Sigrid Kaag (D66 minister BuZa) neemt geheel hypocriet ontslag: meer ratten die het zinkende schip Rutte 3 verlaten

Hoorde afgelopen donderdagavond dat hare D66 kwaadaardigheid Kaag haar ontslag heeft ingediend nadat tegen haar een motie van afkeuring werd ingediend vanwege de totaal chaotische en voor een fiks deels mislukte evacuatie van met Nederland collaborerende Afghanen, zoals tolken, chauffeurs en huishoudelijk personeel, waarbij ook de families van deze mensen gevaar lopen nadat het westen het land heeft verlaten…… Tegen het eind van de evacuaties durfde Kaag met droge ogen te beweren dat Nederland niet heeft zitten slapen i.p.v. actie te ondernemen……* Al vanaf eind vorig jaar heeft de Nederlandse ambassade in Kabul gevraagd om vooral Afghaans personeel te evacueren…… (nogmaals: Kaag was opperhoofd van Buitenlandse Zaken dat ook over de Nederlandse ambassades [in het buitenland] gaat….)

Volgens berichten in de media zouden er nog 23 tolken en hun familie in Afghanistan zijn achtergebleven, voorts is er sprake van vele duizenden andere met Nederland collaborerende Afghanen en hun familie….. 

Al vanaf 2010 heeft de MIVD de opvolgende regeringen gewaarschuwd dat na terugtrekking van de westerse troepen, het land in een poep en scheet zou worden overgenomen door de Taliban, echter deze regeringen onder aartsleugenaar en premier Rutte hebben lak aan waarschuwingen…..**  

Een Cartoon van Joop gemaakt door Jan Gouders

Een echt staaltje ongelofelijke onbeschoftheid was het pleidooi van VVD hufters Broekers-Knol en Rutte, die een paar weken voor de chaotische terugtrekking het gore lef hadden te beweren dat Afghanistan veilig was voor vluchtelingen die hier uitgeprocedeerd waren, dit gesteund met ambtsberichten van BuZa waarin te lezen was dat zij Afghanistan veilig achtten voor deze uitgeprocedeerden….. Nogmaals voor ‘de goede orde’: Kaag was de baas op BuZa….. VVD kwaadaardigheid Broekers-Knol nam zelf al ontslag, ofwel ook zij heeft als een rat het zinkende Rutte 3 schip verlaten……. Dat onmens verdedigde uitzetting van Afghanen nog toen de Taliban het grootste deel van het land al in het bezit hadden…… Ze moet de ogen uit haar kop schamen!!!

Men was donderdagavond en gisteren vol lof over het opstappen van Kaag, echter deze D666 dweil had al veel eerder op moeten stappen en niet moeten afwachten of er wel dan niet een motie van afkeuring zou volgen, althans als ze in het bezit van enige ethische waarden zou zijn geweest en die mist ze ten enen male!!

Van Klaveren, de jessias van GroenLinks, gaf met een fikse slijmpartij aan dat hij de bips van Kaag wel schoon wil likken, hij liet weten dat hij veel respect had voor deze zuivere keuze (het opstappen van deze rk D66 schoft)….. ha! ha! ha! ha! (zie het voorgaande nog eens en kijk dan of je deze beslissing respectvol en zuiver vindt…)

Rutte moest weer eens het woord ‘verschrikkelijk’ gebruiken voor de beslissing van Kaag, als zou ze zijn overleden dan wel vermoord, waar slaat het op??!!!

Kaag gebruikte het geheel om zichzelf nogmaals op het schild te hijsen als een geweldig politicus (en nee, ik gebruik niet langer de vrouwelijke benamingen, dat zorgt alleen maar voor achterstelling van vrouwen). Ze durfde te zeggen dat het beroep van minister van BuZa een roeping is… ha! ha! ha! ha! Ja een geweldige roeping van god, om mee te werken aan illegale oorlogen en aan het terugsturen van vluchtelingen naar oorlogsgebieden……. Kaag is mede hoofdverantwoordelijk voor de moord op ex-collaborerende krachten van het Nederlandse leger en de Nederlandse ambassade in Kabul……. 

Hoorde gistermorgen nog een reactie van Rutte waarin hij stelde dat Kaag een grote mevrouw is….. ha! ha! ha! Ja hij bedoelde het natuurlijk figuurlijk maar wat klinkt dat ontzettend dom….. Trouwens wat Rutte vindt is al helemaal niet belangrijk, snap dan ook niet dat men dit nog eens nadrukkelijk moest laten horen, terwijl de hele wereld weet dat Rutte maar een paar dingen goed kan: keihard liegen en bedriegen dat het een lieve lust is, voorts is het een wanpresterende kwezel!! Uiteraard liet hij nog eens weten dat het groot verlies was en dat hij het echt verschrikkelijk nieuws vond…… De smerige slijmbal heeft Kaag nodig voor de vorming van waarschijnlijk een minderheidskabinet……

Over de formatie gesproken: gisteren liet de zwaar wanpresterende minister van Defensie Bijlveld weten ook op te stappen, dat had ze niet alleen al afgelopen donderdagavond moeten doen, maar eigenlijk al 4 jaar geleden, ‘maar goed….’ Uiteraard is ze door het CDA onder druk gezet af te treden, daar Kaag dit wel had gedaan en dat door politici en reguliere media als een dappere ‘respectvolle’ stap werd gezien, terwijl deze stap niet meer dan normaal was, niet alleen vanwege haar disfunctioneren, maar zeker ook nadat ze Rutte eerder verweet aan te blijven na een motie van afkeuring……. Ook het CDA hoopt met de VVD en D66 een minderheidskabinet te vormen….

Dat laatste geeft nogmaals de hypocrisie van Kaag aan, als ze echt zuiver was geweest zoals sufferd van Klaveren liet weten, had ze zich ook uit de formatie teruggetrokken evenals het opgeven van het D66 voorzitterschap en dat wilde ze helemaal niet, nee het liefst wordt ze over een paar jaar premier van Nederland (thor beware ons….) en wie weet nog eerder als er onverhoopt toch nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven…….. 

Over nieuwe verkiezingen gesproken: ook gistermorgen op BNR de politiek deskundige van dit
radiostation, Thomas van Groningen, deze stelde dat er snel een nieuwe
minister van BuZa zal worden aangesteld die moet aanblijven tot de
volgende verkiezingen…… ha! ha! ha! ha! ha! Het was wat het voorgaande toch al bal op de radio: in het Radio1 programma  Spraakmakers een journalist die in het programma onderdeel Standpunt NL Bijleveld verwisselde met Bijsterveld….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (ik kan niet nagaan wie dat was, daar de nieuwe site van Radio1 niet werkt
, als je op 17 september klikt krijg je de programma’s van afgelopen zondag te zien, ach die nieuwe site heeft weer een kapitaal aan belastinggeld gekost, maar dan heb je ook wat, uh niks, de oude site werkte perfect……)

Tot slot: er zijn 23 tolken en hun familie achtergebleven in Afghanistan en een aantal van 23.000
anderen die hand-en-spandiensten hebben verricht voor Nederland,
ondanks dat daar ongetwijfeld dubbeltellingen tussen zullen zitten, is het wel
duidelijk dat nog vele duizenden mensen de kans lopen vermoord te worden
door de Taliban >> hoofdverantwoordelijken: Rutte, Kaag, Bijleveld en
Broekers-Knol……. Een strafrechtelijk onderzoek meer dan waard!!

*  Zie: ‘Kaag (D66 minister BuZa) over de evacuaties uit Afghanistan: Nederland heeft niet zitten slapen…….‘ (!!!!) (een wel heel smerige leugen!!)

** Neem ook de waarschuwing van de AIVD en MIVD in 2016 dat Nederland niet klaar was voor een pandemie vanwege het grote tekort aan IC bedden, verpleegkundigen en intensivisten, ondanks die waarschuwing is Rutte 3 doorgegaan met het bezuinigen op de zorg en het aantal verpleegkundigen, mede ingegeven door de zorgpot-leegvretende verzekeraars, die bovendien toestemming kregen om meer ziekenhuizen te sluiten…… Onlangs hebben de regeringspartijen VVD, CDA, D66 en ChristenUnie tegen een motie gestemd om het aantal IC bedden te vergroten, plus het aantrekken van extra verpleegkundigen en intensivisten…….. Kortom niet alleen heeft dit zinkende schip genaamd Rutte 3 lak aan advies, nee het gaat er zelfs recht tegenin…… Hoe falend en totaal incompetent fout kan een (demissionair) kabinet zijn…..

———————————————

Zie ook: MIVD wist al jaren dat Taliban Afghanistan snel zou overnemen na vertrek westerse troepen: toch bleef Nederland nalatig….‘ (in het evacueren van het personeel dat voor het Nederlandse leger werkte) (en zie de links in dat bericht!!)

Afghanistan: de terugtrekking van westerse troepen is allesbehalve iets om te vieren

Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord
‘  

Voor meer vuile fratsen van Kaag en Bijleveld, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

NYT klopt zich op de borst: VS erkent vergissing bij drone aanval, echter waar was berichtgeving van de NYT en anderen bij alle ‘vergissingsbombardementen’

Op het moment dat ik dit bericht begin te schrijven is men op BBC Scotland bezig met een vertegenwoordiger van een organisatie die zich inzet voor Afghaanse burgers. Uiteraard is de Taliban de kwaaie pier in het verhaal van deze vertegenwoordiger, die ermee eindigt dat het westen de hulp aan Afghanistan moet gebruiken om de Taliban regering onder druk te zetten…… Dit terwijl het westen NB de veroorzaker is van zoveel ellende en de naar schatting 500.000 doden die de afgelopen 20 jaar in dat land vielen….. 

Een fiks aantal VS/NAVO bombardementen werd uitgevoerd op begrafenissen en trouwfeesten, waar journalisten van alternatieve media keer op keer aantoonden dat deze bombardementen ‘vergissingen’ van de westerse troepen waren….. Vannacht in het nieuws van 00.00 uur op CBC Radio1 (Canada) het nieuws dat de VS, Groot-Brittannië en de EU geld voor de gezondheidszorg in Afghanistan hebben geblokkeerd zodat er zelfs geen geld meer is om patiënten in ziekenhuizen van voedsel te voorzien, maar erger nog dat er een groot tekort is ontstaan aan medicijnen….. 

De minister van volksgezondheid in Afghanistan, die dat ook was onder de door het westen gesteunde boevenbende in Kabul, heeft volkomen terecht gesteld dat het geld van het westen voor de gezondheidszorg niet naar de regering gaat maar naar de organisaties die de ziekenhuizen runnen en de NGO’s die de bevolking op ‘het platte land’ helpen door levering van medische hulp…… Ofwel het westen dat het land in een puinbak hebben veranderd, blokkeert nu het geld dat ook voor het oplappen van de slachtoffers van haar ongebreidelde terreur werd gebruikt…… SCHANDE!!!!

De New York Times (NYT) kwam onlangs met een artikel waarin het Pentagon toegeeft een drone aanval (lees: een terreuraanslag) te hebben uitgevoerd waarbij 10 ‘onschuldige burgers’ om het leven kwamen… (onschuldige burgers tussen aanhalingstekens daar bij deze aanvallen verdachten worden vermoord en verdacht betekent nog steeds dat je onschuldig bent totdat een rechter anders oordeelt….) Volgens de NYT heeft men dit middels onderzoeksjournalistiek kunnen achterhalen, dus dat het niet om ISIS bevoorrader ging, zoals men aanvankelijk meldde, maar om een burger van een hulporganisatie….. (ofwel de andere 9 vermoorde burgers waren wat men noemt ‘bijkomende schade >> collateral damage’, waarbij nogmaals wordt bewezen dat minstens 90% van de mensen die worden vermoord middels deze terreuraanslagen niet eens werden verdacht, vergeet hierbij niet dat de VS op deze manier al tienduizenden mensen heeft vermoord…..)

