VS eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers VS……..

Gisternacht op BBC World Service radio het bericht dat zowel president Biden als zijn minister van BuZa Blinken Rusland de wacht hebben aangezegd te stoppen met de troepenverplaatsing naar de grens met Oekraïne, waarbij psychopaat Blinken zelfs durfde te dreigen…… Alsof Rusland aan de Canadese en Mexicaanse grens staat met de VS, terwijl dat omgekeerd wel het geval is >> de VS en haar oorlogshond NAVO staan langs een groot deel van de Russische westgrens, wat Lavrov Biden eerder al onder de neus wreef en daarbij vinden er bijna het jaarrond militaire oefeningen plaats van de VS en haar NAVO-terreurpartners langs de Russische grens….. 

Daarover gesproken: er staat nu een heel grote oefening van de VS en NAVO op til langs die grens….. Alsof Rusland op eigen grondgebied geen troepen mag samentrekken…….. Buiten dat: de VS is NB de grootste agressor ter wereld, je kan daarbij gerust spreken van de grootste terreurentiteit ter wereld……. Vergeet verder niet dat de Russen terecht ongerust worden van die grote NAVO oefening, zeker nadat de Oekraïense neonazi-bataljons daaraan vlak voorafgaand de wapenstilstand in Oost-Oekraïne hebben geschonden en steden en dorpen van de zich van Oekraïne afgescheiden gebieden met zware artillerie bestoken (een ernstige oorlogsmisdaad en dat met wapens die daar volgens de wapenstilstand niet eens mogen zijn…..)…..

Ukraine is ready for NATO membershipNeonazi’s van een Oekraïens neonazi-bataljon, terecht dat de NAVO vlag er ook bij is te zien…….

Volgens nieuwe ‘richtlijnen’ van de totaal losgeslagen geheime diensten van de VS (meer dan 25!!) is het grootste gevaar dat ‘haar’ burgers te vrezen hebben de volgende landen zijn (in de volgorde): China, Rusland, Iran en Noord-Korea……. ha! ha! ha! ha! Ja, ‘stuk voor stuk landen die de VS al meermaals hebben aangevallen, logisch dus….’ Onbegrijpelijk dat deze diensten vooral de CIA en NSA dergelijke berichtgeving nog durven te brengen, gezien het feit dat ze al zo vaak op leugens zijn betrapt dat je wel blind moet zijn om niet door te hebben dat juist de VS het land is dat op veel plaatsen de stabiliteit letterlijk zwaar geweld heeft aangedaan, geweld? Zeg maar gerust vreselijke terreur, waarbij alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen (inclusief vrouwen en kinderen) zijn vermoord door de VS of in opdracht van de VS door haar NAVO-partners (zoals Nederland) dan wel door heel foute regimes die de VS steunt, neem het bloedige reli-fascistische Saoedi-Arabië…….. (al worden de slachtoffers van de genocide in Jemen niet meegeteld, een genocide die de Saoedische terreurcoalitie met hulp van de VS uitvoert in Jemen: daardoor hebben minstens 500.000 mensen het leven verloren [in feite vermoord], waaronder meer dan 100.000 kinderen…….)

Lullig, maar de meeste VS burgers hebben geen idee en hebben ook niet de tijd dan wel de energie om zich te verdiepen in wat de VS werkelijk uitvreet over de wereld, i.p.v. de leugen die hen continu wordt voorgehouden: ‘democratie en vrede brengen’ en als ze de energie wel hebben lezen de meesten van hen de reguliere (massa-) media en tja die brengen voor zeker 80% regeringsgetrouwe berichten zoals die van de CIA en NSA, ondanks alle bewezen leugens van deze geheime diensten, sterker nog de media nemen de berichten van die geheime diensten nog steeds met grote graagte over, voor veruit het overgrote deel zonder ook maar één letter aan kritiek te leveren, laat staan te controleren of e.e.a. klopt…….. En dan te bedenken dat die media nooit rectificaties hebben geplaatst als achteraf bleek dat ze voor de zoveelste keer het volk hebben voorgelogen……. De reguliere media ind e VS zorgen ervoor dat men werkelijk gelooft dat de VS alleen oorlog voert om gevaar voor de eigen bevolking af te wenden en daarvoor oorlog voert en dat maar al te vaak duizenden kilometers vanaf eigen bodem…….. Angst is dan ook een geweldig instrument om de bevolking eronder te houden, zie de meer dan belachelijke maatregelen tegen het Coronavirus…….

Het voorgaande is dan ook precies de bedoeling van de VS ‘regering’: de bevolking
moet zich achter de troepen en de vervloekte vlag scharen en verder
braaf belasting betalen…….. Het VS imperium heeft baat bij
onwetendheid en armoede, immers dat zorgt voor een continue stroom van
mensen die het leger ingaan, daar dit voor evenzo velen de enige
mogelijkheid is om een vak te leren………. Wat betreft die armoede: terwijl Joe Biden 750 miljard dollar (nog meer dan Trump!!) wil uitgeven aan oorlogsvoering, lijden in de VS nu al meer dan 14 miljoen kinderen honger…….

De genoemde landen vormen uiteraard totaal geen gevaar voor de VS, maar vrezen op hun beurt volkomen terecht de ongebreidelde agressie van de VS, dat alleen al met sancties verschillende bevolkingen vreselijk geweld aandoet, zo zijn in Venezuela al minstens 50.000 mensen overleden aan de gevolgen die de illegale sancties (dus zonder VN resolutie) die de VS het land heeft opgelegd en in Iran moet het aantal slachtoffers de 10.000 ook al lang zijn gepasseerd….. Gebrek aan voedsel maar vooral aan medicijnen, zaken die de VS zogenaamd nooit sanctioneert, echter ook dat is een leugen van formaat!! Je kan wel zeggen dan haalt men bijvoorbeeld de medicijnen toch elders? Echter de VS chanteert regeringen en bedrijven wereldwijd door te dreigen dat het ofwel het land ook onder sancties zal plaatsen, dan wel bedrijven te verstaan geeft dat wanneer men niet onmiddellijk stopt, de VS hen verder zakendoen onmogelijk zal maken en dat kan de VS daar het bijvoorbeeld het grootste deel van de banken kan dwingen geen zaken meeer te doen met zo’n bedrijf…….. Vergeet niet dat de VS met de dollar, een internationaal betaalmiddel in handen heeft (in feite is de dollar net zo veel waard als de rijksmark in het Duitsland van eind 20er jaren vorige eeuw*)…… De dollar is (nog steeds) leidend in de wereld en het SWIFT betalingssysteem, een systeem voor het internationaal betalingsverkeer, wordt ook door de VS beheert…… (vandaar ook dat de geldmachines in de VS dag en nacht kunnen doordraaien….)

Voorts wordt de dollar nog steeds gebruikt om de olieprijs weer te geven, iets wat de voormalige president van Libië probeerde te ondergraven met de gouden dinar, een munt gedekt door goud en niet als de dollar met lucht….. Het kostte Khadaffi op een vreselijke manier de kop en maakte van het eens rijkste land van Afrika het bijna armste land van dat continent…….. Ofwel de VS oefent op meerdere manieren terreur uit, waarbij de ergste vorm natuurlijk het illegaal oorlog voeren is, één van de grootste oorlogsmisdaden….. Verder heeft de VS middels drones al vele duizenden verdachten zonder enige vorm van proces vermoord en naast die verdachten bestaat meer dan 90% van de slachtoffers door deze terreur uit vooral vrouwen en kinderen, zoals je begrijpt niet eens verdacht van een misdaad……

Caitlin Johnstone heeft een bron bij één van de geheime diensten en die stelt onomwonden dat juist de VS zelfs het grootste gevaar is voor de VS burgers, niet zo vreemd als je het voorgaande hebt gelezen, immers geen land is instaat de VS aan te vallen……

Caitlin schrijft over de gevangenissen van de VS waar 1 op de 5 gevangenen van over de wereld gevangen zit en noemt dat geheel sarcastisch ‘het sociaal opvangnet…….’ (wat het leger daadwerkelijk is!!)

Lees het artikel en geeft het door, tijd dat de wereldbevolking wakker wordt en als de VS een basis heeft op de bodem van een ander land, de bevolking eist dat hier een eind aan wordt gemaakt en de VS militairen het land uit knikkert; de VS heeft ‘maar liefst’ 800 militaire bases over de wereld, waarvan een groot deel rond China en Rusland…….. De VS beschikt nu zelfs over een ‘raketschild’ in Polen en Roemenië, zogenaamd om raketten uit Iran tegen te houden, maar de leugenachtige vereniging van terreurstaten heeft daar raketten die in een mum van tijd kunnen worden uitgerust met meerdere kernkoppen waarmee de VS Russische steden kan aanvallen die gezien de afstand een schending is van het INF-verdrag (dat Rusland zou hebben geschonden aldus de VS, terwijl het haar beschuldiging, een nieuwe Russische raket zou dat verdrag schenden, meermaals heeft geweigerd te controleren en te inspecteren op verzoek van Rusland…..)…..

Intelligence Sources Say Biggest Threat To U.S. Is Actually U.S. Policy

by Caitlin Johnstone

A new “threat assessment”
by the US intelligence cartel has named China the number one threat to
the United States today, followed by Russia, Iran, and North Korea. This
has of course led to blaring news headlines like “China poses the biggest threat to the U.S., a new intelligence report says” from The New York Times,
instead of something a little less propagandistic like “Here’s who the
CIA wants you to be afraid of in order to advance its geostrategic power
agendas.”

The
report makes a bunch of evidence-free assertions which serve no purpose
other than to help manufacture consent for the movement of expensive
weaponry around the globe at the facilitation of unscrupulous war propaganda firms like The New York Times.
Not only that, but I can now report that this US intelligence threat
assessment is squarely contradicted by my own intelligence source.

Far
from being threatened in any meaningful way by Beijing, Moscow, Tehran
or Pyongyang, my intelligence source tells me that the greatest threat
facing the United States today is actually the policy and behavior of
the US itself.

Graph showing that 1 out of 5 prisoners in the world is incarcerated in the U.S.

My
source informs me that infinitely more threatening to Americans than
China is their own government’s policy of maintaining more and more
severe domestic austerity measures and relying on a racist, violent and
increasingly militarized police force to bash its most impoverished
populations into line instead of simply helping them. The fact that
America’s primary system of care for those who fall through the cracks
is its immense prison-industrial complex poses a far greater threat to America than Moscow, Iran or North Korea ever will.

“When
prison has become your country’s social safety net and you’re
incarcerating at a rate unseen anywhere else in the world, it is not the
time for you to worry about Kim Jong Un,” the intelligence source tells
me.

But
this crushing poverty and authoritarianism is necessary when a nation
is the hub of a globe-spanning empire and its rulers need to make sure
the populace remains too poor, busy and propagandized to begin
interfering in the mechanics of the war machine. If Americans began
using the power of their numbers to force their political system to
cease hemorrhaging money and resources into interminable occupations and
ever more expensive acts of military expansionism so that people could
be cared for at home, the empire would fall. And that would make the
imperialists sad.

According
to my source, the real threat to America today is the standing policy
of overextending US military commitments in a futile effort to maintain
unrivaled unipolar planetary hegemony on a world that is forever out of
control while impoverishing and oppressing Americans at home, all to
preserve a failed competition-based model of mass-scale human behavior
that our species needs to evolve beyond anyway.

China is a truly awful country! pic.twitter.com/sLjkWOWTaT

— Lee Camp [Redacted] (@LeeCamp) April 12, 2021

Okay, my intelligence source is between my ears.

Anyone
with a brain can see that there is no real threat to the United States
from outside US borders. US unipolar domination might be under threat
from an ever-changing world in which empires are always temporary.
Imperialism’s days might be numbered. Capitalism may be on the way out.
But the US itself is not being threatened on the world stage by any
foreign actor.

The
US government is the one threatening nations with obliteration if they
do not obey its dictates, not the other way around. Nobody is
threatening America.

Your
own intelligence sources will, with some rigorous usage, tell you that
the real threat to America comes from oligarchs, imperialists and war
profiteers who see the US government and its historically unprecedented
military force as a tool for expanding power and wealth no matter what
the human cost might be.

We can trust our intelligence sources on that matter my friends. Our story is much better-sourced than any we’ll ever see in The New York Times.

_____________________

New book: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix.

The
best way to get around the internet censors and make sure you see the
stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at 
my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, liking me on Facebook, following my antics on Twitter, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | April 14, 2021 at 1:41 pm | Tags: america, cia, imperialism, Intelligence, new york times, usa
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2xP

================================================

* De VS is in feite failiet als je de enorme schuld van het land ziet, maar door haar vooraanstande rol met de dollar en het SWIFT systeem kan het land ongelimiteered geld bijdrukken, hier de schuld zoals die in 2019 was: ‘VS in feite meer dan failliet: record schuld van meer dan 22 triljard dollar‘ (een bedrag dat de 30 triljard dollar al lang moet zijn gepasseerd, let wel wij noemen dat ‘biljoen’, ofwel 30 met 12 extra nullen!!)

Zie wat betreft Oekraïne: ‘Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook van belang is de volgende leugen van Blinken, waar de politiek en de media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat oorlogvoeren geoorloofd is: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland

Rusland zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren….Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ 

——————————————–

Zie verder: ‘Tony Blinken (VS minister BuZa) dreigt bedrijven onmiddellijk te stoppen met de aanleg van Nord Stream 2

VS beschuldigingen dat China een genocide uitvoert op de Oeigoeren zijn gebaseerd op leugens

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen‘ (zie ook de links in dat bericht)

Pentagon Report Points To US Preparations For Total War

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

De VS, een duivels imperium, dat achter haar psychopathisch moordende troepen staat??

VS media besteden of te weinig aandacht aan racistische misdaden tegen burgers van Aziatische komaf dan wel stimuleren die zelfs

Het Care2 petitie team kwam gisteren met een petitie voor de grote mediaorganen MSNBC, CNN en Fox News, waarin men eist dat deze media het hele verhaal vertellen over racistische misdaden tegen burgers van Zuidoost- Aziatische en Oceanische komaf. Als men er al aandacht aan besteedt is dat terloops en verdwijnt het onderwerp snel in de bups van (vaak onzin) berichtgeving, terwijl Fox News ronduit racistisch bericht, dus niet over misdaden tegen burgers van Oost- Aziatische en Oceanische komaf komaf, maar alleen als deze mensen of andere gekleurde burgers zelf een misdaad begaan…… Eén en ander was zelfs het geval toen een psychopathische imbeciel een aantal vrouwen van Aziatische komaf doodschoot in een massagesalon Georgia…….

