Testbewijs tijdelijke maatregel? ‘Samen tegen Corona met een vrijwillige vaccinatie’: een ongekend ‘business model’

 Het volgende bericht komt van Marc Jacobs, gevonden op Linkedin:

 Marc Jacobs, PhD


• 3de+


Scientist @ the intersection of psychology, innovation, and applied statistics / epidemiology


 

Het kabinet geeft aan dat het vragen van een
testbewijs voor toegang een tijdelijke maatregel is. Waar heb ik dat
eerder gehoord?

Daar waar je vroeger gezond was tenzij anders
bepaald, bijvoorbeeld door een arts of MRI of CT scan, ben je nu in
feite ziek, tenzij anders bepaald.

Bepaald, door testen die niet
eens in de buurt komen van de betrouwbaarheid van medische diagnoses
(multidisciplinair overleg, meerdere verschillende testen).

De
mate van vals positieven is namelijk een onderdeel van de basiskans op
besmetting en die is nog steeds klein, zeker voor bepaalde
leeftijdsgroepen.

Als businessmodel is het wel een niet te miskennen next step. Je hebt ineens de hele wereld te behandelen.

Welke industrie zou dat niet willen – de gehele wereldpopulatie als klant?

Over vertrouwen gesproken.

Persoonlijk, zoals altijd.

=================================

Toegangstesten voor € 7.50 en dat is uit te leggen volgens het zwaar disfunctionerende kabinet Rutte 3….. Ach wat interesseert het dit neoliberale NB demissionaire kabinet dat 4 miljoen mensen tegen, op, of onder de armoedegrens moeten leven, die moeten elke cent tien keer omdraaien en ach dan doen die verder maar niet mee….. 

Het vaccineren zou niet verplicht worden, nee maar als je daarna nergens naar binnen mag, kan je niet meer spreken van een vrije keuze maar van oneigenlijke dwang…….. Zoals het eruitziet moet je straks ieder jaar een nieuwe vaccinatie tegen het Coronavirus halen….. Over een succesvol ‘businessmodel’ gesproken…..

Elke dag hoor je op Radio1 en BNR wel voorbijkomen dat er snel een nieuw kabinet moet komen: er moet geregeerd worden…. Alsof Rutte 3 niet van de ene blunder naar de andere sukkelde en daarbij het grootste deel van de bevolking een enorm oor aannaaiend…… Op zeker: als we 4 jaar lang een kabinet zouden hebben gehad dat op de winkel had gepast, was het met Nederland nu heel wat beter gesteld geweest……..

Zie ook: ‘Akerboom (chef AIVD)
waarschuwt voor Corona-extremisme op straat en de sociale media, ofwel
graag meer bevoegdheden, geld en censuur

Google, Facebook en Twitter gaan nu zelfs de geschiedenis manipuleren en censureren‘ (en reken maar dat er wat betreft het Coronavirus nog heel veel zal worden gecensureerd in de nabije en verdere toekomst….) (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ja en nu nog een verklaring bij het kopen van een auto dat je de fabrikant niet verantwoordelijk stelt voor eventuele constructiefouten die tot zware ongelukken leiden….. ha! ha! ha! ha! ha! >> de fabrikanten van de vaccins eisen van overheden dat ze niet aansprakelijk mogen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen, ‘veilig idee hè?’)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..
‘ 

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend…..’ ha! ha! ha! ha!

Coronavirus: lord
Sumption gedemoniseerd daar hij kritiek leverde op de lockdown en
gedeeltelijke weerlegging van de kritiek op beweringen van Baudet
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ever Given vast in Suezkanaal: waar is het tweede Suezkanaal gebleven?

Onbegrijpelijk: sinds mammoettanker Ever Given (eigendom van de fa. Evergreen) overdwars vastliep in het Suezkanaal, is er met geen woord gesproken over het nog redelijk nieuwe Suezkanaal*, opgeleverd in 2015, een kanaal dat bijna in het geheel parallel loopt aan het oude kanaal. Dit geldt niet alleen voor alle Nederlandstalige nieuwszenders (2 stuks, BNR en Radio1, allebei waardeloos, ‘maar goed….’), maar ook voor die van Duitsland, Groot-Brittannië en België…….. Terwijl je in dat tweede Suezkanaal schepen heen en weer kan laten varen, dit in tegenstelling tot het oude kanaal waar per richting wordt gevaren………

Hoe kan het dan dat de olieprijzen zo stijgen? ‘Je zou bijna denken’ dat men de gehele westerse bevolking een oor aan wil naaien, waarbij men denkt dat bijna niemand weet heeft van het tweede Suezkanaal……. Bovendien liggen de voorraadtanks in het westen allemaal boordevol olie, dit vanwege de al langere tijd aanhoudende lage olieprijs (althans totdat de Ever Given vastliep in het oude Suezkanaal)……

Foto van het tweede Suezkanaal dat werd geopend in 2015

Opvallend dat de oliemaatschappijen zo profiteren van het vastlopen van
de Ever Given, terwijl die maatschappijen al zo enorm veel subsidie
krijgen (in Nederland per jaar 8,3 miljard euro van het ‘groenste kabinet ooit’: Rutte 3 ha! ha! ha!)…….

Wel mooi dat Nederland weer ‘boven komt drijven’ als specialist voor het klaren van klussen als het weer vlot krijgen van dit containerschip, de firma Boskalis vaart er wel bij, hetzelfde bedrijf dat ook de grote sleper Smit Internationale heeft overgenomen.

* Het tweede Suezkanaal is trouwens een bedreiging voor het zeeleven in de Middellandse Zee……..  Zie: ‘De keerzijde van het tweede Suezkanaal: ontheemding, ongewenste vissen en kwallen

Zie ook: ‘Tweede Suezkanaal gaat officieel open

Hier nog twee video’s met de Ever Green:

Update op 31 maart 2021: ondanks vele pogingen om erachter te komen waarom het tweede kanaal niet werd gebruikt kon ik er niet achter komen, ‘zag vanmiddag het licht’ en keek op Google maps waar je kan zien dat het kanaal aan de noordelijke kant voor een deel nog steeds maar één kanaal is. In veel berichten die ik las, ook uit de tijd van de oplevering van het tweede kanaal staat te lezen dat het tweede Suezkanaal over de volle lengte naast het oude ligt.

