Rutte (VVD premier) liegt voor duizendste keer en heeft geen weet meer over wat hij heeft gezegd, of nee dat weet hij wel, of nee……..

Ongelofelijk wat een vertoning in de Kamer, het Omtzigt debat waarvoor VVD premier Rutte werd betrapt op minstens zijn duizendste leugen…… Hier een paar gelogen uitlatingen van Rutte met daarachter het commentaar op die leugens:

Ik heb niet gelogen! Oh vreemd dan dat je vorige week nog zei dat je niet over Omtzigt hebt gesproken!!

Ik had daar geen herinnering meer aan… ha! ha! ha! ha! ha! De laatste keer dat Rutte dit durfde te zeggen was over het kinderopvangtoeslagschandaal, waar hij het gore lef had te liegen dat hij over deze zaak voor het eerst hoorde in de zomer van 2019……. Overigens heeft hij dit lamme excuus al minstens 10 keer gebruikt in de tijd dat hij premier is (of beter laten we hopen: was)

Rutte: “Ik heb niet gelogen over Omtzigt, maar me dat verkeerd herinnerd…” ha! ha! ha! ha! ha! Hoe ongeloofwaardig kan een premier zijn??!!!

Heb ik u ooit belazerd? ha! ha! ha! ha! ha! Jazeker Rutte en niet één keer, maar een onnoemelijk aantal keren, al moet ik eerlijk toegeven dat Rutte de grote onderlaag van de bevolking nog veel vaker heeft besodemieterd…… 

Rutte stelde dat hij geen weet meer heeft over wat er precies is gezegd en later is het weer dat hij wel heeft gesproken over de voorkeursstemmen van Omtzigt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Of wat dacht je van: ik heb wel gesproken over een functie voor Omtzigt als minister of Kamervoorzitter, maar niet over een functie elders….. ha! ha! ha! ha! ha! 

Rutte durfde op kritiek van ChristenUnie plork Segers te zeggen dat de VVD nooit zoiets zou doen, alsof hij de partij is….. ha! ha! ha! ha! Wat een gek!!

D66 oplichter Kaag had het over het schaden van het vertrouwen in de politiek…… ha! ha! ha! ha! ha! Welk vertrouwen?? Het grootste deel van de VVD stemmers stemt met de portemonnee, puur en alleen omdat ze een koophuis hebben, echt niet omdat ze niet doorhebben dat Rutte een enorme bedrieger is….. Marijnissen gaf Kaag terecht op haar sodemieter, door te stellen dat D66 nieuwe politiek had beloofd, terwijl haar partijcollega Ollongren het tegenovergestelde heeft laten zien met het bewijs onder de arm die dat aangaf: Omtzigt, functie elders….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Meermaals durfde Rutte te zeggen dat hij weliswaar een paar foutjes heeft gemaakt en dat heeft toegegeven, maar dat hij keihard voor het land heeft gewerkt, waarbij hij zich zelfs voor alle blunders op het Coronadossier op de borst durfde te slaan…..

Wouter J. Keller

@wouterkeller

Blijkt dus nu een leugen van Rutte..
#klaarmetRutte

Jorn Jonker

@Jorn ·

Rutte zegt dat hij tegen de verkenners niks heeft gezegd over Omtzigt. Suggereert ook dat er nu, met het opstappen van de verkenners, geen uitleg meer kan komen in de Kamer over de gelekte aantekeningen (deel 1)

Show this thread

(klik op de link hieronder voor de korte video waarmee veel is gezegd:)

https://twitter.com/i/status/1375220676643131402

 

Nooit eerder zijn de twee grootste partijen, VVD en D66 zo snel en zo hard plat op de leugenachtige bek gegaan…….

Beste bezoeker, ik heb een uur geluisterd en heb de slappe lach, wat een zootje!!

Hierbij de herhaling van de woorden van Lieve linkse: RUTTE ROT OP! 

(en de school waar de VVD aartsleugenaar les geeft zou er goed aan doen Rutte de toegang voor altijd te ontzeggen, immers wat een voorbeeld geeft deze in feite misdadige leugenaar aan de jeugd die hij daar voor zich heeft??)

Hier 2 video’s met Rutte en zijn leugenbrij:

Rutte: “Ik heb naar eer en geweten gehandeld” (helaas heeft het Rutte daar altijd al aan ontbroken!!): 

Ik heb een klere hekel aan fascist Wilders, maar dat wil niet zeggen dat hij hier volkomen gelijk heeft met zijn woorden (in deze zaak wel te verstaan):

Zie ook: ‘Hoe kan je 2 bestuurders aanstellen als ‘onafhankelijke verkenners’: Radio1 met campagne om ‘koning’ W.A. aan te stellen ha! ha! ha! ha!

Ollongren
(D66 minister) en Jorritsma (VVD Eerste Kamer) ‘nemen de schuld op
zich’ voor de schunnige notitie waarmee ze Omtzigt de Kamer uit wilden
werken

De 10 grootste profiteurs van de Coronacrisis en de 3 miljardairs die hun vermogen met een explosief percentage zagen groeien

Chuck
Colins vertelt in een artikel op CounterPunch over de grootste
profiteurs van de Coronacrisis, dit aan de hand van onderzoek door
het Institute for Policy Studies (IPS) en Americans for Tax Fairness (ATF).

Het
gecombineerde vermogen van de 657 miljardairs in de VS nam sinds het
begin van de Coronacrisis met meer dan 1,3 biljoen dollar toe, ofwel
met een percentage van 44,6….. In die 12 maanden raakten meer dan 29 miljoen VS
burgers besmet met het Coronavirus, voor wat dat cijfer waard is,
immers de PCR test is uiterst onnauwkeurig, echter het aantal doden
‘door het virus’ zou op 535.000 liggen, en ondanks dat daar
gegarandeerd mensen tussen zitten die wellicht symptomen hadden van
het virus maar onterecht zijn meegerekend, is het getal behoorlijk
groot en dat heeft alles met de grote armoede in de VS te maken, plus
het gebrek aan medische zorg voor een heel groot deel van die groep….. 

Tja
een slechte gezondheid door armoede gecombineerd met een heftig
griepvirus (zoals het Coronavirus) is voor velen dodelijk en zorgt derhalve
voor grote oversterfte…… Kortom de miljardairs zijn 1,3 biljoen
dollar rijker geworden terwijl de sterfte onder de arme groepen VS
burgers groot is….. Tegelijkertijd raakten 80 miljoen arbeiders in de VS hun
werk kwijt, waar op 27 februari jl. 18 miljoen mensen een
werkloosheidsuitkering kregen (in het land van hoop en glorie krijgt
lang niet iedereen een werkloosheidsuitkering, om het maar zacht te
zeggen……) Overigens zijn er in de VS minstens 14 miljoen kinderen die honger lijden, vergelijk e.e.a. eens met de stijging van inkomens voor de misdadige grofgraai miljardairs…….

In het
eerste jaar van de Coronacrisis nam het aantal miljardairs toe met 44
naar een totaal van 658, ofwel aan het begin van de Coronacrisis
waren er 614 waren miljardairs….

Het
vermogen van de 15 grootste miljardairs nam toe met 563 miljard
dollar, ofwel 82% (!!!), de toename van vermogen onder die 15
miljardairs was 40% van de totale vermogensgroei onder alle
miljardairs….. De 3 rijkste van deze 15 zijn Elon Musk, wiens
vermogen groeide met 136.5 miljard dollar of 559% (!!!),
het vermogen
van Jeff Bezos groeide ‘slechts met’ 65 miljard dollar of 58%
en
Mark
Zuckerbergs vermogen steeg met ‘een matige’ 47 miljard dollar of 86%……..

De
cijfers zijn terug te vinden in het CP artikel, waarin de schrijver Chuck Collins o.a. ook de 10
grootste profiteurs van de Coronacrisis noemt.

Een andere exorbitante zelfverrijker is Bill Gates, en deze figuur verdient letterlijk tientallen miljoenen aan de Coronacrisis, daar hij grote aandelen portefeuilles heeft in de farmaceutische industrie, bovendien werkt hij samen met farmaceuten. De nieuwste smerige geldkronkel van deze figuur, nadat hij een Coronapaspoort heeft laten ontwikkelen, ook in de vorm van een onderhuidse chip >> een organisatie als de NAVO die bij pandemieën moet optreden, het zal me niet verbazen als hij deze organisatie ook wil bewapenen, zo kan men onwilligen tegen vaccinaties ter plekke afschieten…….. Gates en zijn vrouw Melinda hebben met hun foundation, ook belangen gekocht in de ontwikkeling van Coronavaccins……

Alles hieronder gelezen hebbend begrijp ik steeds minder waarom men niet massaal in opstand komt in de VS!!

March
25, 2021

Who
are the 10 Biggest Pandemic Profiteers?

by Chuck
Collins

Drawing by Nathaniel St. Clair

One year ago, the Institute for
Policy Studies published “Billionaire
Bonanza 2020: Wealth  Windfalls, Tumbling Taxes and Pandemic
Profiteers,”  
and began tracking billionaire wealth gains
as unemployment surged.  We teamed up with Americans for Tax
Fairness (ATF) to track the wealth growth of America’s billionaires
over the last year.  This report summarizes the extraordinary
growth in wealth of those now 657 billionaires based on real-time
data from Forbes on March 18, 2021.

Here are highlights from the last
12 months of billionaire wealth growth:

+ The combined wealth of
the nation’s 657 billionaires increased more than $1.3 trillion, or
44.6 percent, since the pandemic lockdowns began.
[See
Master
Table
]
Over those
same 12 months, more than 29
million
Americans contracted the virus and more than 535,000 died
from it. As billionaire wealth soared over, almost 80

million lost work

between March 21, 2020, and Feb. 20, 2021, and
18
million were collecting unemployment

on Feb. 27, 2021

+ There are 43 newly
minted billionaires since the beginning of the pandemic, when there
were 614
. A number of new billionaires joined the list after
initial public offerings (IPOs) of stock in companies such as Airbnb,
DoorDash, and Snowflake.

+ The increase in the
combined wealth of the 15 billionaires with the
greatest
growth in absolute wealth

was $563 billion or 82 percent.
[See
table 1]
The wealth
growth of just these 15 represents over 40 percent of the wealth
growth among all billionaires. Topping the list are Elon Musk ($137.5
billion richer, 559 percent), Jeff Bezos ($65 billion, 58 percent)
and Mark Zuckerberg ($47 billion, 86 percent).

The 10
biggest “Pandemic Profiteers”

saw the greatest percentage increase in their wealth—at least 300
percent.
[See Table 2]

They mostly multiplied their
fortunes in the world of online goods, services and entertainment, as
forcibly homebound Americans shopped, invested and diverted
themselves in isolation. They include the owners of ecommerce leaders
Quicken Loans, Square, Carvana, and cryptocurrency exchange Coinbase;
social media sites Snapchat and Twitter; online streaming platform
Roku; and digital ad agency Trade Desk. 19 other billionaires
experienced increases of over 200% while 48 others more than doubled
their fortunes with 100%+ gains.

1. Bom Kim (670
percent/$7.7 billion):
A
U.S. citizen and founder of the e-commerce giant Coupang, the Amazon
of South Korea. Kim’s fortune surged as high as $11
billion after the company’s IPO
in early March.

2. Dan Gilbert (642
percent/$41.7 billion):

Owner of Quicken Loans, which capitalized on cloistered citizens
tapping online financing. Lives in
Michigan.

3. Ernest Garcia II (567
percent/$13.6 billion)
:
Biggest shareholder of Carvana, the online car sales and
auto-financing giant.
Arizona.

4. Elon Musk (559
percent/$137.5 billion):

Musk is now the second wealthiest Americans—at nearly $138
billion—as his shares in Tesla, Space-X and other companies that he
owns continue to climb. Lives in
Texas.

5. Brian Armstrong (550
percent/$5.5 billion)
:
Chief executive of Coinbase, the largest cryptocurrency exchange in
the country.
California
resident.

6. Bobby Murphy (531
[ercent/$10.1 billion):

Co-founder of Snapchat, with his Stanford fraternity brother, Evan
Spiegel.
California
resident.

7. Evan Spiegel (490
percent/$9.3 billion):

Co-founder of Snapchat with his other billionaire super-gainer, Bobby
Murphy.
California
resident.

8. Jack Dorsey (396
percent/$10.3 billion):

Co-founder and CEOs of both Twitter and Square, the small business
payment app. Lives in
California

9. Anthony Wood (331
percent/$5.3 billion):

Founder of
Roku,
which enables online TV video streaming.
California
resident.