Overigens moet ik zeggen dat ook onze reguliere media amper of niet berichten over racisme tegen burgers van Oost-Aziatische komaf, terwijl het ook in ons kleinburgerlijke Nederland aan de orde van de dag is dat deze mensen beledigd worden, wat zelfs regelmatig schijnt uit te lopen op handtastelijkheden en een por in de rug geven….. Uiteraard heeft dit alles te maken met de aanname dat het Coronavirus uit China komt, wat ik overigens zwaar betwijfel……

Was men maar zo agressief tegen de figuren uit de intensieve veehouderij die zich boer durven te noemen en die honderden tot duizenden dieren mishandelen in veel te kleine stallen, niet alleen vanwege de grove dierenmishandeling in die doodsindustrie, maar juist daar de intensieve veehouderij één van de grootste bronnen is van besmettelijke ziekten en antibioticaresistentie…… Echter dat zal het psychopathisch racistische tuig niet durven te doen, daar ze dan het e.e.a. terug kunnen verwachten, tja dat tuig bestaat dan ook uit ‘echte helden…..’ (maar niet heus!) 

Vorig jaar werden er in de VS 4.000 racistische misdaden begaan tegen mensen van Oost-Aziatische en Oceanische komaf en dat zijn de gemelde misdaden, ofwel je kan er donder op zeggen dat het werkelijke aantal racistische misdaden veel groter is (uiteraard tegen de oorspronkelijke bevolkingen uit de genoemde gebieden)…….

Wij kunnen de petitie jammer genoeg niet tekenen.

Tell MSNBC, CNN, and Fox News to tell the whole truth about anti-Asian hate crimes

 

 


Demand the news cover hate crimes against Asian Americans in a more comprehensive way

 

Sign Now

 

Hate crimes against Asian Americans
& Pacific Islanders (AAPI) are, sadly, not a new phenomenon. What
is new is the recent and drastic spike in how many of these crimes are
happening and how severe they’ve become since the beginning of the
COVID-19 pandemic.
People in AAPI communities are experiencing verbal
and digital harassment, they are getting physically attacked in the
streets, and they are being openly discriminated against at jobs and in
social settings. A
report by the group Stop AAPI Hate revealed that there were over 3,800
hate crimes committed against AAPI from March 2020 to the end of
February 2021 in the United States.


And yet, you wouldn’t really
know it if you only watch one of the Big 3 cable network news stations in the U.S.

These outlets may cover particularly egregious cases for a day or two,
like the tragic mass shooting of Asian women who worked at massage
parlors in Georgia. But this heinous cruelty has been happening at an
alarming rate for months, and that encompasses many more incidents — it deserves far more attention and more public denouncement!
These stations in large part control the public narrative around these
crimes, and when they pick and choose what to cover just so it will fit
their own narrative (like far right-wing outlet Fox news only
showing incidents in which a member of another racial minority is the
one commiting the hate crime), they themselves are contributing to this problem of discrimination and violence.

That’s why we are asking that MSNBC, CNN and Fox News more
comprehensively and responsibly cover this massive uptick in hate crimes
against Asian Americans & Pacific Islanders. Sign the petition to add your voice to this urgent call!

Thank you,

Lauren

The Care2 Petitions Team

 

P.S. There have been almost 4,000 hate crimes against members of the AAPI community in the past year. Tell these news stations to tell the true story of what’s happening. 

==================================================== 

Zie ook: ‘Coronavirus: China door het slijk halen

Kamala
Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China
ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog
‘ 

BBC bedient VS met het demoniseren van China
(ook in Groot-Brittannië racistische haat tegen Chinezen en mensen die
daar volgens het racistische tuig op lijken en dat wordt door de BBC met
dergelijke berichtgeving opgeklopt…..)

Coronavirus hysterie: de nieuwe anti-Chinese campagne in de VS bestaat (alweer) uit leugens

Coronavirus: hysterische en belachelijke beschuldigingen aan adres China‘ 

—————————————–

En zie verder wat betreft discriminatie en vervolging van minderheden of het aanzetten daartoe: ‘Coronavirus: medisch racisme in VS oorzaak van onevenredig groot aantal overleden gekleurde VS burgers……‘ (weinig geld betekent in landen als de VS veelal ook een slechte gezondheidszorg [voor zover die nog te betalen is], daarnaast is armoede een oorzaak voor overlijden aan het virus, logisch daar een slechte conditie veroorzaakt door foute goedkope voeding, het lichaam extra bevattelijk maakt voor besmettelijke ziekten…..)

VS: in federale gevangenissen worden 80.000 mensen in isolatiefolter gehouden…….‘ (en zoals gewoonlijk in de VS: in verhouding uiteraard veel meer gekleurde mensen dan witte……) 

Grote bedrijven als Coca-Cola en Pfizer steunen wetgeving die het gekleurde VS burgers onmogelijk maken te stemmen‘ 

Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten‘ (Reinoehl vocht voor gelijke rechten t.b.v. de gekleurde VS bevolking)

Democraten in de VS
laten de kans lopen verkiezingshervormingen door te voeren zodat
iedereen die daar recht op heeft ook werkelijk kan stemmen
‘ (ook het tegengaan van stemmen door de gekleurde bevolking is uiteraard een racistische misdaad!!)

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……‘ (!!!!)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Assange die volkomen onterecht vastzit!!!)

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘ (!!!!)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de afbraak van burgerrechten door de Coronacrisis)

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten

Bernard Hammelburg
‘met excuus voor slavernij’ en wegzetten van zwarte milities als
evenknie van witte racistische en fascistische milities

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….
‘ 

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘(en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Jeffrey Koorndijk en Mike de Wilde Electronics: ‘typisch gevalletje bedrijfspolicy’

Het
label ‘BLM’ staat voor Black Lives Matter en geeft toegang tot meer
berichten over de verontwaardiging en protesten van de gekleurde
bevolking over het feit dat het overgrote deel van de politieagenten in de VS racistisch (ofwel: fascistisch) is en gekleurden per definitie als ‘misdadig ziet’, waarbij ‘het leven van een
gekleurde verwaarloosbaar is……’

CNN heeft moedwillig anti-Trump propaganda gemaakt om te zorgen dat hij de verkiezingen verloor: de macht van de massamedia

CNN heeft moedwillig anti-Trump propaganda gemaakt: je zal waarschijnlijk denken, nou en, blij dat we van die gek af zijn. Echter vervolgens moet je je afvragen of Joe Biden zo’n groot verschil is t.o.v. Trump. Joe Biden is één van de weinige VS presidenten die al een oorlogsmisdadiger was voor hij aantrad als president, dit vanwege zijn eerdere harde opstelling t.o.v. Rusland en zijn rol als vicepresident onder Obama, die zich als Nobelprijswinnaar voor de Vrede ontpopte als een oorlogsmisdadiger die minstens 2 illegale oorlogen is gestart en verantwoordelijk is voor bloedvergieten in landen waar hij (samen met Biden, Hillary Clinton en haar opvolger John Kerry) democratisch gekozen regeringen met bloedvergieten om zeep heeft geholpen, zoals die in Honduras en Oekraïne….. 

Zo zou ik nog wel even door kunnen gaan, bijvoorbeeld over het milieubeleid, waar Obama weliswaar het akkoord van Parijs tekende, maar in werkelijkheid een heel smerig beleid voerde, zo kwam de export van steenkool onder Obama tot een absoluut hoogtepunt en gaf hij zelfs toestemming om grote kolencentrales door VS bedrijven te laten bouwen in landen als Bangladesh (zoals bij het grote natuurgebied Sundarbarns)……

Echter wat CNN heeft gedaan is eindelijk in de openbaarheid gekomen: het op zo’n manier tegenwerken van een zittende president dat deze de verkiezingen heeft verloren, althans daar zal CNN gezien de op een onbewaakt ogenblik gedane uitlatingen van een belangrijke medewerker zeker een belangrijke bijdrage aan hebben geleverd….. Uiteraard was het niet alleen CNN, immers behalve met Fox News had Trump ruzie met bijna alle grote mediaorganen in de VS. 

Door de uitlatingen van die medewerker, Charlie Chester, worden meteen alle door de reguliere westerse media gepropageerde samenzweringstheorieën doorgeprikt, theorieën als zouden de beschuldigingen op de sociale media over de reguliere (massa-) media waarin werd en wordt gezegd dat deze in feite ten dienste staan van de zittende neoliberale westerse regeringen berusten op pure onzin….. Anders gezegd: deze beschuldigingen op de sociale media worden eens te meer bevestigd met het verhaal van Chester!!  De reguliere media maken zich schuldig aan het maken van ‘fake news’ (nepnieuws) en andere manipulaties van de westerse bevolkingen, die in het voordeel zijn van de zittende westerse neoliberale regeringen en van de grote bedrijven, waaronder de grote wapenfabrikanten, die het grootste belang hebben bij zoveel mogelijk oorlog, of dat nu is tegen door de VS gekweekte terreurgroepen dan wel tegen landen die zich niet wensen te onderwerpen aan de VS……..  

Volgens Chester is CNN wel uitgepoept als het gaat over het Coronavirus en hij stelt dat CNN zich zal richten op de klimaatverandering, niet omdat men daar inzit over die verandering, maar omdat het hip is en grote bedrijven zich op grote schaal groenwassen (greenwashing) als zou men het beste met de wereld voorhebben, terwijl men achter de schermen gewoon doorgaat op de doodlopende weg, zeg maar zoals wereldvernietigers Shell en Unilever bezig zijn >> naar buiten toe net doen alsof ze uiterst duurzaam bezig zijn, terwijl de werkelijkheid het tegenovergestelde laat zien en zoals je wellicht weet happen de reguliere westerse media maar al te graag toe en dragen deze leugen met verve uit…… (‘logisch ook’ daar die media in handen zijn van plutocraten en investeringsmaatschappijen die er alle belang bij hebben dat dit soort bedrijven het goed blijven doen op de beurs, daar ze grootaandeelhouders zijn in die bedrijven……) De journalisten van die mediaorganen kunnen dan ook al lang niet meer onafhankelijk berichten over zaken van belang, alleen als het de eigenaren goed uitkomt, of als een zaak zo open op straat ligt dat ze wel moeten meegaan in de berichtgeving om geen gebruikers te verliezen….

Gezien het voorgaande is het dan ook niet vreemd dat de journalisten en hoofdredacties van die grote mediaorganen schreeuwen om censuur op de sociale media, waarbij ze de zaken waar ze zichzelf aan beschuldigen: nepnieuws en andere manipulaties gebruiken om de lezers, kijkers en luisteraars op het ‘juiste pad’ te houden daar er tegenwoordig op de sociale media zoveel echte journalisten zijn te vinden die wel de waarheid brengen en onafhankelijk berichten……. En zoals al zo vaak op deze plek opgemerkt: censuur hoort thuis in een dictatuur en elke vorm van censuur die al is doorgevoerd, ook in ons land, is een stap verder in de richting van een dictatuur…….. (zelfs ons leger [LIMC*] scant de sociale media en houdt mensen in de gaten die zich verzetten tegen de huidige status quo of die zich verzetten tegen de belachelijke Coronamaatregelen, een uiterst gevaarlijke ontwikkeling, zoals je zal begrijpen……)

Lees het volgende artikel van Zero Hedge, zie de video en geeft het door, de macht van de grote bedrijven en de media moet gebroken worden als we een leefbare maatschappij over willen houden…….

‘We Were Creating A Story — Our Focus Was To Get Trump Out’: CNN Director Busted By Undercover Veritas Operative

by Tyler Durden

Wednesday, Apr 14, 2021 – 03:44 AM

A technical director for CNN made the grave error of sitting down with a (probably hot) undercover female journalist from Project Veritas,
to whom he admitted that the network “got Trump out” with their
coverage, and that he “100% believe(s) that if it wasn’t for CNN, I
don’t know that Trump would have got voted out.”

“I came to CNN because I wanted to be part of that,” added the director, Charlie Chester.

He then explained how the network engaged in propaganda to ‘create a story’ about Trump vs. Biden.

“[Trump’s]
hand was shaking or whatever, I think. We brought in so many medical
people to tell a story that was all speculation — that he was
neurologically damaged, and he was losing it. He’s unfit to — you know,
whatever. We were creating a story there that we didn’t know anything
about. That’s what — I think that’s propaganda,” he said, adding “We
would always show shots of him [Biden] jogging and that [he’s] healthy,
you know, and him in aviator shades. Like you paint him as a young
geriatric.”

Watch:  

James O’Keefe    @JamesOKeefeIII

BREAKING: Part 1 –

@CNN

Director ADMITS Network Engaged in ‘Propaganda’ to Remove Trump from Presidency … ‘Our Focus Was to Get Trump Out of Office’ … ‘I Came to CNN Because I Wanted to Be a Part of That’

MORE BOMBSHELLS: exposecnn.com#ExposeCNN

(de video van Twitter eindigt op 2.19 min. van deze YouTube video:)

6:00 PM · Apr 13, 2021

60.7K     3.6K

Copy link to Tweet

Transcript below (via PV):

Veritas Journalist: “I guess I have a confession. I worry about Biden and his health, I guess.”

CNN Technical Director Charlie Chester: “Your news health?”

Veritas Journalist: What? No, I said Biden, our president.”

Chester: “Oh, his health.”

Veritas Journalist: “I want to take care of him and make sure he’s okay.”

Chester: “He
is definitely — the whole thing of him running during the entire —
like run for the campaign. Showing him jogging is obviously deflection
of his age and they’re [CNN] trying to make it like, ‘Oh, I’m healthy.’”

Veritas Journalist: “Is that what we did? I don’t know. Like what do you mean?” 

Chester: “We
would always show shots of him [Biden] jogging and that [he’s] healthy,
you know, and him in aviator shades. Like you paint him as a young
geriatric.”

Chester went on to say that COVID-19 media
coverage should be coming to an end in the near future. He added that
CNN is already preparing its shift in coverage to push and promote
climate change fear. 

“I think there’s a COVID fatigue. So, like
whenever a new story comes up, they’re [CNN’s] going to latch onto it.
They’ve already announced in our office that once the public is — will
be open to it — we’re going to start focusing mainly on climate,”
Chester said.

Chester: It’s going to be our [CNN’s]
focus. Like our focus was to get Trump out of office, right? Without
saying it, that’s what it was, right? So, our next thing is going to be
climate change awareness.

Veritas Journalist: “What does that look like?”

Chester: “I
don’t know. I’m not sure. I have a feeling that it’s going to be like,
constantly showing videos of decline in ice, and weather warming up, and
like the effects it’s having on the economy–”

Veritas Journalist: “Who decides that?”

Chester: “Head of the network.”