Sint Maarten dient volkomen terecht een klacht in bij VN over Nederlands racisme en neokolonialisme

Afgelopen woensdag in het Radio1 nieuws van 10.00 u. het bericht dat Sint Maarten een klacht heeft ingediend bij de VN over racistisch en neokoloniaal optreden, dit daar zijne CDA kwaadaardigheid Knops, o.a. staatssecretaris Koninkrijksrelaties het eiland chanteert door te eisen dat er hervormingen moeten worden doorgevoerd voordat Nederland met hulp over de brug komt en dat tijdens wat Knops en de rest van het meer dan waardeloze demissionaire kabinet Rutte 3 een dodelijke pandemie noemen, waarmee ze belachelijk genoeg de Coronacrisis bedoelen…….. Ofwel: hoe kan je weigeren hulp te geven, ja zelfs een eiland te chanteren, tijdens wat jezelf een dodelijke pandemie noemt??!!! Eén van de hervormingen die Knops doorgevoerd wil hebben zijn de belastingen op het eiland…… (daar kom ik zo op terug)

Sint Maarten maakt deel uit van het
‘Koninkrijk der Nederlanden’ en heeft als zodanig recht op hulp uit
Nederland, al helemaal als er sprake is van een natuurramp, of een
uitbraak van een besmettelijke ziekte……. Ook na orkaan Irma stelde Nederland dat Sint Maarten moest hervormen en kreeg het eiland pas een jaar later wat hulp, waardoor VVD opperhufter Rutte bij een bezoek aan het eiland in de zomer van het jaar na de orkaan durfde te stellen dat het eiland niet klaar was voor het volgende orkaanseizoen…… (waarvoor Nederland NB de schuldige was!!) Schande ook dat Nederland nooit heeft gezorgd dat de bewoners van de Antillen niet beschikken over orkaanbestendige huizen, vooral de rijke witte Nederlandse belastingvluchtelingen beschikken over dergelijke behuizing en het zal me niet verbazen als ze daarvoor zelfs subsidie uit Nederland hebben ontvangen…….

De verwoesting door orkaan Irma en dan als rijk Nederland het eiland durven te chanteren….

Afgelopen woensdag op Radio1 een gesprek van een presentator met Xavier Blackman, vertegenwoordiger van de Verenigde Volkspartij* (UP) op Sint Maarten, deze legde op rustige manier uit hoe Nederland in feite misdadig racistische gedrag vertoont, had overigens niet de idee dat het kwartje viel bij de presentator…… (hier de link naar de gemist site van Radio1 van afgelopen woensdag, even het programma opzoeken dat om 18.00 u. begon, door op dat tijdstip te klikken, daarna de schuif op 7.17 min. zetten waarop het fragment begint)

Knops durfde te stellen onaangenaam verrast te zijn door de stap van Sint Maarten (een klacht indienen bij de VN), ja ‘logisch toch’ kolonialen wensen geen klachten te horen van onderhorigen……. Oh ja bijna vergeten: zelfs ten tijde van de Black Lives Matter (BLM) protesten had Knops er geen probleem mee om Sint Maarten en andere Antilliaanse eilanden te schofferen……

De meer dan asociale oplichter Raymond
Knops van het CDA geeft Sint Maarten maar mondjesmaat hulp,
daar hij zoals gezegd eerst wil dat Sint Maarten haar belastingen hervormt……
Dat is chantage op hoog niveau en dat zoals gezegd ten koste kan gaan van mensenlevens
(‘als het even mee zit…..’)….. Nederland mag dit volgens
internationale wetgeving helemaal niet doen, maar dat interesseert
Knops geen zier….. Moet je nagaan: Nederland is een
belastingparadijs, waar grote bedrijven voor honderden miljarden aan
belasting in eigen land ontduiken…..

Dat was het nog niet, nee op de
Antillen en dus ook op Sint Maarten wonen witte Nederlanders die voor
2011 allen geheime bankrekeningen hadden op de Antillen, waardoor ze de
Nederlandse belasting op een vreselijke manier hebben getild, wat ze
overigens vele decennia hebben gedaan….. VVD opperhufter Kamp heeft
destijds zelfs een paar maanden op de Antillen gezeten, vooral voorafgaande aan het afschaffen van het bankgeheim, waarbij hij de witte belastingontduikers heeft
geholpen om hun geld te verkassen naar ‘veilige oorden……’

In Nederland ontduiken welgestelden
voor rond de 20 miljard euro aan belastingen en dat op jaarbasis, grote
bedrijven verbeteren dat nog eens met bijna 10 miljard, dus 30 miljard op jaarbasis (in totaal bijna 50 miljard euro!!!),
al is dat niet zelden onder de noemer ‘belastingontwijking’, niets
anders dan gelegaliseerde belastingontduiking, mede mogelijk gemaakt
door het CDA van Knops!!!

Voorts zou Sint Maarten de politiek en
misdaad moeten aanpakken…… ha! ha! ha! ha! ha! Deed men dat maar
eens in Nederland!!

Was net thuis van ‘t stemmen en meteen
boodschappen doen, dus heb niet alles gehoord, maar wat ik wel hoorde
deed m’n hersens bijna op tilt slaan: Blackman vertelde dat
Nederland meer subsidie geeft voor scholing van de kinderen van witte ‘burgers op Sint Maarten’
(de eerdere belastingontduikers) dan voor de kinderen uit de andere
groep, de gekleurde burgers…… Dit is ronduit discriminatie en een
grove schending van mensenrechten!!

Twee maal heeft Nederland Sint Maarten
gechanteerd zoals hiervoor aangehaald na orkaan Irma toen het eiland pas in de zomer
het jaar daarop wat geld kreeg, op voorwaarde dat de regering moest
aftreden!!!! Hoe durft Knops (en eerder ook PvdA schoft Plasterk)
vreselijke ellende op zo’n manier te misbruiken…. Overigens het grootste deel van de Tweede Kamer staat achter deze chantage, inclusief de SP, waar Ronald van Raak dat nog eens expliciet heeft verwoord…… (logisch dat deze partij steeds meer stemmen verliest…..) Zo te horen is de
wederopbouw nog niet voltooid en moet Nederland Sint Maarten nog
steeds een deel van het beloofde geld voor de verwoestende orkaan Irma betalen…….

Blackman begon nog even
over zwarte piet en dat Nederland daarvoor op de vingers werd
getikt door de VN, moet je nagaan: VVD snotterbellenbeleid premier
Rutte was eerder niet voor het laten verdwijnen van zwarte piet, ‘dat
moest men maar aan de praattafels (op tv) bespreken….'(terwijl hij toch ook de premier zou zijn voor gekleurde Nederlanders, jezus wat een ploert!!)

Je moet je gvd schamen dat je
Nederlander bent!!!

* Verenigde Volkspartij >> op Sint Maarten spreekt men van de United People’s Party, afgekort UP.

Zie ook: ‘Sint Maarten na chantage en machtsmisbruik akkoord met eisen van Nederland, zoals ook na orkaan Irma gebeurde: neokolonialisme anno 2020′

Lousewies van der Laan (D66 directeur Transparency Int.) over het niet vervolgen van Nederlandse corruptie en het laten barsten van klokkenluiders‘ (zie ook de links in dat bericht)

EU
sancties tegen Venezuela aangescherpt, waar Nederland de voormalige
Antilliaanse slaveneilanden, slachtoffers van die sancties, tijdens de
anti-racistische demonstraties durft te chanteren
‘  

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘ (en zie de links in dat bericht naar vooral berichten over BLM)

Black Lives Matter maar niet voor neokoloniaal Rutte 3: Coronahulp voor Antilliaanse slaveneilanden alleen na hervormingen‘ (en zie de links in dat bericht)

Rellen op Curaçao, de verantwoordelijken: Raymond Knops (CDA staatssecretaris) en Kajsa Ollongren (D66 minister)

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis

Rutte
durft na Nederlandse chantage te zeggen dat Sint Maarten niet is
voorbereid op nieuw orkaanseizoen……. 8 maanden na orkaan Irma!
‘(terwijl Nederland nog steeds niet heeft gezorgd voor orkaanbestendige
bouw, wat de witte Nederlandse belastingvluchtelingen al decennia
geleden voor zichzelf hebben gedaan en dat waarschijnlijk zelfs met overheidssubsidies…….)

