De koffie spoot afgelopen donderdag met een enorme straal tegen de ruiten van huize Azijnpisser toen ik hoorde dat VVD aartsleugenaar en premier Rutte durfde te stellen dat er geen sprake is van de suggestie dat er een patroon zit in de misdragingen van het koningshuis ….. Eén en ander naar aanleiding van het feest dat het koningshuis vierde voor de achttiende verjaardag van ‘prinses’ Amalia (‘prinses’ ha! ha! alsof we nog in de middeleeuwen leven!). Voorts loog Rutte dat er slechts tweeëntwintig personen op het ‘feestje’ waren geweest, i.p.v. het gelekte aantal van bijna honderd personen….. Ook zou men zich aan de maatregelen hebben gehouden en zou het feest alleen buiten hebben plaatsgevonden…. Voor wat de woorden van Rutte waard zijn, gezien het enorme aantal leugens die hij de laatste 10 jaar heeft geventileerd….
Rutte liegend over het feest van Amalia, en om te laten zien dat het feest ‘echt buiten werd gehouden’ deed hij dit lulpraatje ook buiten…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een kwezel!! (foto van oranje propagandaorgaan NOS, bij artikel ‘Rutte over feest Amalia: Oranjes zijn ook mensen die fouten maken‘ (een artikel waar de honden geen brood van lusten)
Rutte dufde zelfs te zeggen dat we allemaal worstelen met de regels en dat het koningshuis ongelofelijk haar best heeft gedaan om het zo goed mogelijk te doen…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
En dat feest is maar één van zaken waarmee het koningshuis keer op keer aangeeft lak te hebben aan het volk en zelfs aan de door Rutte geleide regering (al is het wel zeker dat naast CDA minister en sukkel Grapperhaus, veel meer politici hun ‘Coronaboek’ te buiten zijn gegaan….)
Er zit geen patroon in het ontduiken van de Coronamaatregelen >> hoe bedoel je en de vakantie naar Griekenland dan?? (en dat is alleen nog maar wat bekend is geworden!!)
Er zit geen patroon in het niet betalen van aannemers die werkzaamheden hebben verricht voor W.A. ‘onze koning’ (‘koning’: ha! ha!), zoals hij flikte met Karst Tates)…..
Er zit geen patroon in het rommelen met huizen en het spelen van pandjesbaas door W.A., zoals er geen patroon zit in het omkopen van lokale overheden t.b.v deze zelfde figuur…..
Er zit geen patroon in het ontduiken van de belasting dan wel het op andere manieren belazeren van de Belastingdienst door de zogenaamde Oranjes en het koningshuis…… Normaal toch dat je een paar miljoen euro opstrijkt voor onderhoud van de Rijksdomeinen en je vervolgens niet aan de regels houdt, je bent immers koning of je bent het niet!!! Een bijstandsgerechtigde moet eens proberen om honderd euro op te strijken zonder dit op te geven >> je bent gigantisch de klos, ook al kan je onmogelijk rondkomen van een bijstandsuitkering, die is vastgesteld door ploerten die minstens het tienvoudige ‘verdienen…..’
Er zit geen patroon in het hebben van een groot aantal aandelen Shell door het koningshuis, Shell het bedrijf dat de wereld, ons aller thuis, naar de kloten helpt…….
En nee, er zit geen patroon in het opsteken van de koninklijke middelvinger naar het Nederlandse volk door de uitkeringstrekkers van het koningshuis…..
Ben trouwens benieuwd of het koningshuis wel is gevaccineerd, zou me niet verbazen als dit niet zo is en men heeft gedaan alsof men is ingeënt……
Volgens Rutte zijn de leden van het koningshuis ook maar mensen, wel dat is gezien het voorgaande zeker niet zo, immers een gewoon mens had al tien keer in de bak gezeten….. Laten we dat huis maar behandelen als gewone mensen en ze als dusdanig behandelen, neem ze alles af en naar het buitenland met dat stel uitvreters!!
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
Weet niet of jij acaibessen gebruikt voor het maken van een ‘smoothie’, zelf ken ik deze bessensoort niet. Zoals zo vaak met exotische producten, neem: kokosnoten, (de wat minder exotische) amandelen, cashewnoten, palmolievruchten en cacaobonen, zit ook aan deze bes op z’n zachtst gezegd een behoorlijke stank…….
Kinderen uit zo’n 120.000 arme gezinnen, die in het Amazonegebied van Brazilië wonen, worden misbruikt om deze acaibessen op grote hoogte te plukken (te vergelijken met het oogsten van kokosnoten en palmolievruchten)…… Daarbij kunnen ze diverse giftige dieren tegenkomen zoals spinnen, schorpioenen en slangen, niet moeilijk te bedenken dat ze deze ‘ontmoetingen’ niet of amper overleven, dit nog naast het misgrijpen, dan wel verward raken in de takken, waardoor kinderen dood op de grond vallen…….
Uiteraard zijn er bedrijven die stellen dat ze duurzame, dus zonder kinderarbeid geoogste bessen verkopen, echter dat schijnt onmogelijk te zijn…. Kortom laat je niet meer foppen en stop ajb met het eten van deze bessen…..
Açaí berries are often touted as a miracle health food, brimming with antioxidants and, as a result, filling our smoothies. But what’s healthy for you and me is hell for children in Brazilian families.
Most of the world’s açaí comes from Brazil, where an estimated 120,000
families work the forest harvests to survive. Picking açaí is an
exploitative, deadly job for underpaid families in the Amazon — one
that’s largely performed by children as young as 9 years old.The risks they face include falling from 70-foot trees and
being crushed, paralyzed, or impaled by its branches, as well as fending off scorpions, snakes, spiders, and venomous bees.Countless children have fallen to their deaths during the day’s work, or simply disappear, never to return home.
Açaí
berries sit at the top of tall, thin trees that are too fragile for
most adults to climb, because the trees won’t bear their weight. Many
parents are opposed to their children picking açaí, but families often
have no
other choice, and greedy middlemen take advantage of this by underpaying
the families for their harvests. Some companies claim to only deliver “fair trade” açaí harvested without child labor, but experts reveal that’s impossible: no such thing as “fair trade” açaí exists.Any berry that you or I eat most likely comes from an exploitative system.
Right
now, the supply chain is simply too spread out to track any individual
berry and know where it came from. On top of that,
Brazilian law does not provide any labor protections that ensure a
livable wage for açaí harvesters or sufficient regulations regarding
child labor in the industry. Luckily, some government officials are determined to investigate these dangers and protect children. But we must urge them to do even more. Sign
the petition to urge Brazilian authorities to create government
regulations to protect açaí pickers — children and adults alike!
