Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis

De 21
jarige Palestijnse student Mays Abu Ghosh wordt in de Israëlische
gevangenis zo gemarteld dat haar ouders haar niet meer
herkennen…… Op 29 augustus vorig jaar werd Mays gearresteerd bij
een razzia (-jacht) op activistische Palestijnse studenten, waarna Mays op
belachelijke gronden gevangen werd gezet…..

Mays
studeert journalistiek en heeft zich ingezet voor rechten ten gunste
van het onderdrukte Palestijnse volk…… Door de fascistische*
apartheidsstaat Israël wordt Mays gezien als een belangrijke
terrorist, dit daar ze studentenverzet organiseerde tegen de
onderdrukking door Israël van de Palestijnen, die het leven steeds
moeilijker wordt gemaakt door fascisten die zich Joden noemen, maar
die dezelfde soort methoden gebruiken als de nazi’s tegen de Joden
voordat deze werden getransporteerd naar de dodenkampen….. Ook
destijds werd verzet tegen de nazi’s gezien als terreur……
Bovendien hebben een aantal Israëlische legerofficieren begin 90er
jaren van de vorige eeuw de klok geluid over het feit dat ze werden
onderwezen uit een SS handboek (o.a. hoe grote groepen mensen in
getto’s te controleren….)….

Kortom
Mays wordt gevangengehouden en gemarteld, puur en alleen omdat ze
opkomt tegen zwaar onrecht……. Als iets dergelijks in Iran zou
gebeuren zouden de westerse reguliere (massa-) media op de kop staan,
maar als het een Palestijn betreft die door Israël onterecht wordt
vastgehouden en gemarteld is het doodstil in die media…….

Extra
lullig dat laatste daar Israël het grootste deel van de Palestijnse
gevangenen martelt (Palestijnse mensen die voor een heel groot
deel onterecht gevangen werden en worden gezet….)…. De Israëlische
autoriteiten gaan zelfs zover dat ze ook kinderen martelt en deze gevangen durft te zetten in militaire gevangenissen…** Veronderstel dat het bewind Assad in Syrië daar verantwoordelijk voor zou zijn, de rapen in de reguliere westerse media waren onmiddellijk overgaar geweest…..

Tot
slot: i.p.v. het meer dan belachelijke ‘vredesplan’ van
oorlogsmisdadigers Trump en (Palestijnenslachter) Netanyahu, moet
Israël stoppen met: -haar agressie en vervolging tegen/van
Palestijnen, -de bezetting van de West Bank en -de totale blokkade van
de Gazastrook, waar de laatste strook land het best te vergelijken is met het
getto van Warschau tijdens WOII: niemand erin of eruit…….

Laat
Israël weten dat we ook in het westen zwaar verontrust zijn over
haar fascistische praktijken tegen het verdrukte Palestijnse volk:
lees en teken de petitie van Jewish Voice for Peace ajb en zegt het
voort: 

 

#FreeMays
– End Israeli torture

Granate
Kim <info@jewishvoiceforpeace.org>

21-year-old Palestinian student
Mays Abu Ghosh is in an Israeli jail cell and is a victim of torture
at the hands of her jailers. Mays, who was arrested for her activism,
has been interrogated so violently that her parents could barely
recognize her – yet this horrific story is being met with no huge
outcry and very little media attention.   

On August 29, Mays was arrested in
her home during a sweep of Palestinian student activists and
detained under ludicrous trumped-up charges. 

As a student journalist, Mays has
been a vocal advocate of Palestinian rights. Now she’s being
tortured for her lifelong resistance to displacement, and being
labeled a “major terrorist” for her work organizing with fellow
students against Israeli oppression of Palestinians. Her “crimes”
include participating in a conference about the Palestinian right of
return in Lebanon***, and speaking about her late brother on a radio
program.

Make no mistake: Mays
was jailed for her commitment to justice. 

Israel has a long, shameful history
of torturing prisoners. Torture is NEVER acceptable. and the public
outcry hasn’t been loud enough. 

Join
us in calling for an END to Israeli torture and for the release of
Mays Abu Ghosh and the many others wrongly jailed.

When her parents were finally
allowed to visit, Mays was so bruised and visibly wounded she was
almost unrecognizable. Her mother couldn’t hug her because her body
was in too much pain.

It’s heartbreaking to think about and makes my blood boil.

We can’t allow this vile,
authoritarian spin on “justice” to continue. Help us ensure Mays’
story is not ignored.
Sign
our petition to demand freedom for Mays and her fellow detainees, and
an end to Israeli torture of Palestinians.

Thanks for all you do, 

==================================

*  
Israël is niet alleen vanwege al haar vreselijke agressie
tegen de Palestijnen fascistisch te noemen, maar ook door het aannemen
van de Natiestaatwet in de Knesset een paar jaar geleden……. Met deze wet heeft Israël zich in
feite ontpopt als een fascistische staat, waar de Palestijnen
officieel en onofficieel als derderangsburgers worden
behandeld……..

