Oekraïne: paus Franciscus noemt de oorlog daar een macabere achteruitgang van de mensheid……

De paus heeft vorige week laten weten dat hij de oorlog in Oekraïne een macabere achteruitgang vindt van de mensheid, ofwel deze door zijn verbod op anticonceptie tot massamoordenaar gepromoveerde ploert vindt het nodig om zich te mengen in de allesoverheersende westerse anti-Russische propaganda met een toevoeging, die hem al helemaal niet past…. (behoorlijk macaber als je het mij vraagt) Door het verbod op anticonceptie sterven in arme katholieke landen jaarlijks nog steeds grote aantallen mensen aan aids….

De voormalige bisschop, aartsbisschop en kardinaal Bergoglio, nu alias paus Fransciscus, heeft een uitermate stinkend verleden, hij heulde met de fascistische Videla junta in Argentinië en is mede verantwoordelijk voor het martelen van progressieve priesters die de politieke bevrijdingstheologie aanhingen…… (behoorlijk macaber!!) Men heeft in het destijds nog zwaar katholieke Argentinië alles op alles gezet om hem vrij te pleiten, terwijl het bekend was dat hij een grote tegenstander was van de politieke bevrijdingstheologie en een aartsconservatief was die op goede voet stond met Videla en andere leden van diens junta, waaronder de vader van ‘onze koningin’ Maxima, Jorge Zorreguieta, zozeer zelfs dat hij een vriend was van de familie en dat nog is, waar Maxima hem minstens één keer een bedrag van ruim meer dan 100.000 euro heeft doen toekomen terwijl hij al paus was, geld door ons middels de belasting opgebracht…… (zegt overigens genoeg over pampa koningin Maxima en haar houding ten opzichte van de Videla junta, hoewel ze daar zogenaamd afstand van heeft genomen….) 

Eén van de weinige nog overgebleven foto’s waarop zowel Videla als Bergoglio (de huidige paus Franciscus) zijn te zien…..

Dat Franciscus een groot tegenstander was van de politieke bevrijdingstheologie bewijst al dat hij het eens was met de onderdrukking van het overgrote deel van Argentinië (en de rest van Latijns-Amerika)…… Voorts heeft hij niets ondernomen tegen het Videla regime terwijl hij op de hoogte was van het martelen van politieke gevangenen, de dodenvluchten* en het stelen van baby’s van die gevangenen…. Over macaber gesproken!!

Franciscus is een macabere homohater, eerst zeggen dat hij niets tegen homo’s heeft, om te vervolgen dat ze dat mogen blijven (alsof je dat zou kunnen veranderen… ha! ha!) als ze het maar niet ‘praktiseren….’ Later heeft deze paus gezegd dat het homohuwelijk een gevaar is voor de kerk en de mensheid…… Over macaber gesproken!! (en dan te bedenken dat ‘koningin’ Maxima deze paus steunt: ‘leuk voor de Nederlandse homo- en lesbogemeenschap…..’)

Als Franciscus de oorlog in Oekraïne een macabere achteruitgang vindt van de mensheid, hoe beoordeelt deze uiterst hypocriete rk leider dan de illegale oorlogen die de VS en de NAVO hebben gevoerd in het Midden-Oosten??** Alsof de wereld er door Oekraïne op achteruit is gegaan, terwijl de vernielingen en oorlogsmisdaden die de VS en de NAVO hebben aangericht en begaan in Afghanistan, Irak, Libië en Syrië gigantisch veel verdergaan dan wat Rusland zou hebben gedaan in Oekraïne, waar voor het laatste nog niet één onafhankelijk onderzoek is uitgevoerd waaruit zou blijken dat e.e.a. waar is of dat het Oekraïense propaganda betreft…… (waar het er zwaar op lijkt dat het laatste de waarheid veel dichter benadert >> neem de ‘Russische oorlogsmisdaden’ in Boetsja [Bucha], de lijken kunnen daar niet zolang na de Russische aftocht op straat hebben gelegen zonder te zijn opgezwollen en te zijn opengebarsten….) 

Paus Franciscus zou moeten beseffen dat juist hij een uiterst macabere erfenis vormt van een kerk die ongelofelijk veel bloed heeft vergoten en mensen heeft laten martelen (en doodmartelen), terwijl hij zoals gezegd moet worden gezien als een massamoordenaar vanwege zijn verbod op anticonceptie en zijn verbod op euthanasie velen een vreselijke dood heeft bezorgd en dat nog doet….. Hetzelfde is het gevolg van zijn verbod op abortus, waardoor veel vrouwen in arme katholieke landen tijdens of na de bevalling overlijden….. Franciscus beschuldigt vrouwen en meisjes die een abortus laten uitvoeren zelfs van het inhuren van een huurmoordenaar……***

Over macaber gesproken: hoe ziet deze paus het misbruik van kinderen door geestelijken van zijn kerk?? Hoe ziet hij het grote aantal misbruikte en vermoorde kinderen van de oorspronkelijke volkeren in Canada, waarvan een groot deel nog moet worden gevonden?? (waar hij de leiders van deze oorspronkelijke volkeren heeft geweigerd om in een museum van het Vaticaan te inventariseren hoeveel gestolen eigendommen van hun voorouders daar aanwezig zijn >> nogmaals: over macaber gesproken….)

Ondanks dat het meer dan duidelijk is dat het misbruik van kinderen vooral voortkomt uit het celibaat waarmee je seksueel gefrustreerden kweekt, weigert Franciscus het celibaat op te heffen….. Behoorlijk macaber!!

Gezien het voorgaande kan je niet anders dan de conclusie trekken dat paus Franciscus een macabere hypocriete ploert is!!

Tot slot nog even over de meer dan belachelijke en domme uitlatingen van de Russische minister van buitenlandse zaken Lavrov over nazi’s en Hitler (althans als e.e.a. juist is vertaald). Lavrov had alleen maar hoeven zeggen over het feit dat de Oekraïense president Zelensky Jood is dit niet wil zeggen dat het Oekraïense leger niet voor een groot deel bestaat uit (neo-) nazi’s, wat NB is bewezen!!! (neonazi’s die nu zelfs in het westen worden bejubeld…..) Voorts is het apartheidsregime in Israël, terwijl het Joden zijn, toch echt niets anders dan fascistisch, wat ze een paar jaar geleden nog eens hebben bewezen met het aannemen van de wet op de natiestaat….


(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

*   Dodenvluchten waarover Julio Poch opschepte dat hij piloot was geweest
van vliegtuigen die deze mensen in zee dumpten en reken maar dat hij dit
heeft gedaan, niet voor niets heeft deze hufter verklaard dat men het karwei had moeten afmaken >> het vermoorden door de junta van linkse studenten, vakbondsmensen enz. enz….. Zie o.a.:Julio Poch beroept zich op vluchtschema’s waarmee men gevangenen ‘liet verdwijnen…..’‘ en zie: Julio Poch op vrije voeten, maar of dat terecht is…….‘ (en zie de reacties onder dat bericht!!)

**  De VS voert in feite nog steeds oorlog in Syrië en Irak, waar de VS in het eerst genoemde land de olie- en gasvelden plus de ‘graanschuur’ van dat land illegaal bezet houdt en waar het terreurgroepen als ISIS en Al Qaida beschermt, terwijl de VS op elk moment nog steeds kan ingrijpen in Irak, waarvoor het een legermacht van enkele duizenden militairen apart heeft gehouden…… Door het bezet houden van dat gebied is het voor het Syrische bewind extra moeilijk om de wederopbouw uit te voeren van vooral door de VS veroorzaakte vernieling van het land, dit nog naast de illegale sancties die de VS en andere westerse landen het land hebben opgelegd, een schande van enorme proporties!! De VS heeft middels de CIA de ‘opstand’ in Syrië georganiseerd, een opstand die vooral door buitenlandse ‘moslims’ werd geleid…… Het was ook de VS die met hulp van Egypte en Saoedi-Arabië terreurgroepen als ISIS en Al Qaida uit Libië (totaal naar god geholpen door de VS en de rest van de NAVO) naar Irak heeft vervoerd om hen van daaruit over de grens met Syrië te helpen alvorens hen te bewapenen, te trainen en van rollend oorlogstuig te voorzien….. Ofwel de VS was en is hoofdverantwoordelijk voor de oorlog in Syrië…..

*** Zie: ‘Paus Franciscus beschuldigt vrouwen die een abortus laten uitvoeren van huurmoord……..

———————————

Zie ook: ‘Slachtoffers kindermisbruik van oorspronkelijke Canadese volkeren (door rk ‘geestelijken’) en hun stamhoofden bezoeken Vaticaan

Paus Franciscus ‘heeft pijn’ over 751 gevonden overblijfselen van kinderen oorspronkelijke bevolking Canada

Graven bij rooms-katholieke Canadese ‘kostschool’ bevatten de overblijfselen van 751 kinderen

Paus Franciscus toont zich andermaal een wolf in schaapskleren‘ 

Paus Ratzinger alias Benedictus XVI heeft keihard gelogen, Duitse katholieken woedend‘ Snap werkelijk niet dat er nog mensen zijn die de rk kerk bezoeken na alle kindermisbruik ellende…..

Duits rapport beschuldigt voormalig paus Benedictus XVI van toedekken seksueel misbruik in kerk

Paus Franciscus handhaaft het celibaat en de ondergeschikte rol van de vrouw in de rk kerk‘ Met een ‘mooie rol’ voor Ratzinger’.

Graven bij rooms-katholieke Canadese ‘kostschool’ bevatten de overblijfselen van 751 kinderen‘ En dat is nog maar het spreekwoordelijke topje van een enorme ijsberg……

Paus Franciscus verbiedt rk priesters nog langer homohuwelijken in te zegenen

Polen, het achterlijke EU broertje, heeft de nieuwe anti-abortuswet aangenomen‘ Met dank aan de rk kerk!!

Twee vrouwen staan in Polen terecht voor afbeelding van maria met aureool in regenboogkleuren

Coronavirusmaatregelen ‘heilzaam voor kindermisbruik’ en ander zwaar geweld achter de voordeur

Argentinië staat abortus toe tot 14 weken, zeer tegen de zin van de paus en….. ‘onze koningin’ Maxima

Abortus: christen fundi’s willen nog steeds hun wil opleggen aan vrouwen die over hun eigen lichaam beslissen

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving

Evelyn werd verkracht, raakte daardoor zwanger en werd in de gevangenis gezetEvelyn woont dan ook in het hoofdzakelijk rk land El Salvador….

Paus
Franciscus weet het zeker: het kindermisbruik door rk ‘geestelijken’ is
het werk van de duivel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha ha!

Paus Franciscus roept hypocriet op tot hervormingen, nadat hij zoveel zaken als verboden heeft verklaard en gehouden

Paus Franciscus doet hypocriete oproep kindermisbruik niet langer onder de mijter te houden‘ Zie wat betreft dat bericht ook:

Vaticaan maant bisschoppen niet te snel te reageren op beschuldigingen van kindermisbruik door rk geestelijken…..‘ (!!!!)

Pauspost: geen begrip van paus Franciscus voor mensen die hun geslacht laten veranderen…

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving

Paus Benedictus XVI: kindermisbruik gevolg van seksuele revolutie……

Kindermisbruik: rk oproep in The Guardian, het biechtgeheim ook voor kinderverkrachters te eerbiedigen………..

Miskraam: Maria Teresa Rivera vrij na bijna 5 jaar gevangenschap……. Viva El Salvador & paus Franciscus………

‘Urbi et orbi…..’ hypocriete praatjes van een valse profeet!

Slachtoffer bisschop Bluyssen niet ontvankelijk verklaart door inquisitie kindermisbruik rk kerk…….

Jorge Zorreguieta overleden, weer een fascistische misdadiger die het recht ontloopt………

Paus: kinderen slaan mag, als u maar de waardigheid bewaakt……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Videla dood, de reactie van ‘onze’ minister-president

Bergoglio nieuwe paus, ook al met een dubieus verleden‘ Als de vorige paus, Rrrratzinger die nog steeds als paus wordt aangesproken, deze schoft heeft een smerig nazi-verleden….

OM wil Zorreguieta niet vervolgen

Schiphol en ‘vakantieslachtoffers’ van onderbetaling bagageafhandeling en schandelijke hubfunctie

Ongelofelijk dat naast de allesoverheersende anti-Russische propaganda er wel volop tijd is voor de ‘ellende die slachtoffers’ overkomt als zij op reis willen via Schiphol, maar er bijvoorbeeld geen tijd is voor de genocide die in Jemen wordt uitgevoerd op de sjiieten, een genocide die intussen aan meer dan 500.000 mensen het leven heeft gekost, waaronder meer dan 100.000 kinderen en dat zijn NB cijfers van meer dan één jaar geleden….. 

‘Maar goed’, ik zal me ook eens met Schiphol bemoeien. Vandaag is de stelling in Standpunt NL op Radio1: ‘Een vliegvakantie moet niet meer vanzelfsprekend zijn’. Hoorde dat gisteren in het NOS Journaal op tv een man te horen was die op Schiphol in de rij stond en het gore lef had te stellen: “Het lijkt wel veevervoer…” Dat de NOS deze uitspraak in het tv Journaal heeft laten horen is een enorme schande, zeker als je bedenkt dat we over twee dagen de doden van de Tweede Wereldoorlog (WOII) herdenken, waar naast 20 miljoen Russen, Joden, Roma, Sinti, homoseksuelen en politieke gevangenen, een slachtoffergroep vormden van meer dan 6 miljoen mensen…..   

Ongelofelijk ook dat Standpunt NL in de uitzending deze uitspraak nog eens liet horen, alsof men niet meer weet dat de Joden, Roma, Sinti en homoseksuelen in veewagens per spoor werden gedeporteerd naar de vernietigingskampen…… SCHANDE!!!

Zaterdag moesten sommigen twee uur in de rij staan om door de security te komen. Beeld ANPFoto uit Parool artikel: ‘Opnieuw lange rijen op Schiphol, vluchten vertraagd‘ Gelukkig wordt in dat artikel niet gesproken over slachtoffers en veevervoer.

Dan over de toestand op Schiphol die veroorzaakt wordt door het uitbuiten van bagageafhandelaars, die loodzwaar werk moeten doen en daar gvd € 11,00 per uur mee verdienen…… Schiphol heeft in tegenstelling tot buitenlandse luchthavens meerdere bedrijven die de bagageafhandeling regelen, daarnaast wordt dit werk periodiek opnieuw uitbesteed, waardoor je kan begrijpen dat deze steeds goedkoper wordt en dat daarmee de arbeiders de klos zijn terwijl zij het zware werk moeten doen……

Voorts heeft Schiphol een hubfunctie, waardoor reizigers uit de ons omringende landen en zelfs nog wat verder weg goedkoper kunnen vliegen door eerst naar Schiphol te vliegen om daarna over te stappen op een ‘langeafstandsvliegtuig….’ Schiphol betaalt elk vliegtuig die deze functie vervult (en dus landt op het vliegveld) een bedrag van € 80,–…….. Daarmee worden de omwonenden in een groot gebied met giftige uitlaatgassen ‘bestookt’, gassen deels gevat in het kankerverwekkende ultrafijnstof en waarnaast omwonenden ook nog eens een enorme bak herrie voor de kiezen krijgen…… Bovendien is het uiteraard extra milieubelastend om een reis in tweeën te knippen, immers één keer extra opstijgen en landen….. De opvolgende kabinetten hebben deze hubfunctie niet alleen toegestaan maar ook gepromoot…… 

Ofwel de kabinetten Kok, Balkenende en Rutte hadden en Rutte 4 heeft totaal schijt aan de gezondheid van de bevolking en aan de klimaatverandering, immers men wist en weet ‘in Den Haag’ dondersgoed wat deze hubfunctie aan ellende bezorgt als het gaat om de volksgezondheid en het milieu….. de Nederlandse luchtkwaliteit behoort tot de slechtste van de EU lidstaten, jaarlijks overlijden hier 18.000 mensen jaren eerder en meestal na een akelig ziekbed alleen al door de langdurige inademing van auto-uitstoot….. En reken maar dat zich onder die overledenen rokers bevinden, immers veel beroepschauffeurs roken….. Daarover gesproken: aan roken overlijden op jaarbasis 20.000 mensen en ja ook die overlijden jaren eerder en evenzo na een akelig ziekbed….

Dezelfde kabinetten hebben de bevolking jarenlang voorgelogen (en het geboefte van Rutte 4 zal dit op zeker nog herhalen) dat Schiphol een belangrijk onderdeel vormt van onze economie, een leugen van gigantische omvang!!!* 

Presentator Niels Heithuis meende in het begin van de uitzending van Spraakmakers, waarvan Standpunt NL onderdeel is, te moeten zeggen dat het aantal bagageafhandelaars niets met de lange wachtrijen te maken heeft, een uitspraak die hij wijselijk niet nog eens herhaalde, immers het tekort aan deze arbeiders is de hoofdoorzaak van de lange wachtrijen…. Wat een enorme sukkel!!

Uiteraard zijn vakantiegangers die in de rij moeten wachten geen slachtoffers >> waar slaat het op??!!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

* Zie:Schiphol winstgevend en uiterst belangrijk voor de Nederlandse economie? Lees dit!‘ en zie:

Schiphol goed voor economie? Heel wat minder dan men je wil doen geloven

————————————–

Voorts zie:  Schiphol dat voor elk geland vliegtuig € 80,– betaalt, schrijft geheel hypocriet ‘groene obligaties’ uit‘   

 Air France-KLM
betaalt de top bonussen terwijl gewoon personeel salaris heeft moeten
inleveren of zelfs in grote getale is ontslagen
‘ Ook bagageafhandelaars werden ontslagen vanwege de Coronacrisis en velen van hen hebben een beter betaalde baan gevonden en zullen op zeker nooit terugkeren.

Nederland trots op de KLM aldus de VPRO: leve de miljarden aan belastinggeld die in dit ‘duurzame bedrijf’ worden gestoken‘ en zie:

KLM met een heel grote middelvinger voor het Nederlandse volk‘ (!!!!)

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid (!!!!)

KLM
krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers
kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende
‘ (!!!!) (tijdens de Coronacrisis) En dan te bedenken dat de KLM mensen letterlijk doodziek maakt >> wat een gestoord zootje…….

Schiphol mag groeien aldus o.a. Maxim Verhagen (ex-CDA-minister en voorzitter Bouwend NL)

WHO: geluidsoverlast leidt tot vroegtijdige dood >> omwonenden Schiphol verenigt u en klaag de staat aan!‘ (!!!!)

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden‘ (!!!!)

Schiphol
verlaagt tarieven vanwege grote aantal reizigers, dat weer zorgt voor
meer reizigers en het opnieuw verlagen van de tarieven……… ha! ha!
ha! Uh, o ja, gecondoleerd Eindhovenaren……
‘ (!!!!)

 

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie‘ (zie ook de links in dat bericht voor meer artikelen over het klimaatakkoord dat geen zoden aan de dijk zet)

Lelystad Airport: 47% van 1.200 inwoners in Gelderland, Overijssel en Flevoland ‘is voor vakantievluchten op Lelystad Airport’‘ (zie ook de links in dat bericht) 

Schiphol vluchten moeten kunnen groeien en Lelystad Airport moet open, juist vanwege de duurzaamheid aldus Elbers (KLM)‘ Ja ja, deze grofgraaiende leugenaar durfde wel……

KLM topman Elbers ‘de klos’, hij krijgt een salarisverhoging op ‘zijn schamele inkomen’ van maar 5%…….‘ (maart 2017) Terwijl ook toen het grondpersoneel fiks werd uitgebuit…..

Oostvaardersplassen: wel vliegtuigen, geen grote grazers………‘ (!!!!)

Dijsselbloem: Nijhuis, grofgraaier van Schiphol heeft de 9 ton, die hij vorig jaar bij elkaar graaide, meer dan verdiend!!!

Rechter past klassenjustitie toe op grondpersoneel KLM…..‘ (!!!!) en zie:

FNV delft onderspit in geschil met KLM, een sterk staaltje klassenjustitie!!

FNV wil ‘koninklijk’ predicaat afpakken van KLM….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
 

Mansveld (PvdA) houdt rekening met het afschieten van grote hoeveelheden ganzen, bij uitbreiding Lelystad ‘Airport…’

Lelystad
Airport: Kees Linse kritisch over uitbreiding van dit vliegveld, maar
vindt het onderzoek naar uitbreiding ‘goed werk…’ ha! ha! ha! ha!

Attje Kuiken voor uitbreiding vliegveld Lelystad……..‘ Kuiken is Tweede Kamerlid van de PvdA.

Lelystad ‘Airport’ moet tegen de trent in uitbreiden…………..

Lelystad Airport: Hans Alders heeft schijt aan het milieu en de burger

Patrick Lyoya het zoveelste (onschuldige) slachtoffer van politiegeweld in de VS: in het achterhoofd geschoten na een verkeerscontrole, ofwel geëxecuteerd….

Je zou toch denken dat de politie in de VS lering heeft getrokken uit de Black Lives Matter (BLM) protesten, die op gang kwamen na de moord op George Floyd >> op straat in 9 minuten tijd gewurgd door de psychopathische agent Derek Chauvin…. (één van de weinige agenten die werd veroordeeld voor moord op een gekleurde….) De moord op Floyd was de druppel die een enorm vat deed overlopen, een vat gevuld met discriminatie, etnisch profileren en moord tegen/op gekleurden door de politie van de VS….. Machteloze woede die werd geuit in enorme protesten van de gekleurde bevolking in de gehele VS en zelfs daarbuiten was het resultaat van deze walgelijke moord, politiemoord die duizenden gekleurden en hun nabestaanden eerder moesten ondergaan…… Afgelopen jaar werden er door de politie van de VS 1.000 mensen vermoord (en reken maar dat het echte cijfer nog hoger ligt….), waaronder uiteraard onevenredig veel gekleurden en voor het grootste deel mensen die niet waren gewapend…… Kortom de politie in de VS is voor een flink deel racistisch en daarmee fascistisch…..

En weer is er een onschuldige gekleurde vermoord, CARE2 komt met een petitie voor deze man met de naam Patrick Lyoya, die onlangs op 26 jarige leeftijd werd vermoord bij een verkeerscontrole. Lyoya gaat op de loop, niet zo vreemd als je ziet hoe vaak gekleurden tijdens verkeerscontroles worden vermoord door de politie. De agent weet Lyoya tegen de grond te werken en probeert tevergeefs een stroomstootwapen* te gebruiken daar Lyoya het wapen weet af te houden, waarop de agent zijn pistool tegen het achterhoofd van Lyoya drukt en schiet….. Een overduidelijke executie, hoewel bijvoorbeeld het AD daar niet van overtuigd is (schande!!) en het woord tussen aanhalingstekens plaatste….. 

Weer een politiemoord in de VS dat de rest van de wereld meent te moeten aanspreken op het schenden van mensenrechten, het vasthouden van mensen die volgens de VS vrij zouden moeten rondlopen en het land dat zegt democratie te verdedigen en te willen brengen in landen waar deze grootste terreurentiteit niets te zoeken heeft…… In werkelijkheid is de VS de grootste mensenrechtenschender om te beginnen in eigen land, waar het de gekleurde bevolking nog steeds behandelt als derderangs mensen en waar deze bevolking, een minderheid, onevenredig vaak in de gevangenis zit….. Voorts wordt het deze mensen steeds moeilijker gemaakt om te stemmen (voor zover ze al de kans kregen om te stemmen), zo zijn er de laatste paar jaar in meerdere staten van de VS wetten aangenomen die het voor het grootste deel van de gekleurden praktisch onmogelijk maakt om te kunnen stemmen……. 

Dan zijn er nog de meer dan 80.000 mensen die in de gevangenis (de VS heeft verreweg de grootste ‘gevangenis bevolking’) in isolatiefolter worden gehouden, velen zelfs meer dan tien jaar, één van de ergste vormen van marteling die mensen lichamelijk en geestelijk kapot maakt…. Zoals je begrijpt: ook deze manier van folteren wordt onevenredig vaak gebruikt tegen gekleurden, die dan ook onevenredig vaak (en in heel veel gevallen onterecht) in de gevangenis zitten….. Ook het feit dat honderdduizenden mensen op straat moeten leven is een schending van mensenrechten, wat ook geldt voor het feit dat een enorm grote hoeveelheid mensen inde VS zich geen ziektekostenverzekering kan permitteren, waardoor ze bijvoorbeeld kunnen fluiten naar kankerbehandelingen >> een grove schending van mensenrechten….. Verder gaan zo’n 14 miljoen kinderen in de VS met honger naar school, niet omdat de ouders geen tijd hebben voor het ontbijt, maar simpelweg omdat ze er het geld niet voor hebben, ondanks dat deze mensen maar al te vaak één of meer banen hebben…..

Over gevangenissen gesproken: het is al lang geen geheim meer dat de VS door de CIA gerunde geheime gevangenissen heeft in het buitenland, waar mensen worden gemarteld en niet zelden zelfs worden doodgemarteld….. Een niet geheime gevangenis waar vreselijk is gemarteld is Guantanamo Bay, waar het vasthouden van mensen in kooien al een vorm van marteling is en mensen zelfs zonder te zijn veroordeeld soms meer dan 15 jaar gevangen zitten en ook dat is een vreselijke geestelijke en lichamelijke marteling!!

Wat betreft het brengen van democratie, die in de VS in feite al niets voorstelt, is de VS uiterst bizar bezig, zo worden de vreselijkste dictaturen zoals Saoedi-Arabië gesteund door de VS dat zelfs meehelpt aan de (echte) genocide die deze reli-fascistische soennitische staat uitvoert tegen de sjiitische bevolking van Jemen…. Verder is het algemeen bekend dat de VS opstanden en staatsgrepen tegen democratisch gekozen regeringen en presidenten organiseert, regisseert en betaalt, voorbeelden te over zoals Oekraïne om er één te noemen……. Het enorme geweld van de VS is niet te vergelijken met wat Rusland deze eeuw aanrichtte en al helemaal niet met wat er in Oekraïne gebeurt, waar de ergste oorlogsmisdaden zijn begaan door de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger, die er totaal een moeite mee hebben om de eigen bevolking te lijf te gaan om dit vervolgens in de schoenen van Rusland te schuiven, een false flag operatie noemt men dat en daarin zijn deze bataljons getraind door de specialist op dat gebied: de CIA!!

Zoals gezegd: de VS is de grootste terreurentiteit ter wereld en ondanks al de door haar gevoerde illegale oorlogen, worden deze vereniging van terreurstaten geen sancties opgelegd, nee het westen steunt zelfs de illegale sancties die de VS oplegt aan haar niet welgevallige landen, waardoor al honderdduizenden doden zijn te betreuren, in feite vermoord door de VS, zoals de vijf miljoen mensen die alleen deze eeuw al in door de VS begonnen illegale oorlogen zijn vermoord….. Neem bijvoorbeeld de sancties van de Clinton administratie tegen Irak, waardoor meer dan 500.000 kinderen om het leven zijn gekomen, waarover één van de hoofdverantwoordelijken Albright, destijds minister van BuZa, jaren later nog liet weten dat de moord op deze kinderen gerechtvaardigd was en dat ze daar geen spijt over had…… In Venezuela waren begin vorig jaar al 100.000 doden te betreuren door illegale VS sancties tegen dat land, dat aantal moet in tussen fiks zijn gestegen….. 

Wij mogen de petitie van het Care2 team ook tekenen, dus doe dat ajb en geeft het door!! Er moet een eind komen aan het politiegweld van de politie in de VS tegen gekleurden!! (en dat geldt voor alle westerse landen waar de politie zich schuldig maakt aan etnisch profileren, zoals in ons land…..)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in
deze
vertaalapp
,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)

Justice for Patrick Lyoya, Who Was Murdered by a Grand Rapids Police Officer During a Traffic Stop

Patrick
Lyoya, a 26 year old refugee from the Congo, had a full, bright future
ahead of him. But like so many other victims of police brutality in the
United States, his life was tragically cut short. Despite
efforts by the Grand Rapids Police Department to reframe this incident
as a tragic accident, Lyoya was killed execution style, with a gun
placed directly on the back of his head.
 

 

We cannot let Patrick’s story simply fall out of the news cycle and fade into history, and we must call this death what it is: a violent murder. Grand Rapids Police Officer
Christopher Schurr must be held accountable for the brutal killing of Patrick Lyoya.

 

Despite widespread calls for reform, police killings have not declined in the past few years. Between April 2021 and April 2022, over 1,000 people in the U.S. were shot and killed by police officers.
Data has shown for decades that Black men are disproportionately likely
to be stopped, brutalized, and killed by police officers compared to
their white counterparts. There is no excuse for this incident and we must not be silent while Lyoya’s
killer walks free — and on paid leave, no less. Sign the petition to demand Officer Christopher Schurr be fired and charged with murder.

 

Thank you,

Lauren

Care2 Petitions Team

P.S. Patrick Lyoya
was shot in the back of the head during a traffic stop. Demand justice.

 

     Sign Now     

 

 Hier de petitietekst:

Justice for Patrick Lyoya, Who Was Murdered by a Grand Rapids Police Officer During a Traffic Stop

 

  • van: Care2 Team
  • ontvanger: Grand Rapids Police Department

Patrick Lyoya, a 26 year old refugee from the Congo, had a full, bright
future ahead of him. But like so many other victims of police brutality
in the United States, his life was tragically cut short. Despite efforts by the Grand Rapids Police Department to reframe this incident as a tragic accident, Lyoya was killed execution style, with a gun placed directly on the back of his head. We cannot let Patrick’s story simply fall out of the news cycle and fade into history, and we must call this death what it is: a violent murder. The officer responsible must be held accountable!

Sign now to demand the officer who committed this atrocity is fired and charged with murder!

Despite widespread calls for reform, police killings have not declined in the past few years. Between April 2021 and April 2022, over 1,000 people in the U.S. were shot and killed by police officers.
Data has shown for decades that Black men are disproportionately likely
to be stopped, brutalized, and killed by police officers compared to
their white counterparts. If America is supposed to be the “land of the
free,” why are cops allowed to kill Black people without facing
consequences?

Grand Rapids is no stranger to police brutality.
Just five years ago, officers held innocent teenagers at gunpoint. A
few months later, officers looking for a middle-aged woman handcuffed an
11-year old girl and held her at gunpoint. In the midst of the police
brutality protests in the summer of 2020, an officer even shot a
protester in the face with a gas canister. It is time the police in this community faced consequences for their actions, which can have deadly consequences.

Traffic
stops should never end in the murder of a civilian. There is no excuse
for this incident and we must not be silent while Lyoya’s killer walks
free! Black lives matter, and we must prove that they matter by holding
this officer accountable for murder. Sign the petition now if you agree!

      Sign Now     

===============================================

* Het stroomstootwapen of taser is een walgelijk martelwerktuig dat nu ook door onze politie mag worden
gebruikt, ondanks waarschuwingen van o.a. de politie van New York die het
wapen heeft verboden voor gebruik door haar agenten, daar er teveel mensen zijn overleden nadat ze werden ‘getaserd….’

——————————-

Zie ook: ‘Politie VS vermoordde in 2020 ‘maar liefst’ 981 mensen de teller voor 2021 staat op 900……..‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over o.a. BLM!!)

Voor meer berichten over: politie VS, BLM, discriminatie, etnisch profileren, taser,  mensenrechten, racisme, en/of democratie, klik op het betreffende label direct onder dit bericht.

Oekraïne: een rondgang in uiterst hypocriete westerse anti-Russische propaganda

Dagelijks worden de westerse volkeren overspoeld met anti-Russiche propaganda en de reguliere westerse (afhankelijke) media staan geen kritiek toe op die propaganda, nee men schreeuwt nog harder om censuur van elke kritiek, alsof berichten die het opnemen voor Rusland en kritiek leveren op die westerse propaganda met elke letter een Oekraïner doden….. (een uitspraak bvan Caitlin Johnstone) In werkelijkheid gaat het hier amper over 1% van berichtgeving ten opzichte van de westerse anti-Russische propaganda….. Waarom is men dan zo bang voor deze propaganda? Is men bang dat de waarheid op deze manier boven tafel zal komen? ha! ha! ha! ha! ha! Die 1% aan berichten waarin het wordt opgenomen voor Rusland bereiken de gemiddelde westerse burger niet eens, deze mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze zelfs als ze op straat wordt gevraagd naar de situatie in Oekraïne, men de propaganda die men dag in  dag uit over zich heen krijgt zo kan oplepelen en waarbij deze mensen werkelijk denken de waarheid in pacht te hebben….. 

 Victoria
Nuland: Ukraine Has “Biological Research Facilities,”
Worried Russia May Seize Them

Victoria Nuland, VS staatssecretaris van buitenlandse zaken, gaf
begin maart dit jaar toe dat er laboratoria in Oekraine zijn waar de
VS en Oekraine biologische wapens ontwikkelen voor
oorlogsvoering….. Nog steeds wordt dit in de westerse media
afgedaan als een complottheorie, moet je nagaan…….

De westerse propaganda gaat zover dat men bij berichtgeving over Oekraïne nog net vermeld dat een nieuwe claim van de dictatoriale Oekraïense regering, niet onafhankelijk zijn bevestigd….. Belachelijk genoeg stelt men dan na een paar uur dat e.e.a. echt is gebeurd, terwijl er nog geen westerse journalist heeft kunnen controleren of dit klopt, laat staan dat er een onafhankelijk onderzsoek is ingesteld naar deze claims, dit gebeurt van zendgemachtigden als BNR tot zelfs de BBC (hoewel de laatste meer en meer de berichtgeving van de Oekraïense regering onmiddellijk als waarheid brengt…..)…. Het is dan ook zo dat berichtgeving uit steden waar werd gevochten en waar de Russen weer zijn vertrokken, in eerste instantie van de Oekraïense overheid komt, die alleen nog staats gecontroleerde media toestaat, terwijl de westerse journalisten pas worden toegelaten als het de die overheid uitkomt. Waarom bijvoorbeeld werden westerse journalisten pas dagen na het vertrek van de Russen toegelaten in Boetsja? Simpel daar men de boel nog moest aankleden als een massamoord van de Russen…. Zoals ex-VN wapeninspecteur Scott Ritter volkomen terecht opmerkte: als de lijken die daar op straat lagen daar al dagen hadden gelegen zouden ze opgezwollen zijn geweest en zelfs zijn opengebarsten….* Wat Ritter kan bedenken moeten journalisten toch ook kunnen bedenken, echter zij mogen niet afwijken van de leidende anti-Russische propaganda……. Al moet ik toegeven dat er grote vraagtekens gezet moeten worden bij de kennis en kunde van heel veel journalisten die met hun praatjes amper of niet het niveau van een slechte reclame overstijgen……

                    Ukraine “Massacre” Result of Artillery Most likely Fired **by** Ukraine
                                  

Het VPRO Radio1 geschiedenisprogramma OVT dat zich niet zelden schuldig maakt aan geschiedvervalsing, heeft zich de eerste weken na de Russische inval in Oekraïne voornamelijk beziggehouden met het brengen van anti-Russische propaganda, alsof men onderdeel was van een staatspropaganda zender (wat Radio1 maar al te vaak is….) Dit terwijl de presentatoren zich voordoen als intellectuelen, vooral de morsige presentator Jos ‘et cetera, enzovoort, und so weiter’ Palm maakt zich daar schuldig aan. (voor blunders  van deze hufter klik op het label OVT direct onder dit bericht) Nog steeds komt OVT elke week terug op Oekraïne, of heeft weer een ander verhaal dat Rusland door de bagger trekt…. Nooit heeft dit programma hetzelfde gedaan met de VS, terwijl die grootste terreurentiteit ter wereld oneindig veel oorlogsmisdaden meer heeft begaan dan Rusland…… Nee met fikse regelmaat wordt de VS zelfs geroemd, terwijl deze vereniging van terreurstaten alleen deze eeuw al verantwoordelijk is voor meer dan 5 miljoen doden in haar illegaal gevoerde oorlogen, het aantal (ook zwaar) gewonden is uiteraard vele malen hoger, oorlogen die bovendien miljoenen mensen op de vlucht hebben doen slaan en die terreur hebben gekweekt op de straten van vooral West-Europa….. 

Vorige week had men het in OVT o.a. over Slangeneiland, waar zeer dappere Oekraïense soldaten de middelvinger zouden hebben opgestoken naar de Moskva, de intussen gezonken Russische kruiser, waarbij ze iets zouden hebben geroepen als “Krijg de klere”. Echter niets over de Oekraïense video waarop een Oekraïense militair werd neergeschoten vanaf dat marineschip, een fake video zoals later bleek maar waarover men liever niet spreekt in het westen zoals men er ook het zwijgen toe doet als het gaat om het grote gehalte aan neonazi-bataljons in het Oekraïense leger…… Waar ‘onze premier’ Rutte zelfs een krans heeft gelegd bij het monument voor deze neonazi’s die in Oost-Oekraïne omkwamen bij het bombarderen van de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk, waarbij deze neonazi’s vanaf 2014 meer dan 13.000 mensen hebben vermoord, alweer een zaak waarvoor westerse media geen belangstelling hadden en hebben…..

Zoals de andere westerse media bracht CBC Radio 1 afgelopen dinsdag in het nieuws van 4.00 u. (CET) het bericht dat Lavrov het westen heeft gewaarschuwd en daarbij nog eens wees op het feit dat men elkaar beloofde de ander niet te lijf te zullen gaan met kernwapens, wat men in het westen uitlegde dat Putin al met z’n vinger op de nucleaire knop zou zitten, klaar om deze in te drukken…… Ik weet niet of Lavrov tijdens die persconferentie nog eens heeft gewezen op het feit dat destijds president Obama (met als vicepresident Joe Biden) en de Britse premier May in 2015 hebben gesteld het kernwapen niet langer als afschrikkingswapen te zien, maar als eerste aanvalswapen….. Toen deze 2 dat wereldkundig maakten was daar amper kritiek op in de westerse media, echter toen Putin een paar maanden later noodgedwongen hetzelfde liet weten stond het westen op de kop >> hoe ongelofelijk hypocriet moet je zijn??!!!

Wat betreft westerse hypocrisie even een zijstap: Australische politici stonden en staan nog op de kop vanwege het veiligheidsverdrag dat China sloot met de Salomonseilanden, terwijl die eilanden 2.000 kilometer zijn verwijderd van Australië!! Vorig jaar sloot het zwaar hypocriete Australië een militair pact met de VS (dat toch al uitmaakt wat Australië wel en niet mag doen zonder haar instemming) en Groot-Brittannië (een pact onder de naam AUKUS), NB een pact dat is gericht tegen China!!! Een paar maanden geleden sloot Australië bovendien een militair pact met Japan en ook dat pact is gericht tegen China!! 

Afgelopen donderdag in het CBC nieuws van 4.00 u. (CET) het bericht dat de voorzitter van de Europese Unie, hare kwaadaardigheid vond der Leyen (die niet eens democratisch werd gekozen!!) het afsluiten van gas voor Polen en Bulgarije door Rusland, daar deze landen weigeren te betalen in roebels, dit ziet als een wapen van Rusland, waar ze dit bovendien aanduidt als chantage…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dezelfde von der Leyen heeft de EU aangezet tot het nemen van sancties tegen Rusland vanwege de actie in Oekraïne, juist dat en andere zaken zelfs als sport werden en worden gebruikt als wapen en als chantage middel tegen Rusland!! En nogmaals: het westen heeft Rusland zelf aangezet tot deze actie** en dan nu een grote bek opzetten en het westen voorstellen als slachtoffer is van een hypocrisie die alle grenzen van het toelaatbare tart, zeker als je bedenkt dat ook de EU amper of geen kritiek had op de illegale oorlogen van de VS die zo enorm veel meer slachtoffers hebben geëist dan de actie van Rusland in Oekraïne en waarbij het aantal oorlogsmisdaden niet meer is te tellen…….. In hetzelfde nieuwsbericht van deze Canadese zender het bericht dat het Canadese parlement unaniem de actie van Rusland in Oekraïne als genocide voorstelt en dat op basis van uiterst onbetrouwbare berichtgeving door het Oekraïense bewind, waarvoor nog niet in 1 van deze berichten onafhankelijk zijn bevestigd, wat ook onmogelijk is gezien wie Oekraïne toelaat tot plekken waar volgens haar Rusland oorlogsmisdaden zou hebben gepleegd…..

Alweer op CBC Radio 1 maar dan ‘s avonds na 23.00 u. over wat zich in Oekraïne afspeelt en dat op een manier die sterk lijkt op de situatie in Groot-Brittannië voorafgaand aan de Eerste Wereldoorlog, dus veel verhalen over de ellende onder Oekraïners waarbij men huilende vrouwen en kinderen laat horen en zo haatzaait tegen Rusland, of beter gezegd dit land volkomen demoniseert……. Trouwens dat gebeurt in praktisch alle westerse landen, waardoor het niet vreemd is dat mensen die bij programma’s mogen inbellen regelmatig volkomen hun dak uitgaan….. Uiteraard heeft dit gevolgen voor mensen van Russische komaf die in het westen wonen en die in meerdere landen al zijn aangevallen alsof zij opdracht hebben gegeven om Oekraïne aan te vallen en dan te bedenken dat het westen 8 jaar lang haar hypocriete kop heeft gehouden over de oorlogsmisdaden van het Oekraïense leger tegen de burgers in Luhansk en Donetsk……

In hetzelfde programma op CBC Radio 1 het bericht dat Polen van de rest van de EU eist te stoppen met het invoeren van Russisch gas, daar Rusland zoals gezegd de gaskraan naar Polen (en Bulgarije) heeft dichtgedraaid….. Intussen laat Polen haar vele steenkoolcentrales op volle toeren draaien, uiteraard ook met de bedoeling om elektriciteit te exporteren naar andere EU landen….

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

*  Zie: YouTube online censuur van o.a. video’s die aantonen dat de situatie in Oekraïne heel anders is dan voorgesteld in het westen‘ (!!!!)

** Zie: ‘Bob Rae (Canadese ambassadeur VN) vindt dat Rusland en de VS het vetorecht in VN Veiligheidsraad moet worden ontnomen

—————————————————

Zie ook:  Oekraïne:
het westen heeft zakelijk bewezen totaal onbetrouwbaar te zijn.
Baerbock (min. BuZa Duitsland) doet overbodige beloften aan de Baltische
staten
‘ (!!!!)

Vredesmarsen in Duitsland gedemoniseerd vanwege Oekraïne‘ (!!!!)

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis‘ Terwijl de vrouw van deze schoft, Killary Clinton als minister van BuZa onder Obama 5 miljard dollar vrijmaakte om een opstand en coup te organiseren in Oekraïne…..

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’‘ Terwijl de EU is volgepropt met kernwapens van de VS en de VS zogenaamd een raketschild heeft gebouwd in Polen, Roemenië en Tsjechië, waarvan de afzonderlijke raketten in zeer korte tijd kunnen worden voorzien van meerdere al aanwezige kernkoppen, waarmee men Russische steden kan vernietigen……

VS is plotseling ‘bezorgd’ over mensenrechtenschendingen in India, reden: India steunt Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne: als je
voelt dat je wordt gemanipuleerd is het omdat dit een feit is, plus ‘het
gebruik van chemische wapens’ door Rusland
‘ (!!!!)

Oekraïne: de oorlog wordt door grote bedrijven misbruikt om regels voor meer duurzame landbouw tegen te houden……

Rusland uit UNHRC gezet waarvan Saoedi-Arabië eerder voorzitter was…….‘ (!!!!)

Canada heeft besloten ‘verantwoorde olie’ te winnen in oceaan op 1 kilometer diepte……..
‘Verantwoorde olie’, dus niet uit Rusland, olie uit de VS,
Saoedi-Arabië of de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is blijkbaar wel
verantwoord…… ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne: oliemaatschappijen en hun aandeelhouders zijn (misdadige) oorlogswinstmakers

Oekraïne: een door de VS gefabriceerde wereldcrisis

Oekraïne: grof geweld tegen vluchtende Roma, hoe bedoelt u dat dit land niet fascistisch is…..‘ (!!!!)

VS: het uiteindelijke doel is niet Rusland maar China

Was de Bucha slachting in scene gezet?‘ (!!!!)

De Oekraïense president Zelensky is een dictator‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Ukraine’s Roma refugees recount discrimination en route to safety‘ een artikel van Al Jazeera. 

Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger‘ (!!!!)

VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (!!!!) (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende‘ (!!!!)

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne‘ (!!!!)

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media‘ (!!!!)

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen
‘ Zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

———————————–

Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, de VS het land waar men echt bang voor zou moeten zijn: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, laat staan dat men dat land demoniseert, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland, terreur die niet met een pen is te beschrijven…..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

CIA
en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

CIA
erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’,
die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA
valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….
‘ (!!!!)

Massamedia
VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg
‘fake news’ ofwel leugens brengen……..
 

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Al
Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme!
ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met
terreurorganisaties gehaald!!) 

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VS
centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland
de oorlog………
 

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ (!!!!)
Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken en geen ander westers land
heeft opgeroepen om de VS daarvoor te sanctioneren……

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd)
VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Koningin Wilhelmina, een leven voor de troon, ofwel geschiedvervalsing van de bovenste plank

Zag afgelopen woensdag in het menu van NPO 2 (wat mij betreft nog steeds Nederland 2, hoewel ik nooit meer kijk) bij het programma: ‘Wilhelmina, een leven voor de troon’. >> ‘Vanwege de economische crisis schrapt Wilhelmina de officiële ontvangsten en galakleren. Er komt weer meer kleur in de Oranje-familie door het huwelijk van Bernhard en Juliana’.

Voor degenen die niet weten om wie het hier gaat: Wilhelmina was eertijds de koningin van Nederland en Juliana was haar enig kind dus kroonprinses, zij trouwde in 1936 met Bernhard von Lippe-Biesterfeld. Met de economische crisis wordt die van de 30er jaren van de vorige eeuw bedoeld. 

Met het schrappen van officiële gelegenheden en galakleren bedoelt men nu dat Wilhelmina meeleefde met de grote arme onderlaag in de maatschappij, wat maar zeer de vraag is, zo medelevend was Wilhelmina niet, zo verbood ze dat er in een gebied van 30 kilometer rond haar paleis Het Loo vluchtelingen uit nazi-Duitsland werden opgevangen, of het nu Joden, Roma, Sinti, homo’s dan wel politieke vluchtelingen betrof…… Voorts heeft ze nooit commentaar geleverd op het beleid van bijvoorbeeld de regering Colijn, die de armen het vel over de oren trok…… De vrouw van Colijn presteerde het om op de trappen van het Binnenhof het volk toe te voegen dat je van vissenkoppen een heerlijke soep kon maken….. Ik sprak over vluchtelingen die in Nederland werden toegelaten, echter dat waren er bepaald niet veel, zo zijn er grote hoeveelheden Joden en andere vluchtelingen aan de grens teruggestuurd, regelrecht in de armen van de Gestapo of de Grüne Polizei (ook wel aangeduid als Ordnungspolizei), waarna hun lot was bezegeld……

Het meest wrange in de menutekst van NPO 2 vond ik wel de vaststelling dat er kleur in de Oranje-familie kwam met het huwelijk tussen Bernhard en Juliana. Ten eerste: het gaat hier niet om de familie Oranje, daarmee had Wilhelmina alsook het huidig koningshuis niets te maken. Niet voor niets weigert deze familie om DNA af te staan om deze te kunnen vergelijken met de stoffelijke overschotten van de echte Oranjes uit de 16de en 17de eeuw….. Ten Tweede: waarom wordt Bernhard eerst genoemd en daarna pas de latere koningin Juliana? Niet moeilijk te bedenken daar Oranje-klanten Bernhard nog steeds vereren en Juliana als een gemankeerde koningin zien die zich verliet op gebedsgenezers en liet zien dat ze pacifist was….. Dacht eerst dat het programma van koningshuis-bipslikkers Evangelische Omroep (EO) kwam, echter het is een programma van de zogenaamd onafhankelijke zendgemachtigde NPR….. Ofwel ook die zendgemachtigde laat niet alleen zien een fiks gekleurd beeld te hebben van het koningshuis, maar ook bewondering te hebben voor Bernhard, die NB tijdens de oorlog een brief aan Hitler schreef , waarin hij stelde wel stadhouder voor hem in Nederland te willen worden….. Ten derde: het huwelijk dat kleur bracht in de Oranje familie? De kleur zwart wel te verstaan, immers Bernhard trouwde met Juliana in gitzwart SA of SS uniform, een feit dat men na de oorlog op alle manieren heeft willen ontkrachten, als zou in feite iedere Duitser wel banden hebben gehad met het nazi-bewind, maar daar niet echt achterstond….. Tijdens het huwelijk waren een aantal foute Duitsers aanwezig, familie van Bernhard die ook in nazi-uniform waren gekleed en die de Hitlergroet brachten, dit geteisem vroeg het orkest foute Duitse muziek te spelen en groette de dirigent met de Hitlergroet en eiste dat hij deze terugbracht, echter deze weigerde waarop een rel ontstond die Wilhelmina suste door de dirigent te laten vervangen……

De latere prins Bernhard in SA uniform…

Wilhelmina en Bernhard die samen in Londen verbleven tijdens de Tweede Wereldoorlog (ofwel Wilhelmina was zo begaan met haar volk dat ze vluchtte naar Londen) hadden het plan opgevat om na de oorlog het parlement buiten werking te stellen, daar men vooral het communistisch verzet vreesde, waar veel studenten deel van uitmaakten die bovendien plannen hadden om na de oorlog de politiek in te gaan en minstens een socialistisch bewind na te streven….. Vanwege die plannen moest Wilhelmina aftreden in 1948….. Bernhard heeft verder tijdens de oorlog flink z’n best gedaan om het linkse jonge verzet in Nederland door de Duitsers om zeep te laten helpen en dat is hem deels nog gelukt ook….. Wat mij betreft is het zeker dat hij de sleutelfiguur was achter de mislukking van de geallieerde operatie Market Garden, zodat de nazi’s tot bijna het eind van de oorlog tijd hadden om het communistisch verzet dat zich vooral in het gebied boven de grote rivieren bevond, voor een groot deel op te rollen en de leden daarvan te vermoorden (daarbij zijn ook nog smerige spelletjes gespeeld waar verzetsmensen tegen de lamp liepen door verraad vanuit Londen, het Englandspiel noemt men dat en gegarandeerd dat ook hierin Wilhelmina en Bernhard de hand hadden….)……

joodse vluchtelingen worden tegengehouden bij winterswijkJoodse en andere vluchtelingen uit nazi-Duitsland werden teruggestuurd, hier controle aan de grens waar deze mensen uit de trein werden gehaald om terug te worden gestuurd naar een akelig lot…….

En nee, als je nog jong bent kan je deze zaken onmogelijk weten, daar men het liefst zo min mogelijk wil vertellen over wat er is gebeurd in de oorlog….. Het is dan ook een enorm schandaal dat de laatste archieven over WOII pas in 2050 mogen worden geopend, althans als ze dan al niet zijn vernietigd….. De voormalige premier Balkenende opperde tijdens zijn premierschap al eens om deze archieven te vernietigen en anders voorgoed gesloten te houden, deze gemuteerde Zeeuwse kleiaardappel zou NB geschiedenis hebben gestudeerd, deze mafketel mag nog steeds lesgeven aan de universiteit….. SCHANDE!!!

Wilhelmina, een leven voor de troon….. Waarna op de site is te lezen: Intrigerende inkijk in het leven van een zwaar beproefde, lastige én idealistische vorstin. ha! ha! ha! ha! ha! Je reinste kul en geschiedvervalsing!! (idealistisch >> ja, het buitenspel zetten van de democratie en het onder de knoet houden van de grote onderlaag!!)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Zie ook: ‘Hoe lang wil ‘onze’ koning nog koning zijn: ofwel onvervalste Oranje propaganda‘ Ook met aandacht voor WOII.

Fasseur steekt Wilhelmina geschiedvervalsingsveren in de reet…..‘ Eén van de vele pogingen om Wilhelmina als heldhaftig en begaan met ‘haar volk’ voor te stellen… Zie wat dat betreft ook: 

Koolhaas kent geheime Wilhelmina archieven WOII……….. ha! ha! ha! ha! ha!‘ Koolhaas is schaatsanalist en ‘geschiedkundige’ die in OVT wel eens laat weten dat hij en de presentators van dit programma graag meedoen aan geschiedvervalsing, zeker als het om het koningshuis gaat…..

Koningshuis en antisemitisme na WOII

Market Garden 70 jaar…….. Geschiedvervalsing alom!

—————————————————-

En terzijde: ‘PVV wil excuus voor wegkijken in WOII

Media werken mee aan ontkenning klimaatverandering die NB is toegegeven door Total, Exxon en Shell

Het Care 2 team is een petitie gestart tegen The New York Times (NYT) en The Washington Post (WaPo), daar deze twee grote mediaorganen totaal geen aandacht hebben gegeven aan een protest van meer dan 1.000 wetenschappers wereldwijd tegen het aanjagen van de klimaatverandering en de veel te geringe actie die daarop wordt genomen, waarmee deze media zich in feite schuldig maken aan ‘klimaat ontkenning’ 

Ofwel NYT en WaPo gedragen zich als klimaatsceptici, die zich verzetten tegen de maatregelen die worden genomen om de klimaatverandering nog enigszins af te remmen, terwijl die maatregelen al totaal onvoldoende zijn en de grenzen die gesteld zijn aan een CO2 en andere broeikasgassen uitstotende maatschappij in de toekomst toch al niet gehaald kunnen worden…… Trouwens niet zo vreemd dat NYT en WaPo zich zo gedragen immers deze media zijn in handen van spuugrijke figuren (zo is WaPo van opperploert Bezos) en dat soort geteisem is nu eenmaal grootaandeelhouder in hele foute bedrijven als wapenindustrie, oliemaatschappijen en farmaceutische bedrijven >> dus zo min mogelijk of helemaal geen kritiek op die bedrijven, sterker nog als het even kan kritiek onderuit halen!!

Echter onthoud dat het niet alleen NYT en WaPo zijn die net doen of de neus bloedt, ook veel andere media behorend tot de reguliere pers hebben het protest van deze wetenschappers niet gemeld, zo kon ik voor Nederland alleen de NOS vinden die melding maakte van wetenschappelijk protest in Den Haag (daarvoor gebruikte ik een paar zoekopdrachten, het is mogelijk dat met meerdere zoekopdrachten er meer resultaten naar voren komen, echter de tijd daarvoor ontbreekt mij)

Voor de klimaatsceptici nog het volgende: alleen door luchtverontreiniging sterven jaarlijks wereldwijd 8,3 miljoen mensen jaren voortijdig (en dat meestal na een akelig ziekbed), ofwel alleen daarom moeten we al een veel schonere manier van energieopwekking nastreven en gezien het enorme aantal doden is dat de allerhoogste tijd!!* Daarnaast hebben Total, Exxon, en Shell al in respectievelijk begin 70er jaren, halverwege de 70er jaren en eind 80er jaren van de vorige eeuw uit eigen diepgravend onderzoek geconcludeerd dat de mens de relatief snelle klimaatverandering veroorzaakt door de verbranding van fossiele brandstoffen…..** Deze maffialeden hebben daarna ‘wetenschappers’ ingehuurd om het tegenovergestelde te beweren….*** Daarmee zijn de opvolgende toppen van deze bedrijven in feite schuldig aan massamoord, gezien het grote aantal doden dat is te betreuren door weergerelateerde rampen, veroorzaakt door de klimaatverandering…… Shell heeft haar onderzoek nog even ter beschikking gesteld aan het voortgezet onderwijs, echter daar is men snel mee gestopt en heeft de resultaten van het onderzoek in een donkere kluis weggestopt….. Ben je klimaatscepticus zie dan ook het laatste blok met links in dit bericht dat als volgt begint: Wat betreft gezondheid en luchtvervuiling (enz…)

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door!! 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in
deze  vertaalapp,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)

 

The mass climate protest you probably didn’t hear about

Kelsey B., Care2 Action Alerts actionalerts@care2.com

Over 1,000 Scientists Protested for Climate Action.
The Mainstream Media’s Silence Is Climate Denial.

 

     Sign Now     

  • van: Care2 Team
  • ontvanger: The New York Times & The Washington Post

For decades, fossil fuel industries have funded climate denialism. Most
of that money has been spent pretending that climate change is a hoax,
or that humans don’t contribute to it. But recently, climate denialism
has taken a less obvious form — organizations are avoiding covering
important climate news or protests for climate action. So, when over
1,000 scientists around the world engaged in civil disobedience to demand dramatic action on climate change and mainstream news sources barely covered it, they were doing exactly what the world’s greediest fossil fuel corporations wanted.

Sign
now to demand media companies like the New York Times and Washington
Post prioritize coverage on climate change and civil disobedience for
the climate, and better cover these protests!

In Madrid, scientists splattered red paint
on the Parliament building to represent the blood of those who have
died and will continue to die from climate catastrophes. In Los Angeles,
a NASA scientist and three others chained themselves to a Chase Bank to
bring attention to the bank’s role in funding some of the most
destructive projects in the world. In countries around the world,
scientists bravely stepped out of their historically apolitical
positions to say: the future of humanity is at stake.

Despite
the activism across the globe, not a single mainstream news source
covered the mass coordinated actions, which in itself is a form of climate denialism. The media plays a huge role in informing the public on what issues are the most pressing and worthy of policy change. By
refusing to cover these incredible protests, the media is giving fossil
fuel executives exactly what they want: less focus on the fact that the
planet is on fire and scientists are being ignored.

The
truth is that wealthy, industrialized nations — who have contributed
overwhelmingly and disproportionately to greenhouse gas emissions which
fuel a warming planet — are not holding up their end of the bargain. The Paris Agreement
laid out a plan to limit warming to 1.5°C by 2100, but the world is not
on track to hit this target. This is in large part because some of the
world’s wealthiest countries refuse to take responsibility and meet
their domestic goals. Climate inaction is denialism, plain and simple. And refusing to cover climate protests is climate denialism, too.

Sign
the petition now to tell media organizations like the New York Times
and the Washington Post that true journalism covers climate change and
climate protests! The future of humanity is at stake, and the media must
take responsibility!

———————————-

Thank you,

Kelsey

Care2 Petitions Team

P.S. Climate inaction is denialism, plain and simple. And refusing to cover climate protests is climate denialism, too. Sign the petition.

     Sign Now     

 =========================================

*   De Coronacrisis haalt dit aantal doden niet, de teller
staat nu, 28 april 2022, wereldwijd na 2 jaar op 6,23 miljoen doden, een getal waarover
nog wel het e.e.a. valt te zeggen, maar ondanks dat werd er van alles
uit de kast getrokken om dat virus te bestrijden, niet te vergelijken
met wat men doet tegen luchtvervuiling waaraan opmerkelijk meer mensen sterven!!

——————

**  Zie: Total wist 50 jaar geleden al dat olie en gas tot klimaatverstoring konden leiden, toch zaaide het tot jaren 90 twijfel
Een artikel van VRT nieuws, waarbij nog opgemerkt moet worden dat Total
zelfs de laatste 10 jaar nog ‘twijfel heeft gezaaid…’

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!)


Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek niets hebben ondernomen tegen
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering

——————–

*** Zie o.a.:Frits
Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen
door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel

(leuk feit dat Böttcher regelmatig werd geciteerd door
klimaatsceptici, ik dacht ook door Marianne Zwagerman) 

————————————- 

Zie ook:10 rampen in 2021 waar je nog nooit van hebt gehoord‘ Over het verzwijgen door de reguliere westerse media van weergerelateerde rampen gesproken: 300 rampen zoals gemeld door het Rode Kruis….. Zie wat dat betreft ook:

Klimaatrampen van 2021: de kosten zijn bijna 200 miljard dollar

Stop het leegvissen van onze oceaan en het vernietigen van ecosystemen, biodiversiteit en de zeebodem met sleepnetvisserij‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Canada heeft besloten ‘verantwoorde olie’ te winnen in oceaan op 1 kilometer diepte…….

Oekraïne: oliemaatschappijen en hun aandeelhouders zijn (misdadige) oorlogswinstmakers‘ (!!!!)

ING investeert nog steeds in fossiele brandstoffen

Europa profiteert het meest van uiterst vervuilende oliewinning in Afrika‘ (!!!!)

Niet duurzame biomassa houtverbranding nog steeds gesubsidieerd door de EU en weer NOS promotie voor die volksverlakkerij‘ (!!!!) (en zie de links naar meer artikelen over houtverbranding in dat bericht!!) Duurzame biomassa houtverbranding bestaat overigens niet eens, immers
houtverbranding is nog een fractie smeriger dan steenkoolverbranding!!

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (!!!!) Timmermans met z’n Green Deal….. ha! ha! ha! Wat een oplichter!!

Steven Donziger die het opnam voor Ecuadoraanse Amazonevolkeren tegen Chevron, slachtoffer van VS kromspraak

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooit

COP26 (nog) geen aandacht voor één van de grootste broeikasgasuitstoters: de intensieve veehouderij

COP26:
gelekte documenten tonen aan dat de fossiele industrie landen en die
van de intensieve veehouderij deze klimaattop willen frustreren

Ja ja, jouw Azijnpisser was een paar dagen geleden (op het moment van publicatie) nog in de
veronderstelling dat de intensieve veehouderij altijd aan bod komt op
klimaattoppen, al is het nu wel zeker dat juist de lobby voor intensieve
veeteelt en de intensieve landbouw deze zaken van de klimaattoppen
hebben weggehouden, een schande van jewelste!! (en dan krijgt die doodsindustrie nog een giga bak EU subsidie ook…..)

COP 26: Nederlandse vermindering van 4,5 miljard euro aan subsidie voor olie en gas: 4,5 miljard van de 17,5 miljard…..
(!!!!) Er blijft dus 13 miljard aan subsidie over, ook voor
oliemaatschappijen!!! (en zie de links in dat bericht naar meer
artikelen over o.a. COP26) 

COP26:
één grote oplichterij om de wereldbevolking zand in de ogen te
strooien, o.a. misbruikt om met de vieze vingers naar Rusland en China
te wijzen
‘ (!!!!)

COP26: Canadese ‘ontginning teerzanden’ is een catastrofe voor wild en natuur
Terwijl de Canadese premier Trudeau mooie duurzame praatjes verkoopt en
tegelijkertijd pijpleidingen financiert die de uit de teerzanden
gewonnen olie moeten transporteren, pijpleidingen die gegarandeerd gaan
lekken en dat vaak al in het eerste jaar…. Zie wat dat betreft:The Dakota Access Pipeline Is Already Leaking‘ en verder:List of pipeline accidents in the United States in the 21st century‘ (stuitend!!)

COP26: Waorani leider Nemonte Nenquimo roept de leiders van de wereld op om eindelijk het Amazonegebied te beschermen

COP26: geen lobbyplatform voor bedrijven, als we willen dat deze klimaattop wel lukt

COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Kortom
wij mogen betalen voor de vernietiging van ons thuis: de aarde en dan
durven de
reguliere media in ons land Rutte 3 het groenste kabinet ooit te noemen,
terwijl dit nog maar het spreekwoordelijke topje is van de
ijsberg…….
Over fake news (nepnieuws) gesproken!!

Scott Morrison (premier Australië) en zijn regering proberen de klimaattop COP26 te saboteren‘   

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning

Halliburton en Chevron hebben groot belang bij ‘regime change’ in Venezuela

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ (!!!!)

Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud‘ (!!!!

Britse regering overweegt goedkeuring voor ontwikkeling door o.a. Shell van een nieuw groot olieveld bij de Shetlandeilanden
(!!!!) En dan durft Shell zich
groen te wassen (greenwashing) met spotjes op
de radio, ofwel Shell probeert de vieze oliepoten tevergeefs schoon te
wassen…. Deze olieboring zou intussen (het is nu 28 december 2021) van
de baan zijn, echter Shell gaat wel door met diepzeeboringen o.a. voor
de kust van Zuid-Afrika, waar het eerst de daar aanwezige walvissen zal
gek maken met seismische explosies……

Exxon valt alweer door de ‘duurzame mand’ en andere grootvervuilers die bijzonder smerig bezig met het groenwassen van hun naam

Rutte (VVD premier) ‘belooft’ de wateroverlast slachtoffers te helpen……Wateroverlast
als gevolg van de klimaatverandering, terwijl Rutte en zijn waardeloze
kabinet de oliemaatschappijen jaarlijks steunen met 8,3 miljard euro!!

Intussen blijkt dit 17,5 miljard euro te zijn, zie de derde link in
deze rij (van boven), die begint met: COP26: Nederlandse, enz………..

Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar‘ (artikel van AD) (!!!!) Zie de link direct hierboven!!!

Dutch Green Business Group investeert in greenwashing: het afkopen van zware CO2 vervuiling

Top van oliemaatschappijen kunnen ongestoord hun vernietigend werk doen: klimaatactivist veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf‘ (en zie de links in dat bericht) (!!!!)

‘Net zero’ beloften van bedrijven zijn voor meer dan 95% vals: greenwashing op hoog niveau‘ (!!!!)

Vreedzame klimaatactivisten in Italië veroordeeld tot straffen van 6 maanden tot 3 jaar…….‘ (‘logisch toch dat je wordt gestraft als je de wereld wilt redden??’)

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. naar meer schrijven over de gevolgen van de luchtvervuiling voor de volksgezondheid!!)

De
concentratie van CO2 in de atmosfeer passeert voor het eerst in de
wetenschappelijk beschreven geschiedenis de grens van 420 ppm
‘ (!!!!)

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt‘ (!!!!) Dan te bedenken dat Timmermans en von der Leyen afgelopen week (het was terwijl ik dit schreef 20 juli 2021) hun milieuplan met veel tamtam brachten, de vuile
oplichters!!

De permafrost ontdooit op grote schaal aldus nieuw onderzoek: een enorme aanjager van de klimaatverandering‘ (en zie de links in dat bericht)

De namen van de grote banken die investeren in de vernietiging van de aarde

60
banks have poured $3.8 trillion into fossil fuel financing that’s
wrecking the climate, violating Indigenous rights, and fueling forest
fires around the world.
‘ 

Shell, Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval plastic te exporteren naar Afrika

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven
‘  

Exxon ‘topman’ vindt klimaatdoelen najagen een onzinnige bezigheid

BP’s ‘gang naar duurzaamheid’: gaswinning in West-Afrika‘ (en zie de links in dat bericht!!

Klimaatakkoord een schaamlap, waarmee de burgers worden uitgekleed en de grote vervuilers weer worden ontzien…..

Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen (!!!!) En ja ‘ons’ koningshuis verdient aan de opwarming van de aarde en
daarmee aan de luchtvervuiling die alleen in Nederland jaarlijks aan
18.000 mensen het leven kost en dat jaren eerder, meestal na een akelig
ziekbed, dezelfde luchtvervuiling die ervoor zorgt dat jaarlijks een
groot aantal kinderen long- en luchtwegklachten oploopt…… ‘Goed hè dat koningshuis?’

Albert Heijn timmert aan de vals duurzame weg: greenwashing op grote schaal

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ 

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘    

Siemens heeft lak aan de klimaatverandering en haar slachtoffers‘ 

Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten

Australië brandt weer…….’

Oliemaatschappijen in Australië maken misbruik van de Coronacrisis om hun smerige wereldvernietigende agenda door te drukken

Australië
staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het
zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering
‘ (!!!!) 

Australië: film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en media misinformatie‘ (met de video van 15 minuten)

Australië: steenkoollobby werkt samen met de regering nog veel meer bosbranden in de hand

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen‘ en zie wat dat betreft ook: 

Shell gaf advies klimaatresolutie te verwerpen‘ (!!!!)

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……‘ (!!!!) Vergelijk dat eens met de oversterfte door het Coronavirus of een andere heftige griepgolf…….

 ———————–

Wat betreft gezondheid en luchtvervuiling,
waarvan het armste deel van de bevolking meestal het slachtoffer is,
een zaak waar klimaatsceptici al helemaal geen rekening mee wensen te
houden: ‘Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens‘ Lullig genoeg overlijden er werkelijk mensen vele jaren eerder doordat
zij bijvoorbeeld longkanker hebben opgelopen door langdurige auto-uitstoot inademing en dan
gaat het om mensen die nooit hebben gerookt, ofwel ook onder de rokers
kunnen er longkankers zijn ontstaan door de uitlaatgassen van
auto’s….. (zo rookt een flink deel van de beroepschauffeurs….)

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’ 

Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..

De meting van de luchtkwaliteit in de EU wordt eindelijk bijgesteld naar meer gezonde niveaus‘ (was dat maar waar: lees het bericht!!)

Bob Rae (Canadese ambassadeur VN) vindt dat Rusland en de VS het vetorecht in VN Veiligheidsraad moet worden ontnomen

Nee hoor, ‘maak je niet ongerust’, Rob Rae de Canadese ambassadeur voor de VN, vindt bepaald niet dat de VS in de VN Veiligheidsraad het vetorecht moet worden afgenomen, wel vindt hij dat dit met Rusland moet gebeuren, zo berichtte CBC Radio1 om 4.00 u. (CET) afgelopen dinsdagmorgen triomfantelijk in het nieuws…… 

Het is dan ‘natuurlijk ook zo dat Rusland enorm veel meer ellende over de wereld heeft gebracht en brengt dan de VS’, zo heeft Rusland deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen vermoord in illegale oorlogen van Afghanistan, naar Irak en vanaf daar naar Libië, om daarna nog een oorlog te ontketenen in Syrië met haar geheime dienst GROe. Om over de verschillende militaire operaties in andere Afrikaanse landen (dan Libië) nog maar te zwijgen….. 

Voorts heeft Rusland de  bloedige coup in Honduras georganiseerd en heeft de opstand in Oekraïne en de staatsgreep tegen democratisch gekozen president gepland en geregisseerd, daar deze president, Viktor Janoekovytsj, een lucratieve handelsdeal wilde sluiten met de EU en niet met Rusland, waarna Putin er persoonlijk voor heeft gezorgd dat de zwaar corrupte neonazi Porosjenko werd geïnstalleerd als interim-president, ofwel als juntaleider…… Dat kostte de Russische belastingbetaler maar liefst 5 miljard roebel…..

Demente kraai Bob Rae 

Het voorgaande is zoals je wel zal begrijpen totaal omgedraaid, een vervelende sarcastische vergelijking, echter als je ziet hoe men reageert op de situatie in Oekraïne, begrijp je werkelijk niet waarom men de VS dat wel verantwoordelijk is voor het voorgaande niet al lang heeft gesanctioneerd en geboycot, de VS heeft een ongelofelijk aantal oorlogsmisdaden meer op haar naam dan Rusland…. Bob Rae heeft zelfs geen aanzet gegeven om de VS het veto af te nemen voor de enorme terreur die dat land alleen al de laatste 21 jaar over de wereld heeft verspreid, nee zijn land heeft daar zelfs ‘dapper’ aan meegewerkt….. 

Joe Biden, de huidige president was als vicepresident onder Obama al een oorlogsmisdadiger van formaat, die mede hoofdverantwoordelijk was voor de illegale oorlog tegen Libië en Syrië, waarnaast hij bovendien mede hoofdverantwoordelijk was voor de bloedige staatsgreep in Honduras (2009) en die in Oekraïne (2014) tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj…… Deze coup en de voorafgaande ‘opstand’ werd door oorlogsmisdadiger Hillary ‘Killary’ Clinton als minister van BuZa onder Obama samen met de CIA gepland en betaald met 5 miljard dollar….

Onbegrijpelijk dat zelfs redelijk intelligente mensen zich zo laten inpakken door de valse anti-Russische propaganda in het westen, je zou toch bedenkingen moeten krijgen als je al een paar maanden lang wordt bestookt met het soort propaganda dat zo opvallend hetzelfde is en dat dag in dag uit, terwijl geen medium van de reguliere westerse media ook maar één kritisch woord gebruikt tegen deze propaganda….. Er wordt nogal eens een vergelijking tussen Rusland en nazi-Duitsland getrokken in deze enorme westerse propaganda wals, terwijl de westerse propaganda het best te vergelijken is met die van Goebbels in nazi-Duitsland, inclusief het aanzetten tot geweld al is dat nu tegen mensen van Russische afkomst die in het westen wonen en tegen mensen die wel kritiek uiten op de anti-Russische propaganda en aangeven waarom Rusland in actie is gekomen: 

  • Ten eerste door de illegale uitbreiding van de NAVO richting Moskou (op initiatief van de VS!!)….. 
  • Ten tweede door de VS opstand en coup in Oekraïne, die ervoor zorgde dat bijna alle bewoners van De Krim zich in een door internationale waarnemers als goed en eerlijk beoordeeld referendum uitspraken voor aansluiting bij Rusland, dit daar zij niet onder de neonazi Porosjenko wensten te leven, dezelfde reden voor het afscheiden van de staatjes Luhansk en Donetsk , mensen die democratisch hadden gekozen voor Janoekovytsj…. 
  • Ten derde door de onophoudelijke bombardementen van de laatste 8 jaar door neonazi-bataljons van het Oekraïense leger tegen de bewoners van de twee genoemde staatjes, iets waarop met geen letter aan kritiek werd gereageerd in de reguliere westerse media en door praktisch alle westerse politici, terwijl daarbij wel meer dan 13.000 burgers zijn vermoord!! 
  • Ten vierde door de bijna het jaarrond gehouden militaire oefeningen van de NAVO langs de westgrens van Rusland en haar territoriale wateren, waarbij zelfs wordt geoefend op het binnenvallen van Russisch grondgebied….
  • Ten vijfde door het ‘raketschild’ dat de VS in Polen, Roemenië en Tsjechië werd gebouwd, zogenaamd tegen raketten uit Iran en Noord-Korea, terwijl elke raket van dit schild binnen een mum van tijd kan worden voorzien van meerdere kernkoppen die daar al aanwezig zijn….. Op dat moment zijn het kernraketten die verboden waren onder het door de VS opgezegde INF-verdrag, waarvoor de VS als reden gaf dat de nieuwe Russische raketten dit verdrag zouden schenden, echter op meerdere uitnodigingen van Rusland om deze raketten te inspecteren, zodat men kon zien dat ze het verdrag niet schenden, heeft de VS negatief gereageerd……*
  • Ten zesde door het af en aan oefenen van de NAVO met het grotendeels neonazi-leger van Oekraïne en dan stellen dat Oekraïne zich niet bij de NAVO wenste aan te sluiten >> als je dat gelooft ben je echt goed gehersenspoeld met anti-Russische propaganda….

Naast dit alles moet niet vergeten worden dat Oekraïne allesbehalve een democratie is, een aantal journalisten is zwaar geïntimideerd en er zijn zelfs journalisten vermoord (al van voor de Russische inval is er zelfs nog maar één tv station dat werd en wordt gecontroleerd door de zogenaamde regering), hetzelfde wat journalisten overkwam geldt ook voor politici van de oppositie terwijl de meeste partijen zelfs zijn verboden, dan wel niet mee mogen doen aan verkiezingen…. Voorts wordt het een fiks aantal Oekraïners onmogelijk gemaakt om te stemmen……. En dan durft men in het westen te zeggen dat de Oekraïense democratie moet worden verdedigd….. ha! ha! ha! ha! ha! Het meest wrange is misschien wel dat men de neonazi-bataljons begint te roemen in het westen….. ‘Onze premier’ Rutte heeft zelfs een krans gelegd voor omgekomen neonazi’s, alsof hij een krans heeft gelegd voor omgekomen SS’ers in de Tweede Wereldoorlog (WOII)…….

Over fascisten gesproken: ook de Oekraïense politie en douane zijn fascisten, die zelfs gekleurde buitenlanders die studeerden in Kiev hebben belet te vluchten!! Hetzelfde overkwam Roma die wilden vluchten**, mensen die wonderlijk genoeg wel met liefde werden opgevangen in Hongarije dat normaal Roma en Sinti het leven onmogelijk maakt…..

Bob Rae ging nog even in op waarom Rusland het vetorecht moet worden ontnomen: om atrocities (wreedheden) te voorkomen in landen als Syrië***, Myanmar (waarom deze mislukte zakkenwasser de naam gebruikt die de militairen aan dit land gaven is me een raadsel, waarschijnlijk weet de hufter niet eens dat de naam eerder Birma was en dat voor velen nog is) en Oekraïne….. Uiteraard noemt Rae niet de bloedige Israëlische terreur tegen de Palestijnen, terreur die uit en te na wordt gesteund door de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS en dat ook met veto’s in de VN Veiligheidsraad!!! Of wat dacht je van de genocide die wordt uitgevoerd door de Saoedische terreurcoalitie tegen de sjiitische bevolking van Jemen, waaraan ook de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk meewerken en waarvoor Nederland wapenonderdelen levert aan Saoedi-Arabië……. Door die genocide waren begin vorig jaar al 500.000 doden te betreuren, waaronder meer dan 100.000 kinderen!!!

Hé Bob Rae: verhuis naar een bejaardeninstelling en blijf daar voor de rest van je leven, enorme ploertige hufter!!

Hier nog even aandacht voor de actie van Greenpeace om een Russische olietanker te beletten in een Noorse haven aan te meren, niet vanwege het gebruik van olie, maar vanwege de oorlog in Oekraïne…… Sinds wanneer bemoeit Greenpeace zich met dergelijke zaken?? Niet tijdens alle illegale oorlogen die de VS heeft gevoerd sinds de oprichting van deze milieuorganisatie, die intussen behoorlijk is ingepalmd door de westerse neoliberale politiek, die maar al te vaak heeft laten zien als puntje bij paaltje komt lak te hebben aan Greenpeace…. Zoals hiervoor al aangehaald: de VS heeft met haar extra NAVO-leger alleen deze eeuw al 5 miljoen mensen vermoord, waarbij het ontelbare oorlogsmisdaden beging…… Voor het openbaren van deze oorlogsmisdaden, waarvan één van de eerste ging over een ernstige oorlogsmisdaad in Irak, waarbij onschuldige mensen werden vermoord, inclusief 2 verslaggevers van Reuters, zit Julian Assange al 3 jaar vast in een Britse cel en dat in eenzame opsluiting, een wel heel smerige vorm van martelen, die zelfs moet worden aangerekend als misdaad tegen de menselijkheid…… Als Greenpeace consequent was geweest had het de afgelopen 20 jaar elke dag schepen uit de VS moeten beletten om in welke haven dan ook aan te meren >> wat een stelletje vuile hypocrieten!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

  Vergeet hierbij niet dat de VS onder Obama (en Joe Biden als vicepresident!!) in 2015 heeft laten weten een eerste aanval met kernraketten niet uit te sluiten, ofwel men heeft in de VS (en GB) het kernwapen als afschrikkingswapen laten varen >> afschrikking: dus als jij een kernwapen tegen ons gebruikt, slaan we op dezelfde manier terug….

**  Zie: Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!) en zie:
Oekraïne: grof geweld tegen vluchtende Roma, hoe bedoelt u dat dit land niet fascistisch is….‘ en zie: ‘Ukraine’s Roma refugees recount discrimination en route to safety‘ een artikel van Al Jazeera. en zie: Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

*** Het is juist de VS die de opstand en mislukte coup in Syrië organiseerde, regisseerde en betaalde, waarbij deze vereniging van terreurstaten terreurgroepen als ISIS en Al Qaida naar Syrië overbracht vanuit Libië…… Dat laatste land werd door de VS en de rest van de NAVO in één grote puinhoop veranderd en geheel leeggestolen, inclusief de grootste goudvoorraad ter wereld!! Het is juist de VS dat verantwoordelijk is voor de grootste oorlogsmisdaden in Syrië, niet alleen door die terreurgroepen over te brengen, te trainen en te bewapenen (en te voorzien van rollend oorlogstuig en raketten), maar ook door het platbombarderen van o.a. Raqqa, waar de VN smeekte te stoppen met de bombardementen vanwege het enorme aantal burgerslachtoffers, iets waarvan de VS zich niets aantrok…… De VS heeft zelfs het chemisch wapen witte fosfor gebruikt bij bombardementen op woonwijken in Syrië (en eerder in Irak)…… Over chemische wapens gesproken: de VS wist als de rest van de westerse regeringen dat de door hen gesteunde terreurgroepen (zogenaamde gematigde rebellen…. ha! ha! ha!) de gifgassen Sarin en chlorine in het bezit hadden en hebben daar niets tegen ondernomen, het waren dan ook deze terroristen die de gifgasaanvallen uitvoerden in Syrië, zelfs destijds president Obama heeft toegegeven dat Syrië niet verantwoordelijk was voor een paar gifgasaanvallen…. Voorts hadden VN wapeninspecteurs al aangegeven dat het leger van Syrië geen gifgassen in het bezit had en niet kon hebben…..

—————————————–

Voorts zie: ‘Oekraïne: het westen heeft zakelijk bewezen totaal onbetrouwbaar te zijn. Baerbock (min. BuZa Duitsland) doet overbodige beloften aan de Baltische staten

YouTube online censuur van o.a. video’s die aantonen dat de situatie in Oekraïne heel anders is dan voorgesteld in het westen

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen
‘ Zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!

VS is plotseling ‘bezorgd’ over mensenrechtenschendingen in India, reden: India steunt Rusland

Oekraïne: als je
voelt dat je wordt gemanipuleerd is het omdat dit een feit is, plus ‘het
gebruik van chemische wapens’ door Rusland

Oekraïne: de oorlog wordt door grote bedrijven misbruikt om regels voor meer duurzame landbouw tegen te houden……

Rusland uit UNHRC gezet waarvan Saoedi-Arabië eerder voorzitter was…….

Canada heeft besloten ‘verantwoorde olie’ te winnen in oceaan op 1 kilometer diepte……..
‘Verantwoorde olie’, dus niet uit Rusland, olie uit de VS,
Saoedi-Arabië of de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is blijkbaar wel
verantwoord…… ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne: een door de VS gefabriceerde wereldcrisis

Oekraïne: grof geweld tegen vluchtende Roma, hoe bedoelt u dat dit land niet fascistisch is…..‘ (!!!!)

VS: het uiteindelijke doel is niet Rusland maar China

Was de Bucha slachting in scene gezet?‘ (!!!!)

De Oekraïense president Zelensky is een dictator‘ (!!!!)

Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger‘ (!!!!)

VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (!!!!) (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende‘ (!!!!)

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne‘ (!!!!)

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media‘ (!!!!)

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

———————————–

Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, het land waar men echt bang voor zou moeten zijn: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland…..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

CIA
en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

CIA
erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’,
die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA
valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….
‘ (!!!!)

Massamedia
VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg
‘fake news’ ofwel leugens brengen……..
 

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Al
Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme!
ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met
terreurorganisaties gehaald!!) 

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VS
centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland
de oorlog………
 

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ (!!!!)
Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken en geen ander westers land
heeft opgeroepen om de VS daarvoor te sanctioneren……

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd)
VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Stop het leegvissen van onze oceaan en het vernietigen van ecosystemen, biodiversiteit en de zeebodem met sleepnetvisserij

Bodemtrawlvisserij (ook wel boomkorvisserij, of sleepnetvisserij genoemd) is uiterst destructief, bovendien worden de oceanen met deze manier van vissen leeggevist, ofwel alle reden om deze vorm van visserij te verbieden. (om nog maar te zwijgen over alle ‘bijkomende schade’ zoals dolfijnen en zeehonden die omkomen door het vissen met sleepnetten) Al een paar decennia zijn een aantal milieugroepen bezig om deze vorm van visserij in de EU verboden te krijgen, maar telkens weer weten conservatieven en neoliberalen (amper nog een verschil, ‘maar goed…’) dit te voorkomen, zoals de ‘christenen’ van de EVP in het EU parlement……. (‘als echte rentmeesters van hun god’ vinden ze het prima dat zijn/haar schepping wordt vernietigd en verrampeneerd >> by thor!!)

Deze manier van visserij is overigens ook een enorme dierenmishandeling, waarbij veel vissen al zwaargewond zijn als ze aan boord worden getrokken…. Daarmee is de ellende nog lang niet voorbij, daar hersenen van vissen blijven doorwerken, zelfs als hun darmen uit het lichaam zijn getrokken en ook bij invriezen kunnen ze nog minstens een uur leven…… Beter dus helemaal stoppen met het eten van vis, wat overigens ook beter is voor je lichaam daar vis is afgeladen met gif zoals kwik en andere zware metalen, kweekvis is zo mogelijk een nog zwaardere dierenmishandeling waarvoor ook nog eens grote hoeveelheden antibiotica worden gebruikt…..

Verder is deze vorm van visserij verantwoordelijk voor een gigaton uitstoot aan CO2 op jaarbasis, evenveel als de totale uitstoot die wereldwijd wordt geproduceerd door vliegtuigen, ofwel daarmee wordt de klimaatverandering verder aangejaagd….. Door de opwarming van de oceanen kunnen deze logischerwijs ook minder hitte absorberen en is ook dat een verdere opjaging van de wereldtemperatuur….. Daarnaast is de boomkorvisserij medeverantwoordelijk voor het steeds minder op kunnen nemen van CO2 door de oceanen waarmee de klimaatverandering nog enigszins zou kunnen worden afgeremd…..

Een voorbeeld van hoe boomkorvisserij in haar werk gaat.

Komende week buigt de EU zich voor de zoveelste keer over deze zaak en om te voorkomen dat onze oceaan wordt leeggevist en de zeebodem wordt vernietigd is het zaak dat zoveel mogelijk EU burgers zich verzetten tegen deze vernietigende manier van vissen. Het meest lullig is wel het feit dat het hier gaat om vissen in aangewezen zeereservaten, ofwel wat men elders uitvreet is al helemaal geen onderwerp…… (meer dan 85% van deze reservaten worden zonder enige belemmering bevist….) Verder zouden aangewezen zeereservaten ten alle tijde moeten worden beschermd tegen elke vorm van visserij, echter de status van deze reservaten geven nul komma nada recht op bescherming tegen boomkorvisserij en andere vormen van bevissing……

Doe ajb mee aan deze actie van WeMove Europe en geeft het door!! (e.e.a. is zo gebeurd, tekst voor het zenden van een mail bijvoorbeeld: Please protect our ocean, biodiversity and climate, and prohibit
bottom-trawling, (not only) but especially in marine protected areas. Do
this as well for the current as for future generations!! (they
will thank you as well)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in
deze
vertaalapp
,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)

 

Save our oceans    

David – WeMove Europe

A massive alliance of destructive industrial fisheries is threatening the future of our ocean. They’re teaming up with conservative MEPs to shut down a ban on giant nets. Make sure our voice is stronger and MEPs listen to science and people.

Send a message now!

For over a year, 153,324 of us have been fighting industrial fisheries that use giant nets to destroy the entire ocean floor. And we’re making waves. 

So much so that we’re rocking these companies. Now, they are teaming up. They’re
launching a new alliance in response to our campaign. [1] This means
that conservative Members of Parliament (MEPs) who want to stop us could
have the backing they need. [2]

But now, we have an opportunity to fight back.

Next week our MEPs will vote on banning these destructive fishing nets from our Marine Protected Areas. [3] If we lose, it will be a major setback in restoring the health of our oceans.

The industry is united. Now it’s our turn. We
elect MEPs to represent us. Now more than ever they’ll want to know
where we stand. Otherwise, they are just left with the spin of the
industrial fisheries.

We can’t let that happen when we have the power to act.

Together, we can counter the pressure MEPs are facing from industrial fisheries. If thousands of us spare a second to send personal messages this community can define the debate before the vote.

So, will you share the reasons why we need to stop this harmful fishing practice? We’ve added two easy options below for you to get started.

Tweet at key MEPs
Email key MEPs

As you read this, destructive industrial fisheries are
using giant nets to scrape the seafloor. It’s killing dolphins, seals,
corals, seahorses and hundreds of other marine species.
All so that they can continue to maximise how much money they make. Even in our most protected areas. 

And worse still, by tearing up parts of the seafloor, bottom trawling is releasing about one gigaton of carbon annually. That’s the same as the entire global aviation industry! [4] It’s destroying our ocean’s ability to naturally combat climate change. [5]

Next week, our MEPs have the power to vote to decide whether
this continues or not. If this vote fails, as industrial fisheries hope,
we may not have another opportunity for years.

If each of us sends a short message now, it’ll add up to
thousands of calls for change. We would dominate their inboxes before
the vote and leave our MEPs in no doubt where the public stands.

Will you send a personal message now and ensure our MEPs stay strong against industrial fisheries?

Tweet at key MEPs
Email key MEPs

Thank you,

David (London), Giulio (Rome), Mika (Bordeaux) and the entire WeMove Europe team

References:

[1] https://www.theguardian.com/environment/2022/feb/17/europes-fishing-industry-to-battle-with-conservationists-over-bottom-trawling

[2] https://twitter.com/EuropecheOrg/status/1504823124340224001

[3] In May 2021, our representatives in Parliament called on
super-trawlers to be banned, and then to prohibit harmful human
activities in Marine Protected Areas (MPAs). In the vote scheduled for
next week, they’ll vote to ban fishing nets from MPAs.

https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20210604IPR05513/biodiversity-meps-demand-binding-targets-to-protect-wildlife-and-people

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2021-0277_EN.html (number 86)

[4] https://www.fishsec.org/2021/03/25/bottom-trawling-release-as-much-carbon-dioxide-as-air-traffic/

https://www.theguardian.com/environment/2021/mar/17/trawling-for-fish-releases-as-much-carbon-as-air-travel-report-finds-climate-crisis

[5] The carbon released from bottom-trawlers contributes to ocean
acidification and reduces the ocean’s ability to absorb the extra heat
from the atmosphere. As a result, it cannot mitigate the impact of
climate change and the Earth will get warmer faster.

https://climatekids.nasa.gov/ocean/

WeMove
Europe is an independent and values-based organisati
on that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet.

===============================================

Zie ook: ‘Actie van de ‘groene Europese Commissie’ hoognodig om overbevissing middels sleepnetten tegen te gaan

Zalm eten? Bedenk je twee keer voor je de aankoop doet

De EU laat andermaal zien niet te functioneren >> geen stappen tegen overbevissing‘ (Green Deal? ha! ha! ha! ha!)

Het
EU visserij besluit: weer mag er te veel vis worden gevangen, terwijl
von der Leyen met de Brexit vrije toegang wil hebben tot Britse wateren
om daar de zee te ontdoen van vis
‘ (een bericht van december 2020, vergelijk dat eens met de ‘green deal’ van von der Leyen en PvdA plork Timmermans….)

Kinderen in Nederland: laat je niet foppen met tonijnmoot van John West

Rio Mare tonijn voor kinderen, zodat zij nog het uitsterven mee kunnen maken van deze prachtige dieren…….

Tonijn sterft langzaam maar zeker uit‘ (en dan wordt het vlees van deze wonderlijke dieren ook nog eens verwerkt in sushi en kattenvoer…..) Vandaag, 6 september 2021, werd bekend gemaakt dat 4 tonijnsoorten op de lijst van ernstig bedreigde diersoorten is gezet….

Australische
wetgeving dusdanig dat bedreigde diersoorten in zee ‘vogelvrij’ zijn,
dit na enorme sterfte onder landdieren door bosbranden
(terwijl visfabriek Margiris, omgedoopt tot Abel Tasman, een schip van
Parlevliet & Van der Plas uit Katwijk, de zeeën van Australië en
daarbuiten leegvist…..)
(en zie de links in dat bericht!!!)

Dierenmishandeling op ‘ongekend’ grote schaal

Ghana: kustwateren leeggevist

Overbevissing groter probleem dan gedacht >> Greenpeace: ‘u mag gerust een visje eten…….

Nederland vist de wereldzeeën leeg

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord‘ 

Dierenmishandeling van enorme proporties: vissen lijden een vreselijke dood door de slacht…..‘ 

Carola Schouten (CU minister) loog over wetenschappelijk onderzoek naar pulsvisserij…….‘ 

Visolie: de mensparasiet >> nu ook krill voor walvissen en pinguïns in voedsel voor de mens…….

Zalm, alles behalve gezond, al wil het Voedingscentrum (en de NVWA) daar niets van weten……..‘ 

Orca’s nemen actie op leegvissen van de oceanen: vissers verliezen hun buit

Stad gevormd door vissersschepen ontdoet de Argentijnse kustwateren van vis en inktvis

Ghana: kustwateren leeggevist

Juncker heeft Senegal opgelicht met visserijverdrag

Sylvia Borren (ex-Greenpeace) is blij dat Greenpeace met de grote vissers aan tafel zit……..


Greenpeace Klinckhamers vol lof over leegvissen zeeën….. Polderen tot het oneindige….. Vroege Vogels propaganda…..

Somalische piraten weer actief, net als de westerse visfabrieksschepen voor de Somalische kust…….
De reden voor die piraterij is het leegvissen van de kustwateren van
o.a. Somalië (maar ook in West-Afrika) door fabrieksschepen die daar 24
uur per dag, 365 dagen per jaar de zee leegvissen, o.a. door een aantal
van die schepen uit Frankrijk, die ter bescherming gewapende mariniers
aan boord hebben…… De piraten zijn dan ook ex-vissers die geen droog
brood meer konden verdienen, daar lult men liever niet over in het
westen als men eist dat er militairen of gewapende huurlingen aan boord van koopvaardijschepen moeten worden toegestaan….. Hoe simpel zou het zijn om wereldwijd het leegvissen van kustwateren behorend tot arme landen te verbieden!! (en dwing dat van mijn part maar af met militairen!!)

Van
Dam (PvdA) maakt te kleine beschermde gebieden in Noordzee en staat
daar dan ook nog eens bodemverstorend vissen toe……… Ofwel de
visserijmaffia trekt aan het langste eind……..

COVID: een analyse van de sterfte na vaccinatie

Dr. Spiro Pantazatos is onderzoeker aan de Columbia University, die onlangs medeschrijver was van het onderzoek “Vaccine-induced fatality rate” (‘door vaccin veroorzaakt sterftecijfer” ). Eerder stond Pantazatos pal achter de door de overheid gewenste COVID-maatregelen en de veel te snel ontwikkelde vaccins, maar zoals het een echte wetenschappelijk onderzoeker betaamt heeft hij zijn mening herzien na onderzoek van data over de ernstigste bijwerking van het Coronavaccin >> de dood….

Pantazatos stelt nu dat het gevaar van het vaccin voor de volksgezondheid even groot is als die van het virus in 2020, waarbij ook volgens hem (en vele anderen) elke nieuwe injectie (met ‘boosters’) het gevaar voor de geïnjecteerde stijgt….. Voor mede wetenschappers heeft hij de boodschap dat ze zich niet langer stil moeten houden als ze ervan overtuigd zijn dat de COVID-vaccins gevaarlijk zijn….. (waarbij je wel moet bedenken dat je als arts en wetenschappelijk onderzoeker je naam te grabbel gooit als je kritiek levert op de vaccins, of op belachelijke maatregelen die werden en worden genomen vanwege het Coronavirus, velen hebben daardoor al hun ontslag gekregen, alsof we goddomme terug zijn in de tijd van de rk inquisitie >> en reken maar dat we nog niet van de Coronamaatregelen af zijn, een opleving met een aantal extra ziekenhuisopnamen is genoeg om de boel weer op slot te donderen…..)

Volgens Pantazatos was het aanvankelijk met de bestaande rapportering onmogelijk om precies te stellen hoeveel mensen er wel dan niet zijn overleden aan de vaccins. Voor het onderzoek heeft hij gebruik gemaakt van voor het publiek toegankelijke cijfers over regionale verschillen in het aantal  gevaccineerden om te schatten hoeveel mensen overleden aan diverse oorzaken en niet aan COVID. Dit in opvolgende termijnen door gebruik te maken van voor het publiek toegankelijke onafhankelijke gegevensbestanden uit de VS en de EU respectievelijk op maand en week.

Pantazatos was aanvankelijk van plan om vanwege het virus binnen te blijven tot er een vaccin voorradig was, maar toen hij de data onderzocht die werden gepresenteerd door wetenschappers als John Ioannidis begreep hij al snel dat de werkelijke situatie anders was dan de media de bevolking lieten geloven….. Door te kijken naar sterftecijfers volgend op vaccinatiecampagnes (waar het aantal gevaccineerden uiteraard bekend is), kwamen Panatazatos en zijn mede auteur Herve Seligman tot de conclusie dat na die campagnes in de EU de sterftecijfers voor alle oorzaken van sterfte aanzienlijk stegen…..Ofwel mensen die andere klachten onder de leden hadden werden simpelweg niet meegeteld als overleden ten gevolge van de vaccinatie…… 

Zoals voormalig SP politicus Agnes Kant (en nee ik maak geen onderscheid >> dus politicus) nu topgraaier van Bijwerkingencentrum Lareb, liet weten nadat bekend werd dat meer dan 80 ouderen waren overleden kort na vaccinatie dat deze mensen waren overleden aan onderliggende klachten….* Anders gezegd als deze mensen niet waren gevaccineerd is het maar zeer de vraag of ze waren overleden, bovendien welke oudere van boven de 75 heeft geen onderliggende klachten?? (als dat werkelijk zo zou zijn geweest had Kant onmiddellijk moeten eisen te stoppen met het vaccineren van 75 plussers met onderliggende klachten!!)

Pantazatos was achterdochtig over zijn conclusie en besloot hetzelfde te doen met de cijfers van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) in de VS en kwam tot dezelfde conclusie: Na een vaccinatiecampagne op een bepaalde plek stegen de sterftecijfers tot een maand na vaccinatie, om daarna weer af te nemen (wat duidt op een samenhang tussen sterfte en vaccinatie, Ap)……

Volgens Pantazatos moet er goed nagedacht worden over verdere vaccinaties, daar in zijn ogen het risico van vaccinatie is te vergelijken met het risico van de eerste variatie van het virus in 2020 (het virus was toen behoorlijk agressief, Ap), ofwel het gevaar van zowel het virus als de vaccinatie voor de volksgezondheid is even groot, waarbij elke extra vaccinatie het gevaar zou vergroten…. (aldus Pantazatos)    

Aangezien Pantazatos problemen heeft met het publiceren van zijn bevindingen, heeft hij nog eens gekeken wanneer men wel of niet publiceert en ging daarbij terug tot 2005. Daaruit blijkt dat het niet makkelijk is om een onderzoek gepubliceerd te krijgen in wetenschappelijke en medische tijdschriften. Hij wijst daarbij ook op het artikel ‘Medical Journals Are an Extension of the
Marketing Arm of Pharmaceutical Companies’ ofwel: ‘Medische tijdschriften zijn een verlenging van de marketing tak van farmaceutische bedrijven’ (de farmaceutische lobby is bijzonder machtig en slokt een enorme berg geld), dit artikel werd geplaatst op PLOS Medicine, in het artikel spreekt men over hoe farmaceutische bedrijven deze tijdschriften stimuleren (om voor hen gunstige artikelen te publiceren, Ap). Uiteraard gaat het dan ook om geld wat de farmaceuten in die tijdschriften steken en je weet het: je bijt niet in de hand die je voedt……

Voorts hebben wetenschappers zelf een gewoonte ontwikkeld om hun integriteit van onderzoek in te wisselen voor prestige en (geldelijk, Ap) profijt…… Richard Horton, de hoofdredacteur van The Lancet zei in 2015 dat veel van de wetenschappelijke literatuur, misschien zelfs de helft, eenvoudigweg niet waar kan zijn. Waar hij stelt dat de wetenschap de bocht heeft genomen naar het duister, door diverse manieren van slecht onderzoek en flagrante belangenconflicten, gecombineerd met een obsessie voor het volgen van modieuze trends die een dubieus belang hebben……

Nogmaals: Pantazatos roept collega wetenschappers op niet langer te zwijgen, immers het is van het grootste belang dat men zeker over COVID-19 en de vaccins openheid geeft, echter deze wordt niet gegeven door de overheid en daar ligt dus een taak voor onafhankelijke wetenschappers. Daarover gesproken, iets waar Pantazatos amper spreekt is de verwevenheid van universiteiten met het bedrijfsleven, iets wat in ons land zelfs wordt gestimuleerd uit kostenoverwegingen, terwijl dit uiteraard een weg is die van onafhankelijke wetenschappers dienaren van het bedrijfsleven maakt, waarbij bepaalde onderzoeken niet meer worden gedaan daar ze negatief kunnen uitpakken voor bedrijven waarmee men samenwerkt, ofwel hier is zelfs sprake van zelfcensuur en dat door wetenschappers die zich zelfs niets zouden moeten aantrekken van het algemeen belang (tenzij het bijvoorbeeld om de ontwikkeling van zaken als wapens gaat)….. 

Nog even over cijfers: onlangs werd bekend gemaakt dat er sinds november vorig jaar in de VS meer dan 19.000 mensen binnen een maand na vaccinatie zijn overleden….

Het volgende artikel werd gepubliceerd op The Epoch Times, lees het en vorm je eigen mening!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in
deze
vertaalapp
,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)

 

(Numstocker/Shutterstock)

What Is COVID Injection Fatality Rate?

BY Tessa Lena TIMEApril 23, 2022
PRINT

A great ‘Perspectives on the Pandemic’
interview with Dr. Spiro Pantazatos. Dr. Pantazatos is not shy at all
about sharing his analysis, and he is also tremendously graceful and
humble when presenting it.

(Voor het zien van de video op deze plek, zie het origineel, overigens aan het eind van dit artikel kan je zoals in de volgende link kiezen voor het  geschreven verslag van dit interview)

Story at-a-glance

  • Dr. Spiro Pantazatos is a researcher at Columbia University who recently co-authored a study on “vaccine-induced fatality rate”
  • His initial reaction to the COVID
    pandemic was 100% mainstream, and it was the data (and his scientific
    integrity) that compelled him to change his mind
  • Dr. Spiro Pantazatos believes
    that the risk associated with COVID injections is comparable to the risk
    associated with getting COVID in 2020, with the injection risks
    increasing with each dose
  • His message for the fellow scientists is to find their voice and stop being silent

This story is about a very brave researcher at Columbia University who co-authored a paper on risks associated with COVID vaccination (“vaccine-induced fatality rate”), in October 2021.

The researcher’s name is Spiro Pantazatos, Ph.D. He is an Assistant
Professor of Clinical Neurobiology (Psychiatry) at Columbia University.
He is also Research Scientist at the New York State Psychiatric
Institute. The title of his paper (a preprint) is “COVID vaccination and
age-stratified all-cause mortality risk”:

“Accurate estimates of COVID vaccine-induced severe
adverse event and death rates are critical for risk-benefit ratio
analyses of vaccination and boosters against SARS-CoV-2 coronavirus in
different age groups. However, existing surveillance studies are not
designed to reliably estimate life-threatening event or vaccine-induced
fatality rates (VFR).

Here, regional variation in vaccination rates was
used to predict all-cause mortality and non-COVID deaths in subsequent
time periods using two independent, publicly available datasets from the
US and Europe (month-and week-level resolutions, respectively).”

Currently Dr. Pantazatos is trying to fund a home for this paper but all journals where he submitted it have declined so far.

Dr. Pantazatos was interviewed for the “Perspectives on the Pandemic”
series, and in my opinion, the interview came out stunning (with a
disclaimer that the topic is gruesome, so it’s a stunning interview
about a horrible thing). Dr. Pantazatos’ presentation is so graceful and
even-headed that it could be “the” video to send to your friends who
have been calling you crazy all this time!

Dr. Pantazatos’ Initial COVID Position Was 100% “Mainstream”

Early in the pandemic, Dr. Pantazatos was very moved by the vivid
images that the media was feeding us — and, as a result, he became
terrified of the virus. His initial plan was to lockdown inside his
house until the vaccines came out.

What Compelled Him to Get More Skeptical

But then he started looking at data presented by scientists like John
Ioannidis, for example, and he quickly realized that the situation was
different from the one painted by the media.

Then Dr. Pantazatos’ co-author on this paper, Herve Seligmann, came
up with an analysis of European data showing a consistent trend where a
vaccination campaign seemed to be accompanied by an increase in
all-cause mortality during the month following the vaccination campaign.

Dr. Pantazatos didn’t like that conclusion very much as it implied
the unthinkable, and so he decided to do his own analysis based on the
U.S. data (vaccinations and all-cause mortality), published by the CDC.
And when he did his analysis using the U.S. data, it showed the same
trend. His analysis of the CDC data showed that following a vaccination
campaign in a given locality, there was an increase in all-cause
mortality during the following month, followed by a decrease.

In Dr. Pantazatos’ opinion, the risk associated with COVID injections
is comparable to the risk associated with getting COVID — if the risk
associated with COVID is assessed at the high, early-in-the-pandemic
level. And given that the two risks are comparable, and the injection
risks seem to increase with each subsequent does — and the pharma
companies are pushing for boosters from here into the horizon — he
believes that we really need to discuss the VFR.

Why Rejection From the Journals Then?

Interestingly, Dr. Pantazatos mentioned in the interview that even
before 2020, he was well aware of the fact that the process of getting
scientific works published in prestigious journals was tainted. He
referred to the 2005 article
in “PLOS Medicine” called, “Medical Journals Are an Extension of the
Marketing Arm of Pharmaceutical Companies” that talked about how exactly
the journals are incentivized by pharma companies.

Furthermore, scientists themselves have developed a habit of trading
total integrity of research for the prestige and benefits of having
their works published — and so even before 2020, it was not uncommon for
researchers to “massage” the angle etc. in order to fit in. From
myself, I would like to add the following quote from the Lancet:

“Much of the scientific literature, perhaps half, may
simply be untrue. Afflicted by studies with small sample sizes, tiny
effects, invalid exploratory analyses, and flagrant conflicts of
interest, together with an obsession for pursuing fashionable trends of
dubious importance, science has taken a turn towards darkness,”
wrote Richard Horton, the Editor-in-Chief of The Lancet in 2015.

Incidentally, I wrote an article about corruption in the medical establishment last year, in case you are curious.

The Importance of Speaking Out

Dr. Pantazatos is not shy at all about sharing his analysis, and he
is also tremendously graceful and humble when presenting it. Personally,
I am very impressed by Dr. Pantazatos’ scientific integrity and his
ability to actually “follow the science” — as well as by the grace with
which he presents this rather ugly topic.

He believes the issue is important, and speaking out is crucial. His
message for other scientists is to find their voice and stop being
silent.

Full transcript of the interview.

About the Author

To find more of Tessa Lena’s work, be sure to check out her bio, Tessa Fights Robots.

Originally published April 23, 2022 on Mercola.co

===========================================

* Zie: Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

—————————————-

Zie voorts:Zijn COVID-vaccinaties gevaarlijk of valt het allemaal wel mee‘ (!!!!) Waarin o.a. wordt gewezen op het feit dat in de VS een vaccin van de markt wordt gehaald als daar 50 mensen aan overlijden, nu gaat het in de VS vanaf november vorig jaar tot 18 april dit jaar om meer dan 19.000 mensen die zijn gestorven aan het vaccin en toch laat men het vaccin op de markt……

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

COVID-vaccins: officiële CDC data geven aan dat er in de VS meer dan 1,2 miljoen (ook ernstige) bijwerkingen zijn geteld‘ (!!!!)

