Julian Assange: als het fascisme haar vermommingen laat vallen // Julians herseninfarct als teken van zijn onmenselijke behandeling

Totaal onbegrijpelijk dat twee Britse rechters hebben geoordeeld dat Julian Assange mag worden uitgeleverd aan de VS, dit nadat al is aangetoond dat de belofte van de VS Julian menselijk te zullen behandelen geen fluit waard is en dat de ‘kroongetuige’ in het schertsproces tegen hem heeft toegegeven te hebben gelogen om zo gevrijwaard te worden van vervolging voor misdaden met een pedofiel karakter….. Alleen dat laatste is al een teken dat de VS en Groot-Brittannië (het schoothondje van de VS)  alles op alles zetten om Assange uitgeleverd te krijgen aan de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS en daarbij niets uit de weg gaan, zoals eerder al uitlekte dat men in de VS het plan had om Assange te vermoorden in Londen……

Daarnaast is de aanklacht tegen Assange al even gestoord, hij zou hebben gespioneerd en dat op basis van een wet die al bijna 100 jaar oud is en op moment van invoering al even maf was als heden ten dage, oh nee, zelfs nog veel gekker, immers je zou mogen verwachten dat men in de VS in 100 jaar tijd enige vooruitgang heeft geboekt als het gaat om recht ( en mensenrechten), ethische normen en beschaving in het algemeen……. Met de zaak tegen Julian is die verwachting totaal onterecht gebleken….. 

Trouwens dat blijkt uit veel meer zaken dan die tegen Julian Assange alleen, de VS is verworden tot een fascistoïde politiestaat, waar die politie bij inzet tegen de bevolking zich toont als een militaire macht, iets dat je eigenlijk alleen zou mogen zien in dictaturen, al heeft de VS daar ook alle trekken van: de democratie is daar al lang ter grave gedragen….. De grote bedrijven en geheime diensten maken daar uit wat er wel en niet kan, waar de ‘democratische verkiezingen’ worden gemanipuleerd door dezelfde grote bedrijven en de super welgestelden en niet Rusland, China en Iran zoals men daar durft te beweren…… 

Het voorgaande is niet zo vreemd als je bedenkt dat men de waarheid over het ondemocratisch gehalte van de VS probeert te verdoezelen, daarnaast: zo de waard is vertrouwt deze de gasten, immers als er nu één land op onze planeet is die zich bemoeit met verkiezingen elders, is het de VS wel….. Als de uitkomst van verkiezingen elders de VS niet uitkomt, gaat het zelfs zover om zo’n land sancties op te leggen, in de hoop dat de bevolking in opstand komt, als dat niet lukt organiseert en regisseert de VS zelf zo’n opstand en als zelfs dat niet lukt staat de VS nog het organiseren van een staatsgreep ter beschikking, als ook dat mislukt zoekt de VS een reden (een false flag operatie, of simpelweg grove leugens) om zo’n land binnen te vallen zoals dat gestolen land al zo vaak heeft gedaan……

Het illegaal binnenvallen van een ander land door de VS is al een enorme oorlogsmisdaad, die daarna alleen maar gevolgd wordt door nog veel meer oorlogsmisdaden, die weliswaar vaak uitkomen, echter als de westerse reguliere media ze negeren raken ze niet bekend bij het grote publiek, juist dat heeft Julian willen keren met WikiLeaks en het openbaren van smerige oorlogsmisdaden en met officiële documenten van VS terreurorganisaties als het leger van de VS die o.a. klokkenluider Chelsea Manning hem heeft doen toekomen. Onlangs werd nog geopenbaard dat de VS een vreselijke oorlogsmisdaad heeft begaan, de volgende tekst komt uit het bericht op dit Blog: ‘China en de VS gelijkelijk bekritiseren is totaal onzinnig‘:

De New York Times (NYT) kwam een paar dagen geleden met nieuws over een
oorlogsmisdaad die de VS beging in Syrië waarbij meer dan 70 mensen
werden vermoord, burgers, waaronder vrouwen, kinderen en ouderen, een
vreselijke misdaad tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaad die de VS
geheim wilde houden, maar die dus door de New York Times werd
geopenbaard….. Als WikiLeaks dit nieuws had gebracht, hadden de
westerse media al vol gestaan met beschuldigingen dat WikiLeaks de zaak
had verzonnen dan wel zwaar had overdreven, echter daar het de NYT is
geeft men wel aandacht aan deze zaak, al is de kritiek op de VS over
deze oorlogsmisdaad nog uiterst zwak…..

Ook bij het vertrek uit Afghanistan hebben VS militairen een grote oorlogsmisdaad begaan, men stelde dat een bomaanslag tussen Afghanen die stonden te wachten voor het vliegveld van Kaboel een groot aantal doden had geëist, echter later bleek dat de VS militairen door deze bomaanslag in paniek raakten en toen willekeurig op de burgers die stonden te wachten zijn gaan schieten, zo bleek o.a. uit een ziekenhuisverslag, waar verreweg de meeste slachtoffers die daarnaartoe werden vervoerd meerdere kogelgaten in het lichaam hadden, de reguliere media hadden hier amper of geen aandacht voor, maar ja wat wil je met deze media die in feite fungeren als propagandaorgaan voor het westen……

De VS zet zoals gezegd alles op alles om Julian veroordeeld te krijgen in eigen land, iets waar de Britse regering onder de psychopathische clown en premier Johnson de VS maar al te graag bij helpt….. Het oordeel van de zogenaamde rechters die de uitlevering van Julian goedkeurden, gaat nu naar opperploert Prita Patel, de Britse minister van Binnenlandse Zaken en deze zal de uitlevering bekrachtigen, dat is zeker…… Gelukkig staat de advocaten van julian nog een beroep tegen de beslissing van de neprechters ter beschikking, maar het zal zoals Caitlin Johnstone terecht opmerkt maanden zo niet nog jaren duren voordat Julian Assange, mocht uitlevering uiteindelijk toch verboden worden, bevrijd zal worden uit de uiterst inhumane isolatiefolter die hem in de Belmarsh gevangenis al meer dan 2,5 jaar van zijn leven heeft gekost en dan spreek je alleen over de tijd dat hij gevangen zit, echter deze gevangenhouding schaadt zijn geestelijke en fysieke gezondheid op een vreselijke manier zoals ik eerder al opmerkte en het herseninfarct dat hij in oktober dit jaar opliep is daar een bewijs van…..

Het vasthouden van Assange is niets anders dan hem langzaam maar zeker doodmartelen, de kans dat er een groot herseninfarct volgt op zijn eerdere herseninfarct is levensgroot aldus deskundigen…….. (een VN deskundige en een paar artsen hebben eerder het vasthouden van Julian al bestempeld als martelen, wat isolatiefolter ook is, een heel smerige manier van iemand martelen……)

Stella Moris, de verloofde van julian Assange, heeft volkomen terecht opgemerkt dat het te gek voor woorden is dat het Hooggerechtshof Julian wil uitleveren aan een land dat in 2017 van plan was om hem te vermoorden in de Ecuadoraanse ambassade in Londen (zo bleek uit de Vault 7 documenten van de VS op WikiLeaks) en reken maar dat niet alleen de CIA op de hoogte was van dit plan….. Gegarandeerd dat destijds president van de VS, de psychopathische ploert Donald Trump en zijn administraite, op de hoogte waren van dit plan……  Markeer deze dag waarop het fascisme haar vermommingen laat vallen aldus John Pilger, schrijver, journalist en filmmaker in een Twitterbericht van Moris dat hij de wereld inzond…..

Uitermate wrang ook dat e.e.a. gebeurde op de laatste dag van de virtuele conferentie die Biden met ‘democratisch landen’ had belegd, terwijl de VS geen democratie is en het derhalve te gek voor woorden is dat oorlogsmisdadigeer Biden zo’n conferentie heeft belegd……In feite kan je beter met China te maken hebben dan met de VS. immers dan weet je waar je aan toe bent, terwijl de VS vele malen gewelddadiger is dan China, maar alles stiekem doet en zich daarbij op de borst durft te kloppen als een transparante democratie (wat de VS ten enemale niet is!!!)….. 

Caitlin haalt in haar artikel ook de uitspraken van de VS minister van BuZa, schoft Blinken, aan en wat deze aartsleuhgenaar durft te zeggen over persvrijheid: Media vrijheid speelt een onvervreembare rol in het informeren van het publiek, waarbij regeringen ter verantwoording worden geroepen en die verhalen vertellen die anders niet verteld zouden worden. De VS zal doorgaan om op te staan voor het moedige en nodige werk van journalisten rond de wereld….. ha! ha! ha! ha! ha! Het gore lef van deze oplichter!!

In het tweede artikel van Caitlin dat ik hieronder heb opgenomen vergelijkt ze Julian Asssange met Jamal Khashoggi, wat ik echter wat ver vind gaan daar Khashoggi in eerste instantie behoorde tot het propagandarogaan van de reli-fascistische Saoedische dictatuur, van iets dergelijks kan je Julian niet beschuldigen en belachelijk genoeg stond de westerse pers wel op de kop van de moord op Khashoggi, waar ze zich bijna geheel tegen Julian hebben gekeerd…..

Lees de artikelen van Caitlin Johnstone en zegt het voort >> tijd ook dat westerse regeringen hun hypocriete praatjes over persvrijheid toepassen in de werkelijkheid en van Groot-Brittannie en de VS eisen te stoppen met deze schunnige zaak, die niet thuishoort in een democratie maar in een dictatuur!! (door op de kop van de artikelen te klikken kom je op de originele artikelen van Caitlin terecht)

#Free Assange Now!!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

10 december 2021

As Fascism Casts Off Its Disguises

by Caitlin Johnstone


The US government has won its appeal against
a lower British court’s rejection of its extradition request to
prosecute Julian Assange for journalistic activity under the Espionage
Act. Rather than going free, the WikiLeaks founder will continue to
languish in Belmarsh Prison where he has already spent over two and a
half years despite having been convicted of no crime.

“As
a result, that extradition request will now be sent to British Home
Secretary Prita Patel, who technically must approve all extradition
requests but, given the U.K. Government’s long-time subservience to the
U.S. security state, is all but certain to rubber-stamp it,” writes Glenn Greenwald.
“Assange’s representatives, including his fiancee Stella Morris, have
vowed to appeal the ruling, but today’s victory for the U.S. means that
Assange’s freedom, if it ever comes, is further away than ever: not
months but years even under the best of circumstances.”

“Mark this day as fascism casts off its disguises,” tweeted journalist John Pilger of the ruling.

 

Secretary Antony Blinken

@SecBlinken

United States government official

Media freedom plays an indispensable role in informing the public, holding governments accountable, and telling stories that otherwise would not be told. The U.S. will continue to stand up for the brave and necessary work of journalists around the world. #SummitForDemocracy

3:39 PM · Dec 8, 2021Twitter Media Studio 

(Voor de video in dit Twitterbericht klik hier voor het origineel, in eerst instantie zie je de video niet, echter als je de muis over de tekst van het Twitterbericht beweegt komt deze te voorschijn en begint te spelen)

This ruling which allows the US to continue working to extradite a journalist for exposing US war crimes comes on the final day of Washington’s so-called “Summit for Democracy“, where the US Secretary of State made a grandiose show
about how press freedom “plays an indispensable role in informing the
public, holding governments accountable, and telling stories that
otherwise would not be told” and said “The U.S. will continue to stand
up for the brave and necessary work of journalists around the world.”

This ruling also comes on UN Human Rights Day.

This ruling comes on the same day as two journalists formally received the Nobel Peace Prizes they’d been rewarded and demanded protections for journalists in their acceptance speech.

This ruling comes as the US government pledges hundreds of millions of dollars in support for “independent media” around the world in coordination with British state media.

This ruling comes after it was revealed
that the CIA drew up plans to kidnap and assassinate Assange in the
Ecuadorian embassy after the 2017 Vault 7 releases embarrassed the
agency.

This ruling comes after it was revealed that CIA proxies spied on Assange and his lawyers at the Ecuadorian embassy, thereby making a fair trial in the United States impossible.

This ruling comes after it was revealed that the US prosecution relied on false testimony from a diagnosed sociopath and convicted child molester.

This ruling comes after recent investigative reports
on civilian-slaughtering US airstrikes reminded us why it’s so
important for the press to be able to conduct critical natsec journalism
on the most powerful military force ever assembled.

The High Court has ruled that Julian #Assange
can be extradited to the US. “How can it be fair, how can it be right,
how can it be possible, to extradite Julian to the very country which
plotted to kill him?” said Stella Moris. Mark this day as fascism casts
off its disguises.

— John Pilger (@johnpilger) December 10, 2021

The
facts are in and the case is closed: the US and its allies do not care
about press freedoms beyond the extent that they can be used to conduct
propaganda. The way journalists who offend the powerful are dealt with
by the US government and the way they are dealt with by the Saudi
monarchy differ only in terms of speed and messiness.

The
masks are crumbling. Even when he is silenced, immobilized, locked up
and hidden from public view, Julian Assange continues to shine a light
on the abusive mechanisms of power. He is arguably exposing them more
now than ever before.

As
fascism casts off its disguises, it becomes more and more important to
highlight the hypocrisy, fraudulence and depravity of the people who
rule our world.

———————————————-

Hier een volgend bericht van Caitlin over het herseninfarct wat Julian Assange heeft opgelopen:

They’re Killing Him: Assange’s Stroke Reveals The Western Version Of The Saudi Bone Saw

Listen
to a reading of this article:

Julian
Assange suffered a mini-stroke in October during the hearing for the
US appeal of a UK court’s ruling on his extradition case.

