Vorige week zondag op WDR 5 in ‘Das Feature’ (wat een walgelijke benaming!) aandacht voor cannabis en harddrugs. En zo begon men dit programma ook: eerst sprak men ven over cannabis en daarna meteen door naar harddrugs….. Met geen woord werd er gesproken over het feit dat alcohol de dodelijkste harddrug op aarde is, vanwege het grote aantal mensen dat overlijdt ten gevolge van langdurig en veel alcohol gebruik….. De reden voor deze aandacht zijn zonder meer de komende verkiezingen in Duitsland (straks meer daarover)
Volgens de presentator worden er in Duitsland 1.600 jongeren behandeld voor het ‘verslaving aan cannabis’, alsof het een dodelijke harddrug is…… (kenmerk van een harddrug is dat het verslavend is en dat is cannabis ten enenmale niet!!!) Gelukkig kwam er een professor aan het woord die stelde dat de meeste jongeren cannabis gebruiken met daarnaast grote hoeveelheden alcohol en op zeker dat dit de reden is dat deze jongeren worden opgenomen…..
In 2020 waren er in Duitsland 5180 drugsdoden te betreuren in Duitsland, waarbij men behalve heroïne niet de soorten harddrugs noemde, maar reken gerust dat het aantal alcoholdoden dit getal ver achter zich laat, in Nederland overlijden er dagelijks 13 mensen aan de gevolgen van langdurig alcohol gebruik, waarbij het aantal doden door bijvoorbeeld dronken chauffeurs niet worden meegerekend….. ‘Mooi ook’ dat er nog even uitleg werd gegeven hoe je heroïne moet roken…….. (te zot voor woorden!!)
Men sprak nog even over een dode die was gestorven door het gebruik van cannabis, waarna men wel toegaf dat deze was gemengd met meerdere chemische stoffen…… Kortom deze persoon is overleden aan het gebruik van chemische stoffen, waarschijnlijk middelen die ook in harddrugs worden gebruikt……
Zoals gewoon is in dit soort lullige programma’s werd nog even op het ‘domino-effect’ van cannabis gebruik gewezen, ofwel jongeren die cannabis gebruiken gaan ook andere harddrugs gebruiken, alsook de ouders die drugs gebruiken jongeren aan zouden zetten tot drugsgebruik en ook hier weer geen aandacht voor alcohol….. Deze opmerking en de voorgaande daar het echte domino-effect juist schuilt in het geven van alcohol aan kinderen (zo van: ‘ach een paar keer per jaar kan geen kwaad….’). Een wetenschappelijk onderzoek heeft een paar jaar geleden aangetoond dat alcohol inderdaad het domino-effect veroorzaakt…….*
Op WDR 5 werd gisteravond in het begin van de avond gesteld dat de grote partijen behalve CDU-CSU (zoals bij ons alcohol harddrugs verspreider CDA) in Duitsland cannabis willen legitimeren, ‘gelukkig’ had men een ook hier weer een ‘deskundige’, die stelde dat cannabis gebruik leidt tot gebruik van andere harddrugs, niet één keer viel het woord alcohol……. Keihard loog deze deskundige dat het legaliseren van cannabis in de VS tot grote problemen leidt, terwijl de problemen met drugs juist zijn afgenomen door legalisering…… (kon zo snel niet horen tot welke organisatie deze zak behoort, maar dat moet er één zijn als ons Trimbos-instituut). WDR 5 is dan als onze NOS dan ook allesbehalve onafhankelijk, men draagt vooral het gedachtegoed van het CDU uit…..)
Dan te bedenken dat hier nog steeds alcohol reclames op tv mogen worden vertoond, met de meer dan achterlijke toevoeging: ‘Nog geen 18 geen druppel!’ Zoiets moet je vooral tegen een puber zeggen: op zeker dat de meesten dan juist op zoek gaan naar alcohol!! (zeker gezien de schijtlollige filmpjes die in die reclames worden vertoond….)
‘No, Bernie Sanders Tells Jeff Sessions, Marijuana Is Not the Same as Heroin‘
Common Dreams 4 januari jl. In de VS voltrekt zich een kleine ramp,
veel mensen zijn verslaafd geraakt aan pijnmedicatie, door deze
medicatie verstrekking te beperken en door gewenning, hebben velen hun
toevlucht gezocht tot heroïne…. ‘Gelukkig’ heeft de illegale oorlog
van de VS en NAVO tegen de Taliban in Afghanistan (waar ook Sessions
groot voorstander van was) ervoor gezorgd dat er nooit eerder zoveel
papaver werd geoogst in dat land als de laatste jaren, papaver je weet
wel, de grondstof voor heroïne……..
Gisteravond werd bekend gemaakt dat dierenactivisten uit Frankrijk zich toegang hadden verschaft tot een kalverslachterij en zich hadden vastgeketend in de kalverhel Ekro in Apeldoorn. (uiteraard gebruikte men daar andere woorden voor). Vanmorgen werd hier met geen woord over gesproken in het Radio1 journaal, noch bij de andere nationale radio nieuwszender BNR……
Een pasgeboren kalf weggehaald bij de moeder, walgelijk!!
De Stentor kwam met een ‘lekker rechts bericht’ over deze zaak, waar de dierenactivisten werden weggezet als ‘anarchisten’ en of u daar maar even flink op wilt kankeren, immers anarchisten zijn minstens zo fout als alles wat naar links ruikt, of dat nu socialisten of echte communisten zijn….. In de kop vallen meteen de woorden: ‘totaal misdadig’ en ook daarmee wordt de toon gezet…..
‘Gelukkig’ heeft de Stentor gesproken met een directielid, ofwel een zware dierenbeul t.w. hare kwaadaardigheid Marijke van der Weijden-Everts van de VanDrie Group, waar Ekro onderdeel van is: “Ongehoord onbeschoft en totaal misdadig”. ,,Wij
zijn enorm geschrokken. Veel collega’s zijn ontdaan dus we moeten hier
van bijkomen. Het ligt in onze natuur om genuanceerd en constructief
gesprekken te voeren, ook met personen die een andere visie hebben. Deze
bezetting druist in tegen alles wat wij normaal en redelijk
vinden.”
Weijden-Everts weet je wat pas ongehoord, onbeschoft en misdadig is? Pasgeboren kalfjes bij de moeder weghalen, om hen na een paar weken vetmesten te vermoorden in wat je niet anders dan de hel voor deze babydieren kan noemen en daar wil ik nog aan toevoegen dat dit uitermate ziek is, je moet wel totaal gek in de kop zijn om alleen al zoiets te bedenken!!
“Wij zijn enorm geschrokken en veel collega’s zijn ontdaan, dus we moeten hier van bij komen?” Hoezo? Dierenbeulen die het normaal vinden om babydieren te vermoorden, die nu ontdaan zijn door een in feite vreedzame en volkomen terechte actie? Wat een kul!! “Genuanceerd en constructief gesprekken voeren?” Wat valt er nog genuanceerd te zeggen over het vermoorden van dieren en in dit geval dieren die net bij de moeder vandaan zijn gehaald?? Er worden zelfs kalveren uit Ierland vervoert naar Nederland, om na een voor hen zeer hachelijke reis, waarbij ze ‘als het even mee zit’ flink worden mishandeld, te worden vermoord in slachterijen als die van de VanDrie Group…… (waarbij je mag hopen dat ze daar niet ook nog mishandeld worden, de slachterij is zo bang voor pottenkijkers dat ze de hekken onder stroom zetten, waarvoor deze hel op aarde ook nog eens een vergunning van de gemeente Apeldoorn heeft gekregen….)