In de VS en Duitsland spreekt men van ‘de pandemie van de ongevaccineerden’, alsof ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de verspreiding van het Coronavirus, een wat mij betreft wel heel smerige voorstelling van zaken, die bovendien de gevaccineerde bevolking opzet tegen de ongevaccineerden…… Dat laatste, haatzaaien tegen ongevaccineerden gebeurt hier trouwens ook op grote schaal, waar zelfs CDA minister-kneus de Jonge zich schuldig aan heeft gemaakt met zijn uitlating dat ‘wij weten waar de ongevaccineerden wonen’, alsof hij spreekt over misdadigers die niet moeten denken dat ze de ‘dans van het recht’ kunnen ontlopen, in vroeger tijden spoorden bestuurders met een dergelijke uitspraak volksgerichten aan, het recept voor ‘standrechtelijke moord’ en marteling…… In een echte en gezonde democratie zou de Jonge daarvoor strafrechtelijk worden vervolgd!!
In Duitsland maakt Günter Kampf, een onderzoeker aan de Ernst-Moritz-Arndt-Universität >> EMAU (voorheen: Universiteit van Greifswald), zich flink pissig over het afwentelen van de schuld voor ‘besmettingen’* op ongevaccineerden en heeft over de smerige beschuldiging die is samengevat met de woorden ‘pandemie van de ongevaccineerden’, een brief geplaatst op The Lancet, waarin hij uitlegt dat dit flauwe kul is die ongevaccineerden demoniseert.
Kampf stelt dat uit onderzoek blijkt dat gevaccineerden minstens zoveel besmettingen veroorzaken dan ongevaccineerden, hij neemt daarvoor een voorbeeld aan uit Massachusetts in de VS, waarin juli dit jaar 469 nieuwe COVID-19 gevallen werden ontdekt, waarbij in 346 van die gevallen, dus 74%, het virus werd gevonden in enkel en dubbel gevaccineerden, 274 (79%) van die gevallen hadden werkelijk COVID-symptomen. Voorts bleek uit die studie dat zelfs volledig gevaccineerden hoogst besmettelijk waren……
Eerder dit jaar, werden in de VS tot 30 april een totaal aantal van 10.262 COVID-19 gevallen gerapporteerd van besmette gevaccineerden, van wie er 2725 (26,6%) asymptomatisch waren (die dus niet ziek zijn geworden), 995 (9,7%) van hen werden opgenomen in het ziekenhuis en 160 (1,6%) van hen overleden zelfs……
In Duitsland bleek dat 55,4% van de symptomatische COVID-19 patiënten van 60 jaar en ouder volledig gevaccineerd te zijn en dat aantal stijgt met de week……. In de Duitse stad Münster vond men dat 85 (22%) van de 380 nieuwe COVID-19 gevallen na bezoek aan een nachtclub volledig waren gevaccineerd, dan wel waren genezen van het virus.
Het duizelt je misschien door de cijfers, echter vergeet hierbij niet dat men maar al te vaak bij minder bijwerkingen vaccins of medicijnen niet goedkeurt voor verspreiding op de markt…..**
Hoewel gevaccineerden een lager risico zouden lopen op ernstig ziek worden van COVID-19, zijn ze wel degelijk verantwoordelijk voor een relevant deel van de verspreiding (van COVID-19)….. Juist daarom ook is het verkeerd en gevaarlijk om te spreken over een pandemie van de ongevaccineerden…… Volkomen terecht ook is de opmerking van Kampf dat juist de VS en Duitsland historisch gezien al de zeer negatieve effecten hebben meegemaakt van het stigmatiseren van bevolkingsdelen vanwege hun kleur of religie (Joden en Jehova getuigen). Hij roept bestuurders en wetenschappers dan ook op om te stoppen met het ongepast stigmatiseren van ongevaccineerde mensen, inclusief de patiënten van het universitair ziekenhuis, collega’s van de universiteit en andere burgers, ze moeten juist nu extra hun best doen om de maatschappelijke groeperingen dichter bij elkaar te brengen (voordat er ‘ongelukken’ gebeuren, Ap). Waar ik ook figuren als minister de Jonge, premier Rutte en figuren als Gommers, alsmede de reguliere media zou willen oproepen hetzelfde te doen en te stoppen met hun loze beschuldigingen waarmee ze haat- en angstzaaien tegen/voor ongevaccineerden!! (nogmaals: wat aanzet tot vervolging van een minderheid…..)
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
Het volgende artikel komt van Zero Hedge:
The Lancet Scolds Those Claiming “Pandemic Of The Unvaccinated”
The phrase implies that the vaccine was a panacea against Covid-19,
and anyone who refused to take it wasn’t just part of the problem… but
an irresponsible idiot who doesn’t follow the science.
In a late November note, The Lancet published a letter from Günter Kampf, a prolific researcher at the University of Greifswald in Germany.
In
it, Kampf absolutely excoriates those calling this a “pandemic of the
unvaccinated,” amid “increasing evidence that vaccinated individuals
continue to have a relevant role in transmission.”
Read below:
In
the USA and Germany, high-level officials have used the term pandemic
of the unvaccinated, suggesting that people who have been vaccinated are
not relevant in the epidemiology of COVID-19. Officials’ use of this
phrase might have encouraged one scientist to claim that “the
unvaccinated threaten the vaccinated for COVID-19”. But this view is far
too simple.
There is increasing evidence that vaccinated
individuals continue to have a relevant role in transmission. In
Massachusetts, USA, a total of 469 new COVID-19 cases were detected
during various events in July, 2021, and 346 (74%) of these cases were in people who were fully or partly vaccinated, 274 (79%) of whom were symptomatic. Cycle
threshold values were similarly low between people who were fully
vaccinated (median 22·8) and people who were unvaccinated, not fully
vaccinated, or whose vaccination status was unknown (median 21·5),
indicating a high viral load even among people who were fully
vaccinated.
In the USA, a total of 10 262 COVID-19 cases were
reported in vaccinated people by April 30, 2021, of whom 2725 (26·6%)
were asymptomatic, 995 (9·7%) were hospitalised, and 160 (1·6%) died.
In
Germany, 55·4% of symptomatic COVID-19 cases in patients aged 60 years
or older were in fully vaccinated individuals, and this proportion is
increasing each week. In Münster, Germany, new cases of COVID-19
occurred in at least 85 (22%) of 380 people who were fully vaccinated or
who had recovered from COVID-19 and who attended a nightclub.
People who are vaccinated have a lower risk of severe disease but are still a relevant part of the pandemic.
It is therefore wrong and dangerous to speak of a pandemic of the
unvaccinated. Historically, both the USA and Germany have engendered
negative experiences by stigmatising parts of the population for their
skin colour or religion. I call on high-level officials and
scientists to stop the inappropriate stigmatisation of unvaccinated
people, who include our patients, colleagues, and other fellow citizens,
and to put extra effort into bringing society together.
* * *
For
more on this, check out Kampf’s November paper which goes into
significant detail on how vaccinated populations are spreading Covid
like wildfire.