10. Jeff Green (300
percent/$3 billion):
Californian
founder and chairman of The Trade Desk, a digital advertising firm.

Other notable billionaire
wealth gains during the pandemic

Eric Yuan,
co-founder of video-conferencing technology
Zoom,
saw his wealth rise by $8.4 billion during the pandemic year, a gain
of 153 percent. A year ago, Yuan had $5.5 billion which increased to
$13.9 billion. Last year Zoom paid
no federal income taxes
on its $660 million in profits, which
increased by more than 4,000 percent.

The three owners of Airbnb
saw their wealth accelerate thanks to their pandemic year IPO.
Brian
Chesky’s
wealth
increased from $4.1 billion to $14.6 billion, a gain of $10.5
billion, an increase of 256 percent.
Nathan
Blecharazyk
and Joe
Gebbia
, with equal
ownership stakes valued at $4.1 billion a year ago, each saw their
wealth increase to $13.2 billion, for gains of $9.1 billion each, or
222 percent.

Jim Koch,
owner of Boston Beer Company and brewer of the
Sam
Adams brand
, saw his
wealth increase from $1.3 billion to $3.2 billion, a gain of $1.9
billion over the pandemic year, or 146 percent.

Dan and Bubba
Cathy
, the owners of
drive-through sensation Chick-Fil-A, saw their combined wealth of
$6.8 billion rise to $16.6 billion, a gain of $9.8 billion over the
pandemic year, or 144 percent.

Harold Hamm,
the politically connected oil and gas fracker, saw his wealth
increase from $2.4 billion to $7.5 billion during the pandemic year,
an increase of 5.1 billion, or 212.5 percent.

Of 17
industry categories
,
billionaires in the technology industry had the greatest collective
wealth growth—$564 billion, or nearly 68 percent.
[See
Table 3]

They were worth $1.4 trillion on
March 18, 2021, or one-third of the billionaires’ total. The titans
of Wall Street—the Finance & Investment industries—saw their
wealth grow by $226 billion—a nearly 37 percent increase.
Automotive industry billionaires had the biggest percentage point
increase in wealth—317 percent based on an increase in wealth of
$172 billion. That was largely driven by the extraordinary rise in
Elon Musk’s wealth—$137.5 billion or 559 percent.

All but
three states
saw the
wealth of their billionaire residents increase
.
[See Table 4]

Topping the list in total wealth
growth are
California
at $551 billion,
Washingtonat
$134.6 billion, and
New
York
at $116.4
billion. The top three states with the greatest percentage increase
in wealth are
Michigan
at 164 percent,
Arizona
at 110 percent, and
Hawaii
at 107 percent.

Billionaire wealth growth is
calculated between March 18, 2020 and March 18, 2021, based on
Forbes
data compiled
in this report
by ATF and IPS. March 18 is used as the unofficial
beginning of the crisis because by then most federal
and state
economic restrictions responding to the virus were in place. March 18
was also the date that Forbes picked to measure billionaire wealth
for the 2020 edition of its annual billionaires’ report, which
provided a baseline that ATF and IPS compare periodically with
real-time data from the Forbes website. PolitiFact
has favorably reviewed
this methodology.

(heb van alles geporobeerd om de staatjes duidelijker te krijgen, echter zonder resultaat, dus zie het origineel en zie de staat onder de al eerder weergegeven link: Master
Table
)

Chuck Collins directs the Program on Inequality and the Common Good at
the Institute for Policy Studies, where he also co-edits Inequality.org.

==========================================

Zie ook: ‘651 miljardairs in de VS zijn sinds maart 1 biljoen dollar rijker geworden o.a. door de Coronacrisis‘ (een bericht van 19 december 2020 waarvan het totale bedrag moet worden bijgesteld naar 1,3 biljoen dollar, let wel: wat wij biljoen noemen, dus: 1.000.000.0000)

Het congres eist van
de tech CEO’s een meer agressieve censuur op de sociale media, om zo
macht uit te kunnen oefenen op die media

Gates Foundation nu ook betrokken bij grove oplichting Afrikaanse boeren‘ (Gates is ook nog eens de grootste bezitter van landbouwgrond in de VS, zo werd onlangs bekend gemaakt, ‘leuk voor de ecologische boeren’, daar deze opperploert een groot voorstander is van gentechtlandbouw >> als je een ecologische teelt hebt naast een gentech landbouwgebied, ben je binnen een paar jaar je ecologische teelt certificaat kwijt, dit door overwaaien van zaden en zwaar landbouwgif……)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….

Op #1 nieuws kwam ik het volgende Twitterbericht tegen:

#1 NIEUWS   Retweeted

Matt Kennard   @kennardmatt

In 11 days, journalist and publisher Julian Assange will mark 2 years locked up in Belmarsh maximum security prison in London for revealing US war crimes.

One of the greatest scandals of our age.

New mural in Berlin.

 

5:07 PM · Mar 31, 2021Twitter for iPhone

424  Retweets

20 Quote Tweets

642 Likes

—————————————————-

Ja hoe is het gvd mogelijk dat een gelauwerd onderzoeksjournalist als Julian Assange al 2 jaar in isolatiefolter zit, terwijl westerse oorlogsmisdadigers voor 99% vervolging ontlopen……..

Hoe is het mogelijk dat de reguliere westerse media hun collega zo ongelofelijk hard hebben laten donderen, sterker nog hem  zelfs van spionage en verraad hebben beschuldigd en hem hebben durven afschilderen als charlatan, terwijl ze zelf braaf alle leugens van de geheime diensten in de VS herhalen als zou het de waarheid zijn……. (zonder enig onderzoek naar die leugens te doen)

Media die de leugens herhalen als zouden de illegale oorlogen van de VS tegen o.a. Afghanistan, Irak, Libië en Syrië gelegitimeerd zijn…..

Hoe is het mogelijk dat deze westerse media en hun ‘journalisten’ terwijl ze weten dat ze hun gebruikers hebben voorgelogen over die illegale oorlogen, niet één keer een rectificatie hebben geplaatst, maar Julian Assange durven af te schilderen als een waardeloze journalist, die mensen in gevaar zouden hebben gebracht, zonder daar ook maar één voorbeeld van te hebben gegeven…….  

Nogmaals: hoe is het mogelijk dat journalisten zich tegen Assange hebben gekeerd, terwijl de eerste openbaring van Assange over VS oorlogsmisdaden bestond uit het bericht dat VS militairen in Irak vanuit een helikopter willens en wetens o.a. 2 collega journalisten van Reuters hebben vermoord!!!

Julian Assange moet direct worden vrijgelaten!! (en de reguliere westerse media moeten zich doodschamen!!)

Zie ook: ‘Joe Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet gericht op vrede of democratie‘ (maar wel hypocriet kritiek hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden onderzoeksjournalist Julian Assange wil laten wegrotten in de cel……)

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren‘ (Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling vergeleken met Julian Assange…..) (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange (brekend nieuws) moet vast blijven zitten in isolatiefolter‘ 

Julian Assange (brekend nieuws) mag niet worden uitgeleverd aan de VS!!!

The Assange Extradition Ruling Is A Relief, But It Isn’t Justice

Een uitlevering van Julian Assange aan de VS zal een definitief einde maken aan de persvrijheid en dat wereldwijd

Never Forget How The MSM Smeared Assange: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

The Kafkaesque Imprisonment of Julian Assange Exposes U.S. Myths About Freedom and Tyranny

Trump: pardon voor oorlogsmisdadigers maar niet voor Julian Assange of Edward Snowden

Pardon Julian Assange Now!

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrijgegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het o.a. bevoorraden van ISIS door de VS!!)

Niet
alleen Assange staat terecht, maar ook echte journalistiek en degenen
die de klok luiden over oorlogsmisdaden, corruptie en andere smerige
zaken

Prosecution
of Julian Assange part of Donald Trump’s ‘war on journalism’, court
hears

Assange
hearing adjourned as prosecution lawyer is tested for COVID-19
 

Het proces tegen Assange: een verslag van de voormalige Britse ambassadeur Craig Murray(!!!!)

Liveblog: Julian Assange Under Threat – Defend Wikileaks

Het martelen van onderzoeksjournalist Julian Assange: een interview met Andrew Fowler

YouTube verwijdert in aanloop naar presidentsverkiezingen video’s met info verkregen middels hacken, censuur door VS techreuzen‘ (o.a. censuur op info van Wikileaks….)

Labourpolitici in oorlog met elkaar: de antisemitisme leugen tegen Jeremy Corbyn die hem de verkiezingen kostte‘ (met o.a. aandacht voor Assange en zie de links in dat bericht over de verkiezingen in GB) 

Internationale
Dag van de Persvrijheid: ARD hekelt geheel hypocriet Turkije zonder ook
maar één woord te besteden aan Julian Assange
 

Assange: geen uitlevering maar directe invrijheidstelling!‘ 

Het meest gecensureerde nieuws van deze eeuw: het proces tegen journalist Julian Assange‘ (!!!!)

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk vrijgelaten worden!‘ 

Assange in de gevangenis: Zweden laat voor de derde keer de aanklacht wegens verkrachting vallen

Julian Assange blijft in de gevangenis na uitzitten straf en dat voor het doen van zijn werk

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage 

 

Sweden drops investigation into bogus sexual misconduct allegations against Julian Assange‘(!!!!)

Stop de isolatie van Julian Assange!’

Julian Assange: Speciaal VN rapporteur martelen heeft grote twijfels bij onafhankelijkheid rechter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

1984 het boek van George Orwell: niet langer fictie…….

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschap‘ (en nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..)


CNN met nog smeriger lastercampagne tegen Julian Assange

Belangrijk account voor de verdediging Julian Assange geblokkeerd door Twitter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

Media wakker geschrokken en ontwaken in Assange nachtmerrie

Julian Assange weer vervolgd wegens ‘verkrachting’, waarvoor het Zweedse OM eerder geen bewijs kon vinden……

Dag van Persvrijheid: Assange wordt zoveel mogelijk uitermate hypocriet gemeden door de pers

Julian Assange (brekend nieuws) veroordeeld tot 50 weken gevangenisstraf……

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis

Julian Assanges vervolging is de genadeklap voor klokkenluiders en (echte) journalisten‘ (zie ook de iets oudere links in dat bericht)

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WhiteHouse: US, Ecuador Coordinating About Future Of Assange Asylum

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video
‘ (!!!!)

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Voor
meer berichten over Julian Assange, Chelsea Manning en/of WikiLeaks,
klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Hoe kan je 2 bestuurders aanstellen als ‘onafhankelijke verkenners’: Radio1 met campagne om ‘koning’ W.A. aan te stellen ha! ha! ha! ha!

Nog steeds vind ik het totaal belachelijk dat men 2 bestuurders, NB een minister en een fractievoorzitter uit de Eerste Kamer heeft aangesteld als verkenners, immers dat is vragen om grote problemen. Uiteraard hebben de 2 kwaadaardige bestuurders van D66 en VVD, respectievelijk Ollongren en Jorritsma, gekeken naar figuren die men lastig vindt en hebben ze daarbij geprobeerd om o.a. CDA Tweede Kamerlid Omtzigt uit de Kamer te weren…… Het is dan ook duidelijk dat deze inhumane rotzakken het liefst een kabinet willen zien met VVD, D66 en CDA, waarbij men ervan uitgaat dat de ChristenUnie er geen probleem mee heeft om door te regeren, ofwel Ollongren en Jorritsma hebben ingezet op een voortzetting van Rutte 3….. De genoemde partijen hebben dan 76 zetels en kunnen daarbij rekenen op gedoogsteun van de SGP met 3 zetels en op voor de SGP moeilijke punten, kan men zoeken naar steun van een andere partij, desnoods de neonazipartij Ja21…….

Zie hier: een nog lekkende Ollongren (gaver!) op het Binnenhof Het lijkt me dan ook zeker dat de notitie ‘Positie Omtzigt, functie elders’ (dus buiten de Kamer) van Ollongren en Jorritsma komt, ze bezitten alle kwaadaardige eigenschappen om zo een smerige zaken te bedenken, wat zeg ik, daar hoeft dit stel niet eens over na te denken….. 

Reken overigens maar dat de CDA schoften die eerder een mes in Omtzigts rug staken hem maar al te graag willen lozen…… (o.a. de hufters Hoekstra en de Jonge)

Hoorde eergisteren dat D66 kinderboekenschrijver Jan Terlouw achter een nieuw te bouwen kerncentrale staat, een plan waarvan m.n. de VVD en haar premier* groot voorstander zijn…… D66 verklaarde zich eerder nog tegen, echter gezien de openlijke bekentenis van Terlouw voor deze dodelijke energievorm, zal het me niet verbazen dat men in de achterkamertjes al heeft gekonkeld om in een Rutte 4 te besluiten tot de bouw van zo’n peperdure dodencentrale….. Een centrale die geen verzekeringsmaatschappij wil verzekeren, alsof dat niet al genoeg reden is om nooit meer zo’n onding te bouwen…….. (en dat ook nog eens in een klein land als Nederland: als er een ramp gebeurt zijn we meteen een aanzienlijk deel van Nederland kwijt waar men honderden jaren niets meer kan doen: niet meer wonen en geen landbouw of wat dan ook kan bedrijven…..) Daarnaast is de bouw van een kerncentrale alleen rond te krijgen als er een fiks hoge prijs per kilowattuur stroom wordt betaald, een meer dan verdriedubbeling van de geldende stroomprijs…… Hé Terlouw, schrijf nog maar een kinderboek voor alle kinderen die te maken krijgen met een kernramp, of die uiteindelijk blijven zitten met het tot nu toe geproduceerde zware gif met de aanduiding kernafval, hufter!! (om over de kinderen van arbeiders in de uraniumwinning nog maar te zwijgen…..)

Terug naar ‘Positie Omtzigt, functie elders’: het is een grof schandaal dat men van meet af aan niet een onafhankelijke verkenner heeft aangesteld, al heeft dat uiteraard alles te maken met wat men al voor ogen heeft de komende 4 jaar…… (gegarandeerd met medeweten van aartsleugenaar en VVD premier Rutte, niet voor niets dat hij meteen na ‘de lekkage’ met een paar kulargumenten stelde dat hier verder niet over zal worden gesproken……..

Gisteren was er een kleine campagne om ‘koning’ (ha! ha! ha!) Willem Alexander aan te stellen als onafhankelijke verkenner, in Standpunt NL stelde zelfs SP’er Sharon Gesthuizen voor te zijn…… (moet je nagaan: van de Socialistische Partij… ha! ha! ha! ha!)…. Het nep-orakel van Den Haag, de politieke sufkont Boonman zat ook in de studio en die zag er ook wel brood in, immers de koning is onafhankelijk….. Wel dat is hij niet, het is zelfs zo belachelijk dat in principe de premier verantwoordelijk is voor wat ons nationale waterhoofd te berde brengt……. 

Bovendien gezien alle schandalen van het koningshuis en aanhangende leden (zoals grofgraaier en sjoemelaar Bernhard junior), kan je onmogelijk stellen dat hier ook maar van enige onafhankelijkheid sprake is, bovendien ontbreekt het het koningshuis aan elke empathie met het volk, immers waarom accepteert men daar jaar na jaar een schofterige uitkeringsverhoging, ook na de bankencrisis toen zovelen tot de neus in het ‘schuldenwater’ stonden en er geen cent bijkregen…… 

Het feit dat W.A. heeft geprobeerd om vastgoedmagnaat te spelen is al een teken dat deze figuur allesbehalve aan de kant van het volk staat, althans aan de kant van het grootste deel van het volk >> de onderkant van de maatschappij…… 

Ook de vakantie naar Griekenland tijdens de Coronacrisis was een teken dat W.A. en Maxima lak hebben hoe het volk moet leven onder de in feite dictatoriale knoet ‘gelegitimeerd door’ die crisis, de knoet van de meer dan belachelijke en zinloze Coronamaatregelen die niet alleen de burgerrechten ernstige schade berokkenen, maar zelfs een schending van mensenrechten zijn……

Of wat dacht je van het feit dat het koningshuis in 2007 onder ‘koningin’ Beatrix heeft geprobeerd om fascist Poch vrij te krijgen uit Argentinië, daar het ‘zo vervelend was’ voor Maxima Zorreguieta, van wie de vader een uiterst smerige rol speelde in dezelfde dictatuur waarin Poch meehielp gevangenen vanuit een vliegtuig in zee te gooien (er loopt in Argentinië gelukkig nog een hoger beroep tegen deze schoft…**)…. Omdat de zaak zo moeilijk was voor Maxima? Deze zaak was en is moeilijk voor de nabestaanden van de vele door de fascistische dictatuur vermoorde mensen, mensen die alleen maar links hoefden te zijn en zich daarbij te hebben ingezet voor sociale rechtvaardigheid en/of milieu, om gemarteld, verkracht en vermoord te worden…….. 

Hoe moeilijk kan het zijn om buiten de politiek (en zeker buiten het koningshuis) een onafhankelijke verkenner te vinden, hoogleraren zat…… Daarover gesproken, W.A. is te dom om als verkenner te dienen, hij zou voortdurend iemand nodig hebben die hem via een ‘oortje’ het e.e.a. influistert. 

*  Rutte is zo’n grote voorstander van een nieuwe kerncentrale dat je hem zelfs als lobbyist van de bouw- en kernenergiesector kan zien, waar veel bouwplannen plat liggen vanwege de stikstofcrisis, wil deze hufter een enorm bouwproject als een kerncentrale goedkeuren…….. Ziek!!

** Er loopt dan wel een hoger beroep tegen de fascist Poch, maar hij zal op zeker niet terugkeren naar Argentinië, voordat hij zeker is dat de zaak tegen hem zal worden geseponeerd…… Ongelofelijk ook dat de ploert de Nederlandse staat laat vervolgen en zelfs het gore lef heeft een schadevergoeding te eisen: je kan er bijna zeker van zijn dat deze zal worden uitgekeerd, al was het alleen om ‘de zaak niet moeilijker te maken voor Maxima’, de dochter van één van de massamoordenaars……

Zie ook: ‘Ollongren (D66 minister) en Jorritsma (VVD Eerste Kamer) ‘nemen de schuld op zich’ voor de schunnige notitie waarmee ze Omtzigt de Kamer uit wilden werken

———————————————

Hier een paar links met Willem Alexander o.a. als ‘vastgoedmagnaat’ (die o.a. huizen liet bouwen in Mozambique en Argentinië, die op z’n zachtst gezegd een fikse stank hebben verspreid…..)

Willem Alexander huurbaas: Eickenhorst verhuurd aan ambassadeur dictatuur Koeweit‘ 

Koningshuis propaganda op Radio1: prominent in het nieuws >> de jaarlijkse fotosessie……..

En terzijde: ‘Shell gaf advies klimaatresolutie te verwerpen‘ (in dat bericht o.a. aandacht voor de fraude die Shell grootaandeelhouder W.A. pleegde met een miljoenensubsidie voor het Loo)

Willem Alexander laat de Grieken zien, waar het echt om gaat in het leven: een zeehaven voor de peperdure deur!!!

Koningshuis:
Rutte gaf toestemming om € 460.000,– aan belastinggeld uit te geven,
voor het vakantiepaleis van W.A en zijn pampa koningin….

Willem Alexander’s Griekse ‘tuintje’ is ook door u betaald!

Paleis Huis ten Bosch verwaarloosd door Beatrix…….

Koningshuis zit dermate in de financiële problemen, dat het echt geen cent belasting kan betalen………….

Maxima, de enorme belasting verspiller, gaat kinderen uitleggen hoe ze met geld moeten omgaan……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Maxima
gaat na het wijzen op goed omgaan met geld bij jongeren, nu weer verder
met het helpen van arme mensen zich diep in de schulden te
steken…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ 

 

Handelsmissie levert zelden iets op‘ (missies met het koningshuis wel te verstaan, al kosten deze missies ons, de belastingbetaler, jaarlijks een fiks vermogen, alleen al voor de beveiliging…..)

———————————————

Hier een aantal links naar berichten over fascist Poch en de dictatuur waarvoor hij meewerkte aan massamoord: ‘Jos Palm (presentator OVT) spreekt over ‘Me Too gedoe’ en vindt Jorge Zorreguieta, de fascistische vader van Maxima: ‘klein fout…..’‘ 

Paus Franciscus roept op tot het oplossen van ‘het conflict’ tussen Israël en de Palestijnen en vraagt de wereld menselijker te maken voor kinderen………‘ (deze hypocriet was bevriend met juntaleider Videla en heeft tijdens de dictatuur z’n mond gehouden…..)

Julio Poch op vrije voeten, maar of dat terecht is……‘ (de vraag stellen is haar beantwoorden….)

Poch is onschuldig, weet Driessen van Poch zelf en ‘van horen zeggen……’ ha! ha! ha! ha!

Poch: PvdA en ‘Humanitaire Gronden’‘ (met een smerige rol van PvdA kwezel Timmermans)

Julio Poch heeft iets te vaak uit de school geklapt

Julio Poch

—————————————————–

Hier nog een paar links naar berichten over kernenergie: ‘Fukushima kernramp 10 jaar geleden terwijl VVD premier Rutte pleit voor de bouw van een nieuwe kerncentrale

Verkiezingsdebat: kernenergielobby draait overuren, met hulp van keihard liegende demissionair VVD premier Rutte‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk houdt 40 stokoude kerncentrales nog 10 jaar draaiend…….

Klimaatakkoord
Parijs 5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de
hoeveelheid CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco
de Boer
‘ (de Boer is ook voorstander van kernenergie) (en zie de links in dat bericht)

Fukushima: lozen van 1,2 miljoen ton radioactief besmet water in oceaan geen probleem voor Japanse regering en IAEA…….‘ 

Kernenergie promotie in Duitsland als gevolg van voorstel VVD en CDA minstens 3 kerncentrales te bouwen in Nederland‘ (niet
3 maar deze partijen, gesteund door de christenbroeders van de SGP,
plus de fascisten van PVV en FvD, willen tot 10 nieuwe kerncentrales
bouwen in ons kleine land, waar één ramp met zo’n centrale een groot
deel van Nederland onbewoonbaar maakt!!
)

VVD en CDA willen onderzoek naar mogelijkheid tot nieuwbouw van drie kerncentrales

Suche
nach Endlager: Gorleben offenbar aus dem Rennen |
tagesschau



Atommüll
in NRW |
mehr




Keine
Kernkraft, keine Kohle: Woher kommt künftig unser Strom? |
video
| daserste

De gevolgen van een echte pandemie voor kerncentrales

Tsjernobyl: de straling in gebieden rond de rampcentrale is plotseling 17 keer zo hoog

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag

Duits en Nederlands kernafval via Amsterdamse haven naar Rusland

Duits kernafval via Amsterdam naar Siberië deel 2‘ 

Duits kernafval via Amsterdam naar Siberië‘ 

Japan op punt om 1,2 miljoen ton radioactief besmet water van Fukushima in de oceaan te lozen‘ 

 

‘Ongeluk’ in Canadese Pickering kerncentrale blijkt geen ongeluk te zijn‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over bruinkool en de smerige rol die RWE speelt in Nederland en Duitsland)

Duitse belastingbetaler draait op voor atoomafval van o.a. RWE en E-on…….

Nieuwbouw Britse kerncentrale Hinkley Point C valt stevig duurder uit, BAM nog verder in de problemen‘ 

Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) zet verder in op kernenergie als veilig en goedkoop

Samsom (PvdA), de nieuwe ‘Eco Warrior’ laat van zich horen…. OEI!!!

Californië, een apocalyps van vuur, plus een boodschap voor dwaze nucleaire energie lobbyisten’

Radioactieve deeltjes van Fukushima ramp gevonden in de Beringstraat

Hans Spekman (PvdA) vindt uitdelen van jodiumpillen aan ‘omwonenden’ van wrakke kerncentrales onzin…..

Stientje
van Veldhoven (D66 staatssecretaris) ‘plotsklaps’ slap op kernenergie,
waar de Belgische kerncentrales in Doel en Tihange levensgevaarlijk
zijn……

Jodiumtabletten voor omwonenden kerncentrales………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Eigenaar Fukushima wil 777.000 ton radioactief afval in oceaan dumpen…..!!!

Kerncentrales geliefd bij grote bedrijven: Wasserman met een extra pleidooi voor echt groene energieopwekking

Bam gaat meebouwen aan nieuwe Britse kerncentrale……….‘ (de
bouw van deze centrale is een ramp en de Britse regering heeft een
vaste hoge stroomprijs vast moeten leggen in contracten…….
)

Hinkley Point C: EU keurt 21 miljard overheidssubsidie goed voor bouw kerncentrale……….

Melchior: na Fukushima lachte Frankrijk de Duitsers uit, daar men ‘gratis’ kernenergie afzwoer……..

Australische ‘wetenschappers’ verklaren Fukushima tot een incident……..

Turkenburg stelt dat een ‘meltdown’ van de kerncentrales in Borssele en België onmogelijk is…….. AUW!!!

Turkenburg:
“de ramp in Fukushima is aan menselijk falen te danken..” ha! ha! ha!
ha! Ja, zoals de kerncentrales ook door mensen worden gebouwd!!

Ramp Fukushima door menselijk falen

Jodiumtabletten voor omwonenden kerncentrales………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hemdvoorhem.nl? Hempvoor hem(enhaar).nl!!

De reclame hemdvoorhem.nl is al langere tijd weer uiterst vervelend aanwezig op de radio, daarom besloot ik maar eens een alternatief weer te geven: hempvoorhem.nl.

En dan bedoel ik met hemp natuurlijk niet de industriële hemp, maar het psychedelische goedje! (hoewel je van industriële hemp prima kleding en andere zaken kan maken en dat tegen een fikse reductie op watergebruik vergeleken met katoen en als je het op de juiste manier teelt heb je geen bestrijdingsmiddelen nodig!)

Een waarheid als een koe!! Al zijn er al slimme grofgraai farmaceuten die zich hebben geworpen (figuurlijk) op de cannabis teelt en alle geneeskrachtige producten die daarvan worden gemaakt. (o.a. voor kankerpatiënten)

Hier een oud filmpje over een met industriële hennep gefabriceerde auto, waar je zelfs met een voorhamer geen deuk in kon slaan. Met die wetenschap zou men de hele zwaar vervuilende staalindustrie voor een fiks deel kunnen opdoeken!! (in het filmpje o.a. nazi Henry Ford):

Uit onderzoek van een paar jaar geleden in de VS blijkt, dat wiet gebruikers beter autorijden*, ze zijn voorzichtiger en anticiperen beter en daar wordt uiteraard niet mee bedoeld dat je na flink te hebben gedampt achter het stuur moet kruipen, ondanks dat is het in Nederland verboden achter het stuur te zitten, ook al heb je meer dan 10 uur eerder een joint gerookt of als je wiet middels een vaper hebt gedampt, totaal belachelijk, maar ja ‘Nederland’ anno 21ste eeuw hè…….

* Zie: ‘Marijuana and Driving: A Review of the Scientific Evidence‘ (cannabis gebruikers zijn de betere chauffeurs op de weg!) en zie:

Stoned drivers are a lot safer than drunk ones, new federal data show‘ en zie:

Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?

Zie ook: ‘Experts verwijzen claim van lijkschouwer over ‘THC dode’ naar het rijk der fabelen

Blokhuis
(CU staatssecretaris Volksgezondheid) gaat xtc en niet bestaande
designerdrugs te lijf… Oei, als dat maar goed gaat…..
‘ 

Paddo’s en MDMA: verboden geneeskrachtige softdrugs!

Niet cannabis maar alcohol is de opstap naar andere drugs‘ (!!!!)

Gert-Jan Segers alleen voor alcoholgebruik, dat eist immers maar 12 doden per dag……‘ (alcohol eist verreweg de meeste doden wereldwijd en dat dag in dag uit >> alleen in Nederland al 12 per dag en dat is een oud cijfer, nieuwe cijfers kan ik niet vinden!!) (Segers is ChristenUnie collega van zijne leeghoofdigheid Blokhuis)

Nieuwe leugens over cannabis gebruik >> psychose opwekkend

Cannabis
vs. verslavende medicatie >> Tulsi Gabbard (pres.kandidaat Hawaï)
wil de grote farmaceuten straffen i.p.v. marihuana gebruikers

Where Presidential Candidate Tulsi Gabbard Stands On Marijuana

FDA Is Exploring ‘Alternative Approaches’ To CBD Regulation,Commissioner Says

Madeleine van Toorenburg (CDA) wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gert-Jan Segers tegen legale wietteelt, zoals bepleit met universitair onderzoek………

Gert-Jan
Segers wil alleen de harddrug alcohol in Nederland zien, omdat daar
geen problemen meer mee zijn…..ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gert-Jan Segers in het cannabishol van de duivel

XTC legalisering: niet als het aan de Amsterdamse hoofdofficier van Justitie Zandee ligt

Rutte houdt in Canada een onzin verhaal over cannabis en zet Nederland alweer voor schut

VS en NAVO-partners laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je: ‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen

De
Verenigde Staten is sinds haar bestaan bijna elk jaar in oorlog
geweest: 227 van de 244 jaar aan geschiedenis………

Onderzoek
van anti-oorlog platform CODEPINK heeft uitgewezen dat de VS en de
aan haar gelieerde landen (dus ook NAVO landen waaronder Nederland) sinds 2001
het belachelijk grote aantal van 326.000 bommen en raketten heeft
afgeworpen resp. afgevuurd in het Midden-Oosten, Libië en
Afghanistan….. En dan durft men met droge ogen te beweren dat de
terreur op onze straten niets met die illegale oorlogen te maken
heeft, want dat zijn deze oorlogen stuk voor stuk….. Een (illegale) oorlog beginnen is één van de ernstigste oorlogsmisdaden en misdaad tegen de menselijkheid, daarmee kan je zonder meer stellen dat de oorlogen die de VS alleen deze eeuw al is aangegaan niet anders moeten worden beoordeeld als grootschalige terreur!! (waarmee niet alleen terreur werd en wordt gekweekt in het westen, maar ook nog eens enorme stromen vluchtelingen op gang werden gebracht…..)

De
genoemde landen zijn overigens niet de enige, ook Jemen (waar de
VS helpt met een genocide op de sjiitische bevolking, uitgevoerd door de
Saoedische terreurcoalitie), Pakistan en Somalië werden getroffen
door grootschalige westerse terreur onder leiding van of alleen door
de VS…….

Verder
moet nog opgemerkt worden dat de bommen en raketten die werden
gebruikt bij bombardementen door helikopters (inclusief z.g. gunships) niet zijn meegeteld, ofwel het aantal van 326.000 bommen en
raketten ligt waarschijnlijk ver boven de 375.000…….

Als je
dacht dat met het voorgaande alles wel gezegd is (alsof dat niet al te schunnig is voor woorden) heb je het mis: de bommen en raketten die de laatste 2 jaar
in Irak, Afghanistan en Syrië zijn gebruikt zijn niet meegeteld,
omdat die gegevens expres niet meer werden bijgehouden……. Dit met
toestemming van Trump en dan durven figuren als zijne BNR lulligheid
Bernard Hammelburg te zeggen dat Trump geen goede relatie onderhield met het
leger (Pentagon), terwijl hij het Pentagon zelfs toestond
om op eigen inzicht meer troepen in te zetten, zonder verantwoording te hoeven afleggen (en ook dat hoefde niet met strakke
cijfers te worden weergegeven…..), nee echt een ‘ijskoude en grote
afstand’ tussen die 2…….. ha! ha! ha! ha!

Een paar weken geleden gaf oorlogsmisdadiger opa Joe Biden*, de huidige
VS president, toestemming Iraanse milities, of milities gelieerd
aan Iran te bombarderen, waarbij in een dorp 22 mensen om het leven
kwamen, mensen die niets te maken hadden met de strijd…… Bovendien
was niet bekend wie de VS bases in Irak hadden belaagd, nee men stak de natte vinger in de lucht en stelde dat het wel
Iraanse milities in Syrië moesten zijn, Irak en Syrië beiden landen waar de VS
illegaal verblijft….. Het Iraakse parlement heeft de VS en andere
buitenlandse troepen vorig jaar verzocht het land onmiddellijk te verlaten, wat
de VS botweg weigert en ook Nederland is illegaal in Irak, terwijl de wens van het Iraakse parlement bekend is bij het geteisem van Rutte 3, weigert men opdracht te geven naar huis te gaan……. (‘leuk weetje voor familie’ mochten daar Nederlandse militairen omkomen…..)….. Terwijl VVD, CDA, D66, ChristenUnie
en SGP (de laatste steunde en steunt dit flutkabinet) weigeren
mensen die voor de oorlog daar op de vlucht zijn geslagen op te nemen in ons land, of sterker
nog: als die vluchtelingen hier al zijn, deporteert men hen naar hun moederland met de ‘legitimering’ dat Irak
‘veilig is….’

In Syrië
houdt de VS zelfs één derde van het grondgebied bezet, een gebied
waar veel olie wordt gevonden, wat de VS verkoopt (!!!), tevens is dat een
belangrijke landbouwgebied voor de Syrische voedselvoorziening…..
De VN waarschuwde onlangs dat 4,5 miljoen Syriërs al
honger lijden en dat dit snel kan oplopen tot 12 miljoen, ofwel 60%
van de bevolking, door het bezet houden van dat gebied is de VS verantwoordelijk voor de ontstane honger in dat land, mede veroorzaakt door de sancties die de VS, Canada en de EU dat land illegaal hebben opgelegd (illegaal: niet gesteund door een VN resolutie)….. Door deze illegale sancties wordt er nog amper voedsel van buiten Syrië aangevoerd, hetzelfde
geldt voor medicijnen en medische apparaten en al ontkent de VS dat
deze zaken onder de sancties vallen, ze worden niet aangevoerd……. (ofwel de VS liegt hier weer eens keihard!!)

Er was
vanuit Democratisch links nogal wat commentaar op opa Joe’s
beslissing om te bombarderen, daarom heeft deze doortrapte ploert een
tweede aanval niet door laten gaan, waarmee hij aan wil tonen dat de VS
weliswaar hard optreedt, maar wel rekening houdt met burgers……..

Lees
verder over de smerige, bloedige en moorddadige machinaties van de
grootste terreurentiteit ter wereld: de VS!!!! Onder het volgende
artikel van Alan Macleod, eerder gepubliceerd door MintPressNews
en door mij overgenomen van Information Clearing House kan je
klikken voor een Dutch vertaling.

US, Allies Drop 46
Bombs Per Day for 20 Years, Research Reveals

The
United States has been at war for nearly every year of its existence
as an independent nation, fighting in 227 years of its 244-year
history.
By Alan
Macleod

March 10, 2021
Information
Clearing House

– –
MPN
– 
The United States and its allies have dropped at least 326,000 bombs
and missiles on countries in the greater Middle East/ North Africa
region since 2001. That is the conclusion of new
research
by Medea Benjamin and Nicolas J.S. Davies of anti-war
group CODEPINK.

Iraq, Syria,
Afghanistan and Yemen are the countries that have felt the worst of
the violence, but Lebanon, Libya, Pakistan, Palestine and Somalia
have also been targeted. The total amounts to an average of 46 bombs
dropped per day over the last 20 years.

CODEPINK’s numbers
are based primarily on official U.S. military releases, as well as
data from the Bureau of Investigative Journalism, the Yemen Data
Project, and the New America Foundation. As striking as the figure of
326,000 is, it is an
underestimate,
as the Trump administration ceased publishing figures of its bombing
campaigns in 2020, meaning there is no data for Iraq, Syria or
Afghanistan for either of the previous two years. Also not counted
are bombs or missiles used in helicopter strikes, AC-130 gunship
attacks, strafing runs from U.S. bombers, or any counterinsurgency or
counter-terrorism operations in other parts of the world.

Tough
but nice?

Last week President
Joe Biden gave the order to attack Iraqi militias in Syria, dropping
1.75 tons of bombs on a border village and killing 22 people —
something that brought cheers
from Washington insiders and corporate media pundits alike. The move
was reportedly in response to strikes on U.S. military bases in Iraq
— bases that, last year, the Iraqi parliament unanimously demanded
be closed.

Yesterday, anonymous
administration officials claimed that Biden called off a second Syria
strike after being warned that women and children were in the area.
Though no evidence was offered and the officials refused to go on
record, corporate media diligently
parroted
the State Department line, allowing the new administration to
simultaneously present itself as getting tough on its enemies and as
a champion of human rights. 

War,
war, and more war

The United States has
been at war for nearly every year of its existence as an independent
nation, fighting in 227 years of its 244-year history. While both
Barack Obama and Donald Trump offered up anti-war rhetoric when they
were on the campaign trail, both moved steadfastly away from that
position once in office. By 2016, Obama was bombing seven
countries
simultaneously and had earned
the moniker “Drone King.” Trump, meanwhile, escalated
the war in Yemen and even carried out the targeted assasination
of Iranian leader Qassem Soleimani while he was in Iraq for regional
peace talks. The 45th president also authorized the use of the
“Mother of All Bombs,” a 21,000 pound (9,500 kg) explosive
dropped on Afghanistan’s Nangarhar Province in April 2017.

Many of the Biden
administration’s early moves signal that there will be more
continuation of than rupture with previous U.S. foreign policy in the
Middle East. While Biden had pledged to end the U.S. role in Yemen,
the State Department’s qualifying language makes it clear that the
U.S. is merely returning to Obama’s position on the conflict. Biden
promised only to end support for “offensive” Saudi campaigns and
limit “relevant” arms sales. Yet his administration immediately
began emphasizing
and denouncing
Houthi attacks on Saudi Arabia, and reaffirming its commitment to
help Riyadh “defend” itself from Houthi aggression. U.S. envoy
Timothy Lenderking even went so far as to praise
Saudi Arabia for its “generous support over the decades for the
people of Yemen.”

A resident carries the bodies of six people killed during fights between Iraq security forces and Islamic State on the western side of Mosul, Iraq, Friday, March 24, 2017. Residents of the Iraqi city's neighborhood known as Mosul Jidideh at the scene say that scores of residents are believed to have been killed by airstrikes that hit a cluster of homes in the area earlier this month (AP Photo/Felipe Dana) Residents
carry the body of several civilians killed in a US airstrike in
Mosul, Iraq on March 24, 2017. Felipe Dana | AP

On Israel, Biden has
fully supported Trump’s decision to move the American Embassy to
Jerusalem, a controversial move effectively approving the Israeli
occupation of Palestine. Today, Vice-President Kamala Harris had a
meeting with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu in which she
reaffirmed
the White House’s “unwavering commitment” to Israel and its
security.

Meanwhile, on Iran,
Biden has dragged his feet on lifting sanctions and returning to the
negotiating table to bring the U.S. back to the nuclear deal Trump
abandoned. He also framed his Syria attack as a “message” to
Iran.

Despite its spending
almost as much as every other country combined on defense, the impact
of war is largely unfelt in the United States. As Benjamin and Davies
write: “The American public and the world are left almost
completely in the dark about the death and destruction our country’s
leaders keep wreaking in our name.” With studies such as this one,
CODEPINK hopes to change that fact.

Feature photo | US
airstrikes strike the Old City a day after Iraq’s prime minister
declared “total victory” in Mosul, Iraq, July 11, 2017. Felipe
Dana | AP

Alan
MacLeod
 is
Senior Staff Writer for MintPress News. After completing his PhD
in 2017 he published two books: Bad
News From Venezuela: Twenty Years of Fake News and
Misreporting
 and Propaganda
in the Information Age: Still Manufacturing Consent
, as well
as anumberofacademicarticles. He
has also contributed to FAIR.orgThe
Guardian
SalonThe
Grayzone
Jacobin
Magazine
, and Common
Dreams
.

See
also

Another Step Back for Biden: Attack on Syria Draws Establishment Cheers

New president Joe Biden’s Middle Eastern policies, especially his
recent bombing of Syria, have left many pro-peace figures disappointed.

MintPress News | Alan Macleod | 26 feb.

 

Chris Hedges  @ChrisLynnHedges

Marc Maron interviews Chris Hedges:


Marc Maron interviews Chris Hedges.

Click to SUBSCRIBE the Reflection of Passion. Thanks Marc Maron Exclusive interviews Chris Hedges.Date: 16-Nov-2012

youtube.com

2:19 AM · Mar 10, 2021Twitter Web App

88 Retweets

4 Quote Tweets

265 Likes

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

=======================================

*
Oorlogsmisdadiger opa Joe Biden en ‘partners in crime’ Trump, Obama en Bush hadden al lang en breed in Scheveningen moeten
zitten voor de vele oorlogsmisdaden waarvoor ze verantwoordelijk zijn (Biden begon zijn loopbaan als oorlogsmisdadiger toen hij vicepresident was onder de al even grote oorlogsmisdadiger Obama, die godbetert de Nobelprijs voor de Vrede kreeg……)…….

Zie ook: ‘Groot-Brittannië plaatst zich naast de VS tegen China en gaat haar kernwapenarsenaal uitbreiden

Landsadvocaat vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in 2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp

Irak: de illegale oorlog van de VS begon 18 jaar geleden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Een tweede oorlog tegen terreur ligt op de loer, terwijl een film de ‘oorlogsmisdaden’ van de eerste laat zien‘ (lezen en zien mensen!!)

VN waarschuwt voor honger in Syrië, maar weigert de schuldige aan te wijzen: de VS…….‘ 

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland

VS zegt uit zelfbescherming doelen in Syrië te hebben gebombardeerd……..‘ (en zie de links in dat bericht)

Tulsi Gabbard (2de Congreslid voor Hawaï) stelt dat de VS een smerige oorlog voert in Syrië

Niet
Rusland en China zijn een gevaar voor de wereld, maar de VS met haar
ongebreidelde agressie en meer dan 800 militaire bases over de aarde

Idlib: westerse anti-Syrische en -Russische propaganda‘ (en zie de links in dat bericht)

9/11: de teller voor het aantal door VS/NAVO gedode mensen staat intussen op meer dan 2,5 miljoen
(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over 9/11) (de 2,5
miljoen vermoorde mensen vormen een oud cijfer dat na onderzoek intussen is
bijgesteld naar 5 miljoen….; zie de volgende link:)

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over westerse ‘moordpartijen’ in Afghanistan)

Brett Kavanaugh heeft lak aan internationaal recht en mensenrechten, dus ook aan seksueel geweld tegen vrouwen…….

Roemenië en Litouwen faciliteerden geheime CIA gevangenis………

VS wordt eindelijk aangeklaagd voor oorlogsmisdaden bij Internationaal Strafhof (ICC)‘ (maar helaas…..)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..‘ 

CIA doodseskaders richten bloedbaden aan onder burgers van Afghanistan: Biden zal deze eskaders ongemoeid laten

Afghanistan: wie is de terrorist

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Arnon Grunberg bagatelliseert tevergeefs embedded zijn bij Nederlands leger in Afghanistan en Irak

Afghanistan oorlog: militaire top VS zei al voor het begin dat dit een niet te winnen oorlog is

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden‘ 

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ 

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000……. (een bericht van november 2018, ofwel dat bedrag ligt nu [in 2021] veel hoger……)    

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….
 

VS
belastingbetalers geven per dag $ 250 miljoen uit aan ‘oorlog tegen
terreur…..’ Daarom moeten wij meer uitgeven aan defensie………..
‘ (!!!!) (een bericht uit 2017)

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten
Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan
te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

—————————————————————-

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten

Roep om censuur op het internet nu ook van actiegroep DeGoedeZaak: een HeelFouteZaak!!

Kreeg gisteren een petitie van DeGoedeZaak (een HeelFouteNaam) met de titel: ‘Hoop boven online haat. De politiek is aan zet.’

In het begeleidende schrijven wordt gesteld dat tijdens de verkiezingscampagne uit onderzoek bleek dat met name vrouwelijke politici het onderwerp waren van haat op het internet….. Weet natuurlijk niet wat de jongens en meisjes van DeGoedeZaak zien op het internet, echter de meeste haat gaat vooral naar manlijke politici, niet zo vreemd daar die belachelijk genoeg anno 2021 nog steeds veruit de meerderheid vormen…… Vreemd dan ook dat ze om censuur op het internet vragen, zoals de reguliere media dat al veel langer doen, terwijl die media de grootste verspreiders zijn van fake news en het volk weten te manipuleren, niet alleen met ongefundeerd angst- en haatzaaien voor landen als China en Rusland, maar ook voor het Coronavirus…….

Men spreekt over sterke vrouwen als Sigrid Kaag, Kauthar
Bouchallikht (zelfs nooit van gehoord, maar kijk dan ook uitsluitend nog films en wel eens een serie op de Nederlandse tv) en tot slot wordt Sylvana Simons genoemd, een vrouw die ik vooral ken door de onterechte bagger die bekende Nederlanders over haar heen hebben gestort……. En ja, je hebt terechte bagger, bijvoorbeeld als een figuur als VVD flapdrolpremier Rutte weer eens keihard staat te liegen, of als D66 oplichter Kaag zich vromer voordoet dan de paus, maar ondertussen het volk vrijhandelsverdragen als CETA door de strot duwt, die allesbehalve in het belang zijn van het volk noch van de volksgezondheid…… Terwijl ze het ook normaal vindt dat huurders worden gepakt met huren die voor velen al lang niet meer zijn op te brengen, al is daarvoor haar partijcollega Ollongren de hoofdverantwoordelijke…… Uiteraard mag je zo’n wijf (want dat is het) te kakken zetten voor het hele volk, waarbij bedreigingen natuurlijk niet kunnen…… (en daarvoor is niet censuur het geëigende middel, maar strafrechtelijke vervolging, zoals normaal is in dat soort zaken)

De overjarige pubers van DeGoedeZaak vergeten dat ze met hun oproep op den duur ook zichzelf buitenspel zetten, daar velen in Nederland en daarbuiten het al stuitend vinden als je een ‘onvertogen woord’ gebruikt in een openbaar bericht, terwijl je je wel degelijk zo kwaad kan maken dat je een bewindspersoon het ‘één en ander’ toevoegt. Neem hare ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, deze teef vindt het normaal dat dieren met buitentemperaturen van + 30 graden Celsius worden vervoerd (en dat gvd voor 8 uur lang!!), terwijl de temperatuur in de laadruimte van zo’n vrachtwagen al snel oploopt tot 40 graden C. en meer…… Bovendien vinden politici het uitermate vervelend als je een petitie tegen ze start, zeker als daar harde woorden in staan en ja zelfs zonder die harde woorden is men al snel voor censuur, zoals Kaag en haar D666 collega opperhufter Ollongren dat zijn…….. Ollongren, je weet wel de fantast die denkt dat Rusland hier de verkiezingen manipuleert….. ha! ha! ha! ha! (dat denkt ze serieus!!)

Censuur hoort thuis in een dictatuur en als er met geweld wordt gedreigd is zoals gezegd de politie aan zet!! Politici weten waar ze aan beginnen en moeten niet zeuren als ze het mikpunt van smaad worden en men hen het e.e.a. toevoegt, als je daar niet tegen kan moet je snel de politiek uit en vooral geen directeur- of voorzitterschap elders wensen, immers ook dan kan je het voor je kiezen krijgen!! Bovendien als politici eerlijk zouden handelen en zich werkelijke als volksvertegenwoordigers zouden gedragen, i.p.v. te lobbyen voor het bedrijfsleven, zou het aantal scheldpartijen snel afnemen, maar wat zegt men openlijk, ook in de reguliere media? Juist: ‘liegen hoort nu eenmaal bij politiek bedrijven!!’

DeGoedeZaak doet de democratie geen goed met haar petitie, waarin ze NB zelfs de politiek vragen om censuur!! (hoe zot moet je zijn??) Ik vraag je dan ook deze petitie niet te tekenen, integendeel en sterker nog: ajb vooral niet tekenen en zegt het voort!!!

Hoop boven online haat. De politiek (is) aan zet

 Pelle Berting van DeGoedeZaak info@degoedezaak.org via amazonses.com

Ineens
was online haat een thema tijdens de verkiezingscampagne, want uit
onderzoek bleek hoe wijdverspreid deze aanvallen op met name vrouwelijke
politici zijn. [1] Sterke vrouwen als Sigrid Kaag, Kauthar
Bouchallikht, Sylvana Simons hebben zich gelukkig hierdoor niet laten
‘wegtrollen’. Maar na de verkiezingen gaat deze stortvloed aan haat en
intimidatie door. Van ongure stickers tot extreemrechts op straat; de
privésfeer en de publieke ruimte raken vergiftigd. [2] Bovenop de persoonlijke impact ondermijnt dit klimaat van online haat onze vrijheden en democratie. Dit is níet normaal.

Wij maken ons ernstig zorgen over deze toegenomen online haat en intimidatie. We
zijn daarom gaan bouwen aan verandering, onder meer via onderzoek,
expert-bijeenkomsten en een praktische toolkit voor maatschappelijke
veranderaars die ermee te maken krijgen
. [3] Verschillende
initiatiefnemers hebben ons benaderd om gezamenlijk specifieke problemen
rond online haat aan te kaarten. Voor ons reden om de initiatieven te
bundelen onder een brede oproep voor politieke actie.

Wij zetten deze oproep tegen online haat en intimidatie, direct
bij de installatie van de nieuwe Tweede Kamerleden, hoog op de politieke
agenda.

 

IK STEUN DE OPROEP VOOR DE AANPAK VAN ONLINE HAAT

Wij stellen hier de komende tijd alles voor in het werk. We staan pal
voor en naast al die maatschappelijke veranderaars, politici en
opiniemakers die online en offline onder vuur genomen worden. Ook komen
we op voor alle eigenzinnige en dappere jonge mensen die eigen
levenskeuzes maken, maar de mond worden gesnoerd door hun sociale
omgeving of trollenlegers. We trekken samen een grens tegen al het wegzetten, wegpesten en intimideren. Dit stopt hier.

We eisen dat de overheid regie neemt en perspectief biedt op
oplossingen. We spreken daarom alle Kamerleden aan, want dit probleem
vraagt om een breed gedragen aanpak. Wij zien drie oplossingsrichtingen:

  1. Privégegevens, zoals je adres, horen niet op straat te liggen. De
    overheid moet actie ondernemen om onze gegevens beter te beschermen,
    bijvoorbeeld rond de registratie bij de Kamer van Koophandel.
  2. De overheid moet de grote sociale media platforms veel steviger op
    hun (maatschappelijke) verantwoordelijkheid aanspreken. Het oogluikend
    toestaan van online haat en intimidatie moet stoppen.
  3. Politie en Justitie moeten online haat en intimidatie serieus nemen.
    Zij moeten de juiste middelen, expertise en ruimte krijgen om dit
    probleem aan te pakken.

Help jij deze oproep vanaf vandaag luid en duidelijk aan de nieuwe Kamer te laten horen?

 

JA, IK TEKEN TEGEN ONLINE HAAT

Dit is geen kwestie van politieke kleur, maar een voorwaarde
voor persvrijheid, de vrijheid van meningsuiting en een open democratie.
We komen nu in actie tegen online haat, waar en wanneer het zich voordoet.

Met strijdbare groet,

Pelle Berting van DeGoedeZaak

PS: Samen met bondgenoten vieren we woensdag dat de samenstelling van
de nieuwe Kamer meer divers en inclusief is en dus een betere
afspiegeling van Nederland in 2021. Ook keren we ons tegen de online
haat en intimidatie richting politici en anderen. Hier
vind je het Facebook evenement. Je kunt morgen ook online meedoen, door
een steunbetuiging van hoop te delen voor de nieuwe Kamerleden. Maak
een eigen foto met geheven vuist en bloemen onder de hashtag:
#HoopBovenHaat.

[1] Hier vind je het onderzoek van De Groene Amsterdammer naar deze kwestie.
[2] Hier lees je meer over de ongure stickers die geplakt werden op de huizen van maatschappelijke veranderaars en hier over de geplande demonstratie van Pegida tegen het nieuwe GroenLinks Kamerlid Kautar Bouchallikht.
[3] Eerder lanceerden wij als DeGoedeZaak de toolkit: Eerste Hulp bij Online Haat. Deze vind je hier.

Uitschrijven? Dat kan hier.

Contact met ons opnemen? Antwoord op deze mail of stuur een e-mail naar info@degoedezaak.org.

========================================

Zie voor de ‘geweldige prestaties’ van o.a. de ‘sterke vrouw’ (en machtsmisbruiker) Kaag: ‘D66 laat niemand vallen, behalve dan de huurders en de mensen die recht hebben op toeslagen…….

Misdadige en corrupte bedrijfssponsoring van EU politici moet stoppen‘ (o.a. aandacht voor Kaag als grootlobbyist voor vrijhandelsverdrag TTIP, een verdrag dat lijnrecht ingaat tegen de belangen van het grootste deel van het Nederlandse volk en in het belang is van bedrijven en welgestelden…..)

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit‘ (waarbij de rooms-katholieke minister voor D66 Kaag ook hier pleitte voor censuur op het internet, alsof oproepen tot geweld niet al lang is verboden op het net…..)

EU politici lachen besmuikt om Groot-Brittannië dat met een VS handelsakkoord chrloorkip en hormoonvlees op tafel krijgt, terwijl ons hetzelfde te wachten staat‘ (en weer met een smerige rol van Kaag….)

Met CETA komt er straks in de EU verboden voedsel toch op je bord, of hoe we zijn belazerd door Ploumen (ex-minister PvdA) en Kaag (D66 minister)

Sigrid Kaag (D66 minister) wil kapitalen in startups steken, o.a. onderwerp op de Global Entrepreneurship Summit 2019

———————————————————-

Nu een rondje Sylvana Simons schoppen, niet door anonieme figuren op het internet maar hoofdzakelijk bekende Nederlanders….: ‘PvdD moet afstand nemen van raadslid van Lammeren en deze uit de partij zetten

Bert Huisjes (WNL) moest lachen als reactie op de racistische en uiterst vernederende ‘grap’ van Giel Beelen……..

Typhoon voor de zoveelste keer staande gehouden, ofwel etnisch profileren in Zwolle!! Van der Steur vraagt om hulp…. ha! ha! ha! ha!

Machiel de Graaf (PVV): niet welgevallige PVV opmerkingen zijn niet door PVV’ers gedaan……. ha! ha! ha! ha! ha!

———————————————————–

Hier een rondje Schouten schoppen maar dit keer door jouw eigen Azijnpisser: ‘Doodzieke ‘kalverindustrie’ op de been gehouden met grote hoeveelheden antibiotica‘ (met instemming van CU minister Schouten…..)

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….‘ (Schouten weigert iets te ondernemen tegen de vreselijke dierproeven in ons land en vindt het zelfs normaal dat dieren hier worden ingevoerd, dan wel ‘opgekweekt’ om elders als proefdier dienst te doen…..) (en zie de links in dat bericht)

Het vervoeren van dieren als vracht om daarna geslacht te worden is afschuwelijk wreed: verbieden!!!‘ (hoofdverantwoordelijke de laatste 4 jaar: CU minister Schouten…….)

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord‘ (op dat gebied in het geheel geen actie van ChristenUnie hufter Schouten)

Carola Schouten (CU minister) loog over wetenschappelijk onderzoek naar pulsvisserij…….

Dier&Recht spreekt over een succes, vervoer van kalveren, ofwel dierenmishandeling mag niet langer dan 8 uur aaneengesloten

Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……
(
en zie de links in dat bericht)
Ook uit dat bericht blijkt dat
Nederland ‘uiterst deskundig’ is op gebied van dierenmishandeling of
beter gezegd ‘deskundig’ in het martelen van dieren…..
 

Derving is winstgevend!
(supermarkten gooien enorme hoeveelheden vlees weg dat over de datum
is, goed voor de winsten; lees dat bericht beste bezoeker!)

Hitteprotocol is een wassen neus‘ 

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ 

Minister
Schouten (CU) moet eindelijk actie ondernemen: stop de extra
dierenmishandeling door hete zomers in de intensieve veeteelt
‘ 

Carola
Schouten (CU minister) verbiedt vanwege dierenleed veetransporten tot
buiten de EU: leed dat tegelijk willens en wetens in stand wordt
gehouden door die transporten….
(waarmee
Schouten transporten binnen de EU in stand houdt, zoals die van Nederland naar
bijvoorbeeld Hongarije, ga maar na hoe lang die transporten duren…..)

Veetransporten naar buitenland moeten onmiddellijk worden gestopt

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd

Een onmiddellijk verbod op de nieuwbouw van mestkelders onder megastallen‘ (ook daar falen van Schouten op ‘megastal’ niveau….)

Dierenmishandeling op ‘ongekend’ grote schaal

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat
bij herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..
‘ (al de zogenaamde ‘stringente maatregelen’ van Schouten die dit moesten voorkomen, werken niet zoals de praktijk telkens weer laat zien….)

——————————————————-

Zo en nu is de beurt aan hare D666 kwaadaardigheid Ollongren: ‘Ollongren (D66 minister) en Jorritsma (VVD Eerste Kamer) ‘nemen de schuld op zich’ voor de schunnige notitie waarmee ze Omtzigt de Kamer uit wilden werken

Huizenprijs met hoogste stijging in bijna 20 jaar, terwijl huurders intussen tot 10% meer betalen voor een dak boven het hoofd dan kopers……‘ 

Verkiezingsuitslag: Nederland kiest voor verdere bezuinigingen op gezondheidszorg, jacht op toeslagontvangers, bescherming van belastingontduiking en waardeloos beleid op de Coronacrisis‘ (vergeten nog te noemen dat Nederland ook heeft gekozen voor het verder uitbuiten van huurders, dit vanwege het schofterige beleid op dit dossier door Ollongren, de laatste 4 jaar)  

D66 laat niemand vallen, behalve dan de huurders en de mensen die recht hebben op toeslagen…….

Julius Terpstra, Tweede Kamer CDA ‘deskundige’ op het gebied van de woningbouw‘ (met een ‘mooie rol’ voor Ollongren) 

Geheel hypocriet willen de landelijke overheid en de lokale overheden de mogelijkheid om speculatie met huur- en koopwoningen tegen te gaan‘ (uiteraard met Ollongren in de hoofdrol)

Kajsa Ollongren (D66 minister) en de Russische manipulatie van de Provinciale Statenverkiezingen‘ (ha! ha! ha! ha! Je ziet ‘t voor je: Putin met rode oren bezig om de verkiezingen van wereldmacht Nederland te manipuleren!!)

Ollongren (D66 minister) manipuleerde bevolking met beschuldiging Russische manipulatie door desinformatie en nepnieuws

Kajsa
Ollongren (D66 vicepremier): Nederland staat in het vizier van
Russische inlichtingendiensten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ollongren (D66 minister) schiet een levensgrote bok met fake news show

Ollongren gesteund door Thomas Boesgaard (AD), ‘Rusland verpakt het nepnieuws gekoppeld aan echt nieuws…..’ Oei!!

‘Bomaanslag’ op kerkgebouw Krimpen aan den IJssel: de burgemeester is er echt emotioneel van

Vanmorgen het bericht dat er een ‘vuurwerkbom’ was afgegaan bij de deur van de Mieraskerk in Krimpen aan den IJssel,  je weet wel de kerk waar een christenbroeder het nodig vond om een verslaggever van RTV Rijnmond een pak slaag te geven….. (de verslaggever was daar om verslag te doen van het kerkbezoek tijdens de Coronacrisis, waar anderen op de bon worden geslingerd en uit elkaar worden geslagen door de politie, mogen de fijn christelijken gewoon massaal naar de kerk, afgelopen zondag met 600 tegelijk, maar ja zij worden dan ook door hun god beschermd tegen het virus!!)

Op BNR sprak presentator en de ‘oh zo leuke’ opperkleuter Bas ‘psies’ van Werven in het nieuwsoverzicht rond 8.18 u. over een vuurwerkbom, die van Werven binnen een halve minuut veranderde in een ‘bom’, ofwel hier was sprake van een ‘volwassen bomaanslag…’ ha! ha! ha! ha! 

In het Radio1 nieuws van 11.00 u. kwam burgemeester Vroom (what’s in a name?) aan het woord en volgens de nieuwslezer was die behoorlijk ontstemt over deze aanslag. (op Radio1 eerder ook al veel meer aandacht voor de vuurwerkbom, maar daar is men dan ook gek op sensatie, hoe meer hoe beter!!)

De burgemeester: “Dit is echt verbijsterend, ik ben er ook echt emotioneel van. Dat mensen hun toevlucht tot geweld nemen, dat hebben we (pluralis majestatis??) gisteren gezegd: doe normaal blijf met je handen af van journalisten, mensen die hun werk doen. Maar dat je zoiets doet bij een kerkgebouw is onbegrijpelijk…….” (en met dat laatste doelde hij op de vuurwerkbom)

Burgemeester en huppeltrut Vroom voor de nog ‘ongeschonden kerk’, ik denk dat hij hier vrolijk emotioneel was.

Dat Vroom er echt emotioneel van was, dus niet gemaakt emotioneel, was niet te horen aan zijn stem of praatje, maar goed je weet natuurlijk niet hoe deze kwast emotioneel klinkt. Kijk Vroom is wel pissig op de man die de journalist afgelopen zondag afroste voor de kerk, maar een vuurwerkbom bij een kerk gaat wat betreft Vroom nog 10 stations verder….. Dus een christen die naar het huis des heeren gaat om gods lof te bejubelen en daar voor de deur een journalist te lijf gaat, is minder erg dan een vuurwerkbom voor de deur…….

Ach ja, Krimpen aan den IJssel: men gebruikt in de Mieraskerk zoals in veel fundamentalistische kerkgenootschappen op de bijbelbelt (‘biblebelt’) liever het oude dan het nieuwe testament, daar krijg je immers mooie voorbeelden van mensen die vermoord worden als ze een foute stap in hun leven hebben gemaakt, waarbij zelfs het hele gezin werd vermoord, echt fijn christelijk!! Met de woorden van hun here jezus dat je je andere wang moet toekeren als je een klap krijgt, hebben ze op de bijbelbelt geen zier te maken, dat maken ze zelf wel uit, wat zeg ik: ze slaan zelfs als eerste!! Echt fijn christelijke hypocrieten daar in Krimpen!!

Zie ook: ‘Haagse politie oefent schunnig en fascistisch geweld uit op demonstranten tegen COVID-19 maatregelen >> burgemeester van Zanen moet aftreden!

Vuurwerkbom Bovenkarspel: sensatie op Radio1

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Vorige week woensdag hebben aanhangers van religieus-zionistische partijen in de
Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim aanvallen gepleegd op auto’s
van Palestijnen, e.e.a. naar aanleiding van de winst voor deze 3
partijen tijdens de
Israëlische parlementsverkiezingen van vorige week……. Het is dan ook wel duidelijk dat de zwaar
corrupte oorlogsmisdadiger Netanyahu met deze 3 partijen wil
samenwerken in een nieuw kabinet……. Deze samenwerking is een
groot gevaar voor het verdrukte Palestijnse volk, daar deze partijen
van mening zijn dat Palestijnen moeten worden verdreven of bij
weigering moeten worden vermoord……. Hoe psychopathisch fascistisch en
racistisch wil je het hebben??!!!

Bij
auto’s van Palestijnse mensen werden de banden
lek gestoken en er werden anti-Palestijnse en pro-zionistsche
leuzen op de auto’s gespoten…… (benieuwd wat de nieuwe arabische vrienden
van de fascistische apartheidsstaat Israël daarvan vinden, overigens
al die ‘vrienden’ zijn dictatoriaal geregeerde landen…..)

Vertegenwoordigers
van de (linkse) sociaaldemocratische Meretz Party wijzen
Netanyahu aan als aanjager van het geweld. De voorzitter van deze partij,
Nizan Horowitz, ziet een directe lijn tussen de aanvallen en de winst
bij de verkiezingen van de extreem rechtse (zeg maar gerust
fascistische) kahanistische Otsma Yehudit partij (Engels: Jewish Power), met wie zoals gezegd
Netanyahu wil samenwerken in een nieuw te vormen kabinet…….

Het
geweld tegen het verdrukte Palestijnse volk op de West Bank is de laatste maanden
opgelaaid, waarvan echter Israëlisch-Palestijnse steden en dorpen
buiten de West Bank waren gevrijwaard, althans tot voor een week….
Vreemd genoeg is de oorzaak van dat geweld de dood van de 16 jarige
kolonist Ahuvia Sandak die omkwam bij een achtervolging door de
politie.

Als
gevolg daarvan werden op 20 maart jl. leuzen op huizen en muren van Palestijnen gespoten >> gezien de foto bij het artikel op TheNewArab werd dat
ook gedaan op een moskee….. Voorts werden daar 2 auto’s in brand
gestoken…… Eén van de leuzen was: ‘Greetings from Ahuvia’ met
daarnaast de Israëlische davidster.

Ongelofelijk
trouwens dat er over die aanval op Beit Iksa door
fascistisch-zionistische ‘kolonisten’, amper of niet werd bericht in
de reguliere westerse media, op zeker dat wanneer van het omgekeerde
sprake was geweest, dit de westerse wereldpers had gehaald en dat met veel verontwaardiging…… (de reguliere westerse media zijn dan ook voor een groot deel verantwoordelijk voor het feit dat het grootste deel van de westerse volkeren alles wat de fascistische apartheidsstaat Israël flikt met schouderophalen afdoen……)

Lees ook
het artikel waarvan de link is te vinden onder het artikel van TheNew
Arab, dit over de misdaden van het Israëlische leger tegen
Palestijnse kinderen…. Ja, echte helden die militairen, zoals we al
zo vaak eerder hebben gezien als ze ongewapende Palestijnen
vermoordden, waaronder: kinderen, vrouwen, invaliden, medische
hulpverleners en journalisten……

Hoe lang
accepteert het westen dit fascistische geweld tegen ongewapende
mensen, dat niet anders kan worden gezien dan als een langzame
etnische zuivering, immers door de onoverzichtelijke ellende
besluiten jaarlijks Palestijnse gezinnen te vertrekken naar het
buitenland, waarna ze nooit weer het land mogen betreden, alleen dat
zou al genoeg moeten zijn om de westerse wereld van verontwaardiging
op de kop te krijgen, echter als Israël de dader is blijkt men dit als een normale gang van handelen te zien…….. (en dat heeft zoals gezegd alles te maken met de houding van de westerse media en de westerse schaamte
over de holocaust, alsof die door Palestijnen werd uitgevoerd…..)

Het is vandaag zoals iedere 30 maart de Palestinian Land Day. 

Ik vond
dit artikel van door een bericht op Twitter van mensenrechtenactivist
Sarah Wilkinson:  

‘Expel or kill’: Racist attacks target Palestinian Israeli town after far-right election triumphs

The
New Arab Staff

Palestinian villages and property
targeted by racist attacks [Getty]

Dozens of cars had their tires
punctured and some sprayed with racist tags in a Palestinian Israeli
town on Wednesday evening, as Israel‘s
far-right political party celebrated successes in a parliamentary
vote
held earlier this week.

The acts of vandalism took place as
far-right parties looked likely to enter parliament following
Israel’s fourth election in two years. The far-right Religious
Zionism, an electoral list consisting of three parties running as a
“technical bloc”, is poised to win six to seven seats in
Israel’s Knesset according to exit polls.

Representatives of the Meretz Party
– a left-wing, social-democratic and green political union – blamed
Prime Minister Benjamin
Netanyahu
for the attacks, which took place in the town of Kafr
Qasim.

Meretz’s head, Nitzan Horowitz,
drew a line between the vandalism and the election of Ben Gvir’s
extreme-right Kahanist Otzma Yehudit party, which Netanyahu wants as
a partner in his coalition.

“Dozens of vehicles were
spray-painted and punctured. For what? Why? Blind hatred, sick
racism. And those who give it backing are the favoured partners of
the corrupt one,” Horowitz said, referring to Netanyahu who is
facing trial for alleged corruption.

Attacks against Palestinian
villages and property, often referred to as “price-tag”
campaigns, are a regular occurrence in the West Bank but are less
common in Palestinian towns in Israel.

Those accused of the
attacks are often members or sympathisers of a party led by Ben
Gvir’s, which advocated for the expulsion of “disloyal”
Palestinian Israelis and run in the elections as part of the
Religious Zionism bloc.

Violence toward Palestinians spiked
in recent months following the death of 16-year-old settler Ahuvia
Sandak
in December during a police chase. The car in which Sandak
was riding in crashed after he and several others allegedly hurled
rocks at Palestinians.

On 20 March, Israeli settlers
stormed
the Palestinian town
of Beit Iksa, near Jerusalem, torching two
cars and spray-painting graffiti that read “Greetings from
Ahuvia”, with a Star of David drawn next to it.

Elisha Ben Kimon

@elishabenkimon

חשד לפעולת תג מחיר בכפר בית איכסא סמוך לירושלים.

2 רכבים הוצתו וכתובת “ד”ש מאהוביה” רוססה על קיר סמוך. גורמי הביטחון פתחו בחקירת האירוע.

Image

Image    Image

6:19 AM · Mar 19, 2021Twitter for Android

1 Retweet 2Quote Tweets   6 Likes

Earlier this month, an 11-year-old
girl from the Palestinian village of Madama, near Nablus, was
seriously
wounded
and had to be treated for injuries to her head after
settlers stormed the village.

In a separate incident, Israeli
soldiers shot and killed Atef Hanaysheh, a 42-year-old Palestinian
man after he reportedly threw stones at them during a protest against
settlement activity in the village of Beit Dajan near
Nablus.

Tags:
Israel,
Palestine

Follow us
on FacebookTwitter and Instagram to
stay connected

Read also: UN
list of shame ‘overlooks Israeli military abuses against children’:
experts

===============================================

Image

Zie ook: ‘Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Elbit Systems (wapenfabrikant) voorziet landen van drones waarmee mensenrechten en rechten van vluchtelingen op grote schaal worden geschonden‘ (Elbit Systems is een Israëlische wapenfabrikant…..)

EU stop met het gebruik van Israëlische drones tegen migranten‘ (een artikel van Grenzeloos)’

Joodse vrouw wil Israëlische militairen laten berechten door het Internationaal Strafhof (ICC)‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen‘ (op weerloze Palestijnse mensen)

Coronavirus:
Hamas durft geen langere lockdown door te voeren dan een 2 dagen
durende, terwijl het aantal echt zieke mensen gigantisch is

De
heksenjacht in de Labour Party nadat Jeremy Corbyn wegens
‘antisemitisme’ werd geroyeerd: zelfs Joodse Labourpolitici worden uit
de partij gezet
‘ (en dat voor het leveren van kritiek op het
bloedige beleid van Israël tegen vergeleken met het Israëlische leger
weerloze Palestijnen…) >> (en zie de links in dat bericht)

Israël onthoudt Gazastrook van humanitaire hulp en brandstof voor generatoren‘ (!!!!) (brandstof o.a. belangrijk voor de generatoren van medische posten en ziekenhuizen)

Israeli shelling of Gaza amid virus lockdown brings new depths of misery‘ 

Gaza suffocates as Israel escalates its aggression on the enclave

Palestijnse Autoriteit West Bank slaat solidariteitsprotest met Palestijnen Gazastrook gewelddadig neer…….

Ankie
Rechess (NOS) en de Israëlische ‘acties’ op de ‘Tempelberg’: de
Palestijnen wilden de boel opjutten en dat is gelukt…….

Palestinians Have a Legal Right to Armed Struggle‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

The al-Aqsa Metal Detectors Aren’t A Security Measure‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

Israël test nieuwe smerige technologie op demonstrerende Palestijnen‘ (!!!!)

Nederland
voorzitter VN Veiligheidsraad, maar heeft tegelijkertijd geen
commentaar op Israëlische moorden op ongewapende demonstranten………
‘ (!!!!)

Gazastrook 2018 – Sharpeville 1960 >> terreur tegen vreedzame demonstranten

Schieten op ongewapende vreedzame demonstranten volgens Israël uit zelfverdediging……..‘)

Israëlische
terreur: niet alleen het schieten op ongewapende demonstranten, maar
ook de vele andere standrechtelijke executies, ofwel moorden op bekende
Palestijnen

Israël gebruikt nieuw chemisch wapen tegen Palestijnse demonstranten in de Gazastrook
(Wel aandacht voor ‘Syrische gifgasaanval’ in Douma, maar als Israël
daadwerkelijk dit wapen inzet, blijft het doodstil….Israël, samen met
Egypte, de twee landen die nog steeds chemische wapens ontwikkelen,
produceren, opslaan en…. exporteren!! Wellicht leveren deze landen ook
aan de terreurgroepen, ofwel de ‘gematigde rebellen’ in Syrië, die met
instemming van het westen over voorraden gifgas beschikken…… Zowel
Israël als Egypte staan achter de psychopathische terreurgroepen in
Syrië, groepen die, zoals gezegd in het westen ‘gematigde rebellen’
worden genoemd…..)

Palestijnen en groot deel wereld rouwen om tweede door Israëliërs vermoorde journalist……….

VS ambassade Jeruzalem gedompeld in Palestijnenbloed……..

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda‘ (een bericht van 30 maart 2019)

Israël ‘onderzoekt’ 11 van de 189 door haar gepleegde moorden tijdens de Great Return March‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

Israël vermoordde doelbewust journalisten

Israëlisch leger ontkent moord op invalide Palestijn‘ (zie de links in dat bericht)

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ 

Bernard Hammelburg blubbert weer eens uit de ‘Palestijnse bocht’ (met een kilometer of 15!)……..
(Hammelburg is de ‘buitenlanddeskundige’ van BNR, deze ploert liegt
makkelijker dan dat hij de waarheid vertelt…… Voorts noemt hij
mensen die op de sociale media wel de waarheid vertellen kakkerlakken,
je weet wel zoals de nazi’s minderheden noemden die ze het liefst dood
zagen, zoals Joden…..)

BBC
W.S.: jonge Palestijn (lees: ‘baby…….’), vermoord door Jewish
settlers (= fascisten uit illegale nederzettingen)………
‘ (!!!!!)

De docu die de Belgen wél durven te vertonen: “Palestijnse kinderen als doelwit”‘ (!!!!)

