eerdere uitlating, dat de politie er geen cent bij krijgt (bovenop zijn smerige voorstel), maar dat hij graag met de politiebonden wil overleggen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De pedante kwast (met uiterst dom hoofd, bekijk een foto van de praatjesmaker, maar pas op voor een lachstuip!) durfde te zeggen, dat hij niet begreep dat de bonden niet meer wensen te overleggen, immers hij had de bonden ‘maar liefst 5,05% geboden en hij wilde ook het e.e.a. aan de arbeidsvoorwaarden doen…….. Van der Steur durfde de bonden zelfs te beschuldigen, dat zij opereren zonder hun leden te kennen in de besprekingen, immers hij had toch een ‘geweldig mooi bod’ gedaan…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De smerige oplichter!

5% maar wel met 2,25% uit de portemonnee van de agenten en een verslechtering van de pensioenopbouw, dus een hele dikke sigaar uit eigen doos!!! Maar dat was ‘t nog niet beste lezer, want van der Steur vindt dat agenten moeten doorwerken tot hun 67ste, terwijl het merendeel van de agenten op hun 60ste al op hun tandvlees lopen en eigenlijk door de werkdruk op zijn……. Nee, echt een verbetering…….

Overigens sprak van der Steur in eerdere berichtgeving de politie aan op de ‘publieksonvriendelijke acties’ wat betreft de actie die plaatsvinden tijdens de eerste voetbalwedstrijden van het nieuwe seizoen Uiteraard vindt van der Steur dat zogenaamd vreselijk, alsof er al niet veel te veel politie-inzet nodig is voor die voetbalwedstrijden…….. In feite zette van der Steur het publiek hier op tegen de actievoerende agenten, een uiterst onbeschofte manier van doen, voor een baas, haatzaaien tegen je ondergeschikten, de mensen die het ‘vuile werk’ moeten doen……..

Ongelofelijk mensen, wat een enorme vuile klootzak die van der Steur, jezus!!!

Zie ook: ‘Plasterk definitief toegetreden tot de orde van autocratische regenten, of hoe hij de ambtenaren pakt………

Voor meer berichten over/met van der Steur, hervormingen pensioenen, pensioenleeftijd,  politie-inzet, politie acties en/of voetbal, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

             Afbeeldingsresultaat voor van der steur

Mike Stok terecht door agent vermoord, aldus rechter…….

Vanmiddag maakte de rechter de uitspraak bekend in de zaak tegen de twee agenten, die Mike Stok een paar jaar geleden doodschoten in Rotterdam. Dit daar Mike Stok met zijn wandelstok zwaaide en deze ‘op een bijl leek…’ ha! ha! ha! ha! Ik weet niet welk soort bijl de agenten en de rechter in gedachten hadden, maar bij mijn weten, lijkt er geen wandelstok op een bijl, behalve dan dat een wandelstok ‘enige overeenkomst’ vertoond met ‘de steel’ van een lange bijl……..

De rechter achtte wel doodslag en een poging tot doodslag bewezen, die poging was voor de tweede agent, die wel schoot, maar miste……. De rechter stelde dat noodweer niet bewezen is verklaard, maar wel ‘putatief noodweer’, dat betekent: de agenten zouden hebben kunnen denken, met een noodweer situatie te maken te hebben gehad……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ongelofelijk mensen…… Waar met geen woord over werd gerept, was ‘de noodzaak’ om Mike Stok dood te schieten, i.p.v. hem in z’n been te schieten, waarmee ‘het gevaar’ ook kon worden geneutraliseerd. Mike Stok was al slecht ter been, dus waarom hem op een plek raken, waarbij de dood onvermijdelijk was…….?? Waarschijnlijk hadden de twee agenten daar de capaciteit niet voor, het feit dat de tweede agent mis schoot is al tekenend voor de onkunde……

Een 40 tal agenten was ter ondersteuning van de twee verdachte agenten aanwezig in het gerechtsgebouw, maar wel in een aparte ruimte, waar de pers werd weggehouden…. Tja, je wilt later in de pers geen gejuich, of kreten van afkeer van deze agenten horen…… Als de uitspraak anders was geweest en de agenten waren veroordeeld, hadden deze agenten de pers achteraf te woord gestaan, maar nu hielden deze figuren uit ‘piëteit’ met de nabestaanden van Mike Stok hun mond bij vertrek uit het gerechtsgebouw…….

