Premier Rutte: er zit geen patroon in misdragingen van het koningshuis

De koffie spoot afgelopen donderdag met een enorme straal tegen de ruiten van huize Azijnpisser toen ik hoorde dat VVD aartsleugenaar en premier Rutte durfde te stellen dat er geen sprake is van de suggestie dat er een patroon zit in de misdragingen van het koningshuis ….. Eén en ander naar aanleiding van het feest dat het koningshuis vierde voor de achttiende verjaardag van ‘prinses’ Amalia (‘prinses’ ha! ha! alsof we nog in de middeleeuwen leven!). Voorts loog Rutte dat er slechts tweeëntwintig personen op het ‘feestje’ waren geweest, i.p.v. het gelekte aantal van bijna honderd personen….. Ook zou men zich aan de maatregelen hebben gehouden en zou het feest alleen buiten hebben plaatsgevonden…. Voor wat de woorden van Rutte waard zijn, gezien het enorme aantal leugens die hij de laatste 10 jaar heeft geventileerd….

Rutte liegend over het feest van Amalia, en om te laten zien dat het feest ‘echt buiten werd gehouden’ deed hij dit lulpraatje ook buiten…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een kwezel!! (foto van oranje propagandaorgaan NOS, bij artikel ‘Rutte over feest Amalia: Oranjes zijn ook mensen die fouten maken‘ (een artikel waar de honden geen brood van lusten)

Rutte dufde zelfs te zeggen dat we allemaal worstelen met de regels en dat het koningshuis ongelofelijk haar best heeft gedaan om het zo goed mogelijk te doen…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

En dat feest is maar één van zaken waarmee het koningshuis keer op keer aangeeft lak te hebben aan het volk en zelfs aan de door Rutte geleide regering (al is het wel zeker dat naast CDA minister en sukkel Grapperhaus, veel meer politici hun ‘Coronaboek’ te buiten zijn gegaan….)

Er zit geen patroon in het ontduiken van de Coronamaatregelen >> hoe bedoel je en de vakantie naar Griekenland dan?? (en dat is alleen nog maar wat bekend is geworden!!)

Er zit geen patroon in het niet betalen van aannemers die werkzaamheden hebben verricht voor W.A. ‘onze koning’ (‘koning’: ha! ha!), zoals hij flikte met Karst Tates)….. 

Er zit geen patroon in het rommelen met huizen en het spelen van pandjesbaas door W.A., zoals er geen patroon zit in het omkopen van lokale overheden t.b.v deze zelfde figuur…..

Er zit geen patroon in het ontduiken van de belasting dan wel het op andere manieren belazeren van de Belastingdienst door de zogenaamde Oranjes en het koningshuis…… Normaal toch dat je een paar miljoen euro opstrijkt voor onderhoud van de Rijksdomeinen en je vervolgens niet aan de regels houdt, je bent immers koning of je bent het niet!!! Een bijstandsgerechtigde moet eens proberen om honderd euro op te strijken zonder dit op te geven >> je bent gigantisch de klos, ook al kan je onmogelijk rondkomen van een bijstandsuitkering, die is vastgesteld door ploerten die minstens het tienvoudige ‘verdienen…..’ 

Er zit geen patroon in het hebben van een groot aantal aandelen Shell door het koningshuis, Shell het bedrijf dat de wereld, ons aller thuis, naar de kloten helpt…….

En nee, er zit geen patroon in het opsteken van de koninklijke middelvinger naar het Nederlandse volk door de uitkeringstrekkers van het koningshuis…..

Ben trouwens benieuwd of het koningshuis wel is gevaccineerd, zou me niet verbazen als dit niet zo is en men heeft gedaan alsof men is ingeënt……

Volgens Rutte zijn de leden van het koningshuis ook maar mensen, wel dat is gezien het voorgaande zeker niet zo, immers een gewoon mens had al tien keer in de bak gezeten….. Laten we dat huis maar behandelen als gewone mensen en ze als dusdanig behandelen, neem ze alles af en naar het buitenland met dat stel uitvreters!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

Kinderen komen om het leven voor onze acaibessen

Weet niet of jij acaibessen gebruikt voor het maken van een ‘smoothie’, zelf ken ik deze bessensoort niet. Zoals zo vaak met exotische producten, neem: kokosnoten, (de wat minder exotische) amandelen, cashewnoten, palmolievruchten en cacaobonen, zit ook aan deze bes op z’n zachtst gezegd een behoorlijke stank…….

Kinderen uit zo’n 120.000 arme gezinnen, die in het Amazonegebied van Brazilië wonen, worden misbruikt om deze acaibessen op grote hoogte te plukken (te vergelijken met het oogsten van kokosnoten en palmolievruchten)…… Daarbij kunnen ze diverse giftige dieren tegenkomen zoals spinnen, schorpioenen en slangen, niet moeilijk te bedenken dat ze deze ‘ontmoetingen’ niet of amper overleven, dit nog naast het misgrijpen, dan wel verward raken in de takken, waardoor kinderen dood op de grond vallen……. 

Uiteraard zijn er bedrijven die stellen dat ze duurzame, dus zonder kinderarbeid geoogste bessen verkopen, echter dat schijnt onmogelijk te zijn…. Kortom laat je niet meer foppen en stop ajb met het eten van deze bessen….. 

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!!

Children Are Dying to Fill Up Our Smoothie Bowls. Demand Protections for Açaí Harvesters!

 

     Sign Now   

 

Açaí berries are often touted as a miracle health food, brimming with antioxidants and, as a result, filling our smoothies. But what’s healthy for you and me is hell for children in Brazilian families.
Most of the world’s açaí comes from Brazil, where an estimated 120,000
families work the forest harvests to survive. Picking açaí is an
exploitative, deadly job for underpaid families in the Amazon — one
that’s largely performed by children as young as 9 years old.
The risks they face include falling from 70-foot trees and
being crushed, paralyzed, or impaled by its branches, as well as fending off scorpions, snakes, spiders, and venomous bees.
Countless children have fallen to their deaths during the day’s work, or simply disappear, never to return home.

 

Açaí
berries sit at the top of tall, thin trees that are too fragile for
most adults to climb, because the trees won’t bear their weight. Many
parents are opposed to their children picking açaí, but families often
have no
other choice, and greedy middlemen take advantage of this by underpaying
the families for their harvests. Some companies claim to only deliver “fair trade” açaí harvested without child labor, but experts reveal that’s impossible: no such thing as “fair trade” açaí exists. Any berry that you or I eat most likely comes from an exploitative system.

 

Right
now, the supply chain is simply too spread out to track any individual
berry and know where it came from. On top of that,
Brazilian law does not provide any labor protections that ensure a
livable wage for açaí harvesters or sufficient regulations regarding
child labor in the industry. Luckily, some government officials are determined to investigate these dangers and protect children. But we must urge them to do even more.
Sign
the petition to urge Brazilian authorities to create government
regulations to protect açaí pickers —
children and adults alike!


Thank you,

Miranda

Care2 Petitions Team

P.S. Açaí is
known as “black gold” in Brazil, but the children and families enduring
the dangerous harvests rarely see any of those profits. Sign the petition to end the abuses in this industry.

 

     Sign Now     

=================================

Zie wat betreft kinderarbeid ook: ‘De kindslaven van Nestlé

Laadpalen subsidie: met de elektrische auto richting een doodlopende weg‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Nike, Louis Vuitton, H&M en anderen verbranden nog steeds niet verkochte partijen nieuwe kleding

Paas-chocola, palmolie en soja vernietigen de laatste regenwouden

ABP verliest 15% van de dekkingsgraad voor pensioenen dankzij de Coronacrisis

Amazon schendt de mensenrechten op 10 manieren……‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Dag van de Rechten van het Kind 2019

Ferrero van Nutella hazelnootpasta maakt gebruik van kinderarbeid‘ 2019, ondanks dat dit al jaren bekend is, gaat dat misbruik van kinderen nog steeds door……

William Moorlag (PvdA Tweede Kamer) wil fusie Post NL en Sandd ten koste van alles

‘Nutella was nog nooit zo lekker………’ Door Ferrero Roche kinderslavenarbeid!!‘ (2016)

Ferrero Roche maakt massaal gebruik van kinderslavenarbeid….!!!!

Jeroen Jansen, ASN bank: ‘er zijn geen banken die expres beleggen in kinderarbeid…….’

Kinderarbeid in India: lees en teken aub de petitie!

———————————-

Voorts zie: ‘NOS met fake news over Bolivia‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Jair Bolsonaro (president Brazilië) heeft nauwe banden met fascistische paramilitaire doodseskaders‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Brazilië, de vervolging van de Guarani, terwijl wij ‘genieten’ van de Spelen…….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

In de VS en Duitsland spreekt men van ‘de pandemie van de ongevaccineerden’, alsof ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de verspreiding van het Coronavirus, een wat mij betreft wel heel smerige voorstelling van zaken, die bovendien de gevaccineerde bevolking opzet tegen de ongevaccineerden…… Dat laatste, haatzaaien tegen ongevaccineerden gebeurt hier trouwens ook op grote schaal, waar zelfs CDA minister-kneus de Jonge zich schuldig aan heeft gemaakt met zijn uitlating dat ‘wij weten waar de ongevaccineerden wonen’, alsof hij spreekt over misdadigers die niet moeten denken dat ze de ‘dans van het recht’ kunnen ontlopen, in vroeger tijden spoorden bestuurders met een dergelijke uitspraak volksgerichten aan, het recept voor ‘standrechtelijke moord’ en marteling…… In een echte en gezonde democratie zou de Jonge daarvoor strafrechtelijk worden vervolgd!!