“The
WikiLeaks publisher, 50, who is being held on remand in the
maximum-security jail while fighting extradition to America, was left
with a drooping right eyelid, memory problems and signs of
neurological damage,”
The
Daily Mail reports
.
“He believes the mini-stroke was triggered by the stress of the
ongoing US court action against him, and an overall decline in his
health as he faces his third Christmas behind bars.”

“Assange
was examined by a doctor, who found a delayed pupil response when a
light was shone into one eye – a sign of potential nerve damage,”
the article reads.

“Julian
is struggling and I fear this mini-stroke could be the precursor to a
more major attack. It compounds our fears about his ability to
survive the longer this long legal battle goes on,” Assange’s
fiance Stella Moris told the Daily Mail.

WikiLeaks

@wikileaks

BREAKING: Doctors confirm Julian Assange suffered a stroke on the morning of his latest hearing
Amnesty called this weeks ruling reversing a decision to refuse extradition a “travesty of Justice”
#FreeAssangeNOW


dailymail.co.uk

Julian Assange has a stroke in Belmarsh prison, fiancée reveals

The WikiLeaks publisher, 50, who is being held on remand Belmarsh Prison in London while fighting extradition to America, was left with a drooping right eyelid and signs of neurological damage.

11:11 PM · Dec 11, 2021Twitter Web App

7,261 Retweets

1,107 Quote Tweets

11.5K Likes

“Assange’s
stroke is no surprise,”
tweeted
UN Special Rapporteur on Torture Nils Melzer in response to the news.
“As we warned after examining him, unless relieved of the
constant pressure of isolation, arbitrariness and persecution, his
health would enter a downward spiral endangering his life.”

Melzer
examined Assange with medical experts in 2019 and
published
a report

with the United Nations Office of the High Commissioner for
Human Rights saying that “Mr. Assange showed all symptoms
typical for prolonged exposure to psychological torture, including
extreme stress, chronic anxiety and intense psychological trauma.”

The
following year Melzer put it even more bluntly,
writing
that “Julian Assange displays the typical symptoms of
psychological torture. If he doesn’t receive protection soon, a
rapid deterioration of his health is likely, and death could be one
outcome.”

In
October of this year Melzer put it blunter still,
saying,
“If he should die in prison he has effectively been tortured to
death. That’s the reality of it. And I’m not exaggerating. I’ve been
working in areas of war. I have a long history of visiting prisoners.
I visited Julian Assange, and I had two specialized forensic doctors
with me and a psychiatrist evaluating him for four hours, and we all
independently from each other came to those conclusions. At that time
his life was in danger. And sure enough, a few days after we left the
prison he entered a downward spiral.”

@NilsMelzer

Dec 12, 2021

#Assange’s stroke is no surprise.
As we warned after examining him, unless relieved of the constant pressure of isolation, arbitrariness & persecution, his health would enter a downward spiral endangering his life.
#UK is literally torturing him to death.

 

Julian Assange has a stroke in Belmarsh prison, fiancée reveals

The WikiLeaks publisher, 50, who is being held on remand Belmarsh Prison in London while fighting extradition to America, was left with a drooping right eyelid and signs of neurological damage.

dailymail.co.uk

Nils Melzer

@NilsMelzer

As #Assange clearly was not medically fit to attend his own trial through videolink, how can they even discuss whether he is fit to be exposed to a show trial in the US, a country that refuses to prosecute its torturers & war criminals but persecutes whistleblowers & journalists?

1:16 AM · Dec 12, 2021

2.1K

Reply

Copy link to Tweet

(Voor de video in het direct hierbovenstaande Twitterbericht zie het origineel)

They
are killing Julian Assange. Experts agree that they are killing him.
Assange’s stroke is just another item on the mountain of evidence we
already had for this.

The
US-centralized power alliance is murdering a journalist, as surely as
the Saudi regime murdered Washington Post columnist
Jamal
Khashoggi
.
The only difference is that Khashoggi was killed quickly by live
dismemberment via bone saw while Assange is being killed slowly by
lawfare.

The
Assange extradition case is just the western version of the bone saw
treatment. It’s no less barbaric, cruel, vicious and tyrannical; it’s
just more media-friendly and better-suited for the Nice Guy Fascism
of the western branches of the globe-spanning empire which rules our
world. The US, UK and Australian governments are not hacking Assange
to pieces in their
coordinated
campaign

toward his destruction, but they may as well be.

The
world recoiled in horror when it learned of Khashoggi’s grizzly end,
and it won’t be long before the world begins recoiling in the same
way to what has been done to Assange as well. Our society is becoming
rapidly more conscious; we’re already ashamed of things we thought
were fine just a few years ago. We realize now that men like Harvey
Weinstein are predators and the Hollywood starlets people used to
criticize for “sleeping their way to the top” were actually
victims of assault. We realize now it was wrong to crack jokes about
the intern Bill Clinton sexually abused. We realize that the “Leave
Britney alone” kid everyone made fun of in 2007 was actually on
to something. We realize now that it’s wrong to make people feel bad
about their sexual orientation or sexual identity. Many movies made
even ten or fifteen years ago are uncomfortable to watch now because
of how unconscious they were of power dynamics we all see much more
clearly now.

And,
whether Assange survives this slow-motion assassination attempt or
not, it won’t be long before society fully understands that their
government and its allies actively conspired to murder a journalist
for telling the truth.

_______________________

My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
following me on 
FacebookTwitterSoundcloud or YouTube,
or throwing some money into my tip jar
on 
Ko-fiPatreon or Paypal.
If you want to read more you can 
buy
my books
.
The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe
to the mailing list for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I
publish. Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more
info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with
this platform, 
click
here
.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Liked it? Take a second to support Caitlin Johnstone on Patreon!

========================================

Zie ook: ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

10 december 2021: Dag van de Mensenrechten, Julian Assange mag worden uitgeleverd zelfs nadat de kroongetuige toegaf te hebben gelogen‘ 

Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..‘ Hetzelfde geldt uiteraard voor Groot-Brittannië en de uitlevering van Julian Assange……

Julian Asssange: belangrijkste getuigenis voor uitlevering aan VS en berechting is vals

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ 

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek

Sacharovprijs
voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt
dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen

CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson
De CIA bepaalt voor een groot deel het buitenlandbeleid van de VS,
lullig genoeg geldt dat ook voor het buitenlandbeleid van veel andere
westerse landen, waar men de CIA blindelings gelooft, terwijl met de
leugens van de CIA intussen een heel archief kan worden gevuld!!

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘Reken maar dat dit nog steeds gebeurt. (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny.

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!)

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

De VS heeft de meest agressieve regering

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek‘ Zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over ‘onafhankelijke journalistiek’.

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ (!!!!)

Julian Assange en het instorten van de rechtsorde door de onterechte vervolging van deze gelauwerde journalist

VS heeft ook voor eigen burgers een geheime moordlijst, gebaseerd op metadata, aldus voormalig hoofd NSA en CIA‘ (!!!!)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (!!!!) Een bericht van 1 april 2021, ofwel intussen zit Julian Assange ruim meer dan 2,5 jaar in isolatiefolter…….

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie
‘ Maar wel hypocriet kritiek
hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden
onderzoeksjournalist Julian Assange laat wegrotten in de cel……

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren‘ Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling
vergeleken met Julian Assange….. (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk worden vrijgelaten!(zie ook de links in dat bericht, o.a. naar berichten over Assange en censuur)

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage‘ (16 mei 2019)

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis‘ (als Snowden en Hale is ook Manning een klokkenluider)  

Julian Assange gearresteerd, een flagrante schending van de persvrijheid!


Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek

Assange’s ‘Conspiracy’ to Expose War Crimes Has Already Been Punished

Assange Held at “Britain’s Guantanamo Bay” as UN Urges Fair Trial

The Arrest of Julian Assange is an Existential Threat to Journalism


Julian Assange, valse beschuldigingen, Big Brother en VS steun voor terrorisme


Westerse massamedia lopen aan de leiband van plutocraten, de neoliberale politiek en geheime diensten

Russiagate en Assange: The Guardian wordt nu zelfs door collega’s voor zot uitgemaakt

The Guardian: ondanks een enorme misser (fake news) gaat men door met de valse beschuldigingen t.a.v. Assange……

WikiLeaks belooft The Guardian 1 miljoen dollar als het haar leugens i.z. Assange en Russiagate kan bewijzen…….

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WikiLeaks toont aan dat VS en GB een gezamenlijke gewelddadige en bedrieglijke buitenlandpolitiek voeren

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video

Westerse
bevolkingen worden bespeeld door regeringen, massamedia, grote
bedrijven, financiële instellingen en geheime diensten……

Media tonen ware gezicht door weigering Julian Assange te verdedigen

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschapEn nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..

Eric Prince (oprichter Blackwater en oorlogsmisdadiger) wil oorlog in Afghanistan privatiseren….. (20 augustus 2018)

Volkskrant nepnieuws
weersproken: geen bewijs voor Russische hacks en manipulaties! NSA
klokkenluider gepakt na ‘fout’ van The Intercept……..
‘ (!!!!) (10 juni 2017)

Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ Deze potsierlijke kwast
bezit
nog niet een duizendste van het ethisch en plichtsbesef waarmee Assange
zijn werk deed, wat een kwaadaardige gek die Kuitenbrouwer!!

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

Terwijl de VS (plus andere westerse landen), Israël en Saoedi-Arabië (S-A) het gore lef hebben om Iran te beschuldigen van het destabiliseren van het Midden-Oosten, zijn deze 3 terreurstaten verantwoordelijk voor het tot ontploffing brengen van kruitvat Midden-Oosten, waar Israël een genocide uitvoert op de Palestijnen en dit verdrukte volk tevens etnisch wegzuivert….. Terwijl deze fascistische apartheidsstaat met psychopathische moordlust ook nog eens een groot aantal moorden op haar naam heeft staan in Syrië en Irak….. (door aanvallen uitgevoerd met raketten en straaljagers)

De VS heeft in dit deel van de wereld, middels illegale oorlogen (immers zonder VN resolutie) en terreur met gebruikmaking van drones, het grootste deel van de door haar gepleegde 5 miljoen moorden uitgevoerd…… (massamoorden die alleen al in deze eeuw werden uitgevoerd…..) Verder steunt de VS de Saoedische terreurcoalitie met het uitvoeren van een genocide op de sjiieten in Jemen, dat doet de VS politiek, militair (met af en aan VS militairen op Jemenitisch grondgebied) en met grote wapenleveringen, waar overigens naast Groot-Brittannië en Frankrijk meerdere westerse landen (waaronder Nederland) zich schuldig aan maken……

Overigens is de VS de hoofdverantwoordelijke voor illegale sancties tegen Iran, die intussen aan een groot aantal mensen het leven moet hebben gekost, immers onder de sancties vallen ook voedsel, medicijnen en medische apparatuur, ondanks dat de VS dat bij herhaling heeft ontkend, is er al een klein archief aan feiten die deze ontkenningen weerleggen……

Over Saoedi-Arabië gesproken: deze reli-fascistische terreurstaat steunt ook nog eens op grote schaal terreurgroepen als ISIS en Al Qaida…… De VS heeft dat in het recente verleden overigens ook gedaan en doet dat nog steeds in het door haar illegaal bezette gebied in het Oosten van Syrië, waar zich ook een groot aantal terroristen van ISIS bevinden…… Een gebied dat belangrijk is voor de oliewinning van Syrië en dat dient als de graanschuur van dat land, waardoor intussen ook al een groot aantal mensen zijn overleden (kinderen, ouderen en mensen met een zwakke gezondheid…)….. 

Behalve het stelen van olie en graan, heeft de VS met haar NAVO-partners illegale sancties ingesteld tegen Syrië, zodat het vooral door het westen in puin gelegde land zich amper kan toeleggen op de wederopbouw…… (alleen dat is al een grove misdaad tegen de menselijkheid en een ernstige oorlogsmisdaad……)

Als je het voorgaande tot je laat doordringen is het onbegrijpelijk dat de westerse media de leugens van de VS en haar geheime diensten verdedigen en blijven herhalen, leugens die e.e.a. moeten legitimeren, …… Die reguliere westerse media zijn dan ook al lang niet meer onafhankelijk en dat is wel een feit!!! Moet je nagaan: dan hebben diezelfde media een grote bek over de sociale media, waar alternatieve nieuwsgaring met feiten het fake news (nepnieuws) en manipulatie van die reguliere media aan de kaak stellen, zelfs zo dat die reguliere (massa-) media al een paar jaar schreeuwen om nog meer censuur op die sociale media…… 

Zo wordt zelfs de gelauwerde onderzoeksjournalist Julian Assange door die reguliere westerse media besmeurt als verrader, terwijl hij juist de vele oorlogsmisdaden van de VS heeft geopenbaard (waaronder de moord op 2 journalisten!!), een taak die zelfs burgers als plicht hebben, immers als je weet hebt van misdaden moet je die kenbaar maken, anders ben je in strafrechtelijke zin zelfs in overtreding…… Julian heeft gisteren een infarct opgelopen in de Belmarsh gevangenis waar hij, oh schande, al 2,5 jaar in isolatiefolter zit…. (een vorm van martelen die een mens geestelijk en lichamelijk kapot maken, zoals gisteren zo schandelijk nog eens is bewezen…… )

Sara Rey heeft het volgende Twitterbericht gedeeld:

Sara Rey Retweeted

Sara Rey

@SaraReyi

Christmas tree, Middle East

Image

8:34 PM · Dec 12, 2021Twitter Web App

36 Retweets

1 Quote Tweet

59 Likes

 

Sara Rey:

===================================

Wat betreft het verdrukte Palestijnse volk zie: ‘Pro-Palestijns activisme de mond gesnoerd door ultra rechts en fundi-christenen

Bezette West Bank: zelfs de olijfbomen van Palestijnen worden vernietigd onder bescherming van het Israëlische leger

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah‘ Ten tijde van deze gevechten op 14 oktober 2021, amper of geen belangstelling in de westerse media,
behalve de BBC dan en die durft de schuld in de schoenen van Hezbollah
te schuiven, totaal belachelijk!!