Deze twee ‘voormalig verdachte’ agenten waren niet getraind om verdachten anders uit te schakelen, dan door deze dood te schieten, wat mij betreft zou je de politie in deze dan ook van moord kunnen beschuldigen!! De bewuste agenten hadden kunnen weten, dat zij met hun actie, een met een wandelstok bewapende man dood zouden schieten, het is een grof schandaal dat ze er zonder enige straf afkomen. Het wachten is op een volgend incident in Rotterdam, waarna daar net zo hard de vlam in de pan zal slaan, als in Den Haag, na de politie-moord op Mitch Henriquez………

Loopt u met een rollator op straat: maakt u zich a.u.b. nergens boos over, want voor u het weet, ziet de politie uw rollator voor een massavernietigingswapen aan en ligt u een paar uur later in een koelcel van het OM…….. Heeft u extra zuurstof nodig en begeeft u zich met een zuurstoffles op straat: mond dicht houden, zelfs als u groot onrecht wordt aangedaan, met deze rechterlijke uitspraak bent u met uw zuurstofcilinder vogelvrij verklaard!!!

Zie ook: Politie Gelsenkirchen schiet ten onrechte man met mes dood
(en zie de links in dat bericht over doodschieten van mensen door
politie, het gebruik van de taser en de moord op Mitch Henriquez)

Voor meer berichten over dit soort politiegeweld, klik op het label Mike Stok, schietoefening, politie, en/of Mitch Henriquez, onder dit bericht.

Vanaf deze plek: sterkte voor de nabestaanden van Mike Stok!

Bolhaar, opperhoofd OM, draait nog verder door, nu wil deze plork zelfs DNA afnemen van verdachten………..

Afgelopen maandag was de enorme hufter en grofgraaier Bolhaar, al onderwerp op deze plek, toen vanwege een interview dat hij in april jl. gaf*. Afgelopen dinsdag was deze inhumane houwdegen te horen op Radio1, waar hij o.a. sprak over de zaak tegen Bart van U., de man die wordt verdacht van het ombrengen van Els Borst, de D666 helleveeg. Een moord die hij naar verluidt intussen zou hebben bekend.



Deze man werd verdachte in die zaak, toen bleek dat zijn DNA op de plaats delict was gevonden. ‘Vandaar’ dat Bolhaar dinsdag pleitte voor verplichte DNA afname bij verdachten van zware misdrijven…….. ‘Verdacht‘ is toch echt iets anders dan veroordeeld, dat zou m.n. Bolhaar moeten weten…… Een schandalig pleidooi van een zakkenwasser, die zou moeten pleiten voor veel beter onderzoek in moordzaken, i.p.v. de rechten van verdachten (en straks van u en mij) met voeten te treden!! Reken maar, dat wanneer Bolhaar, die een tyfushekel heeft aan privacy, zijn zin zou krijgen, iedere Nederlander DNA moet afstaan, verdacht of niet…… Tegen die tijd, zijn we dus allemaal verdacht, precies zoals men nu al over u denkt op het OM!!!



Vuilnisman heeft u nog ruimte voor een vat zwaar giftig chemisch Bolhaar afval???? 



* Zie: ‘Herman Bolhaar, opperhoofd OM misbruikt pedofilie zaken, voor een pleidooi tot het totaal afschaffen van privacy………..

Voor meer berichten met hufter leeghoofd Bolhaar, DNA, Els Borst en/of OM, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.