Sint Maarten bukt nog steeds onder de gevolgen van orkaan Irma, pas na bijna 8 maanden maakt Nederland wat geld over……..

Puerto
Rico (‘VS’) wordt nog steeds slecht of niet geholpen voor gevolgen
orkaan Maria >> Trump: ‘eiland krijgt teveel hulp’
‘ (ook met aandacht voor Sint Maarten)


Sint Maarten: het jarenlang falende beleid van Nederland heeft orkaan Irma ‘de vrije hand gegeven…’

Sensatie Radio1: orkaan Irma genoeg voor dagenlang extra NOS ‘nieuws……..’

Plasterk (PvdA) belooft dat elke ingezamelde cent voor het Rode Kruis naar Sint Maarten gaat……..

‘Plunderingen’ Sint Maarten houden sensatiepers bezig……..

Plasterk (PvdA) de beste hulp voor Sint Maarten is werk in de toeristenindustrie……… AUW!!!

Sint Maarten, Sint Eustatius en witte welgestelde Nederlanders te midden van orkaangeweld………

Zwagerman uit de Sint Maarten bocht met 45 km/u………. Koenders (PvdA) bedelt bij VN…….‘ 

Plasterk,
zijn laatste (mis-) daad: Sint Maarten chanteren…… Zoals Dickinson
(Texas) dit doet met op Israël kritische inwoners…..

Sint Maarten bukt nog steeds onder de gevolgen van orkaan Irma, pas na bijna 8 maanden maakt Nederland wat geld over……..

Puerto
Rico het Sint Maarten van de VS: dodental orkaan Maria bijgesteld naar
2.975 en bijna een jaar later zit een groot deel van het eiland zonder
stroom

Verkiezingsuitslag: Nederland kiest voor verdere bezuinigingen op gezondheidszorg, jacht op toeslagontvangers, bescherming van belastingontduiking en waardeloos beleid op de Coronacrisis

Het zat er al dik in, maar ondanks dat is het uitermate droevig te zien dat de Nederlandse kiezers zo blind zijn voor wat Rutte 3 in eigen land en in het buitenland heeft geflikt…….

Hoe kan je vooral stemmen op VVD en D66 als je weet dat Rutte 3 fiks heeft bezuinigd op de gezondheidszorg, een voortzetting van wat Rutte 1 en 2 daarvoor al hadden gedaan….. Zo is door wanbeleid van VVD premier Rutte met hulp van CDA, D66, PvdA  en ChristenUnie het aantal IC bedden teruggebracht van 2.200 naar 1.100, is een fiks aantal verpleegkundigen uit de zorg bezuinigd en zijn ziekenhuizen gesloten zodat de aanrijtijden van ambulances op het platteland naar ziekenhuizen op veel plaatsen te lang zijn……. 

Het gevolg van die bezuinigingen was dat de regering het volk angst heeft aangejaagd voor het Coronavirus, daar de overgebleven ziekenhuizen en IC bedden te vol zouden liggen en men zelfs patiënten naar Duitsland moest overbrengen…… Die angst werd door Rutte en de rest van zijn derde snotterbellenkabinet misbruikt om burgerrechten en zelfs mensenrechten op grote schaal te schenden middels o.a. lockdowns, avondklok en sociale contacten….. 

Waar die lockdowns o.a de volgende zaken in gang hebben gezet: sluiting van scholen (waar de minister van onderwijs Slob heeft gezegd dat achterstanden bij leerlingen niet meer zijn in te halen en dat is logisch daar we al een enorm tekort hebben aan docenten, ook dat is mede te danken aan Rutte 1, 2 en 3….), sluiting van bedrijven waaronder horeca en andere meer dan belachelijke maatregelen die totaal geen zin hebben, maar wel enorme kapitalen hebben gekost en die bedrijven naar de rand van faillissement hebben gedreven en nog velen hun baan zullen kosten……. 

En dan te bedenken dat Rutte vooral goed is in keihard liegen, wat iedereen toch duidelijk zou moeten zijn na 10 jaar met deze disfunctionerende zak……..

Het onderuit halen van sociale contacten heeft ervoor gezorgd dat een groot aantal jongeren is verzonken in een isolement en dat heeft weer gezorgd voor een enorme toename aan depressiviteit onder die jongeren, die bovendien een belangrijk deel van hun leven missen: het volwassen worden met andere leeftijdgenoten, zo zelfs dat je ook hier kan spreken van een achterstand die nog amper zal zijn in te halen………

De kabinetten Rutte 2 en 3 hebben het in 7 jaar tijd voor elkaar gekregen dat er 100.000 sociale huurwoningen zijn verdwenen, verkocht aan buitenlandse investeerders (Blok en zijn voorganger hebben daar zelfs voor gelobbyd in het het buitenland, terwijl men wist dat Nederland bukt onder een grote woningnood……)…. Deze woningnood heeft men met opzet in stand gehouden, om zo de huizenbubbel op spanning te houden……. Daaruit volgen dan onmiddellijk de onbeschofte huurverhogingen en de scheefwoonleugen…. Ondanks de bankencrisis van 2008 hebben Rutte 1 en 2 (als Balkenende 4) de huren jaar op jaar verhoogd en ook tijdens de Coronacrisis heeft hare D666 kwaadaardigheid Ollongren de huren verhoogt, ondanks een motie van de Eerste Kamer dit niet te doen en dat met een percentage dat hoger was dan de afgelopen 6 jaar!!!

Wat betreft de scheefwoonleugen nog het volgende: de kabinetten Rutte 1, 2 en 3 hebben mensen die in het huis wilden blijven wonen, ondanks een hoger inkomen, gedemoniseerd als scheefwoners die sociale huurwoningen bezet zouden hebben gehouden zodat anderen geen kans op een sociale huurwoning hadden…… Terwijl deze kabinetten zoals gezegd hebben geleurd met sociale huurwoningen bij buitenlandse investeerders, ofwel speculeren met huurwoningen……. Bovendien hebben Rutte 1 en 2 zo bezuinigd vanwege de bankencrisis dat de bouw op haar reet lag en er veel te weinig huizen werden gebouwd…… (en dan spreek ik niet eens over de grote afbraak van sociale huurwoningen onder Rutte 2 en 3…)

Nog een negatieve uitkomst van die bezuinigen: een groot aantal mensen verloor hun baan, volgens het CBS 100.000 echter dat zijn er veel meer, minstens 200.000, dit daar mensen met een partner die de baan wel hield en 10 cent teveel verdiende geen recht hadden op bijstand en deze mensen niet werden meegerekend als werkloos….. De hervormingen van de ziektewetgeving hebben er bovendien voor gezorgd dat mensen die 100% arbeidsongeschikt waren verdwenen in de bijstand en als zodanig ook al niet werden meegerekend als werkloos, een schande van gigantische proporties!! Lullig ook dat de meeste mensen die door het wanbeleid op de bankencrisis werkloos werden en die boven de 45 jaar waren, geen baan meer hebben kunnen vinden….. 

