Rutte 4: zware dierenmishandeling middels dierproeven moet eindelijk en onmiddellijk worden verboden

Nadat de vorige verantwoordelijke minister van LNV, hare kwaadaardigheid Carola Schouten meermaals weigerde om de totaal zinloze dierproeven (een dierenlichaam werkt nu eenmaal anders dan dat van de mens) per direct te stoppen, komt PETA nu met een meer dan waardeloze petitie, waarin men de huidige minister Henk Staghouwer, als Schouten van de ChristenUnie (erg christelijk: dieren doodmartelen), vraagt om verbroken beloften te herstellen en dierproeven geleidelijk af te schaffen……. 

Alsof het normaal is om het doodmartelen en het vermoorden van dieren zonder te zijn misbruikt voor dierproeven, zelfs voor nog maar één dier langer toe te staan…… Uiteraard moet het martelen van dieren per direct worden gestopt, zeker als je bedenkt dat dierproeven totaal zinloos zijn, elke wetenschapper die stelt dat dierproeven wel zinvol zijn is een enorme leugenaar!! (wetenschappers die dierproeven uitvoeren zijn gewetenloze psychopaten en dierenbeulen) Wat betreft dat liegen over ‘zinvolle dierproeven’ geldt dat ook voor ambtenaren en politici, lees wat dat betreft wat ‘onze overheid en de voormalig minister van LNV Schouten durven te liegen over dierproeven >> e.e.a. vind je onder de petitie van PETA……

Tegenwoordig kunnen proeven voor medicijnen worden uitgevoerd met menselijke cellen en computermodellen, deze proeven onder de noemer ‘Research Modernisation Deal’ (RMD), zijn voor 100% betrouwbaar, terwijl dierproeven niet verder komen dan een paar procent….. Het meest smerige is wel dat de farmaceutische maffia, cosmetica smeerpijpen en de georganiseerde misdadigers van de voedingsindustrie, ondanks hun enorme winsten, RMD proeven te duur vinden en dan een dierproef laten doen…… Politici en ambtenaren, veelal lobbyisten van deze takken van sport en in feite zo corrupt dat ze de uitkomsten van deze meer dan waardeloze testen goedkeuren en daarmee mensen blootstellen aan allerlei gevaren voor de gezondheid…… Zoals ook de vaccinaties tegen COVID een gevaar zijn voor de volksgezondheid, nooit eerder zijn er zoveel (ook dodelijke) bijwerkingen onder het kleed geveegd…. 

Uit totaal onverdachte hoek (althans wat betreft de voorstanders van vaccinatie) werd zelfs gesteld dat de gevaccineerden dienen als proefdier…..* Wie dat heeft toegegeven: de CEO van Pfizer, opperschoft Bourla!!! Overigens zijn ook voor deze vaccinaties dieren doodgemarteld en ook dat was even zinloos, zoals uit de cijfers van bijwerkingen blijkt….. Voor de dieren is het een zegen dat de mens zelf verder wordt misbruikt als proefdier….. (de normale testperiode voor een vaccin loopt van acht tot tien jaar, ofwel de gevaccineerden die niet ziek zijn geworden na te zijn ingeënt kunnen tot tien jaar na vaccinatie nog ernstige bijwerkingen oplopen……. ) Een ander teken aan de wand is het feit dat de farmaceuten van de regeringen van de landen waar hun vaccin wordt ingezet hebben geëist dat ze niet aansprakelijk mogen worden gesteld voor bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn, ofwel die farmaceuten vertrouwen hun eigen vaccin niet!!

Mijn excuus, die moest ik nog even kwijt: terug naar de dierproeven: ondanks de lullige petitie van PETA, lees en teken deze ajb, elke poging om een eind aan deze barbaarse dierproeven te maken moeten we steunen uit naam van de arme dieren die door ‘wetenschappers’ worden doodgemarteld en mochten ze de smerige inhumane proeven overleven worden ze alsnog vermoord…… (per jaar worden in ons land 440.000 niet gebruikte proefdieren vermoord, waaronder apen, katten en honden)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Deadline 12 april: dring er bij de nieuwe regering op aan om dierproeven af te schaffen

PETA Nederland

Het
is al meer dan vijf jaar geleden dat de Nederlandse regering voor het
eerst beloofde om dierproeven geleidelijk uit te bannen en in 2025
wereldleider te zijn op het gebied van diervrije innovatie, en toch
worden er nog steeds dieren vergast, gedwangvoederd, gedrogeerd en gedood in waardeloze experimenten.

Er
is een nieuwe regering aangetreden – dit is onze kans om de nieuwe
bewindslieden te laten inzien dat zij verbroken beloften moeten
herstellen en dierproeven geleidelijk moeten afschaffen.

Onderteken de petitie

Hoewel
de regering heeft toegezegd het gebruik van dierproeven geleidelijk te
zullen afschaffen en uiterlijk in 2025 wereldleider te zullen zijn op
het gebied van dierproefvrije innovatie, blijkt uit de meest recente
statistieken over het aantal proeven op dieren uit 2020 dat er sprake is
van een volledige stagnatie, wat al vijf jaar het geval is! Het bewijs dat de regering haar belofte niet is nagekomen.

Zolang de regering treuzelt, zullen dieren blijven lijden in stressvolle en pijnlijke experimenten. De overgrote meerderheid van deze dieren wordt gedood – vaak zelfs zonder dat ze in een experiment zijn gebruikt, omdat ze niet aan de eisen van de experimentatoren voldeden.

Onderteken de petitie

 

Onderteken de petitie

 

Ondertekenen onze petitie ajb en wilt u ons helpen
meer handtekeningen te verzamelen door er bij uw vrienden en familie op
aan te dringen hetzelfde te doen?

Delen op Facebook          
Delen op Twitter
Delen op LinkedIn

Als u de bovenstaande platforms niet gebruikt, kunt u
onze campagne delen door deze link te kopiëren en te plakken: https://secure.peta.nl/page/87884/petition/1

Bedankt voor alles wat u voor dieren in laboratoria doet.

Met vriendelijke groet,

Ingrid Newkirk

PETA

=======================================

Hier wat onze overheid en dan met name de vorige minister van LNV Carola Schouten te zeggen (lees: liegen) heeft over dierproeven:

Waarom dierproeven nog nodig zijn

Dierproeven zijn vaak nodig om de kwaliteit en
veiligheid van medicijnen, stoffen en voeding te testen. De overheid
bekijkt daarbij steeds hoeveel leed een proefdier ondervindt. En weegt
dit af tegen de risico’s voor de mens wanneer geen dierproeven worden
gedaan.

Dierproeven voor nieuwe medicijnen en voedingsmiddelen

Mensen mogen niet zomaar nieuwe voedingsmiddelen en
medicijnen krijgen. Het moet eerst zeker zijn dat deze nieuwe
voedingsmiddelen en medicijnen de juiste uitwerking hebben. En niet
schadelijk zijn. Daarvoor zijn vaak nog dierproeven nodig.

Wetenschappers gebruiken dierproeven ook om meer te leren over de
biologische processen in het lichaam. Zoals het ontstaan en verloop van
ziekten.

Verplichte dierproeven

Ongeveer 35% van alle dierproeven in Nederland is verplicht.
Een bedrijf moet deze proeven doen voordat een product op de markt mag
komen. Een nieuw medicijn mag bijvoorbeeld alleen worden verkocht nadat
het op een levend dier is getest. Dit om risico’s voor de mens te
voorkomen.

Alternatieven voor dierproeven

Veel mensen vinden het een probleem dat dieren voor
dierproeven worden gebruikt. Want dierproeven veroorzaken dierenleed.
Anderen vragen zich af of de uitkomsten van dierproeven te vertalen zijn
naar de mens. De overheid kijkt naar dierenwelzijn. Maar moet ook de
risico’s voor mensen zo goed mogelijk inschatten. Daarom investeert de
overheid in alternatieven voor dierproeven. Zodat er minder of soms helemaal geen proefdieren meer nodig zijn.

Documenten

=============================================

* Zie: ‘Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin

———————————————-

Zie ook: ‘Dierenmishandeling: Nederlands Herseninstituut martelt apen op een vreselijke manier

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ 

Parallellen tussen nazi en VS medicijnenDierproeven
voor medicijnen op mensen in arme landen die dit niet wordt verteld en
verder: Bourla, de CEO van Pfizer, gaf toe Israël te zien als
testlaboratorium voor COVID-vaccins, vanwege de hoge
vaccinatiegraad…..

Beagles fabrieksmatig gefokt voor dierproeven ook in Nederland‘ (!!!!)

NIAID van dr. Fauci martelt dieren met totaal onzinnige experimenten
Dr. Fauci, je weet wel de Coronafantast uit de VS, de figuur die zijn
aanbevelingen desnoods 4 keer per jaar verandert en dat niet zelden
zelfs binnen een aantal weken…

NIH
(o.a. dr. Fauci) gaf in 2020 maar liefst 19 miljard dollar uit aan
zinloze dierproeven inclusief de barbaarse proeven op pups van beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Nertsenfokkerijen
gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en
vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt‘ (!!!!)

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers laten mannelijke ratten bevallen in roekeloze dierproef‘ (!!!!) Hoe psychopathisch ziek in de kop moet je zijn??!!!)

 

26 organisaties maken statement voor alternatieven dierproeven

Nieuwe achterhaalde dierproeven op apen aan de KU Leuven ondanks alternatieven
(doodzieke inhumane wetenschap >> ze moeten die zogenaamde
wetenschapper hetzelfde aandoen als de aap die hij/zij zwaar mishandelt,
gadver wat een schoft………..)

 

Zware dierenmishandeling bij dierproeven op beagles

Nederland beschikt
over o.a. zenuwgas, om de effecten te testen werden de laatste jaren
cavia’s en ratten vermoord door TNO…..
‘ (terwijl men die effecten al lang kent…. schande!!!!)

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…

Oekraïne: een door de VS gefabriceerde wereldcrisis

Het rechtse platform Epoch Times plaatste een artikel van Llewellyn H. Rockwell Jr. verbonden aan het Mises Institute (VS), waarin deze betoogt dat het vooral de VS is die met Oekraïne een wereldcrisis heeft gefabriceerd. Maar weinig mensen stellen vandaag de dag de meest belangrijke vraag over het conflict tussen Rusland en Oekraïne, zo stelt Rockwell en vervolgt met te zeggen dat velen in de VS niet willen dat hun land zich mengt in de gevechten, maar zelfs zij stellen die belangrijke vraag niet. De vraag waarom de wereld in een crisis is gewikkeld >> waarom is een grensconflict tussen Rusland en Oekraïne zo geëscaleerd dat we op een punt zijn beland waar velen een nucleaire oorlog vrezen??

Volgens Rockwell is het antwoord simpel: de VS onder leiding van Joe Biden en de machten die hem controleren hebben dit gedaan en hebben daarmee de wereld aan de rand van een ramp gebracht. Vervolgens haalt hij Ron Paul aan die het volgens hem een dag of wat geleden bij het rechte eind had: drie weken verder in deze vreselijke oorlog heeft de VS niet aangedrongen op gesprekken tussen Oekraïne en Rusland (initiatieven die wel door Frankrijk en Turkije werden genomen). Zoals Antiwar.com onlangs rapporteerde, i.p.v. het steunen van onderhandelingen tussen Rusland en Oekraïne om tot een wapenstilstand te komen, heeft de VS regering de boel geëscaleerd wat alleen maar tot meer bloedvergieten kan leiden…… Deze escalatie bestaat uit een constante stroom van VS wapens en ander oorlogstuig naar Oekraïne en de VS steun voor uitgebreid verzet is er niet op gericht Oekraïne de overwinning te bezorgen op het slagveld, maar eerder om Rusland een strategisch verlies te bezorgen zoals oorlogsmisdadiger en VS minister van buitenlandse zaken Blinken het noemde…… Vergeet hierbij niet dat de CIA het neonazi deel van het Oekraïense leger heeft opgeleid in het vermoorden van Russen, waarbij Canada al een lange tijd een paar honderd ‘wapeninstructeurs’ in Oekraïne had, voorts heeft de NAVO de laatste jaren uitgebreid militaire oefeningen gehouden met het Oekraïense leger…… 

Jammer dat Rockwell niet nog even het bewezen feit aanhaalt dat de VS de opstand en staatsgreep tegen de democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovytsj heeft georganiseerd en geregisseerd, dit tegen een bedrag van 4 miljard dollar (officieel houdt men het op 5 miljard dollar)….. De reden daarvoor was niet alleen de wil van de VS om de volledige westgrens van Rusland tot NAVO gebied te maken, maar ook om te voorkomen dat Oekraïne een zeer lucratief handelsverdrag met Rusland zou sluiten, i.p.v. een onvoordelig verdrag met de EU….. Ofwel in de ogen van de VS was Oekraïne onder Janoekovytsj een vijand van het westen, puur en alleen omdat dit land zich richtte op Rusland en niet op het westen…… 

Uiteraard wist de VS dat Rusland De Krim nooit uit handen kon geven daar zich op dit schiereiland de belangrijkste jaarrond ijsvrije havens van de Russische marine bevinden. In die opzet heeft men in de VS dan ook verwacht dat Rusland na de coup onmiddellijk De Krim zou innemen. Echter dat gebeurde niet, de bevolking van De Krim, bestaande uit de oorspronkelijke bevolking, Russen en Oekraïners, besloot met grote meerderheid in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed verlopen referendum voor aansluiting bij Rusland en niet voor onderwerping aan de zwaar corrupte neonazi Porosjenko, die NB door de VS geparachuteerd als ‘interim president’ (lees: juntaleider) de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj had vervangen…. De VS heeft de rest van het westen zo gemanipuleerd dat ook de politici en media daar nog steeds durven te spreken van een annexatie van De Krim, waarbij men het gore lef heeft te liegen dat het gedrukt staat dat het referendum op De Krim werd georganiseerd en gemanipuleerd door Rusland…..   