Dan de laatste woorden van helleveeg Weijden-Everts: “Deze bezetting druist in tegen alles wat wij normaal en redelijk vinden…..” ha! ha! ha! ha! ha! Weijden-Everts jij hebt met jouw collega’s al lang bewezen dat wat jullie normaal en redelijk vinden, uitermate ver van de werkelijkheid staat!! (smerige dierenbeul, je moet je ogen uit je kop schamen!!)
Activisten breken in bij Apeldoornse slachterij Ekro en ketenen zich vast: ‘Totaal misdadig’
Er
is gisteravond ingebroken door 84 dierenactivisten bij kalverslachterij
Ekro in Apeldoorn. Nadat ze een weg naar binnen hadden gevonden,
ketenden ze zichzelf vast in de productieruimten. De politie kwam in
actie om ze los te maken en af te voeren. Ekro heeft aangifte gedaan.
Het
gaat om actievoerders van de Franse anarchistische organisatie 269
Libération Animale. De politie meldde zich gisteravond rond 23.00 uur
bij de Laan van Malkenschoten met vijf auto’s en meerdere busjes van de
Mobiele Eenheid (ME).
Op
Facebook-video’s van de activisten is te zien hoe ze zich vastmaken,
protestliederen zingen en vervolgens schreeuwend verzetten tegen de
agenten die hen losmaken. ‘Laten we onze woorden verbinden met daden en
ons aansluiten bij het verzet van onze kameraden’, meldt 269 Libération
Animale op Facebook.
De
politie is tot diep in de nacht bezig geweest om de actievoerders één
voor één uit de slachterij te krijgen. De activisten zijn aangehouden en
met twee stadsbussen naar het cellencomplex gebracht.
‘Misdadig’
Woordvoerster
Marijke van der Weijden-Everts van de VanDrie Group, waar Ekro onder
valt, noemt de actie ‘ongehoord onbeschoft en totaal misdadig’. ,,Wij
zijn enorm geschrokken. Veel collega’s zijn ontdaan dus we moeten hier
van bijkomen. Het ligt in onze natuur om genuanceerd en constructief
gesprekken te voeren, ook met personen die een andere visie hebben. Deze
bezetting druist in tegen alles wat wij normaal en redelijk
vinden.” Ekro heeft aangifte gedaan tegen de activisten.
Op
het moment dat de activisten startten met hun actie, was er niemand aan
het werk in het bedrijf. ,,Er was wel beveiliging, twee man sterk. Zij
hebben de indringers gezien. Die kunnen tegen 84 man natuurlijk niks
uitrichten. Wel konden ze gelukkig snel de hulpdiensten inschakelen”,
verklaart Van der Weijden-Everts.
Voorkomen
Volgens
Van der Weijden is het lastig om dergelijke acties te voorkomen. ,,We
zijn goed beveiligd, onze omheining staat onder stroom en er waren
beveiligers. Wat kan je nog meer doen? De actie stond ook niet op de
radar bij de inlichtingendienst. Het enige wat we verder kunnen doen is
alert blijven.”
Ekro
meldt dat er schade is aan de beveiligingspoorten en het hekwerk. De
vleesproducent gaat proberen de schade op de activisten te verhalen.
Uit
meerdere inspectieronden zijn geen beschadigingen naar voren gekomen in
de productieruimten. Het bedrijf start deze ochtend de productie daarom
‘gewoon’ op.
‘Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht‘ Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te garanderen en als deze na 5 jaar terugloopt wordt ze vermoord….. Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen en veronderstel dat dit jaar na jaar zou door zou moeten gaan……
‘Kalverhouderij vraagt om overheidssteun en importeert tegelijkertijd 16.800 kalfjes per week uit Ierland‘ Waarbij deze dieren ernstig worden mishandeld, voorts in dit bericht een door YouTube gecensureerde
video, hetzelfde geldt voor een paar foto’s en daarvoor is Google
verantwoordelijk >> zover gaat de lobby
voor de inhumane en
barbaarse intensieve veehouderij…. De gebruikers van kadaver en zuivel
mogen de enorme ellende en ernstig dierenleed vooral niet zien!!!
Overgenomen van Twitter >> Lieve Linkse op 11 september 2021:
Lieve Linkse
@LieveLinkse
·
Hoekstra moet niet in de oppositie, ook niet in de regering, hij moet gewoon weg. Laat hem schaatstrainer in de Sahel worden.
Teletekstpagina 109 https://nos.nl/ttapp
Benieuwd hoe vaak Hoekstra zelf over andere CDA’ers als Omtzigt heeft geroddeld, immers ondanks zijn mooie woorden, is het wel zeker dat hij hier aan mee heeft gedaan…….
Laten we hopen dat het CDA bij de volgende verkiezingen nog maar 2 zetels haalt (en dat zouden er dan nog 2 te veel zijn!!)
Een bericht waarbij ik vanmorgen van m’n stoel donderde: ABN Amro heeft de misdadige bank Goldman Sachs tegen een fiks vermogen ingehuurd om te zoeken naar makkelijke overnameprooien in het buitenland……
Al tijdens de bankencrisis werd ons door de overheid beloofd dat banken nooit meer te groot mochten worden om failliet te laten gaan (too big to fail >>TBTF), dit daar tijdens de bankencrisis bleek dat de banken zoveel schulden hadden dat het eigenlijk onverantwoord was deze te redden, maar de verantwoordelijke politici stelden simpelweg dat ze te groot waren om ze te laten vallen…… De hiervoor aangehaalde beloften werden destijds gedaan door CDA ‘premier’ Balkenende, PvdA plork en minister van Financiën Bos, en hun opvolgers respectievelijk VVD hufter Rutte en CDA ministers van Financiën: volksverlakker de Jager en PvdA oplichter Dijsselbloem…..
Deze belofte is intussen al zo vaak gebroken dat je je werkelijk afvraagt of men in Den Haag denkt dat men iedereen kan voorliegen en bedriegen, zonder dat dit ook maar één consequentie heeft…… De vraag stellen is haar beantwoorden: ja dat denkt men inderdaad en daar wordt ook naar gehandeld, het grootste voorbeeld daarvan is wel Rutte, deze aartsleugenaar en bedrieger heeft het volk al zo vaak belazerd dat het te achterlijk voor woorden is dat men nog op deze oplichter stemt, een oplichter die het best is te vergelijken met een louche tweedehands auto verkoper………
DeBeurs.nl kwam vanmorgen met het bericht dat ABN Amro, NB een staatsbank, dus van ons allen, op overname pad is in het buitenland….. Dit terwijl deze bank al weer een jaar of wat ‘too big to fail’ was……
Hoe vaak moet het volk nog belazerd worden voor dat men zegt dat het genoeg is geweest en in opstand komt??!!!