De NYT kan zich wel op de borst kloppen maar de reguliere westerse media, waar de NYT deel van uitmaakt, hebben normaal gesproken amper of geen belangstelling voor deze westerse terreur….. Neem de aanslag bij het vliegveld van Kabul tijdens de laatste dagen van evacuatie. Volgens de BBC (en dat bericht van deze afhankelijke zendgemachtigde was al een wonder op zich) kwamen de meeste mensen om door geweervuur van VS militairen die in paniek op de mensenmassa begonnen te schieten*, aandacht in andere westerse media: nul komma nada, terwijl men nog steeds wijst naar ISIS als de grote boosdoener in deze…… 

Een ouder voorbeeld is het bomabrdement van de VS op een ziekenhuis van Artsen zonder Grenzen (MSF) in Kunduz, waarbij de leiding van dit ziekenhuis het VS oppercommando meermaals heeft gevraagd te stoppen met het bombardement, dit bericht verscheen wel in de westerse meida maar werd in noodtempo afgevoerd…….**

Caitlin Johnstone heeft een artikel geschreven over de missende aandacht van de onderzoeksjournalisten verbonden aan de reguliere westerse media, zij doet dit om te beginnen met een verwijzing naar het NYT artikel over de drone terreuraanslag van de VS:

Where Was All The Investigative Journalism On US Airstrikes The Last 20 Years?


by Caitlin Johnstone

Listen to a reading of this article:

The
Pentagon has finally admitted to the long-obvious fact that it killed
ten Afghan civilians, including seven children, in an airstrike in Kabul
last month.

In an article
with the obscenely propagandistic title “Pentagon acknowledges Aug. 29
drone strike in Afghanistan was a tragic mistake that killed 10
civilians,” the New York Times pats itself on the back for its
investigative journalism showing that the so-called “ISIS-K facilitator”
targeted in the strike was in fact an innocent aid worker named Zemari
Ahmadi:

“The general acknowledged that a New York Times investigation of video evidence helped
investigators determine that they had struck a wrong target. ‘As we in
fact worked on our investigation, we used all available information,’
General McKenzie told reporters. ‘Certainly that included some of the
stuff The New York Times did.’”

Indeed,
the Pentagon only admitted to the unjust slaughter of civilians in this
one particular instance because the mass media did actual investigative
journalism on this one particular airstrike. This is an indictment of
the Pentagon’s airstrike protocol, but it’s also an indictment of the
mass media.


Dr Nafeez Ahmed



@NafeezAhmed

EXCLUSIVE: Twenty years after 9/11, compelling statistical data suggests that the true death toll of the ‘War on Terror’ is a staggering *6 million people*: which is likely a conservative estimate. I breakdown the data for @BylineTimes https://bylinetimes.com/2021/09/15/up-to-six-million-people-the-unrecorded-fatalities-of-the-war-on-terror/ 

Up to Six Million People: The Unrecorded Fatalities of the ‘War on Terror’ – Byline Times

Nafeez
Ahmed examines the direct and indirect deaths of the post 9/11 era, as a
new kind of state-sanctioned mass violence became globalised and
normalised

bylinetimes.com

385 likes

327 people are talking about this

This after all comes out following a new Byline Times report which found that “at least 5.8 to 6 million people are likely to have died overall due to the War on Terror – a staggering number which is still probably very conservative.”

It also comes out two months after whistleblower Daniel Hale was sentenced to nearly four years in prison for leaking secret government information about America’s psychopathic civilian-slaughtering drone assassination program.

It also comes a few months after a Code Pink report found that the US and its allies have been dropping an average of 46 bombs per day in its so-called War on Terror for the last twenty years.

Do
you remember seeing an average of 46 news reports a day on bombings
conducted by the US and its allies? Do you remember even reading about
one single US bombing per day in the mainstream news? I don’t. The US
power alliance has for decades been continuously raining explosives from
the sky on impoverished people in the Global South and the mainstream
news reports on almost none of those instances, much
less launches an in-depth investigation into whether each one killed who
the military claims they killed.

The
difference between the August 29 airstrike and the thousands which
preceded it in America’s post-9/11 wars was that this one was
politicized. The Biden administration ordered it to look tough on
terrorism after the Kabul airport attack (most of the fatalities from
which were probably due to panicked gunfire from US and/or allied troops), amidst a withdrawal for which Biden was being aggressively slammed by plutocratic media outlets eager to paint ending US wars as a bad thing that everyone should oppose.


Glenn Greenwald



@ggreenwald

There was nothing unusual about what the US did in Afghanistan: extinguishing an entire family and then getting friendly NYT & NBC reporters to ratify their lie that they killed terrorists but no civilians – except this time the whole world was watching:https://www.nytimes.com/2021/09/17/us/politics/pentagon-drone-strike-afghanistan.html 


Pentagon acknowledges the Aug. 29 drone strike in Afghanistan was a tragic mistake that killed 10…

The
findings of the inquiry by the military’s Central Command eerily
mirrored a New York Times investigation of video evidence, along with
interviews with more than a dozen of the driver’s co-workers…

nytimes.com

6,135 likes

2,351 people are talking about this

The
Pentagon doesn’t care that it snuffed out innocent lives in an
airstrike; it does that all the time and its officials would do it a lot
more if that’s what it took to secure their futures
as lobbyists, consultants, board members and executives for defense
industry corporations after they retire from the military. And the mass
media don’t care either; they only cared about this one particular
highly politicized airstrike during a withdrawal from a military
engagement the mass media vehemently opposed.

“Pentagon
acknowledges Aug. 29 drone strike in Afghanistan was a tragic mistake
that killed 10 civilians.” Can you believe that headline? Not “admits”
but “acknowledges”. Not “killed children while targeting an aid worker
based on flimsy evidence” but “was a tragic mistake”. How many times did
New York Times editors rewrite this? Imagine if this had been a Russian
airstrike.

Think
about all the murder victims we’d have known about if the news media
had done its job and used their immense resources to investigate them as
journalists should over the last twenty years. Think about how much
harder it would have been for the war machine to inflict these evils
upon the world if they had. Instead it’s been left to obscure bloggers
and indie journalists to question these actions using scant resources
and shoestring budgets.

They’ve
shown that they can do these investigations into the validity of US
airstrikes, and they’ve shown that they’ve spent two decades choosing
not to. The mass media manipulators who provide cover for mass military
murder by journalistic malpractice and negligence are just complicit in
these depraved acts of human butchery as the people firing the weapons
and the officials giving the orders.

__________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2 

Caitlin Johnstone | September 18, 2021 at 1:07 am | Tags: afghanistan, airstrike, Drone, journalism, media, new york times, war
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2J4

Comment    See all comments

=================================

*  Zie:  ‘Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ (!!!!) Journalisten van de alternatieve media (de echte journalisten) spreken intussen al van meer dan 200 doden…..

** Zie: ‘VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ en zie:

MSF
Afghanistan hospital airstrike death toll reaches 42
voorts:

BBC: VS beschieting MSF ziekenhuis in Afghanistan was een ‘menselijke vergissing……..’‘ en nogmaals:

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
‘ en tot slot:

VS
bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers
van deze organisatie kwamen om het leven……..
 

——————————-

Zie ook: ‘Veronderstel dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones, kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over de hele wereld

9/11: hoeveel dagen gaan we de 5 miljoen slachtoffers herdenken die werden vermoord na 11 september 2001?

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord 

Big Tech verkoopt oorlog

Afghanistan: Biden
heeft ervoor gezorgd dat er geen ‘Amerikanen’ zijn achtergebleven, door
iedere achterblijver het beloofde burgerschap te ontzeggen…….

Afghanistan: de terugtrekking van westerse troepen is allesbehalve iets om te vieren

Kaag (D66 minister BuZa) over de evacuaties uit Afghanistan: Nederland heeft niet zitten slapen…….‘ (!!!!) (een wel heel smerige leugen!!)

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan

VS
militairen laten zich fotograferen met Afghaanse kinderen, alsof ze een
humanitaire missie van 20 jaar achter de rug hebben…..

MIVD wist al jaren dat Taliban Afghanistan snel zou overnemen na vertrek westerse troepen: toch bleef Nederland nalatig….‘  (!!!!) (nalatig in het evacueren van het personeel dat voor het Nederlandse leger werkte)

Afghanistan: de grote oplichting middels de ‘war on terror’ gaat gewoon door

Oorlogsmisdadigers Bush en Blair die de oorlogen tegen Afghanistan en Irak begonnen hebben nu een grote mond over terugtrekking troepen

Brekend nieuws: de Afghaanse president Ashraf Ghani ontvlucht het land

Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord
‘ 

VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen

George W. Bush noemt terugtrekking van troepen uit Afghanistan een vergissing….

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die oorlogsmisdaden tegen moslims begingen in Afghanistan….)

Landsadvocaat
vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in
2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp

Donald Rumsfelds dood: het systeem is er niet om ons te beschermen tegen zware misdadigers maar om deze te beschermen tegen ons

Afghanistan en Taliban: geschiedvervalsing door o.a. BBC World Service

Daniel Hale: 4 jaar gevangenisstraf voor het uitvoeren van zijn burgerlijke plicht: ernstige misdaden aan de kaak stellen

De VS heeft de meest agressieve regering

Je zou de regering niet moeten vertrouwen, zeker niet als er commentaar wordt geleverd op de sociale media‘ (zie ook de links in dat bericht naar artikelen over censuur!!)

Hoe schunnig de machthebbers in de VS ook handelen, openbaring daarvan verandert niets

Afghanistan: terugtrekking troepen gaat ten koste van collaborerende tolken
Een bericht van 14 juli jl., intussen is het de VS die de meeste tolken
en ander personeel opneemt dat voor het terreurleger van de VS werkte,
dan wel hen een thuis in een ander land geeft; moet zeggen dat me dit
meevalt.

VS
rechtszaak tegen klokkenluider Daniel Hale: ondanks het feit dat hij
ook volgens de Biden administratie niemand in gevaar bracht

Daniel Hale: een klokkenluider die 10 jaar gevangenisstraf wacht voor het openbaren van VS drone terreur

Hypocriete demonisering van Ilhan Omar, lid VS Huis van Afgevaardigden: ze zou de VS hebben vergeleken met Hamas

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die ernstige oorlogsmisdaden begingen in Afghanistan…..)

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet (!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………
Zie wat dat betreft ook:

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken
(reken maar dat dit nog steeds gebeurt) (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny) En zie:

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!) En zie voorts:

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Een tweede oorlog tegen terreur ligt op de loer, terwijl een film de ‘oorlogsmisdaden’ van de eerste laat zien‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Opiaten doden in de VS jaarlijks 10 keer zoveel mensen, dan terroristen in de afgelopen 20 jaar..!!! 

Seymour Hersh
(gelauwerd journalist) met onthullingen o.a. over de VS plannen met het
Midden-Oosten en de vergiftiging van de Skripals
‘ (waarin
o.a. de voorspelling van Hersh in 2007 dat het bewapenen door de VS van
extremistische soennieten zou leiden tot een oorlog in Syrië) 

9/11 werd mede georganiseerd door Israël‘ (9/11 de ‘legitimering’ voor de oorlog tegen Afghanistan….)

Irak oorlog: 16 jaar na 20 maart 2003 ontkent de perschef van Bush dat er is gelogen om Irak binnen te vallen…..‘ (!!!!)

Neil deGrasse Tyson, de populaire astrofisicus, is grootlobbyist van het militair-industrieel complex‘ (Rumsfeld was ook groot voorstander van VS dominantie in de ruimte en de militarisering daarvan….)

9/11: professor stelt dat WTC-gebouwen gecontroleerd zijn gesloopt, de bewijzen daarvoor zijn overweldigend‘ 9/11 was ‘de reden’ voor de oorlog tegen Afghanistan….. (en zie de links in dat bericht!!)

Veteranen waarschuwen Trump voor desastreuze gevolgen in geval van oorlog tegen Iran

CIA erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’, die ze NB zelf hebben georganiseerd……..‘ (en zie de links in dat bericht!!) en zie:

VS belastingbetalers
geveer dag $ 250 miljoen uit aan ‘oorlog tegen terreur…..’ Daarom
moeten wij meer uitgeven aan defensie………..
‘ (Nederland gaf op het toppunt van de missie in Uruzgan meer dan 2 miljoen euro per dag uit aan deze hopeloze oorlog….)

Joe Darby de klokkenluider van Abu Ghraib moet afgeschermd leven……‘ (daar opperschoft Rumsfeld zijn woonplaats bekend maakte…..)

Dan nog wat oudere berichten over Afghanistan: ‘Afghanistan, nog een totaal zinloze missie ophanden……..‘ (23 juni 2014)

Bommen F-16’s op Afghanistan

Thijs Berman vond dat de Afghaanse verkiezingen een redelijk geweldloos succes waren…….. 

Afghanistan, betaalde ‘survivaltochten’ voor legers
(1 mei 2013) De VS betaalde Karzai en warlords voor het mogen uitvoeren
van taken door particuliere bedrijven uit de VS in Afghanistan, ook
Nederland zou zich hieraan hebben beschuldigd….. (!!!!)

Misdadigers Afghanistan is 14 miljard euro toegezegd
Karzai en zijn 40 rovers kregen dit geld over een periode van 4 jaar,
dit voor de opbouw van Afghanistan door westerse bedrijven……

Karzai eist censuur in het westen‘ (12 december 2011)

Halsema (GroenLinks burgemeester A’dam) speelt steeds vaker dictatortje: omwonenden van holocaust monument mogen niet naar buiten

Het is Halsema weer eens volkomen in de dictatoriale kop geslagen: hoorde in het Radio1 nieuws van 14.00 u. vanmiddag dat ze voor a.s. zondag de bewegingsvrijheid van omwonenden van het Holocaust monument sterk heeft ingeperkt…

Dacht dat we al zo’n monument hadden >> gemaakt door Jan Wolkers, maar blijkbaar wil Halsema weer roomser zijn dan de paus. Het nieuwe monument wordt a.s. zondag onthuld, een monument met de namen van de (met hulp van o.a. de Nederlandse politie) afgevoerde Joden uit Nederland. 

Het monument van Jan Wolkers, overigens al eens vernield door fascisten

Bij die onthulling moeten omwonenden ramen en deuren gesloten houden, zo mogen niet de straat op en ze mogen zelfs niet vanaf hun balkon toekijken…… 

Moet zeggen dat het me nog meevalt dat de omwonenden de gordijnen zondag niet moeten sluiten…… Eén ding is duidelijk: Halsema schendt de burgerrechten van de omwonenden, iets wat je normaal alleen in (fascistische) dictaturen tegenkomt……

Totaal belachelijk en bizar!!  

In het nieuwsbericht werd nog gemeld dat omwonenden zich tevergeefs hebben verzet tegen het plaatsen van het monument, daar ze bang zijn dat dit grote drommen mensen zal trekken (wat inderdaad zal gebeuren).

Voor meer berichten over de Jodenvervolging, WOII, en/of dictator Halsema klik op het betreffende label, direct onder dit bericht (Halsema heeft als GroenLinks burgemeester eerder ongelofelijk genoeg acties tegen krakers bevolen, terwijl Amsterdam werd en wordt geteisterd door speculatie met huur- en koopwoningen……)…….

Stalbrand in Sint-Niklaas (België) maakte op gruwelijke wijze een eind aan het leven van 165.000 kippen

Afgelopen dinsdag een stalbrand in het Belgische Sint-Niklaas, een stal waar kippen in ‘verrijkte kooien’ werden gehouden, waarbij alle 165.000 kippen op een gruwelijke manier om het leven kwamen…… Je kan de klok erop gelijkzetten dat de ‘boer’ (één van de vele psychopathische dierenbeulen) heeft staan janken bij de brand, niet om het lot van deze arme dieren, maar om het verlies aan geld……

Ten eerste is het een schandaal dat heden ten dage nog kippen in kooien worden gehouden….. Ten tweede is het een schandaal dat dit soort dierenbeulen te bedonderd zijn om brandwerende maatregelen te nemen en een sprinkler installatie aan te leggen en zelfs hun elektrische installaties te laten controleren (zo meer daarover), dit alles puur uit winstbejag……

Het is in Nederland niet veel beter, ook hier worden nog steeds kippen in kooien opgesloten, terwijl het zogenaamd verboden is…… Buiten dat komen ook hier jaarlijks gemiddeld honderdduizend dieren om het leven in stalbranden…..

In het hieronder opgenomen schrijven van Animal Rights spreekt men over de Onderzoeksraad voor Veiligheid die met een vernietigend rapport kwam over de stalbranden, waarbij echter niet moet worden vergeten dat dezelfde raad met de conclusie kwam dat het niet kosteneffectief is om ‘boeren’ te verplichten brandwerende maatregelen te nemen >> gelul van een dronken aardbei daar boeren zelfs te bedonderd zijn om elke 2 jaar een controle te laten uitvoeren op de elektrische installaties op het bedrijf >> veelal is de oorzaak van stalbranden kortsluiting in de elektrische installatie….

Carola Schouten, de minister van Dierenmishandeling, heeft meermaals dwingende maatregelen tegen stalbranden afgewezen, ach ja van de ChristenUnie, wat wil je…???

Het is de hoogste tijd om geheel te stoppen met de intensieve veehouderij, die van het kleine Nederland met 600 miljoen dieren (!!!) op jaarbasis, een onevenredig grote aanjager heeft gemaakt van de klimaatverandering (deze doodsindustrie geeft een enorme uitstoot aan CO2 en methaangas,de laatste is een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2)….. Buiten dat is deze enorme veestapel de garantie dat dieren in een hel op aarde moeten leven tot het moment waarop ze al ver voor het eind van de levensverwachting worden afgemaakt, daar men ofwel babydieren wil vreten dan wel daar de productie van melk en eieren achteruitgaat….. 

Bovendien is de intensieve veehouderij verantwoordelijk voor het
ontstaan van besmettelijke ziekten en wordt er nog steeds een
enorme hoeveelheid antibiotica gebruikt, zelfs het laatste antibiotica
redmiddel voor de mens wordt daar grootschalig ingezet……

Daarover gesproken: naast de voorgaande negatieve zaken is het eten van vlees ook nog eens slecht voor je lichaam, dus stop er ajb mee, er is meer dan voldoende voedsel die een vegetatief leven makkelijk, lekker en super gezond maken!! (en heb je geld over doneer dan ajb wat aan Animal Rights, deze organisatie doet veel goed werk): 

Schokkende beelden van kippen na verwoestende stalbrand

Nieuws: 16 september 2021 

 

Op
dinsdag 14 september brandde een kippenbedrijf uit met 165.000
legkippen in de Weverstraat in Sint-Niklaas. Alle 165.000
dieren, opgesloten in verrijkte kooien, stierven in de brand. Animal
Rights kreeg schokkende beelden in handen van de verwoestende
stalbrand. Animal Rights campagnecoördinator Els Van Campenhout: “De
verkoolde lichamen op de draadgazen vloeren van de kooien is het
enige wat van de dieren overblijft nadat ze in angst en paniek
gestorven zijn.”

INGESTORTE KOOIEN

De twee stallen zijn een ravage: De
ingestorte kooien zijn gevuld met dode leghennen van nog geen twee
jaar oud. “De kippen zaten opgesloten in metalen kooien,
tevergeefse en wanhopige ontsnappingspogingen leverden niets op,”
zegt Van Campenhout.

VERKOOLDE
LICHAMEN

Op de beelden zien we verkoolde
lichamen van leghennen die geen kant op konden in de brandende
stallen. We zien hoe van de poten van overleden hennen nog slechts
verkoolde botten overblijven. In de stalen roosters liggen verkoolde
eieren naast de zwartgeblakerde lichamen van de hennen. “Deze
dieren stierven een gruwelijke dood door levend verbrand te worden of
te stikken door de rook,” zegt Van Campenhout.

DIEREN KONDEN GEEN
KANT OP IN VUURZEE

De kippen hadden geen enkele
ontsnappingsmogelijkheid doordat ze – naast opgesloten in de stal –
ook nog eens in kooien opgesloten zaten. Dat laatste maakt het zeer
moeilijk tot onmogelijk om de dieren bij een brand te evacueren.

SLACHTOFFERS
STALBRANDEN

Dit
jaar kwamen in België al 185.000 dieren om het leven in stalbranden
,
daarbij gaat het om minstens 183.000 kippen. Deze cijfers zijn
gebaseerd op de branden die de media haalden, mogelijk ligt het
werkelijke aantal slachtoffers nog hoger.

In
2020 kwamen minstens 70.460 dieren om in stalbranden.
Het
overgrote merendeel waren daarbij opnieuw kippen.

Harde conclusies
stalbranden Nederland

In april van dit jaar kwam de
Onderzoeksraad Voor de Veiligheid met haar rapport
over de stalbranden epidemie in Nederland.
De conclusies waren
vernietigend voor het huidige beleid inzake stalbranden: Maatregelen
hebben geen resultaat gehad, er zijn zelfs nauwelijks maatregelen
voor bestaande stallen, de aanpak is te vrijblijvend, het ontbreekt
aan urgentie en ook wet en regelgeving is gebrekkig en leidt soms
zelfs tot verslechtering van brandveiligheid. Daarnaast vermeldt de
Onderzoeksraad duidelijk dat dierhouders de verantwoordelijkheid
dragen voor de veiligheid van de dieren die zij opsluiten. De
schuldvraag aan een vreselijke dood door verbranding of verstikking
zou volgens de organisatie bij iedere brand onderzocht moeten worden.

“Ook in België is er nood aan
een gelijkaardig onafhankelijk onderzoek om de stalbranden eindelijk
te gaan aanpakken. Animal Rights roept de federale, Vlaamse en Waalse
overheid op om actie te ondernemen en werk te maken van het bijhouden
van cijfers van stalbranden en een onafhankelijk onderzoek te starten
naar de stalbranden,” zegt Van Campenhout.

KIES
PLANTAARDIG

Animal Rights ziet de
stalbrandenepidemie die België nu al jaren teistert als een van de
vele aspecten van het door en door verdorven systeem van
dierenuitbuiting in de vee-industrie. “De enige manier om de dieren
een bestaan vol gruwel in de gewetenloze veehouderij te besparen, is
kiezen voor plantaardige alternatieven,” besluit Van Campenhout.

Animal Rights staat achter een
volledige transitie naar plantaardige voeding. Veiligere stallen zijn
geen oplossing voor het vele leed dat de industriële veeteelt met
zich meebrengt. Om een diervriendelijke toekomst te kunnen garanderen
moeten we niet streven naar steeds veiligere stallen, maar naar lege
stallen en vervolgens geen stallen.
 

STEUN ANIMAL RIGHTS

 ===================================

* Zie: ‘Onderzoeksraad voor Veiligheid: het is niet kosteneffectief boeren te verplichten om stalbranden te voorkomen…….‘ (SCHANDE!!!) en zie:

Stalbranden: er hangt een prijskaartje aan passende maatregelen tegen stalbrand……. AUW!!!

—————————————-

Zie ook: ‘Stop de poging van de zwaar misdadige dierenbeul Straathof een nieuwe gigastal te bouwen voor 37.000 varkens‘ en zie wat betreft deze dierenbeul ook:

Stalbranden: dit jaar al 185.000 dieren vreselijk aan hun einde gekomen……..
(10 augustus 2017) In dat bericht wordt gesteld dat het niet om 20.000
varkens ging die omkwamen in de Straathof stalbrand maar 24.000
dieren…. Zie wat dat betreft ook: ‘24.000 varkens omgekomen in brand, varkenshouder kreeg eerder in Duitsland een verbod opgelegd voor het houden van dieren……‘ en zie verder: ‘Varkenshouderij
Kapel-Avezaath van Arend Straathof, wil vestiging in Nederland, nadat
zijn bedrijf Duitsland werd uitgesodemieterd, vanwege de slechte
behandeling van deze arme dieren……

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

Stalbrand in Nederweert: 4.600 varkens stierven onnodig een vreselijke dood

Schouten (minister ‘Christen’Unie) onderneemt niets tegen stalbranden ofwel dierenmishandeling met een ‘legitieme laag’

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

Von der Leyen
(voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest tegen CAP
maar wel voor de peperdure lobby van de grote landbouworganisaties
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

Varkensboeren sturen ongevraagd uiterst vals ‘lesmateriaal’ naar scholen, toegestaan door CU minister van Onderwijs Slob……

Dierenbeulen
van de varkenssector liegen kinderen voor: varkens hebben het reuze
naar hun zin en weer een vrachtwagen met varkens verongelukt

Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……
(en zie de links in dat bericht) Ook uit dat bericht blijkt dat
Nederland ‘uiterst deskundig’ is op gebied van dierenmishandeling of
beter gezegd ‘deskundig’ in het martelen van dieren…..

Derving is winstgevend!
(supermarkten gooien enorme hoeveelheden vlees weg dat over de datum
is, goed voor de winsten; lees dat bericht beste bezoeker!
)
 

Carola
Schouten (CU minister) verbiedt vanwege dierenleed veetransporten tot
buiten de EU: leed dat tegelijk willens en wetens in stand wordt
gehouden door die transporten….
‘ 

Veetransporten naar buitenland moeten onmiddellijk worden gestopt

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Varkensboer die 400 varkens doodhongerde krijgt taakstraf en mag 3 jaar (!!) geen dieren houden…….‘ Schande, zo’n klootzak zou voor het leven een verbod op dierenhouden moeten krijgen en dat zelfs voor een kat of hond!!

Megastal voor 18.000 varkens (!!!) krijgt groen licht van dierenmishandelingscollege en raad van Meierijstad……

Dierenmishandeling: brandweer liet kippenstal met 80.000 kippen (!!!) ‘gecontroleerd uitbranden…….’


van de Riet (o.a. vlees.nl) veiligheid en welbevinden van dieren heeft
niets te maken met de grootte van de stal……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
ha!
‘ 

Albert Heijn, varkensboeren en de prijzen

Mijn excuus voor de vormgeving, de layout van Animal Rights is naatje pet. (waarschijnlijk is men bang dat anderen hun teksten overnemen, zoals jouw Azijnpisser)

Avaaz pleit voor censuur op de sociale media terwijl het de genocide steunt die wordt uitgevoerd door de Saoedische terreurcoalitie in Jemen

Kwam op 31 aug jl. een Avaaz Twitterbericht tegen waarin de schrijver pleit voor censuur….. Eerder die dag zag ik al een Twitterbericht van Avaaz waarin men stelde achter oorlogsmisdadiger Joe Biden te staan, echter toen ik dat bericht even later wilde overnemen was het verdwenen van Twitter. Uit het volgende door Avaaz geplaatste Twitterbericht kan je overigens hetzelfde destilleren (let op wat een ‘geweldig succes’ dit Twitterbericht was, te zien onder de laatste foto!!):

Yemen Embassy in Canada سفارة اليمن في كندا

@EmbssyY

#HouthiTerrorismInYemen is dependent on and deepened by the enormous support derived from by the world’s biggest state sponsor of terrorism – the #Iranian regime.

@JoeBiden

@KamalaHarris

@JustinTrudeau

@Markus_Soeder

@Avaaz

@RepKarenBass

@RepTedDeutch

@RepTedLieu

@RepHarley

Image

Image 

Image

Image 

Yemen Embassy in Canada سفارة اليمن في كندا

@EmbssyY

·

#HouthiTerrorismInYemen is dependent on and deepened by the enormous support derived from by the world’s biggest state sponsor of terrorism – the #Iranian regime.

6:02 AM · Jan 26, 2021Twitter Web App

1 Retweet

2 Likes

In Jemen wordt een genocide uitgevoerd op de sjiitische bevolking door de Saoedische terreurcoalitie, gesteund door de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk….. De Houthi rebellen bevechten deze moorddadige coalitie, terwijl de ‘regering van Jemen’ een door de VS en Saoedi-Arabië geparachuteerde junta is die geen legitimatie heeft….. Iran zou volgens de Saoedische terreurcoalitie, de VS en zo ongeveer de rest van het westen de Houthi’s bevoorraden met wapens, maar nooit is daar ook maar een flinter aan bewijs voor geleverd!!! Kortom Avaaz steunt de genocide in Jemen die intussen aan ruim meer dan 500.000 mensen het leven heeft gekost, inclusief meer dan 100.000 kinderen…. (voor meer berichten over Jemen, klik op dat label, direct onder dit bericht)

De schrijver van het Avaaz pleidooi voor censuur, ene Andrew Legon, stelt dat de sociale media een massavernietigingswapen zijn tegen LGTB mensen, een wapen dat volgens Avaaz onklaar gemaakt moet worden….. 

Avaaz probeert zo veel mogelijk zieltjes te winnen die doneren zodat figuren als Legon met een ‘mooi salaris’ naar huis kunnen….. Het is Legon blijkbaar nog niet opgevallen dat je bij de grote platforms op de sociale media kan aankloppen als men haat predikt tegen mensen en mensen bedreigt vanwege hun meningsuiting…..

Censuur op de sociale media is het laatste dat we nodig hebben in een tijd dat de reguliere westerse media elke onafhankelijkheid hebben laten varen en zelf roepen om censuur op de sociale media daar op de platforms van die media wel onafhankelijke journalistiek is te vinden!! Avaaz is een organisatie die overigens al meermaals heeft opgeroepen tot censuur op de soclale media vanwege zogenaamd gebrachte desinformatie en fake news (nepnieuws)…… Terwijl deze organisatie zich verlaat op de reguliere westerse media, die juist zeker de laatste 20 jaar al hebben bewezen enorm veel nepnieuws en desinformatie te hebben gebracht, met de bewijzen kan je een flink archief vullen……

Avaaz heeft zich eerder al totaal belachelijk gemaakt met haar verering van de White Helmets*, een organisatie die hand-en-spandiensten verricht(te) voor terreurgroepen in Syrië, terreurgroepen die zich beschuldigden aan moord, verkrachting, marteling, slavernij, een fiks aantal gifgasaanvallen en ga nog maar even door….. 

Uit het volgende Avaaz bericht blijkt ook dat het een onderdeel is van de Thomson Reuters Foundation, een Canadees nieuwsconglomeraat dat zich tevens voordoet als liefdadigheidsorganisatie, die vreemd genoeg haar hoofdkwartier in Londen heeft en dat is vast en zeker om belastingtechnische redenen…… Niet vreemd dus dat deze organisatie bij monde van Avaaz om censuur schreeuwt op de sociale media….. Moet je nagaan: dan durft Avaaz met grote regelmaat commentaar te leveren op dictators, terwijl censuur één van de eerste zaken is die een nieuwe dictator invoert…..   

Steun nooit petities van Avaaz, daar deze viespeuken juist achter vele soorten van terreur staan, zoals die van de VS in het Midden-Oosten en die van de hiervoor aangehaalde Saoedische terreurcoalitie in Jemen.

Reken maar dat Avaaz bijvoorbeeld dit bericht graag gecensureerd zou willen zien.

OPINION: Social media is a weapon of mass LGBT+ destruction that must be disarmed

by

Andrew Legon

| Avaaz

Tuesday, 31 August 2021 08:46 GMT

https://d2wp76wbci98hu.cloudfront.net/contentAsset/image/b3639eaa-7439-422c-92fd-a74eb9e1f708/image/byInode/1/filter/Resize,Jpeg/jpeg_q/49/resize_w/1000

Any views expressed in this opinion piece are those of the author and not of Thomson Reuters Foundation.

Misinformation and hate are being spread about LGBT+ people on social media

Andrew Legon is a senior campaigner at Avaaz

Pride month ended this year with Europe divided. 

A rainbow curtain now cuts across the European Union, with Hungary’s
anti-LGBT+ law just the latest sign of an increasingly sharp frontier in
the fight for LGBT+ rights. All eyes are now on Brussels and the
fightback by the European Commission. But they should also be focused on
Silicon Valley – for the fight for LGBT+ rights is being fought and
lost on social media. 

Hungary’s new law, which bans depictions of homosexuality in school
educational materials or TV shows for under-18s, is undoubtedly a
political move. Look no further than next year’s election to see the
reason why prime minister Viktor Orbán’s authoritarian government has
suddenly intensified its scapegoating of LGBT+ people. Copycat
legislation is likely in Poland, which is travelling a similar path
towards illiberalism.

That path is paved with anti-LGBT+ misinformation. Just as the
extremists of the 1930s came to power, and wielded it, on the back of
new communication tools such as radio, so too are their modern-day
counterparts. Social media is this century’s far-right enabler. 

LGBT+ misinformation is nothing new. But social media has it pumped
full of steroids. Algorithms now push out misinformation about our
communities to millions. Mark Zuckerberg highlighted the problem himself
when he wrote that Facebook had a “basic incentive problem” – “when
left unchecked, people will engage disproportionately with more
sensationalist and provocative content”. The far right knows this. And
they know how to game these algorithms to scapegoat us and weaponise
hate and fear. After all, what could be more provocative than the false
idea that the LGBT+ community is coming for your kids?

We’ve seen time and again how this has worked in practice. Take
Brazil. During the 2018 election**, a proportion of the electorate came to
suddenly support a fringe right-wing extremist for President. How?
Polls clearly show that they came to believe a series of toxic lies
about his opponent spread in large part by social media, including that
he had tried to turn the country’s school children gay. 

Domestically, fanning the flames of anti-LGBT+ sentiment helps roll
back rights, win power and then hold it. But internationally too,
anti-gay lies and hatred are deployed to undermine ideas of universal
human rights, build alliances and push back against “Western” influence.

In Georgia – a country on the geopolitical fault line between Russia
and the West – the violent attack on the offices of Tbilisi Pride in
July was preceded by the proliferation of anti-LGBT+ narratives spread
on Georgian far-right Facebook pages. According to research by an
anti-misinformation think-tank, many of the narratives “demonised the
West and liberal democracy, as well as presented the LGBT community as a
threat to Georgia”.

But despite being a frontline target in the war on truth, the LGBT+
movement – arguably one of the most successful in history – seems almost
absent from one of the biggest battles of the 21st century: the fight
for radical reform of Big Tech. And that absence is taking place not
just in the EU but in the US and worldwide. This needs to change, and
quickly.

This means that LGBT+ activists and allies must pay as much attention
to the people who sit in the boardrooms of Silicon Valley as they do to
those sitting on the US Supreme Court or in the governments of
illiberal countries now in the heart of Europe. 

It means mobilising marches and people power to influence EU and US
moves to rein in misinformation, just as much as protests and placards
whenever LGBT+ rights are directly under threat. 

Social media is a weapon of mass LGBT+ destruction. It’s time our community led the fight to disarm it.

RELATED STORIES

Why Twitter and Instagram are inviting people to share their pronouns

‘We are winning’ says Georgia’s LGBT+ Pride organiser after violence

‘Scared to be openly gay’: Fear in Spain after man beaten to death 

===============================

Zie: ‘Avaaz valt met fake news en desinformatie ‘fake news en desinformatie’ aan…..

** Zie: Bolsonaro,
de fascistische nieuwe president van Brazilië, werd volgens Avaaz en
fake news brengers als de NYT gekozen door manipulatie via WhatsApp

———————————

Zie voorts:Westerse media vallen critici van de White Helmets aan‘ Gezien de relatie van Avaaz met een mediaorgaan, is dit nogmaals een teken dat deze organisatie een heel smerig spel speelt…..

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

White Helmets oprichter ‘vermoord door’ vredesactivisten en kritische alternatieve media‘ Een smerige leugen waarmee men hoopte censuur te kunnen uitlokken op de sociale media…. 

Nederland financiert terrorisme in Syrië……..‘ (!!!!)

EXPOSED: Syria’s White Helmets are Al Qaeda’s ‘Civil Defence’

WHO ARE THE ‘WHITE HELMETS?’ DO WE REALLY KNOW WHAT THEY ARE DOING IN SYRIA?

SYRIA: The White Helmet Propaganda Heist – Vanessa Beeley Speaks to Rhymes Media Group

EXPOSED: The White Helmets – Al Qaeda with US funding

Avaaz belazert de kluit en daarvoor worden Antonio Guterres (VN baas) en het Coronavirus misbruikt

AVAAZ: een ‘petitie site’ met de vreselijke stank van lijken en oorlogshitserij………

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………

Syria: The White Helmets Are Terrorist Auxiliaries

White Helmets is een terreurorganisatie, zie de bewijzen op Facebook: foto’s van de W.H. leden

Tulsi Gabbard (Democratisch presidentskandidaat, verbannen uit debat-circuit vanwege kritiek op de oorlog tegen Syrië): OPCW klokkenluiders tonen haar gelijk aan

White Helmets oorlogsporno geweerd van Oscarceremonie

White Helmets terreurgroep wordt vandaag met open armen ontvangen in Tweede Kamer…..‘ (zie ook de andere ‘White Helmets links’ in dat bericht) 

White Helmets nogmaals ontmaskert als terreurorganisatie: de oprichter is een Britse ex-huurling…….

White Helmets >> terreurorganisatie, opgezet door Brits ex-officier en o.a. betaald door Nederland………..‘ (!!!!)

Avaaz haalt 1 miljoen op voor terreurorganisatie Witte Helmen…. ha! ha! ha! Nu nog een inzameling voor ISIS!!!

White Helmets: naast gebruik van terreur ook schuldig aan orgaanhandel, vernietigende VN video presentatie‘ (!!!!)

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren

De VS, Groot-Brittannië en Australië hebben een ‘veiligheidspact’ gesloten met de naam AUKUS. Volgens Antiwar is het duidelijke doel zonder dat dit is uitgesproken, gecoördineerde escalaties uitvoeren tegen China…….

Gisteren maakte VS president Biden bekend dat de leiders van de 3 landen deze overeenkomst hebben getekend, waarbij hij tevens bekend maakte dat Australië 8 nucleair aangedreven onderzeeërs zal aanschaffen, uiteraard geleverd door de doodsindustrie van de VS…. Daarover valt overigens nog wel wat te zeggen, daar Australië al in 2016 een contract heeft getekend met Frankrijk over de levering van elektrisch- en dieselaangedreven onderzeeërs……. Ofwel Australië heeft een wel heel smerige contractbreuk begaan, waarover het laatste woord nog niet is gezegd…..

Reuters

@Reuters

France accused U.S. President Joe Biden of stabbing it in the back and acting like his predecessor Donald Trump after Paris was pushed aside from one of the world’s most lucrative defense deals that it had signed with Australia for submarines reut.rs/2YSO6A2

Image

9:47 AM · Sep 16, 2021SocialFlow

156 Retweets

43 Quote Tweets

302 Likes

In een verklaring van de autoritaire en neoliberale regering Morrison wordt de bouw van de onderzeeërs als een noodzaak neergezet, die bovendien veel banen zal opleveren in Australië (Australië is het tweede land dat de VS technologie voor nucleaire onderzeeërs mag gebruiken, het andere land is Groot-Brittannië dat daar dacht ik in 1961 toestemming voor kreeg). In de verklaring van Morrison, zijn minister van defensie en die van buitenlandse zaken, slijmt men bij de regering van Frankrijk, blijkbaar in een poging om de woede in Frankrijk te temperen…… 

Caitlin Johnstone, zelf burger van Australië, heeft een artikel over deze zaak geschreven, waarbij ze o.a. een toespraak aanhaalt van John Mearsheimer, een politiek analist uit de VS. Deze opperploert en oorlogshitser de luxe heeft het Australische volk al in 2019 voorgehouden dat men weliswaar voor goede banden met China kan kiezen (Australië drijft veel handel met China en een vijandige opstelling zal voor nog meer Australiërs een val in armoede betekenen….) of voor veiligheid, waarbij hij het gore lef had te stellen dat Australië men die keus haar soevereiniteit zal opgeven (niet in die woorden, maar daar komt het wel op neer……)….. Volgens Mearsheimer kan Australië weliswaar kiezen voor welvaart, maar dat je geen welvaart zal kennen als je niet overleeft…… Voorts heeft Mearsheimer zijn gehoor voorgehouden dat ze maar aan Fidel Castro moeten vragen wat het betekent als je de VS tegen je hebt……. Ook stelde Mearsheimer dat een keus voor China de keus is voor vijandschap met de VS, waarbij hij de woorden van jezus en George W. Bush gebruikte: wie niet voor ons (de VS) is, is tegen ons…… 

Mearsheimer ging in zijn betoog zover dat hij China demoniseerde met te stellen dat Australië het beest China niet langer moet voeren…….. (en dat uit de mond van een vertegenwoordiger van de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS, een entiteit die alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord…..)

Je zou het voorgaande als een heel gore vorm van chantage kunnen zien…….  Caitlin stelt aan de hand van het e.e.a. dat Australië niet een verbintenis is aangegaan met de VS tegen agressie van China, maar juist tegen agressie van de VS…… Voorts stelt ze volkomen terecht dat Australië weer een enorme bak geld in een diepe oorlogsput stort (90 miljard dollar!!) terwijl de armoede in Australië blijft groeien…..

Caitlin gaat in één adem door met de toestand in Australië wat betreft de Coronacrisis en waarbij Northern Territory Chief Minister Michael Gunner degenen die zich niet wensen te laten vaccineren voorhield dat er een pas komt die de vrijheid regelt voor gevaccineerden en dat zij (de niet-gevaccineerden) zullen worden gecontroleerd door de overheid, ofwel zij zullen hun vrijheid verliezen……. 

De bevolking van Australië gelooft voor een groot deel dat men in een vrij land woont, maar Caitlin stelt dat dit al niet het geval was voor de uitbraak van het virus……. Destijds werd al geconcludeerd dat Australië van een open gemeenschap is verworden tot een besloten gemeenschap……. Het Coronavirus wordt als in veel westerse landen ook in Australië gebruikt om dictatoriale maatregelen door te voeren en het is maar de vraag hoeveel van deze democratie geweld aandoende maatregelen zullen worden teruggedraaid, zeker daar Australië een beperkte grondwet heeft…..*

Hier het artikel van Caitlin:

Australia Continues Its Plunge Into Authoritarianism And Military Brinkmanship


by Caitlin Johnstone

Listen to a reading of this article:

Australia
has joined the US and UK in an “enhanced trilateral security
partnership” called AUKUS with the unspoken-yet-obvious goal of
coordinating escalations against China. Antiwar reports:

President Biden and the leaders of Australia and the UK announced a new military agreement on Wednesday aimed
at countering China. The pact, known as AUKUS, will focus on the
sharing of sensitive military technologies, and the first initiative
will focus on getting Australia nuclear-powered submarines.


US officials speaking to CNN described
the effort to share nuclear propulsion with another country as an
“exceedingly rare step” due to the sensitivity of the technology. “This
technology is extremely sensitive. This is, frankly, an exception to our
policy in many respects,” one unnamed official said.

This deal will replace a planned $90 billion program to obtain twelve submarines designed by France, an obnoxious expenditure either way when a quarter of Australians are struggling to make ends meet during a pandemic that is four times more likely to kill Australians who are struggling financially. This is just the latest in Canberra’s continually expanding policy of feeding vast fortunes into Washington’s standoff with Beijing at the expense of its own people.

If
readers are curious why Australia would simultaneously subvert its own
economic interests by turning against its primary trading partner and
its own security interests by feeding into dangerous and unnecessary
provocations, I will refer them once again to the jarringly honest explanation
by American political analyst John Mearsheimer at a debate hosted by
the Australian think tank Center for Independent Studies (CIS) in
2019. Mearsheimer told his audience that the US is going to do
everything it can to halt China’s rise and prevent it from becoming the
regional hegemon in the East, and that Australia should align with the
US in that battle or else it would face the wrath of Washington.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

If you don’t understand why Australia would undermine its own economic and security interests to pour a fortune into America’s cold war with China, watch this. Australia isn’t allied with the US to protect itself from China, it’s allied with the US to protect itself from the US. https://twitter.com/CarlZha/status/1314204222242484224    

Carl Zha


@CarlZha


Replying to @CarlZha

I really like the nervous laughter from Australian audience when John Mearsheimer told them if they choose to b friendly w China, US will show them how nasty it can be…

Embedded video


1,146 likes


584 people are talking about this

(voor de video in dit Twttterberiicht zie het orgineel)

“The question that’s on the table is what should Australia’s foreign policy be in light of the rise of China,” Mearsheimer said. “I’ll tell you what I would suggest if I were an Australian.”

Mearsheimer
claimed that China is going to continue to grow economically and will
convert this economic power into military power to dominate Asia “the
way the US dominates the Western Hemisphere”, and explained why he
thinks the US and its allies have every ability to prevent that from
happening.

“Now
the question is what does this all mean for Australia?” Mearsheimer
said. “Well, you’re in a quandary for sure. Everybody knows what the
quandary is. And by the way you’re not the only country in East Asia
that’s in this quandary. You trade a lot with China, and that trade is
very important for your prosperity, no question about that.
Security-wise you really want to go with us. It makes just a lot more
sense, right? And you understand that security is more important than
prosperity, because if you don’t survive, you’re not gonna prosper.”

“Now
some people say there’s an alternative: you can go with China,” said
Mearsheimer. “Right you have a choice here: you can go with China rather
the United States. There’s two things I’ll say about that. Number one,
if you go with China you want to understand you are our enemy. You are
then deciding to become an enemy of the United States. Because again,
we’re talking about an intense security competition.”

“You’re
either with us or against us,” he continued. “And if you’re trading
extensively with China, and you’re friendly with China, you’re
undermining the United States in this security competition. You’re
feeding the beast, from our perspective. And that is not going to make
us happy. And when we are not happy you do not want to underestimate how
nasty we can be. Just ask Fidel Castro.”

Nervous
laughter from the Australian think tank audience punctuated
Mearsheimer’s more incendiary observations. The CIA is known to have made numerous attempts to assassinate Castro.

So
there you have it. Australia is not aligned with the US to protect
itself from China. Australia is aligned with the US to protect itself
from the US.

 

This new move happens as Northern Territory Chief Minister Michael Gunner announces
his government’s policy for Covid-19 restrictions once the territory’s
population is 80 percent vaccinated which will include “lockouts” during
outbreaks wherein people will only be allowed to work and move freely
in society if they verify that they are vaccinated using check-in
measures which Gunner literally calls a “freedom pass”.

“I’ll say it again and again. If you want your life to continue close to normal, get your jab,” Gunner said.
“For vaccinated people, the check-in app will basically be your freedom
pass. For people who make the choice to not get vaccinated, no vax
means no freedom pass. We’re working with other governments now to get
this technology ready.”

This is in alignment with what we’ve been told to expect as the rest of Australia prepares to roll out the use of vaccine passports.

And
we continue to see other authoritarian escalations in Australia which
have nothing to do with Covid as well. Authorities have been proposing new legal provisions
which will allow Australian visas to be cancelled and citizenship
revoked in entirely secret proceedings based on information provided by
secretive government agencies. The horrifying Identify and Disrupt bill which allows Australian police to hack people’s devices, collect, delete and alter their information and log onto their social media was passed through Parliament at jaw-dropping speed last month. Neither of these escalations are Covid-related.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

Australia Has No Bill Of Rights, And It Shows

“While the pandemic has certainly been a major factor in exacerbating civil rights erosion, Australia’s Covid response has simply added to a problem that had already existed and was already getting worse.”https://caitlinjohnstone.substack.com/p/australia-has-no-bill-of-rights-and 


Australia Has No Bill Of Rights, And It Shows

Listen
to a reading of this article: ❖ The Australian government has been on
the receiving end of more and more criticism for its Covid response
lately, not just domestically but from overseas….

caitlinjohnstone.substack.com

413 likes

 

People
who just started paying attention to Australian authoritarianism during
Covid often get the impression that it’s entirely about the virus, but
as we discussed previously
the actual fundamental problem is that Australia is the only so-called
democracy without any kind of statute or bill of rights to protect the
citizenry from these kinds of abuses. This is why Australia is looked
upon so freakishly by the rest of the western world right now: because,
in this sense, it is. People call it a “free country”, but there has
never been any reason to do so.

Covid
has certainly played a major role in the exacerbation of Australian
authoritarianism, but it’s a problem that was well underway long before
the outbreak. Back in 2019 the CIVICUS Monitor had already downgraded Australia from an “open” country to one where civil space has “narrowed”, citing new laws to expand government surveillanceprosecution of whistleblowers, and raids on media organizations.

This
slide into military brinkmanship and authoritarian dystopia shows no
signs of stopping. The abuses of the powerful will continue to grow more
egregious until the people open their eyes to what’s going on and begin
taking action to steer us away from the existential dangers we are
hurtling toward on multiple fronts. If there is any good news to be had
here, it’s that if such a miracle ever occurs it will then be possible
to immediately course correct and start building a healthy society
together.

_____________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | September 16, 2021 at 1:51 am | Tags: aukus, Australia, authoritarianism, china, covid, war
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2IT

Comment    See all comments

=============================

* Zie: ‘Australia Has No Bill Of Rights, And It Shows

——————————————- 

Hier de film ‘The Coming War on China’ van John Pilger:

————————————————

Zie ook: ‘Veronderstel dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones, kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over de hele wereld

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

BBC met anti-Chinese propaganda over de ontwikkelingshulp die China biedt met de Zijderoute

EU ministers van Buitenlandse Zaken en de Europese Commissie demoniseren China vanwege de Zijderoute (BRI) en hulp aan Montenegro…..

Chinese antipropaganda: de ontwikkeling van supersoldaten…… ha! ha! ha! ha!

Rusland en China liggen tegenwoordig aan de Noordzee althans als het gaat om cyberaanvallen en phishing

VS wil op militaire manier ‘het gevaar China’ neutraliseren

Joe Biden: als de NAVO niet bestond moest deze worden uitgevonden….. ha! ha! ha! ha! ha!

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….‘ 

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

Cameratoezicht met gezichtsherkenning geïntroduceerd in Australië
Eén van de berichten die aangeven dat gezichtsherkenningssoftware
onmiddellijk de alternatieve media haalt en dat zou zeker ook gebeuren
als dit in  andere (arme) landen zou worden ingevoerd; overigens
experimenteert de politie van de VS ook met deze software…. Dat China
deze techniek ontwikkelde en gebruikt was wel groot nieuws in de
reguliere westerse media, waarvoor men China demoniseerde in die
media……

VS
bespioneert haar EU lakeien en steelt daarbij bedrijfsgeheimen: ach de
VS is een bondgenoot dus waarom zou je je druk maken………

Marietje
Schaake (D66 dir. Cyber Policy Center Stanford University) roert
volkomen lachwekkend de anti-Chinese propaganda trommel

Jan Paternotte (D66 Tweede Kamer) maakt zich druk om Chinese spionage, terwijl de VS alweer door de mand valt als spion

Een gelekt memo uit 2017 geeft aan dat de VS werkelijk mensenrechten misbruikt om landen als China te demoniseren

AIVD onderzoek naar spionage door Huawei, Huib Modderkolk uit de bocht met 5 km/u…. OEF!!!‘ (een bericht van mei 2019…..)

VS waarschuwt Groot-Brittannië het G5 netwerk niet aan te laten leggen door Huawei, maar door VS firma’s‘ zie voorts ook:

‘Intel processors al 10 jaar zo lek als een mandje, Intel niet een bedrijf uit Rusland of China, maar uit….. de VS!

VS zend oorlogsschip door de Straat van Taiwan nadat China Trump waarschuwde gereed te zijn voor oorlogsvoering…….

VS zet nucleaire raketten in met ‘minilading’, de weg naar een kernoorlog‘ (en zie de links in dat bericht)

VS: China is een gevaar, terwijl China, uh de VS dat land omsingeld heeft met 400 bases………..
(31 oktober 2016, ofwel nog onder president en oorlogsmisdadger Obama
en Joe Biden als vicepresident en tevens oorlogsmisdadiger)

———————————-

En dan de demonisering van China vanwege het Coronavirus: ‘De FBI zoektocht naar de daders van de Antrax aanvallen in 2001 is belangrijk voor de vraag waar de COVID-19 uitbraak begon‘ (en zie de links in dat bericht) 

Laatste update op 19 september 2021.

Omstreden slachthuis waar dieren voor hun dood werden gemarteld mag weer open: er bestaat geen gerechtigheid

Weer eens een meer dan schandalig bericht: het slachthuis (de tweede hel voor dieren uit de intensieve veehouderij) Gosschalk in Epe, uitermate slecht in het nieuws gekomen door extra martelen van dieren voordat zij vermoord werden, mag weer doorgaan met het martelen en vermoorden van dieren……

Het meest walgelijke aan deze zaak is wel dat het strafrechtelijk onderzoek tegen Gosschalk nog loopt en daardoor mogen de medewerkers die (wel) zijn betrapt op het martelen van dieren door kunnen gaan met het martelen en vermoorden van duizenden dieren per dag…….

De directie van deze hel voor dieren had 5 plannen tot ‘verbetering’ van de omgang met dieren nodig om de NVWA te overtuigen dat het slachthuis weer open kan…..

Er komen meer camera’s te hangen in het slachthuis en de ‘slachtsnelheid’ (walgelijk wat een uitdrukking) moet (tijdelijk) omlaag…… Voorts komen er 2 inspecteurs van de NVWA de boel in de gaten houden, eerder zou dat er één zijn geweest…..

Varkens in Nood dat onderstaand bericht heeft doen uitgaan stelt dat het maar de vraag is of 2 in plaats van 1 inspecteur het verschil zullen maken, volkomen terecht stelt men daar dat als men 1 inspecteur om de tuin kan leiden dit ook met 2 inspecteurs mogelijk is…. Voorts worden de videobeelden in het bedrijf bekeken en dat zou volgens Varkens in Nood door onafhankelijke toezicht buiten het slachthuis moeten gebeuren, daarvoor heeft deze dierenrechtenorganisatie ook een plan ingediend bij de regering….. (al heeft het demissionaire kabinet volkomen schijt aan dierenwelzijn en het martelen van dieren, al zeker de demissionair ChristenUnie ‘minister’ voor Dierenmishandeling Schouten……)

En dan de NVWA: dierenartsen van deze organisatie hebben zelf meegedaan aan mishandelingen in slachthuizen…..*

Onbegrijpelijk: slachthuis Gosschalk mag weer open

Gisteren
maakte de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) bekend dat
slachthuis Gosschalk in Epe weer open mag. Volkomen onverantwoord gezien
de ernstige overtredingen die er plaatsvonden.

Strafrechtelijk onderzoek loopt nog

Het is onbegrijpelijk dat het slachthuis weer open mag terwijl het
strafrechtelijk onderzoek nog loopt. Nu mogen dezelfde mensen – die
straks mogelijk veroordeeld worden voor dierenmishandeling – weer
ongehinderd duizenden dieren per dag doden. Als we in Nederland ook maar
een beetje waarde zouden hechten aan dierenwelzijn, dan zou Gosschalk
dicht moeten blijven. In ieder geval gedurende het strafrechtelijk
onderzoek.

Verbeterplannen zijn ongeloofwaardig

Twee maanden geleden werden bij slachthuis Gosschalk nog steeds
overtredingen vastgesteld, zelfs nádat het slachthuis in opspraak raakte
door de undercoverbeelden
van Varkens in Nood. De directie van Gosschalk heeft duidelijk geen
aandacht voor dierenwelzijn. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat ze nu
ineens wel fatsoenlijk met dieren zullen omgaan. Het feit dat ze vijf
verschillende plannen nodig hadden om de NVWA te overtuigen, laat ook
wel zien dat dierenwelzijn een lastig onderwerp is voor dit bedrijf.

Verplicht onafhankelijk cameratoezicht in slachthuizen

Maatregelen schieten tekort

Voor de heropening van Gosschalk zijn afspraken gemaakt met de NVWA:
er komen meer camera’s te hangen, de slachtsnelheid moet (tijdelijk)
omlaag en er in plaats van één komen er twee inspecteurs van de NVWA in
het slachthuis te werken.

Als de directie van Gosschalk oprecht haar best zou willen doen dan
hadden ze tijd gestoken in het verbouwen van de slachtlijn. Door de
slechte inrichting van dit slachthuis ligt het voor de hand dat
medewerkers snel weer de fout ingaan bij het opdrijven van de dieren.

Extern toezicht ontbreekt

Onduidelijk is of de camerabeelden van het slachthuis nu wel
gecontroleerd zullen worden. En als het mogelijk is om één inspecteur om
de tuin te leiden, dan lukt dat vast ook bij twee inspecteurs. Er is
pas sprake van onafhankelijk toezicht als de beelden buiten het
slachthuis worden bekeken. Varkens in Nood pleit voor deze regeling bij alle slachthuizen.

=================================

* Zie: Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

——————————

Rechter’ beslist in
voordeel ‘boeren’: ernstig dierenleed middels zware dierenmishandeling
van moederkoe en kalf zou niet bestaan
‘ (in dit bericht nog geen censuur)

Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht
Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven
jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te
garanderen en als deze na 5  jaar terugloopt wordt ze vermoord…..
Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen
en veronderstel dat dit jaar na jaar zou door zou moeten gaan……

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

‘In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…..‘ (en zie de links in dat bericht!!) zie wat betreft de hypocriete NVWA ook:

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Coronacrisis:
zware dierenmishandeling ‘tijdelijk’ gelegaliseerd en praktisch geen
controle op voedselveiligheid door lobby voedselindustrie
‘ 

Doodzieke ‘kalverindustrie’ op de been gehouden met grote hoeveelheden antibiotica‘ (!!!!)

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ (en zie de links naar andere berichten over de inhumane intensieve veehouderij!!

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie met meer dan 80 miljoen dieren
toegenomen…..

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen’

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat
bij herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..
‘ (!!!!)

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt

Intensieve veeteelt EU verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ (!!!!)

Kalverhouderij vraagt om overheidssteun en importeert tegelijkertijd 16.800 kalfjes per week uit Ierland‘ Waarbij deze dieren ernstig worden mishandeld, voorts in dit bericht een door YouTube gecensureerde
video, hetzelfde geldt voor een paar foto’s en daarvoor is Google
verantwoordelijk >> zover gaat de
lobby
voor de inhumane en
barbaarse intensieve veehouderij…. De gebruikers van kadaver en zuivel
mogen de enorme ellende en ernstig dierenleed vooral niet zien!!!

Dierenmishandeling:
Nederlandse vleeskalveren voor meer dan de helft zwaar ziek >> het
zoveelste schandaal uit de intensieve veehouderij….

Geen halvering veestapel, terwijl de import van vleeskalveren jaar op jaar toeneemt‘ 

‘Beter leven ster promotie’ door Vroege Vogels voor melk en andere zuivel………‘ (!!!!)

Kalveren die te licht zijn, worden doodgespoten……. Beschaafde omgang met dieren anno 2016…..‘ (door ‘dierenartsen’ lenen zich voor deze schunnige zaak…..) Zie wat dat betreft ook het rapport onder de volgende link: ‘Euthanasie
van lichte kalveren
‘ (!!!!

Ormel (CDA 2de Kamer) spreekt schande van de dierenactivisten in megastal Boxtel‘ (CDA opperschoft Ormel is ‘dierenarts….’) (22 mei 2019)

Hysterie over actie in Boxtelse hel voor varkens‘ (14 mei 2019)

Dierenmishandeling:
‘Kallemooi’ >> dierenactivisten gearresteerd, terwijl zware
dierenmishandeling ongemoeid wordt gelaten….

Haat tegen dierenactivisten op de radio en een hufter die dieren de nek omdraait……….‘ (20 augustus 2014)

Heerema: meeuwenoverlast? Uitmoorden dat tuig!

Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….‘ (over
het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van
dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral
over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming
‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende
wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs
heeft gepromoot!!!
)

Coronavirus: wanneer gaan we eindelijk baby’s vaccineren immers zij vormen een gevaar voor opa’s en oma’s

‘De hoogste tijd dat men beslist ook baby’s te vaccineren tegen COVID-19!!’ Baby’s zijn als ze besmet zijn met het virus een regelrecht ‘massavernietigingswapen’ tegen oma’s, opa’s, oudtantes, oudooms en vriendelijke ouderen op straat…. Zie het enorme aantal foto’s en filmpjes die men heeft van opa en/of oma met een baby op de armen……

 Vaccineren dat ‘geteisem!!’

Coronavirus: geen epidemiologische basis voor een Coronapaspoort

Dimitri Georganas heeft weer een artikel over het virus geschreven waarin hij aantoont dat er geen basis is voor het Coronapaspoort, dat bovendien een grote scheiding in de bevolking zal geven en waarbij men in feite haatzaait tegen niet-gevaccineerden……. Uit het schrijven van Georganas blijkt dat juist de groei van het aantal besmettingen (in feite positief uitgevallen testen*) steeds meer aan de kant van de gevaccineerden te zien zal zijn, toenemend naarmate de hoeveelheid gevaccineerden stijgt (een logica waar m.i. geen speld tussen is te krijgen)

Na het schrijven van Georganas een post van Farid Azarkan op :Linkedin, waarin een stemming in de Tweede Kamer voor een motie van zijn hand waarin wordt gevraagd geen beperkingen op te leggen voor toegang tot publieke voorzieningen voor iedereen, ongeacht de status, dus de vaccinatie- of teststatus.

Na het bericht van Azarkan nog een door Georganas gedeeld bericht van Derwin Schorren, waarin de laatste o.a. van de regering vraagt de privileges van de gevaccineerden op te geven (dit daar zij ook flink besmettelijk kunnen zijn, zonder dat ze het doorhebben en ze derhalve ook getest moeten worden voor toegang tot publieke voorzieningen) en in het andere geval de A-categoriestatus van SARS-Cov-2 in de prullenbak te gooien. Met de A-status wordt het Coronavirus op hetzelfde niveau gezet als een echt ernstig dodelijke ziekte als Ebola >> totaal belachelijk, daar het Coronavirus in feite een zelfde status zou moeten hebben als een heftig griepvirus, ofwel het Coronavirus is qua dodelijkheid niet te vergelijken met Ebola, dat wel doen is de boel op een smerige manier belazeren en daarmee zou je kunnen stellen dat Rutte 3, het OMT en het RIVM willens en wetens het volk een rad voor de ogen draaien om zoveel mogelijk mensen met angst naar de vaccinatieposten te jagen…..)

Met een A-categorie ziekte kunnen sterk vrijheidsbeperkende maatregelen worden genomen als isolatie, quarantaineplicht, testen voor toegang, lockdowns waaronder bijvoorbeeld het sluiten van scholen valt, enz. enz… Ik noem het sluiten van scholen (basisscholen, voortgezet onderwijs en middelbaar en hoger onderwijs) extra, daar dit intussen al heel veel leerlingen op achterstand heeft gezet en ervoor zorgt dat de wat kleinere kinderen geen normaal immuunsysteem kunnen opbouwen (waardoor ze heel veel zieker kunnen worden van andere besmettelijke ziekten), bovendien is het aantal kinderen en jongeren met psychische klachten in meerdere buitenlanden fiks uit de klauw aan het lopen, hier ontkent de overheid eenvoudig dat dit het geval is, hoewel deskundigen stellen dat ook in Nederland één derde van de jongeren psychische klachten heeft opgelopen door de belachelijke van de hak op de tak genomen Coronamaatregelen…… 

Daarover gesproken: er komt nu dus inderdaad een Coronapas, waarbij je moet bedenken zoals je hiervoor kon lezen, dat gevaccineerden even besmettelijk kunnen zijn dan niet-gevaccineerden, ofwel: deze pas geeft een volkomen vals gevoel van veiligheid…… Met deze pas begeeft Nederland zich verder op het pad richting dictatuur, waarbij burger- en mensenrechten ernstig worden geschonden en dat in een zogenaamde democratie….

Lees het schrijven van Georganas en vorm daarover je eigen mening (daarna nog 2 Linkedin berichten):


Dimitri Georganas




Dimitri Georganas


• 


Chief Tinkering Officer and Chairman of the Board of Minstrels at Biodys


Er is geen enkele epidemiologische basis voor
een coronapaspoort en een daaruit voortvloeiende klassenstrijd van
geprivilegeerden en paria’s. Zelfs niet met uitstekend werkende vaccins.
Een analyse:


Het aantal actuele besmettelijke mensen is bij een
bepaalde prevalentie recht evenredig aan de grootte van de populatie.
Effectieve vaccins waarvan in trials een werkzaamheid tegen
symptomatische COVID19 is aangetoond, reduceren of vertragen ook het
aantal actuele besmettelijke mensen in in een populatie, zij het -zo
blijkt uit officiële cijfers uit Israël in de praktijk- in (veel)
mindere mate. https://lnkd.in/dXa5PJr9 (pagina 7).

Uit
het bovenstaande volgt dat een toename van de vaccinatiegraad het
absolute aantal actuele besmettelijke mensen in de gevaccineerde
populatie toeneemt ten opzichte van de niet gevaccineerde populatie, zij
het gereduceerd door de remmende werking van de vaccins. Niettemin zal
bij een toenemende vaccinatiegraad en een vaccin effectiviteit minder
dan 100% een moment aanbreken dat het aantal besmettelijke mensen in de
gevaccineerde populatie gelijk is aan die in de niet-gevaccineerde
populatie, een break-even punt. Bij verdere toename van de
vaccinatiegraad zal het aantal besmettelijke mensen in de gevaccineerde
populatie dat van de niet-gevaccineerde populatie overstijgen. Hoe lager
de effectiviteit van de vaccins, des te eerder dit punt aanbreekt. In
Israël is bijvoorbeeld een officiële case effectiviteit van 39%
vastgesteld (zie bovenstaalde link) en ligt dit punt op ongeveer 62%
vaccinatiegraad (grafiek).

Hieruit volgt weer dat elke
subpopulatie die enigszins representatief is, een vergelijkbaar beeld
zal laten zien: Het grotere aantal besmettelijke mensen op bijvoorbeeld
een universiteit met overwegend gevaccineerde mensen zal uit de
gevaccineerde populatie komen. Het epidemiologische risico is bij de
gevaccineerde populatie dan ook bewijsbaar het grootst en dit
rechtvaardigt niet een volksgezondheidsbeleid waarbij de gevaccineerde
populatie in alle vrijheid mag bewegen alleen op basis van haar
vaccinatiestatus, terwijl de niet-gevaccineerde, veel kleinere
populatie, steeds met een negatieve test moet bewijzen niet besmettelijk
te zijn en wanneer dat niet lukt in quarantaine moet.

In de
bijlage een grafiek en de formule die bovenstaande dynamiek beschrijft
op basis van een prevalentie van 1% en een populatie van 17 miljoen. In
Israël wordt deze dynamiek met cijfers uit de praktijk bevestigd.

(Erratum in de titel van de grafiek: Moet zijn 1% prevalentie pc (%) )

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

 

 

MD.Lobato de Mesquita follows

Farid Azarkan

@F_azarkan

Maakt het nog iets uit wat de Tweede Kamer beslist?

Image

7:38 AM · Sep 13, 2021Twitter for iPhone

1,129 Retweets

167 Quote Tweets

4,237 Likes

Van Linkedin:

 Dimitri Georganas

vindt dit interessant




Derwin Schorren


• 3de+


‘Terug-uit-de-Toekomst’-denker


3 dagen geleden


(op persoonlijke titel)

Testen?

Het
virus SARS-Cov-2 dat deze variant van de ziekte Corona veroorzaakt is
voor de zomervakantie toegevoegd aan de Wet Publieke Gezondheid als
A-categorie ziekte en daarmee op een lijn gebracht met anders ziektes
zoals SARS en Ebola. Hierdoor kan de overheid nu enorme
vrijheidsbeperkende maatregelen organiseren; bevoegdheid tot isolatie,
quarantaineplicht, testen voor toegang, lockdowns, etc. 

Deze
maatregelen werken ook door in het onderwijs. Maar daar zien we dat er
iets geks gebeurt. Hoewel we hier te maken hebben met een extreem
gevaarlijk virus’ (want A-categorie) wordt er van niet-gevaccineerden
gevraagd zich frequent te testen en worden de gevaccineerden daarvan
gevrijwaard. 

Dat kan de volgende situaties opleveren: 
Docenten
die aan studenten vragen of het veilig is om in hun buurt minder
afstand te houden en die nu bedenken dat het bij een gevaccineerde
veilig is en bij een niet gevaccineerde onveilig kunnen bedrogen
uitkomen: 

Feitelijk is daarop het antwoord van de
ongevaccineerde student: ‘Ja, dat is veilig, want ik heb mij moeten
laten testen, ik heb geen (griep)symptomen en ik ben negatief getest. En
als ik symptomen zou hebben gehad, dan zou ik – zoals afgesproken –
thuis zijn gebleven. Dus u hoeft geen afstand bij mij te houden’. 

De
gevaccineerde student zou echter tegen de docent moeten zeggen: ‘Dat
weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb geen symptomen maar die kunnen ook
worden onderdrukt door het vaccin – maar dat zegt niets, omdat ik nog
even besmettelijk kan zijn en dus het virus kan verspreiden. Sorry…’

Het
is natuurlijk van de zotte dat gevaccineerden niet hoeven te testen.
Gevaccineerden en niet-gevaccineerden kunnen beiden geïnfecteerd raken
en zijn na infectie besmettelijk en dus even onveilig. Vanuit de
gedachte van een levensgevaarlijke categorie A besmettelijke ziekte is
het tweesporenbeleid niet gerechtvaardigd.  

De regering kan dus
twee dingen doen: Zij zegt óf de privileges op van de gevaccineerden
(die moeten zich dus ook frequent laten testen (voor toegang)), óf zij
gooit de A-categoriestatus van SARS-Cov-2 in de prullenbak en de wereld
(te beginnen in Nederland) gaat dan weer een stuk normaler functioneren

#gezondheid #virus #vaccin

============================ 

* Het aantal positief getesten middels de PCR test zegt niets over het werkelijk aantal besmette mensen, daar deze test minstens 60% vals positieven oplevert, zie het blok over PCR testen met links verderop hieronder.

Zie ook: ‘Schaf het Coronatoegangsbewijs af

Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

Coronavirus: Duits parlement wil dat niet gevaccineerden financieel worden gechanteerd: geen uitkering bij ziekte of quarantaine‘ (en reken maar dat men ook hier dergelijke maatregelen zal invoeren!!)

Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

COVID-19 booster goed voor de aandelen en dat is nog maar het begin aldus Money & Markets‘ en zie wat dit betreft ook:

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….
Terwijl dit bedrijf als andere vaccinmakers, minstens 1 miljard dollar
aan subsidie kreeg voor de ontwikkeling van het vaccin…..
 

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ (ook van belang gezien de internationale schreeuw om maatregelen tegen ongevaccineerden….)

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
bezuinigd tot 1.100 bedden……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs besloten dat er geen
extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
verpleegkundigen….. Zie: ‘
Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
Zie wat dat
bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ha! ha! ha! ha! ha!) (en zie de reactie onder dat bericht)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
gelooft in Coronamaatregelen!!)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!) Dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest
moet maar zien……

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ (!!!!)

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(intussen 9 september 2020 spreekt men al over een derde en wellicht
vierde injectie, met jaarlijkse herhalingen als bij de griepprik…..)

——————————-

Voor meer informatie over de PCR test zie: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Killing
off the PCR Test would go a long way to “solving” the “casedemic” and
offer Biden and his pals a positive talking point for voters
‘ 

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
‘ 

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————————————

Wat betreft het vertrouwen van de farmaceuten in het vaccin: Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ Van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen op de korte, de middellange en lange termijn; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins……

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

——————————————– 

Wat betreft schending van burger- en mensenrechten door Coronamaatregelen zie ook: ‘Duterte
(president Filipijnen) laat overtreders Coronalockdown vermoorden door
politie, de hoogste tijd voor sancties tegen deze bloedige fascist en
zijn regering
‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. naar
meer artikelen over schending van burger- en mensenrechten door
Coronamaatregelen, ook in ons land!!
)

——————————————-

Het grote aantal mensen dat kampt met
psychische problemen door de Coronacrisis, heeft een fikse toename laten zien t.o.v.
vorig jaar en toen was al sprake van een toename vergeleken met 2019 (dat
geldt zoals in het bericht hierboven gesteld [////] overigens ook voor kinderen….)…. Benieuwd ook hoeveel mensen
zijn komen te overlijden doordat de ‘gewone zorg’ werd afgeschaald in
ziekenhuizen, in feite ook slachtoffers van het virus, maar dan vanwege
de maatregelen en het onbeschoft bezuinigen op de zorg door de kabinetten Rutte 1, 2
en 3…… Zo zijn er onder deze kabinetten maar liefst 1.100 IC bedden wegbezuinigd, van 2.200 van de 1.100…… (al hoorde ik afgelopen week [het is nu 15 september 2021] dat er feitelijk nog maar 900 IC bedden zijn in ons land…..) Schandelijk genoeg wensen de regeringspartijen van het
demissionaire kabinet geen extra IC bedden te creëren en gaat men gewoon
door met het bezuinigen op de zorg, terwijl de mensen- en burgerrechten schendende Coronamaatregelen juist
werden genomen daar er te weinig IC bedden, ziekenhuisbedden en
verpleegkundigen waren…….. (overigens zijn die regeringspartijen ook tegen het aantrekken van extra verpleegkundig personeel en intensivisten….) Zie: Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

De aarde is zonder chauffeur op weg naar armageddon: de werkelijke machthebbers zijn goden zonder hoofd

Caitlin Johnstone heeft een artikel geschreven waar ze ingaat op wie er nu echt aan het stuur zit, terwijl we hard op weg zijn naar de vernietiging van de wereld.

We hebben de idee dat er wel degelijk mensen aan het stuur zitten, regeringen van gekozen politici die regelmatig overleggen met politici en ambtenaren van andere landen, die uitmaken hoe de wereld bestuurd wordt. Daarbij moet je ook denken aan de klimaattoppen, waar de oliemaatschappijen voor het grootste deel van de tijd mogen aanzitten en meepraten, terwijl milieugroepen hooguit 5% van de tijd mogen deelnemen, of wat dacht je van de Bilderberg conferenties, waarover men in de reguliere westerse media durft te beweren dat die niets te zeggen hebben over wat er gebeurt over de wereld, terwijl de machtigste mensen op aarde daar aanzitten, inclusief enkelen die eigenaar zijn van grote mediaorganen……

Johnstone stelt daarna dat wanneer je goed kijkt, ofwel politici en ambtenaren onder een loep legt, je ontdekt dat het in werkelijkheid niet zo werkt: je ziet dan dat gekozen regeringen worden gecontroleerd door zakelijke en plutocratische financiële instellingen, die geen loyaliteit hebben met de burgers van de landen die ze domineren, o.a. door het manipuleren van die regeringen met geld en andere zaken, in verhouding tot de belangrijkheid van zo’n regering voor het veiligstellen van belangen die de plutocratie heeft….. (zo worden er jaarlijks door het bedrijfsleven vele miljarden uitgegeven aan lobbyen bij de politiek, lobby die zo machtig kan zijn dat politici en ambtenaren zich niet eens durven te verweren, of anders zelfs worden omgekocht met geld of mooie vooruitzichten op dikbetaalde banen na de politieke carrière, dan wel bij overstappen van ambtenaren naar een bepaald groot bedrijf…..)

Echter als je met een microscoop e.e.a. nog beter bekijkt wordt het nog vreemder, niet de plutocraten maken uit wat er gebeurd, maar de instituties die zij ‘besturen’, anders gezegd niet de mensen in die instituties (of dat nu grote bedrijven of banken zijn) maken uit wat er gebeurd, maar de instituties zelf, die opereren op basis van winst en groei die ingebakken zijn in die instituties en die volledig gescheiden zijn van normale menselijke waarden…… 

Neem ook de banken, die verantwoordelijk waren voor de kredietcrisis van 2008, ze werden daar amper voor bestraft, terwijl ze een groot deel van de wereld in diepe ellende hebben gestort……. Zoals Griekenland dat men geld op de pof had geleend, tmaar dat totaal werd leeggeroofd als gevolg van de bankencrisis, zo erg dat zelfs kankerpatiënten geen geld hadden voor de therapie die ze nodig hadden en letterlijk konden doodvallen…… Geld dat zogenaamd naar Griekenland ging, belandde regelrecht in de kluizen van de banken in ons deel van Europa om hen schadeloos te stellen voor het eigen wanbeleid…. Als je jouw bank wil straffen voor wanbeleid, moet je een nieuw rekeningnummer nemen bij een andere bank, terwijl je het IBAN rekeningnummer als het sofinummer voor het leven zou behouden, wat nogmaals aantoont hoe groot de macht van banken over de politiek is…. Belde een paar jaar geleden met ASN bank over deze zaak en zelfs daar durfde men met droge ogen te beweren dat het te ingewikkeld is om je rekeningnummer mee te nemen naar een andere bank…. ha! ha! ha! ha! ha! Puur machtsmisbruik en de politiek laat zich dit voorschrijven, ongelofelijk!!

Het bewijs van het voorgaande zie je volgens Caitlin in het selecteren van de top van deze instituties, figuren met een duistere eigenschap, dus narcisten en sociopaten (waar ik liever het woord psychopaten zou willen gebruiken), immers zij moeten de doelen van deze instituties bewaken en bevorderen, zoals gezegd winst en groei. Niet deze top kiest voor moordende acties, deze instituties kiezen de top die deze moordende acties moeten uitvoeren. (vandaar ook de grote bonussen voor bijvoorbeeld CEO’s die moeten opstappen, zodat een volgende kandidaat niet van een nieuwe functie afziet)

Vroeger vond men goden uit die men eerde, van wie men het deed voorkomen als zouden ze in de hemel leven en waarbij men sprak over wonderen en goddelijke interventies (helaas geloven nog steeds hele volksstammen in deze nonsens). Nu vinden we goden uit die hier op aarde wonen, waarbij we spreken over winstmarges en marktwerking. Het verschil met de eerdere goden is dat de hogepriesters van de oude goden een eigen agenda hadden bediend door hun religie, terwijl de nieuwe hoge priesters feitelijk de agenda van hun goden bedienen.

Het probleem is volgens Caitlin dat de nieuwe goden niet wijs en weldoend zijn, ze zijn door de mens gemaakt: speculatieve constructies zonder meer wijsheid en inzicht dan de ‘groei ten koste van alles’ waarden, bijeen gehouden door een kankertumor….. De moderne goden zijn hersenloze verslinders die door niemand worden gecontroleerd, ofwel de nieuwe goden hebben geen hoofden……

Caitlin haalt voor het e.e.a een vergelijking aan van de schrijver Steinbeck uit de ‘Grapes of Wrath’: “Ons excuus, het is niet onze schuld, het is het monster, de bank is niet als de mens”. Dan de tegenwerping: “Ja, maar de bank is alleen door de mens gemaakt”. Waarop het volgende wordt gesteld: “Nee, je vergist je behoorlijk. De bank is iets anders dan de mens. Het gebeurt dat iedereen in de bank haat wat de bank doet en toch doet de bank het. De bank is meer dan de mens, het is het monster door dat door de mens is gemaakt, maar het kan niet worden gecontroleerd door de mens”.

Nu zien we dat onze wereld wordt verslonden door de koploze moderne goden omdat ecocide winst oplevert en leidt tot groei. Omdat uitbuiting winstgevend is en tot groei leidt. Omdat oorlog winstgevend is en leidt tot groei. Omdat het infiltreren van regeringsmacht winstgevend is en leidt tot groei…….

Ze zullen pas stoppen als er niets meer is om te verslinden…. Er is niets ingebouwd in deze massieve verslinders dat hen zou kunnen stoppen….. Ze kunnen niet stoppen, ze kunnen alleen gestopt worden……

Op een bepaald moment zullen we ons realiseren dat marktwerking en het winstoogmerk niet de wijsheid hebben om ons door de existentiële crisis te helpen die de mens nu voor zich ziet. De vraag is of we ons dit op tijd zullen realiseren om er nog iets aan te doen, of ons dit pas realiseren als we onze laatste ademtocht uitblazen als soort…… 

De moderne goden staan niet ten dienste van ons. We kunnen alleen een gezonde wereld creëren als we beseffen dat we op moeten staan tegen hun helse religie, hun koploze hoofd eraf slaan en beginnen met hen te vervangen door goden die ons besturen met systemen die zijn ontworpen om de mens te bevoordelen….

Met dat laatste ben ik het niet eens, zoals de regelmatige lezer van dit blog zal hebben begrepen: goden en religies zijn de dood in de pot en zullen ten allen tijde worden misbruikt om de mens in het gareel te houden en dat ten behoeve van de super welgestelden en de instituties die macht en welstand vergaren ten koste van het grootste deel van de bevolking, wat dat betreft is er weinig verschil tussen de oude en nieuwe goden (althans mijns inziens). Het is wat mij betreft juist noodzakelijk dat men de god in zichzelf ontdekt en daardoor ziet dat we zo niet door kunnen gaan en niet langer de valsgroene beloften geloven van de machtsmisbruikers, of die nu op lokaal, regionaal, landelijk dan wel internationaal opereren……. 

Kortom als de mens wil overleven zal men in opstand moeten komen en de huidige machthebbers uitrangeren, daarvoor is geen god nodig, maar de massa’s!! Jammer genoeg steekt het fascisme steeds meer de kop op over de wereld, figuren die het volk weten te overtuigen dat bijvoorbeeld de klimaatverandering onzin is en die pleiten voor sterke mannen die landen moeten regeren….. (gelukkig hebben de Noorse sociaaldemocraten gisteren de verkiezingen gewonnen en hebben beloofd wat aan de enorme ongelijkheid te zullen doen, daarnaast wil men echt werk maken van het afremmen van de klimaatverandering, die ook in de noordelijk gelegen gebieden van de aarde huishoudt)

Our Gods Have No Heads

by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article: 

 

We’re on a planet-sized haunted hayride to Armageddon, and no one is driving.

Sure
at first glance it looks like someone’s driving. It appears that there
are governments which are run by elected officials, and that those
officials get together regularly with the officials from other
governments to determine how the world should be run.

Then
you look a bit closer and you discover that’s not how it works at all.
The official elected governments are controlled by corporate and
financial plutocratic institutions which have no loyalty to the
citizenry of any nation they dominate, with wealth poured into
manipulating those governments proportionate to their importance in
securing the interests of the plutocracy.

Then
you look closer still and it gets even weirder, because you see that
even the plutocrats aren’t really calling the shots themselves. What’s
ultimately driving things is not so much the people within those
institutions as the institutions themselves, which operate
based on motives of profit and growth that are built into them and are
entirely divorced from normal human values.

You see this evidenced in the way these entities actively and deliberately select executives with “dark personality traits”,
i.e. narcissists and sociopaths, because ethical and empathic people
will not do the things that are necessary to advance the agendas of
those entities. The executive isn’t choosing cutthroat actions for the
corporation to make, the corporation is choosing executives who will
enact its cutthroat agendas.

In
the old days we invented gods to worship who we pretended lived in the
heavens, and we talked about miracles and divine intervention. Now we
invent gods who live right here on earth, and we talk about profit
margins and market forces. The only difference between the old gods and
the new is that the high priests of old had their own personal agendas
served by their religion, whereas the new high priests actually serve
the agendas of their gods.

And
the problem of course is that these are not wise and beneficent gods,
they are manmade conceptual constructs with no more intelligence or
insight than that growth-at-all-cost values system held by a cancerous
tumor. The modern gods are mindless devourers who are controlled by no
one. The modern gods have no heads.

As Steinbeck wrote in The Grapes of Wrath:

“We’re sorry. It’s not us. It’s the monster. The bank isn’t like a man.”

“Yes, but the bank is only made of men.”

“No,
you’re wrong there—quite wrong there. The bank is something else than
men. It happens that every man in a bank hates what the bank does, and
yet the bank does it. The bank is something more than men, I tell you.
It’s the monster. Men made it, but they can’t control it.”

So
now we are watching our world be devoured by these headless modern
gods, because ecocide is profitable and leads to growth. Because
exploitation is profitable and leads to growth. Because war is
profitable and leads to growth. Because infiltrating government power is
profitable and leads to growth.

They
will not stop until there is nothing left to devour. There is nothing
built into these massive devourers which could ever tell them to stop.
They cannot stop, they can only be stopped.

At
some point we’re going to realize that market forces and the profit
motive do not have the wisdom to navigate through the existential crises
humanity now faces. The only question is whether we’ll realize this in
time to do something about it, or realize it in our final gasps as a
species.

The
modern gods to not serve us. We can only create a healthy world when we
find it within ourselves to stand up to their infernal religion, chop
off their headless heads, and begin replacing the gods who ruled us with
systems designed to benefit humans.

____________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | September 14, 2021 at 12:15 am | Tags: banks, capitalism, corporations, Oligarchy, plutocracy, profit
| Categories: Article
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2IC

Comment    See all comments

 ===========================

Voor meer berichten over de klimaatverandering, neoliberalisme, Deep State, machtsmisbruik, militair-industrieel complex, psychopten, fascisten, religie en/of de bankencrisis, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.