Ron Paul stelt dat het erop lijkt dat de VS het gevecht met Rusland wil voeren totdat de laatste Oekraïner dood is, hij zegt dan ook dat de enige oplossing is dat de VS zicht terugtrekt uit het conflict om Oekraïne en Rusland tot een vergelijk te laten komen. Dat betekent dat Oekraïne geen toegang tot de NAVO moet worden verleend en dat de (VS) raketten an de grens met Rusland moeten worden verwijderd (ook moet het zogenaamde raketschild in Polen, Roemenië en Tsjechië ‘tegen inkomende raketten uit Iran en Noord-Korea’ worden ontmanteld, raketten die binnen zeer korte tijd kunnen worden voorzien van al aanwezige meerdere kernkoppen….). Zo kan er vrede worden bewerkstelligd en daarna zou de NAVO moeten worden ontmanteld aldus Paul(!!).

Rockwell gaat verder met te zeggen dat de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk* al vanaf 2014 worden gebombardeerd door het Oekraïense leger (met name door de neonazi-bataljons zoals Azov) en dat deze bombardementen zijn verhevigd voordat Rusland de grens met Oekraïne is overgetrokken…… Oekraïne had al meer dan 100.000 (neonazi) militairen aan de grens met de afgescheiden staatjes en er waren een paar weken terug nog eens drie brigades onderweg wat betekent dat er nog eens 20.000 tot 25.000 militairen zijn toegevoegd aan die troepen, waarmee het aantal op rond de 150.000 militairen is komen te liggen….. Daarmee ligt twee derde van het Oekraïense leger voor de grens met deze afgescheiden staatjes…… Het zijn dan ook de neonazi-bataljons die zich niet wensen te houden aan de afgesproken wapenstilstanden in Minsk, noch dat ze de zware wapens hebben terug getrokken zoals afgesproken in die overeenkomsten…..

Vanaf 2014 (na de coup tegen Janoekovytsj) zijn naar schatting meer dan 13.000 burgers uit de volksrepublieken Luhansk en Donetsk vermoord met de bombardementen door de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger, echter als je denkt dat men daarom sancties zou treffen tegen Oekraïne heb je het fout, deze bombardementen op burgers (een zware oorlogsmisdaad) werden niet eens veroordeeld door het westen en haar reguliere media….. Ook de VN werd niet gevraagd om een veroordeling van deze oorlogsmisdaden, noch werd er gesproken over een wereldoorlog…. Nee, Oekraïne vroeg en kreeg nog meer wapens van de VS om te gebruiken tegen de burgers van de afgescheiden staatjes in de Donbass regio en bleef om meer wapens vragen….. Het Javelin antitankraketsysteem van de VS werd zelfs gebruikt tegen de burgers in die regio…… Dat laatste werd zelfs openlijk in een interview toegeven door Kirill Budanov, het hoofd van het belangrijkste directoraat van inlichtingen behorend tot het Oekraïense ministerie van defensie……. Niet vreemd dan ook dat deze Budanov vroeg om nog meer wapens en diplomatieke en economische druk, inclusief sancties tegen Rusland en het blokkeren van Russische bankrekeningen, dit alles om de Russische opmars te stoppen…… 

Voorts noemde Budanov een aantal andere wapens en wapensystemen, naast MARK VI patrouilleboten en Patriot raketsystemen. dezelfde Budanov stelde dat een bepaald door de VS geleverd radarsysteem als ook de Javelin systemen met groot succes zijn gebruikt tegen het Russische leger….. De door Turkije geleverde drones zouden een afschrikwekkend effect hebben op de door ‘Rusland gesteunde separatisten’ in de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk…… Het valt me nog mee dat deze opperploert niet stelt dat dit ook geldt voor de Russische militairen in dat gebied, iets wat men al jaren beweert maar waarvoor geen enkel bewijs werd geleverd….. (uiteraard zullen er nu wel Russische militairen in het gebied aanwezig zijn)

Volgens Rockwell kunnen we wel denken dat het fout was van de VS om wapens te leveren aan Oekraïne (voor het bestoken van de burgers in de Donbass regio), daar dit de situatie daar alleen maar gewelddadiger heeft gemaakt, maar het maakt niet uit wat we daarvan denken het zou de politiek niet veranderd hebben, immers er was geen internationale verontwaardiging over de gebeurtenissen daar, de zaak bleef een lokaal gevecht, als de Biden administratie hetzelfde gereageerd zou hebben op de Russische actie in Oekraïne, zou ook dat een lokale ruzie zijn gebleven….. Hier ben ik het niet mee eens, immers door de acties van de VS, al die van voor en tijdens 2014, is de huidige situatie ontstaan en vanwege de ingang op de EU media en politiek van Zelensky en zijn propaganda journalisten heeft niet alleen de VS de kant van het fascistische Oekraïense bewind gekozen maar ook de meeste EU-lidstaten…. (wat heel goed uitkwam, immers zo kon men van Rusland weer de grote boeman maken, iets waar men al een paar decennia mee bezig was, bovendien haalde de VS hiermee EU contracten binnen voor levering van het uiterst vuile tot LNG verwerkte schaliegas…..) Juist dat heeft ervoor gezorgd dat men lak had aan de bloedige oorlog die het Oekraïense leger in het oosten van het land voerde tegen wat eerder de eigen burgers waren en ging men volledig de tent uit toen Rusland eindelijk orde op zaken ging stellen in Oekraïne….. 

Vergeet niet dat wanneer de westerse media iets meldden over de toestand in de Donbass regio, men altijd uiterst negatief berichtte over de separatisten en het neonazi-leger als helden neerzette, onze waardeloze premier Rutte heeft gvd een tijdje terug schunnig genoeg zelfs een krans gelegd voor de omgekomen oorlogsmisdadige neonazi’s die hun leven verloren in de Donbass regio!!! (ach ja, hij is zelf ook een inhumane oorlogsmisdadiger!!)

Rockwel zegt verder terecht dat het niet de taak is van de VS om politieagent van de wereld te spelen, hij gebruikt daar veel meer en andere woorden voor, maar daar komt het wel op neer. Elke agressie van de VS brengt de wereld dichter op de rand van de vulkaan die op uitbarsten staat….. Daarbij haalt hij een aantal historische figuren aan en stelt dat het zelfs niet in het belang is van de VS om elders op de wereld tekeer te gaan (al spinnen de grote bedrijven uit de VS daar goudgaren bij, neem alleen al de enorme wapenindustrie van de VS, die overigens voor een groot deel ook het buitenlandbeleid van de VS bepalen….)….

Waarom Epoch Times een foto bij het artikel plaatste van het eerste vliegdekschip van China is me een raadsel, ‘al moet ik daarbij niet vergeten’ dat het uiteindelijke doel van de VS niet Rusland is maar China……** 

Nog even over de gevonden lijken in Boetsja: de ene westerse leider buitelt over de andere heen om Rusland te veroordelen, terwijl men nog geen bewijs heeft dat Rusland werkelijk de dader is….. Het Russische leger was al een paar dagen weg uit de stad toen men met dit verhaal op de proppen kwam, daarbij zoals al eerder op deze plek gemeld >> de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger hebben er totaal geen moeten mee om eigen burgers te vermoorden en daarmee Rusland in een kwaad daglicht te stellen, ofwel om een false flag operatie uit te voeren…….***

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. Kopieer het artikel en plaats het links in de app, je ziet
de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt)

 

 

Tugs guide China's first domestically manufactured aircraft carrier, known as "Type 001A," as it returns to port in Dalian in China's northeastern Liaoning province after its first sea trial, on May 18, 2018.  (AFP via Getty Images)


Business Columnists

A Manufactured World Crisis

Llewellyn H. Rockwell Jr.  Mises Institute

March 31, 2022
Updated: March 31, 2022

Print

Commentary

Few people today ask the most important question about the conflict
between Russia and Ukraine. Many people want America to stay out of the
fight, but even they don’t ask the vital question. Why does the world
face a crisis today? Why has a border dispute between Russia and Ukraine escalated to the point where people fear nuclear war?

The answer is simple. America, under the leadership of President Joe
Biden and the forces controlling him, has done this and, by doing so,
brought the world to the brink of disaster. As always, the great Dr. Ron
Paul gets it right: “Three weeks into this terrible war, the U.S. is
not pursuing talks with Russia. As Antiwar.com recently reported,
instead of supporting negotiations between Ukraine and Russia that could
lead to a ceasefire and an end to the bloodshed, the U.S. government is
actually escalating the situation which can only increase the
bloodshed.

“The constant flow of U.S. and allied weapons into Ukraine and talk
of supporting an extended insurgency does not seem designed to give
Ukraine a victory on the battlefield but rather to hand Russia what
Secretary of State Blinken called ‘a strategic defeat.’

“It sounds an awful lot like the Biden Administration intends to fight Russia down to the last Ukrainian,” wrote
Paul. ”The only solution for the United States is to get out. Let the
Russians and Ukrainians reach an agreement. That means no NATO for
Ukraine and no U.S. missiles on Russia’s borders? So what! End the war
then end NATO.”

Let’s look at an analogy that will help us understand Paul’s point.
For years, the Ukrainian government has attacked an area in the Donbass
region that has seceded from Ukraine and formed an independent,
pro-Russian, republic. Just before Putin moved against Ukraine,
Ukrainians increased the scale and scope of their attack. Rick Rozoff
describes what they did: “Two-thirds of Ukrainian army servicemen have
been amassed along the Donbass contact line, Eduard Basurin, spokesman
for the self-proclaimed Donetsk People’s Republic (DPR) militia, said on
Thursday:

“Another three brigades are on their way [to Donbass], which is
20,000 to 25,000 troops more. The total number will reach 150,000, not
to mention the nationalists. This is about two-thirds of Ukrainian Armed
Forces’ personnel,” Basurin said on the Rossiya 1 television channel
(VGTRK) on Thursday.

Ukrainian troops are stationed along the 320-kilometer front line, he said.”

Unlike what has just happened, the Ukrainian attack did not result in
U.S. sanctions on Ukraine. There were no meetings of the U.N. to
condemn Ukrainian aggression. There was no talk of world war. On the
contrary, the Ukraine government used American weapons in its attack and
asked America for more weapons to continue their attack. Let’s listen
to Rozoff again:
“The Armed Forces of Ukraine used the American anti-tank missile system
Javelin in the hostilities in Donbass. This was announced by the head
of the Main Intelligence Directorate of the Ministry of Defense of
Ukraine Kirill Budanov in an interview.

“Budanov said that ideally, the U.S. would help deter any Russian
incursion, through additional military aid and increased diplomatic and
economic pressure, including more sanctions against Russia and the
seizure and blocking of Russian banking accounts.

“Also, in addition to U.S. aid already promised and delivered,
including Mark VI patrol boats, Javelin anti-armor systems and AN/TPQ-53
light counter-fire radar systems, Ukraine seeks additional air, missile
and drone defense systems and electronic jamming devices, Budonov said.
Patriot missile batteries and counter rocket, artillery and mortar
systems are on Ukraine’s wish list.

“The AN/TPQ-53 systems were used to great effect, Ukraine military
officials have previously reported. Budanov said the Javelin systems
have also been used against Russian forces. Those, along with
Turkish-manufactured drones, used against Russian-aligned separatist
artillery troops, have a significant psychological deterrent value, said
Budanov.”

Why the difference? We think that the U.S. should not have shipped
arms to Ukraine. Doing this made the situation worse. But for what we’re
saying now, it doesn’t matter what you think of the policy. The key
point is that because there was no international outcry and no
sanctions, the matter remained a local fight. If Biden and his team had
reacted to the so-called Russian invasion in the same way, the matter
would have remained a local quarrel. Russia and Ukraine would have made a
deal and that would be that.

The neocon warmongers and other defenders of democracy, who
unfortunately include some deluded libertarians object. Don’t we have a
duty to resist aggression? The answer is clear: No, we don’t. We do not
have a duty to evaluate every foreign quarrel and assess who is at
fault. We do not have a duty to require leaders of regimes we, or rather
our masters in Washington, don’t like to accept existing boundaries of
countries as unchangeable. We should reject the false doctrine of
“collective security,” which makes every border dispute a world war.