(ABM FN-Dow Jones) ABN AMRO heeft zakenbank Goldman Sachs in
de arm genomen in zijn zoektocht naar geschikte Europese
overnameprooien. Dit schreef het Financieele Dagblad zondag op basis van
bronnen.
Volgens de bronnen wil de bank weer een stap naar voren zetten, nadat het jarenlang is gekortwiekt.
“We worden alleen maar kleiner en onbeduidender. Daar moet je iets aan doen”, zei een insider tegen de krant.
Naar verluidt richt ABN AMRO zijn pijlen in eerste instantie op de
Europese markt en kijkt het daarbij zeker naar private banken voor
vermogende klanten. Maar de zoektocht van Goldman zal breder zijn dan
louter vermogensbeheer.
Van de bank die onder voormalig topman Rijkman Groenink nog de
ambitie had om zich te nestelen in de top 5 van het internationale
bankwezen, is nog maar weinig over. De bank werd eerst als overnameprooi
opgeknipt en in de nasleep van de financiële crisis zelfs tijdelijk
genationaliseerd.
Caitlin Johnstone heeft weer eens een formidabel stuk geschreven over de grootste terreurorganisatie ter wereld: de CIA (en het Pentagon). Ze heeft dit ingekleed als zou je je moeten voorstellen dat er een terreurgroep is met militaire bases (en geheime gevangenissen) over de hele wereld, een terreurorganisatie die drones, kruisraketten, kernkoppen, straaljagers en vliegdekschepen in haar bezit zou hebben…. Een organisatie die oorlog voert tegen landen die zich niet onderwerpt aan haar wensen en eisen…..
Overduidelijk dat de VS in feite de grootste terreurentiteit op de wereld is, het aantal oorlogsmisdaden begaan in naam van dat land zijn niet meer te tellen en hebben vanaf het eind van de Tweede Wereldoorlog (WOII) aan meer dan 25 miljoen mensen het leven gekost…… Het precieze cijfer is niet eens bekend, daar de VS een ongelofelijk aantal geheime militaire operaties heeft uitgevoerd en voert, waartoe je ook nog eens de drone-terreuraanslagen moet rekenen, waarbij intussen al tienduizenden mensen zijn vermoord en voor meer dan 90% van die mensen geldt dat ze niet eens werden verdacht….. (het is overigens middels internationale verdragen verboden om verdachten te vermoorden!!)
Als de VS in een buitenland een andere regering wenst, wordt dat veelal voorafgegaan door het instellen van sancties en daarna het organiseren en regisseren van demonstraties en opstanden in die ongehoorzame landen, in de hoop dat het ontevreden volk zijn regering omverwerpt en mocht dat niet lukken kan men het leger van zo’n land omkopen zodat deze een coup pleegt, uiteraard geholpen door de VS, mocht zelfs dat niet lukken kan de VS op basis van leugens, meestal in de vorm van een false flag operatie*, het land binnenvallen en zelf een junta instellen……
De landen die militaire bases van de VS op hun grondgebied hebben worden meestal al geregeerd door een kliek die aan de hand van de VS loopt, bijvoorbeeld Australië**. Vergeet hierbij niet dat de VS meer dan 800 militaire bases buiten haar eigen grondgebied over de wereld heeft……
Het grootste deel van de westerse mensheid ziet zich als goed op de hoogte van wat er gebeurt, die anderen zien als dom zien en onwetend van wat er aan de hand is, terwijl ze zich laten leiden door wat politici en de reguliere media hen dagelijks voorschotelen in de VS en daarmee in de rest van het westen, de reden waarom men niet in opstand komt*** en men zich als schapen laat leiden naar de rand van de afgrond…… De reden waarom men 20 jaar lang heeft geloofd in de zinloze oorlogen in Afghanistan, Irak, Libië en Syrië (en in feite de oorlog in Oekraïne, die voortkomt uit een door de VS georganiseerde opstand en coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj)…… De reden ook waarom men niet in grote getale de straat opging om te demonstreren tegen de waanzin van oorlogen in landen waar het westen niets te zoeken had en heeft……
The CIA just casually discussed
sinking a boat full of Cuban refugees and planting bombs in Miami and
blaming Castro, but you’re bat shit crazy if you suspect such agencies
may have had similar discussions about other geostrategic situations and
decided to go through with it.
❖
There’s
more public criticism of ordinary people taking ivermectin than there
is of planet-dominating power structures driving humanity to armageddon.
❖
Nobody
who supports internet censorship does so because they’re worried they
themselves might consume dangerous words and believe them, it’s always
to protect other people from dangerous words. It’s about the most megalomaniacal, emotionally stunted desire anyone could possibly have.
They
see themselves as responsible adults who can be trusted to
independently sort out truth from falsehood, but see other people as
infants who cannot be trusted to do this. This is nothing other than
garden variety narcissism.
❖
Internet
censorship via monopolistic government-tied tech corporations isn’t
just a problem because of free speech issues, it’s a problem because the
way it’s applied is completely uneven and power-serving: politicians
and the mass media circulate disinformation constantly without ever
being censored. It’s not just silencing people, it’s actually shifting power upwards.
❖
There is no path forward for humanity on this planet without complete female reproductive sovereignty.
❖
Imagine
if the world’s deadliest terrorist group got their hands on drones and
cruise missiles and nuclear warheads and aircraft carriers and circled
the planet with hundreds of military bases and began waging wars and
destroying any country which disobeyed their dictates.
❖
No,
Texas conservatives aren’t like the Taliban. No, US government
authoritarianism isn’t like China or North Korea. You know what it’s
like? It’s like America. It says so much that the most corrupt and
destructive nation on earth keeps comparing its homegrown depravity to
foreign nations.
❖
It’s
crazy how there are guys whose whole entire job is trying to get large
number of people killed by mass military violence and we just let that
be a thing like it’s a perfectly legitimate way for someone to be.
“Hey why does that mustache guy keep trying to get large numbers of people violently killed?”
“Oh he’s just one of those war starty guys.”
“What?? Why are there war starty guys??”
“I dunno. Isn’t that normal? I just assumed it was normal to have war starty guys.”
❖
Every
single soldier who died in Afghanistan died in vain. Don’t make up
sugary fairy tales about it, just stop letting it happen.
❖
Are
soldiers working under the US empire the worst people in the world? No.
But in terms of moral standing you’d have to rank someone who murders
foreigners on behalf of imperialists and war profiteers below most of
the people in your average prison.
❖
“If
it wasn’t us waging all these wars and killing all those people it’d be
someone else” sounds very much like the sort of thing an abusive tyrant
would say.
❖
There’s
no good reason to respect the analysis of anyone who thinks China’s
behavior on the world stage is worse than or equally as bad as
America’s.
❖
Australia is the only so-called democracy in the world which has no bill of rights of any kind.
Most people are unaware of this, including most Australians. What
you’re seeing in Australia is simply what happens when you add a
pandemic response on top of a nation with no foundational legal
protection from government overreach. That’s why our Covid measures are
so notoriously harsh relative to other western countries.
❖
Modern
gods are corporations and banks, faceless inhuman entities whose
agendas of growth and conquest supercede even the wishes of their own
executives. Our gods are insatiable devourers controlled by no one. Our
gods have no heads.