Veritas Journalist: “Who is that? Is that [Jeff] Zucker?”

Chester: “Zucker, yeah. I imagine that he’s got his council and they’ve all like, discussed, like where they think–”

Veritas Journalist: “So, that’s like the next–”

Chester: “Pandemic-like
story that we’ll beat to death, but that one’s got longevity. You know
what I mean? Like there’s a definitive ending to the pandemic. It’ll
taper off to a point that it’s not a problem anymore. Climate change can
take years, so they’ll [CNN will] probably be able to milk that quite a
bit.”

Veritas Journalist: “So, climate change overload.”

Chester: “Be prepared, it’s coming. Climate change is going to be the next COVID thing for CNN.”

 

Veritas Journalist: “You think it’s going to be just like — a lot of like, fear for the climate?”

Chester: “Yeah. Fear sells.”

============================================= 

* Zie: ‘Voltallige top van de Strijdkrachten dient per direct ontslagen te worden, ze hebben zich niet met angst- en haatzaaierij tot het volk te richten‘ en zie:

LIMC (landmacht) gaat haar boek wel heel ver te buiten, misdadig en mensenrechtenschendend ver!!‘ (!!!!) (met het hacken en controleren van burgers op het internet……) en zie het vervolg:

LIMC
(leger) nu pas door minister van Defensie Bijleveld op non actief
gesteld, na ernstige inbreuk op privacy en schending mensenrechten

Zie ook: ‘Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (Assange behoort wel tot de grootste slachtoffers van manipulatie en het brengen van fake news door politiek en de reguliere westerse media >> zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over deze geweldige en gelauwerde onderzoeksjournalist)

Roep om censuur op het internet nu ook van actiegroep DeGoedeZaak: een HeelFouteZaak!!‘ (en zie de links in dat bericht)

Het congres eist van
de tech CEO’s een meer agressieve censuur op de sociale media, om zo
macht uit te kunnen oefenen op die media
‘ 

Het werk van Mark Lombardi, een vijand van de staat die zich zogenaamd het leven benam
(als censuur geen zin heeft staan de geheime diensten nog andere
middelen ter beschikking om iemand tot zwijgen te brengen, zoals moord
en dan het liefst op zo’n manier dat het op suïcide lijkt, hoe
onwaarschijnlijk dat ook is in verreweg de meeste gevallen, een andere
beproefde manier is een auto-ongeluk veroorzaken, waarbij de dader er
vandoor gaat…..)

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen

Facebook:
uit gelekte documenten worden de steeds veranderende regels voor
censuur op dit platform openbaar gemaakt: Facebook als geheime tak van
de VS overheid
‘ (!!!!)

Twitter verwijdert accounts vanwege ‘propaganda’, maar werkt zelf met een militair propagandist

Anti Antifa: 110% uiterst gewelddadige fascisten‘ (!!!!)

Australische politie valt kantoor ABC binnen vanwege gelekte documenten

Gelekte documenten tonen aan dat Google en Pinterest censuur uitoefenen

Netneutraliteit VS dreigt te verdwijnen……….

Twitter launches tool to report misleading content ahead of Indian & EU elections

Twitter meldpunt voor nepnieuws in aanloop EU verkiezingen‘ (!!!!)

VS overweegt kritiek op Israël aan te pakken als antisemitisme……..‘ (!!!!)

Putin vraagt en Trump levert: een lijst met ‘alle goede zaken die Trump voor Rusland regelde’

Russiagate geslaagd: geen impeachment van Trump, waar Clinton en haar team na bewezen misdaden vrijuit gaan…..

Warren
(democratisch presidentskandidaat) toont met hulp van Facebook aan dat
dit bedrijf niet hoort te gaan over wat wel en niet is toegestaan
‘ (!!!!)

Massamedia VS vallen keihard door de mand met ‘vers’ geschoten Russiagate bok >> publiek wordt om vertrouwen gevraagd

Jacht in VS op alternatief (echt) nieuws in volgend stadium: journalist wordt vastgehouden zonder aanklacht‘ (!!!!)

NewsGuard, het nieuwste wapen van Big Brother VS tegen de alternatieve media‘ (!!!!)

Netflix censureert aflevering van humoristisch programma, ‘na een geldig verzoek’ op grond van Saoedische wetgeving….‘ (!!!!)

Britse
militaire geheime dienst bedient zich van moddergooien en andere
manipulaties om Europese en VS politiek te manipuleren, zo blijkt uit
gelekte documenten
‘ (!!!!)

Lichtgelovige ‘atheïst’ gelooft Russiagate leugens….

New York Times te kakken gezet met haar berichtgeving over Russische manipulatie voor midterm verkiezingen

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….


Bedrijf dat voor ‘Russische bots’ waarschuwde, heeft een leger met nep-Russische bots

Waarom de burgers van de VS de illegale oorlogen steunen

Facebooks departement voor censuur: een hoognodige uitleg over een maatregel die alleen in een dictatuur thuishoort

Ollongren (D66 minister) manipuleerde bevolking met beschuldiging Russische manipulatie door desinformatie en nepnieuws‘ (en zie de links in dat bericht voor meer manipulatie fratsen van deze liegende demissionaire minister)

Two More Spiegel Employees Out After Fake News Scandal Expands‘ Ofwel: het zoveelste ‘gevalletje fake news’, gebracht door de reguliere massamedia……..

Facebook censureert foto’s van verhongerende Jemenitische kinderen als ‘sexual content’

Google manipuleerde VS presidentsverkiezingen van 2016 en censureert niet alleen linkse/alternatieve sociale media

Facebook gebruikte ‘fake news’ beschuldiging om de aandacht voor schandalen af te leiden

Google Maps veegt Palestijns gebied van de kaart

Twitter
weert waarheid: Paul Craig Roberts in de ban, Roberts >> de grote
criticus van de illegale oorlogen die de VS voert

Russiagate sprookje ondermijnt VS democratie en de midterm verkiezingen

Bolsonaro,
de fascistische nieuwe president van Brazilië, werd volgens Avaaz en
fake news brengers als de NYT gekozen door manipulatie via WhatsApp

Facebooks zuivering van de alternatieve (nieuws) media staat nog in de kinderschoenen

Politico rapport bevestigt: Russiagate is een hoax‘ (Russiagate, de enorme leugen op basis waaraan we de huidige censuurgolf te danken hebben……) (!!!!)

The US military’s vision for state censorship(!!!!)

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook censureert de waarheid over Columbus en de verovering van de Amerika’s…….

Facebook censuur gestuurd door het westers militair-industrieel complex en de NAVO in het bijzonder……….‘ (!!!!)

Why the Coordinated Alternative Media Purge Should Terrify Everyone‘ (Zero Hedge)

First They Came for Alex Jones — We Told You We Were Next — We Were‘ (Matt Agorist op The Free Thought Project)

CNN, de grote brenger van ‘fake news!!!’

Facebook en Twitter verwijderen nu volledige accounts………

Facebook (en Twitter) onderdrukt meningsvorming door het verwijderen van (echt) onafhankelijke media

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……‘ (!!!!)

Facebook en Twitter verwijderen de eerlijke journalistiek en oprechte opinie >> censuur…..

Facebook verlaat ‘tranding news’ voor ‘brekend nieuws’ van 80 reguliere mediaorganen, ofwel nog meer ‘fake news…..’

Facebook komt met nieuwsshows van betrouwbare media als CNN en Fox News…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Censuur op het internet met vliegende start in de VS, ‘het land van het vrije woord….’

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws……

Facebook helpt Saoedi-Arabië: doodstraf door onthoofding van vrouw die het waagde kritiek te uiten…..‘ (!!!!)

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………

ThinkProgress eiste censuur van Facebook en werd inderdaad gecensureerd…. ha! ha! ha! ha!

VS staatscensuur op Facebook (ook in de EU)

Facebook stelt perstituee van New York Times aan als censuur-agent…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het echte Facebook schandaal: manipulatie van de gebruikers en gratis diensten voor eertijds presidentskandidaat Obama…….

Mark
Zuckerberg, Facebook doneerde aan de politici die hem in de VS aan de
tand voelden >> in het EU parlement maakte hij gebruik van
megalomane EU politici…..

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!‘ (!!!!)

Media Too Busy Defending John McCain to Report the News That Actually Affects You‘ Onder andere aandacht voor PRISM.

Westerse massa misleiding in aanloop naar WOIII……

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Eis een nee tegen censuur op het internet!‘ 

Facebook e.a. hebben lak aan AVG (GDPR), misbruik persoonsgegevens gaat gewoon door…….

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

Facebook: verrijking van oliemaatschappijen en andere grote bedrijven, plus wereldwijde corruptie…….

Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Facebook Purges Independent Media for “Political Disinformation”

Facebook Blocks Links to Free Speech Competitor ‘Minds’

Voor meer berichten over de Sundarbarns en/of greenwashing, neem deze over in het zoekvlak rechtsboven aan deze pagina, bij het zien van de eerste berichten kan je nog kiezen voor een chronologische volgorde; e.e.a. daar de ruimte voor labels direct onder dit bericht beperkt is. 

Coronamaatregelen: Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) beloven van alles en gebruiken hun geringe hersencapaciteit alweer niet

Rutte en de Jonge beloofden gisteravond weer van alles, onder voorbehoud (ha! ha! ha!) en gebruikten alweer hun geringe hersencapaciteit niet. Ten eerste niet daar alle eerder gedane beloften zo ongeveer voor 99% moesten worden teruggedraaid, ten tweede daar het overduidelijk is dat de genomen maatregelen niet helpen, de cijfers blijven oplopen ondanks die maatregelen…. Elke andere bestuurder met een beetje hersenen zou concluderen dat maatregelen als de avondklok dus geen zin hebben, maar niet ‘onze’ Rutte en de Jonge……

Weer worden er ‘field lab tests’ (ha! ha! ha!) gehouden de komende tijd, zoals een verdere verruiming van winkelgebruik, dit terwijl de supermarkten weer bomvol mensen staan, die in het gros van de supermarkten onmogelijk afstand van elkaar kunnen houden (soms zie je nog een zielenpiet die staat te wachten tot een pad vrijkomt, echter na verloop van tijd zien ze de onmogelijkheid daarvan in en betreden zo’n pad dan toch maar……), het voorgaande terwijl bijvoorbeeld kledingwinkels en winkels als de HEMA meer ruimte hebben dan de eerste beste supermarkt (althans de supermarkten die ik ken, met daaronder een AH XL)…… Is er ooit onderzoek gedaan of de supermarkten een bron van infecties zijn? Mensen geven een virus door in meer beperkte ruimten dan winkels, dat is zo klaar als een klont!

Jut en Jul gisteravond, wat een belachelijke vertoning weer!!

Waarom deze maffe testen als je ziet dat demonstraties waar men zich niet aan de regels houdt geen bron van infecties zijn?? Wat betreft het bedrijven van buitensporten is het komende beleid al helemaal belachelijk, ik heb geen eens zin te herhalen wat daarover werd gezegd.   

Trouwens die hele testvakantie naar Rhodos, waar slaat ‘t op? Men mag niet weg van het hotelterrein en zit daar met 189 negatief geteste Nederlanders, wat is hier het experiment? Neem aan dat ook het personeel dubbel getest zal zijn en wellicht tijdens de vakantieperiode nog eens, hoe zou men dan COVID-19 kunnen oplopen? Of zijn Rutte, de Jonge, het RIVM en het OMT er eindelijk van overtuigd dat de PCR test een waardeloze test is (zoals het CDC, een soort RIVM uit de VS vorig jaar al concludeerde), een test die niet is bedoeld voor dit soort medische doeleinden, maar om DNA te kunnen vergelijken dan wel te kunnen achterhalen, zoals de uitvinder van die test al ver voor de Coronacrisis concludeerde (hij was al overleden toen het ‘virus toesloeg’)…….   

Rutte zou hebben herhaald wat een ziekenhuisbestuurder heeft geschreven en waarbij deze over 2 werelden sprak (de vet gemaakte tekst is van mijn hand):

Die (de ziekenhuisbestuurder, Ap) schreef de afgelopen weken in twee werelden te hebben geleefd: de
wereld buiten en de wereld binnen het ziekenhuis. Buiten het ziekenhuis
zag hij vooral mensen die zich aan het verheugen waren op de terrassen,
concerten en ook gewoon weer samen kunnen zijn. Terwijl in de wereld
binnen het ziekenhuis iedereen bezig is met het opvangen van de derde
golf en, zeg ik erbij, met het voorkomen van code zwart – het moment dat
alle bedden vol liggen en de ziekenhuizen uiteindelijk ‘nee’ moeten
verkopen. En wat schrijft deze ziekenhuisbestuurder dan? Het volgende:
‘Je kunt commentaar hebben op de besmettingscijfers en de R-waarde, maar
feit is dat de ziekenhuizen weer net zo vol liggen als tijdens de
eerste golf. Feit is dat de planbare zorg vrijwel volledig is
afgeschaald. Feit is dat elke dag mensen doodgaan op de IC aan Covid,
ook te vaak mensen van beneden de 60’.”
Einde citaat.

“Ik vind dat beeld van die twee werelden ook persoonlijk heel
herkenbaar
. Want het is precies waar we als kabinet mee worstelen in het
Catshuis en bij onze andere overleggen. Iedereen ziet: de situatie in
de zorg is nijpend. Ook omdat het ziekteverzuim na meer dan een jaar
corona schrikbarend hoog is.

Mensen in de zorg lopen op hun tandvlees. En dat is ook logisch, met
inmiddels weer zo’n 2500 coronapatiënten in het ziekenhuis, waarvan
ongeveer 800 op de intensive care. En met 160.000 besmettelijke mensen
in ons land, net zoveel als op de top van de eerste golf en dat was
vorig jaar april. Dat zijn cijfers die we niet zomaar weg kunnen gummen.”

Waarom noemde Rutte deze ziekenhuisbestuurder niet bij naam en was deze bestuurder
een medisch specialist of een bestuurder met een politieke benoeming?
Ofwel een oud-politicus met één van z’n dik betaalde middels lobby tijdens de politieke loopbaan verkregen baantjes? (die dan een paar jaar na die politieke loopbaan wordt gegeven, anders valt het te veel op) We moeten
Rutte maar geloven dat hij echt over een ziekenhuisbestuurder met medische kennis sprak, terwijl nu eindelijk zo ongeveer het hele volk kan
weten dat deze neoliberale ploert makkelijker liegt dan de waarheid
spreekt dat heeft aartsleugenaar Rutte de afgelopen 10 jaar uit en te na bewezen…. 