The great American historian Charles Beard recognized what was wrong
with “collective security” in the 1930s. In his article, “Giddy Minds
and Foreign Quarrels,” he asked: “On what … should the foreign policy of
the United States be based? Here is one answer and it is not
excogitated in any professor’s study or supplied by political agitators.
It is the doctrine formulated by George Washington, supplemented by
James Monroe, and followed by the Government of the United States until
near the end of the nineteenth century, when the frenzy for foreign
adventurism burst upon the country. This doctrine is simple. Europe has a
set of ‘primary interests’ which have little or no relation to us, and
is constantly vexed by ‘ambition, rivalship, interest, humor, or
caprice.’ The United States is a continental power separated from Europe
by a wide ocean which, despite all changes in warfare, is still a
powerful asset of defense. In the ordinary or regular vicissitudes of
European politics the United States should not become implicated by any
permanent ties. We should promote commerce, but force ‘nothing.’ We
should steer dear of hates and loves. We should maintain correct and
formal relations with all established governments without respect to
their forms or their religions, whether Christian, Mohammedan, Shinto,
or what have you.”

Beard then responded to
those who wanted to scrap our traditional policy of non-intervention
with “collective security”: “In the rest of the world, outside this
hemisphere, our interests are remote and our power to enforce our will
is relatively slight. Nothing we can do for Europeans will substantially
increase our trade or add to our, or their, well-being. Nothing we can
do for Asiatics will materially increase our trade or add to our, or
their, well-being. With all countries in Europe and Asia, our relations
should be formal and correct. As individuals we may indulge in hate and
love, but the Government of the United States embarks on stormy seas
when it begins to love one power and hate another officially.”

We should heed Beard’s wisdom today. Otherwise, the world may go up in flames.

From Mises.org

 

 Image

========================================

*   Deze staatjes hebben zich om dezelfde reden afgescheiden van Oekraïne, als De Krim
koos voor aansluiting bij Rusland, ofwel ook daar had men massaal op
Janoekovytsj gestemd.

**   ‘VS: het uiteindelijke doel is niet Rusland maar China

*** Zie ook: ‘Was de Bucha slachting in scene gezet?

——————————————

Voorts zie: De Oekraïense president Zelensky is een dictator‘ (!!!!)

Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger‘ (!!!!)

VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende‘ (!!!!)

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne‘ (!!!!)

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

——————————————–

Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, het land waar men echt bang voor zou moeten zijn: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland…..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

CIA
en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

CIA
erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’,
die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA
valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….

Massamedia
VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg
‘fake news’ ofwel leugens brengen……..
 

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Al
Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme!
ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met
terreurorganisaties gehaald!!) 

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VS
centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland
de oorlog………
 

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ (!!!!)
Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken en geen ander westers land
heeft opgeroepen om de VS daarvoor te sanctioneren……

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd) Hier een foto van dit walgelijk gebeuren met aartsleugenaar Rutte ofwel Pinokkio 2.0:

 

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Voor meer berichten over China klik op dat label, direct onder dit bericht.

Canada heeft weer toestemming gegeven om baby zeehonden te vermoorden door uitermate bloedig doodknuppelen van deze weerloze diertjes: tijd voor een boycot

Ongelofelijk maar waar: nogmaals heeft de Canadese regering toestemming gegeven aan psychopathische moordenaars om baby zeehonden op een gruwelijke manier te vermoorden voor hun pels…… Terwijl een groot deel van de wereld walgt van bont, geeft de inhumane neoliberale regering Trudeau andermaal toestemming voor deze vreselijke jaarlijkse moordpartij….. 

De hoogste tijd dat de westerse wereld Canada gaat boycotten!!! Het is overigens een grof schandaal dat de westerse regeringen Canada niet jaarlijks op het matje roepen en het land met sancties dreigen als het niet stropt met deze gruwelijke en barbaarse massamoorden. Sancties die op ander gebied maar al te vaak illegaal, dus zonder VN resolutie worden toegepast door deze regeringen!! Intussen kunnen wij als consumenten het voorbeeld geven door alles te boycotten wat uit Canada komt!!

Afbeeldingsresultaat voor zeehondenjacht

Lees en teken de petitie van Bont voor Dieren ajb en geeft het door aan familie, vrienden en kennissen!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Yes, you CANada

Bont voor Dieren via gmail.mcsv.net

Zojuist is bekendgemaakt dat vanaf 8 april het ijs in Canada weer bloedrood kleurt.
Vorig jaar werden 26.446 piepjonge zeehonden op afgrijselijke wijze
doodgeknuppeld voor hun vacht. De vraag naar de vachten neemt al jaren
af en ze zijn steeds minder waard. De groep jagers die de commerciële
jacht nog in stand houdt, blijft slinken. Samen met jou vragen we premier Trudeau ook dit jaar weer om deze jacht eindelijk voorgoed te stoppen: Yes, YOU Canada! 

Ik teken de petitie

Om toch zeehonden te kunnen blijven doden
gebruiken jagers het excuus dat zeehonden schuldig zijn aan het
drastisch dalen van de visstand, met name die van kabeljauw. Maar recent
onderzoek heeft aangetoond dat het massaal doden van zeehonden niet tot
nauwelijks zal bijdragen aan het herstel van de visstand.

We vragen de Canadese overheid daarom nogmaals om de commerciële jacht
op zeehonden voor eens en voor altijd te verbieden. De strijd duurt
lang, maar wij hebben net als zeehonden een lange adem! Teken nu voor de toekomst van alle zeehonden. 

Met vriendelijke groet.

Volg ons via bontvoordieren.nl

Doneren kan hier of maak een gift over naar IBAN NL68TRIO0338625232

Bont voor Dieren

Panamalaan 110

1019 AZ Amsterdam

Copyright © 2022 Bont voor Dieren

=======================================

In sommige berichten onder de volgende links zijn foto’s gecensureerd, benieuwd of dat ook met de eerste twee foto’s in dit bericht zal gebeuren……

Zie ook: ‘Nertsenfokkerijen gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders‘ (2021) (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de nertsenfokkerij en dierproeven!!)

Burgerinitiatief tegen import en verkoop van bont in Nederland‘ (2020)

Alpacawol dragen staat gelijk aan gruwelijke dierenmishandeling‘ (2020)

Chinese bontindustrie aan de paal genageld door Famke Louise, Dom Bontje 2018‘ (2020)

Stop opleiden nieuwe zeehondenslachters en stop deze uiterst barbaarse ‘jacht…..’‘ (2018)

Zeehondenpups slachting binnenkort weer van start: eis een verbod van de verantwoordelijke Canadese minister………‘ (2017)

Schokkend! Bontkragen van kinderjassen bevatten (echt bont en) gif!‘ (2016)

Sacha de Boer maakt reclame voor bont……..‘ (2015)

Zeehondenslachting alweer aanstaande…….‘ (2014)

Zeehonden slachting‘ (2012)

Het afslachten van zeehonden gaat maar door‘ (2012)

Oekraïne: grof geweld tegen vluchtende Roma, hoe bedoelt u dat dit land niet fascistisch is…..

Afgelopen donderdag meldde CBC Radio1 (Canada) dat Roma in Oekraïne zwaar worden gediscrimineerd, zo kunnen deze mensen voor een groot deel zelfs geen identiteitsbewijs krijgen, zodat ze bijvoorbeeld geen bankrekening kunnen openen….. Op hun vluchtweg worden deze Roma verjaagd door de Oekraïense politie, zelfs als ze in tenten slapen in de kou, worden ze verjaagd en kunnen hun tent verder vergeten…… Laat staan dat de Roma werden en worden geholpen door de Oekraïense overheid….

Ongelofelijk te horen dat Hongarije deze mensen opneemt als andere vluchtelingen uit Oekraïne en goed voor deze mensen zorgt, immers Hongarije staat bekend om de discriminatie van Roma en Sinti…. In feite voert Oekraïne dus een fascistische apartheidspolitiek tegen de Roma…..  

Cristina (L) and Larisa (R), Roma refugees, speak to Al Jazeera at the
Manej Sport Arena that serves as a refugee centre in Chisinau, Moldova
[Andrei Popoviciu/Al Jazeera] Deze foto komt van een Al Jazeera artikel met de kop: ‘Ukraine’s Roma refugees recount discrimination en route to safety‘ Nota bene een artikel van 7 maart dit jaar, ofwel de westerse media hebben lak aan deze ellende en hemelen de Oekraïense dictatuur op als een geweldige en heldhaftige democratie….. Walgelijk!!

Het zoveelste bewijs dat Oekraïne een fascistische staat is. Zo bestaat het Oekraïense leger voor twee derde uit neonazi’s (o.a. met het Azov-bataljon), die NB ook door de CIA zijn getraind om Russen te vermoorden zonder sporen na te laten….. Voorts wordt de Oekraïense regering gecontroleerd door neonazi’s…. 

In Oekraïne bestaan sinds de staatsgreep van 2014 tegen de democratisch gekozen regering Janoekovytsj geen vrije verkiezingen >> na het uitsluiten van een aantal oppositionele partijen, heeft dictator Zelensky de laatste belangrijke oppositie partijen verboden mee te doen aan verkiezingen….. Vergeet daarnaast niet dat er al meerdere politici van de oppositie zijn vermoord in Oekraïne……

Ook is in Oekraïne is de persvrijheid al lang ten grave gedragen, als laatste ook weer door Zelensky, die tv stations heeft gesloten zodat er nu nog maar één tv station is dat wordt gecontroleerd door de overheid…… En ook zijn er sinds 2014 journalisten vermoord in Oekraïne, iets waarvoor de westerse reguliere media geen belangstelling hebben, laat staan dat westerse politici, die nu zo’n grote bek hebben over Rusland, daartegen hebben geprotesteerd……

Voorts zijn er nog de buitenlandse studenten met een kleur, die men aanvankelijk tegenhield als zij wilden vluchten >> de Oekraïense politie sleepte deze mensen zelfs uit de trein richting Poolse grens en ook daar werden de enkelen die de grens wel bereikten met geweld tegengehouden door de Oekraïense douane en politie……. 

En dan durft men in het westen te beweren dat de beschuldiging van Rusland dat Oekraïne een fascistische- of nazi-staat is, niets anders is dan een complottheorie en daarmee een grove leugen zou zijn……. (e.e.a. wil niet zeggen dat Zelensky, die Joods zou zijn, niet zou kunnen fungeren als president, neem ook Israël dat zonder meer een fascistische apartheidsstaat is…… )

Oekraïne, ‘echt een lekkere democratie hè?’ Oekraïne is niets anders dan een fascistische dictatuur!!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Zie voorts: ‘VS: het uiteindelijke doel is niet Rusland maar China

De Oekraïense president Zelensky is een dictator‘ (!!!!)

Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger‘ (!!!!)

 ‘VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers
‘ (!!!!)

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne‘ (!!!!)

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!)

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

VS: het uiteindelijke doel is niet Rusland maar China

Uit een informatieblad behorend tot de laatste National Defence Strategy (NDS) van het Pentagon (dat verder nog geheim is) blijkt overduidelijk (ondanks ‘de oorlog’ in Oekraïne en de westerse anti-Russische propagandawals*) en wonderlijk genoeg dat niet Rusland het doel is van de VS, maar China. Echter als je de zaak wat breder bekijkt is het niet zo vreemd, zeker als je bedenkt dat China het land is dat een bedreiging vormt voor de VS als het gaat om het vormen van de grootste economische macht ter wereld, een positie die nu is weggelegd voor de VS, immers dat zou betekenen dat China uiteindelijk de VS ook kan overvleugelen op militair gebied.

Volgens Dave DeCamp (van AntiWar) zijn er vier prioriteiten voor het Pentagon:

1 Het thuisland verdedigen in een tempo gericht op de dreiging van China op meerdere vlakken.

2 Het afschrikken van strategische aanvallen tegen de VS, haar gelieerden en partners.

3 Het afschrikken van agressie terwijl men voorbereid is mocht het nodig zijn om te zegevieren in een conflict, waarbij de Chinese uitdaging in het Indo-Pacifische gebied een prioriteit is boven de Russische uitdaging in Europa.

4 Het bouwen van een veerkrachtig leger en defensie systeem (letterlijk: ‘ecosysteem’ en dat met een leger dat niet defensief maar zonder meer aanvallend wordt gebruikt….. ha! ha! ha! ha! ha!) 

Niet vreemd dan ook dat DeCamp concludeert dat China wat betreft het Pentagon de grote vijand is en dat in 2021 de militaire activiteiten van de VS in de buurt van China flink zijn toegenomen……… (vergeet daarnaast niet dat ook de Biden administratie China openlijk als de grote vijand heeft neergezet) Terwijl de focus is gericht op China, vormt Rusland ‘een acuut gevaar voor Oekraïne vanwege de inval in dat land’. Waar de VS (het Vierde Rijk) het Russische leger als een tweede klasse leger ziet……. Dat was overigens ook het geval in de Eerste Koude Oorlog, ook toen zag de VS in feite geen gevaar in het Russische leger, vanwege de inferieure kwaliteit van het gebruikte oorlogstuig. Uiteraard hield de VS dit onder de pet, al moet de top van de NAVO daarvan op de hoogte zijn geweest en men de EU-NAVO-lidstaten ook toen preste om zoveel mogelijk geld in defensie te steken omdat Rusland anders een groot gevaar zou vormen voor de Europese NAVO-lidstaten……. (uiteraard was en is het de bedoeling om de wapeniindustrie in een zo hoog mogelijk tempo te laten fabriceren, goed voor de grote aandeelhouders in de VS en de rest an het westen) 

Eén van de grote winnaars van de huidige situatie in Oekraïne is de NAVO: het grootste deel van de NAVO-lidstaten heeft vanwege de toestand in Oekraïne besloten om meer geld te steken in defensie, terwijl Duitsland, Frankrijk, Italië en Groot-Brittannië al jaren 3 keer meer geld uitgeven aan defensie dan Rusland……. (NAVO-lidstaat VS geeft meer dan 7 keer zoveel uit aan oorlogsvoering dan Rusland en China samen, waar niet vergeten moet worden dat de NAVO altijd onder militair opperbevel stond en staat van de VS, ofwel de NAVO troepen zijn een extra leger van de VS…..)

