Joe Biden over orkaan Ida en de klimaatverandering: als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen

Hoorde afgelopen nacht op BBC World Service dat VS president Biden tijdens persconferentie in het Witte Huis het gore lef had het volgende zeggen: Ida en bosbranden laten zien dat de klimaat crisis heeft toegeslagen (mijn povere vertaling)……

Nog afgelopen dinsdag maakte de Biden administratie bekend plannen te hebben voor toestemming ten behoeve van een aantal nieuwe olie- en gasboringen….. ‘Biden administration to resume drilling auctions in setback to climate agenda‘ In dit artikel van Reuters wordt gesteld dat Biden niet veel anders kan daar een rechter heeft bepaald dat de veiling van vergunningen niet langer gestopt mag worden, echter vergeten wordt dat Biden al een aantal toestemmingen heeft verleend voor het winnen van olie en gas, ook in kwetsbare ecosystemen, maar blijkbaar redeneert men bij Reuters zo dat het blokkeren van een paar oliewinningsprojecten voldoende is om Biden duurzaam te verklaren, alsof je een dief toestemming geeft ‘maar’ 3 huizen te beroven i.p.v. de geplande 10…… 

Mandel Ngan/AFP via Getty Images       President Joe Biden walks in the street of the Cambridge neighborhood affected by Hurricane Ida, in LaPlace, La., Sept. 3, 2021. 

Biden is een enorme oplichter die als vicepresident onder Obama al wist dat de klimaatverandering verantwoordelijk is voor orkanen die maar eens in de 100 jaar zouden voorkomen terwijl deze elkaar steeds sneller opvolgen……. Hetzelfde geldt voor de bosbranden die ook destijds in de VS zich jaarlijks opvolgden….. Obama en Biden gaven o.a.Shell toestemming voor het boren in Arctisch gebied, echter toen Shell e.e.a. afblies vanwege de te verwachten hoge kosten, heeft Obama nog voor zijn aftreden deze vergunning teruggetrokken, zich daarmee voordoend als klimaatkampioen…..

Uit de volgende ‘citaten’ uit berichten blijkt dat Biden de boel zo wil herbouwen dat er niet zoveel schade meer te betreuren is bij een volgende grote orkaan, ofwel volksverlakker Biden wil wel wat doen aan de gevolgen van de klimaatverandering, maar zo min mogelijk aan de oorzaak daarvan: het verbranden van fossiele brandstoffen……..

 AP News:

Biden says Ida, wildfires show ‘climate crisis’ has struck

“These extreme
storms, and the climate crisis, are here,” Biden said in a White House
speech. “We must be better prepared. We need to act.”

The
president said he will further press Congress to pass his nearly $1
trillion infrastructure bill to improve roads, bridges, the electric
grid and sewer systems. The proposal intends to ensure that the vital
networks connecting cities and states and the country as a whole can
withstand the flooding, whirlwinds and damage caused by increasingly
dangerous weather. Biden stressed that the challenge transcends the
politics of a deeply divided nation because of the threats posed by the
storms and fires.

“It’s a matter of life and death and we’re all in this together,” the president said.

Scientists
say climate change increases the frequency of extreme weather events —
such as large tropical storms, and the droughts and heatwaves that
create conditions for vast wildfires. U.S. weather officials recently
reported that July 2021 was the hottest month ever recorded in 142 years
of record-keeping.

Ida
was the fifth-most powerful storm to strike the U.S. when it hit
Louisiana on Sunday with maximum winds of 150 mph (240 kph), likely
causing tens of billions of dollars in flood, wind and other damage,
including to the electrical grid. The storm’s remnants
dropped devastating rainfall across parts of Maryland, Pennsylvania,
New York and New Jersey on Wednesday, causing significant disruption to
major population centers.

Hier een fragemnt van ABC News met de kop:

President Biden surveys Hurricane Ida damage in New Orleans

 “Things are changing so drastically in terms of the environment,” the
president said. “We’ve already crossed certain thresholds. We can’t
build back a road, a highway, a bridge or anything to what it was
before. I mean, you got to build back to what it is now, what’s needed
now.”

Hier nog een fragement van een ander AP News artikel:

The president has pointed to that destruction to call for greater public
resolve to confront climate change. His $1 trillion infrastructure
legislation intends to ensure that vital networks connecting cities and
states and the country as a whole can withstand the flooding, whirlwinds
and damage caused by increasingly dangerous weather.

============================

Zie ook:Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Joe Biden spreekt met gespleten tong over terugdringing klimaatverandering

Joe Biden belazert het volk van de VS met zijn beloften en dat op een ongekende manier

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……

Met Joe Biden is er niets veranderd op de wereld, anders dan dat ‘het Trump fascisme is weggestemd’

Endangered Species Act kent een grote maas en bedreigt juist de dieren die deze wet zou moeten beschermen

Sluipmoordenaar: verbranding van fossiele brandstoffen hebben in 2018 wereldwijd de dood veroorzaakt van 8.7 miljoen mensen‘ (en zie de links in dat bericht!)

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding

(door ontbossing verdwijnen er steeds meer diersoorten, ook bedreigde
en worden er extra dieren toegevoegd aan de lijst met bedreigde
diersoorten…..)

De grootste uil ter wereld, de Blakiston visuil, dreigt uit te sterven

Nieuw internationaal onderzoek heeft aangetoond dat de mens in 50 jaar tijd meer dan de helft van het wild heeft doen verdwijnen

Haaienstand in 50 jaar tijd met 71% afgenomen, slecht nieuws voor de oceanen en voor ons‘ 

Buideldiersoort met de naam ‘greater glider’ bestaat niet uit 1 maar 3 soorten, wat het voortbestaan nog moeilijker maakt

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen

Het
EU visserij besluit: weer mag er te veel vis worden gevangen, terwijl
von der Leyen met de Brexit vrije toegang wil hebben tot Britse wateren
om daar de zee te ontdoen van vis
‘ (en zie de links in dat bericht)

Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983

Niet
eerder getoonde satellietfoto’s laten zien dat grote delen van Arctisch
gebied in brand staan >> klimaatkantelpunt gepasseerd

Grote Arctische gebieden in Siberië, Groenland, Canada en Alaska branden: klimaatkantelpunt nadert met rasse schreden

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……

Obama ‘redt milieu-erfenis’ met ban op boren in Arctisch gebied……. AUW!!!!

 ‘VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?‘ 

John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!‘ (klimaattop 2014)

Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt……

Obama stuurt nog meer troepen naar grens met Rusland, Krieg muss sein ja!‘ Oorlogsvoering en militaire oefeningen zijn naast een enorme misdaad ook nog eens aanjagers van de klimaatverandering >> vergeet niet dat Obama en Biden meerdere oorlogen zijn begonnen…..

 

For translation in 26 languages use this tool.

COVID-19: gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn als niet-gevaccineerden en toch wordt de laatste groep straks uitgesloten

De Coronahysterie leidt intussen tot enorm gedraai in de media en politiek. Onderzoek heeft aangetoond dat gevaccineerden even besmettelijk kunnen zijn voor anderen dan niet-gevaccineerden en als je gelooft dat de gebruikte testen, zoals de ‘beste’: de PCR test, aantonen dat je niet besmettelijk bent, zou je zelfs moeten stellen dat negatief getesten voorgaan op gevaccineerden, die zich dan ook zouden moeten laten testen voor ze toegang krijgen tot delen van het maatschappelijk gebeuren, immers een negatief geteste persoon zou niemand kunnen besmetten…..

De PCR test is een waardeloze test waarbij meer
dan 60% van de positief getesten als vals-positief moeten worden gezien,
ofwel heel veel mensen die positief zijn getest worden ten onrechte in
quarantaine gedwongen, waarbij ook nog eens schade wordt aangericht aan
de hele maatschappij en dat geldt bepaald niet in de laatste plaats voor
kinderen die nog een heel leven voor zich hebben…… (en vergeet niet
dat positief getest zijn niet betekent dat je werkelijk besmet bent,
een valse redenering die men in de berichtgeving continu blijft herhalen)
Kinderen en daarmee bedoel ik de groep tot 21 jaar, hebben niet alleen
grote achterstand opgelopen op gebied van scholing en al zeker als ze
uit kansarme groepen komen, maar bovendien blijkt dat velen van hen met
psychische klachten kampen door de Coronamaatregelen…….. (overigens
ook in de oudere groepen kampen steeds meer mensen met psychische
klachten, dit nog naast mensen die zijn overleden daar ze door de crisis
niet van de normale gezondheidszorg gebruik konden maken….) ‘Leve het
Coronavirus…..’

Ondanks dit alles is het waardeloze kabinet Rutte 3 van zins om ongevaccineerden te laten betalen voor de coronatests…….

Alsof deze disfunctionerende oplichters een grap vertellen (let op het Nederlandse vlaggetje op de mouw van de beveiliger >> ‘lekker nationalistisch……’) Foto van NU.nl bij bericht: 20 september waarschijnlijk te vroeg om coronamaatregelen af te schaffen

In het begin van de Coronacrisis, op het moment dat Rutte 3 een ‘slimme lockdown’ (ha! ha!) instelde, was de reden daarvoor dat de ziekenhuizen overbelast zouden raken met Coronapatiënten, voorts zouden de verpleegkundigen het werk niet aankunnen….. De oorzaak lag één op één aan de grove bezuinigingen die de opvolgende kabinetten hebben losgelaten op de gezondheidszorg, zo was het aantal IC bedden bij aantreden van Rutte 1 nog 2.200, dit was tot de aanvang van die crisis gedaald tot 1.100 bedden… Daarnaast heeft het kabinet toegestaan dat private partijen, de zorgverzekeraars, ziekenhuizen hebben gesloten, uiteraard heeft dit geleid tot een fikse afname van het aantal verpleegkundigen….. In 2016 waarschuwden de AIVD en MIVD dat Nederland niet klaar was voor een pandemie en waarom niet? Wel simpel: Nederland had te weinig IC capaciteit en een tekort aan verpleegkundigen….. Toch gingen Rutte 2 en 3 door met bezuinigen op de zorg en werden er nog meer ziekenhuizen en daarmee IC afdelingen gesloten…. Onlangs stemden de ‘demissionaire regeringspartijen’: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie tegen uitbreiding van de IC capaciteit, ziekenhuizen en daarmee tegen het aantrekken van meer verpleegkundigen…..*

Uit het voorgaande kan je destilleren dat het kabinet heeft gelogen over de redenen tot het nemen van 2 keer een lockdown…… Nu stelt hetzelfde kabinet, terwijl het demissionair is, dat niet gevaccineerden de oorzaak zijn van het voortwoekeren van het virus, men liegt geholpen door onderdelen van de ‘wetenschap’ dat het virus muteert doordat mensen niet gevaccineerd zijn, terwijl het virus juist door vaccinaties zoekt naar mogelijkheden om deze gevaccineerden alsnog te besmetten…. En dan hebben de verantwoordelijken in het kabinet (al is het hele kabinet mede verantwoordelijk) VVD ‘premier’ Rutte, CDA minister de Jonge en zijn partijcollega Grapperhaus (de laatste heeft eerder al laten zien dat hij niet gelooft in de Coronamaatregelen, door deze openlijk te overtreden) gekozen voor het plan niet gevaccineerden te chanteren door hen de toegang tot het maatschappelijk leven deels te ontzeggen, tenzij ze een (waardeloze) negatieve test kunnen laten zien die niet ouder is dan 48 uur…… Niets anders dan pure chantage daar men de niet gevaccineerden zelf wil laten betalen voor die test…… En zoals gezegd nog vreemder: de gevaccineerden kunnen het virus in gelijke mate verspreiden als niet gevaccineerden….. Fratsenmaker en oplichter de Jonge stelt doodleuk dat gevaccineerden met een vaccinatiepas meer vrijheden moeten hebben dan niet gevaccineerden, daar anders de wil om zich te laten vaccineren nog lager zal uitvallen…… Nogmaals pure chantage en niets anders dan oplichting van burgers, waarbij ook nog eens burger- en mensenrechten worden geschonden……

In Duitsland is, als in ons land, een heftige discussie ontstaan over het wel dan niet mogen vragen naar gevaccineerd zijn door werkgevers, daarbij heeft hare kwaadaardigheid Annalena Baerbock, de voorzitter van Die Grünen, laten weten dat wat betreft deze voormalige linkse partij er een vaccinatieplicht moet komen voor het bedrijfsleven en dat de vrijheden van niet-gevaccineerden sterk moeten worden ingeperkt….. Daarmee Heeft Baerbock ten overvloede laten zien dat Die Grünen de eerdere linkse ideologie heeft ingeruild voor het neoliberalisme….. (vanmorgen op WDR 5 een andere bons van die partij die stelt dat de machinisten staking in Duitsland moet worden verboden, terwijl ook in Duitsland staking een democratisch recht is en nee niets over de werkgevers die niet wensen in te gaan op de eisen van de stakers, maar dit terzijde….)