Dan de jacht met etnische profilering op ontvangers van o.a. toeslag voor kinderopvang, neem aan dat ik daar geen woord meer aan hoef te besteden, anders dan het volgende: hoe is het mogelijk dat men op partijen stemt die hiervoor verantwoordelijk zijn, alsof dit schandaal niet heeft plaatsgevonden en bedenk daarbij dat ons ook op gebied van de huurtoeslag en de kindertoeslag nog een heel schandaal staat te wachten, daar ook op die dossiers een heel smerig beleid is gevoerd door o.a. VVD en D66…… De VVD is volgens haar verkiezingsprogramma van zins lijsten met fraudeurs van toeslagen te openbaren, niet alleen voor overheidsorganen, maar openbaar……. Dit zou voor de slachtoffers van de kinderopvangtoeslag betekenen dat ze ook nog eens met naam en al bekend komen te staan als misdadigers…… 

Het voorgaande terwijl zowel Rutte 1, 2 als 3 zo goed als niets doen tegen belastingontduiking en belastingontwijking (gelegaliseerde belastingontduiking…) door welgestelde particulieren en bedrijven, waardoor de schatkist op jaarbasis maar liefst rond de 50 miljard euro misloopt!!! Het was zelfs zo zot dat wanneer medewerkers van de Belastingdienst die een groot vermoeden hadden van belastingontduiking door welgestelden, van de leiding te verstaan kregen dat ze geen verder onderzoek mochten doen daar dit teveel tijd in beslag zou nemen en dan heeft de Belastingdienst ook nog eens kapitalen uitgegeven om medewerkers de dienst uit te werken…….

Verder wil ik nog wijzen op het omgaan met de Coronacrisis door Rutte 3, een snotterbellenbeleid dat werd geteisterd door de voorheen belachelijk doorgevoerde bezuinigingen op de gezondheidszorg, die ik hiervoor al even noemde (terwijl de geheime diensten Rutte 2 en daarmee Rutte 3 al in 2017 heeft laten weten dat er veel te weinig IC en gewone ziekenhuisbedden waren in geval van een epidemie!!!)….. Echter Rutte en zijn wanpresterende maten voerden en voeren ook nog eens een zwalkend beleid waarvan velen het slachtoffer zijn geworden en dat het virus alleen maar viraal heeft gehouden…… Het overgrote deel van de maatregelen zijn volkomen zinloos, zo is uit en te na vastgesteld door echte deskundigen, sterker nog en al opgemerkt: de maatregelen hebben heel veel schade veroorzaakt en het is vrijwel zeker dat later zal blijken dat de maatregelen hebben gezorgd voor veel meer doden dan wanneer we het Zweedse model hadden gevolgd (nu nog amper besmettingen en na een piek in het aantal doden in het begin van de afgelopen zomer zijn er daar in verhouding minder doden gevallen, terwijl men alles openhield en houdt….)…… 

Of je nu voor of tegen vaccinaties bent, ook daar is enorm geblunderd en dat is Rutte even hard aan te rekenen als CDA blunderkoning de Jonge…… Men zet alles op alles om zoveel mogelijk mensen te vaccineren en totaal belachelijk begint men met een groep die niet is getest op het vaccin, 14 dagen geleden  waren er al 87 ouderen kort na vaccinatie overleden, benieuwd hoeveel dat er nu zijn, maar als dooddoener komt men met het belachelijke argument dat deze mensen aan onderliggende klachten zijn overleden, terwijl er praktisch geen 70 plusser is die niet 1 of meer onderliggende klachten heeft, bovendien als je dat stelt zou je juist moeten stoppen met het vaccineren van deze groep!!!

Mensen ik kan nog wel een half uur doorgaan maar het lijkt me wel duidelijk dat het onbegrijpelijk is dat zoveel mensen op VVD en D66 hebben gestemd, mensen die ziende blind zijn…… 

Het is een schande dat de media vanmorgen en afgelopen nacht het beleid van Rutte nog eens de hemel in hebben geprezen, ongelofelijk!

Zie ook: ‘AstraZeneca vaccin: In Duitsland 7 extra doden in de leeftijd van 20 tot 50 jaar door bloedstolsels in Spanje 2‘ (ook over die 87 overlijdens na vaccinatie onder ouderen)

Rutte (premier) en zijn VVD staan achter het openbaren van de namen van fraudeurs als die van het kinderopvangtoeslagschandaal

D66 laat niemand vallen, behalve dan de huurders en de mensen die recht hebben op toeslagen…….‘ 

Rutte (VVD premier) en zijn grootste leugen tijdens de verkiezingscampagne, plus een tip voor huurders‘ 

Verkiezingen 2021: waar zijn de jongeren van Fridays For Future?

PvdA reageert op oproep tot medemenselijkheid met vluchtelingen, ofwel de zoveelste waardeloze verkiezingsbelofte

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..

Voor meer berichten over de aanloop tot de verkiezingen, klik op dat label, direct onder dit bericht, dat geldt ook oor de labels Rutte, Ollongren, VVD, D66, PvdA, ChristenUnie, toeslag kinderopvang en andere weergegeven labels.

Rutte (premier) en zijn VVD staan achter het openbaren van de namen van fraudeurs als die van het kinderopvangtoeslagschandaal

VVD premier Rutte had het gore lef keihard te liegen dat hij niets wist van het kinderopvangtoeslagschandaal tot zomer 2019 en dat hij de slachtoffers zo snel mogelijk zal schadeloosstellen (terwijl ze zelfs nu nog wachten op die schadeloosstelling)….. 

In het verkiezingsprogramma van de VVD staat o.a. te lezen dat men de namen van fraudeurs van toeslagen niet alleen binnen de overheid op lijsten wil hebben, maar deze lijsten ook algeheel openbaar wil maken…… Stel je voor dat men dit had gedaan met de zogenaamde fraudeurs van het kinderopvangtoeslagschandaal……. Terwijl bij de jacht van de belastingdienst op deze mensen ook nog eens etnisch heeft geprofileerd….. Je zal begrijpen dat een beweging als de PVV een partij als de FVD deze openbaarmaking van namen hadden aangegrepen om met de fascistische vingers te wijzen naar de minderheden als misdadige fraudeurs…….