Lavrov, de Russische minister van buitenlandse zaken, heeft de Chinese regering afgelopen woensdag laten weten dat het land samen met Rusland en haar sympathisanten moet werken naar een multipolaire, democratische wereldorde. En dat is volgens Caitlin Johnstone, die het hieronder opgenomen artikel schreef, de reden waarom we de laatste 5, 6 jaar zoveel hysterisch geschreeuw over Rusland hebben gehoord, waarna ze een aantal zaken aanhaalt die in deze jaren de revue zijn gepasseerd, het gaat dus niet over: de Kremlin ‘plasvideo’ (met de voormalig VS president Trump), de Trumptower, noch de GROe (militaire geheime dienst van Rusland) en de bonussen voor het doden van VS militairen in Afghanistan (de zoveelste belachelijke westerse complottheorie van de VS geheime diensten gericht tegen Rusland, een theorie die met grote graagte werd overgenomen door de reguliere westerse media en waarvoor geen rectificatie werd geplaatst toen dit verhaal totaal onzinnig bleek te zijn, terwijl dezelfde media de bek vol hebben over complottheorieën en fake news, die volgens deze media bestreden moeten worden, het liefst met censuur….) Waar Caitlin uiteraard ook Russiagate aanhaalt, een al even onzinnige complottheorie, die schunnig genoeg ondanks het meermaals doorprikken daarvan nog steeds wordt herhaald in die westerse media (en in de westerse politiek, ook in ons land….)……

Sinds de val van de Sovjet-Unie hebben de opvolgende VS regeringen een beleid gevoerd dat erop gericht was om te voorkomen dat er een andere macht zou ontstaan die die de agenda van het Vierde Rijk (VS) voor de wereld zou kunnen verstoren…… Tijdens de Eerste Koude Oorlog hebben managers van de VS als oorlogsmisdadiger Kissinger China geprobeerd los te weken van de Sovjet-Unie, waarna handelsbanden van de VS met China aan beide kanten een aantal figuren kapitalen hebben bezorgd en die er in feite voor hebben gezorgd dat China de kant op werd gestuurd waar het nu is beland: een economische grootmacht die in korte tijd de positie van de VS als eerste economische grootmacht voorbij zal streven, ofwel ook hier heeft de VS weer eens in de eigen staart gebeten.      

Nadat de Sovjet-Unie uiteenviel, verdween de noodzaak voor de VS om vriendschappelijke banden te onderhouden met China, waar in de decennia daarna de VS een vijandige relatie ontwikkelde met China. Hillary Clinton heeft eerder toegegeven dat men verwachtte dat Rusland zich bij het westen zou aansluiten uit angst dat China het verre oostelijke deel van Rusland zou innemen.

In wat de geschiedenis op een gegeven moment wellicht zal zien als de grootste strategische blunder van de managers van het Vierde Rijk is hun voorspelling dat het post-Sovjet Rusland als een lakei-staat van de VS zou fungeren en bewapend zou kunnen worden tegen de nieuwe grote vijand van de VS >> China, echter het tegenovergestelde gebeurde….. Vorig jaar nog zei voormalig VS minister van buitenlandse zaken Hillary Clinton dat ze jarenlang hoorde dat Rusland zich op een positieve manier meer op het westen zou richten, positief richting VS, Groot-Brittannië en de EU, vanwege problemen met haar grens (met China, Ap) en de opkomst van China (als nucleaire en economische grootmacht, Ap), echter dat is niet gebeurd zoals we weten (en zoals was te verwachten, zeker als je de onbetrouwbaarheid en de enorme agressie van de VS ziet!!).

De VS heeft zelfs geen moeite gedaan om ‘goodwill’ en vriendschap te kweken bij Rusland, in de verwachting dat Rusland zich wel zou onderwerpen aan wereldrijk VS. Nee integendeel: de NAVO bleef zich, vooral op aandringen van de VS, tegen de afspraken in uitbreiden richting Moskou, terwijl de VS zich steeds agressiever en oorlogszuchtiger ging gedragen in het spel tot onderwerping van de wereld. Deze vergissing heeft geleid tot de ultieme strategische nachtmerrie om te moeten vechten voor globale dominantie tegen tegelijkertijd twee verschillende grootmachten. Daarbij moet je bedenken dat de VS te maken heeft met de combinatie van Rusland als militaire grootmacht en China als economische grootmacht (en daarnaast ook militair bepaald niet onbeduidend), waarbij deze twee grootmachten tegen de verwachting van Washington in steeds dichter naar elkaar zijn toegegroeid. Tegelijkertijd bediscussiëren Russische en Chinese beambten openlijk hun plannen om een multipolaire wereld te creëren, terwijl Chinese politiek deskundigen grappen maken over de doorzichtige pogingen van de VS om China op te zetten tegen Rusland vanwege de binnenvallen van Oekraïne. Een grap als: kan je ons helpen te vechten tegen je vriend zodat we ons kunnen concentreren op het later tegen jullie vechten……

Op het schaakbord van de VS is Rusland de koningin en China de koning en als op een gewoon schaakbord helpt het om het sterkste stuk (de koningin) uit te schakelen om makkelijker tot een schaakmat te kunnen komen, waarbij wereldrijk VS ‘er goed aan zou doen’ om China’s nucleaire wereldmacht vriend (Putin) ten val te brengen en uiteindelijk in Moskou een Jeltsin-achtige marionet aan de macht te helpen……. 

Caitlin stelt dat we met z’n allen in de reguliere nieuwsmedia kijken naar de opkomst van een multipolaire wereld die zich stort op wereldrijk VS dat het geloof heeft omhelsd dat unipolaire overheersing ten alle koste moet worden bewaard, zelfs als dat flirten betekent met de mogelijkheid van een heel snelle radioactieve Derde Wereldoorlog (WOIII)…… Vergeet hierbij niet dat zogenaamde ‘defensie specialisten’ en een aantal generaals in de VS stellen dat de VS een dergelijke oorlog kan winnen, dit aangevuld met het sinds Nobelprijs voor de Vrede winnaar Obama ingestelde nieuwe beleid ten aanzien van het kernwapengebruik >> de VS ziet deze wapens niet langer als afschrikkingswapen (dus als bijvoorbeeld Rusland kernwapens zou gebruiken tegen de VS deze met kernwapens terug zal slaan), maar als eerste aanvalswapen (men heeft in de VS intussen al een fikse voorraad aangelegd van zogenaamde tactische kernwapens >> te gebruiken op het slagveld….)….. Ofwel dat flirten met een kernoorlog is intussen al ruim 7 jaar aan de gang….. Gezien de opkomst van China groeit in de VS het aantal vooraanstaande figuren dat maar één oplossing ziet: inderdaad >> een kernoorlog beginnen met China en Rusland (daar Rusland gegarandeerd de kant van China zal kiezen….)…… Caitlin ziet hetzelfde, zij stelt dat de kans dat de VS de hegemonie over de wereld zal verliezen voldoende is voor een aantal vooraanstaande figuren in de VS om een dergelijke oorlog te beginnen….. Daarbij is het een feit dat de VS 400 militaire bases heeft vanwaar men China kan bestoken met raketten, straaljagers en bommenwerpers, dat nog buiten een aantal kernonderzeeërs bewapend met kernraketten….

Wat betreft Rusland staan de VS en haar NAVO-partners voor een groot deel van de westerse Russische grens en heeft de VS in Polen, Roemenie en Tsjechie een raketschild geinstalleerd, zogenaamd tegen raketten uit Iran en Noord-Korea, echter in wereklijkheid gaat het om raketten die in zeer korte tijd van al aanwezige kernkoppen kunnen worden voorzien…… Waarna deze raketten Russische steden plat kunnen leggen, zelfs binnen de begrenzing van het INF-verdrag, niet voor niets dat de VS dat verdrag heeft opgezegd (en niet weer door Biden geratificeerd) met de leugen dat Rusland zulke raketten zou hebben ontwikkeld >> op uitnodigingen van Rusland om deze raketten te inspecteren, zodat men kan zien dat ze het INF-verdrag geen geweld aandoen, heeft de VS meermaals negatief gereageerd……. 

Caitlin eindigt haar schrijven met de opmerking dat één ding duidelijk lijkt te zijn dat de enige manier voor het Vierde Rijk om China te stoppen is met manoeuvres die tegelijk hoogst verstorend en existentieel gevaarlijk zijn voor de hele wereld. Waar ze aan toevoegt dat wanneer je dacht dat huidige toestand knettergek is, je maar eens moet wachten tot de VS Peking (Beijing) in haar vizier heeft…… (en dat heeft de VS al een paar jaar, ook gezien mijn aanvullingen op het artikel van Caitlin) 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. Kopieer het artikel en plaats het links in de app, je ziet
de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt)

The US Empire’s Ultimate Target Is Not Russia But China

by Caitlin Johnstone

 

Listen to a reading of this article:

The Pentagon has produced its latest National Defense Strategy
(NDS), a report made every four years to provide the public and the
government with a broad overview of the US war machine’s planning,
posturing, developments and areas of focus.

You
might assume with all the aggressive brinkmanship between Moscow and
the US power alliance this year that Russia would feature as Enemy
Number One in the 2022 NDS, but you would be assuming incorrectly. The
US “Defense” Department reserves that slot for the same nation that’s
occupied it for many years now: China.

Antiwar’s Dave DeCamp writes the following:

The full NDS is still classified, but the Pentagon released a fact sheet on the document that
says it “will act urgently to sustain and strengthen deterrence, with
the People’s Republic of China (PRC) as our most consequential strategic
competitor and the pacing challenge for the Department.”

The fact sheet outlines four priorities for the Pentagon:

  1. Defending the homeland, paced to the growing multi-domain threat posed by the PRC
  2. Deterring strategic attacks against the United States, Allies, and partners
  3. Deterring
    aggression, while being prepared to prevail in conflict when necessary,
    prioritizing the PRC challenge in the Indo-Pacific, then the Russia
    challenge in Europe
  4. Building a resilient Joint Force and defense ecosystem

 

Antiwar.com

@Antiwarcom

China Identified as Top ‘Threat’ in New National Defense Strategy
US military activity near China increased significantly in 2021
by Dave DeCamp
@DecampDave#Chinanews.antiwar.com/2022/03/29/chi

“The
Pentagon says that while China is the focus, Russia poses ‘acute
threats’ because of its invasion of Ukraine,” DeCamp writes, showing the
empire’s view of Moscow as a second-tier enemy.

Image

1:39 AM · Mar 30, 2022Twitter Web App

45 Retweets

14 Quote Tweets

79 Likes

 

Ahead of a meeting with China’s Foreign Minister Wang Yi, Russian Foreign Minister Sergei Lavrov has made some comments which clearly illustrate the US-centralized empire’s actual problem with Moscow.

“We,
together with you, and with our sympathisers will move towards a
multipolar, just, democratic world order,” Lavrov said to the Chinese
government on Wednesday.

And
that right there ladies and gentlemen is the real reason we’ve been
hearing so much hysterical shrieking about Russia these last five or six
years. It’s never been about Russian hackers. Nor about a Kremlin pee
pee tape. Nor about Trump Tower. Nor about GRU bounties in Afghanistan.
Nor about Manafort, Flynn, Bannon, Papadopoulos or any other Russiagate
Surname of the Week. It’s not even actually about Ukraine. Those have
all been narrative-shaping constructs manipulated by the US intelligence cartel to manufacture support for a final showdown against Russia and China to prevent the emergence of a multipolar world.

The US government has had a policy in place
since the fall of the Soviet Union to prevent the rise of any powers
which could challenge its imperial agendas for the world. During the
(first) Cold War the strategy promoted by empire managers like Henry Kissinger
was to court China out of necessity to pull it away from the USSR,
which was when we saw business ties between China and the US lead to
immense profits for certain individuals in both nations and the influx
of wealth which now has China on track to surpass the US as an economic superpower.

Once the USSR ended, so too did the need to remain on friendly terms with China, and subsequent decades saw a sharp pivot into a much more adversarial relationship with Beijing.

 

 

 

Artyom Lukin

@ArtyomLukin

Speaking at the Bloomberg New Economy Forum, Hillary Clinton admits there was an expectation in Washington Russia would have no choice but to become the West’s junior partner due to the fear China could take over the Russian Far East. /1

youtube.com

Great Power Competition: The Emerging World Order

Great Power competition is back, threatening to divide the world into U.S. and Chinese spheres of influence just as humanity needs to come together to fight …

3:35 PM · Nov 20, 2021Twitter Web App 

90 Retweets

70 Quote Tweets 

250 Likes

In
what history may one day view as the US empire’s greatest strategic
blunder, empire managers forecasted the acquisition of post-soviet
Russia as an imperial lackey state which could be weaponized against the
new Enemy Number One in China. Instead, the exact opposite happened.

