Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

De veroordeling van Navalny tot 2,5 jaar gevangenisstraf, waartegen hij nog steeds in beroep kan gaan, is in het westen ‘ingeslagen als een bom’ (volkomen naar verwachting, ‘maar goed….’). De westerse regeringsleiders en hun ministers van buitenlandse zaken buitelen over elkaar heen met zware kritiek op de Russische regering, alsof die Navalny heeft veroordeeld…… Navalny is met bewijzen van fraude veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van 3,5 jaar, daarvoor moest hij zich 2 maal per maand melden bij de politie….. 

Op 7 september 2020 werd Navalny uit een kunstmatige coma gewekt in Duitsland en pas op 17 januari besloot hij terug te gaan naar Rusland…… Kortom hij was al lang en breed beter, maar besloot zich desondanks niet te melden bij de autoriteiten in Rusland, ofwel Navalny wist dondersgoed dat hij gevangen zou worden genomen en heeft dit bewust gebruikt om z’n eigen populariteit te vergroten……

Tijdens het proces werd Navalny gevraagd waarom hij zich niet eerder heeft gemeld bij de Russische politie, waarop hij antwoordde dat hij in coma lag, zogenaamd leuk bedoelt maar feitelijk onjuist, zoals je zojuist kon lezen, hoe men zich ook in het westen verkneukelt over dat antwoord, het klopt niet….. (en dan nog even dit: als Navalny was vergiftigd met Novitsjok was hij al lang en breed morsdood geweest, Rusland mocht dan ook niet meewerken aan het onderzoek dat tot deze belachelijke conclusie leidde……)

Dan nog, veronderstel dat een VS politicus (niet uit het parlement) die tot een voorwaardelijke gevangenisstraf zou zijn veroordeeld door de rechter, om medische redenen naar het buitenland was gegaan (hij/zij zou het land niet eens mogen verlaten, maar laat ik uitgaan van een hypothetische mogelijkheid) en deze had zich na behandeling weer moeten melden in het land, terwijl deze daar pas een paar maanden later gehoor aan zou hebben geven, dan zou deze politicus bij binnenkomst van het land ook worden gearresteerd……. Als Rusland zo barbaars zou zijn, waarom heeft men Navalny dan niet ook veroordeeld voor het zwart maken van de regering en wel op zo’n manier dat hij sancties tegen zijn land propageerde…??? 

Nee, neem dan Julian Assange: deze gelauwerde onderzoeksjournalist zit in isolatie zonder dat hij ook maar iets van een misdaad heeft begaan, immers het openbaren van gegevens verkregen via klokkenluiders, waarbij de vrijgegeven documenten zo waren bewerkt dat niemand daar het slachtoffer van kon worden, kan nooit een misdaad zijn en al helemaal niet als uit die documenten en video’s blijkt dat VS militairen ernstige oorlogsmisdaden hebben gepleegd in Irak…… Men doet net alsof Assange een eerlijk proces kreeg, echter vergeleken met Navalny was het proces tegen Assange een schertsproces, waarbij de rechters ook nog eens volkomen bevooroordeeld waren…….

De krokodillentranen van westerse politici en (nep) journalisten over Navalny zijn uitermate hypocriet, zeker als je ziet dat men zich totaal niet stoort aan het feit dat de Britse overheid Assange laat wegrotten in een Britse cel, waarbij hij NB ook nog eens wordt gemarteld middels isolatiefolter en dat alweer vele maanden, (nogmaals:) zonder dat hij een misdaad heeft begaan……

Vergeet bij dit alles niet dat de VS haar peperdure LNG aan EU landen wil leveren en daarvoor van bedrijven en de Duitse regering eist te stoppen met de aanleg van de Nord Stream 2 (NS2) gaspijpleiding van Rusland naar Duitsland. Dit nog naast de algehele agressie van het westen tegen Rusland, zogenaamd vanwege de Russische annexatie van De Krim en het voeren van oorlog in Oost-Oekraïne, leugens van jewelste…… Het is als met Syrië, pas toen Rusland de Syrische regering te hulp schoot, werden grote successen geboekt in de strijd tegen ISIS, echter zelfs daarvoor verwijt het westen Rusland een agressief buitenlands beleid te voeren, terwijl de oorlog in Syrië voor de volle 100% door de VS is georganiseerd, bewijzen te over!!! De oorlog tegen terreur leverde te weinig op voor de westerse wapenfabrikanten en daarom moest en zou Rusland weer de staat zijn die bestreden moest worden…… De provocerende militaire oefeningen van de VS en haar NAVO-partners langs de Russische westgrens, bijna het jaar rond, moeten intussen al meer dan 200 miljard euro hebben gekost, terwijl de VS en haar NAVO-partners daar niet eens mogen zijn, volgens een in 1991 gesloten verdrag met Gorbatsjov, de laatste Sovjet president…… Daarnaast hebben de VS en de NAVO in de illegale oorlogen van de VS alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen vermoord……. 

                

Tot slot: Navalny is simpelweg de zoveelste stok om Rusland mee te slaan, zonder dat men naar het verleden van deze schertsfiguur wenst te kijken…… Er is maar 1 held in deze en dat is Assange (BNR presentator en nitwit Bas ‘psies’ van Werven noemde Navalny een held omdat hij tegen de rechter had gezegd in coma te hebben gelegen en zich daarom niet kon melden, van Werven denkt blijkbaar dat Navalny eind december uit coma werd gewekt, wat een enorme sukkel (letterlijk en figuurlijk).

Zie ook: ‘Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Russia
Did Not Receive Results of Navalny’s Toxicological Study From
Germany, Prosecution S
‘ 

WikiLeaks
is Reaching Out for Help to Secure Trump’s Pardon for Assange

Duitsland in de ban van de 2 keer (!) met dodelijk novitsjok vergiftigde Navalny, NS2 en dreigementen uit VS‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Navalny, anders dan de laatst hieronder getoonde link)

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny‘ 

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit‘ (lezen mensen)

‘Russen
zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de
VS en de EU

Novitsjok
onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de
‘vergiftiging van Navalny’

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor
vergiftiging

Duitse
regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok
 

Skripal
scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert

(
zeker
lezen mensen!
)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!‘  (!!!!)

Joël
Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag
actie Skripal
‘ (en
zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en
oorlogshitser Voordewind)

—————————————————————-

Meer berichten over Julian Assange: ‘Julian Assange (brekend nieuws) moet vast blijven zitten in isolatiefolter‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Assange, anders dan de laatst hieronder weergegeven link)

Julian Assange (brekend nieuws) mag niet worden uitgeleverd aan de VS!!!

The Assange Extradition Ruling Is A Relief, But It Isn’t Justice

Een uitlevering van Julian Assange aan de VS zal een definitief einde maken aan de persvrijheid en dat wereldwijd

Never Forget How The MSM Smeared Assange: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

TheKafkaesque Imprisonment of Julian Assange Exposes U.S. Myths AboutFreedom and Tyranny

Trump: pardon voor oorlogsmisdadigers maar niet voor Julian Assange of Edward Snowden

Pardon Julian Assange Now!‘ 

Censuur in Nederland rukt op: de weg naar een nieuwe fascistische wereldorde

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………‘ (bericht uit 2018….)

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws……

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrijgegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het o.a. bevoorraden van ISIS door de VS!!)

Niet
alleen Assange staat terecht, maar ook echte journalistiek en degenen
die de klok luiden over oorlogsmisdaden, corruptie en andere smerige
zaken

Prosecution
of Julian Assange part of Donald Trump’s ‘war on journalism’, court
hears

Assange
hearing adjourned as prosecution lawyer is tested for COVID-19
 

Het proces tegen Assange: een verslag van de voormalige Britse ambassadeur Craig Murray

Ploumen (PvdA Tweede Kamer) ‘geeft bedrijven nog 3 jaar de tijd’ om ongelijke betaling van vrouwen en andere werknemers recht te trekken…….

Alsof ze de keizer is van Nederland zo liet hare PvdA kwaadaardigheid Ploumen gistermiddag (BNR rond 16.15 u.) op haar pedante toontje weten dat de werkgevers nu echt werk moeten maken van het niet langer onterecht onderbetalen van mensen en deze zaak recht te trekken. Het gaat hier niet alleen om vrouwen in vaste functies, maar ook om andere flexkrachten als zzp’ers die een gelijke werkervaring en opleiding hebben maar desondanks minder betaald krijgen dan manlijke of vaste werknemers.