University Medicine Greifswald, Institute for Hygiene and Environmental Medicine, Greifswald, Germany
A R T I C L E I N F O
Article History:
Received 1 November 2021Accepted 3 November 2021
High COVID-19 vaccination rates were expected to reduce trans-mission of SARS-CoV-2 in populations by reducing the number of possible sources for transmission and thereby to reduce the burdenof COVID-19 disease. Recent data, however, indicate that the epide-miological relevance of COVID-19 vaccinated individuals is increas-ing. In the UK it was described that secondary attack rates amonghousehold contacts exposed to fully vaccinated index cases was simi-lar to household contacts exposed to unvaccinated index cases (25%for vaccinated vs 23% for unvaccinated). 12 of 31 infections in fullyvaccinated household contacts (39%) arose from fully vaccinated epi-demiologically linked index cases. Peak viral load did not differ byvaccination status or variant type [1]. In Germany, the rate of symp-tomatic COVID-19 cases among the fully vaccinated (“breakthroughinfections”) is reported weekly since 21. July 2021 and was 16.9% atthat time among patients of 60 years and older [2]. This proportion isincreasing week by week and was 58.9% on 27. October 2021(Figure 1) providing clear evidence of the increasing relevance of thefully vaccinated as a possible source of transmission. A similar situa-tion was described for the UK. Between week 39 and 42, a total of 100.160 COVID-19 cases were reported among citizens of 60 years orolder. 89.821 occurred among the fully vaccinated (89.7%), 3.395among the unvaccinated (3.4%) [3]. One week before, the COVID-19case rate per 100.000 was higher among the subgroup of the vacci-nated compared to the subgroup of the unvaccinated in all age
Figure 1.
Vaccination rates and proportions of fully vaccinated people among symptomatic COVID-19 cases (> 60 years) in Germany between 21. July and 27. October 2021 basedon the weekly reports from the Robert Koch-Institute [2].* Correspondence to: Prof. Dr. Gunter Kampf, University Medicine Greifswald, Insti-tute for Hygiene and Environmental Medicine, Ferdinand-Sauerbruch-Strasse, 17475
Hier nog wat links naar berichten over ‘de uiterst betrouwbare farmaceut Pfizer’: ‘Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ Een CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……
Als je denkt dat je alles wel weet op het gebied van menselijke barbaarse wreedheid tegen dieren, loop je zoals ik met je kop tegen een muur als je hoort dat LVMH, de eigenaar van Louis Vuitton, Celine, Dior en andere merken, tassen en schoenen maken van levend gevilde slangen…..
Walgelijk te lezen wat ze deze wonderlijk mooie dieren aandoen: zoals het slaan met een hamer op de kop, waardoor ze overigens nog steeds bij bewustzijn blijven….. Verder worden slangen opgeblazen met water zodat de huid oprekt en ze makkelijker zijn te villen en ook dat bij vol bewustzijn…..
Al dit leed zodat de mens met tassen, portemonnees en schoenen van slangenleer kan pronken, hoe kankerziek en psychopathisch in je kop moet je zijn om van iets dergelijks een ‘bedrijfsmodel’ te maken??!!! (hetzelfde geldt voor de dragers/gebruikers van deze walgelijke zaken)
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
De volgend petitie komt van PETA:
Breaking Investigation: Snakes Struck With Hammers, Slit Open With Razorblades
LVMH—which owns Louis Vuitton, Celine, Dior, and other
brands—knows animals are suffering in the production of its purses and
shoes, but it refuses to change.
A breaking PETA Asia investigation reveals workers in LVMH’s supply chain bashing pythons in the head several times with hammers—likely
causing severe injury and stress but not unconsciousness—before
suspending them in the air by their jaws. The workers then jam hoses
down the snakes’ throats and pump them full of water in an attempt to
stretch their skin and make it easier to peel off. Workers don’t bother
to check the snakes for vital signs before using a razorblade to slit
them open—likely while they’re still alive.
Please watch the video footage and then take action to stop this kind of suffering.
Je wordt er regelmatig aan herinnerd dat in Nederland de rechten van flexwerkers, arbeiders met minimumloon en buitenlandse werknemers met voeten worden getreden door werkgevers en in feite ook overheden, die al decennia te weinig doen om uitbuiting van arbeiders tegen te gaan en ook Rutte 4 zal veel te weinig doen, zo wordt het minimumloon minimaal verhoogd, een schande van enorme proporties…… Maar het kan altijd nog een stuk erger, zoals de VS keer op keer bewijst….. (wat bepaald niet wil zeggen dat we hier op de handen kunnen zitten!!)
In de VS moeten nieuwe arbeiders van Kellogg’s, bekend van ontbijtgranen als muesli en door overmatig suikergebruik de gezondheidsvernietigende cruesli, 16 uur per dag werken (zonder meer een groot gevaar voor de gezondheid), gedwongen overwerken (zonder daar fatsoenlijk voor betaald te worden) en worden deze arbeiders ongelijk betaald, vergeleken met de al langer in dienst zijnde arbeiders met een vast contract…….
Deze ongelijke behandeling van arbeiders werd ook door John Deere gehanteerd (een bedrijf dat o.a. bekend is van tractoren fabricage), echter de arbeiders daar hebben met succes deze ongelijke behandeling aangevochten.
De arbeiders die langer bij Kellogg’s werken hebben zich solidair verklaard met hun jonge nieuwe collega’s en hebben zelfs afgezien van een 3% loonsverhoging!! (kom daar eens voor in Nederland met haar lamme vakbonden, geleid door grofgraaiers!!)
Kellogg’s arbeiders hebben de consumenten van Kellogg’s producten gevraagd deze producten te boycotten totdat het bedrijf deze schandalige behandeling van nieuwe arbeiders heeft ingetrokken en stopt met de intimidatie van stakers. Om stakers bang te maken heeft Kellogg’s onderkruipers aangesteld, die het werk van 1.400 stakers overnemen, stakers die Kellogg’s wil ontslaan, ook dreigt het bedrijf om de productie te verplaatsen naar Mexico…… (daarmee zet Kellogg’s arbeiders tegen elkaar op, een schunnige manier van doen!!)
Arbeiders hebben Kellogg’s op de been gehouden tijdens de ‘COVID-pandemie’ en hebben gezorgd voor een winst van 3.6 miljard dollar (wat wij onder een miljard verstaan), waarop de CEO van het bedrijf een bonus kreeg van 11.6 miljoen dollar en de arbeiders een fooi van een paar centen…….
Doe mee met de door een More Perfect Union (MPU) op poten gezette Twitteractie en noem daarbij dat je uit Nederland komt en men ook hier op een boycot kan rekenen. (bijvoorbeeld door aan de voorgestelde Twitter actie toe te voegen: In solidarity we’ll also boycot Kellogg’s in the Netherlands!! (ik heb het voorbeeld opgenomen in de tekst van More Perfect Union, dus even kopiëren en plakken in het Twitterbericht, je kan deze uiteraard ook opnemen in de Facebook tekst, door deze als eerste te noemen bovenaan in het bericht, Instagram ken ik niet maar daarvoor zal ongetwijfeld hetzelfde van toepassing zijn).
