Muzikaal recept voor huurverlagingen en tegen het vereren van fascistische katholieken

Het volgende uiterst geneeskrachtige recept in de levenslange sessie reeks, van jouw eigen blogdokter P. Pisser. Sessies waardoor je de wereld anders zal gaan zien, zonder de beslagen bril met vooroordelen, hersenspoeling door overheid, scholing of (religieuze) opvoeding en eh, dat is een hele bevrijding, kan ik (AP) je vertellen. Weet je ‘t allemaal al, geniet dan gewoon lekker van deze geneeskrachtige recepten, die je je, hoe dan ook, altijd beter zullen laten voelen.

Geheel in hippiestijl bezorgde de dr. het volgende recept, nog wel boos na pruttelend, over de laatste gore streek, die Rutte 2 de bevolking heeft geleverd met de ‘zachte staatsgreep’ afgelopen vrijdag.Vandaag begint de dokter met Henry Mancini en ‘The Blues & the Beat, geweldige muziek van deze grootse componist en dirigent, geweldig!! Nu een aantal albums, die de dokter kreeg van zijne wel heel edele doorgeluchtheid Lucos Bravos Primeros. Als eerste het geweldige album ‘Psychedelic Sounds Of The 13th Floor Elevators, van….. The 13th Floor Elevators! Een prachtig album uit 1966, met de legendarische figuur Roky Erickson. De band gebruikte al vreemde geluiden uit een soort van pré-synthesizer! Genieten mensen! Nog zo een (maar niet van LBP): Jefferson Airplane met ‘Crown Of Creation’, één van de schitterende albums, van deze, ook al, psychedelische rockformatie uit het westen van de VS, prachtig! Iets geheel anders dan, de dokter houdt wel van ying en yang, één van de albums, die de dr. van LBP kreeg: Mindless Self Indulgence en hun laatste album ‘How I Learned To Stop Giving A Shit And Love Mindless Self Indulgence’, godverdegodver, wat een titel, maar wat een geweldig album, het eerste nummer ‘Witness’, speciaal voor de ‘heren’ die afgelopen vrijdag een staatsgreep pleegden. En nog een album  dat via LBP tot je komt: de band van Trent Reznor, Nine Inch Nails met ‘Hesitation Marks’, jezus wat is dit sterk, wahnsinnhafterklatsch!! Dat vraagt om Aux Raus met ‘All Creeping Things Stopped Creeping’, on-Nederlands groots, jozef en maria wat een aurale speedpil!!!!

Tot slot van deze dag: ,St. Arkansas van de cultband Pere Ubu, mooi? waanzinnig mohohooooi!!!!

 Hou je haaks en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor het eindelijk echt grondig aanpakken van mensenhandel en een verbod op hoerenlopen

De geneeskrachtige muzikale puinmand recepten van blogdokter en druïde P. Pisser zijn intussen bekend van oost tot west en van noord tot zuid (soms ook vice versa) . Geen eigen bijdragen of risico’s, je kan zonder verwijzing deelnemen aan de sessies van de dr. Verbreed je horizon en gezichtsveld in het algemeen, door het volgen van deze recepten. Bovendien, de dr. garandeert je, dat je je na een aantal sessies een stuk beter zult voelen!

Gehuld in de gebruikelijke kosmische nevelen en weer enigszins tot rust gekomen na de staatsgreep van Rutte 2 en ‘oppositiepartijen’ D66(6), CU en SGP (boze tongen beweren, de dr. te hebben gezien in het 2de Kamergebouw, in draf achter rijkeluiszoon en volksverlakker de luxe Pechtold aan, met de woorden: “kom hier, dan schijt ik je in je neoliberale bek…..!”) Daar heb ik nog geen bevestiging voor ontvangen, noch een bericht van zijn arrestatie, maar je weet het maar nooit, met onze blogdokter. Hij bezorgde mij het volgende recept, nadat hij om 6 uur ‘s morgens mijn hele straat wakker toeterde met zijn pijporgelfiets, waar hij keihard ‘Good Morning Good Morning’ van de Beatles op speelde…..