In Duitsland maakt Günter Kampf, een onderzoeker aan de Ernst-Moritz-Arndt-Universität >> EMAU (voorheen: Universiteit van Greifswald), zich flink pissig over het afwentelen van de schuld voor ‘besmettingen’* op ongevaccineerden en heeft over de smerige beschuldiging die is samengevat met de woorden ‘pandemie van de ongevaccineerden’, een brief geplaatst op The Lancet, waarin hij uitlegt dat dit flauwe kul is die ongevaccineerden demoniseert.

Kampf stelt dat uit onderzoek blijkt dat gevaccineerden minstens zoveel besmettingen veroorzaken dan ongevaccineerden, hij neemt daarvoor een voorbeeld aan uit Massachusetts in de VS, waarin juli dit jaar 469 nieuwe COVID-19 gevallen werden ontdekt, waarbij in 346 van die gevallen, dus 74%, het virus werd gevonden in enkel en dubbel gevaccineerden, 274 (79%) van die gevallen hadden werkelijk COVID-symptomen. Voorts bleek uit die studie dat zelfs volledig gevaccineerden hoogst besmettelijk waren……

Eerder dit jaar, werden in de VS tot 30 april een totaal aantal van 10.262 COVID-19 gevallen gerapporteerd van besmette gevaccineerden, van wie er 2725 (26,6%) asymptomatisch waren (die dus niet ziek zijn geworden), 995 (9,7%) van hen werden opgenomen in het ziekenhuis en 160 (1,6%) van hen overleden zelfs……

In Duitsland bleek dat 55,4% van de symptomatische COVID-19 patiënten van 60 jaar en ouder volledig gevaccineerd te zijn en dat aantal stijgt met de week……. In de Duitse stad Münster vond men dat 85 (22%) van de 380 nieuwe COVID-19 gevallen na bezoek aan een nachtclub volledig waren gevaccineerd, dan wel waren genezen van het virus.

Het duizelt je misschien door de cijfers, echter vergeet hierbij niet dat men maar al te vaak bij minder bijwerkingen vaccins of medicijnen niet goedkeurt voor verspreiding op de markt…..**

Hoewel gevaccineerden een lager risico zouden lopen op ernstig ziek worden van COVID-19, zijn ze wel degelijk verantwoordelijk voor een relevant deel van de verspreiding (van COVID-19)….. Juist daarom ook is het verkeerd en gevaarlijk om te spreken over een pandemie van de ongevaccineerden…… Volkomen terecht ook is de opmerking van Kampf dat juist de VS en Duitsland historisch gezien al de zeer negatieve effecten hebben meegemaakt van het stigmatiseren van bevolkingsdelen vanwege hun kleur of religie (Joden en Jehova getuigen). Hij roept bestuurders en wetenschappers dan ook op om te stoppen met het ongepast stigmatiseren van ongevaccineerde mensen, inclusief de patiënten van het universitair ziekenhuis, collega’s van de universiteit en andere burgers, ze moeten juist nu extra hun best doen om de maatschappelijke groeperingen dichter bij elkaar te brengen (voordat er ‘ongelukken’ gebeuren, Ap). Waar ik ook figuren als minister de Jonge, premier Rutte en figuren als Gommers, alsmede de reguliere media zou willen oproepen hetzelfde te doen en te stoppen met hun loze beschuldigingen waarmee ze haat- en angstzaaien tegen/voor ongevaccineerden!! (nogmaals: wat aanzet tot vervolging van een minderheid…..)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het volgende artikel komt van Zero Hedge:

The Lancet Scolds Those Claiming “Pandemic Of The Unvaccinated”

 

The phrase implies that the vaccine was a panacea against Covid-19,
and anyone who refused to take it wasn’t just part of the problem… but
an irresponsible idiot who doesn’t follow the science.

In a late November note, The Lancet published a letter from Günter Kampf, a prolific researcher at the University of Greifswald in Germany.

In
it, Kampf absolutely excoriates those calling this a “pandemic of the
unvaccinated,” amid “increasing evidence that vaccinated individuals
continue to have a relevant role in transmission.”

Read below:

In
the USA and Germany, high-level officials have used the term pandemic
of the unvaccinated, suggesting that people who have been vaccinated are
not relevant in the epidemiology of COVID-19. Officials’ use of this
phrase might have encouraged one scientist to claim that “the
unvaccinated threaten the vaccinated for COVID-19”. But this view is far
too simple.

There is increasing evidence that vaccinated
individuals continue to have a relevant role in transmission. In
Massachusetts, USA, a total of 469 new COVID-19 cases were detected
during various events in July, 2021, and 346 (74%) of these cases were in people who were fully or partly vaccinated, 274 (79%) of whom were symptomatic. Cycle
threshold values were similarly low between people who were fully
vaccinated (median 22·8) and people who were unvaccinated, not fully
vaccinated, or whose vaccination status was unknown (median 21·5),
indicating a high viral load even among people who were fully
vaccinated.

In the USA, a total of 10 262 COVID-19 cases were
reported in vaccinated people by April 30, 2021, of whom 2725 (26·6%)
were asymptomatic, 995 (9·7%) were hospitalised, and 160 (1·6%) died.

In
Germany, 55·4% of symptomatic COVID-19 cases in patients aged 60 years
or older were in fully vaccinated individuals, and this proportion is
increasing each week. In Münster, Germany, new cases of COVID-19
occurred in at least 85 (22%) of 380 people who were fully vaccinated or
who had recovered from COVID-19 and who attended a nightclub.

People who are vaccinated have a lower risk of severe disease but are still a relevant part of the pandemic.
It is therefore wrong and dangerous to speak of a pandemic of the
unvaccinated. Historically, both the USA and Germany have engendered
negative experiences by stigmatising parts of the population for their
skin colour or religion. I call on high-level officials and
scientists to stop the inappropriate stigmatisation of unvaccinated
people, who include our patients, colleagues, and other fellow citizens,
and to put extra effort into bringing society together.

*  *  *

For
more on this, check out Kampf’s November paper which goes into
significant detail on how vaccinated populations are spreading Covid
like wildfire.

Hier nog het artikel op The Lancet, krijg het niet beter overgenomen, voor het origineel klik hier.

The Lancet:

Letter

The epidemiological relevance of the COVID-19-vaccinated bpopulation is increasing

Gunter Kampf *

University Medicine Greifswald, Institute for Hygiene and Environmental Medicine, Greifswald, Germany

 

A R T I C L E  I N F O

 Article History:

 

Received 1 November 2021Accepted 3 November 2021

 

High COVID-19 vaccination rates were expected to reduce trans-mission of SARS-CoV-2 in populations by reducing the number of possible sources for transmission and thereby to reduce the burdenof COVID-19 disease. Recent data, however, indicate that the epide-miological relevance of COVID-19 vaccinated individuals is increas-ing. In the UK it was described that secondary attack rates amonghousehold contacts exposed to fully vaccinated index cases was simi-lar to household contacts exposed to unvaccinated index cases (25%for vaccinated vs 23% for unvaccinated). 12 of 31 infections in fullyvaccinated household contacts (39%) arose from fully vaccinated epi-demiologically linked index cases. Peak viral load did not differ byvaccination status or variant type [1]. In Germany, the rate of symp-tomatic COVID-19 cases among the fully vaccinated (breakthroughinfections) is reported weekly since 21. July 2021 and was 16.9% atthat time among patients of 60 years and older [2]. This proportion isincreasing week by week and was 58.9% on 27. October 2021(Figure 1) providing clear evidence of the increasing relevance of thefully vaccinated as a possible source of transmission. A similar situa-tion was described for the UK. Between week 39 and 42, a total of 100.160 COVID-19 cases were reported among citizens of 60 years orolder. 89.821 occurred among the fully vaccinated (89.7%), 3.395among the unvaccinated (3.4%) [3]. One week before, the COVID-19case rate per 100.000 was higher among the subgroup of the vacci-nated compared to the subgroup of the unvaccinated in all age

 

 

Figure 1.

Vaccination rates and proportions of fully vaccinated people among symptomatic COVID-19 cases (> 60 years) in Germany between 21. July and 27. October 2021 basedon the weekly reports from the Robert Koch-Institute [2].* Correspondence to: Prof. Dr. Gunter Kampf, University Medicine Greifswald, Insti-tute for Hygiene and Environmental Medicine, Ferdinand-Sauerbruch-Strasse, 17475    

Greifswald, Germany

E-mail address:

 guenter.kampf@uni-greifswald.dehttps://doi.org/10.1016/j.lanepe.2021.1002722666-7762/© 2021 The Author(s). Published by Elsevier Ltd. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

================================

* Een positieve test wil niet zeggen dat de geteste persoon werkelijk het virus onder de leden heeft, immers de PCR test , die wordt gezien als de beste test, geeft voor een groot deel vals positieve uitslagen, zie o.a.: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier de video met Kary Mullis, de uitvinder, die daarvoor de Nobelprijs voor de Chemie kreeg:

 

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse.

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

————————————–

** Zie: COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins

————————————–

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: ‘COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19: AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

———————–

Hier nog wat links naar berichten over ‘de uiterst betrouwbare farmaceut Pfizer’: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

——————————————

Voorts zie: COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende:

 Image

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen
‘ (!!!!)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
(!!!!) Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat betreft het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) En zie de opmerkingen van Frances (Anoniem) onder dat bericht!!

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Dierenmishandeling op uiterst barbaars niveau: tassen en schoenen van o.a. Louis Vuitton, Celine en Dior worden gemaakt van levend gevilde slangen

Als je denkt dat je alles wel weet op het gebied van menselijke barbaarse wreedheid tegen dieren, loop je zoals ik met je kop tegen een muur als je hoort dat LVMH, de eigenaar van Louis Vuitton, Celine, Dior en andere merken, tassen en schoenen maken van levend gevilde slangen…..  