Prof. Capel: met mRNA gevaccineerden gaan moeilijke tijden tegemoet‘ (!!!!)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie
‘ (!!!!)

Rijk en regering
wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote
techbedrijven voor censuur op sociale media…….
‘ Censuur
die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan
belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale
media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen
van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is
doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de
reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich
hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws)
en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen
over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur
eisen…… Te gestoord en vals voor woorden!!

Fauci (farma lobbyist) gooit met bagger naar auteurs van de Great Barrington Declaration‘ (!!!!) en zie wat dat bericht betreft ook:

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ (!!!!) Zie wat dat betreft ook

Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen‘ (!!!!)

COVID-19: Duitsland en de verplichte vaccinatie van verplegend personeel

44 Studies on Vaccine Efficacy That Raise Doubts on Vaccine Mandates‘ (!!!!)

 

Klinisch onderzoek Pfizer: het vaccin doodde meer mensen dan de placebo‘ (!!!!)

 

Aantal COVID-doden in VS en GB zwaar gemanipuleerd‘ (!!!!)

 

COVID-maatregelen: een open brief aan Ernst Kuipers‘ (!!!!)

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

Aartsbisschop Carlo Maria Figanò: “Twee jaar lang zijn we nu getuige van een globale staatsgreep”‘ (!!!!)
(door de Coronamaatregelen) Overigens onbegrijpelijk dat deze
aartsbisschop zich in de bijgevoegde video alleen tot katholieken
richt……

COVID-19: onderzoeken bevestigen dat natuurlijke verkregen immuniteit meer dan voldoende is‘ (!!!!) Op 15 februari 2022, werd bekendgemaakt dat natuurlijke
immuniteit veel langer standhoudt dan die middels een vaccin verkregen
en dat niet misselijk: volgens onderzoekers in Italië zelfs 18 maanden!! >> ‘Natural Immunity Lasts for at Least 18 Months: Study‘ En wat
heeft Nederland gedaan?Juist, die periode van natuurlijke immuniteit
teruggebracht naar een half jaar!! Gelukkig zijn we voorlopig af van die
belachelijke beslissing!!

Onverdeeld Open: teken het manifest om het Coronatoegangsbewijs onmiddellijk af te schaffen

Hans Teeuwen: “Geen Coronapas”‘ (!!!!)

Intrekken uitzendlicentie door Rusland voor Deutsche Welle ‘is een klap in het gezicht van het Duitse volk’
RT Deutsch dat werd platgelegd in Duitsland wordt o.a. verweten
complottheorieën over COVID te brengen, dit door het uitzenden van een
gesprek met een paar COVID-vaccinatieweigeraars……. (te zot voor
woorden!!) Oh, en Deutsche Welle is een Duitse staatsomroep die westerse
propaganda uitzond in Rusland, iets
waarover men niet lult in het westen en als men er al over spreekt
wordt er onomwonden gezegd dat dit soort westerse platforms
onafhankelijk zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Neil
Young en Joni Mitchell maken grote vergissing: censuur niet de weg,
terwijl tegengestelde COVID mening meer en meer lijkt te kloppen

EU
medicijnregelgever EMA en de WHO roepen op te stoppen met COVID
boosters vanwege aantasting immuunsysteem en falen bij bestrijding
Coronavirus
‘ (!!!!) zie wat dit betreft ook:

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is terwijl ik dit schrijf 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet‘ 

1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….
‘ (!!!!)

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst hier beneden, in het blok met links naar Pfizer berichten )

Rapport OVV over
Coronacrisis, terwijl straks alles wordt vrijgegeven, maar ‘gelukkig’
heeft de regering de gegevens van de vaccinweigeraars
‘ 

——————————————-

Hier nog wat meer links naar ‘oudere berichten’:Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd‘ (schande!!)

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden‘(!!!!)

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn (!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt‘ (!!!!)

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd
zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de
voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar
zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de
afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links
naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

————————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (zie daarvoor ook het blok hieronder met links over de betrouwbaarheid van farmaceut Pfizer): British Medical Journal eist onmiddellijke vrijgeving van alle gegevens over COVID-19 vaccins en onderzoek naar veiligheid

 COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)
(en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt
overigens voor alle vaccins tegen COVID-19……. Hoor wat dat betreft
ook:

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….)

———————————————–

Hier nog wat berichten over farmaceut Pfizer en de betrouwbaarheid van deze farmaceut: 

Pfizer vaccin tast DNA van de lever aan‘ (en deskundigen: zie de opmerking onder dat bericht!!)

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

Pfizer
CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin

(
!!!!)
De brutaliteit……
De
CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat
als men gevaccineerd is…….
Israël
waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten
vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16 maart 2022/////) heeft Pfizer
afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties
wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India
een land met een bevolking van 1,3 miljard mensen, ofwel daar was
genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog
een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de
stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op
het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hierover niets terug, tekenend……..

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl. 2021…..)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

—————————————– 

Wat betreft de betrouwbaarheid van de PCR test zie:  PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder en de daarvoor met de Nobelprijs beloonde Kary Mullis:

 

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse.

Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

———————————————

En terzijde: ‘BBC World Service en hoogleraar Radboud met gekleurd ‘Catalaans commentaar…….’‘ (31 oktobber 2017) Steenmeier, een hoogleraaars van de Radbout Universiteit, die zijn boek ver te buiten ging met zijn mening over de wil van de Catalanen voor autonomie van Spanje. Blijkbaar kreeg deze flapdrol naast subsidie van de Nederlandse staat ook geld van de EU, waar men het dun door de broek liep vanwege de wens van de Catalanen (na het Brexit referendum)…… Daar moet ik wel aan toevoegen dat de macht van de opvolgende kabinetten over het onderwijs en in deze universitair onderwijs, veel te groot is, elke universiteit zou totaal onafhankelijk moeten zijn, terwijl de zittende kabinetten al lang geleden samenwerking tussen bedrijven en universiteit hebben gestimuleerd en afgedwongen en dat nog steeds doen…. Eén en ander kan leiden tot uitvindingen die door het bedrijfsleven te gelde worden gemaakt, terwijl de uitvinders geen cent extra verdienen…. Zo werd in de 70er jaren van de vorige eeuw de PRX telefooncentrale ontwikkeld door de PTT en de TH Delft (nu Technische Universiteit Delft), maar door Philips te gelde gemaakt, o.a. in China…..

Gisteren was het Wereldproefdierendag: dat zou het elke dag moeten zijn tot deze barbaarse proeven worden verboden

Gisteren was het Wereldproefdierendag en Animal Rights gebruikte die gebeurtenis om nog eens aandacht te vragen voor het zinloze martelen en doden van dieren. Zo lang men proefdieren zinloos blijft misbruiken, martelen en vermoorden zal het voor velen iedere dag Wereldproefdierendag zijn….. Er zijn overigens geen dierproeven die wel zinvol zijn, dit om verwarring door de vorige zin te voorkomen. 

Was toch weer verbaasd over het volgende wat Animal Rights bracht: volgens onderzoek naar de 50 grootste cosmeticabedrijven, zou maar ‘liefst’ 88% nog steeds gebruik maken van dierproeven…… Was dom genoeg al jaren in de veronderstelling dat dit slechts een percentage van rond de 30% zou zijn…….

Dierproeven zijn zinloos daar het menselijk lichaam nu eenmaal anders reageert op medicatie of cosmetica dan dieren, echter de dierproeven zijn schandalig genoeg goedkoper dan gebruik te maken van de ‘nieuwste’ inzichten (intussen al weer jaren in gebruik) met de ‘Research Modernisation Deal’ (RMD), hierbij maakt men totaal logisch gebruik van menselijke cellen en computermodellen, deze proeven zijn voor meer dan 95% betrouwbaar, terwijl die door dierproeven niet eens 3% betrouwbaarheid halen….. 

Het kweken van menselijke cellen is een vrij eenvoudig proces en de proeven daarmee zijn dan logischerwijs ook veel betrouwbaarder dan dierproeven…. Men zou eens moeten onderzoeken waarom die manier van onderzoek duurder is dan die met ‘een heel dier’ dat veel duurder zou moeten zijn dan proeven met een ‘klompje menselijke cellen…..’ Tja en wat is er duur aan computermodellen die al heel vaak zijn gebruikt?? Echter dit doet niets af aan het feit dat het ronduit schandalig is dat schatrijke cosmetica bedrijven en dito farmaceuten kiezen voor dierproeven en dat uit kostenoverwegingen…..

Gisteren waren er demonstraties in de EU (en dus ook in ons land) tegen dierproeven voor cosmetica, maar vandaag kan je nog steeds tekenen voor proefdiervrije en vegan cosmeticaproducten, lees en teken de petitie ajb!! Het is de hoogste tijd dat de mens haar relatie met andere wezens op aarde bijstelt en andere levende dieren niet ziet als dingen die je na behoeven kan martelen en opeten, tijd om dieren als gelijkwaardig aan de mens te behandelen…. Als we onze manier van leven willen voortzetten, ook al zal het aardoppervlak door de zeespiegelstijging vanwege de klimaatverandering in de nabije toekomst een heel stuk kleiner worden, moeten we zonder meer stoppen met het eten van vlees, immers dat is zeer inefficiënt gezien het feit dat je voor één kilo vlees gemiddeld 5 kilo groenten en een enorme plas water nodig hebt. Vleeseten zorgt verder voor het aanjagen van de klimaatverandering vanwege de enorme uitstoot aan CO2 (in de EU meer dan de uitstoot van alle autoverkeer) en methaangas, een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2…… Bovendien is de omgang van de mens met dieren in en uit de intensieve veehouderij zo gewelddadig dat hier met de grootste spoed een eind aan moet worden gemaakt….. 

Er zijn mensen die stellen verslaafd te zijn aan vlees, ‘niet zonder te kunnen’, echter dat is een dwaalreden om niet te hoeven nadenken over wat ze aanrichten met het eten van vlees en het gebruik van zuivel…. Intussen zijn er veel alternatieven voor vlees en zuivel, die bovendien lekkerder en een stuk langer houdbaar zijn, daarnaast behoef je je niet meer schuldig te voelen over het vermoorde dier dat je eet. Een voorbeeld voor langere houdbaarheid van vegan producten is veganistische pesto, minstens zo lekker als gewone pesto, maar wel veel langer houdbaar (als gewone pesto in de koelkast), immers op gewone pesto staat na opening binnen de kortste keren schimmel….   

Kan me niet voorstellen dat er ook maar één persoon is die stelt verslaafd te zijn aan cosmetica waarvoor dierproeven zijn gedaan, of je moet wel knettergek zijn. In de tekst van Animal Rights vind je een link naar dierproefvrije cosmetica producten (jammer dat Kruidvat veel eigen producten van de markt heeft gehaald, zij hadden jarenlang goede en redelijk goedkope dierproefvrije cosmetica, waaronder zaken als deodorant, aftershave, eye shadow, lipstick enz.)

Nogmaals: lees en teken de petitie ajb en geeft het door!! Het is de hoogste tijd dat de mens volledig stopt met het martelen van dieren en hen eindelijk rechten toekent!! Vergeet hierbij niet dat alleen in Nederland al 440.000 proefdieren worden vermoord zonder dat ze zijn misbruikt voor proeven, dieren als apen, honden en katten…….

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Foto: konijn met make-up kwast

 VANDAAG IS HET WERELDPROEFDIERENDAG

Al
sinds 1979 wordt er jaarlijks op Wereldproefdierendag stilgestaan bij
het leven en lijden van proefdieren. Wist je dat volgens een onderzoek
onder de 50 grootste cosmeticamerken ter wereld 88% niet dierproefvrij
is? Nog altijd worden er afschuwelijke proeven gedaan op dieren om cosmeticaproducten te testen. Dat is onnodig en onethisch.

Animal Rights heeft de handen ineen geslagen met Shop Like You Give a Damn,
het grootste vegan en duurzame online warenhuis van Europa. Onze eigen
campagneleider Jen en Jopie van het warenhuis beantwoorden in dit
artikel de vijf meest gestelde vragen over dierproeven voor cosmetica. Samen komen we voor deze dieren op.

Foto: muizen in dierproef met enge naald  

Wereldproefdierendag is nog steeds broodnodig.

TEKEN NU

Muizen, ratten, cavia’s, konijnen, vissen en honden worden allemaal ingezet in pijnlijke en vaak langdurige giftigheidsexperimenten.
Ratten en honden worden gebruikt in acute giftigheidstesten. Ze krijgen
via de bloedbaan of via dwangvoeding hoge en dodelijke dosissen
chemicaliën toegediend. Wil je niet bijdragen aan dit leed? Koop dan
alleen cosmeticaproducten die zowel dierproefvrij als vegan zijn. In dit artikel vind je een link naar de grootste Nederlandstalige dierproefvrije cosmeticalijst.

Willem, Wereldproefdierendag is belangrijker dan ooit. In Europa alleen worden er jaarlijks meer dan 10 miljoen dierproeven uitgevoerd. Vandaag demonstreert Animal Rights in Rijswijk en Leuven tegen dierproeven en voor een dierproefvrij Europa.

Ook jij kan iets doen. Het Europese verbod op dierproeven voor cosmetica is in gevaar. Help mee door het Europese burgerinitiatief te ondertekenen.

Met vriendelijke groet,

Afbeelding PS Shop Like You Give a Damn doneert vandaag 5% van iedere aankoop in hun warenhuis aan Animal Rights.

PPS Je kan onze campagnes tegen dierproeven steunen met een donatie.

EUROPEES BURGERINITIATIEF

=====================================

Zie verder: ‘Rutte 4: zware dierenmishandeling middels dierproeven moet eindelijk en onmiddellijk worden verboden

Dierenmishandeling: Nederlands Herseninstituut martelt apen op een vreselijke manier

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ 

Parallellen tussen nazi en VS medicijnenDierproeven
voor medicijnen op mensen in arme landen die dit niet wordt verteld en
verder: Bourla, de CEO van Pfizer, gaf toe Israël te zien als
testlaboratorium voor haar COVID-vaccin, dit vanwege de hoge
vaccinatiegraad in dat land…..
Zie:Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ En reken maar dat Pfizer daarnaast ook dieren misbruikt……

Beagles fabrieksmatig gefokt voor dierproeven ook in Nederland‘ (!!!!)

NIAID van dr. Fauci martelt dieren met totaal onzinnige experimenten
Dr. Fauci, je weet wel de Coronafantast uit de VS, de figuur die zijn
aanbevelingen desnoods 4 keer per jaar verandert en dat niet zelden
zelfs binnen een aantal weken…

NIH
(o.a. dr. Fauci) gaf in 2020 maar liefst 19 miljard dollar uit aan
zinloze dierproeven inclusief de barbaarse proeven op pups van beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Nertsenfokkerijen
gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en
vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt‘ (!!!!)

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers laten mannelijke ratten bevallen in roekeloze dierproef‘ (!!!!) Hoe psychopathisch ziek in de kop moet je zijn??!!!)

 

26 organisaties maken statement voor alternatieven dierproeven

Nieuwe achterhaalde dierproeven op apen aan de KU Leuven ondanks alternatieven
(doodzieke inhumane wetenschap >> ze moeten die zogenaamde
wetenschapper hetzelfde aandoen als de aap die hij/zij zwaar mishandelt,
gadver wat een schoft………..)

 

Zware dierenmishandeling bij dierproeven op beagles

Nederland beschikt
over o.a. zenuwgas, om de effecten te testen werden de laatste jaren
cavia’s en ratten vermoord door TNO…..
‘ (terwijl men die effecten al lang kent…. schande!!!!)

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…