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe misleidend en smerig kan een politicus zijn??!!!

Keir Starmer (‘Labour leider’) aan de paal genageld door opstappende Labour politicus
O.a. vanwege de valse beschuldiging dat Jeremy Corbyn antisemiet zou
zijn, Starmer en zijn inhumane neoliberale maten hebben zelfs
vooraanstaande Labour politici beschuldigd van antisemitisme en de uit
partij gezet, terwijl deze Labour politici van Joodse komaf zijn…..
Zie ook de links in dat bericht, onder meer naar berichten over deze
schandalige smeercampagne, die met hulp van de media (en zelfs de BBC)
tot het verlies van Labour leidde bij de laatste Britse parlementsverkiezingen
in 2019…..

Israël: het ware verhaal gaat ver voorbij aan de (ook westerse) propaganda‘ (en zie de links in dat bericht over de dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk!!)

Oprichter Amnesty International: 100 jaar geleden geboren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Keir Starmer, Labourleider, is een neoliberale marionet van premier Boris Johnson

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem

Israël’s ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestuk van Gideon Levy)

Palestijnen hebben het recht en de plicht om in verzet te komen tegen de Israëlische terreur‘ Een bericht uit 2017 n.a.v. een artikel geschreven door Gideon Levy (en zie de links in dat bericht)

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Elbit
Systems (wapenfabrikant) voorziet landen van drones waarmee
mensenrechten en rechten van vluchtelingen op grote schaal worden
geschonden
‘ Elbit Systems is een Israëlische wapenfabrikant…..

EU stop met het gebruik van Israëlische drones tegen migranten‘ Een artikel van Grenzeloos.

Joodse vrouw wil Israëlische militairen laten berechten door het Internationaal Strafhof (ICC)‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus:
Hamas durft geen langere lockdown door te voeren dan een 2 dagen
durende, terwijl het aantal echt zieke mensen gigantisch is

De
heksenjacht in de Labour Party nadat Jeremy Corbyn wegens
‘antisemitisme’ werd geroyeerd: zelfs Joodse Labourpolitici worden uit
de partij gezet
‘ (en dat voor het leveren van kritiek op het
bloedige beleid van Israël tegen vergeleken met het Israëlische leger
weerloze Palestijnen…) >> (en zie de links in dat bericht!!)

Israël vernielt een Palestijnse Coronavirus noodkliniek……..

Puma beklaagt zich over een boycotoproep vanwege haar steun voor illegale Israëlische nederzettingen

Palestijnen en hun kinderen nog eens nageschopt door BBC’s Stephen Sackur‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

‘Deal of the Century’ niet genoeg voor Israël dat dit meer dan belachelijke verdrag nu al schendt

 

Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis‘ 


Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben‘ (‘Deal of the Century’)

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk
Israëlische officieren die in opleiding waren, hebben in 1991 de klok
geluid over het feit dat hen werd onderwezen uit het SS handboek,
waaruit hen onder meer het beheersen van een getto werd geleerd…..



Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit


Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in USA‘ (!!!!)


Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels


Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ Je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die leeft onder een illegale bezetting, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar dat
bericht op Facebook werd door deze organisatie
eerder geblokkeerd…. (daarover gesproken: Facebook heeft heel veel accounts van Palestijnen vernietigd…..)
 

———————————–

Voorts zie: ‘Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

Censuur naar een hoger plan: Twitter medeoprichter Jack Jersey neemt ontslag‘ (en zie de links in dat bericht!!)

NIDV, organisator ‘wapensymposium’: uitstel wegens zorgen om volksgezondheid…. ha! ha! ha! ha!‘ 

VS gezant voor Jemen liegt over de blokkades die al aan aan paar honderdduizend Jemenieten het leven hebben gekost….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Biden
administratie heeft verkoop van $ 735 miljoen aan wapens voor Israël
goedgekeurd, net na de zoveelste massamoord op Palestijnen

Joe Biden (VS president) zegt oorlog in Jemen te willen stoppen, echter ‘de oorlog tegen terreur’ in Jemen gaat gewoon door

EU staat niet voor mensenrechtenbevordering en het behouden dan wel brengen van vrede

De verkoop van dood en verderf: de VS is alweer dominant in de verkoop van wapens‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Met Joe Biden is er niets veranderd op de wereld, anders dan dat ‘het Trump fascisme is weggestemd’

Biden komt verkiezingsbeloften niet na: zo blijft de VS oorlog voeren en de genocide in Jemen steunen‘ (en zie de links in dat bericht)

Jemen: zijn wij niet met z’n allen de terroristen die zovelen al een afschuwelijke dood bezorgden?‘ (en zie de links in dat bericht)

Groot-Brittannië heeft 145 militaire bases in 42 landen
De VS heeft er meer dan 800 over een groot deel van de wereld, het
aantal militaire bases van de VS die gebruikt kunnen worden voor een
aanval op China bedraagt alleen al 400!!

Oorlogshelden bestaan niet, alleen oorlogsslachtoffers: met de loep o.a. gericht op Jemen

Jemen: Biden zal als president de genocide niet stoppen

Biden
zal de VS hegemonie over de wereld ‘redden’, ofwel nog gewelddadiger
optreden dan Obama en Trump samen….. ‘
business as usual: US terror’

Vredesakkoord Israël, VAE en Bahrein gericht op oorlogsvoering en doodshandel‘ 

“A
new era of peace”, aldus Netanyahu over de aangeknoopte
politieke banden met de VAE, even vergetend dat Israël bijna
dagelijks illegaal oorlog voert
‘  

USAID weer betrapt op wapensmokkel tussen ‘humanitaire hulp’, dit keer voor Jemen‘ Eerder o.a. voor terreurgroepen in Venezuela…..

VS wapenexport in één jaar tijd met 13% gegroeid‘ En dan zet de VS haar NAVO-partners al jaren onder druk om meer uit te geven aan defensie…..

Activistische Franse burgers blokkeren met succes het laden van wapens voor Saoedi-Arabië

Duitsland keurt export wapens goed voor Saoedische terreurcoalitie die een genocide uitvoert in Jemen…….

De 7 oorlogen die GB voert zonder parlementaire controle

CIA valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…..‘ 

Hooggerechtshof GB oordeelt wapenleveranties aan Saoedi-Arabië legaal‘ Dat noemt men ‘onafhankelijke rechtspraak…..’

May (premier GB) verkoopt alleen wapens aan moorddadig Saoedi-Arabië, waar ‘easter’ opstaat……….

—————————–

En terzijde: ‘Maxima (‘koningin’) overlegt met de Saoedische massamoordenaar MSB‘ ‘Ons koningshuis’ is bevriend met de reli-fascistische dictatuur in S-A……

Oost-Europa wil geen vluchtelingen, maar veroorzaakt wel de terreur waarvoor mensen vluchten……………

Voor meer berichten over Julian Assange en/of Iran, klik op de bewuste labels direct onder dit bericht. (Iran komt overigens ook al voor in de artikelen van de hierboven staande links, een land dat nu ook door de EU wordt gedemoniseerd en in de steek wordt gelaten)………

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen

Afgelopen week bracht John Hourston van Change.org het bericht dat in de oceanen naar schattingen al 1,6 miljard eenmalig te gebruiken mondmaskers zijn beland….. Hij kwam meteen met de kennis hoelang de afbraaktijd is van deze ondingen: ‘maar liefst’ 450 jaar!!

Weer ‘een zegening’ die het Coronavirus ons heeft gebracht en brengt. Reken ook maar gerust dat het grote gebruik van desinfecterende middelen bij ingangen van winkels, openbare gelegenheden als stadhuizen, gezondheidscentra en ziekenhuizen, het milieu allesbehalve goed hebben gedaan….. Voorts zijn er nog de middelen waarmee bijvoorbeeld de ‘PCR testers’ van het virus zich moeten beschermen, middelen die voor het grootste deel ook uit plastic bestaan en die soms al na eenmalig gebruik worden weggegooid, ondanks dat deze middelen uiteraard niet langs de kant van de weg of de stoep belanden, is het allesbehalve goed voor het milieu als deze zaken worden verbrand (althans ik neem aan dat men deze middelen niet aanbiedt voor recycling, immers ‘dat zou besmettingen kunnen doorgeven’)……

Over vervuiling in zee gesproken: men heeft het altijd over de plasticsoep in zee, echter wist je dat dit slechts 2% is van de totale hoeveelheid plastic die in water beland, daarbij moet je denken aan sloten, grachten, kanalen, rivieren en meren. Als je dat gegeven gebruikt voor het berekenen van het aantal mondkapjes dat niet in zee beland, krijg je wel een heel duizelingwekkend groot aantal weggeworpen mondmaskers…. Niet zo vreemd, let maar eens op als je een fietstocht van een kilometer of tien maakt >> gegarandeerd dat je zonder enige moeite al 10 weggegooide mondmaskers langs de kant ziet liggen…… Als daarnaast afstapt en bijvoorbeeld sloten afzoekt zie je nog veel meer weggeworpen mondmaskers…..

Wat betreft het plasticsoep probleem: de TU Delft is bezig met een project waarmee men plastic kan detecteren en men dit plastic kan ‘oogsten’ uit kanalen, rivieren en meren. Door stromingen zou dit plastic zich altijd op bepaalde punten verzamelen, wat overigens ook het geval is in de oceanen. Voorts is men op deze universiteit bezig uit te zoeken hoe plastic te kunnen detecteren dat op de bodem is beland van de hiervoor genoemde wateren. Het project zou met een lezing al zijn voorgesteld aan Rijkswaterstaat.

Change.org heeft een kop op het korte artikel gezet waarmee men mensen aanspoort zichzelf te beschermen en daarmee de oceanen, waarbij ik nog de opmerking zou willen maken dat diverse wetenschappers het gebruik van mondmaskers beoordelen als je reinste flauwe kul…… Wat men het publiek ook al niet vertelt is dat je een mondmasker na 1 uur niet meer moet gebruiken en in ruimten met een hoge luchtvochtigheid is dit zelfs slechts 20 minuten, daarna moet je dus een nieuwe voorbinden, daar allerlei stoffen zich verzamelen op het masker en het langer gebruik gevaarlijk maken, ja juist zelfs Coronabesmetting kunnen veroorzaken, mochten zich delen van het virus op het masker hebben verzameld…..

Trouwens over mondmaskers gesproken: de regering zit met een voorraad van 300 miljoen van deze ondingen die over een paar maanden de maximale houdbaarheidsdatum bereiken, daarom probeert men deze voor een kapitaal aan belastinggeld gekochte ondingen te slijten in het buitenland maar dan voor een appel en een ei…..* Een groot aantal van deze mondmaskers die werden opgekocht worden simpelweg weer op de Nederlandse markt aangeboden en dat voor een veel hogere prijs…. ha! ha! ha! ha! ha! Zelfs fabrikanten van mondmaskers kopen ze op daar ze een stuk goedkoper zijn dan ze zelf te produceren……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit

 

Protect yourself, protect the ocean

John Hourston

Dalcross, United Kingdom 

 


Dec 8, 2021 — 

Approximately
1.6 billion single-use face masks entered the ocean in 2020. Each one
will take an estimated 450 years to biodegrade.

Order £15 of Blue Planet Society campaign merchandise and you will
receive a reusable, organic cotton mask for free. Use code EpicMask
until midnight Sunday https://blueplanetsocietystore.com/

============================================

* Zie: ‘Overheid verkoopt miljoenen mondkapjes voor spotprijs aan buitenlandse opkopers‘ (een artikel van de NOS)

—————————————

Zie ook: ‘De mondkapjesaffaire 2.0 is een uiting van het nieuwe normaal‘ (een artikel van Joop)

Mondmaskers doen veel meer kwaad dan goed…….‘ De video in dit bericht is gecensureerd, ‘logisch’ immers: je wilt als regering natuurlijk niet dat men te veel echte kennis vergaart over het virus en de maatregelen >> de bevolking moet bang blijven en zich zonder enig nadenken, laat staan onder het geven van kritiek, overgeven aan de genomen maatregelen……. Vandaar ook dat figuren als VVD aartsleugenaar en premier Rutte en CDA oplichter en minister de Jonge haatzaaien tegen ongevaccineerden, daar deze voor een behoorlijk deel met steekhoudende kritiek komen…..

Coronavirus: mondmasker onzin‘ Een flink deel van het bericht is gecensureerd…….

Coronavirus: ook in België grote aantallen nieuwe besmettingen >> mondmaskers kunnen besmettingen niet voorkomen!!

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers

Coronahumor: buschauffeur in Duitsland ‘maakt het al te bont‘: mondmaskers af en sigaretten aan!!

AkzoNobel baas leest kabinet de ‘Coronales’ >> OEF: mondmaskers voor de deur!!!‘ 

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!

