Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah

Vanmiddag in het BBC World Service radionieuws van 14.30 u. het bericht over de gevechten in Beiroet, zoals die daar eerder al werden gerapporteerd. Een correspondent van de BBC stelde doodleuk dat Hezbollah* de boosdoener was, ‘immers deze groep had opgeroepen tot een demonstratie’ tegen de rechter die onderzoek doet naar de enorme ontploffingen in de haven van Beiroet op 4 augustus 2020….. Onderoeksrechter Tarek Bitar onderzoekt alleen de rol van de verantwoordelijke autoriteiten die de hoeveelheid nitraat in de haven van Beiroet hebben laten liggen, terwijl de vraag vooral moet gaan over wie er verantwoordelijk is voor de eerste ontploffing die de boel in gang zette……

Meerdere getuigen van de ontploffingen in 2020 spreken over een straaljager die vanuit het westen op Beiroet aanvloog en een raket afschoot op de haven van Beiroet….. Keer op keer gebruikt Israël deze tactiek om in Syrië doelen van het Syrische leger, Hezbollah en andere aan Iran gelieerde groepen te bombarderen, de tactiek om zonder toestemming het Libanese luchtruim te schenden en zo het Syrische luchtruim in te vliegen en daar terreur uit te oefenen…. 

Volgens zeggen zou Hezbollah een wapenopslag hebben gehad in de haven van Beiroet, niet vreemd dus dat een Israëlische jager daar een raket op af zou hebben geschoten, met de vreselijke gevolgen van dien: 218 doden, meer dan 7.000 (zwaar) gewonden en 300.000 mensen van wie het huis werd vernield, terwijl grote delen van Beiroet in puin lagen (en deels nog liggen….)….. 

Israël heeft er overigens nooit moeite mee gehad om doelen in Libanon te bombarderen, dat was al het geval voor de massamoorden waarvoor Israël hoofdverantwoordelijk was in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in 1982 (plus die in de aangrenzende wijk Sabra >> Beiroet) en ook daarna heeft Israël keer op keer getoond daar geen probleem mee te hebben…… (de hoofdverantwoordelijke voor de massamoorden was de psychopathische oorlogsmisdadiger Sharon)

Terug naar de gebeurtenissen in Beiroet: Hezbollah was niet de groep die begon met schieten, nee sluipschutters namen vde demonstranten waaronder Hezbollah leden onder vuur, een demonstratie waaraan ook de sjiitische groep Amal deelnam….. Het is vrijwel zeker dat deze sluipschutters tot één van de christelijke milities behoren (militie? terreurgroep!!)…… Echter dat is niet het nieuws dat de zogenaamd onafhankelijke BBC wenst te brengen, vandaar dat er weer naar moslims wordt gewezen, hoe belachelijk en totaal ongeloofwaardig die beschuldiging ook is (in het nieuws van 15.00 u. werd die beschuldiging dan ook niet herhaald…)…… Na het BBC nieuws van 15.00 u.had men freelance journalist Abby Cheeseman aan de telefoon en deze trut vond het wel kies om keer op keer te grinniken, alsof het om een mislukt jetset feest ging….. Ongelofelijk!!!  

Hier een video van Al Jazeera over het schieten op demonstranten, echter vergeet niet dat Al Jazeera geen ‘fan’ is van sjiieten, terwijl de demonstratie werd georganiseerd door Hezbollah en Amal, beiden sjiitische groeperingen…….

Daarover gesproken: totaal belachelijk dat men Hezbollah aanwijst als groep die geen onderzoek wenst naar wat er 4 augustus vorig jaar gebeurde, een uiterst smerige leugen!! Hezbollah wil wel degelijk een onderzoek waarbij vooral de dader moet worden gevonden en gestraft….. (wat wellicht nooit zal gebeuren….)

Bij het schieten op demonstranten kwamen 6 mensen om het leven en raakten 11 mensen gewond………..

* Hezbollah wordt in het westen altijd aangeduid als terreurgroep, terwijl deze groep zich vooral bezig houdt met sociale ondersteuning van meerdere islamitische bevolkingsgroepen en ja deze groep heeft zich meermaals tegen de fascistische apartheidsstaat Israël gekeerd en als er nu één land in het Midden-Oosten (naast Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten) een terreurstaat genoemd kan worden is het Israël wel…… (waar ook de VS aan toegevoegd moet worden, ook al ligt dat land duizenden kilometers ver weg)

Voor meer berichten over Libanon, Beiroet (ook voor de vreselijke gebeurtenissen op 4 augustus 2020), Sabra en Shatila, Palestijnen en/of Israël, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

(On
the top right hand side of this page
you can choose for a translation in the language of your choice,
first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own
language [the Google translation is first in Dutch, a language most
people don’t understand, while on the other hand most people
recognize there language translated in English]
)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

Duizenden docenten en ander personeel van scholen zijn in het pak genaaid door hun vakbond en de stad New York (NY). Het gaat hier om mensen die niet zijn gevaccineerd vanwege religieuze of ‘medisch kritische’ redenen, zoals het feit dat ze zich niet wensen in te laten enten met een vaccin dat alleen een voorlopige toelating heeft, anders gezegd die laatste groep wenst zich niet als proefkonijn te laten gebruiken en daar valt weinig of niets tegen in te brengen, hoe men ook zegt dat het vaccin veilig is….

Het vaccin zou veilig zijn terwijl de makers bij de landen waar hun vaccin wordt ingezet hebben geëist dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn, waar die regeringen, ook de onze, mee akkoord zijn gegaan….. Kortom de makers van de vaccins vertrouwen hun eigen product (voorlopig nog) niet……

Het personeel in dit bericht heeft met instemming van hun vakbond te maken voor het volgende: ze kunnen alleen aanspraak maken op een jaar lang gezondheidsrechten, als ze hun recht opgeven om de stad gerechtelijk te vervolgen vanwege het vaccin mandaat (de verplichting om je te laten vaccineren)…..  

De grootste vakbond in deze, de United Federation of Teachers (UFT), spreekt van een groot succes daar de stad NY heeft moeten erkennen dat er personeel is dat ofwel op religieuze dan wel medische gronden deze vaccinatie weigeren. Daarbij heeft dit personeel recht op een jaar lang onbetaald verlof (wie kan zich dat permitteren met een salaris van een onderwijzer??), wel houden ze dan recht op een ziektekostenverzekering. Dit nog naast het vrijwillig ontslag mogen nemen, waarbij de niet uitgekeerde ziektedagen worden uitbetaald….. (een paar dagen per jaar….)

Echter de verklaring voor de pers van de UFT van 10 september jl. heeft een bepaling weggelaten dat de medische rechten alleen van kracht blijven na 30 november a.s. als het personeel een verklaring heeft getekend waarin men aangeeft de stad niet te zullen vervolgen als men wordt ontslagen…… In die persverklaring is wel een link opgenomen naar dit gegeven in de overeenkomst die werd gesloten met de UFT, echter het personeel werd pas op de hoogte gebracht van e.e.a. een week voordat deze zaak van kracht zou worden, waarmee het voor de meerderheid onmogelijk was om goed juridisch advies in te winnen voor dat tijdstip….

Ongelofelijk dat men zo mag omgaan met mensen die op voor hen legitieme redenen niet ingeënt wensen te worden….. Overigens gaat het in een deel van Europa dezelfde kant op, zo heeft men in Duitsland besloten dat ongevaccineerden geen recht kunnen doen gelden op doorbetaling als ze positief worden getest op het Coronavirus (wat niet wil zeggen dat ze het virus daadwerkelijk onder de leden hebben) en in quarantaine moeten dan wel als ze daadwerkelijk ziek worden van het virus…. 

Dan te bedenken dat het niet uitmaakt of je wel dan niet gevaccineerd bent, immers gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn dan ongevaccineerden, terwijl gevaccineerden voor een fiks deel niet eens zullen merken dat ze het virus onder de leden hebben….. ‘Leuk weetje’ voor patiënten in ziekenhuizen en de bewoners van verzorgingstehuizen waar het personeel gevaccineerd is……

Het voorgaande terwijl de EU heeft verboden dat lidstaten ongevaccineerden discrimineren….. Men heeft dan wel een grote bek over Polen dat haar recht boven dat van de EU stelt, maar in feite zijn andere lidstaten al evenzeer in overtreding als ze mensen verplichten zich te laten inenten en daar discriminerende regels aan vastplakken voor weigeraars…… (naast Duitsland bijvoorbeeld ook Frankrijk en Griekenland)

Lees het volgende artikel van de rechtse Epoch Times
en zie hoe de stad NY elke schuld afwijst en de UFT aansprakelijk stelt
voor e.e.a., terwijl de stad NY uiteraard ook een hele berg boter op de kop heeft.

Toevoeging kort na plaatsing toegevoegd: benieuwd hoe de scholen in New York moeten draaien als er zoveel docenten in feite op de stoep worden gezet…….

(On
the top right hand side of this page
you can choose for a translation in the language of your choice,
first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own
language [the Google translation is first in Dutch, a language most
people don’t understand, while on the other hand most people
recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Teachers and others protesting against vaccination mandates in front of the Department of Education building in Brooklyn, New York City, on Oct. 4, 2021. (Petr Svab/The Epoch Times)Teachers
and others protesting against vaccination mandates in front of the
Department of Education building in Brooklyn, New York City, on Oct. 4,
2021. (Petr Svab/The Epoch Times)


NY News

NYC’s Unvaccinated Teachers Need to Waive Right to Sue for 1 Year of Health Benefits

By Petr Svab

October 11, 2021
Updated: October 11, 2021

Aside from being put on unpaid leave, New York City teachers
who’ve declined to get the COVID-19 vaccine won’t be allowed to keep
their health benefits for another year unless they give up their right
to sue the city over its vaccine mandate.

This condition was the result of an arbitration invoked by the city’s largest teachers union, the United Federation of Teachers
(UFT). The union touted the arbitration verdict as a victory that
forced the city to acknowledge medical and religious exemptions to the
vaccination. It also allowed the teachers to take a year of unpaid leave
with continued health care coverage or voluntarily resign with unused
sick days paid out and a year of continued health insurance.

But the UFT Sept. 10 press release
on the issue left out the caveat that the health benefits would only
continue beyond Nov. 30 for those who sign waivers preventing them from
suing the city for getting fired. It did include a link to the
arbitration verdict that, on page 17, states the waiver requirement. But
several teachers told The Epoch Times the DOE only explicitly told them
about the condition about a week ago, right before the mandate went
into effect.

Based on last week’s data, several thousand teachers and other school workers remain unvaccinated.