Rutte stelde de ziekenhuisbestuurder te citeren, althans wat deze schreef, echter na te hebben gezeverd over wat deze buiten zag, mensen die zich verheugen enz., zegt Rutte plotseling: “En wat schrijft deze ziekenhuisbestuurder dan?” ha! ha! ha! ha! Ofwel de regels daarvoor komen uit de pen van Rutte of een ambtenaar, althans iets anders kan je niet concluderen als je de tekst letterlijk neemt en dat lijkt me zeker in het geval van Rutte uiterst belangrijk!! Ofwel de tekst van Rutte beslaat ook minstens 2 werelden die van de leugen en wat we dan maar voor waarheid moeten aannemen!! Knettergek!! Niet vreemd dan ook dat Rutte vervolgde met te zeggen dat hij die beeldspraak van twee werelden ook persoonlijk heel herkenbaar vindt….. ha! ha! ha! ha! Ja logisch, immers het kan bijna niet anders dan deze beeldspraak komt uit z’n eigen hersenpan!!

De ziekenhuizen zouden vol liggen zo melden de media keer op keer: in Nederland hebben we 11.000 ziekenhuisbedden en volgens Rutte liggen er 2.500 mensen in het ziekenhuis, dat is niet eens een kwart, nee wacht ik maak een fout: er zijn 11.000 ziekenhuisbedden, terwijl Gommers in oktober van het afgelopen jaar het volgende opmerkte:

Dus Gommers zei in oktober 2020 dat er 12.500 ziekenhuisbedden zijn en aangezien hij niets heeft gezegd over de IC bedden, dat zouden er nu rond de 1.300 zijn, blijven er inderdaad zo’n 11.000 bedden over…… Kortom men stelt telkens weer dat de ziekenhuizen vol liggen en dat er geen personeel is, terwijl Rutte zegt dat er 2.500 Coronapatiënten in het ziekenhuis liggen, waarvan 800 op de intensive care (IC)….. Dat betekent dat er 9300 ziekenhuisbedden over zijn en daarbovenop nog 500 lege IC bedden….. Door de schuld van Rutte, en de Jonge en hare VVD kwaadaardigheid Schippers (“Voor een depressie kan je ook bij de buurvrouw terecht….”), de voorganger van de Jonge, zijn we een groot aantal ziekenhuisbedden kwijt geraakt en is het aantal IC bedden bijna gehalveerd….. Voorts zijn deze disfunctionerende schoften verantwoordelijk voor een groot tekort aan verpleegkundigen…. En dan heeft Rutte het gore lef te zeggen dat het verplegend personeel op het tandvlees loopt, ja hufter en dat is vooral jouw schuld!!!! Wat betreft de cijfers die Rutte nu heeft gebruikt, is het duidelijk dat ook nu zijn woorden over volle ziekenhuizen wel degelijk kunnen worden uitgegomd…..

Wat betreft die ziekenhuisbestuurder nog dit: er zijn een fiks aantal medisch specialisten die stellen dat de genomen maatregelen zinloos zijn en onnodig lijden veroorzaken, niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk: vergeet niet dat heel veel ouderen zo bang zijn gemaakt dat ze de straat niet meer op durven te gaan en dat al vele maanden, al zullen er zelfs ouderen zijn die al bijna een jaar binnenzitten….. De conditie holt achteruit en hoeveel van hen zijn intussen al overleden??? Bovendien lopen die ouderen veel meer kans een virusziekte over te nemen en deze kan door die slechte conditie dodelijk zijn, of het nu wel of niet om COVID-19 gaat…… Daarover gesproken: vreemd toch dat de griep amper schijnt te heersen en dat met een verschil dat niet is te verklaren uit de cijfers van voorgaande jaren, ja zelfs decennia…. Het is dan ook overduidelijk dat veel ouderen die zijn overleden aan het Coronavirus, in feite zijn gestorven aan de griep, waarvan de symptomen sterk lijken op die van het Coronavirus……. (men onderzoekt die overleden ouderen niet eens of zij het Coronavirus onder de leden hadden, men neemt dit als vanzelf aan…..)

Kortom: Rutte en de Jonge hebben weer fiks uit de nek staan lullen, ongelofelijk!! 

Tot slot: ongelofelijk ook dat men weer loopt te zeiken over een zorgbonus: miljarden voor het bedrijfsleven, zelfs voor bedrijven die na opening binnen de kortste keren failliet gaan, maar geen geld om verpleegkundigen en de zorgmedewerkers* in de verpleeg- en verzorgingstehuizen (die zich ook 3 slagen in de rondte werken!!) zo te betalen dat ze nog een fatsoenlijk huis kunnen huren (waar Rutte en z’n roversbende ook nog verantwoordelijk zijn voor de meer dan belachelijk hoge huren!!!)…… Als Rutte (en zijn roversbende) de salarissen voor verpleegkundigen en verzorgenden vorig jaar op een juiste manier had verhoogd, hadden we nu al een stuk meer verpleegkundigen en verzorgenden, waaronder mensen die eerder voor een andere beter betaalde baan kozen…….

* In de labels direct onder dit bericht te vinden, maak ik geen verschil tussen verpleegkundigen en verzorgenden dus klik voor beiden op het label verpleegkundigen.

Zie ook: ‘COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie
‘   

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (lezen mensen!!)

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..
‘ 

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (schandalig!!!)

VVD bejaarden en
andere ‘vips’ beschermen Rutte (VVD premier), logisch veel van hen
hebben ook volop gelogen en bedrogen zonder te worden gestraft
‘ (met aandacht voor de blunders van Rutte die de Coronamaatregelen ‘noodzakelijk maakten..’)

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

————————————————–

Wat betreft de PCR test en testen op antilichamen zie:  ‘Rutte (VVD premier) met correcties en kleine aanpassingen, ondertussen is het kabinet bezig aan een nieuwe Coronawet‘ (o.a. met aandacht voor de tijdelijke wet testbewijzen COVID-19)

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (de test werd en wordt met name gebruikt voor het vergelijken van DNA, zoals bijvoorbeeld voor het bepalen van vaderschap)

COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos

——————————————————————————-

Wat
betreft de aantasting van burgerrechten en zelfs mensenrechten (al gaan
die 2 op een paar vlakken samen op) door de Coronamaatregelen,
zie:
Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen‘ (ook weer met aandacht voor het virus)

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy sprak)

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

 ‘Coronavirus en schending mensenrechten

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat zo’n pas intussen heeft ontwikkeld.….. >> nog niet ten tijde van dat bericht)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (wat intussen voor de tweede keer is gebeurd, hier een link naar de belangrijkste maatregelen)

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten
 
Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (die app werd na groot verzet niet verplicht, maar wat in het vat zit verzuurt niet, om nog eens een cliché aan te halen….)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten     

Meer bewijs dat hele bomen worden verwerkt tot ‘biomassa pellets’

Men is in Canada en dan m.n bij
Stand.earth (Greenpeace) wakker geschrokken, al was daar wel een
onderzoek voor nodig: hele bossen in de Canadese provincie
Brits-Columbia worden verwerkt tot houtpellets….. In Nederland en
de rest van West-Europa mag nu toch wel als bekend worden geacht dat
inderdaad hele bomen worden verwerkt tot houtpellets en dat om te
dienen als biomassa in de uiterst vervuilende kolen- en
biomassacentrales en verder voor open haarden, houtkachels en
allesbranders……. Keer op keer liegt men ook in Nederland het volk
voor dat het hier om resthout gaat, terwijl VVD Obersturmbannführer
Kamp nog vlak voor zijn vertrek als demissionair minister* in 2017 de eigenaars van de de
laatst gebouwde kolencentrales 4 miljard euro heeft gegeven om hele bossen
in de VS op te kopen voor verwerking tot pellets en deze als
‘biomassa’ te verbranden in die kolencentrales……… 

Dit alles terwijl in hetzelfde jaar
dat Kamp de subsidie verstrekte, bekend werd gemaakt de de
verbranding van hout zelfs nog een fractie vuiler is dan die van
steenkool…… Je maakt mij overigens niet wijs dat dit feit niet al
lang bekend was bij de wetenschappers die de energiemaffia in dienst
heeft…… Maar ach, als ‘t niet verboden is doe je dat toch gewoon
en wat betreft de toekomstige generaties? “Wie dan leeft, wie
dan zorgt…..” (zeg maar zoals het foute kabinet Rutte 2
[hoofdschuldige: hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen] de
opslag van kernafval voor 100 jaar heeft opgeschoven, een schande van
giga proporties die in feite nu al strafrechtelijk zou moeten
worden vervolgd!! > verantwoordelijke partijen: VVD en PvdA [incl.
‘klimaatactivist’ Samsom als partijleider] met gedoogsteun van het
CDA, de ChristenUnie, SGP en ik dacht kernenergie voorstander
PVV…….)

Tegan Hansen van Stand.earth heeft wel een duidelijke beschrijving gegeven van wat het
betekent om bossen te kappen voor houtpellets en wat de gevolgen zijn
voor het klimaat………. Het begint bij het kappen van bomen,
daarbij worden grote gebieden ontdaan van bomen die veel CO2 opnemen,
daar die gebieden ontdaan zijn van het groen, warmt de zon de bodem
beter op en wordt er aldus meer warmte vastgehouden….. Het vervoer
en verwerken van de bomen tot pellets kost een enorme berg energie,
en ook het vervoer zoals in het geval van de VS of Scandinavië met
vieze zeeschepen naar Nederland vervuilt de atmosfeer met diverse
zware giftige stoffen, zwavel en CO2….. Tot slot komt bij het
verbranden van de houtpellets o.a. heel veel CO2 vrij….. Zeker is
dat daarmee de klimaatverandering nog sneller wordt aangejaagd dan
met steenkool al het geval is….. Ofwel zeggen dat houtpellets behoren tot biomassa en verbranding derhalve duurzaam is, is een
waanzinnige leugen….** Zoals gezegd: voor al deze natuurvernietiging
en opjagen van de klimaatverandering worden miljarden aan subsidies
uitgekeerd (o.a. betaald met ons belastinggeld….)……  En dan durft men in het westen China de les te
lezen voor het openen van nieuwe kolencentrales…… 

Gelukkig zijn ook de longartsen
eindelijk zover dat ze houtverbranding aanwijzen als een ernstige
bron van luchtvervuiling, want die wordt door houtverbranding zo
mogelijk nog giftiger……..

Trouwens nog iets anders: wellicht
is het jou ook opgevallen, maar men wil in Nederland steeds meer
houten huizen bouwen, alsof de wereld zwemt in hout….. In het
Westland is men helemaal knettergek geworden, daar gebruikt men hout
voor verkeersborden en paaltjes langs de weg, voorts worden vangrails
bekleed met hout, en zelfs grote stoplichtinstallaties boven de weg
hebben een ‘houten jas…’ Ook zie je bushokjes van hout, ze hebben
daar zeker in het grijze verleden nooit gezien dat jongeren meermaals
geprobeerd hebben om vuur te stoken in zo’n hok……. Gegarandeerd
dat men vor het e.e.a. ook nog eens verboden harthout heeft gebruikt……. Op zeker dat het
Westland zich hiermee probeert groen te wassen, terwijl je daar
regelmatig de kassen verlicht ziet terwijl de zon schijnt…….

Stand.earth heeft niet alleen
kritiek maar komt ook met de oplossing (al stelt men daar wel dat er
ook op een duurzame manier hout kan worden gebruikt, terwijl dat
gezien de enorm snel afnemende hoeveelheid bossen op aarde natuurlijk
bijna onmogelijk is >> tja ik moet toch wat te zeiken hebben
natuurlijk):

Whole trees being turned into pellets!?

Tegan Hansen, Stand.earth action@stand.earth

An investigation in Northern British Columbia just captured
footage of whole trees in wood pellet plant yards, about to be grinded
into pellets
and burned for electricity overseas. This is
disguised as green energy, but burning wood pellets is dirtier than coal
at the smokestack.

Unions, scientists and non-profit organizations are coming together to try and halt the wood pellet industry in its tracks because it’s not only threatening primary forests and the climate, but also local jobs and forest communities.

The B.C. government has been misleading the public about
wood pellets, calling it ‘clean power’ and claiming that only waste wood
is used. We need everyone to mythbust these lies and help generate awareness about the detrimental impacts of the wood pellet industry.

You’ve
already signed the petition, which is a great start. Now will you share
this set of infographics to let your network know the truth about the
wood pellet industry before it explodes?

SHARE ON INSTAGRAM

 

SHARE ON FACEBOOK

 

RETWEET ON TWITTER

The wood pellet industry only provides about 300 jobs in
plants across B.C., amounting to 0.5% of the province’s forest industry
workforce. Yet it’s responsible for destroying a significant amount of
whole trees. Since 2010, wood pellet companies have taken at least 1.3 million cubic metres of logs out of B.C. forests.
New research from the Canadian Centre for Policy Alternatives has found
about 12% of everything logged in BC ends up as pellets. [1]

Pinnacle Renewable Energy has driven the wood pellet
industry in B.C., but it was just bought out by Drax, a massive UK
based electricity producer. This will only make matters worse.

Drax is one of the biggest players internationally – their flagship
power plant in the UK consumes nearly a quarter of global wood pellets.
This sector is given colossal subsidies to continue growing its business
as Europe is increasingly replacing coal with wood, and pretending it’s
a climate solution. [2]

If a moratorium isn’t implemented to pause any
approvals of new wood pellet mills, then we’re looking at a huge
increase in whole trees being chopped down to prop up the expansion of
this industry.
For example, a proposed pellet mill in Fort
Nelson, B.C. would require roughly 1.5 million trees per year to be
logged to sustain its operations. [1]

This issue isn’t on many peoples’ radar as governments internationally have played a hard game of deception. We need to start a mass awareness campaign to expose the wood pellet industry, and we need to do it quickly.

Will you share these informative infographics with
your community to generate public awareness about whole trees being
logged for wood pellets? Click to share on Instagram, Facebook, or Twitter.  

Protecting forests is in our DNA, back from when we were founded more than 20 years ago as ForestEthics. Together, we have won necessary protection for at-risk areas like the Great Bear Rainforest. Now we’re ready to do it again, and build a groundswell of public opposition standing together to protect primary forests from being turned into wood pellets.
 

Our team is fewer than 50 people, but this community is over half a million people strong and growing. With this much people power, we know we can keep irreplaceable forests off the chopping block – helping us to fight climate change, stand with impacted communities, and enshrine Indigenous rights as we collectively remap forestry management in the long term.