Advocaat Stan Baggen schreef op 30 augustus een artikel over deze zaak in de NRC:

Stan
Baggen • 3de+ advocaat – abogado •

Miljoenen
mensen mogen straks, in zekere zin, niet meer meedoen. Miljoenen
anderen lijken dat terecht te vinden. Opvallend is dat deze aanpak
niet door het OMT is geadviseerd. Het is een zuiver politieke keuze.
Nog opvallender is dat de aanpak geen steun lijkt te vinden in de Wet
publieke gezondheid.

mijn artikel in NRC vandaag:

NRC 30
augustus 2021 (overgenomen van Linkedin, Ap):

Ongevaccineerd
is niet per se onveiliger dan gevaccineerd

Vaccinatiebeleid
Door het coronatoegangsbewijs mogen straks miljoenen mensen niet meer
meedoen, zo betoogt Stan
Baggen
. Maar dat gebeurt op basis van opportunisme en niet op
basis van de wet.

 

Vanwege de zomervakantie laten veel
mensen zich testen om zo een geldig reiscertificaat te bemachtigen.
Foto Rob Engelaar / ANP / HOLLANDSE HOOGTE

Het demissionaire kabinet heeft
aangekondigd dat met ingang van 20 september op veel locaties een
coronatoegangsbewijs verplicht zal zijn. Alleen gevaccineerden en
mensen met een herstelbewijs mogen nog naar binnen zonder eerst een
coronatest te doen, uiteindelijk tegen betaling. Dat is een
ingrijpende maatregel die onontkoombaar tot verdeeldheid en
spanningen in de samenleving zal leiden. Miljoenen mensen mogen
straks, in zekere zin, niet meer meedoen. Miljoenen anderen lijken
dat terecht te vinden. Opvallend is dat deze aanpak niet door het OMT
is geadviseerd. Het is een zuiver politieke keuze. Nog opvallender is
dat de aanpak geen steun lijkt te vinden in de Wet
publieke gezondheid
.

Stan Baggen
is advocaat in Amsterdam

In het debat over toegangsbewijzen
wordt er min of meer vanuit gegaan dat gevaccineerden het virus niet
of nauwelijks verspreiden. Als die aanname onjuist blijkt te zijn,
zou het verschil in behandeling evident niet te rechtvaardigen zijn.

Zo ziet de wetgever dat gelukkig
ook. De Wet publieke gezondheid bepaalt uitdrukkelijk dat
toegangsregels gebaseerd op vaccinatie alleen gesteld mogen worden
als kan worden vastgesteld dat bij een gevaccineerde een
vergelijkbare kans op overdracht van het virus bestaat als bij iemand
na een negatieve testuitslag.

Vaccinatiebewijs

Als de kans op verspreiding door
een gevaccineerde groter is dan de kans op verspreiding door een
negatief geteste persoon, mag een vaccinatiebewijs niet als
toegangsbewijs gebruikt worden. Dit is overigens geen bepaling uit
lang vervlogen tijden maar een bepaling die pas op 1 juni van dit
jaar in werking is getreden.

De aanname dat de vaccins ook de
verspreiding van het virus tegenhouden, is inmiddels door de
werkelijkheid achterhaald. Volgens
het Israëlische ministerie van gezondheid
beschermden de vaccins
in juli nog maar voor 39 procent tegen het enkele besmet raken met
het virus (wat iets anders is dan er ook ziek van worden). Bovendien
blijkt uit de Israëlische data dat deze bescherming in tijd verder
afneemt. Recent
Brits onderzoek
laat weliswaar een bescherming tegen besmetting
zien van 80 procent bij Pfizer en 67 procent bij AstraZeneca maar dat
onderzoek toont ook aan dat die bescherming door de tijd exponentieel
afneemt, bij Pfizer met maar liefst 22 procent per dertig dagen. Uit
dit Britse onderzoek en meerdere andere onderzoeken kan bovendien
geconcludeerd worden dat een gevaccineerde die eenmaal is besmet, het
virus in gelijke mate op anderen kan overbrengen als een
ongevaccineerde.


Lees ook:
Kamerfracties
waarschuwen tegen vaccinatiedrang

De wettelijke voorwaarde om
vaccinbewijzen als toegangsbewijzen te hanteren is echter niet dat
gevaccineerden minder verspreiden dan ongevaccineerden maar dat
gevaccineerden minder verspreiden dan mensen met negatieve
testresultaten.

Het komt me voor dat we inmiddels
gerust kunnen aannemen dat iemand die zich net heeft laten testen een
stuk veiliger is dan iemand die dat niet heeft gedaan, ook al is
diegene gevaccineerd. Het tegendeel kan in ieder geval niet worden
vastgesteld en daarmee vervalt de wettelijke grondslag onder de
invoering van het coronatoegangsbewijs in de beoogde vorm.

Als de kans op
verspreiding door een gevaccineerde groter is dan de kans op
verspreiding door een negatief geteste ongevaccineerde, mag een
vaccinatiebewijs niet als toegangsbewijs gebruikt worden

Overigens bestaat ook voor het
voornemen om mensen te laten betalen voor testen geen wettelijke
grondslag. De Wet publieke gezondheid bepaalt immers dat de kosten
van de testen voor rekening van de overheid komen. Zonder
wetswijziging gaat dit proefballonnetje dus niet op. Dat het
parlement een motie heeft aangenomen waarin het kabinet tot het
instellen van een eigen bijdrage wordt opgeroepen, maakt dat niet
anders.

Sint Juttemis

Minister Hugo de Jonge
(Volksgezondheid, CDA) gaat aan dit alles wel erg schouderophalend
voorbij. Op de vraag of hij het OMT heeft gevraagd of gevaccineerden
zich niet ook zouden moeten laten testen voor toegang antwoordde hij
op de
laatste persconferentie
dat „je dit eigenlijk zou moeten doen”.
Maar ook dat dit „de aantrekkelijkheid om je te laten vaccineren”
zou verminderen.

Dat is allemaal leuk en aardig maar
daarmee geeft de minister toe dat hij oneigenlijk gebruik maakt van
de voorwaardelijke bevoegdheid die de wetgever hem heeft gegeven. Het
is hem enkel te doen om de vaccinatiegraad, waarbij hij
gevaccineerden graag een voordeeltje gunt, ook als dat tot minder
veiligheid leidt (wie herinnert zich ‘dansen
met Janssen’
nog?).

De minister geeft zo min of meer
toe dat niet is voldaan aan de wettelijke voorwaarde voor het kunnen
gebruiken van vaccinatiebewijzen als toegangsbewijs. Dat betekent dat
de politiek weer aan zet is. Moet iedereen zich dan tot Sint Juttemis
laten testen voor toegang of komt er toch nog een moment dat we
besluiten dat meer vrijheid voorgaat op meer veiligheid? Hoe die
discussie ook afloopt, op grond van de wet is het samen uit, samen
thuis. En zo hoort het ook.

=============================

* Zie: Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

—————————————

Zie voorts: ‘Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

COVID-19 booster goed voor de aandelen en dat is nog maar het begin aldus Money & Markets‘ en zie wat dit betreft ook:

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….
Terwijl dit bedrijf als andere vaccinmakers, minstens 1 miljard dollar
aan subsidie kreeg voor de ontwikkeling van het vaccin…..

COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!) De
bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
dit blog en dit bericht al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie ook de link hierboven die begint met:
‘Coronavirus: motie over uitbreiden IC-capactieit enz… Zie wat dat
bericht betreft ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn
(de video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden‘ (!!!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven
‘ Hoewel
men, op het moment van deze toevoeging op 21 augustus 2021, to
ch blijft volhouden dat
gevaccineerden een passe partout behouden (een gat in de CoronaCheck),
hoewel het zeker is dat ook gevaccineerden zwaar besmettelijk kunnen
zijn voor anderen en zeker voor mensen met een slechte gezondheid…….
Zie wat dat betreft ook de link hierboven die begint met >> ‘COVID-19: de
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie enz….’

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

————————————————–

Zie wat betreft de PCR test en testen op antilichamen: PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ zie ook:

Killing
off the PCR Test would go a long way to “solving” the “casedemic” and
offer Biden and his pals a positive talking point for voters
‘ zie wat dat betreft ook:

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ en zie:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus) voorts zie:

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Tata Steel uitstoot treft de omwonenden en hun kinderen: RIVM deed nog eens een overbodig onderzoek

Jeroen Olthof, PvdA gedeputeerde van de provincie Noord-Holland, was gistermiddag op Radio1 (rond 17.12 u.) te horen over het vernietigende rapport van het RIVM over de uitstoot van Tata Steel en de gevolgen daarvan voor de omwonenden van o.a. Wijk aan Zee. Uitermate vervelend was de verslaggever van Radio1 die in Wijk aan Zee was voor een ‘sfeerreportage’ om daar te spreken met een kind…. Ongelofelijk!! (blijkbaar te schijterig om volwassenen aan te spreken, of bang dat Tata Steel daarmee de grond in zou worden geboord, immers je weet maar nooit wat de neoliberale troep van Rutte 3 daarvan vindt en wellicht de subsidie voor de NOS naar beneden zou kunnen bijstellen, Rutte 3 is als de eerste 2 varianten nu eenmaal een kabinet voor het bedrijfsleven >> de NOS daar het fragment was te horen in het NOS Radio1 programma met de achterlijke naam: Nieuws en Co…..)….

Zo’n 10 keer stelde Olthof dat e.e.a. zo snel mogelijk moet worden opgelost, ‘zéér verrassend’ als je nagaat dat het aantal kankers in bijvoorbeeld Wijk aan Zee hoger ligt dan het landelijk gemiddelde en dat kinderen schade oplopen door m.n. lood in de uitstoot (in de vorm van fijnstof neerslag)….. Zo worden kinderen blootgesteld aan 30 keer meer lood en 35 keer meer kankerverwekkende PAK’s dan kinderen in de rest van Nederland, daardoor lopen die kinderen groeiachterstanden op en kunnen ze in hun latere leven kanker ontwikkelen. In heel Beverwijk, waar Wijk aan Zee onder valt, ligt het aantal longkankers 27 keer hoger dan in de rest van Nederland, al was dit al eerder bekend….. Hetzelfde geldt voor ademhalingsproblemen, neem dan ook aan dat het aantal kinderen met long- en/of luchtwegklachten aanmerkelijk hoger ligt dan een gemiddelde gemeente (althans als de bewoners niet vlak naast snelwegen wonen, immers ook daardoor ontstaan deze klachten en hebben de oudere bewoners ook vaker te maken met meer kankers door de langdurige inademing van auto-uitstoot, die jaarlijks aan minstens 18.000 mensen het leven kost (het echte cjjfer) en dat niet maanden maar jaren eerder…..