An official with the city’s Department of Education (DOE) distanced the agency from imposing the waiver requirement.

“This stipulation was given out by a third-party arbitrator,” the
official told The Epoch Times on the condition of anonymity. “Unions and
DOE both agreed to it; DOE didn’t make this decision.”

But the arbitration verdict
says its rulings “reflect” what the parties agreed to before and during
the mediation as well as the “language” the parties agreed to in
response to the arbitrator’s interim rulings.

It suggests that the conditions of the unpaid leave in particular were left to the parties to sort out.

“I concluded the parties are more familiar with Department [of
Education] policy and how leave and entitlements have been administered
in accordance with prior agreements,” the arbiter said.

The ruling says the affected employees have from Nov. 1 to 30 to extend their leave and the connected benefits.

“An employee must file a form created by the DOE which includes a
waiver of the employee’s rights to challenge the employee’s voluntary
resignation, including, but not limited to, through a contractual or
statutory disciplinary process,” it says.

It’s not clear how hard the union pushed against the requirement. It hasn’t responded to a request for comment.

The issue underscores the dissatisfaction of the unvaccinated teachers
with both the city and the union. They feel justified in holding back
on the vaccine and believe the city has tossed them aside and the union
failed to protect them, according to several conversations between them
and The Epoch Times.

The vaccines, developed in record time and still in the process of
clinical trials, are known to cause severe side effects such as
myocarditis, particularly in young men, and blood clots, though
authorities and experts say these are rare and pose a lower risk than
the disease itself. The vaccines don’t necessarily prevent one from
contracting and spreading COVID-19, but clinical trials indicate they
minimize symptoms, which are primarily a concern for the elderly or
those with preexisting conditions.

Petr Svab

reporter

Petr Svab is a reporter covering New York.
Previously, he covered national topics including politics, economy,
education, and law enforcement.

 

=====================================

Zie ook: ‘Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%

 

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: geen epidemiologische basis voor een Coronapaspoort‘ (!!!!)

Schaf het Coronatoegangsbewijs af

Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

Coronavirus: Duits parlement wil dat niet gevaccineerden financieel worden gechanteerd: geen uitkering bij ziekte of quarantaine‘ (en reken maar dat men ook hier dergelijke maatregelen zal invoeren!!)

Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

COVID-19 booster goed voor de aandelen en dat is nog maar het begin aldus Money & Markets‘ en zie wat dat betreft ook:

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….
Terwijl dit bedrijf als andere vaccinmakers, minstens 1 miljard dollar
aan subsidie kreeg voor de ontwikkeling van het vaccin…..
 

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ (ook van belang gezien de internationale schreeuw om maatregelen tegen ongevaccineerden….)

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de IC- en andere ziekenhuisbedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
bezuinigd tot 1.100 bedden……. De AIVD en MIVD waarschuwden in 2016 Rutte 2 en daarmee
Rutte 3 juist voor de tekorten aan IC bedden, verpleegkundigen
en specialisten, mocht er een pandemie uitbreken…… Dus als je sterk
bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs schunnig genoeg
besloten dat er geen
extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
verpleegkundigen….. Zie: ‘
Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
(!!!!) Zie wat dat
bericht betreft ook:

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn‘ De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ha! ha! ha! ha! ha!) (en zie de reactie onder dat bericht)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
gelooft in Coronamaatregelen!!)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!) Dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest
moet maar zien……

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(intussen 9 september 2020 spreekt men al over een derde en wellicht
vierde injectie, met jaarlijkse herhalingen als bij de griepprik…..)

Coronadwang: Ingrid Thijssen (voorzitter VNO-NCW) wil mensen testen op COVID-19 om toegang te krijgen tot zaken als kroegen

 

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

 

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen  

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (zie in dit bericht ook het staatje over het aantal sterfgevallen in Nederland!)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ Destijds dacht ik nog dat het zover niet zou komen……

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!) (op afstand wel te verstaan!!)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (!!!!)

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag‘ Met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport…….

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ 

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen

Nee, Project Nimbus heeft niet met Harry Snotter te maken (wiens schrijver een enge xenofoob is), maar alles met de steun van techbedrijven Google en Amazon die gezamenlijk Israël steunen met cloud diensten voor het Israëlische leger en regering, zodat het leger nog meer onderdrukkend en dodelijk tekeer kan gaan tegen de Palestijnen en de Israëlische regering haar apartheidspolitiek tegen de Palestijnen efficiënter kan uitvoeren…… (apartheidspolitiek >> naast discriminatie van Palestijnen o.a. bestaande uit etnische zuivering en ronduit genocide op het verdrukte Palestijnse volk)

800 medewerkers van Google en Amazon zijn het meer dan zat en hebben zich verenigd achter het doel hun bedrijf een punt te laten zetten achter het onzalige Project Nimbus, een project dat middels een contract 1,2 miljard dollar waard is…. (aldus o.a. The Guardian) 

Met de technologie en infrastructuur geleverd door Google en Amazon kan Israël het data gedreven toezicht op de Palestijnen op het hoogste plan brengen….. Deze cloud technologie kan als aanvulling data capaciteit opbouwen voor de Israel Land Authority (ILA), de smerige organisatie van de Israëlische regering die de uitbreiding van illegale nederzettingen mogelijk maakt en daarbij Palestijnse gemeenschappen begrenst en uit elkaar trekt…….

Dat Google en Amazon kwaadaardige bedrijven zijn blijkt wel uit het feit dat de top van deze bedrijven het Nimbus contract met Israël hebben getekend tijdens de genocidale bombardementen op de Gazastrook en de huisuitzettingen van Palestijnen uit Oost-Jeruzalem (op meer dan belachelijke gronden werden en worden families uit hun huis gezet, huizen die al vele generaties, zelfs tot honderden jaren terug in hun bezit waren…… Illegale huisuitzettingen NB bekrachtigt door een stempelende Israëlische ‘rechterlijke macht’, die niets maar dan ook helemaal niets meer te maken heeft met wat men rechtspreken noemt en wat men daaronder verstaat…..)

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!

(On
the top right hand side of this page
you can choose for a translation in the language of your choice,
first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own
language [the Google translation is first in Dutch, a language most
people don’t understand, while on the other hand most people
recognize there language translated in English]
)


(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Say NO to tech powered state violence

Jessica Quiason, Action Center on Race and the Economy email@acrecampaigns.org

Tech workers are saying no to #BigTechSellsWar and are demanding #NoTechforApartheid.

In the Guardian yesterday(1), 800 courageous workers at Amazon and
Google joined forces to demand their employers pull out of Project
Nimbus – a $1.2 billion contract to provide cloud services for the
Israeli military and government – and cut all ties with the Israeli
military.

ACRE has partnered with MPower Change, Jewish Voices for Peace, and
over 40 other organizations to stand with the workers behind their
demand that technology be used to bring people together, not enable
apartheid and violence.  

Join the workers by sending an email to
Amazon and Google execs & let them know that there’s still time to
do the right thing: Cut Project Nimbus, and stop doing business with
Israel’s apartheid government.

Project Nimbus allows Amazon and Google to profit from making
the Israeli military more oppressive and deadly for Palestinians and
the Israeli government more efficient at carrying out the daily business
of apartheid.

That’s not hyperbole. Under Project Nimbus, the technology and
infrastructure provided by Google and Amazon may make the data-powered
surveillance of Palestinians more state-of-the-art. In addition, this
cloud tech may build data capacity for the Israel Land Authority (ILA),
the Israeli government agency that manages the expansion of illegal
settlements and confines and segregates Palestinian communities.

Both
Amazon and Google pay lip service by having so-called human rights
commitments. Let them know that facilitating and profiting from
apartheid is unacceptable.

Google and Amazon execs signed the Project Nimbus contract this past
May as the Israeli military leveled entire residential buildings (2) and
clinics (3) in Gaza, and threatened to push Palestinian families out of
their homes in Jerusalem. (4)

This is just the most recent example of a long history of how Big Tech sells war (5). ICE,
the US military, and local police departments have used Big Tech’s
data-maintenance tools to deport and surveil Black, brown, and immigrant
communities, especially Muslims both in the US and around the world
after 9/11.

But we’ve also seen communities and workers fight back and win against awful Big Tech contracts like this and win before
— and there’s every reason to believe we can make Amazon and Google
executives listen to those calling on them to be on the right side of
history.

Following in the footsteps of those who fought for divestment from
apartheid South Africa and won, it’s our responsibility to say no to
Amazon and Google’s powering of state violence. We know that, together,
we can win, too.

Let
us know you’re on the side of workers and Palestinian liberation. With
one click, email Google CEO Sundar Pichai and Amazon CEO Andy Jassy.

Let’s declare together: #NoTechForApartheid.

Thank you for everything that you do to further justice.

In solidarity,

Jess, Tracey and the rest of the ACRE team

Sources:

  1. We are Google and Amazon workers. We condemn Project Nimbus.” The Guardian, October 12, 2021.

  2. Israel’s bombing of Gaza apartment buildings could be a war crime, human rights groups warn,” Business Insider, May 13, 2021.

  3. An Israeli airstrike damaged Gaza’s only lab for processing coronavirus tests, officials said,” New York Times, May 18, 2021.

  4. Sheikh Jarrah residents speak out on Israel’s forced expulsions,” Al Jazeera, May 11, 2021.

  5. Big Tech Sells War, Action Center on Race and the Economy, September 2, 2021.

=======================================

Zie wat betreft het voorgaande ook: Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen‘ (ofwel op weerloze Palestijnse mensen)

—————————————-

Zie ook: ‘Het congres eist van
de tech CEO’s een meer agressieve censuur op de sociale media, om zo
macht uit te kunnen oefenen op die media
‘ (zeker lezen en zie de links in dat artikel!!)

Facebook: uit gelekte documenten worden de steeds veranderende regels voor censuur op dit platform openbaar gemaakt: Facebook als geheime tak van de VS overheid‘ (zeker lezen en en zie de links in dat artikel!!)

—————————————

Wat betreft de zwaar ongelijke strijd van de fascistische apartheidsstaat Israël tegen het Palestijnse volk zie: ‘Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem

Israel’s ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestruk van Gideon Levy)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Palestijnen hebben het recht en de plicht om in verzet te komen tegen de Israëlische terreur‘ Een bericht uit 2017 n.a.v. een artikel geschreven door Gideon Levy (en zie de links in dat bericht)

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Elbit
Systems (wapenfabrikant) voorziet landen van drones waarmee
mensenrechten en rechten van vluchtelingen op grote schaal worden
geschonden
‘ Elbit Systems is een Israëlische wapenfabrikant…..