Former Secretary of State Hillary Clinton told the Bloomberg New Economy Forum last
year that she’d “heard for years that Russia would become more willing
to move toward the west, more willing to engage in a positive way with
Europe, the UK, the US, because of problems on its border, because of
the rise of China.” But that’s not what occurred.

“We haven’t seen that,” Clinton said. “Instead what we’ve seen is a concerted effort by Putin maybe to hug China more.”

The
empire’s expectation that Moscow would come grovelling to the imperial
throne on its own meant that no real effort was expended trying to
establish goodwill and win over its friendship. NATO just kept on expanding and the empire got increasingly aggressive and belligerent
in its games of global conquest. This error has led to the strategist’s
ultimate nightmare of having to fight for global domination against two
separate powers at once. Because empire architects incorrectly
predicted that Moscow would end up fearing Beijing more than it fears
Washington, the tandem between China’s economic power and Russia’s
military power that experts have been pointing to for years has only gotten more and more intimate.

And
now here we are with Russian and Chinese officials openly discussing
their plans to create a multipolar world while Chinese pundits crack
jokes about the US empire’s transparent ploys to turn Beijing against
Moscow over the Ukraine invasion:
 

CGTN LIU Xin 刘欣

@LiuXininBeijing

China state-affiliated media

Can you help me fight your friend so that I can concentrate on fighting you later?

5:47 AM · Mar 19, 2022Twitter for Android

6,598 Retweets

1,512 Quote Tweets

28.7K Likes

On
the empire’s grand chessboard, Russia is the queen piece, but China is
the king. Just as with chess it helps to take out your opponent’s
strongest piece to more easily pursue checkmate, the US empire would be
well advised to try and topple China’s nuclear superpower friend and, as
Consortium News editor-in-chief Joe Lauria recently put it, “ultimately restore a Yeltsin-like puppet to Moscow.”

Basically
all we’re looking at in the major international news stories of our
time is the rise of a multipolar world crashing headlong into an empire
which has espoused the belief that unipolar domination must be retained
at all cost, even if it means flirting with the possibility of a very
fast and radioactive third world war.

This
is the Hail Mary pass of the US hegemon. Its last-ditch effort to
secure control before forever losing any chance at it. Many
anti-imperialist pundits I read regularly seem quite confident that this
effort will fail, while I personally think those forecasts may be a bit
premature. The way the chess pieces are moving it definitely does look
like there’s a plan in place, and I don’t think they’d be orchestrating
that plan if they didn’t believe it had a chance to succeed.

One
thing that does seem clear is that the only way the empire has any
chance of stopping the rise of China is by maneuvers that will be both
highly disruptive and existentially dangerous for the entire world. If
you think things are crazy now, just you wait until the imperial
crosshairs move to Beijing.

________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | March 31, 2022 at 12:27 am | Tags: china, multipolar, pentagon, Russia, unipolar, US empire, war
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2Wm

Comment    See all comments

=========================================

* Anti-Rusische en uiterst valse propaganda aangevoerd door de Biden administratie, de geheime
diensten van de VS en de andere westerse regeringen, uiteraard met grote
steun van en massa-reproductie door de reguliere (afhankelijke) westerse media……. 

—————————————–

Zie ook: ‘De Oekraïense president Zelensky is een dictator

Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger

 ‘VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

Voor meer berichten over China klik op dat label, direct onder dit bericht. (mijn excuus: bij plaatsing van dit artikel vergeten en op 3 april 2022 toegevoegd) 

ING investeert nog steeds in fossiele brandstoffen

Ontving gisteren een petitie van Fossielvrij en 350.org waarin ING aan de paal wordt genageld voor het investeren in kolen, olie en gas. Niets nieuws eigenlijk daar ING telkens weer wordt ontmaskerd als investeerder in fossiele brandstoffen. Verontrustend vond ik vooral dat het niet uitmaakt of je wel of niet klant bent bij ING, daar ING de grootste bank van Nederland is, daarbij huisbankier is van de Nederlandse overheid en je verder grote kans loopt dat ING ook de bankier is van je werkgever, sportvereniging, favoriete café en zaken als musea die je bezoekt……… Ofwel ook op andere manieren kan je zonder dat je het in de gaten hebt ING aan meer kapitaal helpen wat vervolgens heel fout wordt geïnvesteerd!!

ING is bezig met greenwashing, zo gaf deze bank aan te stoppen met ‘directe investeringen‘ in fossiele brandstoffen, wat betekent dat ING via de achterdeur wel degelijk blijft investeren in fossiele brandstoffen, een uiterst kwalijke gang van zaken….. In de petitie spreekt men ook over investeringen in steenkool dat was bij mij niet bekend, echter gezien de reputatie van ING op het gebied van investeringen in fossiele brandstoffen zou het me niet verbazen als dit inderdaad het geval is…..*

Vergeet niet dat met de investeringen in fossiele brandstoffen de klimaatverandering verder wordt aangejaagd en zelfs al zou je een klimaatscepticus zijn** >> bedenk dan dat er jaarlijks wereldwijd 8,3 mensen overlijden aan de gevolgen van langdurige inademing van vervuilde lucht, mensen die niet maanden eerder, maar jaren eerder overlijden en dat meestal na een akelig ziekbed……. In Nederland overlijden jaarlijks 18.000 mensen aan de gevolgen van langdurige inademing van auto-uitstoot….. (het echte cijfer!!) Verder loopt een groot aantal kinderen door diezelfde uitstoot jaarlijks long- en/of luchtwegklachten op, wat bij die kinderen bovendien tot psychische klachten en hersenschade kan leiden….. (hersenschade zoals bij de kinderen die in de buurt van Tata Steel wonen, waar uitstoot van [door de de hoogovens geproduceerde] fijnstof met zware metalen deze schade kan veroorzaken) Uiteraard zorgen deze zaken ervoor dat de zorgkosten op een hoog peil blijven….. Niet alleen moet de klimaatverandering worden afgeremd, maar er moet nu eindelijk ook een eind worden gemaakt aan de luchtvervuiling!!

Lees en teken ajb de petitie van Fossielvrij en 350.0rg en geeft het door!!

 


(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

ING pompt ons geld in olie, kolen en gas 

Hiske – Fossielvrij NL & 350.org

De leugen dat ING per direct zou stoppen met investeringen in olie en gas…….

Nieuwe oliepijpleidingen, gascentrales en LNG-tankers. Nog steeds gaan er miljarden euro’s van de ING Bank naar meer kolen, olie en gas [1]. Maar wij kunnen dit stoppen.

Of je klant bent bij ING of niet, jouw geld komt terecht bij ING. Met
8,5 miljoen klanten is ING de grootste bank van Nederland en de
huisbankier van de Nederlandse overheid. En grote kans dat jouw
werkgever, (sport)vereniging of favoriete museum bij ING bankiert.

Als we nu luid en duidelijk van ons laten horen, vergroten we de publieke druk op ING. Met duizenden handtekeningen kan ING onze oproep niet negeren. 

We weten dat we zelfs de grootste financiële instellingen kunnen vergroenen. Onder druk van mensen zoals jij en ik heeft ABP – het grootste pensioenfonds van Nederland – besloten te stoppen met hun fossiele investeringen. Samen kunnen we nu hetzelfde doen met de grootste bank van Nederland.

Kom
jij vandaag in actie? Vraag ING om te stoppen met hun fossiele
financiering en om een leefbare, rechtvaardige wereld mogelijk te maken.

Teken de petitie

Afgelopen week kondigde ING aan dat ze stoppen met het direct financieren van nieuwe fossiele projecten [2]. Maar via de achterdeur blijft ING alsnog de bedrijven financieren die deze nieuwe fossiele projecten opzetten
[3]. Hierdoor blijven we nog voor tientallen jaren aan fossiel
geketend, terwijl de wereld juist nu ING’s miljarden nodig heeft voor
een snelle en rechtvaardige transitie.

Het is onbegrijpelijk dat ING de klimaatcrisis blijft financieren
terwijl de gevolgen – hittegolven, overstromingen en droogtes – nu al
zichtbaar zijn. Er is geen tijd te verliezen. We moeten direct stoppen
met nieuwe olie-, kolen- en gasprojecten om een onomkeerbare klimaatramp
te voorkomen. 

Laten we nu de ING Bank stoppen met het financieren van olie, kolen en gas – net als pensioenfonds ABP.

Teken de petitie

Dit is de eerste stap in onze nieuwe ING Fossielvrij campagne. Je hoort snel meer van mij.

Met hoop en vastberadenheid,

Hiske, Fossielvrij NL en 350.org

P.S. Vanmiddag,
woensdag 30 maart, om 15.00 uur gaan we de campagne lanceren met een
visuele actie in Amsterdam Zuidoost. Kom je ook? Meld je hier aan.

Bronnen:

[1] BankTrack, 2021: Banking on Climate Chaos

[2] NOS, 23 maart 2022: ING stopt financiering van nieuwe olie- en gaswinning

[3] Kassa, 26 maart 2022: Kritiek op stap ING om geen nieuwe fossiele bronnen te financieren


350.org en Fossielvrij NL bouwen een wereldwijde klimaatbeweging. Je kunt je bij ons aansluiten op Facebook, ons volgen op Twitter en Instagram, en een vaste donor worden om deze beweging te helpen groeien en sterk te maken.

If the language of this email is not the one in which you would like to receive our messages, please click here to update your language.

========================================= 

Wat betreft gas moet ik zeggen dat  ik daar nog het minste moeite mee heb, neem Duitsland waar men nog steeds veel cv’s stookt op stookolie, dan kan je 100 keer beter op gas stoken. Echter gezien de luchtvervuiling en de klimaatverandering zal men ook moeten stoppen met het gebruik van gas. In Den Haag worden trouwens nog steeds huizen gerenoveerd waar men nieuwe gasgestookte centrale verwarmingsketels plaatst…… (die volgens de plannen van het waardeloze kabinet Rutte 3 en 4 in 2030 weer vervangen zouden moeten worden door verwarming middels aardwarmte….)

** Hier nog een aantal links naar berichten voor klimaatsceptici: Frits
Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen
door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel
‘ Leuk feit dat Böttcher regelmatig werd geciteerd door
klimaatsceptici, ik dacht ook door Marjanne Zwagerman; zie wat dat
betreft ook:

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!)

Total wist 50 jaar geleden al dat olie en gas tot klimaatverstoring konden leiden, toch zaaide het tot jaren 90 twijfel
Een artikel van VRT nieuws, waarbij nog opgemerkt moet worden dat Total
zelfs de laatste 10 jaar nog ‘twijfel heeft gezaaid…’ 


Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek niets hebben ondernomen tegen
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering

—————————————–

Zie ook de volgende links, die zoals je ziet overigens (o.a.) ook naar berichten over andere banken kunnen verwijzen:Europa profiteert het meest van uiterst vervuilende oliewinning in Afrika‘ (!!!!)

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten…… (!!!!)
Ondanks dat onderneemt men amper iets om e.e.a. af te remmen, vergelijk
dat eens met de honderden miljarden die al zijn gespendeerd aan ‘de
strijd’ tegen het Coronavirus…….

Peru: lekke oliepijpeiding zorgt voor kustvervuiling van meer dan 43 kilometer

Oliepijpleiding in Ecuadoraanse Amazonewoud lekt voor tweede keer in twee jaar tijd gigantische hoeveelheid olie

Total belazert investeerders met ‘duurzame olie- en gasboringen’ in Arctisch gebied

Ecuadoraanse
president wil een verdubbeling van oliewinning en mijnbouw in
Amazonegebied wat ten koste gaat van de oorspronkelijke bevolking

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning

Staatsbank FMO alweer betrokken bij misdaad en zelfs moord in Honduras‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COP26: Waorani leider Nemonte Nenquimo roept de leiders van de wereld op om eindelijk het Amazonegebied te beschermen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ (!!!!) Tijdens klimaattop COP26 beloofde oplichter en premier Rutte dat Nederland zou stoppen met de subsidie voor de fossiele industrie, daarbij noemde hij het bedrag van jaarlijks 4,5 miljard euro, deze aartsleugenaar vertelde er natuurlijk niet bij dat er dan alsnog 13 miljard subsidie naar deze vernietigers van onze aarde gaat, bedrijven ook die verantwoordelijk zijn voor een groot aantal doden door de geproduceerde luchtvervuiling bij verbranding van die fossiele brandstoffen >> deze subsidie wordt ook door jou en mij via de belastingen opgebracht……

ING, Rabobank, ABP en Allianz financieren verwoesting Amazone‘ Een bericht van Amnesty International.

Rutte vs Baudet: Rutte geeft toe: onze banken zijn weer ‘too big to fail’Zo
worden we dag in dag uit belazerd door de politiek…..

Goldman Sachs de zoveelste bank die uiterst misdadig gedrag afkoopt met een schikking‘ 

Marieke
Blom, hoofdeconoom ING, vindt het niet meer dan logisch dat bedrijven
die overheidssteun kregen 181.000 mensen hebben ontslagen

ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny 

Verzekeraars
mogen weer dividend uitkeren en eigen aandelen opkopen: ach en als de
financiële crisis hen hard treft zijn wij weer de klos

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!