Thanks for standing up for these forests,

Tegan Hansen

Forest Campaigner

Stand.earth 

[1] Suspend approvals of new wood pellet mills in BC,
environmental groups and union urge government, April 7, 2021, The
Canadian Centre for Policy Alternatives

[2] Europe’s renewable energy policy is built on burning American trees, March 4, 2019, Vox

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Forests are being burned for electricity, and the emissions are dirtier than coal. BREAKING DOWN THE WOOD PELLET INDUSTRY @stand.earth'

Kan een afbeelding zijn van buitenshuis en de tekst 'BRITISH COLUMBIA Whitehorse 03 Why the spotlight on B.C. & Canada? Rupert Prince George Vancouver MAJOR EXPORTS Canada is the second largest exporter of wood pellets in the world and 80% of all exports come from B.C. Map Credit: Canadian Biomass 'Pellet Map 2020' AT-RISK FORESTS In B.C., the industry is concentrating in the Interior and North, where less than five percent of productive, old rainforest remains. Clear cuts for wood pellets Northern B. B.C. Photo Credit: Taylor Roades @stand.earth'

Kan een cartoon zijn van de tekst 'true 04 What's the cost? Wood pellets are a double threat to forests and the climate... It can take decades to centuries for forests to regain the majority of their 10.1 carbon storage after being logged. Productive, old forests store more carbon dioxide than new growth. Pellets factory CO2 Burning wood for fuel quickly dumps mass amounts of carbon dioxide into the atmosphere; again, more than coal... VERDICT: WOOD PELLETS ARE A FALSE CLIMATE SOLUTION @stand.earth'

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Kan een afbeelding zijn van de tekst '06What are the solutions? We are calling on the B.C. government to: 1 Uphold Indigenous Title and rights by restoring land management and transferring forestry tenures to Indigenous Nations. 2 Stop logging whole trees for wood pellet production. 3 End subsidies fueling the expansion of the sector. 4 Prevent the construction or expansion of new facilities. 5 Establish protection for old growth and natural forests. Support forest communities and workers by investing in value-added milling that supports sustainable, long- term jobs. @stand.earth'

==============================================

*  Te gek voor woorden dat een demissionair minister een dergelijk groot bedrag als subsidie mag verstrekken!!!! 

** Zie o.a.: ‘Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (Timmermans met z’n Green Deal….. ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)

Zie ook:’Houtverbranding nog gevaarlijker dan eerder gedacht, aldus het RIVM: fijnstof uitstoot veel groter

Biomassa hout dubbelop niet duurzaam, terwijl we er wel dubbel belasting voor betalen

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ (en zie de links in dat bericht)

Jan Nabuurs, hoogleraar Europese bosbouw,
stelt dat de ontbossing in Nederland zelfs sneller gaat dan die in het
Amazonegebied van Brazilië……. Per jaar wordt hier van 1.500 tot
3.500 hectare bos gekapt……. Moet je nagaan, dan hoort de Nederlandse
luchtkwaliteit tot de slechtste in de EU (terwijl bomen CO2 opnemen en
dus de vuile lucht nog enigszins kunnen klaren…..)……

Sander
van Hoorn (verslaggever van ‘onafhankelijke’ NOS) op avontuur in
Estland: houtpellets worden alleen gemaakt van resthout….. ha! ha! ha!
ha!

Kap Vijlenerbos‘ 

Meldpunt Bomenkap

Onze omgeving wordt kaal gekapt, zonder dat we weten of er iets voor terugkomt

Bos dat vervangen wordt door andere natuur hoeft niet teruggeplant te worden

Meldpunt Biomassacentrales (overlast) van start

Volksgezondheid
wordt verder ondergeschikt gemaakt aan geldelijk gewin, maar wel klagen
over de almaar oplopende zorgkosten, die zelfs de pan uitrijzen volgens
Schippers…….
‘ (voor meer berichten waarin de
volksgezondheid het onderspit moet delven voor geldelijk gewin, klik op
het label ‘volksgezondheid en economie’, direct onder dit bericht)

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau‘ (en zie de links in dat bericht) 

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ 

Herbebossing tegen de klimaatverandering is grotendeels een sprookje

Longfonds bepleit stookalarm voor open haard en houtkachel……… OEI!!

Dijksma (PvdA staatssecretaris… ha! ha!) installeert ‘platform houtstook…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

—————————————

Zie verder nog: De stijging van de zeespiegel (en de opwarming van de aarde) gaat veel verder dan het IPCC voorspelt(!!!!)

Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983‘ (!!!!) (bericht van 10 april 2021)

De permafrost ontdooit op grote schaal aldus nieuw onderzoek: een enorme aanjager van de klimaatverandering(!!!!) (en weer zie de links in dat bericht)

In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA……

Weer een record in veroorzaakt dierenleed t.b.v. de consument: volgens de NVWA zijn er in 2020 rond de 575.000 kippen overleden tijdens het transport naar het slachthuis, waar ze op een afschuwelijke manier worden doodgemarteld: eerst met hun kop door een bad dat onder stroom staat waarna de kop machinaal wordt afgeslagen……. 

Animal Rights komt vandaag met dit bericht over wat kippen uh kuikens* al overkomt voor ze worden vermoord. Animal Rights baseert zich op cijfers van de NVWA, echter dit orgaan werkt zo dermate slecht dat het werkelijke aantal waarschijnlijk veel groter is……. (de NVWA kwam pas weer in het nieuws daar het jarenlang niets deed tegen overmatig gif gebruik in de tomatenteelt…..)

Ook vanwege dit dierenleed komt Animal Rights met een petitie om dierenrechten op te nemen in de grondwet en dat is geen dag te vroeg!! Daarom: lees en teken de petitie ajb en geeft het door aan familie, vrienden, buren en kennissen, er moet eindelijk een eind worden gemaakt aan het enorme dierenleed in dit kleine land waar we het godvergeten aantal van 600 miljoen dieren groot en doodmartelen en dat jaar in jaar uit……….

Al dood voor het slachthuis

Animal Rights info@animalrights.nl via eprov.nl

Foto: twee kippen in vrachtwagen achter gaas voor het slachthuis

HALF MILJOEN KIPPEN STERFT VOOR AANKOMST

 Animal
Rights vroeg de NVWA naar de cijfers van het aantal kippen dat sterft
voor aankomst bij het slachthuis. De aantallen zijn schokkend. Circa 575.000 dieren in 2020 waren “dood bij aanvoer”. Dit betekent dat de dieren op weg van de stal naar het slachthuis zijn gestorven.

Wat
deze cijfers duidelijk maken, is dat de enorme hoeveelheid kippen die
we in Nederland fokken, vervoeren en slachten, leidt tot enorm veel individueel leed. De aantallen zijn zo hoog dat het leed bijna niet te bevatten is.

(klik op de afbeelding dan ga je naar de pagina van de petitie waar je meteen op deze video kan klikken en zien)

Video: kippen op weg naar slachthuis.

Stervende kippen voor het slachthuis.

TEKEN NU

 

Honderdduizenden kippen sterven op transport en miljoenen lopen ernstige verwondingen op tussen stal en slachthuis. De vaak vreselijke levensomstandigheden in de stallen en misstanden in de slachthuizen zijn hierin niet eens meegenomen.

Willem, de Partij voor de Dieren heeft naar aanleiding van onze onthulling Kamervragen gesteld over het leed en de stress die
komt kijken bij het transport naar het slachthuis. Animal Rights ziet
in een eiwittransitie van dierlijke naar plantaardige producten de enige echte oplossing om dit leed te beëindigen. Wij willen dat een nieuwe regering daar vol op inzet.

Teken je ook onze petitie voor dierenrechten in de grondwet?

Met vriendelijke groet,

Susan Hartland,

Directeur Animal Rights.

 

 PS Uit onze beelden blijkt dat er ook bij het vangen van vleeskippen voor de slacht van alles mis gaat.

PPS Bekijk eens onze tips voor plantaardig(er) eten.
 

DIERENRECHTEN IN DE GRONDWET
Foto: een vrachtwagen met kippen wacht in de zon voor het slachthuis

Kippen voor het slachthuis.

 ==================================================

* Het zijn geen kippen maar deze zogenaamde ‘vleeskippen’ zijn kuikens, dieren die amper op hun
poten kunnen staan, zo zijn ze in 2 maanden tijd opgeblazen (ook al een
marteling!!) tot bijna het formaat van een volwassen kip…. Kuikens die nog ‘geluk hebben’ dat ze van het vrouwelijk geslacht zijn, daar haantjes kuikens worden verhakseld, totaal belachelijk en te schandalig voor woorden dat dit nog steeds mag……. Overigens pas over een paar jaar is het verplicht om kuikens binnen 36 uur na ‘geboorte’ van water en voedsel te voorzien, hoe bedoelt u er vindt geen dierenmishandeling plaats in de intensieve veehouderij??? Zie: Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen

Zie ook: ‘Onderzoeksraad voor Veiligheid: het is niet kosteneffectief boeren te verplichten om stalbranden te voorkomen…….‘ (en zie de links in dat bericht over stalbranden en de NVWA!!!)

Jaarlijks miljoenen euro’s EU-subsidie naar misleidende promotie zuivelproducten en NVWA neemt geen stappen tegen zware dierenmishandeling door voorzitter FDF

Een onmiddellijk verbod op de nieuwbouw van mestkelders onder megastallen

Dierenmishandeling op ‘ongekend’ grote schaal

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat
bij herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..

Nederland heeft nog steeds 6 miljoen gekooide kippen‘ (een bericht van 10 april 2020….)

Kuikens van manlijk geslacht mogen blijvend verhakseld worden aldus Duitse ‘rechter’

Stalbranden: dit jaar al 172.000 dieren het slachtoffer, meer dan in heel 2018‘ (een bericht van 22 augustus 2019)

Stalbranden: er hangt een prijskaartje aan passende maatregelen tegen stalbrand……. AUW!!!

Stalbranden:
dit jaar al 185.000 dieren vreselijk aan hun einde gekomen……..

(bericht van 10 augustus 2017; met de stalbranden in Agelo, Nederweert
en die in Swifterbant van afgelopen woensdagmorgen, is dit aantal
gestegen tot in totaal 311.000 dieren!!!)

24.000
varkens omgekomen in brand, varkenshouder kreeg eerder in Duitsland
een verbod opgelegd voor het houden van dieren……


van de Riet (o.a. vlees.nl) veiligheid en welbevinden van dieren
heeft niets te maken met de grootte van de stal……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha!
‘ 

 

Varkensboer
die 400 varkens doodhongerde krijgt taakstraf en mag 3 jaar (!!)
geen dieren houden…….
Megastal
voor 18.000 varkens (!!!) krijgt groen licht van
dierenmishandelingscollege en raad van Meierijstad……
Dierenmishandeling:
brandweer liet kippenstal met 80.000 kippen (!!!) ‘gecontroleerd
uitbranden…….’

Gifeieren:
eet vooral een ‘lekker’ fipronil eitje voor uw niet te dagelijkse
maaltijd, aldus de NVWA……………………

Benno
Bruggink (NVWA) probeert tevergeefs de handen schoon te wassen van
fipronil, zelfs op de Duitse radio! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Eieren
met fipronil nu toch acuut gevaar voor de volksgezondheid, aldus de
NVWA……… Hoewel Bruggink van dezelfde NVWA daar anders over
denkt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!


Schippers: Nederland heeft goed gereageerd op het fipronil-gifeieren-schandaal…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!


Kippen komen in Polen aan met botbreuken en zelfs dode kippen zijn geen uitzondering….. Beschaving anno 2016!‘ (met ‘een mooie rol’ van Hennie de Haan, voorzitter van Nederlandse Vakbond Pluimveehouders >> NVP)

Gifeieren: dat beetje gif bij de rest van het gif dat u al in uw lijf meedraagt, ‘kan geen kwaad…’‘ (ook een bericht over fipronil)

Oplaat, CDA kippenbeul, is voor gigastallen en noemt tegenstanders terroristen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (!!!!)

Kippenleed: intensieve pluimveehouder toont trots stal voor 37.000 kippen……….

Plofkip:
39% van de Nederlanders wil dat deze dieren op de groftste manier
gemarteld worden, dat hebben ze wel verdiend, die dieren!!!

Carla Dik-Faber (ChristenUnie): dieren zijn schepselen van god, daar moeten we voor zorgen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je moet alleen niet vragen hoe!!‘ (n.a.v. een mail van mij, stuurde deze christen een antwoord, lezen mensen!!)

2.500 van de 7.000 ‘kippen’ overleefden het kantelen van de vrachtwagen niet……..

Legbatterijen (zware mishandeling van kippen) beter voor de volksgezondheid, aldus Wageningen Universiteit………‘ (de universiteit is één groot lobbyorgaan voor de intensieve martelveehouderij)

Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….‘ (over het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming ‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs heeft gepromoot!!!)

Kippenvlees is ziek en een gigastal

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.

Wereldwatervoorziening dreigt in handen te komen van een gevaarlijk klein aantal grote bedrijven

Common Dreams komt vandaag met het bericht dat een fusie ter waarde van 15 miljard dollar van globale waterbedrijven door critici wordt gezien als een gevaarlijk monopolie op het gebied van watervoorziening ten behoeve van burgers en daarmee zeggen die critici en de schrijver geen woord te veel…….

Ongelofelijk maar weer valt de naam van het agressieve Franse bedrijf Veolia dat zoals nu blijkt ook de wil heeft om de publieke watervoorziening wereldwijd in handen te krijgen……. Het bedrijf heeft gisteren in principe toegestemd in de overname van haar voornaamste concurrent Suez voor 15,5 miljard dollar, daarmee zou een moloch op het gebied van water en waterzuivering ontstaan, waarbij het zeker is dat hiermee niet de belangen van de consument zullen worden gediend, maar die van de aandeelhouders, zoals dat altijd het geval is met beursgenoteerde bedrijven……. 

Door de verdere privatisering van één van de belangrijkste en kostbaarste bronnen voor het leven op aarde, zal deze bron een verdienmodel worden (wat het in een aantal landen al is…) en dat is allesbehalve in het belang van de mensheid en al helemaal niet voor de volkeren in arme arme landen die deels al te maken hebben met watertekorten door een ingevoerde privatisering, waardoor mensen eenvoudigweg door geldgebrek geen toegang meer hebben tot veilig drinkwater…….. 

Kenny Stancil, de schrijver van het artikel stelt dat een wegvallen van competitie gevaarlijk is voor de watervoorziening, echter hij spreekt zichzelf daarmee deels tegen, daar het in het geheel niet in het belang is van de mensheid dat drinkwater een bron wordt voor het maken van grote winsten, terwijl concurrentie nu eenmaal ten allen tijde zorgt voor overnames, wat mij betreft is het privatiseren van de watervoorziening dan ook letterlijk de dood in de pot….. Zeker als je bedenkt dat de hoeveelheid gezond drinkwater steeds verder afneemt en ook dat treft (nu nog) vooral de armere delen van de wereld (al weten ze in een aantal delen van de VS intussen ook wat dat betekent, zoals in Nevada)…….