COVID-19 maatregelen: ‘de neonazi bestorming van de Reichstag’: haatzaaien tegen demonstranten

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronakort: mondmasker plicht in scholen en Duitse ‘betrouwbare’ PCR-testen‘ Zie wat betreft die test ook: 

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’ 

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

————————————-

Wat betreft andere zaken aangaande het virus zie o.a.: ‘COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Elon Musk uiterst onbeschoft tegen journalist over waterverbruik van Tesla fabriek in Duitsland

Hoorde gisteren op WDR 5 dat Elon Musk een Duitse journalist te kakken probeerde te zetten na een kritische vraag over het waterverbruik van zijn te bouwen Tesla fabriek in Grünheide, Duitsland (in de buurt van Berlijn)…..

Dat de fabriek allesbehalve duurzaam is blijkt alleen al uit het feit dat voor de bouw van de fabriek een enorm aantal bomen zijn gerooid….. Het waterverbruik van de fabriek bedraagt (houd je vast) 1,4 miljoen kubieke liter per jaar en dat in een gebied dat al bekend staat als het droogste gebied van Duitsland…….

Elon Musk beim ersten Richtfest auf der Baustelle der Tesla Gigafactory Berlin-Brandenburg. Grünheide, 03.09.2020„Lächerlich!“ – Elon Musk beim Richtfest auf der Baustelle der
Gigafactory am 3. September 2020. Der Multimilliardär scheint
entschlossen, Bedenken an seinem Projekt keine hohe Priorität
einzuräumen (IMAGO / Future Image)  Foto uit artikel: ‘Teslas „Gigafactory“ im brandenburgischen Wasserschutzgebiet Was hinter dem Streit um Elon Musks E-Auto-Fabrik steckt‘ op de site van Deutschlandfunk.

Het is nu al zo dat er in het bewuste gebied meer water wordt gebruikt dan er natuurlijk wordt geproduceerd….. Je snapt dan ook werkelijk niet hoe men Tesla een vergunning heeft kunnen geven tot het bouwen van deze fabriek…. Oh dom van mij, dat is immers makkelijk te begrijpen, politici die niet verder nadenken dan de neus lang is en verheerlijkt wijzen op de werkgelegenheid en extra belastinginkomsten, als in Nederland is de politiek in Duitsland er in eerste plaats voor de (grote) bedrijven en de welgestelden, waarna de bevolking pas komt, zelfs als het gaat om het schaden van de volksgezondheid…… (hoewel die politieke bestuurders behoren tot de volksvertegenwoordiging, zitten ze als grootlobbyisten in de zak van de grote bedrijven…..)

In de buurt van de fabriek bevindt zich Müggelsee, een meer dat als waterbuffer dient voor een groot gebied waarin ook Berlijn ligt, echter er is geen garantie dat het door Tesla gereinigde afvalwater niet alsnog chemische stoffen bevat en daarmee het bewuste meer waardeloos kan maken als drinkwaterbuffer…….

Op de vraag naar dat watergebruik door een journalist (wat men ook liet horen in het audiofragment) begon Musk gemaakt hard te lachen en stelde daarna de vraag of de journalist hier een woestijn zag…… Uitermate onbeschoft en neerbuigend, alsof deze megalomane schoft niet weet hoe het ervoor staat wat betreft drinkwatervoorziening in dat gebied……

23.09.2020 , Brandenburg / Erkner : In der Stadthalle Erkner findet der erste Erörterungstermin zu der in Grünheide geplanten Tesla - Autofabrik statt . Gegner und Befürworter der von Elon Musk geplanten Gigafactory 4 nehmen an der Anhörung teilDas Tesla-Werk entsteht in einem Wasserschutzgebiet. In den
Antragsunterlagen ist von „Industrieanlagen zum Umgang mit
wassergefährdenden Stoffen in großem Umfang“ die Rede. Anwohner sind
besorgt und reagieren mit Protest (IMAGO / Bernd Friedel) Foto uit hetzelfde artikel als de eerste foto op de site van Deutschlandfunk.

De zoveelste keer dat Musk lak heeft aan milieuactivisten en bewoners, ook in de VS heeft hij daar ervaring mee……

Musk vroeg zijn fans afgelopen week of hij zijn baan bij Tesla op zou moeten geven, welnu hierbij zou ik als niet-fan van deze hufter willen zeggen: “Liever vandaag dan morgen, schoft!!” Ik begrijp al helemaal niet wat zijn vriendin
Claire Elise Boucher bij hem doet, zij is beter bekend als de muzikant en zanger (geen vrouwelijke vervoegingen, dat leidt alleen maar tot discriminatie) Grimes…. Grimes maakt wonderlijk mooie muziek en is bij mijn weten ook op milieugebied vooruitstrevend, dus tegen verdere vervuiling en voor het afremmen van de klimaatverandering, iets wat Musk ten enenmale niet is, zo bewijst zijn verleden ‘iets te vaak…….’ (om het zacht te zeggen)

Sociopaat Musk moet zich doodschamen voor zijn walgelijke optreden in Duitsland!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Duits niet machtig bent, kopieer dan de Duitse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Zie ook: ‘Elon Musk en Jeff Bezos: tegenstanders van vakbonden en uitbuiters van arbeiders

Elon Musk: de duistere kant van een genie en zijn bedrijf SpaceX

Elon Musk (CEO Tesla en SpaceX)
speelde een smerige rol in de Bolivia ‘Lithium Coup’
(en zie
de links in dat bericht) Verder aandacht voor de smerige coup die de
CIA regisseerde tegen de democratisch gekozen Boliviaanse president
Evo Morales…….

VS
militarisme marcheert door: geen discussie of media aandacht voor
Washingtons oorlog tegen de wereld
Met aandacht voor de rol van Musks bedrijf SpaceX dat raketten wil maken om snel VS militaire apparatuur te kunnen bezorgen.

Elon
Musk gaat met zijn bedrijf SpaceX een satelliet van genocide
uitvoerder Saoedi-Arabië in de ruimte brengen
‘ 

FalconHeavy:
Carlos Latuff over het ruimte avontuur van Elon Musk

—————————————-

Zie wat betreft de elektrische auto o.a.: ‘Laadpalen subsidie: met de elektrische auto richting een doodlopende weg‘ (en zie de links in dat bericht) Wanneer een elektrische auto in brand vliegt kan die niet gewoon worden geblust, maar moet deze worden ondergedompeld in een grote bak water…… 

Schouten (ChristenUnie minister) moet van de rechter beelden van eendenmishandeling en moord nogmaals bekijken: stop de eendenfok!!

Het is weer eens zover: demissionair minister Schouten van de ChristenUnie* heeft amper gereageerd op gruwelijk geweld tegen eenden, alleen het doodslaan van eenden werd beboet…… Gelukkig heeft de rechter in een door Animal Rights aangespannen zaak tegen deze meer dan waardeloze minister zowaar geoordeeld dat Schouten de eerder door Animal Rights gemaakte beelden nogmaals moet bekijken en beoordelen….. Een mooie uitspraak voor de eenden in de intensieve veehouderij, ik ben echter bang dat dit niets zal uithalen, immers waarom zou schouten na 4 jaar lang grove dierenmishandeling te hebben toegestaan, nu haar mening daarover veranderen….??

Het is een schande dat de mens denkt het recht te hebben om dieren te vermoorden en dat op een enorm grote schaal, zo houdt de Nederlandse intensieve martelveehouderij op jaarbasis 600 miljoen dieren die worden groot en doodgemarteld, waarvan het overgrote deel in Nederland wordt vermoord…..

De intensieve veehouderij is een overduidelijke weerspiegeling van het inhumane neoliberale kapitalisme, waar maar 2 dingen gelden: zoveel mogelijk winst maken (in dit geval over de rug van vele miljarden dieren) en macht vergaren en deze in de praktijk misbruiken voor het bepalen van regeringsbeleid…… Schouten is dan ook niets anders dan een grootlobbyist voor de intensieve veehouderij, waarbij ze het accepteert dat vleeseten niet alleen slecht is voor de volksgezondheid, zeker als je alleen al het antibiotica gebruik in deze doodsindustrie ziet (waar het antibioticum dat het laatste redmiddel is voor de mens, al volop wordt ingezet…), maar ook voor het ontstaan van besmettelijke ziekten als griepvirussen en Coronavirussen……. 

Verder is de intensieve veehouderij één van de grootste aanjagers van de klimaatverandering, verantwoordelijk voor een enorme uitstoot aan CO2, in de EU zelfs meer dan al het autoverkeer in datzelfde gebied….. Daarnaast is deze doodsindustrie niet alleen verantwoordelijk voor de uitstoot van grote hoeveelheden stikstof, nitraat en ammoniak, maar ook van methaangas, een broeikasgas dat meer dan 80 keer zo sterk is dan CO2….. Het krachtvoer voor de intensieve veehouderij bestaat vooral uit sojabonen, waarvoor o.a. het Braziliaanse Amazonewoud wordt verbrand….. Uiteraard is dat laatste ook een enorme aanjager van de klimaatverandering, waarbij het verbrande woud geen CO2 meer kan opnemen….. Het is nu al zo dat grote gebieden van het Amazonewoud meer CO2 uitstoten dan opnemen……. (Nederland is na China de grootste soja-importeur ter wereld, waarbij 80% van de wereldsojaproductie naar diervoer gaat >> veganisten en vegetariërs wordt volkomen onterecht vaak verweten dat ze het grootste deel van de sojaproductie zouden gebruiken)

Vergeet niet dat de gevolgen van de klimaatverandering: grote droogte, overstromingen, orkanen en bosbranden aan steeds meer mensen het leven kosten, terwijl de geproduceerde luchtvervuiling jaarlijks wereldwijd aan 8,3 miljoen mensen het leven kost, waarvoor amper maatregelen worden getroffen, terwijl men voor de Coronacrisis al honderden miljarden heeft uitgegeven, waar het aantal doden door COVID-19 bij lange na niet zoveel slachtoffers eist als de klimaatverandering en de oorzaak daarvan >> de enorme luchtvervuiling……

Echter het meest wrange van deze inhumane industrie is het enorme lijden dat dieren wordt aangedaan, hier moet met de grootste spoed een eind aan worden gemaakt!!!          Ook als de kans maar klein is dat hare kwaadaardigheid Schouten het leed van eenden zal stoppen, teken ajb, hoe meer mensen tekenen, hoe minder Schouten deze petitie schouderophalend naast zich neer kan leggen, daarom: lees en teken de petitie ajb en geeft het door!! 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Eendenmishandeling moet worden onderzocht en gestopt

Foto: medewerkers houden eenden vast

 RECHTSZAAK TEGEN MINISTER GEWONNEN

Minister Schouten heeft van de rechter de opdracht gekregen undercoverbeelden uit de eendenfokkerij opnieuw te beoordelen.
Een medewerker van Animal Rights legde in 2018 ernstig dierenleed vast
bij eendenfokkers in Dalfsen, Epe en Putten. Op de beelden is te zien
hoe eenden aan hun nek worden gepakt en in kratten worden gesmeten. Ze
worden geschopt, doodgetrapt en doodgeslagen. Het zijn huiveringwekkende beelden.

Ondanks de grove overtredingen kwamen drie eendenfokkers er met een waarschuwing vanaf. Alleen op het doodslaan van eenden in Epe kwam een boete te staan. Wij gingen in beroep en kregen vandaag gelijk.  Minister Schouten moet de beelden opnieuw beoordelen.

Bekijk de beelden hier.

ACTIE: EENDJES VAN DE KAART

Jaarlijks worden in Nederland ruim 8,5 miljoen eenden geslacht.
De dieren worden selectief gefokt op snelle groei en een hoog gewicht.
Nederlanders eten zelf nauwelijks eend en bijna al het vlees wordt geëxporteerd.

Willem, wij eisen een volledig verbod op de eendensector. Animal Rights roept iedereen op om onze petitie, in de vorm van een kaart, te ondertekenen. Dit kan tot en met vrijdag 17 december. Wij zullen de kaart vervolgens aan de minister overhandigen.

Met strijdvaardige groet,

Afbeelding

Stop de eendenhouderij

Zet je naam op onze kaart.

 

 
Facebook
 
Twitter
 
Instagram

 

Hier de petitie tekst:

Animal Rights eist dat minister Schouten (Landbouw,
Natuur en Voedselkwaliteit) een einde maakt aan de Nederlandse
eendenfokkerij. Wij roepen iedereen op om onze petitie, in de vorm van
een kaart, te ondertekenen. Dit kan tot en met vrijdag 17 december.

Animal Rights zal vervolgens de kaart aan de minister aanbieden met
daarop onze eis dat er een verbod komt op eendenfokkerijen. De namen van
alle mensen die de petitie hebben ondertekend worden op de kaart
vermeld. Deze is speciaal ontworpen voor onze actie.

Op 7 december bepaalde de rechter dat minister Schouten undercoverbeelden van Animal Rights in de eendenhouderij opnieuw moet beoordelen.

======================================

* Opvallend dat  (fundamentalistische) christenen nooit een probleem hebben met zware dierenmishandeling, sterker nog ze zijn tegen extra controles die e.e.a. aan het licht zouden kunnen brengen, zonder dat dierenactivisten zich ermee bemoeien…. Dat geldt niet alleen voor de ChristenUnie, maar ook voor de christenfundies van de SGP en de oplichters van het CDA…. Terwijl zij toch geloven dat de mishandelde dieren zijn geschapen door de door hen aanbeden god en dat deze hen heeft geboden om zorgzaam met dieren om te gaan….. Ach ja, ze gaan zondag naar de kerk en vinden dan dat het door hen tegen dieren begane geweld is vergeven…… Niets zo hypocriet als een groot deel van de christenen…..