EU stop met het gebruik van Israëlische drones tegen migranten‘ Een artikel van Grenzeloos.

Joodse vrouw wil Israëlische militairen laten berechten door het Internationaal Strafhof (ICC)‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus:
Hamas durft geen langere lockdown door te voeren dan een 2 dagen
durende, terwijl het aantal echt zieke mensen gigantisch is

De
heksenjacht in de Labour Party nadat Jeremy Corbyn wegens
‘antisemitisme’ werd geroyeerd: zelfs Joodse Labourpolitici worden uit
de partij gezet
‘ (en dat voor het leveren van kritiek op het
bloedige beleid van Israël tegen vergeleken met het Israëlische leger
weerloze Palestijnen…) >> (en zie de links in dat bericht!!)

Israël vernielt een Palestijnse Coronavirus noodkliniek……..

Puma beklaagt zich over een boycotoproep vanwege haar steun voor illegale Israëlische nederzettingen

Palestijnen en hun kinderen nog eens nageschopt door BBC’s Stephen Sackur‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

‘Deal of the Century’ niet genoeg voor Israël dat dit meer dan belachelijke verdrag nu al schendt

 

Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis‘ 


Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben‘ (‘Deal of the Century’)

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk


Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit


Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in USA


Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels


Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ Je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting
leeft, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar dat
bericht op Facebook werd door deze organisatie
eerder geblokkeerd….



Al wat nog over is zijn hun schooluniformen: Israël vermoordt 8 Palestijnen


“Israël
heeft afgelopen nacht in de Gazastrook opnieuw luchtaanvallen
uitgevoerd op terreurorganisatie Islamitische Jihad…” ahum….



Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking


Israël:
het vormen van een kabinet zou al lang rond zijn als de grootste
Palestijnse politieke partij een kans zou krijgen mee te regeren



Jackie
Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van
antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf
‘ (ook van belang voor dit bericht)



Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk


Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israëls ‘weg naar vrede’: uitbreiding illegale nederzetting in Hebron…..

Israëlisch Palestijns vredesproces ‘in nieuw stadium’: Israël gaat nieuwe illegale nederzetting bouwen op West Bank….

Israël geeft vergunning af: 3.000 extra huizen voor illegale nederzettingen en ‘ontruimt’ 1 ‘illegale’ illegale nederzetting

The
Washington Post: Israeli settlements grew on Obama’s watch.
They may be poised for a boom on Trump’s.

Ynet: B’Tselem
ensuring that we don’t lose our humanity

+972:
It didn’t have to be this way in East Jerusalem’s Silwan

 

Voor meer berichten over Google en/of Amazon, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

De kindslaven van Nestlé

Weer is Nestlé betrapt op het gebruik van kinderen als slaven die het werk op de cacao plantages uitvoeren, dit gaat al vanaf 2001 door en telkens belooft dit ploertenbedrijf dat het actie zal ondernemen en een eind zal maken aan deze schandalige uitbuiting van kinderen, kinderen die NB op school zouden moeten zitten!!

Het is dan ook duidelijk dat voor Nestlé de winsten ver voorgaan op de arbeidsvoorwaarden en het misbruiken van kinderen…..

Vandaag de dag worden 1,5 miljoen kinderen misbruikt als slaaf, niet alleen door Nestlé, maar ook door Mars en Hershey, in het hieronder opgenomen schrijven van SumOfUs wordt het verhaal verteld van Tenimba die als 11 jarige werd verleid om te gaan werken voor Nestlé… In plaats van goed betaald te krijgen, zoals hem was beloofd, werd hij 2 jaar lang als slaaf uitgebuit >> totaal geen inkomen en erbarmelijke arbeidsomstandigheden….. 

Tenimba en 7 andere slachtoffers dagen de genoemde bedrijven voor de rechter in de hoop gerechtigheid.

Boycot de producten van Nestlé dat o.a. de volgende zaken op de markt brengt :

  • Nestlé
  • Nescafé
  • Nespresso.
  • Vittel.
  • Mövenpick.
  • Maggi.
  • Nuts.
  • KitKat.

Wat betreft Vittel bronwater moet nog opgemerkt worden dat Nestlé daarmee de bevolking van arme landen uitbuit >> men koopt de rechten van bronnen door gebruikmaking van corruptie, waarna de arme bewoners hun drinkwater voor een kapitaal moeten kopen van dit schoftenbedrijf……* Daar men de prijs meestal niet kan betalen, wordt water gebruikt waar men ziek van wordt, waardoor de kindsterfte in die landen fiks oploopt….. Alleen al wat dat betreft zou Nestlé door het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag strafrechtelijk moeten worden vervolgd….. Kan men meteen de top en ex-top van dit bedrijf vervolgen voor het tot slaaf maken van kinderen!! 

SumOfUs vraagt om geld voor het voeren van processen door Tenimba en de andere 7 slachtoffers, dus als je wat geld overhebt….. In de eerste link onder het schrijven van SumOfUs vind je ook de volgende namen van bedrijven die zich naast Nestlé schuldig maken aan kindslavernij: Cargill, Mars, Hershey, Mondelez, Olam and Barry Callebaut. Boycot die producten en geeft het door!! (moet je nagaan: de ‘grootste klanten’ van deze bedrijven zijn kinderen >> hoe cynisch…..) De genoemde bedrijven zijn als ik me niet vergis allen beursgenoteerd, mocht je familie, vrienden en kennissen hebben die aandelen bezitten in deze bedrijven, wijs ze dan op het schrijven van SumOfUs. Eén bedrijf wordt niet genoemd terwijl het al lang bekend is voor gebruikmaking van kinderslavenarbeid: Ferrero Roche……

(On
the top right hand side of this page
you can choose for a translation in the language of your choice,
first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own
language [the Google translation is first in Dutch, a language most
people don’t understand, while on the other hand most people
recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

Nestlé’s child slaves

Fatah Sadaoui, SumOfUs us@sumofus.org 

A pair of hands holding cocoa beans.

Tenimba
was just 11 when a trafficker lured him from his home

in Mali to a cocoa plantation in Ivory Coast. He was promised good
pay and care. Instead he
worked
every day for two years with no pay
,
no medical care, and no safety measures.

Today
there are
over
1.5
million
child laborers like Tenimba, losing their childhood to supply
cocoa

to some of the world’s wealthiest brands, like Nestlé, Mars, and
Hershey.

But
Tenimba and 7 other former child slaves are fighting for justice, and
have
just brought a new lawsuit against these chocolate giants
,
hoping to get justice for themselves and hundreds of thousands of
others.

They’re
up against the most expensive lawyers money can buy — and they’re
asking for your help.
Will
you help fund their lawsuit and save these children from slavery?

If
you’ve saved your payment information with SumOfUs, your donation
will go through immediately:

Donate
€21 now
Donate
another amount

Nestlé,
Mars, and Hershey know all about their child slavery problem. They’ve
been promising to end it since 2001.

Yet with each deadline that passes, they kick the can down the road,
all while hundreds of thousands of kids are forced to trade their
youth to provide these giants with cocoa — and billions in profits.

This
lawsuit could change things — it’s a class action, which means
more child laborers could join in and sue for reparations.
Mounting
costs and reputation damage could finally break these chocolate
giants, forcing them to actually, at long last, address the problem.

This
is a true David vs. Goliath story —
former
child slaves against the giant international corporations that
profited from their exploitation.

We’ve funded their battle before —
helping
them make it all the way to the Supreme Court
.
But they need us again — and this time we can prevail.

Will
you chip in to help them win

this fight and get justice for all of Big Chocolate’s child
laborers? Every extra penny we raise will fuel our campaigning to end
human rights abuses in supply chains around the world.

If
you’ve saved your payment information with SumOfUs, your donation
will go through immediately:

Donate
€21 now
Donate
another amount

Thanks
for all that you do,
Fatah and the SumOfUs team


More
information:

Nestle,
Cargill, Mars, Hershey, Mondelez, Olam and Barry Callebaut Respond to
New Cocoa Slavery Case With Blatant, Objectively Verifiable Lies
,
International Rights Advocates, 8 August 2021

Press
Release: Child Slaves Who Were Trafficked and Forced to Harvest Cocoa
in Cote D’Ivoire Sue the Cocoa Companies that Enslaved Them:
Nestle, Cargill, Mars, Mondelēz, Hershey, Barry Callebaut, and Olam
,
International Rights Advocates, 12 February 2021

Department
of Labor Study on Child Labor
, International Rights Advocates, 12
April 2020

Nestlé
& Cargill v. Doe Series: Meet the “John Does” – the
Children Enslaved in Nestlé & Cargill’s Supply Chain
, Just
Security, 21 December 2020

Cocoa’s
child laborers
, The Washington Post, 5 June 2019

Mars,
Nestlé and Hershey to face child slavery lawsuit in US
, The
Guardian, 12 February 2021

SumOfUs is a worldwide movement of people like you, working together
to hold corporations accountable for their actions and forge a new,
sustainable path for our global economy.

===============================

* Zie wat betreft toegang tot schoon drinkwater o.a.: ‘Nestlé: ‘water is geen mensenrecht…………’

 ‘Wereldwatervoorziening dreigt in handen te komen van een gevaarlijk klein aantal grote bedrijven

Nestlé buit kleine stad in VS uit, 200 dollar per jaar voor meer dan 550 miljoen liter water……..‘                              

Nestlé jaagt wereldwijd op waterbronnen en -voorzieningen……..

758 miljoen mensen hebben geen toegang tot schoon drinkwater

De Wereldbank, echt een hééééél integer instituut…………..

—————————————–

Zie ook: ‘Unilever, Nestlé en
Procter & Gamble zijn bedrijven die mensen uit hun huis en van hun
grond laten zetten, alleen om de wereld nog verder te vernietigen voor
geldelijk gewin
‘ Naast aandacht voor het totaal niet duurzame palmolie, ook in dit bericht aandacht voor het privatiseren van drinkwater (en zie de links in dat bericht!!)

Paas-chocola, palmolie en soja vernietigen de laatste regenwouden‘ Het gaat uiteraard om alle chocola zoals je zal begrijpen……

Ferrero Roche maakt massaal gebruik van kinderslavenarbeid….!!!!

‘Nutella was nog nooit zo lekker………’ Door Ferrero Roche kinderslavenarbeid!!

Ploumen (PvdA minister), Cargill, Coca-Cola en verantwoorde landjepik……..‘ (2014)

Remy Duker verkoopt zijn chocola duur en die kleine cacao boertjes moeten niet denken, dat ze van hun opbrengst kunnen leven……

Pogrom van september 1991 tegen Mozambikaanse en Vietnamese gastarbeiders in voormalig Oost-Duitsland

Gisteren op WDR 5 na 11.00 u. een gesprek met schrijver en regisseur* Grit Lemke over haar boek dat handelt over de pogrom in september 1991 van ultra rechtse krachten (neonazi’s) tegen arbeidsmigranten uit Mozambique en Vietnam….. Haar boek heeft de titel ‘Kinder von Hoy’, daar zij zelf destijds ook kind was in het Oost-Duitse Hoyerswerda. Lemke neemt de oudere generatie kwalijk niets te hebben gedaan tegen het geweld waarmee de gastarbeiders te maken hadden, zoals gezegd werd er zelfs een pogrom uitgevoerd op de appartementen waar deze gastarbeiders woonden, voorts werden deze mensen op straat aangevallen…….

De gastarbeiders werden daarna met spoed gedeporteerd en dat was vooral voor de Mozambikanen een ramp: zij arriveerden in hun moederland terwijl daar een burgeroorlog gaande was….. De arbeidsmigranten werden ook nog eens uitgebuit >> i.p.v. betaald te worden voor de volle 100% waar ze recht op hadden, kregen ze maar 40%, nog steeds een zaak waarover Duitsland in de clinch ligt met Mozambique dat eist dat haar arbeiders volledig worden betaald…..

Oost-Duitsers die bevriend waren met deze gastarbeiders hebben hen in de steek gelaten, niet alleen toen ze werden aangevallen, maar ook toen ze werden gedeporteerd…..

In hetzelfde gebied is de fascistische partij AFP groot en er is dan ook niet veel veranderd sinds 1991, iets dergelijks zou zo weer kunnen gebeuren, waarbij die fascistische partij angst- en haatzaait tegen minderheden……

Als je de uitzending wilt horen, klik dan op deze link, je krijgt eerst de tekst te zien zoals die hieronder is weergegeven, daaronder kan je klikken voor de audio. (mijn schrijven is verder gebaseerd op een eerder interview in een weekblad met Lemke, een blad waarvan ik de naam helaas ben vergeten >> kan het niet terugvinden in mijn aantekeningen)

(als
je het Duits niet machtig bent, kopieer dan de tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
)

Wofür steht heute Hoyerswerda? – Grit Lemke

Plattenbau in Hoyerswerda

Im
September 1991 werden in Hoyerswerda in Sachsen Asylsuchende und
DDR-Vertragsarbeiter aus Vietnam und Mosambik von einem wütenden Mob
angegriffen. Autorin und Regisseurin Grit Lemke, selbst in der Stadt
aufgewachsen, hat mit Opfern und Zeitzeugen gesprochen.

Hoyerswerda in Sachsen ist
DDR-Arbeiter-Musterstadt, Heimat einer avantgardistischen Kulturszene
und Ort ausländerfeindlicher Pogrome. 30 Jahre nach den Ausschreitungen
in Hoyerswerda äußern sich in Grit Lemkes dokumentarischem Roman “Kinder
von Hoy” Menschen, die all diese Facetten ihrer Heimatstadt kennen:

Ein Vertragsarbeiter aus Mosambik erzählt von den
rassistischen Angriffen auf ihn. Die Mitarbeitenden eines Jugendclubs
berichten von ihrer Schockstarre und der Angst, selbst Opfer von rechter
Gewalt zu werden. Ein Punk und Musiker, der die Übergriffe als
Kleinkind miterlebt hat, fordert die Generation seiner Eltern auf, sich
endlich ihrer Verantwortung an den Pogromen zu stellen.


Grit Lemke

Grit Lemke, Autorin und Regisseurin

Der Autorin und Dokumentarfilmerin Grit Lemke
gelingt es mit ihrem Buch, eine neue Gedenkkultur in ihrer Stadt
anzustoßen. Zeitzeug: innen der Übergriffe sprechen zum ersten Mal offen
über ihre Angst und ihre Schuld.

Redaktion: Jessica Eisermann

Buchtipp

Grit Lemke (2021): Kinder von Hoy. Freiheit, Glück
und Terror. Berlin: Suhrkamp Taschenbuch Verlag. 256 Seiten. ISBN
978-3-518-47172-2.

=========================

* Ik verdom het om nog vrouwelijke aanduidingen voor beroepen te gebruiken dat zorgt alleen maar voor achterstelling van vrouwen en dat in een modern land waar vrouwen anno 2021 lullig genoeg nog steeds minder worden gewaardeerd dan mannen….. In Duitsland is het ondanks 16 jaar Merkel zo mogelijk nog erger. Wat betreft de aanduiding van vrouwenberoepen plakt men daar achter elke manlijk aanduiding ‘in’ (meervoud: innen), volkomen belachelijk!! (zoals in ons ‘herderin’, terwijl in Duitsland een vrouwelijke burgemeester ‘Bürgermeisterin’ wordt genoemd, hebben wij daar gelukkig geen vrouwelijke aanduiding voor, al mag van mij die hele functie afgeschaft worden, je reinste kul)

COVID vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan…..

Caitlin Johnstone heeft een artikel geschreven waarin ze doorgaat op eerder schrijven over de ‘vrijheid van westerse burgers’ in vergelijking met dictatoriale regimes, waarover ze eerder al stelde dat die vrijheid er eigenlijk niet is en dat we worden geleid door de plutocraten die bijvoorbeeld in de VS en Australië uitmaken wie van de twee belangrijkste partijen aan de touwen mogen trekken……

Via algoritmes bepalen de grote techbedrijven welke informatie het grote publiek mogen bereiken en welke informatie weggestopt (het opheffen van ‘gebruikersaccounts’) of anders zeer moeilijk bereikbaar moet blijven, daar worden ze feitelijk ook nog eens mede toe gedwongen door de VS overheid, daarnaast hebben de steenrijke eigenaren van die bedrijven natuurlijk dezelfde belangen als die van de reguliere media (zo meer daarover)….. 

Censuur, want daar gaat het in feite om, waar ook de reguliere massamedia flink op hebben aangedrongen en nog steeds op aandringen, niet in de laatste plaats daar de alternatieve media op het internet hun nepnieuws [fake news] doorprikken als leugens en bedrog….. Deze reguliere westerse media zijn in handen zijn van steenrijke figuren, of beter gezegd plutocraten en grote investeringsmaatschappijen (die uiteraard ook in handen zijn van plutocraten), waar die media vooral de belangen van deze figuren moeten behartigen, inclusief de politici en bedrijven die door deze figuren worden gesteund…..

Deze plutocraten en die van de grote techbedrijven hebben grote aandelenportefeuilles in de wapenindustrie, oliemaatschappijen, de financiële wereld en de farmaceutische industrie, niet vreemd dus dat zij deze bedrijven zoveel mogelijk uit de wind willen houden, sterker nog: dat de belangen van die bedrijven worden behartigd in de media die zij in het bezit hebben, wat je o.a. kon zien voorafgaand en tijdens de illegale oorlogen die de VS deze eeuw is aangegaan….. (hetzelfde ‘zou je kunnen zeggen’ over de propaganda voor Corona vaccinaties in die media)

Daarnaast hebben geheime diensten ook fikse invloed op deze media, al is dat volkomen ‘logisch’ immers deze diensten hebben het grootste belang bij de huidige neoliberale status quo en het in stand houden daarvan……. (maar hoe onbegrijpelijk is het meestal als je hoort dat de reguliere media bijvoorbeeld de CIA aanhalen als bron van nieuws, terwijl men in die media dondersgoed weet dat de CIA enorm veel beter is in het brengen van leugens en bedrog….)

Caitlin ‘vraagt zich af’ wat het verschil is tussen een regime dat direct censuur uitoefent op het internet, of de zogenaamde democratische regimes die dat doen via Silicon Valley (middels de grote techbedrijven als Google en Facebook) met algoritmes die het grote publiek moeten weghouden van afwijkende meningen zodat deze van nul en generlei waarde zijn en blijven. Het antwoord dat ze geeft is simpel en duidelijk: dat verschil is er niet!! 

Vergeet bij het voorgaande niet dat de reguliere massamedia met hun berichtgeving in feite ook doen aan censuur, neem WikiLeaks: waarom hebben die media niet uitvoerig bericht over de gelekte VS overheidsdocumenten waaruit blijkt dat de VS regering naast vreselijke oorlogsmisdaden, ook op grote schaal spioneert en cyberaanvallen uitvoert, die ze NB ook nog eens in de schoenen van een ander kunnen schuiven, zoals beschreven in de Vault 7 (en 8) documenten van de CIA…… Over WikiLeaks gesproken: hoe is het mogelijk dat de journalisten van de reguliere media Julian Assange zo hebben besmeurd en laten vallen, terwijl ze hem op het schild hadden moeten hijsen?!! Juist: omdat de documenten in WikiLeaks niet het belang dienen van de eigenaren van die media, zij hebben belang bij oorlogsvoering alleen al zoals gezegd vanwege hun aandelenportefeuilles in de grote wapenfabrikanten en oliemaatschappijen….. Ook de eigenaren van de grote techbedrijven hebben aandelen in deze doodsindustrieën……     

Hiervoor al even aangehaald: hetzelfde kan je trouwens ook zeggen over de berichtgeving in de reguliere media over COVID-19, immers de eigenaren van die media hebben op zeker grote aantallen aandelen in de farmaceutische industrie……. (en ook dat geldt voor de eigenaren van techbedrijven als Facebook en YouTube….)

Een voorbeeld wat betreft het voorgaande is wel het Canadese leger dat voor het propageren van vaccinaties eenzelfde manier van propaganda maken heeft gebruikt die het voor de oorlog tegen Afghanistan heeft aangewend……. Propaganda tegen Canadezen die ongehoorzaam waren en die zich niet wilden laten ringeloren met een vaccinatie die alleen een voorlopige toelating heeft, ofwel mensen die zich niet wensten te laten gebruiken als proefkonijn, immers pas over 10 jaar kan men met zekerheid zeggen dat de COVID vaccinaties veilig zijn voor het grootste deel van de mensheid……

Volkomen terecht stelt Caitlin dat we in een onvrije maatschappij leven, die is vermomd als een vrije maatschappij >> de westerse (neo-) liberale democratie is niets anders dan verkleed totalitarisme…… En gezien de hele vaccinatiepass doctrine, waarbij men als eerste stelde dat dit niet verplicht zou worden gesteld, maar de niet-gevaccineerden worden nu gechanteerd op een manier waarmee het steeds moeilijker wordt om zich te handhaven en als ze pech hebben en ze hebben een baan in de verpleging, worden ze ook nog gedwongen zich te laten vaccineren, zoals nu al in vele westerse landen gebeurt….. Waar dit gebeurt in EU-lidstaten is dat nog verboden ook volgens EU wet- en regelgeving (en maar een grote bek hebben over Polen, waar de fascisten het voor het zeggen hebben, terwijl men eigenlijk hetzelfde doet en daarbij haatzaait tegen ongevaccineerde burgers en hen chanteert met meer dan schunnige beperkingen…….)

Trouwens ook genoeg voorbeelden buiten het vaccinatie gekloot: neem de referenda die werden afgeschoten daar de politiek (en de machthebbers op de achtergrond) geen zin hadden om naar het volk te luisteren, de leugens over de EU, inclusief de introductie van de euro die ons door de trot werd geduwd om zo een politieke unie af te dwingen (een schande van enorme proporties!!)…… De leugens waarmee mensen worden belazerd als het gaat om oorlogsvoering, alsof het in ons belang was dat Nederland oorlog voerde in Afghanistan en Irak, de terreur die het westen daar uitoefende en nog uitoefent in Irak en Syrië, hebben tot massaslachtingen geleid, hebben enorme vluchtelingenstromen op gang gebracht en hebben zelfs terreur op de straten in West- en Zuid-Europa uitgelokt….. Ook al is die terreur niet te vergelijken met de grootschalige westerse terreur in landen waar het westen niets te zoeken had en heeft, immers bij die westerse terreur zijn deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen vermoord, niet alleen in Afghanistan, Irak en Syrië, maar ook in Pakistan, Libië en wat de laatste betreft ook in andere Afrikaanse landen…..

In een aantal punten geeft Caitlin aan hoe het Canadese leger zich met de publieke discussie bemoeide en waarmee men niet alleen agressieve manieren van propaganda gebruikte, maar deze ook heeft uitgetest om op een later tijdstip te kunnen gebruiken voor andere maatschappelijke onrust…… Volgens Caitlin en daar is geen speld tussen te krijgen, gebruikt men niet alleen psychologische operaties op massale schaal tegen de bevolking, maar test men deze ook om ervan te kunnen leren…… Het is wel zeker dat alles wat men heeft geleerd in Canada is gedeeld met andere regeringen van NAVO-lidstaten…… 

Ben Norton schreef in te Grayzone dat westerse regeringen van NAVO-lidstaten een tactiek van cognitieve oorlogsvoering ontwikkelen en daarbij de ‘dreiging van China en Rusland’ gebruiken om een slag te maken voor het brein in het menselijke domein om iedereen tot wapen te maken….. (ofwel met gebruikmaking van angstzaaien) Cognitieve oorlogsvoering: het menselijke verstand wordt het slagveld [beter: slachtveld], waarbij het doel is om niet alleen te veranderen wat mensen denken, maar ook hoe ze denken en handelen…… Wat mij betreft valt dit overigens ook onder wat we hersenspoelen noemen.

Ben Norton spreekt over door de NAVO gesponsorde discussies waar men expliciet heeft bepleit dat het noodzakelijk is de wetenschap tot cognitieve oorlogsvoering te bevorderen, zowel voor offensieve als defensieve doelen, terwijl de NAVO de laatste 20 jaar heeft laten zien vooral offensief te werken, beter gezegd zich als enorme terreurorganisatie te tonen aan de wereld. De link naar het artikel van Ben Norton vind je in het schrijven van Caitlin onder de titel: ‘Behind NATO’s ‘cognitive warfare’: Western militaries are waging a ‘battle for your brain’.

Te zot voor woorden natuurlijk, zoals gisteren al in een ander bericht gesteld leger, politie en geheime diensten hebben zich buiten de sociale media te houden*, dat is publiek terrein en als men daar oproept tot geweld is dat zonder meer strafbaar….. Echter wat de NAVO wenst te bewerkstelligen gaat nog een hele slag verder, te schunnig voor woorden!! Weg met die terreurorganisatie, die bovendien een enorme aanjager is van de klimaatverandering, waarmee dit onzalige bondgenootschap ook nog eens ons aller thuis naar de kloten helpt……..

Lees het artikel van Caitlin Johnstone en Ben Norton en geeft het door!! Tijd dat men wakker wordt voordat het te laat is en de NAVO, de geheime diensten en politie mogen uitmaken wat we wel en niet mogen lezen, zien en horen…… Middels de algoritmes van Silicon Valley en de Hollywood propaganda in films en series worden we al gehersenspoeld als waren we makke schapen, die geen mening mogen hebben en braaf moeten doen wat men van hogerhand eist (wat ook nog eens wordt gestuurd door de grote bedrijven, de financiële wereld, de grote farmaceuten, de oliemaatschappijen en de wapenfabrikanten……)…… In de kop op het artikel van Caitlin stelt ze dat de wetenschap van propaganda steeds verder wordt ontwikkeld en bevorderd, een waarheid als een koe en lullig genoeg geldt dat voor het hele zogenaamd vrije westen!! 


(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
). 

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)
 

 

The Science Of Propaganda Is Still Being Developed And Advanced

by Caitlin Johnstone

Listen to a reading of this article

We live in a far less free society than most of us think.

It looks
like we’re free. We don’t get thrown in prison for criticizing our
government officials. We can vote for whoever we want. We can log onto
the internet and look up information on any subject we’re interested in.
If we want to buy a product we have many brands we are free to choose
from.

But we’re not free. Our political systems are set up to herd people into a two-party system that is controlled on both sides by plutocrats. The news media that people rely on to form ideas about what’s going on and how they should vote are controlled by the plutocratic class and heavily influenced by secretive government agencies. Internet algorithms are aggressively manipulated to show people information which favors the status quo. Even our entertainment is rife with Pentagon and CIA influence.

How
free is that? How free is your speech if there are myriad institutional
safeguards in place to prevent speech from ever effecting political
change?

It
doesn’t matter what you’re allowed to say if it doesn’t matter what you
say. It doesn’t matter if you’re allowed to call the oligarchic puppet
put in office by the last fake election a dickhead. It doesn’t matter if
you’re allowed to Google any information you want only to find whatever
information Google wants you to find.

What
is the functional difference between a regime which directly censors
the internet to prevent dissent and a regime which works with Silicon
Valley plutocrats to control information via algorithms and has a system
in place which prevents dissent from having any meaningful impact?

There is none.


Max Blumenthal



@MaxBlumenthal

Canada’s military “relied on propaganda techniques similar to those employed during the Afghanistan war”, “shaping” & “exploiting” info “to head off civil disobedience by Canadians during the coronavirus pandemic and to bolster government messages” https://ottawacitizen.com/news/national/defence-watch/military-leaders-saw-pandemic-as-unique-opportunity-to-test-propaganda-techniques-on-canadians-forces-report-says 


Military leaders saw pandemic as unique opportunity to test propaganda techniques on Canadians,…

ottawacitizen.com

790 likes

376 people are talking about this 

We
live in a profoundly unfree society that is disguised as a free
society. Western liberal democracy is just totalitarianism dressed in
drag.

And it’s only getting worse. Propaganda is a still-developing science.

Last month Ottawa Citizen reported that the Canadian military used the Covid outbreak as an excuse to test actual military psyop techniques on its own civilian population under the pretense of assuring compliance with pandemic restrictions.

Some excerpts:

  • “Canadian
    military leaders saw the pandemic as a unique opportunity to test out
    propaganda techniques on an unsuspecting public, a newly released
    Canadian Forces report concludes.”
  • “The
    plan devised by the Canadian Joint Operations Command, also known as
    CJOC, relied on propaganda techniques similar to those employed during
    the Afghanistan war. The campaign called for ‘shaping’ and ‘exploiting’
    information. CJOC claimed the information operations scheme was needed
    to head off civil disobedience by Canadians during the coronavirus
    pandemic and to bolster government messages about the pandemic.”
  • “A
    separate initiative, not linked to the CJOC plan, but overseen by
    Canadian Forces intelligence officers, culled information from public
    social media accounts in Ontario. Data was also compiled on peaceful
    Black Lives Matter gatherings and BLM leaders.”
  • “’This
    is really a learning opportunity for all of us and a chance to start
    getting information operations into our (CAF-DND) routine,’ the rear
    admiral stated.”
  • “Yet
    another review centred on the Canadian Forces public affairs branch and
    its activities. Last year, the branch launched a controversial plan
    that would have allowed military public affairs officers to use
    propaganda to change attitudes and behaviours of Canadians as well as to
    collect and analyze information from public social media accounts.”
  • “The
    plan would have seen staff move from traditional government methods of
    communicating with the public to a more aggressive strategy of using
    information warfare and influence tactics on Canadians.”

So they’re not just employing mass-scale psychological operations on the public, they’re testing them and learning from them.

And
we can probably assume that anything which may have been learned was
also shared with the government agencies of other NATO members.


The Grayzone


@TheGrayzoneNews

Western governments in the NATO military alliance are developing tactics of “cognitive warfare,” using the supposed threats of China & Russia to justify waging a “battle for your brain” in the “human domain,” to “make everyone a weapon”

by @BenjaminNortonhttps://thegrayzone.com/2021/10/08/nato-cognitive-warfare-brain/  

 

Behind NATO’s ‘cognitive warfare’: ‘Battle for your brain’ waged by Western militaries – The…

Western
governments in the NATO military alliance are developing tactics of
“cognitive warfare,” using the supposed threats of China and Russia to
justify waging a “battle for your brain” in the…

thegrayzone.com

403 likes

302 people are talking about this

 

In a new article titled “Behind NATO’s ‘cognitive warfare’: Western militaries are waging a ‘battle for your brain’“,
The Grayzone’s Ben Norton reports on how recent NATO-sponsored
discussions have explicitly advocated the need to advance the science of
cognitive warfare for offensive as well as defensive purposes.

Some excerpts:

  • “NATO
    is spinning out an entirely new kind of combat it has branded as
    cognitive warfare. Described as the ‘weaponization of brain sciences,’
    the new method involves ‘hacking the individual’ by exploiting ‘the
    vulnerabilities of the human brain’ in order to implement more
    sophisticated ‘social engineering.’
  • “While
    the NATO-backed study insisted that much of its research on cognitive
    warfare is designed for defensive purposes, it also conceded that the
    military alliance is developing offensive tactics, stating, ‘The human
    is very often the main vulnerability and it should be acknowledged in
    order to protect NATO’s human capital but also to be able to benefit
    from our adversaries’s vulnerabilities.’”
  • “In
    a chilling disclosure, the report stated explicitly that ‘the objective
    of Cognitive Warfare is to harm societies and not only the military.’”
  • “The
    study described this phenomenon as ‘the militarization of brain
    science.’ But it appears clear that NATO’s development of cognitive
    warfare will lead to a militarization of all aspects of human society
    and psychology, from the most intimate of social relationships to the
    mind itself.”
  • “In
    other words, this document shows that figures in the NATO military
    cartel increasingly see their own domestic population as a threat,
    fearing civilians to be potential Chinese or Russian sleeper cells,
    dastardly ‘fifth columns’ that challenge the stability of ‘Western
    liberal democracies.’”
  • “Naturally,
    the NATO researcher claimed foreign ‘adversaries’ are the supposed
    aggressors employing cognitive warfare. But at the same time, he made it
    clear that the Western military alliance is developing its own
    tactics.”


Bean #DropTheCharges


@SomersetBean

In 1917, a young Edward Bernays was asked to help the American war effort by applying his uncle Sigmund Freud’s theories of the unconscious to a new German technique called “propaganda”. Thus began the current war: https://medium.com/deep-code/the-war-on-sensemaking-900086bca636 


The War on Sensemaking

I’d
like to propose that we are already fighting World War III. We are not
merely getting perilously close or or waiting for the other shoe…

medium.com

37 likes

Twitter Ads info and privacy

26 people are talking about this

 

In a 2017 essay titled “The War on Sensemaking“,
writer Jordan Greenhall made an observation that I have thought about
ever since: that the science of modern propaganda has been in research
and development for more than a century now, and has necessarily
advanced scientifically just as much as other fields in the military
have.

“In 1917, a young Edward Bernays was
asked to help the American war effort by applying his uncle Sigmund
Freud’s theories of the unconscious to a new German technique called
‘propaganda’,” Greenhall writes. “The technology of war moves quickly.
In the span of one and a half centuries, the last war leapt from long
rifles to repeating rifles to gatling guns all the way to Little Boy.
The warfighters of the current war haven’t dawdled. The wars of culture,
meaning and purpose have seen innovation on an ‘exponential technology
curve.’ The artisanal efforts of Bernays and Goebbels have been left far
in the past by modern methods.”

Think
about how many technological advancements there have been in the
military over the last century. Our rulers have been refining their
methods of manipulating our sensemaking abilities to their advantage
throughout that entire time, and only a small minority of us have even
begun to realize that that manipulation is even happening. We’re just
learning to play checkers while they’re mastering 3-D chess.

I don’t have any solutions to this problem other than to spread consciousness
of the fact that it is happening. Propaganda only works if you don’t
understand (A) that it is happening to you and (B) how it is occurring,
and a basic awareness of the fact that there’s a globe-spanning campaign
to manipulate human thought to the advantage of the powerful is the
first step toward having that understanding. Having the humility to
understand that you yourself can be manipulated and deceived is the
second step.

My hope is that humanity will transcend its psychological susceptibility to manipulation and move into a healthy relationship with mental narrative as our adapt-or-die precipice draws nearer. But time will only tell.

____________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Featured image via Pixabay.

Caitlin Johnstone | October 11, 2021 at 12:47 am | Tags: cognitive warfare, military, propaganda, psyops, science
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2L1

Comment    See all comments

====================================

* Zie: ‘Belgische
legercommandant Hofman beschuldigt Rusland van opstoken complottheorieën
rond militair Conings, om zo een cyberleger af te dwingen en liegt
voorts ‘en passant’ over marinefregat
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

———————————-

Zie ook: ‘Hersencontrole middels elektromagnetische frequentie: geen sprookje of complottheorie

Nobelprijs voor de Vrede: in 2020 zijn er 30 journalisten vermoord, 6 meer dan in 2014‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Persvrijheid en democratie krijgen weer een klap: VS wint een hoger beroep voor de uitlevering van Julian Assange‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet‘ ha! ha! ha! ha! ha! Blinken, die Assange wil laten wegrotten in een VS cel, hij kan dit zeggen daar de reguliere massamedia o.a. in de VS zijn zienswijze ondersteunen en uitdragen…… (zie ook de links in dat bericht) En zie ook:

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’‘ (en zie de links in dat bericht)

Voor meer beirchten over Julian Assange klik op het label met zijn naam direct onder dit bericht.

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’

Via een Facebookpost van Gertjan van Beijnum en Ingrid Gyömörei (ex-SP Den Haag en Tweede kamer):

Het eerste resultaat in Google bij het zoeken op de naam Sywert van Lienden:

Sywert van Lienden – Twitter

https://twitter.com › sywert

The latest Tweets from Sywert van Lienden (@Sywert). Mondmaskers nodig en werk je in de zorg? Of op zoek naar betrouwbare sneltesten?

עִבְרִית · ‎Twitter 1429325040181469186 · ‎Jun 18 · ‎May 20

Zo te zien doet deze christen ook nog eens aan zaken doen met de fascistische apartheidsstaat Israël…….. Trouwens de brutaliteit dat deze CDA ploert nog steeds mondmaskers en daarnaast ook sneltesten durft aan te bieden

Over Hoekstra hoef ik je niets meer te vertellen, dat deze frauduleuze disfunctionerende sufferd nog steeds ministertje mag spelen is een schande van hier tot Tokio………

Zie ook: ‘Marli Huijer, o.a.
‘Denker des Vaderlands’: het is lastig te zeggen waarom er meer verwarde
mensen op straat zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ Met ‘een mooie rol’ van van Lienden.

Voor meer berichten over Hoekstra, mondmaskers, het Coronavirus, vaccinatie en vaccins, klik op het betreffende label direct onder dit bericht. 

Wereld Daklozendag reden voor NOS om aandacht aan kinderactie te schenken…….

Afgelopen zondag was het Wereld Daklozendag, zo hoorde ik zondagavond in het NOS programma Met het Oog op Morgen’ (met nog vreselijker en belachelijker aankondigingen van Hans Hogendoorn en zijn nep-macho Radio1 stem).

Men gaf aandacht aan deze dag, niet door daklozen uit te nodigen in de studio of iets met hen te gaan drinken dan wel te gaan eten, maar met een actie van schoolkinderen: een nacht lang in een doos slapen, uiteraard met een verslaggever die een paar kinderen aan het woord liet. Volgens een vrouw die blijkbaar e.e.a. had georganiseerd was het doel om kinderen bij het zien van een dakloze niet te laten denken: “Wat een loser”, maar: “Wat stoer…..” GGGVD!!!

Het is een schande dat zoveel mensen, waaronder een groot aantal jongeren (zelfs kinderen vanaf 15, 16 jaar….) met psychische klachten in ons rijke land op straat moeten leven, het is een schande dat nog steeds mensen en zelfs gezinnen op straat worden gezet omdat ze een te grote schuldenlast hebben, het is een schande dat men na 40 jaar gezeik over schuldhulpverlening nog steeds geen oplossing heeft gevonden voor deze schunnige toestand…… 

Kinderen die een dakloze zien zouden moeten denken: “Dat moet niet mogelijk zijn en hoe kan dit in ons land”. Een land dat jaarlijks rond de 50 miljard euro laat liggen van welgestelden en bedrijven die de belasting ontduiken en ontwijken…… (en belasting ontwijken is wat mij betreft even misdadig als ontduiking!!) Een land dat steeds meer bezuinigt op de zorg en ook op de psychische zorg, zodat kinderen en jongeren op de wachtlijst komen als ze met psychische problemen kampen…..

De NOS is zogenaamd een onafhankelijke zendgemachtigde, die telkens weer het schunnige beleid van de regering steunt, en nog amper kritiek durft te leveren…. De NOS had schande moeten spreken over deze onverdraaglijke toestand!!! 

 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
)

 

Zie ook: ‘Paralympics tonen ten over vloede aan dat gehandicapten nog steeds een tweederangsrol spelen‘ Met een ‘mooie rol’ van voormalig PvdA staatssecretaris en opperhufter Klijnsma…. 

Poldermodel nogmaals volkomen onterecht gepropageerd op WDR

Wie maakt zich tijdens de Coronahysterie nog druk om de daklozen, terwijl er een koudegolf gaande is……..

Leids college van B&W zet ongedocumenteerden op straat tijdens de Coronacrisis….. ‘DASLIEF……..’

Woningnood groot: 40.000 daklozen en verkoop sociale huurwoningen aan buitenlandse partijen, zonder verplichte verhuurdersbelasting

40.000 daklozen: Leger des Heils luidt de noodklok‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

Schippers (VVD) hoofdverantwoordelijk voor chaos GGZ-jeugd en suïcides!

Femke Halsema (GL burgemeester Amsterdam) kondigt acties aan tegen krakers

Femke Halsema (‘GroenLinks’ burgemeester Amsterdam) dreigt dakloze met straf

Schippers en van Rijn moeten zich doodschamen: ook voor jeugd GGZ moet een eigen bijdrage worden betaald….!!!!!!!!‘ En dan was er destijds ook nog een heel lange wachtlijst……

Dakloze gezinnen Den Haag: een enorme toename sinds 2015‘ (ook met GL in college)

Verwarde mensen verplicht 3 dagen opsluiten is een weg waarop we niet moeten gaan

Max van Weezel (presentator Argos): ik ben geen verwarde man……… ‘Een grap’ over verwarde mensen……‘ 

Kerst: veel
mooipraterij terwijl gemeenten daklozen het etiket ‘zelfredzaam’
opplakken en hen daarmee opvang weigeren…….. Beschaving anno
2017….

CBS meldt 31.000 daklozen in ons puissant rijke land………. Lang leve Rutte 2!!‘ Dat zouden er nu 36.000 zijn, al vermoed ik dat dit aantal veel hoger ligt….. Goed hè en dat met kabinet Rutte 3, waaraan 2 christelijke partijen deelnemen…….

Klijnsma gebruikt kinderen om imago van zichzelf en PvdA op te poetsen………

Klijnsma gaat eindelijk iets doen aan schuldhulpverlening…….

Klijnsma heeft uw pensioenspaarpot gestolen en weggegeven aan de EU!!

Klijnsma: door de crisis zijn er meer armen bijgekomen, daar gaat ze wat aan doen…. Zandzakken voor de deur en niet opendoen als ze klopt!‘ Door de crisis? Door uitermate slecht en schunnig regeringsbeleid waar ze zelf mede verantwoordelijk voor was…..

Klijnsma (PvdA staatssecretaris) wil meer schuldhulpverlening, terwijl ze de onderlaag het vel over de oren trekt…….

Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..

Schippers en van Rijn (Rutte 2): Zelfdoding Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden? Ons Neoliberale Inhumane Kabinet…….

Zelfdodingen in 2015 gestegen naar 5 per dag……. Alweer een ‘geweldige prestatie’ van Rutte 2!!

Huisuitzettingen: 25 per dag (minstens)!!!‘ Augustus 2016, dus tijdens Rutte 2 met de PvdA…. Nu zou het om 9 huisuitzettingen per dag gaan, echter men rekent daarbij alleen huurders mee….. Bovendien: elke huisuitzetting is er uiteraard één teveel!!

Schippers (VVD minister) wil actie tegen verwarde personen……… AUW!!!‘ 

Klijnsma en de invaliden arbeidsparticipatie

John Lennon: Imagine 11 oktober 1971

Op 11 oktober 1971, dus 50 jaar geleden werd Imagine van John Lennon op single uitgebracht in de VS, nadat het eerder op 9 september 1971 verscheen op zijn tweede album Imagine. 

Triest te zien dat er sinds die tijd maar weinig is veranderd, de tekst is nog even actueel als destijds, wellicht is de situatie zelfs alleen maar verder verslechterd…….

Als alleen alle mensen die dit nummer hebben gekoesterd nadat het op de markt verscheen zich aan de tekst hadden gehouden, had de wereld er wellicht heel anders uitgezien, mensen die de idealen uit hun jeugd hebben verruild voor geld en macht…….

John Lennon Imagine


Imagine there’s no heaven

It’s easy if you try

No hell below us

Above us only sky

Imagine all the people

Living for today

Imagine there’s no countries,

It isn’t hard to do

Nothing to kill or die for

And no religion too

Imagine all the people

Living life in peace

You may say I’m a dreamer

But I’m not the only one

I hope some day you’ll join us

And the world will be as one

Imagine no possessions

I wonder if you can

No need for greed or hunger

A brotherhood of man

Imagine all the people

Sharing all the world

You may say I’m a dreamer

But I’m not the only one

I hope some day you’ll join us

And the world will live as one

 

Hier de Nederlandse vertaling van Songteksten.net, al vind ik deze wat slapper dan de Engelse tekst, maar dat kan aan mijzelf liggen:

Stel je voor er is geen hemel

Het is simpel als je het probeert

Geen hel onder ons

Boven ons alleen lucht

Stel je voor dat alle mensen

Leven voor vandaag

Stel je voor er zijn geen landen

Het is niet moeilijk te doen

Niets om voor te doden of te sterven

Ook geen geloof

Stel je voor dat alle mensen

Samenleven in vrede

Je zou kunnen zeggen dat ik een dromer ben

Maar ik ben niet de enige

Ik hoop dat op een dag je bij ons komt

En de wereld zal een eenheid zijn

Stel je voor geen bezittingen

Ik vraag me af of jij het kan

Geen lust naar hebzucht of honger

Een gemeenschap van mensen

Stel je voor dat alle mensen

De wereld samen delen

Je zou kunnen zeggen dat ik een dromer ben

Maar ik ben niet de enige

Ik hoop dat op een dag je bij ons komt

En de wereld zal een eenheid zijn

 

Hier de officiële muziekvideo (de muziek begint op 40 seconden):

Hier het hele album Imagine:

 

Laten we hopen voor de komende generaties dat een wereld zoals John Lennon die zag snel werkelijkheid zal zijn, al zullen velen dat een niet te realiseren droom vinden……. ‘Velen’ als: oorlogshitsers, vertegenwoordigers en lobbyisten van het militair-industrieel complex, de top van oliemaatschappijen, de top van de financiële wereld, de top van de grote bedrijven en de bevolkingen die dag in dag uit worden voorgelogen door de reguliere (massa-) media….. 

Hoor zojuist op de WDR 5 dat Sir (ha! ha!) Paul McCartney John Lennon de schuld heeft gegeven voor het uiteenvallen van The Beatles…… Ach ja, niets zo smerig als een verrader van de eigen idealen die een dode de schuld geeft voor een zaak waarvoor hijzelf mede hoofdverantwoordelijk was….. 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English)] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
)

Zie ook: ‘John Lennon 9 oktober 1940 – 8 december 1980 Power to the People!‘ Inclusief een gecensureerde video, tja praten over een vreedzame wereld is gevaarlijk……

De moord op John Lennon >> leugens en bedrog!‘ Ook hier een gecensureerde video al zal deze in opdracht van de rechthebbende zijn verwijderd…..

Belgische legercommandant Hofman beschuldigt Rusland van opstoken complottheorieën rond militair Conings, om zo een cyberleger af te dwingen en liegt voorts ‘en passant’ over marinefregat

Admiraal Michel Hofman, het opperhoofd met koperen fluit van het Belgische leger, heeft laten weten dat er eigenlijk vandaag nog een Belgisch cyberleger moet komen, aanleiding volgens deze fantast is het opstoken van complottheorieën rond de dood van de fascistische militair Conings, zonder ook maar te vragen naar bewijs, heeft het Belgische Nieuwsblad de woorden van Hofman overgenomen dat zijn diensten bewijzen hebben gevonden voor dit fantastische verhaal…… Beter zou Hofman zijn leger eens controleren op fascisten en psychopaten als Conings, het is dan ook wel duidelijk dat deze flapdrol de zaak Conings wil begraven met  onzin verhalen over Russische inmenging, het valt me nog mee dat Hofman Rusland niet beschuldigt Conings op cyberwijze te hebben gemanipuleerd en aangestuurd……

Het leger ook in ons land wil maar al te graag een heel grote cyberdienst, echter daarmee zal het leger zich onherroepelijk in het burgerleven mengen en elke kritiek die het leger maar zou kunnen schaden afdoen als buitenlandse inmenging en sterker nog gebruikers van de sociale media die zich hieraan ‘beschuldigen’ aanvallen door hun computers te hacken en zelfs onbruikbaar te maken….. 

Totaal belachelijk zoals Hofman stelt dat de Russen met hun cyberactiviteiten t.a.v. Conings de westerse maatschappij hebben geprobeerd te destabiliseren en mensen in België hebben geradicaliseerd……. Nogmaals: Hofman kan beter eens de stofkam door zijn leger halen als het gaat om radicalisering!! 

De Belgische fascisten/neonazi’s die zich achter Conings schaarden, waaronder andere militairen en politieagenten, hadden de Russen niet nodig om steun uit te spreken voor Conings…… 

Wat een gelul!!

Wel geeft e.e.a. nog eens aan dat er op zeer korte termijn een eind moet worden gemaakt aan pogingen van leger, geheime diensten en politie om de sociale media te beheersen, dit is het terrein van burgers en daar hebben overheden vanaf te blijven. Als er wordt opgeroepen tot geweld op die media kan men de verantwoordelijken daarvan simpelweg vervolgen daar dit verboden is, zoals het ook is verboden om in het maatschappelijk verkeer op te roepen tot geweld……

In het artikel van Nieuwsblad.be wordt gesteld dat het marinefregat Leopold I niet mee mocht doen aan alweer een NAVO marineoefening met de naam Joint Warrior II, na een NAVO marineoefening met de naam ‘Sandy Coast’ in en om de Waddenzee van de laatste week van augustus durend tot gisteren ofwel 10 oktober, dan is er nog NAVO oefening Dynamic Mariner die tot 1 oktober dit jaar zou hebben geduurd en een NAVO marineoefening in de Middellandse Zee met de naam ‘Dynamic Guard’ (veel van de data kloppen niet, dat zal wel met opzet zijn gedaan, om de Russen en Chinezen op een verkeerd been te zetten*, hoewel gezien de efficiency en organisatiegraad van de marine en de rest van het leger, ook in ons land, zou het evengoed een enorme blunder kunnen zijn, de NAVO zelf waarschuwt ervoor dat dit aan COVID-19 ligt….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!)

Volgens het Nieuwsblad.be heeft admiraal Hofman gesteld dat het marinefregat Leopold I niet klaar is voor de oefening Joint Warrior II, wat aan de conditie van het schip liggen, echter de leugenaar vergat te vertellen dat dit te wijten was aan de paraatheid en training van de bemanning en inderdaad: daarvoor is Hofman persoonlijk hoofdverantwoordelijke!! Wat een vuile oplichter!! (van het meer dan belachelijke niveau dat onze militairen pang pang moeten roepen bij oefeningen….)

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
).

Complottheorieën rond Jürgen Conings opgestookt vanuit Rusland: Belgisch cyberleger moet er “liefst morgen” komen

De grote baas van het Belgische leger, admiraal Michel Hofman, gaat fors
vaart zetten achter het ontwikkelen van een volwaardige cyberdefensie.
Aanleiding zijn concrete aanwijzingen dat Russische internettrollen de
situatie met de extremistische militair Jurgen Conings probeerden uit te
buiten. 

Werner Rommers

“We
moeten vlugger een volwaardige cybercomponent oprichten.” Dat zei
admiraal Michel Hofman dinsdag tijdens een persontmoeting. Er is al
meerdere jaren sprake van zo’n component. Volgens de strategische visie
van Defensie moest die hightechlegereenheid ten laatste tegen 2030
volledig op kruissnelheid zijn om – naast over onze cyberveiligheid te
waken – desnoods ook zelf cyberaanvallen uit te voeren om de belangen
van België te beschermen.

Maar
Hofman zegt nu dat die oprichting versneld moet worden, omdat
“cyberaanvallen vandaag al een zeer acute, actuele dreiging vormen”. Het
gaat dan niet enkel om aanvallen maar ook om beïnvloedingspogingen.

Zo
is eerder dit jaar vanuit Rusland geprobeerd om socialemediagebruikers
bij ons te beïnvloeden in de situatie rond de extremistische militair
Jurgen Conings. “Met als bedoeling onze westerse maatschappij te
destabiliseren, en mensen bij ons bijvoorbeeld te radicaliseren”, aldus
Hofman. Die bevestigt dat zijn diensten bewijzen van die Russische
inmenging vonden.

Een
speciaal opgericht projectteam zet nu vaart achter de oprichting van
een volwaardige cyberafdeling, “waarvoor op termijn zo’n 300
hooggekwalificeerde militairen en burgers zullen werken”. Wanneer Hofman
de dienst actief wil hebben? “Het liefst morgen. Al besef ik dat het
vinden van voldoende gespecialiseerde mensen een grote uitdaging wordt.”