Dacht dat ik het bestierf toen Ploumen stelde dat werkgevers nog 3 jaar de tijd krijgen om de zaken recht te trekken, dus als je al 10 jaar of langer wordt onderbetaald, mag je wat Ploumen betreft nog 3 jaar wachten voordat je recht wordt gedaan, i.p.v. dat de werkgevers worden gedwongen om met terugwerkende kracht de salarissen recht te trekken…… Nee volgens Ploumen moeten die werkgevers de tijd krijgen om e.e.a te herstellen, dit gaat niet zomaar op een namiddag (mijn woorden, maar daar komt het wel op neer, Ap). Dat is de PvdA ten voeten uit!! (onthoud dat als je gaat stemmen op 17maart a.s.!!)

Werkgevers weten dit meestal niet aldus Ploumen, dus dat ze hun arbeiders ongelijk betalen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt ze de onzin vandaan, dit onderwerp komt al 30 jaar telkens weer terug op de politieke en media agenda’s, maar de werkgevers hebben het zo druk dat ze niet weten dat ze mensen zwaar tekort doen en vrouwen ronduit discrimineren……(let wel: Ploumen is zelf een vrouw, althans dat dacht ik altijd…)

Ploumen vertelde ten overvloede dat ze de werkgevers vertrouwt en daar heeft ze alle reden toe, immers toen ze als minister in Rutte 2 de nek omdraaide van de goedlopende ontwikkelingshulp, heeft ze dat geld aan Nederlandse ondernemers in het buitenland gegeven, die konden volgens Ploumen deze hulp beter en gericht geven…. Een paar jaar later veegde Oxfam Novib de vloer aan met dit belachelijke beleid, het geld was verdwenen en er was zo goed als niets mee gebeurd op gebied van ontwikkelingssamenwerking……..

Uiteraard deed Ploumen haar uitspraken gisteren daar ze na haar politieke loopbaan een vet betaalde baan wil hebben in het grote bedrijfsleven…..

Kortom (en nogmaals) het zoveelste overbodige bewijs nooit meer op de PvdA te stemmen, wat een stelletje smerige oplichters, walgelijk!!!

Voor meer berichten over Ploumen, vrouwenemancipatie, sociale ongelijkheid en/of ontwikkelingshulp, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht

Polen, het achterlijke EU broertje, heeft de nieuwe anti-abortuswet aangenomen

Al dagen zijn er grote protesten in een aantal Poolse steden tegen de nieuwe anti-abortuswetgeving die vorige week woensdag werd aangenomen, terwijl uit onderzoek blijkt dat maar zo’n 15% van de bevolking achter verscherping van deze anti-abortuswetgeving staat……. Abortus is nu alleen nog toegestaan na verkrachting of incest, dan wel als de moeder gevaar loopt haar leven te verliezen door de zwangerschap……. Zelfs een foetus die niet levensvatbaar of dood is mag niet worden geaborteerd…..

Hoofdverantwoordelijken voor deze meer dan achterlijke wetgeving zijn de reli-fascistische PiS (partij) en de rk kerk van de wolf in schaapskleren paus Franciscus, die zich voordoet als progressief maar in de praktijk een conservatieve schoft is, die zelfs anno 2021 nog steeds het gebruik van anticonceptie verbiedt zodat het aantal mensen dat overlijdt aan aids nog steeds hoog is in arme katholieke landen….. Gevolg van e.e.a is dat een groot aantal kinderen als wees achterblijft, maar ach, die kinderen worden dan opgevangen in rk tehuizen, waar o.a. pedo-priesters de dienst uitmaken, ‘dus die mogen niet klagen…….’ En dan niet te vergeten dat men in deze landen de kinderen nog steeds hersenspoelt met het religieuze gif……

Dezelfde paus die geen stappen onderneemt tegen rk geestelijken die van de kansel homo’s en andere LGBT mensen demoniseren, zodat velen van hen worden vermoord….. (terwijl Francisus doet of hij homo’s accepteert, als ze maar niet hun geaardheid volgen, gvd!!!) 

En vergeet niet dat door anti-abortuswetgeving in vele landen jaarlijks een groot aantal vrouwen en meisjes overlijdt, in feite worden ze vermoord door de ‘geestelijken’ van de rk kerk en protestantse kerken, waar de laatste groep furore maakt in Latijns-Amerika, Afrika en Azië……

Over protestanten en katholieken gesproken: PiS is lid van de EU fractie ‘Alliantie van Europese Conservatieven en Hervormers’ (ECR), dezelfde fractie waar ook de ChristenUnie en de SGP deel van uitmaken…… ‘Toch leuk’ dat die Nederlandse fundi-chrtistenen geen moeite hebben om samen te werken met fascisten in het EU parlement……

Het is ronduit een schande dat de EU een land als Polen (Hongarije en nog een paar fascistisch geregeerde landen) niet uit de unie kan stoten en dat is wat mij betreft het zoveelste teken dat we als de donder uit dit onzalige bondgenootschap moeten stappen, voordat wij als klein land niets meer te vertellen hebben, want daar koerst de EU wel degelijk op af…… (en de EU kan niet goed functioneren zonder gebruik te maken van Nederland, met haar uitstekende havens, waterwegen en verdere infrastructuur, andere gezegd het zal ons amper geld kosten als we uit de EU stappen, integendeel het zal ons geld opleveren, al kunnen de uitermate vervuilende en klimaatverandering aanjagende intensieve landbouw en veeteelt de enorme subsidies uit Brussel dan vergeten en mensen daaraan gaat niets verloren [nogmaals: integendeel!!]…..) 

(Je begrijpt uiteraard dat ik de kop wat sterk heb aangezet, waarmee ik niet het Poolse volk bedoel maar de meer dan achterlijke fascistische regering van dat land)

Zie ook: ‘Twee vrouwen staan in Polen terecht voor afbeelding van maria met aureool in regenboogkleuren

Poolse vrouw gearresteerd voor afbeelding van ‘maagd’ Maria met een aureool in LGTB regenboogkleuren

Vrouw duwt anti-homopriester van een podium voor 50.000 toekijkende katholieken >> video‘ (zien mensen!!!)

Transgenders in Groot-Brittannië slachtoffer van haatzaaien door media, rechtse partijen en zelfs vips als Rowling‘ (zoals je ziet is haat tegen LGBT niet alleen voorbehouden aan Polen, in de VS worden ze als in arme katholieke landen zelfs regelmatig vermoord…….)

Abortus: christen fundi’s willen nog steeds hun wil opleggen aan vrouwen die over hun eigen lichaam beslissen‘ Ook in Nederland:

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

Van
1 tot en met 6 februari vindt de virtuele inzamelingsactie plaats van
de Hersenstichting. Met de ingezamelde gelden financiert de
Hersenstichting o.a. vreselijke dierproeven met muizen, waarbij de arme dieren afschuwelijk worden gemarteld……

Zo
worden bij 8 weken oude muizen de schedels gebroken om daarna middels
elektroden te zien hoe ze op stress reageren, wat een onmens moet je
zijn om zoiets alleen al te bedenken??!!!

Ik
heb geen zin om de andere misselijkmakende proeven te beschrijven dat
doet Animal Rights in het schrijven hieronder, echter één ding is
duidelijk: met de giften voor de Hersenstichting houd je vreselijke
dierproeven in stand, ofwel geef geen cent aan de Hersenstichting,
totdat men stopt met het barbaarse martelen van dieren…..

 

Benieuwd of deze twee ook zo zouden lachen als ze wisten over het vreselijke leed dat dieren wordt aangedaan door onderzoek van de Hersenstichting…….

Hier
de tekst van Animal Rights, met op dezelfde pagina een
petitie
tegen het genetisch manipuleren van dieren, ook daarvoor
worden vreselijke experimenten uitgevoerd…..

Hersenstichting
betaalt voor het breken van schedels van proefdieren

Nieuws:
1 februari 2021 

 

Van 1 tot en
met 6 februari start de online collecteweek van de Hersenstichting.
Wat veel dierenvrienden niet weten is dat met het opgehaalde geld
dierproeven
gefinancierd
worden. Animal Rights bestudeerde wetenschappelijke
publicaties van dierproeven die door de Hersenstichting zijn betaald.
Animal Rights waarschuwt dat het vaak om akelige dierproeven gaat met
ernstige gevolgen voor de proefdieren.

Schedels
breken

Dierproefnemers
van het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam gebruikten 8 weken
oude muizen, afkomstig van een proefdierfokker uit Engeland, in een
zeer akelige proef. De muizen werden zwaar letsel aangedaan door een
gewicht met een scherpe punt op de schedels van de muizen te laten
vallen. Na de test werden de schedels met klemmen gedicht en de
dieren in hun kooien geplaatst. Vervolgens moesten de muizen
gedragstesten uitvoeren zoals het balanceren op een stok. 1
2

Strestesten

Vier
maanden oude vrouwelijke muizen werden ingezet in vijf dagen durende
stresstesten uitgevoerd aan het Max Planck Instituut in München.
Eerst werden er cellen van de vagina afgenomen en vervolgens moesten
de proefdieren om de dag een gedragstest uitvoeren: ze moesten in
doolhoven rondlopen en in een bak met water zwemmen. Na afloop van
het experiment werden de dieren gedood door het breken van de nek. 3

Fixeren van proefdieren

Gefixeerd

Acht
weken oude muizen werden eerst gefixeerd en daarna geopereerd om
canules met tandartscement aan de schedel vast te maken. Vervolgens
werden de muizen alleen in een kooi gestopt. In een tijdbestek van
drie weken werden een aantal keer stoffen in de arme dieren
geïnjecteerd. Na drieënhalve maand werden de dieren uit hun lijden
verlost door de dierproefnemers van het Leids Universitair Medisch
Centrum. 4

Veel
donatiegeld naar dierproeven

Bovenstaande
dierproefstudies zijn door de Hersenstichting met honderdduizenden
euro’s gefinancierd. Momenteel lopen er acht studies met
proefdieren waarvan zeven op muizen en één op ratten, laat de
Hersenstichting aan Animal Rights weten. Volgens de Hersenstichting
gaat het “om basaal onderzoek, waarbij het doel is om het
onderliggende mechanisme te begrijpen.”

In
2019 haalde de Hersenstichting maar liefst 12.7 miljoen euro aan
donaties binnen. De collecteweek zelf leverde 1.5 miljoen euro op. 5
Animal Rights waarschuwt dan ook voor ‘goede doelen’ die geld
geven aan dierproeven.

Bekijk
snel de lijst
met goede doelen die goed of fout bezig zijn.


  1. Publicatie
    Academisch Medisch Centrum
     

  2. In
    vivo modellen in traumatisch hersenletsel
     

  3. Publicatie
    Max Planck Instituut
     

  4. Publicatie
    Leids Universitair Medisch Centrum
     

  5. Jaarverslag
    Hersenstichting
     

=================================================

 Zie ook: ‘‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…

Cora
van Nieuwenhuizen (VVD EU) over TTIP, VS controles op voedselproducten
en cosmetica, zijn goed genoeg voor de EU…… AUW!!!!!
‘ (een bericht uit 2015)

Het label ‘RMD’ direct onder dit bericht staat voor ‘Research Modernisation Deal’, een manier van testen voor medische doeleinden zonder gebruik van proefdieren, dit met o.a. menselijke cellen, wat bovendien logischerwijs een veel betrouwbaardere uitslag geeft dan het martelen van dieren met hetzelfde doel.

Twee derde van de winkels staat op omvallen….. ‘Coronazegeningen….’

INretail heeft een onderzoek gedaan
onder meer dan duizend bij haar aangesloten winkels en geheel naar
verwachting zegt twee derde van de winkeliers dat ze het nog geen
twee maanden langer kunnen volhouden…… Waarom vraag je je af?
Simpel: vanwege de vermaledijde onzinnige lockdown!!

Ondanks overheidssteun en online
verkoop redden de winkeliers het niet……

Wel vreemd vind ik de opmerking in het
artikel van DeBeurs.nl over het geen geld hebben van
kleding- en schoenenwinkels (althans dat neem ik aan) om de
voorjaarscollectie te kunnen betalen…… Uh, vorig jaar is die
collectie blijven liggen, een collectie die men al maanden voortijds moest bestellen, wat is erop tegen deze nu aan te bieden??? Of heeft men alles
al weggedonderd?? (blijkbaar denken deze winkels dat men alleen de nieuwste mode wil >> biedt de producten van vorig jaar wat goedkoper aan en gegarandeerd dat men de collectie (uit-) verkoopt……)

Men ziet een lichtpuntje in het
voorstel om alle winkels een afhaalfunctie te geven, echter denk dat
dit geen succes zal worden, immers dan kan je net zo goed via het
internet kopen, daar bij afhalen je bijvoorbeeld de schoenen toch niet
kan passen, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor kleding……..

In de laatste alinea wordt gezegd dat
de Raad voor de Nederlandse Detailhandel (RND) o.a. drogisterijen,
opticiens en bouwmarkten (‘doe het zelf winkels’) vertegenwoordigt,
beetje ongelukkige keus daar de eerste twee wel open zijn…..

Het artikel van DeBeurs laat totaal
overbodig nog eens zien met wat een gekte we te maken hebben door het
Coronavirus, het is vrijwel zeker dat een groot deel van de hierboven
aangehaalde twee derde van winkels het niet zal halen, wat betekent
dat ook het eerdere overheidsgeld (door jou en mij betaald) wat in
die winkels is gestoken nooit terug zal worden betaald….. Tel daar nog eens
de winkels bij op, die al voor het begin van de Coronacrisis op
omvallen stonden, winkels die het uiteindelijk ook niet halen, als
ze niet al failliet zijn en je begrijpt dat er een enorm kapitaal in
een diepe donkere put is gedonderd en reken maar dat wij, de gewone burgers, daar minstens
de komende 10 jaar of zelfs langer voor zullen moeten
bloeden…….

Stop de lockdown en laat de winkels hun
deuren openen: immers met een onding als een mondmasker en afstand
bewaren zouden we elkaar toch niet kunnen besmetten??? Waarom dan
winkels en kroegen dicht, of zijn die mondmaskers en maatregelen als
afstand bewaren er alleen om het volk rustig te houden en een vals
gevoel van veiligheid geven? De vraag stellen is haar beantwoorden!!!
(overigens zou je elk uur een nieuw/schoon masker op moeten zetten,
althans als je een goed masker hebt, in vochtige ruimtes is dat zelfs
elk half uur!!!) Vergeet na dit alles niet dat failliete winkels een groot aantal werklozen achterlaten, wat ellende betekent in heel veel huishoudens…….. Voorts zullen ook veel bedrijven die winkels bevoorraden en bedrijven die een winkel draaiend moeten houden (zoals loodgieters en stukadoors bedrijven) over de kop gaan……

‘Twee
derde winkeliers houdt het geen twee maanden vol’

Gepubliceerd op 1
februari 2021 09:10 

 

DEN HAAG (ANP) – Door de coronalockdown staan veel winkels op
omvallen. Ruim twee derde van de winkeliers zegt het minder dan twee
maanden te kunnen volhouden wegens gebrek aan voldoende geld. Dat
stelt winkeliersvereniging INretail op basis van onderzoek onder de
eigen leden. Volgens veel ondernemers zijn de inkomsten uit
onlineverkoop niet voldoende om in combinatie met de steunmaatregelen
van de overheid te overleven.

Het merendeel van de bevraagde duizend leden zegt de
voorjaarsgoederen niet te kunnen betalen. Meer dan de helft vindt
daarnaast dat banken niet of slecht meedenken in het vinden van
oplossingen, aldus INretail. Volgens de organisatie kunnen banken
meer doen aan een gemeenschappelijke oplossing voor ondernemers in
financiële nood. “Groeiers, starters en grote ketens worden
extra geraakt, omdat zij buiten regelingen vallen, of tegen
begrenzingen aanlopen”, zegt de branchevereniging.

Er zou wel een lichtpuntje kunnen zijn, namelijk dat het kabinet
het afhalen van bestellingen bij non-foodwinkels overweegt. Daarop
hoopt de Raad voor de Nederlandse Detailhandel (RND) na geluiden
hierover in media. Brancheverenigingen van winkeliers, waaronder ook
INretail, roepen al sinds de tweede lockdown hiertoe op. INretail
zegt dat het afhalen van bestellingen maar ook het op afspraak kopen
in winkels deze week groen licht moet krijgen.

Volgens de raad, die onder meer drogisterijen, opticiens en
bouwmarkten vertegenwoordigt, kan het laten ophalen van bestellingen
winkels lucht geven. Ook kunnen winkeliers hierdoor van hun voorraad
afkomen, eigen medewerkers inzetten en dus de bezorgdiensten
ontlasten. De raad wijst er ook op dat eten afhalen “allang mag
en geen besmettingsrisico’s kent” en dat in andere landen in
Europa het ophalen van bestellingen tijdens een lockdown ook mag.

============================

Zie ook: ‘Coronavirus lockdown, avondklok en andere burgerrechten inperkende maatregelen, terwijl je met vakantie kan gaan en de tv reclames toont voor verkoudheidsmedicijnen…….‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: minstens 4 miljoen Nederlanders worden getroffen door maatregelen‘ (en zie de links naar vooral oudere artikelen in dat bericht)

Voor meer berichten over het Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Coronahumor voor de broodnodige afleiding en tegen de bijna alom aanwezige depressieve sfeer

Het Coronavirus en alle maatregelen maken velen van ons depressief en dat is m.i. niet meer dan normaal, zeker als je bedenkt dat veel maatregelen je reinste kul zijn en het virus niet uit kunnen roeien. Zo is de avondklok een lachertje, zo blijkt uit onderzoek in het buitenland, waar men ook het verlengen van de avondklok onderzocht en tot de conclusie kwam dat dit zinloos is: in eerste instantie lijkt het erop dat het aantal besmettingen terugloopt, echter dat is van korte duur, daarna lopen de cijfers weer net zo hard op…… Waarbij nog opgemerkt moet worden en al zo vaak op deze plek herhaald: de PCR test is een slechte test, dat vond zelfs de maker van die test, niet vreemd dus dat zelfs de CDC (Centers for Disease Control and Prevention in de VS) moest toegeven dat de test onbetrouwbaar is >> onderzoek heeft aangetoond dat deze test in minstens 50% van de gevallen een valse positieve uitslag geeft, wat onmiddellijk aangeeft dat ook 50% van de negatieve tests vals kunnen zijn………. 

Een echt betrouwbare test is die middels bloedonderzoek, echter dat vindt men te duur en is bovendien bijzonder tijdrovend (ik vind het schandalig dat men niet alle overledenen ten minste op deze manier test, zodat er eindelijk betrouwbare cijfers kunnen worden gegeven over het aantal Coronadoden, waarop men de maatregelen kan aanpassen en stopt met de onzinnige maatregelen…..

Toch weer een sombere tekst daarom een klein beetje lol:  

Dr. Fauci of zoals men deze man met een heel smerig verleden in de VS noemt: dr. Fraudski

Hier de link naar een cover van het nummer ‘Downtown’ van Petula Clarke, geschreven en gecomponeerd door Tony Hatch, een nummer dat in 1965 een grote hit was in een aantal landen, waaronder Nederland. Het nummer werd in 4 talen uitgebracht, ook in het Duits. Julia Gámez Martin van het duo Suchtpotenzial heeft een een schitterende parodie op het nummer gemaakt ‘Das Lockdown-Lied’:

Zie wat Fauci betreft ook: ‘Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ (voor meer berichten over deze ploert klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht)

De VS oorlog tegen ‘landelijk terrorisme’ is een definitieve stap naar een volledige politiestaat…….

De enorme hysterie in de VS na de
bestorming van Capitol Hill en het Capitol, gevoed met angst door
vooral de reguliere media, is het laatste instrument voor Joe Biden
en z’n psychopathische administratie om maatregelen door te voeren
die een eind zullen maken aan burgerrechten als:

  • vrijheid
    van meningsuiting

  • het
    recht om te demonstreren

  • het
    recht om fout overheidsbeleid te weerleggen

  • het
    recht om jezelf te verdedigen (een omkering van bewijslast, je bent
    zonder meer schuldig en probeer maar te bewijzen dat dit niet zo is,
    althans als je die kans al krijgt…..)

  • het
    recht op verantwoording en transparantie van de overheid

  • het
    recht op privacy (al is daar al praktisch niets van over)

  • het
    recht op een onafhankelijke pers (die is al lang ter grave
    gedragen en de reguliere [afhankelijke] media roepen zelfs om censuur op
    de sociale media en de rest van het net, censuur die zelfs al wordt
    toegepast, óók in ons land…..)

  • het
    recht op vereniging (wat hier zwaar geweld wordt aangedaan met de
    Coronamaatregelen…)

  • het
    recht op lichamelijke integriteit

  • het
    recht op een representatieve volksvertegenwoordiging

Al deze
zaken hadden in de VS al ‘aan glans verloren’ door het aannemen van de Patriot
Act na de aanslagen van 11 september 2001 (9/11), een wet die al in 1995 werd opgesteld door de huidige president
Joe Biden, onder de naam: ‘Omnibus Counterterrorism Act…..’
‘Patriot Act II’ ofwel de:
Domestic
Terrorism Prevention Act (DTPA),
die
de Biden administratie voorbereidt, is de definitieve
oorlogsverklaring, niet aan landelijke terreur, maar aan iedere VS
burger en aan het laatste restje democratie in dat middels een genocide gestolen land).

Het is
duidelijk dat deze nieuwe ‘War on Terror’ niet alleen een oorlog is
die iedere VS burger kan treffen, maar die zoals gezegd definitief een eind zal
maken aan de al meer dan waardeloze democratie is zoals de VS die nu
nog kent…..

Volgens Michael
McGarrity, opperhoofdsmeerpijp van de FBI afdeling van contraterrorisme, ziet
de FBI ‘huiselijk terrorisme’ in de volgende 4 zaken: 

  • raciaal
    gemotiveerd gewelddadig extremisme 

  • anti
    regerings/autoriteit extremisme

  • dierenrechten
    en milieu extremisme 

  • abortus extremisme

Ofwel als je gezichtspunten
onderschrijft die tegengesteld zijn aan wat de regering of andere
autoriteiten (als de FBI, NSA of andere geheime diensten >> de
VS heeft er meer dan 25) voorstaan, kan je worden aangemerkt als een
‘binnenlandse terrorist’ en als zodanig worden behandeld (dat geldt dan bijvoorbeeld voor Black Lives Matter [BLM] activisten….)…..
Moet je nagaan: dan is de VS de eerste die altijd met een
beschuldigende (vieze hypocriete) vinger wijst naar landen waar men
hetzelfde omgaat met deze zaken…..

De VS heeft al organisaties opgetuigd die
‘misdaden’ (‘misdaden’ als dierenactivisme) moeten voorkomen, dit
gebeurt middels 78 fusion centra, die zaken verbinden op federaal
niveau (FBI, justitie), regionaal en lokaal gebied, maar ook middels
centra die data verzamelen, met hulp van: -gedragswetenschappers, -bedrijven, -de sociale media (Facebook, Twitter enz.) en
-‘gemeenschapsorganisatoren’, dit alles ondersteund met de nieuwste
technieken, uiteraard ook op het gebied van kunstmatige
intelligentie, gezichtsherkenning, biometrie (identificatiemethoden
op basis van unieke lichaamskenmerken) en gedragsepigenetica (met wie
men kan zien welke ervaringen tijdens het leven het genetische beeld
verouderen)……. Met name die nieuwe technieken vromen een groot gevaar voor alle burgerrechten, daar controle van de massa’s tegenwoordig steeds makkelijker wordt, neem alle camera’s in steden en dorpen, het ‘live scannen’ van internetverkeer en ga nog maar een half uur door…….

De
Coronacrisis is als olie op het vuur van antidemocratische
maatregelen en ook de rest van het
westen moet oppassen niet als makke schapen achter de VS aan te lopen en maatregelen van de VS
over te nemen, maatregelen die ook hier de democratie volkomen zullen
uithollen (immers vergeet niet dat de andere westerse landen maar wat
graag antidemocratische maatregelen uit de VS overnemen, niet in de
laatste plaats daar deze het regeren [per decreet] vergemakkelijken en totale controle van het volk mogelijk maken, waarbij de reguliere media grote propagandisten zijn van
dergelijke maatregelen, zoals ze ook voor censuur zijn op de sociale
media en zelfs op het hele internet……

Lees het
volgende uitstekende artikel van John en Nisha Whitehead, met
bijdragen van o.a. Glenn Greenwald, een artikel dat ik overnam van
Information Clearing House (ICH):

The
Government’s War on Domestic Terrorism Is a Trap

 

By
John W. Whitehead and Nisha Whitehead

This is
an issue that all Democrats, Republicans, independents, Libertarians
should be extremely concerned about, especially because we don’t
have to guess about where this goes or how this ends. What
characteristics are we looking for as we are building this profile of
a potential extremist, what are we talking about? Religious
extremists, are we talking about Christians, evangelical Christians,
what is a religious extremist? Is it somebody who is pro-life? [The
proposed legislation could create] a very dangerous undermining of
our civil liberties, our freedoms in our Constitution, and a
targeting of almost half of the country.
Tulsi
Gabbard
,
former Congresswoman

January 31, 2021
Information
Clearing House

– This is how it begins.

We are moving fast
down that slippery slope to an authoritarian society in which the
only opinions, ideas and speech expressed are the ones permitted by
the government and its corporate cohorts.

In the wake of the
Jan. 6 riots at the Capitol, “domestic terrorism” has become the
new poster child for expanding the government’s powers at the
expense of civil liberties.

Of course, “domestic
terrorist” is just the latest bull’s eye phrase, to be used
interchangeably
with “anti-government,” “extremist” and “terrorist,” to
describe anyone who might fall somewhere on a very broad spectrum of
viewpoints that could be considered “dangerous.”

Watch and see: we are
all about to become enemies of the state.

In a déjà vu
mirroring of the legislative fall-out from 9/11, and the ensuing
build-up of the security state, there is a growing
demand in certain sectors for the government to be given expanded
powers
to root out “domestic” terrorism, the Constitution be
damned.

If this is a test of
Joe Biden’s worthiness to head up the American police state, he
seems ready.

As part of his
inaugural address, President Biden pledged to confront and defeat “a
rise of political extremism, white supremacy, domestic terrorism.”
Biden has also asked the Director of National Intelligence to work
with the FBI and the Department of Homeland Security (DHS) in carrying out
a “comprehensive
threat assessment” of domestic terrorism
. And then to keep the
parallels going, there is the proposed Domestic Terrorism Prevention
Act of 2021, introduced after the Jan. 6 riots, which aims to equip
the government with “the
tools to identify, monitor and thwart
” those who could become
radicalized to violence.

Don’t blink or
you’ll miss the sleight of hand.

This is the tricky
part of the Deep State’s con game that keeps you focused on the
shell game in front of you while your wallet is being picked clean by
ruffians in your midst.

It follows the same
pattern as every other convenient “crisis” used by the government
as an excuse to expand its powers at the citizenry’s expense and at
the expense of our freedoms.

As investigative
journalist Glenn Greenwald warns:

The last
two weeks have ushered in a wave of new domestic police powers and
rhetoric in the name of fighting ‘terrorism’ that are carbon
copies of many of the worst excesses of the first War on Terror that
began nearly twenty years ago. This New War on Terror—one that is
domestic in name from the start and carries the explicit purpose of
fighting ‘extremists’ and ‘domestic terrorists’ among
American citizens on U.S. soil—presents the whole slew of
historically familiar dangers when governments,
exploiting media-generated fear and dangers, arm themselves with the
power to control information, debate, opinion, activism and
protests
.”

Greenwald is referring
to the USA Patriot Act, passed almost 20 years ago, which paved the
way for the eradication of every vital safeguard against government
overreach, corruption and abuse.

Free speech, the right
to protest, the right to challenge government wrongdoing, due
process, a presumption of innocence, the right to self-defense,
accountability and transparency in government, privacy, press,
sovereignty, assembly, bodily integrity, representative government:
all of these and more have become casualties in the government’s
war on the American people, a war that has grown more pronounced
since Sept. 11, 2001.

Some members
of Congress get it.

In a letter opposing
expansion of national security powers, a handful congressional
representatives urged their colleagues not to repeat the mistakes of
the past:

While many
may find comfort in increased national security powers in the wake of
this attack, we must emphasize that we
have been here before and we have seen where that road leads
. Our
history is littered with examples of initiatives sold as being
necessary to fight extremism that quickly devolve into tools used for
the mass violation of the human and civil rights of the American
people… To expand the government’s national security powers once
again at the expense of the human and civil rights of the American
people would only serve to further undermine our democracy, not
protect it.”

Cue the Emergency
State, the government’s Machiavellian version of crisis management
that justifies all manner of government tyranny in the so-called name
of national security.

This is the power grab
hiding in plain sight, obscured by the political machinations of the
self-righteous elite. This is how the government continues to exploit
crises and use them as opportunities for power grabs under the guise
of national security. Indeed, this is exactly how the government
added red
flag gun laws, precrime surveillance, fusion centers, threat
assessments, mental health assessments, involuntary confinement

to its arsenal of weaponized powers.

The objective is not
to make America safe again. That has never been the government’s
aim.

Greenwald explains:

Why would
such new terrorism laws be needed in a country that already imprisons
more of its citizens than any other country in the world as the
result of a very aggressive set of criminal laws? What acts should be
criminalized by new ‘domestic terrorism’ laws that are not
already deemed criminal? They never say, almost certainly
because—just as was true of the first set of new War on Terror
laws—their
real aim is to criminalize that 
which
should not be criminalized
:
speech, association, protests, opposition to the new ruling
coalition
.”

So you see, the issue
is not whether Donald Trump or Roger Stone or MyPillow
CEO Mike Lindell
deserve to be banned from Twitter, even if
they’re believed to be spouting misinformation, hateful ideas, or
fomenting discontent.

Rather, we should be
asking whether any corporation or government agency or entity
representing a fusion of the two should have the power
to muzzle, silence, censor, regulate, control and altogether
eradicate so-called “dangerous” or “extremist” ideas
.

This unilateral power
to muzzle free speech represents a far greater danger than any
so-called right- or left-wing extremist might pose.

The ramifications are
so far-reaching as to render almost every American an extremist in
word, deed, thought or by association.

Yet where many go
wrong is in assuming that you have to be doing something illegal or
challenging the government’s authority in order to be flagged as a
suspicious character, labeled an enemy of the state and locked up
like a dangerous criminal.

Eventually, all you
will really need to do is use certain trigger words, surf the
internet, communicate using a cell phone, drive a car, stay at a
hotel, purchase materials at a hardware store, take flying or boating
lessons, appear suspicious, question government authority, or
generally live in the United States.

The groundwork has
already been laid.

The trap is set.

All that is needed is
the right bait.

With the help of
automated eyes and ears, a growing arsenal of high-tech software,
hardware and techniques, government propaganda urging Americans to
turn into spies and snitches, as well as social media and behavior
sensing software
, government agents have been busily spinning a
sticky spider-web of threat
assessments
, behavioral sensing warnings, flagged “words,”
and “suspicious” activity reports aimed at snaring
potential
enemies of the state.

It’s the American
police state’s take on the dystopian terrors foreshadowed by George
Orwell, Aldous Huxley and Phillip K. Dick all rolled up into one
oppressive pre-crime
and pre-thought
crime package.

What’s more, the
technocrats who run the surveillance state don’t even have to break
a sweat while monitoring what you say, what you read, what you write,
where you go, how much you spend, whom you support, and with whom you
communicate. Computers by way of AI (artificial intelligence) now do
the tedious work of trolling social media, the internet, text
messages and phone calls for potentially anti-government remarks, all
of which is carefully recorded, documented, and stored to be used
against you someday at a time and place of the government’s
choosing.

For instance, police
in major American cities have been using predictive policing
technology that allows them to identify individuals—or groups of
individuals—most likely to commit a crime
in a given community.
Those individuals are then put on notice that their movements and
activities will be closely monitored and any criminal activity (by
them or their associates) will result in harsh penalties. 

In other words, the
burden of proof is reversed: you are guilty before you are given any
chance to prove you are innocent.

Dig beneath the
surface of this kind of surveillance/police state, however, and you
will find that the real purpose of pre-crime is not safety but
control.

Red flag gun laws
merely push us that much closer towards a suspect society where
everyone is potentially guilty of some crime or another and must be
preemptively rendered harmless.

This is the same
government that has a growing list—shared with fusion centers and
law enforcement agencies—of ideologies, behaviors, affiliations and
other characteristics that could flag someone as suspicious and
result in their being labeled
potential
enemies of the state.

For instance, if you
believe in and exercise your rights under the Constitution (namely,
your right to speak freely, worship freely, associate with
like-minded individuals who share your political views, criticize the
government, own a weapon, demand a warrant before being questioned or
searched, or any other activity viewed as potentially
anti-government, racist, bigoted, anarchic or sovereign), you could
be at
the top of the government’s terrorism watch list
.

Moreover, as a New
York Times

editorial warns, you may be an anti-government extremist (a.k.a.
domestic
terrorist
) in the eyes of the police if you are afraid that the
government
is plotting to confiscate your firearms
, if you believe the
economy
is about to collapse
and the government
will soon declare martial law
, or if you display an unusual
number of political
and/or ideological bumper stickers
on your car.

According to one FBI
latest report, you might also be classified as a domestic terrorism
threat if you espouse conspiracy theories, especially if you “attempt
to explain events or circumstances as the result of a group of actors
working in secret to benefit themselves at the expense of others

and are “usually at odds with official or prevailing explanations
of events.”

Additionally,
according to Michael C. McGarrity, the FBI’s assistant director of
the counterterrorism division, the bureau now “classifies
domestic terrorism threats into four main categories: racially
motivated violent extremism, anti-government/anti-authority
extremism, animal rights/environmental extremism, and abortion
extremism
.”

In other words, if you
dare to subscribe to any views that are contrary to the government’s,
you may well be suspected of being a domestic terrorist and treated
accordingly.

Again, where many
Americans go wrong is in naively assuming that you have to be doing
something illegal or harmful in order to be flagged and targeted for
some form of intervention or detention.

In fact, U.S. police
agencies have been working to identify and manage potential extremist
“threats,” violent or otherwise, before they can become actual
threats for some time now.

In much the same way
that the USA Patriot Act was used as a front to advance the
surveillance state, allowing the government to establish a
far-reaching domestic spying program that turned every American
citizen into a criminal suspect, the government’s anti-extremism
program renders otherwise lawful, nonviolent activities as
potentially extremist.

In fact, all you need
to do these days to end up on a government watch list or be subjected
to heightened scrutiny is use
certain trigger words
(like cloud, pork and pirates), surf the
internet, communicate using a cell phone, limp
or stutter
, drive
a car
, stay at a hotel, attend a political rally, express
yourself on social media
, appear
mentally ill
, serve in the military,
disagree
with a law enforcement official
, call
in sick to work
, purchase materials at a hardware store, take
flying or boating lessons, appear
suspicious
, appear confused or nervous, fidget or whistle or
smell bad, be seen in public waving a toy gun or anything remotely
resembling a gun (such as a water nozzle or a remote control or a
walking cane), stare
at a police officer
, question government authority, or appear
to be pro-gun or pro-freedom
.

Be warned: once you
get on such a government watch list—whether it’s a terrorist
watch list, a mental health watch list, a dissident watch list, or a
red flag gun watch list—there’s no clear-cut way to get off,
whether or not you should actually be on there.

You will
be tracked wherever you go.

You will
be flagged as a potential threat and dealt with accordingly.

This is pre-crime on
an ideological scale and it’s been a long time coming.

The government has
been building its pre-crime, surveillance network in concert with
fusion
centers
(of which there are 78 nationwide, with partners in the
corporate sector and globally), data collection agencies, behavioral
scientists, corporations, social media, and community organizers and
by relying on cutting-edge technology for surveillance, facial
recognition, predictive
policing
, biometrics, and behavioral epigenetics
(in which life experiences alter one’s genetic makeup).

If you’re not scared
yet, you should be.

Connect the dots.

Start with the powers
amassed by the government under the USA Patriot Act, note the
government’s ever-broadening definition of what it considers to be
an “extremist,” then add in the government’s detention powers
under NDAA*, the National Security Agency’s far-reaching
surveillance networks, and fusion centers that collect and share
surveillance data between local, state and federal police agencies.

To that, add tens of
thousands of armed, surveillance drones and balloons that are
beginning to blanket American skies, facial recognition technology
that will identify and track you wherever you go and whatever you do.
And then to complete the picture, toss in the real-time crime centers
being deployed in cities across the country, which will be attempting
to “predict” crimes and identify so-called criminals before they
happen based on widespread surveillance, complex mathematical
algorithms and prognostication programs.

Hopefully you’re
starting to understand how easy we’ve made it for the government to
identify, label, target, defuse and detain anyone it views as a
potential
threat for a variety of reasons that run the gamut from mental
illness to having a military background to challenging its authority
to just being on the government’s list of
persona
non grata
.

There’s always a
price to pay for standing up to the powers-that-be.

Yet as I make clear in
my book
Battlefield
America: The War on the American People
,
you don’t even have to be a dissident to get flagged by the
government for surveillance, censorship and detention.

All you really need to
be is a citizen of the American police state.

Constitutional
attorney and author John W. Whitehead is founder and president of 
The
Rutherford Institute
.
His new book 
Battlefield
America: The War on the American People
 
is
available at
www.amazon.com.
Whitehead can be contacted at johnw@rutherford.org.

Click for
Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation may take a moment to
load.

==========================================

* NDAA: National Defense Authorization Act.

Zie
ook:
De
laatste beslissing van Trump t.a.v. Jemen gaat wat betreft schunnig
handelen mijlen verder dan de Capitol Hill rel en zal niet worden
teruggedraaid door Biden

A
Domestic Terrorism Law? War on Dissent Will Proceed Full Speed Ahead

(een ICH artikel geschreven door Philip Giraldi)

Trumpisme en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk hebben gemaakt‘ (en zie de links in dat bericht)

Joe Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale politiestaat

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ 

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit‘ 

Edward Snowden over Silicon Valley censuur en andere zaken die de persvrijheid en de vrijheid in het algemeen in gevaar brengen‘ 

Om ons thuis, de planeet, te redden moeten we de westerse oorlogsmachine stilleggen‘ 

En
terzijde: ‘
American
Psychosis

(een kort artikel en korte video op ICH met Chris Hedges)

Coronavirus lockdown, avondklok en andere burgerrechten inperkende maatregelen, terwijl je met vakantie kan gaan en de tv reclames toont voor verkoudheidsmedicijnen……..

Donderde afgelopen zaterdagavond met een enorme knal van m’n stoel toen ik een paar reclames voorbij zag komen voor verkoudheidsreclames…… Belandde door e.e.a. in een lachstuip van ongeveer een kwartier (en de daarbij meestal optredende hik hield nog wat langer aan). Als je verschijnselen hebt die op verkoudheid lijken moet je je laten testen op COVID-19 en niet naar de drogist rennen om een middeltje te scoren……. Bij nazoeken op het net vond ik zelfs reclames voor middeltjes tegen griep……. Het voorgaande, terwijl men de mensen demoniseert die positief getest toch hun huis verlaten….. Het is om je kapot te lachen en meer dan belachelijk!!

Kinderen uit arme gezinnen (en dat zijn er heel veel in ons land) lopen grote leerachterstanden op, simpelweg doordat men het geld mist om een laptop of tablet te kopen en het huis te klein is om je te kunnen concentreren, dat laatste daar deze groep bestaat uit veelal wat grotere gezinnen…… Deze kinderen kunnen hun achterstand onmogelijk inlopen, zoveel is wel duidelijk……

Ach het is als met het nog steeds met vakantie mogen gaan, ook al noemt Rutte dat asociaal, hoe kan je het verdedigen dat er nog steeds geen vliegverbod is ingesteld, terwijl er een avondklok van kracht is en er een lockdown plaatsvindt, die aan velen uiteindelijk hun baan zal kosten en dat bij al stijgende werkloosheid en verborgen werkloosheid….. (verborgen werkloosheid: als je werkloos wordt en je partner verdient 10 cent te veel, kan je na een meestal korte WW periode, verdere steun wel vergeten en wordt je niet als werkloos meegeteld!!) 

Kortom het gaat hier om de zoveelste totale inconsequentie wat betreft de Coronacrisis…….

Blijft nog de vraag openstaan of mensen met verkoudheidssymptomen ook negatief uit de Coronatest kunnen komen, lijkt me zeer onwaarschijnlijk en het zou me niet verbazen dat men deze mensen toch als positief beoordeelt, zelfs als de test negatief uitvalt, een test die toch al waardeloos is daar deze in 50% van de gevallen vals positieven oplevert en omgekeerd evenredig dus ook 50% vals negatieve testen kan opleveren en dan spreek ik niet over de sneltesten, maar de PCR test die men als de beste ziet…….  

Voor het testen op COVID-19 zie: ‘Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————————————————– 

Zie wat betreft de vaccins:AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Coronavaccins op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen worden voor eventuele heftige bijwerkingen

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

 ‘Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten‘ (!!!!)

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!)

—————————————————-

Wat
betreft de aantasting van burgerrechten en zelfs mensenrechten (al gaan
die 2 op een paar vlakken samen op) door de Coronamaatregelen
zie: ‘Coronavirus: lord Sumption gedemoniseerd daar hij kritiek leverde op de lockdown en gedeeltelijke weerlegging van de kritiek op beweringen van Baudet

Verlenging lockdown omdat de huidige lockdown niet werkt……

Anti-Coronamaatregelen ‘activisten’ worden vergeleken met neonazi’s

 ‘Coronavirus en schending mensenrechten

Coronavirus: minstens 4 miljoen Nederlanders worden getroffen door maatregelen

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen‘ (ook weer met aandacht voor het virus)

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy sprak)

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat zo’n pas intussen heeft ontwikkeld.….. >> nog
niet ten tijde van dat bericht, nu 8 december 2020, zou 70% van de
Nederlanders voor zo’n COVID-pas zijn en het prima vinden dat mensen
geen toegang krijgen tot openbare binnenruimtes als ze niet gevaccineerd
zijn, terwijl één derde van de verpleegkundigen al hebben aangegeven
zo’n vaccinatie te weigeren, zelfs een flink  aantal artsen is tegen en
dat is niet voor niets…….)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (wat intussen voor de tweede keer is gebeurd, hier een link naar de belangrijkste maatregelen)

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten
 
Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (die app werd na groot verzet niet verplicht, maar wat in het vat zit verzuurt niet, om nog eens een cliché aan te halen….)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Coronavirus: minstens 4 miljoen Nederlanders worden getroffen door maatregelen

Het volgende Twitterbericht komt van cijferexpert Wouter J. Keller. Hierin de gevolgen van de maatregelen door de ‘bestrijding’ van COVID-19 en die gevolgen zijn niet mis (K staat voor 1.000):

Wouter J. Keller  @wouterkeller

C19 treft:

– 2400 mensen in Zkh, – wv 700 op IC (90% 60+) 

De lockdown treft (p=personeel): 

– 1500K kind 

-1000K leerl

– 600K student 

– 250K winkel p 

– 100K evenementen p 

– 100K kapper p 

– 70K horeca p

 – 25K sportscholen/clubs p 

– 10K theater/kermis p 

– etc 

totaal ca 4M mensen?

 Image

5:00 PM · Jan 30, 2021Twitter Web App 

13 Retweets 1 Quote Tweet

27 Likes

================================

Zie ook: ‘Anti-Coronamaatregelen ‘activisten’ worden vergeleken met neonazi’s‘ (en zie de links in dat bericht)

Van Engelshoven (D66 minister Onderwijs) weigert wegens Coronavirus studiekosten te verlagen en VVD wil fooi voor maatschappelijke inzet studenten‘ (terwijl de meeste studenten hun bijbaan verloren door de ‘lockdowns’)….. Van Engelshoven reageerde zoals haar D66 partijcollega, de kwaadaardige minister Ollongren, die weigerde de huurverhoging te bevriezen, integendeel deze ploert voerde de hoogste huurverhoging in 6 jaar tijd door, terwijl de huurders [ook de huurders van sociale huurwoningen] 10% meer betalen voor een [veelal niet geïsoleerd] dak boven het hoofd dan kopers…. Onthoudt dit als je gaat stemmen 17 maart a.s.

Job Cohen (PvdA) prijst Rutte en zijn aanpak van de Coronacrisis…….. Een goed beleid? Lees dit!‘ (met links in dat bericht die meer over de situatie in Nederland gaan)

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ (zie de links in dat bericht met nieuwere artikelen dan de hieronder getoonde) 

Coronavirus: Rutte’s beleid  krijgt steun van 8 op de 10 Nederlanders…….‘ 

‘Samen tegen Corona, da’s lief’ of……‘ 

Beursgenoteerde bedrijven hebben eigen aandelen ingekocht en hebben nu door de Coronacrisis steun nodig van de overheid‘ 

Grote bendes met apen vechten voor voedsel op de straten van Thailand

Coronavirus: Bruno Bruins slachtoffer van overwerken? ‘Slachtoffer’ van disfunctioneren zal je bedoelen!‘ 

Huiselijk geweld: vrouwen worden vermoord ‘door de maatregelen’ tegen het Coronavirus

Coronavirus advies voor ouderen van ANBO directeur den Haan‘ 

Coronavirus: alles wijst erop dat dit virus uit een militair laboratorium van de VS komt

Coronavirus: RIVM adviezen en daarmee het regeringsbeleid van Rutte 3: onvoldoende en misleidend

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid‘ 


CBS: consumentenvertrouwen ondanks Coronavirus niet gezakt sinds januari…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus: Duitsland verplicht alle openbare gelegenheden de poort te sluiten, behalve religies

Coronavirus: Iran extra getroffen vanwege illegale VS sancties‘ 

Coronavirus: tradities van de Nederlandse (fascistische) onderbuik

Coronavirus:
Alex Azar, ex-farmaceutische maffia en huidig VS minister
volksgezondheid, stelt dat een vaccin niet bedoeld is voor het hele volk

Coronavirus: Rutte heeft de regie…. ‘God zij dank!’ Deel 2‘ 

Coronavirus: Rutte heeft de regie, ‘god zij dank……’

Coronavirus: Iran extra getroffen vanwege illegale VS sancties‘ 

Coronavirus als excuus om de stresstest van banken niet uit te voeren

Coronavirus en WOIII‘   

Corona antivirusbescherming

Coronavirus: Bruno Bruins (minister Medische Zorg): geen reden om grote evenementen te verbieden 

Coronavirus en carnaval: ‘een gouden combinatie’ en BBC W.S. verslaggever voor Iran hekelt de aanpak van het virus in dat land

Coronavirus tragedie misbruikt voor racisme en het zaaien van haat‘ 

Coronavirus: Bruno Bruins (VVD ‘minister’ Volksgezondheid) slaat rood uit(ja ik weet het, Bruins is minister ‘Medische Zorg’, of beter gezegd: was, daar hij is afgetreden) 

Voor meer recente berichten over het Coronavirus, klik op dat label direct onder dit bericht.

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er als het enigszins mogelijk is een mooie dag van.

VS ‘geheime’ manipulaties en spionage in Brazilië.

Op 4
juli 2015 werd middels informatie van Edward Snowden bekend gemaakt
dat de VS de toenmalige president Dilma Rousseff en 29 leden van haar
regering bespioneerde, dit door de NSA, terwijl de FBI al werkte in
het Lava Jato onderzoek…… Het ‘Lavo Jato’* of in
Engels: ‘Car Wash’ onderzoek was een onderzoek naar corruptie en
witwasserij, waarbij hoge ambtenaren, de top van oliemaatschappij Petrobras en politici waren betrokken.

Het
smerige in dit onderzoek was wel dat men dit onderzoek ook misbruikte
met de opzet om de socialisten die middels Rousseff en Lula da
Silva aan de macht waren gekomen zo zwart te maken dat ze in de
volgende verkiezingen een overwinning konden vergeten….. Rousseff werd in feite door een straatsgreep afgezet (onder regie van de CIA en NSA)…… Onder
groot protest werd Lula da Silva gearresteerd en gevangengezet,
zodat hij niet aan de verkiezingen kon deelnemen, pas in 2019 werd
Lula vrijgelaten daar men niet anders kon dan toegeven dat hij niets
met het Lavo Jato schandaal te maken had……. Al probeert de fascistische regering Bolsonaro hem alsnog weer achter de tralies te krijgen……..

Cartoon van Carlos Latuff

Ondanks
dat de FBI haar boekje in Brazilië ver te buiten ging, heeft men dit
geheim gehouden voor de bevolking…… Eén en ander blijkt uit een
‘gelekt gesprek’ tussen openbaar aanklager Vlademir Aras en Deltan
Dallagnol, de leider van het Lava Jato onderzoek, waarbij Aras
Dallagnon voorhoudt dat men wat betreft de FBI niet verder kan gaan
dan afgesproken en juridisch toegelaten, waarop Dallagnol zegt dat ze door moeten gaan omdat
het allemaal zo lang duurt en de regering niet weet wat er gaande is,
de afgevaardigde kan niet weten wat we doen……… (uiteraard gelul, Temer in feite aangedragen door de VS als interim president nadat Rousseff was afgezet, wist natuurlijk dondersgoed wat er speelde…; Ap)

Het
voorgaande is te lezen in een interview met Bob Fernadez, een
gelauwerde journalist die veel onderzoek heeft gedaan naar de invloed
van de VS op de politiek in Brazilië en dat al een aantal decennia,
waarbij hij o.a. openbaarde hoe de CIA, FBI en DEA (en NSA) opereerden
in Brazilië (en daar de zaken naar de hand van de VS wisten te
zetten, Ap) Het is trouwens wel zeker dat de VS niet nog steeds
bezig is in Brazilië de boel naar haar hand te zetten…….

Moet je
nagaan: de VS is nu bezig westerse landen (waaronder ik ook de
Latijns-Amerikaanse landen versta) te bestoken met anti-Chinese
propaganda, daar dit land in tegenstelling tot de VS wel betaalt voor
de grondstoffen die het nodig heeft en daarvoor zelfs infrastructuur
aanlegt en niet alleen infrastructuur ten behoeve van een project
waar China baat bij heeft, terwijl de geschiedenis (ook de recente)
laat zien dat de VS vooral grondstoffen steelt door politici en
ambtenaren om te kopen en daarbij volkomen schijt heeft aan de
gevolgen voor de plaatselijke bevolkingen……..Sterker nog: als de VS wordt tergengewerkt door een regering organiseert de CIA een opstand en als de bewuste regering daar niet mee weg is te krijgen, wordt het leger van dat land gepolst voor een staatsgreep, mocht zelfs dat niet werken is de kans groot dat de VS het land binnenvalt en dat het liefst middels een false falg operatie**, die ingrijpen moet ‘rechtvaardigen…’

Lees het volgende artikel en zie hoe de VS haar klauwen uitslaat naar landen waar het niets te zoeken heeft en tegelijkertijd landen als Rusland, China en Iran van deze zaken beschuldigt, zonder daar ooit bewijs voor te kunnen leveren……. Het artikel verscheen eerst op Brasil Wire, ik nam het over van Information Clearing House, onder het artikel kan je klikken voor een ‘Dutch vertaling’:

US
Intelligence Penetration of Brazil: an Interview with Bob Fernandes

By
Brian Mier

On July 4, 2015,
Brazil learned, through Edward Snowden, that President Dilma Rousseff
and 29 members of her government were being spied on by the NSA. At
that time, FBI agents were already working inside the

Lava Jato
investigation.

 

January
27, 2021 “
Information
Clearing House

Bob
Fernandes is a veteran journalist from Bahia. During his 43 year
career he has worked at some of the most important newspapers and
magazines in Brazil, including
Folha
de Sao Paulo

and
Istoe,
covering issues such as the election of Bill Clinton and wars in
Angola and Somalia. In 1994 he helped found the weekly news magazine
Carta
Capital

and served as its Editor in Chief until 2004. During this period, he
wrote over 100 cover stories, including an award-winning series of 8
investigative reports about CIA, FBI, and DEA operations in Brazil
and another cover story which led to the resignation of Brazilian
Federal Police Director Vicente Chelotti. For the last 15 years he
worked extensively in TV as a news anchor for GNT and TV Cultura.
Currently he hosts a show on Bahia State Public Television and
maintains a youtube
channel
which has over 200,000 subscribers. In September, 2020, I
interviewed him briefly about FBI and DOJ involvement in the
Lava
Jato

investigation for the Redfish Documentary, Dismantling
Brazil: Bolsonaro’s Neoliberal Agenda
. The following is the
full interview transcript.

How
did the US get involved in the coup against Dilma Rousseff and the
election season political imprisonment of Lula?

On July
4, 2015, Brazil learned, through Edward Snowden, that President Dilma
Rousseff and 29 members of her government were being spied on by the
NSA. At that time, FBI agents were already working inside the
Lava
Jato

investigation. They were working far beyond the agreement that
exists. There was a legal agreement, but their involvement went far
beyond that. There were 18 agents, apparently, including the FBI
Anti-corruption director for Latin America, Leslie Backschies –
just to give you an idea of the size of this. So at the same time
that Brazil learned about the NSA espionage that was being done on
Petrobras, the president of the republic and 29 members of her
government, 18 FBI agents were regularly meeting with the
Lava
Jato

task force and carrying out activities far beyond what was authorized
in the partnership agreement. There is a leaked conversation between
Prosecutor Vlademir Aras from the Federal Public Prosecutors Office
with Deltan Dallagnol, who was the
Lava
Jato

task force leader, in which he says, “look, we have to respect the
agreement, we can’t go beyond it”. And Dallagnol says, “no,
let’s go ahead because it will take so long – the government
can’t know about this, the Executive can’t know what we are
doing.” It is impossible to be any more clear than this.

This
information was leaked by
the
Intercept

during its so-called
Vaza
Jato
investigation.
It leaked all the documentation that shows this. More recently, the
investigative journalism site
Apublica
also published information about the presence and the amplification
of the FBI in Brazil. In 2017 there was a meeting in São Paulo that
Leslie was in, along with other FBI agents and Brazilian businessmen,
with Brazilian government representatives to discuss corruption in
Brazil and the press were barred from attending. Imagine if this had
happened in the United States or in Germany or anywhere else. So this
is the current scenario, remembering that in 2014 there was already
US wire tapping in Brazil and that Leslie Backschies started working
in Brazil in 2012.

How
long has the FBI been active in Brazil? Can you talk a bit about your
investigative work in the 1990s for Carta Capital?

During
the end of the Fernando Henrique Cardoso administration, during the
last few years of his government until the time Lula took power, the
Brazilian Federal Police did not have enough funding to properly
operate. At this time, we published and leaked documents that proved
that the DEA, the American anti-drug agency, paid for individual
Federal Police agents to conduct drug trafficking investigations
through direct deposits into their personal bank accounts. We
published documents proving this – legal receipts. I also published
articles, with backing documentation, that showed that the CIA was
working out of the main Federal Police station’s anti-terrorism
unit. In order to work in this unit for the Federal Police at the
time, you had to go to Washington and take lie detector tests in
hotels -not in Langley – during which they would ask things like,
‘are you corrupt? Are you a homosexual?”

At the
time we published the names of many of the agents who went there and
years later we published an internal document from the Federal Police
that proved all of this. So for you to act inside the main
interception base of the Federal Police, you had to take a lie
detector test administered by the CIA. It was part of a shared
information partnership between the Federal Police and the CIA. This
unit was built inside the Federal Police during the Sarney government
with money from the US State Department, and its first 20 automobiles
came from the CIA in Paraguay. This was all published and nobody ever
denied it there is documentation proving it. So this story about US
collaboration didn’t start with

Lava Jato

– it goes back decades. What we have now is a deepening, a
widening, it’s a free for all now. Now, with Brazil delivering the
Alcantara rocket launching base to the United States, with Embraer
sold off and then given back by the Americans, it is now something
that is much more in the open. Unfortunately, as Brazil is
continental in size and focused in on itself, there is no habit of
looking at the outside world, not even at its neighbors. Brazilians
don’t think this is important, they don’t pay attention to or
understand the meaning of this. Brazilians, in their great majority,
do not care or understand what this means. They don’t understand
what it means for the Federal Police to have an operation… Brazil
had 15 Federal Police bases which operated within the shared
information regime with the CIA. Imagine this in any other country..
But here, nobody gave it a second thought.

Dismantling
Brazil: Bolsonaro’s Neoliberal Agenda

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

=================================================

*  Het Lavo Jato, ofwel autowasserij onderzoek werd zo genoemd daar de
smerige deals werden gemaakt in benzinestations met een autowasserij. 

** Een false flag operatie: de VS organiseert een aanval op haar troepen of marine schepen, of een grote aanslag op het volk van het begeerde land en schuift deze in de schoenen van de VS onwelgevallige regering, zodat de VS een aanval kan beginnen ‘gelegitimeerd’ door die false flag operatie, voorbeelden te over…… Overigens kan de VS ook liegen over een regering, als zou deze (in het geval van Irak) massavernietigingswapens hebben, ongelofelijk dat westerse landen zich deze smerige leugens op de mouw lieten spelden en hebben meegewerkt aan de illegale oorlog tegen dat land, waarbij een enorme massaslachting werd aangericht, waarbij tot nu toe bijna 2 miljoen mensen werden vermoord…….

Zie ook: ‘Bolsonaro (pres. Brazilië) bedreigt journalist Glenn Greenwald met gevangenisstraf vanwege publiceren gelekte gesprekken‘ 

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren‘ 

Glenn Greenwald vervolgd voor het brengen van de waarheid en zijn seksuele geaardheid

Jair Bolsonaro (president Brazilië) heeft nauwe banden met fascistische paramilitaire doodseskaders

Bolsonaro wint Braziliaanse verkiezingen >> weer zijn we een fascistisch geleid land ‘rijker…’

Bolsonaro,
de fascistische nieuwe president van Brazilië, werd volgens Avaaz en
fake news brengers als de NYT gekozen door manipulatie via WhatsApp

Braziliaanse verkiezingen: democratie versus (neo-) fascisme, ook een groot gevaar in Europa

Lula da Silva slachtoffer van juridische lastercampagne……..

To See the Real Story in Brazil, Look at Who Is Being Installed as President — and Finance Chiefs‘ (artikel van Glenn Greenwald)

VS betrokken bij afzetting Braziliaanse president Rousseff……..

Temer, interim-president Brazilië heft ministerie van cultuur op……

Dilma Rousseff afgezet, CIA coup gelukt……..

Washington Launches Its Attack Against BRICS

Brazil Is Engulfed by Ruling Class Corruption — and a Dangerous Subversion of Democracy

The Empire of Chaos Strikes Back

Brazil: Dilma – Don’t Let Go! Open Letter to President Dilma Rousseff