Walgelijk te lezen wat ze deze wonderlijk mooie dieren aandoen: zoals het slaan met een hamer op de kop, waardoor ze overigens nog steeds bij bewustzijn blijven….. Verder worden slangen opgeblazen met water zodat de huid oprekt en ze makkelijker zijn te villen en ook dat bij vol bewustzijn…..

Al dit leed zodat de mens met tassen, portemonnees en schoenen van slangenleer kan pronken, hoe kankerziek en psychopathisch in je kop moet je zijn om van iets dergelijks een ‘bedrijfsmodel’ te maken??!!! (hetzelfde geldt voor de dragers/gebruikers van deze walgelijke zaken)

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door!! (in de petitie nog een video met schokkende beelden)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

De volgend petitie komt van PETA:

 

Breaking Investigation: Snakes Struck With Hammers, Slit Open With Razorblades

Take Action for Snakes

LVMH—which owns Louis Vuitton, Celine, Dior, and other
brands—knows animals are suffering in the production of its purses and
shoes, but it refuses to change.

A breaking PETA Asia investigation reveals workers in LVMH’s supply chain bashing pythons in the head several times with hammers—likely
causing severe injury and stress but not unconsciousness—before
suspending them in the air by their jaws. The workers then jam hoses
down the snakes’ throats and pump them full of water in an attempt to
stretch their skin and make it easier to peel off. Workers don’t bother
to check the snakes for vital signs before using a razorblade to slit
them open—likely while they’re still alive.

Please watch the video footage and then take action to stop this kind of suffering.

Watch and Take Action!
 

Thank you for your compassion for animals.

Sincerely,

Danielle Katz

Senior Director of Campaigns

PETA

============================================

Voor meer berichten over dierenmishandeling, klik op dat label direct onder dit bericht.

Kellogg’s ontslaat 1.400 medewerkers die voor eerlijke arbeidsomstandigheden staakten: boycot Kellogg’s

Je wordt er regelmatig aan herinnerd dat in Nederland de rechten van flexwerkers, arbeiders met minimumloon en buitenlandse werknemers met voeten worden getreden door werkgevers en in feite ook overheden, die al decennia te weinig doen om uitbuiting van arbeiders tegen te gaan en ook Rutte 4 zal veel te weinig doen, zo wordt het minimumloon minimaal verhoogd, een schande van enorme proporties…… Maar het kan altijd nog een stuk erger, zoals de VS keer op keer bewijst….. (wat bepaald niet wil zeggen dat we hier op de handen kunnen zitten!!)

In de VS moeten nieuwe arbeiders van Kellogg’s, bekend van ontbijtgranen als muesli en door overmatig suikergebruik de gezondheidsvernietigende cruesli, 16 uur per dag werken (zonder meer een groot gevaar voor de gezondheid), gedwongen overwerken (zonder daar fatsoenlijk voor betaald te worden) en worden deze arbeiders ongelijk betaald, vergeleken met de al langer in dienst zijnde arbeiders met een vast contract……. 

Deze ongelijke behandeling van arbeiders werd ook door John Deere gehanteerd (een bedrijf dat o.a. bekend is van tractoren fabricage), echter de arbeiders daar hebben met succes deze ongelijke behandeling aangevochten.

De arbeiders die langer bij Kellogg’s werken hebben zich solidair verklaard met hun jonge nieuwe collega’s en hebben zelfs afgezien van een 3% loonsverhoging!! (kom daar eens voor in Nederland met haar lamme vakbonden, geleid door grofgraaiers!!)

Kellogg’s arbeiders hebben de consumenten van Kellogg’s producten gevraagd deze producten te boycotten totdat het bedrijf deze schandalige behandeling van nieuwe arbeiders heeft ingetrokken en stopt met de intimidatie van stakers. Om stakers bang te maken heeft Kellogg’s onderkruipers aangesteld, die het werk van 1.400 stakers overnemen, stakers die Kellogg’s wil ontslaan, ook dreigt het bedrijf om de productie te verplaatsen naar Mexico…… (daarmee zet Kellogg’s arbeiders tegen elkaar op, een schunnige manier van doen!!)

Arbeiders hebben Kellogg’s op de been gehouden tijdens de ‘COVID-pandemie’ en hebben gezorgd voor een winst van 3.6 miljard dollar (wat wij onder een miljard verstaan), waarop de CEO van het bedrijf een bonus kreeg van 11.6 miljoen dollar en de arbeiders een fooi van een paar centen…….

Doe mee met de door een More Perfect Union (MPU) op poten gezette Twitteractie en noem daarbij dat je uit Nederland komt en men ook hier op een boycot kan rekenen. (bijvoorbeeld door aan de voorgestelde Twitter actie toe te voegen: In solidarity we’ll also boycot Kellogg’s in the Netherlands!! (ik heb het voorbeeld opgenomen in de tekst van More Perfect Union, dus even kopiëren en plakken in het Twitterbericht, je kan deze uiteraard ook opnemen in de Facebook tekst, door deze als eerste te noemen bovenaan in het bericht, Instagram ken ik niet maar daarvoor zal ongetwijfeld hetzelfde van toepassing zijn).

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Boycott Kellogg’s

Faiz Shakir, More Perfect Union contact@perfectunion.us

A
huge sticking point in negotiations is Kellogg’s attempts to cut off
newer and future employees from receiving the same full-time pay and
benefits as workers who’ve been there longer. This is the same two-tier
strategy that John Deere workers successfully fought against earlier
this year.

Veteran
Kellogg’s workers told More Perfect Union’s on-the-ground reporting
crew that they wouldn’t “sell our souls” and abandon their younger
colleagues despite being offered a 3% raise. By voting down this contract, the workers are showing unbreakable solidarity. Now, we need to have their backs — especially as Kellogg’s is escalating their pressure tactics.

Workers have asked for people to support their fight by boycotting Kellogg’s products until they get a fair contract. We’re in.

Let’s
take it a step further by spreading the list of Kellogg’s products and
making sure Kellogg’s executives get the message – publicly. If you’re
on Twitter, click to tweet your boycott message directly to @KelloggsUS
and demand they negotiate a fair contract with its workers now
.

Tweet text is: I support workers fighting for a fair contract. I will not cross the picket line. Join me in boycotting all @KelloggsUS products until workers get a fair deal. #BoycottKelloggs#KelloggsStrike In solidarity we’ll also boycot Kellogg’s in the Netherlands!!

 

Tweet text is: I support workers fighting for a fair contract. I will not cross the picket line. Join me in boycotting all @kelloggsUS products until workers get a fair deal. #BoycottKelloggs #KellooggsStrike

Tweet text is: I support workers fighting for a fair contract. I will not cross the picket line. Join me in boycotting all @kelloggsUS products until workers get a fair deal. #BoycottKelloggs #KellooggsStrike

Kellogg’s is trying to break the strike with fear. 

They’re
hiring scab workers to keep their factory lines open and have escalated
with a plan to permanently replace striking workers. They’re also
threatening to close factories and send jobs to Mexico.

Collective
bargaining is an essential tool to protect the rights of workers and it
should be free from threats and intimidation from employers like
Kellogg’s
.

And
let’s not lose sight of the facts. Workers kept Kellogg’s alive during
the pandemic, creating $3.6 billion in profits this year alone.
Kellogg’s turned around and rewarded their CEO $11.6 million while
offering workers pennies in comparison. It’s no wonder workers went on
strike.

If you’re on Twitter, CLICK TO TWEET NOW. You can also share on FACEBOOK and INSTAGRAM.

The Kellogg’s strike is working. We can help workers win by keeping the pressure up.

Thank you for standing in solidarity today!

-Faiz

Faiz Shakir, Co-founder

More Perfect Union

Subscribe on YouTube

Paid for by More Perfect Union

====================================

Zie ook: Starbucks CEO vergelijkt opofferingen van zijn bedrijf voor personeel als die van Joden om de concentratiekampen te overleven…..

Paul Blokhuis
(staatssecretaris ‘Volksgezondheid’ ChristenUnie) acht een suikertaks
niet wenselijk en ach dat daar doden door vallen: so what?

Supermarkten en de rest van de voedselindustrie zijn verworden tot een supermacht

Suikerprofessor valt door de mand en moet uitspraken herroepen

Elon Musk en Jeff Bezos: tegenstanders van vakbonden en uitbuiters van arbeiders

Elon Musk (CEO Tesla en SpaceX) speelde een smerige rol in de Bolivia ‘Lithium Coup’

Elon Musk: de duistere kant van een genie en zijn bedrijf SpaceX

Elon Musk gaat met zijn bedrijf SpaceX een satelliet van genocide uitvoerder Saoedi-Arabië in de ruimte brengen‘ 

FalconHeavy: Carlos Latuff over het ruimte avontuur van Elon Musk

Amazons ‘gift’ van 10 miljard voor milieu lost niets op, het bedrijf blijft vervuilen


Jeff Bezos (Amazon): ‘gift’ van 10 miljard tegen de klimaatverandering, terwijl zijn personeel kan barsten

Amazon schendt de mensenrechten op 10 manieren……

Jet Bussemaker (PvdA): Nederland zet best wel stapjes in de goede richting van gelijke betaling mannen en vrouwen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Zo, tijd voor een heerlijke bak peperdure poepkoffie van Starbucks!‘ (28 juni 2017: poepbacterie in ijskoffie van Starbucks!!)

Gevaarlijke doses suiker gevonden in warme dranken…… Starbucks heeft de ‘hoofdprijs….’ 

Amazon heeft lak aan privacy en werkt mee aan natiegroot ‘veiligheidsnetwerk’ in de VS‘ 

Dijsselbloem (PvdA minister Financiën) hekelt Apple voor belastingontduiking……… tssssss

Amazon werknemers worden behandeld als slaven, alleen de zweep ontbreekt nog

Starbucks nu ook met peperdure koffie tussen ziekenhuisdeuren……………

Starbucks: Neil Young vraagt beleefd om uw boycot, van deze peperdure oplichter‘  

Europese rechter beslist tegen belang van consument‘ 

Neil Young zet Monsanto en Starbucks terecht te kakken!!

Sumatra en Borneo branden, levensgevaarlijke smog tot in Singapore……..‘ Starbucks is mede verantwoordelijk door het gebruikmaken van palmolie, waarvoor men o.a. in Indonesië jaarlijks grote delen van het oerwoud verbrandt…..



Amazon, het grote voorbeeld van de hervormde arbeidsmarkt, Pechtold let op!

EU lidstaten stemmen voor lang gebruik van bijen- en andere insectendodend landbouwgif, gif dat het hormoonstelsel van de mens schaadt

Echt geweldig hè, de EU? EU lidstaten hebben bij meerderheid besloten om
insectendodend landbouwgif langer toe te staan in de EU en je kan er de
klok op gelijkzetten dat VVD, CDA, ChristenUnie en SGP in hun EU
fracties voor hebben gestemd…… (en op EU niveau is het wel zeker dat ook D66 voor heeft gestemd) Het is zelfs mogelijk dat PvdA en GroenLinks voor hebben gestemd, immers EU grofgraaier Bas Eickhout heeft hetzelfde een paar jaar geleden al eens gedaan voor het kankerverwekkende glyfosaat, het hoofdbestanddeel in Roundup…..

Cypermethrin, het middel dat voor de komende 7 jaar is toegestaan binnen de EU*, is niet alleen een insectendodend en daarmee bijendodend gif, maar het tast ook het endocriene systeem ofwel de hormoonstelsel van de mens aan…… Doordat je dit gif op meerdere manieren binnenkrijgt, zelfs als je ecologisch geteelde groente en fruit koopt, is dit gif gevaarlijk voor foetussen…… (kijk en daar hebben bijvoorbeeld christelijk fundamentalistische partijen die tegen abortus zijn totaal geen moeite mee!!!) Het zou me overigens niet verbazen als gif in het menselijk lichaam het immuunsysteem schaadt waardoor men bevattelijker is voor besmettelijke ziekten als COVID-19…….

Ongelofelijk dat corrupte politici de macht hebben om insectendodend gif langer toe te staan, terwijl sinds de 70er jaren (bij de introductie van Roundup van Monsanto, nu van oorlogsmisdadiger Bayer) twee derde van de insecten wereldwijd is uitgestorven vooral door gebruik van landbouwgif, waaronder ook de vogelstand te lijden heeft…. En je weet het: zonder insecten kan de mens het verder ook vergeten…… 

Nog steeds probeert de EU meer lidstaten in haar monsterverbond te krijgen, landen die zelfs worden bestuurd door fascisten en/of die zo corrupt zijn als de pest……

Het is duidelijk dat we met de EU op een letterlijk doodlopende weg zitten, alles wat slecht is voor het milieu en wat klimaatverandering aanjagend is wordt toegestaan door een meerderheid van de lidstaten en dan loopt een joker als PvdA topgraaier Timmermans te doen alsof hij voor een duurzame organisatie werkt…… Overigens ook Timmermans laat de oren hangen naar de grote bedrijven en behartigt maar wat graag de belangen van grote bedrijven, zo vindt deze enorme hufter dat er inderdaad duurzame palmolie bestaat, terwijl dat ten enenmale onmogelijk is, niet alleen daar er voor elke palmolieplantage oerwoud is gekapt, maar ook omdat palmolie niet duurzaam is als brandstof (op meerdere manieren) en ook als onderdeel van voedsel ronduit slecht is voor het menselijk lichaam (de supermarkten liggen vol met producten waarin palmolie is verwerkt en een bedrijf als Unilever maakt op grote schaal gebruik van deze olie wat je gerust kan wegzetten als gif)…..

Verder is Timmermans, de oplichter achter de EU Green Deal, voor het verbranden van ‘resthout’ als biomassa, terwijl de pellets die worden gemaakt voor de nieuwe kolencentrales en biomassacentrales, van hele bomen worden gemaakt, zo hebben meerdere onderzoeken aangetoond….. Ten tweede is het verbranden van hout nog een fractie vuiler dan steenkoolverbranding……. Ondanks dat Timmermans dit moet weten, blijft hij reclame maken voor het verbranden van hout als biomassa, waarmee hij maar een paar dingen ten overvloede aantoont: hij is een oplichter van de bovenste plank, hij is uit op zoveel mogelijk macht en wil daarnaast zoveel mogelijk geld bij elkaar graaien…….

Een aantal corrupte landen en zeer foute politici als Timmermans zorgen ervoor dat we in Brussel worden bestuurd door een lamme organisatie die er zelfs voor zorgt dat we een fiks aantal hoeveelheden gif binnenkrijgen, gif dat amper afbreekbaar is maar zich opstapelt in ons lichaam en als het slecht met je gaat kan dit spul de rest van je leven vergallen….. Om nog maar te zwijgen over de effecten op de lange duur voor kinderen die dit gif binnenkrijgen…..

Het voorgaande nog even nalezend moet ik wel toegeven dat we ook in Nederland al decennialang te maken hebben met kabinetten die er niet zijn voor het volk, terwijl ze onderdeel zijn van de volksvertegenwoordiging, maar voor de bedrijven en de welgestelden en daarbij lak hebben aan de volksgezondheid…….. Waar Rutte 3 wel volkomen hysterisch en inconsequent reageert op zaken als het Coronavirus en roken en men dat laatste nog duurder maakt, terwijl rokers verslaafd zijn en derhalve ziek zijn…. Hoe kan je het bedenken om zieke mensen de laatste centen uit de zak te kloppen??!!! Ach het regeerakkoord van Rutte 4 bewijst e.e.a. nog eens, men wil jaarlijks 4,5 miljard bezuinigen op de gezondheidszorg, terwijl we al een groot tekort hebben aan verpleegkundigen en IC bedden, de reden voor de belachelijke maatregelen tegen het virus….. 

De kabinetten Rutte 1, 2 en 3 hebben de helft van het aantal IC bedden wegbezuinigd, bij aanvang van Rutte 1: 2.200 IC bedden dat bij de uitbraak van het Coronavirus in 2020 was teruggebracht tot 1.100 (…..), o.a. door private partijen als de zorgverzekeraars toe te staan ziekenhuizen te sluiten….. Terwijl Rutte 2 en daarmee Rutte 3 door de AIVD en MIVD werden gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, juist vanwege het tekort aan IC bedden en verpleegkundigen, waarna Rutte 2 en 3 gewoon zijn doorgegaan met bezuinigen, wat Rutte 4 nu dus gaat voortzetten….. Onbegrijpelijk dan ook dat de VVD dit jaar weer de grootste partij werd in de verkiezingen, alsof men ziende blind en horend doof is….

Het hieronder opgenomen schrijven en vraag om geld is van SumOfUs, dat door nieuwe wetgeving het EU besluit voor het 7 jaar lang toestaan van zeer gevaarlijk gif mag aanvechten bij de rechter, dus als je een cent overhebt……

Tijdens het schrijven van dit bericht hoorde ik op WDR5 dat men in Duitsland jaarlijks 7 miljoen ‘kerstbomen’ kapt en dat men voor het mooi houden van de bomen fikse hoeveelheden glyfosaat gebruikt……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

 

Pesticide BOMBSHELL

Yasmin Aslam, SumOfUs us@sumofus.org

Bees flying in front of yellow flowers

Billions of bees are dying — and the EU just reapproved a bee-killing pesticide for another 7 years…even though it pledged to phase it out!

Over 20% of bee species threatened with extinction are native to Europe — and it’s frightening to imagine the devastation another 7 years of this pesticide would cause.

But thanks to a new law, people like you and me and NGOs can now
challenge pesticide approvals in the EU’s supreme court. If we win, we could force the EU to ban this pesticide for good.

Our partners at PAN Europe are ready to go to court — but they need money to fund the case. If we all chip in just a small amount, we can power their case and keep campaigning to save the bees, before it’s too late.

can you chip in to save the bees?

If you’ve saved your payment information with SumOfUs, your donation will go through immediately.

Donate €22 nowDonate another amount

Endocrine disrupting pesticides like the
newly reapproved Cypermethrin are no joke. They’re not only toxic to
bees, but they can disrupt human hormones too, creating significant
health risks. And by getting into the food we eat, the water we drink,
and even the air we breathe, they can also impact unborn fetuses!

The European Food Safety Authority (EFSA) couldn’t have been clearer
about the danger of Cypermethrin. They went so far as to say that NO mitigation measures could make it safe to bees.

But instead of taking that advice, EU Member States listened to the mighty pesticide lobby and voted to reapprove this poison.

Our case is simple. The EFSA made a clear recommendation that the EU
Commission wanted to follow, but Member States — and the pesticide
lobby! — forced the hand of the Commission to do something illegal. And now thanks to a new law, we can file a suit with the EU’s highest courts and do something about it.

PAN Europe knows how to win cases like this, and have time and time again. But they need cash to file the lawsuit and cover legal fees for the long battle ahead.

Can we count on you to chip in to help save the bees?

If you’ve saved your payment information with SumOfUs, your donation will go through immediately.

Donate €22 nowDonate another amount

Willem, together we’ve gone toe-to-toe against pesticide giants in court before — and won. Let’s do it again.

Thanks for all that you do,
Yasmin, Allison and the team at SumOfUs


More information:

Disregarding the European Green Deal, Two Endocrine Disrupting Pesticides Reapproved: Will the Court of Justice Fix This? PAN. 10 November 2021.

