VS ministerie van ‘defensie’: één van de grootste klimaatverandering aanjagers, waarschuwt voor conflicten over water en voedsel

Het VS ministerie van defensie uh oorlog, de grote aanjager van de klimaatverandering, waarschuwt voor conflicten over water en voedsel juist door die klimaatverandering, ofwel als de vos de passie preekt boer pas op je kippen….. Ongelofelijk waar haalt dat ministerie het gore lef vandaan om met deze waarschuwing te komen? Simpel: om te zorgen dat het oorlogsbudget jaarlijks fiks wordt verhoogd…….

Niet voor niets ook dat het VS ministerie van oorlog stelt dat de klimaatverandering een groot beslag legt op de inzet van troepen (in het buitenland) en daarvoor heeft dit ministerie zelfs een plan opgesteld: het climate adaption plan (klimaat aanpassingsplan) dat afgelopen week werd gepubliceerd. Daarin o.a. de stelling dat watertekorten een bron van conflicten kan gaan vormen voor landen waar VS troepen zijn gestationeerd…… (de brutaliteit!!) Verder wordt verwacht dat de politieke wil om het gebruik van water en voedsel te matigen regelmatig zullen leiden tot fysieke en cyber terreuraanslagen van ‘onbekende partijen…….’ ha! ha! ha! ha! ha! (‘onbekende partijen’ waaronder men ook milieugroepen rekent…) Hoe durft dit ministerie dat NB verantwoordelijk is voor grootschalige terreur die alleen deze eeuw al aan meer dan 5 miljoen mensen het leven heeft gekost, terreur die voor een nog veel groter aantal (zwaar) gewonden heeft gezorgd en die gigantische stromen vluchtelingen opgang heeft gebracht…… Oh vergeet ik nog de ‘moslimterreur’ te noemen die de VS/NAVO terreur heeft gekweekt op o.a. de straten van westerse EU-lidstaten, overigens terreur die niet eens in de schaduw kan staan van de terreur die werd en wordt uitgeoefend door de VS en haar NAVO-partners………….

Uiteraard moet het VS ministerie van oorlog nog even waarschuwen dat de klimaatverandering een gevaar is voor de VS, alsof we allemaal blind zijn als het gaat om de enorme bosbranden in de VS, dit nog naast het steeds meer toenemende aantal orkanen in dat land, orkanen die ook in kracht en grootte groeien als gevolg van de klimaatverandering……. ‘Een gevaar voor de VS’ >> zoals deze vereniging van terreurstaten illegale oorlogen voert (zonder VN resolutie) aan de andere kant van de wereld en dat onder het mom dat dit de veiligheid van de VS ten goede komt….. 

Vanaf 2001 tot mei dit jaar hebben de VS en haar NAVO-partners (onder militair opperbevel van de VS) per dag 46 bommen laten vallen en dat 365 dagen per jaar*, reken maar uit wat een enorme luchtvervuiling dit heeft gekost, waarbij je ook nog eens het fabriceren van die bommen moet rekenen, plus het vervoer naar VS bases en vandaar het transport over de wereld en daarna naar de doelen…. (en dat is nog maar één van de wapens die de VS en de andere NAVO-partners hebben ingezet….)

Het meest smerige uit het plan van het VS ministerie van oorlog is wel om troepen te trainen om onder extreme omstandigheden te kunnen opereren, waar de tegenstanders het zullen moeten laten afweten…. Ofwel dit ministerie ziet in de toekomst nog veel oorlogen, ondanks dat dit ministerie al verantwoordelijk is voor zoveel terreur en massamoorden……

Momenteel zit de VS en 6 van haar NAVO-partners in de Zuid-Chinese Zee, waar men China tart en waar het Pentagon al plannen heeft voor een ‘beperkte kernoorlog’ tegen dat land…… Het is zelfs zo zot dat men de terechte aanspraak van China op Taiwan gebruikt voor het ophitsen van het volk in de VS en het daarmee klaar te maken voor een oorlog tegen China….. Als het tot een oorlog met China komt (waar de VS al 400 bases heeft rond de oostkust China) zal dit tot een volledige wereldoorlog leiden, te weten: Wereldoorlog III, ofwel een kernoorlog die miljarden mensen het leven zal kosten…….. (tja en ‘dat is dan weer goed voor de strijd tegen de klimaatverandering’, al zal de aarde na die oorlog onleefbaar zijn…….)

Gezien het voorgaande is het een schande dat op de lamlendige klimaattoppen niet eens wordt gesproken over oorlogen en militaire oefeningen, terwijl deze zoals gezegd fiks bijdragen aan de klimaatverandering…… Alleen daaraan kan je al zien dat deze klimaattoppen niets uithalen en zelf een bron zijn van klimaatverandering aanjaging….. (voorts is het een schande dat de oliemaatschappijen voor 95% van de tijd mogen aanzitten en mee beslissen op die klimaattoppen, terwijl milieuorganisaties blij mogen zijn als ze 5% van de tijd deel mogen nemen aan de besprekingen……)

Het volgende artikel komt van CNBC en werd geschreven door Emma Newburger. In haar schrijven wordt ook oorlogsmisdadiger Lloyd J. Austin genoemd, deze schoft pleit duidelijk voor veel meer geld, niet zo vreemd als je bedenkt dat Biden hem aanstelde als minister van oorlog vanwege zijn goede banden met wapenfabrikant Raytheon, voordat hij als minister werd aangesteld was hij generaal en daarna bestuurslid bij die wapenfabrikant……** Eén en ander geeft nog eens aan dat ook de Biden administratie een nest is van misdadigers, een administratie die er niet voor het volk is maar voor de grote bedrijven….. Ongelofelijk ook als je ziet hoeveel burgers in de VS in tenten op straat moeten wonen en dat hun volksvertegenwoordiging vooral geld steekt in oorlogsvoering, een budget dat nu 770 miljard dollar omvat en dat gezien dit bericht volgend jaar hoogstwaarschijnlijk de 800 miljard zal overstijgen…… Volgens zeggen zou de VS voor maatregelen tegen de klimaatverandering 15 miljard heeft uitgetrokken en dat voor een periode van 12 jaar…….

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
).

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak die in deze vertaalapp, de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit
)

 

Defense Department warns climate change will increase conflicts over water and food

 

 

Emma Newburger@emma_newburger

  • Climate
    change poses a serious threat to U.S. military operations and will lead
    to new sources of global political conflict, the Department of Defense
    wrote in its new climate adaptation plan.
  • Water shortages could
    become a primary source of friction or conflict between U.S. military
    overseas and the countries where troops are based, it warned.
  • The
    DOD was among 20 federal agencies unveiling the plans, which reveal the
    biggest threats global warming poses to their operations and suggest
    how they could handle them.

Troops from three California National Guard companies search through a fire-devastated neighborhood on October 14, 2017 in Santa Rosa, California.Troops
from three California National Guard companies search through a
fire-devastated neighborhood on October 14, 2017 in Santa Rosa,
California.

David McNew | Getty Images

 

Climate
change poses a serious threat to U.S. military operations and will lead
to new sources of global political conflict, the Department of Defense
wrote in its new climate adaptation plan this week. Water
shortages could become a primary source of friction or conflict between
U.S. military overseas and the countries where troops are based, the
department warned. It also expects that political efforts to mitigate
food and water shortages will result in more frequent physical and cyber
terrorist attacks from unknown third parties.

 

Extreme
weather events made worse by climate change, including droughts, storms
and floods, have already cost the department billions of dollars,
according to the plan. An increase in extreme weather events will create
more demand for U.S. troops while damaging military bases, degrading
mission capabilities and putting service members at risk.

Countries
enduring conflict are disproportionately vulnerable to climate change.
More than a dozen nations vulnerable to global warming are also mired in
conflict, according to an index
by the Notre Dame Global Adaptation Initiative (NGAI). The combination worsens
food and economic insecurity and weakens the capacity of governments to
provide support, the International Committee of the Red Cross said in a recent report.

The cost of climate inaction is now higher than the cost of action, fmr. Unilever CEO says (Polman: de ex-topman en grootoplichter van Unilever, dat haar producten volpropt met het oerwoudvernietigende palmolie, dat niet duurzaam kan worden gewonnen, het is ronduit een leugen dat dit wel zou kunnen, daarnaast is palmolie uitermate slecht voor je organen en lichaam in het geheel…..)

“Climate
change is an existential threat to our nation’s security, and the
Department of Defense must act swiftly and boldly to take on this
challenge and prepare for damage that cannot be avoided,” Defense
Secretary Lloyd Austin said in a statement.

“Every
day, our forces contend with the grave and growing consequences of
climate change, from hurricanes and wildfires that inflict costly harm
on U.S. installations and constrain our ability to train and operate, to
dangerous heat, drought, and floods that can trigger crises and
instability around the world,” he said.

Troops, military installations at risk 

The Defense Department was among 20 federal agencies that unveiled climate adaptation plans this
week that reveal the biggest threats global warming poses to their
operations and facilities and suggest how they could handle them.

President
Joe Biden, shortly after taking office, gave agencies four months to
prepare plans as part of a whole-of-government approach to combating
climate change. The main themes across plans include protecting workers
from extreme heat events and making supply chains more resilient to
extreme weather.

Climate change has made troop safety a major concern. At least 17 troops have died of heat exposure during training at U.S. military bases since 2008, according to the Pentagon.

Secretary of Defense Lloyd J. Austin testifies before the House Armed Services Committee on the conclusion of military operations in Afghanistan at the Rayburn House Office building on Capitol Hill in Washington, DC, September 29, 2021. Secretary
of Defense Lloyd J. Austin testifies before the House Armed Services
Committee on the conclusion of military operations in Afghanistan at the
Rayburn House Office building on Capitol Hill in Washington, DC,
September 29, 2021.  Olivier Douliery | Pool | Reuters

 

Training
troops to operate in increasingly extreme weather conditions could also
provide the U.S. with a distinct advantage over its enemies, as “forces
can operate in conditions where others must take shelter or go to
ground,” according to the plan.

 

The department said it’s committed
to using climate intelligence to inform military planners on where and
how military installations are at risk. It recently released a climate assessment tool
that creates hazard indicators based on data from past extreme weather
events and the effects of future changes in sea levels, flooding,
drought, heat, land degradation, energy demand and wildfires.

“We
must take on these challenges as a team — from every corner of the
Pentagon, on each of our installations and bases, across the federal
government, and alongside our partners and allies,” Austin said.

=================================== 

*  Zie: ‘VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen

** Zie: ‘Biden neemt bestuurslid van wapenfabrikant Raytheon als minister van ‘defensie’: garantie op bloedvergieten‘ (en zie de links in dat bericht!!)

 ——————————-

Voorts zie: ‘Koninklijke Shell met haar valse reclames verwent aandeelhouders i.p.v. echt flink te investeren in duurzame energie

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!) en zie:

Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek niets hebben ondernomen tegen
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden
‘ zie verder ook:

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering‘ 

Frits Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel

Shell gaat verdienen aan ‘bio-LNG’ een brandstof die even ‘duurzaam’ is als de bio-diesel van Neste MY Renewable Diesel

Neste MY Renewable Diesel reclame zeer misleidend, sterker nog het is pure oplichting‘ 

De klimaatcrisis was te voorkomen: laat de grote vervuilers als Shell en Exxon betalen‘ (i.p.v. hen jaarlijks miljarden aan subsidie te geven…..)

Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

Koninklijke Shell
‘verduurzaamt’ o.a. met de sponsoring van de Grand Prix in Zandvoort,
georganiseerd door een misdadig lid van de Oranjes
‘ Op dat
vervuilfestijn, waar ook Shell grootaandeelhouder dikkop W.A. aanwezig
was, werd ook nog eens het Wilhelmus gezongen…. ha! ha! ha!