————————————–

Voorts zie: ‘Stop de bloedroof bij IJslandse paarden voor de intensieve veehouderij: een petitie van Dier&Recht‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Dierenmishandeling: organisatie ‘Caring Farmers’ valt alweer door de mand……

Hamletz-vlees Albert Heijn is bepaald geen 2 sterren waard: dierenmishandeling en verwaarlozing‘ 

Dierenmishandeling op ernstige schaal: Kamerleden willen vandaag opheldering over export zieke dieren

In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…… Ook hier had de NVWA dus al voor het transport moeten ingrijpen……

Rechter’ beslist in
voordeel ‘boeren’: ernstig dierenleed middels zware dierenmishandeling
van moederkoe en kalf zou niet bestaan
‘ (in dit bericht nog geen censuur)

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

Jagers gaan vanaf volgende week vrijdag weer op het massamoordpad‘ (zie ook de links in dat bericht!!) Ook in dat bericht speelt Schouten een smerige rol…… 

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..‘ Met aandacht voor het feit dat het CDA grootlobbyist is van de intensieve veehouderij.

Wopke Hoekstra (CDA minister) hekelt in verkiezingsspotje het beleid van de Rutte kabinetten de laatste 10 jaar, terwijl het CDA daar 6 jaar lang mede verantwoordelijk voor was!!

De landbouwbegroting: één van de belangrijkste debatten van het jaar

Een verbod op het houden van dieren in kooien voor de hele EU is al jaren te laat, daarom: stop de kooien nu!!

Onderzoeksraad voor Veiligheid: het is niet kosteneffectief boeren te verplichten om stalbranden te voorkomen…….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

30.000 eenden vermoord, Bruggink (NVWA) leeft mee met de ‘boer…..’

Dierenmishandeling: kooientijdperk intensieve veehouderij moet eindelijk worden afgesloten

EU
citizens call for an end to the use of cages for farm
animals
 Euractiv.com,
September 2018.


Why
the EU must stop caging farm animals (PDF)
 CIWF,
1 October 2018.

World Vegan Day, een dag die het bloed doet koken bij een fiks aantal lijkeneters

Geen halvering veestapel, terwijl de import van vleeskalveren jaar op jaar toeneemt

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen

Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen

CDA fractie Tweede Kamer op Malieveld bij boerenprotest: de intensieve veehouderij moet koste wat kost op peil blijven

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd
(het is ronduit misdadig om dieren opgepropt in vrachtwagens te
vervoeren bij meer dan 25 graden Celsius, daarmee is Schouten wat mij
betreft een heel smerige misdadiger!)

Aantal megastallen in 7 jaar tijd met 76% gestegen….. In Ommen wil men een megastal voor 14.000 biggen bouwen….

Schouten (minister ‘Christen’Unie) onderneemt niets tegen stalbranden ofwel dierenmishandeling met een ‘legitieme laag’

Stalbranden: dit jaar al 173.500 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018 – deel 2

Stalbranden: dit jaar al 172.000 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018

Explosieve
groei dier- en milieuonvriendelijke kalversector en geitenhouderij….
Laatste nieuws: bij brand kwamen 400 kalveren om het leven…..

Brandbrief naar alweer falend Rutte 3 inzake biggensterfte, ofwel grootschalige dierenmishandeling blijft ongestraft

Vlees.nl belazert de consument op 51 punten, aldus de Reclame Code Commissie

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord‘ (zie ook de andere links in dat bericht naar meer dierenleed in Nederland en elders)

 

Gun alle eenden een waterbad

8 miljoen eenden mogen niet zwemmen in ons land………

Vogelgriep: in 1 week tijd al bijna 200.000 ‘geruimde vleeseenden…….’

—————————————

Wat betreft het milieu:

Boeren- en bouwersprotest, gezamenlijk tegen de aarde en het voortbestaan van de mens 

Boerenprotest, meer dan 1.000 kilometer file en media die als lobbyisten voor de boeren werken‘ (en zie de links in dat bericht, ook naar berichten over de stikstofuitstoot en het verbranden van hout!!)


Stikstofbesluit moet doorgevoerd worden in de intensieve veehouderij

Stikstof, het woord dat niet in de Miljoenennota staat: verbazing alom

Stikstofadvies Commissie Remkes onbehoorlijk en hypocriet

Bossen in Duitsland: nog maar 28% van de bomen is gezond, de rest is ten dode opgeschreven…..

Waarom komt commissie Remkes met haar aanbevelingen na Prinsjesdag 

10 december 2021: Dag van de Mensenrechten, Julian Assange mag worden uitgeleverd zelfs nadat de kroongetuige toegaf te hebben gelogen

Ongelofelijk cynisch: 2 Britse ‘rechters’ hebben geoordeeld dat Julian Assange mag worden uitgeleverd en dat NB op de Dag van de Mensenrechten…… Het is overduidelijk dat deze ‘rechters’ onder druk zijn gezet door de meer dan belachelijke regering Johnson, waar de laatste zelfs de vieze bips van oorlogsmisdadiger Joe Biden wel wil schoonlikken……

Julian heeft meer dan zijn werk gedaan en dat op een uitstekende manier, het is zelfs de taak van iedere burger om bij kennis over een misdaad (misdaden) deze te melden….. Voorts is het de taak van iedere journalist om oorlogsmisdaden te openbaren, ook als deze zijn geclassificeerd als staatsgeheim……. 

                

Het is meer dan schandalig dat de ‘collega’s’ van Julian mee hebben gedaan aan het smerige spel van de VS, Zweden en Groot-Brittannië, in plaats van Julian Assange op het schild te heffen heeft men hem op een afschuwelijke manier verraden, zoals de pedante hufter en fantast Kuitenbrouwer die zich journalist durft te noemen……

De enorme ploert Kuitenbrouwer had zelfs het gore lef te zeggen dat de video die Assange openbaarde over de moord van VS militairen op burgers en 2 journalisten van Reuters, was gemanipuleerd door Assange……* 

Alleen al het openbaren van die video over de moord op o.a. 2 journalisten ofwel collega’s zou voldoende moeten zijn voor de reguliere westerse media zich als één mens achter Julian Assange te stellen!! Het handelen van de reguliere westerse pers in deze zaak geeft ten overvloede nog eens aan dat deze pers allesbehalve onafhankelijk is….

Het is al een grote schande dat Julian al meer dan 2,5 jaar in eenzame opsluiting zit, een zware vorm van martelen ook wel isolatiefolter genoemd, die een mens geestelijk en lichamelijk helemaal kapot maakt……

Joe Biden heeft net een conferentie geleid over democratie, het is om je dood te lachen……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Zie: ‘Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ Deze potsierlijke kwast
bezit
nog niet een duizendste van het ethisch en plichtsbesef waarmee Assange
zijn werk deed, wat een kwaadaardige gek die Kuitenbrouwer!!

——————————————

Zie ook: ‘Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..‘ Hetzelfde geldt uiteraard voor Groot-Brittannië en de uitlevering van Julian Assange……

Julian Asssange: belangrijkste getuigenis voor uitlevering aan VS en berechting is vals

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ 

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek

Sacharovprijs
voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt
dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen

CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson
De CIA bepaalt voor een groot deel het buitenlandbeleid van de VS,
lullig genoeg geldt dat ook voor het buitenlandbeleid van veel andere
westerse landen, waar men de CIA blindelings gelooft, terwijl met de
leugens van de CIA intussen een heel archief kan worden gevuld!!

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘Reken maar dat dit nog steeds gebeurt. (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny.

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!)

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

De VS heeft de meest agressieve regering

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek‘ Zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over ‘onafhankelijke journalistiek’.

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ (!!!!)

Julian Assange en het instorten van de rechtsorde door de onterechte vervolging van deze gelauwerde journalist

VS heeft ook voor eigen burgers een geheime moordlijst, gebaseerd op metadata, aldus voormalig hoofd NSA en CIA‘ (!!!!)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (!!!!) Een bericht van 1 april 2021, ofwel intussen zit Julian Assange ruim meer dan 2,5 jaar in isolatiefolter…….

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie
‘ Maar wel hypocriet kritiek
hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden
onderzoeksjournalist Julian Assange laat wegrotten in de cel……

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren‘ Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling
vergeleken met Julian Assange….. (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk worden vrijgelaten!(zie ook de links in dat bericht, o.a. naar berichten over Assange en censuur)

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage‘ (16 mei 2019)

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis‘ (als Snowden en Hale is ook Manning een klokkenluider)  

Julian Assange gearresteerd, een flagrante schending van de persvrijheid!


Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek

Assange’s ‘Conspiracy’ to Expose War Crimes Has Already Been Punished

Assange Held at “Britain’s Guantanamo Bay” as UN Urges Fair Trial

The Arrest of Julian Assange is an Existential Threat to Journalism


Julian Assange, valse beschuldigingen, Big Brother en VS steun voor terrorisme


Westerse massamedia lopen aan de leiband van plutocraten, de neoliberale politiek en geheime diensten

Russiagate en Assange: The Guardian wordt nu zelfs door collega’s voor zot uitgemaakt

The Guardian: ondanks een enorme misser (fake news) gaat men door met de valse beschuldigingen t.a.v. Assange……

WikiLeaks belooft The Guardian 1 miljoen dollar als het haar leugens i.z. Assange en Russiagate kan bewijzen…….

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WikiLeaks toont aan dat VS en GB een gezamenlijke gewelddadige en bedrieglijke buitenlandpolitiek voeren

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video

Westerse
bevolkingen worden bespeeld door regeringen, massamedia, grote
bedrijven, financiële instellingen en geheime diensten……

Media tonen ware gezicht door weigering Julian Assange te verdedigen

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschapEn nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..

Eric Prince (oprichter Blackwater en oorlogsmisdadiger) wil oorlog in Afghanistan privatiseren….. (20 augustus 2018)

Volkskrant nepnieuws
weersproken: geen bewijs voor Russische hacks en manipulaties! NSA
klokkenluider gepakt na ‘fout’ van The Intercept……..
‘ (!!!!) (10 juni 2017)

——————————

Hier nog wat meer berichten over Daniel Hale, een klokkenluider die gevangen zit in VS: Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers

Daniel Hale: 4 jaar gevangenisstraf voor het uitvoeren van zijn burgerlijke plicht: ernstige misdaden aan de kaak stellen

VS
rechtszaak tegen klokkenluider Daniel Hale: ondanks het feit dat hij
ook volgens de Biden administratie niemand in gevaar bracht

Daniel Hale: een klokkenluider die 10 jaar gevangenisstraf wacht voor het openbaren van VS drone terreur

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet (!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt‘ (10 februari 2020)

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘Reken maar dat dit nog steeds gebeurt. (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny.

Update op 13 december 2021: vreemd genoeg stond in de kop 14 december waar dit uiteraard 10 december moest zijn, mijn nederige excuus.

Koolmees (D66 minister) wil dat de participatiewet wordt gehandhaafd voor jongeren die recht hebben op bijstand

Vanmorgen op Radio1 (na 8.00 u.) aandacht voor jongeren die in afwachting van een bijstandsuitkering een maand moeten wachten, waarin ze solliciteren, voordat ze een bijstandsuitkering krijgen….. Ik was dom genoeg in de veronderstelling dat deze regel al was afgeschaft vanwege de hoge mate van onrechtvaardigheid, maar ondanks dat D66 hufter Koolmees al vier jaar minister is, is deze regeling nog steeds van kracht…….

D666 opperploert Koolmees

Jongeren die in aanmerking willen komen voor een bijstandsuitkering moeten op zichzelf wonen en dat met een huurmarkt die volkomen naar de kloten is geholpen door de kabinetten Balkenende en Rutte, waardoor huurders nu zelfs 10% meer voor een dak boven het hoofd betalen dan kopers…… (terwijl kopers voor het grootste deel meer inkomen hebben dan huurders, al zeker als het jongeren betreft!!)

Gezien de inkomsten van deze jongeren, voor het grootste deel van amper minimumloon tot dat loon, kunnen ze zich niet veroorloven een maand zonder inkomen te zitten, het is dan ook niet vreemd dat het aantal dakloze jongeren de afgelopen vijftien jaar steeds verder is toegenomen….. 

Verder is het aantal suïcides (en niet het meer dan belachelijke en stigmatiserende zelfmoord!!) onder deze jongeren toegenomen….. (door de Coronacrisis nog verder toegenomen….) 

Het is ronduit een schande dat men zo met jongeren omgaat en dan verwacht men van deze jongeren dat ze zich de rest van hun leven netjes aan de regels houden, terwijl hen in hun jeugd zoveel onrecht is aangedaan!!! (om nog maar te zwijgen over het schandalig lage jeugdminimumloon, een extraatje voor uitbuitende ondernemers…..)

Het hele demissionaire kabinet Rutte 3 is deze zaak aan te rekenen, immers hoe kan je als minister of staatssecretaris op een andere ministerie akkoord gaan met zo’n schandalig onrecht??!!! Dit terwijl de welgestelden hun kinderen belastingvrij honderdduizend euro mogen geven…… En dan durft men te zeggen dat er amper inkomensongelijkheid is in Nederland en er geen klasse onderscheid bestaat….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  

Gelukkig zijn er een aantal gemeenten die deze zaak onrechtvaardig vinden en jongeren wel helpen met een bijstandsuitkering, zodat ze niet onnodig in de financiële problemen raken en hun (huur-) huis kwijtraken. Hoorde op Radio1 dat de minister wenst dat de wet gehandhaafd wordt, ‘logisch toch…??’ 

Het kan nog erger beste bezoeker: mensen die gedwongen worden opgenomen in een psychiatrische instelling raken per direct hun uitkering kwijt, zodat ze bijvoorbeeld na behandeling van een half jaar in die instelling hun huis kwijt zijn…… Je kan wel raden wat er dan gebeurt: deze mensen vallen na korte tijd terug in de psychische aandoening waarvoor ze eerder werden opgenomen…. 

Staatssecretaris en ‘kristenbroeder’ Blokhuis, de gesel van de Antillianen

In de Tweede Kamer moest ChristenUnie onmens Blokhuis, de verantwoordelijke staatssecretaris, zich over deze zaak verantwoorden en ondanks dat dit meer dan schunnige onrecht al jaren aansleept kon deze flapdrol niets anders zeggen dan dat de wet nu eenmaal zo in elkaar zit, daarbij vergeleek hij deze patiënten ook nog eens met gedetineerden, immers ‘die raken ook hun uitkering kwijt als ze gevangen worden gezet…..’ Blokhuis beloofde dat hij e.e.a., zou opnemen met de minister die aanwezig was bij het debat en dat ook hij deze zaak onrechtvaardig vindt, dit debat vond plaats op 18 mei van dit jaar, ofwel Blokhuis was toen al bijna 4 jaar staatssecretaris en heeft in die verstreken jaren geen fluit aan dit onrecht gedaan!!! Hier de link naar dit debat die je lullig genoeg niet als link in de tekst kan invoegen: file:///C:/Users/Jj/AppData/Local/Temp/atssecretaris_van_Volksgezondheid,_Welzijn_en_Sport_over_bijstand_van_psychiatrische_pati%C3%ABnten..pdf (even kopiëren en plakken, zorg wel dat ‘Local’ direct wordt gevolgd door /Temp >> zo krijg je de tekst wel te zien)

Onbegrijpelijk dat dergelijk onrecht maar kan blijven bestaan, terwijl het deel van de bevolking die toeslagen krijgt ongelofelijk moet oppassen zodat ze niet als fraudeurs worden neergezet door de overheid en hun leven in een hel verandert >> zie het kinderopvangtoeslagschandaal…… Overigens heeft het grootste deel van de slachtoffers van dat schandaal nog steeds geen geld gezien om het gedane onrecht nog enigszins terug te draaien, waarbij je niet moet vergeten dat suïcides onder deze groep logischerwijs niet kunnen worden teruggedraaid (ook van toepassing op mensen die door deze zaak een chronische psychische aandoening hebben opgelopen), hetzelfde geldt voor scheidingen door het e.e.a. (waarvan ook eventuele kinderen het slachtoffer zijn…..)….. De slachtoffers die een huis in het bezit hadden, zijn dit voor het grootste deel kwijtgeraakt en ook dat is niet te herstellen…. Nogmaals: ondanks de beloften van VVD aartsleugenaar en premier Rutte en anderen is het grootste deel van de slachtoffers nog steeds niet gecompenseerd voor dit schandaal!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Zie ook: ‘Kabinet Rutte 3 gevallen over schandaal met kinderopvangtoeslag, Rutte 4 volgt zonder dat de slachtoffers zijn geholpen‘ En zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het kinderopvangtoeslagschandaal!!

Zie de pedante aartsleugenaar en thorbetert premier Rutte staan terwijl hij de eed aflegt waarbij hij belooft dat hij de waarheid en niets dan de waarheid naar voren zal brengen….. ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een zootje!!! 

Alweer een nieuw schuldhulpverleningsprogramma dat niets doet aan de oorzaak: veel te hoge huren en belastingdruk

GroenLinks-wethouder Amsterdam gaat bijstandsgerechtigden op de grill leggen

Van Zutphen (ombudsman) >> Bijstand vanaf 21 jaar, voor die leeftijd ‘vindt je werk zat……’‘ Een bericht uit 2016 >> ongelofelijk nog steeds: wat een belachelijk slechte beurt van deze ‘ombudsman…..’

‘Minimumloners’ onder de 30 met 30.000 gestegen sinds 2008

————————————-

Tot
slot nog het volgende: kraken is verboden, terwijl het speculeren met
woonruimte de laatste jaren is uitgebreid naar de huurmarkt, er wordt
zelfs volop reclame voor gemaakt…….. Meer dan schandalig!!! Zie
o.a.: ‘VVD wil rechtsgang van krakers blokkeren, terwijl er nu zelfs met huurhuizen wordt gespeculeerd

4
op de 10 huizen worden door buitenlandse investeerders gekocht, zodat
er nog meer huizen worden onttrokken aan de sociale huurmarkt

Hier nog een bericht met een dikke vette leugen van VVD opperschoft Blok uit 2016: ‘Blok: de woningcorporaties zijn erop vooruit gegaan met de verhuurdersheffing……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Moet je nagaan deze enorme hufter is nu minister van Economische Zaken en Klimaat…. ha! ha! ha! Blok heeft schijt aan de klimaatverandering en de luchtvervuiling!!

40.000 daklozen: Leger des Heils luidt de noodklok‘ En zie de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde.

Berlijn ontruimt oud kraakpand: weer moeten huurders wijken voor een speculant‘ 

Woningcorporaties laat uw menselijk gezicht eindelijk voor één keer zien: bevries de huren!!‘ (ook met aandacht voor ‘scheefwonen’, woningnood en de huizenbubbel)

Van Zutphen (ombudsman) >> Bijstand vanaf 21 jaar, voor die leeftijd ‘vindt je werk zat……’‘ Een bericht uit 2016 >> ongelofelijk nog steeds: wat een belachelijk slechte beurt van deze ‘ombudsman…..’

‘Minimumloners’ onder de 30 met 30.000 gestegen sinds 2008‘ Een bericht uit 2014, ofwel ook dat aantal moet intussen nog hoger liggen…..

Schiphol en KLM verantwoordelijk voor kanker en hartfalen bij platformpersoneel en omwonenden

Vanmorgen werd op Radio1 en BNR het nieuws gebracht dat het tv programma Zembla vanavond met een uitzending komt, waarin wordt geopenbaard dat Schiphol en KLM al 15 jaar op de hoogte zijn van het feit dat het platformpersoneel op Schiphol groot gevaar loopt op kanker en hartfalen…… Eén en ander is het gevolg van het blootstaan aan de uitlaatgassen van vliegtuigen die bovendien grote hoeveelheden van het kankerverwekkende ultrafijnstof bevatten….. (daarnaast komen er ook nog eens grote hoeveelheden stikstof vrij…..)

Schiphol en KLM hebben deze waarschuwing weggestopt in een diepe la, in plaats van actie te ondernemen voor het personeel….. Ook deze zaak is weer een teken dat de top van bedrijven lak heeft aan de gezondheid van de arbeiders, terwijl ze bijvoorbeeld wel eisen dat het personeel zich laat vaccineren tegen COVID-19…..Je zou zelfs kunnen stellen dat zowel de top van Schiphol als die van de KLM verantwoordelijk is voor het ernstig in gevaar brengen van het platformpersoneel, ja zelfs doodslag met voorbedachte rade, wat niet bestaat maar wat we moord noemen >> ofwel een strafrechtelijk onderzoek is meer dan gewenst!!

Je kan wel bedenken hoe de top van Schiphol en KLM denkt over de omwonenden van Schiphol, die in feite ook blootstaan aan deze uitlaatgassen en ultrafijnstof, dat interesseert ze al helemaal niet!! En ook daarvoor zou de top van de KLM en Schiphol strafrechtelijk moeten worden vervolgd!! Hetzelfde geldt uiteraard voor alle politici die in de loop van de jaren lak hebben gehad aan de gezondheid van de omwonenden en die zelfs de regels moedwillig hebben opgerekt, zodat Schiphol kon doorgroeien……

Zag middels een retweet van Dré Oudman, die op zijn beurt een Twitterbericht van Niek van Leeuwen overnam, hoe de NOS op haar site dit bericht bracht en daar lusten de honden geen brood van: men stelt in de kop: ‘Grote zorgen kabinet over Schiphol, aantal vluchten mogelijk fors omlaag’. Terecht is de reactie van Niek van Leeuwen dat men het in de kop al zou moeten opnemen voor mens en natuur…… 

dré oudman Retweeted

 

Niek van Leeuwen

“Leefomgeving mens en natuur bedreigd door groei Schiphol”
Dat zou de juiste kop zijn

“Grote zorgen kabinet over Schiphol, aantal vluchten mogelijk fors omlaag” 

nos.nl

Grote zorgen kabinet over Schiphol, aantal vluchten in gevaar

De
luchthaven moet op korte termijn een natuurvergunning krijgen, maar dat
blijkt juridisch zeer complex te zijn. Juristen waarschuwen dat er
draconische maatregelen nodig zijn.

Te schunnig voor woorden dat de NOS nieuwsredactie hierbij het kabinet als slachtoffer durft neer te zetten, waar de kabinetten Rutte en voorgangers van CDA prutser Balkenende en PvdA oplichter Kok niets anders hebben gedaan dan Schiphol toestemming te verlenen voor uitbreiding en groei van het aantal vluchten……. Daarbij was men zelfs zo onverantwoord om Schiphol toestemming te verlenen tot het vervullen van een hubfunctie voor de KLM, dus vluchten van elders in Europa via Schiphol om te leiden voor grote afstandsvluchten……* Voor het vervullen van die hubfunctie betaalt Schiphol elk geland vliegtuig € 80,00…… Daarmee zijn meermaals de belangen en de gezondheid geschonden van de omwonenden en zoals logischerwijs nu ook blijkt die van het platformpersoneel…… 

Overigens geldt voor de omwonenden in meerdere mate de enorme geluidsoverlast die gepaard gaat met landende en opstijgende vliegtuigen, geluidsoverlast die mensen niet alleen geestelijk ziek kan maken, maar daarmee ook fysiek nog meer kan schaden dan middels luchtvervuiling alleen….. 

Opvallend ook dat in de berichtgeving die ik tegen kwam niet één keer over de omwonenden wordt gesproken, terwijl zelfs in hartje Amsterdam grote hoeveelheden ultrafijnstof worden gevonden, geproduceerd door de vliegtuigen die van en naar Schiphol gaan…..

Hier wat NOS verslaggever Ron Fresen had te melden, let op, niet één keer spreekt hij over de grote gezondheidsproblemen:

Hier liegt Fresen ook nog eens, immers de belangen van Schiphol zijn in het verleden zwaar overdreven zo bleek een paar jaar geleden uit onderzoek!!**

In de rest van het NOS artikel wordt wel gesproken over geluid en overlast maar ook daar geen verwijzing naar de gezondheid van het platformpersoneel en omwonenden…….. Uiterst schandalig is dat men in het artikel schrijft dat de luchthaven belangrijk is voor buitenlandse reizigers, maar niet dat dit alles te maken heeft met mijn opmerking over de hubfunctie van Schiphol, die Schiphol, de KLM en politieke bestuurders willens en wetens hebben geconstrueerd…..

De NOS spreekt in het artikel niet eens over de gezondheidsgevaren voor het platformpersoneel dat NB al vaker tevergeefs aan de bel heeft gehangen bij de leiding van Schiphol……

Ach ja: de NOS zou een onafhankelijke zendgemachtigde zijn, maar is dat al heel lang niet meer, men behartigt liever de belangen van de zittende regering en het bedrijfsleven, die maar al te vaak recht tegen het belang ingaan van de gewone burgers, terwijl de regering onderdeel is van de volksvertegenwoordiging…….

Schande!!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

*  Zie: Schiphol dat voor elk geland vliegtuig € 80,– betaalt, schrijft geheel hypocriet ‘groene obligaties’ uit‘  

** Zie: ‘Schiphol winstgevend en uiterst belangrijk voor de Nederlandse economie? Lees dit!

Schiphol goed voor economie? Heel wat minder dan men je wil doen geloven

————————————

Voorts zie: ‘Air France-KLM
betaalt de top bonussen terwijl gewoon personeel salaris heeft moeten
inleveren of zelfs in grote getale is ontslagen

Nederland trots op de KLM aldus de VPRO: leve de miljarden aan belastinggeld die in dit ‘duurzame bedrijf’ worden gestoken

KLM met een heel grote middelvinger voor het Nederlandse volk

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid 

KLM krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende‘ En dan te bedenken dat de KLM mensen letterlijk doodziek maakt >> wat een gestoord zootje…….

Schiphol mag groeien aldus o.a. Maxim Verhagen (ex-CDA-minister en voorzitter Bouwend NL)

WHO: geluidsoverlast leidt tot vroegtijdige dood >> omwonenden Schiphol verenigt u en klaag de staat aan!‘ (!!!!)

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden

Schiphol
verlaagt tarieven vanwege grote aantal reizigers, dat weer zorgt voor
meer reizigers en het opnieuw verlagen van de tarieven……… ha! ha!
ha! Uh, o ja, gecondoleerd Eindhovenaren……

 

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie‘ (zie ook de links in dat bericht voor meer artikelen over het klimaatakkoord dat geen zoden aan de dijk zet)

Lelystad Airport: 47% van 1.200 inwoners in Gelderland, Overijssel en Flevoland ‘is voor vakantievluchten op Lelystad Airport’‘ (zie ook de links in dat bericht) 

Schiphol vluchten moeten kunnen groeien en Lelystad Airport moet open, juist vanwege de duurzaamheid aldus Elbers (KLM)‘ (ja ja, deze grofgraaiende leugenaar durft wel……) 

Oostvaardersplassen: wel vliegtuigen, geen grote grazers………

Dijsselbloem: Nijhuis, grofgraaier van Schiphol heeft de 9 ton, die hij vorig jaar bij elkaar graaide, meer dan verdiend!!!