 

European Red List. EU Commission.

 

Bees may take generations to recover from one exposure to insecticides. The Guardian. 22 November 2021.

 

Toxic impact of pesticides on bees has doubled, study shows. The Guardian. 01 April 2021.

=========================================

* Mocht een land als Nederland besluiten om dit gif niet toe te staan, kan de fabrikant klagen bij de EU en zal men Nederland sancties opleggen als het blijft bij dit verbod, dit is Italië en Frankrijk in het verleden al overkomen toen het een algeheel verbod instelde voor Roundup…….

————————————

Zie ook: ‘VN voedselagentschap (FAO) moet alle corrupte en giftige banden met CropLife International kappen

Monsanto Tribunaal: het wijdverspreide gebruik van pesticiden heeft gezorgd voor een insectenafname van 70% en 30% minder vogels

Schouten
(ChristenUnie minister) weigert te voldoen aan advies van de
Gezondheidsraad zo min mogelijk landbouwgif te spuiten ter bescherming
van omwonenden

Landbouwgif-lobby maakt overuren tijdens Coronacrisis

Bayer gaat harder optreden tegen patiënten die kanker opliepen door glyfosaat

Geweldloze ‘actievoerders’ tegen gebruik van landbouwgif in Zuid-Tirols dorp worden strafrechtelijk vervolgd door overheid

Hersen-beschadigende chemicaliën in voedsel

Timmermans
(PvdA, Europese Commissie) na watersnood bezig met greenwashing terwijl
de Commissie subsidie geeft aan oliemaatschappijen, de veehouderij en
glyfosaat langer zal toestaan

Monsanto Tribunaal: het wijdverspreide gebruik van pesticiden heeft gezorgd voor een insectenafname van 70% en 30% minder vogels

‘Groene Europese Commissie’ verklaart verbod op gebruik kankerverwekkend glyfosaat als illegaal……‘ (!!!!)

Frans Timmermans (PvdA Europese Commissie) van zins nog meer gif tegen consumenten toe te staan in de EU

FAO (VN Wereldvoedselorganisatie) werkt samen met gifmengers en gentech bedrijven (!!!!)

Kattenverbod EU te zot voor woorden en het ‘groene gehalte’ van GroenLinks

Monsanto negeerde bewust de kankerrisico’s van glyfosaat, waarmee het bedrijf zich schuldig maakte aan moord

Duitsland exporteert in EU verboden gif

Bayer probeert het kankerverwekkende glyfosaat alsnog langer ‘op het EU menu te houden’

Duitsland verbiedt glyfosaat in….. 2024

Verbied het kankerverwekkende pesticide Thiacloprid dat de EU wil herintroduceren na lobby Bayer-Monsanto‘  

Bas Eickhout (GroenLinks EU) strijdt nu voor verbieden van landbouwgif met ‘mooie duurzame praatjes’ over landbouw‘ 

Corruptie: Europese Commissie maakt gemene zaak met Monsanto over toestaan glyfosaat!’ (!!!!) Zelfs
GroenLinks EU grofgraaier Bas Eickhout was voor het langer toestaan van
het kankerverwekkende en insecten uitroeiende glyfosaat…..

Rutte (VVD premier): we zijn niet harteloos omgegaan met Q-koorts patiënten…… AUW!!!‘ De zoveelste vuile leugen van deze ploert….. (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de Q-koorts)

Glyfosaat, kankerverwekkend gif in Roundup, gevonden in bijna alle bier en wijn

Monsanto, naamsverandering in Bayer om misdaden te verdoezelen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Tweejarig onderzoek toont aan dat regen in Argentinië tot 100% glyfosaat bevat, Monsanto weigert ieder commentaar…….

Monsanto wordt eindelijk vervolgd voor de verkoop van kankerverwekkend glyfosaat

Bayer/Monsanto: de vergiftiging van de aarde. Hoe kunnen fabrikanten van pesticiden en transgene zaden nog rustig slapen…..???

Obama, ‘kampioen natuur en milieu’ tekent lobbydocument Monsanto……..

Glyfosaat, een kankerverwekkend gif, nu ook gevonden in honing en graan……..

Voedselfraude in de VS >> als het aan de EU ligt binnenkort ook in onze supermarkten……

Bayer oefent druk uit op Nederland voor nieuw ‘bijengif…….’

TTIP: wat ons te wachten staat >> verboden labeling van o.a. genetisch gemanipuleerde voeding……

Van
Dam (PvdA staatssecretaris), Monsanto lobbyist….. EU tekent
waarschijnlijk voor nog 7 jaar lang vergiftiging mens en dier met
glyfosaat………

Monsanto ‘liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor wereldvoedselprobleem……

Monsanto en EPA hebben samen Roundup veilig verklaart >> Alweer een ‘samenzweringstheorie’ verheven tot waarheid

Timmermans’
Europese Commissie dreigt in strijd met de regels het kankerverwekkend
glyfosaat, opnieuw toe te laten op de EU markt………….

EU: verbiedt het uiterst gevaarlijke glyfosaat voorgoed!‘ (Helaas te vroeg gejuicht..)

Kamp (VVD) glyfosaat gifmenger van het jaar!

Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU): het is nodig dat glyfosaat nog 5 jaar gebruikt mag worden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (!!!!)

Glyfosaat, de leugens van Monsanto over dit kankerverwekkend gif……….

Glyfosaat, een kankerverwekkend gif, nu ook gevonden in honing en graan……..

EPA
tegenstrijdig over glyfosaat >> EU ‘politici’ laten als ware
lobbyisten van o.a. gifmenger Monsanto het kankerverwekkende Roundup nog
eens 5 jaar op ons los….
‘ 

Op aardbei zes keer meer landbouwgif dan op ander fruit………

Moord op zeven kinderen en drie volwassenen in Afghanistan geen reden voor de VS om de daders zelfs maar disciplinair aan te pakken……

Oké, de zoveelste herhaling van zetten, maar toch treft het je telkens weer als een klap in het gezicht als de VS besluit psychopathisch moordende militairen niet te vervolgen na de zoveelste vreselijke oorlogsmisdaad…… 

De nabestaanden van de zeven kinderen en drie volwassenen die eerder dit jaar door gewetenloze psychopaten van het VS leger werden vermoord in Afghanistan, zal geen recht worden gedaan >> het Pentagon heeft besloten deze massamoordenaars te laten lopen er worden zelfs geen disciplinerende maatregelen genomen tegen dit geteisem…….

Moet je nagaan: dan durft de VS te stellen dat China, Rusland en Iran zich agressief gedragen en de wereld destabiliseren, terwijl het juist de VS en haar NAVO-partners zijn die het Midden-Oosten in brand hebben gestoken en met andere illegale oorlogen intussen meer dan 5 miljoen mensen hebben vermoord, althans vanaf het begin van deze eeuw, de teller staat vanaf de Tweede Wereldoorlog (WOII) tot het jaar 2000 al op 20 miljoen moorden, vooral begaan door de VS……. Het zal je dan ook duidelijk zijn dat juist de VS en de NAVO zich uiterst agressief gedragen en de boel op de wereld destabiliseren…..

Ook de enorme hysterie in het westen over het samentrekken van troepen door Rusland aan de grens met Oekraïne is een teken van grote westerse hypocrisie, immers de VS en haar NAVO-partners zijn bijna het jaarrond bezig met de ene na de andere grootschalige militaire oefening langs de grenzen, het luchtruim en de territoriale wateren van Rusland, dat doet men door het samentrekken van troepen, marineschepen en vliegend oorlogstuig langs die grenzen, wateren en luchtruim…..Eén van de doelen van deze oefeningen is NB het binnenvallen van Rusland!!!! (waarbij men o.a. gebruik maakt van landingsvaartuigen)

Het interesseert het westen nagenoeg niets dat Oekraïne de ene na de andere oorlogsmisdaad begaat tegen de bewoners van Oost-Oekraïne, waar neonazi-bataljons van het Oekraïense leger (waarvoor een groot aantal bewijzen bestaan) dorpen en steden bombarderen, het is dan ook Oekraïne dat keer op keer de gesloten wapenstilstanden schendt……. In Rusland verblijven dan ook niet voor niets tienduizenden vluchtelingen uit dat gebied, maar over die zaken lult men niet in het westen……

Zichzelf serieus nemende journalisten van de westerse reguliere media en westerse politici moeten van al het voorgaande op de hoogte zijn en toch lult men telkens weer mee met de geheime diensten van de VS (CIA en NSA), de zittende administratie in Washington (zoals nu de Biden administratie) en het Pentagon, ook al weet men dat de figuren die deze ‘instanties’ bevolken beter en veel vaker liegen dan dat ze de waarheid spreken, ja zelfs op basis van leugens denken legaal oorlogen te mogen beginnen…… 

Op die manier een illegale oorlog beginnen doet de VS inderdaad maar al te vaak, waarbij de westerse reguliere media deze leugens overnemen (en daarmee fake news brengen) en als achteraf blijkt dat alles was gebaseerd op leugens daar zelfs geen rectificatie voor plaatsen……. Waarbij de reguliere media het gore lef hebben om de alternatieve media te beschuldigen van het brengen van fake news (nepnieuws) als die wel de waarheid brengen en durven te eisen dat deze media worden gecensureerd……

Over het niet vervolgen van de daders die de moord op de zeven kinderen en drie volwassenen pleegden, zou de rest van het westen op de kop moeten staan en de VS ter verantwoording moeten roepen, echter dat zal schandelijk genoeg pas gebeuren als kerst, pasen en pinksteren op één dag vallen……. (Rusland of China zou op dergelijke wijze in het nieuws moeten zijn gekomen, gegarandeerd dat men in het westen volledig de bol uit was gegaan en om sancties had geschreeuwd……)

Hier het bericht van Twitter waarop ‘Middle East in the Field’ over deze Pentagon beslissing heeft gepubliceerd:

MIDDLE EAST IN THE FIELD

@med_east_field

#US not to punish troops over deadly #Kabul airstrike
The
#PENTAGON said Monday, no US troops or officials would face disciplinary action for the August drone strike in Kabul that brutally took the lives of 10 civilians, seven of which were #children.
#USA#Afghan#news

Image

11:58 AM · Dec 15, 2021Twitter Web App

6 Retweets

2 Quote Tweets

8 Likes

———————————

Het voorgaande was niet de laatste oorlogsmisdaad van de VS in Afghanistan, zo hebben VS troepen, nadat er een bom tot ontploffing kwam tussen de Afghanen die stonden te wachten voor het vliegveld van Kabul om het land te ontvluchten, het vuur geopend op deze wachtende vluchtelingen en het overgrote deel van de doden werd dan ook met één of meerdere kogels van de VS vermoord…… Zie voor deze zaak: ‘Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ Deze zaak die zowaar door de BBC naar buiten werd gebracht, werd niet of amper overgenomen door de rest van de reguliere westerse
media, laat staan dat westerse politici, die al op de kop gaan staan als
men denkt dat Rusland een scheet heeft gelaten, hiervoor de VS ter
verantwoording hebben geroepen…… 

Het berichten over deze zaak door de BBC is overduidelijk een fout van de BBC nieuwsredactie, recht ingaand tegen de ‘normale gang van zaken’: propaganda maken voor de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS en het bijna dagelijks demoniseren van Rusland en China, dat laatste is voor verreweg het grootste deel van de BBC berichtgeving gebaseerd op smerige leugens………

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

———————–

Zie ook: ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

10 december 2021: Dag van de Mensenrechten, Julian Assange mag worden uitgeleverd zelfs nadat de kroongetuige toegaf te hebben gelogen‘ 

Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

VS
militairen laten zich fotograferen met Afghaanse kinderen, alsof ze een
humanitaire missie van 20 jaar achter de rug hebben…..

Afghanistan: de grote oplichting middels de ‘war on terror’ gaat gewoon door

Oorlogsmisdadigers Bush en Blair die de oorlogen tegen Afghanistan en Irak begonnen hebben nu een grote mond over terugtrekking troepen

George W. Bush noemt terugtrekking van troepen uit Afghanistan een vergissing….

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan‘ Van dit feit had de MIVD op de hoogte moeten zijn en daar de regering voor moeten hebben gewaarschuwd, de kans is groot dat de MIVD hier al lang van op de hoogte was, maar er het zwijgen toe heeft gedaan >> een strafrechtelijk onderzoek meer dan waard!!!

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (en zie de berichten onder de links in dat schrijven!!)

MIVD wist al jaren dat Taliban Afghanistan snel zou overnemen na vertrek westerse troepen: toch bleef Nederland nalatig….‘ In het evacueren van het personeel dat voor het Nederlandse leger werkte. (en zie de links in dat bericht!!)

Brekend nieuws: de Afghaanse president Ashraf Ghani ontvlucht het land

Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die oorlogsmisdaden tegen moslims begingen in Afghanistan….)

Landsadvocaat
vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in
2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp
‘ Te zot voor woorden!!

Donald Rumsfelds dood: het systeem is er niet om ons te beschermen tegen zware misdadigers maar om deze te beschermen tegen ons

Afghanistan en Taliban: geschiedvervalsing door o.a. BBC World Service

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrij
gegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ Zie de links
in dat bericht naar artikelen over wapenleveringen van de VS (en verder
o.a. van Nederland) aan ISIS en Al Qaida..
….

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen

Deep State een complottheorie van gekkies? Lees dit!!

131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..‘ Hetzelfde geldt uiteraard voor Groot-Brittannië en de uitlevering van Julian Assange……

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Van Uhm (oud-legeropperhoofd): de missie in Afghanistan is niet mislukt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ En dan schreeuwen dat soort figuren om meer geld voor Defensie uh Oorlogsvoering…….

VS
bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers
van deze organisatie kwamen om het leven……..

 
     

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

MSF
Afghanistan hospital airstrike death toll reaches 42

BBC: VS beschieting MSF ziekenhuis in Afghanistan was een ‘menselijke vergissing……..

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

In de VS worden dierenactivisten vervolgd die wantoestanden in slachthuizen aan het licht brengen

Ongelofelijk weer, in de VS worden dierenactivisten vervolgd, als ze in slachthuizen ‘undercover’ beelden hebben gemaakt van zware dierenmishandeling, i.p.v. de psychopathische dierenbeulen te vervolgen en zo’n slachthuis te sluiten…. Hier is nog steeds discussie over het meer per video controleren van wat er gebeurt in slachthuizen en dit door onafhankelijke observators te laten controleren. 

Onafhankelijk observators voor het werk dat de NVWA zou moeten doen, de overheidsinstantie die moet ingrijpen als er misstanden zijn in de intensieve veehouderij, het transport van dieren en toezicht moet houden in de slachthuizen, echter werknemers als ‘dierenartsen’ van deze meer dan lamme organisatie zijn zelf betrapt op het meedoen aan dierenmishandeling, ook in slachthuizen!!! De NVWA laat keer op keer zien het werk niet aan te kunnen, terwijl deze organisatie voor het controleren van horeca op roken en het verkopen van alcohol in supermarkten wel een groot aantal medewerkers heeft…… (figuren die met stinkauto’s rondrijden, auto’s die gemiddeld meer giftige rotzooi aan gewicht per kilometer uitstoten dan 3 pakjes shag…..)

Maar het kan dus nog erger, gezien het hieronder opgenomen schrijven van Care2, waar tevens een petitie aan is verbonden….. Al hebben we hier ook ervaring met boeren die worden betrapt op zware dierenmishandeling en die degenen die hen hierop betrappen met geweld achternazitten, waar de politie door de vingers kijkt en amper of geen actie onderneemt……. Het CDA wilde zelfs strafrechtelijke vervolging van dierenactivisten als deze de gang van zaken aan de kaak stellen in een dierenhel die men mega- of gigastal noemt en ze de ‘bedrijfsvoering’ (het groot- en doodmartelen van dieren) in zo’n hel verstoren….. 

Ondanks dat deze zware dierenmishandelingen telkens weer het nieuws halen, onderneemt men eigenlijk zo goed als niets, de verantwoordelijke minister, hare kwaadaardigheid Schouten van de ChristenUnie, heeft lak aan het welzijn van dieren, terwijl die dieren toch onderdeel zijn van de ‘schepping’ van de door haar aanbeden god en deze de gelovigen heeft meegegeven humaan met dieren om te gaan…….

Het moet eindelijk afgelopen zijn met het doodmartelen van dieren >> lees en teken de petitie ajb en geeft het door!! 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

 

Stop Criminalizing People Who Expose Animal Abuse in Places Like Slaughterhouses!


 


     Sign Now     

 

Abusing helpless animals is a crime in most places — except when
it is big business. In factory farms, at slaughterhouses, and in puppy mills, cruelty is par for the course.
To expose it to the public, we’ve come to rely on undercover
investigators to capture the abuse on video for the world to see. Most
of those videos result in criminal charges against the facility in
question. However, obtaining that footage is, itself, illegal. 

 

Sign now to support the Farm Transparency Project and stop more ‘ag gag’, or agriculture gag, laws in New South Wales!

 

The New
South Wales’ Surveillance Devices Act, which criminalizes any use of
footage/audio obtained using a hidden camera or undisclosed listening
device, has important and useful implications for personal privacy and
surveillance. But it has gone too far. Recently,
the Surveillance Devices Act has been used to strategically punish
activists who attempted to distribute footage which depicts cruelty in
abattoirs and knackeries (types of slaughterhouses) to the public.

 

That’s why the Act needs a public interest exemption! Sign if you agree that the Surveillance Devices Act must have a public interest exemption. If
not, it is just another ‘ag-gag’ law that will protect moneyed
interests which promote animal abuse and allow companies to get away
with cruelty!

 

Thank you,

Kelsey

Care2 Petitions Team

 

P.S. ‘Ag-gag’ laws only serve to protect people who abuse animals. Sign the petition!

 

     Sign Now     

Hier de tekst bij de petitie, die deels overlappend is:

Abusing helpless animals is a crime in most places — except when it is big business. In factory farms, at slaughterhouses, and in puppy mills, cruelty is par for the course.
To expose it to the public, we’ve come to rely on undercover
investigators to capture the abuse on video for the world to see. Most
of those videos result in criminal charges against the facility in
question.

Sign now to support the Farm Transparency Project and stop more ag gag, or agriculture gag, laws in New South Wales!

The Farm Transparency Project, an Australian animal advocacy group working hard to protect our innocent animal friends, recently launched a case arguing that New South Wales’ Surveillance Devices Act should have a public interest exemption. The
Act, which criminalizes any use of footage/audio obtained using a
hidden camera or undisclosed listening device, has important and useful
implications for personal privacy and surveillance.
But it has gone too far.

Recently, the Surveillance Devices
Act has been used to strategically punish activists who attempted to
distribute footage which depicts cruelty in abattoirs and knackeries
(types of slaughterhouses) to the public.
Conveniently, Big Agricultural interests love these types of laws.
These corporations fear the negative publicity those brave and
revealing undercover investigations generate. Employees go to jail.
Authorities keep a closer eye on the operation. Real change, which costs
money, becomes expected or even required.

Sign if you agree that the Surveillance Devices Act must have a public interest exemption. If
not, it is just another ag-gag law that will protect moneyed interests
which promote animal abuse and allow companies to get away with cruelty!

============================================

Meer over de situatie in Nederland betreffende dierenactivisme:  Ormel (CDA 2de Kamer) spreekt schande van de dierenactivisten in megastal Boxtel‘ (CDA opperschoft Ormel is ‘dierenarts….’) (22 mei 2019)

Hysterie over actie in Boxtelse hel voor varkens‘ (14 mei 2019)

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen’

Dierenmishandeling:
‘Kallemooi’ >> dierenactivisten gearresteerd, terwijl zware
dierenmishandeling ongemoeid wordt gelaten….

Haat tegen dierenactivisten op de radio en een hufter die dieren de nek omdraait……….‘ (20 augustus 2014)

—————————————

Zie voorts : ‘Dierenmishandeling op grote schaal: NVWA nog steeds in de fout: ernstig zieke dieren geëxporteerd naar buitenlandse slachthuizen‘ (23 september 2021)

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan‘ en zie wat de NVWA betreft ook:

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (!!!!) Met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws.

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat bij
herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..
‘ (!!!!) (19 januari 2020)

Omstreden slachthuis waar dieren voor hun dood werden gemarteld mag weer open: er bestaat geen gerechtigheid

In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…… Ook hier had de NVWA dus al voor het transport moeten ingrijpen……

Rechter’ beslist in
voordeel ‘boeren’: ernstig dierenleed middels zware dierenmishandeling
van moederkoe en kalf zou niet bestaan
‘ (in dit bericht nog geen censuur)

Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht
Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven
jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te
garanderen en als deze na 5  jaar terugloopt wordt ze vermoord…..
Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen
en veronderstel dat dit jaar na jaar zou door zou moeten gaan…… 

Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen‘ Moet je nagaan……. Het is overigens waanzinnig dat deze grove vorm van dierenmishandeling nog 5 jaar wordt gedoogd!!

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

‘In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…..‘ (en zie de links in dat bericht!!) zie wat betreft de hypocriete NVWA ook:

Coronacrisis:
zware dierenmishandeling ‘tijdelijk’ gelegaliseerd en praktisch geen
controle op voedselveiligheid door lobby voedselindustrie
‘ 

Doodzieke ‘kalverindustrie’ op de been gehouden met grote hoeveelheden antibiotica‘ (!!!!)

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ (en zie de links naar andere berichten over de inhumane intensieve veehouderij!!

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie met meer dan 80 miljoen dieren
toegenomen…..

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt

Dierenmishandeling: dieren op een vreselijke manier doodgemarteld in Nederlandse ‘horrorslachthuizen….’ (21 juni 2018)

NVWA wil namen van foute slachthuizen geheimhouden

Fred the GOAT, dierenactivist bevrijdt andere dieren

Franse slachthuizen krijgen videobewaking tegen sadistische behandeling!!(14 januari 2017)

Veetransporten naar buitenland moeten onmiddellijk worden gestopt

Stikstof: de feiten op een rij‘ (!!!!)

Louise Fresco (neoliberaal) en Cees Veerman (ex-CDA minister) willen landbouw herstructureren zonder verlies aan vleesexport‘ 

Rutte
baalt er ongelofelijk van dat de snelheid wordt teruggebracht naar 100
km/u. en Baudet liegt erop los dat het ‘een lieve lust is’

Fundi-christenen van SGP en fascisten PVV snappen de ophef over de stikstofcrisis niet

Hans de Boer: Nederland stevent af op een zelf gefabriceerde recessie vanwege de milieumaatregelen…. Oei!

PFAS-norm wordt aangepast, zoals het stikstofbeleid >> dansend op de vulkaan

Geen halvering veestapel, terwijl de import van vleeskalveren jaar op jaar toeneemt

CDA fractie Tweede Kamer op Malieveld bij boerenprotest: de intensieve veehouderij moet koste wat kost op peil blijven

Boerenprotest, meer dan 1.000 kilometer file en media die als lobbyisten voor de boeren werken

Bossen in Duitsland: nog maar 28% van de bomen is gezond, de rest is ten dode opgeschreven…..

Stikstofadvies Commissie Remkes onbehoorlijk en hypocriet

Stikstof, het woord dat niet in de Miljoenennota staat: verbazing alom

Stikstofbesluit moet doorgevoerd worden in de intensieve veehouderij

Aantal megastallen in 7 jaar tijd met 76% gestegen….. In Ommen wil men een megastal voor 14.000 biggen bouwen….

Schouten (minister ‘Christen’Unie) onderneemt niets tegen stalbranden ofwel dierenmishandeling met een ‘legitieme laag’

Stalbranden: dit jaar al 173.500 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018 – deel 2

Explosieve
groei dier- en milieuonvriendelijke kalversector en geitenhouderij….
Laatste nieuws: bij brand kwamen 400 kalveren om het leven…..

Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….Over
het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van
dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral
over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming
‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende
wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs
heeft gepromoot!!!

Coronabeslommeringen van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door Universiteit van Oxford (medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden uit te sluiten van het maatschappelijk leven

BBC Scotland meldde vorige week vrijdag dat de regering Nicola Sturgeon heeft besloten dat ook dubbel gevaccineerden die positief testen 10 dagen binnen moeten blijven, terwijl de medici en wetenschappers die worden bevraagd op die zender keer op keer laten weten dat gevaccineerden veel minder besmettelijk zijn dan ongevaccineerden….. (wat niet waar is, gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn >> zo meer daarover)

Een dag later bracht Nine For News het artikel: ‘Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen‘, hierin o.a. een schrijven over de smeerpijperij van deze farmaceut, die de grootste medicijnfraude uit de geschiedenis van de VS op haar naam heeft staan (wat overigens maar de vraag is, zie het enorme aantal doden aan het vaccin tegen de Spaanse Griep). In 2009 moest Pfizer 2,3 miljard dollar betalen voor het ongeoorloofd promoten van medicijnen.

Pfizer had een medicijn op de markt gebracht waarvoor geen toestemming was gegeven door de federale overheid. Het bewuste medicijn werd door het bedrijf aangeprezen bij patiënten en artsen tegen ziekten waarvoor dit middel niet was bedoeld en dat NB nadat de landelijke Food and Drug Administration (FDA) had geoordeeld dat het medicijn niet veilig was voor gebruik……

Verder werd Pfizer veroordeeld voor het omkopen van artsen zodat deze haar medicijnen aan patiënten zouden voorschrijven….. 

pfizerFoto: Unsplash >> overgenomen van 9 For News.

Eerder, in 2004, werd Pfizer veroordeeld voor het achterhouden van informatie over bijwerkingen van haar medicijnen, waarbij het bedrijf onderzoeksresultaten manipuleerde zodat artsen overtuigd raakten van de effectiviteit van deze medicijnen en ze toch zouden voorschrijven aan patiënten. De negatieve effecten werden eenvoudigweg niet genoemd……

Overigens heeft Bourla, de CEO van Pfizer, toegegeven dat mensen die het COVID-vaccin van Pfizer gebruiken in feite dienen als proefkonijnen: hij stelde dat de Joodse bevolking van Israël door het bedrijf werd gezien als testgroep daar de meesten van hen met het Pfizer vaccin waren ingeënt en de vaccinatiegraad in dat van de Palestijnen gestolen land veel hoger lag dan in andere landen….*  De vaccinatiegraad onder Palestijnen ligt veel lager, waarvoor Israël verantwoordelijk is, deze fascistische apartheidsstaat heeft zelfs een Corona gezondheidscentrum van de Palestijnen met de grond gelijk gemaakt….. Het zoveelste teken dat Israël bezig is een genocide uit te voeren op het verdrukte Palestijnse volk, hoe je verder ook denkt over vaccinatie, is het onthouden van vaccins t.b.v. Palestijnen ronduit misdadig…….

Afgelopen zondag hoorde ik op het Canadese CBC Radio1 (na 23.30 u. CET) een specialist die vragen beantwoorde van een presentator, deze deskundige werd gevraagd wat hij ervan vond dat men in het westen al bezig is met een derde vaccinatie, terwijl arme landen in het gunstigste geval een eerste vaccinatie hebben uitgedeeld (en men eerder durfde te stellen dat de ongevaccineerde volkeren zorgen voor mutaties, terwijl uit onderzoek meer en meer blijkt dat juist de gevaccineerden zorgen voor mutaties, logisch immers het vaccin zoekt bij de gevaccineerden naar een manier om toch ‘binnen te kunnen komen….’)

De specialist antwoordde: “I love that question”, waarop hij ongelofelijk genoeg geen antwoord gaf maar uitvoerig inging op de noodzaak van een ‘booster vaccinatie…..’ Ook op de vraag of gevaccineerden even besmettelijk zijn als ongevaccineerden gaf hij geen antwoord, althans in eerste instantie. Na wat gelul stelde deze ‘deskundige’ dat het verschil weliswaar klein is, maar dat gevaccineerden minder lang besmettelijk zijn….. (die had ik nog niet gehoord….. ha! ha! ha!) 

Volgens dezelfde deskundige zijn de vaccins really really good, om een minuut later te stellen: “These vaccins are great but far from perfect……” ha! ha! ha! ha! Je kon me wegdragen, ongelofelijk dacht dat ik erin bleef…… 

Afgelopen maandag op het Nederlandse Radio1 in het programma ‘Met het oog op morgen’, VPRO dweil Chris Kijne die het nodig vond om nog wat extra angst te zaaien over de Omicron variant van het virus, Volgens hem zijn er in 1, 2 weken 40.000 besmettingen met de Omicron variant geteld in Londen en of dat veel was, de vraag stelde hij aan viroloog Marion Koopmans. Punt één: Kijne had moeten spreken over positieve tests, en niet besmettingen daar de PCR test minstens 60 vals positieve uitslagen geeft en punt 2 als Kijne het kleine beetje verstand had gebruikt had hij zelf kunnen bedenken dat zelfs als het 40.000 besmettingen waren dit niet veel is voor een stad als Londen met bijna 9 miljoen inwoners…… Uiteraard zei Koopmans dat dit aantal wel erg veel was……

Ook Koopmans greep de gelegenheid aan om lekker angst te zaaien en stelde dat de Omicron variant ook hier zal ‘huishouden….’ Kijne stelde verder dat ‘we’ goed bezig zijn met de booster prik, waar hij die wijsheid vandaan haalde weet ik niet, maar bij mijn weten moeten de meeste gevaccineerde (allen: proefpersonen) nog een booster injectie krijgen….. Koopmans stelde dat met de booster vaccinatie het aantal antilichamen zal stijgen, voor wat deze opmerking waard is….. Eén ding lijkt wel zeker: de Omicron variant schijnt minder schadelijk te zijn dan de Delta variant. 

Over Koopmans gesproken: gistermorgen was ze op Radio1 te horen (na 8.00 u.) waar ze liet weten dat ze met grote regelmaat bedreigd wordt en dat dit haar flink dwars zit, daarop stelde ze dat dit te danken was aan het verspreiden van fake news en desinformatie (althans daar kwam het op neer) over het Coronavirus op de sociale media….. Uit haar praatje viel duidelijk op te maken dat ze wenst dat de sociale media worden gecensureerd als het gaat over COVID-19, daar dit de bron zou zijn voor de bedreigingen van haar en haar collega’s……. (en dan wel zeggen dat de vrijheid van meningsuiting belangrijk is…..) Daarbij vergat mevrouw Koopmans even dat ze onderdeel uitmaakt van het OMT en dat de adviezen van dit orgaan ook nogal eens wisselend zijn geweest en men daar in feite eist dat de regering strengere maatregelen neemt….. Daarbij zetten Koopmans en het OMT, als Rutte en de Jonge, de bevolking op tegen ongevaccineerden…….

Gistermiddag op BBC World Service radio in het nieuws van 14.00 u. (CET) het bericht dat de universiteit van Oxford onderzoek heeft gedaan naar grote feesten (ook in het buitenland) waar niet gevaccineerden werden geweigerd. Het effect daarvan zou een toename zijn van het aantal gevaccineerden…… Dus of de verschillende regeringen even dit voorbeeld willen volgen zodat het vaccin van AstraZeneca (AZ), voor een groot deel door deze universiteit ontwikkeld, op grote schaal kan worden verkocht…… (een vaccin dat overigens niet zo best te boek staat: in eerste instantie stelde men dat ouderen er slecht op reageerden en nadat een aantal jonge mensen waren overleden na toediening, heeft men dit vaccin weer vooral aan ouderen gegeven, ach ja, die kosten toch maar geld…..)

Bij het nieuwe optreden gisteravond van VVD aartsleugenaar en premier Rutte en CDA joker en oplichter-minister de Jonge, heeft men het Nederlandse volk voorgehouden dat de Coronamaatregelen over het nieuwe jaar worden getild en een verhulde belofte dat de maatregelen volgende week kunnen worden versterkt….. Over beloften gesproken: de Jonge heeft gisteren een belofte gedaan die hij hoogstwaarschijnlijk alweer niet kan waarmaken >> half januari (2022) zou iedereen die dat wil een booster injectie hebben gekregen…… De GGD liet daarna weten dat het niet ziet hoe dit op zo’n korte termijn voor elkaar te kunnen krijgen, ofwel de Jonge deed de zoveelste loze belofte op dit dossier…..

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Zie voor meer ‘leuke Pfizer zaken’: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

———————————————

Voorts zie: ‘COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende:

 Image

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen
‘ (!!!!)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (!!!!)

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

————–——————————

Wat betreft de PCR test: met grote regelmaat wordt
over besmette (voor een fiks deel als ziek aangemerkte) personen
gesproken als men het in feite over positief geteste personen
heeft…… Waarbij niet vergeten moet worden dat de PCR test, de beste
test die er zou zijn (maar waar men in de VS vanaf wil), terwijl deze
test bewezen minstens 60% vals positieven geeft…… Zie daarvoor o.a. ‘
PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Bussemaker (ex-minister onderwijs) met hypocriet grote bek over slechte ventilatie op scholen. Plus de Big Brother Awards voor De Jonge en Grapperhaus

Vaak begrijp ik niet hoe brutaal hypocriet politici kunnen zijn, ook al weet ik dat politici uiterst hypocriet kunnen zijn. Dat overkwam me gisteren weer eens toen ik naar Standpunt NL op Radio1 luisterde (na 9.30 u.), de stelling ging over de verlenging van de kerstvakantie voor scholen. 

Spraakmaker van de dag was de ex-minister voor Onderwijs, PvdA kwaadaardigheid Bussemaker, ze heeft één of ander lullig essay geschreven, heb niet eens de zin om uit te zoeken waar dat over gaat. Deze hufter stelde dat het een schande is dat de scholen zo slecht kunnen worden geventileerd……

Bussemaker was minister van Onderwijs in Rutte 2 en ook toen was men bekend met het feit dat de scholen slecht worden geventileerd, zo werd destijds vaak gesproken over het hoge CO2 gehalte in klaslokalen en dat dit ten koste gaat van de gezondheid en zelfs het leervermogen van leerlingen aantast….

Waar haalt Bussemaker het gore lef vandaan om nu een grote bek op te zetten, terwijl ze zelf verantwoordelijk was voor een waardeloos beleid op dat gebied, want ondanks de vele rapporten die destijds verschenen over dit grote probleem heeft ze zo goed als niets gedaan…..

Bussemaker sprak later in de uitzending nog over de onuitvoerbaarheid van de Participatiewet, terwijl ook zij daar mede verantwoordelijk voor was en ook destijds al werd gewaarschuwd dat deze wet onuitvoerbaar was……

Gisteren werd tevens bekendgemaakt dat CDA oplichters de Jonge en Grapperhaus de Big Brother Award hadden gewonnen, die voor Grapperhaus was voor een reeks van misdadige handelingen (waarbij zijn lak hebben aan Coronamaatregelen niet eens werd meegenomen). Hem wordt volgens het AD verweten: ,,Zo maakt demissionair minister Grapperhaus van de Nationaal
Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) stiekem een
nieuwe geheime dienst, overtreedt de politie onder zijn toezicht keer op
keer de wet en lijkt onze minister voor Rechtsbescherming compleet
spoorloos te zijn
.”

Grapperhaus had het gore lef de award zelf in ontvangst te nemen en stelde daarbij blij te zijn met deze toekenning…… (en ja deze brutaliteit gaat nog een stuk verder dan die van Bussemaker…..)

Alsof Grapperhaus zal leren van deze misstappen, wat op zeker niet zo is, je zou toch nadat hij werd betrapt op het niet volgen van de Coronamaatregelen, waar destijds € 400,– boete op stond, toch verwachten dat hij verder nauwgezet de wet zou volgen, maar nee hufter Grapperhaus gaat gewoon door op de foute weg en zegt vervolgens als hem de twijfelachtige eer te beurt valt de Big Brother Award te worden toegekend dat hij blij is met deze prijs….. 

Onbegrijpelijk nog steeds dat Grapperhaus niet moest opstappen na zijn grote overtreding van de Coronamaatregelen….. Het is dan ook duidelijk dat het kabinet Rutte 3 zoals zoveel voorgaande kabinetten, schijt heeft aan het volk….. 

De Jonge kreeg de prijs voor het invoeren van de QR Code, het op schunnige wijze uitsluiten van een flink deel van de bevolking, niet alleen een schending van burgerrechten, maar zeker ook van de mensen- en burgerrechten plus het recht op privacy!!! Privacy? Zeker als je bedenkt dat ‘minister’ de Jonge het gore lef had te zeggen dat ‘we weten’ waar vaccinweigeraars wonen en hen daarmee in feite bedreigde…… Ofwel zijn ministerie van Volksgezondheid heeft hoogstwaarschijnlijk met dat van Grapperhaus (ministerie Justitie en Veiligheid) een lijst opgesteld met de Nederlanders die een vaccinatie weigeren en die dat kenbaar hebben gemaakt, dan wel mensen die niet reageren op oproepen tot vaccinatie….. Je kan je zelfs afvragen of de politie de gegevens van gearresteerde vaccinweigeraars (tijdens demonstraties) heeft doorgegeven aan Volksgezondheid……. 

Zie ook de volgende links naar berichten waaruit blijkt dat de zorg voor komenden generaties ronduit slecht is: ‘Loden waterleiding leidt op meerdere scholen veel te laat tot verbod op drinken van water uit de kraan

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)‘ Ook van belang voor scholen in achterstandswijken, die niet zelden aan doorgaande wegen liggen en derhalve al een slechte luchtkwaliteit hebben, waar ventileren dus ook een groot probleem is……

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Rutte 2 zorgt ervoor
dat dagelijks zo’n 20.000 Nederlandse kinderen ondervoed, vuil en met
kapotte kleding naar school moeten……..
‘ Ten tijde van Bussemakers ministerschap en sindsdien zijn er alleen meer ondervoede kinderen bijgekomen……

Asbest in scholen

————————————

En terzijde: ‘Arie Slob (CU minister onderwijs) wil religieus onderwijs en volkslied veilig stellen met nieuw plan

NIEUW! Kamp 2.0, nu ook voor extra financiering ‘welgestelde scholen!

Ouders & Coo vindt een hoge ouderbijdrage voor scholen geen probleem

Voor meer berichten met Bussemaker, Grapperhaus, de Jonge, Coronavirus, mensenrechten en/of privacy, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)