Rutte (demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer Coronablunders

Als je niet beter zou weten zou je denken dat het beleid van Rutte en z’n club met sufferds op het Coronavirus onderdeel is van een (humor) soap met de titel ‘Rutte 3’. Afgelopen dinsdag liet Rutte weten dat hij het ‘Outbreak Management Team’ (OMT) om advies zal vragen of een avondklok gewenst is, terwijl zo ongeveer iedereen al wist dat dit OMT (en wat een achterlijke benaming heeft dat team) hem al minstens 2 keer eerder ongevraagd heeft geadviseerd een avondklok in te stellen….. Waarmee Rutte het volk wil laten geloven dat het OMT nu wellicht kan zeggen dat het niet verstandig is, jezus wat een bedrieger!! (wat je ook vindt van het instellen van een avondklok; m.i. onzinnig en totaal belachelijk!!)

Zo we hebben het volk weer mooi belazerd

En zoals gewoonlijk weer blunders op het Coronadossier (let wel: als je in alles gelooft wat je wordt voorgekauwd), zoals de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) die middels voorzitter Ella Kalsbeek (een PvdA kneus met een dik betaalde baan) liet weten onaangenaam verrast te zijn dat de huisartsen nog steeds geen vaccinatie kunnen krijgen, daar CDA wanprestatie en minister de Jonge liet weten geen vaccins te hebben voor die huisartsen…… Terwijl er wekelijks 150.000 vaccins het land binnenkomen en de huisartsen er 15.000 nodig hebben…… Kijk als je gelooft in de veiligheid van het Coronavaccin, zou je specialisten, verplegend en verzorgend personeel, plus de huisartsen als eerste moeten inenten. Kortom de zoveelste blunder van de Jonge….. (lullig wel dat zelfs als je het virus niet onder de leden hebt, je na vaccinatie besmettelijk bent voor mensen die het virus nog niet hebben, met dat gegeven in het achterhoofd kan het juist gunstig zijn dat huisartsen nog niet worden gevaccineerd…….)

Dan het niet instellen van een landingsverbod voor vliegtuigen uit Groot-Brittannië: volgens Rutte en de Jonge is dat niet gewenst vanwege ‘noodzakelijke reizen en goederenvervoer’ ha! ha! ha! ha! Eerst alles blokkeren uit GB en dan stellen dat vliegverkeer juist noodzakelijk is….. Terwijl 1 op de 30 Britten het virus onder de de leden heeft en ambulances de Coronapatiënten niet meer kwijt kunnen in de ziekenhuizen……. (ziekenhuizen waar als in ons land dik op is bezuinigd*) De Jonge liet nog een keer extra weten dat hij een vliegverbod met GB afraadt…… Waarmee de Jonge in feite liet weten dat hij de Engelse Coronavariant niet serieus neemt. En daar zou hij wel eens het gelijk aan zijn kant kunnen hebben, alleen draagt hij dat bepaald niet uit, immers als hij dat vindt moet hij daar open in zijn (meerdere virologen hebben overigens eerder al laten weten dat een mutatie van het virus zoals deze in Engeland en Zuid-Afrika voorkomt, overal vanzelf zal optreden…..) 

Het is trouwens wel zeker dat hare VVD kwaadaardigheid van Nieuwenhuizen, o.a. minister van Infrastructuur en Waterstaat, fel tegen een vliegverbod is (waarschijnlijk is zij een slapende aandeleneigenaar van Schiphol en/of KLM, of haar familie dan wel vrienden zijn dat….. Opvallend dat het grootste aantal vluchten op en van Schiphol doorreizende passagiers zijn, ofwel zelfs tijdens de Coronacrisis moet de hub-functie van Schiphol bewaard blijven (Schiphol betaalt voor elk geland vliegtuig € 80,– om die hub-functie te kunnen behouden en voor dat geld wordt de gezondheid van de omwonenden van Schiphol geweld aangedaan…….)

En dan moeten we blij zijn dat Rutte 3 demissionair ook bovenop het virus zal zitten…… ha! ha! ha! ha! ha! Zie: ‘Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring

* In Nederland hadden we voor deze schandalige bezuinigingen nog 2.200 IC bedden daar zijn er nu nog 1.100 van over, alles te danken aan Balkenende 4, Rutte 1, Rutte 2 en Rutte 3 >> verantwoordelijke partijen: VVD, CDA, PvdA, D66 en ChristenUnie, met de steun van de SGP, onthoud dat ajb als je in maart in het stemhok staat!!

Zie ook: ‘Coronavirus: China door het slijk halen‘ (en zie de links in dat bericht)

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring‘ (ook met aandacht voor het virus)

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen‘ (ook weer met aandacht voor het virus)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten‘ (!!!!)

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!)

Coronavirus: opmerking bij vaccins

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen

VS geeft 1 miljard dollar voor vaccin tegen COVID-19 aan Britse farmaceut‘ (een bericht van 25 mei 2020!!!!)

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten
‘ (en zie de links in dat bericht) 

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Artsen
en andere medici krijgen steeds meer weerstand voor kritiek op
vaccinatieprogramma’s: ‘leve de lobby’ voor de farmaceutische industrie
‘ (!!!!)

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Een
vaccin tegen COVID-19 voor iedere VS burger zou onhaalbaar zijn en het
vaccineren van de hele wereldbevolking zou minstens 3 jaar tijd in
beslag nemen

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking‘ 

Coronavirus: farmaceuten zijn nu al doende de prijs voor een vaccin op te drijven‘ (!!!!) (bericht van maart dit jaar)

Coronavirus: Roche laat zien waar farmaceuten voor staan: inhumaniteit, zelfzucht en bakken geld verdienen

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Judy Mikovits, biochemicus in microbiologie, gevangengezet op aanwijzing van de farmaceuten‘ (!!!!) (een bericht uit 2019, dat over het griepvirus gaat en waarvan je de haren te berge zullen rijzen…..)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik

————————————————————

Voorts zie wat betreft de PCR test en test op antilichamen: Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!‘(!!!!)

 Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (!!!!)

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
‘ (!!!!)