De uitspraken van Olthof waren verder ‘nogal verrassend’ daar men al minstens 40 jaar weet dat wonen in de buurt van Tata Steel (de voormalige Hoogovens) de gezondheid ernstig kan schaden…… ‘Zo snel mogelijk’, waarmee Olthof een paar jaar bedoelt zo liet hij  na veel gelul weten….. 

De presentator stelde vooraf dat de provincie Noord-Holland zelfs sluiting overweegt, echter daarover hoorde je Olthof niet, nee deze plork zei dat Tata Steel haar best doet om e.e.a. op te schonen, alsof het bedrijf daarmee niet al minstens 30 jaar te laat is….. 

Tata Steel stelde al van alles te doen en daarvoor miljoenen te investeren, vanmorgen hoorde ik wat dit inhield: een nieuwe filtering van de uitstoot, die over een paar jaar klaar moet zijn >> ‘je zou bijna denken’ dat Olthof zijn verhaal van te voren heeft afgestemd op dat van Tata Steel…..

Het is schunnig dat er weer een onderzoek moest worden gedaan naar de gevaren van Tata Steel voor de omwonenden en dat men weer komt met de conclusie dat e.e.a. uitermate gevaarlijk is voor de volksgezondheid, terwijl dat zoals gezegd al minstens 40 jaar bekend is…..

Grote kans dan ook dat men over een paar jaar, als de nieuwe filtermethode in gebruik is genomen, de omwonenden in slaap lult en dat na een paar jaar alsnog blijkt dat de uitstoot van Tata Steel nog steeds gevaarlijk is voor de volksgezondheid…..

De opvolgende regeringen in Nederland kiezen nu eenmaal altijd voor de economie en niet voor de volksgezondheid, terwijl ook de regering onderdeel is van de volksvertegenwoordiging, die als eerste taak heeft om de volksgezondheid op nummer 1 te zetten en te houden……

Schande!!!.

De hoogste tijd dat grote vervuilers als Tata Steel zelf betalen voor het opwekken van energie middels windmolens op zee en dit gebruiken voor het produceren van waterstof waarop ze hun fabrieken kunnen laten draaien i.p.v. steenkool….. (Tata Steel is tevens een grote aanjager van de klimaatverandering)

Zie ook: ‘Een waarschuwing voor de enorme uitstoot van CO2 en de daaruit volgende klimaatverandering uit….. 1912

‘Klimaatakkoord’, niet de grote vervuilers maar gezinnen betalen de energietransitie‘ (de gezinnen die ook worden getroffen door de luchtvervuiling van die grote vervuilers)

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘   

Frits Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel 

‘Brekend nieuws’: Rutte (VVD premier) stelt bedrijfsleven gerust wat betreft de energietransitie

Kees Boonman (‘politiek commentator’) zwetst door en steekt Rutte terloops een veer in de vieze bips

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie

Klimaatakkoord en kilometerheffing: één-tweetje ANWB en Rutte 3

Klimaatakkoord: nogmaals krijgt de bevolking een reuzenoor aangenaaid

‘Klimaatakkoord’
>> Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) lult zich weer
eens ‘groen’ en verdedigt het niet extra belasten van benzine
auto’s……

Land- en tuinbouw krijgen subsidie voor energietransitie, waar de burgers dubbel moeten betalen…….

Klimaatakkoord en Rutte’s belofte over de CO2 heffing >> Kees Boonman geeft toe veel te verzinnen

Energierekening: Arjan Vliegenthart (Nibud) >> onze cijfers zijn geen waarheid, het is een voorspelling

Mona
Keijzer (CDA staatssecretaris) waarschuwde voor bangmakerij wat betreft
de verhoging van de energierekening die wel degelijk fiks omhoog is
gegaan

Klimaatakkoord >> Rutte: er komt ‘een verstandige CO2 heffing’ voor bedrijven…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Lars Geerts (Radio1) stelt dat Nederland niet zonder de kolencentrales kan….. ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Dijksma vindt het zinloos om zelfstandig iets te doen aan de luchtvervuiling in ons land……..‘ (o.a. hoe Tata Steel 300 miljoen euro bij elkaar fraudeerde…..)

—————————-

En terzijde: ‘Rutte (VVD en ‘premier’) blij met meer dan 1.000 ontslagen door fusie Tata Steel met Thyssenkrupp…….

De virtuele oorlog van de VS media en politiek tegen Cuba

Persoonlijk word ik al poepziek als ik weer een wijsneus hoort vertellen dat de Cubaanse economie is kapotgemaakt door het socialistische beleid van de regering, terwijl iedereen kan weten dat de Cubaanse bevolking gebukt gaat onder de smerige unilaterale en daarmee illegale sancties van de VS tegen het land en dat al decennia lang…….. Waar fascist Trump daar nog een schep bovenop deed, wat de demente marionet Joe Biden niet terug wenst te draaien…..

De sancties tegen in feite het Cubaanse volk hebben al geleid tot grote tekorten voor het fabriceren van medicijnen en van de import van medicijnen, iets dat de VS als het weer eens illegaal sancties treft tegen een land durft te ontkennen, terwijl de bewijzen van het tegendeel overweldigend zijn, hetzelfde geldt voor voedsel dat ook nooit onder sancties zou vallen…… De diverse tekorten, ook aan medische hulpmiddelen hebben in Venezuela al aan 100.000 mensen het leven gekost, ongetwijfeld zijn ook in Cuba al een fiks aantal ouderen, kleine kinderen en anderszins zwakke mensen overleden t.g.v. die sancties……. Voorts heeft de VS een 5 miljard dollar reserve van Venezuela voor de aankoop van medicijnen en medische apparatuur gestolen…….

De CIA loopt al decennia lang te stoken in Cuba en eindelijk had men dit jaar een beetje succes een paar duizend mensen demonstreerden voor betere leefomstandigheden en een verandering van regime…… Dit protest is in de westerse media helemaal uitgemolken en wel zo dat je zou denken dat het hele Cubaanse volk heeft gedemonstreerd…… De VS media weten echter niet meer van ophouden en uiteraard heeft dat alles met de steenrijke eigenaren van die media te maken, figuren die enorme kapitalen hebben geïnvesteerd in aandelen van de wapenindustrie, de farmaceutische industrie en de oliemaffia….. (zo meer daarover) Kortom men hoopt dat de VS Cuba zal aanvallen en daarvoor wordt flink gelobbyd in de massamedia van de VS…….

Brasscheck TV heeft een gesprek gepubliceerd, waarin de spreker ingaat op de economische situatie van Cuba. Ben het niet met alles eens wat er wordt gezegd, zoals de stelling dat Cuba het beste muziekonderwijs heeft, wat bepaald niet wil zeggen dat dit onderwijs slecht is. Verderop in dit gesprek gaat men ook in op hoe de situatie op Cuba was voor de revolutie van Fidel Castro en zijn kameraden: diepe armoede, geen of amper scholing, honger, slechte behuizing en uitermate slechte gezondheidszorg……. Deze zaken werden na de revolutie aangepakt door het Castro regime: gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg (die zonder de sancties tot de beste van de wereld zou horen….) en goede en goedkope huisvesting……..

Men start met in te gaan op hoe het de slaven is vergaan op Cuba en de rest van de Caraïben: een veel heftiger repressie tegen de slaven dan bijvoorbeeld in de VS, een toestand die na de afschaffing van de slavernij in feite voortduurde tot de revolutie van Castro…….  

Uiteraard heeft men in het Brasscheck gesprek aandacht voor de illegale sancties van de VS tegen Cuba en de andere vormen van de virtuele oorlog die de VS tegen het land voert…… Nog een feit dat ik niet noemde: niemand in de VS mag zaken doen met Cuba, terwijl de VS het land is dat het dichtst bij Cuba ligt en waarbij dat land in feite afhankelijk is van de VS….

Wat betreft de al eerder aangehaalde demonstraties doen de VS media alsof het hele land in opstand is gekomen, terwijl daar geen bewijzen voor worden gegeven, toch wordt dit keer op keer herhaald….. Men laat de Cubaanse politie zien die demonstranten slaat en arresteert, waarbij de media doen alsof dat nergens anders gebeurt en ook die beelden worden keer op keer herhaald…… Deze demonstraties zijn niet alleen van beperkte omvang, maar zijn ook nog eens één op één ingegeven door de smerige sancties van de VS, waar men zoals gezegd niet over spreekt in de reguliere (massa-) media in de VS (en de rest van het westen….)….. 

Het is duidelijk dat de media in de VS aansturen op een staatsgreep in Cuba (ofwel een militaire aanval van de VS) en doen dat door het volk te hersenspoelen met de continue herhaling van leugens, terwijl de bevolking van Cuba zelfs honger lijdt door de sancties van de VS… Dit alles duidt erop dat men in feite terug wil naar de situatie van voor de revolutie, alleen dan met een neoliberale dictatuur waardoor de VS weer bakken geld kan verdienen over de rug van arme Cubanen…… 

In Venezuela hebben de sancties van de VS, zoals gezegd, intussen al aan meer dan 100.000 mensen het leven gekost en ook daar durven de reguliere media in de VS (en de rest van het westen) te zeggen dat dit ligt aan het economisch beleid van het Maduro regime, terwijl ook Canada, Groot-Brittannië en de EU deze moorddadige illegale sancties steunen……. (en ja dus ook uit naam van het Nederlandse volk…..) 

De steenrijke eigenaren van de westerse media zien zoals eerder gemeld maar al te graag dat het Cubaanse regime als ook dat van Venezuela valt, immers zij zijn grootaandeelhouders van oliemaatschappijen, de mijnbouw, de wapenindustrie (en de farmaceutische industrie….. Vandaar ook de propaganda in die media voor oorlog en verandering van regime (regime change)

De spreker van Brasscheck is geen getalenteerd woordvoerder, echter er wordt wel duidelijk uitgelegd waar het om gaat als je over Cuba en de zogenaamde opstand hebt in dat land (in de links onder de ‘video’ van Brasscheck o.a. één over de New York Times, waarin men op dit medium zowaar toegeeft dat de sancties tegen Venezuela de economie naar de koten helpt; ‘uitzonderingen bevestigen de regel’ moet je maar denken…. In de Brasscheck productie ook nog een video, de link daarvoor vindt je onder die productie): 

US news media promoting regime change in Cuba

Inflicting misery

 

A virtual Bay of Pigs

Click here to support Brasscheck

There are other things going on in the world.

For example…

The US – with the help of the news media – is currently mounting the greatest attack on Cuba since the Bay of Pigs.

More on this

How to destabilize a country

The CIA’s “heroic” mission of starving children

(Voor het zien van de begeleidende video zie het origineel)

==========================================

Zie ook: ‘VS blokkade van Cuba is een zware schending van mensenrechten en misdaad tegen de menselijkheid……

Cuba: regering wordt door VS en EU opgeroepen te luisteren naar het opstandige volk
Opstandig door tekorten en daar is maar één reden voor: de illegale
sancties van terreurstaat VS, zonder dat de EU daar kritiek op levert,
de ongelofelijke hypocrieten…..

New York Times geeft toe dat de VS sancties en niet het socialisme Venezuela de vernieling in helpen(!!!!) (een bericht dat volkomen toepasbaar is op Cuba) (en zie de links in dat bericht!!)
Ook uiterst belangrijk als het om de sancties tegen andere landen gaat,
immers de sancties van de VS zijn altijd unilateraal en daarmee
illegaal!! (waarbij de VS valse redenen zoekt om deze te legitimeren)

Senator Rick Scott (vriend van Trump) wil sancties voor landen die i.v.m. het Coronavirus medische hulp krijgen van Cuba‘ (hoe psychopathisch ziek in je bol moet je zijn??)

Joe Biden: VS mengt zich nooit in verkiezingen in andere landen…… ha! ha! ha! ha! ha!
(en dan is Venezuela het spreekwoordelijke puntje van de ijsberg aan
bemoeienissen van de VS met verkiezingen elders…..) zie wat dat
betreft ook:

Republikeinse en Democratische senatoren proberen de verkiezingen in Venezuela te saboteren

Human
Rights Watch liegt er weer eens op los: moedige Cubaanse artsen die
o.a. het Coronavirus elders bestrijden zouden slaven zijn
‘ (augustus 2020)

VS legt nog meer sancties op aan de bevolking van Venezuela, Cuba en Nicaragua‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Cuba na Castro en…. de media tijdens en na Castro‘ (7 mei 2019)

Gert Oostindie met ongezouten Castro kritiek op de landelijke ‘nieuws en actualiteitenzender……’‘ (2016 >> OVT moest en zou Castro nog een keer natrappen…..)

Fidel Castro 13 augustus 1926 – 25 november 2016

Gert Oostindië met zijn deskundige mening over Cuba….‘ (2015)

Venezuela: geen westerse media aandacht voor proces tegen een geheim agent van de VS‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Venezuela)

De VS heeft de meest agressieve regering

Venezuela: onafhankelijke journalisten ontmaskeren leugens over dit land bij presentatie voor de VN‘ (een bericht uit 2019, zie de video’s in dat bericht en zie ook de links in dat bericht naar oudere artikelen over Venezuela, die nog even actueel zijn)

Mikis Theodorakis componist, schrijver en politiek activist: 19 juli 1925 – 2 september 2021

Vanmorgen in het Radio1 nieuws van 8.30 u. het bericht dat Mikis Theodorakis op 96 jarige leeftijd is overleden, volgens de nieuwslezer was hij componist van de muziek voor Zorba de Griek, de film uit 1964…… En dat was het blijkbaar voor de nieuwsredactie van de ‘onafhankelijke NOS……’

WDR 5 pakte heel anders uit met dit nieuws, waar men verder stelde dat Theodorakis schrijver was en politiek activist, die tijdens de Tweede Wereldoorlog in het verzet tegen de nazi-Duitse bezetter vocht. Na de oorlog sloot hij zich bij het linkse verzet aan dat vocht tegen de ultra rechtse regering die in het zadel werd geholpen en gesteund door Groot-Brittannië en de VS, een periode waarin een groot aantal jonge Grieken zijn gevlucht naar de Sovjet-Unie. Theodorakis werd gearresteerd, gevangengezet en gemarteld….. 

                 Preeminent composer Mikis Theodorakis dies: Comments and reactions |  eKathimerini.com

Later sloot Theodorakis zich aan bij het linkse verzet tegen de militaire junta in Griekenland, een bloederige junta die werd gesteund door de NAVO en haar lidstaten……. Hij componeerde toen o.a. verzetsliederen en werd gearresteerd en weer werd hij gemarteld….. 

Tijdens mijn schrijven van dit bericht stond men ook op BBC World Service stil bij de dood van Theodorakis, niets over zijn strijd in het verzet tegen de nazi’s en het door de Britten en VS in zadel gehouden rechtse bewind, laat staan over zijn arrestatie en het feit dat hij werd gemarteld….. Wel stond men stil bij zijn arrestatie onder de militaire junta die in 1967 aan de macht kwam, maar niets over de NATO en dat hij ook toen werd gemarteld…… 

Zoals de NOS meldde ook de BBC niets over zijn felle verzet tegen de EU mangel van de Grieken na de bankencrisis die in 2008 ten volle uitbrak en waarmee veel Grieken in diepe armoede werden gestort….. De armoede was dusdanig dat veel Grieken hun kankertherapie niet konden betalen, zoals chemokuren echter ook andere medicijnen waren alleen te krijgen voor de welgestelden die NB hadden geprofiteerd van de enorme kredietverlening die het land in diepe schulden hebben gestoken….. Griekenland werd geheel uitgekleed met hulp van o.a. PvdA opperploert  Dijsselbloem….. Ook deze schoft loog als zovelen keihard dat de Grieken het geld kregen dat werd uitgetrokken voor de ontstane schulden, terwijl dat geld rechtstreeks ging naar de banken en pensioenfondsen in Noordwest-Europa die geld op de pof hadden geleend aan foute Griekse regimes….. Ach ja, de NOS en de BBC logen net zo hard mee en zo werden de Grieken zelfs bespuugd door de meeste politieke partijen maar ook door de fascisten zoals die van de PVV……. Ondertussen kunnen Griekse bedrijven in ons land nog steeds de belasting in eigen land ontduiken, te zot voor woorden!!

Je kan gerust stellen dat de Europese Commissie, de ECB en het IMF (de trojka) een staatsgreep hebben gepleegd in Griekenland: middels het Europees Stabiliteitsmechanisme (ESM) heeft de EU voor 99 jaar de beschikking over Griekse staatseigendommen, die het naar believen voor een appel en ei kan verkopen en waarmee het de opvolgende Griekse regeringen kan chanteren >> een schande van enorme proporties!!

Respect voor Mikis Theodorakis!!

Hier video’s van het concert dat Theodorakis gaf na de val van de militaire junta in 1974:

Vergeet bij dit alles niet dat de NAVO in haar bestaan graag fascistische dictators steunde en steunt zoals nu de reli-fascistische psychopaat Erdogan van Turkije en de fascistische regeringen in Polen, Hongarije en andere rechts geregeerde Oost-Europese landen……

FBI valt andermaal door de mand met zwaar misdadig gedrag

Denk niet dat er nog iemand is die gelooft dat de FBI een nette politie organisatie is, of je moet werkelijk niets hebben gelezen over deze organisatie, bovendien zijn er flink wat films waarin de FBI een uiterst dubieuze rol speelt (en ja ik weet: er zijn er ook genoeg die het tegenovergestelde proberen te laten zien)…….

In een zaak tegen een ‘white supremacist’ (ofwel een neonazi) heeft de verdachte de FBI beschuldigd van het 16 jaar lang werken met een uitgever van racistische (en nazi-) publicaties….. Deze zou van de FBI voor zijn heilzame werkzaamheden maar liefst een bedrag van in totaal $ 144,000 hebben ontvangen en voor de zaak tegen de verdachte nog eens $ 82,000….. Daarnaast was deze uitgever 15 jaar geleden gearresteerd voor het illegaal (zonder vergunning) hebben van een vuurwapen, waarvan het serienummer was weggevijld, bovendien had hij voor dat wapen een ongeregistreerde geluidsdemper, de straf werd niet opgelegd daar deze figuur beloofde voor de FBI te zullen werken…… (‘goed hè?’ het systeem van ‘kroongetuige….’)

Het Department of Justice (DOJ), te vergelijken met ons Ministerie van Justitie, stelt lak te hebben aan e.e.a. men zou de verdachte toch wel hebben berecht, voorts wordt het wapenbezit gebagatelliseerd…… Je ‘zou bijna denken’ dat het DOJ zich onder en boven de wet stelt, immers een kroongetuige mag in de VS geen geldelijk gewin halen, noch andere voordelen hebben bij het getuigen tegen een verdachte…… Dit valt uiteraard ook de FBI kwalijk te nemen, echter dat die organisatie onder en boven de wet staat is zonder meer zeker, de bewijzen daarvoor vullen intussen een gigantisch archief…… Bovendien ‘zou je kunnen denken’ dat het DOJ en de FBI zijn afgeladen met racisten……

Verderop in het artikel hieronder opgenomen, geschreven door Ken Silva en dat werd gepubliceerd op The Epoch Times, stelt Silva dat de beschuldigingen tegen de informant vooraf werden gegaan door de rol die FBI informanten hebben gespeeld in de mislukte samenzwering om Michigan gouverneur Gretchen Whitmer te ontvoeren: uit onderzoek van Buzzfeed News bleek dat de FBI minstens 12 informanten gebruikte die bij het plan tot ontvoering waren betrokken, waardoor de idee is ontstaan dat het plan tot ontvoering van Whitmer zonder de FBI niet zou hebben bestaan…..

Voorts zijn er vragen gesteld over de rol van de FBI bij de bestorming van het Capitol op 6 januari dit jaar. Glenn Greenwald, die vaak over smerige zaken van de FBI heeft geschreven, stelde dat het niet shockerend zou zijn als zou blijken dat de FBI informanten en andere infiltranten had in de groepen die de rellen van 6 januari planden, maar wat wel shockerend, bizar en onverklaarbaar zou zijn is als de FBI deze groepen niet onder strenge controle zou hebben gehad……..  

FBI headquarters in Washington on Feb. 2, 2018. (Mark Wilson/Getty Images) FBI headquarters in Washington on Feb. 2, 2018. (Mark Wilson/Getty Images)

FBI Allegedly Funded White Supremacist Publisher: Court Documents

By Ken Silva August 29, 2021
Updated: August 29, 2021

 

The FBI allegedly paid a publisher of white supremacist
literature more than $144,000 over 16-plus years to serve as a
confidential informant, according to recent filings in an ongoing
domestic extremism case.

These allegations were made earlier this month by Kaleb Cole, an
accused member of the white supremacist group Atomwaffen. Cole was arrested
in February 2020 for allegedly participating in an Atomwaffen
intimidation campaign against Jewish people and journalists of color.

On Aug. 13, Cole filed a motion to suppress evidence seized during
the FBI’s search of his Texas home. According to Cole, the FBI failed to
disclose the sordid background of one of its confidential informants in
the bureau’s application for a search warrant.

“The CI [confidential informant] is a convicted felon and currently
owns and operates a publishing company that distributes white
supremacist writings,” Cole said in his Aug. 13 filing.

“The CI began his long career as a professional informant in exchange
for consideration regarding his sentence on a federal conviction for
possession of a firearm with an obliterated serial number and an
unregistered silencer.

“He has continued this work for pay.”

According to Cole, the FBI has paid this white supremacist more than
$144,000, including more than $82,000 for his work in this case.

Cole’s attorneys argued that the FBI’s omissions violate requirements
for law enforcement to disclose whether their informants have financial
or other ulterior motives for providing information.

“The failure to include the information about the CI’s incentives is
made more egregious by the fact that the warrant application
incriminated Mr. Cole based almost solely on the alleged observations of
the CI,” Cole’s motion said.

The Department of Justice admitted in filings last week that the FBI
failed to disclose information about the confidential informant’s
criminal history—though prosecutors said the search warrant used against
Cole was still legally obtained.

“Although the defense is correct that certain potential impeachment
information about the informant was not included in the affidavit, that
omission is hardly fatal,” the DOJ said. “The omitted information was
limited to the fact that the informant was well compensated by the FBI
over a 16-year period, and was convicted of a firearms crime over 15
years ago.”

According to prosecutors, the FBI didn’t include this information
because agents believed in good faith that probable cause wasn’t
dependent on the informant’s credibility.

Moreover, the FBI didn’t believe that including the informant’s
criminal history would have changed the judge’s decision to issue a
warrant to search Cole’s home, prosecutors said. In fact, the DOJ argued
that the FBI’s use of the informant for more than 16 years suggests
that the FBI consistently found the informant reliable.

“And it is far-fetched to suggest that a single 15-year-old firearms
conviction would have caused the magistrate judge to refuse to sign off
on the warrant,” the DOJ said. “And finally, as the affidavit outlined
in great detail, the agents were able to corroborate the information the
informant had relayed about the plot.”

The DOJ’s response didn’t address Cole’s allegation that the FBI informant is a white supremacist publisher.

When contacted by The Epoch Times, a DOJ spokesperson said, “Our
filings in this case speak for themselves, and we have no additional
comment to add at this time.” Cole’s attorney declined to comment, while
the FBI’s Houston office directed inquiries to the national press
office, which has not responded.

Cole’s case is set for jury trial on Sept. 27.

The allegations about the Atomwaffen informant follow revelations
about the heavy role FBI informants played in the failed plot to kidnap
Michigan Gov. Gretchen Whitmer. A Buzzfeed News investigation
last month found that the FBI used at least 12 informants involved with
the kidnapping—suggesting that the scheme might not have started in the
first place without the FBI.

“Working in secret, they [the informants] did more than just
passively observe and report on the actions of the suspects. Instead,
they had a hand in nearly every aspect of the alleged plot, starting
with its inception,” Buzzfeed reported. “The extent of their involvement
raises questions as to whether there would have even been a conspiracy
without them.”

Questions have also been raised about the role FBI informants may have played in the Jan. 6 Capitol Hill riots.

“What would be shocking and strange is not if the FBI had embedded
informants and other infiltrators in the groups planning the January 6
Capitol riot,” said journalist Glenn Greenwald, who’s been extensively
documenting various questionable activities of the national security
apparatus, in a recent op-ed. “What would be shocking and strange—bizarre and inexplicable—is if the FBI did not have those groups under tight control.”

Ken Silva

 

Ken Silva covers national security issues for The
Epoch Times. His reporting background also includes cybersecurity, crime
and offshore finance – including three years as a reporter in the
British Virgin Islands and two years in the Cayman Islands. Contact him
at ken.silva@epochtimes.us

 

================================

Zie ook: ‘De FBI zoektocht naar de daders van de Antrax aanvallen in 2001 is belangrijk voor de vraag waar de COVID-19 uitbraak begon‘ (en zie de links in dat bericht)

Bidens oorlog tegen binnenlandse terreur ook gericht tegen o.a. dierenactivisten en milieugroepen‘ Zie wat dat betreft ook:

De VS oorlog tegen ‘landelijk terrorisme’ is een definitieve stap naar een volledige politiestaat…….‘ en zie:

A
Domestic Terrorism Law? War on Dissent Will Proceed Full Speed Ahead

(een ICH artikel geschreven door Philip Giraldi) en zie:

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt
‘ (en zie de links in dat bericht) zie voorts:

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat

VS ‘geheime’ manipulaties en spionage in Brazilië.(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Brazilië)

Russiagate: Trump heeft in zijn laatste dagen als president alle geheime FBI documenten over die leugen vrijgegeven‘ (ook hier weer een gecensureerde video en zie de links in dat bericht; zie ook de video in dat bericht die niet werd gecensureerd, waarin Pompeo toegeeft dat de CIA heeft gelogen, bedrogen en gestolen)

De Obama administratie speelde een vuile rol in ‘Russiagate’: de reguliere (massa-) media zijn niet geïnteresseerd‘ (30 juli 2020) (en zie de links in dat bericht!!)

Horowitz rapport vernietigend voor FBI en CIA bemoeienissen met opzetten ‘Russiagate’‘ (13 december 2019)

Russiagate haat- en angstcampagne samenzweerders als FBI en Clinton moeten strafrechtelijk worden vervolgd‘ (23 april 2019) (en zie de links in dat bericht)

Ex-FBI bons geeft toe dat FBI zich bezighield en houdt met het manipuleren van VS verkiezingen…..‘ (24 januari 2019; inclusief een gecensureerde video….) En dan lopen de reguliere westerse media maar te zeiken over Russische bemoeienis met verkiezingen elders, terwijl de VS niet anders doet, niet alleen elders maar ook in eigen land, echter daarvoor is amper of geen belangstelling bij die media….. (en zie de links in dat bericht, o.a. verwijzend naar Martin Luther King, die slachtoffer werd van een FBI samenzwering….)

Fred Hampton 30 augustus 1948 – 4 december 1969 >> mensenrechtenactivist vermoord door FBI en Chicago politie‘ (5 december 2018)

Voormalig FBI agent wordt veroordeeld voor lek >> FBI doet aan etnisch profileren……‘ (23 oktober 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

FBI beweert dat Lesin, de oprichter van RT, zichzelf heeft doodgeslagen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (30 januari 2018)

FBI, de spin in het Russiagate web……..‘ (16 januari 2018; en zie de links in dat bericht!!)

FBI Director Comey Leaked Trump Memos Containing Classified Information‘ (10 juli 2017)

Mueller, de FBI oplichter, gaat onderzoek naar ‘Trump-Rusland connectie’ uitvoeren…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (1 juni 2017)

Cora van Nieuwenhuizen (VVD minister Asfaltering Nederland) wordt lobbyvoorzitter Vereniging Energie-Nederland

Hare zwaar vervuilende VVD kwaadaardigheid van Nieuwenhuizen, die het liefst heel Nederland zou asfalteren, stapt op als minister om voorzitter te worden van de Vereniging Energie-Nederland, de koepel en daarmee het lobbyorgaan van o.a. houd je vast: Shell, BP, Eneco, RWE, GasTerra, Vattenfall, en Essent. Ondanks dat deze bedrijven de boel zwaar vervuilen en de klimaatverandering verder aanjagen kunnen ze jaarlijks rekenen op 8,3 miljard euro subsidie (van ons belastinggeld) en dat van de regering waarvan zij dik 4 jaar minister was……. Daarmee betalen wij mee aan de vernieling van ons aller thuis, de aarde….. 

VVD dweil van Nieuwenhuizen durft te zeggen dat ze de boel zuiver wil houden en daarom per direct opstapt, zodat ze niet bij ministerraden zit waar over dit onderwerp wordt gesproken, verder stelt ze dat niet werkzaam was voor de energiesector……. ha! ha! ha! ha! Alsof ze niet had kunnen protesteren tegen de miljarden subsidies voor de sector die de aarde naar de gallemiezen helpt…. Bovendien is veel asfalt van het grootste belang voor bedrijven als Shell en BP, die NB nog steeds de klimaatverandering ontkennen, terwijl Shell al eind 80er jaren van de vorige eeuw uit diepgravend eigen onderzoek wist dat de snelle klimaatverandering het gevolg is van het verbranden van fossiele brandstoffen, ofwel dat bedrijf is daarvoor zelf één van de hoofdverantwoordelijken is…….

Vattenfal en RWE hebben naast hun enorme subsidie het gore lef miljarden
te claimen daar hun steenkoolcentrales per 2030 moeten sluiten en reken
maar dat ze krijgen waar ze om vragen, immers de verantwoordelijke
bewindslieden hebben zich laten leiden door de juridische afdelingen van
deze smeerpijpen……

Van Nieuwenhuizen gaat dus naar een lobbyorganisatie die de wereld naar de kloten helpt, maar vergeet niet dat ze als minister al grootlobbyist was van de auto-industrie, de asfaltmaffia en de luchtvaartsector…… (in feite nog veel kwalijker en niets anders dan een vorm van smerige corruptie)

Van Nieuwenhuizen was als minister niet alleen grootlobbyist van de asfaltmaffia maar ook voor de luchtvaartsector met haar onzalige plan voor Lelystad Airport, NB vlak naast natuurgebied de Oostvaardersplassen waarvoor ze zelfs schijt had aan de Natura 2000 regels…….

Met van Nieuwenhuizen is de hoop op verandering bij die energiebedrijven de grond ingeboord, gezien haar handelen als minister van infrastructuur heeft ook zij lak aan de klimaatverandering, dit terwijl auto’s met hun uitstoot niet alleen de klimaatverandering verder aanjagen, maar ook nog eens de oorzaak zijn van minstens 18.000 doden op jaarbasis (het echte cijfer!!) en er verder voor zorgen dat een groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten oploopt, een uitstoot die bovendien kan zorgen voor psychische klachten bij kinderen…… (die 18.000 mensen sterven niet maanden eerder, maar jaren eerder en dat meestal na een akelig ziekbed; nog een ‘leuk feit’ buiten die 18.000 mensen zijn er ook rokers die overlijden als gevolg van jarenlange auto-uitstoot inademing, zoals beroepschauffeurs, echter daar ze hebben gerookt worden ze meegerekend bij het aantal doden dat door roken valt, te weten 20.000….)

Van Nieuwenhuizen heeft de totaal zinloze verbreding van de A27 erdoor gedrukt, waardoor er nog meer van Amelisweerd moet worden gekapt, zo begaan is deze schoft met mens, natuur en planeet…..

Dan nog dit: ministers en staatssecretarissen mogen de eerste jaren na hun politieke loopbaan niet lobbyen voor het bedrijfsleven, het is schandalig dat dit na een paar jaar wel mag, maar wat van Nieuwenhuizen flikt is al helemaal uit den boze…… Zie ook het volgende : 

Image 

ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden: ze heeft al deelgenomen aan die gesprekken, terwijl men dus al wist dat van Nieuwenhuizen zou gaan lobbyen voor de energiesector, maar heeft zich zogenaamd afzijdig gehouden…… Of je dat maar wilt geloven…… Dit is ronduit misdadig!! (en ook het volgende, al haalde ik dat al even aan:

Bart Zuidervaart

@BartTrouw

·

Uit het Handboek voor Bewindspersonen:
rijksoverheid.nl/documenten/ric

Walter van der Cruijsen

@wltrrr

Tweedaagse politiek is dat Rutte 7 miljard aan energiebedrijven schenkt om minder te vervuilen, Cora voorzitter wordt van de brancheorganisatie vervuilers en vervolgens weigeren CDA en VVD met links te onderhandelen over akkoord.

Zak. Er. Dan. Maar. In. #formatie

Zou ik zeggen.

 

Hier nog wat vette volksverlakkerij van aartsleugenaar Rutte, die blijkbaar denkt onder en boven wet en regelgeving te staan:

Jorn Jonker

@Jorn

Rutte bij binnenkomst formatie over vertrek Van Nieuwenhuizen:
“Het kabinet zit heel erg lang. We willen ook niet dat mensen te lang wachtgeld hebben. Dus als mensen een mooie baan vinden…”

10:18 AM · Aug 31, 2021Twitter for iPhone

14 Retweets

19 Quote Tweets

36 Likes

Het kabinet zit al heel erg lang? Rutte geeft les maar kan blijkbaar niet eens rekenen: zijn kabinet trad aan op 26 oktober 2017 en zit derhalve nog geen 4 jaar!! Ach niet kunnen rekenen? Het is simpelweg weer een smerige leugen van deze figuur die ontelbaar vaak heeft gelogen tijdens de 10 jaar dat hij godbetert premier is……. Alsof hij vergeten is dat zijn kabinet demissionair is vanwege de uiterst onbeschofte behandeling van mensen die recht hadden op een toeslag voor de kinderopvang, waarbij de Belastingdienst ook nog eens gebruik heeft gemaakt van etnisch profileren….. Ondanks dat Rutte meermaals heeft beloofd dat deze mensen snel zouden worden geholpen is deze schofterige zaak nog steeds niet afgehandeld, maar ja zoals gezegd liegen doet ploert Rutte als de beste……

Zie ook: ‘Van Nieuwenhuizen (VVD minister) doet verlichting langs snelwegen weer aan vanwege ‘gevoel van veiligheid‘ (hoe bedoelt u: van Nieuwenhuizen heeft nooit gelobbyd voor de energiebedrijven???)

Voor meer berichten met smeerpijp van Nieuwenhuizen, Rutte, Lelystad Airport en/of luchtvervuiling, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Afghanistan: Biden heeft ervoor gezorgd dat er geen ‘Amerikanen’ zijn achtergebleven, door iedere achterblijver het beloofde burgerschap te ontzeggen…….

Een ongelofelijk staaltje van volksverlakkerij: Biden stelt dat er geen ‘Amerikanen’ (VS burgers) zijn achtergebleven in Afghanistan, gezien wat er eerder werd beloofd een leugen van jewelste…… Biden zei e.e.a. vorige week woensdag in een persconferentie. Om zijn woorden geloofwaardigheid te geven heeft hij de achtergeblevenen het hun toegezegde VS burgerschap ontnomen >> op de persconferentie stelde hij dat hij degenen die een VS staatsburgerschap was beloofd en die zich nog niet op of nabij het vliegveld van Kabul bevonden, het beloofde staatsburgerschap heeft ontzegd…….

Kortom mensen die de VS hebben geholpen met haar twintigjarige terreuroorlog tegen het Afghaanse volk en die de belofte kregen dat ze zouden worden toegelaten tot de VS, is deze belofte ontnomen……. ‘Niet op tijd op het vliegveld?’ >> Meer dan eens heeft de VS haar burgers in Afghanistan het advies gegeven niet naar het vliegveld van Kabul te komen, daar de situatie daar te gevaarlijks zou zijn, echter de collaborateurs die de VS hebben geholpen konden wat Biden betreft doodvallen als ze zich niet op tijd op het vliegveld bevonden….. Voor hen gelden blijkbaar andere veiligheidsnormen dan voor ‘echte VS burgers…..’

Het is om doodziek van te worden als je hoort hoe men nu over vluchtelingen uit Afghanistan spreekt, van het beschermen van vrouwenrechten in Afghanistan, tot het deze vrouwen duidelijk maken dat zij noch hun familie welkom zijn in het westen…… 

Ook Rutte heeft zich weer eens verlaagd tot dit in feite misdadige, perfide en zeer onethische gedrag: vluchtelingen moeten maar naar buurlanden gaan, samen met de Franse president, de neoliberale opperplork Macron en anderen (waaronder de Duitse premier Merkel) heeft men besloten geen Afghaanse vluchtelingen toe te laten tot de EU….. Daarmee volgen deze schoften de fascistische lijn van de Oost-Europese dictators als Orbán van Hongarije, die eerder door dezelfde staatshoofden te schande werden gemaakt daar ze weigerden vluchtelingen op te nemen (als afgesproken in de Turkije deal)……..Overigens was na die deal eigenlijk alleen Duitsland bereid om veel vluchtelingen op te nemen…….

20 jaar oorlog voeren en dan de vluchtelingen weigeren, terwijl die westerse illegale oorlog de Taliban oppermachtig heeft gemaakt…… 20 jaar zinloze oorlog tegen minstens 500.000 burgerslachtoffers en een groot aantal militairen, plus een godsvermogen aan belastinggeld……. 

Tegelijkertijd is Rutte 3 te bedonderd is om verpleegkundigen meer te betalen, of er meer aan te nemen, plus extra artsen (om de druk op die verpleegkundigen en artsen te verminderen) en de ziekenhuis- en IC-capaciteit te verhogen, terwijl de Kabinetten Rutte niet anders hebben gedaan dan bezuinigen op de zorg, waardoor er te weinig IC-capaciteit, verpleegkundigen en intensivisten waren toen de Coronacrisis uitbrak….. Terwijl de AIVD en MIVD Rutte 2 en daarmee ook Rutte 3 in 2016 waarschuwden dat Nederland niet was voorbereid op een pandemie vanwege een tekort aan…. IC bedden en verpleegkundigen!!! Rutte 2 en 3 zijn daarna gewoon doorgegaan op de doodlopende bezuinigingsweg en hebben toegestaan dat nog meer ziekenhuizen werden gesloten…… Vanaf Rutte 1 hebben deze afbraakkabinetten Rutte tot de Corona uitbraak 1.100 IC bedden wegbezuinigd, de helft van de oorspronkelijke hoeveelheid…… Door dat tekort kregen we te maken met de meer dan belachelijke Coronamaatregelen als lockdown, avondklok, het sluiten van winkels, horeca gelegenheden en als ergste wel de sluiting van scholen, waardoor een enorm aantal leerlingen problemen zullen krijgen in de toekomst en de geslaagden met hun schooldiploma alleen werk zullen vinden als er een zwaar tekort is aan personeel, daar men dit diploma zal zien als zwaar ondermaats………

SCHUNNIG!! 

Babylon Bee Logo

Biden To Make Sure No Americans Are Stranded In Afghanistan By Stripping Citizenship Of Everyone Stranded There

WASHINGTON, D.C.—In a press conference today, Biden assured the world
that he would get every American out of Afghanistan. When asked how he
would do this, he explained that on the pull-out date of August 31st he
will simply revoke the American citizenship of every American who hasn’t
shown up at the Kabul airport yet.

“Voila! An elegant solution!
Knock on wood, no malarkey!” he said to a stunned press. “If you haven’t
fought through 12 checkpoints of terrorist thugs and shown up at the
airport by the deadline, I guess you don’t want to be an American! Boom!
No American left behind! Real simple, Jack!” 

Biden then began
hitting on a female reporter in the front row before forgetting where he
was and walking aimlessly into the crowd.

“Hooray! A truly elegant solution!” the corporate press all said uneasily as Biden was ushered off stage by a team of handlers.

The Taliban issued a statement in response, saying “LOL.”

==================================

Zie ook: ‘Afghanistan: de terugtrekking van westerse troepen is allesbehalve iets om te vieren

VS
militairen laten zich fotograferen met Afghaanse kinderen, alsof ze een
humanitaire missie van 20 jaar achter de rug hebben…..

Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ (!!!!) (men spreekt in het buitenland intussen al van meer dan 200 doden……)

MIVD wist al jaren dat Taliban Afghanistan snel zou overnemen na vertrek westerse troepen: toch bleef Nederland nalatig….‘ (in het evacueren van het personeel dat voor het Nederlandse leger werkte) (en zie de links in dat bericht!!)

Afghanistan: de grote oplichting middels de ‘war on terror’ gaat gewoon door

Oorlogsmisdadigers Bush en Blair die de oorlogen tegen Afghanistan en Irak begonnen hebben nu een grote mond over terugtrekking troepen

George W. Bush noemt terugtrekking van troepen uit Afghanistan een vergissing….

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (en zie de berichten onder de links in dat schrijven!!)

Brekend nieuws: de Afghaanse president Ashraf Ghani ontvlucht het land

Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die oorlogsmisdaden tegen moslims begingen in Afghanistan….)

Landsadvocaat
vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in
2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp

Donald Rumsfelds dood: het systeem is er niet om ons te beschermen tegen zware misdadigers maar om deze te beschermen tegen ons

Afghanistan en Taliban: geschiedvervalsing door o.a. BBC World Service

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrij
gegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ Zie de links
in dat bericht naar artikelen over wapenleveringen van de VS (en verder
o.a. van Nederland) aan ISIS en Al Qaida..
….

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen

Deep State een complottheorie van gekkies? Lees dit!!

The Mail on Sunday en Sky News schieten levensgrote antisemitische bok bij het belasteren van Corbyn‘ (12 februari 2019) (en zie de links in dat bericht)

Waarom de burgers van de VS de illegale oorlogen steunen‘ (29 december 2018)

Bolton geeft toe dat de VS een fascistisch beleid voert……‘ (5 november 2018)

WikiLeaks toont aan dat VS en GB een gezamenlijke gewelddadige en bedrieglijke buitenlandpolitiek voeren‘ (29 oktober 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

Khashoggi waarschijnlijk vermoord vanwege kennis over de 9/11 aanslagen‘ (16 oktober 2018) De 9/11 aanslagen ‘de reden’ voor de VS om Afghanistan aan te vallen….

De VS bombardeert landen in het Midden-Oosten >> Europa krijgt de vluchtelingen‘ (13 juli 2018)

VS wordt eindelijk aangeklaagd voor oorlogsmisdaden bij Internationaal Strafhof (ICC)‘ (10 november 2017) Een aanklacht die werd ingetrokken na dreigementen uit de VS aan de rechters en aanklagers van het ICC…..

Iraq: Will Tony Blair Finally Stand Trial for His Part in the “Supreme International Crime”?‘ (9 juli 2017 >> Information Clearing House)

Cameron oorlogsmisdadiger: ‘de Libiërs smeekten ons hen van Khadaffi te bevrijden……….’‘ (15 september 2016)

Tony Blair nog steeds
blij met Irak oorlog, wel ‘met excuus’ voor leugens en aangedikt met
valse emoties voor de door hem vermoorde militairen……
‘ (7 juli 2016)

Hillary Clinton en Tony Blair creëerden de hel op aarde in Libië……..‘ (18 januari 2016)

Tony Blair, de
massamoordenaar, ‘biedt excuus aan’: “Er zijn fouten gemaakt bij de
oorlog tegen Irak….” ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ (26 oktober 2015)

Tony Blair’s waanzinnige prestaties als speciaal VN gezant voor het Midden-Oosten
(28 juli 2014) Hoe kon de VN een oorlogsmisdadiger, die mede
verantwoordelijk is voor een paar miljoen doden, aanstellen als speciaal
gezant voor o.a. Irak waar hij een gigantisch aantal mensen liet
vermoorden…… Voorts is Blair een grootlobbyist voor de fascistische
apartheidsstaat Israël dat het Palestijnse volk zo bloedig onderdrukt en
daarbij niet alleen een etnische zuivering doorvoert, maar waar je
zelfs kan spreken van een Israëlische genocide op de Palestijnen (en ook
dat volk bestaat uit mensen…)…. Overigens heeft de VN later
de Nederlandse VVD oorlogsmisdadiger Hennis-Plasschaert aangesteld als
speciaal gezant voor Irak >> nog een klap in het gezicht van de
Iraakse bevolking….. Ook zij, alsook Rutte, Koenders, Balkenende en de
Hoop Scheffer e.a. die mede verantwoordelijk waren voor de deelname van
Nederland aan de illegale oorlog tegen Irak, zouden al lang gevangen
moeten zitten in Scheveningen……

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

Onder de links in dat bericht over de VS aanval op dat ziekenhuis meer
artikelen over deze schunnig laffe en weloverwogen barbaarse VS aanval uh aanslag….

Obama beambten hebben gelogen over het verblijf van Edward Snowden in Rusland

Uit het boek van Ben Rhodes, de belangrijkste nationale veiligheidsadviseur onder Obama, blijkt dat men keihard heeft gelogen over het verblijf van klokkenluider Edward Snowden in Rusland, waarbij men hem zelfs afschilderde als spion van Moskou en als verrader.

Ben Rhodes is er trots op dat hij de weg van Snowden, via Moskou en Havanna naar Ecuador of Bolivia heeft kunnen blokkeren. Als eerste heeft hij het paspoort van Snowden ingetrokken toen deze op weg was van Hongkong naar Moskou, zodat Snowden niet kon doorreizen en vast kwam te zitten op het vliegveld van Moskou….. 

Ten tweede heeft Rhodes Cuba onder druk gezet Snowden de toegang tot het land te ontzeggen, met de dreiging dat de VS de besprekingen over een betere relatie met Cuba zou afbreken, mocht men Snowden doorgang bieden….. Cuba dat maar al te graag van de VS sancties af wilde, sancties die door Kennedy administratie werden genomen in februari 1962, dus ruim na de machtsovername van Fidel Castro en zijn kameraden, het land bukt onder deze illegale sancties van de VS, illegaal daar hiervoor geen VN resolutie bestond noch bestaat….*) De sancties werden verzwaard onder Trump en Biden weigert zelfs deze verzwaring terug te draaien……

Rhodes en anderen hebben sindsdien Snowden zoals gezegd beschuldigd van spionage en verraad daar hij zijn toevlucht tot Rusland zou hebben gezocht…..

Terecht stelt Glenn Greenwald in het hieronder opgenomen artikel dat ook gezien deze zaak de sociopathie van de VS geen grenzen kent (waar ik liever het woord psychopathie zou willen gebruiken)

Lees het artikel van Greenwald en zegt het voort, je kan er op wachten dat de reguliere westerse media, die volop hebben meegewerkt aan de demonisering van Snowden, geen aandacht aan de bewuste passage in het boek van Rhodes zullen besteden, daarmee ze hiermee zichzelf te kijk zullen zetten als onkundig en partijdig…… Onkundig daar men niet heeft gezocht naar de redenen waarom Snowden in Rusland is gebleven en partijdig daar men hem inderdaad heeft beticht van spionage en verraad en ook dat zonder enig onderzoek…….

Rhodes is nogal trots op wat hij heeft bereikt in zijn leven, echter met zijn handelen heeft hij voorkomen dat Snowden al vast zou zitten in de VS, daar Ecuador hem op zeker zou hebben uitgeleverd en dat geldt ook voor Bolivia, waar de hysterische reli-fascistische juntaleider Jeanine Añez**, die door ingrijpen van de CIA en de Organisatie van Amerikaanse Staten (OAS) aan de macht kwam in dat land, Snowden ook zou hebben uitgeleverd……

Ben
Rhodes’ Book Proves Obama Officials’ Lies, and His Own, About Edward
Snowden and Russia

It
is hard to overstate the sociopathy of US national security officials:
their casual willingness to blatantly lie about the gravest matters is
limitless.

 

Ben
Rhodes, then-Deputy National Security Advisor to US President Barack
Obama, speaks about the President’s upcoming trip to Cuba during a daily
press briefing at the White House February 18, 2016 in Washington, DC.
(Photo: BRENDAN SMIALOWSKI/AFP via Getty Images)

Ever since Edward Snowden received asylum from
Russia in 2013, Obama officials have repeatedly maligned his motives
and patriotism by citing his “choice” to take up residence there. It has
long been clear that this narrative was a lie: Snowden, after meeting
with journalists in Hong Kong, intended only to transit through Moscow
and then Havana on his way to seek asylum in Latin America. He was
purposely prevented from leaving Russia — trapped in the Moscow airport —
by the very Obama officials who then cynically weaponized his presence
there to imply he was a civil-liberties hypocrite for “choosing” to live
in such a repressive country or, even worse, a Kremlin agent or Russian
spy.

But
now we have absolute, definitive proof that Snowden never intended to
stay in Russia but was deliberately prevented from leaving by the same
Obama officials who exploited the predicament which they created.
The proof was supplied unintentionally in the memoir of one of Obama’s
senior national security advisers, Ben Rhodes, entitled The World as It Is: A Memoir of the Obama White House. It is hard to overstate how dispositively Rhodes’ own book proves that Obama officials generally, and Rhodes specifically,
lied blatantly and cavalierly to the public about what happened: a
level of sustained and conscious lying that can be explained only by
sociopathy.

                

The
memoir of Rhodes, now appropriately an MSNBC contributor, is an
incredibly self-serving homage to himself that repeatedly attempts to
demonstrate his own importance and accomplishments. The passage about
Rhodes’ conduct regarding Snowden is very much aligned with those goals.
While repeatedly emphasizing how traumatic the Snowden revelations were
for the Obama administrations, Rhodes boasts of the crucial role he played in preventing Snowden from leaving Russia as the NSA whistleblower was desperately attempting to do so — exactly the opposite of what people like Rhodes and Hillary Clinton were telling the public about Snowden.

It
is really beyond words how willing these people are to lie. One chapter
of Rhodes’ book is devoted to the Obama administration’s efforts to
normalize relations with Cuba. Rhodes explains that the deep distrust
between the countries that had endured for decades began to subside due
to two events which he helped engineer. The first was the two countries’
agreement to improve the prison conditions for two prisoners: an
American imprisoned by Cuba, the other a Cuban imprisoned by the U.S.
The second even “more important signal” sent by Cuba showing its genuine
desire to improve relations was their capitulation to Rhodes’ threats
that they had better withdraw the permission they had granted Snowden to
allow him to pass through Havana once he left the Moscow airport as
planned, on his way to Latin America where he intended to seek asylum.

In
other words, Rhodes — who has spent years insinuating that Snowden is a
Russian spy and traitor given his “choice” to flee to Russia — knew in
real time that Snowden never planned to stay even one day in Russia. He
had only flown to Moscow from Hong Kong with the intent to immediately
fly from Moscow to Havana, and then on to either Ecuador or Bolivia to
obtain asylum. Prior to landing in Moscow, Snowden and his
representatives had secured a commitment from the Cuban government to
allow him safe passage through Havana on his way to South America.

The only reason
Snowden is in Russia is because of the actions of Rhodes and his fellow
Obama officials to deliberately trap him there: first by invalidating his passport
so that he could not board any international flights, and then by
threatening the Cuban government that any chance for normalization with
the U.S. would be permanently destroyed unless they withdrew their
guarantee to Snowden of safe passage through Havana, which they then
did. Here’s Rhodes in his own words, boasting about what he regards as
his success:

There was one other, more important signal. Around the time of our second meeting, Edward Snowden was stuck in the Moscow airport, trying to find someone who would take him in.
Reportedly, he wanted to go to Venezuela, transiting through Havana,
but I knew that if the Cubans aided Snowden, any rapprochement between
our countries would prove impossible. I pulled Alejandro Castro
aside and said I had a message that came from President Obama. I
reminded him that the Cubans had said they wanted to give Obama
“political space” so that he could take steps to improve relations. “If
you take in Snowden,” I said, “that political space will be gone.”
I
never spoke to the Cubans about this issue again. A few days later,
back in Washington, I woke up to a news report: “Former U.S. spy agency
contractor Edward Snowden got stuck in the transit zone of a
Moscow airport because Havana said it would not let him fly from Russia
to Cuba, a Russian newspaper reported.”
I took it as a message: The Cubans were serious about improving relations.

Could this admission be any clearer? From the very beginning, Obama officials including Rhodes knew
that Snowden had not traveled to Russia with the intention of staying
there, but instead was — in Rhodes’ own words — “stuck in the Moscow
airport” and was “trying to find someone who would take him in.” (Leave
aside Rhodes’ other lie that Snowden intended to “go to Venezuela”; the
NSA whistleblower’s plan was to travel from Moscow through Havana to
Bolivia or Ecuador, but Rhodes, knowing how Americans view Caracas,
purposely replaced Venezuela as the intended destination to further
impugn Snowden’s motives). Rhodes then tells us how proud he is of
himself for having successfully bullied Cuba out of allowing Snowden to
fly through Havana as he intended, thus — in Rhodes’ own words — causing
“Snowden [to] get stuck in the transit zone of a Moscow airport.”

And
yet, countless Obama officials — including, most amazingly, Rhodes
himself — have spent years lying to the public by claiming exactly the
opposite. Over and over, they impugned Snowden’s patriotism and strongly
implied he was a Russian spy and a traitor as evidenced by his “choice”
to go to Russia. As but one example, listen to the player embedded
below to hear what Rhodes told his fellow former Obama national security
official Tommy Vietor in February of 2017, on Vietor’s Pod Save America
program (where Rhodes is now also a co-host). For a full hour, Rhodes
impugned Snowden’s patriotism and motives, repeatedly citing his choice
to flee to Russia as his primary proof (along with the fact that Snowden
went to meet with journalists in “China” — by which Rhodes means Hong
Kong):

Cause
again like, a whistleblower doesn’t conspicuously pass through China to
Russia, you know, reporters are always saying ‘Are you telling me that
you know that he was working for the Russians?’, or what have you, I’m
like, I’m not, I’m telling you what I see, which is this guy
went to China and Russia, the two most adversarial intelligence
competitors to the United States; he could’ve gone to some very liberal
European country
that probably would’ve taken him in, or he could have faced the music here; the choice of those destinations speaks volumes.

Does
lying get any more flagrant or deliberate than this? Rhodes knows for
certain that what he’s saying here about Snowden is an absolute lie. He
knows that Snowden did not “choose” Russia as his “destination.” He
knows that Snowden did exactly what Rhodes said he should have done:
sought refuge in other countries. He knows that the only reason Snowden
is in Russia is because Rhodes himself trapped him there by preventing him from leaving.
We know that Rhodes knows all of this because he boasted about all of
it in his book, in the above-quoted passage. And yet, over and over,
Rhodes told the public the exact opposite of what he knew to be the
truth.

As
indicated, Rhodes was far from alone in knowingly disseminating this
lie to the American public. In 2014, Hillary Clinton, in a Guardian interview,
condemned Snowden by falsely claiming that he flew from Hong Kong to
Russia with the intention of seeking asylum from Putin. Listen to her
flagrantly lie:

From
the perspective of the twenty-four-hour news cycle, this may not be the
timeliest revelation. But it is only within the last several days that I
read Rhodes’ book and could barely believe how clearly he laid out his
own lies and those of his Obama administration colleagues. This level of
conscious lying — spending years implying that Snowden was a traitor or
Russian spy because he fled to Russia when you know that he wanted to
leave and did everything possible to do so but it was your actions that
trapped him there against his wishes — requires an unlimited willingness
to lie the moment one’s interests are served by doing so.

We
do not usually have a case where the evidence of lying is this
conclusive — where it is offered by the liars in the first place — but
this behavior is far from uncommon. This is what the National Security
State of the U.S. breeds, and it is vital always to remember that when
listening to these people speak.

(Our
request to Rhodes for comment and an attempt to reconcile with public
claims with this passage in his book was not answered at the time of
publication; it will be added if one is supplied.)


To support the independent journalism we are doing here, please subscribe and/or obtain a gift subscription for others:

Subscribe now

Give a gift subscription

Share

===================================== 

*  Nu
wordt er vooral in de massamedia in de VS en de politiek daar, een
anti-Cubaanse campagne gevoerd als zou de socialistsche regering van
Cuba verantwoordelijk zijn voor de deplorabele economische situatie
in het land, terwijl deze één op één is te danken aan de illegale
sancties van de VS, de smerige brutaliteit!!
(zeker als je bedenkt dat deze sancties aan heel veel Cubanen het leven moet hebben gekost…..)

** De arrestatie van Jeanine Añez, die zwaar geweld liet gebruiken tegen de oorspronkelijke bevolking van Boliva, heeft in het westen verontwaardiging gewekt en men deed net alsof het grootste deel van het land achter deze waanzinnige psychopaat zou staan, met berichten als zouden vele duizenden hebben geprotesteerd tegen haar arrestatie (RTL Nieuws sprak zelfs van tienduizenden demonstranten…..)…. De grote meerderheid van de bevolking behoort tot de oorspronkelijke bewoners van Bolivia, die voor het eerst sinds de katholieke kolonisatie van het land werd bestuurd door een president die tot hun bevolkingsgroep behoorde, t.w. Evo Morales en dat stak het andere deel van het volk, plus de VS daar Morales een socialist is……. Uiteraard staat de oorspronkelijke bevolking achter Morales en Luis Arce diens opvolger ook behorend tot MAS, de partij van Morales, de partij die na de verbanning van Morales de verkiezingen in 2020 won. Zie wat dat betreft ook: ‘Bolivia: een jaar na de coup wint de socialistische partij alsnog de verkiezingen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

———————————–

Zie ook: ‘Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers‘ (en zie de links in dat bericht)

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (en zie de links in dat bericht, veel ook over Julian Assange die de openbaringen van Snowden opnam in Wikileaks)

Edward Snowden over Silicon Valley censuur en andere zaken die de persvrijheid en de vrijheid in het algemeen in gevaar brengen‘ (en zie de links in dat bericht)

Deep State stuurt VS presidenten bij >> uitleg van Edward Snowden

Obama wist van bewapenen en ondersteunen terroristen in Syrië…….‘ (ook het trainen en bewapenen van ISIS, ook hierover heeft Rhodes e.e.a. toegegeven…..) (de video’s in dat bericht zijn intussen gecensureerd……)

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Tja, als je dacht dat men in de EU al lang geen dierproeven meer deed voor cosmetica heb je het als ikzelf verkeerd: nog steeds mogen er dierproeven
worden uitgevoerd voor cosmetica en wel als het gaat om nieuwe
ingrediënten voor cosmetica producten, ook voor ingrediënten die uitsluitend in de
cosmetica-industrie worden gebruikt en zelfs voor ingrediënten waarvan
men de uitwerking al lang kent, e.e.a. verordonneerd door het uiterst
inhumane Europese Agentschap voor Chemische Stoffen (European Council for High Ability >> ECHA)…… Kortom we zijn
ongelofelijk belazerd toen de EU dierproeven voor cosmetica
verbood…… (de EU is er dan ook vooral voor bedrijven en dan vindt
men het vreemd dat zoveel EU burgers de pest hebben aan de EU….)

De
nieuwe EU-strategie voor ‘duurzame chemische stoffen’ genaamd REACH zal
voor nog veel meer dierproeven zorgen en omvat verder een herziening
van de Europese wetgeving aangaande chemische stoffen….. Men wil met
REACH de enorme hiaten invullen ontstaan in de kennis over de gevaren van (giftige) chemische stoffen, dit is veroorzaakt door vele decennia lang totaal onverantwoordelijk wegkijken van
inspectieorganen behorend tot de diverse overheden, die duizenden chemische stoffen hebben
toegestaan zonder zelfs maar enig onderzoek……

Om deze kennis te vergaren
is het vrijwel zeker dat men een gigantisch aantal dierproeven zal
toestaan, terwijl al lang bekend is dat de daardoor vergaarde kennis
niets zegt over de veiligheid voor mensen, daarvoor zijn nieuwe
protocollen opgesteld zoals Research Modernisation Deal (RMD), waarbij men o.a. gebruik maakt van menselijke cellen
>> hoe moeilijk kan het zijn dit te bedenken, echter de industrie
laat het liefst dierproeven doen, daar deze schandelijk genoeg goedkoper
zijn en zoals gezegd: de EU bedient de industrie op haar wenken…… (de hoogste tijd dat het veelkoppige EU monster in elkaar stort!!)

Uitermate
bedenkelijk dat Dier&Recht niet ook de dierproeven voor medicijnen
heeft meegenomen, zeker als je ziet dat voor de waardeloze vaccins tegen
het virus in veel te korte tijd een groot aantal dierproeven zijn gebruikt….. Waarbij de gevaccineerden dienen als proefdieren voor de resterende tijd waarop het vaccin voorlopig is toegestaan (de COVID-vaccins moeten nog definitief worden goedgekeurd……)

Heb
zelf toch besloten dit Burgerinitiatief te ondertekenen, immers elke
dierproef die wordt geschrapt is één dier minder dat vreselijk hoeft te
lijden en dat voor cosmetica en voor chemische stoffen die men nooit toe
had mogen staan……. Er wordt gesteld dat je een account moet
aanmaken, echter dat bestaat simpelweg uit wat meer gegevens dan je
gewend bent voor een petitie en let op waar de eerste keer staat
verblijfplaats bedoelt men de geboorteplaats.  

 MILJOENEN DIERENLEVENS STAAN OP HET SPEL

In heel Europa worden elk jaar miljoenen dieren in de wetenschap gebruikt voor dierproeven die vaak ernstig lijden veroorzaken. Het gaat om muizen, vissen, ratten, cavia’s, konijnen, katten, honden en apen. Het aantal dierproeven is de afgelopen tien jaar niet veel veranderd, ondanks de ongelooflijke vooruitgang in de wetenschap.

Dieren
worden genetisch gemanipuleerd, zwaar mishandeld, fysiek in bedwang
gehouden, krijgen elektroden aan hun schedel vastgemaakt, elektrische
schokken toegediend of hebben continu dorst, omdat ze worden onderworpen
aan een strikt waterregime. De lijst van gruweldaden is eindeloos.

Foto: twee kinderen en een vrouw demonstreren

Steun het burgerinitiatief ook.

 

TEKEN NU

 

Maar liefs 72% van de Europeanen vindt dat Europa een concreet plan nodig heeft om een einde te maken aan dierproeven.
Op allerlei andere belangrijke beleidsterreinen waar de burgers om
geven – klimaatemissies bijvoorbeeld – heeft de EU gedurfde en
ambitieuze doelen gesteld. Dat is ook wat proefdieren nodig hebben.

Samen met andere internationale organisaties vragen wij jou om je aan te sluiten en het Europees burgerinitiatief (ECI) te ondertekenen. Hiermee laten we de Europese Commissie zien dat burgers om de proefdieren geven en verandering willen.

Met strijdvaardige groet,

 

PS Voordat je het burgerinitiatief kan tekenen moet je eerst een account aanmaken. Ook het delen van je geboortedatum en adres is verplicht.

PPS Een Europees Burgerinitiatief heeft meer dan een miljoen geldige handtekeningen nodig om te slagen. Hiervoor hebben we jou en al je meelevende vrienden nodig.

TEKEN HET BURGERINITIATIEF

Teken het Europees burgerinitiatief

Daarom willen wij dat jullie zich
bij ons aansluiten en een Europees burgerinitiatief (EBI) ondertekenen
waarin de Europese Commissie wordt opgeroepen om:

  • HET VERBOD OP DIERPROEVEN VOOR COSMETICA TE BESCHERMEN EN TE VERSTERKEN
  • DE EU-CHEMICALIËNVERORDENING OM TE VORMEN
  • MET EEN CONCREET PLAN TE KOMEN VOOR DE OVERGANG NAAR PROEFDIERVRIJE WETENSCHAP

Teken HIER het Europees burgerinitiatief

Dierproeven voor cosmetica

Dacht je dat dierproeven voor cosmetica al verboden waren in
de EU? Dierproeven voor cosmetische producten en hun ingrediënten zijn
in 2009 in Europa verboden, en sinds 2013 geldt er een verbod op de
verkoop van cosmetica die op dieren is getest. Wij hebben, samen met u
en leden van het Europees Parlement, hard gevochten voor die verboden.

Maar ondanks de verboden eist het Europees Agentschap voor chemische
stoffen nieuwe dierproeven voor ingrediënten – zelfs ingrediënten die
uitsluitend in cosmetica worden gebruikt en ingrediënten waarvan het
veilige gebruik al lang vaststaat. Help ons het verbod op dierproeven
voor cosmetica te beschermen en te versterken door het EBI te ondertekenen.

Giftigheidstesten onder REACH

Wist je dat REACH, de nieuwe EU-strategie voor duurzame
chemische stoffen kan betekenen dat er miljoenen extra dierproeven
worden uitgevoerd? De nieuwe Strategie voor duurzame chemische stoffen
omvat een herziening van de Europese wetgeving inzake chemische stoffen.

Het doel is een gifvrije omgeving. Maar het gebruik van dierproeven
om hiaten in de informatie over chemische stoffen op te vullen zal
alleen maar leiden tot nog meer wrede dierproeven en onbetrouwbare
resultaten die niet goed zijn voor de menselijke gezondheid of ons
milieu. Help ons de Europese regelgeving voor chemische stoffen om te
vormen door het EBI te ondertekenen.

Op naar een einde van dierproeven

Bent u een van de 72% 1
Europeanen die vindt dat Europa een concreet plan nodig heeft om een
einde te maken aan dierproeven? Dank u wel! Het aantal dierproeven is de
afgelopen tien jaar niet veel veranderd, ondanks de ongelooflijke
vooruitgang in de wetenschap en de verzekering van de Europese
beleidsmakers dat hun doel is dierproeven te vervangen.

Op allerlei andere belangrijke beleidsterreinen waar de burgers om
geven – klimaatemissies bijvoorbeeld – heeft de EU gedurfde en
ambitieuze doelen gesteld om verandering te bewerkstelligen. Dat is wat
dieren ook nodig hebben. Help ons de wetenschap in de EU te moderniseren
en dierproeven geleidelijk uit te bannen door het EBI te ondertekenen.


Help ons 1 miljoen handtekeningen te verzamelen

Animal Rights werkt samen met de European Coalition to End
Animal Experiments, Cruelty Free Europe, Eurogroup for Animals,
HSI/Europe en PETA om een einde te maken aan dierproeven in de EU.
Hiervoor hebben we jou en al je meelevende vrienden nodig – een Europees
Burgerinitiatief (EBI) heeft meer dan een miljoen geldige
handtekeningen nodig om te slagen.

Een EBI laat de Europese Commissie zien dat burgers om de proefdieren
geven en verandering willen – het is een mechanisme voor mensen om
nieuwe wetgeving te eisen. Bedankt om een stem te zijn voor de dieren in
de laboratoria.


Cruelty Free Europe poll on animal testing 

En teken ajb de 3 volgende petities: ‘Wetenschappers laten mannelijke ratten bevallen in roekeloze dierproef‘ (hoe psychopathisch ziek in de kop moet je zijn??!!!)

 

26 organisaties maken statement voor alternatieven dierproeven

Nieuwe achterhaalde dierproeven op apen aan de KU Leuven ondanks alternatieven‘ (doodzieke inhumane wetenschap >> ze moeten die zogenaamde wetenschapper hetzelfde aandoen als de aap die hij/zij zwaar mishandelt, gadver wat een schoft………..)

 

=================================

Voorts zie: ‘Nertsenfokkerijen gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Zware dierenmishandeling bij dierproeven op beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ (RMD)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven‘ 

Nederland beschikt
over o.a. zenuwgas, om de effecten te testen werden de laatste jaren
cavia’s en ratten vermoord door TNO…..
‘ (terwijl men die effecten al lang kent…. schande!!!!)

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven‘ 

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…

In de labels direct onder dit bericht ook dat van Carola Schouten opgenomen, ChristenUnie minister, die niets wenst te doen tegen dierproeven op primaten en andere zoogdieren….. Het label BPRC staat voor het martelcentrum in Rijswijk voor dierproeven met apen (Biomedical Primate Research Centre).