De fusie van Veolia en Suez zal voor de werknemers van de bedrijven niets veranderen, zij zijn bij beide bedrijven het slachtoffer van uitbuiting en ronduit slechte arbeidsvoorwaarden, door de fusie die Veolia een aanzienlijk bedrag kost zal dit ongetwijfeld leiden tot bezuinigingen op personeel en op salaris (en in een aantal landen ook wat betreft de werktijden….)…. Voorts zijn beide bedrijven verantwoordelijk voor mensenrechtenschendingen en misdaden op het gebied  van het milieu…..

Er moet eindelijk een eind worden gemaakt aan de neoliberale wil om alles te privatiseren, die garant staan voor prijsverhogingen en een achteruitgang in kwaliteit dan wel in dienstverlening….. Water-, gezondheidszorg-, energie- en openbaarvervoersvoorzieningen zouden ten allen tijde in overheidshanden moeten blijven….. Zie bijvoorbeeld onze gezondheidszorg: privatisering en ingrepen van de kabinetten Balkende 4 en Rutte 1, 2 en 3 op de gezondheidszorg hebben ervoor gezorgd dat we een aantal ziekenhuizen kwijt zijn, waarbij de helft van de IC bedden verdween en we een groot aantal verpleegkundigen zijn kwijtgeraakt >> juist die zaken worden als één van de hoofdredenen genoemd om de boel op slot te gooien voor het Coronavirus…… Desondanks hebben 2 miljoen mensen op 1 van de hoofdverantwoordelijken daarvoor gestemd: de vreselijk grijnzende disfunctionerende VVD hufter Rutte….. Ongelofelijk!!!

Published on by

Critics Warn $15 Billion Merger of Global Water Giants Would Create ‘Dangerous Corporate Monopoly’

“Veolia’s plan to dominate public water services all across the globe is becoming a terrifying reality.”

by

A Veolia sign is seen on December 14, 2020 in Hamburg, Germany. (Photo: Jeremy Moeller/Getty Images)

A Veolia sign is seen on December 14, 2020 in Hamburg, Germany. (Photo: Jeremy Moeller/Getty Images)

French-based
transnational corporation Veolia agreed in principle to acquire Suez,
its main rival, for $15.5 billion on Monday, setting the stage for the
creation of a water and waste management juggernaut that critics warn would be a “dangerous corporate monopoly” destined to “hurt consumers and enrich shareholders.”

The Wall Street Journal characterized the deal between the two largest private water corporations in the world, which is not expected to be finalized until May 14, as a profit-seeking attempt to “soak up a global surge in infrastructure and climate-change spending.”

But progressives say the consolidation of corporate power in the for-profit water industry threatens to further intensify the commodification and privatization of one of the world’s most precious resources.

“Veolia’s plan to dominate public water services all across the globe
is becoming a terrifying reality,” Mary Grant, the director of Food
& Water Watch’s (Fwwatch) Public Water for All campaign, said
in a statement. “The merger of the world’s largest water corporations
will erode any semblance of competition for water privatization deals.
This lack of competition will worsen our water affordability crisis,
eliminate good union jobs, and open the door to cronyism and
corruption.”

Mary Grant @MaryGrant_Water

The world’s biggest water privatization companies have agreed in principle to merge. Competition in the water utility sector is a joke.

Water should return to public control.

#StopWaterPrivatization

Veolia, Suez agree $15 billion utilities merger after bitter spat

Veolia and Suez on Monday announced a merger deal worth nearly 13 billion euros ($15.44 billion) after months of wrangling between the two French waste and water management companies.

reuters.com  3:33 PM · Apr 12, 2021 

Copy link to Tweet

“Water privatization,” Grant continued, “has been a disaster for communities across the United States and around the world.”

According to the international watchdog group Corporate Accountability, both Suez and Veolia “have a long track record of human rights, labor, and environmental abuses” throughout the world.

Lauren DeRusha, water director at Corporate Accountability, said in
a statement that “after decades of failed water privatization deals
that put profit over people, communities around the globe—from
Pittsburgh, U.S. and Osorno, Chile; to Gabon and the halls of the United Nations—have soundly rejected the corporate control of water.”

And further corporate consolidation will only intensify the perils of
water privatization, said Grant, who suggested the threat looms
especially large in the context of the coronavirus-driven economic
downturn. “Municipalities struggling with budget crises linked to the
Covid pandemic may consider selling off their valuable water systems as a
short-term response to plug budget gaps,” she said. “This would create
long-term harm.”

DeRusha agreed. The pending merger “would not only result in more
consolidated corporate control of water by Veolia in Europe, but also
leave behind a ‘new Suez,'” she said. “‘New Suez’s’ apparent focus on
water privatization promises many of ‘old’ Suez’s abusive practices in
the places it will operate, including many Global South regions.”

“If history is our guide, the results of this merger will undoubtedly
be unjust,” DeRusha added. “The best way to make sure all people have
access to water, is for people—not corporations—to control it.”

As the Journal reported,
“The deal comes at a time when governments worldwide are boosting
spending on infrastructure as part of efforts to recover from the
pandemic and overhaul their economies to meet commitments under the
Paris climate accord.”

“Water and waste management services are grappling with a transition
to greener technologies that will require an overhaul in the operations
of local services ranging from trash collection and water treatment to
recycling and the production of energy from industrial waste,” the
newspaper noted. “Veolia estimates this transition will create a global
market of nearly €1 trillion [$1.19 trillion].”

According to Barron’s,
another “rationale for a potential merger is that the pair, bitter
rivals since the 19th century, would be better able to compete with
global challengers from China.”

Pushing back against the corporate behemoths’ opportunism and
triumphalism, Grant stressed that “communities must revert all
privatized water and sewer systems to public control to ensure safety
and affordability for all.”

As DeRusha put it, “People will fight every step of the way to not
only prevent the consolidated corporate control of water, but also for a
future where access to water is guaranteed—not bought and sold.”

—————-

Our work is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License. Feel free to republish and share widely.

================================================

Zie ook: ‘758 miljoen mensen hebben geen toegang tot schoon drinkwater

Nestlé: ‘water is geen mensenrecht…………’

Nestlé buit kleine stad in VS uit, 200 dollar per jaar voor meer dan 550 miljoen liter water……..‘                              ‘Nestlé jaagt wereldwijd op waterbronnen en -voorzieningen……..‘                                                                         ‘Coronavirus: Hamas
durft geen langere lockdown door te voeren dan een 2 dagen durende,
terwijl het aantal echt zieke mensen gigantisch is
‘                                                                                                                                                  ‘Unilever, Nestlé en
Procter & Gamble zijn bedrijven die mensen uit hun huis en van hun
grond laten zetten, alleen om de wereld nog verder te vernietigen voor
geldelijk gewin

Waterbesparing tijdens de hittegolf

Libië, voor de grote westerse terreur het rijkste land van Afrika, kampt nu zelfs met watertekorten………

VN stelt dat minstens 2 miljard mensen op aarde niet beschikken over veilig drinkwater……..‘ (een bericht van juli 2017 en de situatie is er sindsdien niet beter op geworden……)

Jemen 300.000 cholera patiënten en de valse berichtgeving door de westerse reguliere media…….‘ (zie ook de artikelen onder de vele ‘links’ in dat bericht)

Tom Middendorp (commandant der strijdkrachten) maakt zich druk over klimaatverandering….. AUW!!!‘ (terwijl [illegale] oorlogen feitelijk gevoerd voor de grondstof olie, ook die waaraan Nederland heeft deelgenomen en nog deelneemt, de klimaatverandering aanjagen, hetzelfde geldt voor de bijna het jaarrond militaire oefeningen langs de Russische grens [waar de NAVO niet eens aanwezig mag zijn en dan zeiken over Russische troepen aan de andere kant van de grens, NB op eigen grondgebied!!]…. Ook watertekorten in arme landen zijn volgens deze psychopaat een gevaar voor het westen……)

COVID-19 vaccins en de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel, emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

9 for News heeft op 5 april jl. een artikel geplaatst met daarbij een video van emeritus hoogleraar Besmettingsleer, in het bijzonder de experimentele immunologie, Pierre Capel. De video kan je zien als een les voor CDA blunderkoning de Jonge, het OMT en het RIVM, immers zoals hun collega’s in het buitenland stellen de Jonge, de leden van het OMT en de ambtenaren van het RIVM dat het aantal doden en ernstige bijwerkingen na vaccinatie met het AstraZeneca en andere vaccins is te verwaarlozen gezien het grote aantal vaccinaties. (waar men bij ouderen die zijn overleden na vaccinatie rustig stelt dat dit ligt aan onderliggende kwalen, terwijl bijna elke oudere van 75 plus 1 of meerdere kwalen onder de leden heeft…..)

Capel stelt ten eerste dat het aantal bijwerkingen gezien het aantal vaccinaties wellicht laag genoemd kan worden, maar dat het aantal ernstige bijwerkingen tot en met de dood van gevaccineerden een heel scala aan bijwerkingen beslaat en dat dit nooit eerder is gezien bij vaccinaties tegen een virus….. Ten tweede stelt hij dat het aantal bijwerkingen op een later moment tot een heel groot aantal kunnen oplopen, daar het vaccin in feite het immuunsysteem aanzet de eigen gezonde cellen aan te vallen (auto-immuunziekte) en zoals je begrijpt kan dit zeer ernstige gevolgen hebben…… Volgens Capel is het heel goed mogelijk dat dit blijvend is…….

In een ook voor leken goed te begrijpen video legt Capel uit waar de schoen wringt (en je behoeft daarvoor echt niet alle medische en wetenschappelijke termen te begrijpen), aan het eind van de video merkt Capel terecht op dat je voor het maken van een goed vaccin 10 jaar tijd nodig hebt (anderen spreken over 5 jaar), terwijl de (experimentele) vaccins die nu op de markt zijn binnen 1 jaar tijd werden geproduceerd…….. Voorts wijst hij op een cartoon waarin een laborant opmerkt dat het goed zou zijn een vaccin te ontwikkelen tegen massahysterie en daar is hij het helemaal mee eens!! (waar ik het op mijn beurt ook weer helemaal mee eens ben)

Lees het artikel, zie de video (bijna 16 minuten) en geeft het door!! Vorm je eigen mening en zie wat je doet, wel of geen vaccinatie nemen, ik doe dat zeker niet (onder het volgende artikel nog een bericht van 9 for news met de titel: ‘Duits medicijnagentschap houdt informatie achter over ernstige bijwerkingen na coronavaccinatie’):

Homepagina » Mens en Dier » Verplicht bijlesje door professor Pierre Capel voor Hugo de Jonge over bijwerkingen coronavaccins

capel Foto: Pierre Capel (Videostill YouTube/pierre capel)

Verplicht bijlesje door professor Pierre Capel voor Hugo de Jonge over bijwerkingen coronavaccins

De coronavaccins veroorzaken een heel scala aan bijwerkingen
die je normaal gesproken bij een klassiek vaccin niet zou verwachten.
Dat komt omdat de genetisch aangepaste coronavaccins overal in het
lichaam ontstekingsreacties kunnen opwekken, legt emeritus hoogleraar
Pierre Capel uit in onderstaande video.

Deze ‘vaccins’ zijn zo krachtig in het stimuleren van het
immuunsysteem dat ze een auto-immuunreactie kunnen opwekken die zo goed
als niet te stoppen is. “Het vervelende is dat dit niet tijdelijk is,”
aldus Capel.

Een dergelijke reactie kan onder meer trombocytopenie in de hand
werken, wat betekent dat er te weinig bloedplaatjes in het bloed
aanwezig zijn. Ze worden letterlijk opgeruimd.

Miskramen

Als het immuunsysteem enorm gestimuleerd wordt, zal bij een
zwangerschap de bevalling worden ingezet, legt Capel uit. Het is volgens
hem dan ook niet vreemd dat er na toediening van de coronavaccins miskramen zijn gemeld.

Het is nog onduidelijk wat de langetermijngevolgen van de vaccins
zijn. Wel is bekend dat de antistoffen inactief worden als gevolg van de
snelle virusmutatie. “In de huidige situatie wordt geïmmuniseerd met
een oud spike-eiwit van ongeveer een jaar geleden en we zien dat de
opgewekte neutraliserende antistoffen haast niet reageren met de huidige
virussen,” licht de emeritus hoogleraar toe.

Ziekte verergeren

Het gevolg is dat er een negatief effect optreedt. Door de binding
van de antistof aan het virus, krijgt hij een andere route van infectie.
Het immuunsysteem wordt anders gestimuleerd en de antistof kan de
ziekte juist verergeren, zegt Capel. “Dat is niet altijd zo, maar het
behoort tot de mogelijkheden.”

“Verplicht bijlesje door professor Pierre Capel voor Hugo de Jonge
over de bijwerkingen van de mRNA-vaccins en de mogelijke
langetermijngevolgen,” reageert
Kamerlid Wybren van Haga (FVD) op de video. “Als massavaccinatie de
heilige graal is, dan moet je de mensen wel de waarheid vertellen!”

 ———————————-

Hier het volgende artikel van 9 for News, waarin aandacht voor het feit dat veel bijwerkingen, in dit geval betreffende Duitsland, met opzet niet worden gemeld aan de bevolking, terwijl de conclusie aan het eind van het artikel wel erg snel door de bocht is, al zou een dodental van 35.000 ook niet misselijk zijn…… Voorts wordt terecht opgemerkt dat een bijwerking melden zoals in Nederland bij Lareb inderdaad behoorlijk ingewikkeld en tijdrovend is, zo weet ik proefondervindelijk, ‘je zou bijna denken’ dat dit is om mensen te ontmoedigen….. Hoorde vanmiddag op WDR 5 in het nieuws van 15.00 u. dat ook het vaccin van Johnson & Johnson bloedproppen geeft bij jongere gevaccineerde vrouwen (verder commentaar van mijn kant is overbodig):

Duits medicijnagentschap houdt informatie achter over ernstige bijwerkingen na coronavaccinatie

Duitsland stopte net als Nederland met het prikken van mensen
jonger dan 60 met het AstraZeneca-vaccin na meldingen over
bloedstolsels. Het blijkt dat ook mensen die andere vaccins hebben
gekregen, worden getroffen. Dit wordt in Duitsland echter niet vermeld
in het nieuwste rapport van het Paul Ehrlich-Instituut (PEI), de Duitse
geneesmiddelenautoriteit. Het instituut wil hierover helemaal geen
informatie verstrekken, schrijft RT.

In Duitsland wordt sinds eind december gevaccineerd tegen corona. Er was vooral aandacht voor de problemen rond het vaccin van AstraZeneca.
Jonge vrouwen kregen na inenting last van trombose en hersenbloedingen.
Sommigen van hen stierven. Veel landen stopten vervolgens met deze
prik. Duitsland verbood het vaccin net als Nederland voor mensen onder
de 60 jaar.

De Duitse geneesmiddelenautoriteit vermeldde de gevallen van trombose
en hersenbloedingen netjes in de rapporten. Maar andere gevallen van
ernstige bijwerkingen – zoals beroertes, gezichtsverlamming, toevallen
en ontsteking van het ruggenmerg en het hart – worden sinds eind
februari uit de rapporten gelaten. Het gaat met name om bijwerkingen na
de vaccins van Pfizer en Moderna.

2000 gevallen van ernstige bijwerkingen, 330 sterfgevallen

RT deed navraag bij het medicijnagentschap, maar woordvoerster
Susanne Stöcker wilde geen informatie geven. Het instituut kan niet in
elk rapport tot in detail ingaan op alle bijwerkingen, reageerde ze
verontwaardigd.

In het voorlaatste rapport,
dat betrekking heeft op de periode tot 26 februari, valt te lezen dat
er bij het PEI 2000 gevallen van ernstige bijwerkingen zijn gemeld. 67
mensen kregen een anafylactische shock, bij 33 mensen trad
gezichtsverlamming op, 26 mensen kregen een beroerte en bij zes mensen
ontstond een tekort aan bloedplaatjes, wat kan leiden tot inwendige
bloedingen, waaronder een hersenbloeding. Er waren ook 330
sterfgevallen gemeld vlak na vaccinatie. De gevallen deden zich met
name voor bij mensen die het vaccin van Pfizer hadden gekregen.

Op 12 maart was het aantal meldingen van ernstige bijwerkingen
gestegen tot 2300, maar in het meest recente rapport worden alleen nog
de anafylactische shock, trombocytopenie (tekort aan bloedplaatjes) en
trombose vermeld. De overige bijwerkingen ontbreken.

Meestal geen onderzoek

Het aantal gevallen van trombocytopenie steeg in de tussenliggende
periode naar 32. Twee mensen kregen een hersenbloeding. Beide patiënten,
een 37-jarige vrouw en een 24-jarige man, overleden. Het is opmerkelijk
dat er slechts twee gevallen zijn opgenomen in het rapport. Op 9 maart
stierf bijvoorbeeld de 32-jarige Dana O. uit Noordrijn-Westfalen aan de gevolgen van een zware hersenbloeding na het AstraZeneca-vaccin.

Daarnaast zijn ouderen die een hersenbloeding kregen na toediening
van het Pfizer-vaccin niet in de statistieken terechtgekomen. Zo stierf een bewoner
van een verpleeghuis in Keulen aan een hersenbloeding. Dit geval is
niet terug te vinden in het rapport. Het aantal gemelde sterfgevallen na
vaccinatie bedraagt inmiddels 351.

De woordvoerster wilde ook niet zeggen of sterfgevallen en gevallen
waarbij de patiënt blijvende schade heeft opgelopen, worden onderzocht.
Het blijkt dat er meestal geen onderzoek wordt ingesteld, vooral na
sterfgevallen in verpleeghuizen. Zo zagen de autoriteiten geen
aanleiding om een onderzoek te starten na overlijdens in Cloppenburg.

335.000 sterfgevallen na coronavaccinatie?

RT wilde ook weten of het zogenoemde spike-eiwit dat na vaccinatie
door lichaamscellen wordt aangemaakt, kan leiden tot trombose. Hier
waarschuwden meerdere wetenschappers namelijk in een vroeg stadium al
voor en dit bleek ook uit een studie van nota bene het PEI.

Het enige wat woordvoerster Stöcker deed, was verwijzen naar
verklaringen op de website van haar instituut over de ‘veiligheid en
effectiviteit’ van vaccins.

Uit de studie
die het Duitse medicijnagentschap in februari publiceerde, blijkt dat
het spike-eiwit van het virus kan leiden tot weefselschade, wat
vervolgens de bloedstolling stimuleert en trombose kan veroorzaken.

Tot 26 maart waren er bij het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA)
meer dan 100.000 meldingen van ernstige bijwerkingen binnengekomen,
waaronder 3350 sterfgevallen. Een studie uit 2019
komt tot de conclusie dat over het algemeen minder dan één procent van
alle bijwerkingen wordt gemeld. De onderzoekers schreven dit toe aan een
‘ingewikkeld rapportageproces’. Het is dus niet ondenkbaar dat er tot
26 maart al meer dan 335.000 mensen zijn overleden na coronavaccinatie.

[RT]

===========================================

Zie ook: ‘COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden? Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’‘ (!!!!)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?
(en van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins……)

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘ (het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!)
(dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest moet maar zien……)

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(het zijn er uiteindelijk toch 2 geworden, maar met de toevoeging dat
men hoogstwaarschijnlijk jaarlijks opnieuw 1 of 2 injecties ‘nodig
heeft…’)

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!)

Verlenging lockdown omdat de huidige lockdown niet werkt…… ‘ (zie ook de waarschuwing voor het vaccineren van ouderen in dat bericht)  

———————————————–

En terzijde maar wel van belang:

Jongeren komen steeds meer in opstand tegen Coronamaatregelen‘ (met de foto van het jaar 2021!!)

De 10 grootste profiteurs van de Coronacrisis en de 3 miljardairs die hun vermogen met een explosief percentage zagen groeien

Aboutaleb zet moslims aan de Coronaregels te overtreden

Rutte’s VVD zou nu 44% van de stemmen winnen in verkiezingen, ondanks de
enorme ‘Coronablunders’, waar 70% van de Nederlanders dit wanbeleid zou
steunen

Coronavirus: de eerste patiënten met het virus gemeld in openluchtgevangenis Gazastrook‘ 

Coronavirus: China door het slijk halen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden minder oversterfte zonder enige aantasting van burger- en mensenrechten……..‘ 

Avondklok moet per direct worden opgeheven aldus rechter…. ha! ha! ha! ha! ha!

Achterstand in Onderwijs door Coronacrisis niet meer in te lopen aldus CU minister Slob‘ 

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie

Rellen naar aanleiding van de avondklok gevolg van falend regeringsbeleid‘ 

Rutte
(demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een
advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer
Coronablunders
‘ 

Grote
farmaceuten hebben geen belang bij genezing van patiënten en het
goedkoop ter beschikking stellen van medicijnen aan arme landen
‘ 

VS: in federale gevangenissen worden 80.000 mensen in isolatiefolter gehouden…….

Heb een uitgebreid artikel van Jeffrey St. Clair gelezen op CounterPunch, met de titel ‘Roaming Charges: Just a Shot Away’, je zou bijna kunnen zeggen een aantal pagina’s uit een dagboek over wat hij meemaakte en waarbij hij dieper op bepaalde feiten ingaat, zoals het aantal gevangenen in de VS, waarbij hij aangeeft dat de VS het land is met de meeste gevangenen per 100.000 inwoners: 639 per 100.000…….. Op nummer 2 staat El Salvador met 566 per 100.000 en nummer 3 is Turkmenistan met 552 per 100.000….. In tegenspraak met wat westerse media telkens weer suggereren staan China en Rusland niet eens in de ‘top 10……’ Je spreekt dan niet over de federale gevangenissen alleen, maar ook over de andere gevangenissen van bedrijven die beursgenoteerd zijn en dus een continue toevloed van gevangenen moeten hebben…… De gevangenen moeten in feite slavenarbeid verrichten in die gevangenissen om van bepaalde rechten gebruik te kunnen maken….. In de VS worden meer dan 1,5 miljoen mensen gevangenen gehouden en de gekleurde bevolking is onevenredig vaak vertegenwoordigd in die gevangenissen……..

Ook vertelt Jeffrey St. Clair over het ongebreidelde politiegeweld in de VS, dat we intussen maar al te goed kennen van de vele video’s die e.e.a. aantonen, en waarbij de politie ronduit racistisch handelt (dit nog naast het etnisch profileren door die politie), neem de 9 minuten durende moord op George Floyd…….. In Minnesota waar het proces plaatsvindt tegen de politiemoordenaar die George Floyd om het leven bracht*, is NB in de buurt van de rechtbank de gekleurde man Daunte Wright neergeschoten door een agent die het gore lef heeft te zeggen dat ze i.p.v. de taser ‘per ongeluk’ een pistool op de man richtte en die in de rug schoot toen hij wegrende….. Er is nogal een verschil tussen een taser en een politie pistool, alleen al in gewicht….. 

Verder schrijft St. Clair over de moord op Antifa activist Michael Reinoehl, een doelbewuste moordactie waarbij meerdere politieagenten betrokken waren……** Eén en ander vond plaats in Chase (in de staat Washington), waar de daders met de enorme leugen kwamen dat Reinoehl hen zou hebben beschoten, later bleek dat er geen kogel uit zijn pistool was afgevuurd….. (hij had een pistool daar hij meermaals met de dood is bedreigd >> het zou de moeite waard zijn om te zien of zich onder agenten die bij zijn moord betrokken waren, ook figuren bevonden die hem eerder bedreigden, het zou me totaal niet verbazen….) 

St. Clair haalt een Twitterbericht aan van David Fathi waar deze de aandacht vestigt op het VS ministerie van buitenlandse zaken dat Cuba beschuldigt van het soms isoleren van gevangenen voor maanden aan een stuk (isolatie is een zware geestelijke en lichamelijke marteling!)…… Het aantal in isolatie zittende gevangenen in de VS is…. 80.000 (!!!) van wie de meesten minstens een paar maanden achter  elkaar in isolatie zitten en duizenden die 6 jaar of meer aan een stuk in isolatiefolter zitten, een aantal zelfs een paar decennia, daarbij noemt st. Clair Albert Woodfox die 40 jaar (!!!) onschuldig in isolatie heeft gezeten….. Ach het is hetzelfde met de beschuldigingen van de VS (en haar NAVO-partners) dat Rusland en China een agressieve buitenlandpolitiek voeren, terwijl de verreweg meest agressieve terreurstaat ter wereld nog steeds de VS is, dat alleen deze eeuw al meer dan 4 illegale oorlogen is gestart dan wel heeft gezorgd voor oorlogsvoering en daarbij met hulp van haar NAVO-partners al meer dan 5 miljoen mensen heeft  vermoord……. (om nog maar te zwijgen over de militaire en politieke steun van de VS voor de Saoedische terreurcoalitie die in Jemen een genocide uitvoert….)

Vooral het bezit of dealen van marihuana is in de VS de belangrijkste reden voor gevangenzetting, overigens word je in de meeste VS staten al als dealer aangemerkt als je voor een vriend een paar gram haalt……. In 17 staten is wiet nu gelegaliseerd, echter als je denkt dat er daarom minder inzet van de politie zal zijn doorgezet in die staten vergis je je, belachelijk genoeg gaat een deel van de opbrengst van wietverkoop naar de politie en daar dit geen misselijke bedragen zijn, breidt de politie zich in die staten juist uit (gegarandeerd onder druk van de beursgenoteerde gevangenis bedrijven, die zoals eerder aangehaald een continue toevloed van gevangenen moeten hebben, immers dat is het ‘business model……’)

Ik zal binnenkort een ander deel van St. Clairs schrijven overnemen, zo schrijft hij onder andere over het kopen van politici door grote bedrijven, waarover Mitch McConnell zich druk maakte in de media terwijl deze corrupte neoliberale ploert zelf door een fiks aantal bedrijven werd betaald, met amar liefst 4 miljoen dollar…….. Moet je nagaan: dan klopt de VS zich op de borst voor ‘het zijn van de beste democratie…’ ha! ha! ha! ha! Hier spreek ik niet eens over de wetten die het velen onmogelijk maakt om te stemmen, waar voornamelijk gekleurde VS burgers het slachtoffer van zijn zoals je begrijpt***, nee ‘echt bijzonder democratisch allemaal….’ (oh nu heb ik er toch over geschreven)

Roaming Charges: Just a Shot Away

By Jeffrey St. Clair

+ According to figures from the Federal Bureau of Prisons, almost
half of people currently in federal prisons (77,000 out of 162,000) were
convicted of a drug offense.

+ Ruth Wilson Gilmore: “Abolition is about abolishing the conditions
under which prison became the solution to problems, rather than
abolishing the buildings we call prisons.”

+ The incarceration rate for Black people in Washington D.C. is
nineteen times that of white people. And it almost certainly won’t
change with DC statehood, which, of course, is no reason to delay making
DC a state…

+ The police shooting of Michael Reinoehl in Lacy, Washington last
September was hailed by Trump and Bill Barr has an example of how to
deal with the violent threat of ANTIFA. A new investigation into the circumstance of the shooting, which a local coroner has already ruled a “homicide,” raises serious new questions the actions of the cops that fatal night. Among the findings:

+ cops were unable to talk to each other because of broken radios.

+ police began shooting at Reinoehl before they even parked their cars

+ there’s still no clear evidence that Reinoehl ever fired a shot, even though police were told he “wouldn’t be captured alive.”

+ Reinhoehl’s gun, which police still insist he fired, had a full clip.

+ Killer cop Derek Chauvin’s actions, his superiors say, were “totally unnecessary“…Yet
similar actions by cops happen almost every day in police departments
big and small across the country. The system trained, promoted and
rewarded Chauvin (and thousands more just like him), now it wants to
wash its hands of him with changing the machine that manufactured him.

+ Chauvin’s lawyer: “You called officers a bitch, right?”

Genevieve Hansen, off-duty firefighter on scene: “Mmhm … I got quite
angry after Mr. Floyd was loaded into the ambulance and there was no
point in trying to reason with them anymore because they had just killed
somebody.”

+ According to the Senator from Arkansas, we’re not jailing enough
people, even though it’s the one thing America is still exceptional at….

+ The ten countries with the highest incarceration rates (per 100,000) are:

1) United States (639)

2) El Salvador (566)

3) Turkmenistan (552)

4) Thailand (549)

5) Palau (522)

6) Rwanda (511)

7) Cuba (510)

8) Maldives (499)

9) Bahamas (442)

10 Grenada (429)

+ Imagine! Number of prisoners in solitary in US: 80,000, most of whom spend a few months in it, but at least a couple of thousand people have been in solitary confinement for six years or more. Some (see Albert Woodfox) have been held for decades.

+ For decades, marijuana possession busts accounted for one of the
biggest and most costly activities of local police departments. Now that
17 states have fully legalized marijuana possession, none of the police
department budgets in those states have decline. In fact most have
increased, in part because large percentages of the sales tax revenues
from pot sales go to the police.

+ What were once known as “death squads” in Central America are now just “police”–though they continue to be trained and armed by the US.

+ Biden says he wants to reduce US gun violence, which is “an
international embarrassment.” He can make a quick start in this
direction by withdrawing troops from Afghanistan in a couple weeks and
by ending US weapons transfers to local and state police departments.

+ Instead, police are on track to get more military hardware under Biden than they did under Trump…

+ The recent surge in gun ownership by black Americans (up 53% last year) is much more likely to spur gun control legislation than any mass shooting…

+ Increased security at the US Capitol will inevitably mean more attacks on “security,” which will prompt calls for yet more security, which means they’ll be providing security for security and still not feel secure.

 ==================================

*   Je kan de klok er bijna op gelijkzetten dat deze agent er met een minimale straf vanaf zal komen, zoals meestal in dit soort zaken, iets wat nogmaals en geheel ten overvloede aantoont dat apartheid in de VS nog steeds springlevend is en dat de politie voor een heel groot deel uit racisten ofwel fascisten bestaat……. 

**  Zie: ‘Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten

*** Zie: ‘Democraten in de VS
laten de kans lopen verkiezingshervormingen door te voeren zodat
iedereen die daar recht op heeft ook werkelijk kan stemmen

Zie voorts: ‘De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Assange die volkomen onterecht vastzit!!!)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de afbraak van burgerrechten door de Coronacrisis)

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten

Bernard Hammelburg
‘met excuus voor slavernij’ en wegzetten van zwarte milities als
evenknie van witte racistische en fascistische milities

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….
‘ 

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘(en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Het label ‘BLM’ staat voor Black Lives Matter en geeft toegang tot meer berichten over de verontwaardiging en protesten van de gekleurde bevolking over het feit dat voor de politie in de VS het leven van een gekleurde is te verwaarlozen……

Laatste update op 16 april 2021.

Media in VS ‘bezorgd over vrouwenrechten’ in Afghanistan als de VS troepen vertrekken

Op een uitermate smerige manier doen de reguliere media en denktanks in de VS alsof hen de vrouwenrechten aan het hart gaan, terwijl dezelfde organen er totaal geen moeite mee hebben dat de VS en haar oorlogshond de NAVO alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen (waaronder een enorm aantal vrouwen) hebben vermoord in oorlogen die middels leugens werden ‘gelegitimeerd’, ofwel in illegale oorlogen (zonder een resolutie van de VN….)….. 

Zoals gezegd: onder die 5 miljoen vermoorden een groot aantal vrouwen (en kinderen) die niet eerst werden gevraagd of het goed was dat men hen vermoordde en dat ‘voor een bijkomende legitimering dat hun seksegenoten daardoor meer rechten zouden krijgen…..’ (hoe sarcastisch en cynisch wil je het hebben….??!!!) Met het terreur-moordprogramma van het Pentagon en de CIA, waarmee men al vele duizenden verdachten middels drones heeft vermoord, zonder tussenkomst van de rechter, was zelfs meer dan 90% van de slachtoffers vrouw en kind……. (ofwel mensen die niet eens werden verdacht!!) En dit programma gaat dag en nacht door en dat 365 dagen per jaar, zonder een onvertogen woord van de massamedia in de VS…… (en de rest van het westen…..)

Uiteraard interesseert het de VS geen ene zier dat vrouwenrechten zwaar geweld worden aangedaan, zie de goede banden van de VS met landen waar de vrouw wordt behandeld als een stuk vuil, neem Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), om er een paar te noemen….. Opmerkelijk ook dat men spreekt over een grote winst voor de Afghaanse vrouwen door de illegale oorlog die de VS en de NAVO daar hebben gevoerd en voeren, echter hooguit in de paar grote steden is de situatie voor vrouwen iets verbeterd en de scholen voor meisjes die o.a. Nederland heeft gebouwd zijn voor een groot deel in gebruik voor andere doeleinden, of ze zijn gebulldozerd……

De VS wil niet weg uit Afghanistan, zeker niet zolang het landen als Iran en Rusland op de korrel heeft, immers het is een strategisch gelegen land…..

Ongelofelijk te lezen in het door Caitlin Johnstone geschreven artikel dat zelfs CNN zich opwerpt als verdediger en promotor van vrouwenrechten, ach wat zeg ik: dit mediaorgaan staat erom bekend zich druk te maken over mensenrechten als het om landen gaat waaraan de VS een broertje dood heeft, terwijl de enorme mensenrechtenschendingen van de VS in haar eigen gebied niet eens de voorpagina’s van de kranten halen, sterker nog deze halen vaak niet eens de achterpagina…..

Caitlin haalt verder Annie Pforzheimer van het Center for Strategic and International Studies (CSIS) aan, die met dit lamlendige excuus voor handhaven van troepensterkte in Afghanistan komt….. Je ziet pas echt hoe kwaadaardig deze trol is als je weet wie het CSIS subsidieert: oorlogswinstmakers als de wapenfabrikanten Northrop Grumman en Boeing, met daarnaast oliemaatschappijen Chevron, ExxonMobil en…. Saudi Aramco!! (je weet wel de oliemaatschappij van zo ongeveer het meest vrouwonvriendelijk land ter wereld: Saoedi-Arabië….) Denktank CSIS is dan ook een denktank die vooral oorlog promoot en daar haar verdienmodel aan dankt, wat betreft media als CNN kan je zeggen dat de westerse media vooral propaganda in het voordeel brengen van de VS (de grootste terreurentiteit ter wereld, Ap), zo stelt Caitlin volkomen terecht!!

Lees het artikel van Caitlin en zegt het voort!! Het is de hoogste tijd dat de comateuze westerse volkeren worden gewekt en zien dat de grootschalige VS en NAVO terreur moet worden gestopt daar deze alleen maar dood en ellende brengen en daarmee terreur en vluchtelingen kweekt op de straten van West- en Zuid-Europa…… (plus uiteraard enorme vernielingen, die dan weer mogen worden hersteld door bedrijven uit m.n. de VS [ook al ‘lekker cynisch’]…..) 

Media Concern Trolling About Afghanistan Withdrawal Again


by Caitlin Johnstone

Concerns mount that US withdrawal from Afghanistan could risk progress on women’s rights,” blares a new headline from CNN.

“Concerns
are mounting from bipartisan US lawmakers and Afghan women’s rights
activists that the hard-won gains for women and civil society in
Afghanistan could be lost if the United States makes a precipitous
withdrawal from the country,” CNN tells us.

What
follows is yet another concern-trolling empire blog about why US troops
need to stay in Afghanistan, joining recent others geared toward the
same end like this CNN report about how the US military will open itself up to “costly litigation” if it withdraws now because it signed defense industry contracts into 2023, and this one by The New York Times about a US intelligence report urgently warning that a withdrawal from Afghanistan could lead to the nation being controlled by the people who live there.


CNN Politics 

@CNNPolitics

Concerns mount that US withdrawal from Afghanistan could risk progress on women’s rights https://cnn.it/320YcgL 

Concerns mount that US withdrawal from Afghanistan could risk progress on women’s rights    Concerns
are mounting from bipartisan US lawmakers and Afghan women’s rights
activists that the hard-won gains for women and civil society in
Afghanistan could be lost if the United States makes a…

cnn.com

796

2,084 people are talking about this

 

This latest article by CNN features an extensive series of quotes
by Annie Pforzheimer of the Center for Strategic and International
Studies (CSIS) think tank regurgitating the tired old mantra that a
withdrawal from Afghanistan needs to be “conditions-based”, to ensure
that no women will be mistreated if the US ends its twenty-year military
occupation of the country.

CSIS, for the record, is funded by
war profiteering corporations like Northrop Grumman and Boeing, as well
as fossil fuel companies like Chevron, ExxonMobil and Saudi Aramco. It
is also funded by plutocrats. It is also funded directly by the United States government and
its allies. This article is precisely the sort of narrative management
initiative that such think tanks exist for, and the fact that it’s
considered normal journalistic practice to quote sources with such
blatant ulterior motives as objective experts shows that western news media is propaganda.

When
think tankers like Pforzheimer babble about a “conditions-based
withdrawal” from Afghanistan, they are lying about what the requisite
“conditions” would actually be. A complete and total withdrawal will
have nothing to do with whether women are guaranteed to be treated
nicely. It will have nothing to do with whether defense contractors will
sue the US government or whether the Taliban will be able to retake
control of the nation. A complete and total withdrawal from Afghanistan
will happen when Afghanistan ceases to be a vital geostrategic point of control,
which effectively means the US will maintain some sort of foothold in
Afghanistan for as long as China, Russia and Iran remain sovereign
nations.

A
US puppet regime in Beijing, Moscow, and Tehran. If that somehow
happens one day, the empire will have no further use for Afghanistan.
Those are the real “conditions”.

The
US empire does not care about women. The US empire routinely kills
women and creates lawless environments where rape and sexual slavery are
commonplace with its military interventionism. What this hand-wringing
about women’s rights in Afghanistan has actually accomplished is a
convenient justification for further military occupation, a destructive industry of shady NGOs, and functionally not much else.

But
this argument wouldn’t even make sense if it was sincere. The only way
to argue with logical coherence that the US should militarily occupy a
nation to uphold liberal values is to also argue that the US should
invade and occupy all other nations in the world with illiberal cultural
values and force them all to change at gunpoint. Unless you uphold this
argument with logical consistency in this way (and almost nobody does
this because that would be insane), it looks like you’re simply making
up arguments to justify invading and occupying geostrategically crucial
regions with great military and resource value. And, of course, this is exactly what you are doing.

So
much empire propaganda is just concern trolling at mass scale. Oh my it
sure is concerning how they’re abusing that poor oppressed population
in that nation whose government we just so happen to want to topple.
Sure we’d have to butcher mountains of human beings and destabilize
entire vast regions in order to rescue them, but that’s a sacrifice we’d
be willing to make. We are humanitarians, after all.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

Breaking News: A U.S. troop withdrawal would put Afghanistan at risk of being overrun and taken over by the people who live there. https://twitter.com/nytimes/status/1375546199344869377 


The New York Times



@nytimes

Breaking News: A U.S. intelligence report said the Taliban are poised to take power in Afghanistan within two or three years after the withdrawal of international forces. Some officials are using it to urge President Biden not to withdraw troops. https://nyti.ms/3svhOoL 

585

229 people are talking about this

“Concern”
is the propaganda carrier for the most violent of interventions. If
imperialism was a virus, “concern” would be the benign-looking shape it
took so the body didn’t set off an immune response. “Concern” is the
most Karen of manipulations.

Still
it says a lot that they need to tug at our humanitarian heart strings
like that in order to advance their empire-building agendas these days.
It used to be stuff like “They’re savages and they need to learn about
Jesus,” or even just “Your King has decreed that those people shouldn’t
get to control the land they live on anymore.”

We’ve
evolved as a society to the point where at least now they need to
appeal to our better demons. Where they need to hide their disgusting
agendas behind noble-looking ones.

Let’s
keep evolving, please. Maybe our collective consciousness can expand so
far that they won’t be able to get away with any of their psychopathic
murderousness at all.

_____________________

New book: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix.

The
best way to get around the internet censors and make sure you see the
stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at 
my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, liking me on Facebook, following my antics on Twitter, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2 

Caitlin Johnstone | April 11, 2021 at 12:08 pm | Tags: afghanistan, empire, media, news, propaganda, war
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2xx

==================================================

Zie ook:  ‘VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen

Groot-Brittannië plaatst zich naast de VS tegen China en gaat haar kernwapenarsenaal uitbreiden

Landsadvocaat
vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in
2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp

Geheime
diensten in de VS waarschuwen ervoor dat terugtrekking van de troepen
er toe zal leiden dat Afghanistan door Afghanen zal worden
geregeerd…….. OEI!!
‘ (en lees de berichten onder de links in dat bericht)

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009‘ (en lees de berichten onder de links in dat bericht)

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Arnon Grunberg bagatelliseert tevergeefs embedded zijn bij Nederlands leger in Afghanistan en Irak

Afghanistan oorlog: militaire top VS zei al voor het begin dat dit een niet te winnen oorlog is

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden‘ 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ 

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
 

Irak: de illegale oorlog van de VS begon 18 jaar geleden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Een tweede oorlog tegen terreur ligt op de loer, terwijl een film de ‘oorlogsmisdaden’ van de eerste laat zien‘ (lezen en zien mensen!!)

VN waarschuwt voor honger in Syrië, maar weigert de schuldige aan te wijzen: de VS…….‘ 

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland

VS zegt uit zelfbescherming doelen in Syrië te hebben gebombardeerd……..‘ (en zie de links in dat bericht)

Tulsi Gabbard (2de Congreslid voor Hawaï) stelt dat de VS een smerige oorlog voert in Syrië

Niet
Rusland en China zijn een gevaar voor de wereld, maar de VS met haar
ongebreidelde agressie en meer dan 800 militaire bases over de aarde

Idlib: westerse anti-Syrische en -Russische propaganda‘ (en zie de links in dat bericht)

9/11: de teller voor het aantal door VS/NAVO gedode mensen staat intussen op meer dan 2,5 miljoen
(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over 9/11) (de 2,5
miljoen vermoorde mensen vormen een oud cijfer dat na onderzoek intussen is
bijgesteld naar 5 miljoen….; zie de volgende link:)

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over westerse ‘moordpartijen’ in Afghanistan)

Brett Kavanaugh heeft lak aan internationaal recht en mensenrechten, dus ook aan seksueel geweld tegen vrouwen…….

Roemenië en Litouwen faciliteerden geheime CIA gevangenis………

VS wordt eindelijk aangeklaagd voor oorlogsmisdaden bij Internationaal Strafhof (ICC)‘ (maar helaas…..)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..‘ 

CIA doodseskaders richten bloedbaden aan onder burgers van Afghanistan: Biden zal deze eskaders ongemoeid laten

Afghanistan: wie is de terrorist

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009 

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000……. (een bericht van november 2018, ofwel dat bedrag ligt nu [in 2021] veel hoger……)    

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….
 

VS
belastingbetalers geven per dag $ 250 miljoen uit aan ‘oorlog tegen
terreur…..’ Daarom moeten wij meer uitgeven aan defensie………..
‘ (!!!!) (een bericht uit 2017)

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon 

Ten
Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan
te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..
 

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren……….. —————————————————————- 

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal: ‘VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen………. 

List of wars involving the United States 

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië…… 

Bang voor Amerika 

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten