Coronavirus: motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

Meermaals heb ik op deze plek aandacht gevraagd voor de schandalige bezuinigingen op de zorg door de kabinetten Balkenende en Rutte. Waar de kabinetten Rutte 1, 2 en 3 zoveel hebben bezuinigd en toegestaan dat een aantal ziekenhuizen werd opgedoekt, het aantal IC bedden is onder deze kabinetten tot aanvang van de Coronacrisis afgenomen van 2.200 naar 1.100 bedden en derhalve werd een groot aantal verpleegkundigen ‘overbodig’ gemaakt….. Dit ging zelfs door nadat de geheime diensten AIVD en MIVD in 2016 het kabinet Rutte 2 (en daarmee ook Rutte 3) hebben gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een epidemie, juist door het tekort aan IC en ziekenhuisbedden, plus een toen al geconstateerd tekort aan verpleegkundigen…..

De tekorten aan IC en ziekenhuisbedden, plus het tekort aan verpleegkundigen is door Rutte 3 een aantal keren opgevoerd als reden voor de meer dan belachelijke Coronamaatregelen, immers er was een tekort zijn aan IC bedden, waardoor vorig jaar Coronapatiënten zelfs moesten worden overgebracht naar Duitsland…… De lockdowns die we meemaakten, de avondklok en andere ernstige schendingen van mensen- en burgerrechten waren volgens de disfunctionerende VVD leugenaar en premier Rutte en de mislukte CDA clown en godbetert minister de Jonge (van wie zo ongeveer elke belofte niet blijkt te kloppen), nodig vanwege de door hen zelf veroorzaakte tekorten op gebied van ziekenhuizen en verpleegkundig personeel……

Donderde gistermiddag dan ook niet voor niets van m’n stoel toen ik via Twitter de volgende Tweede Kamer stemmingen onder ogen kreeg:

EssentieelNU  Retweeted

Simone

@SimoneSays123

BI-ZAR

Image

3:26 PM · Aug 19, 2021Twitter for iPhone

135 Retweets

31 Quote Tweets

283 Likes

Eén reactie op dit bericht liet de volgende waanzin zien:

WINSTON , thougt criminal & psychologist

@JusticeDone21

Replying to

@SimoneSays123

#D66 laat de ware aard wel zien deze week. Je zal er maar op gestemd hebben als je in de (jeugd)zorg werkt…

Image

Vooruit nog één:

Volger@ Brigit

Image

Zo nu weet je op welke partijen je nooit weer moet stemmen!!! (terwijl D666 overrijp en stinkend in de groenbak moet worden  gemieterd…..)

Hoe is het mogelijk dat de partijen die verantwoordelijk zijn voor de tekorten aan IC en ziekenhuisbedden nu het gore lef hebben om tegen een uitbreiding van het aantal IC bedden en daarbij horend personeel te stemmen……. Het is dan ook meer dan schandalig dat Rutte en de Jonge niet al vorig voorjaar hebben besloten om van bijvoorbeeld ziekenhuis Bronovo niet weer een volledig ziekenhuis te maken, i.p.v. de polikliniek die men van dit ziekenhuis maakte……. (en dat na een renovatie van meer dan 10 jaar!!) 

Enkele reacties op het Twitterbericht spraken van een onmogelijkheid om het aantal IC bedden uit te breiden, vanwege de financiële consequenties, echter als je de vele miljarden ziet die afbraakkabinet Rutte 3 vanwege de Coronacrisis in het bedrijfsleven heeft gestoken, is dat allesbehalve onmogelijk!! Bovendien wat gaat voor: de volksgezondheid of de economie??? De vraag stellen is haar beantwoorden: uiteraard gaat wat betreft Rutte 3 de economie voor (zoals dat was bij veel voorgaande kabinetten)….. We hebben dan ook al lang geen volksvertegenwoordiging meer maar een bedrijfsvertegenwoordiging……..

Profijtbeginsel bij het testen voor toegang? In gewoon Nederlands: mensen die straks niet zijn gevaccineerd moeten zelf betalen voor de tests die zij moeten tonen voor ze toegang krijgen tot een aantal openbare gelegenheden, dit n.a.v. een motie van D666 ploert Paternotte….. Hiermee volgt ook het afbraakkabinet Rutte 3 de regeringen die niet gevaccineerden chanteren…. (immers de regering had de motie als niet uitvoerbaar naast zich neer kunnen leggen, zeker met verwijzing naar de woorden van de Raad van Europa >> deze Raad heeft geconcludeerd dat elke discriminatie van niet gevaccineerden is verboden…..*) Weer zijn hiervoor de belangrijkste partijen van Rutte 3 verantwoordelijk: VVD, D66 en CDA….. (en dan is dit kabinet ook nog eens demissionair……)

Tot slot nog Coronanieuws van hedenmorgen: in Israël waar 80 % van de Joodse bewoners dubbel is is gevaccineerd loopt het aantal ‘besmettingen’ sterk op (men bedoelt hiermee het aantal positief getesten)….. Kortom de halleluja verhalen over vaccinaties blijken eens te meer niet te kloppen en dan durft men in Nederland vast te houden aan de regel dat gevaccineerden overal moeten worden toegelaten zonder testen, terwijl meer en meer duidelijk wordt dat gevaccineerden wel degelijk het virus kunnen doorgeven……** Voorts geeft dit nog eens aan dat juist gevaccineerden zorgen voor mutaties van het virus en niet de ongevaccineerden tegen wie in vele buitenlanden zo langzamerhand een heksenjacht wordt geopend, iets wat zich ook hier langzaam maar zeker aftekent……. Daarmee wordt er ook nog eens haat gezaaid tegen ongevaccineerden, alsof dat de taak van een regering is……

*  Zie: COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

** Zie o.a.: ‘Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

———————————

Zie voorts:Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat dit bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa: discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden

Dimitri Georganas heeft een artikel van Artsen Voor Vrijheid overgenomen, een artikel van 30 januari dit jaar. De kop op het artikel luidt: ‘Raad van Europa besluit dat vaccins niet verplicht mogen zijn en dat niet-gevaccineerden niet mogen worden gediscrimineerd…..’ Me dunkt geen woord Spaans, bovendien haalt dit een streep door de wil van velen om vaccinatie verplicht te stellen, veelal verdedigt met de de kromme redenering dat het pokkenvirus ook de wereld werd uitgeholpen met verplichte vaccinaties, waarbij de gebruikers voor het gemak ‘vergeten’ dat aan de ontwikkeling bijna alle vaccins jarenlang onderzoek en testen vooraf zijn gegaan. 

Wel ‘mooi’ dat men het pokkenvaccin als voorbeeld aanhaalt….. Het pokkenvaccin dateert van het eind van de 18de eeuw en destijds waren er nog geen dwingende voorschriften, zoals die later wel verplicht werden. Neem de veel langere perioden van testen die later werden afgedwongen en daarom als veilig werden gezien…. Niet vreemd dan ook dat door de eerste vaccinaties tegen het pokkenvirus dat veel te snel werd ingezet, heel veel gevaccineerden overleden….. Eigenlijk een vergelijking met het Coronavaccin, immers dat werd ook in noodtempo ontwikkeld en ingezet……

Logisch dan ook dat men later voorwaarden stelde: de ontwikkelde vaccins moesten een veel langere weg volgen van testen en dat op alle 3 termijnen >> dus voor de korte, de middellange en lange termijn, zoals dat ook werd gebruikt voor vaccins die in latere tijden werden gefabriceerd. Het ging vóór de ontwikkeling van het COVID vaccin om een gemiddelde van 8 jaar, terwijl het Coronavaccin binnen 1 jaar werd ontwikkeld, zodat testgegevens zelfs voor bijwerkingen op de korte termijn deels nog niet voorhanden zijn, laat staan als het gaat om negatieve effecten op de middellange en lange termijn……. 

Gezien het voorgaande zijn de nu voor COVID gevaccineerden in feite ‘proefkonijnen…..’ De VS heeft voor de toelating van de vaccins tegen COVID dan ook gesteld dat het om een voorlopige toelating gaat en dat men de bijwerkingen ‘sterk in de gaten zal houden….’ Gezien het grote aantal doden in de VS na vaccinaties, behoef je daar geen hoge pet van op te hebben (van deze voorwaardelijke toelating…..)

Nu blijkt dus dat landen als Frankrijk en Griekenland hun boek ver te buiten zijn gegaan, daar men vaccinaties voor bepaalde beroepsgroepen verplicht heeft gesteld….. Echter ook hier zie je langzaam maar zeker dat niet gevaccineerden worden gechanteerd, daar je straks voor elk bezoek aan een openbare gelegenheid een negatieve test moet kunnen tonen…… De Gezondheidsraad stelt o.a. in een advies van februari dit jaar dat private partijen onder voorwaarden een vaccinatiebewijs mogen eisen….. Wel moet gezegd worden dat het virus roet in het eten heeft gegooid, daar nu blijkt dat ook dubbel gevaccineerden niet alleen alsnog ziek kunnen worden van het virus, maar ook anderen kunnen besmetten….. Ondanks dat heeft de regering nog steeds niet besloten dat je als gevaccineerde ook moet worden getest, zodat zich nu besmettelijke gevaccineerden onder het publiek bevinden……* (gevaccineerden zelfs met een hoge dosis aan ‘besmettelijk materiaal…..’)

Het is wel zeker dat Frankrijk zich niets zal aantrekken van wat de EU voorschrijft dat hebben we al veel vaker gezien, zoals met de maatregel voor de hoogte van de staatsschuld, waarvoor Frankrijk niet werd beboet en dat zal ook nu niet gebeuren, een zaak die eigenlijk alle grote EU landen zich kunnen permitteren…… Echter je kan er in dit geval op wachten dat ook andere EU landen zich niets zullen aantrekken van deze regels en toch geboden zullen gebruiken, waarbij ze zullen wijzen naar Frankrijk en landen buiten de EU als (ons ‘goddelijk voorbeeld’) de VS, Canada en Australië…… 

Als je de resolutie van de Raad van Europa ziet, kan je rustig stellen dat Rutte 3 ernstig in gebreke blijft zoals over openheid van contracten met vaccinproducenten (punt 7.3.5.) hetzelfde geldt voor punt 7.3.1. en 7.3.2……. (de vet gemaakte tekst in de resolutie is van mijn hand)

Hier eerst de reactie van Georganas en daarna het artikel van Artsen Voor Vrijheid:

 

Dimitri Georganas


• 


Chief Tinkering Officer and Chairman of the Board of Minstrels at Biodys


6 maanden geleden


Beste Gezondheidsraad Artikel 7.5.2 van de Council of Europe‘s
(COE) resolutie 2361 “Covid-19 vaccines: ethical, legal and practical
considerations” is glashelder: ‘Gebruik vaccinatiecertificaten alleen
waarvoor ze zijn bedoeld: het monitoren van vaccin effectiviteit,
potentiële bijwerkingen en tegenreacties.’ https://lnkd.in/dxQMVQQ

Vaccinatiecertificaten
zijn dus NIET als paspoort of toegangsbewijs voor supermarkten, scholen
of horeca bedoeld. Waarom staat jullie advies hier https://lnkd.in/dA8Rkkn haaks op deze COE resolutie?

https://lnkd.in/d_Q6vcs

 

Raad van Europa besluit dat vaccins niet verplicht mogen zijn en dat niet-gevaccineerden niet mogen worden gediscrimineerd


26 reacties

, ,

De Parlementaire Vergadering van de Raad van Europa – het
internationale orgaan waarvan het Europees Hof voor de Rechten van de
Mens deel uitmaakt – heeft een resolutie aangenomen waarin staat dat
vaccins niet verplicht mogen zijn en dat niemand mag worden
gediscrimineerd omdat hij niet is gevaccineerd.

In het rapport (Resolutie 2361) staat onder punt 7.3 te lezen dat de lidstaten en de EU dringend worden opgeroepen om:

7.3.1. te verzekeren dat burgers zijn geïnformeerd
dat de vaccinatie NIET verplicht is, en dat niemand op politieke,
sociale of andere wijze onder druk wordt gezet om zichzelf te laten
vaccineren, als zij dat zelf niet willen
;

7.3.2. te verzekeren dat niemand wordt
gediscrimineerd wegens het niet gevaccineerd zijn vanwege mogelijke
gezondheidsrisico’s of niet gevaccineerd willen worden
;

7.3.3. vroegtijdig effectieve maatregelen te nemen
om misinformatie, desinformatie en aarzelingen ten aanzien van Covid-19
vaccins tegen te gaan;

7.3.4. transparante informatie te verspreiden over
de veiligheid en mogelijke bijwerkingen van vaccins, en met sociale
media platforms samen te werken en deze te reguleren om te voorkomen dat
misinformatie wordt verspreid;

7.3.5. helder te communiceren over de inhoud van
contracten met vaccinproducenten, en deze publiekelijk beschikbaar te
maken voor parlementair en publiek onderzoek
;

Onder punt 7.4 wordt opgeroepen om zo snel mogelijk
vaccins voor kinderen te ontwikkelen, en daarbij goed naar alle zorgen
over de veiligheid en effectiviteit te kijken. Het belang van kinderen
dient voorop te staan en in overeenstemming te zijn met de Rechten van
het Kind zoals door de VN zijn vastgelegd. Daarbij moeten de wensen van
kinderen zelf serieus worden meegewogen.

7.5.2. is ook van groot belang: ‘Gebruik vaccinatiecertificaten alleen waarvoor ze zijn bedoeld: het monitoren van vaccin
effectiviteit, potentiële bijwerkingen en tegenreacties.’
Vaccinatiecertificaten mogen dus NIET als paspoort of toegangsbewijs
worden gebruikt.

Onder punt 8 wordt gesteld dat het met oog op de
democratie de nationale parlementen hun functie als
(volks)vertegenwoordigers, wetgevers en toezichthouders in pandemieën
moeten behouden. De Parlementaire Vergadering roept parlementen daarom
op om deze machten uit te oefenen, zoals bepaald is, ook met het oog op
de ontwikkeling, toewijzing en distributie van Covid-19 vaccins.

Deze resolutie is goed nieuws, als zij voldoende gewicht in de schaal
gaat leggen. Zij werd op 27 januari, door de Parlementaire Vergadering
aangenomen. Niemand mag gedwongen worden om dubieuze mRNA-injecties te
nemen als men dat niet wil, want dat zou een enorme inbreuk op de
burgerlijke vrijheden zijn. Men moet vrij zijn om zelf vrij te kiezen.

Hierbij de link naar de resolutie d.d. 27-01-2021: https://pace.coe.int/en/files/29004/html

(Help ons. Deel dit artikel a.u.b.)

=====================================

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Brekend nieuws: de Afghaanse president Ashraf Ghani ontvlucht het land

Hoorde zojuist op WDR 5 dat de Afghaanse president Ashraf Ghani het land is ontvlucht vanwege de snelle opmars van de Taliban die nu zelfs Kabul zouden hebben bereikt…… Afgelopen week hoorde ik meerdere deskundigen stellen dat de val van Kabul nog minstens enkele weken tot 1,5 maand op zich zou laten wachten…..

Hier een cartoon van Carlos Latuff die ik op Twitter vond:

Image 

‘Goed hè?’ 20 jaar oorlog, een land in puin en een Taliban die een heel stuk machtiger is dan in 2001…… Een oorlog die aan minstens 500.000 Afghanen het leven heeft gekost, dit nog naast 25 gedode Nederlandse militairen……. En nog steeds heeft Nederland lang niet alle voor Nederland collaborerende Afghanen geëvacueerd…… (terwijl men al lang wist dat deze mensen moesten worden geëvacueerd, schandaliger nog: naast de tolken en hun families, zijn andere collaborateurs niet welkom in ons land >> ter dood veroordeeld door Rutte3!!)

Zie ook: ‘Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord
‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de illegale oorlog tegen het Afghaanse volk)

Voor meer berichten over Afghanistan, klik op dat label, direct onder dit bericht.

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Door een gat in de CoronaCheck behouden besmette gevaccineerden gewoon toegang tot openbare gelegenheden…..

Gevaccineerden kunnen het virus wel degelijk oplopen, inclusief de kans dat ze in het ziekenhuis en zelfs op de intensive care belanden….. Er zijn zelfs deskundigen die stellen dat gevaccineerden meer besmettelijk zijn dan niet gevaccineerden die het virus onder de leden hebben….. De overheidsspotjes over COVID stellen nu dat je je altijd moet laten testen als je bijvoorbeeld naar een feest of restaurant wilt gaan en nee het woord ‘gevaccineerden’ valt niet één keer in die spotjes…… (ofwel ook gevaccineerden moeten zich eerst laten testen….. ha! ha! ha! ha!) 

Met de langzaam maar zeker steeds meer aftekenende vaccinatieplicht, immers als je niet gevaccineerd bent kan je straks bijna nergens terecht zonder een test te laten zien die niet ouder mag zijn dan 24 uur, worden niet gevaccineerden in feite gechanteerd….. Het gaat daarbij niet alleen om een schending van burgerrechten, maar zelfs een ernstige mensenrechtenschending…… (en de figuren die stellen dat de pokkenvaccinatie ook verplicht was, vergeten voor het gemak dat het pokkenvaccin op een veilige en lange termijn werd ontwikkeld en getest, wat verder nog eens aangeeft dat heel veel weigeraars van het Coronavaccin bepaald niet tot de anti-vaxxers behoren, zoals politici en de reguliere media je heel vals keer op keer wel voorkauwen!!) 

Dimitri Georganas gaf commentaar op Linkedin n.a.v. een bericht op NU.nl.
Georganas spreekt o.a. over een groep A-lijst besmettelijke ziekte,
terwijl COVID-19 dat in feite niet is, een fiks aantal artsen en
verpleegkundigen hebben hier vorig jaar bezwaar tegen gemaakt*, wat overigens niet wil zeggen dat Georganas ongelijk heeft met wat hij stelt:

 

Dimitri Georganas


• 


Chief Tinkering Officer and Chairman of the Board of Minstrels at Biodys


17 uur geleden


De passe partout voor besmettelijke gevaccineerden
blijft bestaan. Verrassend, want COVID19 is een Groep A besmettelijke
ziekte (team Ebola) en dan is het privilege voor besmettelijke
gevaccineerden om een Groep A besmettelijke ziekte vrijelijk te
verspreiden epidemiologisch niet echt uit te leggen.

Je zou op
zijn minst een uitzonderingsbeding voor besmettelijke gevaccineerden
verwachten in de Wet Publieke Gezondheid, zodat het privilege voor
gevaccineerden om een Groep A besmettelijke ziekte te verspreiden
wettelijk goed verankerd is. De gezonde niet-gevaccineerden kunnen dan
zoals gebruikelijk als ziekverdacht worden behandeld en overal van
uitgesloten worden, tenzij ze een door henzelf betaalde negatieve test
kunnen overhandigen die 24 uur geldig is.

Alleen samen krijgen we Corona er onder.

Nog
even samengevat: Een Groep A besmettelijke ziekte verspreiden als
besmettelijke gevaccineerde is geen probleem mits je gevaccineerd bent
met een vaccin dat transmissie niet tegengaat en als je niet
gevaccineerd bent met een vaccin dat transmissie niet tegengaat en geen
klachten hebt, moet je een negatieve test overleggen om aan het openbare
leven te kunnen deelnemen.

Er is vast een hoogleraar
gezondheidsrecht die dit kan uitleggen zodra hij klaar is het met het
aanprijzen van verplichte vaccinaties.

(Voor wie wil aanvoeren
dat de kans dat gevaccineerden het virus kunnen verspreiden “minder” is
want “onderzoek zorgmedewerkers Arizona yadayada”: De thans bekende
geschatte relatieve risicoreductie voor verspreiding nu midden in de
zomer, ~ 40% en dalend (Israël), zou in een klinische trial niet
eens
genoeg zijn voor een voorlopige marketing autorisatie.)

 

———————————-

Hier het bericht van NU.nl waarop Dimitri Georganas de bovenstaande reactie gaf:  

Besmette gevaccineerde blijft in CoronaCheck geldig toegangsbewijs houden

Mensen die ondanks hun vaccinatie besmet zijn met het
coronavirus, blijven door een gat in CoronaCheck toegang houden tot
locaties waar een negatieve test nodig is. De app wordt vooralsnog niet
aangepast, waardoor vaccinatiebewijzen niet worden ingetrokken na een
positieve testuitslag.

Het demissionaire kabinet oordeelt dat de tekortkoming een van de
“restrisico’s” is bij het gebruik van CoronaCheck. De app is juist
bedoeld om bij locaties met toegangscontroles een zo veilig mogelijke
bubbel te creëren.

De CoronaCheck-app genereert een geldig
toegangsbewijs na volledige vaccinatie of een bewijs van een negatieve
testuitslag. Ook wie kan aantonen in het afgelopen jaar corona te hebben
gehad, mag bij controles naar binnen.

Mensen die volledig
gevaccineerd zijn, zijn beter beschermd, maar kunnen het virus nog
altijd bij zich dragen en ook verder verspreiden. Demissionair minister
Hugo de Jonge (Volksgezondheid), die vrijdagavond tijdens de
persconferentie vooral het belang van vaccinatie benadrukte, stipte ook
aan dat de kans dat zij het virus verspreiden “zeker niet nul” is.

Het
kabinet werd een maand geleden door het Outbreak Management Team (OMT)
op de tekortkoming gewezen. Het ministerie hintte nog op een mogelijke
aanpassing die dit weekend bekend zou worden gemaakt. Uit een brief van De Jonge aan de Tweede Kamer blijkt echter dat het kabinet het risico accepteert

===========================

* Zie: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn‘ (de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt hoezeer men werd en wordt belazerd……)

——————————-

Zie ook: ‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En
zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren (het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!!)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) 

Laatste bijwerking op 16 augustus 2021.

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven

De Volkskrant kwam op 14 juli jl. met het hieronder opgenomen artikel waarin viroloog Louis Kroes stelt dat men te veel tamtam maakt over de Deltavariant van het Coronavirus. Verder stelt Kroes dat het virus niet uitgeroeid kan worden, terwijl men doet voorkomen dat dit wel mogelijk is……

De feiten steunen het verhaal van Kroes, die naast hoogleraar virologie ook Medisch Microbioloog is aan het Leids Universitair Medisch Centrum is (LUMC). Na het afschalen van een aantal Coronamaatregelen in juni dit jaar, zijn de cijfers van ziekenhuisopnamen en IC behandelingen allesbehalve sterk opgelopen. Jammer dat Kroes niet op het feit wijst dat een positieve PCR test niet hetzelfde is als een Coronabesmetting, terwijl dat een door velen en zeker de media willens en wetens in stand gehouden leugen is….. Vergeet niet dat de PCR test zelfs in aanzienlijk meer dan 50% van de gevallen een valse positieve uitslag geeft……* Verder is het een feit dat we door het slechte weer in de aanvang van de zomer meer binnen hebben gezeten en dit heeft ‘tegen de verwachting in’ niet geleid tot meer werkelijke besmettingen en een bijpassende toevloed aan ziekenhuisopnamen……  

Louis Kroes

Jammer ook dat Kroes niet nogmaals wijst op het feit dat de 3 afbraakkabinetten Rutte toestemming hebben gegeven voor het sluiten van ziekenhuizen en dat daarmee in die periode 1.100 van de 2.200 IC bedden zijn verdwenen**, terwijl grootoplichter en VVD premier Rutte, CDA brekebeen en minister de Jonge, plus het RIVM en het OMT keer op keer hebben gesteld dat het aantal ziekenhuisopnamen de reden zijn voor de ‘lockdowns’ en andere maatregelen, daar er simpelweg te weinig ziekenhuisbedden en IC bedden waren…. (ja kunst: immers dat hebben Rutte, de Jonge en diens voorgangers in 10 jaar tijd voor elkaar gekregen……)

In 2016 deden de AIVD en MIVD voor een keer echt hun werk toen ze Rutte 2 en daarmee ook Rutte 3 hebben gewaarschuwd dat Nederland niet kaar was voor een pandemie, te weinig ziekenhuis- en IC bedden…….** Je zou dan toch denken dat men zich vorig jaar maart kapot is geschrokken in het kabinet, daar men toen al zag dat we bijvoorbeeld in Brabant te weinig ziekenhuis- en IC bedden hadden…… Maar nee, men heeft dictatoriale, anti-democratische maatregelen genomen en vervolgens niets aan het tekort aan ziekenhuisbedden gedaan, met stoom en kokend water heeft men wat IC bedden toegevoegd aan het aantal van 1.100 en daarbij is het gebleven…..

Geen aanzet om ziekenhuizen niet langer te sluiten, zo heeft men het Bronovo ziekenhuis in Den Haag niet weer geopend voor reguliere en intensieve zorg, nee van Bronovo is een polikliniek gemaakt en dat is het gebleven, ondanks de enorme kapitalen die zijn gebruikt om dit ziekenhuis vanaf ongeveer het jaar 2000 te renoveren, geld dat in een diepe donkere put is gedonderd…… 

Het voorgaande betekende uiteraard ook dat een groot aantal verpleegkundigen heeft moeten omzien naar ander werk, waardoor we een groot tekort hebben aan verpleegkundigen en dat er verpleegkundigen zijn overleden aan COVID-19, mensen die totaal overwerkt waren door het aantal ziekenhuisopnames vanwege het virus (en doordat zoals gezegd veel verpleegkundigen door Rutte 1, 2 en 3 hun baan zijn kwijtgeraakt). Overwerkt zijn is een aanslag op je immuniteit en vandaar ook dat een aantal verpleegkundigen overleed aan het virus >> in feite zou je Rutte en zijn 3 kabinetten daar verantwoordelijk voor kunnen stellen, ofwel een aantal ministers, staatssecretarissen en Rutte zelf zijn schuldig aan doodslag!!

Terug naar de Deltavariant: het is als met de Britse variant waarover men vorig jaar hysterisch over liep te schreeuwen, uiteindelijk viel ook de besmettingsgraad (en niet het aantal positieve tests) van deze variant sterk mee en was deze amper besmettelijker dan de ‘eerste gewone’ alfa variant…. Toch lullig dat de media die deze variant opklopten tot een dodelijke ziekte bijna te vergelijken met het wel dodelijke Marburg virus, geen rectificaties hebben geplaatst nadat duidelijk werd dat de Britse variant amper meer besmettelijk en gevaarlijker was dan de alfa variant……. (en die media beschuldigen de sociale media ervan fake news [nepnieuws] te brengen, waarvoor ze meermaals om censuur hebben geroepen……)

Lees het schrijven van Kroes, waarin hij verder o.a. volkomen terecht wijst op de negatieve, vaak verborgen effecten van de Coronamaatregelen:

 

 

========================

*  Zie: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ zie ook:

Killing
off the PCR Test would go a long way to “solving” the “casedemic” and
offer Biden and his pals a positive talking point for voters
‘ zie ook:

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ en zie:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus) voorts zie:

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

————————————

** Zie o.a.: ‘Schippers stelt dat er geen probleem is wat betreft opnamecapaciteit ziekenhuizen………‘ Een bericht van 14 januari 2017, opperploert Schippers was destijds minister van Volksgezondheid, deze enorme trut durfde eerder te stellen dat je voor een depressie ook bij de buurvrouw terecht kan, dit n.a.v. bezuinigingen op de GGZ en oplopende wachtlijsten in o.a. de Jeugd GGZ, door wanbeleid van deze VVD hufter en haar voorgangers…. Zie daarvoor ook: ‘Schippers (VVD) hoofdverantwoordelijk voor chaos GGZ-jeugd en suïcides!‘ en zie:

Schippers: met een depressie kan je ook bij de buurvrouw terecht… De suïcide van een docent……‘ en zie:

Schippers’ en Asschers beleid: één derde van de bijstandsgerechtigden is psychiatrisch patiënt………‘ en tot slot:

Slob en Boonman over Schippers…….. AAAJAAAJAAAAAJ!!!!

————————————

Zie verder ook: ‘Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Afghanistan: buiten de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord

Hoorde in het BNR nieuws van 21.00 u., afgelopen woensdag, dat Nederland weigert om andere collaborateurs dan tolken op te nemen….. Deze mensen zijn in feite ten dode opgeschreven als de Taliban achterhaalt dat ze voor Nederland werkten….. Ofwel: het NB demissionaire kabinet Rutte 3 heeft een groot aantal mensen tot de doodstraf veroordeeld…..

Op de site van BNR staat o.a. het volgende te lezen over de tolken en hun ‘kerngezinnen’ >> Kaag (D66 minister BuZa): “We werken met man en macht aan de goede afhandeling van tolken en
hun kerngezinnen het recht hebben om naar Nederland te komen, het
lokale personeel en de uitgezonden diplomaten.
” (‘lekkere zin’ overigens)

Bijleveld, oorlogsmisdadiger en CDA minister van Defensie uh Oorlog heeft het volgende laten weten over de tolken en hun gezinnen van wie er in totaal 273 in dienst van het Nederlandse leger zijn geweest: 

We doen gezamenlijk ons best om ze terug te halen en er zijn
nu ongeveer 110 hier met hun gezin. Wekelijks komen er met iedere
vlucht die we kunnen vinden mensen aan in Nederland. Ook bereiden we
andere scenario’s voor, mocht dit nodig zijn
.”

Lachen is totaal ongepast, echter in een andere situatie zou je je werkelijk doodlachen, wat een oplichterszooitje: al voor men besloot de Nederlandse troepen terug te trekken had men een plan moeten hebben om de Afghaanse collaborateurs als de donder uit het land te krijgen, immers men was op de hoogte van de militaire kracht van de Taliban, een kracht die zich nu ten volle openbaart, de ene na de andere stad valt in hun handen, terwijl de Taliban op het platteland in feite al de macht in handen had……. Hoe is het dan mogelijk dat men nu pas 110 van de 273 tolken met hun gezin heeft overgebracht?? Met iedere vlucht die men kan vinden komen er tolken met gezinnen naar Nederland, aldus Bijleveld, waarom dan geen grote passagiersvliegtuigen, of desnoods militaire vliegtuigen voor overbrenging van troepen ingezet??!!! Meer dan belachelijk en totaal ongeloofwaardig deze christelijke oorlogsmisdadiger……

Het meest lullige is wel het commentaar van BNR onder de uitlating van Bijleveld: 

Op dit moment zijn er nog enkele tientallen tolken in Afghanistan die de
minister versneld naar Nederland probeert te krijgen. Dat gebeurt door
middel een gezamenlijke inspanning van de ministeries van Buitenlandse
Zaken, Justitie en Defensie
.

Op dit moment zijn er nog enkele tientallen tolken in Afghanistan….. Om precies te zijn 163 tolken ten tijde van het schrijven!! (en dat zijn er ‘iets meer’ dan enkele tientallen!!) Dan het vervolg: enkele tientallen tolken in Afghanistan die de
minister versneld naar Nederland probeert te krijgen. Dat gebeurt door
middel een gezamenlijke inspanning van de ministeries van Buitenlandse
Zaken, Justitie en Defensie
. Enkele tientallen tolken die de ministers van BuZa (Kaag), Justitie (CDA plork en Coronamisdadiger Grapperhaus) en ‘Defensie’ versneld naar Nederland willen halen?? Een gezamenlijke inspanning?? Zie nogmaals mijn opmerkingen over mogelijke manieren van vervoer van Afghanistan naar Nederland; hoe moeilijk kan het zijn gvd??!!!

Nederland wilde maar al te graag meedoen aan de oorlog in Afghanistan daar men hiermee ervaring kon opdoen voor oorlogsvoering, ofwel oefenen in het ‘echie’ en niet vanwege zogenaamde opbouw….. (foto EPA; overgenomen van NOS artikel: ‘Nederland: Afghaanse asielzoekers moeten kunnen worden uitgezet‘)

Dan nog de eerdere opmerking van Bijleveld over de oorlog tegen het Afghaanse volk (want daar komt het op neer!!), ingeleid door de BNR redactie:

De twintig jaar die Nederland in Afghanistan heeft besteed is zeker niet
voor niets geweest, zegt minister van Defensie Ank Bijleveld. “De
situatie is op dit moment zeer ernstig en dat raakt ons allemaal. Maar
het is niet voor niets geweest, want we hebben laten zien dat je een
veiligheidsorganisatie kan opbouwen, we hebben mensen getraind en
gezorgd dat er meer mensen naar scholen kunnen.

Het is niet voor niets geweest mw. Bijleveld? Me dunkt minstens 500.000 Afghaanse mensen vermoord (het echte cijfer) en dat op basis van opgeklopte leugens van de VS….. Een aantal oorlogsmisdaden begaan door onze militairen (waar er de komende 20 jaar gegarandeerd nog aan zullen worden toegevoegd)….. “We hebben laten zien dat je een veiligheidsorganisatie kan opbouwen……” ha! ha! ha! ha! Ja de resultaten zien we, zo gauw de Taliban opduikt gaan de leden van die geweldige ‘veiligheidsorganisatie’ op de loop….. Dan de woorden: “We hebben mensen getraind en gezorgd dat mensen naar scholen kunnen….” Ja we hebben o.a. politieagenten opgeleid waar men na analyse van heeft gezegd dat ze amper iets zijn opgeschoten met die peperdure training……  Wellicht agenten die straks deel kunnen uitmaken van de religieuze politie van de Taliban….. Nee, echt een geweldig resultaat!! Wat betreft de andere getrainde Afghanen, daar zitten er op zeker een aantal onder die van de Nederlandse regering niet naar Nederland mogen komen, terwijl men dondersgoed weet dat deze mensen ten dode zijn opgeschreven als de Taliban hun handel en wandel nagaat….. (dezelfde regering waarvan Bijleveld deel uitmaakt en voor die inhumane en schunnige beslissing is Bijleveld mede hoofdverantwoordelijk) 

Nog even over de scholen die Nederland heeft gebouwd, die zijn ofwel met de grond gelijk gemaakt, dan wel omgetoverd tot madrassa voor jongens, maar dan de fanatieke variant…… Meisjes gaan al lang niet meer naar school in de gebieden waar Nederland mee hielp oorlog te voeren……  

(Foto van AP, overgenomen van BNR site)

Nederland had nooit mee mogen doen aan deze illegale oorlog en is uit en te na gewaarschuwd!! Als de VS Afghanistan niet had aangevallen was de kans groot geweest dat de Taliban haar gezag over het volk voor een groot deel had verloren, juist door deze illegale oorlog is de Taliban machtiger geworden dan eerder voor mogelijk gehouden….. 

Op WDR 5 hoorde ik afgelopen dinsdag dat de nieuwsredactie de situatie in Afghanistan een burgeroorlog noemt, terwijl deze situatie één op één is geschapen door westerse terreur!!!

Schande ook dat het demissionaire kabinet Rutte 3 vier dagen geleden nog durfde te stellen dat uitgeprocedeerde asielzoekers uit Afghanistan uitgezet kunnen worden (gedeporteerd naar Afghanistan, waar hen een zekere dood wacht…..) Pas na stiekem EU overleg heeft men besloten de eerste zes maanden geen uitgeprocedeerde Afghaanse mensen terug te sturen naar Afghanistan, dit daar de EU dit eerder al had afgeraden….. Hoe godvergeten barbaars inhumaan moet je zijn om alleen al te denken dat Afghanen veilig terug kunnen…… 

Grote kans ook dat de Taliban nu wel de papaverteelt zullen stimuleren om zo de westerse markten te kunnen overspoelen met heroïne, terwijl de teelt van papaver ten tijde van de VS inval in 2001 praktisch geheel op de reet lag, wat juist was te danken aan de Taliban…….

Zie voorts: ‘George W. Bush noemt terugtrekking van troepen uit Afghanistan een vergissing….

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die oorlogsmisdaden tegen moslims begingen in Afghanistan….)

Donald Rumsfelds dood: het systeem is er niet om ons te beschermen tegen zware misdadigers maar om deze te beschermen tegen ons

Daniel Hale: 4 jaar gevangenisstraf voor het uitvoeren van zijn burgerlijke plicht: ernstige misdaden aan de kaak stellen

De VS heeft de meest agressieve regering

Je zou de regering niet moeten vertrouwen, zeker niet als er commentaar wordt geleverd op de sociale media‘ (zie ook de links in dat bericht naar artikelen over censuur!!)

Hoe schunnig de machthebbers in de VS ook handelen, openbaring daarvan verandert niets

Afghanistan: terugtrekking troepen gaat ten koste van collaborerende tolken
Een bericht van 14 juli jl., intussen is het de VS die de meeste tolken
en ander personeel opneemt dat voor het terreurleger van de VS werkte,
dan wel hen een thuis in een ander land geeft; moet zeggen dat me dit
meevalt.

VS
rechtszaak tegen klokkenluider Daniel Hale: ondanks het feit dat hij
ook volgens de Biden administratie niemand in gevaar bracht

Daniel Hale: een klokkenluider die 10 jaar gevangenisstraf wacht voor het openbaren van VS drone terreur

Hypocriete demonisering van Ilhan Omar, lid VS Huis van Afgevaardigden: ze zou de VS hebben vergeleken met Hamas

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die ernstige oorlogsmisdaden begingen in Afghanistan…..)

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet (!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………
Zie wat dat betreft ook:

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken
(reken maar dat dit nog steeds gebeurt) (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny) En zie:

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!) En zie voorts:

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Een tweede oorlog tegen terreur ligt op de loer, terwijl een film de ‘oorlogsmisdaden’ van de eerste laat zien‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Opiaten doden in de VS jaarlijks 10 keer zoveel mensen, dan terroristen in de afgelopen 20 jaar..!!! 

Seymour Hersh
(gelauwerd journalist) met onthullingen o.a. over de VS plannen met het
Midden-Oosten en de vergiftiging van de Skripals
‘ (waarin
o.a. de voorspelling van Hersh in 2007 dat het bewapenen door de VS van
extremistische soennieten zou leiden tot een oorlog in Syrië) 

9/11 werd mede georganiseerd door Israël

Irak oorlog: 16 jaar na 20 maart 2003 ontkent de perschef van Bush dat er is gelogen om Irak binnen te vallen…..‘ (!!!!)

Neil deGrasse Tyson, de populaire astrofisicus, is grootlobbyist van het militair-industrieel complex‘ (Rumsfeld was ook groot voorstander van VS dominantie in de ruimte en de militarisering daarvan….)

9/11: professor stelt dat WTC-gebouwen gecontroleerd zijn gesloopt, de bewijzen daarvoor zijn overweldigend‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Veteranen waarschuwen Trump voor desastreuze gevolgen in geval van oorlog tegen Iran

CIA erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’, die ze NB zelf hebben georganiseerd……..‘ (en zie de links in dat bericht!!) en zie:

VS belastingbetalers
geveer dag $ 250 miljoen uit aan ‘oorlog tegen terreur…..’ Daarom
moeten wij meer uitgeven aan defensie………..

Joe Darby de klokkenluider van Abu Ghraib moet afgeschermd leven……‘ (daar opperschoft Rumsfeld zijn woonplaats bekend maakte…..)

Mijn excuus voor de spelfout in de kop die ik op 15 augustus 2021 ontdekte en heb gecorrigeerd. 

Turkse president Erdogan geeft Koerden de schuld van de bosbranden…… EU doet er het zwijgen toe

De bosbrandbestrijding in Turkije is totaal incapabel, zo heeft het land meerdere blusvliegtuigen die echter aan de grond staan bij gebrek aan personeel (wellicht opgepakt in de smerige strijd die Erdogan voert tegen zogenaamde aanhangers van de Gülen beweging)…… 

Men probeert o.a. met konvooien van tankwagens e.d. naar de plekken van de bosbrand te rijden echter die komen niet zelden vast te zitten in het verkeer…… 

Het is overduidelijk dat de Turkse regering wetend van de jaar na jaar steeds heftiger bosbranden geen bliksem heeft gedaan om de bestrijding van die bosbranden op een hoger niveau te brengen….. Schande!! (de Turkse regering onder leiding van Erdogan is dan ook één grote corrupte boel die zoveel mogelijk publieke gelden achteroverdrukt en op buitenlandse bankrekeningen stalt…….)

Een paar burgemeesters hebben wanhopig ook het buitenland gevraagd te komen helpen….. Echter naast Erdogan zijn er andere burgemeesters die de PKK en daarmee de Koerden de schuld geven voor de bosbranden, dit heeft al geleid tot agressie tegen Koerden in Antalya en andere steden en dorpen…… Voor de woorden van Erdogan zie de video vanaf 2.46 min. (excuus later deze dag toegevoegd): 

Spanje dat NB zelf kampt met bosbranden heeft 2 blusvliegtuigen naar Turkije gestuurd……

Lullig genoeg hoorde ik e.e.a op CBC Radio1, een Canadese radiozender, echter op de BBC, WDR, ARDen VRT geen aandacht voor deze demonisering van burgers*, die heel makkelijk op bloedbaden kunnen uitdraaien daar mensen van wie het huis al is verbrand, of van wie het huis in de ‘vuurlinie’ ligt hun gram halen bij de Koerden van wie ze weten waar hun huis staat……

Het is als met de vuile oorlog die Turkije voert tegen Koerdische burgers in en buiten Turkije, de reguliere media hebben daarvoor amper of geen aandacht…. Tja de zogenaamde onafhankelijke media schoppen het liefst zo min mogelijk tegen de schenen van NAVO-partner Turkije en haar psychopathische en zwaar corrupte leider Erdogan, immers dat is slecht voor de wapenverkopen aan die reli-fascistische staat (de eigenaren van die mediaorganen hebben grote aandelenportefeuilles in de wapenindustrie, oliemaatschappijen en in de farmaceutische industrie……)

De EU-lidstaten en de EU zelf zouden onmiddellijk actie moeten ondernemen en Erdogan de wacht aanzeggen voor het demoniseren van Koerdische burgers!! 

Waar de EU de PKK op de terreurlijst heeft staan, zou dat moeten veranderen >> de PKK eraf en de Turkse overheid op die lijst, echter dat zal pas gebeuren als pasen, pinksteren en de kerst op dezelfde dag vallen……

* Evenzo op de NOS site, noch op Google iets te vinden van Nederlandse media over deze schandelijke beschuldigingen en de totale incapabiliteit van de Turkse overheid in het bestrijden van de bosbranden….. En waar is Erdoganlikker Joost Lagendijk met zijn  berichtgeving over deze enorme ellende en opstoken van het Turkse volk tegen een minderheid???? Zie wat dat betreft ook: ‘Turkije coup van 15 juli 2016 en de ‘deskundige mening’ van fantast Lagendijk‘ 

—————————————–

Zie ook: ‘Turkse geheime dienst ontvoert etnische Turken in het buitenland……..
(bericht van 9 april 2018, Turkije had toen al 80 mensen uit 18
verschillende landen ontvoerd en naar Turkije overgebracht, amper
negatieve reacties uit de EU op deze ronduit terroristische daden….) 

Joost Lagendijk (ex-GroenLinks ‘politicus’), Turkije heeft gelijk met onderdrukking van de Koerden…..‘ (januari 2018, toen deze smerige onderkruiper Turkije nog niet in mocht, dat was pas in april van dat jaar……)

Frans Timmermans
(PvdA) weet ‘t zeker, Gülen zat achter de mislukte coup in Turkije,
immers de VS bevestigt e.e.a…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha ha!
‘ (bericht van  november 2016, Timmermans was toen minister van BuZa))

Erdogan heeft coup zelf op poten gezet om zo de totale macht te grijpen…….

Erdogan roept het volk op de straat op te gaan voor de democratie……. ha! ha! ha! ha!‘ (die hij met voeten trad en treedt!!)

‘Turkije-coup’: Sensatie- en Sportzender Radio1……….

Turkse bevolking als geheel tegen de coup…

Jan Eikelboom krijgt hartverzakking van dichtslaande Turkse deur………
(9 augustus 2016; Eikelboom deed zich jaren voor als
oorlogscorrespondent, maar was als de dood om in de buurt van strijd te
komen, wat hij dan ook altijd voorkwam en ook na de zogenaamde coup in
Turkije liep het hem dun door de broek, al had hij als uitermate zwakke
buitenland ‘journalist’ niets te vrezen, hij is dan ook vooral ‘goed’ in
het vertellen wat hem zoals bezighoudt in het buitenland) 

Thorbjørn Jagland (Europese Raad) heeft begrip voor het barbaarse optreden van Erdogan……….’ (6 augustus 2016)

Kees Boonman vindt Gülen-beweging eng en weet niet of Erdogan gevaarlijk is……. ha! ha! ha! ha! ha!‘ (26 juli 2016; Boonman: al net zo’n ‘deskundige’ als Lagendijk en Eikelboom)

Erdogan zaait terreur in Nederland….!!! Koenders onderneem eindelijk actie!!‘ (19 juli 2016)

Joost Lagendijk begrijpt de Turkse persbreidel wel………‘ (!!!!) (deze schoft die zich ook journalist durft te noemen zei dit in januari 2016….)

Timmermans is trots op zijn ‘vluchtelingen onderhandelingen’ met de Turken…….. AUW!!!‘ (december 2015)

————————————-

Om nog eens te laten zien wat een schoften- en terreurorganisatie de NAVO is: ‘Turkse verkiezingen: Stoltenberg (roverhoofdman NAVO) feliciteert Erdogan met zijn verkiezing tot dictator

Exxon valt alweer door de ‘duurzame mand’ en andere grootvervuilers die bijzonder smerig bezig met het groenwassen van hun naam

Oké geen nieuws eigenlijk, echter het is altijd goed te zien hoe weer een oliemaatschappij plat op de bek gaat vanwege het valselijk beweren duurzaam bezig te zijn, terwijl men achter de schermen precies het tegenovergestelde doet, maar dat laatste wel ‘iets fanatieker’ en op een wel heel smerige manier….. (terwijl het bedrijf juist bezig is met een grote greenwashing campagne…)

Door ‘undercover werk’ van een aantal mensen is men erachter gekomen dat topfiguren van Exxon* er trots op zijn dat ze de boel een oor aannaaien en zelfs stellen dat het moeilijk zal zijn om bepaalde bereikte resultaten terug te draaien….. Daarbij hebben ze ook nog verteld dat hun machinaties hen geld zal opleveren in de vorm van een bonus dan wel loonsverhoging (hoorde onlangs, ik dacht op BBC World Service radio ook een dergelijke getuigenis)……  

Schandelijk genoeg worden klimaatactivisten veroordeeld tot gevangenisstraffen, daarnaast worden jaarlijks een aantal van deze activisten vermoord, vooral in Latijns-Amerika, terwijl de top van de oliebedrijven die de wereld naar de gallemiezen helpen worden gefêteerd met dikke bonussen en dito salarissen….. (hoe meer deze figuren vernietigen, hoe meer geld ze krijgen >> de wereld op de kop….) 

Dan te bedenken dat alleen Nederland deze vernietigende en stinkend rijke bedrijven een jaarlijkse subsidie geeft van 8,3 miljard euro…… Daarmee kunnen ze mooi de advertenties betalen waarmee ze zich proberen groen te wassen met verhalen dat ze duurzaam bezig zijn en tegelijkertijd ‘wetenschappers’ omkopen, die voor hen verklaren dat de klimaatverandering een onzin verhaal is……. Terwijl Exxon en Shell respectievelijk in de 70er en 80er jaren van de vorige eeuw uit eigen diepgravend onderzoek al wisten dat de ook toen al optredende snelle klimaatverandering wordt veroorzaakt door de verbranding van fossiele brandstoffen……. (dit nog naast het feit dat jaarlijks wereldwijd miljoenen mensen sterven als gevolg van de luchtvervuiling door die verbranding, in Nederland gaat het op jaarbasis om 18.000 mensen (het echte cijfer!) die niet een paar maanden, maar jaren eerder sterven en dat meestal na een akelig ziekbed…..) 

Over de gevolgen van de klimaatverandering gesproken: de enorm hoge temperaturen, zelfs tot meer dan 45 graden Celsius in het noordoosten van de VS en het oosten van Canada, hebben gezorgd voor het overlijden van honderden oude en anderszins zwakke mensen, om nog maar te zwijgen over het enorme aantal bosbranden in die gebieden, die op zich de klimaatverandering verder aanjagen en waarbij grote hoeveelheden CO2 en methaangas vrijkomen, terwijl de laatste een meer dan 80 keer zo sterk broeikasgas is dan CO2….. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat deze giga emissies aan CO2 en methaangas de klimaatverandering verder aanjagen!!

Over doden gesproken: met de overstromingen in Duitsland en België zijn intussen al meer dan 180 mensen omgekomen, deze overstromingen (ook die in Limburg) zijn een direct gevolg van de klimaatverandering……..

De volgende petitie van ChangeForce kunnen wij helaas niet tekenen, maar wel met meer informatie over het schandelijk gedrag van Exxon (en betrekking hebbend op andere groenwassers als Shell, dat onlangs met veel bombast aankondigde mee te delen in een windpark voor de Schotse kust,maar dat verder stil is over nieuwe olie- en gasexploraties en producties):

Stop Exxon’s Climate Change Misinformation Campaign

Posted by

Target: Joe Manchin, Chairman of Senate Committee on Energy & Natural Resources

Goal: Investigate fossil fuel companies for misleading public and for active attempts to sabotage climate-related efforts.

An estimated one billion marine lives boiled to death in the Pacific
Northwest heat waves. One town very nearly reached the hottest
temperature ever recorded on Earth, and a raging Oregon wildfire
continues its dangerous expansion. Across the world, Europe was hit with
an unprecedented amount of flooding that drenched some countries with
two months’ worth of rain in just two days. Hundreds have died, and
thousands more remain missing in Germany alone. German leaders gravely
announced that “climate change has come” and doubled down on a
commitment to combat global warming. All of the above real-world
tragedies show that climate change is too tame a word. We are in the
midst of a climate crisis. Meanwhile, fossil fuel companies in America
are giving tutorials on how to derail the fight for climate justice.

A recent expose with undercover advocates revealed that despite its
public support for some clean energy policies, Exxon executives have
been very busy behind the scenes lobbying against just about every
proposed climate initiative. In secretly taped snippets, the execs
seemingly bragged about their recruitment and leveraging of politicians
on both sides of the aisle. One of the executives is on video saying:
“the 2022 class is focused on reelection, so I know I have them.”
Another portion of the recording has the executive lamenting about a
proposed large-scale infrastructure package: “green energy and renewable
technologies, and…retrofitting federal buildings…it’s going to
accelerate the transition to the extent that, I think, four years from
now, it’s going to be difficult to unwind that.” The same executive
decried that he might lose his big corporate tax break in the process.

He also celebrated the company’s successes with the previous
administration: “you know, the wins are such that it would be difficult
to categorize them all.” Further, the executive admits…“did we
aggressively fight against some of the science?…did we join some of
these shadow groups to work against some of the early efforts? Yes,
that’s true.”

The organization responsible for this expose has called on Congress
to launch an immediate investigation into Exxon and other fossil fuel
conglomerates for their “climate crimes.”  Sign the petition below to
join them in this demand for accountability.

PETITION LETTER:

Dear Senator Manchin,

“Exxon vs. the American people”: this is how Greenpeace’s Unearthed
branch characterized the recently released recordings of Exxon
executives bragging about how they were gaming Washington and its
leaders. The characterization is more than fitting. On which side does
the Senate rest?

After laying out how they target vulnerable politicians, actively
discredit science with disinformation, and sabotage every piece of
legislation that might have a chance of succeeding, these special
interest super soldiers end their secretly taped confession with,
“[climate change] doesn’t affect people’s everyday lives.”  Say that to
the families who lost loved ones to heat waves, floods, those supposedly
minor forest fires, and too many other man-made tragedies to name.

The House has already called on these bad actors to testify before an
investigatory committee. Please join them in these efforts so that this
destructive special interest and its toxic influence is rooted out of
decision-making that impacts us all.

Sincerely,

[Your Name Here]

Photo Credit: ArtHouse Studio

===================================== 

* Zie: Undercover bij ExxonMobil: greenwashing valt in water‘ 

—————————————–

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier) ‘belooft’ de wateroverlast slachtoffers te helpen……‘ (wateroverlast als gevolg van de klimaatverandering, terwijl Rutte en zijn waardeloze kabinet de oliemaatschappijen jaarlijks steunen met 8,3 miljard euro!!) Zie wat dat betreft ook:

Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar‘ (artikel van AD) (!!!!)

Dutch Green Business Group investeert in greenwashing: het afkopen van zware CO2 vervuiling

Top van oliemaatschappijen kunnen ongestoord hun vernietigend werk doen: klimaatactivist veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf‘ (en zie de links in dat bericht) (!!!!)

‘Net zero’ beloften van bedrijven zijn voor meer dan 95% vals: greenwashing op hoog niveau

Vreedzame klimaatactivisten in Italië veroordeeld tot straffen van 6 maanden tot 3 jaar…….‘ (‘logisch toch dat je wordt gestraft als je de wereld wilt redden??’)

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. naar meer schrijven over de gevolgen van de luchtvervuuiling voor de volksgezondheid!!)

De concentratie van CO2 in de atmosfeer passeert voor het eerst in de wetenschappelijk beschreven geschiedenis de grens van 420 ppm

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt‘ (dan te bedenken dat Timmermans en von der Leyen afgelopen week [het is nu 18 juli 2021] hun milieuplan met veel bombarie brachten, de vuile oplchters!!)

De permafrost ontdooit op grote schaal aldus nieuw onderzoek: een enorme aanjager van de klimaatverandering‘ (en zie de links in dat bericht)

De namen van de grote banken die investeren in de vernietiging van de aarde

60
banks have poured $3.8 trillion into fossil fuel financing that’s
wrecking the climate, violating Indigenous rights, and fueling forest
fires around the world.
‘ 

De meting van de luchtkwaliteit in de EU wordt eindelijk bijgesteld naar meer gezonde niveaus‘ (was dat maar waar: lees het bericht!!)

Shell, Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval plastic te exporteren naar Afrika

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven
‘  

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen‘ (!!!!) 

Shell gaf advies klimaatresolutie te verwerpen

Exxon ‘topman’ vindt klimaatdoelen najagen een onzinnige bezigheid

BP’s ‘gang naar duurzaamheid’: gaswinning in West-Afrika‘ (en zie de links in dat bericht!!

Klimaatakkoord een schaamlap, waarmee de burgers worden uitgekleed en de grote vervuilers weer worden ontzien…..

Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen
(en ja ‘ons’ koningshuis verdient aan de opwarming van de aarde en
daarmee aan de luchtvervuiling die alleen in Nederland jaarlijks aan
18.000 mensen het leven kost en dat jaren eerder, meestal na een akelig
ziekbed, dezelfde luchtvervuiling die ervoor zorgt dat jaarlijks een
groot aantal kinderen long- en luchtwegklachten oploopt……)

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……‘ (vergelijk dat eens met de oversterfte door het Coronavirus of een andere heftige griepgolf…….) zie wat dat betreft ook:

Albert Heijn timmert aan de vals duurzame weg: greenwashing op grote schaal

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ 

Ecuadoraans Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door mijnbouwbedrijven als Biliton

Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ 

Jan Nabuurs, hoogleraar Europese bosbouw, Stelt dat de ontbossing in Nederland in verhouding zelfs sneller gaat dan die in het
Amazonegebied van Brazilië……. Per jaar wordt hier van 1.500 tot
3.500 hectare bos gekapt……. Moet je nagaan, dan hoort de Nederlandse
luchtkwaliteit tot de slechtste in de EU (terwijl bomen CO2 opnemen en
dus de vuile lucht nog enigszins kunnen klaren….. Overigens geldt voor grote delen van het Amazonewoud nu dat die meer CO2 uitstoten dan opnemen, zo werd afgelopen week bekend gemaakt……..

Herbebossing tegen de klimaatverandering is grotendeels een sprookje

Biomassa hout dubbelop niet duurzaam, terwijl we er wel dubbel belasting voor betalen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: G20 landen hebben al meer dan 160 miljard dollar subsidie weggeven aan oliemaatschappijen‘ (Nederland geeft jaarlijks 8,3 miljard weg aan oliemaatschappijen, maar verplegend en verzorgend personeel kan doodvallen…..)

Meer bewijs dat hele bomen worden verwerkt tot ‘biomassa pellets’‘ (en zie de links in dat bericht)

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (Timmermans met z’n Green Deal….. ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)

EU subsidie voor duurzame energie gaat voor 60% naar niet duurzame energieopwekking met hout en groente 

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren   

Klimaattop Madrid: de grote vervuilers hebben veel te veel invloed

Klimaattop Madrid bij voorbaat mislukt


Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Ja ja, en dan wordt Biden hier door politiek en media afgeschilderd als een groene president…… ha! ha! ha! ha! Biden is hooguit een vaalgroene oplichter, die op duurzaam- en klimaatgebied nergens de hand voor omdraait….. Het tekenen van het klimaatakkoord van Parijs is dan ook een lachertje, vergeet niet dat de oliemaatschappijen daar hun zin hebben kunnen doordrukken, met wat valse beloften………  

Het winnen van olie in Alaska dat al een kwetsbaar ecosysteem heeft is rampzalig en zonder meer misdadig…….

Biden toont ten overvloede nog eens aan dat hij in de zak van het grote bedrijfsleven zit, in dit geval van de oliemaatschappijen……. 

Ach, het is hier niet anders, jaarlijks krijgen de grote olie- en energiebedrijven maar liefst 8,3 miljard euro aan subsidie en dan durft men Rutte 3 het groenste kabinet ooit te noemen….. ha! ha! ha! ha! Let wel: die subsidie is in feite belastinggeld dat door ons werd opgebracht en dan mogen we ook nog eens fiks meebetalen aan de energietransitie, die de gesubsidieerde smeerpijpen juist tegengaan!! In Frankrijk, het land van de klimaattop van Parijs, heeft de neoliberale schoft Macron oliemaatschappij Total toestemming gegeven om olie en gas te winnen in het Arctisch gebied……. 

Maar oh oh wat zijn we trots op het meer dan waardeloze klimaatakkoord van Parijs, waar de milieugroepen amper 5% van de tijd mochten deelnemen aan de besprekingen en de grootste vervuilers, de oliemaatschappijen, maar liefst 95%…. Tijdens de klimaattop van Madrid mochten de milieugroepen (zoals Greenpeace) niet eens deelnemen aan de besprekingen……. Moet je zien hoe geweldig positief de politici waren na die klimaattoppen, de smerige oplichters!!

Zojuist werd op WDR 5 bekendgemaakt dat de IJslandse gletsjers de laatste 21 jaar met één derde zijn afgenomen, evenveel als in de periode van 1890 tot het jaar 2000……. En dan probeert men de wereldbevolking gerust te stellen dat we alles nog wel kunnen stoppen op een temperatuurstijging van 1,5 graad Celsius in het jaar 2100 >> te belachelijk voor woorden!! De temperatuur zal aan het eind van deze eeuw met minstens 3 graden Celsius zijn gestegen en er zijn genoeg deskundigen die dat cijfer nog te laag vinden…… (bij een stijging tot 3 graden C. zal een groot deel van Nederland onder water staan…….)

Het volgende bericht en bedelbrief is van Sierra Club (bij plaatsing vergeten te melden, mijn excuus):

BREAKING: Biden greenlights Alaskan drilling

The
Biden administration just backed the Trump administration’s approval of
a disastrous drilling project in Alaska. We need to start permanently
protecting lands
—not continuing the Trump administration’s destructive legacy.
Rush your monthly membership to help us fight back against land exploitation and the climate crisis today >>
RUSH YOUR MONTHLY MEMBERSHIP >>

 

We’ve always said elections matter—especially when it comes to protecting the planet we love—but accountability matters even more.

In what seems like a bad dream, the Biden administration just backed the Trump administration’s approval of a disastrous drilling project that would extract 100,000 barrels of oil per day from Alaska’s north shore.

While the Oval Office’s occupant may have changed, the risks to the
Arctic—which is already heating up at three times the rate of the rest
of the planet—have not. The looming climate crisis, which Joe Biden promised to confront, has not.

We must hold the Biden administration to its promise to
reduce our dependence on fossil fuels. We must push Congress to enact
permanent protections for lands in the Arctic and across the country. We
must fight for an end to the climate crisis. Can we count on your help at this crucial moment for the Arctic’s wildlife and indigenous communities?

Please,
start your emergency monthly membership today, so that we can scale up
our legal teams and fight for permanent protections for lands from the
Arctic.

Climate experts, Indigenous nations and others in our coalition opposed ConocoPhillips’ Willow Project for important reasons.

Over its lifetime, the project would create nearly 260 million metric
tons of carbon dioxide emissions—just about equivalent to what 66 coal-fired power plants would produce!1 Environmental advocates also fear the project would divert the migration of caribou, impacting local communities’ ability to provide food for their families.

Moreover, the project—which would include 250 wells, a processing
facility, hundreds of miles of pipelines and roads, even an
airstrip—could negatively impact polar bears, fish and other vulnerable
species, and change Alaska’s pristine northern reaches forever.2

Public lands across the country were carved up and divvied out to the highest bidder by the Trump administration. This is a time to protect and heal these lands, not open them wide for more drilling and spilling.

Please,
help us protect vulnerable ecosystems and vulnerable communities—and
stop projects like these with an emergency gift now.

Thanks for your attention and commitment at this critical moment.
President Biden promised to do better by the planet—and with your
support, we’re going to hold him to it.

With determination,

Michael BruneExecutive Director

Sierra Club

1 https://www.nytimes.com/2021/05/26/climate/biden-alaska-drilling.html

2 https://www.theguardian.com/us-news/2021/may/27/biden-administration-alaska-oil-gas-drilling-project

===================================

Zie wat betreft de gebroken verkiezingsbeloften van Biden ook: ‘De verkoop van dood en verderf: de VS is alweer dominant in de verkoop van wapens

Biden
administratie heeft verkoop van $ 735 miljard aan wapens voor Israël
goedgekeurd, net na de zoveelste massamoord op Palestijnen

VS gezant voor Jemen liegt over de blokkades die al aan aan paar honderdduizend Jemenieten het leven hebben gekost….

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie

Elbit
Systems (wapenfabrikant) voorziet landen van drones waarmee
mensenrechten en rechten van vluchtelingen op grote schaal worden
geschonden
‘ (en zie de links in dat bericht)

Joe Biden (VS president) zegt oorlog in Jemen te willen stoppen, echter ‘de oorlog tegen terreur’ in Jemen gaat gewoon door‘ (en zie de links in dat bericht)

EU staat niet voor mensenrechtenbevordering en het behouden dan wel brengen van vrede

Met Joe Biden is er niets veranderd op de wereld, anders dan dat ‘het Trump fascisme is weggestemd’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Biden komt verkiezingsbeloften niet na: zo blijft de VS oorlog voeren en de genocide in Jemen steunen‘ (en zie de links in dat bericht)

Groot-Brittannië heeft 145 militaire bases in 42 landen‘ (de VS heeft er meer dan 800 over een groot deel van de wereld….)

Oorlogshelden bestaan niet, alleen oorlogsslachtoffers: met de loep o.a. gericht op Jemen

Jemen: Biden zal als president de genocide niet stoppen

Biden
zal de VS hegemonie over de wereld ‘redden’, ofwel nog gewelddadiger
optreden dan Obama en Trump samen….. ‘business as usual: US terror’

————————————————

Vervolgens nog wat links naar berichten over de klimaatverandering (zie ook de link hieronder die begint met: Shell houdt zich niet aan enz., dit vanwege de rechter die Shell vorige week [het is nu 1 juni 2021] tot ‘spoed heeft aangezet): ‘Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983‘ (methaangas is een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2 en komt o.a. in grote hoeveelheden vrij bij bosbranden in bijvoorbeeld het Amazonegebied en bij het steeds sneller ontdooien van de permafrost…..)

Intensieve veeteelt verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ (daarnaast is de Nederlandse intensieve veehouderij, met 600 miljoen dieren, verantwoordelijk voor een enorme uitstoot aan methaangas….) (en zie de links in dat bericht!)

Sluipmoordenaar: verbranding van fossiele brandstoffen hebben in 2018 wereldwijd de dood veroorzaakt van 8.7 miljoen mensen‘ (en zie de links in dat bericht!)

Groenlandse ijsmassa smelt weg >> zeespiegelstijging tot 7 meter verwacht……‘ (!!!!)
(de video in dat bericht is ‘weggecensureerd’, ‘logisch’ de mensheid
mag alleen bang gemaakt worden met het Coronavirus en niet voor het veel
grotere gevaar voor de mensheid: de klimaatverandering…… )

Klimaatakkoord een schaamlap, waarmee de burgers worden uitgekleed en de grote vervuilers weer worden ontzien…..

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven

Klimaatakkoord Parijs
5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de hoeveelheid
CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco de Boer

Biomassa hout dubbelop niet duurzaam, terwijl we er wel dubbel belasting voor betalen‘ (en zie de links in dat bericht)

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen‘ (!!!!)

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau‘ (!!!!) (een bericht uit mei 2019, dus 4 jaar na het klimaatakkoord van Parijs….)

CO2 gehalte in atmosfeer hoogst in 800.000 jaar…… ‘Leve de klimaatverandering!’
(met als toevoeging een deel uit de tekst voor schooltelevisie over CO2
en dat we dit broeikasgas juist nodig hebben voor planten en bomen,
lezen mensen, zo worden onze kinderen besodemieterd zodat ze niet aan
initiatieven als Fridays for Future meedoen…..

De bosbranden in Australië zullen hun weerslag op de hele wereld hebben‘ (en zie de links over de bosbranden in Australië in dat bericht)

Niet
eerder getoonde satellietfoto’s laten zien dat grote delen van Arctisch
gebied in brand staan >> klimaatkantelpunt gepasseerd

Grote Arctische gebieden in Siberië, Groenland, Canada en Alaska branden: klimaatkantelpunt nadert met rasse schreden

‘Methaangasboer’ ontsnappend uit de Oost-Arctische Plaat kan de wereld zoals wij die kennen vernietigen

Klimaattop Madrid: de grote vervuilers hebben veel te veel invloed‘ 

Milieugroepen buitengesloten van klimaattop Madrid 

Klimaattop Madrid bij voorbaat mislukt

Obama ‘redt milieu-erfenis’ met ban op boren in Arctisch gebied……. AUW!!!!

John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………‘ (wat ook is gebeurd en waar deze centrales werden gebouwd aan de rand van het belangrijke natuurgebied Sundarbans….) 

VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?

Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt…..‘ (de valse woorden van Obama op de klimaattop van Parijs)

 Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!‘ (klimaattop 2014)

Remco Dijkstra (VVD) legt ‘milieustandpunt’ VVD uit………. OEI!!!‘ 

Klimaattop: een wanhopige, maar lachwekkende ‘tweet’ van de VN…..‘ (Parijs)

Bas Eijckhout vals geëmotioneerd over volkomen tekortschietend klimaatakkoord……….‘ (Parijs)

Bas Eickhout was zondag even terug uit Parijs om hééél duurzaam deel te nemen aan de ‘klimaatmars…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Rutte
gaat niet naar de klimaattop in Parijs, hij is terecht bang uitgelachen
te worden en men hem (alweer terecht) totaal niet serieus zal
nemen……..

Remco Dijkstra (VVD) vindt dat het KNMI de mond moet houden over de klimaatverandering……

Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU) was vanuit Bonn wel tevreden over het Rutte 3 regeerakkoord……….
(dezelfde Eickhout die als grofgraaier in de EU stemde voor het langer
toestaan van het kankerverwekkende gif glyfosaat, onderdeel van
Roundup…..)

Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!‘ (klimaattop 2014) 

IETA, lobbygroep van oliemaatschappijen en andere grote vervuilers, manipuleert klimaattoppen 

Pechtold pissig: kolentaks afschaffing kost de consument en bedrijfsleven circa 4 miljard euro……

Extinction Rebellion richt zich teveel op de toekomst

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen’

Extinction Rebellion blokkeert de vuilste straat van Nederland en GL burgemeester Halsema stuurt in haar plaats de ME

Nijpels: ECN en Planbureau voor de Leefomgeving zijn onafhankelijke scheidsrechters….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘   

Remco de Boer is ‘objectief’ voor het winnen van schaliegas……

Remco
de Boer (‘energiedeskundige’): komend jaar gaat de focus van Rutte 3
naar het voorkomen van broeikasgasuitstoot…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!
ha!

Frits Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel 

‘Brekend nieuws’: Rutte (VVD premier) stelt bedrijfsleven gerust wat betreft de energietransitie

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie

Klimaatakkoord en kilometerheffing: één-tweetje ANWB en Rutte 3

Klimaatakkoord: nogmaals krijgt de bevolking een reuzenoor aangenaaid

Mona
Keijzer (CDA staatssecretaris) waarschuwde voor bangmakerij wat betreft
de verhoging van de energierekening die wel degelijk fiks omhoog is
gegaan

Klimaatakkoord doorrekening uh verrekening laat zien dat de doelen niet gehaald zullen worden >> het grote belazeren

Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’

New York University: binnen afzienbare tijd zullen planten en bomen minder CO2 kunnen opnemen vanwege de droogte

‘Klimaatakkoord’
>> Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) lult zich weer
eens ‘groen’ en verdedigt het niet extra belasten van benzine
auto’s……

—————————————————————-

Subsidies voor oliemaatschappijen en andere grootvervuilers, plus verdere financiële stromen die te maken hebben met energieNederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar‘ (en zet dat eens af tegen dit bericht uit 2013: ‘Rutte 2: een tegenvaller van € 8,3 miljard
(zo worden we dag in dag uit belazerd, je zou bijna oproepen tot een
grote volksopstand, maar ja dat mag niet op het internet…….)

Coronavirus: G20 landen hebben al meer dan 160 miljard dollar subsidie weggeven aan oliemaatschappijen

EU
met mooie woorden over een ‘Green New Deal’ terwijl de ECB
oliemaatschappijen steunt met een bedrag van 7 miljard euro………
‘ (ook met jouw belastinggeld en dat was al zo voor de Coronacrisis……)

‘Klimaatakkoord’, niet de grote vervuilers maar gezinnen betalen de energietransitie‘ 

Subsidie op het vernietigen van onze aarde: Shell, DSM, AkzoNobel en de NAM willen meer………‘ (moet je nagaan: daarnaast krijgt de fossiele industrie in Nederland 8,3 miljard subsidie op jaarbasis….)

Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek weten wat de oorzaak is van de
klimaatverandering, niets hebben ondernomen tegen die
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden

Klimaatakkoord >> Rutte: er komt ‘een verstandige CO2 heffing’ voor bedrijven…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Land- en tuinbouw krijgen subsidie voor energietransitie, waar de burgers dubbel moeten betalen…….

Klimaatakkoord en Rutte’s belofte over de CO2 heffing >> Kees Boonman geeft toe veel te verzinnen

Energierekening: Arjan Vliegenthart (Nibud) >> onze cijfers zijn geen waarheid, het is een voorspelling

——————————–

Wat betreft gezondheid en luchtvervuiling, waar het armste deel van de bevolking meestal het slachtoffer is:

Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens
(lullig genoeg overlijden er werkelijk mensen vele jaren eerder doordat
zij bijvoorbeeld longkanker hebben opgelopen door auto-uitstoot en dan
gaat het om mensen die nooit gerookt hebben, ofwel ook onder de rokers
kunnen er longkankers zijn ontstaan door de uitlaatgassen van
auto’s…..)

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’ 

Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.

Hugo de Jonge (CDA ‘minister’ Volksgezondheid) belooft alweer gouden Coronabergen, nu voor 1 september aanstaande

Gistermorgen was de doorlopend blunderende CDA minister van Volksgezondheid te gast bij de volksverlakkende rechtse omroep WNL (‘WNL op Zondag’), zo berichtte het Radio1 nieuws (van gistermorgen) 11.00 u. Ongelofelijk en totaal onbegrijpelijk maakte deze blunderkoning daar nogmaals een belofte, terwijl hij zijn beloften voor (99,9%) van tijd niet kan nakomen, je zou toch denken dat deze narcistische kwezel een keer zijn les heeft geleerd, maar nee, hij vindt het maken van beloften aan het volk blijkbaar zo gewichtig dat hij maar doorgaat…..

Je weet waarschijnlijk al wat hij beloofde en ook deze belofte deed hij eerder maar dan op een ander tijdsbestek (ofwel ook die belofte bleek fout te zijn): de Jonge beloofde gisteren dat half augustus a.s. iedereen die dat wil een tweede injectie kan hebben gehad en alles per 1 september weer open kan……. Voor degenen die de vaccinatie niet vertrouwen, bijvoorbeeld omdat de makers ervan hun eigen vaccin niet vertrouwen*, beloofde de Jonge alvast dat zij zich blijvend aan de Coronamaatregelen moeten houden (ofwel direct herkenbaar voor anderen**) en beste bezoeker het viel me nog mee dat hij daar niet aan toevoegde dat deze mensen ‘s avonds om 20.00 u. thuis moeten zijn, zich niet binnen een horecagelegenheid mogen begeven en de boodschappen thuis moeten laten bezorgen, eventueel gevolgd door een internering in een ‘bepaalde omheinde gelegenheid….’

Begrijp niet waarom men niet gevaccineerden anders wil behandelen, immers als de rest van het volk is ingeënt, kunnen zij onmogelijk een gevaar vormen voor gevaccineerden, sterker nog: veel deskundigen stellen dat juist vaccinaties zullen zorgen voor gevaarlijke mutaties van het Coronavirus, ofwel met name gevaccineerden zullen een gevaar vormen voor degenen die het experimentele vaccin niet wensten en wensen te gebruiken……..

Later las ik dat de Jonge werd gevraagd of hij bereid en beschikbaar is voor het volgende nog te vormen kabinet als het CDA daaraan meedoet, daar antwoordde hij op met de volgende woorden: “Ja natuurlijk. Maar die vraag ga ik beantwoorden als die wordt gesteld.” ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat antwoord geeft volledig en geheel ten overvloede nog eens aan, dat deze figuur totaal de weg kwijt is, immers hij beantwoordde de vraag bevestigend en zegt vervolgens doodleuk dat hij die vraag pas zal beantwoorden als die t.z.t. wordt gesteld…… Nogmaals: dit pedante CDA leeghoofd is ‘minister………’

Vergeet verder niet dat ook de Jonge mede hoofdverantwoordelijke is voor het feit dat we een groot gebrek hebben aan verpleegkundigen, zelfs na de waarschuwing van de AIVD en MIVD (die een keer hun werk deden) in 2016 dat Nederland niet was voorbereid op een pandemie: te weinig verpleegkundigen en een te kleine intensive care (IC) capaciteit, ondanks die waarschuwing is de Jonge akkoord gegaan met verdere bezuinigingen op de gezondheidszorg in de vorm van het sluiten van ziekenhuizen en daarmee IC capaciteit (en afvloeien van verpleegkundigen….)….. Hier hebben overigens alle politici van de kabinetten Rutte 2 en 3 schuld aan, een schuld en verantwoordelijkheid die strafrechtelijk zou moeten worden vervolgd, immers dit heeft ervoor gezorgd dat een aantal verpleegkundigen zoveel werk hebben moeten verstouwen dat hun immuunsysteem het slachtoffer werd en ze zelf ziek zijn geworden door het Coronavirus, waardoor een aantal van hen is overleden door die roofbouw op hun lichaam!! Afbraakkabinet Rutte 3 heeft na de Corona uitbraak zelfs geen streep gezet door het wegbezuinigen van het Bronovo ziekenhuis in Den Haag, dat nu alleen nog een poliklinische functie heeft……

Tot slot nog het volgende: mensen die geen vaccinatie tegen
COVID-19 willen hebben worden (ook internationaal) meer en meer gedemoniseerd als
fascisten (‘extreemrechts’), puur en alleen omdat ook in fascistische
hoek bezwaren worden gemaakt tegen het vaccin….. Iedereen wordt op de
hoop gegooid van pandemie ontkenners en complotdenkers, die bereid zijn geweld te
gebruiken en die er extreemrechtse denkbeelden op na houden; te
belachelijk voor woorden! De eerste keer overigens dat deze schandelijke leugen in de (eerst Duitse) media verscheen was na de grote demonstratie in Berlijn, waarbij een handjevol fascisten de
naar schatting 3 miljoen demonstranten in de hand zouden hebben gehad (de nonsens!!), zonder
dat daar ook maar een schijn van bewijs voor kon worden gegeven, ja men liet telkens hetzelfde groepje neonazi’s met bepaalde vlaggen zien, daarbij
sprak men ook nog eens van de bestorming van de Reichstag, een
bestorming die dat overduidelijk niet was, vergelijk dat maar eens met de
Trump-meute die het Capitol daadwerkelijk bestormde…… Echter de reguliere westerse (massa-) media buiten Duitsland namen deze smerige leugen met grote graagte over, sterker nog die leugen wordt nu met steeds meer ‘verve’ gebracht in de westerse media >> iedereen die z’n hersens gebruikt en vragen stelt bij de vaccinaties wordt weggezet als extreemrechtse complotdenker……. Schande!!!

*  De farmaceuten die een vaccin op de markt brachten, hebben van de regeringen van landen waar hun vaccin wordt gebruikt van te voren geëist dat zij niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen, zowel op de korte, middellange als de lange termijn……. Alsof je een splinternieuwe auto koopt, maar voor de aankoop een verklaring moet tekenen waarin staat dat je bij een ongeluk door een technische tekortkoming, je de maker van de auto niet aansprakelijk kan stellen voor dat zelfs eventuele dodelijke mankement…….. Gegarandeerd dat niemand zo’n auto zal kopen, maar wie schetst mijn verbazing dat mensen wel smeken om zo snel mogelijk ingeënt te worden met een vaccin dat de makers overduidelijk zelf niet vertrouwen >> de wereld op de kop!! 

** En maakte ook de Jonge zich pissig over een cartoonist uit Limburg die hem tekende met een gevaccineerd embleem op de jas, de Jonge suggereerde dat dit een smakeloze vergelijking was met de Jodenster uit de Tweede Wereldoorlog, echter als het zo doorgaat zijn het juist de niet gevaccineerden die onmiddellijk zullen opvallen, althans als zij zich aan de regels blijven houden >> je kan er de klok op gelijkzetten dat deze mensen hun smartphone liever thuis zullen laten, daar ze ‘als het even meezit’ ook middels hun telefoon zichtbaar zullen zijn voor gevaccineerden…….. (en gelukkig val je nog niet echt op als je niet de hele dag naar je telefoon zit te staren en op het ding zit te pielen)

Zie ook: Coronamaatregelen: Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) beloven van alles en gebruiken hun geringe hersencapaciteit alweer niet

Hugo ‘Corona’ de Jonge (‘minister’ Volksgezondheid): “Er gaan dingen goed en er gaan dingen niet goed, dat is ons werk…”

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie
‘   

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (lezen mensen!!)

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..
‘ 

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (schandalig!!!)

VVD bejaarden en
andere ‘vips’ beschermen Rutte (VVD premier), logisch veel van hen
hebben ook volop gelogen en bedrogen zonder te worden gestraft
‘ (met aandacht voor de blunders van Rutte die de Coronamaatregelen ‘noodzakelijk maakten..’)

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Schippers stelt dat er geen probleem is wat betreft opnamecapaciteit ziekenhuizen……….‘ (ja, al onder hare VVD hufterigheid Schippers als minister van Volksgezondheid in Rutte 2 werden daar vragen bij gesteld!!)