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring

Veel te laat besloot PvdA oplichter Asscher op te stappen vanwege zijn hoofdrol in het kinderopvangtoeslagschandaal….. Deze hufter had het gore lef te denken dat hij wel kon blijven zitten als PvdA voorzitter en lijsttrekker, waarschijnlijk met de gedachte dat het volk een heel kort geheugen heeft als het gaat om grote politieke misstappen….. Asscher heeft de afgelopen jaren een grote bek gehad over diverse zaken, die hij als minister in Rutte 2 en prominent PvdA lid heeft gepromoot….. Hoe is het mogelijk dat hij nu, 2 maanden voor de verkiezingen pas opstapt?? Het is duidelijk dat de PvdA top dezelfde gedachte had als Asscher: het zal wel overwaaien, anders had men hem al veel eerder en uiterlijk oktober vorig jaar tot opstappen gedwongen….. Kortom niet stemmen op die partij, een partij die al heel lang geleden op de politieke vuilnisbelt had moeten belanden……

Voorts het opstappen van Rutte 3 >> totaal geen moreel en ethisch besef, de zo geprezen aartsleugenaar en godbetert premier Rutte durfde zelfs te liegen dat hij pas vorig jaar over het schandaal met de kinderopvangtoeslagen hoorde, ongelofelijk en te schunnig voor woorden!!! Hoe is het mogelijk dat de ministerraad pas vandaag zal beslissen op te stappen, ook deze beslissing had al in oktober moeten worden genomen……. Rutte gebruikt deze zaak om zijn eigen populariteit nog verder op te poetsen door te stellen dat hij en het kabinet bovenop de Coronacrisis zullen blijven zitten als het kabinet demissionair is….. ha! ha! ha! ha! Alsof hij het Nederlandse publiek een enorm cadeau heeft gegeven, terwijl dit de normaalste zaak van de wereld is, bovendien als je ziet hoe Rutte 3 heeft gereageerd op het virus (of je nu wel of niet gelooft in een aantal maatregelen en in de veiligheid van het Coronavaccin) kan je maar één conclusie trekken: meer dan waardeloos en een ad hoc beleid waar je letterlijk poepzoek van wordt…… Echter de media hebben het volk zo bespeeld dat men zelfs vindt dat Rutte en de andere prutsers het geweldig hebben gedaan….

Opvallend die pandabeer als een trofee aan de wand, nogmaals een teken dat we hier te maken hebben met een waardeloze premier, maar goed dat hij in die kamer geen buitenlandse bestuurders heeft ontvangen, wat een pleefiguur…….

Ondanks alles wat er is gebeurt en men weet hoe zeer de slachtoffers van het kinderopvangtoeslagschandaal hebben geleden (zoals door: -faillissementen, -echtscheidingen, -huisuitzettingen en reken maar dat een paar van de slachtoffers zich het leven hebben benomen…..), zijn de slachtoffers nog steeds niet schadeloos gesteld, een schandaal van gigantische proporties zeker als je bedenkt dat men binnen Rutte 3 weet van deze ellende……. Aan het feit dat de super welgestelden hier jaarlijks voor bijna 20 miljard euro de belasting tillen wordt niets gedaan, nee als er weer eens een klokkenluider uit het bankwezen met gegevens komt, onderneemt men actie….. (medewerkers van de Belastingdienst die vrijwel zeker wisten dat bepaalde mensen uit die groep van welgestelden zwart geld in het buitenland hadden, mochten dit van de leiding niet verder onderzoeken, nee men pakt liever de gewone burgers…..)

Vanmorgen op Radio1 na 9.30 u. de zogenaamd politiek deskundige Kees Boonman, deze plork heeft tot nu toe continu de het Coronabeleid van Rutte en de Jonge verdedigt en gesteld dat men te maken had met de grootste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog en nog meer van dat soort superlatieven….. Verder zei hij meermaals: “Ga er maar aan staan….” Ook de kinderopvangtoeslag ‘affaire’ was het volgens Boonman niet waard om te pleiten voor het opstappen van Rutte 3, echter daar was vanmorgen geen sprake meer van, nee nu stelde Boonman dat Rutte 3 moet vallen over de kinderopvangtoeslag…. Ja kunst, iedereen weet dat het kabinet zal opstappen en nu wil Boonman bewijzen dat hij dat ook heeft voorspeld, jezus op een houtvlot wat een bedrieger en fantast (dat heeft hij overigens al eens toegegeven op Radio1: dat hij regelmatig zaken verzint….)…. Boonman denkt werkelijk dat niemand weet wat hij in het verleden heeft gezegd, zo stelde hij dat Rutte 3 al veel eerder had moeten opstappen over deze ‘affaire’, het woord schandaal kan hij blijkbaar niet uit z’n strot krijgen (wellicht Corona??)

Zie ook: ‘Kabinet Rutte 3 overlegt over kinderopvangtoeslagenschandaal i.p.v. onmiddellijk af te treden

Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord‘ (als dat waar zou zijn, wat het niet is, zou dit een zo zwaar brevet van onvermogen zijn dat hij per direct op had moeten stappen!!)

Kinderopvangtoeslagen invordering ook een drama op Radio1 dankzij de ‘o zo leuke’ Marc-Robin Visscher

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden…..)

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Helma Lodders (VVD 2de Kamer) neemt het op voor belastingdienst klokkenluider i.z. kinderopvangtoeslag

Voor meer fratsen van Boonman, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht. (hetzelfde geldt overigens ook voor Rutte, al levert dat ‘wat meer’ berichten op)

Verlenging lockdown omdat de huidige lockdown niet werkt……

Vanmorgen suist het op het internet, Radio1 en BNR over een verlenging van de lockdown met nog eens 3 weken….. Het RIVM liet eerder al weten dat de lockdown verlengd moet worden, daar de huidige lockdown het aantal besmettingen niet zou hebben teruggebracht…. Het kan aan mij liggen, maar hoe zot moet je zijn om te bepleiten een maatregel te verlengen daar deze niet werkt??? 

Schoolgaande jeugd is de klos, na vorig jaar al een fikse leerachterstand te hebben opgelopen, waarbij de diploma’s behaald in het voortgezet onderwijs als onder de maat zullen worden beoordeeld, lopen de leerlingen op basis en voortgezet niveau een verdere achterstand op, ronduit een ramp voor mensen die straks moeten toetreden tot de arbeidsmarkt , een achterstand die ze waarschijnlijk nooit zullen kunnen inlopen…….. Bij plaatsing vergeten: zoals je begrijpt zullen vooral kinderen uit arme gezinnen het hardst worden getroffen, immers zij wonen in kleine behuizing, veelal met meerdere kinderen en vaak geen geld voor laptop of tablet…… (3 kwartier na plaatsing toegevoegd)

Ondanks de gepimpte cijfers op de beurzen, zullen dit jaar een groot aantal bedrijven omvallen, juist door die ‘lockdowns’, immers het is onmogelijk om al de bedrijven die op omvallen staan te blijven helpen met staatssteun, een steun die een enorme wissel zal trekken op de burgers in ons land, na eindelijk een paar loonsverhogingen te hebben gehad na de bankencrisis, die overigens jaren heeft doorgewoekerd, zullen de arbeiders een loonsverhoging de komende jaren kunnen vergeten, althans als ze al niet ontslagen zullen worden daar het bedrijf waar zij werken of failliet gaat, dan wel enorm zal moeten afslanken……

Morgen zal Rutte dus bekend maken dat de lockdown wordt verlengd, ook al heeft de lockdown tot nu toe niet geholpen, sterker nog: het overgrote deel van de besmettingen wordt in huiselijke kring opgedaan…..

Het vaccineren zal naar verwachting helpen het virus eronder te krijgen, dat is dan ook precies de enige optie die overblijft voor een kabinet dat doorgaat met blunderen, echter een gevaccineerde kan volgens zeggen nog steeds het virus doorgeven en zal daarom een masker moeten blijven dragen……. Het voorgaande terwijl men niet weet wat vaccinatie op de lange duur teweeg zal brengen, immers een normale invoering van een nieuw vaccin duurt minstens 2 jaar en hoe men ook juicht over de vaccins, niets kan achterdocht wegnemen, zeker als je bedenkt dat de farmaceuten hebben bedongen dat ze niet aansprakelijk mogen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen, ofwel de farmaceuten vertrouwen hun eigen vaccin niet…..

Gezien het voorgaande is het vaccineren met een experimenteel vaccin te vergelijken met het kopen van een nieuwe auto, waarbij de verkoper en de fabrikant je waarschuwen dat zij niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld als blijkt dat die auto dusdanige gebreken kan hebben die een ernstig ongeluk kunnen veroorzaken…… Daarom ook begrijp ik werkelijk niet waarom mensen keer op keer zeggen dat ze zo snel mogelijk gevaccineerd willen worden, vanmorgen hoorde ik Barbara Barend op Radio1 nog zeggen dat ze zo snel mogelijk deze injectie in haar arm wil hebben….. Al moet ik zeggen dat de reguliere media (en een fiks deel van de alternatieve media op het net) het voorbehoud van de farmaceuten over ernstige bijwerkingen het liefst geheel verzwijgen…. 

Zoals al vaker gesteld op deze plek: hoe kunnen deskundigen pleiten voor het zo snel mogelijk vaccineren van ouderen en anderszins zwakke mensen, als je het voorgaande in ogenschouw neemt….. Wie garandeert mij dat deze groepen niet juist een grotere kans lopen te overlijden juist door die vaccinatie…… Het overlijden van gevaccineerde ouderen worden uit de media gehouden, de laatste gevallen waren 2 bejaarde mannen in Israël en 1 in Zwitserland, die kort na de vaccinatie overleden….. Uiteraard werd daarbij gesteld dat deze bejaarden andere aandoeningen
onder de leden hadden, maar welke oudere van 75 jaar en ouder heeft niet
minstens één chronische aandoening onder de leden??? Je maakt mij niet wijs dat er intussen al niet veel meer bejaarden zijn overleden na vaccinatie met het Coronavaccin……. Maar ja wat wil je, censuur en zelfcensuur schijnt men vanwege het Coronavirus normaal te vinden……..

En wat zullen de maatregelen zijn als blijkt dat ook de verlenging niet helpt?? Krijgen we dan een avondklok en eventueel zelfs huisarrest?? De kans is levensgroot dat de maatregelen tegen COVID-19 veel meer doden zal ‘produceren’ dan het virus……

Tot slot: één ding is zeker, met het hapsnap beleid van Rutte 3 worden besmettingen niet voorkomen en krijgt de economie klappen waarbij de bankencrisis, die in 2008 in volle hevigheid losbarstte, nog kinderspel was….. Vergeet voorts niet dat de zo geroemde PCR test, voor minstens de helft vals positieve uitslagen geeft, wat betekent dat deze omgekeerd evenredig 50% vals negatieve resultaten geeft…… Men roemt deze test terwijl de maker in het verleden al heeft laten weten dat deze test niet geschikt is om medische testen af te nemen!!

Zie ook: ‘Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!’

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
 

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! (een bericht van 1 september dit jaar)

————————————————————-

Voorts zie wat betreft de PCR test en test op antilichamen: Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

 Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
‘ (!!!!)

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad (
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!

————————————————————-

Voorts zie: ‘2020 het jaar dat de vrijheidsboom in brand werd gestoken‘ (en zie de links in dat bericht)

Veel maatregelen tegen het Coronavirus vernietigen juist levens‘ (en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus)

Vuurwerkverbod nu wel door Coronacrisis echter onmogelijk te handhaven door politie

De vuurwerk inlever acties van een aantal grote steden is een mislukking geworden, maar dat had men kunnen weten, ach er is tenminste wat vuurwerk ingeleverd dat de luchtkwaliteit niet kan verpesten, beter iets dan niets…… (om nog eens een suf cliché aan te halen)

Het is ongelofelijk dat zowel de kabinetten Rutte 1 en 2, als het derde kabinet van deze disfunctionerende klungel niet al veel eerder een vuurwerkverbod ‘;hebben’ ingesteld…… Dezelfde klungel ofwel Rutte, die zich godbetert premier mag noemen, een aartsleugenaar die bovendien les geeft in het voortgezet onderwijs…. (‘ja wie wil er nu niet een aartsleugenaar als docent??’)

Ja ja,de oplichters van D66 en ChristenUnie zijn voor een vuurwerkverbod, maar blijven desondanks deelnemen aan Rutte 3, de PVV is al helemaal lachwekkend, immers het is ook een fascistische partij beweging die het (beperkt) voor dieren opneemt en zelfs een dierenpolitie voor elkaar kreeg, blijkbaar moeten de huisdieren niet zeuren tijdens het ‘culturele gebruik’ van het met vuurwerk verdrijven van boze geesten…….

Schandalig dat er niet veel eerder een vuurwerkverbod werd ingesteld, zeker als je bedenkt hoeveel ellende vuurwerk veroorzaakt, zoals de enorme luchtvervuiling die daarmee gepaard gaat, wat gelijk moet staan aan bijna 2 keer de jaarlijkse uitstoot van de kolengestookte hoogovens in IJmuiden, maar dan met nog veel giftiger stoffen zoals het uiterst kankerverwekkende strontium…… Daarnaast zorgt het vuurwerk jaarlijks voor een enorm aantal gewonden en niet zelden doden.

De laatste jaarwisseling zorgde in totaal voor 1.285 slachtoffers, van wie er 396 naar de eerste hulp posten van ziekenhuizen gingen en 900 naar huisartsenposten…… Zou geen schatting kunnen maken van de totale zorgkosten die e.e.a. ‘hebben opgeleverd’, maar dat moet niet misselijk zijn……  ‘Ach moet je dan voor die bijna 1.300 slachtoffers een vuurwerkverbod uitvaardigen??’ Moeten ze maar uitkijken, ‘ja toch?’

Maar dat was het uiteraard nog niet, immers dienstverleners worden bestookt met donderslagen en vuurpijlen >> nogmaals hoe is het mogelijk dat het eerste beste kabinet na een jaarwisseling geen vuurwerkverbod uitvaardigt?? 

Om nog maar te zwijgen wat vuurwerkoverlast betekent voor oude mensen, huisdieren en vogels……. 

De politie wordt vandaag opgezadeld met een niet uit te voeren taak: zorgen dat er geen vuurwerk wordt afgestoken….. Te belachelijk voor woorden als je denkt dat dit mogelijk is, daarvoor zou je het leger in moeten schakelen zodat er op bijna elke straathoek militairen staan en dan nog…….. Als Rutte 1 al een vuurwerkverbod had ingesteld, was de taak voor de politie heel wat simpeler geweest, echter de opbrengsten voor de belastingen zijn voor Rutte en z’n roversbende oneindig veel belangrijker dan de volksgezondheid…… 

Vandaar ook dat de aanpak van rokers uitermate schandalig is en het volk de idee moet geven dat de regering wel degelijk bezorgd is voor de volksgezondheid, de smerige oplichters!! (daarnaast levert auto-uitstoot jaarlijks bijna evenveel doden op als die door roken eerder, een cijfer van 18.000 t.o.v. 20.000, waarbij je niet moet vergeten dat onder die doden door roken ook mensen zitten die longkanker kunnen hebben opgelopen door auto-uitstoot, neem beroepsmatige chauffeurs…….)

Belachelijk ook de politiechef die onlangs liet weten dat de politie in zal grijpen met zwaar geweld als ze met vuurwerk worden bestookt, zelfs met het pistool…… Deze schoft had bij zijn aanstelling moeten stellen zijn nieuwe functie alleen te accepteren als de regering een vuurwerkverbod zou uitvaardigen, daarmee had hij het ook voor zijn personeel opgenomen…….

En uhhh, Ruttes laatste toespraak tot het volk (op een manier alsof hij ‘echt bezorgd’ was), binnen te blijven en geen vuurwerk af te steken….?? ha! ha! ha! ha! ha! 

Zie ook: ‘Rutte vindt ‘t onaanvaardbaar dat hulpverleners met vuurwerk worden bestookt, maar is tegen een vuurwerkverbod…. ha! ha! ha! ha! ha!

Vuurwerk: heel Rutte 3 is verantwoordelijk voor de doden, gewonden, enorme luchtvervuiling en voor de aanvallen op dienstverleners‘ 

VVD voor het bestoken van dienstverleners als politie met (zwaar) knalvuurwerk……..

CDA Westland en Katwijk willen met oud & nieuw de kerkklokken luiden als teken van hoop en saamhorigheid…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vuurwerkslachtoffers: Rutte 3 hoofdverantwoordelijke….. ‘ 

Vuurwerk groenwasserij met Actie Knetterbal

Vuurwerk:
ook dit jaar zullen hulpverleners worden blootgesteld aan
kankerverwekkend vuurwerk, ‘het groenste kabinet ooit’ wenst hier niets
tegen te doen……

 

Rutte
wil het liefst raddraaiers in elkaar slaan, terwijl hij het
vuurwerkgeweld voor en tijdens oud en nieuw keer op keer weigert aan te
pakken


Vuurtornado’s en met oud en nieuw zie je pas goed waar de gemiddelde leeftijd van de Nederlander ligt: rond de 14 jaar


Rutte
vindt ‘t onaanvaardbaar dat hulpverleners met vuurwerk worden bestookt,
maar is tegen een vuurwerkverbod…. ha! ha! ha! ha! ha!


Vuurwerk: Rutte 3 plus burgemeesters en wethouders verantwoordelijk voor alle ellende met oud & nieuw!


VVD voor het bestoken van dienstverleners als politie met (zwaar) knalvuurwerk……..


Van der Steur vindt eigen nalatigheid op vuurwerkgeweld ‘onacceptabel….’ ha! ha! ha! ha! ha!


RIVM ziet maar weinig vervuiling vanwege vuurwerk in glazen weekeind-bol….. AUW!!!


RIVM voorspelde maar weinig luchtvervuiling op oudejaarsavond en tijdens de jaarwisseling……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!’


Rutte
2 ‘waakt over uw veiligheid’: vuurwerk mag tot 120 decibel
knallen………. Alweer gaan de centen voor op de gezondheid………
Teken het Vuurwerkmanif’est!


Illegaal vuurwerk ‘ziet dip in verkoop….’ Vuurwerkterreur zat? Zet uw handtekening!


Vuurwerkverbod is dictatoriaal, aldus advocaat Willem Jan Ausma


Vuurpijlen zijn het best in voorkomen luchtvervuiling, ‘denkt’ hoogleraar Krol…….


2016, alweer een jaar dat begon met terreur……….

Vuurwerk afsteken is cultureel erfgoed…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Coronavaccinatie in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)

Als je een huis zou willen kopen, waarvan je weet dat de bouwer niet verantwoordelijk mag worden gesteld voor grote fouten in de bouw, dit middels een garantie van de overheid en elke verzekeringsmaatschappij weigert dit huis te verzekeren tegen dergelijke fouten, zou je dat huis dan alsnog willen kopen?? Denk dat maar weinigen zo’n huis zouden kopen……

Hoe is het dan mogelijk dat men zich wel laat inenten met een vaccin waar de farmaceuten elke verantwoordelijkheid voor eventuele zware bijwerkingen van te voren hebben afgewezen (ze wilden zo’n vaccin wel maken en op de markt brengen als de verschillende landelijke overheden garandeerden dat ze niet te maken zullen krijgen met claims vanwege bijwerkingen, waarmee die overheden akkoord zijn gegaan…..)…. Uiteraard is er geen verzekeringsmaatschappij die dergelijke risico’s wil afdekken…..

Gooi die injectie er maar in dokter, ik zie wel waar het schip strandt…..

Ben trouwens benieuwd wat de 4 grote zorgverzekeraars zullen doen als blijkt dat na verloop van tijd mensen (ernstig) ziek worden van het Coronavaccin, ofwel zullen ze voor de kosten aankloppen bij de landelijke overheid??? Immers mocht iets dergelijks gebeuren zijn de kosten niet te overzien…..

Hier informatie van de Rijksoverheid over de veiligheid van de Coronavaccins:

Veiligheid
coronavaccin

Veiligheid van het coronavaccin
staat bovenaan. Hier gelden strenge eisen voor. Net als bij andere
vaccins. Bij twijfel over de veiligheid van een vaccin mag het niet
worden toegelaten in Nederland. Ook voor de bijwerkingen gelden
strenge regels. De voordelen (de werkzaamheid van vaccins) moeten
groter zijn dan de nadelen (eventuele bijwerkingen).

Bijwerkingen

De coronavaccins zijn getest op
tienduizenden mensen. Sommige mensen hebben een paar dagen last van
spierpijn of koorts. Dat gebeurt vaker bij vaccinaties. Het kan ook
zijn dat er onbekende bijwerkingen optreden bij het coronavaccin.
Maar die kans is heel klein. Het vaccin van BioNTech/Pfizer is op 21
december goedgekeurd door het Europees Medicijn Agentschap. Vanaf 8
januari krijgen de eerste Nederlanders dit vaccin.

Hoe
kan het dat de ontwikkeling van de coronavaccins zo snel gaat?

Dat heeft een paar redenen:

  • Wereldwijd
    werken meerdere bedrijven aan verschillende coronavaccins. Ook wordt
    er veel kennis gedeeld.

  • Veel
    onderzoeken vinden gelijktijdig plaats. En niet na elkaar. Dat
    scheelt tijd.

  • Onafhankelijke
    medicijnautoriteiten zetten extra mensen in. Ook beoordelen zij
    tussentijdse resultaten.

===========================

Het is om je kapot te lachen, wat een onzin als de overheid niet eens spreekt over het feit dat de farmaceuten met steun van dezelfde overheid elke verantwoordelijkheid voor bijwerkingen van het vaccin hebben afgewezen……. Veiligheid van het coronavaccin
staat bovenaan. Hier gelden strenge eisen voor. Net als bij andere
vaccins.
Bij twijfel over de veiligheid van een vaccin mag het niet
worden toegelaten in Nederland
.
Het vaccin ‘is zo ontzettend veilig’ dat (nogmaals) de makers niet verantwoordelijk willen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen……… Ja de vaccins zijn getest op tienduizenden mensen, echter men vertelt ook hier maar een deel van de werkelijkheid, immers voor een nieuw vaccin controleer men de proefpersonen een paar jaar lang….. (nogmaals: waar de makers nu, in tegenstelling tot andere vaccins, elke verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen……) Belachelijk ook dat de Rijksoverheid redenen geeft waarom de ontwikkeling van het vaccin zo snel is gegaan zonder te spreken over het volgende feit: de Coronavaccins zijn en worden ontwikkeld op basis van experimentele mRNA technologie, waarvan we eenvoudigweg niet kunnen overzien wat dit op de lange duur doet met het menselijk lichaam…….

Zie wat betreft de vaccins:Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!)

—————————————————-

Zie verder: ‘Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hierboven opgenomen links)

Kabinet Rutte 3 overlegt over kinderopvangtoeslagenschandaal i.p.v. onmiddellijk af te treden

Het is ronduit schandalig dat het kabinet het gore lef heeft om nog te overleggen hoe te reageren op het kinderopvangtoeslagenschandaal……..* Als dit kabinet ook maar was begiftigd met enig ethisch en moreel besef had men al lang de conclusie getrokken af te treden, echter dat besef is bij dit kabinet al vanaf de start volledig afwezig, liegen en bedriegen is het enige waar dit kabinet goed in is, zoals ook de eerste twee kabinetten onder leiderschap van aartsleugenaar Rutte….. Nog dit jaar durfde Rutte te beweren dat hij pas in 2019 over dit toeslagenschandaal heeft gehoord, als je dat gelooft moet je wel knettergek zijn of (en dat is voor het overgrote deel van de bevolking het geval) je bent gehersenspoeld door de reguliere media die niet anders doen dan VVD premier Rutte roemen en hem op een schild hijsen als was hij een held, i.p.v. hem met pek en veren door de mediastraten te voeren……**

De slachtoffers van dit meer dan walgelijke schandaal hebben mee moeten maken hoe ze zwaar in de schulden zijn beland, wat betekende dat: -veel mensen hun huis uit werden gezet, -de relatie van velen op de klippen liep, -bedrijven van mensen failliet zijn gegaan en niet in de laatste plaats: -mensen in depressies zijn weggezakt en een aantal zich zelfs het leven heeft genomen…… Me dunkt er zijn kabinetten over veel minder gevallen…….. 

 

 

Het is een gotspe dat men na het opstappen van D66 staatssecretaris en volksverlakker Snel, 2 staatssecretarissen heeft aangesteld om dit schandaal op te lossen, het is dan ook schunnig dat de slachtoffers een jaar later nog steeds niet schadeloos zijn gesteld, terwijl bedrijven intussen tientallen miljoenen kregen, in eerste plaats amper zonder enige voorwaarde om de Coronacrisis te kunnen overleven……

Verder mag het iedereen wel duidelijk zijn dat de positie van PvdA voorzitter en lijsttrekker Asscher onhoudbaar is geworden, deze ploert dient de politiek per direct te verlaten en nee geen lange en vette uitkering en al zeker geen politieke benoeming op een dik betaalde baan, weg met deze plork!!! Hetzelfde geldt voor de zo door de media bejubelde CDA hufter Wopke Hoekstra en de huidige minister van Sociale Zaken, D66 oplichter Koolmees!! Hoorde vlak voor publicatie van dit bericht dat men zich in de PvdA beraad over de positie van Asscher….. ha! ha! ha! ha! Dat je daar nog over moet discussiëren, belachelijk en het zoveelste overbodige bewijs dat ook de PvdA weggevaagd moet worden!!

 

Vanmorgen in Standpunt NL een pleidooi om het kabinet aan te laten blijven daar ‘we middenin een pandemie zitten……’ ha! ha! ha! ha! Ja, het kabinet heeft daar al ‘zo geweldig op gereageerd dat het zeker moet blijven zitten…..’ Belachelijk en totaal ongeloofwaardig!!

In het programma o.a. de meer dan waardeloze ‘politieke verslaggever’ Kees Boonman (die al lang in het bejaardentehuis had moeten zitten) en zoals gewoonlijk moest hij het weer opnemen voor Rutte en z’n waardeloze kabinet en nee aftreden van het kabinet zou uit den boze zijn als je z’n belachelijke pleidooi hoorde, zelfs Asscher mag aanblijven als voorzitter van de PvdA. logisch daar Boonman grootlobbyist is ven het ijskoude inhumane neoliberalisme en ook Asscher is daar een lakei van geweest tijdens Rutte 2, naast het feit dat hij één van de hoofdverantwoordelijken is van het kinderopvangtoeslagenschandaal…..

En mensen, als je in maart in het stemhok staat stem dan zeker niet op
VVD, CDA, PvdA en D66, de hoofdverantwoordelijken in deze zaak……

Ben bepaald geen fan van Marianne Zwagerman maar haar column vandaag op BNR raakte de politiek en de waardeloze (afhankelijke) media op de juiste manier!!  

Hier de column van Zwagerman:

Liegen,
draaien, wegmoffelen en ontkennen

Mensen
leven niet in filterbubbels en nepnieuws vormt minder dan een procent
van het mediadieet van consumenten, legde mediaprofessor Mark Deuze
woensdag uit in The Big Five.

Toch is dat een van de grootste
problemen van deze tijd als je de media moet geloven, die daarmee
zelf nepnieuws rondpompen. Het is dus niet zo raar dat media onder
vuur liggen; het weekthema waar Deuze over kwam praten. Een thema dat
media neerzet als slachtoffer, als de underdog, in plaats van de
waakhond die ze zouden moeten zijn.

Zien media wel waar de kogel
vandaan komt? De schutter is niet de consument, die vanuit
mediawijsheid steeds vaker zelf de bron van informatie weet te
vinden. Net zo gretig als minister Ollongren noemen journalisten dat
dan nepnieuws. Klakkeloos nemen ze het narratief van de regering
over, terwijl die de voornaamste tegenstander van de media is.

Vandaag overlegt Mark Rutte in het
Catshuis over het dodelijke rapport Ongekend Onrecht. Het onderzoek
naar de toeslagen-affaire bij de Belastingdienst legde de
Rutte-doctrine bloot. De Kamercommissie constateert dat
transparantie, openheid en volledigheid niet de leidende principes
zijn bij de beantwoording van Kamervragen en Wob-verzoeken. Met
andere woorden: ambtenaren ontwikkelden op advies van Rutte een
patroon van liegen, draaien, wegmoffelen en ontkennen.

De stelselmatige tegenwerking van
Kamerleden en journalisten door ministers en ambtenaren ondermijnt de
gezonde democratie. Een zeer zware aanklacht die nauwelijks tot ophef
leidt onder journalisten. Die rennen alweer hijgerig achter politieke
leiders aan om te kijken of en wanneer het kabinet valt, in plaats
van op hoge toon te eisen dat de regering media eens serieus gaat
nemen en per omgaande alle Wob-verzoeken uitvoert zonder zwartgelakte
pagina’s.

Pieter Omtzigt schreeuwde
naar Sophie van Leeuwen dat journalisten hun werk beter moeten doen
en daar heeft hij natuurlijk gelijk in. Hoe kan het zijn dat
tienduizenden kapotgemaakte gezinnen totaal onder de radar bleven?
Dat geen journalist behalve Pieter Klein van RTL en Jan
Kleinnijenhuis van Trouw hun leed opmerkte? Journalisten zijn
onzichtbaar geworden voor gewone mensen, constateert professor Deuze.

Er zijn geen lokale correspondenten
meer omdat lokale kranten allemaal zijn afgeknepen door hun nieuwe
Belgische eigenaren. Een media-uitverkoop
waartegen ook geen journalist ooit protesteerde en die de regering
liet gebeuren. Je zou bijna denken dat het Rutte wel goed uitkwam. De
getroffen gezinnen worden misschien ooit schadeloos gesteld, hun
ongekende onrecht wordt misschien ooit rechtgezet. Maar wie repareert
de journalistiek?

 ========================================

*  De reguliere media in ons land hebben jarenlang veel te weinig gedaan om de burgers te steunen en zaken te openbaren die te maken hebben met het kinderopvangtoeslagenschandaal, geen aandacht voor de uiterst onbeschofte behandeling van deze burgers door de kabinetten Rutte 2  en 3 en dan met name de ministeries van Sociale Zaken en Financiën (waar de belastingdienst onder het laatste ministerie valt). Dezelfde media noemen deze zaak een ‘affaire’ dus: ‘kinderopvangtoeslagenaffaire’, terwijl ieder weldenkend mens spreekt over een schandaal van enorme proporties……

** Dezelfde media prezen en prijzen Rutte, zijn zwaar disfunctionerende CDA
collega en minister de Jonge en zelfs de zogenaamd door
oververmoeidheid opgestapte VVD hufter Bruno Bruins voor de meer dan
waardeloze aanpak van de Coronacrisis…….. (Bruins durfde bij de
aanvang van de Coronacrisis nog te zeggen dat het virus ons land nooit
zou bereiken; hoe dom en gek moet je zijn om zoiets te beweren, hoe je
ook denkt over dit virus……)

Zie ook: ‘Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord‘ (als dat waar zou zijn, wat het niet is, zou dit een zo zwaar brevet van onvermogen zijn dat hij per direct op moet stappen!!)

Kinderopvangtoeslagen invordering ook een drama op Radio1 dankzij de ‘o zo leuke’ Marc-Robin Visscher

Snel (staatssecretaris D66) heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Helma Lodders (VVD 2de Kamer) neemt het op voor belastingdienst klokkenluider i.z. kinderopvangtoeslag

Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets
‘ 

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens 

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden: een slordige 18 miljard op jaarbasis…..)
 

En dan vindt men het gek dat politici op straat worden beschimpt, zie wat dat betreft: ‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend…..’ ha! ha! ha! ha! 

Rutte (VVD premier) zegt pas in juni 2019 over de problemen met de toeslag voor kinderopvang te hebben gehoord

Hoorde het nieuws van 16.00 u. op Radio1 (luister na 10.00 u. ‘s morgens alleen naar Radio1 of BNR als ik even in de keuken of wc moet zijn). Gevolg: een enorme vloek- en scheldpartij van mijn kant toen ik aartsleugenaar Rutte keihard hoorde liegen dat hij voor juni 2019 niets wist van de problemen met de toeslagen voor de kinderopvang……… Let wel: deze zaak liep al ten tijde van zijn tweede kabinet!!!

Onmogelijk dus ook dat hij voor juni 2019 niets heeft geweten van de grote problemen op dat dossier en als dit wel zo mocht zijn dient hij alsnog onmiddellijk af te treden, daar hij dan (ten overvloede) nog eens aangeeft als premier totaal incapabel te zijn……. Hij zou alleen al voor de leugen van vanmiddag moeten aftreden, immers een groot aantal mensen is getroffen door deze zaak, waarbij mensen uit hun huis werden gezet, kleine ondernemers failliet zijn gegaan, door de problemen relaties op de klippen zijn gelopen, kinderen die door e.e.a. voor het leven getraumatiseerd zijn, enz. enz. (en reken maar dat door deze ellende een aantal mensen zich het leven hebben benomen!!)……

Men liet nog even horen hoe geïnteresseerd Rutte was toen hij de met de in de Kamer aanwezige slachtoffers sprak en hij daarna ferm durfde te beweren dat “we dit met man en macht zullen aanpakken…….” Gvd hoe lang is e.e.a. al gaande en dan zegt hij nu waar de camera’s en microfoons bij staan dat hij de zaak zal oplossen??? De slachtoffers krijgen voor de kerst van Rutte en z’n oplichtersclub een fooi van € 750,–…….. Voor verreweg de meeste slachtoffers een magere fooi vergeleken bij wat ze zijn kwijtgeraakt!! (om maar te zwijgen over immateriële zaken als scheidingen, trauma’s en suïcides, die zijn niet in geld uit te drukken…….)

Jammer dat de slachtoffers hem niet onmiddellijk de mantel hebben uitgeveegd, maar je snapt hoe dat gaat: de media schilderen de disfunctionerende premier Rutte af als een geweldige premier en dan staan er ook nog eens camera’s en microfoons bij, waardoor deze mensen zo onder de indruk zijn zijn dat ze amper nog wat kunnen uitbrengen en dat weten figuren als Rutte dondersgoed, anders zouden ze dit niet in de kop halen (te doen)…… Wat een vuile leugenaar, huichelaar en hypocriet, gadver!!!

Hoorde vorige week trouwens hare  VVD leugenachtigheid van Ark, eerder staatssecretaris van Sociale Zaken in Rutte 3, die in de Kamer over de ellende met de toeslagen voor kinderopvang durfde te zeggen, dat het haar ‘zwaar geraakt heeft’ (echt ze slikte een paar keer, liet nog net geen traan gaan, waarna ze stelde dat u kan zien dat het mij zwaar geraakt heeft…… de smerige oplichter!!) Bij haar aantreden is ze van e.e.a. op de hoogte gesteld, waarna ze vervolgens niets gedaan heeft, ‘zo zwaar was ze geraakt…….’

En dan vindt men het gek dat politici op straat worden beschimpt, zie wat dat betreft ook: ‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend…..’ ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Kinderopvangtoeslagen invordering ook een drama op Radio1 dankzij de ‘o zo leuke’ Marc-Robin Visscher

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland

Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden…..)

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Helma Lodders (VVD 2de Kamer) neemt het op voor belastingdienst klokkenluider i.z. kinderopvangtoeslag

EU politici stil na Trumps claim dat hij de verkiezingen heeft gewonnen, zoals ze ook stil waren toen hij dreigde maatregelen te nemen als hij de verkiezingen zou verliezen

Nog een keer laten westerse politici zien dat ze laffe honden zijn en geen woord van kritiek laten horen over de valse claim van Trump dat hij de verkiezingen heeft gewonnen…….. Het was al een schande van jewelste dat deze politici zich stilhielden toen Trump voor de verkiezingen suggereerde dat wanneer Biden zou winnen dit een teken zou zijn dat de verkiezingen werden gestoken en hij op dat moment maatregelen zou treffen die zijn presidentschap zouden bestendigen…… Let wel, deze politici stellen dat zij democraten zijn en dan laten ze de president van de ‘democratische vereniging van staten’ (ofwel de VS of USA) een lachertje maken van de democratie die ze ‘aanbidden’, zonder dat ze daar kritiek op leverden (de VS is overigens geen democratie in de ware zin van het woord, maar dat zijn Nederland en de EU uiteraard ook niet…)…. 

Opvallende gelijkenissen……

Het is een schande dat ook ‘onze politici’ die deel uitmaken van Rutte 3 te labbekakkerig zijn om Trump de democratische les te lezen, duidelijk uit angst voor kritiek en sancties van deze psychopathische fascist…….. Want veronderstel dat hij alsnog de verkiezingen wint…… Kijk je kan een president als Maduro van Venezuela zonder bewijs zo vaak als je wilt afschilderen als dictator, maar uiteraard niet Trump, een president van een bevriende natie, hoeveel terreur die natie ook uitoefent over de wereld, hoe zo’n schoft ook vrouwen beledigt en mannen aanzet tot verkrachting, hoe zo’n ploert ook gekleurde mensen beledigt en hen daarmee zelfs vogelvrij verklaart…………)

Zie ook: ‘Democraten hebben de wereld ‘geshockeerd’ met hun waardeloze campagne tegen Trump‘ (en zie de links in dat bericht)

Politieagenten VS schoten verwarde zwarte man dood waar zijn moeder bij stond en om diens leven smeekte‘ (en zie de links in dat bericht)

Het label ‘BLM’ direct onder dit bericht staat voor Black Lives Matter en verwijst naar berichten over de rassenrellen in de VS na een groot aantal politiemoorden. Voor meer berichten over Venezuela of de illegale oorlogen die de VS is begonnen, klik op het betreffende label en dat weer direct onder dit bericht.

Fossiele brandstoffen-maffia krijgt Corona-subsidie

Iets
te snel door de bocht, de tekst in de kop, daar het nog niet zeker is
of dit inderdaad staat te gebeuren. Het is wel een feit dat de lobby
van de fossiele industrie overuren draait in Brussel om geld los te
krijgen uit het Coronafonds, immers je kan arbeiders wel ontslaan,
maar een CEO die jaarlijks 10 miljoen dollar verdient raak je niet
zomaar kwijt, dat wordt een heel kostbare kwestie waar deze de 10
miljoen wel eens kan overschrijden……. Bovendien wie wil er niet in aanmerking komen voor gratis geld!!

We
Move Europe is een Twitter- en e-mailactie begonnen om de
politici te helpen de druk van de lobby te weerstaan……. ha! ha!
ha! ha! ha! Ik heb zelden zo iets doms gelezen, alsof die politici
het erg vinden als ze worden gefêteerd door bepaalde grote bedrijven, of een lobby van die bedrijven, dit met de belofte dat ze na hun politieke
loopbaan een mooie dik betaalde baan krijgen bij bijvoorbeeld zo’n
oliemaatschappij, immers dat gebeurt nogal eens, voor de vorm moet
men nu een paar jaar na de politiek wachten, voor je zo’n dik
betaalde baan mag aannemen, maar om die tijd te overbruggen zijn er
voldoende vet betaalde politieke banen beschikbaar, banen waarvoor je
geen kennis ‘in huis’ behoeft te hebben als je maar doet wat men van je
verlangt (in de politiek en het bedrijfsleven)…….

Fossil Fuel Industry Has Spent Nearly $2 Billion on Lobbying to Kill Climate Laws‘ (een artikel van OilChange, in de periode van 2000 tot 2016 gaf de fossiele brandstof maffia 2 miljard dollar uit aan lobby tegen klimaatwetten…..)

Deze zaak maakt nog eens duidelijk dat de groene praatjes van PvdA EU grofgraaier Timmermans zo vals zijn als de pest, naar het volk van de EU verkondigt hij een green deal en achter de schermen sluit hij deals die het tegenovergestelde zijn van zo’n deal…….

EU oplichters von der Leyen en Timmermans 

WeMove EU stelt dat de fossiele brandstoffenmaffia de democratie uitholt, echter dat is met de volle medeweten van de politici met bestuursmacht die zich maar wat graag schikken naar de wensen van grote bedrijven zoals de genoemde maffia….. (uiteraard zoals gezegd in ruil voor een beloning t.z.t…..) Ofwel die politici kleden maar wat graag de democratie uit in eigen belang, of zelfs al was het alleen maar om de macht te behouden die ze hebben…. (zie de ministers en staatssecretarissen die ondanks groot falen gewoon mogen blijven zitten, waar ook de zogenaamde onafhankelijke media verantwoordelijk voor zijn, daar die maar al te vaak deze figuren uit de wind houden >> in een echte democratie zouden dat sooort politici weggehoond worden en gedwongen worden af te treden daar ze de democratie juist uithollen door te blijven zitten…..)

Ach
de bedoeling van WeMove is goed, dus verder geen gezeik, lees de
tekst van David en doe ajb mee aan deze actie, laat de EU eindelijk
een keer haar woord houden en iets doen voor het welzijn van ons
allen en daarbij kunnen we oliemaatschappijen e.d. missen als kiespijn!! Als het aan de fossiele industrie ligt wordt zelfs het meer dan waardeloze klimaatakkoord van Parijs uitgekleed tot een voor hen nog meer aanvaardbare besluitvorming (de klimaattop van Parijs waar de oliemaatschappijen zelfs voor meer dan 90% van de tijd mochten aanzitten en zich mochten mengen in de besluitvorming, terwijl milieugroeperingen voor maximaal 5% van de tijd hun zegje mochten doen en ‘werden toegestaan om deel te nemen’ aan de besprekingen…..)…..

Het voorgaande, terwijl bijvoorbeeld Rutte 3 de fossiele industrie jaarlijks 8,3 miljard euro aan subsidie doet toekomen*, en ja dat is buiten de steun om vanwege het Coronavirus…….. Zo kan Shell bijvoorbeeld ook in slechte tijden jaarlijks dividend uitkeren aan het koningshuis, één van haar grootaandeelhouders…….

Fossil
fuels vs democracy

David
– WeMove Europe <info@wemove.eu>

We’re so close.
WeMove members convinced European leaders to kick fossil fuel
companies out of our COVID recovery funding.

But now powerful lobbyists are exploiting a loophole in our democracy
to access the money – and we don’t have long to stop them.

WeMove
members fought to get a green recovery.
Now
fossil
fuel industries

are exploiting a loophole in our democracy to get
their
hands on the funds.
Tell
politicians via
email
or
Twitter:
don’t let them get away with it – keep our COVID recovery green.

In October, we had a
huge win when European politicians voted to back a green recovery at
a crucial committee meeting. [1] But now their
lobbyists
have convinced the decisive finance committee to adopt a pro-fossil
fuel plan as the official position of the Parliament.
That’s
bad news because it could stop a full vote at parliament, giving just
a handful of MEPs the final say.

We have a plan
to
make sure the fossil fuel industry doesn’t derail our democracy and
get their hands on billions of Euros meant for our COVID recovery.
We’ll
contact every Member of the European Parliament (MEP) via email and
Twitter, asking them to request a full session of Parliament to vote
against fossil fuels coming back into the recovery plan. 
Then
they’ll know: no matter how much pressure comes from lobbyists,
people power is stronger.

Email your MEP

Tweet at your MEP

Fossil fuel
companies are powerful. But they shouldn’t be more powerful than
our democracy.
If
the decision on how we spend our recovery money is moved to the next
stage of negotiations without a full vote in the European Parliament,
it will be a bad day for democracy and a disastrous day for our
climate.

The recovery
package is huge:

670 billion Euros. It’s no surprise fossil fuel companies want a
big share of the money. But their industry is putting the climate –
and the lives of hundreds of millions of Europeans in the future – in
grave danger. Every MEP should get a chance to say no.

There is a
process we can use to make sure the Parliament gets to have their
say.
10%
of MEPs have to object to the idea that the committee’s decision goes
to negotiations without a full vote of the Parliament. Then, once
MEPs have permission to vote,
we
need a majority to reject the plan to hand money to fossil fuels,

making the climate crisis even worse. Then MEPs will have a chance to
come back to Parliament with a better plan next time. [2]

Can you share a
message – using Facebook or Twitter – to key MEPs, telling them to
act
fast to ensure the plan gets a proper, democratic process at the
European Parliament?

Email your MEP

Tweet at your MEP

WeMove members
have already shown that when we work together, we can convince MEPs
to back a green recovery.
In
October, we persuaded the environment committee to kick fossil fuels
out of the recovery plan. Now we need to do it again with all MEPs to
make
sure our recovery plan defends our climate, as well as our economies.

In solidarity,
David
(London), Alex (Marseille), Mika (Bordeaux) and the entire WeMove
Europe team

PS: The European
Parliament said that all member states must become climate neutral by
2050. But this won’t happen if the money from European recovery
plan goes into the pockets of the fossil fuel industries.
Every
MEP should have a chance to vote on this. Take action now.

References:
[1]https://www.euractiv.com/section/energy-environment/news/lawmakers-vote-to-exclude-fossil-fuels-from-eu-recovery-fund/
[2]https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/RULES-9-2020-02-03-RULE-059_EN.html

WeMove
Europe is an independent and values-based organisation that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet.

====================================

* Zie: ‘Kleine bedrijven en consumenten betalen de vergroening, waar de grote vervuilers miljarden aan subsidie krijgen

Milieudefensie: ‘Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar’‘ 

Zie voorts wat betreft ‘democratie’: ‘Ursula von der Leyen: Brussel is het hart van de democratie….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Coronavirus: de tegenstrijdigheden in beeld

Update op 1 december 2020: ook hier zijn alle afbeeldingen, ook met tekst verwijderd door Google, en de post op het Facebook account van Marjolein Jansen is verwijderd……!!!! Censuur hoort in een dictatuur, dit is een schande van formaat!!!

Het volgende schrijven (deel 5) heb ik overgenomen van een Facebook post gemaakt door Marjolein Jansen:

 

 

 

Hierbij dient opgemerkt te worden, dat er in huishoudens, maximaal 3 extra personen aanwezig mogen zijn, een regel die duidelijk vooral is gericht op studenten en andere jongeren, die een éénpersoonshuishouden hebben. Mensen die de overheid (Rutte c.s.) eerder al durfde te beschuldigen van het verspreiden van het (griep) Coronavirus

 

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/122492352_3711325575558570_4170270450748092870_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=5LKjT4jb3Y0AX9lSm2z&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=7bc4d68ad38db5bf5fff7f470d780dfb&oe=5FBBA836 

 (aan het bovenstaande moet nog toegevoegd worden dat er voor de A-lijst een meldingsplicht geldt voor huisartsen, Ap)

 

 

  

Dan nog over de gegeven adviezen van topleugenaar en VVD premier Rutte, CDA minister-prutser de Jonge en CDA minister en opperhufter Grapperhaus, die tijdens de eerste en tweede golf elkaar tegenspraken/spreken, neem de adviezen aangaande het aantal mensen dat wel of niet bij elkaar mag zijn……… (overigens dan zijn er ook nog tegenstrijdigheden tussen wat Rutte c.s. en wat het RIVM of de rest van het Outbreak Management Team [OMT] stellen….)

Zoals eerder op deze pek ‘verzucht’ het aantal doden is amper gestegen, gezien het staatje op basis van RIVM gegevens, waarbij niet vergeten moet worden dat de PCR test minstens voor de helft vals positieve besmettingen weergeeft, ofwel het is maar zeer de vraag of een aantal weergegeven doden werkelijk is overleden aan COVID-19………

============================================

Voor de eerste 4 bewerkte berichten n.a.v. het Facebookbericht van Marjolein Jansen, zie: ‘Coronavirus: mondmasker onzin‘ 

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus‘ (deel 3 en zie de passende links bij dat bericht)

Coronavirus: opmerking bij vaccins‘ (deel 2 en zie de passende links bij dat bericht)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (deel 1 en zie de passende links bij dat bericht)

————————————————————————-

Zie bijpassende links (die overigens ook in de hierboven weergegeven berichten kunnen terugkomen, zo kan een bericht over mondmaskers ook tegenstrijdigheden in het beleid aantonen): ‘De behandeling van het griepvirus vs. het Coronavirus‘ (als we een griepepidemie zouden behandelen als die met het Coronavirus, zouden er veel meer mensen sterven……)

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (!!!!)

Rutte
is een geweldige premier volgens ‘peilingen’ en de reguliere media: in
werkelijkheid stapelt hij de ene op de andere blunder, ook in het
Coronadossier

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn

Coronavirus: ook in België grote aantallen nieuwe besmettingen >> mondmaskers kunnen besmettingen niet voorkomen!!‘ 

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ 

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen‘ (ook Kennedy wees op tegenstrijdigheden in de bestrijding van het virus)

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

‘Coronahumor’: het aantal overlevenden van het virus

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen (niet zozeer een tegenstrijdigheid, maar een smerig misbruik maken van het virus)

Veel maatregelen tegen het Coronavirus vernietigen juist levens‘ 

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu [17 oktober 2020] bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen……)

Operatie Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland(bij dit soort oefeningen maakt het blijkbaar niet uit dat men geen afstand van 1,5 meter kan aanhouden, zoals andere ambtenaren, politici en het koningshuis zich niet aan de regels behoeven te houden……)

Hugo ‘Corona’ de Jonge (‘minister’ Volksgezondheid): “Er gaan dingen goed en er gaan dingen niet goed, dat is ons werk…”‘ (ha! ha! ha! ha! ha! ‘echt een intellect die de Jonge….’) 

Coronavirus:
Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!

Coronavirus: in tijden van crises moet het kabinet totale openheid geven‘ (door openheid kweek je draagkracht, althans als je vindt dat draconische maatregelen nodig zijn en  juist dat doen de verantwoordelijken in Rutte 3 niet; en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus) 

Met dank aan Joost van der Zwan.