“Paraatheid” in gevaar

De
grote baas van Defensie stelde tegelijk dat het voor de
regeringspartijen – die op dit moment lastige budgetbesprekingen voeren
– tijd is om “boter bij de vis te doen”. Versta: voldoende budget te
voorzien “om ons leger in staat te stellen te moderniseren, en zodoende
onze opdrachten in binnen- en buitenland te kunnen blijven uitvoeren”,
aldus Hofman.

Opgelegde
besparingen verplichten Defensie vandaag immers tot het schrappen van
renovatiewerken aan compleet aftandse kazernes, het annuleren van
militaire oefeningen en tot het uitstellen van de aankoop van nieuwe
uitrusting voor militairen. Volgens Hofman zijn sommige eenheden
daardoor kwetsbaar geworden, en onvoldoende paraat voor operaties. Denk
aan het marineschip Leopold I dat de kwaliteitseisen om aan een
NAVO-oefening deel te nemen niet haalde.

Hofman
vreest bovendien dat wanneer daar geen verandering in komt, de
levensnoodzakelijke rekrutering van meer dan 10.000 nieuwe militairen in
het gedrang komt. “Het is niet evident om rekruten te vinden én te
houden wanneer we die bijvoorbeeld blijven onderbrengen in gebouwen van
30 jaar oud waarvan de verwarming niet werkt.”

====================================

* Hier een overzicht van NAVO oefeningen van september tot december 2021, waaraan bijvoorbeeld de oefening Sandy Coast ontbreekt die duurde van de laatste week van augustus tot 10 oktober dit jaar en oefening Joint Warrior zou al afgelopen moeten zijn, maar is dat volgens berichtgeving niet!! (ongelofelijk veel NAVO oefeningen ‘je zou bijna denken dat men zich voorbereid op een oorlog’, ontbrekend nog een oefening in de Zuid-Chinese Zee, waaraan naast de VS nog 6 andere NAVO fregatten deelnemen; en dan durven te zeggen dat we nog veel meer aan defensie uh oorlog moeten uitgeven…… Verder wordt er door de NAVO o.l.v. de VS bijna het jaarrond geoefend langs de westgrens van Rusland…… Ga maar na wat deze oefeningen naast de enorme kosten voor de belastingbetalers betekenen voor het milieu en de klimaatverandering…….):

NATO Exercises

Current as of Sept. 2, 2021

Please
note:  Due to COVID-19 it is possible that exercises have been changed,
reduced or cancelled by either the organising NATO HQ or the organising
Nation.

EVENT EVENT_DATES LOCATION

DYNAMIC GUARD II – L 21

Exercise
DYNAMIC GUARD will maintain the level of proficiency EW (Electronic
Warfare) and ASMD (Anti-Ship Missile Defence) in Standing Naval Forces
(SNF) assigned units when not committed in NATO Current Operation and
NRF (NATO Response Force) Operations.

5 -9 Sept. Greece

DYNAMIC MARINER 21

Exercise
DYNAMIC MARINER will test NATO’s Response Force Maritime Component
(NRF/M) and interoperability with NATO forces, enhancing flexibility and
interoperability amongst Allied nations. The exercise will bring
together surface ships, submarines and air assets, including Maritime
Patrol Aircrafts and helicopters.

19 Sept. – 1 Oct. United Kingdom

RAMSTEIN ALLOY 21-03

Exercise
RAMSTEIN ALLOY will promote NATO and PfP (Partnership for Peace)
coordination, enhance relations between air forces in the region and
develop interoperability, exercise rotational Baltic Air Policing (BAP),
Quick Reaction Alert-Intercept (QRA-I) and regional partner air forces.

21 – 23 Sept. Lithuania

JOINT WARRIOR II 21

Exercise
JOINT WARRIOR will provide a joint, multi-threat environment in which
UK, NATO and Allied units may undertake collective training in tactical
formations in preparation for employment in a combined joint task force.

27 Sept. – 4 Oct. United Kingdom

NOBLE BONUS 21

Exercise
NOBLE BONUS will plan and conduct an Art 5 Operation, based on a
Comprehensive Approach. Focus will be on involvement of VJTF (Very High
Readiness Joint Task Force) stakeholders, requiring cooperation and
coordination.

3 – 10 Oct. Italy

STEADFAST JUPITER 21

STEADFAST
JUPITER 21 (STJU 21) is a SHAPE Command Post-Computer Assisted Exercise
(CPX/CAX) to conduct Collective Defence operations in the final stage
of Deterrence Phase in order to train and evaluate NRF22, MNC-NE
(Multinational Corps Northeast) and the Theatre Component Commands.

19 – 28 Oct. Belgium

CYBER COALITION 2021

Exercise
CYBER COALITION will test and train cyber defenders from across the
Alliance in their ability to defend NATO and national networks. The
exercise aims to enhance coordination and collaboration between NATO and
Allies, strengthen our ability to protect Alliance cyber space and
conduct military operations in the cyber domain and exercise NATO and
national procedures on information sharing, situational awareness in
cyber space, and decision-making.

16 – 21 Nov. Estonia

STEADFAST LEDA 21

STEADFAST
LEDA 21 (STLE 21) is a SHAPE sponsored land domain CPX/CAX exercise
that will train NRDC-GR (NATO Rapid Deployable Corps–Greece) and LANDCOM
Deployable Land Element (DLE). STLE 21 will exercise Land operations
with a clear focus at the tactical level.

23 Nov. – 2 Dec. Belgium

STEADFAST JACKAL 21

STEADFAST
JACKAL 21 (STJA 21) is a SHAPE sponsored operational-tactical level,
Command Post-Computer Assisted Exercise (CPX/CAX) that will train,
evaluate and observe NRDC-ITA (NATO Rapid Deployable Corps–Italy) as a
Joint Task Force HQ and FRA Joint Force Air Component (NRF JFAC 2022,)
in planning and conducting a Non-Article 5 Small Joint Operation (SJO).

Mijn excuus voor de belabberde weergave, krijg het niet op orde.

——————————————–

Zie ook: ‘Jürgen Conings: de ‘onafhankelijke VRT journalist’ Franssen nam de taak waar van defensie woordvoerder

Jürgen Conings: het was bekend dat hij extreem rechts was, echter geen reden voor ontslag uit leger……

Klopjacht op militair: vier antitankwapens gevonden, schoten gehoord in natuurpark 

Marc Van Ranst getuigt vanuit safehouse over voortvluchtige militair Jurgen Conings: “Ik herinner me zijn foto nog” (+)

Tomas Boutens is terug: portret van de neonazi die ooit Filip Dewinter wilde doodschieten (+)

Demand Alternatives to Racist Police Institutions Now!‘ (lees de petitietekst!! Een petitie die wij natuurlijk niet kunnen tekenen) 

———————————

Aangaande cyberspionage enz. zie onder andere: ‘CIA deed zich voor als het Russische Kaspersky Lab, aldus Wikileaks Vault 8…..‘ (en zie de links in dat bericht, behalve de eerste 16 hieronder al weergegeven links):

Grapperhaus (CDA minister) lanceert een veelomvattende strategie tegen spionage en sabotage door ‘buitenlandse staten’‘ 

Russiagate? Britaingate zal je bedoelen!

Kaspersky Lab (antivirus) aangevallen met agressief ‘Grapperhaus virus’‘ 

VS sluit een nucleaire aanval niet uit als een mogelijke reactie op een ‘cyberaanval…….’‘ En dat door een land dat zich keer op keer beschuldigt aan cyberterreur en -spionage…… (en zie de links in dat bericht!!)

Cyberaanval van afgelopen vrijdag werk van CIA?? ‘Je zou het bijna denken….’

Politie had dinsdag te maken met een cyberaanval……. AUW!!!

WikiLeaks: Seth Rich Leaked Clinton Emails, Not Russia

Hillary Clinton en haar oorlog tegen de waarheid…….. Ofwel een potje Rusland en Assange schoppen!

Murray, ex-ambassadeur van GB: de Russen hebben de VS verkiezingen niet gemanipuleerd

‘Russische
manipulaties uitgevoerd’ door later vermoord staflid Clintons
campagneteam Seth Rich……… AIVD en MIVD moeten hiervan weten!!

Obama gaf toe dat de DNC e-mails expres door de DNC werden gelekt naar Wikileaks….!!!!

VS ‘democratie’ aan het werk, een onthutsende en uitermate humoristische video!

Democraten VS kochten informatie over Trump >> Forgetting the ‘Dirty Dossier’ on Trump‘ 

Hillary Clinton moet op de hoogte zijn geweest van aankoop Steele dossier over Trump……..

Flashback: Clinton Allies Met With Ukrainian Govt Officials to Dig up Dirt on Trump During 2016 Election

FBI Director Comey Leaked Trump Memos Containing Classified Information

———————————–

Wat betreft de NAVO en/of militaire oefeningen zie ook: ‘Voltallige top van de Strijdkrachten dient per direct ontslagen te worden, ze hebben zich niet met angst- en haatzaaierij tot het volk te richten‘ En dat in een zogenaamde democratie…. Zie wat dat betreft ook:

Psst.nl, oplichters uit het leger die het volk proberen op te jutten meer geld voor Defensie te eisen‘ (!!!!)

NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland‘ (1 juli 2021!!)

Geheime dienst VS: Russische spionnen betalen Taliban voor aanvallen VS doelen in Afghanistan…. ha! ha! ha! ha!’ De militaire missies in het buitenland worden door de legertop gezien als oefeningen in de werkelijkheid…….. Moet je nagaan: daarbij vallen niet alleen veel burgerslachtoffers, maar ook Nederlandse militairen!!

VS eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers VS…….‘ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Operatie Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland‘ (24 oktober 2020)

VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee‘ (8 november 2018)

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

Stoltenberg (topgraaier NAVO) wil nog meer kernraketten in Europa…….

VS dreigt INF verdrag op de zeggen >> Trump verwijt de Russische ketel dat die nucleair zwart ziet

CDA wil Nederlands ‘space force’ in de ruimte……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Russische diplomaat Belousov bevestigt: Rusland bereidt zich voor op WOIII

Luchtmacht VS bezig met voorbereiding van oorlog tegen Rusland en China

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ (6 oktober 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

Rusland heeft geoefend op een inval in Nederland aldus Bild-Zeitung…… OEI!!!‘ (ha! ha! ha! ha! te zot voor woorden!!) (20 december 2017)

NAVO oefent op een nucleaire aanval tegen ‘een denkbeeldige vijand’, ofwel Rusland……….‘ Moet je nagaan….. (26 oktober 2017) (en zie de links in dat bericht!!)

VS generaal Hodges wil openheid van Rusland over militaire oefening…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (2 maart 2017)