Israëlisch fascisme, nagespeeld in Londen: ‘No Way Through’

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft‘ (!!!!)

Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem

Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël‘ (!!!!)

Huis
van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van
meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid
tegen Palestijnen

Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem

De
Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de
Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha!
ha! ha! ha! ha!

‘Israël maakte het onmogelijk voor arabieren terug te keren naar hun huizen

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

‘Rechter’
houdt Palestijns meisje van 16 jaar in gevangenschap, verder een
invalide in rolstoel vermoord: ‘leve het dappere Israëlische leger….’

Israël vermoordde doelbewust journalisten

Gazastrook: ‘de onafhankelijke verslaggeving’ over de strijd van Israël tegen Palestijnse terroristen…

UNICEF is trots supporter van de bloedige Israëlische vervolging van Palestijnen en hun kinderen

Dode
Israëlische militairen zijn meer waard dan burgers en de moord op 300
Palestijnen is terecht >> de verkiezingscampagne van Netanyahu

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda

Gaza ‘On Brink Of Collapse’ As Residents Remain ‘Caged In’‘ (Video)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen……..‘ 

Israël voert standrechtelijke executies uit en martelt kinderen……

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ (en zie de links in dat bericht)

Britse band boycot het Eurovisiesongfestival in Israël

CIDI vóór Israël vóór vrede, tegen racisme en antisemitisme……. ha! ha! ha! ha! ha!

Eurovisiesongfestival 2019 in fascistische apartheidsstaat >> boycot dit festival!!

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëls huidige oorlog tegen de Palestijnen: o.a. de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd

‘Antisemitisch
bericht’ >> Sinds 2000 heeft het Israëlische leger 2.070
Palestijnse kinderen vermoord, dit jaar ‘staat de teller’ op 52
kindermoorden………

Ceremoniële beloning voor ‘heldhaftige’ Israëlische scherpschutters die ongewapende Palestijnse demonstranten vermoordden

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen

TUI met reizen naar Israël: “Discover apartheid and the mass murders on Palestinians and smile….”

‘Israëlische
helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op
Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone

Palestijnse
man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische
militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….

Israël bestormt voor de zoveelste keer met groot machtsvertoon de Al-Aqsamoskee……

Israël vermoordt alweer ‘zeer heldhaftig’ 5 ongewapende Palestijnen, waaronder een 12 jarige en een 17 jarige jongen……..

Ondanks een steeds verdere afname van de vraag naar walvisvlees geeft de Noorse regering toestemming om meer dan 2 keer zoveel dwergvinvissen te vermoorden dan in 2020

Terwijl
het walvisjacht seizoen van 2021 met rasse schreden nadert, heeft de
inhumane rechtse Noorse regering toestemming gegeven om 1.278
dwergvinvissen te vermoorden, dit is een hoeveelheid die 2 keer zo
hoog is dan in 2020……

Terwijl
gelukkig ook in Noorwegen de weerzin tegen deze barbaars bloedige moordpartijen toeneemt en de
vraag naar walvisvlees en andere producten van deze walvissen
afneemt, besloot de Noorse regering alsnog deze massamoord meer dan
te verdubbelen….. Vergeet daarbij niet dat 70% van de vermoorde dieren zwanger kan zijn……

Noorwegen
is 1 van de 3 landen die nog steeds op walvisjacht gaan……. Men noemt
dit ‘commerciële walvisjacht’, echter de zogenaamd wetenschappelijke
walvisjacht zoals Japan dat noemt, is niets anders dan een
commerciële walvisjacht, terwijl bij dat commercieel steeds grotere
vraagtekens moeten worden gezet, immers door afnemende vraag is de
Japanse regering genoodzaakt om die jacht te subsidiëren en ik
neem aan dat dit in Noorwegen niet anders is…… 

Tijd dat de wereld Noorwegen gaat boycotten voor deze schandelijke en barbaarse jacht!!

Lees enteken de petitie van het Care 2 team ajb, de vreselijke moord op deze
slimme en wonderlijke dieren moet eindelijk afgelopen zijn, we leven
niet meer in 1821 maar in 2021!! (en zegt het voort!):

Norway
is encouraging the mass slaughter of minke whales, with a killing
quota almost three times the number killed last year!

Sign Now 

 

The 2021 whaling season in Norway
is quickly approaching, and the whaling industry is out for blood —
specifically, minke whale blood.
This
year’s killing quota is a whopping 1,278 minke whales!

Last year, less than half of that amount of whales were killed, which
is in line with the downward trend in whale product demand in Norway,
the increasing public distaste for the cruel practice of whaling, and
decreased participation from fisheries. The Norwegian government
should be embracing this trend;
instead,
they are trying to reverse it by keeping killing quotas high and
loosening regulations that are meant to protect the welfare of these
poor whales!

The slaughter of a wild minke whale
is a terrible thing to behold. Whalers onboard their vessels aim a
harpoon at a moving, fleeing, terrified whale, which is meant to kill
the animal on the spot. But more often than not,
it
takes a long time for these whales to die.
The
huge mammals are incapacitated, left to slowly die in immense pain
either from bleeding out or not being able to rise to the surface for
the life-giving air they need.

Norway is one of only three
countries that still allow the brutality of commercial whaling.

It’s time to catch up to the rest of the world and put an end to it!
Sign
the petition and demand that Norway drastically lower its minke whale
murder quota for 2021, and use this as the first step to phasing out
whaling entirely!

Thank you,

Lauren
The
Care2 Petitions Team

P.S. Why
is Norway clinging on to the antiquated and cruel practice of
commercial whaling?
Sign
the petition to demand they begin to phase it out.

 

 ———————————————

Hier de meer uitgebreide tekst op de petitiepagina:

The 2021 whaling season in Norway is
quickly approaching, and the whaling industry is out for blood —
specifically, minke whale blood. This year’s killing quota is a whopping
1,278 minke whales! 

That quota is well over DOUBLE the number of minke whales
slaughtered during last year’s season! But Norway’s whaling industry is
dead set on making the cruel capture and slaughter of these iconic
beings “
more attractive” so they can turn a pretty profit without being viewed in a negative light.

Well they aren’t going to get off that easy. Sign the petition and demand Odd Emil Ingebrigtsen, Norway’s Minister of Fisheries, dramatically lower this quota! It
must reflect the extremely low demand for whale products and the
general public’s overwhelmingly negative view of cruel whaling!

(Odd Emil Ingebrigtsen, de inhumane Noorse minister die het besluit nam de quota voor walvisvangst te vergoten, ofwel een echte psychopathische ploert)

The slaughter of a wild minke whale
is a terrible thing to behold. Whalers onboard their vessels aim a
harpoon at a moving, fleeing, terrified whale, which is meant to kill
the animal on the spot.
But more often than not, it takes a long time for these whales to die. The
huge mammals are incapacitated, left to slowly die in immense pain
either from bleeding out or not being able to rise to the surface for
the lifegiving air they need. 

Whales dying slowly and painfully is a
rule in the whaling industry, not an exception — which made it all the
more horrifying when Norway relaxed regulations in 2020. Their new
rules even stated that only
one person on an entire whaling vessel needs to have previous whaling experience. One person for an entire crew. And even then, they only need to have experience in the past six years. In an effort to stoke the dying fire of the whaling industry, the government of Norway is completely abandoning animal welfare.

And there is exhaustive proof that
the whaling industry is, in fact, dying. Ingebrigtsen, when announcing
this horrifically high quota, implied that demand for whale meat is
rising.
But a study from the Animal Welfare Institute (AWI)
polled Norwegians and found that under 5% say they eat whale meat
regularly!
So who is all this murder
for? Actually, most of the poor whales caught during the whaling season
are sent elsewhere for consumption. This industry simply no longer
represents the feelings or desires of Norwegian people, nor of its
laborers. The number of vessels registered for whale hunting
has been falling
for over a decade, down to 12 in 2020 from 34 in 2004 — and the
Norwegian government should be embracing this trend, rather than trying
to reverse it.

It is appalling that the government
of Norway would ignore the feelings of its people and the welfare of
whales just to try and save an antiquated, cruel industry that has
negligible economic benefits and could decimate conservation efforts for
whales worldwide —
70% of the whales targeted are females that could be pregnant! 


Norway is only one of three countries that still allows commercial whaling. It’s time to catch up to the rest of the world and put an end to it! Sign
the petition and demand that Norway drastically lower its minke whale
murder quota for 2021, and use this as the first step to phasing out
whaling entirely!

====================================

Zie ook: ‘Noorwegen doodt overwegend zwangere dwergvinvissen

Japans wereldwijde dolfijn handel en de jaarlijkse massamoord op die slimme en mooie dieren

Endangered Species Act kent een grote maas en bedreigt juist de dieren die deze wet zou moeten beschermen’

Taiji (Japan): het ‘jachtseizoen is gesloten’, ofwel de bloedige slachtpartijen op dolfijnen ‘zijn voor even afgelopen’‘ 

Brexit zorgt voor een alarmerend groot aantal dode dolfijnen‘ 

Canada verbiedt het in gevangenschap houden van walvissen voor menselijk ‘vermaak’‘ (!!!!)

SeaWorld alweer een orka overleden na een lange lijdensweg…….. Sluit alle dolfinaria!‘ 

VS marine mag 12 miljoen zeezoogdieren vermoorden voor onderwaterproeven……. ‘ 

The truth about the peer-reviewed science produced by Japan’s whaling

Japan vermoordde dit jaar o.a. 134 bedreigde Noordse vinvissen, stop dit barbaarse geweld!‘ 

Sea World infiltreerde in dierenactivisme…….. Sluit de dolfinaria circussen!!‘ 

Stop de barbaarse Japanse slachting van walvissen >> boycot Japan!‘ 

Faeröer Eilanden: jaarlijkse barbaarse slachting van dolfijnen >> Boycot Denemarken en de Faeröer Eilanden!!‘ 

Denemarken beschermt dolfijnenslachters Faeröer Eilanden‘ 

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding

(door ontbossing verdwijnen er steeds meer diersoorten, ook de bedreigde
soorten en worden er extra dieren toegevoegd aan de lijst met bedreigde
diersoorten…..)

De grootste uil ter wereld, de Blakiston visuil, dreigt uit te sterven

Nieuw internationaal onderzoek heeft aangetoond dat de mens in 50 jaar tijd meer dan de helft van het wild heeft doen verdwijnen

Haaienstand in 50 jaar tijd met 71% afgenomen, slecht nieuws voor de oceanen en voor ons‘ 

Buideldiersoort met de naam ‘greater glider’ bestaat niet uit 1 maar 3 soorten, wat het voortbestaan nog moeilijker maakt

‘Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen

Het
EU visserij besluit: weer mag er te veel vis worden gevangen, terwijl
von der Leyen met de Brexit vrije toegang wil hebben tot Britse wateren
om daar de zee te ontdoen van vis
‘ (en zie de links in dat bericht)

Klimaatakkoord
Parijs 5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de
hoeveelheid CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco
de Boer
‘ 

Shell neemt Kosmos Energy over, ‘specialist in diepzeeboringen’, of: hoe Shell ook de diepzee verder ‘duurzaam’ wil vervuilen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Absolute
noodzaak volgens Michael Moore, Jeff Gibbs en Greta Thunberg: het
redden van mens, dier, natuur en aarde, voor het echt te laat is

Bossen in Duitsland: nog maar 28% van de bomen is gezond, de rest is ten dode opgeschreven…..‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Trump van zins Endangered Species Act de nek om te draaien: bedreigde diersoorten vogelvrij……..

BP stelt in milieuplan dat een olieramp op zee goed is voor de lokale economie……….‘ (de onbeschofte brutaliteit en dat een paar jaar na de ramp met het door BP gehuurde platform Deepwater Horizon!!!)

Shell is zwaar teleurgesteld, dat het niet lonend is, een groot deel van het Arctisch gebied met olie te vervuilen……

Koninklijke
Shell koers omhoog, aandeelhouders, waaronder uw koningshuis, dolblij
met 6.500 ontslagen………. IJsbreker Shell tegengehouden op weg naar
toekomstige ramp in Arctisch gebied…..
‘ 

Shell gaat boren in Arctisch gebied, zonder de beloofde extra beveiliging………‘ (klik ook op de ‘links’ in dat bericht).

Deepwater Horizon heeft een apocalyptisch onderwaterlandschap nagelaten met misvormde dieren

Studie toont aan dat het Antarctica ijs onder de waterspiegel in hoog tempo smelt…….

En terzijde: ‘Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord