Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Afgelopen maandagmorgen ontdekte de Israëlische ‘high-security’ gevangenis waar Palestijnen gevangen worden gehouden, dat 6 van hen waren ontsnapt…… Elke Palestijnse gevangene in Israëlische gevangenschap is daar illegaal vastgezet volgens internationale regels, immers Israël is de illegale bezetter van de grond waarop deze mensen gevangen werden genomen (de West Bank), te vergelijken met koloniale machten van weleer die de bewoners van illegaal door hen bezette gebieden dan wel landen hebben vastgezet, ofwel deze machten misbruiken hun illegale bezetting om elk verzet tegen die bezetting de kop in te drukken, zoals nazi-Duitsland hier tijdens de Tweede Wereldoorlog Nederlanders gevangen heeft gezet en in de meeste gevallen ook nog eens martelde om veel van hen daarna te vermoorden…..

Over martelen gesproken: ook de Israëlische autoriteiten martelen Palestijnse gevangenen en dat geldt ook voor de 200 Palestijnse kinderen die Israël gevangenhoudt, overigens is het vastzetten van kinderen al een smerige vorm van marteling…… Van de Palestijnen heeft 1 op de 5 mensen minstens 1 keer vastgezeten in Israëlische gevangenschap, dat heeft 40% van de Palestijnse mannen getroffen……

Ik sprak al even over de Tweede Wereldoorlog (WOII) en alsof fascisten aan het bewind zijn in Israël (dat is daadwerkelijk zo, zelfs vastgelegd in de natiestaat wet) worden de andere Palestijnse gevangenen collectief gestraft vanwege de ontsnapping….. Geen bezoek en geen contact met advocaten, voorts zijn 350 gevangenen van de gevangenis van waaruit de 6 Palestijnen zijn ontsnapt, overgeplaatst naar andere gevangenissen, waarvan de familieleden niet weten waar ze nu worden vastgehouden……. Voorts zijn een aantal gevangenen naar gevangenisvleugels overgeplaatst waar wordt gemarteld, waar hen voedsel wordt onthouden en waar ze fysiek worden aangevallen, een grove schending van de vierde Geneefse Conventie…….

Vergeet daarnaast niet dat een fiks deel van de Palestijnse gevangenen, waaronder kinderen, worden vastgehouden in ‘administratieve detentie’ ofwel zonder enige rechtsgang worden deze mensen en kinderen vastgehouden, een enorme schending van de mensenrechten en daarbovenop een grove schending van het internationaal recht!!

Zoals al zo vaak op deze plek verzucht: hoe lang laat de wereld Israël doorgaan met haar fascistische apartheidspolitiek, een politiek waarmee men niet alleen etnische zuiveringen doorvoert, maar zelfs genocide pleegt op het verdrukte Palestijnse volk….. Niet de Palestijnen zijn de schuld van de holocuaust maar nazi-Duitsland en een deel van de westerse landen die hard hebben meegewerkt aan de vernietiging van Joden, zoals Nederland dat relatief veel Joden heeft afgevoerd met grote inzet van haar politiemacht……

Hoe is het mogelijk dat bijvoorbeeld de EU wel sancties heeft getroffen tegen Venezuela en dat gebaseerd op leugens, terwijl zelfs die leugens nog niet een honderdste aan terreur bevatten van wat Israël dagelijks over de Palestijnen doet neerdalen……

Het volgende bericht komt van de US Campaign for Palestinian Rights (USCPR):

The spirit of Palestinian resistance endures

Cat Knarr, USCPR contact@uscpr.org

On Monday morning, I woke up to an image of liberation: a beautiful
sunrise after six Palestinian political prisoners had escaped from a
high-security Israeli prison, through a tunnel they’d handcarved with a
spoon. It was a moment that sang with hope and the precious power of the words, “Palestine will be free.”

Source: Twitter

Every Palestinian prisoner held by Israel is imprisoned illegally under
international law, locked up on their own ancestral homeland by their
colonial occupiers. Their captivity is part of Israel’s brutal system of
oppression, as one in every five Palestinian people have been imprisoned by Israel at least once, or 40% of Palestinian men,
in violation of their rights and tearing the very fabric of Palestinian
existence. The Israeli regime also regularly imprisons children,
keeping 200 Palestinian kids behind bars right now according to
Addameer.

I write from the U.S. on the 50th anniversary of the Attica prison
rebellion when prisoners rose up for their rights. The U.S. incarcerates
people, especially Black, Indigenous, and immigrant people, at a rate
(over 2 million people) unheard of around the world. As a Palestinian
person in the U.S., I say: Free them all.

And so we keep building toward freedom: This past month, advocates like
you participated in the Jerusalem Month of Action in solidarity with
Palestinian resistance and steadfastness—and now, that resistance keeps
burning bright. As the Israeli regime lashes out in retaliation,
arresting the six escapees’ family members and cruelly punishing
prisoners, Palestinian people are fighting back inside the prisons and
on the streets. The spirit of Palestinian resistance cannot be
crushed—nor can the strength of our people-powered solidarity movement
in the U.S.

The Israeli regime’s collective punishment of Palestinian prisoners this
week—including forcibly transferring 350 prisoners from Gilboa Prison
to unknown locations, taking prisoners to interrogation wings where
torture is regularly used, denying prisoners food, and attacking
prisoners—is a violation of the Fourth Geneva Convention.

In response, the Palestine-based Addameer Prisoner Support and Human
Rights Association has sent a letter to the head of the International
Committee of the Red Cross (ICRC) in Jerusalem to call on the ICRC to
safeguard the rights of Palestinian prisoners. You can amplify Addameer’s call for justice now. Read and share their urgent statement on Palestinian prisoners’ rights here.

In the coming weeks, you’ll have more opportunities to raise your voice and take action for Palestine. Together, we’ve already made over 4,000 calls to stop ethnic cleansing and used the Month of Action toolkit 7,023 times. Here’s a snapshot of the recent impact:

Now the fight continues. Take heart in the strength of our movement.
Keep your eyes on Palestine, and be ready to rise up in solidarity again
and again, until Palestine is finally free.

 

Gratefully,

Cat Knarr

Communications Director

===============================

Zie ook:Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) (waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..)

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Israëls propaganda verhaal wordt steeds minder geloofwaardig: wereldwijd groeit de kritiek‘ (o.a. over de oorlog die Israël in mei 2021 voerde tegen getto Gazastrook)  

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……)

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij

Joodse vrouw wil Israëlische militairen laten berechten door het Internationaal Strafhof (ICC)‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De
pogroms van fascisten tegen Palestijnse burgers is het gevolg van
decennia wegkijken door westerse staten en de VS in het bijzonder

 

+972:
It didn’t have to be this way in East Jerusalem’s Silwan

 

Palestijnse familie wordt uit huis gezet: heeft eerder familie van Joodse professor geholpen

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem‘ 

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Israëls ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestuk van Gideon Levy)

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem

Palestijnse volk wordt verdrukt met hulp van zionistische leugens‘ 

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika‘ 

Israël vermoordde doelbewust journalisten‘ (en zie de links in dat bericht)

Israël schiet alweer doelbewust op journalisten, westerse collega’s onverschllig

Biden
administratie heeft verkoop van $ 735 miljard aan wapens voor Israël
goedgekeurd, net na de zoveelste massamoord op Palestijnen

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook:
uit gelekte documenten worden de steeds veranderende regels voor
censuur op dit platform openbaar gemaakt: Facebook als geheime tak van
de VS overheid
‘ (Facebook heeft veel accounts van Palestijnen verwijderd van haar platform, een schande van formaat!!)

Israël-Palestina in het kort – 13 oktober
(13 oktober 2020) Een artikel van The Rights Forum, met o.a. aandacht voor het
vernietigen van Palestijnse olijfboomgaarden, waar het IOF (het Israëlische bezettingsleger) Palestijnen
tegenhoudt om bijvoorbeeld een brandende olijfboomgaard te
blussen…….

Israël: het ware verhaal gaat ver voorbij aan de (ook westerse) propaganda 

Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in US‘ 

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd

Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volkJe zou zelfs kunnen stellen dat een ieder die onder illegale bezetting
leeft, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII (de link naar dat
bericht op Facebook werd overigens door deze organisatie
geblokkeerd ofwel gecensureerd….)


‘Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis

‘Israëlische
helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op
Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..
‘ 

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone‘ 

Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….


Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk‘ Daarover gesproken: een aantal officieren van het Israëlische leger heeft begin 90er jaren van de vorige eeuw de klok geluid over het feit dat hen werd onderwezen uit een SS handboek, o.a. over het controleren van getto’s….. (de Gazastrook is in feite een getto als dat van Warschau tijdens WOI: één grote openluchtgevangenis…..)


‘Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit


Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels


Al wat nog over is zijn hun schooluniformen: Israël vermoordt 8 Palestijnen


“Israël
heeft afgelopen nacht in de Gazastrook opnieuw luchtaanvallen
uitgevoerd op terreurorganisatie Islamitische Jihad…” ahum….



Jackie
Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van
antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf
‘ (ook van belang voor dit bericht)



Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk


Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen


Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft


Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem


Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël


Huis
van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van
meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid
tegen Palestijnen



Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit


Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem


De
Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de
Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha!
ha! ha! ha! ha!
 

Palestijnse
man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische
militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….

NOS (‘onafhankelijk’ zendgemachtigde) met pro-Israëlische propaganda n.a.v. vrijlating Ahed al-Tamimi…

Rutte 3 blijft gewelddadige fascistische apartheidsstaat Israël steunen

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking‘ (3 september 2019; en zie de links in dat bericht!!)

—————————–

En terzijde zie: False flag operatie tegen MT Mercer Street in Golf van Oman: Iran zal en moet de dader zijn: Israël dreigt met oorlog‘ (en zie de links in dat bericht!!; wat betreft false flag operaties zie): ‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….‘ 

Washington sluit websites van nieuwsorganisaties in het Midden-Oosten: machtsmisbruik en illegale censuur op grote schaal‘ Terwijl Facebook een groot aantal accounts van Palestijnen heeft verwijderd…..

Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

Dat Shell lak heeft aan de volksgezondheid is bepaald geen nieuws, hoe vreemd dan dat dit zich steeds weer vals groenwassende bedrijf nu werknemers wil verplichten zich te laten vaccineren tegen COVID19…… Eén en ander volgens de Financial Times dat een bedrijfsdocument van deze oliesmeerpijp heeft ingezien…… 

Shell en andere bedrijven hebben geen taak in het voorschrijven van medicijnen of vaccinaties, zelfs de regering dient zich hier verre van te houden, niet voor niets heeft de EU al een paar maanden geleden laten weten dat elke vorm van discriminatie is verboden van mensen die zich niet willen aandienen als proefkonijn t.b.v. voorlopig toegelaten vaccins, waarvan de bijwerkingen nog lang niet zijn te overzien….. Sterker nog: het is nu al duidelijk dat gevaccineerden wel degelijk besmet kunnen worden, ziek kunnen worden, dan wel zelfs in het ziekenhuis kunnen belanden na de benodigde vaccinaties…. 

Daarnaast is het verplicht stellen van vaccineren en het chanteren van tegenstanders een grove schending van mensen- en burgerrechten….. Chantage daar niet-gevaccineerden anders overal een negatieve test van niet ouder dan 48 uur moeten laten zien en daar, zoals het eruitziet, deze zelf moeten betalen en reken maar dat ook gevaccineerden zich straks moeten laten testen als ze geen derde of vierde ‘booster vaccinatie’ hebben genomen….

Doordat de symptomen bij gevaccineerden vaak niet bemerkt worden, kunnen ze wel ‘zwaar besmettelijk’ zijn en daarmee anderen besmetten, vooral van belang voor de gevaccineerde artsen, verpleegkundigen en verzorgenden, immers zij hebben de zorg voor zieke mensen met een daardoor zwak afweersysteem……..

Dan zijn er in de VS al vele duizenden ernstige bijwerkingen geconstateerd na vaccinatie, om over het grote aantal doden na vaccinatie nog maart te zwijgen….. Waarvan men dan vervolgens zegt dat deze mensen zijn overleden daar ze andere klachten onder de leden hadden >> als dat zo is waarom worden deze mensen dan gevaccineerd??!!! (waarbij het vooral gaat om oudere mensen en anderszins mensen met een slechte gezondheid)

Shell heeft zoals gezegd schijt aan de volksgezondheid, immers met de luchtvervuiling geproduceerd door haar producten en die van collega maatschappijen overlijden jaarlijks miljoenen mensen……. Shell heeft dus lak aan de volksgezondheid behalve als haar productielijnen in gevaar komen >> kortom bij dit bedrijf draait het maar om één ding: zoveel mogelijk winst maken!! 

Overigens moet niet vergeten worden dat Shell ook door het aanjagen van de klimaatverandering al tienduizenden doden op haar geweten heeft en dan heeft dit bedrijf het predicaat ‘koninklijk’, terwijl dit ‘koninklijke bedrijf eigenlijk zou moeten worden vervolgd door het internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag….. Koninklijke Shell daar het koningshuis grootaandeelhouder is van Shell* en daarmee ‘aandeelhouder in de vernietiging van de aarde’ zoals wij die kennen en een daarmee gepaard gaande massamoord…….. (‘goed hè dat verbindende koningshuis dat lak heeft aan de gezondheid van het volk en ons aller thuis de aarde…?’ Weet je nog alle ‘mooie klimaat-kerstpraatjes’ van eertijds koningin Beatrix??) 

Het volgende bericht komt van DeBeurs.nl:

Shell overweegt verplichte coronavaccinatie voor werknemers

Door ABM Financial News
op 9 september 2021 09:31

Shell overweegt verplichte coronavaccinatie voor werknemersBeeld: Royal Dutch Shell

(ABM FN-Dow Jones) Royal Dutch Shell bekijkt de mogelijkheden
om zijn werknemers te verplichten om zich te vaccineren tegen corona,
en wie weigert wordt ontslagen. Dit blijkt uit een intern document van
de energiereus gedateerd op 1 september, die door de Financial Times is
ingezien.

Aanvankelijk zou het gaan om personeel op offshore locaties en andere
afgelegen locaties en in een later stadium ook over personeel elders.

“Voor medewerkers die weigeren te voldoen aan een vaccinatie-eis,
zouden we alle redelijke inspanningen doen om te voorkomen dat hun
dienstverband wordt beëindigd, maar zullen geen andere keuze hebben dan
dit te doen”, staat volgens de krant in het document.

Overigens zou ook in het document staan dat Shell geen “pioneer” zou
moeten zijn en “met dit controversiële onderwerp in de pas met de
regeringen en de samenleving zou moeten lopen”. 

Bron: ABM Financial News

=========================

* Al een paar decennia mag het Nederlandse volk niet meer weten hoeveel aandelen ‘Koninklijke Shell’ het koningshuis heeft, maar het is zeker dat dit een aanzienlijk pakket is, immers wat zou ertegen zijn dat dit ‘huis’ laat weten dat het deze aandelen van de hand heeft gedaan? Bovendien had Beatrix met haar valse kerstpraatjes Shell al lang het predicaat ‘koninklijk’ kunnen afnemen, maar heeft dat niet gedaan daar dit de aandelenkoers en de steun in de vorm van subsidies door de Nederlandse regering (met ons belastinggeld) t.b.v. dit bedrijf in gevaar zou hebben gebracht…..

———————————–

                            JDM Hell parody Shell Sticker

Wat betreft Shell, andere smeerpijpen van de oliemaffia en de klimaatverandering, zie: ‘Koninklijke Shell
‘verduurzaamt’ o.a. met de sponsoring van de Grand Prix in Zandvoort,
georganiseerd door een misdadig lid van de Oranjes
‘ (op dat vervuilfestijn, waar ook dikkop W.A. was, werd ook nog eens het Wilhelmus gezongen…. ha! ha! ha!)

Klimaatkantelpunten dicht benaderd aldus 14.000 wetenschappers

Een waarschuwing voor de enorme uitstoot van CO2 en de daaruit volgende klimaatverandering uit….. 1912‘ (!!!!)
En dan doet men meer dan 100 jaar later nog steeds veel te weinig om
een wereldwijde ramp tegen te gaan, sterker nog >> nog steeds
wordt de klimaatverandering verder aangejaagd!!

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (o.a. met aandacht voor het laatste IPCC rapport)

VS laat Golf van Mexico door oliemaatschappijen vervuilen met zwaar vervuild fracking gif

Britse regering overweegt goedkeuring voor ontwikkeling door o.a. Shell van een nieuw groot olieveld bij de Shetlandeilanden‘ 

Joe Biden spreekt met gespleten tong over terugdringing klimaatverandering‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over de valse beloften van Biden)

Rutte (VVD premier) ‘belooft’ de wateroverlast slachtoffers te helpen……‘ (wateroverlast
als gevolg van de klimaatverandering, terwijl Rutte en zijn waardeloze
kabinet de oliemaatschappijen jaarlijks steunen met 8,3 miljard euro!!
) Zie wat dat betreft ook:

Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar‘ (artikel van AD) (!!!!)

Menno Snel (D66) ABP bestuurslid neemt baan aan als lobbyist voor de oliemaatschappijen

Exxon valt alweer door de ‘duurzame mand’ en andere grootvervuilers die bijzonder smerig bezig met het groenwassen van hun naam

Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen
(en ja ‘ons’ koningshuis verdient aan de opwarming van de aarde en
daarmee aan de luchtvervuiling die alleen in Nederland jaarlijks aan
18.000 mensen het leven kost en dat niet maanden maar jaren eerder, meestal na een akelig
ziekbed, dezelfde luchtvervuiling die ervoor zorgt dat jaarlijks een
groot aantal kinderen long- en luchtwegklachten oploopt, plus psychische klachten……)

Shell en Exxon lobbyen voor het behoud van eenmalige plasticverpakkingen

Dutch Green Business Group investeert in greenwashing: het afkopen van zware CO2 vervuiling

Top van oliemaatschappijen kunnen ongestoord hun vernietigend werk doen: klimaatactivist veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf‘ (en zie de links in dat bericht) (!!!!)

Shell scherpt klimaatdoelen aan, ofwel greenwashing op ‘topniveau’

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven

Klimaatakkoord Parijs
5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de hoeveelheid
CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco de Boer

Grote
oliemaatschappijen krijgen al decennialang overheidssubsidie,
belastingvoordeel en profiteren daarnaast van mazen in de wet

Shell en BP op het valsgroene pad met ontkenners van de klimaatverandering(ja ja, men blijft ontkennen, hoewel Shell uit eigen onderzoek weet dat de verbranding
van fossiele brandstoffen de snelle klimaatverandering heeft veroorzaakt
en verder aanjaagt….)

Shell neemt Kosmos Energy over, ‘specialist in diepzeeboringen’, of: hoe Shell ook de diepzee verder ‘duurzaam’ wil vervuilen

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen 

Frits
Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen
door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel

(leuk feit dat Böttcher regelmatig werd geciteerd door
klimaatsceptici, ik dacht ook door Marjanne Zwagerman) zie wat dat
betreft ook:

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!)


Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek niets hebben ondernomen tegen
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden

Eart Overshoot Day en wetenschappers die waarschuwen dat de planeet kantelpunten nadert door de klimaatverandering

Vandaag is het Earth Overshoot Day: ‘We vragen meer van de aarde dan ze aankan’‘ (een artikel van RTL Nieuws)

Vroege Vogels overstemd door Grand Prix………..

———————————–

Wat betreft het Coronavirus zie: ‘Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ (ook van belang gezien de internationale schreeuw om maatregelen tegen ongevaccineerden….)

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!) De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020 bezuinigd tot 1.100 bedden……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs besloten dat er geen extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en verpleegkundigen….. Zie: ‘
Coronavirus: motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie Zie wat dat
bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ha! ha! ha! ha! ha!) (en zie de reactie onder dat bericht)

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘ Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet gelooft in Coronamaatregelen!!)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ Van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen op de korte, de middellange en lange termijn; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins…… Zie wat dat betreft ook:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!) Dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest
moet maar zien……

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! (intussen 9 september 2020 spreekt men al over een derde en wellicht vierde injectie, met jaarlijkse herhalingen als bij de griepprik…..)

Stop de poging van de zwaar misdadige dierenbeul Straathof een nieuwe gigastal te bouwen voor 37.000 varkens

Adriaan Straathof is een enorme dierenbeul en misdadiger, die in Duitsland zelfs een beroepsverbod kreeg opgelegd, in 2019 aangevuld met een voorwaardelijke gevangenisstraf van 8 maanden wegens ernstige dierenmishandeling….. Ongelofelijk genoeg hebben de autoriteiten in Nederland lak aan deze veroordelingen en geeft men deze opperschoft en martelbeul vergunningen voor het houden van varkens in veel te kleine ruimten, waarbij Straathof ook nog eens overtredingen begaat op gebied van: milieu, bouwvergunningen, stalbezetting en dierenwelzijn (al hebben opvolgende kabinetten en zeker die van Balkenende en Rutte totaal schijt aan het welzijn van dieren in de intensieve martelveehouderij)…… Moet je nagaan: in Nederland is Straathof meermaals gestraft met geldboetes en toch mag hij doorgaan met het (dood-) martelen van varkens…..

Buiten het feit dat Straathof veel te veel varkens houdt op een te klein oppervlak, doodt hij ook nog eens illegaal biggen en laat hij zieke dieren aan hun lot over……

Straathof is voorts verantwoordelijk voor de brand in een megastal waarbij 20.000 dieren (!!!) om het leven kwamen, dit in de ‘Knorhof’ (alsof het een vakantieoord is voor varkens….) te Erichem, op deze locatie wil de schoft een nieuwe gigastal bouwen voor (houd je vast): 37.000 varkens, daarnaast wil hij een andere megastal in Limburg uitbreiden…….