Mansveld houdt rekening met het afschieten van grote hoeveelheden ganzen, bij uitbreiding Lelystad ‘Airport…’

Lelystad
Airport: Kees Linse kritisch over uitbreiding van dit vliegveld, maar
vindt het onderzoek naar uitbreiding ‘goed werk…’ ha! ha! ha! ha!

Attje Kuiken voor uitbreiding vliegveld Lelystad……..‘ (Kuiken is Tweede Kamer lid van de PvdA)

Lelystad ‘Airport’ moet tegen de trent in uitbreiden…………..

Lelystad Airport: Hans Alders heeft schijt aan het milieu en de burger 

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins

Als Peter McCullough, internist, cardioloog en epidemioloog, het voor het zeggen had, zou hij de Coronavaccins al in februari dit jaar van de markt hebben gehaald vanwege de grote oversterfte na vaccinatie…..

https://thumbnails.lbry.com/-zg1j7Zquoc

Volgens McCullough treedt in 50% van de gevallen de dood in binnen 48 uur na vaccinatie en 80% binnen een week….. In Scandinavië wees onderzoek uit dat 40% van de Coronadoden in verzorgingstehuizen direct zijn te linken aan vaccinatie…… Hierbij moet niet vergeten worden dat men met grote haast heeft gesteld dat het grote aantal doden onder ouderen te danken is aan onderliggende klachten (ook ons bijwerkingencentrum Lareb heeft dat gedaan bij monde van grofgraaier en ex-SP politicus Agnes Kant). En ja bijna iedereen die 70 plus is heeft onderliggende klachten die stijgen naarmate de leeftijd toeneemt, niet alleen in het aantal chronische klachten, maar ook in de ernst van die aandoeningen, met andere woorden: men wijst na overlijden van deze gevaccineerden ouderen naar de onderliggende klachten als oorzaak van overlijden…… Moet je nagaan: bij het uitbreken van de Coronacrisis stelde men dat een groot aantal ouderen was overleden aan het virus, terwijl ook toen onderliggende klachten de reden van overlijden kan zijn geweest….. ‘Kan zijn geweest’ daar men deze mensen niet heeft gecontroleerd op het werkelijk hebben van COVID-19…….

Volgens McCullough gaat het nu al zover dat men na onderzoek op overlijden meldt dat doden zijn gestorven aan klachten die zijn veroorzaakt door het vaccin…… 

McCullough zegt voorts dat het zo is dat na 50 sterfgevallen een vaccin uit de markt wordt gehaald, terwijl bij een vergelijkbaar instituut in de VS als ons bijwerkingencentrum Lareb, t.w. VAERS, 18.000 doden zijn gemeld die overleden na vaccinatie, echter de top van de Centers for Disease Conrol and Prevention (CDC) stelt doodleuk dat deze overlijdens niets te maken hebben met de vaccinatie….. 

McCullough gelooft hier niets van en voegt daaraan toe dat er nu eigenlijk van mensen wordt gevraag om hun leven op te geven (als ze zich maar laten vaccineren…..) Het sterftecijfer is ontolereerbaar hoog, waarbij hij de 18.000 bij VAERS gemelde gevallen een onderrapportage noemt met een factor vijf, ofwel het werkelijke aantal sterfgevallen zou vijf maal zo hoog zijn en rond de 90.000 liggen!! En nogmaals, het gaat er dan niet om dit aan een percentage te hangen op het totale aantal ‘zieken’*, een truc die iets te vaak is misbruikt vanaf het begin van de Coronacrisis…… Bij de ontwikkeling van een vaccin, zou dit verwachte aantal doden genoeg zijn om ermee te stoppen, maar ja de testperiode voor een normaal vaccin duurt gemiddeld dan ook 7 jaar, waarbij deze kan oplopen tot zelfs 10 jaar……

Er zijn 11.000 gevallen gemeld van pericarditis na vaccinatie, een ontsteking van het hartzakje, terwijl 1 geval van deze ziekte al voldoende zou moeten zijn om te stoppen met vaccinaties, zo stelt McCullough……. Ook de uitlating dat het om een milde vorm van pericarditis gaat is volgens McCullough onzin, zeker gezien het grote aantal ziekenhuisopnamen van (jonge) mensen met deze aandoening…. Ook hier zegt McCullough dat er sprake is van een onderrapportage met een factor 5…..

Nog een ‘leuke wetenswaardigheid’: internist McCullough stelt dat artsen, ziekenhuizen en beleidsmakers neutraal moeten zijn volgens de Code van Neurenberg (Neurenbergcode), waarmee het promoten van vaccins een schending van die code zou zijn……

In België heeft Gezondheid en Wetenschap geoordeeld dat de Code van Neurenberg niets te maken heeft met de vaccinatiecampagne:

Bewering

De
coronavaccinatie is uitgebreid getest en goedgekeurd, en niet
verplicht. Toch beweren vaccin-kritische stemmen dat de vaccins
experimenteel zijn, en de bevolking er geen expliciete toestemming voor
heeft gegeven. De vaccinatiecampagne zou daarom een wetenschappelijk
experiment zijn, in strijd met de Neurenbergcode. Dat is een reeks
principes voor ethisch onderzoek bij mensen en dieren. Maar de
vergelijking tussen de Neurenbergcode en de coronavaccinatie gaat niet
op.

De Neurenbergcode is voortgekomen uit een strafproces tegen
nazi-Duitsland. De code is enkel van toepassing op medische
experimenten. Omdat de vaccinatiecampagne geen experiment is, is de code
hier helemaal niet op zijn plaats. De gebruikte coronavaccins werden
goedgekeurd na degelijke klinische studies. Bovendien is het moreel
verwerpelijk om de vaccinatiecampagne te vergelijken met een van de
donkerste episodes uit onze geschiedenis.

Op verschillende vaccin-kritische platformen in binnen- en buitenland
en op sociale media circuleren sceptische berichten over het
vaccinatiebeleid. Daarin wordt aangegeven wordt dat de
verantwoordelijken zich binnenkort zullen moeten verantwoorden voor het
gerecht. Soms is er zelfs sprake van het Internationaal Strafhof van Den
Haag (1).

Waarom? De vaccinatiecampagne zou een misdaad tegen de
mensheid zijn. Mensen zouden zonder toestemming deelnemen aan een
medisch experiment, wat in strijd is met de Neurenbergcode. Deze code omvat een aantal ethische principes om proefpersonen van medische experimenten te beschermen. Ook de invoering van de vaccinatiepaspoorten zou in strijd zijn met deze code.

Gezondheid en Wetenschap durft glashard te beweren dat de Coronavaccinatie uitgebreid is getest en goedgekeurd, waaraan het toevoegt dat deze vaccinatie niet verplicht is…. Om met dat laatste te beginnen: hoe kan je met droge ogen nog beweren dat de vaccinatie niet verplicht is, terwijl ongevaccineerden meer en meer uit het maatschappelijk leven worden geweerd, ofwel in feite worden deze mensen gechanteerd, waarbij je wel degelijk van dwang kan spreken, zeker als je bedenkt dat o.a. meer en meer bedrijven vaccinatie van werknemers eisen…. Trouwens uitsluiting van het maatschappelijk leven vormt ook al een vorm van dwang, zie jongeren die net aan het leven beginnen en daar groot belang bij hebben gezien de rest van hun leven, voor jongeren is het maatschappelijk leven veel belangrijker dan voor oudere generaties…. Niet voor niets ook de fikse toename (internationaal) van psychische klachten bij jongeren en zelfs al bij kinderen….. 

Dat men de vaccins uitgebreid heeft getest is zonder meer een leugen, neem het al eerder genoemde testtraject van vaccins dat gemiddeld 7 jaar duurt, hoe kan je dan beweren dat het Coronavaccin ‘uitgebreid is getest’, terwijl de vaccins voor het grootste deel binnen een jaar na aanvang van de productie en testperiode op de markt zijn gebracht…… Niet voor niets heeft de CEO van Pfizer, Bourla gesteld dat de bevolking van Israël een goede testgroep is voor het vaccin, gezien de hoge vaccinatiegraad in dat van Palestijnen gestolen land (met het Pfizer vaccin)…. Ofwel Bourla stelde hier dat deze bevolking in feite fungeert als proefdier voor het vaccin** >> hoe duidelijk wil je het hebben dat het vaccin nog steeds experimenteel is??!!! 

Bovendien hebben de grote farmaceuten die de vaccins maken, van de regeringen in de landen waar hun vaccin wordt ingezet, geëist dat ze niet aansprakelijk mogen worden gesteld voor bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn; ofwel deze farmaceuten zijn zelf niet overtuigd dat hun vaccins geen ernstige bijwerkingen kunnen hebben en gezien het enorme aantal (ook ernstige) bijwerkingen hebben ze dat niet voor niets gedaan…..

Schande dat Gezondheid en Wetenschap durft te stellen dat het een schandaal is om de vaccinatie te vergelijken met de donkerste periode uit de menselijke geschiedenis >> nazi-Duitsland voor en tijdens WOII (wat overigens maar de vraag is, zie de grootste genocide ooit, die in de 3 Amerika’s….)…. Internationale wet- en regelgeving over het testen van geneesmiddelen werden nu eenmaal pas ingevoerd na de Tweede Wereldoorlog (WOII) en dan durft Gezondheid en Wetenschap te stellen dat Coronavaccins pas werden goedgekeurd na ‘degelijke klinische studies’ terwijl deze klinische studies nooit eerder zo belachelijk en onverantwoord kort waren als juist voor de Coronavaccins……

Wel weer mooi te zien dat Gezondheid en Wetenschap in feite toegeeft waar het aan schort met de laatste aangehaalde alinea (vet gemaakte tekst is van Gezondheid en Wetenschap):

Waarom? De vaccinatiecampagne zou een misdaad tegen de
mensheid zijn. Mensen zouden zonder toestemming deelnemen aan een
medisch experiment, wat in strijd is met de Neurenbergcode. Deze code omvat een aantal ethische principes om proefpersonen van medische experimenten te beschermen. Ook de invoering van de vaccinatiepaspoorten zou in strijd zijn met de Neurenbergcode…….
ha! ha! ha! ha! ha! Inderdaad en laat dat ‘zou’ en ‘zouden’ maar zitten. De gevaccineerden zijn bijkans gehersenspoeld met de idee dat de vaccins veilig zijn, terwijl je dat uiteindelijk pas over 10 jaar kan concluderen……. En ja: de invoering van een Coronapaspoort is inderdaad in strijd met de Code van Neurenberg, immers dat is de ultieme dwang naar vaccinatie, althans als je wilt deelnemen aan het volledige maatschappelijk leven, als je met vakantie wilt gaan en wereldwijd voor steeds meer mensen die alleen nog mogen werken als ze gevaccineerd zijn….. In Oostenrijk (en straks in Duitsland) moet je je zelfs verplicht laten vaccineren en als het aantal ‘positief getesten’ verder oploopt in ons land zal dat waarschijnlijk ook ons te wachten staan….. 

Update op 12 december 2021: zie de reactie van Anoniem onder dit bericht!! Laatste update op 13 maart 2022.

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

mccullough

Foto: The U.S. Army CC BY 2.0

‘Huiveringwekkend interview’: Internist Peter McCullough legt uit hoe gevaarlijk de vaccins werkelijk zijn

Als de Amerikaanse internist, cardioloog en epidemioloog Peter
McCullough het voor het zeggen had gehad, waren de coronavaccins al in
februari van de markt zijn gehaald vanwege oversterfte.

Hij zei in gesprek met
Bret Weinstein van de DarkHorse Podcast dat 50 procent van de
sterfgevallen optreedt binnen 48 uur na vaccinatie en 80 procent binnen
een week. In Scandinavië is onderzoek gedaan in verzorgingstehuizen
waaruit blijkt dat minstens 40 procent van de overlijdens rechtstreeks
gelinkt kan worden aan de vaccins, aldus McCullough.

Vanaf 15:31:

(Mocht deze video, zoals zoveel andere over COVID-19 worden gecensureerd door YouTube, klik dan op deze link naar het originele bericht, waar de video via een andere bron is te bekijken)

Daar geloof ik niks van

We zien nu zelfs overlijdensberichten waarin staat dat mensen zijn
gestorven aan de gevolgen van aandoeningen die zijn veroorzaakt door het
vaccin, voegde hij toe.

Normaal gesproken wordt een vaccin na 50 sterfgevallen van de markt
gehaald. Bij het VAERS, de Amerikaanse tegenhanger van het Lareb, zijn
inmiddels zo’n 20.000 sterfgevallen na coronavaccinatie gemeld, maar
volgens het Amerikaanse CDC hebben deze overlijdens niets te maken met
de prik.

“Dat geloof ik niks van,” zei McCullough. “Er wordt nu eigenlijk van
mensen gevraagd om hun leven op te geven. Het sterftecijfer is
onacceptabel hoog.” Bij VAERS zijn 18.000 sterfgevallen geregistreerd.
Het aantal wordt met een factor vijf ondergerapporteerd. Vijf keer
18.000 is 90.000. “En dat is een conservatieve schatting. Het
daadwerkelijke aantal kan hoger liggen.”

Code van Neurenberg

McCullough wees erop dat het aantal prikafspraken in april begon te
kelderen toen er informatie naar buiten kwam over dodelijke
bijwerkingen.

De internist zei verder dat artsen, ziekenhuizen en beleidsmakers
neutraal moeten zijn. “Als ik de vaccins had gepromoot, zou ik de Code
van Neurenberg hebben geschonden.”

Tweede Kamerlid Pepijn van Houwelingen zegt: “Als u vijf minuten over
heeft, kijk dan dit huiveringwekkende interview van Bret Weinstein met
een Amerikaanse internist, cardioloog en epidemioloog.”

================================

*  ‘Zieken’ met grote regelmaat wordt over besmette (voor een fiks deel als ziek aangemerkte) personen gesproken als men het in feite over positief geteste personen heeft…… Waarbij niet vergeten moet worden dat de PCR test, de beste test die er zou zijn (maar waar men in de VS vanaf wil), terwijl deze test bewezen minstens 60% vals positieven geeft…… Zie daarvoor o.a. ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

———————————  

** Zie:  Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

—————————-

Zie voorts: ‘Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19: medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende:

 Image

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer, de eerste vind je hierboven ook als noot (*):  Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

China: Olympische Winterspelen onderwerp voor boycot vanwege ‘mensenrechtenschendingen……’

Het kan je niet ontgaan zijn dat de laatste weken steeds vaker wordt opgeroepen tot een boycot van de Olympische Winterspelen die plaatsvinden in China van 4 tot 20 februari komend jaar, waarbij men met smerige leugens China demoniseert……

Het demoniseren van China begon met ‘de verdwijning’ van een vrouwelijke tennisser, waarop de Ínternational Tennis Federation (ITF) besloot geen toernooien meer te organiseren in China, ondanks dat men niet weet wat er werkelijk aan de hand is en de tennisser meermaals in het openbaar is gezien en gefotografeerd…. (terwijl men stelt dat ze gevangen zou zitten…..)

Vergelijk dat eens met het WK Voetbal in Qatar, waar men in februari van dit jaar al 6.500 doden telde: in feite slaven die onder onmenselijke omstandigheden veel te lange dagen en weken moeten maken bij het bouwen aan stadions, waardoor velen van hen van uitputting en hitte zijn overleden, deze mensen kunnen zelfs niet beslissen terug naar huis te gaan, daar de aannemers hun paspoorten in beslag hebben genomen…… Een groot deel van deze slaven heeft zelfs maandenlang geen betaling ontvangen…… Reken maar dat die in feite 6.500 moorden intussen flink zijn overtroffen……. Ondanks dat gaat dit WK ‘gewoon’ door…….

Foreign construction workers queue for buses back to their accommodation camp in Doha. Photograph: STR/EPA (foto uit 2017, benieuwd hoeveel van deze arbeiders nog leven…) Foto uit The Guardian bij het artikel: ‘‘We’re cheated, first in India, then in Qatar’: how World Cup workers are deceived

Afgelopen weekend werden de formule 1 races in Saoedi-Arabië gehouden, een land dat hoofdverantwoordelijk is voor de genocide op sjiieten in Jemen, geen hond die daarom een boycot eiste….. Saoedi-Arabië waar men nog steeds vrouwen stenigt en waar men in het openbaar mensen onthoofdt…… 

Ik word letterlijk schijtziek van zoveel hypocrisie, gistermorgen nog eens verwoord door D666 oplichter Sjoerd Sjoerdsma op Radio1 (rond 8.40 u.). Deze plork, lid van de D66 Tweede Kamerfractie wil een boycot van de Winterspelen in China, dit vanwege de genocide op de Oeigoeren, een verhaal dat door de geheime diensten van de VS de wereld is ingeholpen, maar dat meermaals als flauwekul is doorgeprikt….. Voorts meldde Sjoerdsma dat China ook op andere gebieden de mensenrechten schendt, waarbij hij ook nog een kapitale fout maakte door in plaats van China te noemen, hij Nederland noemde als schender van mensenrechten…. (ha! ha! ha!) Lullig genoeg heeft Sjoerdsma met deze uitlating een punt gemaakt, immers door steun aan landen als Saoedi-Arabië, de VS en ga nog maar even door maakt ook Nederland zich schuldig aan het schenden van mensenrechten…… (zo nog meer over deze zaak met betrekking tot uitlatingen van D66 hufter Sjoerdsma)

Kijk Sjoerdsma heeft geen probleem met de enorme mensenrechtenschendingen in de VS, laat staan dat hij daarvoor een boycot van dat land eist, het feit dat de VS bijvoorbeeld 80.000 mensen in isolatiefolter houdt is geen punt voor deze praatjesmaker…….. (isolatiefolter is één van de ernstigste vormen van marteling, die mensen helemaal kapot maakt…..) Waar is het protest van deze D66 hufter over het in isolatiefolter houden van Julian Assange, nooit enig protest hierover gehoord van deze uiterst hypocriete plork…… Voorts zijn er in de VS nog schendingen van het recht om te mogen stemmen voor miljoenen mensen die behoren tot de arme gekleurde onderlaag in die zogenaamde democratie…… De gevangenissen in de VS zitten onevenredig vol met gekleurden en ook dat is voor Sjoerdsma geen reden om een boycot of sancties tegen de VS te eisen…..

Sjoerdsma maakte nog een paar heel vette fouten, volgens hem moet Nederland stoppen met het exporteren van technologie naar China voor gezichtsherkenning en andere zaken om de burgers daar in de gaten te houden….. ha! ha! ha! ha! ha! Hé Sjoerdsma het is juist China dat deze technologie ontwikkelt!! (ofwel China zou zichzelf moeten sanctioneren; wat een gek……)

Zelfs met D66 in het kabinet Rutte 3 was dit voor Sjoerdsma geen reden om een boycot van Saoedi-Arabië te eisen, nee Nederland leverde zelfs wapenonderdelen aan dat reli-fascistische land, wapenonderdelen, daar die niet onder de wapenboycot vallen tegen dat land………

Sjoerdsma moet voorts weten dat ook Nederlandse bedrijven gebruik maken van de slaven in Qatar, maar dat deert deze kwezel blijkbaar niet, ach 6.500 doden uit landen als Bangladesh, het zal Sjoerdsma aan de vieze reet roesten…….. In feite zijn deze 6.500 slaven in Qatar vermoord en Nederland en bedrijven uit ons land helpen dus niet alleen bij het schenden van mensenrechten, maar ook bij massamoord….. Hé Sjoerdsma, tijd voor een pleidooi in het buitenland om Nederland sancties op te leggen >> mafketel!!

Verder gisteren op Radio1 in Standpunt NL een stelling tegen de Chinese Winterspelen, waar men pleitte voor een diplomatieke boycot van de winterspelen…. Hier liet presentator Plag weten dat de discussie over het WK voetbal in Qatar toch ook al heel lang loopt, alsof dat een bewijs is dat het WK in Qatar wordt geboycot, laat staan dat deze virtuele niet bestaande boycot  een reden zou zijn om de winterspelen in China te boycotten….. (Ajax en PSV trainen zelfs af en aan in Qatar, niemand die zich daar druk om maakt; zie daarvoor de links onder dit bericht over het WK voetbal….) Er is inderdaad veel gesproken over de vreselijke toestanden in Qatar, maar geen land dat dit WK boycot……

Het westen verandert langzaam maar zeker in een hypocriete politiestaat, uit op oorlog met China en Rusland, waar men het liefst alle kritische stemmen zou censureren, wat dan ook meer en meer gebeurt, zelfs in ons land……. (met hulp van de reguliere media….)

Zie ook: ‘Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

NAVO onder leiding van de VS op oorlogspad tegen Rusland: de weg naar WOIII…..

Biden zet een verdere stap richting oorlog met China ofwel naar WOIII‘ Onder andere over de ‘democratische top’ die Biden heeft belegd, terwijl zijn eigen land al zo goed als niets meer te maken heeft met democratie………

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Bang voor een meteoor? De kans op een nucleaire oorlog is oneindig veel groter

China en de VS gelijkelijk bekritiseren is totaal onzinnig

VS
ministerie van defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur:
wordt verdedigd door het westen, terwijl men Rusland en China
demoniseert

Oorlogspropaganda tegen China loopt de spuigaten uit in Australië

Westerse oorlogshitserij tegen China over Taiwan: in de VS is 52% van de bevolking voor oorlog…..‘ Voor het overgrote deel gehersenspoelde burgers, verantwoordelijk daarvoor: de geheime diensten van de VS, westerse politici en de reguliere westerse media…….

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China‘ (ook AUKUS komt aan bod in dit bericht)

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III‘ (o.a. over AUKUS)

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren‘ en zie voorts:

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering

BBC met anti-Chinese propaganda over de ontwikkelingshulp die China biedt met de Zijderoute

NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland

VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat 

Sjoerd Sjoerdsma
(D66) heeft bewijzen voor vuil spel van SP en Russen, presenteren kan
hij ze niet……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ Moet je nagaan wat een gek!! (en zie de links in dat bericht)

Sjoerd Sjoerdsma (D66) gelooft nog steeds in de belofte van Rutte, dat hij zal zorgen, dat de schuldigen voor het neerstorten van MH17 voor de rechter gesleept zullen worden. Sjoerdsma gelooft overigens ook nog steeds in sinterklaas……

——————————

Wat betreft het WK Voetbal 2022 in Qatar zie o.a.: ‘Ajax en PSV hebben lak aan bloedige slavernij in Qatar: WK Voetbal 2022

Amnesty International vindt een boycot van het WK in Qatar niet nodig!!‘ Amnesty International, hoe is het gvd mogelijk??!!!

Revealed: 6,500 migrant workers have died in Qatar as it gears up for World Cup

“How Can We Work Without Wages?”‘ (Human Rights Watch)

WK 2022 in Qatar: duizenden doden voor een voetbaltoernooi‘ (ook met aandacht voor Nederlandse bouwbedrijven die daar gebruik maakten van slavenarbeid…..)

FIFA wil macht spelersmakelaars aanpakken

FIFA macht over rechtspraak >> klasse justitie terug van nooit weggeweest!!

WK voetbal beschermd door speciale troepen, ingehuurd door de FIFA……… 

WK voetbal 2022 in Qatar niet in de zomer

Voetbal: subsidie en ‘sponsoren’ 

——————————

Voorts zie: Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers

Daniel Hale: 4 jaar gevangenisstraf voor het uitvoeren van zijn burgerlijke plicht: ernstige misdaden aan de kaak stellen

VS
rechtszaak tegen klokkenluider Daniel Hale: ondanks het feit dat hij
ook volgens de Biden administratie niemand in gevaar bracht

Daniel Hale: een klokkenluider die 10 jaar gevangenisstraf wacht voor het openbaren van VS drone terreur

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet (!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………
Zie wat dat betreft ook:

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘Reken maar dat dit nog steeds gebeurt. (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny. En zie:

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!) En zie voorts:

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt‘ (10 februari 2020)

De VS heeft de meest agressieve regering

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek‘ Zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over ‘onafhankelijke journalistiek’.

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ (!!!!)

Julian Assange en het instorten van de rechtsorde door de onterechte vervolging van deze gelauwerde journalist

VS heeft ook voor eigen burgers een geheime moordlijst, gebaseerd op metadata, aldus voormalig hoofd NSA en CIA‘ (!!!!)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (!!!!) Een bericht van 1 april 2021, ofwel intussen zit Julian Assange ruim meer dan 2,5 jaar in isolatiefolter…….

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie
‘ Maar wel hypocriet kritiek
hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden
onderzoeksjournalist Julian Assange laat wegrotten in de cel……

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren‘ Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling
vergeleken met Julian Assange….. (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk worden vrijgelaten!(zie ook de links in dat bericht, o.a. naar berichten over Assange en censuur)

Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ Deze potsierlijke kwast
bezit
nog niet een duizendste van het ethisch en plichtsbesef waarmee Assange
zijn werk deed, wat een kwaadaardige gek die Kuitenbrouwer!!

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage‘ (16 mei 2019)

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis‘ (als Snowden en Hale is ook Manning een klokkenluider)  

Julian Assange gearresteerd, een flagrante schending van de persvrijheid!


Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek

Assange’s ‘Conspiracy’ to Expose War Crimes Has Already Been Punished

Assange Held at “Britain’s Guantanamo Bay” as UN Urges Fair Trial

The Arrest of Julian Assange is an Existential Threat to Journalism


Julian Assange, valse beschuldigingen, Big Brother en VS steun voor terrorisme


Westerse massamedia lopen aan de leiband van plutocraten, de neoliberale politiek en geheime diensten

Russiagate en Assange: The Guardian wordt nu zelfs door collega’s voor zot uitgemaakt

The Guardian: ondanks een enorme misser (fake news) gaat men door met de valse beschuldigingen t.a.v. Assange……

WikiLeaks belooft The Guardian 1 miljoen dollar als het haar leugens i.z. Assange en Russiagate kan bewijzen…….

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WikiLeaks toont aan dat VS en GB een gezamenlijke gewelddadige en bedrieglijke buitenlandpolitiek voeren

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video

Westerse
bevolkingen worden bespeeld door regeringen, massamedia, grote
bedrijven, financiële instellingen en geheime diensten……

Media tonen ware gezicht door weigering Julian Assange te verdedigen

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschapEn nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..

Eric Prince (oprichter Blackwater en oorlogsmisdadiger) wil oorlog in Afghanistan privatiseren….. (20 augustus 2018)

Volkskrant nepnieuws
weersproken: geen bewijs voor Russische hacks en manipulaties! NSA
klokkenluider gepakt na ‘fout’ van The Intercept……..
‘ (!!!!) (10 juni 2017)