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
Boycott Kellogg’s
Faiz Shakir, More Perfect Union<contact@perfectunion.us>
Kellogg’s
announced it will permanently replace the 1,400 workers who went on
strike over 16-hour shifts, forced overtime and uneven pay.
A
huge sticking point in negotiations is Kellogg’s attempts to cut off
newer and future employees from receiving the same full-time pay and
benefits as workers who’ve been there longer. This is the same two-tier
strategy that John Deere workers successfully fought against earlier
this year.
Veteran
Kellogg’s workers told More Perfect Union’s on-the-ground reporting
crew that they wouldn’t “sell our souls” and abandon their younger
colleagues despite being offered a 3% raise. By voting down this contract, the workers are showing unbreakable solidarity. Now, we need to have their backs — especially as Kellogg’s is escalating their pressure tactics.
Workers have asked for people to support their fight by boycotting Kellogg’s products until they get a fair contract. We’re in.
Tweet text is: I support workers fighting for a fair contract. I will not cross the picket line. Join me in boycotting all @KelloggsUS products until workers get a fair deal. #BoycottKelloggs#KelloggsStrike In solidarity we’ll also boycot Kellogg’s in the Netherlands!!
Kellogg’s is trying to break the strike with fear.
They’re
hiring scab workers to keep their factory lines open and have escalated
with a plan to permanently replace striking workers. They’re also
threatening to close factories and send jobs to Mexico.
Collective
bargaining is an essential tool to protect the rights of workers and it
should be free from threats and intimidation from employers like
Kellogg’s.
And
let’s not lose sight of the facts. Workers kept Kellogg’s alive during
the pandemic, creating $3.6 billion in profits this year alone.
Kellogg’s turned around and rewarded their CEO $11.6 million while
offering workers pennies in comparison. It’s no wonder workers went on
strike.
Echt geweldig hè, de EU? EU lidstaten hebben bij meerderheid besloten om
insectendodend landbouwgif langer toe te staan in de EU en je kan er de
klok op gelijkzetten dat VVD, CDA, ChristenUnie en SGP in hun EU
fracties voor hebben gestemd…… (en op EU niveau is het wel zeker dat ook D66 voor heeft gestemd) Het is zelfs mogelijk dat PvdA en GroenLinks voor hebben gestemd, immers EU grofgraaier Bas Eickhout heeft hetzelfde een paar jaar geleden al eens gedaan voor het kankerverwekkende glyfosaat, het hoofdbestanddeel in Roundup…..
Cypermethrin, het middel dat voor de komende 7 jaar is toegestaan binnen de EU*, is niet alleen een insectendodend en daarmee bijendodend gif, maar het tast ook het endocriene systeem ofwel de hormoonstelsel van de mens aan…… Doordat je dit gif op meerdere manieren binnenkrijgt, zelfs als je ecologisch geteelde groente en fruit koopt, is dit gif gevaarlijk voor foetussen…… (kijk en daar hebben bijvoorbeeld christelijk fundamentalistische partijen die tegen abortus zijn totaal geen moeite mee!!!) Het zou me overigens niet verbazen als gif in het menselijk lichaam het immuunsysteem schaadt waardoor men bevattelijker is voor besmettelijke ziekten als COVID-19…….
Ongelofelijk dat corrupte politici de macht hebben om insectendodend gif langer toe te staan, terwijl sinds de 70er jaren (bij de introductie van Roundup van Monsanto, nu van oorlogsmisdadiger Bayer) twee derde van de insecten wereldwijd is uitgestorven vooral door gebruik van landbouwgif, waaronder ook de vogelstand te lijden heeft…. En je weet het: zonder insecten kan de mens het verder ook vergeten……
Nog steeds probeert de EU meer lidstaten in haar monsterverbond te krijgen, landen die zelfs worden bestuurd door fascisten en/of die zo corrupt zijn als de pest……
Het is duidelijk dat we met de EU op een letterlijk doodlopende weg zitten, alles wat slecht is voor het milieu en wat klimaatverandering aanjagend is wordt toegestaan door een meerderheid van de lidstaten en dan loopt een joker als PvdA topgraaier Timmermans te doen alsof hij voor een duurzame organisatie werkt…… Overigens ook Timmermans laat de oren hangen naar de grote bedrijven en behartigt maar wat graag de belangen van grote bedrijven, zo vindt deze enorme hufter dat er inderdaad duurzame palmolie bestaat, terwijl dat ten enenmale onmogelijk is, niet alleen daar er voor elke palmolieplantage oerwoud is gekapt, maar ook omdat palmolie niet duurzaam is als brandstof (op meerdere manieren) en ook als onderdeel van voedsel ronduit slecht is voor het menselijk lichaam (de supermarkten liggen vol met producten waarin palmolie is verwerkt en een bedrijf als Unilever maakt op grote schaal gebruik van deze olie wat je gerust kan wegzetten als gif)…..
Verder is Timmermans, de oplichter achter de EU Green Deal, voor het verbranden van ‘resthout’ als biomassa, terwijl de pellets die worden gemaakt voor de nieuwe kolencentrales en biomassacentrales, van hele bomen worden gemaakt, zo hebben meerdere onderzoeken aangetoond….. Ten tweede is het verbranden van hout nog een fractie vuiler dan steenkoolverbranding……. Ondanks dat Timmermans dit moet weten, blijft hij reclame maken voor het verbranden van hout als biomassa, waarmee hij maar een paar dingen ten overvloede aantoont: hij is een oplichter van de bovenste plank, hij is uit op zoveel mogelijk macht en wil daarnaast zoveel mogelijk geld bij elkaar graaien…….
Een aantal corrupte landen en zeer foute politici als Timmermans zorgen ervoor dat we in Brussel worden bestuurd door een lamme organisatie die er zelfs voor zorgt dat we een fiks aantal hoeveelheden gif binnenkrijgen, gif dat amper afbreekbaar is maar zich opstapelt in ons lichaam en als het slecht met je gaat kan dit spul de rest van je leven vergallen….. Om nog maar te zwijgen over de effecten op de lange duur voor kinderen die dit gif binnenkrijgen…..
Het voorgaande nog even nalezend moet ik wel toegeven dat we ook in Nederland al decennialang te maken hebben met kabinetten die er niet zijn voor het volk, terwijl ze onderdeel zijn van de volksvertegenwoordiging, maar voor de bedrijven en de welgestelden en daarbij lak hebben aan de volksgezondheid…….. Waar Rutte 3 wel volkomen hysterisch en inconsequent reageert op zaken als het Coronavirus en roken en men dat laatste nog duurder maakt, terwijl rokers verslaafd zijn en derhalve ziek zijn…. Hoe kan je het bedenken om zieke mensen de laatste centen uit de zak te kloppen??!!! Ach het regeerakkoord van Rutte 4 bewijst e.e.a. nog eens, men wil jaarlijks 4,5 miljard bezuinigen op de gezondheidszorg, terwijl we al een groot tekort hebben aan verpleegkundigen en IC bedden, de reden voor de belachelijke maatregelen tegen het virus…..