Voorgerecht het album ‘There’s one in every crowd’, één van de betere albums van Eric Clapton uit de 70er jaren, al hoor je aan een paar traditionele nummers wel, dat hij toen behoorlijk ‘in de heer’ was, mooi album, ook al pikte hij in die tijd veel van JJ Cale en niet alleen de stijl van zingen……. Daarover gesproken het album ‘Troubadour’ van JJ Cale maar meteen er achteraan, godsamme wat is dit sterk, genieten piepelzzz!!! Door met Little Feat en hun album ‘Feats don’t fail me now’, één van de mooie albums van deze funkbluesrockband met ‘zuidelijke’ invloeden, purrrrachtig!!! Nu gaat de dr. wel erg ver, door het eerste gelijknamige album van Gabriel Rios op het recept te zetten, ok het is een prachtig album, maar na Little Feat? Hoewel………. Geniet maar gewoon van de wonderlijk mooie muziek van deze Belgische Puerto Ricaan!! Mooi aansluitend, is de Scnadinavisch/Braziliaanse formatie Vincent Van Go Go met het album: ‘Do You Know?’, jezus op een mank houvlot, skjit’r’nd!!!!Het volgende album is zo mogelijk nog vreemder: ‘Blacklist’ van Kap Bambino, godverdegodver wat is dit mooi, een grote berg energie!!! maar het sluit totaal niet aan op net voorgaande, ach ken’t skele…. Om weer een beetje bij te komen het album: ‘LCD Soundsystem 45:33 Remixes’, door o.a. Prince Languige, Theo Parrish, Padded Cel, Riley Reinhold e.a., jezus mensen, ongelofelijk sterk, geweldig!! Tot slot Underworld met ‘Pearl’s a Girl’, godvergeten mooie, hypnotiserende ritmes, het zijn poeners, ok, maar allemachtig, wat is dit goede sf muziek!!!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor een fikse loosverhoging tbv winkelpersoneel en het behoud van vergoedingen voor overwerk (óók ‘s avonds, weekeinden en feestdagen), plus een pleidooi voor echte journalistiek

Hier weer één van de regelmatig terugkerende geneeskrachtige recepten van jouw eigen blogdokter P. Pisser, recepten die niet vergoed hoeven te worden, door de oplichters zorgverzekeraars, daar ze gratis worden aangeboden, recepten die niet conflicteren met andere medicijnen, recepten zonder bijwerkingen. Hoewel, de enige bijwerking is, dat je de wereld anders zal gaan zien, waardoor het je duidelijk zal worden, dat je niet over je heen hoeft te laten lopen, sterker nog, ze geven je de kracht je te verzetten tegen het koeioneren door anderen, of dat nu je partner, je baas, de regering of de grote bedrijven betreft. Doe er je voordeel mee en zegt het voort!!

Weer geheel in hippiestijl, gehuld in geheimzinnige nevelen, bezorgde de dr. het volgende recept:

Voorgerecht: Frank Zappa met deel 1 en 2 van ‘Shut Up And Play Yer Guitar’, geweldige muziek, om eens even een dag van hardwerken, of gewoon een klotedag, met grote kracht uit je brein te blazen en jezus wat een gitarist was Zappa en wat een groots album!!! Meer vreemde maar prachtige muziek met de gitaargod Jerry Garcia en zijn band The Grateful Dead, uit 1969 het album ‘Aoxomoxoa’ genieten mensen!! Tijd voor een bats lol en psychedelica met The Fugs en hun album ‘It crawled into my hand, honest’, jezus wat waren deze mensen hun tijd ver vooruit in 1968, ongelofelijk en dus ook ongelofelijk goed!! Het nummer ‘Wide Wide River’ speciaal voor de politici in Nederland, die niet willen begrijpen, dat er in een democratische staat als Nederland, nu nieuwe verkiezingen moeten worden gehouden, na het jammerlijk falen van het bijzonder onbekwame afbraakkabinet Rutte 2 en het nummer ‘Johnny Pissoff Meets The Red Angel’ voor alle vuurwapengekken in de VS en daarbuiten, ook ten tijde van het verschijnen van dit album, was het vuurwapenbezit al een gigantisch probleem…… Met een fikse stap door naar King Crimson en het album ‘Three Of A Perfect Pair’, waanzinnig mooie psychedelische rock van een band, die op tijd John Wetton aan de kant zette, zijn stem werd met het verstrijken van de jaren een steeds vervelender factor in de muziek van Crimson, dit album is meesterlijk!! Iets geheel anders: psychedelische drum ‘n bass van Twintone met ‘The World Domination Enterprises’, schitterend mensen!! Aansluitend de psychedelische elektronica van Kinder Atom en ‘Atomika’, sluit je ogen en ga mee op reis!! Tot slot vandaag het bijzondere album ‘Brazilian Rites’ van Ewuare, hypnotiserende ritmes op een zwaar elektronische ondergrond, groots!!!