Klimaatkantelpunten dicht benaderd aldus 14.000 wetenschappers

Een waarschuwing voor de enorme uitstoot van CO2 en de daaruit volgende klimaatverandering uit….. 1912‘ (!!!!)
En dan doet men meer dan 100 jaar later nog steeds veel te weinig om
een wereldwijde ramp tegen te gaan, sterker nog >> nog steeds
wordt de klimaatverandering verder aangejaagd!!

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren
(o.a. met aandacht voor het laatste IPCC rapport) Vergeet daarbij niet
dat oorlogsvoering en grootschalige militaire oefeningen enorme
aanjagers zijn van de klimaatverandering, iets wat op de klimaattoppen
telkens weer wordt verzwegen; oliemaatschappijen verdienen trouwens ook
goed aan oorlogen en militaire oefeningen…….

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren

Joe Biden: als de NAVO niet bestond moest deze worden uitgevonden….. ha! ha! ha! ha! ha!

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Joe Biden over orkaan Ida en de klimaatverandering: als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Joe Biden spreekt met gespleten tong over terugdringing klimaatverandering

Joe Biden belazert het volk van de VS met zijn beloften en dat op een ongekende manier

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……

Met Joe Biden is er niets veranderd op de wereld, anders dan dat ‘het Trump fascisme is weggestemd’

Kamala
Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China
ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog

Greenpeace stelt dat de klimaatverandering is te stoppen ha! ha! ha! ha!

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘   

Frits Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel

Australië: steenkoollobby werkt samen met de regering nog veel meer bosbranden in de hand‘ 

Boris
Johnson (Britse premier) ‘schrapt alle buitenlandse investeringen in
steenkool’, tegelijkertijd investeert de staat in fossiele brandstoffen
‘ 

Het ‘groenwassen’ van de scheepvaart, of hoe autoriteiten doorgaan met het verkankeren van de aarde

De wereld van astroturf: professionele leugenaars die de belangen van grote vervuilers e.d. promoten 

Australische bosbranden: 500 miljoen dieren dood en een rookpluim die groter is dan Europa
Intussen is het aantal dieren dat omkwam bij de bosbranden opgelopen
tot boven de `1 miljard…

Temperatuur in West-Noorwegen en Moskou dik boven het gemiddelde

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden‘ (en zie de links in dat bericht over de Nederlandse vliegvelden en luchtvaart)          

Scott
Morrison (premier Australië) moest bezoek aan door bosbrand getroffen
gebied afbreken en vertrok met de staart tussen de benen

Australië
staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het
zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering
(voor meer berichten over de bosbranden in
Australië, zie de links in dat bericht)

Australië staat olieboringen toe in de Grote Australische Bocht, inclusief seismische ontploffingen‘ 

Duitsland stelt CO2  belasting op € 25,– in plaats van € 10,– >> heibel in de deelstaten‘ (terwijl die € 25,– per ton CO2 een veel te lage belasting is…)

Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) wil de Nederlandse kolencentrales openhouden

Filipijnen geen orkaanseizoen, maar het jaarrond tropische cyclonen

BP stelt in milieuplan dat een olieramp op zee goed is voor de lokale economie……….

Australië slaat alarm over koraalriffen…….. AUW!!!

Australië geeft toestemming tot uitbaten enorm grote kolenmijn

Redt het Groot Barrièrerif, zet uw handtekening a.u.b.!

Het Groot Barrièrerif, dreigt te worden gesloopt voor een grote kolenhaven……..

Australië heeft VN gedwongen een passage uit een klimaatrapportage te verwijderen………..

Leard Forest: grootste kolenmijn ooit dreigt gerealiseerd te worden in dit vele duizenden jaren oude Australisch bos……… 

Australië exporteert dagelijks één miljoen ton steenkool, dit i.h.k.v. de klimaatverandering en de afgelopen klimaattop……..‘ (daar wordt jaarlijks nog eens 10 miljoen ton aan toegevoegd….)

Coca-Cola betaalt wetenschappers om haar producten te promoten en voor weerleggen kritiek……

Shell, ExxonMobil en andere oliemaatschappijen gaan 180 miljard dollar investeren in plasticproductie………

Bas Heijne weet, geenszins ‘onbehagelijk’, niet wat te denken van de klimaatverandering……. OEI!!!

ExxonMobil vervolgd voor ‘misleiding…’ Nou zeg maar het op grote schaal bedonderen van de kluit!!

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….

Exxon lobbyist (politicus) dagvaardt milieugroepen voor kennis bij Exxon over klimaatverandering…….‘ (ongelofelijk ook…..)

Paus Franciscus roept hypocriet op tot hervormingen, nadat hij zoveel zaken als verboden heeft verklaard en gehouden

In het WDR 5 nieuws van 13.00 u. het bericht dat paus Franciscus hervormingen wil doorvoeren in de rk kerk. Niet zo vreemd als je het enorme aantal kinderen ziet dat werd misbruikt door’ rk geestelijken’. Echter juist daarvoor zal Franciscus niet het celibaat afschaffen dat heeft volgens deze wolf in schaapskleren niets te maken met het kindermisbruik, hoewel je geen Einstein behoeft te zijn om te bedenken dat juist het celibaat aanzet tot seksuele frustratie en uitspattingen…… 

Franciscus heeft de gelovigen opgeroepen mee te denken tijdens de wereld synode, die over 2 jaar tot een beraad moet leiden waarop hypocriete katholieke knopen worden doorgehakt.

Gegarandeerd dat Franciscus niets zal doen om homoseksuelen volledig deel te laten nemen aan de rk godsdiensten, althans als ze de seks niet afzweren (ofwel hoe kweek je nog meer seksueel gefrustreerden)…… Bovendien doet Franciscus niets aan de rk geestelijken die vanaf de kansel in arme landen homoseksualiteit veroordelen als doodzonde en wel op zo’n manier dat er genoeg gelovigen zijn die denken dat ze homoseksuelen ongestraft mogen vermoorden…… 

Misschien wel de belangrijkste hervorming die Franciscus niet wil doorvoeren is vrouwen aanstellen als geestelijken en dat anno 2021…… 

Dan zijn er nog abortus en euthanasie, gegarandeerd dat ook deze zaken verboden blijven. Daarover gesproken: het is eigenlijk best vreemd dat westerse landen een religieuze organisatie toestaan verboden uit te spreken*, immers we zouden een scheiding hebben van kerk en staat…. (en van staat vs rechtspraak >> trias politica)

Kortom Franciscus is bezig met het schoonwassen van kindermisbruik, het vervolgen van homoseksuelen en het discrimineren van vrouwen, benieuwd in welke vorm hij e.e.a. zal gieten……

Het zal me niet verbazen als Franciscus eindelijk het gebruik van voorbehoedsmiddelen zal toestaan, immers met dat verbod hebben de pausen zich sinds de uitbraak van hiv-aids laten zien als massamoordenaars, die bovendien miljoenen kinderen tot wees hebben gemaakt……. Het is dan ook de hoogste tijd dat het Internationaal Strafhof (ICC) onderzoek gaat doen naar deze vreselijke massamoord en de nog levende pausen, kardinalen en bisschoppen strafrechtelijk gaan vervolgen….

Franciscus? Jezus wat een oplichter!!!

 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
).

 

* Niet alleen de rk kerk maar ook de islam met haar sharia, een wetgeving die deels is toegestaan in Groot-Brittannië…… 

———————————-

Zie ook: ‘Graven bij rooms-katholieke Canadese ‘kostschool’ bevatten de overblijfselen van 751 kinderen‘ En dat is nog maar het spreekwoordelijke topje van een enorme ijsberg……

VVD burgemeester weigert bezoekers abortuskliniek te beschermen

Paus Franciscus verbiedt rk priesters nog langer homohuwelijken in te zegenen

Polen, het achterlijke EU broertje, heeft de nieuwe anti-abortuswet aangenomen‘ Met dank aan de rk kerk!!

Twee vrouwen staan in Polen terecht voor afbeelding van maria met aureool in regenboogkleuren

Coronavirusmaatregelen ‘heilzaam voor kindermisbruik’ en ander zwaar geweld achter de voordeur

Argentinië staat abortus toe tot 14 weken, zeer tegen de zin van de paus en….. ‘onze koningin’ Maxima

Abortus: christen fundi’s willen nog steeds hun wil opleggen aan vrouwen die over hun eigen lichaam beslissen

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving

Evelyn werd verkracht, raakte daardoor zwanger en werd in de gevangenis gezet

Paus
Franciscus weet het zeker: het kindermisbruik door rk ‘geestelijken’ is
het werk van de duivel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha ha!
‘ 

Paus Franciscus doet hypocriete oproep kindermisbruik niet langer onder de mijter te houden‘ Zie wat dat betreft ook:

Vaticaan maant bisschoppen niet te snel te reageren op beschuldigingen van kindermisbruik door rk geestelijken…..‘ (!!!!)

Pauspost: geen begrip van paus Franciscus voor mensen die hun geslacht laten veranderen…

Paus Franciscus beschuldigt vrouwen die een abortus laten uitvoeren van huurmoord……..

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving

Paus Benedictus XVI: kindermisbruik gevolg van seksuele revolutie……

Kindermisbruik: rk oproep in The Guardian, het biechtgeheim ook voor kinderverkrachters te eerbiedigen………..

Miskraam: Maria Teresa Rivera vrij na bijna 5 jaar gevangenschap……. Viva El Salvador & paus Franciscus………

‘Urbi et orbi…..’ hypocriete praatjes van een valse profeet!

Rk kerk verklaart slachtoffers kindermisbruik als niet ter zake doend………

Slachtoffer bisschop Bluyssen niet ontvankelijk verklaart door inquisitie kindermisbruik rk kerk……..

Commissie Deetman, wat een geweldig rapport!

Nobelprijs voor de Vrede: in 2020 zijn er 30 journalisten vermoord, 6 meer dan in 2014

De Nobelprijs voor de Vrede werd gisteren toegekend aan 2 journalisten, 1 uit Rusland en 1 uit de Filipijnen, het gaat om resp. Dmitry Muratov en Maria Ressa. ‘Uiteraard’ veel aandacht voor Muratov, waarbij men met de vingers wijst naar het Kremlin dat journalisten zou vermoorden en waar nog maar 1 dagblad echt kritiek durft te leveren, toevallig versprak de NOS correspondent voor Rusland, Iris de Graaf zich een paar weken geleden met de mededeling dat er meerdere mediaorganen in Rusland zijn die kritiek leveren op Putin en ‘zijn hofhouding’ (dus zonder dat zij worden belemmerd in hun werk*)…..

De Nobelprijs voor de Vrede winnaars Ressa en Muratov   Foto EPA/AFP

Niemand die na de mededeling van het Nobelcomité even aandacht heeft gevraagd voor Julian Assange, die vanwege uitstekend journalistiek onderzoekswerk nu zelfs al ruim 2,5 jaar in isolatiefolter zit niet in Rusland, maar in Groot-Brittannië, isolatiefolter is een manier van marteling die mensen geestelijk helemaal kapot maakt……. Assange die onder andere NB bekend werd door de publicatie van het filmpje waarin de bemanning van een VS legerhelikopter 14 mensen in Irak vermoordde, waaronder 2 journalisten van Reuters….. Assange die door zijn ‘collega journalisten’ werd en wordt besmeurd voor diens uitstekende werk…..

Nee, Rusland vermoordt journalisten, terwijl het Comité tot het beschermen van journalisten in december afgelopen jaar bekend maakte dat er in 2020 maar liefst 30 journalisten zijn vermoord en dat er nog voor 15 dode journalisten wordt gezocht naar de doodsoorzaak (als men daar naar moet zoeken, weet je al dat er figuurlijk gezien een flinke stank hangt aan deze doden…..)

In 2020 werd er niet 1 journalist vermoord in Rusland en
toch doen de media na de bekendmaking van de Nobelprijs alsof er dagelijks journalisten worden vermoord in
Rusland…… 

Je kan dan ook dit jaar niet anders concluderen dan dat het Nobelcomité met de toekenning van de prijs aan Muratov een politieke beslissing heeft genomen die goed uitpakt voor het westen, zoals dat comité in het verleden meermaals oorlogsmisdadigers de prijs heeft toegekend, neem alleen al oorlogshitser en oorlogsmisdadiger Kissinger………

Wel kan ik me vinden in de beslissing om Maria Ressa de prijs toe te kennen, daar in dat land sinds het fascistische bewind  van Duterte de wetteloosheid is losgebarsten, echter daarvoor hebben de reguliere westerse media amper of geen aandacht…….

Als het Nobelcomité ballen zou hebben gehad, had men Julian Assange de Nobelprijs voor de Vrede toegekend!! (en dat al vorig jaar!!)

Schande!!

 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]
).

 

* Zie: Russische verkiezingen: een uitgelezen moment om het land en haar president verder te demoniseren

———————————– 

Wat betreft de Nobelprijs voor de Vrede zie: ‘Joe Biden (VS president) zegt oorlog in Jemen te willen stoppen, echter ‘de oorlog tegen terreur’ in Jemen gaat gewoon door‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Een anti-fascistisch manifest over de vermoorde Chileense politiek activist en protestzanger Victor Jara

Jeff Bezos schreef een boek over hoe hij leeft, een manier van leven die niet is weggelegd voor zijn uitgebuite werknemers

Trump: pardon voor oorlogsmisdadigers maar niet voor Julian Assange of Edward Snowden‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Julian Assange!!)

Jeremy Corbyn krijgt echt belangrijke vredesprijs >> aandacht van de reguliere media: nul komma nada…

PAX blij met toekenning Nobelprijs voor de Vrede aan ICAN………..

Bernhard Hammelburg veegt Nobelprijswinnaar Beatrice Fihn de mantel uit, zelfs voordat hij wist wat ze te berde bracht…….‘ 

Steeds minder kernwapens in de wereld….. Ja, maar de overblijvende zijn wel krachtiger of zelfs ‘inzetbaar….’

Moeder Teresa of: Loeder Teresa?‘ (de begeleidende video is intussen gecensureerd….)

Dijksma in Birma over
de vervolging en de afslachting van de Rohingya minderheid: “De
politieke situatie zal ongetwijfeld soms onder druk staan………”

Nobelprijs voor de vrede naar de EU

———————————–

Zie voorts: ‘NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Westerse volkeren denken dat ze vrij zijn, terwijl het tegenovergestelde de werkelijkheid weergeeft‘ Zie wat dat betreft ook:

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

BBC met zwaar gekleurd commentaar op vrijlating van Huawei topvrouw‘ (en zie de links in dat bericht!!)

9/11: geen media aandacht voor de kalmte tijdens de chaos

NYT klopt zich op de
borst: VS erkent vergissing bij drone aanval, echter waar was
berichtgeving van de NYT en anderen bij alle ‘vergissingsbombardementen’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Avaaz pleit voor censuur op de sociale media terwijl het de genocide steunt die wordt uitgevoerd door de Saoedische terreurcoalitie in Jemen

De virtuele oorlog van de VS media en politiek tegen Cuba 

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet‘ (en zie de links in dat bericht!!)

———————————-

en voor de leut: ‘Rutte 3 gaat 20 miljoen investeren in ‘onafhankelijke’ onderzoeksjournalistiek….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Jeroen Smit, hoogleraar journalistiek, is blij met ‘zelfstandige’ journalisten……….. AUW!!!!

Charles Groenhuijsen: ‘als journalist moet je wel afhankelijk zijn……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jeroen Smit faliekant tegen Belgische journalisten staking……….

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

Vond vanmorgen een bericht van Rashida Tlaib in mijn elektronische brievenbus. Tlaib had zich eerder al tegen de meer dan belachelijke VS begroting voor defensie uh oorlogsvoering van houd je vast: 770 miljard dollar gestemd….. (toen Trump de defensiebegroting steeds verder verhoogde, waren veel democraten tegen, wat nu met de Democratische oorlogsmisdadiger Joe Biden in het Witte Huis blijkbaar totaal geen probleem is……) Toen Rashida tegen de jaarlijkse gift van 4 miljard dollar aan de Israëlische oorlogsmachine wenste te stemmen, werd er een voorstel gedaan om Israël bovenop dat bedrag nog eens 1 miljard extra toe te kennen…..

Rashida sprak zich als enige in het congres van Palestijnse komaf uit tegen het bevoordelen van de Israëlische regering, tegen de decennia lange illegale bezetting van Palestijnse gebieden en de systematische onderdrukking van het Palestijnse volk, waar zij het beest bij de naam noemde: apartheid…… Daarvoor werd ze door de beide partijen aangevallen dus zowel door haar partijgenoten van de Democratische Partij als door de leden van de Republikeinse Partij…….

Niet Israël werd veroordeeld voor haar grove mensenrechtenschendingen en bloedige onderdrukking van de Palestijnen, maar degene die het voor het verdrukte Palestijnse volk opnam, de slachtoffers van mensenrechtenschendingen, waar zelfs kinderen zonder enige aanklacht worden opgesloten in militaire gevangenissen en daar niet zelden worden gemarteld……

De Israëlische staat bevoordeelt de illegale kolonisten, steunt het stelen van Palestijns land door die kolonisten en daarnaast zelfs de terreur die deze ‘kolonisten’ uitoefenen tegen Palestijnen….. Deze kolonisten hebben vrijheid van beweging en samenkomst, rechten die de Palestijnen niet hebben…. 

De bewegingsvrijheid van Palestijnen wordt ernstig belemmerd door de ‘muur’ die Israël heeft opgetrokken op de door haar illegaal bezette West Bank, middels een groot aantal door het Israëlische bezettingsleger bewaakte blokkades…… Zo kunnen veel Palestijnse boeren hun grond niet meer bereiken, het water is voor veel dorpen en steden waar alleen Palestijnen wonen afgesloten door Israël (een misdaad tegen de menselijkheid!!) en zijn Palestijnen overgeleverd aan de willekeur van het Israëlische bezettingsleger, daar ze bijvoorbeeld bij de wegblokkades en razzia’s van dat leger worden vernederd en beledigd….. Voorts worden er wekelijks Palestijnen doodgeschoten door het Israëlische leger….. Ofwel je kan rustig stellen dat Israël een etnische zuivering uitvoert op de West Bank……

Over watergebruik gesproken: ook voedsel moet voor een flink deel worden aangevoerd via Israël en zelfs die transporten worden regelmatig tegengehouden, wat overigens ook geldt voor medicijnen en medische apparaten…… 

Elk ander land dat zo met een minderheid zou omgaan, zou aan de ‘wereldpaal’ worden genageld, maar niet Israël, alsof de Palestijnen een derderangs volk vormen…….. (niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk!!!)

Ongelofelijk dan ook dat de VS dat keer op keer keihard liegt de grote verdediger van democratie en mensenrechten te zijn, zo durft om te gaan met Palestijnen, immers door het beleid t.a.v. Israël laat de VS weten dat de Palestijnen geen recht hebben op een normaal leven….. Overigens is Israël alles behalve een democratie, dat zou alleen zo zijn als Israël het Palestijnse volk als de Joden zou behandelen….. (alleen het gebruik van het woord Jood in deze is al genoeg om mij voor antisemiet uit te maken: te gek voor woorden!!) 

Rashida heeft e.e.a. vervat in een vraag om geld zodat ze haar eenzame en ongelijke strijd kan voortzetten, dus…. 

Lees het schrijven van Rashida en zegt het voort! Het is de hoogste tijd dat men in het westen de ogen opent en het opneemt voor het zwaar en bloedig verdrukte Palestijnse volk!!

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak die in deze vertaalapp, de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit
)


(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]). 
 

my colleagues are ignoring apartheid, condemning me for calling it out

Rashida Tlaib us@list.justicedemocrats.com

We keep hearing that there’s not enough money to cover needs like
healthcare or housing for struggling communities here at home. But last
month, the U.S. House
of Representatives overwhelmingly passed a
whopping $770 BILLION defense budget.

I was already planning to vote no. Then, Congressmembers brought up a
last-minute measure to give an extra $1 billion in taxpayer dollars to
the Israeli military—on top of our annual $4 billion giveaway, which is
by far the most assistance the U.S. provides to any country.

As the only Palestinian-American member of Congress, I spoke up
against the Israeli government’s decades-long occupation and systematic
mistreatment of Palestinians, calling it what it is: apartheid. But for
recognizing Palestinians’ basic humanity, I faced attacks from my
colleagues
on both sides of the aisle.

Instead of condemning Israel’s human rights abuses, Democrats
and Republicans in Congress are condemning me for simply pointing out
these abuses.

Can
you chip in $5 or more now so I can keep speaking truth to power and
securing human rights, freedom, and justice for ALL people?

Chip In Now

In the occupied West Bank, where my grandmother lives, the Israeli
government is supporting Israeli settlements that violate international
law—displacing Palestinians from their homes through a process of ethnic
cleansing.

These Israeli settlers live in the same territory as Palestinians,
but are subject to Israeli civil law rather than military rule, use
segregated roads where Palestinians are not allowed, and have rights
Palestinians don’t, such as freedom of movement and freedom of assembly.

The Israeli government controls and often denies food, water, and
health supplies for Palestinians—who have no say in this system.

This year, U.S. and Israeli human rights groups Human Rights Watch and B’Tselem confirmed what Palestinians have been saying for years: This discriminatory treatment qualifies as apartheid.

And as this reality becomes clearer to Americans, polls show
that most Americans support treating Israelis and Palestinians as equal
citizens.
Most Americans and a significant majority of
Democrats support conditioning U.S. funding of Israel’s military on
whether Israel complies with human rights law.

The taboo against questioning U.S. support for Israel’s military is
finally shifting. Now, people on social media can hear directly from
Palestinians and see what’s happening on the ground. Palestinians are
disenfranchised human beings suffering under an occupation that’s been
going on for decades.

More Americans are recognizing that Israelis and Palestinians
are equal people entitled to equal rights, and that everyone deserves
safety. That’s why there’s a growing movement to ensure that U.S. tax
dollars are not used to fund the Israeli military’s human rights abuses.

Unfortunately, people’s representatives in Congress are often out of
step with their constituents. Many are unwilling to break with the
status quo because they don’t want to take a risk, but I’m here to prove
that standing up for Palestinian human rights isn’t a risk at all—and
it’s what’s right.

Our
campaign has a chance to demonstrate that support for Palestinian human
rights is growing. Can you donate $3 or whatever you can afford to
signal your support for me and my voice as the only Palestinian-American
in Congress?

Chip in $3

Thank you for your partnership,

Rashida

===================================

Zie ook: ‘Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ Waar haalt deze schoft het gore lef vandaan??!!!

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) (waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..)

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ Pegasus is van het Israëlisch bedrijf NSO.

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(!!!!)  (dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……)

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij

Israëls propaganda verhaal wordt steeds minder geloofwaardig: wereldwijd groeit de kritiek‘ Onder andere over de oorlog die Israël in mei 2021 voerde tegen getto Gazastrook.

Washington sluit websites van nieuwsorganisaties in het Midden-Oosten: machtsmisbruik en illegale censuur op grote schaal

 

De
pogroms van fascisten tegen Palestijnse burgers is het gevolg van
decennia wegkijken door westerse staten en de VS in het bijzonder
‘ (!!!!)

 

+972:
It didn’t have to be this way in East Jerusalem’s Silwan

 

Palestijnse familie wordt uit huis gezet: heeft eerder familie van Joodse professor geholpen

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem‘ 

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Israëls ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestuk van Gideon Levy)

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika‘ (!!!!)

Israël vermoordde doelbewust journalisten‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht)

Israël schiet alweer doelbewust op journalisten, westerse collega’s onverschillig

Biden
administratie heeft verkoop van $ 735 miljard aan wapens voor Israël
goedgekeurd, net na de zoveelste massamoord op Palestijnen
 

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook:
uit gelekte documenten worden de steeds veranderende regels voor
censuur op dit platform openbaar gemaakt: Facebook als geheime tak van
de VS overheid
‘ (!!!!) Facebook heeft veel accounts van Palestijnen verwijderd van haar platform, een schande van formaat!!