De kabinetten Rutte 1, 2 en 3 hebben de helft van het aantal IC bedden wegbezuinigd, bij aanvang van Rutte 1: 2.200 IC bedden dat bij de uitbraak van het Coronavirus in 2020 was teruggebracht tot 1.100 (…..), o.a. door private partijen als de zorgverzekeraars toe te staan ziekenhuizen te sluiten….. Terwijl Rutte 2 en daarmee Rutte 3 door de AIVD en MIVD werden gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, juist vanwege het tekort aan IC bedden en verpleegkundigen, waarna Rutte 2 en 3 gewoon zijn doorgegaan met bezuinigen, wat Rutte 4 nu dus gaat voortzetten….. Onbegrijpelijk dan ook dat de VVD dit jaar weer de grootste partij werd in de verkiezingen, alsof men ziende blind en horend doof is….
Het hieronder opgenomen schrijven en vraag om geld is van SumOfUs, dat door nieuwe wetgeving het EU besluit voor het 7 jaar lang toestaan van zeer gevaarlijk gif mag aanvechten bij de rechter, dus als je een cent overhebt……
Tijdens het schrijven van dit bericht hoorde ik op WDR5 dat men in Duitsland jaarlijks 7 miljoen ‘kerstbomen’ kapt en dat men voor het mooi houden van de bomen fikse hoeveelheden glyfosaat gebruikt……
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
Pesticide BOMBSHELL
Yasmin Aslam, SumOfUs<us@sumofus.org>
Billions of bees are dying — and the EU just reapproved a bee-killing pesticide for another 7 years…even though it pledged to phase it out!
Over 20% of bee species threatened with extinction are native to Europe — and it’s frightening to imagine the devastation another 7 years of this pesticide would cause.
But thanks to a new law, people like you and me and NGOs can now
challenge pesticide approvals in the EU’s supreme court. If we win, we could force the EU to ban this pesticide for good.
Our partners at PAN Europe are ready to go to court — but they need money to fund the case. If we all chip in just a small amount, we can power their case and keep campaigning to save the bees, before it’s too late.
Endocrine disrupting pesticides like the
newly reapproved Cypermethrin are no joke. They’re not only toxic to
bees, but they can disrupt human hormones too, creating significant
health risks. And by getting into the food we eat, the water we drink,
and even the air we breathe, they can also impact unborn fetuses!
The European Food Safety Authority (EFSA) couldn’t have been clearer
about the danger of Cypermethrin. They went so far as to say that NO mitigation measures could make it safe to bees.
But instead of taking that advice, EU Member States listened to the mighty pesticide lobby and voted to reapprove this poison.
Our case is simple. The EFSA made a clear recommendation that the EU
Commission wanted to follow, but Member States — and the pesticide
lobby! — forced the hand of the Commission to do something illegal. And now thanks to a new law, we can file a suit with the EU’s highest courts and do something about it.
PAN Europe knows how to win cases like this, and have time and time again. But they need cash to file the lawsuit and cover legal fees for the long battle ahead.
Can we count on you to chip in to help save the bees?
* Mocht een land als Nederland besluiten om dit gif niet toe te staan, kan de fabrikant klagen bij de EU en zal men Nederland sancties opleggen als het blijft bij dit verbod, dit is Italië en Frankrijk in het verleden al overkomen toen het een algeheel verbod instelde voor Roundup…….
Oké, de zoveelste herhaling van zetten, maar toch treft het je telkens weer als een klap in het gezicht als de VS besluit psychopathisch moordende militairen niet te vervolgen na de zoveelste vreselijke oorlogsmisdaad……
De nabestaanden van de zeven kinderen en drie volwassenen die eerder dit jaar door gewetenloze psychopaten van het VS leger werden vermoord in Afghanistan, zal geen recht worden gedaan >> het Pentagon heeft besloten deze massamoordenaars te laten lopen er worden zelfs geen disciplinerende maatregelen genomen tegen dit geteisem…….
Moet je nagaan: dan durft de VS te stellen dat China, Rusland en Iran zich agressief gedragen en de wereld destabiliseren, terwijl het juist de VS en haar NAVO-partners zijn die het Midden-Oosten in brand hebben gestoken en met andere illegale oorlogen intussen meer dan 5 miljoen mensen hebben vermoord, althans vanaf het begin van deze eeuw, de teller staat vanaf de Tweede Wereldoorlog (WOII) tot het jaar 2000 al op 20 miljoen moorden, vooral begaan door de VS……. Het zal je dan ook duidelijk zijn dat juist de VS en de NAVO zich uiterst agressief gedragen en de boel op de wereld destabiliseren…..
Ook de enorme hysterie in het westen over het samentrekken van troepen door Rusland aan de grens met Oekraïne is een teken van grote westerse hypocrisie, immers de VS en haar NAVO-partners zijn bijna het jaarrond bezig met de ene na de andere grootschalige militaire oefening langs de grenzen, het luchtruim en de territoriale wateren van Rusland, dat doet men door het samentrekken van troepen, marineschepen en vliegend oorlogstuig langs die grenzen, wateren en luchtruim…..Eén van de doelen van deze oefeningen is NB het binnenvallen van Rusland!!!! (waarbij men o.a. gebruik maakt van landingsvaartuigen)
Het interesseert het westen nagenoeg niets dat Oekraïne de ene na de andere oorlogsmisdaad begaat tegen de bewoners van Oost-Oekraïne, waar neonazi-bataljons van het Oekraïense leger (waarvoor een groot aantal bewijzen bestaan) dorpen en steden bombarderen, het is dan ook Oekraïne dat keer op keer de gesloten wapenstilstanden schendt……. In Rusland verblijven dan ook niet voor niets tienduizenden vluchtelingen uit dat gebied, maar over die zaken lult men niet in het westen……
Zichzelf serieus nemende journalisten van de westerse reguliere media en westerse politici moeten van al het voorgaande op de hoogte zijn en toch lult men telkens weer mee met de geheime diensten van de VS (CIA en NSA), de zittende administratie in Washington (zoals nu de Biden administratie) en het Pentagon, ook al weet men dat de figuren die deze ‘instanties’ bevolken beter en veel vaker liegen dan dat ze de waarheid spreken, ja zelfs op basis van leugens denken legaal oorlogen te mogen beginnen……
Op die manier een illegale oorlog beginnen doet de VS inderdaad maar al te vaak, waarbij de westerse reguliere media deze leugens overnemen (en daarmee fake news brengen) en als achteraf blijkt dat alles was gebaseerd op leugens daar zelfs geen rectificatie voor plaatsen……. Waarbij de reguliere media het gore lef hebben om de alternatieve media te beschuldigen van het brengen van fake news (nepnieuws) als die wel de waarheid brengen en durven te eisen dat deze media worden gecensureerd……
Over het niet vervolgen van de daders die de moord op de zeven kinderen en drie volwassenen pleegden, zou de rest van het westen op de kop moeten staan en de VS ter verantwoording moeten roepen, echter dat zal schandelijk genoeg pas gebeuren als kerst, pasen en pinksteren op één dag vallen……. (Rusland of China zou op dergelijke wijze in het nieuws moeten zijn gekomen, gegarandeerd dat men in het westen volledig de bol uit was gegaan en om sancties had geschreeuwd……)
Hier het bericht van Twitter waarop ‘Middle East in the Field’ over deze Pentagon beslissing heeft gepubliceerd:
MIDDLE EAST IN THE FIELD
@med_east_field
#US not to punish troops over deadly #Kabul airstrike
The #PENTAGON said Monday, no US troops or officials would face disciplinary action for the August drone strike in Kabul that brutally took the lives of 10 civilians, seven of which were #children. #USA#Afghan#news
Het voorgaande was niet de laatste oorlogsmisdaad van de VS in Afghanistan, zo hebben VS troepen, nadat er een bom tot ontploffing kwam tussen de Afghanen die stonden te wachten voor het vliegveld van Kabul om het land te ontvluchten, het vuur geopend op deze wachtende vluchtelingen en het overgrote deel van de doden werd dan ook met één of meerdere kogels van de VS vermoord…… Zie voor deze zaak: ‘Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ Deze zaak die zowaar door de BBC naar buiten werd gebracht, werd niet of amper overgenomen door de rest van de reguliere westerse
media, laat staan dat westerse politici, die al op de kop gaan staan als
men denkt dat Rusland een scheet heeft gelaten, hiervoor de VS ter
verantwoording hebben geroepen……
Het berichten over deze zaak door de BBC is overduidelijk een fout van de BBC nieuwsredactie, recht ingaand tegen de ‘normale gang van zaken’: propaganda maken voor de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS en het bijna dagelijks demoniseren van Rusland en China, dat laatste is voor verreweg het grootste deel van de BBC berichtgeving gebaseerd op smerige leugens………
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
‘De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan‘ Van dit feit had de MIVD op de hoogte moeten zijn en daar de regering voor moeten hebben gewaarschuwd, de kans is groot dat de MIVD hier al lang van op de hoogte was, maar er het zwijgen toe heeft gedaan >> een strafrechtelijk onderzoek meer dan waard!!!
Ongelofelijk weer, in de VS worden dierenactivisten vervolgd, als ze in slachthuizen ‘undercover’ beelden hebben gemaakt van zware dierenmishandeling, i.p.v. de psychopathische dierenbeulen te vervolgen en zo’n slachthuis te sluiten…. Hier is nog steeds discussie over het meer per video controleren van wat er gebeurt in slachthuizen en dit door onafhankelijke observators te laten controleren.
Onafhankelijk observators voor het werk dat de NVWA zou moeten doen, de overheidsinstantie die moet ingrijpen als er misstanden zijn in de intensieve veehouderij, het transport van dieren en toezicht moet houden in de slachthuizen, echter werknemers als ‘dierenartsen’ van deze meer dan lamme organisatie zijn zelf betrapt op het meedoen aan dierenmishandeling, ook in slachthuizen!!! De NVWA laat keer op keer zien het werk niet aan te kunnen, terwijl deze organisatie voor het controleren van horeca op roken en het verkopen van alcohol in supermarkten wel een groot aantal medewerkers heeft…… (figuren die met stinkauto’s rondrijden, auto’s die gemiddeld meer giftige rotzooi aan gewicht per kilometer uitstoten dan 3 pakjes shag…..)
Maar het kan dus nog erger, gezien het hieronder opgenomen schrijven van Care2, waar tevens een petitie aan is verbonden….. Al hebben we hier ook ervaring met boeren die worden betrapt op zware dierenmishandeling en die degenen die hen hierop betrappen met geweld achternazitten, waar de politie door de vingers kijkt en amper of geen actie onderneemt……. Het CDA wilde zelfs strafrechtelijke vervolging van dierenactivisten als deze de gang van zaken aan de kaak stellen in een dierenhel die men mega- of gigastal noemt en ze de ‘bedrijfsvoering’ (het groot- en doodmartelen van dieren) in zo’n hel verstoren…..
Ondanks dat deze zware dierenmishandelingen telkens weer het nieuws halen, onderneemt men eigenlijk zo goed als niets, de verantwoordelijke minister, hare kwaadaardigheid Schouten van de ChristenUnie, heeft lak aan het welzijn van dieren, terwijl die dieren toch onderdeel zijn van de ‘schepping’ van de door haar aanbeden god en deze de gelovigen heeft meegegeven humaan met dieren om te gaan…….
Het moet eindelijk afgelopen zijn met het doodmartelen van dieren >> lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in deze
vertaalapp,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit)
Stop Criminalizing People Who Expose Animal Abuse in Places Like Slaughterhouses!
Abusing helpless animals is a crime in most places — except when
it is big business. In factory farms, at slaughterhouses, and in puppy mills, cruelty is par for the course.
To expose it to the public, we’ve come to rely on undercover
investigators to capture the abuse on video for the world to see. Most
of those videos result in criminal charges against the facility in
question. However, obtaining that footage is, itself, illegal.
The New
South Wales’ Surveillance Devices Act, which criminalizes any use of
footage/audio obtained using a hidden camera or undisclosed listening
device, has important and useful implications for personal privacy and
surveillance. But it has gone too far.Recently,
the Surveillance Devices Act has been used to strategically punish
activists who attempted to distribute footage which depicts cruelty in
abattoirs and knackeries (types of slaughterhouses) to the public.
Hier de tekst bij de petitie, die deels overlappend is:
Abusing helpless animals is a crime in most places — except when it is big business. In factory farms, at slaughterhouses, and in puppy mills, cruelty is par for the course.
To expose it to the public, we’ve come to rely on undercover
investigators to capture the abuse on video for the world to see. Most
of those videos result in criminal charges against the facility in
question.
Sign now to support the Farm Transparency Project and stop more ag gag, or agriculture gag, laws in New South Wales!
The Farm Transparency Project, an Australian animal advocacy group working hard to protect our innocent animal friends, recently launched a case arguing that New South Wales’ Surveillance Devices Act should have a public interest exemption. The
Act, which criminalizes any use of footage/audio obtained using a
hidden camera or undisclosed listening device, has important and useful
implications for personal privacy and surveillance.But it has gone too far.
Recently, the Surveillance Devices
Act has been used to strategically punish activists who attempted to
distribute footage which depicts cruelty in abattoirs and knackeries
(types of slaughterhouses) to the public. Conveniently, Big Agricultural interests love these types of laws.
These corporations fear the negative publicity those brave and
revealing undercover investigations generate. Employees go to jail.
Authorities keep a closer eye on the operation. Real change, which costs
money, becomes expected or even required.
Sign if you agree that the Surveillance Devices Act must have a public interest exemption. If
not, it is just another ag-gag law that will protect moneyed interests
which promote animal abuse and allow companies to get away with cruelty!
‘Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht‘
Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven
jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te
garanderen en als deze na 5 jaar terugloopt wordt ze vermoord…..
Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen
en veronderstel dat dit jaar na jaar zou door zou moeten gaan……
Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..‘ Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie met meer dan 80 miljoen dieren
toegenomen…..
‘Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….‘ Over
het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van
dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral
over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming
‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende
wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs
heeft gepromoot!!!
BBC Scotland meldde vorige week vrijdag dat de regering Nicola Sturgeon heeft besloten dat ook dubbel gevaccineerden die positief testen 10 dagen binnen moeten blijven, terwijl de medici en wetenschappers die worden bevraagd op die zender keer op keer laten weten dat gevaccineerden veel minder besmettelijk zijn dan ongevaccineerden….. (wat niet waar is, gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn >> zo meer daarover)
Een dag later bracht Nine For News het artikel: ‘Waarom je je gezondheid niet aan Pfizer moet toevertrouwen‘, hierin o.a. een schrijven over de smeerpijperij van deze farmaceut, die de grootste medicijnfraude uit de geschiedenis van de VS op haar naam heeft staan (wat overigens maar de vraag is, zie het enorme aantal doden aan het vaccin tegen de Spaanse Griep). In 2009 moest Pfizer 2,3 miljard dollar betalen voor het ongeoorloofd promoten van medicijnen.
Pfizer had een medicijn op de markt gebracht waarvoor geen toestemming was gegeven door de federale overheid. Het bewuste medicijn werd door het bedrijf aangeprezen bij patiënten en artsen tegen ziekten waarvoor dit middel niet was bedoeld en dat NB nadat de landelijke Food and Drug Administration (FDA) had geoordeeld dat het medicijn niet veilig was voor gebruik……
Verder werd Pfizer veroordeeld voor het omkopen van artsen zodat deze haar medicijnen aan patiënten zouden voorschrijven…..
Foto: Unsplash >> overgenomen van 9 For News.
Eerder, in 2004, werd Pfizer veroordeeld voor het achterhouden van informatie over bijwerkingen van haar medicijnen, waarbij het bedrijf onderzoeksresultaten manipuleerde zodat artsen overtuigd raakten van de effectiviteit van deze medicijnen en ze toch zouden voorschrijven aan patiënten. De negatieve effecten werden eenvoudigweg niet genoemd……
Overigens heeft Bourla, de CEO van Pfizer, toegegeven dat mensen die het COVID-vaccin van Pfizer gebruiken in feite dienen als proefkonijnen: hij stelde dat de Joodse bevolking van Israël door het bedrijf werd gezien als testgroep daar de meesten van hen met het Pfizer vaccin waren ingeënt en de vaccinatiegraad in dat van de Palestijnen gestolen land veel hoger lag dan in andere landen….* De vaccinatiegraad onder Palestijnen ligt veel lager, waarvoor Israël verantwoordelijk is, deze fascistische apartheidsstaat heeft zelfs een Corona gezondheidscentrum van de Palestijnen met de grond gelijk gemaakt….. Het zoveelste teken dat Israël bezig is een genocide uit te voeren op het verdrukte Palestijnse volk, hoe je verder ook denkt over vaccinatie, is het onthouden van vaccins t.b.v. Palestijnen ronduit misdadig…….
Afgelopen zondag hoorde ik op het Canadese CBC Radio1 (na 23.30 u. CET) een specialist die vragen beantwoorde van een presentator, deze deskundige werd gevraagd wat hij ervan vond dat men in het westen al bezig is met een derde vaccinatie, terwijl arme landen in het gunstigste geval een eerste vaccinatie hebben uitgedeeld (en men eerder durfde te stellen dat de ongevaccineerde volkeren zorgen voor mutaties, terwijl uit onderzoek meer en meer blijkt dat juist de gevaccineerden zorgen voor mutaties, logisch immers het vaccin zoekt bij de gevaccineerden naar een manier om toch ‘binnen te kunnen komen….’)
De specialist antwoordde: “I love that question”, waarop hij ongelofelijk genoeg geen antwoord gaf maar uitvoerig inging op de noodzaak van een ‘booster vaccinatie…..’ Ook op de vraag of gevaccineerden even besmettelijk zijn als ongevaccineerden gaf hij geen antwoord, althans in eerste instantie. Na wat gelul stelde deze ‘deskundige’ dat het verschil weliswaar klein is, maar dat gevaccineerden minder lang besmettelijk zijn….. (die had ik nog niet gehoord….. ha! ha! ha!)
Volgens dezelfde deskundige zijn de vaccins really really good, om een minuut later te stellen: “These vaccins are great but far from perfect……” ha! ha! ha! ha! Je kon me wegdragen, ongelofelijk dacht dat ik erin bleef……
Afgelopen maandag op het Nederlandse Radio1 in het programma ‘Met het oog op morgen’, VPRO dweil Chris Kijne die het nodig vond om nog wat extra angst te zaaien over de Omicron variant van het virus, Volgens hem zijn er in 1, 2 weken 40.000 besmettingen met de Omicron variant geteld in Londen en of dat veel was, de vraag stelde hij aan viroloog Marion Koopmans. Punt één: Kijne had moeten spreken over positieve tests, en niet besmettingen daar de PCR test minstens 60 vals positieve uitslagen geeft en punt 2 als Kijne het kleine beetje verstand had gebruikt had hij zelf kunnen bedenken dat zelfs als het 40.000 besmettingen waren dit niet veel is voor een stad als Londen met bijna 9 miljoen inwoners…… Uiteraard zei Koopmans dat dit aantal wel erg veel was……
Ook Koopmans greep de gelegenheid aan om lekker angst te zaaien en stelde dat de Omicron variant ook hier zal ‘huishouden….’ Kijne stelde verder dat ‘we’ goed bezig zijn met de booster prik, waar hij die wijsheid vandaan haalde weet ik niet, maar bij mijn weten moeten de meeste gevaccineerde (allen: proefpersonen) nog een booster injectie krijgen….. Koopmans stelde dat met de booster vaccinatie het aantal antilichamen zal stijgen, voor wat deze opmerking waard is….. Eén ding lijkt wel zeker: de Omicron variant schijnt minder schadelijk te zijn dan de Delta variant.
Over Koopmans gesproken: gistermorgen was ze op Radio1 te horen (na 8.00 u.) waar ze liet weten dat ze met grote regelmaat bedreigd wordt en dat dit haar flink dwars zit, daarop stelde ze dat dit te danken was aan het verspreiden van fake news en desinformatie (althans daar kwam het op neer) over het Coronavirus op de sociale media….. Uit haar praatje viel duidelijk op te maken dat ze wenst dat de sociale media worden gecensureerd als het gaat over COVID-19, daar dit de bron zou zijn voor de bedreigingen van haar en haar collega’s……. (en dan wel zeggen dat de vrijheid van meningsuiting belangrijk is…..) Daarbij vergat mevrouw Koopmans even dat ze onderdeel uitmaakt van het OMT en dat de adviezen van dit orgaan ook nogal eens wisselend zijn geweest en men daar in feite eist dat de regering strengere maatregelen neemt….. Daarbij zetten Koopmans en het OMT, als Rutte en de Jonge, de bevolking op tegen ongevaccineerden…….
Gistermiddag op BBC World Service radio in het nieuws van 14.00 u. (CET) het bericht dat de universiteit van Oxford onderzoek heeft gedaan naar grote feesten (ook in het buitenland) waar niet gevaccineerden werden geweigerd. Het effect daarvan zou een toename zijn van het aantal gevaccineerden…… Dus of de verschillende regeringen even dit voorbeeld willen volgen zodat het vaccin van AstraZeneca (AZ), voor een groot deel door deze universiteit ontwikkeld, op grote schaal kan worden verkocht…… (een vaccin dat overigens niet zo best te boek staat: in eerste instantie stelde men dat ouderen er slecht op reageerden en nadat een aantal jonge mensen waren overleden na toediening, heeft men dit vaccin weer vooral aan ouderen gegeven, ach ja, die kosten toch maar geld…..)
Bij het nieuwe optreden gisteravond van VVD aartsleugenaar en premier Rutte en CDA joker en oplichter-minister de Jonge, heeft men het Nederlandse volk voorgehouden dat de Coronamaatregelen over het nieuwe jaar worden getild en een verhulde belofte dat de maatregelen volgende week kunnen worden versterkt….. Over beloften gesproken: de Jonge heeft gisteren een belofte gedaan die hij hoogstwaarschijnlijk alweer niet kan waarmaken >> half januari (2022) zou iedereen die dat wil een booster injectie hebben gekregen…… De GGD liet daarna weten dat het niet ziet hoe dit op zo’n korte termijn voor elkaar te kunnen krijgen, ofwel de Jonge deed de zoveelste loze belofte op dit dossier…..
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])
*Zie voor meer ‘leuke Pfizer zaken’: ‘Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ Een CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……
Wat betreft de PCR test: met grote regelmaat wordt
over besmette (voor een fiks deel als ziek aangemerkte) personen
gesproken als men het in feite over positief geteste personen
heeft…… Waarbij niet vergeten moet worden dat de PCR test, de beste
test die er zou zijn (maar waar men in de VS vanaf wil), terwijl deze
test bewezen minstens 60% vals positieven geeft…… Zie daarvoor o.a. ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘
Vaak begrijp ik niet hoe brutaal hypocriet politici kunnen zijn, ook al weet ik dat politici uiterst hypocriet kunnen zijn. Dat overkwam me gisteren weer eens toen ik naar Standpunt NL op Radio1 luisterde (na 9.30 u.), de stelling ging over de verlenging van de kerstvakantie voor scholen.
Spraakmaker van de dag was de ex-minister voor Onderwijs, PvdA kwaadaardigheid Bussemaker, ze heeft één of ander lullig essay geschreven, heb niet eens de zin om uit te zoeken waar dat over gaat. Deze hufter stelde dat het een schande is dat de scholen zo slecht kunnen worden geventileerd……
Bussemaker was minister van Onderwijs in Rutte 2 en ook toen was men bekend met het feit dat de scholen slecht worden geventileerd, zo werd destijds vaak gesproken over het hoge CO2 gehalte in klaslokalen en dat dit ten koste gaat van de gezondheid en zelfs het leervermogen van leerlingen aantast….
Waar haalt Bussemaker het gore lef vandaan om nu een grote bek op te zetten, terwijl ze zelf verantwoordelijk was voor een waardeloos beleid op dat gebied, want ondanks de vele rapporten die destijds verschenen over dit grote probleem heeft ze zo goed als niets gedaan…..
Bussemaker sprak later in de uitzending nog over de onuitvoerbaarheid van de Participatiewet, terwijl ook zij daar mede verantwoordelijk voor was en ook destijds al werd gewaarschuwd dat deze wet onuitvoerbaar was……
Gisteren werd tevens bekendgemaakt dat CDA oplichters de Jonge en Grapperhaus de Big Brother Award hadden gewonnen, die voor Grapperhaus was voor een reeks van misdadige handelingen (waarbij zijn lak hebben aan Coronamaatregelen niet eens werd meegenomen). Hem wordt volgens het AD verweten: ,,Zo maakt demissionair minister Grapperhaus van de Nationaal
Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) stiekem een
nieuwe geheime dienst, overtreedt de politie onder zijn toezicht keer op
keer de wet en lijkt onze minister voor Rechtsbescherming compleet
spoorloos te zijn.”
Grapperhaus had het gore lef de award zelf in ontvangst te nemen en stelde daarbij blij te zijn met deze toekenning…… (en ja deze brutaliteit gaat nog een stuk verder dan die van Bussemaker…..)
Alsof Grapperhaus zal leren van deze misstappen, wat op zeker niet zo is, je zou toch nadat hij werd betrapt op het niet volgen van de Coronamaatregelen, waar destijds € 400,– boete op stond, toch verwachten dat hij verder nauwgezet de wet zou volgen, maar nee hufter Grapperhaus gaat gewoon door op de foute weg en zegt vervolgens als hem de twijfelachtige eer te beurt valt de Big Brother Award te worden toegekend dat hij blij is met deze prijs…..
Onbegrijpelijk nog steeds dat Grapperhaus niet moest opstappen na zijn grote overtreding van de Coronamaatregelen….. Het is dan ook duidelijk dat het kabinet Rutte 3 zoals zoveel voorgaande kabinetten, schijt heeft aan het volk…..
De Jonge kreeg de prijs voor het invoeren van de QR Code, het op schunnige wijze uitsluiten van een flink deel van de bevolking, niet alleen een schending van burgerrechten, maar zeker ook van de mensen- en burgerrechten plus het recht op privacy!!! Privacy? Zeker als je bedenkt dat ‘minister’ de Jonge het gore lef had te zeggen dat ‘we weten’ waar vaccinweigeraars wonen en hen daarmee in feite bedreigde…… Ofwel zijn ministerie van Volksgezondheid heeft hoogstwaarschijnlijk met dat van Grapperhaus (ministerie Justitie en Veiligheid) een lijst opgesteld met de Nederlanders die een vaccinatie weigeren en die dat kenbaar hebben gemaakt, dan wel mensen die niet reageren op oproepen tot vaccinatie….. Je kan je zelfs afvragen of de politie de gegevens van gearresteerde vaccinweigeraars (tijdens demonstraties) heeft doorgegeven aan Volksgezondheid…….
‘Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)‘ Ook van belang voor scholen in achterstandswijken, die niet zelden aan doorgaande wegen liggen en derhalve al een slechte luchtkwaliteit hebben, waar ventileren dus ook een groot probleem is……
Voor meer berichten met Bussemaker, Grapperhaus, de Jonge, Coronavirus, mensenrechten en/of privacy, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English])