ING besluit ‘n.a.v. Coronacrisis’ 42 kantoren te sluiten, aandeelhouders blij…..

Goldman Sachs: het genezen van een patiënt is niet rendabel……..‘ (!!!!)

 

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers


Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ (!!!!)

De
concentratie van CO2 in de atmosfeer passeert voor het eerst in de
wetenschappelijk beschreven geschiedenis de grens van 420 ppm

ING
verhoogt koersdoel chemicaliëndistributeur en werkt daardoor mee aan de
vernietiging van de aarde en aantasting van de volksgezondheid
‘ (!!!!)

ING doet het goed volgens Ralph Hamers (opperhoofd ING)

ING is alweer zo groot dat ze niet failliet mag gaan, met dank aan topgraaier Hamers

ING blij met nieuwe oliewinning voor de kust van Guyana, ‘uiterst duurzaam…’


Rabobank
en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware
gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud
‘ 

ING haalde porno en gokken binnen ondanks de belofte dat dit niet weer zou gebeuren

Voor meer berichten over luchtvervuiling, auto-uitstoot en/of Tata Steel, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’

CBC Radio1 berichtte gisteren in het nieuws van 4.00 u. (CET) dat in Tel Aviv een Palestijn die zich per fiets zou hebben verplaatst, 5 mensen heeft vermoord. Dit was de derde aanslag binnen een week. Vreselijk uiteraard, echter Israël mag nog van geluk spreken dat er niet veel meer aanslagen worden gepleegd, gezien het bloedige geweld, beter gezegd terreur die het gebruikt tegen het verdrukte Palestijnse volk. 

‘Heldhaftige Israëlische militairen’ arresteren Palestijns kind. Kinderen worden zelfs gemarteld in Israëlische gevangenissen, echter voor dat soort zaken is er geen belangstelling in de westerse media…..

De Canadese regering dacht zich met spoed te moeten melden bij de fascistische apartheidsregering van Israël en ‘sprak haar afschuw uit’ over deze terreuraanslagen, daarbij stelde Canada achter Israël te staan in de strijd tegen terreur……. Blijkbaar hanteert men daar als in andere westerse landen een heel bijzondere definitie van terreur: als Israël weer eens hele blokken met huizen en flats met raketten en bombardementen platlegt in openluchtgevangenis Gazastrook waarbij keer op keer een aantal Palestijnen wordt vermoord, is dat geen terreur maar een soort van ‘schoonmaakactie’, echter als een Palestijn zich verzet tegen het door Israël afbreken van diens huis (een heftige vorm van terreur!!), is deze al een flink eind op pad om als terrorist te worden aangemerkt……. Als deze dan ook nog eens geweld durft te gebruiken nadat zijn huis is vernietigd, op smerige gronden toegestaan door rechters die deze aanduiding niet zouden mogen dragen, is deze Palestijn een terrorist……

Ongelofelijk dat men in het westen geen oog heeft voor de ellende van de Palestijnen, terwijl de dagelijkse Israëlische terreur tegen de Palestijnen ook nog eens terreur kan uitlokken op de straten van West-Europa…….

Jenin98 Retweeted Nirvana89

@nrvana998

After 46 years of broad daylight dispossession, Israeli occupation intensities its effort to fully cleanse Palestine of Palestinians.

#PalestineLandDay#FreePalestine

Image

Alleen al van 22 februari tot 15 maart hebben psychopathische Israëlische terroristen (verkleed als militair) 12 Palestijnen vermoord, waaronder 3 kinderen….. En dan vindt men het vreemd dat Palestijnen in totale machteloosheid zelf geweld gaan gebruiken, echter dat is voor de volle 100% uitgelokt door de bloedige terreur die Israël uitoefent op het Palestijnse volk, geweld dat niet anders kan worden aangeduid dan als een (langzame) genocide….. Daarbij bulldozert Israël huizen van Palestijnen op de door haar illegaal bezette West Bank, vaak verplicht men de Palestijn van wie het huis is, dit zelf af te breken, daar deze anders gigantische kosten worden berekend >> ook dat is niets anders dan terreur en bovendien een etnische zuivering van gebieden of delen van steden als Jeruzalem….. Jeruzalem de stad waar zionistische ‘kolonisten’ op de van Palestijnen gezuiverde grond ruimte krijgen om hun huis te bouwen……Het is al zo zot dat zionisten het afgelopen jaar pogroms hebben uitgevoerd op Palestijnen in Jeruzalem waarbij ze ook nog eens werden beschermd door het Israëlische bezettingsleger en/of de Israëlische politie…….

Kijk dan verklaart Canada, of welk ander westers land dan ook, zich niet solidair met het verdrukte Palestijnse volk…… De VS dat zo’n grote bek heeft over Putin en de Russische actie in Oekraïne steunt Israël met enorme wapenleveringen en geld, terwijl politie en leger van Israël zich oneindig veel agressiever gedragen tegen het Palestijnse volk dan Rusland tegen het Oekraïense volk……

De meer dan achterlijke vergelijking in het westen van Israël en de Palestijnen als zouden ze gelijke grootheden zijn is van een domheid die niet is te filmen >> vergeleken met Israël dat één van de modernste legers op aarde heeft, staan de Palestijnen bij wijze van spreken met pijl en boog….. 

Image

Het was gisteren Land Day, een dag waarop wereldwijd aandacht wordt besteed aan het stelen van land dat in bezit was van de oorspronkelijke volkeren en het verzet daartegen, hier een schrijven van Eyewitness Palestine:

Today is Land Day
in Palestine, commemorating Palestinian resistance within occupied
Palestine. Palestinians continue in their struggle to reclaim and live
freely on their land. But this struggle is not unique only to
Palestinians. Indigenous people all over the world, including right here
in the US, continue to face forced expulsions and resource exploitation
on their lands. 

 

Solidarity between Palestinians and
Indigenous people has a long and rich history. A history that includes
Palestinian writers Mahmoud Darwish and Mu’in Bseiso making connections
between the dispossession of Palestinians and Indigenous peoples of
Turtle Island (North America). It also includes American Indian Movement
delegations to Beirut in the ‘70s and their reception in Palestinian
political offices.

 

Be on the lookout for Land Day events online – we’ll post some on our social media! If you’re in the Bay Area, join the Palestinian Youth Movement protest!

===========================================

Zie ook: ‘Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden‘ 

Twitter gebruikers gewaarschuwd, Twitter belazert de kluit!!

Biden belooft Palestijnen gelijke behandeling met Israël: veiligheid, vrijheid en voorspoed……. ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en
zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de bloedige
onderdrukking van Palestijnen, artikelen die niets met antisemitisme te
maken hebben!!
)

Israël noemt Amnesty International antisemitisch…… ha! ha! ha! ha! ha!

Wenen start zaak tegen activist die zich inzet voor Palestijnse mensenrechten en tegen etnische zuiveringen

Israël gaat ongestoord door met etnische zuivering van Oost-Jeruzalem met schunnige NOS berichtgeving‘ (!!!!)

Israëlische ‘kolonisten’ vallen Palestijnen aan met grof geweld op de illegaal door Israël bezette West Bank……‘ (!!!!)

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

Pro-Palestijns activisme de mond gesnoerd door ultra rechts en fundi-christenen

Bezette West Bank: zelfs de olijfbomen van Palestijnen worden vernietigd onder bescherming van het Israëlische leger‘ (!!!!)

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah‘ Ten tijde van deze gevechten op 14 oktober 2021, amper of geen belangstelling in de westerse media,
behalve de BBC dan en die durft de schuld in de schoenen van Hezbollah
te schuiven, totaal belachelijk!!

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen‘ (!!!!)

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden‘ Collectieve straffen: een uitvinding van de SS………

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

De
pogroms van fascisten tegen Palestijnse burgers is het gevolg van
decennia wegkijken door westerse staten en de VS in het bijzonder
‘ (!!!!)

Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ ha! ha! ha! ha! Waar haalt deze schoft het gore lef vandaan??!!!

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door‘ (!!!!)

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt‘ (!!!!)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) Waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ Pegasus is van het Israëlisch bedrijf NSO.

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(!!!!)  Dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt‘(!!!!)

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij‘ (!!!!)

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda‘ (een bericht van 30 maart 2019)

Israël ‘onderzoekt’ 11 van de 189 door haar gepleegde moorden tijdens de Great Return March‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking‘ (!!!!)

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem

Israel’s ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestruk van Gideon Levy)

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim‘ (!!!!)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk

Palestijnen hebben het recht en de plicht om in verzet te komen tegen de Israëlische terreur‘ (!!!!) Een bericht uit 2017 n.a.v. een artikel geschreven door Gideon Levy. (en zie de links in dat bericht)

Israël onthoudt Gazastrook van humanitaire hulp en brandstof voor generatoren‘ Brandstof o.a. belangrijk voor de generatoren van medische posten en ziekenhuizen……

Ankie
Rechess met pro-Israëlische propaganda n.a.v. val kabinet Netanyahu –
Gantz. Verder Hammelburg die ten onrechte de Corona aanpak van dat land
prijst

Israeli shelling of Gaza amid virus lockdown brings new depths of misery‘ 

Gaza suffocates as Israel escalates its aggression on the enclave

Palestijnse Autoriteit West Bank slaat solidariteitsprotest met Palestijnen Gazastrook gewelddadig neer…….

Ankie
Rechess (NOS) en de Israëlische ‘acties’ op de ‘Tempelberg’: de
Palestijnen wilden de boel opjutten en dat is gelukt…….

Palestinians Have a Legal Right to Armed Struggle‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

The al-Aqsa Metal Detectors Aren’t A Security Measure‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

Palestinians and Israelis Killed, Hundreds Wounded as Violence Engulfs West Bank

Giro d’Italia neemt Jeruzalem als vertrekpunt, een reden voor veel ‘lol’ op Radio1……

Ankie Rechess. Zioniste als NOS-Verslaggeefster

Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit‘ (een bericht uit 2019 en zie de links in dat bericht!!) HRW wees Israël
eind april 2021 ‘al’ aan als apartheidsstaat en dat was al behoorlijk
laat…….

Israëlische terreur: regering Netanyahu wil illegale nederzettingen bij Jeruzalem uitbreiden met 500 huizen……..

Fridays For Future: verworden tot een instituut dat roomser is dan de paus

Vorige week donderdag op WDR5 het bericht dat Fridays For Future (FFF) een band die de dag daarop zou optreden tijdens een actiedag van FFF in Hanover te verstaan was gegeven dat het concert van deze band niet door kon gaan daar de witte zangeres van de band, Ronja Maltzahn, een kapsel met dreadlocks heeft…… 

Volgens FFF werden dreadlocks door slaven gebruikt als teken dat ze werden onderdrukt en dat witte mensen deze onderdrukking niet hebben meegemaakt en zich deze haardracht niet mogen toe-eigenen…… ha! ha! ha! ha! ha! De sufferds die zich roomser als de paus gedragen hebben blijkbaar niet door dat witte mensen die dreadlocks dragen juist compassie hebben met gekleurden die nog steeds worden onderdrukt, neem ook het ondemocratische Oekraïne* waar mensen uit Afrika die daar studeerden werd verboden te vluchten en als ze al bij de grens wisten te komen en niet werden tegengehouden door Oekraïense grenswachten, ze ook nog eens door bijvoorbeeld Polen werden geweigerd…… Trouwens je hoeft maar naar de situatie van de gekleurden in de VS te kijken en je weet dat deze mensen nog steeds zwaar worden onderdrukt…….

Hier wat er in Wikipedia wordt gezegd over dreadlocks en de oorsprong daarvan (in dit geval klopt het wat er over dreadlocks wordt gezegd op dit platform, waar men tegenwoordig gretig meedoet aan geschiedvervalsing): 

Origins

Young boxers with long dreadlocks depicted on a fresco from Akrotiri (modern Santorini, Greece) 1600–1500 BCE[3][4][5]

Some of the earliest depictions of dreadlocks date back as far as 500 BCE in African civilizations, it was also found in Crete (now part of Greece).[4] Frescoes discovered on the Aegean island of Thera (modern Santorini, Greece) depict individuals with long braided hair or long dreadlocks.[3][4]

In ancient Egypt, examples of Egyptians wearing locked hairstyles and wigs have appeared on bas-reliefs, statuary and other artifacts.[6] Mummified remains of Egyptians with locked wigs have also been recovered from archaeological sites.[7]

During the Bronze Age and Iron Age many peoples in the Near East, Anatolia, Caucasus, East Mediterranean and North Africa such as the Sumerians, Elamites and Ancient Egyptians
were depicted in art with braided or plaited hair and beards. However,
braids are not dreadlocks, and it is not always possible to tell from
these images which are being depicted.[8][9]

Etymology

The history of the name “dreadlocks” is unclear. Some authors said it originated from Rastafarians, who believe they represent a biblical hair style worn as a symbol of devotion by the Nazirites, as described in Numbers 6:1–21.[10]

History

Over half of surviving Ancient Greek kouroi sculptures (from c. 615–485 BC) are found wearing dreadlocks.[11]

A Spartan officer depicted with locked hair

In Ancient Greece, kouros sculptures from the archaic period depict men wearing dreadlocks.[11][12]

The style was worn by Ancient Christian Ascetics in the Middle East and Mediterranean, and the Dervishes of Islam, among others.[13] Some of the very earliest adherents of Christianity in the Middle East may have worn this hairstyle; there are descriptions of James the Just, first Bishop of Jerusalem, who is said to have worn them to his ankles.[14]

Pre-Columbian Aztec priests were described in Aztec codices (including the Durán Codex, the Codex Tudela and the Codex Mendoza) as wearing their hair untouched, allowing it to grow long and curl around itself.[15] Bernal Diaz del Castillo records:

here
were priests with long robes of black cloth … The hair of these
priests was very long and so knotted that it could not be separated or
disentangled, and most of them had their ears scarified, and their hair
was clotted with blood.

Polish plait, 1734–1766

In Senegal, the Baye Fall, followers of the Mouride movement, a Sufi movement of Islam founded in 1887 AD by Shaykh Aamadu Bàmba Mbàkke, are famous for growing dreadlocks and wearing multi-colored gowns.[16] Cheikh Ibra Fall,
founder of the Baye Fall school of the Mouride Brotherhood, popularized
the style by adding a mystic touch to it. Warriors among the Fulani, Wolof and Serer in Mauritania, and Mandinka in Mali were known for centuries to have worn cornrows when young and dreadlocks when old.
Larry Wolff in his book Inventing Eastern Europe: The Map of Civilization on the Mind of Enlightenment[full citation needed] mentions that in Poland, for about a thousand years, some people wore a knotted hairstyle similar to that of some Scythians. Zygmunt Gloger in his Encyklopedia staropolska mentions that the Polish plait (plica polonica)
hairstyle was worn by some people in the Pinsk region and the Masovia
region at the beginning of the 19th century. The Polish plait can vary
between one large plait and multiple plaits that resemble dreadlocks.[17]

 

Fridays
For Future is een door westerse politici ingepakt instituut geworden
en wel zo dat men meedoet met de neoliberale westerse leugens,
terwijl FFF nota bene is begonnen met hun acties daar de westerse
regeringen logen dat ze begaan waren met het klimaat en beloofden dat
ze maatregelen zouden steunen om deze af te remmen, terwijl de
praktijk het tegenovergestelde liet zien….. Zo schaart deze groep,
als Anonymous, zich achter de meer dan belachelijke westerse
anti-Russische propaganda n.a.v. de inval van dat land in
Oekraïne….. Je zou toch verwachten van zo’n groep jongeren dat men
verder kijkt dan de neus lang is en naar de oorzaak van e.e.a. zou
zoeken, echter helaas, men is ingepakt door de inhumane neoliberale
politiek van het westen en de enorme propaganda in de afhankelijke
reguliere westerse media, hetzelfde westen dat de afgelopen 21 jaar
meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord in illegale oorlogen en
bijvoorbeeld een land als het reli-fascistische Saoedi-Arabië steunt
en zelfs helpt met het uitvoeren van een genocide in Jemen en dat al
meer dan 7 jaar lang, waarbij intussen meer dan 500.000 mensen zijn
vermoord, inclusief meer dan 100.000 kinderen, waar dat laatste
cijfer begin vorig jaar (2021) al door NGO’s werd gemeld….. (ofwel
de cijfers moeten nu al aanmerkelijk hoger liggen) Aanvallen van de
Saoedische terreurcoalitie op de burgerbevolking van Jemen worden amper of niet
gemeld in de westerse media, echter als de Houthi’s, die de
sjiitische bewoners beschermen tegen de soennitische terreur,
Saoedi-Arabië durven aan te vallen wordt dit groots gebracht in de reguliere
westerse media……. Men had in die media en de westerse politiek zoveel commentaar op China voorafgaand en tijdens de Olympische Winsterspelen, echter als er races plaatsvinden in Saoedi-Arabië (zoals afgelopen weekeinde) is er van kritiek amper of geen sprake, terwijl dat land ook nog eens massa-executies doorvoert en mensen zelfs op straat laat onthoofden of stenigen……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most eople don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. Kopieer het artikel en plaats het links in de app, je ziet
de vertaling rechts nadat je op Nederlands hebt geklikt)

 

 

White musician banned from Greman climate protest because of dreadlocks: ‘Haircut is a black resistance symbol’

German climate youth have started a riot by not allowing a white
artist to perform at a climate strike in Hanover next Friday because of
her haircut. “It’s a shame we’ve been excluded because of physical
appearance,” singer-songwriter Ronja Maltzahn wrote in a post on
Instagram.

Maltzahn
(28) is from Hanover and was booked by the local branch of Fridays for
Future (FFF) to perform during the climate strike on March 25. That
performance is canceled, the artist said disappointed today. ‘We were
looking forward to giving a sign for peace and against discrimination
with our music. It’s a shame we were excluded because of appearances,”
she wrote in a post on Instagram.

She
also shares a text message in which the FFF department Hannover
motivates why the artist is not allowed to perform. “The reason is that,
especially in this global climate strike, we are focusing on an
anti-colonialist and anti-racist story, where it is indefensible for us
to have a white person with dreadlocks on our stage,” it reads.
“Dreadlocks on white people are a form of cultural appropriation as they
are tied to the identity of black people who used it as a sign of
oppression during white slavery. That’s why white people shouldn’t wear
dreadlocks because they appropriate a part of another culture without
experiencing the systematic oppression behind it.’

“Dreadlocks on white people are a form of cultural appropriation”

Fridays for Future Hanover

But
that is not the end of the matter for the climate youth, they write
further: ‘If you decide to cut your dreadlocks before Friday, we would
like to welcome you to the demonstration and let you perform.’

The
cancellation does end with an apology. “We’re sorry that we let it get
to this situation in the first place and that we didn’t focus enough on
the question of which artists were invited.”

Invasion of privacy

In
a statement on their website, the climate youth of the local FFF
chapter want to “first and foremost make it clear” that they support
their decision. Nevertheless, we would like to officially apologize to
Ronja Maltzahn. “The cancellation was worded insensitively and shouldn’t
have been sent that way.” Suggesting that the artist would be welcome
without dreadlocks ‘wasn’t okay’.

‘This
is an invasion of the artist’s privacy, which should not have happened
in this way. Especially given that in this sexist society women are
often reprimanded for their appearance and are not free to dress and
show as they please, the message was worded across borders.’

Then
the climate youth explain once again why they believe that white people
wearing dreadlocks is a matter of cultural appropriation ‘even though
we don’t know Ronja Maltzahn’s motives’.

Incomprehension

In
her response to the cancellation, the artist emphasizes that her
musical accompanists and she herself do not want to discriminate against
people because of their cultural origin ‘but want to give cultural
diversity a stage, to appreciate and celebrate as well as to stand up
for gender equality, awareness and tolerance. I hope our listeners get
this image through our music and not the opposite.’

Most
comments under the post on Instagram are filled with incomprehension.
‘What nonsense. How can a haircut be cultural appropriation?’,
51-year-old TV host Kena Amoa wonders aloud. He was born in Ghana to a
Ghanaian father and a German mother and came to Germany when he was
nine.

Fans
of Ronja Maltzahn find the proposal to cut her dreadlocks extremely
offensive. ‘Brutal and outrageous’, ‘incomprehensible’ and ‘ridiculous’
are the comments in the comments.

The singer-songwriter told the news site picture
that she never once considered cutting her dreadlocks. “I’m sorry for
Fridays for Future, because I can identify with their values.” She
considers the case closed. “With the war in Ukraine, we are currently
dealing with very different problems.”

==========================================

* Zie: ‘De Oekraïense president Zelensky is een dictator

———————————–

 Voor meer berichten over FFF, de klimaatverandering, Oekraine en/of Jemen, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht, daar heb ik overigens ook de naam Greta Thunberg aan toegevoegd, daar zij ‘het gezicht is van FFF’.

De Oekraïense president Zelensky is een dictator

Putin wordt in de reguliere westerse media weggezet als een meedogenloze dictator, waarbij men alles aanhaalt wat de Oekraïense overheid en dan met name president Zelensky hem en Rusland aanwrijven, moet zeggen dat het me nog meevalt dat er maar enkele westerse mediaorganen zijn die als Zelensky stellen dat Rusland een genocide uitvoert in Oekraïne, de meest belachelijke aantijging die ik sinds de inval van Rusland in Oekraïne heb gehoord…….. Begrijp me wel, Putin is bepaald geen heilige, maar de actie die hij heeft ondernomen is voor de volle 100% te danken aan de agressieve en illegale NAVO uitbreiding richting de westgrens van Rusland, plus het VS raketschild in Polen, Roemenië en Tsjechië, een schild waarvan de raketten in zeer korte tijd kunnen worden uitgerust met al aanwezige meerdere kernkoppen, waarna men deze raketten kan inzetten als aanvalsraketten die een aantal Russische steden kunnen platleggen…… Tel dit op bij de mededeling van de Obama administratie in de VS en die van premier May in Groot-Brittannië gedaan in 2015 dat men het kernwapen niet langer als afschrikkingswapen ziet (dus als je mij aanvalt met kernwapens, sla ik met dezelfde wapens terug), maar als eerste aanvalswapen…..*

Verder zijn de voortdurende bombardementen op de afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk door het Oekraïense leger een doorn in het oog van Rusland, om nog maar te zwijgen over de NAVO-oefeningen die bijna het jaarrond plaatsvinden langs de Russische grens, waarbij men zelfs oefent op het binnenvallen van Russisch grondgebied….. Verder moet nog gewezen worden op het feit dat de laatste 8 jaar zich af en aan NAVO-militairen bevonden op Oekraïens grondgebied, niet alleen als wapeninstructeurs, maar ook om samen met het leger van Oekraïne te oefenen op oorlogsvoering…… Om nog maar te zwijgen over de CIA die de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger hebben geleerd hoe het snelst en makkelijkst Russen te vermoorden…..

Het voorgaande zijn zaken waarover je zo goed als niets hoort in de reguliere westerse media, waar men als in de westerse politiek al jaren druk doende is met het demoniseren van Rusland, terwijl men tegelijkertijd wegkijkt van de enorme agressie en terreur van de VS en andere NAVO-lidstaten, die alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen hebben vermoord in een ontelbaar aantal oorlogsmisdaden…… 

Zelensky is de huidige president van Oekraïne, echter gezien het aantal verboden politieke partijen, is het maar zeer de vraag is of hij bij geen verbod van politieke partijen en het censureren van de oppositie, deze functie had kunnen bekleden (de vraag stellen is haar beantwoorden >> nee dus!!) Zoals in het hieronder opgenomen artikel van Nine For News wordt gesteld wordt dezelfde Zelensky in de westerse media en door het grootste deel van de westerse politici afgeschilderd als de held van democratie en vrijheid, terwijl ook hij een fiks aantal politieke oppositiepartijen heeft verboden, wat onmiddellijk een dike vette streep zet door de westerse propaganda over de Oekraïense democratie en vrijheid……. Volgens Zelensky was dit nodig daar deze partijen banden hebben met Rusland, zonder dat daar ook maar één bewijs voor werd geleverd…….

Hier moet nog aan toegevoegd worden dat Zelensky alle tv zenders heeft samengevoegd tot één staatsmedium, waarmee een eind werd gemaakt aan de vrijheid van pers en vrije meningsuiting, nogmaals een teken dat Oekraïne geen democratie is, maar een dictatuur en daarmee is Zelensky een dictator!! (ondanks alle mooie praatjes van deze hufter) tekenend ook dat journalisten uit het buitenland niet welkom zijn in de Oekraïense steden, zodat ze alles waarover ze berichten van horen zeggen hebben en als ze al een stad in mogen anders dan Lviv, gaat dit onder begeleiding…….. Trouwens je kan verder nog opmerken dat Oekraïne voor een groot deel wordt bestuurd vanuit Washington, zo heeft opperhufter en minister van BuZa voor de VS Blinken ‘president’ Zelensky al eens laten weten…….**

Lees het artikel van Nine For News, dat onder andere onderzoeksjournalist Ben Swann aanhaalt en zegt het voort, het is eigenlijk al te laat om de westerse volkeren wakker te maken en te laten weten dat men alweer een enorm oor aangenaaid heeft gekregen en waarbij men met de westerse propaganda plus de vuile uitlatingen van oorlogsmisdadiger Joe Biden steeds dichter een kernoorlog ofwel de Derde Wereldoorlog (WOIII) nadert…… 

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Is de Oekraïense president Zelenski een dictator?

 
Robin de Boer
28 maart 2022 15:30

Als we de media mogen geloven, is Poetin een dictator en Zelenski
een groot voorstander van democratie en vrijheid. Wat de media je niet
vertellen, is dat Zelenski onlangs een aantal stappen heeft genomen die
alleen dictators nemen.

Zo heeft hij 11 politieke partijen verboden omdat ze volgens hem
banden hebben met Rusland. Daarmee heeft de Oekraïense president in één
klap de gehele oppositie uitgeschakeld. Overigens heeft Zelenski nog
geen enkel bewijs geleverd dat de partijen daadwerkelijk banden hebben
met Rusland.