AIPAC, een pro-Israël lobbygroep, koopt leden van het VS congres om met 4 miljoen dollar per jaar

Anti-BDS, pro-Israël wet dreigt aangenomen te worden in Senaat, dit tijdens een schandelijke overheidssluiting‘ (10 januari 2019)

Esther Voet (hoofdredacteur Nieuw Israëlietisch Weekblad) over ‘antisemitisme’‘ (zie ook de links in dat bericht)

Jeremy Corbyn is definitely a ‘dangerous hero’. Nice one Mail.

Ignorethe
mainstream media, Jeremy Corbyn just played a winning move
.

The Mail on Sunday en Sky News schieten levensgrote antisemitische bok bij het belasteren van Corbyn‘ Voor meer berichten over Corbyn, voer zijn naam in op het zoekvlak rechtsboven op deze pagina, daarna kan je door op ‘sorteren op datum’ te klikken, de laatst geplaatste artikelen als eerste zien.

 

Fox News veroordeelt eigen presentator voor belachelijke uitlatingen aangaande Ilhan Omar

Ilhan Omar: Obama zette kinderen in een kooi en kwam weg met moord

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

Congreslid Ilhan Omar fileert het monster Elliot Abrams, de speciale gezant van de VS voor Venezuela

 

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit’

Kadavers worden verwerkt en toegevoegd aan veevoer ook voor herbivoren: BSE (gekkekoeienziekte) uitbraak ligt op de loer……

Lobbyisten van de intensieve veehouderij en veevoerbedrijven hebben de EU onder druk gezet om het verbod op het verwerken van kadavers in veevoer (óók voor herbivoren) op te schorten en dit weer toe te staan…..

Alsof het enorm schandaal van de gekke koeienziekte (ook aangeduid als BSE en Creutzfeldt-Jacob) nooit heeft bestaan……. Een ziekte die in korte tijd het leven van de slachtoffers kan eisen…. Symptomen zijn o.a.:

  • Grote problemen met het bewegen 
  • Een groot verlies aan lichaamsgewicht
  • Het zwellen en degeneratie van de hersenen (degeneratie als bij dementie >> Creutzfeldt-Jacob)

Onderzoekers hebben aangetoond dat deze vreselijke ziekte wordt veroorzaakt door het eten van vlees van vee dat gevoed is met overblijfselen van kadavers en dat geldt ook voor koeien, die zoals gezegd herbivoor zijn….. Hoe ziek in je kop moet je zijn om dieren die niet gemaakt zijn om vlees te eten te voeren met overblijfselen van kadavers…..

Eén van de redenen is dat men bij god niet weet wat met de gigantische berg afval te toen die overblijft na de slacht van het belachelijk grote aantal dieren dat hier jaarlijks wordt geslacht*, iets wat pas echt duidelijk wordt als je bedenkt dat in ons kleine land op jaarbasis 600 miljoen dieren worden gehouden, het overgrote deel voor de export, logisch daar deze hoeveelheid genoeg zou zijn om elke Nederlander meer dan 36 dieren per jaar te doen eten….. (een hoeveelheid die dan ook gegeten zou moeten worden door baby’s, kleuters, vegetariërs en veganisten……)

Het eten van vlees is niet alleen een enorme aanjager van de klimaatverandering, waarvan de gevolgen al grote aantallen mensen het leven hebben gekost in orkanen, bosbranden, overstromingen en een te grote hitte in de zomer, maar vleeseten is ook slecht voor de volksgezondheid, zo ontstaan veel besmettelijke ziekten in de intensieve veehouderij, wordt het laatste redmiddel van de mens al ingezet in de intensieve veehouderij >> antibiotica dat wordt ingezet bij ontstekingen die worden veroorzaakt door een bacterie….. (waardoor antibioticaresistentie ontstaat en dat laatste redmiddel niet meer werkt….) Voorts kan vleeseten maag- en darmkanker veroorzaken dit nog naast andere kankersoorten, die samen intussen longkanker door roken al overtreffen, daarnaast kan vleeseten je nieren, hart en lever aantasten en tot slot je grootste orgaan: de huid…..

Lees en teken de petitie van Force Change ajb en geeft het door!

(Voor degenen die het Engels niet machtig zijn: kopieer de Engelse tekst en voer deze in door op deze ‘vertaal app’ te klikken en plak deze in de app voor een vertaling) 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]).

Force Change 6 oktober 2021

Don’t Feed Mad Cow-Infected Animal Remains to Livestock

Posted by

Target: Bernhard Url, Executive Director of the European Food Safety Authority (EFSA)

Goal: Advocate for reinstatement of ban on farm animal feed containing potentially infectious animal remains.

An incredibly dangerous disease could be making a comeback in
infected livestock and in humans. Outbreaks of so-called “mad cow
disease” have shaped certain farming policies for years. The fatal
ailment causes bovine victims to die within weeks after symptoms begin.
These symptoms can include difficulty moving, weight loss, as well as
swelling and degeneration of the brain. Researchers believe this
horrific disease, which can infect humans who consume meat as well, is
caused by cattle being fed meal full of animal remains.

In some cases, processed animal proteins (PAP) and meat-and-bone meal
(MBM) made from the remains of dead chickens are fed to pigs. As
another example, cattle might be given feed containing sheep remains,
chicken remains, or even remains of other cattle. In the 1990s, this
practice is theorized to have fueled a mad cow epidemic that led to the
slaughter of over four million cattle. Shortly thereafter, the European
Union made a critical decision to ban the use of PAP and MBM in any
foods for farm animals.

As they always inevitably do, special interests have intervened, and
this ban could be permanently lifted. Sign the petition below to urge a
rethink of a decision that could have massive repercussions for the
health and welfare of livestock and humans alike.

PETITION LETTER:

Dear Dr. Url,

For over 30 years, bovine spongiform encephalopathy has remained a
looming potential catastrophe over farm life. At one point in time, the
unforgiving “mad cow disease” was responsible for the deaths of nearly
200 people and four million-plus cattle. You may believe this deadly
illness represents a negligible risk now, but make no mistake that
easing vigilance on essential regulations will eventually lead to a
resurgence.

MBM and PAP-infused feed are very likely the culprits driving this
continuing threat. Permanently lifting the ban on these dangerous and
unethical products will endanger farmed animals, expose them to
potentially horrendous suffering, and put the lives of human beings at
risk as well. The EU farming community has gone this long without such
toxic methods. Do not cut corners and ask for preventable trouble in the
name of needless greed.

Sincerely,

‘[Your Name Here]

Photo Credit: Kat Smith

========================================

* Zo worden botten vermalen en toegevoegd aan snoep…… 

—————————————-

Zie ook: ‘Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

79.000 leghennen en kalkoenen vermoord vanwege alweer een vogelgriep uitbraak

‘Rechter’ beslist in
voordeel ‘boeren’: ernstig dierenleed middels zware dierenmishandeling
van moederkoe en kalf zou niet bestaan
‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde)

Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

Von der Leyen
(voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest tegen CAP
maar wel voor de peperdure lobby van de grote landbouworganisaties
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt

Intensieve veeteelt EU verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ (!!!!)

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (en dan de enorme bakken subsidie uit ook door ons opgebracht belastinggeld voor de intensieve veehouderij….

Kippenvlees uit de EU afgeladen met antibioticaresistente bacteriën

Antibiotica: wetenschappers luiden de noodklok, die jammer genoeg enigszins vals klinkt……..

2.500 koeien al maanden op zee vanwege besmettelijke ziekte, geen dierenarts die omkijkt naar deze arme dieren

Antibioticaresistentie: de nieuwe sluipmoordenaar in het Midden-Oosten

Antibiotica: farmaceuten eisen geld van overheden voor maken van antibiotica……..‘ (‘de straatarme farmaceuten….’)

Opwarming van Arctisch gebied laat besmettelijke ziekten vrijkomen uit de permafrost‘ En voor die opwarming is de intensieve veeteelt één van de hoofdverantwoordelijken….. Zie wat dat betreft ook:

The Siberian plague‘ (ondanks het onderwerp met prachtige foto’s)

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!

Slachthuizen bron van Coronabesmettingen

Intensieve veeteelt verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer

Wopke Hoekstra (CDA
minister) wil met verkiezingsspotje ‘doorpakken’, maar wenst niet de
grote veroorzaker van besmettelijke ziekten aanpakken

Jaarlijks
miljoenen euro’s EU-subsidie naar misleidende promotie zuivelproducten
en NVWA neemt geen stappen tegen zware dierenmishandeling door
voorzitter FDF
‘ FDF ofwel: Farmers Defence Force, een club van psychopathische dierenbeulen (en zie de links in dat bericht)

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan‘ Ook de NVWA bestaat voor een groot deel uit lobbyisten voor ernstig dierenleed in de intensieve martelveehouderij, terwijl deze flut inspectie dit juist zou moeten tegengaan…….

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ Met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws.

Dierenmishandeling: dieren op een vreselijke manier doodgemarteld in Nederlandse ‘horrorslachthuizen….’

Von der Leyen
(voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest tegen CAP
maar wel voor de peperdure lobby van de grote landbouworganisaties
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

Vleeseters: ‘mooi nieuws’ BSE heeft de kop opgestoken in Schotland……‘ (18 oktober 2018)

Rutte en van Nieuwenhuizen moreel failliet: duurzame praatjes bij de presentatie van de Global Commission on Adaptation……

Wakker Dier, WHO en kankerverwekkend vlees……..‘ Onder andere over een cartoon waar vleeseters zich aan stoorden, deze cartoon is intussen gecensureerd……

Esther de Lange (CDA lid EU parlement) stelt dat Rusland de reden is voor de hoge gasprijs, of nee wacht……

Gistermorgen op Radio1 in het programmaonderdeel Standpunt NL van ‘Spraakmakers’ (lees: praatjesmakers) Esther de lange, CDA grofgraaier in het EU parlement voor de EVP fractie. Deze bewezen kwaadaardige hitser stelde dat de hoge gasprijs is te danken aan Rusland, doordat dit land de toevoer van gas af zou knijpen en daarmee de gasprijs zou opdrijven.

Dacht even van m’n stoel te donderen toen presentator Ghislaine Plag haar terecht wees en stelde dat Rusland kenners deze bewering al hadden doorgeprikt als onzin (logisch daar Rusland de gasprijs niet eenzijdig kan vaststellen, deze wordt deels via de beurs bepaald, bovendien als Rusland haar gas te duur zou verkopen gaan de klanten naar een andere leverancier)……

De Lange herstelde zich bliksemsnel en stelde toen dat het een vermoeden is……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een oplichter!!

Het getal 666 zou de Lange beter passen

Het ‘vermoeden’ dat de Lange gebruikte is eenzelfde vermoeden als men spreekt over Rusland dat gasleveringen aan EU lidstaten zal misbruiken om politieke invloed uit te oefenen, een heel smerige leugen, terwijl echte deskundigen keer op keer laten weten dat Rusland zich altijd keurig aan haar contracten houdt, wat men niet kan zeggen van landen als Polen en Oekraïne*, die zich niet aan de contracten met Rusland hielden en dreigden de kraan voor gasdoorvoer dicht te draaien als Rusland de gasprijs niet drastisch zou verlagen en meer zou betalen voor de doorlevering van gas, NB de reden voor de aanleg van de Nord Stream 2 (NS2) gaspijpleiding van Rusland door de Oostzee naar Duitsland. Kortom men heeft de zaak omgedraaid en beschuldigt Rusland van het politiek maken van gasleveringen, terwijl daar nul komma nada redenen voor zijn…….

Overigens is de VS de grote propagandist die Rusland beschuldigt van het misbruiken van gasleveringen voor eigen politieke doeleinden, terwijl de VS maar al te graag haar middels het uiterst vervuilende fracken verkregen schaliegas in de vorm van lng wil leveren aan de EU lidstaten, daarvoor heeft de Rutte 3 zelfs een terminal gesubsidieerd op de Tweede Maasvlakte….. Over subsidie gesproken: de schaliegaswinning in de VS wordt zwaar gesubsidieerd en niet in de laatste plaats daar oliemaatschappijen het zwaar vervuilde water dat wordt geproduceerd bij het fracken gratis en voor niets in open water mogen lozen, dus in rivieren en in zee….  

En laat je niets wijsmaken: wij gebruiken nog steeds geen Russisch gas, dat kan pas als een fabriek klaar is die het calorische gehalte van het Russische gas moet aanpassen voor onze apparaten als cv-ketels en fornuizen, deze fabriek wordt in Groningen gebouwd.

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]).

* Oekraïne heeft zelfs geweigerd een rekening van 14 miljard dollar aan Rusland voor gasleveringen te betalen. Eén en ander onder de corrupte neonazi juntaleider Porosjenko, die door de VS en de rest van het westen werd geparachuteerd na een door de VS georganiseerde opstand (inclusief ingehuurde scherpschutters die betogers en politie op het Maidanplein in Kiev neerschoten) en coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovitsj…… Deze machinaties werden door destijds VS minister Hillary ‘Killary’ Clinton (onder ‘vredesduif’ Obama) betaald met 4 miljard dollar!!!

Zie ook: ‘VN Vluchtelingenverdrag 70 jaar oud en zo goed als dood…….‘ Met ‘een mooie rol’ van CDA’ers de Lange, Omtzigt en van Aersma Buma.

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ Een bericht waarin de Lange haar middelvinger opsteekt naar de komende generaties….. Zie wat dat betreft ook:

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt

Manfred Weber (CSU) de gedroomde fascistische kandidaat van de EVP voor presidentschap Europese Commissie

Rutte (VVD premier) en Pechtold (veilingmeester D66) blij met concentratiekampen voor vluchtelingen in EU en Afrika……..

Esther de Lange (CDA
EU) over EVP invloed op fascist Orbán, die nu de meerderheid heeft in
Hongaars parlement…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!’

EVP (EU
‘christendemocraten’) heeft 1 fascistische partij in haar fractie, waar
nu het Oostenrijkse EVP lid met fascisten van de FPÖ gaat regeren…..

Libië, voor de grote westerse terreur het rijkste land van Afrika, kampt nu zelfs met watertekorten………

Esther de Lange: CDA
is tegen kwijtschelden Griekse schulden, ‘we mogen niet slap zijn, dat
mag alleen als het om de banken gaat…..’ ha! ha! ha! ha! ha!

Van Haersma Buma (CDA) was toch zo blij, dat hij ‘gelijk’ had, wat betreft Griekenland, hij kráááááide het uit!!‘  

Esther de Lange en haar Hongaarse collega Orbán, ach er is niet zoveel mis in Hongarije!‘ (een bericht uit 2014) Esther de Lange en collega’s uit de EVP hebben de Hongarije Fidesz (partij van de fascistische dictator Orbán) meermaals gedreigd uit de EVP fractie te zetten vanwege ronduit fascistisch beleid, nooit gebeurd, uiteindelijk is Fidesz er zelf uitgestapt…… Voorts stonden de Lange en nog en paar CDA leden, waaronder Omtzigt, achter het uiterst inhumane en gewelddadige vluchtelingenbeleid van Orbán…….

Esther de Lange, ‘de grote strijder tegen corruptie’ en de corruptie van haar zusterpartij in Hongarije‘ 

Jagers gaan vanaf volgende week vrijdag weer op het massamoordpad

Op 15 oktober, ofwel vanaf volgende week vrijdag mogen jagers weer hun moorddadige pad vervolgen, ook dit jaar mag dit geteisem weer 300.000 dieren vermoorden dit zonder enige zin, sterker nog: de boel is totaal omgedraaid >> je moet bedenken dat de populaties konijnen, hazen, wilde eenden en fazanten zo ver zijn teruggelopen dat ze in feite beschermd moeten worden…..

Hare ChristenUnie kwaadaardigheid en minister van Landbouw Schouten heeft beloofd een onderzoek te laten doen naar de jacht op deze dieren, waar de haas en het konijn al op de rode lijst staan…… Als uit onderzoek blijkt dat het inderdaad niet goed is gesteld met de genoemde diersoorten overweegt ze een jachtverbod per 2022/2023……. Ofwel dit jaar mogen er zoals gezegd weer 300.000 dieren worden afgeschoten door het psychopathische tuig dat zich jagers noemt….. 

Overigens is het zonder meer belachelijk dat Schouten een onderzoek laat uitvoeren, terwijl al bekend is dat de aantallen van de meest bejaagde soorten zover achteruit zijn gegaan dat er een jachtverbod moet worden ingesteld en dit jaar al!! Je kan dan ook rustig stellen dat Schouten de jagers zoveel mogelijk wil ontzien….. (echt ‘fijn christelijk’)

We leven niet meer in de Middeleeuwen, het moet afgelopen zijn  met de ‘plezierjacht’, een woord dat al aangeeft dat jagers er behagen in scheppen om dieren te vermoorden, dit geteisem mag zelfs wapens in huis hebben en vergeet daarbij niet dat de grens tussen het vermoorden van dieren en mensen uitermate klein is……

Opvallend weer dat de Dierenbescherming niet wordt genoemd bij de organisaties die zich tegen de jacht verzetten……

Lees het schrijven en teken de petitie van Animal Rights ajb en geeft het door!! (de brandbrief voor de Tweede Kamer lees je onder het schrijven van Animal Rights) 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English]).

Teken nu tegen de jacht!

Animal Rights info@animalrights.nl via eprov.nl

Foto: jager met doodgeschoten haas

JAGERS GAAN WEER OP PAD

Volgende week op 15 oktober wordt het jachtseizoen geopend. Elk jaar sterven in deze periode rond de 300.000 dieren. Animal Rights roept, samen met andere organisaties en personen, in een brandbrief de politiek op om de jacht zo snel mogelijk te sluiten.
 
Wist je dat de drijfjacht op hazen is toegestaan? Jagers lopen in een linie door het veld om onschuldige dieren uit hun schuilplaatsen te jagen. Of dat fretten worden losgelaten in
konijnenburchten? Zodra een fret een konijnenhol in gaat, vluchten de
dieren in blinde paniek weg, waarna ze in een net of kooi terecht komen.
Soms samen met de fret, die zich vastbijt in het angstige dier. Al deze dieren zijn de dupe van een onsmakelijke hobby.

Foto: doodgeschoten haasDeze haas werd voor onze ogen gedood.

 

TEKEN NU

Vorig jaar zijn hazen en konijnen toegevoegd aan de Rode Lijst en ook met wilde eenden en fazanten gaat het niet goed. Toch gaat de jacht gewoon door. Dit betekent dat de komende maanden weer 300.000 dieren zullen worden opgejaagd, doodgeschoten en doodgeslagen.

Willem, Animal Rights heeft een brandbrief opgesteld met een oproep aan de politiek
om de jacht te sluiten, de jachtlijst af te schaffen en de genoemde
soorten actief te beschermen. Jij kan meehelpen door de brandbrief te ondertekenen. Genoeg is genoeg.

Met strijdvaardige groet,

Afbeelding PS Op woensdag 13 oktober om 13.00 uur organiseren we een demonstratie bij de Tweede Kamer in Den Haag. Kom je ook? Volg hier het evenement op Facebook.

ZET JE HANDTEKENING

Afbeelding Demonstreer mee op 13 oktober.

DEEL ONZE BRANDBRIEF

 
Share
 
Tweet
 
Share
ANIMAL RIGHTS
Wie wij zijn
Waar wij voor staan
Wat wij doen
Contact
ONZE THEMA’S
#wegmetbont
#bandejacht
#stopdeslacht
#vervangdierproeven
STEUN ANIMAL RIGHTS
Doe een gift
Hoe je kunt helpen
Webshop

Je kunt ook storten op ons rekeningnummer: NL 29 TRIO 0786 9390 79 t.a.v. Animal Rights

——————————–

Hier de brandbrief:

Animal Rights en andere organisaties en personen roepen in een brandbrief
de politiek op om de jacht zo snel mogelijk te sluiten. Vanaf 15
oktober mag er weer gejaagd worden op in totaal vijf soorten: haas,
konijn, fazant, wilde eend en houtduif. Dat terwijl het voortbestaan van
veel wilde dieren in Nederland al enorm onder druk staat. Jessica Smit,
campagneleider: “Elk jaar worden in het jachtseizoen rond de 300.000
wilde dieren doodgeschoten. Dit zijn enorme aantallen als je bedenkt dat
het met het grootste gedeelte van deze soorten helemaal niet zo goed
gaat.”

Teken de brandbrief hier.

TERUGLOPENDE AANTALLEN

Vorig jaar werden de haas en het konijn toegevoegd aan de Rode Lijst. Ook werd dat jaar uitgeroepen tot het Jaar van de Wilde Eend,
wegens teruglopende aantallen. Een andere zorgwekkende en significante
afname is te zien bij de fazant, ook weer een soort die ‘vrij bejaagd’
mag worden in het jachtseizoen. “Er is geen noodzaak om de jacht nog
langer toe te staan en het benutten van wilde, doodgeschoten dieren is
voor de voedselvoorziening van de Nederlandse burger ook niet
noodzakelijk”, zegt Smit.

OPROEP AAN POLITIEK

In mei van dit jaar zegde de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit toe onderzoek te laten doen naar de staat van instandhouding van de jachtsoorten.1
Dit betekent dat er dit jachtseizoen waarschijnlijk weer 300.000 dieren
het leven zullen laten. Vanuit het voorzorgsprincipe zou er gestopt
moeten worden met alles wat kwetsbare populaties mogelijk in gevaar
brengt, zoals het doden van duizenden of tienduizenden van deze dieren.

Smit: “Wij roepen de politiek op om alles in het werk te stellen om
de jacht te sluiten, de wildlijst af te schaffen en de genoemde soorten
actief te beschermen. Dit moet afgelopen zijn.”

HELP MEE

Animal Rights wil de brief door zoveel mogelijk mensen laten medeondertekenen. Zet je handtekening hier.


De brandbrief wordt gesteund door: Bibi Dumon Tak (schrijver), Hans Bouma (dichter, publicist, theoloog), Jan Siebelink (romanschrijver), Jan-Paul Schutten (schrijver), Jen Hochmuth (bioloog), Jeroen Siebelink (schrijver en journalist), Judith van Willigen (oprichter en eigenaar Bonusvegan), Karen Soeters (oprichter House of Animals), Lisette Kreischer (fotograaf, schrijver en herborist), Mark Kulsdom (oprichter Dutch Weedburger)

En door: Comité Dierennoodhulp, Dierenrechten
Alliantie, Diervriendelijk Nederland, Fauna4Life, House of Animals,
Rechten voor al wat leeft, The Dutch Weedburger


  1. Tweede Kamer, vergaderjaar 2020–2021, 33 576, nr. 247. Brief van de minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. 

==========================================

 Zie ook: ‘Ondanks een steeds verdere afname van de vraag naar walvisvlees geeft de Noorse regering toestemming om meer dan 2 keer zoveel dwergvinvissen te vermoorden dan in 2020‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Noorwegen doodt overwegend zwangere dwergvinvissen

Japans wereldwijde dolfijn handel en de jaarlijkse massamoord op die slimme en mooie dieren

Nederland: in 3 jaar tijd 41.000 vossen vermoord……‘ (10 februari 2021)

Bidens oorlog tegen binnenlandse terreur ook gericht tegen o.a. dierenactivisten en milieugroepen

OVT (VPRO Radio1) met reclame voor de jacht ofwel voor het vermoorden van dieren

Utrecht gaat ‘s nachts vossen afschieten

Dierenmishandeling
op grote schaal: Utrechts provinciebestuur laat spreeuwen massaal
afschieten, ondanks enorme afname van deze vogelsoor
t’

Jacht op wilde zwijnen, zelfs jongen mogen worden afgeschoten in de zoogtijd……‘ (11 juli 2020) Je weet wel, jacht die ook door ‘koning’ W.A. wordt uitgevoerd op de Koninklijke Domeinen, hoewel deze misdadiger dit volgens subsidieregels niet zou mogen doen, immers om te kunnen jagen worden deze Domeinen 3 maanden lang gesloten, wat in tegenspraak is met die regels…….  Trouwens al een schande dat W.A. subsidie krijgt voor het onderhoud van de Koninklijke Domeinen, alsof de enorme inhumane sufferd armlastig is…. Schande!!

Utrechts provinciebestuur: zwanen mogen worden vermoord‘ (met toestemming van GroenLinks, D66, PvdA, CDA en ChristenUnie……..)

Stropers: jacht op bedreigde diersoorten geïntensiveerd onder dekking van Coronavirus

Trump van zins Endangered Species Act de nek om te draaien: bedreigde diersoorten vogelvrij……..‘ (en dat heeft Trump gedaan voor 14 diersoorten, waaronder wolf en beer…..)

Martijn van Dam (PvdA) wil zo min mogelijk uitgeven aan natuurbeheer en de ‘noodzakelijke’ jacht op vossen……..

Menno
Bentveld (‘Vroege Vogel’): u mag reageren, op de reclame voor het
afknallen van ganzen, maar wel beschaafd a.u.b………..’

Dierenmishandeling in Australië: grootschalig gebruik barbaars gif tegen dingo’s en vossen…….

Hert neemt jager te grazen!

Hert neemt wraak en dood terecht een laffe dierenbeul ofwel jager!!‘ De rollen kunnen niet vaak genoeg worden omgedraaid, wellicht met behulp van een [echte] mens.

Zeearend doodgeschoten in natuurgebied Wolvega…….

Zeearend dood, jagers wijzen elke verantwoording af……….

Jacht, ofwel psychopathisch plezier in het doden van levende wezens……..‘ 

Faeröer Eilanden: jaarlijkse barbaarse slachting van dolfijnen >> Boycot Denemarken en de Faeröer Eilanden!!

Partij voor de Dieren met schadeclaim van zwanenlijk-koker Smit aan de broek…..

Plezierjacht en de zoveelste gebroken belofte van de PvdA…….‘ Alleen al het woord ‘plezierjacht’, walgelijk!!!

Dijksma (PvdA) houdt ‘plezierjacht’ in stand‘ 

Dijksma
(PvdA): jagers zijn natuurbeschermers en natuurliefhebbers……… ha!
ha! ha! ha! ha! ha! Liefde uit de loop van een geweer!!

Annie Schreijer-Pierik (CDA), de grote ‘dierenvriend’ wil jagers belonen voor heilzame werk….. AUW!!!‘ Groothufter Schreijer-Pierik is ook lobbyist voor het martelen van
dieren in de intensieve martel veehouderij, nu in de EU fractie van de
EVP waarvan naast het CDA ook de fascistische partij Fidesz al jaren
deel uitmaakt……. (het is op het oment van dit bijschrift  7 oktober 2021 [/////] en Fidesz is niet uit de EVP gezet maar daar zelf uitgestapt, ondanks dat de EVP al jaren sprak van onderzoeken naar Fidesz en haar baas Orbán, waarbij dezen door de EVP werden gedreigd met uitsluiting……)

Dierenarts Peter Klaver voor het vergassen en nekken klieven van ganzen……..‘ (reclame voor deze schoft in een programma van de EO christenbroeders)

Braakhekke lust er wel pap van en een jager die plezier heeft in het doodschieten van dieren…

Aan de labels direct onder dit bericht heb ik ook ‘schoontijd’ en ‘Koninklijke Domeinen’ toegevoegd, de eerste is de tijd van het jaar waarin er mag worden gejaagd en de tweede zoals in een eerdere link al weergegeven: het domein waar Willem Alexander illegaal z’n psychopathische hobby jagen kan uitoefenen (illegaal: daar hij miljoenen aan bijzondere bijstand krijgt voor onderhoud van dit landgoed, terwijl daar de regel aan verboden is dat het landgoed het hele jaar open moet zijn en er dus niet gejaagd mag worden). Laatste update: 10 februari 2022.

Keir Starmer (‘Labour leider’) aan de paal genageld door opstappende Labour politicus

Rachael Swindon, de enorme luis in de pels van Labour opperploert Keir Starmer, heeft de brief gepubliceerd van Stephen Smith, een Labour raadslid van o.a. Aberdeenshire, waarin deze aangeeft uit de Labour partij te stappen en daarmee bijna al zijn andere functies neer te leggen die hij uit naam van Labour bekleedt. 

In deze brief stelt Smith dat Starmer hem heeft beschuldigd van antisemitisme, je weet wel de enorme leugen waarmee Starmer niet alleen Jeremy Corbyn uit de partij zette, maar tevens een groot deel van de andere progressieve Labourleden die een progressieve socialistische koers wilden varen, waaronder een aantal mensen van Joodse komaf……. Smith is zo naïef dat hij nog wel stelt zijn Labour collega’s in Faringdon te zullen vragen of hij zijn raadslidmaatschap kan voortzetten en als dat zou worden toegestaan hij dit niet meer voor Labour zal doen….. Uiteraard worden die collega’s door Starmer en de rest van de neoliberale Labourtop onder druk gezet niet akkoord te gaan met voortzetting van zijn werkzaamheden……

Smith is al heel lang Labourlid en heeft als politicus voor Labour onder 5 verschillende leiders gediend. 

Smith zegt in zijn brief aan Starmer verder dat hij 58 jaar oud is, zijn leven lang al anti-racist is geweest, een socialist voor het grootste deel van zijn volwassen leven en daarmee de grootst mogelijke uitzondering is geweest op de insinuaties van Starmer dat hij op wat voor manier dan ook een racist of antisemiet zou zijn…… Waaraan hij toevoegt dat hij uit gronde van zijn geweten geen lid  kan blijven van een organisatie die zelfs maar zou overwegen dat hij is waarvan Starmer hem beschuldigt……

Met ‘vette tekst’ stelt Smith verder dat hij:

  • een gekozen Labour raadslid is.
  • een solidair lid is van Jewish Voice voor Labour.
  • een jurylid was voor de Anne Frank Awards in 2009.
  • Israel bezocht in 2018 en heeft gebeden bij de westmuur van Jeruzalem.
  • een beoefenaar is van Krav Maga (wat dat met e.e.a. te maken heeft is me totaal onduidelijk)
  • 7 jaar lang hoofdofficier gelijkheid was voor NASUWT (National Association of Schoolmasters Union of Women Teachers)

Daarna vraagt Smith Starmer: 

Een ‘racist?’ Een ‘antisemiet?’

How fucking dare you?! (ik neem aan dat alle lezers wel begrijpen wat Smith hiermee bedoelt)

Smith gaat door met Starmer te vragen waar hij het gore lef vandaan haalt om zelfs Joodse Labourleden van antisemitisme te beschuldigen en noemt Starmer daarbij een stalinist die deze zaak misbruikt voor partij politieke doeleinden (bijvoorbeeld een verandering van ideologie tegengaan die de progressieven Labourleden nastreven voor een sociale politiek die er is voor de achterban en het arme deel van de Britse bevolking en niet voor de grote bedrijven en de welgestelden). Starmer stelt dat je antisemiet bent wanneer je kritiek levert op de fascistische apartheidspolitiek van Israël waarmee deze terreurstaat de Palestijnse gebieden etnisch wil zuiveren en daarbij zelfs een langzame genocide uitvoert op de Palestijnen….. Elke andere staat die zo met een minderheid omgaat zou aan de paal moeten worden genageld, wat dan ook gebeurt, behalve als het om Israël gaat…..

Lees de brief van Stephen Smith (helaas heeft Google het Nederlands uit haar ‘vertaal app’ rechtsboven in deze pagina gehaald, uitermate vreemd, zeker als je nagaat dat het Fries nog steeds wel is opgenomen…. Eén uitweg: kopieer de Engelse tekst en plak deze in de ‘vertaal app’ die je vindt door hier op te klikken.

Het is een schande dat Starmer Labour totaal aan stukken scheurt en van deze partij een neoliberale partij heeft gemaakt zoals die dit was onder de laatste jaren van de oorlogshitser, oorlogsmisdadiger en belastingontduiker Tony Blair…… Voorts is het een feit dat de reguliere media in binnen- en buitenland (van Groot-Brittannië), inclusief de zogenaamd onafhankelijke BBC, daaraan hebben meegeholpen en tegen alle feiten in Jeremy Corbyn hebben beschuldigd van antisemitisme (ook de zogenaamd onafhankelijke zendgemachtigden BNR* en de NOS op de nationale radiozender Radio1, plus onze landelijke dagbladen hebben daaraan bijgedragen……) Deze lastercampagne kostte Corbyn de Britse verkiezingen……..

Dear Keir: Starmer’s Record Destroyed By Resigning Councillor




Sir Keir Starmer MP

Leader of the Labour Party

21 September 2021

BY POST AND EMAIL

 

 


Dear Keir,

 

I write to resign membership of the Labour Party and consequently my elected offices as Wantage CLP Policy Officer, Executive Committee member and Conference delegate. 


I will ask members of the Faringdon Labour Party branch for their view of my continued membership of Faringdon town council; but even if they wish me to continue, will no longer serve as a Labour Party councillor.


I do so reluctantly, having been a Labour Party member for many years, under 5 different Leaders. 


I am 58, a lifelong and active anti racist, a socialist most of my adult life and take the greatest possible exception to your insinuation I am in any way a racist or an anti-Semite. I cannot in all conscience remain a member of an organisation that would even consider this to be possible.


I am an elected Labour councillor. 

I am a solidarity member of Jewish Voice for Labour. 

I was a judge for the Ann Frank Awards in 2009.

I visited Israel in Easter 2018 and prayed at the Western Wall in Jerusalem. 

I am a Grade 2 Krav Maga practitioner.

I was NASUWT’s Principal Officer for Equality for 7 years.

 

A ‘racist’?  An ’anti-semite’?

 

How fucking dare you?!

 

How dare you preside over this McCarthyism and establish a Stalinist bureaucracy where lifelong anti-racists like me are being witch-hunted for entirely sectarian political reasons? 


How dare you allow the cancer of anti-semitism to be weaponised and trivialised for factional disputes – then look at yourself in a mirror when Jewish members are being suspended, expelled and disciplined in unprecedented numbers? It is beyond shameful. 


Last week I answered spurious allegations made about me in full. That response has neither been considered nor evaluated – instead, exactly the same material has been used to ‘justify’ an administrative suspension 3 days before Conference. 


I understand from NEC member Mish Rahman that this has happened to hundreds of Conference delegates. It is a blatantly dishonest, anti-democratic and factional abuse of process and I will have nothing more to do with a Party prepared to plumb such depths. 


How can you possibly allow tens of thousands of members to simply drift away from Labour, disheartened your leadership team’s abject failure to oppose the most incompetent and vicious Tory Government in living memory? 


Labour is consistently struggling in opinion polls despite hundreds of thousands of unnecessary Covid deaths; leaving the European Union without a feasible deal; threats to peace in Northern Ireland; actively destroying the goodwill of our European neighbours; the Tories breaking election promises unchallenged; and an unprecedented and growing gap between rich and poor. 


It is an abject failure to offer a credible, coherent, principled alternative and an appalling indictment that you and this Party are consistently trailing in opinion polls and losing safe seats like Hartlepool. 


The record of the Labour Party under your stewardship is unprincipled, incompetent and abject: 


Refusing to oppose the Covert Human Intelligence Sources Bill, which gave state agents legal immunity for murder, rape, torture and kidnapping. 


Appointing David Evans, a man on record as opposed to the very concept of party democracy, as our General Secretary.  A man chosen ahead of two more suitable women, and a Blairite dinosaur with a record of cronyism in Croydon, happily presiding over the McCarthyism destroying Labour’s integrity. 


Sacking Rebecca Long-Bailey on a pathetic pretext and for entirely sectarian political advantage; yet turning Nelson’s eye to Barry Sheerman and Steven Reed’s prima facie anti-Semitism. This was nauseating hypocrisy. 


Ignoring the genuine concerns of teaching and education unions in favour of your data-free and evidence-free grandstanding about ‘keeping schools open’, despite them being (and remaining) hotbeds of Covid infection. 


Undermining the findings of Labour’s own NEC by withdrawing the Parliamentary whip from Jeremy Corbyn: then lying about it by saying it was done by the General Secretary – then subsequently admitting on Jeremy Vine’s BBC Radio programme that it was in fact your decision. You can’t even lie competently! 


Burying the Forde Report, when the despicable behaviour, racism, bullying and destructive acts of Ian MacNicol, Emilie Oldknow and other staffers should have been exposed and been grounds for disciplinary and legal action. (In short, people who actively worked AGAINST the interests of our Party were protected, for factional reasons) You have as a result undermined the standing of this Party amongst black and minority ethnic communities: it is indefensible. 


Refusing to defend Liverpool Labour council from a political takeover by a hard-right Conservative government: in fact, acquiescing in it. This was both shameful and spineless. 


Making even the discussion of Jeremy Corbyn’s suspension, grounds for suspension. 


Making CLP or Branch motions of confidence, in either you or David Evans, grounds for suspension. 


Portraying all of the above as, somehow, ‘anti-Semitic’. 


Calling for the resignation of Nicola Sturgeon – subsequently found not to have breached the Ministerial Code – yet refusing to do the same for Matt Hancock, Boris Johnson, Robert Jenrick, Priti Patel and Michael Gove, all of whom HAVE breached the Ministerial Code. 


Not calling for the resignation of Met Police Commissioner Cressida Dick, after the violent conduct of Met Police officers breaking up a peaceful women’s demonstration in Battersea. 


Reinstating staff named in ‘Labour Leaks’ documents, including those who – I can hardly believe I have to say this – actively campaigned AGAINST the Labour Party until 2019 and were involved in bullying, racism, misogyny and helping journalists hostile to the Labour Party, including being complicit in the shameful bullying of Diane Abbott.


Interfering in the selection of Liverpool Mayoral candidates and sabotaging a shortlist of 3 women, all of whom held senior office within the City council – again for sectarian political reasons. 


Presiding over a Hartlepool ‘selection’ exercise which produced a shortlist (sic) of one white man, an apologist for the barbaric Saudi Arabian regime, who used social media posts to talk about ’Tory MILFs’ and was entirely unsuitable to contest the seat – a seat then lost to the Conservatives for the first time since it was created. 


Then saying you’d accept responsibility for that by-election result – but failing to do so and throwing Angela Rayner under the bus, sacking her from the Party Chair role. 


Proscribing 3 organisations simply for being critical of the current direction (sic) of the Labour Party leadership. This is pathetic, Poundland McCarthyism at the very time when this Government has presided over 150,000 excess deaths, allowing C-19 to rip through the population for the fourth time. 


Doing literally nothing when Labour (sic) MP Neil Coyle called for the mass expulsion of Jewish Voice for Labour – an organisation of exclusively Jewish Labour members! (If that doesn’t meet the most basic definition of anti-semitism, I’m not sure what does…..) 


And even today, as I write this, your pre-Conference manoeuvre to tear up something as fundamental as ‘one person one vote’, in favour of a system giving an MP a thousand votes against the one that ‘ordinary’ Party members have. 


That is laughably undemocratic. 


I could go on at length, but I will save us both the time and heartache. 


Under your stewardship, and to the detriment of the people we seek to represent, I see no prospect of Labour being back in government. 


You made ten ‘pledges’ during the last Leadership election and have already broken each and every one. 


You were therefore elected on an entirely false premise and while I did not vote for you, I at least expected the most basic standards of honesty and integrity. How naive… 


Instead, you and the dinosaurs who ‘advise’ you have given life again to the notion that ‘all politicians are the same’ and can’t be trusted. 


There is no future in ‘split the difference’ politics, pandering to right wing media and re-heated Blairism. It is a political cul-de-sac. 


When a mainstream, experienced member of Labour like myself – a councillor, CLP office holder and a career trade union officer – struggles to offer credible reasons to vote Labour, what chance do other Labour members across the country have trying to enthuse people? 


I hope, even now, you will consider your position and put the interests of the country and ordinary people before the insatiable factionalism of the right wing of the Parliamentary Labour Party. 


That you will either undertake to lead on the basis of your ‘promises’ and Party policies, or make way for someone with the courage and principle to speak up for our Party and our people. 


Until that happens, I will remain an ex-member of the once-great Party, a Party you have already shown you are entirely unfit to lead. 


Yours,

 

Cllr. Stephen Smith​​​​​​​​​​  (ex) Policy Officer and Executive Committee member, Wantage Constituency Labour Party. 


Many thanks to Cllr for kindly giving permission to republish his excellent letter.

================================

* BNR begon een paar maanden geleden met een spotje waarin dit station meldde volkomen onafhankelijk te zijn, een leugen van giga proporties, in datzelfde spotje wordt gezegd dat BNR ‘nieuws maakt’ en ja dat is regelmatig het geval!! De meeste programma’s van BNR worden betaald door bedrijven en voorts zijn ‘programmamakers’ als de ‘buitenlanddeskundige Hammelburg, VVD paljas Boekestijn en Rob de Wijk (Haaags Centrum voor Strategische Studies, grootlobbyisten van: het militair-industrieel complex, de NAVO en het uiterst agressieve en terroristische buitenlandbeleid van de VS….. ‘BNR onafhankelijk?’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

—————————–

Zie ook: ‘Israël: het ware verhaal gaat ver voorbij aan de (ook westerse) propaganda‘ (en zie de links in dat bericht over de dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk!!)

Oprichter Amnesty International: 100 jaar geleden geboren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Keir Starmer, Labourleider, is een neoliberale marionet van premier Boris Johnson

Aantal daklozen in Groot-Brittannië onder Tory bewind meer dan verdubbeld‘ 

De
heksenjacht in de Labour Party nadat Jeremy Corbyn wegens
‘antisemitisme’ werd geroyeerd: zelfs Joodse Labourpolitici worden uit
de partij gezet
‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde)

Labourpolitici in oorlog met elkaar: de antisemitisme leugen tegen Jeremy Corbyn die hem de verkiezingen kostte

Jeremy Corbyn uit Labour gezet op basis van antisemitisme leugen

Jackie
Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van
antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf
‘ 

Opperrabbijn Mirvis besmeurt Labour vlak voor verkiezingen, over het ongeoorloofd beïnvloeden van verkiezingen gesproken

Boris Johnson vs. Jeremy Corbyn en de massamedia

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Jeremy Corbyn, de Britse Labourleider zal en moet vallen: hij neemt het op voor het arme deel van de bevolking

Gedreven politicus zet BBC presentator te kakken die Labour de schuld wilde geven van de armoede in GB

Honger in GB anno 2019: uitsterfbeleid voor werklozen en andere arme Britten >> velen krijgen geen voedselhulp

Britse kinderen lijden anno 2018 honger, vooral in de vakanties…….

Jeremy Corbyn (Labour en oppositie leider GB) veegt de vloer aan met vertrekkende ‘centrum’ Labour fractieleden

Corbyn als schietschijf voor het Britse leger, reactie Tories: Corbyn is een groot gevaar voor Brittannië……

Labour
politicus Joan Ryan, die gisteren uit de partij stapte, werd op video
betrapt met leugens om critici van Israël te belasteren
 

BBC presentator maakt per ongeluk promotie voor het socialisme 

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden 

BBC Media Action: een smerige propaganda organisatie, mede door Nederland betaald‘ (!!!!)

Plus reclame: ‘Goed eten daar houden we van’

Zag dat Plus supermarkt reclame maakt vlak voor films met de leus: ‘Goed eten daar houden we van’. Niets mee mis zou je denken, echter je ziet in een korte video een man die zittend een varken groenvoer geeft, terwijl het dier op stro staat……

Het geheel suggereert dat Plus alleen varkensvlees verkoopt van varkens die de hele dag in stro kunnen liggen en buiten mogen lopen (naast de man zie je een half openstaande deur) en dat de boer of diens knechten de varkens uit de hand te eten geeft en niet de smurrie die automatisch wordt aangevoerd, smurrie met daarin bijvoorbeeld gentech soja waarvoor jaarlijks enorme delen van oerwouden worden verbrand, smurrie waaraan ook nog eens antibiotica wordt toegevoegd zodat de dieren niet ziek worden, daar ze met veel te veel worden opgesloten in enorme stallen….. (zelfs het laatste redmiddel aan antibiotica voor de mens wordt al volop ingezet in de intensieve veehouderij……)

Deze Plus reclame is wel een heel smerige manier van greenwashing, zeker daar men verder met geen woord spreekt over wat je te zien krijgt en er bijvoorbeeld niet wordt gezegd dat de varkens inderdaad buiten kunnen lopen en niet op roosters worden gehouden waar ze long- en luchtwegklachten oplopen vanwege o.a. de ammoniak dampen van hun urine en andere schadelijke dampen die vrijkomen uit ontlasting en urine….. (roosters die regelmatig geheel verrot breken, waardoor varkens verdrinken in urine en ontlasting……) Noch wordt er verteld dat de varkens groenvoer wordt gegeven….. Nee het gaat om de suggestie van een paar seconden, een suggestie die keer op keer wordt herhaald, waarmee de argeloze kijker in feite wordt gehersenspoeld, zonder dat deze dit doorheeft…….

Op het net kon ik alleen de foto voor een Plus reclame van dit meisje met een kip vinden, die met het varken is niet te vinden, echter ook deze foto is al uitermate misleidend, alsof de kadavers van kippen die Plus verkoopt, allemaal buiten hebben gelopen en een goed en volledig leven hebben geleid, terwijl het in meer dan 95% van de gevallen gaat om ‘vleeskuikens’ die amper 8 weken oud zijn voor ze op een afschuwelijke manier worden vermoord…… Plofkippen die amper op hun poten kunnen staan omdat ze in hun veel te korte leven veel te groot worden, daar wordt zelfs op geteeld…… 

Leuk ook voor dat meisje: met de intensieve veehouderij wordt ook haar wereld om zeep geholpen, immers de intensieve veehouderij is één van de grootste aanjagers van de klimaatverandering……

De argeloze kijkers die een dag of dagen later de Plus supermarkt bezoeken hebben zonder dat ze het zich beseffen een positief beeld bij het varkensvlees dat ze zien liggen in de schappen, dit gaat zover dat deze kijkers ook het andere vlees van Plus zullen zien als duurzaam, terwijl de werkelijkheid volkomen omgekeerd is…… (zelfs 1 of 2 of 3 sterren vlees kan je niet duurzaam noemen, nee hooguit hebben de varkens of andere dieren van deze kadavers een iets beter leven gehad, echter wat amper is weer te geven in ‘graden van dierenwelzijn’, ofwel dat hele sterrengedoe is erop gericht om de consument het prettige gevoel te geven dat ze wat goeds doen voor dieren, door de kadavers van die ‘sterren’ dieren te eten……. Kortom oplichterij van de eerste orde en daar werkt zelfs de Dierenbescherming aan mee……. 

SCHANDE!!!

(Zoals al zo vaak opgemerkt op deze plek: als je vlees eet houd je ernstige dierenmishandeling in stand…….) 

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English])

Dierenmishandeling op ernstige schaal: Kamerleden willen vandaag opheldering over export zieke dieren

Dierenmishandeling op grote schaal: NVWA nog steeds in de fout: ernstig zieke dieren geëxporteerd naar buitenlandse slachthuizen

Omstreden slachthuis waar dieren voor hun dood werden gemarteld mag weer open: er bestaat geen gerechtigheid

In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…… Ook hier had de NVWA dus al voor het transport moeten ingrijpen….. 

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

 ‘Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

Von der Leyen
(voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest tegen CAP
maar wel voor de peperdure lobby van de grote landbouworganisaties
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt

Intensieve veeteelt EU verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ (!!!!)

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (en dan de enorme bakken subsidie uit ook door ons opgebracht belastinggeld voor de intensieve veehouderij….

Kalverhouderij vraagt om overheidssteun en importeert tegelijkertijd 16.800 kalfjes per week uit Ierland‘ (moet je nagaan….) Met een door YouTube gecensureerde
video, hetzelfde geldt voor een paar foto’s en daarvoor is Google
verantwoordelijk >> zover gaat de lobby voor de inhumane en
barbaarse intensieve veehouderij……..

Coronavirus als excuus om door te gaan met grootschalige vervuiling

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ (en zie de andere berichten over de inhumane intensieve veehouderij onder de links in dat artikel!!) 

‘Beter leven ster promotie’ door Vroege Vogels voor melk en andere zuivel………

World Vegan Day, een dag die het bloed doet koken bij een fiks aantal lijkeneters‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronacrisis:
zware dierenmishandeling ‘tijdelijk’ gelegaliseerd en praktisch geen
controle op voedselveiligheid door lobby voedselindustrie
‘ 



Geen halvering veestapel, terwijl de import van vleeskalveren jaar op jaar toeneemt‘ 

Dierenmishandeling:
Nederlandse vleeskalveren voor meer dan de helft zwaar ziek >> het
zov
eelste schandaal uit de intensieve veehouderij….

Kees
Romijn (ex-voorzitter Melkveehouderij): de Nederlandse melkveehouderij
is de duurzaamste ter wereld….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie in ons kleine land met meer dan 80 miljoen dieren
toegenomen tot een totaal van 600 miljoen dieren…..

De landbouwbegroting: één van de belangrijkste debatten van het jaar

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen’

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……

Hitteprotocol is een wassen neus‘ 

56.000 schapen zullen levend worden geroosterd‘ 

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ 

Minister
Schouten (CU) moet eindelijk actie ondernemen: stop de extra
dierenmishandeling door hete zomers in de intensieve veeteelt
‘ 

Carola
Schouten (CU minister) verbiedt vanwege dierenleed veetransporten tot
buiten de EU: leed dat tegelijk willens en wetens in stand wordt
gehouden door die transporten….
‘ 

Een onmiddellijk verbod op de nieuwbouw van mestkelders onder megastallen

Dierenmishandeling op ‘ongekend’ grote schaal

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat
bij herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..

Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen

Commissie Remkes: stikstofplan Rutte 3 volkomen onvoldoende

Stikstof: de feiten op een rij‘ (zie ook de links in dat bericht)

Stikstof, het woord dat niet in de Miljoenennota staat: verbazing alom

Boerenprotest, meer dan 1.000 kilometer file en media die als lobbyisten voor de boeren werken‘ (zie ook de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

Waarom komt commissie Remkes met haar aanbevelingen na Prinsjesdag

Stikstofbesluit moet doorgevoerd worden in de intensieve veehouderij

Stalbranden: dit jaar al 173.500 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018 – deel 2

Stalbranden: dit jaar al 172.000 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018

Explosieve
groei dier- en milieuonvriendelijke kalversector en geitenhouderij….
Laatste nieuws: bij brand kwamen 400 kalveren om het leven…..

Brandbrief naar alweer falend Rutte 3 inzake biggensterfte, ofwel grootschalige dierenmishandeling blijft ongestraft

Vlees.nl belazert de consument op 51 punten, aldus de Reclame Code Commissie

Dierenbescherming is niet doof, dus worden de voorwaarden voor het ‘Beter Leven’ keurmerk afgezwakt……‘ (!!!!)

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord

Preventieve toediening antibiotica in de intensieve veehouderij moet stoppen!

Heb aan de labels direct onder dit bericht ook de naam Carola Schouten meegegeven, deze kwaadaardige ChristenUnie minister is verantwoordelijk voor het schrijnende gebrek aan dierenwelzijn en voor de dierenmishandeling in de hele keten van de intensieve veehouderij, dezelfde Schouten die niets wenst te doen aan het zinloze gebruik van proefdieren, alsof haar god haar heeft opgedragen zijn/haar schepping fiks te martelen tijdens hun veel te korte leven…….

Pandora Papers: Hoekstra (CDA minister) en top ABN Amro hebben meegewerkt aan en geprofiteerd van belastingontwijking

Weer is een lid van het nu demissionaire kabinet Rutte 3 in opspraak gekomen, nu n.a.v. de gelekte Pandora Papers en niet de minste: CDA minister van Financiën Wopke Hoekstra….. Extra opvallend daar Hoekstra als Tweede Kamerlid heeft meegeschreven aan het CDA verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 en daarin werd fiks tekeergegaan tegen belastingontwijking (hoewel dit is toegestaan is het m.i. niets anders dan misdadige belastingontduiking)….

Nog vreemder: pas een week voordat hij als minister werd aangesteld heeft hij zijn belangen van de hand gedaan en zou hij de winst die hij heeft gemaakt hebben weggegeven aan een goed doel (wat voor de simpele burgers, waartoe ik mezelf ook reken, niet is te controleren)….. Met andere woorden: als hij niet als minister was gevraagd had hij geen afstand genomen van zijn aandeel in het belasting ontwijken via een brievenbusfirma op de Maagdeneilanden, ofwel dan was de woordvoerder financiën van het CDA gewoon doorgegaan met zijn misdadige praktijken, hoewel hij zoals gezegd wel had meegeschreven aan het verkiezingsprogramma tegen belastingontwijking >> Hoekstra is het uiterst hypocriete en volksverlakkende CDA meer dan ‘waardig…..’

Oplichter Hoekstra op een foto van ANP uit het bericht van het Noordhollands Dagblad: ‘Hoekstra: had me beter moeten verdiepen in investering‘ 

Het is dan ook totaal ongeloofwaardig dat Hoekstra niets zou hebben geweten over de belastingontwijking via een brievenbusfirma op de Maagdeneilanden, zoals deze politieke oplichter gisteren liet weten….. Het is overigens te zot voor woorden dat VVD premier Rutte aan wie Hoekstra e.e.a. zou hebben opgebiecht, er geen probleem mee had dat zijn beoogde minister van Financiën de belasting zou hebben ontweken via een beleggingsclub met een brievenbus op de de Maagdeneilanden….. Ofwel Rutte heeft geen probleem met ronduit misdadige leden van zijn kabinet, immers er is de laatste 20 jaar al zoveel over belastingontwijking gezegd en geschreven dat het een schande is dat dit nog steeds is toegestaan en sterker nog dat zelfs een minister zich hier aan heeft bezondigd…… 

Het is overigens maar de vraag of er niet meer bestuurders van kabinet Rutte 3 zich schuldig hebben gemaakt aan deze manier van belastingontduiking, denk daarbij ook aan de Panama Papers van een paar jaar geleden, lang niet alle bewindspersonen die hebben geprofiteerd van die smerige zaak zijn genoemd….. Journalisten van Trouw, Investico en het FD hebben de 12 miljoen pagina’s doorgeworsteld en het is dus maar de vraag of er niet meer bekende Nederlanders zijn genoemd, buiten Hoekstra en o.a. de top van staatsbank ABN Amro….. Investico en het FD hebben het in het verleden al vaker opgenomen voor bestuurders en andere bekende Nederlanders, bovendien en dat geldt ook voor Trouw is er al lang geen sprake meer van onafhankelijke journalistiek, daar de reguliere media in handen zijn van spuugrijke figuren en investeerders die er niet op wachten om zelf aan de paal te worden genageld, ploerten die belangen hebben in bijvoorbeeld de wapenindustrie, de farmaceutische industrie en de financiële wereld (banken enz.)……. Het zou me verder niet verbazen als men leden van het koningshuis uit de berichtgeving heeft gehouden. 

Over de media gesproken en dan vooral Radio1 en BNR, de nationale nieuwszenders, hameren er ondanks enige kritiek continu op dat Hoekstra niets fout heeft gedaan, immers belastingontwijking is toegestaan…… Alsof het de taak is van deze zenders om Hoekstra uit de wind te houden….. En dan nogmaals: belastingontwijking is niets anders dan gelegitimeerde belastingontduiking en deze beide misdadige vormen van ontduiking kosten de gewone belastingbetalers in ons land op jaarbasis meer dan 45 miljard euro: rond de 20 miljard door particulieren en rond de 30 miljard euro door bedrijven, waarvan je dan de opbrengsten moet aftrekken van brievenbusfirma’s die in ons land de belasting in eigen land ontduiken/ontwijken, die zouden rond de 4 miljard euro liggen (zo ontduiken ook grote Griekse bedrijven hier de belasting in hun straatarme moederland >> iets waar PvdA schoft en plaag van het Griekse volk Dijsselbloem niets aan wenste te doen: niet als minister van Financiën en niet als voorzitter van de Eurogroep……)

Als je dacht dat dit het wel was aangaande Hoekstra heb je het mis, wat BNR en Radio1 niet vertellen is het volgende: Tom de Swaan maakte ook deel uit van de beleggingsclub waaraan Hoekstra deelnam, in juli 2018 benoemde Hoekstra de Swaan tot president-commissaris bij ABN Amro……… Ofwel Hoekstra benoemde een kennis/vriend (in misdadig handelen) tot topman van staatsbank ABN Amro….. Ook Wilco Jiskoot, oud-zakenbankier en Alexandra Schaap maakten deel uit van dezelfde beleggingsclub….. Schaap is commissaris bij de Franse bank Société Générale (SG) en was dat tot voor kort bij ontwikkelingsbank FMO…… (een commissaris van een ontwikkelingsbank die zich beschuldigt aan belastingontwijking, hoe zot wil je het hebben…??!!!) Er zouden overigens meerdere topfiguren van ABN Amro zijn die zich schuldig hebben gemaakt aan deze vorm van belastingontwijking >> nogmaals: ABN Amro is een staatsbank die zich NB meermaals heeft schuldig gemaakt aan hulp bij witwasserij van misdaadgelden……

Wat een zootje!! En dan vindt men het gek dat een steeds groter deel van de bevolking geen vertrouwen meer heeft in de politiek en dat politici steeds vaker verbaal te kakken worden gezet, waartegen men zelfs maatregelen wil nemen…… 

Zie ook: ‘Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..‘ ‘Logisch’ je wilt een inbreker ook niet onderbreken als die je huis leeg rooft……

Wopke Hoekstra (CDA minister) hekelt in verkiezingsspotje het beleid van de Rutte kabinetten de laatste 10 jaar, terwijl het CDA daar 6 jaar lang mede verantwoordelijk voor was!!

Aftreden Rutte 3: Hoekstra laat z’n ware gezicht zien en Kees Boonman begaat tienduizendste blunder een waar record!!

Kinderopvangtoeslagschandaal:
procureur-generaal Hoge Raad adviseert geen strafvervolging in te
stellen tegen verantwoordelijke bewindslieden…….
‘ Hoekstra is als minister van Financiën mede verantwoordelijk voor dit schandaal!!

Wopke
Hoekstra (CDA minister) wil met verkiezingsspotje ‘doorpakken’, maar
wenst niet de grote veroorzaker van besmettelijke ziekten aan te pakken

Wopke
Hoekstra (minister Financiën) neemt lijsttrekkerschap van CDA over van
partijcollega de Jonge, ‘Hoekstra heeft door het virus immers niets te
doen……’

Wopke Hoekstra (CDA minister van Financiën) pakt de banken aan om vertrouwen te herstellen….. OEF!!

Wopke Hoekstra (CDA minister) maakt uitzondering voor afschaffing bonussen………

Voor meer berichten over Hoekstra, ABN Amro, belastingontwijking, belastingontduiking, brievenbusmaatschappij en/of CDA, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

(On
the top right hand side of this page you
can choose for a translation in the language of your choice, first
choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own language [the
Google translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognize there
language translated in English])