Alles geheel afspelen op ABN en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor het onmiddellijk vervangen van zwaar disfunctionerend PvdA minister Timmermans en de idem functionerende staatssecretaris Mansveld

Een nieuwe dag en toch weer een geneeskrachtig recept van jouw eigen blogdokter en muziekdruïde Pietje Pisser. Met de recepten van de dr. meer plezier, meer inzicht en uiteindelijk meer verzet tegen het huidige uiterst verrotte, corrupte systeem, dat men nog democratie durft te noemen ook…..

Weer een beetje bijgekomen van zijn woede uitbarsting, over het smerige, antidemocratische achterkamertjesoverleg, waar D66, GroenLinks en CU zich schuldig aan maken (en maakten). De SGP wordt door de dr. niet meegnomen, deze partij heeft volgens hem al helemaal niets met democratie te maken. Boze tongen beweren, dat de dr. zich weer eens te buiten is gegaan aan geweld, niet tegen personen, maar tegen de bezittingen van personen, die personen? Politici van voornoemde partijen!

Als eerste vandaag Tangerine Dream, de band van een van de grondleggers van de elektronische muziek, Edgar Froese, het album ‘Silver Siren Collection’ uit de tiendelige box ‘The Electronic Journey’, waanzinnig mooie oude school elektrotrance!!! Tweede vandaag The Eurithmics met ‘Sweat Dreams (are made of this), het eerste fenomenaal mooie, psychedelische album, van deze twee bijzondere mensen. Al het gezeur van tekstfetisjisten ten spijt, kan je niet anders concluderen, dan dat dit een echte klassieker is, prachtig tijdsdocument bovendien!!! Twee bijzondere mensen en synthesizerpoprock? Yazoo, met het album ‘YOU and ME both’, nog uit de tijd, dat Alison Moyet muziek maakte, die er toe deed en potverdepieleklatscher wat is dit sterk hè?! Prachtig! Met een fikse stap door de tijd belanden we aan bij Vive La Fête met het album ‘Nuit Blanche’, wel even iets vrolijker dan Yazoo, geweldig synthpoprock band (trouwens met gebruik van veel gewone instrumenten), maar klinkt echt als zodanig, groots!! Silicon Soul vervolgt met ‘Pouti’, geweldig uitgeklede synthesizerpoprock van het hoogste niveau!! Dan staat er een Infected Mushroom op het menu, met het album ‘Army Of Mushrooms’, op een enkele kleine misser na, schitterende hypnotiserende elektronica!! Tot slot het hoofdgerecht en nagerecht in een klap: Shpongle en ‘Tales Of The Inexpressible’, onnodig te vermelden, dat dit absolute top trance is, genieten piepelzzzz!!! Zo dat was een maffe reis, niet soms?!

Veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor onmiddellijke terugdraaiing van de enorme huurverhoging die per 1 juli werd ingevoerd

Hier weer één van de super-geneeskrachtige recepten van blogdokter en druïde P.Pisser. Volg deze recepten zorgvuldig, zet het volume een paar tanden hoger en doe hetzelfde met de bas (wel zonder iemand tot last te zijn), geniet van de muziek en veel van de teksten. Na een aantal sessies met deze recepten, zal je zien dat de wereld er anders uit gaat zien, niet dat alles koek en ei is, integendeel, maar je zal wel leren te doorzien, wie daar verantwoordelijk voor zijn, met deze kennis kan je ook anderen de ogen openen, sluit je aan bij geestverwanten, maar pas op voor ‘leiders’, die ontpoppen zich te vaak als leiders, die maar één ding voor ogen hebben, macht en geld, zie het grootste deel van de politici.

Toch weer flink knorrig op politici en ‘maatschappelijk verantwoorde’ ondernemers, die naar de mening van onze dr. de democratie verkrachten, leverde onze blogdruïde het volgende recept af:

Amy Winehouse met ‘Back To Black’, inclusief prima de luxe bonus cd, prachtige rhythm & blues met een paar uitstapjes naar soul alweer echte soul muziek, niet de slappe hap uit de 70er jaren, met een enekele uitzondering) en ska, een album dat bovendien geweldig werd geproduceerd!!! De dood van deze geweldige zangeres was een groot verlies voor de muziekscene (de serieuze muziekscene wel te verstaan). Rhythm & blues? Daar lustte Willy De Ville ook wel pap van, hier met zijn album ‘Crow Jane Alley’, één van de vele mooie albums van deze bijzondere zanger!!  Let op het mooie eerbetoon aan Muddy Waters!! Niet geheel anders, wat betreft de stijl, is het album ‘Get Up’ van Ben Harper with Charlie Musselwhite, een waanzinnig mooi bluesrock album van deze slide gitarist met de krasse knar Musselwhite!!! Vervolgens als hoofdgerecht, op het eerste gezicht, niet bepaald aansluitend, maar na het beluisteren van de eerste 15 nummers…… The Clash met ‘Sandinista!’, het hele album! Dat is wel op z’n plek in deze tijd en lees meteen The Armagideon Times even, heel verhelderend! Tot slot het album: ‘The Light User’ van The Fall, één van de geweldige albums van Mark E. Smith en zijn band, ook hier: let op de teksten en doe er je voordeel mee!

Veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept tegen geschiedvervalsing en tegen dierenbeulen, die zich sportvissers durven te noemen

De uiterst geneeskrachtige recepten van blogdokter en druïde P. Pisser, zijn niet alleen geneeskrachtig en geestverruimend, maar ook geestversterkend. Met een aantal sessies, zal je, als je je niet meer op plaats vindt in de huidige maatschappij, snel doorhebben, dat er veel betere plaatsen in de maatschappij zijn, dan je ooit voor mogelijk hield. Niet alleen de negatieve waar je zelf zat, maar ook de negatieve van de machthebbers en (oplichters) ondernemers (de grote ondernemers zijn bovendien de echte machthebbers, samen met de financiële maffia), maar bovenal zijn er positieve plaatsen genoeg met legio mensen als jij, die de huidige gang van zaken meer dan zat zijn, mensen die medestanders zoeken om samen actie te ondernemen, tegen die gang van zaken.

Geheel gehuld in nevelen, waarin zelfs kleine bliksemschichten te zien waren, met dito bui, vooral tekeer gaand tegen van Aersma Buma, de CDA houten oplichter, volksverlakker Ojik van GroenLinks, eh AsgrauwRechts en Pechtold, het rijkeluiszoontje dat Democraten (ha! ha!) 66 mag leiden, smerige oplichters donderde het uit zijn mond, waar Aersma Buma het lef weg haalt, om het nu voor de welgestelden op te nemen, snapte hij niet, dat een ‘christen’ van een partij, die vooral de ‘christelijke’ waarden geheel en al af heeft afgezworen, zo openlijk het voorgaande propageert, zonder daar volkomen op afgemaakt te worden, maakt de dr. zo ongelofelijk pissig, ‘ik ga ‘m in z’n bek schijten’, donderde het door mijn straat……

Dat belooft een berg dondermuziek, wat ik je brom…

Voorgerecht: The Residents met ‘Washington’, het eerste deel van het 4 delig album: ‘Our Tired, Our Poor, Our Huddled Masses’, een geweldig album, met idd wat donder zo nu en dan, maar het is wel zo mooi, dat er al snel een grote lach op je gezicht zal verschijnen, prachtig!!! Brian Eno, neemt het over van de Residents met: ‘Another Green World’, dat de man een genie is, is allang bekend, dit is dan ook het derde soloalbum van deze geluisdstovenaar, waarop hij je een psychedelische trip laat maken, sluit je ogen en geniet mee!!! Aansluitend het album ‘Whatevershebringswesing’ van Kevin Ayers (wel de remix met mooie bonus), grootse psychedelische muziek in vele stijlen, een geniaal mooi album!!! Vreemd, maar het volgende album is van Pere Ubu: ‘Story Of My Life’ godvergeten goed mensen, rockjazz, ja geen jazzrock, van topniveau, geweldig!!! De hoogste tijd voor Can met ‘Soon Over Babaluma’, geniet van deze voorlopers van trance en samplegebruik (bassist Holger Czukay gebruikte al heel vroeg fragmenten van radiouitzendingen opgepikt van de korte golf, in de muziek van Can). Wat mij betreft, is dit één van de mooiste albums van deze Duitse psychedelische sf rockgroep, purrrrrachtig!!!!!! Tot slot zusters en broeders, het waanzinnig mooie album ‘Sound Of Silver’ van de legendarische (ja, nu al) band LCD Soundsystem, al vaker gebruikt, maar het is dan ook uiterst geneeskrachtige muziek!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor meer geld aan de GGZ jeugdzorg en tegen de almaar toenemende oranje propaganda

Een nieuwe dag en toch weer een geneeskrachtig recept van blogdokter P.Pisser, de muziekdruïde van de opstandige wereld, de wereld met mensen, die het niet normaal vinden dat ze dagelijks bedonderd worden door overheid, media en bedrijfsleven, mensen die eisen dat er een eind komt aan het voortdurend bloedvergieten op deze aarde, mensen die het niet normaal vinden, dat er verkeer noodzakelijk is, dat jaarlijks zorgt voor miljoenen doden, direct en indirect, mensen die het zat zijn, dat de ontwikkelingslanden zijn verworden tot nieuwe wingewesten, waar met zogenaamde hulp, de koloniale roof gewoon doorgaat, ook al is die dan een stuk minder zichtbaar dan vroeger, de feiten spreken voor zich. Tot slot: er moet een eind komen aan de gigantische roofbouw op de wereld, door figuren, die een grote bek hebben, over ouderen die hun pensioen opvreten en intussen zorgen, dat de volgende generaties geen leefbare aarde overhouden……

In goede stemming werd mij het volgende recept overhandigd, door onze blogdruïde, die zich verder vooral in een grote nevel bevond en verdomd, het leek wel of je sterren kon ontdekken in die nevel, in een vreemd kleuren patroon, als betrof het een nevel waarin zich andere sterrenstelsels bevonden, hoe die oude toverkol dat voor elkaar krijgt, is mij een raadsel, maar laat hij maar blij zijn, dat hij niet in Saoedi-Arabië woont, dan was hij allang onthoofd geweest voor hekserij……

Het recept: noemeró oenó: Jimmy Smith met het album: ‘Slightly Monkish’ uit de cd box ‘Kind Of Smith’, prachtig, jezus wat was de man goed, gvd!!! Niet erg aansluitend is het album ‘I’ van la Groupe Le Mistral, vrolijke Afrikaanse klanken van een kundige band, prachtig!!! Beter aansluitend op Le Mistral is het album ‘Chocolade’ van Typhoon & New Cool Collective’, een waanzinnig mooi album van de rapper dichter Typhoon, met het collectief in topvorm, genieten!!! We blijven in Nederlandse sfeer met Noisia en het album ‘Split The Atom’, ongelofelijk goed, on-Nederlands mooi, net als het album van Typhoon, al is de muziek wel even heel anders, dan weer drum ‘n bass, trance, dan weer experimenteel elektronisch, maar alles even mooi!!! Door met Boef en de gelogeerde Aap, met ‘Wij Zijn’, een fikse dosis maatschappijkritiek, Hollandse raphop op prachtige muziek en weet je wat, alweer on-Nederlands mooi!!! Door met Fat Boy Slim en het album ‘Palookaville’, één van de mooie albums, van deze geweldige figuur, slashdottrashdotslashdotcomgoed!!!! Tot slot en deze zal je de komende tijd vaker tegenkomen, het meesterljke album ‘Amok’ van Atoms For Peace’, want jezus mensen wat is dit goed, een combi van Can, LCD Soundsystem, Sigur Rós, Ministry en ga nog maar even door, uiterst psychedelisch en waanzinnig sterk!

Dat was het voor deze dag, tot de volgende, of die daarna, of die weer daarna en veel plezier!

BRAP! .

Muzikaal recept voor autoluwe steden, maar tegen positivistische (politieke) leugens

Verruim je geest met de geneeskrachtige muzikale recepten van muziekdruïde en blogdokter Pietje Pisser. Je zal na een aantal sessies merken, dat je de, zo door de politiek geprezen, transparantie, die zij vervolgens nooit doorvoeren, niet meer nodig hebt. Met een aantal sessies van de dr. doorzie je zelf de ellende en leugenachtige bagger, die de politici dagelijks over je uitstorten. Kennis die je natuurlijk wel met anderen zou moeten delen, gelukkig zijn er al velen, die deze kennis bezitten, je bent dus allesbehalve alleen. Bovendien: veel meer plezier met de recepten van jouw eigen blogdokter.

Geheel in stijl, exotisch gekleed en hard toeterend op zijn pijporgelfiets, inclusief brandende waterpijp, bezorgde de dr. het volgende recept:

Als eerste deze dag: Die Dissidenten Und Das Karnatago College Of Percussion met ‘Germanistan – I Wish I Could Stay Far Away’, oude school wereldmuziek van grote hoogte, schitterend!!! Nog zo een, maar dan van recenter datum: Radha met gelijknamig album, grootse muziek, ook wel aangeduid als ethno-trance, genieten piepelzzz!! Aansluitend Tabla Beat Science met ‘Tala Matrix’, een van de vele mooie projecten van Bill Laswell met top-artiesten uit India en omgeving, mooi? Jezus christus, godvergeten achterlijk mooi!!! De hoogste tijd voor Transglobal Underground met ‘Impossible Broadcasting’, meer dan waanzinnige wereldcrossovertrance, potverdepieleklatscher groots! We gingen al even een aardig stuk over de aarde, maar nu in een baan om de aarde met ‘Wonky’ van Orbital, top psychedelische elektronica, genieten mensen!!! We dalen voor het laatste onderdeel af naar Egypte met: ‘Egypt African Lghtness’ van Nick Straybizer Serena, een trip in een trip, prachtig, soms wat te kitsch, maar dat wordt onmiddellijk weer goed gemaakt, een uitstekend album!

Dat was het mensen, veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept tegen volksverlakkerij, door Rutte 2, in achterkamertjes en tegen kinderarbeid, ook in Gouda!

De geestversterkende geneeskrachtige recepten zijn bekend van oost naar west en van zuid naar noord, maar natuurlijk ook vice versa……. (ha! ha! ha!) Met de recepten van de dokter op weg naar een wereld waar menselijk geluk weer telt en geld maken soms een bijzaak is.

De dokter was weer geheel en al ongesteld, dit n.a.v. het belazeren van de bevolking met het VVD/PvdA achterkamertjes circus, tel daar de hysterie bij op over de vrijlating in proefverlof van Volkert van der Graaf en je hebt een gevaarlijke mix, wat betreft de stemming van de dr. Benieuwd of dit terug te horen is in dit recept:

Voorgerecht: T21(Trisomie 21) met het eerste deel van hun dubbelalbum ‘Black Label’, waanzinnig mooie klanken, huilende gitaren, maar alles behalve depri, een geweldig album!!! Vervolgens Frank Zappa met het kaatste deel van zijn album ‘Shut Up And Play Yer Guitar’, ‘Return Of The Son Of Shut Up And Play Yer Guitar’, zo jezus wat een getyp, maar godverdegodver wat is dit mooi!! Door de lange jams zal de dr. op Fleetwood Mac zijn gekomen, hun live album uit 1970 opgenomen tijdens de Boston Teaparty, de uitvoering met het 24 minuten durende ‘Rattlesnake Shake’, jezus wat is dit mooi!!! Van Mac naar Beck is niet ver en je weet ‘t 2013 Beck Jaar!! Hier met ‘Midnite Vultures’, jezus wat een band, geweldigigig!!! Dan iets geheel anders, ‘Atom Smasher’, een verzamelaar van het Optica label met namen als: In R Voice, Shli en Cerebellum, elektro van het hoogste niveau en daar nog net iets boven. Ja en dan weet die ouwe toverkol mij toch weer te verbazen, Slipknot met ‘vol. 3 (the subliminal verses)’, je kan veel zeggen over Slipknot, maar niet, dat ze niet origineel zijn, of dat ze geen goede muzikanten zijn, kortom een uiterst sterk album, luister maar!!!! Terug naar de elektronica met 1200 Micrograms en ‘The Time Machine’, mooi? Uitmuntend!!

Dat was het voor deze dag, tot de volgende en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor vervolging van de schuldigen, die de crisis veroorzaakten, inclusief politici en partijen die dit faciliteerden en de hoop dat Schippers en haar naasten aan de bedelstaf raken, met een bijzonder moeilijke toegang tot zorg!

Een nieuw recept van blogdokter en muziekdruïde P. Pisser, uiterst geneeskrachtige recepten, waarmee je je brein kan verruimen en wel in een mate, dat de schellen je van de ogen vallen, het masker dat zorgvuldig vanaf je geboorte wordt gecreëerd, waarmee men gehoorzame en uiterst volgzame burgers tracht te scheppen. De gebeurtenissen van de afgelopen 5 jaar hebben er gelukkig voor gezorgd, dat bij velen die ‘schellen’ allang van hun hoofd zijn gedonderd, helaas meestal als gevolg van de ellende waar de financiële wereld en de diverse regeringen die burgers in hebben gestort…… Met de recepten van de dr. kan je de wereld makkelijker doorzien, gelijkgestemden zoeken en zo je persoonlijk geluk en dat van anderen bewerkstelligen, bovendien heb je veel plezier met deze recepten.

De dokter zag er wat warrig uit vandaag en uit zijn pijporgelfiets klonken vreemde experimentele klanken, gelukkig was hij wel goed gestemd, toen hij het volgende recept overhandigde:

Voorgerecht op deze schitterende, maar enigszins koude dag: Stephan Wittwer met ‘World Of Strings’, experimentele gitaarmuziek opgenomen in Susan Wyss Gallery Zurich, prachtig en jezus wat een gitarist!!! Gitaar en experimenten? Fred Frith met ‘The Top Of His Head’, niet alleen experimenteel, maar ook mooie geluidslandschappen, genieten piepelz!!! Nog zo een: Bucket Head en ‘Day Of The Robot’, gitaargod Buckethead zoals gewoonlijk deels op het psychedelisch experimentele pad, prachtig!!! Aan deze reeks mag Nicky Skopelitis niet ontbreken, zijn album ‘Ekstasis’ is van ongewone schoonheid, genieten mensen. De trouwe sessievolgers hebben al geconstateerd, dat de vorige drie artiesten vaak gebruik maken van basgod Bill Laswell, vandaar het album ‘Silent Recoil’ ‘dub system one’, een van de waanzinnig mooie innovatieve albums van deze meester op de bas, muziek innovator en topproducer. Om weer een beetje op aarde terug te keren, tot slot het legendarische album ‘Rhyhm and Stealth’, van de al even legendarische Leftfield, uiterst krachtige, psychedelische trancejunglrehopperdepop, een ware klassieker!!!

Veel plezier!

BRAP!