Totalitarisme

Er is meer. De president heeft daarnaast alle landelijke tv-zenders
samengevoegd tot één platform. Dit heeft niets te maken met democratie,
vrijheid van meningsuiting en vrije pers. Mensen toegang geven tot
slechts één enkele informatiebron, de overheid, dat is totalitarisme,
een dictatuur, zegt onderzoeksjournalist Ben Swann.

De media presenteren de bevolking een narratief: Poetin is een
dictator en Rusland is een monster dat vrijheid probeert te vernietigen
in Oekraïne, en er is maar één man – een vrijheidsstrijder – die opstaat
tegen Poetin.

Canada

In werkelijkheid verandert president Zelenski Oekraïne in een
totalitaire staat, aldus Swann. Dit doet sterk denken aan wat Trudeau
zojuist in Canada heeft gedaan: alle macht opeisen onder het mom van een
crisis.

Een dictator zal een crisis altijd aangrijpen om de macht te pakken, benadrukt Swann.

====================================

*  Vanmorgen na 9.00 u. op de afhankelijke radiozender BNR Bernard Hammelburg, de ‘buitenlanddeskundige’ van dat station. Deze enorme flapdrol stelde dat kernwapenstaten als de VS het kernwapen nog steeds zien als afschrikkingswapen…… ha! ha! ha! ha! Wat een sukkel!!

** Zie: Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

—————————————–

Zie ook:Rutte gaat Zelenski niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op de enige Oekraïense tv zender heeft men opgeroepen elke Rus te vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te voeren op de Russen in Oekraïne….. Rutte stelt niet te weten of dit waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken…….

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger

 ‘VS
inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne
duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk
burgerslachtoffers

Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
(!!!!) Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelensky (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

———————————————–

Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, het land waar men echt bang voor zou moeten zijn: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland…..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

CIA
en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

CIA
erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’,
die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA
valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….

Massamedia
VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg
‘fake news’ ofwel leugens brengen……..
 

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Al
Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme!
ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met
terreurorganisaties gehaald!!) 

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VS
centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland
de oorlog………
 

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ (!!!!)
Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken en geen ander westers land
heeft opgeroepen om de VS daarvoor te sanctioneren……

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd) Hier een foto van dit walgelijk gebeuren met aartsleugenaar Rutte ofwel Pinokkio 2.0:

 

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Marioepol in puin gelegd door Azov-bataljon van Oekraïense leger

Meermaals is er gewezen op getuigenissen over het Oekraïense leger dat zelf de steden in dat land bestookt, zoals de neonazi-bataljons van dat leger de corridors voor bewoners om hun stad te ontvluchten onder vuur nemen. De belachelijke verslaggeving in het westen dat Rusland deze corridors onder vuur zouden nemen, zijn totaal belachelijk, waarom zou Rusland dit doen terwijl het land en haar president al zo worden gedemoniseerd in het westen?? 

Het Oekraïense leger daarentegen heeft er alle belang bij om Rusland te demoniseren en zoals dit leger al 8 jaar lang heeft laten zien in Oost-Oekraïne, heeft het lak aan het welzijn van haar burgers, de wapenstilstanden en de daarin afgesproken terugtrekking van zware wapens…… 

Nine For News geeft het verhaal weer van Lena die de stad Marioepol ontvluchtte en het neonazi-bataljon Azov aanwijst als de dader voor de vernielingen in de stad, voorts zouden deze neonazi’s vanuit huizen schieten op alles wat beweegt op straat, één van de redenen waarom Rusland met grote terughoudendheid toch huizen en appartementencomplexen onder vuur neemt. Bovendien heeft de regering van Oekraïne de burgers opgeroepen zich te verzetten, waarbij wapens zijn en worden uitgedeeld, tankvallen worden aangelegd en huizen dan wel appartementen zijn versterkt om van daaruit de Russen aan te vallen…… Niet vreemd dus dat het Russische leger bepaalde appartementen en huizen heeft aangevallen….. (zo meer daarover) Voorts vertelt Lena dat het Azov-bataljon schiet op de corridors die werden ingesteld om burgers de kans te geven stad te verlaten…… Het schieten op deze corridors is er tevens op gericht de burgers in de stad te houden en hen zo als menselijk schild te kunnen gebruiken……

Uiteraard is het de bedoeling van het Oekraïense leger om de schuld voor andere vernielingen, het schieten op mensen die via de corridors de stad wilden verlaten en moord op burgers in de schoenen van het Russische leger te schuiven, e.e.a. wordt aangeduid als ‘false flag operaties’, een specialiteit van de CIA en het Pentagon. Niet vreemd ook als je bedenkt dat de CIA zich ook met de training van het Oekraïense leger heeft bemoeit, waarbij men de militairen (vooral de neonazi-bataljons van dat leger) ook leerde hoe Russen te vermoorden, zonder daar de schuld voor te krijgen…….. Intussen hebben inlichtingen deskundigen uit de VS, waaronder twee luchtmachtofficieren, verklaart dat de tamme opmars van het Russische leger er alles mee te maken heeft dat Rusland zoveel mogelijk burgerslachtoffers wenst te voorkomen…….*

Het is dan ook schandalig te zien hoe de zogenaamde onafhankelijke westerse media zonder dat ze worden toegelaten in een groot deel van de Oekraïense steden, berichten over de vernielingen in de steden en de moord op burgers, zonder ook maar één kritische opmerking te maken en te vertellen dat ze niet welkom zijn in die steden….. Het is zelfs zo zot dat de staatszender BBC meermaals heeft ontkend dat er neonazi’s actief zijn in Oekraïne, dit zou een complottheorie van het Kremlin zijn en nu erkent dat dit wel zo is, maar nu deze psychopaten verdedigt als zijnde heldhaftige strijders tegen het verderfelijke Russische leger…… Nooit eerder in mijn leven heb ik meegemaakt dat het westen op zo’n belachelijke manier anti-Russische propaganda heeft gemaakt en dat dag in dag uit, waarbij men zelfs roept om censuur van alternatieve media en Russische ‘staatsmedia’, alsof die ook maar in de verste verte een gevaar zijn voor de enorme propaganda die de westerse commerciële en staatsmedia over de westerse volkeren uitstorten….. 

Wat betreft die censuur en roep om nog meer van deze anti-democratische maatregelen >> blijkbaar is ook het grootste deel van de westerse politici en media bang om later afgerekend te worden voor die onzinnige propaganda, zonder ook maar enige serieuze aandacht te hebben besteed aan wat Rusland heeft aangezet tot de militaire actie in Oekraïne, daarvoor vervalst men zelfs de geschiedenis…..

Lees het verhaal van Lena en geeft het door >> de westerse propaganda moet eindelijk stoppen en de media die daarvoor verantwoordelijk zijn dienen nu eindelijk eens eerlijk te berichten over de gebeurtenissen in Oekraïne en de oorzaak van die gebeurtenissen.

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Lena ontsnapte uit de hel: ‘Het Oekraïense leger heeft de stad vernietigd, het zijn schurken’

 
Robin de Boer
28 maart 2022 06:00

 

In de media lezen we al dagen dat de Zuid-Oekraïense havenstad Marioepol
zwaar is getroffen door Russische aanvallen. Volgens de Oekraïense
autoriteiten zijn duizenden mensen omgekomen. De burgemeester van
Marioepol zei dat ‘Russen de stad willen uitroeien’.

Mensen die Marioepol zijn ontvlucht, vertellen een heel ander
verhaal. Oorlogsjournalist Patrick Lancaster sprak in een dorp waar
vluchtelingen uit de stad worden opgevangen met Lena, die Marioepol
halsoverkop heeft verlaten.

Ze zei tegen Lancaster
dat ze een maand lang samen met 160 anderen in een kleine schuilkelder
heeft geleefd. “Zonder licht, zonder water en zonder voedsel. We dronken
sneeuw en regenwater.”

Ze gebruikten ons als schild

“We werden constant beschoten door leden van het Azovbataljon,”
vertelde Lena. “Ze stonden in onze tuinen en schoten om zich heen om de
aandacht te trekken.” Azov is een nazigroep die onderdeel uitmaakt van
het Oekraïense leger.

“Ze wisten dat Russische soldaten niet op burgers zouden schieten. Om
die reden gingen ze huizen binnen, gooiden ze de mensen eruit en
begonnen ze vanuit de huizen te schieten. Ze gebruikten ons als schild,”
aldus Lena.

“Iedere dag verwoestten ze huizenblokken. Ze staken huizen in brand,
schoten op mensen en doodden mensen,” zei ze tegen de oorlogsjournalist.
Mensen die naar buiten gingen om een vuur te maken, werden beschoten.

Het zijn schurken

Er stierven ook mensen in de schuilkelders, vertelde Lena. In haar
schuilkelder overleed een oude vrouw. Ze kon twee dagen niet begraven
worden vanwege de bombardementen en lag al die tijd dood in de
schuilkelder.

“Het zijn schurken, zombies. Het was hun doel om de stad te
vernietigen. Zij hebben de stad vernietigd,” zei ze over het
Azovbataljon.

Op de vraag waarom ze niet eerder is weggegaan, antwoordde Lena dat
er geruchten waren dat mensen die de stad probeerden te verlaten, werden
beschoten. Op een gegeven moment was de situatie dermate gevaarlijk dat
ze geen andere keus had en moest vluchten.

Dat is het enige

Lancaster merkte op dat in West-Oekraïne, Europa en de Verenigde
Staten wordt beweerd dat Azov iets goeds probeert te doen voor het volk.
“Azov vermoordt mensen en verwoest de stad. Dat is het enige,”
benadrukte Lena.

Ze voegde toe dat haar vader is achtergebleven omdat hij verlamd is.
Ze vermoedt dat hij verhongerd is of is opgeblazen. “Ik weet niet wat er
met hem is gebeurd.” Ze raakte onderweg ook een zoon kwijt, maar die is
inmiddels weer terecht. Lena is van plan om naar Europa te gaan.

==============================================

* Zie: ‘VS inlichtingen experts en luchtmachtofficieren: Russische aanpak Oekraïne duidt op voorzichtigheid ter voorkoming van zoveel mogelijk burgerslachtoffers

——————————————–

Zie ook:Oekraïne: biowapens en de westerse wil om Rusland lam te leggen

Oekraïne: de grote winnaars‘ (met een korte update van 26 maart 2022)

Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!
Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, vorig jaar werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….

Oekraïne: generaal haalt westerse propaganda door de mangel

Oekraïne: analyse van twee professoren: coup van 2014 oorzaak huidige ellende

‘Oekraïense leger bombardeert eigen burgers en presentators tv programma verbijsterd over getuigenis aangaande Oekraïne

Oekraïne: kinderziekenhuis Marioepol was vanaf eind februari dit jaar in gebruik als legeronderkomen‘ (!!!!)

Oekraïne: de nazistrijders van de VS‘ (!!!!)

Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen tot moord op Russen toe

Putin wast het westen nog eens de oren‘ (!!!!)

Oekraïense
democratie een schijnvertoning, plus het tegenhouden van gekleurde
vluchtelingen door de politie en douane van Oekraïne
‘ (!!!!)

Oekraïne: de strijd tegen de waarheid over de bloedige VS terreur plus de enorme westerse hypocrisie

Oekraïne en ‘het
truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van
fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote
leugen!!

‘Russische propaganda’: het laatste excuus voor nog meer ‘democratische censuur’ op de sociale media

Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt‘ (!!!!)

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt‘ (!!!!)

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland‘ (!!!!)

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!) Zelensky
werd na zijn aantreden als president al door de VS en de neonazi’s in
zijn land onder druk gezet daar hij de banden met Rusland wilde
aanhalen…..
. Zie wat dat betreft ook:

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Ook
van belang is de volgende leugen van Blinken, de VS minister van BuZa, waar de politiek en de
media in de VS het volk eerst angst aanjagen en dan aannemen dat
oorlogsvoering is geoorloofd: ‘Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland

Rusland
zou De Krim hebben geannexeerd,
echter de bevolking besloot in een dik gesteund referendum (goedgekeurd
door internationale waarnemers) zich aan te sluiten bij Rusland, al
hoopte het westen dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, niet voor
niets ook dat het westen deze leugen levend probeert te houden….
Zie: De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor‘ (!!!!)

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ 

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!)

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen
‘ (!!!!)

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ (!!!!)

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!

———————————————–

Hier nog wat links naar berichten over de oneindige VS terreur, het land waar men echt bang voor zou moeten zijn: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)…. Ongelofelijk dat men nooit zal beginnen
over het nemen van sancties tegen de VS, terwijl dat land oneindig veel
meer ellende en zwaar bloedvergieten over de aarde heeft gebracht en
brengt dan Rusland…..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

CIA
en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

CIA
erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’,
die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA
valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….

Massamedia
VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg
‘fake news’ ofwel leugens brengen……..
 

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Al
Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme!
ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met
terreurorganisaties gehaald!!) 

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VS
centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland
de oorlog………
 

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ (!!!!) Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken en geen ander westers land heeft opgeroepen om de VS daarvoor te sanctioneren……

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd) Hier een foto van dit walgelijk gebeuren met aartsleugenaar Rutte ofwel Pinokkio 2.0:

 

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)