RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren

Het meer dan waardeloze instituut RIVM dat het wanpresterende kabinet Rutte 3 voorziet van advies dat het desnoods een week later weer herroept, heeft via de zwaar antidemocratische ‘noodwet’ van dat kabinet, toestemming om locatiegegevens van smartphones op te slaan en deze een jaar lang te gebruiken…… De gegevens worden via de zendmastdata van providers opgevraagd en die providers worden gedwongen mee te werken…..

Eén en ander zou in het belang zijn voor de ‘bestrijding’ van het Coronavirus….. Alleen het feit dat dit pas nu gebeurt is nogmaals een brevet van onvermogen van het RIVM, immers als dit instituut dit in maart dit jaar had gevraagd aan het kabinet, had het al lang over de gegevens beschikt, maar nu het virus op de ‘terugweg’ is, krijgt het RIVM toestemming om gegevens in te zien waar men is geweest….. 

Het zou gaan om geanonimiseerde gegevens……. ha! ha! ha! ha! Ja en als het nodig mocht zijn naar mening van de RIVM ‘deskundigen’ krijgt het overmorgen toestemming om alsnog de persoonlijke gegevens in te zien en te gebruiken, uh te misbruiken……. 

Deze gegevens zouden nodig zijn om te zien of maatregelen werken en desnoods te verscherpen en dat op een moment dat de boel juist weer opgang komt en een groot deel van de mensen lak heeft aan de 1,5 meter maatregel……*

Bovendien moet niet vergeten worden dat er een enorm aantal gegevens vrij komen en het is maar de vraag hoe nuttig de informatie is die daar uitkomt……

Het RIVM is allesbehalve een professioneel instituut en gezien de toestand van de IT en ICT van de overheid is het onnodig vreemd op te kijken als dit instituut wordt gehackt, of dat het sterker nog de servers wagenwijd open laat staan en de gegevens van in feite burgers op straat komen te liggen (het RIVM wordt bekostigd door de overheid, dus door jou en mij via de belasting en geloof me dat ‘kost een lieve duit….’)

Weer wordt ons recht op privacy geschonden en dat door een kabinet dat de ene Coronablunder op de andere stapelt……..

Het Nederlandse beleid tegen het Coronavirus: wat een zootje mensen, jezus christus!!! 

* Overigens ook al te zot voor woorden dat je in het openbaar vervoer
mondmaskers moet dragen en dan alsnog 1,5 meter van elkaar moet zitten,
alsof men al weet dat die maskers de reizigers alleen het gevoel van
veiligheid moeten geven en in werkelijkheid het virus niet tegen kunnen
houden….. (wellicht op een later tijdstip meer daarover)

Zie ook:

CDC : COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media‘ 

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen  

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (zie in dit bericht ook het staaje over het aantal sterfgevallen in Nederland!)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet(en zie de links in dat bericht naar meer zaken over aantasting van burgerrechten ‘in de strijd tegen het Coronavirus’)

The Science of Fear: How The Elitists Use it to Control Us & How to Break Free

Terras
open: Wanda de Kanter (longarts) heeft geen probleem met auto’s en
scooters langs terrassen, nee roken moet worden verboden
‘ (terrassen open na de ‘intelligente lockdown’ vanwege het Cornavirus)

Rutte’s
VVD zou nu 44% van de stemmen winnen in verkiezingen, ondanks de enorme
‘Coronablunders’, waar 70% van de Nederlanders dit wanbeleid zou
steunen
‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het Coronavirus)

Belastingontduikers krijgen staatssteun, waar huurders en de grote onderlaag het gelag moeten betalen (een cartoon)

De volgende cartoon van Lieve Linkse kwam ik tegen op Twitter, waar ik aan toe zou willen voegen dat je van bijstand niet rond kan komen en D66 kwaadaardigheid Ollongren de huurders tijdens de Coronacrisis een huurverhoging oplegt, waardoor zij nog meer gaan betalen voor een dak boven het hoofd dan kopers (bijna 10% meer)…… Tegelijkertijd worden zelfs de belastingontduikende bedrijven gesteund met miljarden aan belastinggeld….. (een belastingontduiking voor naar schatting 30 miljard euro op jaarbasis!!):

Als je naar het Twitteraccount van Lieve Linkse gaat, krijg je de volgende tekst te lezen (gewoon schijt aan hebben):

Caution:
This profile may include potentially sensitive content


You’re
seeing this warning because they Tweet potentially sensitive images
or language. Do you still want to view it?
Meer dan schandalig; je mag je blijkbaar geen mening meer vormen van Twitter……

Als de belastingbetaler deze crisis moet betalen, laten we dan eerst zorgen dat de belastingontduikers belasting gaan betalen.

Image

Zie ook:

Kabinet
Rutte 3 heeft record neergezet: meer dan 10 miljard gestolen van de
huurders, die bovendien de huurverhoging per 1 juli moeten betalen
‘ 

Paul Smeulders (GroenLinks Tweede Kamer) wil ‘eerlijke huur’ voor middeninkomens, alsof de lage inkomens niet meer bestaan

Woningcorporaties laat uw menselijk gezicht eindelijk voor één keer zien: bevries de huren!!‘ (ook met aandacht voor ‘scheefwonen’, woningnood en de huizenbubbel)

Gert-Jan Segers (CU 2de Kamer) zegt dat god tegen hem spreekt en ‘neemt het o.a. op voor huurders’ en kopers‘ 

Kajsa Ollongren (D66 minister) vindt het bevriezen van de huurprijs onwenselijk, terwijl huurders al extra worden gepakt……...’ 

Asscher (PvdA Tweede Kamer) wil ontslagboete schrappen per 1 september

Ongelofelijk, de PvdA in oppositie heeft bij monde van volksverlakker Asscher voorgesteld akkoord te gaan met het tweede steunpakket voor bedrijven (vanwege de Coronacrisis), als de ontslagboete nog 3 maanden wordt gehandhaafd…….. Je zou bijna denken dat de PvdA ‘lid is’ van de club partijen die Rutte 3 gedogen…… (ach ja, de sufferd heeft ook al meermaals het waardeloze beleid van Rutte 3 op de Coronacrisis geroemd, precies als zijn partijcollega Cohen……)

Asscher ziet wel mogelijkheden om de arbeiders in de drie maanden (tot 1 september) te herplaatsen, arbeiders die getroffen zullen worden door de enorme golf ontslagen die gegarandeerd volgt als het kabinet vasthoudt aan financiële hulp voor bedrijven, zonder boete voor ontslag, dit terwijl die hulp vooral gericht is op de loonkosten van bedrijven……. 

(Asscher bezig met zijn oplichterspraktijken in de Tweede Kamer)

Waar denkt Asscher de bedrijven te zullen vinden die in deze tijd nog mensen aannemen?? Niet voor niets wil het inhumane kabinet Rutte 3 de ontslagboete laten vallen, wat een dwaas die Asscher!!

Arbeiders die ook nog eens door het kabinet en dan m.n. door hare D66 kwaadaardigheid Ollongren een huurverhoging staat te wachten van meerdere procenten…… Belachelijk genoeg heeft Asscher aan zijn steun voor het schunnige plan van Rutte 3 (hoofdverantwoordelijke is D66 plork Koolmees) niet eens de voorwaarde gehangen dat de huurverhoging dit jaar moet worden bevroren…. Van groot belang, zeker daar de huurders nu al bijna 10% meer betalen voor een in veel gevallen klote huurhuis dat niet eens is geïsoleerd en dat maar al te vaak is te vinden in achterstandswijken……

Asscher heeft met deze actie ten overvloede nog eens getoond dat hij en zijn partij volkomen onbetrouwbaar zijn en de PvdA het meer dan verdient om bij de komende verkiezingen, maart volgend jaar, volkomen te worden weggevaagd!! (onthoudt dat beste bezoeker en geeft het door!)

Voor meer berichten met Asscher, Cohen, Koolmees, Ollongren, PvdA, D66, huurstijging en/of het Coronavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

VVD wordt beloond voor de enorme blunders tijdens de Coronacrisis: bij verkiezingen zou deze partij 44 zetels halen…….

Donderde gistermiddag met een klap uit m’n stoel toen ik hoorde dat peilingen aangeven dat de VVD 44 zetels zou halen bij verkiezingen, dit vanwege de ‘geweldige aanpak van de Coronacrisis…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hoe is het mogelijk dat men een partij steunt, die vooral bekend is vanwege de ene politicus na de andere die zich hebben beschuldigd aan fraude en corruptie en dat ook nog eens nadat de vals serieus kijkende VVD premier Rutte de ene blunder op de andere stapelt als het gaat om het Coronavirus, maar sporeekt alsof hij het virus heeft ingedamd….. Zaken die ik vaak al niet eens meer noteer, neem de meer dan belachelijke vraag van VVD aartsleugenaar Rutte* aan kinderen en jongeren te komen met ideeën voor de bestrijding van de verspreiding van het Coronavirus, me dunkt een teken aan de wand dat deze potsierlijke fantast geen idee heeft waar hij mee bezig is……

Ik vroeg me net af hoe het mogelijk is dat men de wanpresterende Rutte zo prijst, terwijl hij blijft blunderen, wel die vraag is simpel beantwoord: de reguliere media, inclusief de publieke omroep, plus de zogenaamd onafhankelijke NOS, prijzen Rutte en z’n club sufferds (waaronder ook het RIVM) continu voor de geweldige resultaten, terwijl men niet één keer een voorbeeld geeft van wat er dan zo goed is aan het Coronabeleid van Rutte 3……. Ofwel hier is sprake van ‘onvervalste’ propaganda……

Kortom ook hier wordt het volk gehersenspoeld door de media (zelfs met hulp van opppositiepartijen), die in handen zijn van figuren die alleen politieke partijen steunen, die de belangen behartigen van grote bedrijven (inclusief de financiële sector), (groot-) aandeelhouders en en die van de welgestelden (waartoe zij uiteraard zelf behoren..)….. Ofwel een partij als de VVD, dit daar deze partij niet de belangen van het volk dient, zoals je van een volksvertegenwoordiging zou mogen verwachten, maar zoals gezegd die van het bedrijfsleven……… Al moet ik onmiddellijk toegeven dat ook andere politieke partijen zich hier aan beschuldigen, zoals D66, het CDA, de PvdA (als deze partij meeregeert), de ChristenUnie en de SGP (waar de laatste vooral gedoogsteun gaf en geeft aan de opvolgende kabinetten Balkenende en Rutte….)

* Bijvoorbeeld de jaar na jaar herhaalde leugen dat iedereen er volgend jaar op vooruit gaat, te vergelijken met een koffietent waar permanent een bord buitenstaat met de tekst, ‘morgen is de koffie gratis….’

Hier ‘een paar voorbeelden van het geweldige Coronabeleid’ van Rutte en z’n afbraakkabinet in samenwerking met het meer dan waardeloze RIVM:

Rinke van den Brink (NOS redacteur gezondheidszorg) over EU reactie op Coronavirus en loflied op Rutte en RIVM….

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis‘ 

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’‘ 

Coronasterfte verreweg het grootst onder ouderen met chronische kwalen: tijd voor een echte intelligente lockdown


Leids college van B&W zet ongedocumenteerden op straat tijdens de Coronacrisis….. ‘DASLIEF……..’

Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde laat weten dat kinderen geen rol spelen in verspreiding van COVID-19‘ 

De NS wil de trein ‘nog aantrekkelijker maken voor de reiziger’: verbod op het meenemen van een fiets

Fooi van € 600,– voor flexwerkers ‘en studenten’: D66 is een inhumane neoliberale partij

Coronavirus: nog steeds gepruts door RIVM en de ten onrechte de hemel in geprezen Rutte‘ (en zie de links in dat bericht)

Kajsa
Ollongren (D66 minister) vindt het bevriezen van de huurprijs
onwenselijk, terwijl huurders al extra worden gepakt………
‘ (dit i.v.m. het Coronavirus)
 

Job Cohen (PvdA) prijst Rutte en zijn aanpak van de Coronacrisis…….. Een goed beleid? Lees dit!

Testen,
testen, testen, ondanks de dappere woorden van Rutte wordt zelfs het
personeel in verzorgingstehuizen waar Corona is vastgesteld niet getest

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (en zie de links in dat bericht naar meer zaken over aantasting van burgerrechten ‘in de strijd tegen het Coronavirus’)

Rutte steekt vakkenvullers een riem onder het hart, da’s lief….. Deel 2‘ (humor)

Rutte
die de vakkenvullers een hart onder de riem steekt en het tegelijk
prima vindt dat ze zwaar worden onderbetaald, da’s lief…..
‘ (dit is tevens het hele bericht)

Broekers-Knol weigert jonge vluchtelingen uit Griekenland op te nemen, een zak geld zou voldoen………‘ 

Intensive care afdelingen zijn mede verantwoordelijk voor verspreiding van het Coronavirus

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app 

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations‘ 

Coronavirus: Rutte’s beleid  krijgt steun van 8 op de 10 Nederlanders…….‘ 

Coronavirus-boete € 390,—….. Da’s lief……

Cornonavirus ‘taskforce’ heeft laten weten dat 80 plussers opname op een IC afdeling kunnen vergeten (‘da’s lief’)

Brekend Coronanieuws: eerste Nederlandse Coronapatiënten naar Duitsland‘ (vanwege tekort aan IC bedden….)

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden

Coronacrisis: afvalverwerkers hebben belang bij een zo groot mogelijke berg afval

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording

Coronavirus hapsnapbeleid Rutte 3 en RIVM

‘Samen tegen Corona, da’s lief’ of……‘  

Coronavirus: RIVM adviezen en daarmee het regeringsbeleid van Rutte 3: onvoldoende en misleidend 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten

Beursgenoteerde bedrijven hebben eigen aandelen ingekocht en hebben nu door de Coronacrisis steun nodig van de overheid‘ 

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid

Coronavirus: in tijden van crisis moet het kabinet totale openheid geven

CBS: consumentenvertrouwen ondanks Coronavirus niet gezakt sinds januari…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus onzin: groepsimmuniteit en het ad hoc beleid van Rutte‘ 

Coronavirus:
Cora van Nieuwenhuizen (VVD minister) sluit vliegvelden voor reizigers
uit o.a. China, na 2 maanden virusellende in dat land
‘  

Coronavirus: Bruno Bruins slachtoffer van overwerken? ‘Slachtoffer’ van disfunctioneren zal je bedoelen! 

Coronavirus: tradities van de Nederlandse (fascistische) onderbuik 

Coronavirus: Rutte heeft de regie…. ‘God zij dank!’ Deel 2‘ 

Coronavirus: Rutte heeft de regie, ‘god zij dank……’ 

Corona antivirusbescherming‘ (humor)

Coronavirus en de sluiting van koffieshops, waar supermarkten met een horecagelegenheid open mogen blijven 

Coronavirus als excuus om de stresstest van banken niet uit te voeren

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden‘ 

Coronavirus en carnaval: ‘een gouden combinatie’ en BBC W.S. verslaggever voor Iran hekelt de aanpak van het virus in dat land‘   

Coronavirus: Bruno Bruins (VVD ‘minister’ Volksgezondheid) slaat rood uit‘ (Volksgezondheid moet zijn: minister Medische Zorg)

Op de VVD stemmen? Denk ajb nog een keer na!!

En voor meer internationale berichten over het Coronavirus, zie de volgende berichten:

Obama met hypocriete kritiek op discriminatie van gekleurden in VS ten tijde van de Coronacrisis‘ 

Slachthuizen bron van Coronabesmettingen

Coronavirus? De intensieve veehouderij is een bron van gevaarlijke besmettelijke ziekten en antibioticaresistentie‘ 

Fauci waarschuwt geheel hypocriet voor onnodig lijden en dood, mochten de Corona-quarantaine maatregelen worden versoepeld

Fauci, AIDS, and other Mysteries The Precursor to the CoVid-19 Scam‘ (Audio van Brasscheck TV)

Trump promoot anti-malariamiddel voor 2de keer als remedie tegen het Coronavirus(en zie de links in dat bericht) 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..

Coronavirus hysterie: Corona vs. griep 

Rinke van den Brink (NOS redacteur gezondheidszorg) over EU reactie op Coronavirus en loflied op Rutte en RIVM….

Rinke van den Brink is de redacteur gezondheidszorg van de NOS en is als zodanig dagelijks te horen op Radio1 (zoals je begrijpt over het Coronavirus). Zo ook vanmorgen na 8.30 u. op dezelfde zender, waar hij sprak over de reactie van de EU op de uitbraak van het Coronavirus.

Volgens van den Brink is het met de kennis van nu makkelijk kritiek te leveren op de EU, een dooddoener die vooral door de politiek wordt gebruikt en werd geïntroduceerd door de enorme CDA mafketel Balkenende om diens blunders wat betreft de illegale oorlog tegen Irak te verdedigen, een oorlog waarvoor hij samen met zijn partijcollega de Hoop Scheffer, een regelrechte psychopathische oorlogshitser*, ‘Nederlandse steun’ bracht in het Witte Huis waar destijds George W. Bush zetelde, dit ‘s morgens om 7 uur aan de dienstingang……. (de illegale oorlog tegen Irak die Nederland wat later ook militair steunde en Nederland zou ook nu nog militairen in Irak hebben, dit tegen de zin van het Iraakse volk, waartegen ook Nederland vreselijk geweld heeft gebruikt en minstens 1 massamoord heeft begaan…..)   

Volgens van den Brink waren er maar een paar EU lidstaten die wel serieus omgingen met de uitbraak van het Coronavirus, waaronder Duitsland….. Ofwel dat is tevens een excuus voor het totaal verkeerde beleid van Rutte 3 en het RIVM op die uitbraak….. 

Van den Brink sprak met geen woord over minister Bruno Bruins**, de VVD hufter die vroeg tijdens de crisis durfde te zeggen dat het hoogstonwaarschijnlijk was dat het Coronavirus Europa zou bereiken…..

Luisterend naar de woorden van den Brink is het duidelijk dat hij niet alleen het totale wanbeleid van VVD premier Rutte c.s. geweldig vindt, maar ook dat het RIVM een geweldige organisatie is, die uitstekend reageerde op de uitbraak van het Coronavirus….. Niets over de adviezen van het RIVM die op het moment dat ze werden gegeven, al werden weggehoond door echte deskundigen, zoals het advies dat grote evenementen gewoon door konden gaan, gevolgd door het advies dat evenementen alleen door zouden kunnen gaan met maximaal 100 personen, dat later werd vervangen door maximaal 3 personen…… Waar het meest domme advies wel bestond uit het doorgang laten vinden van het carnaval, waardoor vooral Brabant (en het noorden van Limburg) heftig werden getroffen door het virus…….. Echt een waanzinnig advies dat dom genoeg werd opgevolgd door de ‘taskforce’ o.l.v. aartsleugenaar en disfunctionerend premier Rutte….. 

Voorts heeft het RIVM meermaals gezegd dat het openbaar vervoer veilig was, terwijl iedereen weet (of zou kunnen begrijpen) dat dit vervoer tijdens een besmettelijke ziekte uiteraard nooit veilig kan zijn……

Nog even over die maximaal 100 personen: het was destijds al bekend dat een Chinese vrouw in München 20 mensen had besmet met het virus, een 100% besmetting wel te verstaan (onthoud dat als men weer stelt dat één positief geteste persoon maximaal 1 persoon kan besmetten en vergeet daarbij niet dat velen niet eens merken dat ze het virus dragen, maar wel al meer dan een week voor het moment dat ze anders ziek zouden zijn geworden, mensen kunnen besmetten met het Coronavirus…..)   

Volgens van den Brink wist het RIVM al half februari dat er te weinig medische mondkapjes en beschermende kleding voorradig waren in Nederland…… Lachen past hier niet, anders zou je je daadwerkelijk doodlachen: al in 2016 werd de overheid door de geheime diensten gewaarschuwd voor het feit dat mocht er een pandemie uitbreken, er te weinig mondmaskers, beschermende kleding en IC bedden voorradig waren in Nederland…… Het RIVM is een overheidsinstantie en is zodanig op zeker op de hoogte gebracht van deze bevindingen, terwijl niet de geheime diensten deze informatie hadden moeten brengen, maar juist het RIVM!!! Ofwel ook in deze was het RIVM fout bezig, beter gezegd: dubbel fout……

Wat betreft die IC bedden nog het volgende: hoe is het mogelijk dat onder de kabinetten Rutte ziekenhuizen werden gesloten, waardoor het aantal IC bedden fiks terugliep….. Ook daartegen had het RIVM de regering moeten adviseren en dat al ver voor de Coronavirusuitbraak…… 

Zoals gezegd: van den Brink werkt voor de NOS, zogenaamd een onafhankelijke zendgemachtigde, terwijl het van den Brink horend, zijn taak is de blunderende EU, de regering Rutte 3 en de rest van de overheid, inclusief het wanpresterende RIVM te verdedigen en neer te zetten als uiterst effectief tijdens de Coronacrisis, een ongelofelijke schande!!

Naar aanleiding van dit bericht kreeg ik een reactie van Frans Brekelmans die namens DOORDEZORGWOLGEVERFD sprak (zie onder dit bericht), dit met een begeleidende brief. Deze brief heb ik een dag later geplaatst, zie: ‘Coronavirus: Niet ‘normaal’ maken wat niet normaal is: het grote aantal Coronadoden in verzorgings- en verpleegtehuizen is abnormaal

*  De Hoop Scheffer werd door de VS beloond voor diens slijmpartij met de aanstelling tot secretaris-generaal van de NAVO, wat hij wegens slecht functioneren maar 1 periode mocht doen…… Een paar jaar geleden durfde deze CDA ploert te stellen dat hij geen spijt had van de Nederlandse deelname aan de illegale oorlog tegen Irak, dit middels vreselijke massamoorden, die intussen aan ruim  meer dan 2 miljoen Irakezen het leven heeft gekost……. De Hoop Scheffer mag godbetert les geven aan het hoger onderwijs, hoe is het gvd mogelijk??!!!

** Bruno Bruins trad zogenaamd af vanwege vermoeidheid, terwijl deze mislukte zakkenwasser nergens nog zijn gezicht kon laten zien, vanwege al zijn blunders betreffende het COVID-19…….

Hier
o.a. nog wat voorbeelden van het ‘geweldige beleid’ van VVD aartsleugenaar
Rutte en zijn club sufferds, waaronder de top van het RIVM:

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus

KLM
krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers
kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende
‘ (en zie de links in dat bericht over de politieke leugens aangaande Schiphol, KLM en Lelystad Airport)

Pandemieën zijn het resultaat van natuurvernietiging, een waarschuwing van de VN, de WHO en het WWF

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking 

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’‘ 

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis‘ 

Coronasterfte verreweg het grootst onder ouderen met chronische kwalen: tijd voor een echte intelligente lockdown


Leids college van B&W zet ongedocumenteerden op straat tijdens de Coronacrisis….. ‘DASLIEF……..’

Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde laat weten dat kinderen geen rol spelen in verspreiding van COVID-19‘ 

De NS wil de trein ‘nog aantrekkelijker maken voor de reiziger’: verbod op het meenemen van een fiets

Fooi van € 600,– voor flexwerkers ‘en studenten’: D66 is een inhumane neoliberale partij

Coronavirus: nog steeds gepruts door RIVM en de ten onrechte de hemel in geprezen Rutte‘ (en zie de links in dat bericht)

Kajsa
Ollongren (D66 minister) vindt het bevriezen van de huurprijs
onwenselijk, terwijl huurders al extra worden gepakt………
‘ (dit i.v.m. het Coronavirus)
 

Job Cohen (PvdA) prijst Rutte en zijn aanpak van de Coronacrisis…….. Een goed beleid? Lees dit!

Testen,
testen, testen, ondanks de dappere woorden van Rutte wordt zelfs het
personeel in verzorgingstehuizen waar Corona is vastgesteld niet getest

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (en zie de links in dat bericht naar meer zaken over aantasting van burgerrechten ‘in de strijd tegen het Coronavirus’)

Rutte steekt vakkenvullers een riem onder het hart, da’s lief….. Deel 2‘ (humor)

Rutte
die de vakkenvullers een hart onder de riem steekt en het tegelijk
prima vindt dat ze zwaar worden onderbetaald, da’s lief…..
‘ (dit is tevens het hele bericht)

Broekers-Knol weigert jonge vluchtelingen uit Griekenland op te nemen, een zak geld zou voldoen………‘ 

Intensive care afdelingen zijn mede verantwoordelijk voor verspreiding van het Coronavirus

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app 

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations‘ 

Coronavirus: Rutte’s beleid  krijgt steun van 8 op de 10 Nederlanders…….‘ 

Coronavirus-boete € 390,—….. Da’s lief……

Cornonavirus ‘taskforce’ heeft laten weten dat 80 plussers opname op een IC afdeling kunnen vergeten (‘da’s lief’)

Brekend Coronanieuws: eerste Nederlandse Coronapatiënten naar Duitsland‘ (vanwege tekort aan IC bedden….)

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden

Coronacrisis: afvalverwerkers hebben belang bij een zo groot mogelijke berg afval

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording

Coronavirus hapsnapbeleid Rutte 3 en RIVM

‘Samen tegen Corona, da’s lief’ of……‘  

Coronavirus: RIVM adviezen en daarmee het regeringsbeleid van Rutte 3: onvoldoende en misleidend 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten

Beursgenoteerde bedrijven hebben eigen aandelen ingekocht en hebben nu door de Coronacrisis steun nodig van de overheid‘ 

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid

Coronavirus: in tijden van crisis moet het kabinet totale openheid geven

CBS: consumentenvertrouwen ondanks Coronavirus niet gezakt sinds januari…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus onzin: groepsimmuniteit en het ad hoc beleid van Rutte‘ 

Coronavirus:
Cora van Nieuwenhuizen (VVD minister) sluit vliegvelden voor reizigers
uit o.a. China, na 2 maanden virusellende in dat land
‘  

Coronavirus: Bruno Bruins slachtoffer van overwerken? ‘Slachtoffer’ van disfunctioneren zal je bedoelen! 

Coronavirus: tradities van de Nederlandse (fascistische) onderbuik 

Coronavirus: Rutte heeft de regie…. ‘God zij dank!’ Deel 2‘ 

Coronavirus: Rutte heeft de regie, ‘god zij dank……’ 

Corona antivirusbescherming‘ (humor)

Coronavirus en de sluiting van koffieshops, waar supermarkten met een horecagelegenheid open mogen blijven 

Coronavirus als excuus om de stresstest van banken niet uit te voeren

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden‘ 

Coronavirus en carnaval: ‘een gouden combinatie’ en BBC W.S. verslaggever voor Iran hekelt de aanpak van het virus in dat land‘   

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden

Coronavirus: Bruno Bruins (VVD ‘minister’ Volksgezondheid) slaat rood uit‘ (Volksgezondheid moet zijn: minister Medische Zorg)

En voor meer internationale berichten over het Coronavirus, zie de volgende berichten:

Obama met hypocriete kritiek op discriminatie van gekleurden in VS ten tijde van de Coronacrisis‘ 

Slachthuizen bron van Coronabesmettingen

Coronavirus? De intensieve veehouderij is een bron van gevaarlijke besmettelijke ziekten en antibioticaresistentie‘ 

Fauci waarschuwt geheel hypocriet voor onnodig lijden en dood, mochten de Corona-quarantaine maatregelen worden versoepeld

Fauci, AIDS, and other Mysteries The Precursor to the CoVid-19 Scam‘ (Audio van Brasscheck TV)

Trump promoot anti-malariamiddel voor 2de keer als remedie tegen het Coronavirus(en zie de links in dat bericht) 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..

Coronavirus hysterie: Corona vs. griep 

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’

Een geweldig staaltje communicatie van de ‘taskforce’ Corona o.l.v. Rutte, die met het virus heeft gesproken en voor elkaar heeft weten te krijgen dat het virus zich pas per 1 juni a.s. zal richten op de reizigers in het OV, tijd zat dus om nog op tijd een totaal niet gecertificeerd mondkapje aan te schaffen, zonder dat daar btw over moet worden betaald…….

In eerste instantie stelde de taskforce Corona dat een mondkapje totaal zinloos was in het OV, maar zoals het al zo vaak is gegaan met deze in de media zo geprezen ‘taskforce’, is die stelling overboord gezet, ook al stellen deskundigen dat het dragen van een mondkapje door de bevolking totaal zinloos is (al zou het wel kunnen voorkomen dat iemand die hoest of niest het virus door kan geven……)

Niet langer zinloos dus die mondkapjes, althans als je Rutte c.s. moet geloven, waarom die verplichting dan niet meteen ingevoerd werd nadat die beslissing viel, is me een raadsel…. Hoewel, het geeft ten overvloede aan dat ook dit weer een ad hoc beslissing is en men het eigenlijk niet meer weet, anders dan de bevolking een vals gevoel van veiligheid te geven, of zoals de totaal disfunctionerende minister van Veiligheid en Justitie (nu Justitie en Veiligheid… ha! ha! ha!) Opstelten in functie onder Rutte 2 destijds liet weten dat veiligheid niet belangrijk is, maar het gevoel van veiligheid bij het volk (dat heeft die VVD plork serieus openlijk gezegd!!)

Totaal belachelijk dat men geen btw heft op die mondkapjes, maar wel op groente en fruit (en dat sinds enige tijd met een verhoogd percentage btw), terwijl die belangrijk zijn om weerstand op te bouwen, weerstand als die tegen infecties met COVID-19……. Ook voor die btw verhoging is Rutte 3 en dan m.n. ‘ChristenUnie’ hufter Schouten verantwoordelijk……. 

Mondkapjes in het OV? Het niet onmiddellijk invoeren daarvan is de zoveelste belachelijke blunder van afbraakkabinet Rutte 3 en zoals de naam al aangeeft, vooral een blunder van Rutte, die geheel scheef zou lopen als hij voor elke blunder die hij sinds de Coronauitbraak maakte 50 gram extra ballast had gekregen, wat zeg ik: dan was hij nu al volledig immobiel geweest!! En nogmaals: juist Rutte wordt door de reguliere media en politici de hemel ingeprezen voor zijn vals serieuze praatjes, waar de praktijk keer op keer aangeeft dat hij totaal ongeschikt is voor zijn functie…..

En nog steeds geldt dat er ook in Nederland veel te weinig wordt getest en de regering eens contact zou moeten opnemen met de Zweedse collega’s, die een echt ‘intelligente lockdown’ volgen: geen lockdown en toch in verhouding met de rest van Europa veel minder Coronaslachtoffers hebben te betreuren…… 

Een korte samenvatting met een paar van de belangrijkste blunders: Rutte 3 en het RIVM: grote evenementen kunnen gewoon doorgaan (zoals het carnaval, waardoor vooral Brabant zo hard werd getroffen door het virus), daarna: alleen samenkomsten met maximaal 100 mensen, wat werd gevolgd door maximaal 3 personen, wat nu per 1 juni wordt versoepeld tot 10 personen…… Rutte 3 heeft 600.000 mondkapjes voor medici en verpleegkundigen gekocht die niet gecertificeerd waren (dat wist men) en dus niet konden worden gebruikt door die beroepsgroepen……. Rutte 3: het met miljarden pompen van steun in bedrijven, terwijl de grote groep sociale huurders gewoon de huurverhoging moet betalen, ook al wordt deze groep in verhouding het hardst getroffen (mensen die ook werden getroffen door de btw verhoging van 6 naar 9% op groente en fruit….)…. Overigens deze groep betaalt al sinds de bankencrisis van 2008 jaarlijks hele procenten meer huur, de huur is nu zo hoog dat huurders zelfs bijna 10% per maand meer betalen voor een dak boven het hoofd dan huizenbezitters….)

Miljarden steun voor de KLM, terwijl Schiphol en de KLM in een één tweetje dit vliegveld een hub-functie hebben gegeven, waardoor de KLM reizigers van andere EU landen naar Amsterdam kan vervoeren om ze vandaar naar verre reisdoelen te transporteren, terwijl de omwonenden van Schiphol daarvan de dupe zijn en dan betaalt Schiphol ook nog eens voor elk geland vliegtuig € 80,– (die hub-functie is de belangrijkste reden voor het openen van vliegveld Lelystad voor vakantiereizen; de komende tijd zal ik nog een apart bericht maken over Lelystad Airport en wethouder Sparreboom, die haar boekje ver te buiten gaat…) 

Miljarden steun terwijl studenten die geen werk meer hebben kunnen sterven, daar ze geen recht hebben op de fooi van € 600,– per maand die men reserveert voor bijvoorbeeld zzp’ers, daarvoor moet je aantonen dat je minstens dat bedrag verdiende per maand, terwijl de gemiddelde student € 530,– per maand verdient…….. (overigens is die € 600,– per maand voor flexwerkers een schandalig kleine fooi….)

Hier nog wat voorbeelden van het ‘geweldige beleid’ van VVD aartsleugenaar Rutte en zijn club sufferds, waaronder de top van het RIVM:

 ‘Rinke van den Brink (NOS redacteur gezondheidszorg) over EU reactie op Coronavirus en loflied op Rutte en RIVM….

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis‘ 

Coronasterfte verreweg het grootst onder ouderen met chronische kwalen: tijd voor een echte intelligente lockdown 

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’

Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde laat weten dat kinderen geen rol spelen in verspreiding van COVID-19‘ 

De NS wil de trein ‘nog aantrekkelijker maken voor de reiziger’: verbod op het meenemen van een fiets

Fooi van € 600,– voor flexwerkers ‘en studenten’: D66 is een inhumane neoliberale partij

Coronavirus: nog steeds gepruts door RIVM en de ten onrechte de hemel in geprezen Rutte‘ (en zie de links in dat bericht)

Kajsa
Ollongren (D66 minister) vindt het bevriezen van de huurprijs
onwenselijk, terwijl huurders al extra worden gepakt………
‘ (dit i.v.m. het Coronavirus)
 

Job Cohen (PvdA) prijst Rutte en zijn aanpak van de Coronacrisis…….. Een goed beleid? Lees dit!

Testen,
testen, testen, ondanks de dappere woorden van Rutte wordt zelfs het
personeel in verzorgingstehuizen waar Corona is vastgesteld niet getest

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (en zie de links in dat bericht naar meer zaken over aantasting van burgerrechten ‘in de strijd tegen het Coronavirus’)

Rutte steekt vakkenvullers een riem onder het hart, da’s lief….. Deel 2‘ (humor)

Rutte
die de vakkenvullers een hart onder de riem steekt en het tegelijk
prima vindt dat ze zwaar worden onderbetaald, da’s lief…..
‘ (dit is tevens het hele bericht)

Broekers-Knol weigert jonge vluchtelingen uit Griekenland op te nemen, een zak geld zou voldoen………‘ 

Intensive care afdelingen zijn mede verantwoordelijk voor verspreiding van het Coronavirus

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app 

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations‘ 

Coronavirus: Rutte’s beleid  krijgt steun van 8 op de 10 Nederlanders…….‘ 

Coronavirus-boete € 390,—….. Da’s lief……

Cornonavirus ‘taskforce’ heeft laten weten dat 80 plussers opname op een IC afdeling kunnen vergeten (‘da’s lief’)

Brekend Coronanieuws: eerste Nederlandse Coronapatiënten naar Duitsland‘ (vanwege tekort aan IC bedden….)

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden

Coronacrisis: afvalverwerkers hebben belang bij een zo groot mogelijke berg afval

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording

Coronavirus hapsnapbeleid Rutte 3 en RIVM

‘Samen tegen Corona, da’s lief’ of……‘  

Coronavirus: RIVM adviezen en daarmee het regeringsbeleid van Rutte 3: onvoldoende en misleidend 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten

Beursgenoteerde bedrijven hebben eigen aandelen ingekocht en hebben nu door de Coronacrisis steun nodig van de overheid‘ 

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid

Coronavirus: in tijden van crisis moet het kabinet totale openheid geven

CBS: consumentenvertrouwen ondanks Coronavirus niet gezakt sinds januari…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus onzin: groepsimmuniteit en het ad hoc beleid van Rutte‘ 

Coronavirus:
Cora van Nieuwenhuizen (VVD minister) sluit vliegvelden voor reizigers
uit o.a. China, na 2 maanden virusellende in dat land
‘  

Coronavirus: Bruno Bruins slachtoffer van overwerken? ‘Slachtoffer’ van disfunctioneren zal je bedoelen! 

Coronavirus: tradities van de Nederlandse (fascistische) onderbuik 

Coronavirus: Rutte heeft de regie…. ‘God zij dank!’ Deel 2‘ 

Coronavirus: Rutte heeft de regie, ‘god zij dank……’ 

Corona antivirusbescherming‘ (humor)

Coronavirus en de sluiting van koffieshops, waar supermarkten met een horecagelegenheid open mogen blijven 

Coronavirus als excuus om de stresstest van banken niet uit te voeren

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden‘ 

Coronavirus en carnaval: ‘een gouden combinatie’ en BBC W.S. verslaggever voor Iran hekelt de aanpak van het virus in dat land‘   

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden

Coronavirus: Bruno Bruins (VVD ‘minister’ Volksgezondheid) slaat rood uit‘ (Volksgezondheid moet zijn: minister Medische Zorg)

En voor meer internationale berichten over het Coronavirus, zie de volgende berichten:

Trump promoot anti-malariamiddel voor 2de keer als remedie tegen het Coronavirus(en zie de links in dat bericht) 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..

Coronavirus hysterie: Corona vs. griep 

Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) heeft het eindelijk voor elkaar: statiegeld op kleine plastic flesjes

Vorige week zondag werd Stientje van Veldhoven in Vroege Vogels door de totaal niet duurzaam bezige presentator Menno Bentveld gefeliciteerd met het feit dat ze eindelijk statiegeld mag invoeren op kleine plastic flesjes.

Mooi toch zou je zo denken en van Veldhoven deed dan ook of ze e.e.a. uit de krochten van de hel had gesleept….. Van Veldhoven was voordat ze in 2017 aantrad als staatssecretaris, al jaren fanatiek bezig statiegeld op deze flesjes (en blik) ingevoerd te krijgen. Met name de dooddoener van haar voorgangers als dat de frisdrankenindustrie zelf prima instaat was de vervuiling met plastic flesjes tegen te gaan, stak haar en dat liet ze dan ook meermaals (terecht) weten…..

Het was dan ook meer dan ongelofelijk en ongeloofwaardig dat van Veldhoven na haar aantreden met dezelfde dooddoener kwam…… Uiteraard had ze als voorwaarde voor haar aantreden moeten eisen dat statiegeld op flesjes en blik zou worden ingevoerd, maar ondanks haar eerdere fanatisme liet ze dit gewoon lopen……. 

Meer dan schandalig dit gedrag, maar ja wat wil je: D66 politici, het liegen en bedriegen zit ze in het bloed, zoals bij de VVD……

Van Veldhoven deed zich verder voor als een staatsvrouw naar wie het volk wel moet luisteren >> ze stelde dat het fijn is als mensen tijdens de Coronacrisis met inachtneming van de 1,5 meter regel (in buitenland 2 meter….) de natuur ingaan, maar drukte hen op het hart de eigen troep mee te nemen naar huis dan wel dit op de geëigende plek (openbare afvalbak) weg te gooien……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een hypocriete draak! Eerst de frisdrankenindustrie weer ongemoeid laten en als ze dan eindelijk statiegeld op plastictroep voor elkaar krijgt, het volk de les te lezen en voor te houden de boel op te ruimen……

Ook liet van Veldhoven nog even weten (middels een dikke, vette leugen) dat het kabinet Rutte 3 breed bezig is met duurzaamheid…… ha! ha! ha! ha! Ja, met woorden, echter als het op de praktijk aankomt blijft er weinig duurzaamheid over….. Neem de uitgaven voor openbaar vervoer en de auto: ruim 60% van het budget gaat naar de infrastructuur voor de auto, de overblijvende 40% gaat naar het openbaar vervoer, waarbij de kosten voor het OV de laatste 10 jaar met 30% is gestegen en geven reizigers in het OV een stuk meer uit voor hun reis dan autobezitters…….. 

Tegelijk betalen niet autobezitters mee aan de infra voor de auto, kortom als bij de huurders mogen de niet autobezitters de hoofdprijs betalen…. Vergeet daarbij niet dat dit voor die niet-autobezitters ook een investering is in het zelf ziek worden, immers door langdurige auto-uitstoot inademing overlijden jaarlijks 18.000 mensen jaren eerder en dat na een akelig ziekbed, daarnaast loopt een groot aantal kinderen jaarlijks long- en luchtwegklachten op door diezelfde uitstoot…. Hoe zot en ‘duurzaam’ wil je het hebben??!!!  

Het voorbeeld van hierboven is nog maar het spreekwoordelijke topje van de ijsberg, Rutte 3 laat het simpelweg afweten als het om de klimaatverandering, lucht-, water- en bodemkwaliteit gaat (overigens ook als het om dierenwelzijn gaat..)…. Verder niet te vergeten dat dit kabinet miljarden heeft geïnvesteerd in het verbranden van hele bossen als biomassa bijstook in de ‘nieuwe’ kolencentrales, waarvan vorig jaar bekend werd dat dit nog een fractie smeriger is dan het verstoken van alleen steenkool in die centrales….. 

Bentveld die overduidelijk een D66 stemmer is, was geheel en al in zijn nopjes met van Veldhoven en stak haar de ene na de andere veer in de vieze bips……. Niets over het voorgaande, nee van Veldhoven is geweldig bezig, walgelijk!! Trouwens, het is zonder meer een schande dat het Vroege Vogels inbel en beloning programma (zoals voor de groenste politicus, of het beste natuurboek en de zo ongeveer alle insecten tel-dagen) is gestopt met het nieuwsoverzicht, waarin dierenmishandeling, milieuvervuiling, enz. aan bod kwamen, blijkbaar is dat te negatief voor een programma als Vroege Vogels, waardoor je als argeloze luisteraar de idee krijgt dat het allemaal wel goed zit in Nederland…….

Bij herhaling heeft Bentveld gewone boeren in zijn programma gehad, nadat dit tuig Nederland vorig jaar bijna een dag lang wisten plat te leggen, waar deze vaak bijna fluisterende flapdrol middels een ongelofelijke slijmpartij met deze boeren sprak, tuig dat op grote schaal dieren groot en doodmartelt, of die een koe een aantal kalfejs laten krijgen zodat ze melk blijven geven en waar ze na een jaar of vijf (zo’n 15 jaar voor de gemiddelde tijd die deze dieren leven) naar de slacht gaan…. 

Bentveld is dan ook een notoire lijkenvreter, terwijl hij als presentator zou moeten weten wat e.e.a betekent voor het dierenwelzijn, voor het milieu en voor de klimaatverandering……. Hoe kan je een presentator voor een dergelijk programma aanstellen die vlees en zuivel gebruikt en daarnaast het liefst alleen al voor eigen plezier de wereld afreist per vliegtuig???

Zie ook:

Stientje
van Veldhoven (D66 o.a. staatssecretaris Milieu) is nog steeds
ambassadeur statiegeld, ook voor kleine plastic flesjes…… ha! ha!
ha! ha! ha!

‘Klimaatakkoord’
>> Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) lult zich weer
eens ‘groen’ en verdedigt het niet extra belasten van benzine
auto’s……
‘  

Ed Nijpels (VVD): het klimaat staat bovenaan de lijst van Rutte…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

NS zet meer intercity´s in als actie tegen het Coronavirus….. ha! ha! ha! ha! ha!

Nederlandse OV duurste in EU, terwijl het bij lange na geen alternatief is voor de auto 

Duitsland verlaagt btw tarief op openbaar vervoer met 12%, waar Nederland de btw voor het OV verhoogde‘ 

Van Nieuwenhuizen stelt dat meer asfalt helpt tegen files…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Remco Dijkstra (VVD Tweede Kamer): het OV is geen alternatief voor de auto! 

Remco Dijkstra (VVD Tweede Kamer): meer asfalt helpt tegen files…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

Van Nieuwenhuizen (VVD minister) doet verlichting langs snelwegen weer aan vanwege ‘gevoel van veiligheid’

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’


Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..

130 km/u. brengt geen verkorting van de reistijd, maar wel extra vervuiling…..

Hier nog wat berichten over het totaal ontoereikende klimaatakkoord:

Rutte 3 heeft gelogen over subsidies: jaarlijks 2,5 miljard euro belastinggeld naar olie, kolen en gas‘ (en zie de links in dat bericht)

‘Brekend nieuws’: Rutte (VVD premier) stelt bedrijfsleven gerust wat betreft de energietransitie

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie

Klimaatakkoord: nogmaals krijgt de bevolking een reuzenoor aangenaaid

Land- en tuinbouw krijgen subsidie voor energietransitie, waar de burgers dubbel moeten betalen…….

Klimaatakkoord en kilometerheffing: één-tweetje ANWB en Rutte 3

‘Klimaatakkoord’, niet de grote vervuilers maar gezinnen betalen de energietransitie

Klimaatakkoord en Rutte’s belofte over de CO2 heffing >> Kees Boonman geeft toe veel te verzinnen

Energierekening: Arjan Vliegenthart (Nibud) >> onze cijfers zijn geen waarheid, het is een voorspelling

Mona
Keijzer (CDA staatssecretaris) waarschuwde voor bangmakerij wat betreft
de verhoging van de energierekening die wel degelijk fiks omhoog is
gegaan

Klimaatakkoord >> Rutte: er komt ‘een verstandige CO2 heffing’ voor bedrijven…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klimaatakkoord doorrekening uh verrekening laat zien dat de doelen niet gehaald zullen worden >> het grote belazeren

Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’

New York University: binnen afzienbare tijd zullen planten en bomen minder CO2 kunnen opnemen vanwege de droogte

Schultz van Haegen: je wordt heel eenkennig als je je op 1 ding richt……… ha! ha! ha! ha! ha! Zeg dat wel ja!!

Voor meer berichten over statiegeld, openbaar vervoer, de intensieve martelveehouderij, autorijden, vleeseten, klimaatverandering en/of Menno Bentveld, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Nederland trots op de KLM aldus de VPRO: leve de miljarden aan belastinggeld die in dit ‘duurzame bedrijf’ worden gestoken

Het is Paul van der Gaag, o.a. presentator van VPRO’s OVT, geheel en al in de bol geslagen, deze koekwaus durfde afgelopen zondag te zeggen dat Nederland trots is op de KLM, dit n.a.v. de overheidssteun (van ons belastinggeld) voor dit uiterst vervuilende bedrijf….. Nederland bestaat dan plots wel uit heel wat minder inwoners, immers er zijn mensen genoeg die dit bedrijf bij wijze van spreken wel kunnen schieten……

Over duurzaamheid gesproken: volgens van der Gaag heeft Schouten gesteld dat de KLM een duurzame luchtvaartmaatschappij is en van groot belang voor onze economie, ofwel de standaard leugen…..*

De KLM is allesbehalve duurzaam, of je moet ‘dit bedrijf met nog 10% zicht’ als duurzaam promoten t.o.v. andere luchtvaartmaatschappijen, die totaal blind zijn voor duurzaamheid……. Dan nog: de KLM heeft het voor elkaar dat Schiphol (deels een staatsbedrijf) voor elk geland vliegtuig € 80,– neertelt**, zodat de KLM zonder problemen mensen van relatief korte afstanden in Europa naar Schiphol kan vervoeren, om ze vandaar naar bestemmingen op lange afstanden te kunnen vliegen, daarmee vervult Schiphol een hub-functie…… Een schande van jewelste waar vooral het milieu, het klimaat en bovenal de omwonenden van Schiphol het slachtoffer van zijn….. Juist door die hub-functie wordt er enorm veel extra vervuild en daarvoor betaalt Schiphol luchtvaartmaatschappijen, inclusief de KLM, zoals gesteld € 80,– per geland vliegtuig…..

Cartoon Maarten Wolterink: Staat schiet KLM te hulp

Om die hub-functie te kunnen bewaren is het volgens hare VVD hufterigheid en leeghoofd van Nieuwenhuizen noodzakelijk dat Lelystad Airport opengaat, zodat ook daar de lucht fiks vervuild kan worden en een nabijgelegen natuurgebied, de Oostvaardersplassen, het zwaar te verduren zal krijgen….. Ook de bewoners van Lelystad zullen geplaagd worden met een enorme geluidsoverlast en neerslag van fijnstof en ultrafijnstof (kankerverwekkend)……

Intussen hebben Nederland en Frankrijk besloten Air France – KLM (zoals gezegd) een vette bak subsidie te geven…… Gistermorgen werd er bekend gemaakt dat de beide maatschappijen 10 miljard euro steun krijgen, terwijl Rutte 3 eerder stelde dat het 2 tot 4 miljard, alleen ter beschikking van KLM zou stellen…… Na dat bericht over de steun met 10 miljard, liet de KLM weten nog minstens 2 tot 4 miljard extra nodig te hebben……

Bedrijven als KLM kunnen nooit concurreren met een luchtvaartmaatschappij als Emirates en zou dat ook niet moeten proberen, het lijkt me dan ook van het grootste belang dat KLM flink gaat afslanken, weg met de hub-functie en losmaken van het zwaar verliesgevende Air France (tijd voor een strafrechtelijk onderzoek naar hoe die samenwerking tot stand is gekomen, wie [ook in de politiek] hebben zich daar hard voor gemaakt en waarom heeft de politiek daar geen stok voor gestoken……)  

Laten we voorts hopen dat het na de Coronacrisis afgelopen is met de achterlijk goedkope vliegreizen…*** en hopen dat men door de Coronacrisis inziet dat de gevolgen van de klimaatverandering voor de volksgezondheid in feite veel erger zijn dat het huidige Coronavirus…… (waar die volksgezondheid al flink wordt aangetast door de luchtvervuiling, ook die door vliegtuigen geproduceerd….)

Benieuwd of de veel te dik betaalde top al 50% van haar salaris heeft ingeleverd, de vraag stellen is haar beantwoorden…….

*  Zie:  Schiphol winstgevend en uiterst belangrijk voor de Nederlandse economie? Lees dit!‘ (zie ook de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde links) en zie: Schiphol goed voor economie? Heel wat minder dan men je wil doen geloven

** Zie:  Schiphol dat voor elk geland vliegtuig € 80,– betaalt, schrijft geheel hypocriet ‘groene obligaties’ uit‘ 

*** Goedkope vliegreizen die deels door overheden worden gesubsidieerd, daar de luchtvaartmaatschappijen geen belasting behoeven te betalen over de gebruikte kerosine en zoals gezegd Schiphol, dat deels van de overheid is, voor elk geland vliegtuig € 80,– neertelt….. Het laatste is al helemaal een schande van formaat, zeker daar de fysieke en geestelijke gezondheid van omwonenden daar de dupe van zijn…. In feite betalen deze mensen via de belasting mee aan het aantasten van hun eigen gezondheid, zoals ook niet autorijders dat doen……. Ongelofelijk!!

Zie ook: 

KLM met een heel grote middelvinger voor het Nederlandse volk

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid 

Schiphol mag groeien aldus o.a. Maxim Verhagen (ex-CDA-minister en voorzitter Bouwend NL) 

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport‘ 

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden


Schiphol
verlaagt tarieven vanwege grote aantal reizigers, dat weer zorgt voor
meer reizigers en het opnieuw verlagen van de tarieven……… ha! ha!
ha! Uh, o ja, gecondoleerd Eindhovenaren……

 

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie‘ (zie ook de links in dat bericht voor meer artikelen over het klimaatakkoord dat geen zoden aan de dijk zet)

Lelystad Airport: 47% van 1.200 inwoners in Gelderland, Overijssel en Flevoland ‘is voor vakantievluchten op Lelystad Airport’‘ (zie ook de links in dat bericht) 

Schiphol vluchten moeten kunnen groeien en Lelystad Airport moet open, juist vanwege de duurzaamheid aldus Elbers (KLM)‘ (ja ja, deze grofgraaiende leugenaar durft wel……) 

Oostvaardersplassen: wel vliegtuigen, geen grote grazers………

Dijsselbloem: Nijhuis, grofgraaier van Schiphol heeft de 9 ton, die hij vorig jaar bij elkaar graaide, meer dan verdiend!!!

Mansveld houdt rekening met het afschieten van grote hoeveelheden ganzen, bij uitbreiding Lelystad ‘Airport…’

Lelystad
Airport: Kees Linse kritisch over uitbreiding van dit vliegveld, maar
vindt het onderzoek naar uitbreiding ‘goed werk…’ ha! ha! ha! ha!

Attje Kuiken voor uitbreiding vliegveld Lelystad……..‘ (Kuiken 2de Kamer PvdA)

Lelystad ‘Airport’ moet tegen de trent in uitbreiden…………..

Lelystad Airport: Hans Alders heeft schijt aan het milieu en de burger

Wouter Kolk van AH Delhaize houdt personeel ‘nauwlettend in de gaten…’

Als je de kop leest zou je zeggen niets nieuws, immers het winkelpersoneel wordt altijd al nauwlettend in de gaten gehouden, waar dat personeel hard moet werken voor zo min mogelijk salaris…..

Je snapt ‘t al, het gaat ‘uiteraard’ over het Coronavirus. Afgelopen donderdag BNR rond 8.17 u. Wouter Kolk, CEO van Ahold Delhaize Europa en Indonesië* , die vertelde hoe e.e.a. gaat in de winkelketen tijdens de Coronacrisis.

         Afbeeldingsresultaat voor ahold delhaize 

          Ja ja, het personeel van AH wordt koninklijk uitgebuit!

Als je Kolk moet geloven heeft Ahold Delhaize grote zorg voor het personeel, waar dat bedrijf zoals gezegd voor het grootste deel simpelweg het personeel uitbuit met (zelfs uiterst) lage inkomens…… Kijk die Kolk verdient zelf alles bij elkaar het meer dan onbeschoft hoge bedrag van € 1.827.000,– waar hij nog door 2 figuren van zijn bedrijf voorbij wordt gestreefd zoals Frans Muller die met het luttele bedrag van € 4.356.000,– naar huis gaat…….

Voor zijn jonge leeftijd heeft Wouter Kolk al flink wat CEO-posities op zijn cv staan. Het merendeel hiervan valt binnen Ahold, waarvoor hij al sinds 1996 werkt. Met één uitzondering: van 2007 tot half 2013 was Kolk CEO bij WE Fashion. Zijn overige CEO-posities waren bij Etos, Gall & Gall en sinds 2015 bij Albert Heijn, allen onderdeel van moederbedrijf Ahold. Opgeklommen binnen Ahold Kolk studeerde marketing aan hogeschool Inholland, later studeerde hij nog een jaar lang strategisch management aan de Harvard universiteit. Hij startte zijn carrière bij het Britse warenhuis Harrods als marketingmedewerker. Daarna rolde hij binnen bij Albert Heijn, om nooit meer weg te gaan. Hij klom op van vestigingsmanager naar CEO van het concern. Daarmee volgde hij Sander van der Laan op, die zestien jaar voor het bedrijf werkte. Van der Laan zat al een tijdje in de problemen vanwege tegenvallende resultaten, zijn concurrenten Jumbo en Lidl wonnen grondgebied. Albert Heijn stelde dat hij ‘in overleg’ werd vervangen door Kolk, die destijds nog VP speciale winkels en nieuwe markten was. Appie Today Vorig jaar lanceerde Albert Heijn ‘Appie Today’, een online tv-kanaal waarbij updates over de supermarktketen worden gepresenteerd. ‘Dat idee komt van onze medewerkers. Ze waren de papieren updates en memo’s zat en vonden dat ze het beter konden. Toen zijn ze gestart met bloggen en vloggen’, vertelt Wouter Kolk in een tv-interview met Eva Jinek. Het tv-kanaal is op YouTube te bekijken en vertelt de kijker over onder andere nieuwe producten. Maar het favoriete programma van Kolk is ‘Blij met Sjoerd’, video’s over een medewerker met het syndroom van Down. Ruzie Naast zijn drukke baan als CEO, zit Wouter Kolk ook in het bestuur van zowel discotheek Paradiso in Amsterdam als de botanische tuin Hortus Botanicus. Hij lijkt het nog drukker te krijgen, want de supermarkt is momenteel in conflict met kaasleverancier Bel Group. Er wordt zelfs niet met elkaar gesproken, maar Albert Heijn laat weten wel open te staan voor een nieuw gesprek. Tot die tijd moeten alle kazen van de leverancier uit de schappen worden gehaald en moeten klanten het doen andere of huismerken. Waar de ruzie exact over gaat is niet bekend, maar het zou niet aan de kwaliteit van de kazen liggen. Het is zeker niet de eerste keer dat Albert Heijn het met leveranciers aan de stok heeft, dat gebeurt de laatste periode regelmatig.

Wouter kan wel lachen met zo’n inkomen

Het winkelpersoneel zou een bonus van € 500,– krijgen vanwege de inzet tijdens de Coronacrisis. Gezien hun meestal karige inkomen een mooi bedrag, echter dit personeel dat vaak zwaar werk doet, zou structureel meer moeten verdienen, echter dat willen Rutte en zijn volksverlakker maten niet, nee winkelpersoneel behoort volgens hen tot de helden, maar ze moeten niet gaan zeuren om meer salaris, sterker nog men is al bezig om dit personeel de zondag-bonus af te nemen…….  

Zorg voor het personeel: terwijl dat personeel niet eens kan worden getest op het Cornonavirus, waarbij ze als drager voor de eerste symptomen zich openbaren al meer dan een week besmetting kunnen rondstrooien…… Daarbij: in een afgesloten ruimte als een winkel heeft de 1,5 meter regel totaal geen zin, precies als de plastic schermen voor de kassa’s, immers het zou gaan om heel kleine deeltjes die door de lucht zweven…… Daarbij kan dat besmette personeel niet alleen klanten besmetten maar ook collega’s….. Je kan een figuur als Kolk zelfs verwijten dat hij niet al in afgelopen januari zelf heeft gezocht naar testmateriaal….. 

Wat een ‘geweldige zorg’ voor het personeel…..

* Kolk schijnt ook voor Paradiso te werken, eerder een hippie-muziektempel maar tegenwoordig als zoveel van deze eertijds sociale muziekcentra (neem het Paard in Den Haag), een ordinaire poenmachine, waar grofgraaiers als Kolk zich als een vis in het water voelen en waar arme jongeren uit achterstandswijken niet welkom zijn….. (overigens kunnen deze jongeren zelfs de entree niet betalen, jongeren die niet zelden voor een grijpstuiver voor AH werken…..)

Zie ook:

Britse regering blundert door op het Coronadossier, precies als Rutte 3 en de Trump administratie‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde)

China heeft een vaccin tegen het Coronavirus ontwikkeld en is bezig met de eerste testen op mensen‘ 

Beademing werkt averechts op het Coronavirus‘  

EU ‘vraagt burgers mee te denken’ over oplossingen aangaande Coronacrisis‘ 

Donald Trump, de slimste man van de VS, wat zeg ik van de wereld (humor)

The Liar Tweets Tonight! (Vote Him Away!)‘ (humor)

Voor
meer berichten over Albert Heijn, winkelpersoneel en/of het
Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht. 

Beste bezoeker dat was het voor vandaag, morgen meer berichten. Maak er zo mogelijk een mooie dag van.

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations

Weet niet hoe het met jou zit beste bezoeker, maar ik wordt bijna letterlijk schijtziek van de spotjes over ‘saamhorigheid’, waaronder 1 van de meest hypocriete wel die van Buma Cultuur is (1 van de onderdelen van Buma/Stemra; het feit dat deze organisatie een aantal dochters met aparte directies heeft opgericht stinkt al een uur in de wind….)

Buma/Stemra waar het ook binnenshuis keer op keer een zootje is, neem het gedoe met de opgestapte directeur Wieger Ketellapper………

Volgens Buma Cultuur moeten de radiostations in ons land alleen nog muziek draaien van Nederlandse artiesten….. Laten Buma/Stemra en Buma Cultuur eindelijk eens een veel bescheidener onderkomen zoeken, een aantal van de veel te dik betaalde directeuren en managers de laan uitschoppen en de artiesten eens fatsoenlijk betalen i.p.v. hen uit te buiten!!

Buma/Stemra naar ander kantoor Hoofddorp

Het in 2018 door Buma/Stemra in gebruik genomen peperdure designkantoor in Hoofddorp……

Uiteraard heeft onze waardeloze flutregering Rutte 3 de plicht om de cultuursector op de been te houden, minstens zo belangrijk voor Nederland als de hubfunctie van vliegveld Schiphol dat via concurrentie vervalsing t.o.v. andere vliegvelden in de EU, de KLM spekt en daardoor voor elk geland vliegtuig € 80,00 moet betalen….. CDA volksverlakker Hoekstra* heeft al beloofd dat de KLM zal worden gered en reken maar dat hier weer tientallen miljarden voor nodig zijn, geld door jou en mij middels de belasting opgebracht……

Over Hoekstra gesproken: hij heeft samen met VVD beroepsleugenaar Rutte meermaals een oproep gedaan tot valse saamhorigheid en solidariteit, een oproep die ze echter volkomen lieten varen tijdens besprekingen over steun aan de Zuid-Europese landen….. Zo hebben deze 2 volksverlakkers ons land weer een week lang voor paal gezet in het buitenland…….

Zie ook:

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten‘ (en zie de links naar andere Coronaberichten in dat artikel)

Buma/Stemra: pak ‘Slim Software Nabouwen’ eindelijk aan‘ 

Slimsoftwarenabouwen.nl, wat een irritante en foute reclame

Van der Ree, directeur Buma/Stemra wil zijn magere salaris van € 447.000,– houden……….‘ 

Buma
Stemra: zonder muzikanten geen muziek, maar muzikanten zonder Buma
Stemra verdienen meer, meldt je als muzikant aan bij een buitenlandse
muziekrechtenorganisatie, die doen meer en zijn een stuk goedkoper!
‘ (dit is tevens het hele bericht)

Voor meer berichten over Buma/Stemra en/of het Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.