Laat de VVD de namen van bedrijven en particulieren maar eens openbaar maken die de Nederlandse staat middels belastingontduiking en -ontwijking jaarlijks bestelen voor meer dan 40 miljard euro!!! (belastingontwijking is simpelweg gelegaliseerde belastingontduiking, deze manier van toegestaan frauderen hebben we te danken aan: VVD, CDA, D66 en PvdA…)  

Tot slot: mocht de VVD weer de grootste partij worden, kunnen we de komende jaren voor de vierde keer zien dat Rutte keihard heeft gelogen met zijn verkiezingsbeloften…….. (al zal dit niet gelden voor het aanmaken van lijsten met zogenaamde fraudeurs…..)

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier) en zijn grootste leugen tijdens de verkiezingscampagne, plus een tip voor huurders‘ 

Rutte (VVD premier): de overheid moet burgers beschermen en dat is faliekant misgegaan: oh is dat zo meneer Rutte

UWV vordert keihard harteloos zelfs de centen op van de armste burgers‘ 

Kinderopvangtoeslagschandaal: Rutte met ingebakken grijns op vernietigend commentaar zoals het achterhouden van informatie

Aftreden Rutte 3: Hoekstra laat z’n ware gezicht zien en Kees Boonman begaat tienduizendste blunder een waar record!!

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring

Kabinet Rutte 3 overlegt over kinderopvangtoeslagenschandaal i.p.v. onmiddellijk af te treden

Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord
(als dat waar zou zijn, wat het niet is, zou dit een zo zwaar brevet
van onvermogen zijn, dat hij per direct op had moeten stappen!!)

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden [rond de 20 miljard op jaarbasis!!!],
terwijl je tegelijkertijd onmogelijk op een normale manier kan rondkomen met een bijstandsuitkering…….)

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Voorts zie: ‘Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland‘ (voor meer berichten over belastingontduiking, klik op dat label, direct onder dit bericht)

Voor veel meer berichten met groothufter en bedrieger Rutte of de VVD, klik op het
betreffende label, direct onder dit bericht, dat geldt ook voor de
genoemde politieke partijen.

Rutte (VVD premier) en zijn grootste leugen tijdens de verkiezingscampagne, plus een tip voor huurders

Zoals de regelmatige lezer van dit blog weet, heb ik me al vaak afgevraagd waarom zoveel mensen achter Rutte staan en zelfs op hem stemmen, dit terwijl hij als tijdens zijn 2 voorgaande kabinetten de ene blunder op de andere heeft gestapeld en bijvoorbeeld mede verantwoordelijk is voor de uiterst onbeschofte behandeling van burgers, zoals met het kinderopvangtoeslagschandaal, waarover hij het gore lef had te liegen dat hij pas in de zomer van 2019 op de hoogte was….. 

Liegen dat het gedrukt staat is dan ook de specialiteit van de potsierlijke VVD kwast Rutte…. Onbegrijpelijk dat niemand opmerkt dat hij keihard heeft gelogen toen hij beloofde geen campagne te zullen voeren….. Dit terwijl ‘politiek deskundigen’ als Kees Boonman (Radio1) wel degelijk deze belofte ventileerden en daarbij stelden dat deze ‘geweldige premier’ geen campagne hoeft te voeren….. Niets van deze deskundigen of anderen over het feit dat Rutte juist enorm veel campagne heeft gevoerd, zoals met de maffe kartonnen weergave met z’n domme kop erop, waar vervolgens halve zolen naast gaan staan en de grijnzende hufter de hemel in prijzen (kon dat maar letterlijk!!)

‘Leuk hè?’ 

Ook uitermate lachwekkend zijn de woorden van Nederlanders die zo dom zijn dat ze stellen dat Rutte de Coronacrisis zo goed heeft aangepakt….. Het Coronadossier is een grote opsomming van blunders waarvoor Rutte als premier nog steeds de hoofdverantwoordelijke is, hoe dom moet je zijn om dat niet te zien (al moet ik zeggen dat er een verzachtende omstandigheid is: de reguliere media die zoals gezegd samen met hun ‘politiek deskundigen’ de grijnzende aartsleugenaar Rutte prijzen als een ‘geweldige premier’, ik heb zelfs al een paar keer het woord ‘staatsman’ (van formaat) horen vallen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Moet je nog stemmen? Denk na: lees Ruttes verkiezingsbeloften bij eerdere verkiezingen en zie dat het voor het grootste deel van de Nederlanders een grote leugen was en geef deze disfunctionerende hufter niet nog een kans!! Oh en als je een huurder bent moet je vooral niet op de VVD, CDA, D66, PvdA en ChristenUnie stemmen, deze partijen zijn verantwoordelijk voor het feit dat ook jij tot tien procent meer betaalt dan kopers voor een dak boven je hoofd, terwijl je nog amper rechten over hebt, mede dankzij die partijen, waar ook op dit dossier Rutte de hoofdverantwoordelijke is…….. (dankzij Rutte kon hare D66 kwaadaardigheid Ollongren afgelopen jaar de hoogste huurverhoging in 6 jaar tijd doorvoeren….)

Na plaatsing toegevoegd: geheel en al vergeten >> Rutte is de hoofdverantwoordelijke voor bezuinigingen op de zorg waardoor we nu ten opzichte van het begin van Rutte 1, maar liefst 1.100 van de 2.200 IC bedden over hebben en er op het platteland grotere aanrijtijden zijn voor ambulances naar het ziekenhuis, dit vanwege het schrappen van ziekenhuizen……Nee ‘echt een vent waar je op wilt stemmen’, die Rutte……

              Protest button Mark Rutte

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier): de overheid moet burgers beschermen en dat is faliekant misgegaan: oh is dat zo meneer Rutte

UWV vordert keihard harteloos zelfs de centen op van de armste burgers‘ 

Kinderopvangtoeslagschandaal: Rutte met ingebakken grijns op vernietigend commentaar zoals het achterhouden van informatie

Aftreden Rutte 3: Hoekstra laat z’n ware gezicht zien en Kees Boonman begaat tienduizendste blunder een waar record!!

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring

Kabinet Rutte 3 overlegt over kinderopvangtoeslagenschandaal i.p.v. onmiddellijk af te treden

Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord
(als dat waar zou zijn, wat het niet is, zou dit een zo zwaar brevet
van onvermogen zijn, dat hij per direct op had moeten stappen!!)

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden [rond de 20 miljard op jaarbasis!!!],
terwijl je tegelijkertijd onmogelijk op een normale manier kan rondkomen met een bijstandsuitkering…….)

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Voorts zie: ‘Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland‘ (voor meer berichten over belastingontduiking, klik op dat label, direct onder dit bericht)

Voor veel meer berichten met groothufter en bedrieger Rutte, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht, dat geldt ook voor de genoemde politieke partijen. 

Avondklok: petitie voor afschaffing van deze totaal zinloze schending van mensenrechten

Burgercomité-EU
heeft een petitie tegen afschaffing van de avondklok nieuw leven
ingeblazen. Lees en teken de petitie ajb en geeft het door! De
avondklok is totaal zinloos zoals zelfs de gekunstelde
besmettingscijfers laten zien, deze lopen op en ondanks dat houdt men
de avondklok aan, een grove schending van mensenrechten en onze
democratische vrijheid…..