❖
At
a time when our species is hurtling toward its own demise we ought to
be coming together and working in unison to avert disaster, and it says
so much about the power of propaganda that we are instead doing the
exact opposite.
❖
All of humanity’s problems are ultimately due to a misperception of the way things are.
Propaganda
causes us to misperceive reality in a way that benefits establishment
power structures, so we don’t rise up and use the power of our numbers
to put an end to the ecocidal, omnicidal status quo which oppresses and
exploits us.
Advertising
causes us to misperceive our own bodies and the source of real
contentment, leading to the obsessive consumption habits necessary for
turning the gears of capitalism.
Ego
causes us to misperceive our own experience of consciousness and the
information which enters our minds through the senses, leading to the
suffering and dysfunction which ultimately underlies all abuses in our
world.
What
we need, then, is clear seeing, both outwardly and inwardly. An end to
government secrecy and the mass-scale manipulations which distort our
perception of reality. An end to restrictions on psychedelic tools which
help people behold their inner processes with lucidity. A greatly
elevated prioritization of self-honesty and self-reflection to help us
see through the ego’s illusions.
We can’t move toward health until we can see where we’re going.
_______________________
My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on Facebook, Twitter, Soundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fi, Patreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.
* Een false falg operatie: de VS begaat een oorlogsmisdaad en schuift die in de schoenen van de heerser of de regering van een land waar men een VS vriendelijke regering dan wel junta wenst. Bijvoorbeeld -voorafgaand aan de oorlog tegen Noord-Vietnam (en landen in die regio), -in Chili (11 septeber 1973: de eerste 9/11), -Irak (‘massavernietigingswapens…’), Honduras, Libië, Syrië en ga nog maar een half uur door. In feite is dit ook gebeurd met Afghanistan, immers het is zeker dat de Twin Towers en gebouw 7 van dat World Trade Center werden ondermijnd met explosieven >> ofwel de VS heeft zelf gezorgd voor de organisatie en regie van deze aanslagen…… (en dat is nog maar 1 van de vele bewijzen dat de VS zelf achter de aanslagen zat….) De administratie van George W. Bush wilde al maanden voor 9/11 ingrijpen in Afghanistan en Irak…. Zie o.a.: ‘‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….‘ (en zie de links in dat bericht) en zie voorts:
*** Als je je afvraagt waarom men niet in opstand komt, is dit inderdaad doordat men dagelijks wordt voorgelogen door politici en de reguliere media, zelfs als de aarde door bedrijven en lobby-politici naar de gallemiezen wordt geholpen zoals nu ten volle blijkt, terwijl dat toch ons aller thuis is…. Echter er is 1 zaak waarvoor men wel in opstand zal komen, ondanks alle leugens die men voorgeschoteld krijgt: neem de burgers hun auto af en gegarandeerd dat men in opstand zal komen!! (triest….)
Het Coronatoegangsbewijs is een dictatoriaal monster dat niet in een democratie thuishoort, bovendien is dit een vorm van chantage om mensen te dwingen een vaccinatie te nemen met een vaccin dat alleen een voorlopige toelating heeft.
Ongelofelijk genoeg vertrouwen de grote farmaceuten dit vaccin tegen COVID-19 zelf niet, vandaar dat ze bij de landen waar hun vaccin wordt verspreid hebben bedongen dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn….* Kortom de gevaccineerden fungeren als proefkonijn, totdat men zeker weet dat het vaccin geen kwaad kan en gezien de normale tijd die nodig is tot ontwikkeling van een vaccin, zal dit nog minstens 5 jaar lang zo zijn, wellicht nog langer (vaccins worden normaal ontwikkeld in een periode van 5 tot 10 jaar, terwijl de huidige Coronavaccins binnen 1 jaar zijn ontwikkeld….)
Intussen is duidelijk dat mensen die het virus onder de leden hebben gehad, veel beter beschermd zijn tegen het virus en tegen mutaties van het virus dan gevaccineerden…… Als gevaccineerde kan je inderdaad toch besmet raken en erger nog, daar de symptomen dan milder zijn, hebben velen niet eens door dat ze het virus bij zich dragen en kunnen deze gevaccineerden anderen besmetten en dan m.n. de ouderen of anderszins mensen met een zwakke gezondheid….. (volgens meerdere onderzoeken zijn deze gevaccineerden op dat moment even besmettelijk als ongevaccineerden!!) Voorts kunnen volledig gevaccineerden wel degelijk flink ziek worden en zelfs in het ziekenhuis belanden……
Ondanks het voorgaande wil men dus niet-gevaccineerden weren uit het maatschappelijk leven, tenzij ze een negatieve testuitslag van niet ouder dan 48 uur kunnen tonen….. Hierbij moet nog worden opgemerkt dat de PCR test, die als beste test wordt gezien, in meer dan 60% van de gevallen een vals positieve uitslag geeft…… Zoals de petitie hieronder al aangeeft moeten niet-gevaccineerden straks zelf betalen voor deze testen, ofwel ook dat is een vorm van chantage…….
Erger is natuurlijk het feit dat met deze maatregelen zoals gezegd de democratie geweld wordt aangedaan, dit nog naast het schenden van mensen- en burgerrechten, zoals het recht op privacy en zelfbeschikking, plus het schenden van de persoonlijke vrijheid……. (althans wat daar nog van over is….) Voorts wordt met de leugen dat niet-gevaccineerden verantwoordelijk zouden zijn voor mutaties, haat gezaaid tegen deze mensen, in werkelijkheid is het natuurlijk andersom: de gevaccineerden zorgen voor mutaties, daar het virus een weg zoekt om gevaccineerden alsnog te besmetten en dat kan het virus nu eenmaal alleen door een mutatie te ondergaan…….
Teken de petitie ajb en geeft het door!! (teken ook als je al gevaccineerd bent: het moet afgelopen zijn met het schenden van mensen- en burgerrechten, bovendien loop je als gevaccineerde de kans dat je straks nog een derde of vierde vaccinatie moet nemen, als je je vrijheid voor toegang tot het maatschappelijk leven wilt behouden…..)
Er
met dwang en plicht een corona vaccinatie bewijs, bewijs van recente
besmetting(genezing) of testbewijs (binnenkort tegen betaling) moet
overlegd worden. Dit is vrijheid en privacy belemmerend en past niet in
onze samenleving. Dit moet stoppen!
Petitie
Wij
vrije Nederlandse burgers
constateren
Er met dwang en plicht een coronavaccinatiebewijs, bewijs van
recente besmetting(genezing) of testbewijs (binnenkort tegen betaling)
overlegd moet worden.
Dit is vrijheid en privacy belemmerend en past niet in onze samenleving.
en verzoeken
Opheffen van bewijsplichten bij de ingang.
Overheid neemt adviserende rol aan met betrekking tot vaccineren.
Geen vrijheid beperking, geen verplichte blootlegging van privacy gevoelige informatie.
Geen directe of indirecte dwang voor vaccinatie, gewoon vrijheid.
====================================
* zie wat betreft het vertrouwen van de farmaceuten in het vaccin: ‘Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ Van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen op de korte, de middellange en lange termijn; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins…… Zie wat dat betreft ook:
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
bezuinigd tot 1.100 bedden……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs besloten dat er geen
extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
verpleegkundigen….. Zie: ‘Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie‘ Zie wat dat
bericht betreft ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn‘
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
gelooft in Coronamaatregelen!!)
Al meer dan een week uitgebreid aandacht voor 9/11 op de nationale radiozenders van Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië met als ‘grand finale’ vandaag bijna de hele dag door herdenkingen…….
Vreselijk de 2.977 doden die vielen door de aanval op de Twin Towers en de andere aanslagen, maar als men hier zoveel tijd voor uittrekt, hoeveel dagen gaan we dan de door VS en haar bondgenoten vermoorde 5 miljoen mensen herdenken die vielen in Afghanistan, Irak, Libië en Syrië???
Patiënt omgekomen op de operatietafel door een bombardement van de VS op een ziekenhuis van Artsen zonder Grenzen (MSF) in Kunduz, de man was vader van 4 kinderen…….. Eén van de minstens 500.000 doden (het echte cijfer) die in Afghanistan zijn gevallen door westerse terreur als wraakactie op de 9/11 aanslagen….. Bij de aanval op dit ziekenhuis kwamen in totaal 42 mensen om het leven: patiënten, artsen en verpleegkundigen….. Meer dan een uur lang verzocht de staf van het ziekenhuis tevergeefs het VS commando de aanval te staken…… De foto komt van het Foreign Policy (FP) artikel: ‘The Man on the Operating Table‘
Niet dat Duitsland de eerste is die dergelijke maatregelen wil nemen, of die zelfs al zijn genomen zoals in de VS, maar ongelofelijk te horen hoe parlementariërs van ook de linkse partijen vol vuur ‘beargumenteren’ hoe belangrijk het is om de niet-gevaccineerden te pakken…… Men was het al eens over de kosten van testen die deze mensen moeten maken om toegang te kunnen hebben tot het maatschappelijk leven, zij deze niet langer kunnen verhalen op de overheid…… Nu stelt men dat wanneer deze niet-gevaccineerden positief testen en ze in quarantaine moeten (terwijl meer dan 60% van ‘de beste test, de PCR test*, vals positieve uitslagen geeft!), ze niet langer betaald hoeven te worden door de werkgever of de overheid……. Hetzelfde geldt als ze daadwerkelijk ziek worden door het Coronavirus……. (valt me nog mee dat men er niet voor pleit deze mensen maar meteen af te schieten…..)
Dit zijn praktijken die niet thuishoren in een democratie en in landen die zich ethisch en moreel superieur achten aan dictatoriale geregeerde landen, nee deze maatregelen horen thuis in een ‘volwassen dictatuur……’ Passend daarbij is de rol die de media in de vorm van nationale of regio radio hebben aangenomen, zij herhalen in Duitsland (en andere westerse landen) wat de regering en het grootste deel van het parlement hen voorkauwt, daarbij geholpen door deskundigen die door de autoriteiten worden geraadpleegd en die speciaal zijn geselecteerd om leugens te verdedigen en uit te dragen…… Het is zelfs zo zot dat deskundigen als artsen en virologen die het er niet mee eens zijn het zwijgen wordt opgelegd niet alleen door hen te waarschuwen de mond te houden, maar zelfs middels ontslag……
Van krompraterij tot regelrechte leugens krijg je dagelijks te horen op deze Duitse radiozenders, zoals de leugen dat gevaccineerden het virus bijna of niet kunnen overdragen (althans daar komt het op neer), terwijl de praktijk laat zien dat juist gevaccineerden gevaarlijk zijn als het gaat om het besmetten van anderen, daar zij als ze echt besmet dus ziek raken, veelal weinig of niets merken van de symptomen waardoor ze vrij spel hebben om de besmetting door te geven aan anderen en daarbij zijn ze als zieke niet-gevaccineerden wel degelijk super besmettelijk……(‘leuk’ als ze ouderen of anderszins zwakkeren moet verzorgen dan wel verplegen…..)
Nu gaan we dus het pad van dictaturen definitief betreden, want reken maar dat men ook hier dergelijke chantage maatregelen gaat invoeren, ik bedoel: welke werknemer kan het zich veroorloven niet uitbetaald te worden ??!!! Uiterst misdadige chantage en dat door een volksvertegenwoordiging die de rechten van het individu zogenaamd hoog houdt, of beter: heeft hooggehouden tot de uitbraak van het Coronavirus……..
Als men e.e.a. doorzet in het parlement gaat de Duitse staat de laatste drempel over naar een dictatuur (en je zal ook het voorgaande wellicht overdreven vinden) en dat is een grens die vooral Duitsland niet over zou moeten willen steken, nadat dit land onder de Hitler dictatuur zo enorm veel ellende heeft aangericht……. Geen democratie zou dit moeten willen, en de democratische landen waar men dit toch doet dienen nooit meer als democratie te worden aangewezen, immers de schil om die democratie was en is blijkbaar zo flinterdun** dat deze bij het minste of geringste wegsmelt als sneeuw voor de zon >> zo werkt het niet in een echte en hechte democratie!!!
SCHANDE!!!!
Vergeet bij het voorgaande niet dat overheden met deze gang van zaken een minderheid van burgers demoniseren, ofwel men zaait haat tegen een minderheid, wat voor sommigen een teken zal zijn dat je deze mensen mag aanvallen!!
Uit het volgende Twitterbericht blijkt dat Griekenland haar gezondheidswerkers voor de keus heeft gezet: vaccineren of ontslagen worden….. En nu worden daar daadwerkelijk 5.895 van deze verzorgenden en verplegenden op straat geschopt, terwijl de gezondheidszorg daar door maatregelen van landen aan onze kant ven de EU al slecht functioneert….. Verder heeft ook Griekenland te maken gehad met fascistische dictaturen, zo zou ook de onlangs overleden Mikis Theodorakis je kunnen vertellen…….*** Ongelofelijk……
Hier een artikel van het rechtse platform The Epoch Times over gouverneurs die niet wensen mee te werken aan het gebod van Biden dat werknemers zich moeten vaccineren:
A nurse prepares a Pfizer BioNTech COVID-19 vaccination as part of a
vaccine drive by the Fernandeño Tataviam Band of Mission Indians in
Arleta, Los Angeles on Aug. 23, 2021. (Lucy Nicholson/Reuters)
More than a dozen governors and two attorneys general late on Sept. 9 issued statements defying the Biden administration’s impending vaccine mandates for federal workers and private-sector workers.
President Joe Biden earlier in the day signed an executive order to require all federal workers to be vaccinated against COVID-19, the disease caused by the CCP (Chinese Communist Party) virus.**** There would be no option to opt out via COVID-19 testing. The mandate
also applies to government contractors and their employees.
The president later announced
he would direct the Department of Labor to create a rule to have
companies with over 100 employees mandate vaccinations or weekly
testing, a move that affects more than 80 million workers in the private
sector.
At least 19 governors and two attorneys general immediately issued
statements disagreeing with the administration’s move, with several
vowing to defy it.
They include the governors of Arizona, Alabama, Alaska,
Arkansas, Florida, Georgia, Idaho, Iowa, Missouri, Mississippi,
Montana, Nebraska, North Dakota, Oklahoma, South Carolina, South Dakota,
Tennessee, Texas, and Wyoming.
They were joined by at least two state attorneys general as of that night—Sean Reyes from Utah and Todd Rokita from Indiana.
**** Zoals eerder opgemerkt in dit bericht: The Epoch Times is een rechts media platform en houdt daarom de leugen van o.a. Trump levend door China te demoniseren als verantwoordelijk voor de Coronacrisis……..
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
bezuinigd tot 1.100 bedden……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs besloten dat er geen
extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
verpleegkundigen….. Zie: ‘Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie‘ Zie wat dat
bericht betreft ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn‘
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
gelooft in Coronamaatregelen!!)
‘Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ Van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen op de korte, de middellange en lange termijn; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins…… Zie wat dat betreft ook:
Het kan je niet ontgaan zijn dat vandaag de aanslagen van 9/11 worden herdacht, dat dit twintig jaar geleden is geeft het blijkbaar extra emotie, alsof de 2.977 doden zijn verdubbeld in die twintig jaar…..
Vanmorgen in MAX Nieuwsweekend op Radio1 Willemijn Verkoren (met ‘zééér interessante kraakstem’), universitair hoofddocent aan de Radboud Universiteit, die een boek schreef over 9/11 met de titel ‘Uit de terreurspiraal’, waar je bij die titel zou verwachten dat ze het ingrijpen van de VS (en haar westerse partners) als reactie op 9/11 zou veroordelen als grootschalige terreur, echter dat is niet het geval…..
De reactie op 9/11 van de VS en de rest van het westen, dus illegaal oorlogen beginnen, aangevuld met geheime militaire acties (meestal onder regie van de CIA) en de tienduizenden moorden met drones (waarbij meer dan 90% van de vermoorde mensen niet eens werd verdacht), noemt Verkoren ‘harde maatregelen’ die aan honderdduizenden het leven kostte…… Mevrouw Verkoren wat is er tegen om het beest bij de naam te noemen, dit zijn geen harde maatregelen maar dit was en is ronduit grootschalige barbaarse terreur, waarbij niet honderdduizenden het leven hebben gelaten, maar waarbij 5 miljoen mensen werden vermoord!!
Kees Boonman, de ‘politiek deskundige’ van omroep MAX*, haalde de woorden van destijds PvdA premier Kok aan, je weet wel de enorme oplichter die van vakbondsvoorzitter neoliberaal premier werd, geëmotioneerde woorden voor de slachtoffers van de aanslagen in New York en elders, terwijl hij tijdens zijn premierschap geen woord heeft gebezigd over het veel grotere aantal slachtoffers die de VS met haar terreur elders maakte: vanaf het eind van de Tweede Wereldoorlog tot het jaar 2000 was en is de VS verantwoordelijk voor maar liefst 20 miljoen vermoorde slachtoffers….. Maar ja dat waren meestal niet witte slachtoffers en als ze al wit waren pasten ze niet in het beeld dat men over witte burgers had, ofwel slachtoffers derde klasse en daarover behoef je je blijkbaar niet druk te maken……..
Nog steeds draagt men in de westerse media uit dat de Twin Towers en gebouw 7 van het World Trade Center (WTC) in elkaar zijn gezakt door de 2 vliegtuigen die de torens invlogen, echter dat sprookje is niet één keer maar minstens tien keer doorgeprikt als onzin >> deze gebouwen zijn met behulp van grote springladingen naar beneden gehaald….. Dat feit geeft al aan dat de VS overheid een grote rol speelde in deze aanslagen, georganiseerd en geregisseerd door de CIA en hoogstwaarschijnlijk de Israëlische geheime dienst Mossad (wellicht met hand-en-spandiensten van de NSA)…..
Een aantal geroutineerde piloten van de vliegtuigen die werden gebruikt hebben aangegeven dat het zelfs voor hen onmogelijk was en is om een vliegtuig zo te besturen dat ze zich in de torens konden boren, laat staan voor de aanslagplegers die wat lessen in kleine vliegtuigjes achter de rug hadden…….
Dan is er nog de vraag wie er echt belang hadden bij deze aanslagen: dat zijn in eerste instantie de VS (door de aanslagen zijn vele miljarden aan schuld ‘verdampt’) en George W. Bush van wie de populariteit op een ongelofelijk laag punt was beland…… Ook de beurs van Wall Street stond laag, door het inklappen van de internet bubble, na de aanslagen stelde men doodleuk dat de beurs onderuit ging door de aanslagen, alsof het inklappen van de internet bubble plots niet meer bestond….. (waar deze internet crisis allang bezig was) Daarnaast hadden de wapenfabrikanten van de VS na het verdwijnen van de Sovjet-Unie een nieuwe vijand nodig om de winsten weer op topniveau te krijgen….. Uiteraard kon men met de oorlogen die werden gevoerd na 9/11 grote hoeveelheden olie en gas van Irak veiligstellen voor westers gebruik en tegelijkertijd geologisch strategische punten bezetten (zoals dat ook met de oorlog in Afghanistan werd bereikt), van belang voor eventuele aanvallen op andere vijanden van de VS, zoals Iran en Rusland…..
Hetzelfde geldt voor de door de VS georganiseerde demonstraties en opstand in Oekraïne (daarvoor trok destijds minister van buitenlandse zaken Hillary Clinton maar liefst 4 miljard dollar uit!!)…… Eén en ander leidde tot de coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj en uiteindelijk tot de oorlog van Oekraïne tegen de Oostelijke provincies die zich hebben afgescheiden van Oekraïne, daar de bewoners als die van De Krim niet* wensten te leven onder de neonazi-junta die de VS installeerde in dat land, volkomen terecht als je nagaat dat men daar met overgrote meerderheid (democratisch) had gestemd voor Janoekovytsj….. Uiteraard was het de bedoeling van de VS om Rusland haar jaarrond ijsvrije marinehavens af te nemen, men rekende er zelfs op dat Rusland juist daarom De Krim zou annexeren…..
Echter de bewoners van De Krim besloten een referendum uit te schrijven voor aansluiting bij Rusland. Het referendum werd door internationale waarnemers beoordeeld als eerlijk en goed verlopen, waarbij een overgrote meerderheid van de bevolking stemde voor aansluiting, inclusief de oorspronkelijke bevolking!! Nog steeds liegen de westerse reguliere media en politici dat Rusland De Krim heeft geannexeerd….. Vergeet niet dat in het deel van Oekraïne dat grenst aan Rusland oorlog wordt gevoerd, een deel dat de VS middels de NAVO graag zou controleren, zoals de VS en haar NAVO-partners voor een groot deel van de westelijke Russische grens staan en daar de ene na de andere grote militaire oefening houden….** Vandaar ook dat men in het westen de opstandelingen in het oosten van Oekraïne beschouwt als terroristen die het bewind in Kiev omver willen werpen, terwijl deze nu onafhankelijke staatjes zichzelf moeten verdedigen tegen neonazi-bataljons van het Oekraïense leger die keer op keer hun steden en dorpen aanvallen……
Na de 9/11 aanslagen op o.a. de Twin Towers wees men binnen de Bush administratie binnen een paar uur al met de vieze vingers naar Al Qaida en Afghanistan…… Niet vreemd als je nagaat dat een aantal figuren die deze administratie bevolkten al voor het aantreden van Bush als president plannen hadden gesmeed om Afghanistan en Irak aan te vallen….. Daarover gesproken: vandaag werd er op het Nederlandse Radio1, de Duitse ARD en WDR, de BBC en CBC radio (Canada) met geen woord gerept over de aanval op Irak als vergelding voor de aanslagen van 9/11, terwijl de Bush administratie die oorlog begon daar ook Irak achter die aanslagen zou hebben gezeten, terwijl Al Qaida destijds een grote vijand was van het Hoessein bewind in Irak…… Tevens gebruikte de Bush administratie grove leugens over massavernietigingswapens die nooit werden gevonden, zoals VN wapeninspecteur Blix voorafgaand aan die oorlog de westerse tv studio’s heeft platgelopen om te vertellen dat Irak deze wapens niet had….*** (hij wilde volkomen terecht deze oorlog voorkomen….)
Zie ook deze korte video van Brasscheck TV waarin de juiste vragen worden gesteld (toegebvoegd op zondag 12 september 2021):
De oorlogen van de VS, gesteund door het westen, waaronder Nederland, hebben niet alleen aan 5 miljoen mensen het leven gekost, maar hebben ook nog eens tientallen miljoenen mensen op de vlucht gejaagd….. Voorts hebben deze oorlogen (niets anders dan grootschalige westerse terreur) juist terreur op de straten van de deelnemende landen gekweekt….. (waarbij het aantal slachtoffers daardoor niet in verhouding staat tot de slachtoffers die het westen o.l.v. de VS heeft gemaakt in islamitische landen……)
In het hieronder opgenomen artikel van Caitlin Johnstone gaat zij in op de aanslagen van 9/11 en de enorme hypocrisie van het westen na die aanslagen en de terreur van de VS tegen bijvoorbeeld Irak al ver voor 9/11, zoals de sancties van de VS tegen dat land die het leven kostte van meer dan 500.000 kinderen…… (waarover de destijds Democratisch minister van buitenlandse zaken Madeleine Albright, jaren later het gore lef had te zeggen dat ze nog steeds achter die sancties stond…..)
The mass media are churning out articles and news segments commemorating the 20th anniversary of the September 11 attacks, many of them featuring adoring retrospectives of their celebrity president’s actions as a US senator that day. Biden’s ceremonial PR tour
to New York City, Pennsylvania and the Pentagon can be expected to
receive a great deal of coverage as outrage swells over the president’s
controversial new nationwide vaccine mandate.
And
it’s all just so very, very stupid. This nation which has spent twenty
years weeping about its victimization with Bambi-eyed innocence reacted
to 9/11 with wars which killed millions and displaced tens of millions
and ushered in an unprecedented new era of military expansionism which
has funneled trillions of dollars to some of the worst people in the
world.
Compared
to the horrors the United States unleashed upon the world under the
justification of 9/11, 9/11 itself was a family trip to Disneyland. The
death and destruction visited upon Iraq alone dwarfs the 2,977 people
killed on 9/11 by orders of magnitude; hell, this was true of the death
and destruction the US had been inflicting on Iraq even before 9/11.
In a saner, more emotionally intelligent world, it is those deaths that Americans would be focused on this September the 11th.
There’s a great thread
being shared around on Twitter right now by someone who found a book
full of political cartoons published in the wake of 9/11, and it’s a
perfect reminder of just how insane people were being driven by mass
media manipulation during that time. The brazen Islamophobia, the
flag-waving jingoism, the mawkish histrionics and the government
bootlicking contained in those vapid comics are like an emotional time
portal back to the lizard brain mentality of that point in history. I
especially recommend it to those who are too young to remember how
people came to support the monstrous foreign policy decisions made in
the aftermath of 9/11.
It’s
also an excellent lesson into why it is always best to avoid being
swept up in the emotionality of a major event that’s getting a lot of
narrative push, no matter how loudly the mass media are shrieking about
it and no matter how many of the people around you get swept up in it.
There
was no real reason Americans needed to respond to 9/11 with slobbering
patriotism and the banging of war drums. It would have made sense for
everyone to feel shocked, afraid, angry and sad, but that’s all that
would have happened had their minds not been manipulated by the mass
media and the Bush administration into believing that the sane response
to a terrorist attack is to start launching full-scale regime change
invasions of sovereign nations.
Americans
could just as easily have felt sad for a bit, and had that be the end
of it. Imagine. Imagine what a better world we’d be living in if the
public had not consented to wars and had instead just felt their
feelings for however long it took to feel them, and had that be that.
Without
being told so by solemn-looking pundits and politicians, it never would
have occurred to ordinary people that the sane response to an attack by
Al Qaeda was to invade and occupy Afghanistan, much less Iraq. People
would’ve expected to see the individuals responsible for the attacks
captured and brought to justice, just as they’d seen happen with every
other terrorist attack in their country, but on their own it would never
have occurred to them to think of it as an “act of war” for which wars
were an appropriate response.
Afghan war closet: ‘US had decided to overthrow Taliban regime a month before 9/11’ India provided covert support to Ahmed Shah Massoud to unseat the Taliban and defeat al-Qaeda, admit former Indian diplomats.
So
people were psychologically conditioned by mass-scale propaganda to
believe that 9/11 was some unforgivable atrocity so egregious that it
could only be paid for by rivers of blood. And that conditioning remains
today, as we will see from brainwashed empire pundits weeping their
crocodile tears on the 20th anniversary of an event which, compared to
the consequences of their government’s retaliation, wasn’t actually a
very big deal.
It
would have been infinitely better for everyone if America had done
nothing, absolutely nothing, in response to 9/11, or better yet if it
had left the Middle East altogether to make sure there are no extremist
groups wanting them dead due to their actions there. But, again, wars
were planned. And the public was psychologically brutalized into
accepting them.
This
is what we should all remember on 9/11. Not those 2,977 deaths on US
soil. As sad as they were, they’ve been grieved more than enough by the
general public. Now it’s time to begin addressing the giant stain upon
our collective soul that is the vastly greater evils those deaths were
exploited to justify.
_________________
My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on Facebook, Twitter, Soundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fi, Patreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.
* MAX Nieuwsweekend wordt sinds een paar weken mede gepresenteerd door de waardeloze journalist en grofgraaier Charles Groenhuijsen. Deze plork stelde na 9.00 u. vanmorgen dat dit in Nederland het tijdstip was waarop de aanslagen op de TwinTowers plaatsvonden, echter deze ook ‘VS deskundige’ vergistte zich op een gigantische manier, immers het was juist in de VS dat tijdstip waarop de aanslagen plaatsvonden……
** Dit terwijl de VS en de rest van de NAVO in 1991 met destijds president Gorbatsjov overeen waren gekomen dat de NAVO niet zou uitbreiden richting oosten……
*** Schande ook dat Nederland niet alleen heeft meegeholpen aan de voorbereiding van die oorlog, maar ook daadwerkelijk mee heeft geholpen aan die oorlog die aan meer dan 2,5 Irakezen het leven kostte en waarbij ook Nederland oorlogsmisdaden beging……
Ongelofelijk maar alweer de smerige werkelijkheid: ondanks dat onderzoek ten overvloede heeft uitgewezen dat Tata Steel de omwonenden en hun kinderen ernstige gezondheidsklachten bezorgt, is sluiting van deze fabriek niet mogelijk, dit daar o.a. Nederlandse EU politici akkoord zijn gegaan met het oprekken van EU-wet en regelgeving voor uitstoot die de volksgezondheid ernstig schaden….. Kortom deze politici zijn corrupte grofgraaiers die hun oren laten hangen naar de lobbyisten van o.a. de staalindustrie, waarmee deze politici zich in feite bezondigen aan zware corruptie en zelf lobbyisten zijn geworden van de industrietakken die de volksgezondheid zoals gezegd ernstig schaden >> een misdaad van formaat!!
Zijne VVD kwaadaardigheid Blok, minister van Economische Zaken (en grootlobbyist van het bedrijfsleven) kon opgelucht de Kamer laten weten dat men van alles kan vinden, maar dat sluiting van het met steenkool gestookte Tata Steel, om verdere gezondheidsschade tegen te gaan niet mogelijk is, juist daar EU regels bepalen dat de uitstoot van Tata Steel ‘binnen de normen valt’ die daarvoor zijn gesteld, terwijl dit bedrijf de grootste uitstoter is van CO2 (en diverse gifstoffen) in ons land…..*
Je zal maar ‘binnen de EU normen voor de luchtvervuiling wonen…..’
Nogmaals geeft dit aan dat we zo snel mogelijk uit de EU moeten, immers zelfs ernstige schade toebrengen aan de volksgezondheid wordt toegestaan door de EU, schade zoals kankers bij volwassenen en bij kinderen op later termijn, plus het veroorzaken van hersenschade bij kinderen…… Immers als men in Nederland deze regels zelf had genomen, had men op basis van de schade voor de volksgezondheid Tata Steel kunnen sluiten, sterker nog: dan had men met heel wat meer moeite moeten doen om slappe regels te kunnen opstellen tot het vergiftigen van het volk…… Verder is het ronduit schandalig dat politici in de EU akkoord zijn gegaan met dergelijke regels, zie wat dat betreft overigens ook het telkens weer toestaan van kankerverwekkend landbouwgif door de EU (waar zelfs GroenLinks topgraaier Bas Eickhout mee akkoord is gegaan……**)
Blok kan wel blij zijn dat hij geen maatregelen behoeft te nemen tegen Tata Steel, echter hij is als minister mede verantwoordelijk voor het feit dat Tata Steel zo lang heeft door kunnen gaan met het aantasten van de gezondheid van omwonenden….. Al begin 70er jaren was bekend dat het destijds nog Hoogovens genaamde bedrijf, de volksgezondheid ernstig schaadde…… Keer op keer haalde het bedrijf sindsdien de media vanwege de smerige kankerverwekkende uitstoot en toch hebben de opvolgende regeringen geen bliksem gedaan, anders dan te stellen dat de Hoogovens en later Tata Steel, maatregelen zou treffen…..
Schande ook dat Blok weigert om Nederland groot aandeelhouder van Tata Steel te maken, zodat men op die manier kan afdwingen dat het meest vervuilende onderdeel van deze fabriek wordt gesloten, t.w. kooksfabriek 2 op het complex…… Ach ja, als er nu prominente en rijke VVD leden tot de omwonenden behoorden had Blok op zeker anders gereageerd, maar ja mensen met genoeg geld op de rekening zijn al lang vertrokken uit de directe omgeving van Tata Steel…… (ook dat is een bewijs dat Nederland nog steeds een klassenmaatschappij is)
Daarover gesproken: Tata Steel liet op het rapport van het RIVM dat de media zo deed opschrikken (terwijl dit al lang bekend was) weten dat het 300 miljoen euro investeert om de fabriek op te schonen wat in 2023 zou moeten zijn voltooid, dit middels een extra filter dat tegen die tijd klaar moet zijn, echter dat is peanuts vergeleken met de jaarlijkse nettowinst van Tata die gemiddeld op 600 miljoen dollar uitkomt…… Nog ‘een leuk feitje’: Tata Steel betaalt geen winstbelasting in Nederland, dus ondanks dat deze fabriek de zorgkosten opjaagt, betaalt het amper belasting in Nederland……
Daarnaast is het al duidelijk dat ook na die nieuwe filtermethode er nog steeds levensgevaarlijke stoffen vrij zullen komen, zoals het kankerverwekkende ultrafijnstof gemengd met meerdere gifsoorten……
Hoorde gisteren VVD Tweede Kamerlid en plork de luxe Sylvio Erkens, deze ploert stelde dat Tata Steel behouden moet blijven vanwege de werkgelegenheid en dat de Nederlandse staat de verduurzaming van het bedrijf moet betalen (koop dan meteen het hele bedrijf op schoft!!), terwijl het bedrijf in feite de belasting gelegitimeerd ontduikt in ons land….. Volgens Erkens kan het bedrijf echte verduurzaming niet betalen, blijkbaar heeft hij direct inzicht in het fortuin van de Indiase eigenaar en de wereldwijde kas van het bedrijf…..
Erkens durfde te stellen dat het bedrijf in 2026/2027 duurzaam kan zijn (wat alleen kan middels waterstof en alsof Tata Steel geen windpark op zee kan laten bouwen waarmee het zelf waterstof kan maken….)…. Nog veel schunniger is het feit dat Erkens er blijkbaar geen moeite mee heeft dat het bedrijf tot 2027 de omwonenden ernstige gezondheidsschade kan berokkenen, wat is dat voor een smerige schoft die Erkens??!!! Erkens is NB aangesteld als volksvertegenwoordiger en niet als bedrijvenvertegenwoordiger, terwijl hij dat laatste in werkelijkheid wel is…….
Jan Kees Emmer, ‘journalist’ van de Telegraaf zei gisteren, waarschijnlijk wakker geschrokken door het RIVM rapport, in Standpunt NL dat sluiting van het bedrijf tot de mogelijkheden moet behoren, ‘al kan dat uiteraard niet direct…..’ Oh en waarom niet Emmer? Waarom kan een bedrijf of onderdeel daarvan niet onmiddellijk worden gesloten als het de omwonenden ernstige gezondheidsschade berokkent?? Nu maakt Emmer zich wel ‘druk’ om hersenschade bij kinderen veroorzaakt door Tata Steel, terwijl hij dit als deze schade bewezen ook wordt veroorzaakt door autoverkeer, als ‘milieudrammerij’ wegzet >> zie: ‘Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’‘
Weer moet de volksgezondheid het ontgelden ten opzichte van de economie…… (klik voor meer berichten daarover op het label ‘volksgezondheid en economie’, direct onder deze post)
* In feite klopt dit gedeeltelijk: Tata Steel is weliswaar de grootste uitstoter van CO2, maar wat betreft de andere kankerverwekkende gifstoffen vindt daarvan de grootste uitstoot plaats tijdens oud en nieuw door het afsteken van vuurwerk…… Althans in de jaren voor de Coronacrisis was die uitstoot gelijk aan wat Tata Steel in bijna 2 jaar uitstoot……