De VS stelt zich aan de wereld voor als de kampioen democratie, als beschermer van mensenrechten, als bestrijder van terreur, als verspreider van het kapitalisme (intussen ingeruild voor het nog inhumaner neoliberalisme) en als politiemacht van de wereld, echter in de werkelijkheid is de toestand 180 graden tegenovergesteld.
Zo onderhoudt de VS goede relaties met dictaturen, waarbij dit land alleen dictaturen demoniseert die niet netjes aan de hand van de VS lopen en geen handelsrelatie wensen met dit land…… Voorts helpt de VS democratieën naar de gallemiezen als deze niet braaf doen wat de VS verlangt, voorbeelden te over en daarbij schrikt de VS er niet voor terug als dit aan een fiks aantal burgers het leven kost…… (straks meer daarover///////) Daarnaast is de democratie in de VS zelf een lachertje, grote bedrijven maken uit wie er president is en het maakt hen niet eens uit of de volgende president van de Democratische dan van de Republikeinse partij is, als deze maar handelt in het belang van het bedrijf en haar grootaandeelhouders…. Het wordt gekleurden telkens weer bemoeilijkt om te stemmen en het is nu al zo zot dat een flink aantal staten het stemmen door gekleurde burgers voor de volgende verkiezingen onmogelijk hebben gemaakt middels smerige wetgeving…..
De VS als beschermer van het kapitalisme, of zoals beter gezegd het inhumane neoliberalisme, waarbij het corrupte (dictaturen) in het zadel houdt als dit in het belang is van de grote bedrijven in de VS, zelfs als daar burgers voor moeten worden vermoord, zoals milieu- en vredesactivisten in Latijns Amerika…… Direct hieruit voortvloeiend is het dan ook zo dat de VS lak heeft aan het milieu en de klimaatverandering, ja voor de bühne doet de huidige Biden administratie of men de klimaatverandering serieus neemt, maar in werkelijkheid heeft Biden weer een groot aantal vergunningen laten veilen voor zelfs het boren naar olie in diepzee en dat ook in Arctisch gebied……. Om over de enorme steenkoolexport van de VS nog maar te zwijgen, bedrijven uit de VS bouwen zelfs steenkoolcentrales in het buitenland, waar één van de grootste wel die aan de rand van natuurgebied de Sundarbarns in Bangladesh is….. (vergunning daarvoor werd afgegeven door grootoplichter en destijds VS president Obama en diens vicepresident Joe Biden, waar deze twee zich nu heel vals voordoen als de grootste milieuactivisten…..)
Uitleg over het feit dat de VS allesbehalve de politiemacht van de wereld is, lijkt me overbodig, maar goed voor degenen die dit nog geloven het volgende: de VS is allesbehalve de politieagent van de wereld, of het zou de politiemacht van een bloedige dictatuur moeten zijn, immer zo werkt de VS bijvoorbeeld op meerdere manieren mee aan de genocide in Jemen….. Ook de etnische zuivering van Palestijnen en de langzame genocide op deze mensen door Israël wordt gesteund door de VS, dat jaarlijks enorme hoeveelheden wapens levert aan deze fascistische apartheidsstaat, maar ook middels geldelijke steun…. Verder heeft de VS met haar illegale oorlogen alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen vermoord, e.e.a. met hulp van haar extra leger >> de NAVO, een zogenaamde defensieve organisatie….. ha! ha! ha! ha! ha! Deze bloedige terreurorganisatie, want dat is het in werkelijkheid, heeft dan ook niets met het verdedigen van democratieën te maken en staat militair altijd onder opperbevel van de VS (vandaar ook dat ‘extra leger van de VS’)……
Ook heeft de VS er geen moeite mee om democratieën omver te werpen, de CIA is daar zeer kundig in, men organiseert een opstand, om te beginnen door een land dat niet gehoorzaam is illegaal sancties op te leggen, waardoor altijd grote aantallen mensen en veel kinderen om het leven komen, niet vreemd als je bedenkt dat onder die sancties altijd medicijnen en voedsel vallen, ook al ontkent men dat in de VS, de bewijzen daarvoor zijn overweldigend….. Met die sancties wil men de bevolking van zo’n land opstandig maken, echter als dat niet lukt probeert de CIA een coup te organiseren door de legertop om te kopen en als dat mislukt zoekt men een reden, bijvoorbeeld door een ‘false flag operation’ uit te voeren*, of door een enorme leugen te lanceren als ‘legitimatie’ voor de aanval tegen zo’n land…..**
Zo is de situatie in Oekraïne volkomen te danken aan de VS dat daar een opstand organiseerde en regisseerde om daarna een coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj te organiseren, waarbij het neonazi’s trainde en men moordenaars inhuurde die schoten op demonstranten en politieagenten op het Maidanplein in Kiev, de schuld daarvoor schoof men in de schoenen van Janoekovytsj, een ‘false flag operatie’ noemt men dit bij de CIA die ook op dat gebied specialist is……
Deze smerige ploertenstreek die in feite leidde tot de dictatuur onder de zwaar corrupte neonazi Porosjenko, die door de VS werd aangewezen als juntaleider (‘interim president’ ha! ha! ha!) kostte de VS burgers 5 miljard dollar aan belastinggeld, een bedrag dat destijds minister van buitenlandse zaken onder ‘vredesduif’ Obama: Killary Clinton vrijmaakte, let wel: hierbij is één van de hoofdverantwoordelijken de huidige president van de VS Joe Biden, die destijds fungeerde als vicepresident…… Moet je nagaan >> deze opperschoft durft Putin dictator en oorlogsmisdadiger te noemen, waar hij zelf NB mede hoofdverantwoordelijk was voor de coup tegen de democratisch gekozen president van Oekraïne (het kan niet vaak genoeg worden gezegd) terwijl Biden destijds al oorlogsmisdadiger was, dit vanwege de door de VS gesteunde en georganiseerde staatsgreep in Honduras, meerdere geheime militaire operaties in diverse landen en de illegale oorlog tegen Libië, die dat land niet alleen in diepe armoede stortte (het was voor het ingrijpen van de VS het rijkste land van Afrika, waar het de burgers aan niets ontbrak!!) maar het land ook in enorme chaos heeft gedompeld, waarbij het land bovendien tot 70 jaar in tijd werd teruggebombardeerd, een land waar nu zelfs slavenmarkten worden georganiseerd en men vluchtelingen als beesten behandelt (met toestemming van de EU en haar lidstaten, waaronder het zwaar hypocriete Nederland!!)……
Ook is Biden medeverantwoordelijk voor de oorlog in Syrië, die ook door de CIA werd georganiseerd met een zogenaamde opstand, waarbij de VS terreurgroepen als ISIS en Al Qaida vanuit Libië naar Syrië overbracht (met hulp van Saoedi-Arabië en Egypte….)….. Terreurgroepen die in bezit waren van meerdere chemische wapens, zoals Sarin en chlorine, waar ze dan ook druk gebruik van hebben gemaakt en ook die smerige oorlogsmisdaden werden in de schoenen geschoven van het Assad bewind (false flag operaties), terwijl volgens wapeninspecteurs van de VN Syrië niet meer in het bezit was en kon zijn van dit soort wapens…… Obama heeft een paar keer zelfs toe moeten geven dat aan Assad gelinkte gifgasaanvallen niet door het reguliere Syrische leger waren gepleegd…..
Wat betreft mensenrechtenschendingen moet de VS de komende 1.000 jaar de vuilbek houden, daar dit land de grootste mensenrechtenschender ter wereld is. Mensenrechtenschendingen niet alleen door alle illegale oorlogen die dit land al een paar honderd jaar heeft gevoerd, of de smerige machinaties om niet welgevallige regimes ten val te brengen, of door milieuactivisten die grote bedrijven uit de VS dwarszitten te laten vermoorden, maar ook door de stand van mensenrechten in eigen land….. Neem alleen al de positie van gekleurden in de VS: ondanks dat dit (nog) een minderheid is, is deze bevolkingsgroep onevenredig vaak vertegenwoordigd onder het belachelijk grote aantal gevangenen in die vereniging van terreurstaten en niet daar ze meer misdadig zijn dan witte burgers…. (de VS heeft meer gevangenen dan welk ander land ook….) Het is bekend dat arme gekleurden niet zelden pal naast uiterst vervuilende industrie moeten wonen, industrie die hun gezondheid ernstig kan schaden, deze wijken noemt men in de VS ‘Sacrifice Zones….’ Of wat dacht je van de meer dan 80.000 mensen die in de VS in isolatiefolter worden gehouden, waar deze manier van folteren mensen letterlijk geestelijk en lichamelijk kapot maakt…… Gezien het direct voorgaande moet ik toch nog even terug naar het buitenland voor de geheime CIA gevangenissen waar men mensen niet alleen afschuwelijk martelt maar zelfs doodmartelt……
Ook de gezondheidszorg in de VS kan je zien als een enorme schending van mensenrechten, immers velen kunnen de kosten van bijvoorbeeld een chemokuur niet betalen en sterven daarom onnodig voortijdig….. Of wat dacht je van het enorme aantal daklozen die in zelf gemaakte onderkomens op straat proberen te overleven, terwijl de VS jaarlijks ruim meer dan 700 miljard dollar uitgeeft aan oorlogsvoering (‘defensie’), twee keer meer dan China en Rusland daar gezamenlijk aan uitgeven, waarbij opgemerkt moet worden dat vooral China haar budget fiks heeft verhoogd vanwege de VS agressie, dat land heeft 400 militaire bases van waaruit het China kan bestoken met raketten, straaljagers en bommenwerpers….. (dit bedrag is nu 782 miljard dollar, Biden wil dit bedrag volgend jaar verhogen tot boven de 800 miljard…)
Over mensenrechtenschendingen gesproken: ForceChange kwam gisteren met een petitie vanwege de uiterst onbeschofte en inhumane behandeling van arbeidsmigranten, die zelfs te maken hebben met ontvoering, slavernij, verkrachting en moord….. Eén en ander zelfs met medeweten en hulp van het VS ministerie dat over arbeid gaat…..
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in deze
vertaalapp,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
Death
by assault, kidnapping, blackmail, and slavery: these grave abuses
allegedly unfolded over years on Georgia’s onion farms. Guest migrant
workers desperate for a better life were the apparent victims of mass
exploitation. Demand authorities protect these vulnerable humans.
Target: U.S. Secretary of Labor Marty Walsh
Goal: Overhaul department accused of overseeing systemic abuses of migrant farm workers.
One of the largest and longest-running forced labor human trafficking
operations in modern history has reportedly been uncovered in Georgia.
An investigation known as Operation Blooming Onion yielded findings that
allege guest farm workers employed in the state via visas were
subjected to wide-scale crimes, including extortion, kidnapping, and
rape. Many of these individuals were reportedly further subject to
intimidation, the withholding of their identification, little or no pay,
and confinement in extremely unsanitary and unsafe conditions. Some
workers have even apparently died from heatstroke as a result of these
inhumane environments.
Worse yet, members of the state’s own Department of Labor are accused
of enabling and covering up these reported crimes. At least one
individual indicted in the massive sting operation once worked as an
inspector for the department, overseeing housing conditions for guest
farm workers. Another person, who serves as a supposed advocate for farm
workers, has several family members indicted in the investigation.
Despite his clear conflicts of interest at best and potential
culpability at worst, he remains on the job today. As it stands now, two
dozen people are facing charges in relation to these years-long alleged
practices prosecutors have called “modern-day slavery.”
While the federal department has final oversight, the Georgia
Department of Labor was granted a lot of authority in ensuring
enforcement: an authority it ultimately seemingly abused. Sign the
petition below to demand this agency that abandoned its duty of
protection and care be held to account.
PETITION LETTER:
Dear Secretary Walsh,
Over 200 guest farm workers from Mexico and Central America were
allegedly subjected to kidnappings, assaults, threats of assault with a
deadly weapon, and much more. Operation Blooming Onion further uncovered
that workers were reportedly forced to pay their employers while they
received minimal pay and horrendous working and living conditions in
return. But arguably the most unforgiveable part of these multi-pronged
alleged human rights abuses is the seeming fact that they were allowed
to fester and grow under the state of Georgia’s not-so-watchful eye.
Even with the benefit of the doubt, this agency violated its
responsibilities to hire impartial, effective employees who could carry
out its mission of protecting the state’s workers. The man who was hired
as the advocate for farm workers even has close associates indicted in
the investigation. This administration’s Department of Labor has pledged
to implement policies that will improve the lives and broaden the
liberties of guest farm workers.
Please deliver at least in part on this pledge by cleaning up the
Georgia Department of Labor, fixing deficiencies in its operations, and
supporting criminal referrals for any employee who willfully and
knowingly violated the rights of desperate people.
** Leugens die altijd worden gesteund en uitgedragen door
de afhankelijke westerse reguliere media en de meeste westerse
politici, neem bijvoorbeeld de leugen over ‘aanwezige Iraakse massavernietigingswapens’ als
legitimatie voor de illegale oorlog van de VS tegen Irak die in 2003
begon; overigens gebeurde hetzelfde bij de eerste oorlog van de VS tegen
Irak, daarbij gebruikte men de leugen dat couveuses werden gestolen
door Iraakse militairen en men de baby’s die daarin lagen liet sterven
op de grond…… Hetzelfde gebeurt nu met de situatie in Oekraïne, de ene leugen na de andere over Russisch geweld wordt gelanceerd door de Oekraïense regering, met grote steun van m.n. de VS en Groot-Brittannië, plus de gehele andere westerse wereld, waar journalisten uit het buitenland pas een rampplaats mogen bezoeken als Oekraïne klaar is met het ensceneren van oorlogsmisdaden….. Zo zouden de lijken op de straten van Boetsja (Bucha) meer dan tien dagen op straat hebben gelegen, zonder dat ze waren opgezwollen en open waren gebarsten, wat normaal gebeurt in zo’n periode, ofwel de lijken lagen er nog niet toen de Russen die stad hebben verlaten (Boetsja waar het Russische leger de bevolking zelfs van noodrantsoenen voorzag, wat door de Oekraïense neonazi-bataljons als verraad werd gezien en als zodanig werd bestraft met de dood….)…. Zie: ‘YouTube online censuur van o.a. video’s die aantonen dat de situatie in Oekraïne heel anders is dan voorgesteld in het westen‘
Voor meer berichten over slavernij, democratie, dictatuur, Oekraïne, NAVO en/of CIA, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.
Tot m’n grote spijt moest ik vanmorgen lezen dat Arno Hintjens (Arnaud Charles Ernest Hintjens) gisteren op 72 jarige leeftijd is overleden. Deze geweldige zanger werd internationaal bekend met zijn geweldige band TC Matic, waarvan ik gelukkig een aantal concerten heb mogen zien >> elk optreden was zonder meer geweldig!! Opvallend waren de teksten van TC Matic waarin Arno naast het Vlaams Nederlands, ook Engels, Frans en af en toe zelfs Duits gebruikte en dat gecombineerd in afzonderlijke nummers.
TC Matic
Arno zoals zijn artiesten naam luidt, stak zijn mening over de maatschappij niet onder stoelen of banken, zelfs als dat betekende dat hij weer werd genegeerd door de reguliere media.
Na TC Matic ging Arno door onder eigen naam en ‘by thor’ wat heeft hij onder die naam ook een flink aantal geweldige albums gemaakt.
Arno dank voor jouw mooie muziek, je zal niet vergeten worden. Muziek die mij ook heeft geholpen in moeilijke tijden, muziek die wat mij betreft tijdloos is en ik weet zeker dat dit voor velen het geval is.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
Hier een deel van een optreden op Pinkpop 1983:
Hier het prachtige album L’Apache:
Het album Choco uit 1983, je moet zelf na elk nummer het volgende aanklikken, of klik op playlist herhalen :
Hier nog een live optreden uit de Sneeuwbal Heemstede in 1982, alleen geluid en niet van optimale kwaliteit, ofwel als belangrijkst de bas bijstellen tot aardbevingsniveau:
De eerste band van Arno speelde onder de naam Charles et les Lulus, hier de geluid en beeld van een prachtig optreden:
Hier nog wat solowerk van Arno als eerste het album Charlatan:
Het album Charles Ernest met een mooie cover van het Stones nummer Mothers Little Helper:
Het album À Poil Commercial:
En tot slot het album Human Incognito uit 2016:
Op YouTube kan je het grootste deel van Arno’s werk van terugvinden.
Met alle westerse zogenaamde emotionele steun voor Oekraïne, waarbij men alles gelooft wat de dictatoriale regering Zelensky naar buiten brengt en men over elkaar heen buitelt met nog strengere sancties tegen Rusland, vergeet men één heel belangrijk zaak: het westen heeft zich aan de rest van de wereld getoond als een totaal onbetrouwbare handelspartner, van wie de banken van de ene op de andere dag tegoeden van onderdanen, bedrijven en zelfs van regeringsleden kan bevriezen…… Westerse contracten zijn niets waard als deze zijn gesloten met Russische partners of bedrijven….
Wie wil er gezien het voorgaande (buiten het westen) straks nog handeldrijven met het westen? Wie wil er straks nog met vakantie naar westerse landen als je de kans loopt te worden uitgekleed als jouw regering in het oog van het westen een fout beleid voert?
De hele COVID-hysterie heeft een enorme financiële wissel getrokken op de westerse landen*, op een groot aantal bedrijven en een op een fiks deel van de burgers…… Ondanks dat veel westerse regeringen in feite blij zijn met de toestand in Oekraïne, daar de aandacht minimaal is voor wat er in binnen- en buitenland aan ingewilligde (van wat wij ‘wobben’ noemen) verzoeken over openbaarmaking van informatie over de Coronamaatregelen en vaccins op straat is komen te liggen, is deze oorlog verantwoordelijk voor zogenaamde tekorten, die er weliswaar nog niet zijn, maar die wel worden doorberekend aan de gebruikers consumenten (die tekorten komen er nog aan en ondanks dat wordt de gewone burger nu al flink uitgenomen…..)…..
Het is duidelijk dat de toestand in Oekraïne straks een nog grotere wissel zal trekken op de westerse bedrijven en burgers, wat nog versterkt zal worden als de VS haar zin krijgt en men ook China zal uitrangeren als handelspartner van het westen… Wat dat bekent was en is deels al te zien door de belachelijk strenge lockdowns in China, wat zelfs een bevoorradingscrisis heeft veroorzaakt, o.a. daar lege containers niet werden teruggestuurd naar China**, waardoor de prijs van zeevracht met fikse percentages zijn verhoogd, wat ook wordt doorberekend in de consumentenprijzen, een zaak die nu al weer meer dan een jaar voortduurt…… Hoor tijdens het schrijven op WDR 5 dat deze situatie met de sancties tegen Rusland nog is verhevigd en er in Hamburg een groot aantal containers staan voor Rusland die niet zullen worden afgeleverd, maar die wel aan het containervervoer zijn onttrokken…..
Rusland en China zijn al een paar jaar bezig om een eigen internationaal betalingssysteem op te zetten, een tegenhanger van het totaal onbetrouwbare SWIFT betalingssysteem >> onbetrouwbaar daar het wordt misbruikt door de VS om o.a. door haar illegaal opgelegde sancties aan niet gehoorzame landen af te dwingen, zodat bedrijven uit andere landen zich wel tien keer bedenken voordat ze goederen aan een dergelijk land zullen leveren….. Reken maar dat ook landen als India en Brazilië (als Bolsonaro is weggestemd) mee zullen doen aan dat nieuwe betalingssysteem en juist ook in die landen ziet men de onbetrouwbaarheid van het westen onder de dictatoriale leiding van de VS…. Een voorbeeld dat daar op lijkt is de weigering van India om het Pfizer-COVID-vaccin toe te laten zonder extra veiligheidsgaranties van deze onbetrouwbare farmaceut….. (in feite heeft Pfizer de stekker uit de onderhandelingen getrokken, juist vanwege die extra veiligheidseisen van India >> denk daaraan als je besluit een vaccin van Pfizer te nemen, al zal het met andere grote westerse farmaceuten ‘waarschijnlijk’ niet anders zijn….)
Dan nog even over Annalena Baerbock, de Duitse minister van buitenlandse zaken, die in haar eentje de militaire bemoeienis van Duitsland met buitenlanden, tot nu toe altijd hooggehouden als neutraal door haar partij de Groenen (Bündnis 90/Die Grünen >> kortweg Die Grünen), heeft doorbroken met haar agressie tegen Rusland over de toestand in Oekraïne en zoals nu daadwerkelijk ingevoerd in Duitsland, waarbij men een enorme verhoging van het defensie uh vanaf nu >> oorlogsbudget heeft doorgevoerd. Baerbock was afgelopen woensdag in Litouwen, dit tijdens een driedaags bezoek aan de Baltische Staten, daar liet deze zogenaamd groene minister weten dat Litouwen kan rekenen op de verdediging door Duitsland (als Rusland dat land zou binnenvallen, Ap)…… Totaal overbodig daar Litouwen als Estland en Letland lid zijn van de NAVO en een aanval op één van hen of op alle drie zal worden gezien als een aanval op alle NAVO-landen wat zal leiden tot een ingrijpen van het bondgenootschap (dit vanwege artikel 5 van dat uiterst agressieve bondgenootschap)…… Baerbock deed deze belofte op de voor haar typische agressieve half hysterisch schreeuwende manier…. Op donderdag bracht ze een bezoek aan Estland en als de herhaalde boodschappen van Zelensky, dictator en president van Oekraïne, aan ieder land die het maar horen wil, heeft ze daar op zeker dezelfde ‘dappere boodschap’ afgegeven….. ha! ha! ha! ha! ha!
Eén ding is intussen wel duidelijk: de sancties tegen Rusland zullen ervoor zorgen dat we in een diepe crisis belanden (en zoals gewoonlijk zal de grote onderlaag daarvan het grootste slachtoffer zijn….)….. Opvallend dat ondanks de enorme anti-Russische propaganda die dag in dag uit door de westerse media over de westerse volkeren wordt uitgestort, die media evenals de politici daar, met geen woord reppen over hoe onbetrouwbaar het westen zich o.a. op handelsgebied heeft getoond en toont….
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
* Geld dat in feite werd geleend van de volgende generaties die zullen moeten bloeden voor het geld dat op de pof werd uitgeleend, maar waarvan veel niet terug zal worden betaald. Het geld leek plotseling tegen de plinten te klotsen, gezien de steun ook voor niet gezonde bedrijven en waar de steun ook voor wel levensvatbare bedrijven niet zelden te weinig was, waardoor die bedrijven zijn gestopt en de medewerkers werkloos zijn geworden, waarvan de oudere werknemers het zoals gewoonlijk kunnen vergeten ooit nog aan de bak te komen…..
‘Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….
Vanmorgen rond 8.25 u. op Radio1 Carl-Johan de Zwart, presentator van het suffe KRO-NCRV programma Spraakmakers, hij gaf in een korte samenvatting aan wat zijn programma o.a. zou brengen. De zwart vertelde dat er sinds de uitbraak van de vogelgriep al 2,4 miljoen kippen ‘zijn doodgegaan’ (aan deze ziekte). Hierbij gebruikte hij niet het gangbare en eufemistische geruimd, wat wil zeggen dat deze kippen massaal zijn vermoord, nee, volgens de Zwart zijn die kippen, blijkbaar van angst voor de griep gestorven…… Bovendien worden de meeste kippen bij zo’n uitbraak meestal preventief geruimd, ofwel ze hebben de ziekte vaak niet eens onder de leden, maar hebben de pech dat een andere kippenbeul dichtbij in de buurt de ziekte onder deze dieren heeft….. (zo meer daarover)
KRO-NCRV heeft veel leden die boer zijn, vandaar dat men regelmatig boeren aan het woord laat die hun woede mogen uitspreken over de veel te slappe maatregelen die de overheid neemt, zoals tijdens de ‘boerenopstand’ van een paar jaar geleden…. De stelling van Standpunt NL, een inbelprogramma onderdeel, was dan ook niet dat de overheid moet ingrijpen en een eind moet maken aan de hel voor enorme aantallen kippen in megastallen, nee men had de volgende stelling: ‘We moeten de vogelgriep serieus nemen….’
Volgens de Zwart worden er 100 miljoen kippen gehouden in Nederland, echter dat zijn er op jaarbasis veel meer, immers de zogenaamde vleeskippen, in werkelijkheid kuikens van nog geen 3 maanden oud*, worden dan geslacht en daarna wordt de megastal (lees: mega-hel) weer volgezet met de volgende enorme hoeveelheid ‘vleeskuikens….’ Per dag worden er gemiddeld 1,5 miljoen kippen geslacht in ons land……
Deze belachelijk grote aantallen kippen zijn overigens zelf al een bron voor de uitbraak van besmettelijke ziekten en antibioticaresistentie, vandaar ook dat ‘boeren’ die dieren groot en doodmartelen en hun gezinsleden bij opname in het ziekenhuis onmiddellijk worden geïsoleerd, daar de kans groot is dat ze antibioticaresistente bacteriën bij zich hebben…..
Voorts is het een feit dat vleeseten ongelofelijk inefficiënt is >> immers voor gemiddeld 1 kilo vlees is gemiddeld 5 kilo groente nodig, plus een enorme plas water….. Om de dieren zo snel mogelijk groot en op gewicht te krijgen worden ze gevoerd met krachtvoer wat bestaat uit mais en soja, waar voor de laatste oerwoud wordt platgebrand vooral in Brazilië…… Deze manier van diervoer productie zorgt er dus niet alleen voor dat de klimaatverandering onevenredig snel wordt aangejaagd, maar de geproduceerde soja wordt ook nog eens met enorm grote stinkende zeeschepen vervoerd naar bijvoorbeeld Rotterdam en Amsterdam, deze schepen vervuilen niet alleen de lucht maar daarmee wordt ook de klimaatverandering nog verder aangejaagd….. Nederland is na China de nummer 2 importeur van soja, niet zo gek als je bedenkt dat Nederland op jaarbasis 600 miljoen dieren** (!!!) groot en doodmartelt (het gros van deze dieren wordt hier vermoord)….. Men weet van gekkigheid dan ook niet wat te doen met slachtafval, wat voor een groot deel wordt verbrand en daarmee ook weer meewerkt aan het verhogen van de wereldtemperatuur…… (overigens wordt slachtafval bijvoorbeeld ook gebruikt in een deel van de snoepproductie) Dan nog dit: meer dan 80% van de wereldsojaproductie gaat naar diervoer, dit daar nogal eens wordt beweerd dat vegetariërs en veganisten zorgen voor het afbranden van oerwoud!!
Een fiks deel van de dieren wordt geëxporteerd wat niet alleen een schandelijke marteling is voor deze arme dieren, ze mogen zelfs bij 30 graden Celsius worden vervoerd, althans ik dacht dat de voormalige minister van Landbouw, hare ChristenUnie kwaadaardigheid Schouten had verboden dat dieren nog mogen worden vervoerd boven de 30 graden, terwijl vervoer boven de 25 graden Celsius al veel te warm is……. Daarnaast importeert Nederland op jaarbasis een groot aantal kalveren, die weggerukt bij hun moeder hier worden vetgemest en dan worden vermoord, tijdens de reis naar Nederland ontbreekt het deze kalveren niet alleen aan rust maar ook aan water en voer en een aantal dieren komt dan ook al om tijdens de reis naar Nederland (veel vanuit Ierland)….. Nog een walgelijk voorbeeld: varkens uit ons land worden naar Italië vervoerd voor de productie van parmaham, wat daarna weer terugkomt naar ons land….. Al dat vervoer zorgt niet alleen voor groot dierenleed maar ook voor verdere luchtvervuiling en daarmee aanwakkering van de klimaatverandering…… Dan te bedenken dat in arme landen waar men de levensstandaard heeft weten te verhogen, ook steeds meer vlees wordt gegeten……
Tot nu toe zijn er dus al 2,4 miljoen kippen vermoord vanwege een besmetting met de vogelgriep dan wel de kans dat ze deze griep oplopen, zoals gezegd dat laatste noemt men: ‘preventief ruimen’, ofwel ‘preventief vermoorden…..’ Voor deze vogelgriep schijnt nog geen vaccin te zijn ontwikkeld, echter als dat wel zo was, zou men de kippen nog niet vaccineren, daar dit niet alleen het vlees een paar cent per kilo in prijs doet stijgen, maar ook omdat men in veel buitenlanden geen ‘gevaccineerd vlees’ wil kopen en tja zoals je begrijpt gaat het overgrote deel van het vlees naar het buitenland, hetzelfde geldt overigens ook voor eieren….
Nog een leuk feit: in Standpunt NL had men ook hoogleraar virologie en oplichter Marion Koopmans. Zij stelde dat vaccineren weliswaar een mogelijkheid is, maar dat dit niet het besmettingsgevaar neutraliseert, waarbij ze stelde dat dit hetzelfde is met het Coronavirus…… Dacht toch echt dat het OMT aanvankelijk heeft gesteld dat gevaccineerden het virus niet konden doorgeven, bovendien wat is het nut van een Coronapas als volledig gevaccineerden alsnog even besmettelijk zijn dan niet gevaccineerden, want dat is intussen ruimschoots bewezen….. ‘Maar goed’ dat is weer een ander onderwerp.
VVD opperploert Oplaat was ook nog te horen In Standpunt NL en daar stelde deze schoft, die vanwege zijn schandelijke voorstellen in zijn politieke loopbaan ook nog eens werd geridderd, dat het onzin is om boerenbedrijven met kippen te verkleinen en bedrijven te saneren, er is volgens hem geen risico bij de huidige gang van zaken….. ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, deze inhumane psychopathische ploert heeft ook nog eens grof verdiend aan kippenbedrijf dat eieren produceerde voor de griepprik!!
Het is duidelijk dat we de hele doodsindustrie die men intensieve veehouderij noemt moeten opdoeken, ook beter voor de volksgezondheid, want vleeseten is allesbehalve goed voor je lichaam, het tast een groot aantal organen aan…. Zo kan het maag- en darmkanker veroorzaken, hartfalen, nierproblemen en kan het de lever aantasten en daarmee ook schade aan de hersenen veroorzaken…… Het voorgaande nog naast het veroorzaken van besmettelijke ziekten (bijvoorbeeld Q-koorts en vogelgriep***) en een steeds verminderende werking van antibiotica, immers door het eten van vlees krijg je nog steeds antibiotica binnen, daar zoveel dieren houden op een zo kleine plek (zelfs als dat in een megastal is) kan niet anders dan door grote hoeveelheden antibiotica te gebruiken…… Grote schande ook dat dieren nu al de laatste voor de mens ontwikkelde antibiotica krijgen…….
Daarom ook: stop met het eten van vlees en gebruik van zuivel, je houdt met het consumeren van deze producten niet alleen enorme dierenmishandeling in stand (waar je zelfs kan stellen dat je dit veroorzaakt door het eten van vlees), maar je doet ook je lichaam bepaald geen plezier met dat gebruik. Bijkomend voordeel: je helpt daarmee de klimaatverandering af te remmen en verdere enorme lucht-, bodem- en watervervuiling tegen te gaan, vergeet niet dat alleen aan luchtvervuiling door auto- en vrachtwagenverkeer jaarlijks al 18.000 mensen jaren eerder overlijden in ons land**** en dat meestal na een akelig ziekbed….. Door specifieke vervuiling geproduceerd door de intensieve veehouderij worden bovendien natuurgebieden en onderwater ecosystemen vernietigd, niet alleen door stikstof maar ook door uitstoot van ammoniak……. Daarnaast is de intensieve veehouderij in de EU is ook nog eens verantwoordelijk voor een CO2 uitstoot die groter is dan die van alle autoverkeer in dat gebied……
Voorts nog aandacht voor de slachthuizen: keer op keer blijkt dat de doodsbange dieren ook nog eens worden gemarteld voor ze worden vermoord en nog steeds hangen er in die vreselijke oorden veel te weinig camera’s die bovendien niet door een onafhankelijke organisatie als Wakker Dier mogen worden bekeken….. (de NVWA, die dat wel mag, is een grote corrupte troep waarvan de dierenartsen en andere medewerkers zelfs regelmatig meedoen aan het martelen van deze doodsbange dieren……) Trouwens totaal belachelijk dat het barbaarse ritueel slachten nog steeds is toegestaan en dat is volledig te danken aan de Joden, als zij dit niet gebruikten om dieren te vermoorden was het ritueel slachten door moslims al lang verboden…..
Vanmorgen in m’n elektronische postbus, een petitie van Varkens in Nood, waarin van Henk Staghouwer, de huidige minister van Landbouw, ook al een schoft van de ChristenUnie*****, wordt geëist actie te ondernemen daar de Afrikaanse varkenspest ons land nadert……. Varkens in Nood eist van Staghouwer dat -er minder varkens per bedrijf worden gehouden, -de afstand tussen ‘varkenshouderijen’ minstens 1 kilometer bedraagt, -er geen diertransporten plaatsvinden van en naar gebieden waar de Afrikaanse varkenspest heerst en tot slot: dat -er bij verhoogde dreiging van een uitbraak geen nieuwe varkens worden gefokt…. Als deze varkenspest ons land bereikt zullen weer tienduizenden of zelfs honderdduizenden varkens totaal zinloos worden vermoord (‘geruimd’)…..
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
Teken de brandbrief tegen massale ruimingen van varkens!
Frederieke Schouten, Varkens in Noodvia procuriosmail.net
Nu ingrijpen of straks in de grijper!?
De Afrikaanse varkenspest komt vanuit Oost-Europa langzaam maar
zeker dichterbij. Er bestaat nog steeds geen vaccin tegen deze
besmettelijke ziekte die dodelijk is voor varkens. Onze overheid moet zo
snel mogelijk ingrijpen om te voorkomen dat bij een uitbraak mogelijk
honderdduizenden varkens worden geruimd. Teken nu de brandbrief aan
minister Staghouwer!
Toen in 1997 de klassieke varkenspest uitbrak, zijn in Nederland zo’n
elf miljoen(!) varkens geruimd. De afschuwelijke beelden van dode varkens
die door grijpers in vrachtwagens werden gegooid, schokten het land. Dat
mag nooit meer gebeuren!
Snel ingrijpen noodzakelijk
De Afrikaanse varkenspest komt steeds dichterbij. Het is niet de vraag
óf maar wannéér deze dodelijke ziekte ons land bereikt. Als we nu in actie
komen dan kunnen we de kans op een uitbraak – en de impact daarvan –
aanzienlijk verkleinen. Teken de brandbrief om grootschalige ruimingen te
voorkomen!
De Afrikaanse varkenspest komt
vanuit Oost-Europa richting ons land. Deze besmettelijke ziekte is
dodelijk voor varkens. Onze overheid moet zo snel mogelijk ingrijpen om
te voorkomen dat er straks bij een uitbraak mogelijk honderdduizenden
varkens worden geruimd. Teken nu de brandbrief aan minister Staghouwer!
Massale ruimingen = ongekend varkensleed
Toen in 1997 de klassieke varkenspest uitbrak, zijn in totaal elf
miljoen(!) varkens geruimd. De afschuwelijke beelden van dode varkens
die door grijpers in vrachtwagens worden gegooid, schokten het land. We
moeten er alles aan doen om een herhaling te voorkomen!
De Afrikaanse varkenspest komt steeds dichterbij. Het is niet de vraag óf maar wannéér deze dodelijke ziekte ons land bereikt.
Teken de brandbrief om grootschalige ruimingen te voorkomen
Er bestaat geen vaccin tegen Afrikaanse varkenspest. Bij een uitbraak
worden alle varkens op een besmet bedrijf – en op bedrijven binnen een
cirkel van 1 km – afgemaakt. Er zijn in Nederland bedrijven waar
(tien)duizenden varkens worden gehouden. Met het virus in aantocht, is
dat volstrekt onverantwoord en onacceptabel! Vóórdat Afrikaanse
varkenspest Nederland bereikt, moet minister Staghouwer ervoor zorgen
dat:
Er minder varkens per bedrijf worden gehouden
De afstand tussen varkenshouderijen minimaal 1 km bedraagt
Er geen diertransporten plaatsvinden van en naar gebieden waar Afrikaanse varkenspest heerst
Er bij verhoogde dreiging van een uitbraak geen nieuwe varkens worden gefokt
Help nu mee om straks massale ruimingen van varkens te voorkomen en teken de brandbrief!
* Kuikens die men plofkippen noemt, daar ze vanwege hun veel te snel toegenomen gewicht bijna niet op de poten kunnen staan, of daar zelfs doorheen zakken…..
** Onder de kabinetten Rutte 2 en 3 is de ‘veestapel’ met 100 miljoen dieren gegroeid tot een totaal van 600 miljoen dieren die hier op jaarbasis worden gehouden…….. Het is overigens mogelijk dat dit er meer zijn, daar met de registratie van dieren regelmatig de hand wordt gelicht……
*** Vogelgriep wordt hier altijd toegeschreven aan trekvogels, echter de basis voor deze groep is wel degelijk intensieve veehouderij, waarbij wilde vogels dit helpen verspreiden over de aarde…..
**** Wereldwijd sterven er jaarlijks 8,3 miljoen mensen door langdurige inademing van luchtvervuiling……
***** Zondags bejubelt Staghouwer de schepping van zijn god in de kerk, terwijl hij de rest van de week verantwoordelijk is voor het zwaar mishandelen en vermoorden van dieren, ‘schepselen’ die zijn god heeft gecreëerd, zo gaat het kwaadaardige christelijke sprookje….
‘Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht‘
(!!!!) Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven
jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te
garanderen en als deze na 5 jaar terugloopt wordt ze vermoord…..
Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen
en veronderstel dat dit jaar na jaar door zou moeten gaan en haar telkens na de bevalling de baby zou worden afgenomen……
Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..‘ Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie met meer dan 80 miljoen dieren
toegenomen…..
‘Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….‘ Over
het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van
dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral
over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming
‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende
wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs
heeft gepromoot!!!
YouTube heeft video’s gecensureerd die bewijzen dat de officiële lezing niet klopt van wat er in het Oekraïense Boetsja (Bucha) is gebeurd.
In maart liet YouTube het volgende weten:
“Our Community Guidelines prohibit content denying, minimizing or
trivializing well-documented violent events. We are now removing content
about Russia’s invasion in Ukraine that violates this policy.”
Ofwel YouTube liet weten dat het inhoud verbiedt die goed gedocumenteerde gewelddadige gebeurtenissen ontkent, bagatelliseert dan wel ‘trivialiseert’. Waarna verder wordt gezegd dat YouTube inhoud verwijdert over de Russische inval in Oekraïne die dit beleid overtreedt……. Echter er is van alles mis met dit verbod, waarvan de belangrijkste wel is dat er geen goed gedocumenteerde weergave van de gebeurtenissen in Boetsja, immers er heeft nog steeds geen onafhankelijk internationaal onderzoek naar de gebeurtenissen plaatsgevonden!! (en toch heeft het westen op basis van wat Zelensky heeft gezegd verdere sancties ingesteld tegen Rusland; me dunkt een teken aan de wand) Bovendien kunnen bijvoorbeeld videobeelden meer vertellen dan wat de officiële lezing is….. De Oekraïense regering Zelensky hield de wereld een lezing voor, waarbij vooral niet vergeten moet worden dat deze regering er alle belang bij had om het Russische leger zo slecht mogelijk neer te zetten, ofwel die lezing is totaal subjectief en gekleurd…… (en toch nemen de westerse media en politici elk woord van die regering zonder controle serieus en venten dat verder uit als waarheid >> te zot voor woorden!!) Verder is het bekend dat bijvoorbeeld de neonazi-bataljons er geen probleem mee hebben om de eigen burgers te vermoorden en dat in de schoenen van de Russen te schuiven >> een false flag operatie noemt men dat, een specialiteit van de VS waar de CIA deze bataljons heeft getraind in een aantal smerige zaken, naast het voorgaande ook martelen en moorden….. Zo is het bijvoorbeeld een feit dat Russische krijgsgevangenen zijn gemarteld en vermoord, iets waarvoor de westerse media en politici geen belangstelling hadden en hebben…….
Scott Ritter, eertijds VN wapeninspecteur, die het vuur uit z’n sloffen heeft gelopen voorafgaand aan de VS inval in Irak, met bewijzen dat Irak geen massavernietigingswapens kon hebben, hij heeft de foto’s van de lijken in Boetsja bekeken en alleen daaruit al kunnen concluderen dat het verhaal van Oekraïne en de VS niet klopt, daar lijken die zolang op straat zouden hebben gelegen als men beweerde zwaar opgezwollen zouden zijn en zelfs zouden zijn opengebarsten…… Verder concludeerde Ritter dat de Oekraïense autoriteiten zelf verantwoordelijk waren voor deze massamoord en zijn woorden over deze zaak zijn volkomen geloofwaardig, als reactie op zijn Twitterbericht over deze zaak werd zijn account op zwart gezet, echter na enorme protesten in de VS heeft Twitter zijn account weer opengezet, om later weer op zwart te worden gezet vanwege een andere uitlating….* Eén ding is zeker: Oekraïne, de VS en de rest van het westen liegen keihard over de vreselijke gebeurtenissen in Boetsja…… Tekenend ook dat buitenlandse journalisten pas worden toegelaten tot steden als Boetsja, als het de Oekraïense regering uitkomt, ofwel geen pottenkijkers totdat dictator Zelensky toestemming geeft……
Bij het voorgaande dient nog te worden opgemerkt dat YouTube zich verder baseert op de agressieve anti-Russische propaganda, die zoals Caitlin Johnstone terecht opmerkt in het hieronder opgenomen artikel, berust op aannames (die weer gebaseerd zijn op wat de Oekraïense overheid en dan m.n. Zelensky de wereld op de mouw spelt) Het is zelfs zo zot dat BBC programma Witness History met het ene na het andere onderwerp Rusland in een kwaad daglicht stelt….. De anti-Russische propaganda, die dag in dag uit en uur na uur over de westerse volkeren wordt uitgestort, gaat zover dat je niet anders kan dan spreken van hersenspoelen, waarbij elke kritiek wordt afgedaan als komend van Russische agenten en trollen…… Propaganda die er intussen voor zorgt dat men zelfs vredesbewegingen demoniseert, zoals ik eergisteren in een bericht aangaf dat handelde over de Paas-vredesmarsen in Duitsland…..**
Het is daarnaast wel erg wrang dat de westerse bevolkingen moeten bloeden voor deze oorlog, immers de sancties tegen Rusland raken juist deze volkeren keihard, waarbij onze VVD Pinokkio-premier Rutte het Nederlandse volk al heeft laten weten dat men erop achteruit zal gaan, nou zeg maar gerust keihard op achteruit zal gaan, terwijl velen de pijn al voelen en straks niet eens de energierekening kunnen betalen……. Het e.e.a. terwijl het westen de Russische inval in Rusland heeft bewerkstelligd. Ten eerste met de illegale uitbreiding van de NAVO richting Moskou, ten tweede met de bijna voortdurende militaire NAVO oefeningen langs een groot deel van de westgrens met Rusland en haar territoriale wateren, ten derde met het VS raketschild in Polen, Roemenië en Tsjechië, zogenaamd tegen inkomende raketten uit Iran en Noord-Korea, maar in werkelijkheid om Russische doelen te kunnen bestoken met kernraketten die verboden waren onder het door de VS opgezegd INF-verdrag, immers de raketten van dat schild kunnen in een mum van tijd worden voorzien van al aanwezige meerdere kernkoppen, ten vierde zijn er nog een aantal NAVO oefeningen met het Oekraïense leger die de laatste jaren in Oekraïne plaatsvonden…… Ga maar eens na hoe de VS zou reageren als e.e.a. langs haar grenzen en territoriale wateren zou plaatsvinden, op zeker dat we dan al in de Derde Wereldoorlog (WOIII) hadden gezeten, of beter gezegd die was dan al voorbij geweest met miljarden doden als gevolg……
Het is ronduit een schande dat men censuur uitoefent op mensen die het niet eens zijn met de gang van zaken en dit laten weten aan anderen, bovendien is de anti-Russische propaganda zo alom tegenwoordig dat je je werkelijk afvraagt waarom men kritiek wil censureren, waar is men bang voor, dat de westerse volkeren wakker worden en eindelijk de waarheid zullen zien?? (Caitlin vraagt zich af of men bang is dat bij elke kritiek een Oekraïner zal doodvallen….) Gans onmogelijk gezien de enorme propagandawals die dagelijks over die volkeren wordt uitgerold, zelfs mensen die normaal kritisch zijn, geloven zonder enige aarzeling de westerse propaganda……Naast dat is het uiteraard een grove schande dat bewijzen zoals video’s worden gecensureerd, wat al aangeeft dat de westerse regeringen en hun lakeien van de reguliere media, plus de eigenaren van de grote techplatforms weten dat ze fout zitten, maar dat nooit en te nimmer zullen erkennen…..
Het is als met de Coronacrisis: meer en meer wordt duidelijk dat men een fiks oor is aangenaaid, nadat zaken openbaar worden gemaakt na wob-verzoeken in de VS (daar onder de noemer FOIA) en in ons land….. Nooit zullen regeringen noch de reguliere media toegeven dat men het een paar jaar lang bij het verkeerde eind had, nee de ingenomen posities worden tegen beter weten in behouden hoe krom dan ook en desnoods met vuur en zwaard verdedigd…… Waarbij men uiteraard als de dood is voor financiële claims van mensen die ernstig zijn benadeeld door belachelijke maatregelen >> ook al een reden om nooit toe te geven dat men fout zat….. Verder is het duidelijk dat men speciale wetgeving wil behouden en een digitaal EU paspoort wil invoeren, waarmee onze privacy, burgerrechten en mensenrechten ernstig zullen worden geschaad……
Caitlin haalt in haar artikel ook aan dat bedrijven die geld verdienen middels YouTube, maar die die kritiek leveren op de VS, de NAVO en Oekraïne, voorlopig uitbetaling kunnen vergeten, hetzelfde wordt overigens gedaan door Google…… Zij maakt zich vooral goed pissig om de toevoeging van YouTube dat het slachtoffer aanklagen (‘victim blaiming’) genoeg is om betaling uit te stellen (en wellicht voorgoed uit te sluiten), dit daar ze zelf een verkrachtingsslachtoffer is en zoals je wellicht weet worden slachtoffers van verkrachting schunnig genoeg maar al te vaak beschuldigd e.e.a. zelf te hebben uitgelokt….. Tja en wie wil de gewone Oekraïense bevolking toevoegen zelf schuldig te zijn aan wat er nu gebeurt, hooguit kan je de Oekraïense regering en president Zelensky toevoegen te hebben gevraagd om ingrijpen van Rusland, zeker als je bedenkt dat Oekraïne de bombardementen op de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk begin dit jaar heeft verhevigd, waarbij ook aanmerkelijk meer militairen naar dat ‘front’ werden gestuurd, één van de redenen waarom Rusland juist voor dat deel van de grens troepen samentrok….. We kregen in het westen overigens nog net de evacuatie van burgers uit die staatjes te zien……. Dit nog naast het feit dat Oekraïne regelmatig militaire oefeningen heeft gehouden met NAVO troepen en dan durfde Zelensky te zeggen dat Oekraïne geen aanstalten heeft gemaakt om lid te worden van de NAVO….. ha! ha! ha! ha! ha!
Het voorgaande over de afgescheiden staatjes is geen Russische propaganda, maar de zuivere waarheid!! Al 8 jaar lang werden de burgers in die staatjes bestookt door de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger, wat heeft geleid tot meer dan 13.000 dodelijke slachtoffers, ofwel mensen die werden vermoord door die bataljons….. Waarom hebben de westerse regeringen en media die nu zo’n grote bek hebben 8 jaar lang geen aandacht aan deze zaak geschonken en van Oekraïne geëist deze terreur en oorlogsmisdaden te stoppen?? Ach het westen stond van meet af aan achter de door de VS georganiseerde en geregisseerde opstand en coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj, die moest vallen daar hij koos voor een lucratieve samenwerking met Rusland en een nadelige samenwerking met de EU heeft afgewezen….. De VS stak daar NB 5 miljard dollar in en alles daarover is terug te vinden op sites als WikiLeaks…..
Lees het artikel van Caitlin en zegt het voort!! In haar schrijven gaat ze verder nog in op wat een Russische complottheorie wordt genoemd door westerse politici en de westerse media >> berichten over laboratoria in Oekraïne voor chemische en biologische oorlogsvoering, terwijl de VS staatssecretaris van buitenlandse zaken Nuland NB zelf heeft toegegeven dat deze laboratoria bestaan, waarbij ze liet weten bang te zijn dat aanwezig ‘materiaal’ in handen zou vallen van de Russen…… Het was ongeveer een maand geleden zelfs zo zot dat de VS stelde dat Rusland hoogstwaarschijnlijk chemische en biologische wapens zou inzetten en dat op basis van de Russische claim dat deze mede door de VS gerunde laboratoria in Oekraïne bestonden…… Hoe krom wil je het hebben??
Ben het overigens niet eens met Caitlin met wat zij zegt over QAnon en Alex Jones, die werden gecensureerd vanwege oproepen tot geweld. Ze stelt dat ze het niet eens wat met die censuur, maar dat die oproepen tot geweld de boel nog enigszins rechtvaardigde, terwijl uiteraard elke oproep tot geweld geweerd moet worden uit het publieke debat, zie wat de nazi’s en fascisten daarmee voor elkaar hebben gekregen. In dezelfde alinea stelt Caitlin dat ze het niet eens was met de censuur van COVID-sceptici, maar dat ze het gezien de doden die daardoor zijn gevallen wel aanvaardbaar vond. Dat zou je hooguit kunnen zeggen over de maffe uitspraken zoals die van Trump dat mensen zich maar met een desinfecterend middel moesten injecteren.
De laatste westerse anti-Russische propaganda van deze dag bestaat uit de woorden van een commandant van een Azov bataljon die vastzit in een staalfabriek-complex in Marioepol en de wereld vraagt of men hem en zijn militairen wil toelaten, terwijl dat bataljon al een enorm aantal oorlogsmisdaden heeft begaan, maar dat laatste evenals het feit dat het om neonazi’s van het Azov-bataljon gaat, wordt niet genoemd in de westerse media….. Echter zijn bede tot god wordt breed uitgemeten in de westerse media >> tja ‘zo’n christelijk gelovige man kan eenvoudig niet fout zijn……’ (‘Nee toch??’)
Hier een toevoeging van 25 april 2022 over wat er gebeurde in Boetsja:
Ukraine “Massacre” Result of Artillery Most likely Fired **by** Ukraine
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in deze
vertaalapp,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
YouTube has been deleting videos disputing the US government narrative about Russian war crimes in Bucha, Ukraine, validating concerns we’ve discussed previously that Silicon Valley platforms would begin censoring anyone who challenges the authorized version of events in this war.
“By the way, my video ‘Bucha: More Lies’ has been deleted [by] YouTube’s censors,” reads a recent tweet by Gonzalo Lira.
“My
stream last night on RBN was censored on Youtube after debunking the
Bucha Massacre narrative,” Revolutionary Blackout Network reports.
It would seem that this clears up what YouTube meant when it said last month,
“Our Community Guidelines prohibit content denying, minimizing or
trivializing well-documented violent events. We are now removing content
about Russia’s invasion in Ukraine that violates this policy.”
There has as yet been no investigation into what happened in Bucha by any international body and there are plenty of arguments
to be made questioning aspects of the Official Story that westerners
are being aggressively force fed by the narrative control machine of the
US-centralized empire. Which would mean that YouTube is defining
“well-documented” as “unproven assertions by the US government.”
SearchEngineJournal®
@sejournal
Google sent a reminder to publishers that expands on current policy related to showing ads on content about the war on Ukraine via
YouTube is also demonetizing content that is more broadly critical of the US/NATO/Ukraine side of the war.
“Due to the war in Ukraine, we will pause monetization of content that exploits, dismisses, or condones the war,” a notice that’s being sent to users
reads. “This pause includes, but is not limited to, claims that imply
victims are responsible for their own tragedy or similar instances of
victim blaming, such as claims that Ukraine is committing genocide or
deliberately attacking its own citizens.”
And
can I just add here that as a survivor of rape and abuse it makes me
want to scream my fucking throat out to see phrases like “victim
blaming” used to suppress speech criticizing the unipolarist
geostrategic agendas of the most powerful and destructive government on
earth. It’s extremely obnoxious how common this disgusting power-serving line has become.
It’s probably also worth noting at this point that YouTube is owned by Google, which is a US military contractor and which has been inseparably intertwined with US intelligence agencies from its very inception.
The
radius of what these government-tied oligarchic Silicon Valley
megacorporations deem worthy of censorship has been getting wider and
wider with every major news story: from eliminating Russian trolls, to
thwarting domestic extremists, to protecting election integrity, to
stopping Covid misinformation. Now they’re just openly saying they’re
censoring those who disagree with the world’s most powerful government
about a war. The excuses change from day to day, but the only constant
is that we’re always told the solution is more internet censorship.
BREAKING: The reason for both my and @jacksonhinklle‘s ban from @Twitch was because they were contacted by journalists from the @FinancialTimes today after a Tech Transparency Project Report defamed our stream content as Kremlin propaganda. pic.twitter.com/91pPOXx81D
The Amazon-owned streaming platform Twitch has also jumped aboard this latest censorship escalation, banning multiple accounts
for voicing wrongthink about Ukraine in response to an inquiry by
Financial Times as to why it’s permitting “pro-Kremlin falsehoods” on
the platform. The Financial Times inquiry followed a report tattling on those accounts by the Soros and Omidyar-funded Tech Transparency Project.
Shortly
after Russia invaded Ukraine, Twitch said it would move to “prohibit
harmful misinformation actors from using our service”. But a report from
the Tech Transparency Project detailed multiple accounts pushing
pro-Kremlin falsehoods, such as claims the invasion was “de-Nazifying”
Ukraine and a Russian “special operation”. Other streams peddled
falsehoods about “biolabs” being set up in the war-torn country.
Twitch
banned several accounts cited in the report and was investigating
several more, it said, after being presented with the findings on
Wednesday.
Twitter, another massive platform with ties to the US government,
has also seized the moment as an opportunity to ratchet up the
censorship of empire critics. Former UN weapons inspector Scott Ritter
has been banned from the platform
for simply tweeting criticisms of the establishment Bucha narrative;
his account was suspended for one such criticism, the suspension was
reversed upon review by Twitter, and then his account was again shut
down for another such criticism he’d made days earlier. Journalist Pepe
Escobar, who has been openly sympathetic to the Russian side of the
conflict, was banned for saying that Azov neo-Nazis would be be “disinfected” with a “certified highway to hell thermobaric flamethrower.”
This
dramatic uptick in censorship of political speech is happening against
the backdrop of Elon Musk’s shenanigans about potentially buying Twitter in full, which has sent mainstream liberals into a tizzy over
fears that speech on the platform would become less restricted due to
statements Musk has made about opposing online censorship. I have a hard
time imagining that the richest man in the world would actually do
anything to protect free speech, but the horror with which imperial
narrative managers are reacting to the faintest hint of that possibility
is very revealing:
I
am frightened by the impact on society and politics if Elon Musk
acquires Twitter. He seems to believe that on social media anything
goes. For democracy to survive, we need more content moderation, not
less.
I
might not necessarily agree with everything that’s been said by
everyone who’s had their voices silenced in this latest ramp-up of
online censorship, but I do strongly believe that only the worst and/or
most deluded among us support their silencing. Under no possible framing
is suppressing criticism of the mightiest power structure of all time a
reasonable or acceptable thing to do.
I
mean we’re already at a point here where the arguments for censorship
don’t even make sense, when you look at them. When we were told people
like Alex Jones and conspiracy circles like QAnon needed to be censored
because they incite violence and harassment I didn’t agree with it, but
at least the arguments about the need to prevent violence technically
made sense. When we were told Covid skeptics need to be censored I
didn’t agree with it, but at least the argument that people were dying
as a result of being misinformed about a deadly virus technically made
sense.
But
what exactly is the argument for censoring wrongthink about the Ukraine
war? Even if we pretend that everything they’re saying is 100% false
and completely immoral, so what? What harm is being done? Does a
Ukrainian drop dead every time someone says they don’t believe Russia
committed war crimes in Bucha or Mariupol? Does Putin get magic murder
powers if enough social media users say they support his war? Do liberal
faces melt off their skulls if they accidentally see an RT headline?
Of
course not. There’s no sensible argument that this new escalation in
censorship is saving lives or that it’s being done for the good of the
public. It’s being done to protect the interests of the powerful, plain
and simple. It’s being done to prevent people from thinking unauthorized
thoughts about a proxy war that was deliberately provoked to advance US strategic interests. And it’s being done to expand the radius of internet censorship for its own sake.
Consortium News
@Consortiumnews
SCOTT RITTER: Twitter Wars—My Personal Experience in Twitter’s Ongoing Assault on Free Speech
consortiumnews.com
SCOTT RITTER: Twitter Wars—My Personal Experience in Twitter’s Ongoing Assault on Free Speech
At some point, the U.S. people, and those they elect to higher office need to bring Twitter in line with the ideals and values Americans collectively espouse when it comes to free speech and online…
It’s not healthy to seek control over what people say and think. Free speech is important
not because it makes people sad when they don’t get to say what they
want, but because the free exchange of ideas and information is how we
collectively bring awareness to problems, change minds, stir the
zeitgeist, and, if necessary, organize mass resistance.
And
that’s exactly why the powerful work to prevent the free exchange of
ideas and information. If people are permitted to stand at the center of
a digital public square and send an unauthorized idea or piece of
information viral if it resonates with others, that is a direct threat
to status quo power structures. It’s not about saving Ukrainians, ending
Covid misinformation, preventing violence, or any of the other excuses
they’ve been rolling out since 2016. It’s about censoring the internet.
The
advent of the internet gave the powerful the ability to propagandize
the public far more rapidly and efficiently than they previously could,
but it also brought on the risk of a democratized information space
where the public can collectively figure out together that they’re being
subjected to tyranny and deceit and decide to put an end to it. Herding
the public onto these giant monopolistic platforms that are working in greater and greater intimacy with the empire is how our rulers have chosen to address this dilemma.
The
idea is to keep the vast propagandizing power of the internet open
while forcing its democratizing power closed, thereby keeping the
balance of power tilted far toward the empire managers while
manipulating us into believing this is all happening for our own good.
But that’s all it is: manipulation. Psychological manipulation at mass
scale, for the benefit of the powerful. That’s all this has ever been.
____________________
My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on Facebook, Twitter, Soundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fi, Patreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.
‘Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….
Vanmorgen op BBC Scotland het inbelprogramma met als vraag of Boris Johnson, de Britse premier moet aftreden vanwege ‘Johnson Gate’, je weet wel vanwege alle feesten die in en in zijn ambtswoning en in de tuin daarvan werden gehouden tijdens de strengste lockdown in Groot-Brittannië (GB). Pikant detail: afgelopen weekeinde werd bekend gemaakt dat Johnson in weerwil van eigen zeggen, minstens bij één van die feesten zelf de drank had geschonken voor de gasten…… Van eerdere feesten had Johnson gelogen dat hij daarbij zelf niet, of maar heel even aanwezig was geweest, de leugenaar stelde zelfs dat e.e.a. te maken had met het zware werk van zijn feestende medewerkers….
Ongelofelijk te horen dat er zelfs Schotten zijn die het voor deze inhumane ploert en oorlogsmisdadiger opnemen, zoals een figuur die stelde dat iedereen wel eens fouten maakt, alsof een premier niet extra verantwoording dient te nemen voor zaken die hij en zijn kabinet de rest van de Britten hebben opgelegd, waardoor een flink aantal mensen zelfs niet bij het sterven van hun ouder konden zijn en begrafenissen met maar heel weinig mensen mogelijk waren, zodat schoondochters en -zoons al geen toestemming hadden om bij de begrafenis te zijn (en daarbij hun partners nog enigszins konden troosten….)…..
Ongelofelijk ook dat Kaye Adams, de presentator degenen die het opnamen voor Johnson lang aan het woord liet, maar ja BBC Scotland is ook afhankelijk van overheidssubsidies en je bijt nu eenmaal niet in de hand die je voedt…… Dan te bedenken dat de BBC bij veelvuldige herhaling een grote bek had over de Russische staatsmedia, voorafgaand aan en tijdens de actie van Rusland in Oekraïne……
Nogmaals: Johnson had een voorbeeldfunctie en heeft intussen al zo vaak gelogen over de feesten dat het zelfs ongelofelijk is dat hij de eer niet aan zichzelf heeft gehouden en is opgestapt…… Nee, Johnson heeft een enorme bliksemafleider en dat is de toestand in Oekraïne, waarover hij de vuilbek al ‘iets te vaak’ heeft opengetrokken, terwijl hij en zijn regering de genocide steunen die de Saoedische terreurcoalitie uitvoert in Jemen….. Niet alleen levert GB wapens en ander oorlogstuig aan Saoedi-Arabië, maar zijn er ook voortdurend wapeninstructeurs van GB aanwezig in Saoedi-Arabië (S-A) en reken maar dat deze zich ook bemoeien met de illegale oorlog die S-A in Jemen voert met hulp van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), Egypte, de VS en Frankrijk…….
Wat de Saoedische terreurcoalitie uitvreet in Jemen is niet te vergelijken met wat Rusland zogenaamd uitvoert in Oekraïne, immers de meeste zaken die men Rusland verwijt zijn gelogen en zelfs als dat niet zo zou zijn gaan de acties van de Saoedische terreurcoalitie kilometers verder dan die van Rusland……… In Jemen stond het sterfte cijfer begin vorig jaar al op 500.000, waaronder meer dan 100.000 kinderen, gegarandeerd dat die cijfers nu aanmerkelijk hoger zijn……
Zo zie je maar weer dat zelfs de grootste ploerten veel te winnen hebben met de situatie in Oekraïne en men het prima vindt dat de westerse volkeren dag in dag uit, uur na uur worden voorgelogen met anti-Russische propaganda en dat op zo’n manier dat je zonder meer kan spreken van hersenspoelen….. Het is dan ook het westen met hun leider de VS die deze oorlog hebben uitgelokt……
Ik begrijp werkelijk niet dat figuren als Johnson en ‘onze premier’ Rutte telkens weer worden verdedigd en dat maar al te vaak door mensen die het meest de dupe zijn van oneerlijk, inhumaan afbraakbeleid van deze figuren…. Wat betreft Rutte ‘zou je bijna denken dat de verkiezingen worden gemanipuleerd…. Oh wacht, hoorde vanmorgen dat hackers en andere deskundigen stellen dat onze verkiezingen worden gemanipuleerd middels een stokoud computersysteem waarmee de getelde stemmen op USB-sticks van de kieskantoren worden doorgegeven aan de landelijke organisatie en dat de gebruikte computers bijzonder makkelijk zijn te hacken…….
Een paar mafketels stelden dat Rusland het voorgaande zou kunnen misbruiken, terwijl daar geen schijn van bewijs voor is, evenmin als voor de complottheorie dat Rusland de VS presidentsverkiezingen van 2016 zou hebben gemanipuleerd, deze theorie is al te vaak doorgeprikt als onzin….. Wel is er al een heel archief volop met bewijzen voor VS manipulaties van verkiezingen elders…. Voorts kan de CIA computers en servers van andere landen hacken en het doen voorkomen als zou een ander land dat hebben gedaan door sporen daarvan achter te laten, één en ander is terug te vinden in de Vault 7 en 8 (CIA) documenten op WikiLeaks!!! (vergeet niet dat de VS meermaals door de mand is gevallen voor het hacken van bevriende naties >> bijvoorbeeld Duitsland, waar de CIA zelfs de smartphone van de voormalige premier Merkel heeft gehackt……
Over WikiLeaks gesproken: Julian Assange zit nu al meer dan 3 jaar in isolatiefolter en dat alleen voor het uitstekend uitvoeren van zijn werk en de plicht van een ieder: (oorlogs-) misdaden bekend maken….. Isolatiefolter is één van de ergste vormen van marteling die mensen geestelijk en lichamelijk kapotmaakt……. Julian moet dan ook onmiddellijk worden vrijgelaten >> dat dit niet gebeurt geeft aan dat landen als GB en de VS (dat zijn uitlevering eist) in feite politiestaten zijn en dan durven die landen een grote bek te hebben over mensenrechtenschendingen elders en dat alleen als dat land niet braaf doet wat de VS wenst, dus geen commentaar op een paar van de grootste mensenrechtenschenders Saoedi-Arabië en Israël (overigens behoort de VS ook thuis in die rij)….. Wat betreft Israël worden mensen zelfs uitgemaakt voor antisemieten als zij commentaar durven te leveren op de waanzinnige bloedige en moorddadige terreur van die fascistische apartheidsstaat tegen het verdrukte Palestijnse volk……..
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
Een bericht waarvan ik steil achterover sloeg: CDC (een instituut als ons RIVM) gaf cijfers over de bijwerkingen van de COVID-vaccins, cijfers die in de VS werden verzameld door Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), een organisatie als Lareb ofwel een instituut dat bijwerkingen van medicijnen verzamelt*. De cijfers geven aan dat er 1,2 miljoen bijwerkingen zijn geregistreerd en vergeet daarbij niet dat een groot aantal bijwerkingen niet zijn gemeld, daar mensen geen zin hadden om deze door te geven aan de autoriteiten, die velen in de VS niet vertrouwen…… In de VS zou het zelfs maar om 1% gaan van het totale aantal bijwerkingen, zo meer daarover.
Uit de cijfers blijkt dat het aantal bijwerkingen, waarvan de ernstigste het overlijden is, vele malen groter is dan bijvoorbeeld na vaccinatie tegen de griep >> het aantal doden door de COVID-vaccinatie is 28.978 terwijl bijvoorbeeld na vaccinatie voor de griep in het jaar 2011 een totaal van 51 doden was te betreuren, waarbij moet worden aangetekend dat waarschijnlijk slechts 1% van het werkelijke aantal bijwerkingen wordt gemeld** (al zal dat bij de dood van een patiënt waarschijnlijk niet zo zijn), als dat zo is moet je dus twee nullen extra toevoegen, wat zou betekenen dat het in 2011 om 5.100 doden ging, ofwel het aantal doden na een COVID-vaccinatie is alsnog meer dan 5 keer zo hoog vergeleken met een griepvaccinatie…… Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik kan voor Nederland geen cijfers vinden van doden na een griepvaccinatie, al stelt het RIVM nu dat de griepvaccinatie slechts voor 40% van de geïnjecteerden werkt, dacht dat dit eerder op 60% werd gehouden, maar ik kan me vergissen.
Eén ding is zeker: met dergelijke cijfers zou een ander vaccin verboden worden voor verdere inzet. De vaccins zijn dan ook nog steeds in de experimentele fase en zijn voorlopig toegestaan…… Albert Bourla, de topgraaier van farmaceut Pfizer, heeft over de gevaccineerden in Israël gezegd dat zij in feite fungeren als proefpersonen (lees: proefdieren)***, dit daar het aantal gevaccineerden in die fascistische apartheidsstaat destijds hoger lag dan in welk ander land ook……. Voor een normaal vaccin wordt er dan ook een testperiode van minstens 6 jaar maar vaker 10 jaar aangehouden…. Voorts is het zo dat de grote farmaceuten van regeringen waar hun COVID-vaccin wordt verspreid, hebben geëist dat ze niet mogen worden vervolgd voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn. Een teken aan de wand is wel dat Pfizer een te sluiten contract met India heeft afgezegd nadat dit land extra veiligheidsgaranties eiste…. (India, een land met meer 1.35 miljard inwoners, ga maar na hoeveel Pfizer daar zou hebben kunnen verdiend….)
Lees het artikel over deze zaak, eerder gepubliceerd op The Epoch Times (een fout-rechts nieuws platform dat regelmatig met juiste cijfers komt) en vorm je eigen mening. (als je het Engels niet machtig bent, zie de tweede tekst in cursief hieronder met aanwijzingen hoe je het artikel snel kan laten vertalen met een speciale app)
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in deze
vertaalapp,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
CDC Data Shows More Than 1.2 Million Covid Vaccine Injuries
VAERS data released Friday by the Centers for Disease Control and
Prevention included a total of 1,226,314 reports of adverse events from
all age groups following COVID vaccines, including 26,976 deaths and
219,865 serious injuries between Dec. 14, 2020, and April 8, 2022.
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) today released new data showing a total of 1,226,314 reports of adverse events following
COVID vaccines were submitted between Dec. 14, 2020, and April 8, 2022,
to the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS). VAERS is the
primary government-funded system for reporting adverse vaccine reactions
in the U.S.
The data included a total of 26,976 reports of deaths — an increase of 277 over the previous week — and 219,865 serious injuries, including deaths, during the same time period — up 2,564 compared with the previous week.
Foreign reports are
reports foreign subsidiaries send to U.S. vaccine manufacturers. Under
U.S. Food and Drug Administration (FDA) regulations, if a manufacturer
is notified of a foreign case report that describes an event that is
both serious and does not appear on the product’s labeling, the
manufacturer is required to submit the report to VAERS.
Of the 12,471 U.S. deaths reported as
of April 8, 17% occurred within 24 hours of vaccination, 21% occurred
within 48 hours of vaccination and 59% occurred in people who
experienced an onset of symptoms within 48 hours of being vaccinated.
In the U.S., 564 million COVID vaccine doses had been administered as of April 8, including 334 million doses of Pfizer, 212 million doses of Moderna and 19 million doses of Johnson & Johnson (J&J).
Every Friday, VAERS publishes
vaccine injury reports received as of a specified date. Reports
submitted to VAERS require further investigation before a causal
relationship can be confirmed.
18 reports of myocarditis and pericarditis (heart inflammation).
The CDC uses a narrowed case definition of “myocarditis,” which excludes cases of cardiac arrest, ischemic strokes and deaths due to heart problems that occur before one has the chance to go to the emergency department.
67 reports of
anaphylaxis among 12- to 17-year-olds where the reaction was
life-threatening, required treatment or resulted in death — with 96% of
cases attributed to Pfizer’s vaccine.
651 reports of myocarditis and pericarditis, with 639 cases attributed to Pfizer’s vaccine.
166 reports of blood clotting disorders, with all cases attributed to Pfizer.
U.S. VAERS data from Dec. 14, 2020, to April 8, 2022, for all age groups combined, show:
20% of deaths were related to cardiac disorders.
54% of those who died were male, 41% were female and the remaining death reports did not include the gender of the deceased.
In an exclusive interview with The Defender,
Carol’s son, Jeffrey Beauchine, said it was excruciating to watch his
70-year-old mother — who was healthy until she got the vaccine — die
from a disease he believes the vaccine caused.
Beauchine said Carol received her first dose of Moderna on Feb. 16,
2021, and didn’t report any complaints. After getting the second dose on
March 17, Carol immediately said she “felt different.” She developed
numbness that spread throughout the entire left side of her body,
blindness and hearing loss. She lost the ability to walk and
communicate, and her brain degenerated until she passed away on Aug. 2,
2021 — just five months after receiving her second dose of Moderna.
Robert F. Kennedy Jr
@RobertKennedyJr
In an exclusive interview with The Defender, Jeffrey Beauchine said his mother, Carol, knew her Creutzfeldt-Jakob Disease was related to the Moderna shot. Watching her death was like “something you see out of a movie,” he said.
childrenshealthdefense.org
Exclusive: Son Describes Mother’s Death After Moderna Shot
In an exclusive interview with The Defender, Jeffrey Beauchine said his mother, Carol, knew her Creutzfeldt-Jakob Disease was related to the Moderna shot. Watching her death was like “something you…
The family submitted a report to VAERS, but the CDC has not followed up on Carol’s death. The Defender has
received numerous reports of people who died from sporadic CJD after
receiving a COVID vaccine — all women who were between the ages of 60
and 70, including Cheryl Cohen and Jennifer Deason Sprague.
Biden Administration Extends COVID Public Health Emergency Needed to Keep Vaccines Under EUA
The Biden administration on Wednesday extended the
COVID public health emergency, now two years old, for an additional 90
days — allowing vaccines and other drugs to remain under Emergency Use
Authorization (EUA). Keeping COVID vaccines and other countermeasures
under EUA shields pharmaceutical companies from liability for the harms caused by their products.
According to Reuters,
a public health emergency was initially announced in January 2020, when
the COVID pandemic began. It has been renewed each quarter since and
was due to expire on April 16.
The Department of Health and Human Services (HHS) said in a statement
it was extending the public health emergency and will give states 60
days’ notice prior to termination or expiration. This may be the last
time HHS Secretary Xavier Becerra extends it, according to policy
experts.
Pfizer to Seek Authorization From FDA for COVID Booster Shot for Kids 5 to 11 Years Old
Pfizer and BioNTech Thursday said they plan to apply for
EUA of a COVID booster dose for healthy 5- to 11-year-olds based on the
results of a small study that has not been published or analyzed by
independent experts.
Pfizer said in a press release the
third dose of its vaccine produced significant protection against the
Omicron variant in children 5 to 11 in a small Phase 2/3 clinical trial.
The study was based on data from
only 140 children 5 through 11 years old who received a booster dose
six months after the second dose of Pfizer-BioNTech’s COVID vaccine as
part of the primary series.
Pfizer claimed a closer look at 30 children showed a 36-fold increase
in virus-fighting antibodies — levels high enough to fight the Omicron
variant, and that a third dose was “well tolerated with no new safety
signals observed.”
Although Pfizer said more than 10,000 children under the age of 12
have participated in clinical trials investigating Pfizer’s COVID
vaccine, only 140 were selected for the study forming the basis for the
company’s EUA request.
CDC Launches Internal Review Over Failed COVID Response
The CDC announced Monday
it was launching a month-long comprehensive agency-wide review
following widespread criticism of the agency’s response to the COVID
pandemic.
The agency plans to evaluate its structure, systems and processes,
CDC Director Dr. Rochelle Walensky told staff in an email obtained by The Washington Post.
Walensky said the goal of the review is to “modernize” the agency and
“to position CDC, and the public health community, for greatest success
in the future.”
The review will be conducted by Jim Mcrae, associate administrator
for primary healthcare at the Health Resources and Services
Administration (HRSA). The HRSA and the CDC are part of the Department
of Health and Human Services.
Last month, the CDC’s decision to remove from its data tracker website tens
of thousands of deaths linked to COVID — including nearly a quarter of
the deaths the agency said had occurred among children — eroded public
trust in the CDC’s handling of case counts.
* Bijwerkingen melden bij Lareb (Landelijke Registratie en Evaluatie van Bijwerkingen) is voor een groot deel van de bevolking veel te ingewikkeld en velen zullen dan ook afhaken als ze zien wat ze allemaal moeten invullen…….. Maar ja wat wil je met SP’er Agnes Kant als topgraaier van dat instituut…… Zij heeft na de eerste 87 mensen die snel na de vaccinatie zijn gestorven gesteld dat het hier ging om mensen met onderliggende klachten, mensen die 80 jaar of ouder waren…. Belachelijk genoeg heeft Kant de regering en het OMT toen niet gewaarschuwd om ouderen met onderliggende klachten (75 plussers hebben in bijna 90% van de gevallen één of meerdere chronische klachten) niet te vaccineren, immers dat zou je toch verwachten als een autoriteit als Lareb durft te stellen dat de mensen die na vaccinatie zijn gestorven aan onderliggende klachten zijn overleden….. Het kan nog gekker mensen: in de VS heeft men zorginstellingen en ziekenhuizen betaald om te stellen dat mensen die zijn overleden altijd de diagnose mee te geven dat ze waren overleden aan COVID, ofwel daar draaide men de zaak om, wat op een later tijdstip (dan de woorden van Kant) ook in Nederland is gebeurd (maar zonder beloning, althans voor zover ik weet) >> men rekende mensen die voor andere klachten werden opgenomen in het ziekenhuis, bijvoorbeeld behandeling bij een terminale ziekte en die tijdens de opname positief werden getest op COVID, na overleden in het ziekenhuis werden meegerekend als COVID slachtoffers……. (terwijl de PCR test onbetrouwbaar is, zie daarvoor het laatste blok met links hieronder) Dan te bedenken dat heel veel cijfers niet worden vrijgegeven en je begrijpt dat we ‘op z’n minst’ zwaar zijn belazerd….. Zie o.a.: ‘Coronadoden? Agnes
Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden zijn te
betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’‘ (en zie de berichten onder de links in dat artikel!!)
———————————
** Zie: The Flu Vaccine Facts Straight from the CDC
In searching the year 2011 on the CDC Vaccine Adverse Event Reporting System website–(http://vaers.hhs.gov/index)–
it was found that 51 deaths were caused by the flu vaccines, along with
232 life-threatening events, 116 permanent disabilities, 739
hospitalizations, 109 prolonged hospitalizations, 4,039 ER visits, and
6,221 “not serious” reports. According to the National Vaccine
Information Center, fewer than one percent of all adverse vaccine reactions are ever reported. If this is true, you can add two zeroes to any of other above figures to be closer to actual numbers. Nice odds, huh?
‘Rijk en regering
wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote
techbedrijven voor censuur op sociale media…….‘ Censuur
die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan
belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale
media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen
van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is
doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de
reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich
hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws)
en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen
over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur
eisen…… Te gestoord en vals voor woorden!!
‘Intrekken uitzendlicentie door Rusland voor Deutsche Welle ‘is een klap in het gezicht van het Duitse volk’‘
RT Deutsch dat werd platgelegd in Duitsland wordt o.a. verweten
complottheorieën over COVID te brengen, dit door het uitzenden van een
gesprek met een paar COVID-vaccinatieweigeraars……. (te zot voor
woorden!!) Oh, en Deutsche Welle is een Duitse staatsomroep die westerse
propaganda uitzond in Rusland, iets
waarover men niet lult in het westen en als men er al over spreekt
wordt er onomwonden gezegd dat dit soort westerse platforms
onafhankelijk zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is terwijl ik dit schrijf 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn(!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd
zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de
voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar
zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de
afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links
naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)
‘Pfizer
CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘
(!!!!)
De brutaliteit…… De
CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat
als men gevaccineerd is……. Israël
waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten
vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16 maart 2022/////) heeft Pfizer
afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties
wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India
een land met een bevolking van 1,3 miljard mensen, ofwel daar was
genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog
een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de
stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op
het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hier niets over
terug, tekenend……..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……
De jaarlijkse ‘Ostermarschen’ (vredesmarsen die voorafgaand aan en tijdens de paasdagen worden gehouden) in Duitsland hebben voor grote beroering gezorgd en vooral de reguliere media gaven flink aandacht aan die opschudding en hebben in een aantal gevallen zelfs gezorgd dat er grote kritiek kwam op de deelnemers van die marsen…..
De toestand in Oekraïne is volgens velen en de media een reden om geen paasmarsen te houden en in de gevallen dat men toch de straat opging hadden de organisatoren duidelijk moeten maken dat men Putin en Rusland veroordeelt voor de agressie in Oekraïne…… Alsof deelnemers van de paasmarsen verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt in Oekraïne……
De paasmarsen, ook zoals die tot vorig jaar werden gehouden in ons land, zijn niet alleen gericht tegen oorlog, maar ook tegen de wapenhandel, de uitbreiding van de uiterst agressieve NAVO* en tegen oorlogshitsers die de belangen behartigen van de wapenindustrie in de breedste zin van het woord, dus ook de makers van straaljagers, tanks enz.
Het is een feit dat het westen onder aanvoering van de VS er de laatste 25 jaar voor heeft gezorgd dat de NAVO nu voor een groot deel van de westgrens van Rusland staat, waarbij de NAVO en de legers van de NAVO-landen langs die grens, bijna het jaarrond militaire oefeningen houden, een zaak waarvoor de westerse media amper of geen belangstelling hadden en hebben, alleen over de grote NAVO oefeningen die een paar keer per jaar plaatsvinden wordt bericht en dat op minimale wijze…. Laat staan dat men uitgebreid heeft bericht over de NAVO oefeningen die in Oekraïne werden gehouden met het grotendeels neonazi-leger van dat land….. Zoals al vaker gesteld op deze plek: je kan een grootmacht (als Rusland) niet oneindig tarten zonder dat zo’n macht zal ingrijpen……
Vergeet niet dat de VS de opstand en coup tegen de democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovytsj heeft georganiseerd, geregisseerd en betaald (met 5 miljard dollar), dit daar deze president en zijn regering kozen voor een uiterst lucratief handelsverdrag met Rusland, maar een verdrag met de EU hebben afgezegd, een verdrag dat Oekraïne veel geld zou hebben gekost…… De VS is ook verantwoordelijk voor het feit dat een groot deel van de Oekraïense legermacht bestaat uit neonazi’s, die al voor de opstand tegen Janoekovytsj werden gesteund door de VS en die zelfs werden opgeleid door de CIA in het vermoorden van Russen….. Deze neonazi-bataljons zijn dan ook verantwoordelijk voor het vreselijk martelen en vermoorden van gevangengenomen Russische militairen, krijgsgevangenen die volgens internationale regels beschermd moeten worden tegen geweld en willekeur, daarnaast zijn deze neonazi’s ook verantwoordelijk voor het geweld dat tegen Russen wordt gebruikt, zelfs tegen hen die al generaties in Oekraïne wonen, geweld inclusief moord…..
De VS en haar NAVO-partners stellen de democratie in Oekraïne te willen beschermen, terwijl er van democratie geen sprake is in dat land, zo is het grootste deel van de oppositie verboden, iets waar de clown en oplichter Zelensky zegt dat ze niet verboden zijn, ze mogen alleen niet meedoen aan verkiezingen…. ha! ha! ha! ha! ha! Al voor de Russische inval in Oekraïne was een groot deel van de politieke partijen in dat land verboden, politici van oppositie partijen werden geïntimideerd met geweld en ook daarbij zijn meerdere doden gevallen….. De pers in Oekraïne is al sinds de installering door de VS van de zwaar corrupte neonazi Porosjenko onder druk gezet, verboden en ook daarbij werden journalisten vermoord….. Er is nog één tv zender over in Oekraïne en die dient alles uit te dragen wat de regering Zelensky hen opdraagt….. (ondanks dat citeren westerse media deze tv zender maar al te graag, maar ja die westerse media zijn dan ook allesbehalve onafhankelijk…..)
Gezien het voorgaande >> hoe kan je een land als Oekraïne dan nog als democratie zien??
Verder is er nog de massamoord op de Oekraïners van Russische komaf in de Donbass regio, al vanaf 2014 vechten de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger tegen de burgers van de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk, daarbij zijn meer dan 13.000 mensen van die staatjes vermoord door bombardementen…… Waarom? Omdat de burgers van die staatjes, als die van De Krim ervoor kozen zich af te scheiden na de coup tegen de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj en zij niet wensten te leven onder de dictatuur van de zwaar corrupte neonazi Porosjenko…… Voor de Russische inval hebben de neonazi-bataljons van Oekraïne de bombardementen verhevigd op de steden en dorpen in de afgescheiden staatjes, verder werden er grote aantallen extra militairen (meer dan 25.000) naar die regio gestuurd, iets waarvoor de westerse media geen belangstelling hadden en hebben…..
Ook tegen voorgaande zaken werd de laatste jaren gedemonstreerd tijdens de vredesmarsen, echter toen hadden de reguliere media geen aandacht voor de roep om ontspanning en vrede, integendeel zij hebben keer op keer Rusland gedemoniseerd voor de annexatie van De Krim en het zich afscheiden van Oekraïne door de volksrepublieken Luhansk en Donetsk….. (De Krim werd overigens niet geannexeerd, de burgers van dat schiereiland, inclusief de oorspronkelijke bevolking en die van Oekraïense afkomst, kozen in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeeld referendum massaal voor aansluiting bij Rusland!!)
Het is zonder meer een schande dat vooral de normaal oorlogshitsende media en politici nu het gore lef hebben om vredeactivisten te demoniseren!!! Met deze demonisering zorgen die media en politici ervoor dat deelnemers aan vredesmarsen vandaag en volgend jaar het slachtoffer kunnen worden van opgehitste, onnadenkende bevolkingsgroepen en fascisten……
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
* De NAVO fungeert als een extra leger van de VS en is er niet op gericht alleen defensieve taken uit te voeren, maar is een offensieve organisatie >> juist zoals we hebben kunnen zien aan de geschiedenis van de afgelopen 30 jaar…..
‘Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….
Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, het land waar men echt bang voor zou moeten zijn:‘VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland en China samen…..
‘Aleppo: ‘gematigde rebellen’ gebruiken gifgas en witte fosfor om bevrijd gebied te bestoken………‘
Een bericht dat niet werd gebracht door de westerse media….. De VS en
haar NAVO-partners wisten dat de zogennaamde rebellen (moordenaars,
verkrachters, mensenhandelaren en dieven) beschikten over Sarin (gifgas)
en andere chemische wapens zoals chlorine en witte fosfor, waar het
westen niets tegen heeft ondernomen, maar datzelfde westen heeft wel de
aanvallen met die chemische wapens die deze terreurgroepen uitvoerden in
de schoenen van het Syrische bewind geschoven…….
‘VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……‘
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra een paar maanden geleden een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s…… (op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd)
De westerse hypocrisie kwam afgelopen week weer eens tot een climax, dit keer in Groot-Brittannië (GB), waar men eerst de Oost-Europese arbeiders voor een groot deel het leven onmogelijk maakte met de Brexit, terwijl de schoftenregering Johnson nu vanwege de toestand in Oekraïne de poorten heeft opengezet voor vluchtelingen uit dat land. Eén en ander zogenaamd uit compassie met die mensen, echter als je de woorden van de inhumane neoliberale ploert Boris Johnson, de premier van GB, sinds de Russische inval in Oekraïne* een beetje hebt gevolgd, is het vooral om de anti-Russische propaganda nog een graad verder op te schroeven…. De regering Johnson heeft de deur voor Oekraïense vluchtelingen dan ook verder opengezet na grote kritiek in binnen- en buitenland op de beperkingen die deze regering eerder oplegde aan deze vluchtelingen……
Afgelopen week heeft de regering Johnson, in de persoon van minister van binnenlandse zaken Priti Patel, een verdrag getekend met Rwanda om alleenstaande ‘asielzoekende mannen’ (lees: vluchtelingen) op te vangen in dat land, ofwel deze mannen worden gedeporteerd zelfs nog voor ze de behandeling van hun verzoek tot toelating mogen afwachten, een grove schending van het VN Vluchtelingenverdrag……. (reken overigens maar dat men het begrip ‘man’ zal oprekken tot jongens van 16 jaar en ouder) Het ergste van al is wel dat opperploert Johnson durfde te zeggen dat deze maatregel ervoor zal zorgen dat mensensmokkelaars stoppen met het misbruiken van kwetsbare mensen en deze met gevaar voor eigen leven het Kanaal over te zetten. Uiteraard zal dit de mensensmokkelaars niet afschrikken, zoals het evenmin de wanhopige vluchtelingen zal tegenhouden hun toevlucht in GB te zoeken, waar de meesten van hen familie hebben…..
De Britse regering heeft zelfs laten onderzoeken of men een golfsysteem
zou kunnen ontwikkelen waardoor het onmogelijk zou worden voor kleine
bootjes om vanuit Frankrijk het Kanaal over te steken…….. Verder kan Johnson beter de woorden ‘kwetsbare mensen’ nooit meer in de vuilbek te nemen, immers hij heeft lak aan deze mensen, ook in eigen land (zo gaan dagelijks nog steeds 4 miljoen kinderen in GB met honger naar school, daar de ouders door de kosten voor een dak boven het hoofd en andere schandelijk hoge kosten niet voldoende geld overhouden om hun kinderen te voeden….)….
Johnson en de rest van zijn kabinet stellen dat Rwanda veilig is, echter dat is een uiterst grove leugen, Rwanda staat bepaald niet bekend als een land dat goed scoort als het gaat om mensenrechten en bescherming van burgers, daarnaast is het op z’n zachtst gezegd onmenselijk om mensen die meestal een uiterst traumatische tocht achter de rug hebben, te deporteren naar een land dat 6.400 kilometer is verwijderd van GB en dat in heel veel gevallen ver is verwijderd van het moederland van deze vluchtelingen, mensen die bovendien niet voor niets zijn gevlucht…… Eerdere experimenten met dergelijke schandelijke deportaties, o.a. door Nederland hebben laten zien dat veel van de gedeporteerden van de aardbodem zijn vedwenen, waarbij NGO’s vrezen dat ze zijn vermoord……
Het is maar al te duidelijk dat vluchtelingen uit Afrika ook in GB worden gezien als derderangs mensen, die je naar behoeven kan uitbuiten, vermoorden en kan deporteren als het zo uitkomt……
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die links in deze
vertaalapp,
je ziet de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt, de
app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
Het hieronder opgenomen artikel heb ik overgenomen van Common Dreams: lullig genoeg spreekt men in dat artikel over ‘migranten’ terwijl het gros van de mensen op de vlucht is vanwege oorlogen, honger, droogte en/of zware mensenrechtenschendingen in eigen land, vergeet hierbij niet dat het westen af en aan oorlog voert in Afrika en de grote westerse bedrijven de corruptie in diverse Afrikaanse landen in stand houden en koesteren, immers geen moeilijke milieumaatregelen, uitermate goedkope arbeidskrachten (die zwaar worden uitgenomen) voor wie mensenrechten een onbereikbaar begrip is, laat staan dat ze weten wat arbeidsvoorwaarden en rechten zijn…. Mocht het nodig zijn kan men deze mensen, vaak kleine boeren, van hun land laten gooien voor de uitbreiding van de vestigingen die zij in dat land nodig denken te hebben, waarna men deze boeren aanbiedt om te komen werken in de fabriek of de plantage die men op hun grond heeft gerealiseerd en zoals je begrijpt wordt dat werken beloond met een appel en ei…….
Migrants
arrive at a port in Dover, England on April 14, 2022, the day the U.K.
government announced it will process people seeking asylum in Britain
more than 4,000 miles away in Rwanda. (Photo: Dan Kitwood/Getty Images)
UK Plan to Fly Asylum-Seekers to Rwanda Condemned as ‘Dangerous’ and ‘Inhumane’
British
Prime Minister Boris Johnson’s move to deport asylum-seekers to another
country thousands of miles away will “only lead to more human
suffering, chaos, and at huge expense to the U.K.,” said one refugee
advocate.
The United Kingdom’s Thursday announcement that some
asylum-seekers will be given one-way plane tickets to Rwanda was swiftly
and forcefully denounced by human rights groups, with one expert calling right-wing
Prime Minister Boris Johnson’s ploy to offshore migrants “unethical,
immoral, ineffective, costly, and very likely unlawful.”
“Anyone entering the U.K. illegally… may now be relocated to Rwanda,” Johnson said
in a speech. He asserted that the policy is intended to stop “vile
people-smugglers [who] are abusing the vulnerable and turning the
[English] Channel into a watery graveyard.”
Enver Solomon, chief executive of the Refugee Council, said
in a statement that the conservative Tory Party’s “cruel and nasty”
plan to deport asylum-seekers to another country thousands of miles away
“will do little to deter desperate people from seeking protection or
stop the smugglers but only lead to more human suffering, chaos, and at
huge expense to the U.K.”
“Treating people like human cargo by
using the force of military to repel vulnerable people who have already
endured extreme human suffering, and expelling them to centers in
Rwanda, a country with a questionable record on human rights, is
dangerous, cruel, and inhumane,” said Solomon.
Home
Secretary Priti Patel visited the Rwandan capital, Kigali, on Thursday
to sign what the two countries called an “economic development
partnership.” The plan will see some people who arrive in Britain as
stowaways on trucks or in small boats across the English Channel picked
up by the U.K. government and flown 4,000 miles (6,400 kilometers) to
Rwanda, apparently for good.
Migrants have long used northern
France as a launching point to reach Britain, either by hiding on trucks
or ferries, or—increasingly since the coronavirus pandemic shut down
other routes in 2020—in dinghies and other small boats organized by
smugglers. More than 28,000 people entered the U.K. on small boats last
year, up from 8,500 in 2020. Dozens have died, including 27 people in
November when a single boat capsized.
The news outlet
reported that “the Rwandan government said Britain had paid 120 million
pounds ($158 million) up front to pay for housing and integrating the
migrants. It said they would be given ‘a range of opportunities for
building a better life in a country which has been consistently ranked
as one of the world’s safest.'”
Rwandan opposition figure Victoire
Ingabire Umuhoza questioned her government’s deal with the U.K. She
noted that the East African country—where more than 800,000 people were
killed in a genocide less than 30 years ago and whose current government
has been criticized, including by the U.K. Home Office last year, for being repressive—is also a source of refugees.
“Rwanda
has consistently ranked [as] one of the world’s safest nations but at
the same time consistently a country where its inhabitants are unhappy,”
Ingabire Umuhoza said in a statement.
Amnesty International U.K.’s Refugee and Migrant Rights director Steve Valdez-Symonds said
in a statement that “this shockingly ill-conceived idea will go far
further in inflicting suffering while wasting huge amounts of public
money.”
“Sending people to another country—let alone one with such
a dismal human rights record—for asylum ‘processing’ is the very height
of irresponsibility and shows how far removed from humanity and reality
the government now is on asylum issues,” said Valdez-Symonds.
According to AP,
“Britain says relocation decisions will not be based on migrants’
country of origin but on whether they used ‘illegal or dangerous routes’
to reach the U.K. from a safe country such as France. Not all such
arrivals will be considered suitable to be sent to Rwanda; it was
unclear what the criteria for making the decisions would be.”
Claiming that Rwanda will have the “capacity to resettle tens of thousands of people in the years ahead,” Johnson said
that an “unlimited” number of asylum-seekers, including thousands who
have arrived since the start of 2022, will be subject to relocation.
Patel, for her part, said that the “vast majority” of migrants arriving in the U.K “illegally” would be considered for expulsion.
BBC News, however, saw the Rwandan accommodations set up to house asylum-seekers and estimated
that they provide “enough space for about 100 people at a time and to
process up to 500 a year.” A pilot program is expected to focus on
single men, though the prime minister acknowledged that the scheme,
precise details of which have yet to be confirmed, would not take effect
immediately due to legal challenges.
Yasmine Ahmed, U.K. director
at Human Rights Watch (HRW), pointed out on social media that Patel
unveiled the government’s plan to banish asylum-seekers to Rwanda “at a
time when the British public have opened their hearts and homes to
Ukrainian refugees.”
Yasmine Ahmed
@YasmineAhmed001
Offshoring asylum seekers to Rwanda is unethical, immoral, ineffective, costly and v likely unlawful. The UK Gov @pritipatel is set to announce this at a time when the British public have opened their hearts and homes to Ukrainian refugees https://tinyurl.com/2p82rrhn
“Every day the U.K. is witnessing the brutality of war that desperate
Ukrainian families are fleeing,” said Solomon of the Refugee Council.
“This is the reality faced by refugees escaping conflicts all over the
world.”
“There is a deliberate attempt to paint people seeking asylum as
jumping the queue,” Solomon continued. “Yet, this ignores the fact that
the government’s own data shows that two-thirds of men, women, and
children arriving in small boats across the Channel come from countries
where war and persecution have forced them from their homes. With so few
safe and legal routes available, these people are left with no other
option than to risk their lives in small boats at the hands of smugglers
in desperation to find safety.”
“This government’s proposal to
treat refugees differently purely on the basis of how they arrived in
the U.K. undermines a key principle of refugee protection,” he added.
“People desperately fleeing war and persecution should always have a
fair hearing on British soil.”
Patel contended
that the Johnson administration’s “world-first migration partnership
with Rwanda will deter dangerous and illegal journeys to the U.K., give
migrants the chance of a new life, [and] set a new standard on asylum
and resettlement,” but other governments have deported asylum-seekers to
third countries before.
According to AP:
In
2013, Australia began sending asylum-seekers attempting to reach the
country by boat to Papua New Guinea and the tiny atoll of Nauru, vowing
that none would be allowed to settle in Australia. The policy all but
ended the people-smuggling route from Southeast Asia, but was widely
criticized as a cruel abrogation of Australia’s international
obligations.
Israel sent several thousand people to Rwanda and
Uganda under a contentious and secretive “voluntary” scheme between 2014
and 2017. Few are believed to have remained there, with many trying to
reach Europe.
HRW, which has documented the “disastrous” effects of Australia’s offshore asylum processing scheme, characterized the U.K.’s new plan as “copycat cruelty.”
Calling Johnson’s decision “abhorrent,” Emilie McDonnell, U.K. advocacy and communications coordinator at HRW, tweeted
that “the government is shirking its legal and moral duties, and
learning nothing from Australia’s cruel and illegal offshore detention
regime.”
Kartik Raj, Europe researcher at HRW, added
that “even by the standards of the U.K. government’s cruel and callous
treatment of people seeking asylum and general hostility to migration,
and what we have come to expect, the reported offshoring deal plumbs new
depths.”
As AP reported:
Britain’s
Conservative government has floated other proposals including building a
wave machine in the Channel to drive boats back. Johnson said the Royal
Navy would take charge of responding to small-boat crossings, but that
the idea of pushing vessels back towards France had been rejected as too
dangerous.
Several earlier proposed locations for the U.K. to
send migrants to—including the remote Ascension Island, Albania, and
Gibraltar—were rejected, at times angrily, by the nations themselves.
“The
Rwanda plan faces hurdles both in Britain’s Parliament and in the
courts,” the news outlet noted. “Johnson’s Conservative government has
introduced a tough new immigration bill that would make it more
difficult for people who enter the country by unauthorized routes to
claim asylum and would allow asylum-seekers to be screened abroad. It
has not yet been approved by Parliament, with the House of Lords seeking
to dilute some of its most draconian provisions.”
Opposition
lawmakers accused Johnson and other Tories of attempting to divert
attention from the so-called “partygate scandal.” Johnson, who was
recently fined by police for holding parties in government buildings in
violation of Covid-19 pandemic lockdown regulations, became the first
British prime minister found guilty of lawbreaking while in office, and
he is currently resisting calls, including from some members of his own
party, to resign.
Touting a plan to fly asylum-seekers to Rwanda
“is less about dealing with small boats and more about dealing with the
prime minister’s own sinking boat,” Labour Party lawmaker Lucy Powell toldBBC.
Solomon,
meanwhile, said that “if the U.K. government is serious about reducing
the need for onward movement of refugees, it must act as a truly global
Britain and invest humanitarian and development aid into the countries
people are fleeing. “
“We must work multilaterally,” he said, “to
get an effective bilateral agreement with France and our E.U. neighbors
for fair, effective, and coordinated asylum processing, creating safe
routes via humanitarian visas from assessment centers set up at British
embassies elsewhere in Europe to enable people in need to travel without
resorting to smuggling networks.”
Our work is licensed under Creative Commons (CC BY-NC-ND 3.0). Feel free to republish and share widely.
=================================
* Een inval die voor de volle 100% onder de verantwoording valt van de VS en de EU-NAVO-lidstaten, die met hun schending van gemaakte afspraken (met Rusland) ervoor hebben gezorgd dat de NAVO (een extra leger van de VS dat bovendien altijd onder militair opperbevel van de VS staat) langs een groot deel van de Russische westgrens staat wat ook geldt voor de territoriale wateren van Rusland en daarbij bijna het jaarrond militaire oefeningen houdt en niet zelden oefent op het binnenvallen van Russisch grondgebied…… Reken maar dat de VS de grote gangmaker is die Finland en Zweden heeft aangezet zich bij de NAVO aan te willen sluiten….. Daarnaast hebben de NAVO en het Oekraïense leger de afgelopen jaren meerdere militaire oefeningen gehouden en ook daarbij werd weer geoefend op het binnenvallen van Russisch grondgebied (zoals met landingsvaartuigen)….. Voorts heeft de VS een ‘raketschild’ gebouwd in Polen, Roemenië en Tsjechië, zogenaamd tegen inkomende raketten uit Iran of Noord-Korea, terwijl men die raketten in zeer korte tijd kan voorzien van al aanwezige (meerdere) kernkoppen en zo Russische steden kan vernietigen, waarmee zelfs het INF-verdag werd geschonden en niet met de nieuwste Russische kernraketten, zoals de VS beweert, dat NB weigert deze raketten te inspecteren zodat men kan zien dat ze het INF-verdrag niet schenden, vandaar ook dat de VS zich uit dit verdrag terugtrok….. Je ‘zou bijna denken’ dat de VS een buitenlands beleid voert dat erop is gericht een ‘beperkte kernoorlog’ uit te vechten in Europa……
EU using Israel drones to track migrant boats in the Medeen
uiterst verontrustend artikel waarin de EU wordt beschuldigd van het
gebruik van Israëlische drones, die Frontex, Italië en de EU gebruiken
om o.a. bootjes met vluchtelingen te spotten waarna de Libische
autoriteiten worden gewaarschuwd schepen uit te sturen om bootjes met vluchtelingen
terug te slepen naar de Libische kust, waarna deze mensen in door de EU
betaalde concentratiekampen verdwijnen….. (‘leve de EU!’)
‘Victoria Nuland: ‘Oekraïne heeft biologische onderzoekslaboratoria’ die in handen van de Russen kunnen vallen‘
Laboratoria die worden gerund door VS ‘wetenschappers.’ (!!!!) Nuland, VS staatssecretaris van buitenlandse zaken, heeft e.e.a.
toegegeven en wat doen de zogenaamde media deskundigen en politici uit
andere westerse landen?? Juist, die zeggen dat e.e.a. een complottheorie
is en blijven dat herhalen, terwijl ze een grote bek hebben op ‘fake news en desinformatie’ op de sociale media…… ha! ha! ha! ha! ha! (zie ook de andere links in dat bericht en
de opmerking van Anoniem onder dat bericht)
‘Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….
In een nieuwe ‘video-column’ waarschuwt professor Pierre Capel, emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie, voor de bijwerkingen van mRNA vaccins, het vaccin dat in de westerse wereld het meest werd en wordt ingezet…. Volgens Capel hebben velen die met een dergelijk vaccin werden ingeënt last van ontstoken weefsels, waarna hij nog een aantal andere bijwerkingen noemt, zoals: slechter gaan zien, duizelig zijn en zelfs hersenbloedingen komen voor, waarbij hij ook het feit noemt dat er onevenredig veel sporters met een goede conditie omvallen….. (vooral met hartklachten, zoals pericarditis, een ontsteking aan het hartzakje of zelfs een hartinfarct waar een flink aantal van hen dit niet heeft overleefd; Ap)
Volgens Capel blijft het mRNA vaccin rampzalig lang in het lichaam en zet het spike-eiwit op diverse weefsels, wat zoals gezegd o.a. ontstekingsreacties geeft. Daar voegde Capel aan toe dat het boosteren geen zin heeft en zelfs alleen maar negatieve bijwerkingen geeft, volgens hem is de vaccinatie achterhaald vanwege de mutaties en reageren de antistoffen niet meer op de huidige varianten…..
Volkomen terecht merkt Capel op dat mensen die kritiek leverden (en leveren) op de anti-democratische Coronamaatregelen, niet alleen de kans hebben gelopen (en lopen) gecensureerd te worden, maar zelfs arrestatie riskeerden (en riskeren), zoals Willem Engel overkwam….. Waar Capel aan toevoegde: “Lang leve de vrije meningsuiting” en dat we de laatste twee jaar achteruit zijn gekacheld (wat betreft de vrijheid van meningsuiting, het recht op privacy, burgerrechten en mensenrechten, ofwel een grove uitholling van de democratie; Ap)
Het is dan ook ongelofelijk dat terwijl men zo goochelt met grafieken en staatjes, er tegelijkertijd zoveel informatie met echte cijfers werd en wordt achtergehouden, informatie ook aangaande bijwerkingen en met manipulatie van cijfers zodat bijvoorbeeld veel meer mensen worden meegerekend als COVID-slachtoffers >> zoals mensen die om een heel andere reden werden opgenomen in het ziekenhuis, bijvoorbeeld met een terminale ziekte, als deze mensen in het ziekenhuis positief testten (met de waardeloze PCR test) en ze overleden, werd als reden van overlijden COVID opgegeven…… (het zal me niet verbazen als dit nog steeds het geval is….)
Tot slot nog het volgende: velen zijn alweer vergeten wat we mee hebben gemaakt de laatste twee jaar en/of denken dat we voorgoed af zijn van de achterlijke maatregelen die over ons werden uitgerold, zonder dat het grootste deel van de oppositie zelfs maar aan de bel trok, echter reken maar dat bij de volgende uitbraak, waar het weer lukt om het grootste deel van het volk voor te liegen, we bliksemsnel weer in dezelfde situatie zullen belanden….. Terwijl nu duidelijk wordt dat een groot aantal bedrijven alsnog failliet zal gaan daar ze de hulp die ze kregen niet terug kunnen betalen en een groot aantal mensen niet meer aan de bak zal komen, daar ze te oud zijn, oudere arbeiders die ondanks de staatssteun voor bedrijven de deur werden uitgeschopt, iets waartegen het waardeloze afbraakkabinet Rutte 3 niets ondernam……
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english])
Het volgende artikel komt van Nine For News, daaronder nog een artikel van dit mediaplatform, waarin aandacht voor de onevenredig grote stijging t.o.v. het gemiddelde aan hartaandoeningen en beroertes in een leeftijdsgroep waar deze niet thuishoort, maar die ‘toevallig’ wel samenhangen met vaccinaties tegen COVIDvoor deze groep die amper of niets te vrezen had (en heeft) van het Coronavirus. Lees de beide artikelen en vorm je eigen mening:
Prof. Capel waarschuwt voor gevolgen van prikkie: ‘We gaan geen vreugdevolle tijd tegemoet’
Veel mensen die gevaccineerd zijn, hebben last van ontstoken
weefsels. Men zegt: ik voel eigenlijk niks van het prikkie. Stel dat je
een nierbeschadiging hebt en 25 procent van je nier is kapot, dan merk
je dat nog niet want je hebt twee nieren, zegt emeritus hoogleraar
Pierre Capel in een nieuwe column. “Dat wil niet zeggen dat er niks gebeurt.”
Er zijn ook veel mensen die opeens slecht zien, duizelig zijn of een
hersenbloeding krijgen en sporters die omvallen. Hoe kan dat allemaal?
Volgens Capel gaan we geen vreugdevolle tijd tegemoet.
Het mRNA-vaccin blijft ‘een absurd en rampzalig lange tijd’ in het
lichaam en zet het spike-eiwit op allerlei weefsels, met
ontstekingsreacties tot gevolg, zegt hij, toevoegende dat het boosteren
alleen maar negatieve effecten heeft omdat de beschermende werking niet
meer aanwezig is door de mutaties.
Eén groot ontstoken rommeltje
Het spike-eiwit komt onder meer terecht in bloedvaten, waarna het
immuunsysteem de bloedvaten gaat aanvallen. Het spike reageert ook met
het stollingssysteem, met als gevolg dat je stollingen krijgt. “Het
verstoort ongelooflijk veel lichaamsfuncties,” benadrukt Capel.
Bij de gevaccineerde mensen zijn bloedvaten ‘één groot ontstoken
rommeltje’. Het prikkie zorgt er ook voor dat je aorta gaat ontsteken.
“Of je dat nou voelt of niet, dat doet niet zoveel ter zake. Er zijn ook
mensen die een hartaanval krijgen, maar de dag ervoor nog niks merkten.
Dat wil niet zeggen dat die vaten zo geweldig waren.”
“Door de booster krijg je een fantastische ontstekingsreactie in het
hart. Er is wat hartproblematiek op het ogenblik, maar dat komt niet
door het prikkie hoor, echt niet,” zegt Capel sarcastisch.
Nog nooit gezien
“Het prikkie komt ook in je bolletje en daar krijg je dus ook
ontstekingsreacties,” vervolgt hij. “Een meningitis is echt lachen. In
bloedvaten in de hersenen worden structuren gezien die een
patholoog-anatoom in zijn hele leven nog niet gezien heeft.”
Capel resumeert: de hele vaccinatie is achterhaald door de mutatie,
de antistoffen reageren niet meer met de huidige varianten, maar de booster veroorzaakt wel veel beschadiging.
“Er zijn mensen die hebben gezegd dat het hele coronabeleid misschien
niet helemaal goed is. En recentelijk is iemand daarvoor opgepakt en
wie weet draait hij de gevangenis in. Lang leve de vrije meningsuiting,”
aldus de emeritus hoogleraar.
Het Duitse parlementslid Robert Schaddach (SPD) heeft navraag gedaan
over het aantal keren dat de Berlijnse brandweer de afgelopen vier jaar
moest uitrukken vanwege hartproblemen en beroertes. Hij kreeg interessante antwoorden.
In 2021 is dat aantal namelijk fors gestegen, blijkt uit een reactie
van de Berlijnse senaat. Het aantal incidenten als gevolg van
hartklachten, pijn op de borst en overige borstklachten is in 2021 met
maar liefst 31,2 procent gestegen ten opzichte van het gemiddelde.
Daarnaast is het aantal incidenten als gevolg van een beroerte vorig
jaar met 27,4 procent gestegen ten opzichte van het gemiddelde.
Nog sterkere stijging
De senaat verklaart de toename door ‘intensiever gebruik van het
logboek’ en ‘demografische verandering’. De Feuerwehrgemeinschaft
Berlin, een groep bestaande uit honderden brandweerlieden die kritisch
staan tegenover vaccinatie, zegt met grote belangstelling kennis te
hebben genomen van de reactie van de senaat.
De groep eist een verklaring voor de stijging. Een woordvoerder zei tegen de Berliner Zeitung
dat het aantal gevallen van hartproblemen en beroertes in 2018 en 2019
relatief dicht bij elkaar ligt. In 2020 is een stijging te zien en in
2021 volgt een tweede, nog sterkere stijging.
Onbekende factor
In 2021 lijkt er een onbekende factor te zijn bijgekomen. Het valt op
dat vooral de leeftijdsgroepen die níet tot de risicogroepen bij corona
behoren, getroffen worden, aldus de woordvoerder.
De groep brandweerlieden wil dat onderzocht wordt of er een causaal
verband is tussen de incidenten en de bijwerkingen van het coronavaccin,
die steeds meer media-aandacht krijgen.
‘Rijk en regering
wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote
techbedrijven voor censuur op sociale media…….‘ Censuur die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws) en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur eisen…… Te gestoord en vals voor woorden!!
‘Intrekken uitzendlicentie door Rusland voor Deutsche Welle ‘is een klap in het gezicht van het Duitse volk’‘
RT Deutsch dat werd platgelegd in Duitsland wordt o.a. verweten
complottheorieën over COVID te brengen, dit door het uitzenden van een
gesprek met een paar COVID-vaccinatieweigeraars……. (te zot voor
woorden!!) Oh, en Deutsche Welle is een Duitse staatsomroep die westerse
propaganda uitzond in Rusland, iets
waarover men niet lult in het westen en als men er al over spreekt
wordt er onomwonden gezegd dat dit soort westerse platforms
onafhankelijk zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is terwijl ik dit schrijf 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn(!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd
zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar
zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de
afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links
naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)
‘Pfizer
CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘
(!!!!)
De brutaliteit…… De
CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat
als men gevaccineerd is……. Israël
waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten
vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16 maart 2022/////) heeft Pfizer
afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties
wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India
een land met een bevolking van 1,3 miljard mensen, ofwel daar was
genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog
een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de
stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op
het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hier niets over
terug, tekenend……..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……