Ik weet dat Burgercomité-EU een band heeft met FVD, echter in deze moet je daaroverheen kijken, de avondklok is de zoveelste grove schending van burgerrechten en zoals gezegd een schending van mensenrechten en elke mogelijkheid om deze belachelijke avondklok te lijf te gaan moet je als tegenstander wel aangrijpen (ook de Partij voor de Dieren heeft zich tegen de avondklok uitgesproken, ofwel naast extreem rechts [fascistisch rechts] zijn er gelukkig ook linkse mensen die zich uitspreken tegen deze meer dan belachelijke en overbodige schending van rechten…….)

De avondklok hoort niet thuis in een democratie maar in een dictatuur!!

Petitie
voor afschaffing van de avondklok

Ondanks dat Nederland momenteel een
van de strengste
lockdowns
in heel Europa heeft, hebben we vanaf vorige maand de
avondklok erbij gekregen. Een avondklok, zo bleek vandaag (dinsdag 16
februari), die juridisch niet eens stand kan houden.

Het kabinet drukt daarom deze week
met stoom en kokend water binnen een paar dagen (!) een spoedwet door
zodat ze de avondklok kunnen handhaven. De Raad van State (RvS) komt
binnen een paar uur (!) met een advies over het spoedwetvoorstel. Dat
kan blijkbaar wel, terwijl bij de Toeslagenaffaire ouders jaren op
een uitspraak van de rechters van de RvS hebben moeten wachten. Een
uitspraak waarbij de rechter weigerde te toetsen op redelijkheid en
billijkheid terwijl dezelfde rechter dinsdag, wederom binnen een paar
uur (!) de staat in het gelijk stelde en de avondklok handhaafde op
inhoudelijke gronden (!) terwijl er toen uitsluitend procedureel
getoetst mocht worden! Met andere woorden, het recht beschermt in
Nederland niet u, de burger, maar de staat, de macht dus.   

Logo Avondklok van Rutte

Al elf maanden houdt het kabinet
dit land gegijzeld met incompetentie en gestuntel. U betaalt de
prijs. U verliest uw vrijheid, uw sociale leven en hoe langer dit
duurt in toenemende mate vaak ook uw baan of uw onderneming. Met de
invoering van de avondklok op een juridisch illegale wijze – een
unicum sinds de Tweede Wereldoorlog – is een nieuw dieptepunt
bereikt. Hoeveel erger gaat dit nog worden? De verhoudingen zijn
compleet zoek. Lockdowns
werken bovendien niet
of nauwelijks. Noorwegen, Denemarken en
Finland hebben bijvoorbeeld erg soepele lockdowns EN de
laagste (over)sterfte van heel Europa
. Voor de effectiviteit van
de avondklok is daarnaast geen enkel (!) wetenschappelijk bewijs. Nu
is het moment deze WAANZIN een halt toe te roepen. Want alleen samen
krijgen we onze vrijheid terug. Teken en deel onze petitie tegen de
Avondklok van Rutte! Dan brengen wij deze op ludieke wijze naar het
Binnenhof.

Nogmaals: teken de petitie ajb als je vrijheid je lief is!! 

===============================================

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier) met correcties en kleine aanpassingen, ondertussen is het kabinet bezig aan een nieuwe Coronawet‘ (o.a. over de tijdelijke wet testbewijzen)

Coronavirus: Zweden minder oversterfte zonder enige aantasting van burger- en mensenrechten……..‘  (!!!!)

Avondklok verlengd, ondanks dat deze niet helpt tegen Coronabesmettingen, zo geven de oplopende cijfers aan‘ 

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Avondklok moet per direct worden opgeheven aldus rechter…. ha! ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Coronavirus
lockdown, avondklok en andere burgerrechten inperkende maatregelen,
terwijl je met vakantie kan gaan en de tv reclames toont voor
verkoudheidsmedicijnen……

Vorige week ruim 7000 boetes voor het overtreden van de avondklok‘ (RTL Nieuws 15 februari jl.)

Rutte (VVD premier) stelt dat verklaringen geven voor de avondklok-rellen hetzelfde is als begrip tonen voor de daders
(terwijl het falende beleid van Rutte en z’n boevenbende
verantwoordelijk is voor de grote onvrede die tot deze rellen hebben
geleid……)

Anti-Coronamaatregelen ‘activisten’ worden vergeleken met neonazi’s

Rellen naar aanleiding van de avondklok gevolg van falend regeringsbeleid

Coronabeslommeringen: lockdown en avondklok terwijl werknemers massaal naar het werk gaan

Coronavirus:
lord Sumption gedemoniseerd daar hij kritiek leverde op de lockdown en
gedeeltelijke weerlegging van de kritiek op beweringen van Baudet
‘ (en zie de links in dat bericht)

Rutte
(demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een
advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer
Coronablunders
‘ 

Sjaak Bral met een totaal versleten ‘argument’ tegen vegetariërs

Hoorde afgelopen zaterdagavond (rond 21.45 u.) een herhaling van het suffe BNR programma The Friday Move, met daarin de totaal mislukte cabaretier Sjaak Bral (‘zo leuk ook hè dat afgeleide van Jacques Brel….’). Viel met m’n neus in het stinkende visafval van Bral over politici, die hij niet wil afkammen en al zeker niet als het om de Coronacrisis gaat….. Ze hebben het goed gedaan aldus Bral…. ha! ha! ha! ha! ha! Ik weet niet hoeveel blunders het stel bestaande uit VVD premier Rutte, CDA minister de Jonge en diens partijcollega en minister Grapperhaus, in combinatie met het OMT en het RIVM, hebben gemaakt maar dat kan niet ver afliggen van de 60 (en dat in één jaar tijd!!)…. Nee waarom zou je als ‘cabaretier’ zwaar disfunctionerende politici afbranden terwijl de reguliere media deze figuren al bijna een jaar lang de hemel in prijzen……

Dat was het nog niet: Bral kwam te spreken over vegetariërs (hem horend zou het me niet verbazen dat hij niet eens het verschil kent tussen vegetariërs en veganisten) en daarmee ging hij geheel plat op de zogenaamde Haagse bek. Volgens Bral zijn vegetariërs moordenaars want ze eten planten……. Een dom argument van mensen in de 70er jaren van de vorige eeuw als ze hoorden dat je vegetariër was, want planten leven toch ook?? Alsof men daarvoor oerwouden afbrandt en dieren groot en doodmartelt……

                                                            Leuk ook hè, zo’n psychopaten kop?
 

Volgens Bral is hij niet aan de top van de voedselketen gekomen om vegetarisch te eten…… Als er één top is waar Bral op kan bogen is het wel dat nog net boven een broodje bal uittorent…… Vegetariërs zijn luie moordenaars aldus Bral, want ze kunnen een krop sla en een paprika zo pakken >> leuk en gevat hè? Alsof hij zelf op jacht gaat om dieren te schieten, jezus wat een vervelende hufter!! Ach ja, je moet om te begrijpen dat je het met dieren en planten over totaal onvergelijkbare ‘grootheden’ hebt minstens een VMBO diploma hebben en zo te horen aan z’n domme gelul heeft Bral dat nooit gehaald, of hij zit al vele jaren in een dementia preacox!! (een vroegtijdige dementie, zou best kunnen gezien het eind van de volgende alinea)

Vreet maar lekker kadaver Bral en ik hoop van ganser harte dat je daardoor een fikse maag en darmkanker oploopt, want dat weet jij natuurlijk niet, maar het menselijk lichaam is niet gebouwd om vlees te eten, anders dan in tijden van honger, vandaar ook dat een fiks aantal kankers zijn te wijten aan het eten van kadavers, overigens ook hartfalen en dementie kunnen het gevolg zijn van langdurig veel te veel lijken eten…….  

Voorts is al lang bekend dat de intensieve veehouderij zorgt voor besmettelijke ziekten, zoals de (gewone) griep en hebben we met het voeren van antibiotica aan deze arme dieren al jaren te maken met een steeds groeiende antibioticaresistentie, dit daar ze met veel te veel op elkaar gepropt in mega- en zelfs gigastallen zitten opgesloten…..

Ook de klimaatverandering zal Bral wel een lullig sprookje vinden, terwijl oliemaatschappijen Exxon en Shell respectievelijk in de 70er en 80er jaren van de vorige eeuw uit eigen diepgravend onderzoek concludeerden dat de toen al gaande zijnde snelle klimaatverandering was te wijten aan de verbranding van fossiele brandstoffen, ook al hebben ze daarna wetenschappers betaald om e.e.a. te ontkennen…. 

Echter ook de zojuist aangehaalde intensieve veehouderij is mede verantwoordelijk voor het aanjagen van de klimaatverandering, dit vanwege het verbranden van oerwoud voor soja*, waarbij niet alleen enorme hoeveelheden CO2 vrijkomen maar ook methaangas, een meer dan 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2….. Voorts produceert de intensieve veehouderij, met in Nederland 600 miljoen dieren (die hier jaarlijks worden groot en doodgemarteld), zelf ook nog eens een gigantische hoeveelheid methaangas, waardoor Nederland een onevenredig grote aanjager is van de klimaatverandering…… (moet je nagaan dan spreek ik niet eens over het transport van soja met smerige zeeschepen en het vrachtvervoer van dieren of delen van de kadavers…..)

Onlangs bleek uit een studie ook nog eens dat de intensieve veehouderij in de EU meer CO2 uitstoot dan alle autoverkeer in de lidstaten…… 

Leuk te horen dat Bral tijdens het gesprek op één moment zijn gemaakte Haagse dialect vergat…. ha! ha! ha! ha!

Sjaak Bral? Sjaak kwal!! (om mezelf ook maar eens te begeven op zijn ‘geweldige niveau van humor’)

* Meer dan 80% van de wereldsojaproductie wordt gebruikt in veevoer…..

Zie ook: ‘Sjaak Bral ‘op z’n leukst’ en domst: Grieken zijn werkschuw……..

Sjaak Bralt weer wat in gemaakt Haags dialect………

Sjaak Bral gebruikt geen drugs meer, alleen nog alcohol……… ha! ha! ha! ha! ha!’ (alcohol is verreweg de harddrug die de meeste dodelijke slachtoffers maakt en dat waren er in 2013 al 12 per dag!!)

Sven Kockelmann vergaloppeerd zich weer eens, Sjaak Bral haalt hem bijna in…..‘ 

Kinderopvangtoeslagschandaal: procureur-generaal Hoge Raad adviseert geen strafvervolging in te stellen tegen verantwoordelijke bewindslieden…….

Jos Silvis, procureur-generaal van de Hoge Raad heeft afgelopen vrijdag laten weten geen aanknopingspunten te kunnen vinden om tot een eventuele strafvervolging van de verantwoordelijke ministers en staatssecretarissen over te gaan, bewindslieden die verantwoordelijk zijn voor het meer dan schunnige kinderopvangtoeslagschandaal. 

Procureur-generaal Silvis, die zich NB eerder ongerust maakte over het onder druk staan van het mensenrechtenverdrag….. Me dunkt dat in de zaak van de kinderopvangtoeslag de mensenrechten van de slachtoffers op een zeer ernstige en grove manier zijn geschonden!!!  

Advocaat Vasco Groeneveld heeft op 12 januari jl. namens 80 slachtoffers aangifte gedaan tegen: VVD minister Medische Zorg Tamara van Ark (eerder staatssecretaris Sociale Zaken in Rutte3), CDA minister van Financiën Wopke Hoekstra (Financiën), VVD minister Economische Zaken Eric Wiebes, voormalig D66 staatssecretaris Financiën en PvdA ex-minister Sociale Zaken Lodewijk Asscher. Op 3 februari voegde Groeneveld een aangifte tegen VVD premier Rutte toe aan de lijst van misselijkmakende rotzakken die zovelen in ellende hebben gestort………  

Silvis stelt onder meer dat de getuigenissen (onder ede of belofte gedaan) gedaan voor de parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag niet gebruikt mogen worden bij strafvervolging……. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze meer dan achterlijke gang van zaken nog steeds gevolgd mag worden, zo kan je immers nooit de grootste schoften aanpakken die hun minister- dan wel staatssecretarisschap hebben misbruikt om mensen willens en wetens in de ellende te storten??? Uit het rapport dat de commissie heeft gepubliceerd blijkt dat er meer dan voldoende aanknopingspunten zijn om het genoemde geteisem strafrechtelijk te vervolgen…….

Kortom: nogmaals blijkt dat je als burger bent overgeleverd aan een de willekeur van de overheid die kan doen en laten wat het wil en als daarbij slachtoffers vallen, hebben die vette pech: er zal geen recht worden gedaan!!! Het voorgaande nog naast het meer dan schandalige feit dat je geen zaak kan aanspannen tegen de belastingdienst als je vindt dat je onrechtvaardig bent behandeld…. Dacht toch echt dat we leefden in een rechtsstaat…… (hoewel?) En dan te bedenken dat de slachtoffers na zoveel tijd nog steeds niet schadeloos zijn gesteld…… 

Dan nog het volgende: naar nu blijkt is er ook op gebied van huur- en kindertoeslag een schandalig beleid gevoerd door de belastingdienst en dat die dienst als met de jacht op ontvangers van kinderopvangtoeslag ook daar misdadig heeft gehandeld, de jacht op deze 3 groepen gaat zelfs terug tot 2005…… 

Vergeet bij het voorgaande niet dat medewerkers van de Belastingdienst herhaaldelijk hebben geklaagd over het feit dat ze van de top geen onderzoek mochten instellen naar welgestelden waarvan ze bijna zeker wisten dat die belasting ontdoken (en nog ontduiken) in het buitenland en let wel: daarbij ging en gaat het om naar schatting bijna 20 miljard euro op jaarbasis!!! (wat betreft de grote bedrijven gaat het om zelfs 30 miljard euro op dezelfde jaarbasis) 

Tot slot: onbegrijpelijk dat zoveel Nederlanders nog steeds achter schoften als Rutte en Hoekstra staan, wat betreft Rutte komt daar ook nog eens een enorm falen bij op het Coronadossier……. En vergeet niet dat voor deze zaken de volgende partijen hoofdverantwoordelijk zijn: VVD, CDA, PvdA, D66 en de ChristenUnie, dus als je op 17 maar a.s. in het kieshok staat, of als je 1 of 2 dagen eerder mag stemmen of je stem per post mag indienen >> stem ajb niet op die partijen!!