De zogenaamd onafhankelijke NOS maakte in 2017 nog reclame voor Straathof….* 

Het dierenleed in de intensieve veehouderij moet afgelopen zijn en zeker figuren als Straathof moeten strafrechtelijk worden vervolgd en nooit meer een vergunning krijgen waarmee ze de hel op aarde voor varkens nog verder kunnen uitbreiden… Echter hare ChristenUnie kwaadaardigheid minister Schouten heeft schijt aan de enorme ellende die dieren moeten meemaken in hun veel te korte leven……. Niet voor niets dat onder Rutte 3 het aantal dieren in Nederland is toegenomen met 100 miljoen dieren tot een totaal van 600 miljoen dieren!!! Schouten en de rest van Rutte 3 zouden dan ook strafrechtelijk moeten worden vervolgd!! Door deze enorme veestapel is Nederland een onevenredig grote aanjager van de klimaatverandering…….. Schande!! (en dan durft men in de reguliere media keer op keer te melden dat Rutte 3 het groenste kabinet ooit is…..)

Straathof moet gestopt worden, lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!

Stop veroordeelde crimineel Straathof

 

Bekijk het online in je browser.

Foto: varken in stal

STOP VEROORDEELDE CRIMINEEL STRAATHOF

Bekend en veroordeeld crimineel Adriaan Straathof probeert opnieuw om zijn megastal in Limburg uit te breiden. Animal Rights dient een zienswijze in en roept iedereen op om zich massaal te verzetten tegen de uitbreidingsplannen van de varkensbaron.
 
Straathof is in Nederland meerdere keren tot geldstraffen veroordeeld en heeft in Duitsland zelfs een beroepsverbod. In 2019 kwam daar een voorwaardelijke gevangenisstraf van acht maanden voor dierenmishandeling bovenop. Toch kan hij in Nederland gewoon zijn gang blijven gaan

Foto: stal Straathof volledig afgebrandIn 2017 stierven hier 20.000 dieren. 

 

STOP STRAATHOF

Straathof heeft bedrijven in Flevoland, Noord-Brabant en Limburg. In 2017 kwamen zeker 20.000 varkens om het leven in een grote vuurzee toen de Knorhof in Erichem afbrandde. Ook op deze locatie wil de industrieel een nieuwe vleesfabriek bouwen.

Straathof propt te veel dieren in te kleine stallen, doodt biggen
illegaal en laat zieke dieren aan hun lot over. Hij negeert regels
omtrent het milieu, stalbezetting, bouwvergunningen en dierenwelzijn.
Het moet voor eens en altijd afgelopen zijn met deze wanpraktijken. Help mee en dien een zienswijze in! Dat kan nog tot aanstaande vrijdag. Wij hebben een voorbeeld opgesteld.

Deze enige manier om dit leed écht te stoppen is door te kiezen voor plantaardige voeding. Wij helpen je graag op weg met deze tips.

Met strijdvaardige groet,

Afbeelding

PS Lees hoe Straathof veroordeeld werd tot een gevangenisstraf voor dierenmishandeling.

PPS Je kan ook onze petitie tekenen tegen de herbouw van de afgebrande stal.

TEKEN ONZE PETITIE
Foto: Animal Rights filmpt creperend biggetje

Een biggetje in de stal van Straathof crepeert.

 

 
Facebook
 
Twitter
 
Instagram
 
YouTube
ANIMAL RIGHTS
Wie wij zijn
Waar wij voor staan
Wat wij doen
Contact
ONZE THEMA’S
#wegmetbont
#bandejacht
#stopdeslacht
#vervangdierproeven
STEUN ANIMAL RIGHTS
Doe een gift
Hoe je kunt helpen
Webshop

Je kunt ook storten op ons rekeningnummer: NL 29 TRIO 0786 9390 79 t.a.v. Animal Rights

 

Varkensfokker Straathof heeft plannen om een nieuwe megastal
te bouwen op de plek waar Knorhof volledig afbrandde in 2017. Op deze
plek stierven meer dan 20.000 varkens de verbrandings- of
verstikkingsdood. Animal Rights maakte in 2016 undercoverbeelden op deze
locatie van een eenzaam creperend biggetje. In de eerste Knorhof had
Straathof een vergunning voor 19.147 varkens. Dat worden er nu meer dan
37.000!

Eigenaar Adriaan Straathof is in Nederland meerdere keren tot geldstraffen veroordeeld en heeft in Duitsland een beroepsverbod vanwege het negeren van de toch al minimale welzijnseisen voor varkens.

Help je mee?

  • Wij willen 37.000 handtekeningen verzamelen: 1 voor ieder varken dat in de nieuwe megastal gehouden mag worden als deze nieuwe vergunning door gaat!

  • 20.000 mensen hebben de petitie al getekend. Teken jij ook?

 Voor de video op deze plek zie het origineel.

===============================

* Zie: ‘Stalbranden: dit jaar al 185.000 dieren vreselijk aan hun einde gekomen……..‘ (10 augustus 2017) In dat bericht wordt gesteld dat het niet om 20.000 varkens ging die omkwamen in de Straathof stalbrand maar 24.000 dieren…. Zie wat dat betreft ook: ‘24.000 varkens omgekomen in brand, varkenshouder kreeg eerder in Duitsland een verbod opgelegd voor het houden van dieren……‘ en zie verder: ‘Varkenshouderij
Kapel-Avezaath van Arend Straathof, wil vestiging in Nederland, nadat
zijn bedrijf Duitsland werd uitgesodemieterd, vanwege de slechte
behandeling van deze arme dieren……

——————————-

Zie voorts: ‘Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

Stalbrand in Nederweert: 4.600 varkens stierven onnodig een vreselijke dood

Onderzoeksraad voor Veiligheid: het is niet kosteneffectief boeren te verplichten om stalbranden te voorkomen…….‘ (SCHANDE!!!)

Schouten (minister ‘Christen’Unie) onderneemt niets tegen stalbranden ofwel dierenmishandeling met een ‘legitieme laag’

NVWA zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te gaan

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

Von der Leyen
(voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest tegen CAP
maar wel voor de peperdure lobby van de grote landbouworganisaties
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

Varkensboeren sturen ongevraagd uiterst vals ‘lesmateriaal’ naar scholen, toegestaan door CU minister van Onderwijs Slob……

Dierenbeulen
van de varkenssector liegen kinderen voor: varkens hebben het reuze
naar hun zin en weer een vrachtwagen met varkens verongelukt

Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……
(en zie de links in dat bericht) Ook uit dat bericht blijkt dat
Nederland ‘uiterst deskundig’ is op gebied van dierenmishandeling of
beter gezegd ‘deskundig’ in het martelen van dieren…..

Derving is winstgevend!
(supermarkten gooien enorme hoeveelheden vlees weg dat over de datum
is, goed voor de winsten; lees dat bericht beste bezoeker!
)
 

Carola
Schouten (CU minister) verbiedt vanwege dierenleed veetransporten tot
buiten de EU: leed dat tegelijk willens en wetens in stand wordt
gehouden door die transporten….
‘ 

Veetransporten naar buitenland moeten onmiddellijk worden gestopt

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Varkensboer die 400 varkens doodhongerde krijgt taakstraf en mag 3 jaar (!!) geen dieren houden…….‘ Schande, zo’n klootzak zou voor het leven een verbod op dierenhouden moeten krijgen en dat zelfs voor een kat of hond!!

Megastal voor 18.000 varkens (!!!) krijgt groen licht van dierenmishandelingscollege en raad van Meierijstad……

Dierenmishandeling: brandweer liet kippenstal met 80.000 kippen (!!!) ‘gecontroleerd uitbranden…….’


van de Riet (o.a. vlees.nl) veiligheid en welbevinden van dieren heeft
niets te maken met de grootte van de stal……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
ha!
‘ 

Stalbranden: er hangt een prijskaartje aan passende maatregelen tegen stalbrand……. AUW!!!

Varkenshouderij
Kapel-Avezaath van Arend Straathof, wil vestiging in Nederland, nadat
zijn bedrijf Duitsland werd uit gesodemieterd, vanwege de slechte
behandeling van deze arme dieren……

 ‘Albert Heijn, varkensboeren en de prijzen

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten

De Duitse radiozender ARD bracht gisteravond na 23.30 u. het bericht dat het software programma Pegasus in tegenstelling tot eerdere berichten toch volop werd gebruikt in Duitsland (en men zei het er niet bij, maar reken gerust dat dit nog steeds zo is, immers ‘veiligheid’ schijnt het codewoord te zijn om democratische waarden plus mensen- en burgerrechten als het recht op privacy, nog verder af te breken……)

Vreemd genoeg (of wellicht juist niet als je mijn laatste opmerking over veiligheid in gedachten houdt) wordt er vandaag geen aandacht in de Duitse media besteed aan dit bericht….. Eerder kwam uit dat Duitse geheime diensten, beveiligingsdiensten en zelfs de politie dit programma weliswaar hebben gekocht, maar er amper of geen gebruik van hebben gemaakt daar het software programma in strijd zou zijn met het Duitse recht…… 

Pegasus is software waarmee overheden maar ook privéorganisaties en techbedrijven als Google en Facebook, burgers in de gaten kunnen houden, door zonder dat de gebruikers het doorhebben deze software op hun smartphones te installeren….. Je snapt dat vooral dictatoriale regimes als dat van Saoedi-Arabië, de Filipijnen en Hongarije dergelijke programma’s kochten, immers daarmee kunnen ze elke ongewenste kritiek op hun bewind bij de wortel aanpakken en mensen als (echte) journalisten en klokkenluiders in de gaten houden…..*

Onderzoek liet echter zien dat het programma ook door zogenaamde democratieën wordt gebruikt met een claim om hiermee terrorisme tegen te gaan, ook al is het gebruik van dergelijke programma’s niet verenigbaar met een werkelijke democratie. Het is dan ook een leugen van proporties dat men alleen bepaalde figuren in de gaten houdt……. (vergeet voorts niet dat men klokkenluiders in het westen wel kan vreten, ook al beweert men het tegenovergestelde…) Terroristen die men toch al in de gaten had kunnen houden, maar wat men maar al te vaak heeft laten afweten, zoals meerdere terreuraanslagen hebben laten zien, neem die in Parijs van 5 jaar geleden….. Aanslagen die één op één een vergelding waren voor de grootschalige westerse terreur in islamitische landen, zo heeft onderzoek onlangs nog eens aangetoond: de landen die meehielpen aan de oorlogen in Afghanistan en Irak werden overmatig getroffen door ‘islam terreur…..’

Het Israëlische cyberwapenbedrijf NSO heeft de Pegasus software ontworpen en verkoopt het via o.a.Cyprus en Bulgarije, dit om kritiek van diverse bevolkingen op de fascistische apartheidsstaat Israël te voorkomen…… (althans als een regering al toe zou geven deze smerige mensen- en burgerrechten schendende software te hebben gekocht en gebruikt…..)

NSO heeft volgens de ARD laten weten dat het niet de gegevens van klanten inziet…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Uiteraard gebeurt dit wel en het is vrijwel zeker dat de Mossad, de Israëlische geheime dienst ,over de schouders meekijkt, zoals dit al gebeurt met de software en hardware die de Nederlandse politie gebruikt, software en hardware uit Israël en waarbij alleen dat bedrijf eerder Comverse nu Verint, aan de speciale tap-apparatuur mag werken, voorts kan men vanuit dit bedrijf ook via telefoon en internet inzicht verkrijgen over wat er in Nederland is opgeslagen op politiecomputers…… Uiteraard kijkt ook hier de Mossad mee…… (het is zelfs niet onwaarschijnlijk dat Mossad medewerkers ook voor dit bedrijf werken…..)

Verint Netherlands BV  

Gezien de algehele Coronahysterie, waarbij burgerrechten en mensenrechten ernstig worden geschonden met de legitimatie dat dit de volksgezondheid ten goede komt (‘veiligheid’), is het duidelijk dat de combinatie van COVID-19 en software als dat van Pegasus wordt misbruikt om tegenstanders van vaccinatie en Coronamaatregelen te observeren….. Het zou me dan ook ten zeerste verwonderen als de Nederlandse geheime diensten en politie geen gebruik maken van Pegasus….. 

Niet voor niets ook dat tegenstanders van vaccinatie met het Coronavaccin, meestal geen anti-vaxxers, en degenen die zich verzetten tegen Coronamaatregelen, steeds meer worden gedemoniseerd en gecriminaliseerd, immers daarmee krijgen politie en geheime diensten vrij spel in het controleren van deze mensen….. Het is de vraag of het nog lang zal duren voor men deze mensen zal aanmerken als ‘terroristen…..’

* Ik neem aan dat China zelf zo’n programma heeft
ontwikkeld en ondanks alle commentaar van politici op dat land, kijkt
men met veel belangstelling en jaloezie naar de steeds grotere controle
die het bewind daar op haar burgers heeft, en nee dat is geen
communistische bewind, dat was het maar een paar jaar na WOII, het is nu
verworden tot een neoliberale politiestaat, met één verschil t.o.v. het
westen: men trekt daar steeds meer mensen uit de armoede, terwijl het
westen steeds meer mensen in de armoede drukt…..

Zie o.a.:  Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….‘ 

Texas anti-abortus wetgeving: VS ministerie van justitie belooft vrouwen die abortus zoeken te zullen helpen tegen vervolging

De staat Texas heeft abortus na 6 weken verboden, het moment waarop een hartslag is te horen (alsof de de hersenen dan zijn ontwikkeld…..) en geen uitzondering voor verkrachting of incest……. 

Je kan de gouverneur van Texas, Greg Abbott gerust een neonazi noemen, deze schoft heeft het voor elkaar gekregen dat mensen die een ‘illegale abortus’ verklikken een bedrag krijgen van $ 10,000.–…… Je kan er op wachten dat buren die ruzie hebben elkaar zullen verklikken, zoals dit ook in nazi-Duitsland gebeurde (en tijdens de Tweede Wereldoorlog in Nederland, waar mensen kopgeld kregen als ze een ondergedoken Jood of anderszins gezochte persoon verraadden bij de nazi-bezettingsmacht) 

Het VS ministerie van justitie heeft laten weten dat de federale overheid vrouwen in bescherming zal nemen als zij een abortus zoeken of worden vervolgd vanwege een abortus, zo liet procureur-generaal Merrick Garland weten. Geweld tegen vrouwen zal niet worden getolereerd aldus het ministerie. 

De belofte van een beloning voor het klikken zal religieuze psychopaten laten geloven dat ze gevrijwaard zullen worden van vervolging als ze geweld gebruiken tegen een vrouw die abortus zoekt of heeft ondergaan, hetzelfde geldt voor personeel van klinieken die helpen bij de abortus….. Vergeet niet dat er in de VS al meerdere artsen en verpleegkundigen van abortusklinieken zijn aangevallen door dit soort gekken, die zelfs niet terugdeinzen voor moord, zoals de geschiedenis laat zien……

Voorts komt het leven van vrouwen in gevaar die vanwege deze Texaanse wetgeving dan maar stiekem abortus laten plegen door leken, die tegen een fiks bedrag wel een abortus willen opwekken…….

Texas is de eerste staat met zo’n draconische wetgeving tegen abortus, maar is allesbehalve alleen als het gaat om het terugdraaien van het recht voor vrouwen op zelfbeschikking van het eigen lichaam, te vrezen valt dan ook dat het voorbeeld van Texas door andere door Republikeinen geregeerde staten zal worden gevolgd…..

Garland, de procureur-generaal en zijn ministerie kunnen wel zeggen dat ze geweld tegen vrouwen zullen tegengaan en het recht op zelfbeschikking van vrouwen op hun lichaam zullen beschermen, maar het is maar de vraag wat deze woorden waard zijn, zeker als je ziet dat het Supreme Court (qua macht te vergelijken met ons hooggerechtshof), gedomineerd door Republikeinse psychopaten, al heeft gezegd dat Texas het recht heeft om dergelijke wetgeving in te voeren en deze niet zal terugdraaien…… Moet je nagaan: deze wetgeving gaat zelfs in tegen internationale wetgeving en is zonder meer een enorme schending van mensenrechten, niet voor niets ook dat de VN de nieuwe Texaanse wetgeving heeft veroordeeld……

De VS: het land van de ongekende mogelijkheden!! (in negatieve zin wel te verstaan…..) 

Hier het bericht van The Guardian waarin wordt gemeld dat het ministerie van justitie in de VS vrouwen in Texas zal beschermen tegen de meer dan schunnige wetgeving in die staat:

First Thing: DoJ vows to protect women seeking abortions in Texas

US attorney general responds to state’s strict anti-abortion law.

The US attorney general, Merrick Garland.

The US attorney general, Merrick Garland. Photograph: Andrew Harnik/AP

Last modified on Tue 7 Sep 2021 13.51 BST

Good morning.

The federal government will take action to protect women in Texas trying to obtain an abortion in the wake of the strictest anti-abortion law in the US taking effect last week, the attorney general, Merrick Garland, announced on Monday.

The
Department of Justice said it would not tolerate violence against
anyone seeking abortion services in the state and that federal officials
were exploring options to challenge the ban on almost all terminations,
with the new state law also empowering the public to enforce it in a
way critics decry as promoting vigilantism.

United
Nations human rights monitors have strongly condemned the state of
Texas, which they say violates international law by denying women
control over their bodies and endangering their lives.

  • What did Garland say? He issued a statement
    that said the DoJ would “protect those seeking to obtain or provide
    reproductive health services” under a federal law known as the Freedom
    of Access to Clinic Entrances (or Face) Act.

  • What did the UN say? Melissa Upreti, the chair of the UN’s working group on discrimination against women and girls, condemned the Texas law, SB 8, as “structural sex and gender-based discrimination at its worst”.

 ======================================

Zie ook: ‘EK Voetbal: Rutte vindt protest tegen homovervolging in Hongarije ongepast‘ (ook daar is abortus verboden…) (en zie de links in dat bericht)

VVD burgemeester weigert bezoekers abortuskliniek te beschermen‘ (intussen zijn er wel maatregelen genomen om e.e.a. te voorkomen, al is dat nog steeds veel te slap)

Rooms-katholieke kerk Ohio mede verantwoordelijk voor komende anti-abortuswetgeving

Minnesota rechter:
dronken slachtoffers mogen zonder straf worden verkracht in ‘het land
van de vrijen en dapperen’, waar men in Texas de doodstraf wil zetten op
abortus….
‘ (!!!!)

Polen, het achterlijke EU broertje, heeft de nieuwe anti-abortuswet aangenomen

Argentinië staat abortus toe tot 14 weken, zeer tegen de zin van de paus en….. ‘onze koningin’ Maxima

In de VS kan je als vrouw worden veroordeeld vanwege een miskraam, zelfs als die door geweld van een ander is veroorzaakt…..

Texas mag abortus verbieden tijdens de Coronacrisis………

Abortus: christen fundi’s willen nog steeds hun wil opleggen aan vrouwen die over hun eigen lichaam beslissen

Evelyn werd verkracht, raakte daardoor zwanger en werd in de gevangenis gezet‘ (Evelyn woont dan ook in het hoofdzakelijk rk land El Salvador….)

Coronavirus, armoede, VS verder op pad van censuur passend in een reli-politiestaat: verboden woordgebruik……

Voorwaarts christen fascisten: de invloed van christelijk rechts op de VS politiek

Vrouw duwt anti-homopriester van een podium voor 50.000 toekijkende katholieken >> video

Noa Pothovens suïcide reden voor paus commentaar te leveren op basis van foute berichtgeving‘ (!!!!)

Vaticaan maant bisschoppen niet te snel te reageren op beschuldigingen van kindermisbruik door rk geestelijken……‘ (!!!!)

Paus Franciscus beschuldigt vrouwen die een abortus laten uitvoeren van huurmoord……..

Paus
Franciscus weet het zeker: het kindermisbruik door rk ‘geestelijken’ is
het werk van de duivel….. ha! ha! ha! ha! ha! ha ha!

Paus Benedictus XVI: kindermisbruik gevolg van seksuele revolutie……

Rooms katholieke priesters misbruiken nonnen op grote schaal‘ 

Bovenklasse ontloopt elke verantwoording, waar de onderlaag zoveel mogelijk verantwoordelijk wordt gehouden voor elke misstap‘ (met een artikel van Caitlin Johnstone over de rk kerk en de paus)

Kindermisbruik: rk oproep in The Guardian, het biechtgeheim ook voor kinderverkrachters te eerbiedigen………..

Miskraam: Maria Teresa Rivera vrij na bijna 5 jaar gevangenschap……. Viva El Salvador & paus Franciscus………

‘Urbi et orbi…..’ hypocriete praatjes van een valse profeet!

Zie voorts: Christa Compas (Humanistisch Verbond) wil verbinding met religies…….. AUW!!!
Ongelofelijk en dan treft Compas nu de fundi-christenen tegenover zich;
wat moet het Humanistisch Verbond ook met christenen?? Alsof het
Verbond daarvoor is opgericht en niet om ‘ongelovigen’ te beschermen
tegen de veel te grote invloed van het christendom op de politiek, een
invloed die zich weer laat gelden in het ‘abortus debat’ (te gek dat je
daarover nog zou willen debatteren met blind fundamentalistisch
geteisem…..)

Voor meer berichten over abortus, vrouwenrechten en/of vrouwenonderdrukking, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger

 Via  Dimitri Georganas  kwam ik op Linkedin de hieronder opgenomen berichten tegen:


E. de Vries




E. de Vries


• 3de+


Officier van justitie





Iedereen die wil heeft de kans gehad zich in te
laten enten. Die vaccinatie beschermt de risico groepen behoorlijk tegen
IC opnames en het leven laten. Kunnen we dan nu alsjeblieft stoppen met
de randen van het toelaatbare in onze rechtsstaat op te rekken en weer
gewoon gaan leven?


Ik ben nog nooit gevaccineerde mensen tegen
gekomen die continue bang zijn voor kinkhoest of de mazelen. Ik ben op
mijn reizen geen mensen tegen gekomen die niemand in de buurt wilden
hebben vanwege angst voor BMR of DTP ziekten. Als we steeds de
vergelijking trekken met deze vaccinaties (die haal je toch ook
gewoon..), zullen we dan net als bij deze ziektes weer gewoon gaan
leven?

——————————————-

 Dimitri Georganas

vindt dit interessant

Derwin Schorren




• 3de+


‘Terug-uit-de-Toekomst’




(op persoonlijke titel) 


Het blijkt not done om
verduidelijkende vragen te stellen. Toch doe ik het weer. Gewoonweg een
plicht van een betrokken burger binnen een democratie. Mijn vorige reeks
vragen werden door LinkedIn in de ban gedaan: gecensureerd. ‘In strijd
met de professionele communityrichtlijnen’, was de opgegeven reden. Ik
ben dus benieuwd hoelang deze post blijft staan.

Demissionairen
De Jonge, Rutte cum suis lijken er koste wat kost voor te willen zorgen
dat iedereen zich gedwongen gaat voelen om zich te laten vaccineren. De
gebezigde retoriek lijkt er op gestoeld om de groep gevaccineerden op te
zetten tegen de groep niet-gevaccineerden. Framing en drogredenen
lijken daarbij geoorloofd om dit doel te behalen.

Waarom? Ouderen
en kwetsbaren, die een risico liepen om op het IC-bed te belanden, zijn
toch gevaccineerd? En de kans dat gewoon gezond levende mensen die
jonger zijn dan 50 jaar, met Covid19 op de IC komen, is toch te
verwaarlozen?

Waarom worden mensen die nu gezond zijn en geen
vreemde substantie in hun lijf willen, in het verdomhoekje gedrukt? We
nemen, wanneer we dat willen, een vaccin met name ter eigen bescherming;
helemaal nu de risicogroepen zijn bediend met één of twee vaccins. Het
is toch bekend dat juist gevaccineerden besmettelijk kunnen zijn en dat
vaccins niet helpen tegen de verspreiding van het virus? En het is toch
ook bekend dat jongeren, wanneer zij via de natuurlijke weg het virus
oplopen, nauwelijks ziek worden en zij een natuurlijke immuniteit
(sterker dan via een vaccin) opbouwen tegen het virus? 

Waarom
dan toch die aanstaande segregatiepoging? Waarom het bijna vernietigen
van onder meer de kleine en middelgrote ondernemers in de horeca, de
sport en de kunsten in de slibstream van die overheidsmaatregelen?

Wat
als straks een steeds grotere groep beseft dat de maatregelen bij nader
inzien niet om de volksgezondheid draait? Wat als het besef bij een
steeds grotere groep groeit dat politieke besluiten feitelijk het
IC-beddentekort veroorzaken; dat tekort wordt toch keer op keer
opgevoerd als het excuus voor alle buitenproportionele coronamaatregelen
van de overheid?

Politiek, met als reden om niet-gevaccineerden
als zondebok aan te kunnen wijzen voor alle ellende die het kabinet zelf
aanricht. Een politiek met als reden om de reeds gevaccineerden er van
te overtuigen om alle in petto zijnde boosters (of hoe ze ook gaan
heten) ook maar te nemen, willen zij niet het zelfde lot treffen als
straks – op veel maatschappelijke terreinen – de uitgesloten
niet-gevaccineerden.

Mijn vraag is wederom: Waarom?

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

================================

Op het bericht van Schorren met vragen is amper kritiek te leveren* en laten zien in wat voor vreemde en antidemocratische ellende we terecht zijn gekomen, ellende waarbij de verantwoordelijke bewindslieden: VVD premier Rutte, CDA minister van Volksgezondheid de Jonge en CDA minister van Justitie en ‘Veiligheid’ Grapperhaus (plus in feite de rest van dit afbraakkabinet) het gevaccineerde deel van de bevolking opzet tegen het niet-gevaccineerde deel, zoals Derwin Schorren volkomen terecht opmerkt….. Lullig om te zeggen en er zal gegarandeerd veel kriek komen op het volgende: maar wanneer hebben we gezien dat een regering de bevolking tegen elkaar opzet? Juist, in dictaturen en niet in zogenaamde democratieën!! 

Officier van justitie de Vries stelt dat iedereen de kans heeft gehad om zich te laten vaccineren en de meest zwakker groepen nu beschermd zijn, echter daarbij vergeet deze dat de meest zwakke mensen al zijn overleden aan COVID-19 of aan een zware griep (met veel van dezelfde symptomen)….. Hoe kunnen deskundigen stellen dat de jaarlijkse griep nu al tot 2 keer toe amper slachtoffers heeft geëist, terwijl dat een totaal buiten de werkelijkheid liggende stelling is, ofwel een groot aantal mensen dat is overleden aan de griep werd meegerekend als Coronaslachtoffer, zonder dat men deze mensen daarop heeft getest middels een bloedanalyse….. 

Hoe kan je mensen verplichten of chanteren een vaccin te nemen:

  • dat alleen een voorlopige goedkeuring heeft?? Met andere woorden: de gevaccineerden dienen de komende jaren als proefdier voor de zich scheel verdienende farmaceuten..
  • dat de makers zelf niet vertrouwen en daarom bij elke regering waar hun vaccin zal worden ingezet van te voren eisen dat zij niet verantwoordelijk mogen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn…..?? (de normale termijn waarin een vaccin wordt gemaakt en getest vergt minstens 5 jaar, maar meestal nog veel langer…..)
  • waarvan nu duidelijk is dat na verloop van een paar maanden de werking sterk afneemt en men na een maand of 8 een nieuwe vaccinatie nodig heeft, dat even experimenteel is als de eerste(n), inclusief de nieuwe proefperiode……??
  • waarvan nu duidelijk is dat de al gevaccineerden even besmettelijk kunnen zijn dan niet-gevaccineerde?? Ofwel gevaccineerde verzorgende en verpleegkundige krachten zouden zomaar het virus kunnen overbrengen op degen die zij verzorgen dan wel verplegen, mensen die door hun lichamelijke toestand al minder weerstand hebben……. De vaccinaties zorgen er tevens voor zoals Schorren in zijn eerste schrijven al opmerkte dat men de symptomen van het virus amper of niet bemerkt, maar waarbij men wel ‘super besmettelijk’ is voor anderen…..
  • waarvan men weet dat gevaccineerden zelfs ziek kunnen worden en zelfs op de IC kunnen belanden
  • waarvan men de bijwerkingen zoveel mogelijk uit de media probeert te houden, maar die in de VS zeker al hebben geleid tot een groot aantal heftige bijwerkingen, waarvan het maar de vraag is of die ooit over zullen gaan, om over de doden na vaccinatie nog maar te zwijgen (die men afdoet met de dooddoener dat deze mensen al onderliggende klachten hadden >> hoe in godsnaam kan je deze mensen dan om te beginnen al vaccineren?)…….
  • terwijl de maatregelen als lockdown, avondklok, sluiting van winkels, horeca en scholen heeft genomen daar er een tekort aan IC bedden en verpleegkundigen was, waar de verantwoordelijke regeringspartijen, VVD, CDA, D66 en ChristenUnie onlangs een motie hebben verworpen** die erop gericht was om juist de IC capaciteit, intensivisten en verpleegkundigen uit te breiden?? Tijdens de kabinetten Rutte 2 en 3 tot de uitbraak van het Coronavirus heeft men 1.100 van de 2.200 IC bedden wegbezuinigd, plus daarnaast toestemming heeft gegeven tot het sluiten van een aantal ziekenhuizen, zodat het aantal verpleegkundigen ook fiks is gedaald (hoe geloofwaardig is kabinet Rutte 3 dan nog???!!!) De AIVD en MIVD hebben al in 2016 Rutte 2 en daamee kabinet Rutte 3 gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, juist vanwege het tekort aan IC bedden en verpleegkundigen…….
  • waar men aan de andere kant weigert een onderzoek te doen onder het volk naar wie het virus al onder de leden had en die daardoor beter beschermd zijn tegen het virus dan gevaccineerden, een onderzoek dat middels een bloedanalyse zou moeten gebeuren….. (dat vindt men te duur, terwijl men al miljarden over de bak heeft gegooid met steunmaatregelen….)

Gezien het voorgaande: hoe kan je mensen dan dwingend advies geven zich te laten vaccineren, of mensen zelfs te chanteren zich te laten vaccineren?? Dit daar ze anders alleen toegang hebben tot het maatschappelijk leven als ze een test van niet ouder dan 48 uur kunnen tonen en dan daarbij dreigt dat men deze testen zelf moet betalen….. Je kan er de klok op gelijkzetten dat straks toch beslist zal worden dat ook gevaccineerden zich voor een aantal evenementen zullen moeten laten testen, juist daar ze even besmettelijk kunnen zijn dan niet-gevaccineerden…… (waarbij men de gevaccineerden deze testen wel gratis ter beschikking zal stellen…..) 

Voorts zou ik ten overvloede nog eens willen wijzen op het grote aantal tegenstrijdige maatregelen die tot nu toe in de voortdurende Coronacrisis werden genomen en opgelegd (warvan ik er al een paar heb genoemd), vind je het dan gek dat velen zich wel 2 keer bedenken voor ze zich laten inenten…… Neem ook de Grand Prix van afgelopen weekeinde: hoe kan men mensen toestaan daar in zulke grote hoeveelheden naar toe te gaan, hetzelfde geldt voor voetbalwedstrijden >> waarom kunnen muziekfestivals dan niet doorgaan daar het te gevaarlijk zou zijn (kijk nooit voetbal, maar hoorde onlangs ‘s avonds een deel van een verslag van zo’n wedstrijd: het gedrag van het publiek zorgt ervoor dat het één grote kolkende massa is die op de tribunes zit, alsof dat geen besmetting kan veroorzaken, totaal belachelijk!! >> blijkbaar denkt men in Rutte 3 dat deze wedstrijden beter met publiek kunnen worden gespeeld om ontevredenheid onder het volk tegen te gaan……) 

Nogmaals: het is een schande van enorme proporties om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten……..

*  Hier het bericht van Derwin Schorren dat werd gecensureerd op Linkedin: Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

** Zie: Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

——————————————————–

Zie ook: ‘COVID-19: gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn als niet-gevaccineerden en toch wordt de laatste groep straks uitgesloten

COVID-19 booster goed voor de aandelen en dat is nog maar het begin aldus Money & Markets‘ en zie wat dit betreft ook:

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….
Terwijl dit bedrijf als andere vaccinmakers, minstens 1 miljard dollar
aan subsidie kreeg voor de ontwikkeling van het vaccin…..

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!) De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog en dit bericht al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3……. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie ook de link hierboven die begint met:
‘Coronavirus: motie over uitbreiden IC-capactieit enz… Zie wat dat
bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden‘ (!!!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven
‘ Hoewel
men, op het moment van deze toevoeging op 21 augustus 2021, to
ch blijft volhouden dat
gevaccineerden een passe partout behouden (een gat in de CoronaCheck),
hoewel het zeker is dat ook gevaccineerden zwaar besmettelijk kunnen
zijn voor anderen en zeker voor mensen met een slechte gezondheid…….
Zie wat dat betreft ook de link hierboven die begint met >> ‘COVID-19: de
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie enz….’

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

————————————————–

Zie wat betreft de PCR test en testen op antilichamen: PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ zie ook:

Killing
off the PCR Test would go a long way to “solving” the “casedemic” and
offer Biden and his pals a positive talking point for voters
‘ zie wat dat betreft ook:

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ en zie:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus) voorts zie:

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Actie van de ‘groene Europese Commissie’ hoognodig om overbevissing middels sleepnetten tegen te gaan

WeMove Europe heeft een petitie opgezet voor Virginijus
Sinkevičius, de Eurocommissaris Milieu, Oceanen en Visserij , waarmee hem dringend wordt gevraagd een verbod uit te vaardigen voor boomkorvisserij, waarmee de bodem van de zee voor jaren wordt beschadigd en waarbij tevens veel gevangen dieren gewond overboord worden gezet, waar hen een langzame dood wacht. 

Deze week vindt de Global Summit on Biodiversity plaats in Marseille en het is dus van het grootste belang dat oplichter Sinkevičius zijn uiterste best doet om een eind aan dit soort barbaarse visserij te maken (en tevens maatregelen neemt dat men het gebruikte moordtuig niet verkoopt aan vissers in landen buiten de EU)

De boomkorvisserij (ook wel sleepnetvisserij genoemd) is mede verantwoordelijk voor het leegvissen van de oceanen en zou alleen daarom al verboden moeten worden……. Voorts is het eten van vis verantwoordelijk voor onnoemelijk lijden van deze wonderlijke dieren, zo blijven de hersenen van deze dieren werken als hun darmen uit hun lijf worden getrokken, zelfs bij het invriezen blijven de hersenen nog werken…… Men stelt maar al te vaak dat vis eten gezond is, echter men vergeet daarbij te vertellen dat vis is afgeladen met gif zoals kwik…… Dus beter is het helemaal geen vis meer te eten en het gaat vissen uit viskwekerijen niet beter af, deze vis zit ook nog eens bomvol antibiotica, daar men veel te veel dieren dicht op elkaar houdt….. (wat ook nog eens extra zware dierenmishandeling is…..)

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!

We can still save our ocean

David – WeMove Europe

It’s as if they are bulldozing through a nature reserve.
Industrial fisheries use giant nets to scoop up the ocean floor while
destroying everything in their path, even in marine protected areas. [1]
And there’s currently nothing stopping them in the EU.

That’s why almost 150,000 of us are fighting this damaging practice known as bottom-trawling.
Thanks to our tweets and emails, we already convinced our Members of
European Parliament (MEPs) to recommend banning it in protected areas.
[2]

But it’s not over yet. For the oceans to see a
difference, we need the EU Commission (and especially Virginijus
Sinkevičius, the EU Commissioner for Environment, Oceans and Fisheries) to implement the ban.

This week, Sinkevičius will be speaking at a Global Summit on Biodiversity in Marseille. [3] Right before Sinkevičius speaks, together with partners we’ve invited thousands of people (including a big-wave surfing champion!) to swim right by the venue to call attention to what’s happening.

If we send Sinkevičius messages from across Europe right before, during, and after the swim, he’ll see it’s not just civil society in Marseille that’s watching him, but people from all over Europe who want a ban on bottom-trawling now.

Tweet at the EU Commissioner for Oceans and Fisheries
Email the EU Commissioner for Oceans and Fisheries

Bottom-trawling effectively kills everything living on the seafloor. [4] While fisheries use these gigantic nets to catch shrimp, octopuses, or other fish, up to half the catch is often discarded back into the ocean, dead or dying. And this has lasting effects – it can take ocean floors more than six years to recover. [5]

Europe has the power to stop this and lead in the protection and
restoration of our ocean. Our representatives agreed to this when they
voted to ban this harmful practice. Now it’s time for the EU Commissioner for Oceans and Fisheries, Mr. Sinkevičius, to step up and follow through.

The IUCN World Conservation Congress is the perfect opportunity to announce support for the ban.
It’s a huge event with 800 speakers, 1,300 sessions, and 10,000
participants, whose aim is to drive action on climate change, and
biodiversity. [6] As Mr. Sinkevičius prepares to talk about protecting
oceans, let’s build more pressure with thousands of tweets and emails from all across Europe asking for a
ban.

Tweet at the EU Commissioner for Oceans and Fisheries
Email the EU Commissioner for Oceans and Fisheries

We were instrumental in moving our representatives to vote in favor of a ban in early July. Together, let’s use our people-power to do it again with the Commissioner for Oceans and Fisheries. Let’s send him thousands of emails or tweets from all over Europe now!

With hope,

David (London), Giulio (Rome), Mika (Bordeaux) and the entire WeMove team

 

References:

[1] https://europe.oceana.org/en/our-work/bottom-trawling/overview; https://www.greenpeace.org/aotearoa/story/what-is-bottom-trawling-and-why-is-it-bad-for-the-environment/

[2] Our pressure through a petition and tweets and emails. https://act.wemove.eu/campaigns/bottom-trawling;

The result of the vote by the European Parliament https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20210604IPR05513/biodiversity-meps-demand-binding-targets-to-protect-wildlife-and-people ;

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2021-0277_EN.html (number 86)

[3] https://www.iucncongress2020.org/

[4] https://www.greenpeace.org/aotearoa/story/what-is-bottom-trawling-and-why-is-it-bad-for-the-environment/

[5] https://www.nature.com/articles/d41586-017-01682-8

[6] https://www.iucncongress2020.org/

WeMove
Europe is an independent and values-based organisation that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet.
To unsubscribe from WeMove Europe, please click here.

WeMove
Europe is funded by donations from our community across Europe. Can you
chip in with a few euros a month and help make sure we can move fast to
win the campaigns that matter to all of us? Donate

Follow on Twitter | Like on Facebook | Subscribe on Youtube

WeMove Europe SCE mbH | Planufer 91 Berlin | www.wemove.eu | Privacy policy

==========================

Zie ook: ‘Zalm eten? Bedenk je twee keer voor je de aankoop doet

De EU laat andermaal zien niet te functioneren >> geen stappen tegen overbevissing‘ (Green Deal? ha! ha! ha! ha!)

Het
EU visserij besluit: weer mag er te veel vis worden gevangen, terwijl
von der Leyen met de Brexit vrije toegang wil hebben tot Britse wateren
om daar de zee te ontdoen van vis
‘ (een bericht van december 2020, vergelijk dat eens met de ‘green deal’ van von der Leyen en PvdA plork Timmermans….)

Kinderen in Nederland: laat je niet foppen met tonijnmoot van John West

Rio Mare tonijn voor kinderen, zodat zij nog het uitsterven mee kunnen maken van deze prachtige dieren…….

Tonijn sterft langzaam maar zeker uit‘ (en dan wordt het vlees van deze wonderlijke dieren ook nog eens verwerkt in sushi en kattenvoer…..) Vandaag, 6 september 2021, werd bekend gemaakt dat 4 tonijnsoorten op de lijst van ernstig bedreigde diersoorten is gezet….

Australische
wetgeving dusdanig dat bedreigde diersoorten in zee ‘vogelvrij’ zijn,
dit na enorme sterfte onder landdieren door bosbranden
(terwijl visfabriek Margiris, omgedoopt tot Abel Tasman, een schip van
Parlevliet & Van der Plas uit Katwijk, de zeeën van Australië en
daarbuiten leegvist…..)
(en zie de links in dat bericht!!!)

Dierenmishandeling op ‘ongekend’ grote schaal

Ghana: kustwateren leeggevist

Overbevissing groter probleem dan gedacht >> Greenpeace: ‘u mag gerust een visje eten…….

Nederland vist de wereldzeeën leeg

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord‘ 

Dierenmishandeling van enorme proporties: vissen lijden een vreselijke dood door de slacht…..‘ 

Carola Schouten (CU minister) loog over wetenschappelijk onderzoek naar pulsvisserij…….‘ 

Visolie: de mensparasiet >> nu ook krill voor walvissen en pinguïns in voedsel voor de mens…….

Zalm, alles behalve gezond, al wil het Voedingscentrum (en de NVWA) daar niets van weten……..‘ 

Orca’s nemen actie op leegvissen van de oceanen: vissers verliezen hun buit

Stad gevormd door vissersschepen ontdoet de Argentijnse kustwateren van vis en inktvis

Ghana: kustwateren leeggevistJuncker heeft Senegal opgelicht met visserijverdrag

Juncker heeft Senegal opgelicht met visserijverdrag

Sylvia Borren (ex-Greenpeace) is blij dat Greenpeace met de grote vissers aan tafel zit……..


Greenpeace Klinckhamers vol lof over leegvissen zeeën….. Polderen tot het oneindige….. Vroege Vogels propaganda…..

Somalische piraten weer actief, net als de westerse visfabrieksschepen voor de Somalische kust…….‘ De reden voor die piraterij is het leegvissen van de kustwateren van o.a. Somalië (maar ook in West-Afrika) door fabrieksschepen die daar 24 uur per dag, 365 dagen per jaar de zee leegvissen, o.a. door een aantal van die schepen uit Frankrijk, die ter bescherming gewapende mariniers aan boord hebben…… De piraten zijn dan ook ex-vissers die geen droog brood meer konden verdienen, daar lult men liever niet over in het westen……

Van Dam (PvdA) maakt te kleine beschermde gebieden in Noordzee en staat daar dan ook nog eens bodemverstorend vissen toe……… Ofwel de visserijmaffia trekt aan het langste eind……..

————————————–

Hier nog wat links naar berichten over uitsterven van haaien: ‘Haaien sterven uit: ingrijpen van de mens van het grootste belang

Haaienstand in 50 jaar tijd met 71% afgenomen, slecht nieuws voor de oceanen en voor ons

Coronavirus: ten behoeve van een vaccin vermoordt GlaxoSmithKline een half miljoen haaien……..

Australië vermoordde vier tijgerhaaien, daar deze dieren toeristen zouden hebben aangevallen…….‘  

Biggest shark fin seizure in Hong Kong history recovers 26 tonnes, mostly from endangered species, in shipments from Ecuador (walgelijk!!!) 

Haaienvinnen‘  

Gladde haaien en politici

Tommy Wieringa leest de politiek de les over de klimaatverandering waarbij de VVD en het CDA het moeten ontgelden

Ben geen fan van Wieringa, maar het volgende stuk dat hij voor de NRC schreef is uitmuntend:

De os die alles trekt


Tommy Wieringa

Onze
politici passen misschien niet zo goed bij dit land. Een land met
existentiële problemen, waar je op de nationale luchthaven wordt begroet
met een monter ‘welcome below sealevel’. Maar ze turen naar
die problemen door de verkeerde kant van een verrekijker. Alleen maar
kleinigheden zien ze, bagatellen om later nog eens te bestuderen. Het
stikstofdossier, de klimaatcatastrofe, de vertrouwenscrisis tussen
burger en overheid, het is ze allemaal niet belangrijk genoeg om hun
belangen en bezwaren voor opzij te zetten. Zelden was visionair,
daadkrachtig leiderschap meer nodig dan nu, en zelden het ontbreken
ervan schadelijker. Er wordt brede samenwerking gevraagd, de
klimaatcrisis doet niet aan partijpolitiek maar raakt alles en iedereen.
Iedere politieke partij zou na het recente IPCC-rapport een single-issue party
moeten zijn, maar Rutte en Hoekstra doen alsof het dertig jaar geleden
is. We moeten er samen met het bedrijfsleven uitkomen (Hoekstra) en het
moet wel betaalbaar blijven (Rutte): politiek van de zalige
onwetendheid. We moeten niet overtoepen in klimaatmaatregelen, zei de
laatste in mei nog bij Op1, een beeld dat hij had geleend van zijn
partijgenoot Mark Harbers, die eerder al een pauze voorstelde in de
noodzakelijke maatregelen. Alsof het een gezelschapsspel is dat je naar
believen kunt stilleggen. Je zou ze met de oren aan de muur spijkeren en
ze het IPCC-rapport integraal in het gezicht toeteren.

Er is de afgelopen maanden niets tot stand gebracht in de formatie,
niets dan een vermenigvuldiging van incompetentie en wantrouwen. We zijn
terug bij af, en het kneepje luchtverfrisser dat nieuwe politiek
beloofde was voor de zomer al vervluchtigd. We herinneren ons Ruttes
deemoed toen hij in mei verklaarde diep te hebben nagedacht en met
radicale ideeën voor een nieuwe bestuurscultuur te komen. Bij Nieuwsuur
zou hij ze onthullen. Verbijsterd zag Mariëlle Tweebeeke hoe hij
tevoorschijn kwam met, tsja, niets. Een goochelaar zonder truc, die
vernieuwing had beloofd met het aplomb van een circusdirecteur.
Tweebeeke probeerde hem te omcirkelen, er vat op te krijgen, maar ving
niets dan lucht en leegte. De man is etherisch van nature, ze was
verslagen door lucht.

En zo sukkelt de formatie haar zesde maand in. Door twee
inschikkelijke, verantwoordelijke partijen de voet dwars te zetten
hebben Rutte en Hoekstra hun demissionaire status verlengd. ‘U kunt ons
niet meer wegsturen, strikt genomen hebben we nu meer macht dan voor
vorige week vrijdag’, zei Rutte een paar dagen na de val van zijn
kabinet in de Kamer. Een mislukte grap, maar met een echo die een
halfjaar later schril weerklinkt.

Niet dat er iets goeds te verwachten valt van Rutte IV. Niet voor
niets wordt hier en daar de aan Einstein toegeschreven uitspraak
aangehaald dat je problemen niet kunt oplossen met de denkwijze die ze
heeft veroorzaakt. In een poging in sync te zijn met de tijd,
zei Rutte daags na de verschijning van het IPCC-rapport: ‘We hebben net
enorm goed gepresteerd op de Olympische Spelen, ik denk dat we dat op de
Olympische Spelen van het klimaat ook kunnen’. Hoe krijg je het
verzonnen, hoe durf je het te zeggen, na tien verloren jaren voor het
klimaat. Van ‘we moeten wel kunnen blijven barbecueën’ naar de
Olympische Spelen van het klimaat; werkelijk, je zou de man nog niet het
beheer van een kinderboerderij toevertrouwen.

Zoveel macht en invloed, en zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel.
En wij, bezorgde mensen, zijn ontheemden in een klimaatcrisis. Je past
je leven aan, je vliegt nauwelijks meer en eet zoveel mogelijk
vegetarisch, maar je bent de os die alles trekt en niets veroorzaakt. We
zijn op onszelf teruggeworpen met nergens hulp in zicht. Eenzaam als in
een gedicht van Ingmar Heytze zijn we: ‘Het is eenzaam. / Aan deze
kant. / Van het papier. / Het is zo eenzaam hier’.

Dit was de laatste column van Tommy Wieringa op deze
plaats. Hij is dit semester fellow aan het NIAS en geeft komend jaar
ander schrijfwerk voorrang.

================================

Er is geen speld tussen het schrijven van Wieringa te krijgen. Wel nog een paar toevoegingen die e.e.a. alleen maar bevestigen: tijdens de kabinetten Rutte 2 en 3 zijn er maar liefst 100 miljoen dieren bijgekomen in de intensieve veehouderij, daardoor houden Nederlandse ‘boeren’ (dierenbeulen) in hun megastallen (de hel op aarde) nu 600 miljoen dieren……. Door de intensieve veehouderij is Nederland een onevenredig grote aanjager van de klimaatverandering, dit vanwege de enorme uitstoot aan CO2 en methaangas, waar de laatste een 80 keer sterker broeikasgas is dan CO2, terwijl de CO2 uitstoot van deze doodsindustrie in de EU groter is dan die van alle autoverkeer in dat gebied…… Voorts is de intensieve veehouderij een belangrijke veroorzaker van het verbranden van het Amazonewoud, dit om op de vrijgekomen plek soja te verbouwen voor het diervoer in die industrie…… 80% van de wereldsojaproductie gaat naar diervoer en Nederland is na China de nummer 2 importeur van soja……

De klimaaturgentie wordt zo ‘goed gevoeld’ door Rutte 3 dat men jaarlijks 8,3 miljard euro laat toekomen aan oliemaatschappijen en energiebedrijven, waar de laatsten zelfs miljarden krijgen om hele bossen te laten kappen in Noord-Amerika en Scandinavië….. Het is een leugen dat voor de verbranding van biomassa bijstook in kolencentrales alleen resthout wordt gebruikt, hele bomen en daarmee bossen worden verwerkt tot houtpellets, daarbij moet worden opgemerkt dat die verbranding nog een fractie vuiler is dan die van steenkool…… Uiteraard gebeurt het vervoer van deze houtpellets naar Nederland middels uiterst vuile zeeschepen….. (zoals dat ook gebeurt met soja….)

Het voorgaande is nog maar het topje van de spreekwoordelijke ijsberg die het wanpresteren van Rutte 3 laat zien op het gebied van het afremmen van de klimaatverandering……..

Wat betreft de afstand van de politiek tot het grootste deel van het volk behoef je alleen maar te kijken naar het schandaal dat de toeslag voor kinderopvang is geworden, nog steeds wacht het grootste deel van de slachtoffers op het beloofde geld dat hun financieel lijden moet verlichten….. Wat dacht je verder van het opjagen van de huren naar meer dan achterlijke hoogte, zodat zelfs het armste deel van het volk minstens één derde van het karig inkomen kwijt is aan huur….. In de laatste 9 jaar hebben de kabinetten Rutte 2 en 3 het ook nog eens voor elkaar gekregen dat er 100.000 sociale huurwoningen zijn verdwenen en durft men een aantal huurders aan te merken als scheefwoners…… Deze kabinetten hebben zelfs lopen leuren met onze huurhuizen in het buitenland, zodat er nu zelfs wordt gespeculeerd met huurhuizen…… Onlangs werd nog bekend gemaakt dat investeerder Blackrock 328 huizen in Amsterdam heeft die leegstaan……. >> Zie: ‘Koninklijke Shell
‘verduurzaamt’ o.a. met de sponsoring van de Grand Prix in Zandvoort,
georganiseerd door een misdadig lid van de Oranjes
‘ (één van de misdadige leden van die familie: pandjesbaas prins Bernhard…..)

Voor meer berichten met Rutte, Hoekstra en/of Harbers, klik op het label met de betreffende naam, hetzelfde geldt voor de labels klimaatverandering, Rutte 2 en Rutte 3.

Laatste update op 20 oktober 2021, een verbetering in het begin van de zin na het verhaal van Wieringa, de strekking is hetzelfde gebleven.

‘Novitsjok vergiftiging Skripals’: officiële Britse documenten tonen aan dat de bloedstalen zijn gemanipuleerd

Beetje kort door de bocht de kop op dit bericht, maar niet te kort. De vergiftiging van de Skripals met novitsjok nadert na meer dan 3 jaar de ontknoping, al zullen er meer dan genoeg mensen zijn die dit verhaal van meet af aan niet geloofd hebben, daar ze weten dat elke blootstelling van dit gif zonder meer dodelijk is en volkomen terecht: een aanval met novitsjok is niet te overleven, in géén ziekenhuis op onze planeet…….Novitsjok is zelfs het dodelijkste bestaande chemische wapen…..

Naar nu blijkt is er gerommeld met de stalen bloed die bij de Skripals zijn afgenomen en dat volkomen illegaal daar het protocol dat in dit soort zaken gevolgd moet worden op meerder manieren werd overtreden….. Naar nu blijkt hebben niet alleen Oekraïne en Groot-Brittannië nog voorraden novitsjok maar ook de VS en Duitsland….. Alle tijdsprotocollen zijn overtreden in het onderzoek naar de bloedstalen, dit gecombineerd met de wetenschap dat zoals gezegd geen mens een aanraking met novitsjok zonder beschermende kleding kan overleven, geeft aan dat men de bloedstalen dusdanig heeft gemanipuleerd dat het lijkt alsof de Skripals met een novitsjok aanslag te maken hadden…… Niet alleen dat, maar al kort na de ‘aanslag’ werd bekend gemaakt dat men in Rusland weliswaar de formule heeft om novitsjok te maken, maar dat zelf nooit heeft gemaakt, daar men concludeerde dat deze chemische stof niet is te gebruiken tegen vijanden…… (het zou zich als bijvoorbeeld mosterdgas tegen de eigen militairen dan wel bevolking kunnen keren)

Either Russians Are The Dumbest Idiots On Earth, Or… – Finanz.dk

Uiteraard zet dit nogmaals grote vraagtekens bij de novitsjok aanval op de fascistische misdadiger Navalny, waar sommige westerse media durfden te stellen dat Navalny 2 keer met novitsjok is aangevallen….. ha! ha! ha! ha! ha! Na de eerste keer zou hij al morsdood zijn geweest, hoe kan je hem dan nog een keer vergiftigen met novitsjok??!!!

Het volgende artikel geschreven door Dilyana Gaytandzhieva werd gepubliceerd op Defend Democracy Press. De documenten zijn verkregen middels de Freedom of Information Act (FOIA), wat men hier een ‘WOB procedure’ noemt (Wet openbaarheid van bestuur), althans een procedure die is te vergelijken met deze in Nederland gebruikte procedure om zaken aan het licht te brengen……. 

De novitsjok die na manipulatie werd aangetroffen in de bloedstalen van de Skripals werd geproduceerd in de VS, aldus Dennis Rohrbaugh van de US Army Chemical and Biological Defense
Command’s Edgewood Research Development and Engineering Center……

Gaytandzhieva stelt in de kop van haar artikel dat het Britse ministerie van defensie de bloedstalen van de Skripals zou hebben kunnen manipuleren, echter gezien deze documenten en eerdere onderzoeken van echte journalisten en uitlatingen van specialisten op het gebied van chemische wapens, kan je niet anders concluderen dan dat manipulatie op zeker heeft plaatsgevonden!!! 

Lees het artikel van Gaytandzhievaen geeft het door, daar de reguliere media deze info niet zullen brengen, daar kan je donder op
zeggen, immers dat zou ten overvloede nog eens aantonen dat ze hun werk
niet hebben gedaan, maar zich hebben laten oplichten door diverse
instanties, waaronder de Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW) en het Britse ministerie van defensie,
terwijl die meermaals zijn betrapt op liegen en manipulatie van
berichtgeving……. (o.a. door klokkenluiders van de OPCW, wat betreft de leugens van het Britse ministerie van defensie: daarmee kan je een fiks archief vullen….). Je kan dan ook concluderen dat de aanslag op de Skripals en de vermeende vergiftiging van Nalavlny niets anders zijn dan ‘false flag operaties’*, waarmee Rusland werd en wordt gedemoniseerd, een heel smerige vorm van propaganda….. (waarop de smerige nazi Goebbels jaloers zou zijn geweest):

UK Defense ministry document reveals Skripals blood samples could have been manipulated

By Dilyana Gaytandzhieva

New evidence has emerged of gross violations during the UK
investigation into the alleged poisoning of Sergei and Yulia Skripal in
Salisbury on 4th March 2018. The new revelations put into
question the main evidence that the Skripals were poisoned with the
nerve agent Novichok.

The blood samples taken from the Skripals could have been tampered
with so that they test positive for Novichok, newly disclosed
information obtained from the UK Ministry of Defense reveals.
Furthermore, documents show that Russia was not the only country in the
world that could be linked to the nerve agent Novichok.

The US had covered up its own Novichok program masked as research on
fourth generation nerve agents (FGAs) and muzzled the Organisation for
the prohibition of chemical weapons (OPCW) a decade before the Skripals
attack.

Breach of chain of custody

Newly disclosed information
obtained from the UK Ministry of Defense (MOD) under the Freedom of
Information Act (FOIA) questions the integrity of the main evidence that the
Skripals were poisoned with Novichok, namely their blood samples. The
ministry is in charge of the British military laboratory DSTL Porton
Down which analyzed the Skripals blood samples and reportedly identified
Novichok.

“Our searches have failed to locate any information that provides the
exact time that the samples were collected”, the ministry states. The
information held by MOD therefore indicates that the samples were
collected at some point between 16:15 on 4 March 2018 and 18:45 on 5
March 2018 (the approximate time according to MOD when the samples
arrived at DSTL Porton Down). Even the time of arrival at Porton Down is
indicated as “approximate”.

The lack of this information is gross violation and breach of the chain of custody. The UK NHS protocol
requires that a request form accompany all specimens sent to the
laboratory and clearly state the exact (not approximate) date and time
of collection. This newly disclosed information questions the whole
Skripals Novichok poisoning story. The fact that the chain of custody of
these blood samples was broken directly suggests that they could have
been manipulated and tampered with.

 

 

According to the UK Defense Ministry document, there is no
information as to when exactly (date and time) the blood samples were
collected. Hence, these samples are inadmissible evidence in court as
without a proper chain of custody the samples could have been
manipulated and contaminated with Novichok.

A British toxicologist with extensive knowledge in the field of
organophosphate pesticide analysis who wishes to remain anonymous for
security reasons has reviewed the MOD document: “It is inconceivable
that with such a visibility case, and the obvious significance of any
and all biological samples, normal and expected sample logging and
documentation did not take place. The person drawing the sample, in any
clinical or forensic setting knows that the date and time must be
recorded, and the donor positively identified. In a criminal case,
evidence gleaned from these samples would be thrown out as inadmissible.
Custody seals can be broken and re-applied. In a normal blood draw, the
donor would sign the seal which is placed over the vials. In this case,
with the donors apparently unconscious, then the phlebotomist would do
the signing, and be able to later verify his/her signature on the seal.
As we don’t know when, or possibly where the samples were taken, it
would be difficult to prove that the seals were in fact the original
seals. This lack of protocol is either very sloppy or clandestine.”

What is Chain of Custody and why is it important

The chain of custody is the most critical process of evidence
documentation. Chain of Custody (CoC), in legal contexts, refers to the
system of controls governing the collection, processing and storage of
samples. These controls reduce the potential for samples to be
accidentally or maliciously tampered with.

A template of Chain of Custody (CoC) form includes detailed
information about each person handling the sample(s) from the time of
collection to its receipt by the analyst. This essential information is
missing in the Skripals case. Even the time of arrival at Porton Down is
“approximate” not exact, according to the UK MoD document.

The chain of custody can be broken if:

  1. a custody form is labeled incorrectly or is missing information such as exact date and time of collection, transfer and receipt
  2. if a transfer of evidence takes an unreasonable amount of time, or
  3. if there is reason to believe the evidence was tampered with

Although even one of the above conditions is enough for the chain of
custody to be broken, in the Skripals case all three are present:

  1. According to MoD, there is no information as to when the samples
    were collected and the time when they arrived at Porton Down is
    approximate (not exact)

2. The blood samples arrived at Porton Down 25 hours after the
Skripals were admitted to hospital, according to MoD. For reference, the
distance between the Salisbury district hospital and Porton Down is
only 13 km or an 18-minute drive which means that the transfer of
evidence took an unreasonable amount of time.

Porton Down is located 13 km from the Salisbury District Hospital.

Source: Google Map

3.There are four reasons to believe the samples were tampered with since:

3.1. None of the people who were in direct contact with the Skripas
tested positive for Novichok. According to the UK government, the nerve
agent had been sprayed on the door handle of the Skripals house.  Yulia
and her father Sergei touched the door handle and few hours later the
two collapsed simultaneously on a bench in Salisbury. Meanwhile, few
minutes after they had reportedly been poisoned by touching the door
handle, the Skripals handed bread to three children to feed ducks.
One of the children even ate the bread. This was documented by CCTV
footage which the police showed to their parents. Despite the direct
contact, no one of the children developed any symptoms of poisoning and
their blood tests showed no traces of Novichok.

3.2. We have been told that Novichok is the deadliest nerve agent
ever developed. However, none of the alleged “Kremlin targets” (the
Skripals and Alexei Navalny) died and all made full recovery without any
damage to their health or permanent harm. How is it possible that the
deadliest nerve agent in the world has caused no harm to any of the
targeted victims and they all fully recovered?

3.3. Sergei Skripal and his daughter Yulia were poisoned with the drug Fentanyl, not the Novichok nerve agent, the initial report on the incident reveals.
After I published this report on my Twitter account the information was
immediately redacted and the drug Fentanyl was deleted from the
original version.

3.4 Porton Down, which received and analyzed the blood samples, had
already had Novichok prior to the alleged Skripals poisoning, according
to British prime minister Boris Johnson.
Although the UK Government publicly lied that only Russia could have
been the source of the Novichok nerve agent, as it turns out, Porton
Down could have also been the source of the Novichok agent identified
coincidentally exactly by Porton Down in the Skripals blood samples.

The Navalny case

The chain of custody can be broken if a transfer of evidence takes an
unreasonable amount of time. Such is the case with another alleged
nerve agent victim – Alexey Navalny. His biological samples were
collected in a German hospital and were delayed by 5 days before being
transferred to OPCW designated laboratories, an OPCW document reveals.

Alexey Navalny fell sick during a flight from Tomsk to Moscow on 20th
August 2020 and was taken to a hospital in Omsk following an emergency
landing. The Russian hospital identified no poison in his blood and
attributed his condition to metabolic disorder. At the request of
Navalny’s wife Yulia, Russia allowed the patient to be transported for
medical treatment in Germany two days later. Germany announced that
Russia had poisoned Navalny with Novichock and requested assistance from
OPCW.  The following timeline of events as described by OPCW
clearly shows that the biomedical samples taken from Navalny were
inexplicably delayed by 5 days (working days according to the calendar)
before being transferred to OPCW designated laboratories:

According to the OPCW report, biomedical samples were taken from Navalny on 6th September. On 11th of September
OPCW received a request from Germany (5 working days after the samples
were collected) and sent them to OPCW designated labs for analyses.
According to recently declassified correspondence between Germany and OPCW
about the Navalny alleged poisoning, “the samples’ transmission to OPCW
reference laboratories should only take place after the consent by
Germany”. Although the samples had already been collected, Germany
delayed its permission by 5 days (working days according to the
calendar.) There is no explanation as to why Germany delayed its
permission for so many days.

 

 

Like the UK, Germany also possessed Novichok prior to the Navalny
alleged poisoning. The sample was obtained in the 1990s, according to
German media. In a joint report,
German newspaper Sueddeutsche Zeitung, the weekly Die Zeit and
broadcasters NDR and WDR said Germany’s BND spy agency had secured the
sample of the Novichok nerve agent from a Russian scientist. The German
media report said the BND had informed the U.S. and British intelligence
agencies about the case following the analysis, and small amounts of
the poison were later produced in several NATO member states. One of
these NATO member states was the US.

Documents reveal how US covered up its own Novichok program as research on FGAs

The US Army produced Novichok A-234 (the same nerve agent identified
in the Skripals blood samples) in 1998 and in 2002 launched a special
Novichok research program masked as research on Fourth generation agents
(FGAs), documents reveal.

Dennis Rohrbaugh from the US Army Chemical and Biological Defense
Command’s Edgewood Research Development and Engineering Center added the
mass spectrometry profile of the Novichok nerve agent A-234 to the 1998-2001 version (NIST 98)
of the National Institute of Standards and Technology Mass Spectral
Library. The Biochemical facility at Edgewood was making, synthesizing
and analysing A-234 for some 20 years before the Skripal attack in
Salisbury.

Voor de rest van het artikel zie het origineel.

=====================================

* Zie: ‘‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken………‘ (en zie de links in dat artikel!!)

————————————–

Zie verder: ‘Julian Assange en het instorten van de rechtsorde door de onterechte vervolging van deze gelauwerde journalist‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Assange)

Navalny besproken door David Attenborough uh: BBC’s Steve Rosenberg‘ 

Navalny: Hammelburg met 3 km/u. uit de bocht en ander fake news

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!‘ 

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Russia
Did Not Receive Results of Navalny’s Toxicological Study From
Germany, Prosecution S
‘ 

WikiLeaks
is Reaching Out for Help to Secure Trump’s Pardon for Assange

Duitsland in de ban van de 2 keer (!) met dodelijk novitsjok vergiftigde Navalny, NS2 en dreigementen uit VS

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny‘ 

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit‘ (lezen mensen)

‘Russen
zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de
VS en de EU

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor
vergiftiging

Duitse
regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok
 

Skripal
scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert

(
zeker
lezen mensen!
)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!‘  (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) voorts zie:

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’‘ en zie:

Joël
Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag
actie Skripal
‘ (en
zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en
oorlogshitser Voordewind)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal‘ (en zie de links in dat bericht!!) en zie: 

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……
‘ (!!!!!)

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!
‘ 

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….‘ (!!!!!)

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Skripal false flag operatie zakt als soufflé in elkaar…….