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier): de overheid moet burgers beschermen en dat is faliekant misgegaan: oh is dat zo meneer Rutte

UWV vordert keihard harteloos zelfs de centen op van de armste burgers‘ 

Kinderopvangtoeslagschandaal: Rutte met ingebakken grijns op vernietigend commentaar zoals het achterhouden van informatie

Aftreden Rutte 3: Hoekstra laat z’n ware gezicht zien en Kees Boonman begaat tienduizendste blunder een waar record!!

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring

Kabinet Rutte 3 overlegt over kinderopvangtoeslagenschandaal i.p.v. onmiddellijk af te treden

Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord
(als dat waar zou zijn, wat het niet is, zou dit een zo zwaar brevet
van onvermogen zijn, dat hij per direct op had moeten stappen!!)

Kinderopvangtoeslagen invordering ook een drama op Radio1 dankzij de ‘o zo leuke’ Marc-Robin Visscher

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden,
terwijl je tegelijkertijd onmogelijk op een normale manier kan rondkomen met een bijstandsuitkering…….)

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Helma Lodders (VVD 2de Kamer) neemt het op voor belastingdienst klokkenluider i.z. kinderopvangtoeslag

Voorts zie: ‘Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland‘ (voor meer berichten over belastingontduiking, klik op dat label, direct onder dit bericht)

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er als het enigszins mogelijk is een mooie dag van. 

Avondklok verlengd, ondanks dat deze niet helpt tegen Coronabesmettingen, zo geven de oplopende cijfers aan

Begrijp werkelijk niet waarom er ook nog maar één persoon zou zijn (buiten VVD en CDA ‘aanhangers’), die nog gelooft in de Coronamaatregelen genomen door VVD premier Rutte, CDA minister de Jonge, CDA minister Grapperhaus en de leden van het OMT, niet alleen vanwege de onafzienbare hoeveelheid blunders, die deze figuren hebben begaan sinds de uitbraak van het Coronavirus, maar vooral ook door de belachelijke avondklok die nu ook in Nederland bewezen niet helpt tegen het aantal besmettingen >> de cijfers lopen per week op met 20%!!! 

En dan de meer dan belabberde versoepelingen, die Rutte nog eens als ‘zééééér belangrijk’ probeerde te maken met z’n belachelijke opmerking: “We doen hiermee iets heel spannends, zo voel ik dat ook…” ha! ha! ha! ha! ha! (alsof deze megalomane gek een klas met schoolkinderen toespreekt….) Een onzin maatregel als de avondklok door totaal onvoldoende versoepeling van regels te verkopen als ‘heel spannend’, zoals: -spannend buitensporten tot 27 jaar, -spannend kappers hun werk te laten hervatten en -spannend leerlingen uit het voortgezet onderwijs en mbo, respectievelijk anderhalve dag en één dag per week toe te staan op school lessen te volgen……. Te triest voor woorden en zoals zijn collega’s de Jonge en Grapperhaus al een dag tot twee dagen eerder deden, was dit niets anders dan een verkiezingspraatje……. (de Jonge en Grapperhaus lieten in de media weten dat ze ‘zo ongelofelijk begaan waren’ met de mensen die zo ongemeen hard worden getroffen de Coronacrisis en door uit te spreken dat ze begrip hebben voor de mensen die de maatregelen de neus uitkomen [natuurlijk in andere bewoordingen]) Moet je nagaan: Rutte had enige tijd geleden het gore lef te stellen dat hij niet mee zal doen aan de verkiezingscampagne, terwijl hij dat sindsdien juist meermaals heeft gedaan, vooral door misbruik van de Coronacrisis te maken!!!

De totaal mislukte ‘politiek commentator’ Kees Boonman, die bij wijze van spreken de vieze bips van Rutte wel kan likken, liet afgelopen zaterdag in MAX Nieuwsweekend weten dat de advertentie die Rutte had geplaatst in de dagbladen, waarin hij mensen opriep om met ideeën te komen ter bestrijding van COVID-19, door hem werd gedaan omdat hij geen tijd heeft om het volk daarvoor op te roepen op tv en radio…… ha! ha! ha! ha! ha! Nee, Rutte heeft alleen tijd om onnodig bedrijven te bezoeken, minstens een paar keer per week buiten het Kamergebouw z’n grijnzende kop op straat te laten zien en zich verder te laten oplichten door het RIVM en het OMT…… (normaal gesproken heeft deze kwast ook nog tijd om les te geven ‘en hoe…..’) Bovendien alsof het een probleem is om zijn lulpraatjes over de Coronamaatregelen iets langer te maken en op die manier ‘om hulp te vragen….’ (overigens zal Rutte niets met de ideeën doen die men hem toestuurt, het moet de bevolking de idee geven dat hij dicht bij hen staat en luistert naar wat het volk zegt, ofwel ook dat was alweer onderdeel van zijn smerige verkiezingscampagne…..)

Zoals zeker het laatste jaar al zo vaak verzucht op deze plek: hoe is het mogelijk dat men Rutte zo’n geweldige premier vindt, terwijl de schoolgaande jeugd, zowel in het basis- als voortgezet en hoger onderwijs een achterstand heeft opgelopen die niet meer is in te halen, zo moest zelfs onderwijsminister Slob toegeven……Het voorgaande nog naast het vernielen van de economie en het laten oplopen van de staatsschuld tot gigantische hoogte, terwijl hij zogenaamd geen geld heeft om verzorgend en verplegend personeel meer te betalen…… (en dat weer na een bezuinigingsprogramma op de de zorg waardoor tijdens Rutte 1, 2 en 3 de helft van het aantal IC bedden is wegbezuinigd, tezamen met een grote capaciteit aan ziekenhuisbedden en verplegend personeel >> van de 2.200 IC bedden toen Rutte 1 aantrad zijn er nog 1.100 over…..)

En dan beste bezoeker nogmaals: WAAROM DE AVONDKLOK VERLENGEN ALS DEZE NIET HELPT HET AANTAL BESMETTINGEN TERUG TE BRENGEN??!!!! De avondklok is hooguit ‘legitiem’ in oorlogssituatie (terwijl elke oorlog in feite illegaal is), het is een instrument van dictators, perkt onze vrijheid in en schendt daarbij onze burger- en mensenrechten!!!!

Zie ook: ‘Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de links in dat bericht!!)