**  Zie: 16 jarige Ahed al-Tamimi is volgens militaire rechter te gevaarlijk om op borgtocht vrij te laten……..Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (en zie in in die berichten de links naar andere artikelen over Ahed al-Tamimi)

*** Volgens mij een vergissing, er zou moeten staan dat Palestijnse vluchtelingen het recht hebben om terug te keren naar hun voormalige vaderland dat nu Israël heet en van waaruit ze met veel geweld (en massamoord) werden verdreven voorafgaand en na de illegale stichting van de staat Israël……

Zie ook:

Puma beklaagt zich over een boycotoproep vanwege haar steun voor illegale Israëlische nederzettingen‘ 

Palestijnen en hun kinderen nog eens nageschopt door BBC’s Stephen Sackur

‘Deal of the Century’ niet genoeg voor Israël dat dit meer dan belachelijke verdrag nu al schendt

Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk

Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit

Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in USA

Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels

Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ Je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting
leeft, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar dat
bericht op Facebook werd door deze organisatie
eerder geblokkeerd….

Al wat nog over is zijn hun schooluniformen: Israël vermoordt 8 Palestijnen

“Israël
heeft afgelopen nacht in de Gazastrook opnieuw luchtaanvallen
uitgevoerd op terreurorganisatie Islamitische Jihad…” ahum….

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking

Israël:
het vormen van een kabinet zou al lang rond zijn als de grootste
Palestijnse politieke partij een kans zou krijgen mee te regeren

Jackie
Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van
antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf
‘ (ook van belang voor dit bericht)

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft

Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem

Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël

Huis
van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van
meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid
tegen Palestijnen

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem

De
Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de
Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha!
ha! ha! ha! ha!

‘Israël maakte het onmogelijk voor arabieren terug te keren naar hun huizen

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

‘Rechter’
houdt Palestijns meisje van 16 jaar in gevangenschap, verder een
invalide in rolstoel vermoord: ‘leve het dappere Israëlische leger….’

Israël vermoordde doelbewust journalisten

Gazastrook: ‘de onafhankelijke verslaggeving’ over de strijd van Israël tegen Palestijnse terroristen…

UNICEF is trots supporter van de bloedige Israëlische vervolging van Palestijnen en hun kinderen

Dode
Israëlische militairen zijn meer waard dan burgers en de moord op 300
Palestijnen is terecht >> de verkiezingscampagne van Netanyahu

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda

Gaza ‘On Brink Of Collapse’ As Residents Remain ‘Caged In’‘ (Video)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen……..‘ 

Israël voert standrechtelijke executies uit en martelt kinderen……

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ (en zie de links in dat bericht)

Britse band boycot het Eurovisiesongfestival in Israël

CIDI vóór Israël vóór vrede, tegen racisme en antisemitisme……. ha! ha! ha! ha! ha!

Eurovisiesongfestival 2019 in fascistische apartheidsstaat >> boycot dit festival!!

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëls huidige oorlog tegen de Palestijnen: o.a. de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd

‘Antisemitisch
bericht’ >> Sinds 2000 heeft het Israëlische leger 2.070
Palestijnse kinderen vermoord, dit jaar ‘staat de teller’ op 52
kindermoorden………

Ceremoniële beloning voor ‘heldhaftige’ Israëlische scherpschutters die ongewapende Palestijnse demonstranten vermoordden

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen

TUI met reizen naar Israël: “Discover apartheid and the mass murders on Palestinians and smile….”

‘Israëlische
helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op
Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone

Palestijnse
man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische
militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….

Israël bestormt voor de zoveelste keer met groot machtsvertoon de Al-Aqsamoskee……

Israël vermoordt alweer ‘zeer heldhaftig’ 5 ongewapende Palestijnen, waaronder een 12 jarige en een 17 jarige jongen……..

PS: voor deze keer heb ik het woord ‘studente’ gebruikt in de kop, dit daar het martelen van vrouwen nog een stuk verder gaat dan het martelen van mannen (althans dat vind ik). Wil eigenlijk deze aanduiding van sekse niet meer gebruiken daar dit discriminatie in de hand werkt, zo wordt met het woord secretaresse nog steeds bedoeld dat deze minderwaardig is aan een secretaris, een leugen van enorm formaat, immers ze doen beiden hetzelfde werk, terwijl de vrouwelijke variant over het algemeen nog steeds een stuk minder verdient dan haar mannelijke collega, een schande van formaat!

Met fascisten ga je niet in gesprek: kritiek op de houding van de Nederlandse politiek t.a.v. fascistische uitingen door politici

‘Met
fascisten ga je niet in gesprek’, een artikel van Sandra Salome op
Doorbraak, waarin zij o.a. ingaat op een Tweet van Thierry Baudet, de
leider van het fascistische Forum voor Democratie (FVD), waarin hij
volkomen onterecht Marokkaanse controleurs ‘zwart maakt’, daar zij in
de trein van 2 (witte) vrouwen het vervoersbewijs wilden controleren, terwijl
de vrouwen weigerden daar de controleurs in burger waren (en
Marokkanen bleken te zijn). Echter er was al omgeroepen in de trein
dat de controleurs in burger waren…..

Ook het PVV fascistische
propagandafilmpje dat onlangs werd geplaatst wordt door Salome genoemd, waar zij over beide
zaken stelt dat ze het vanuit het (fascistische) gezichtspunt wel
begrijpt, echter wat ze niet begrijpt is dat de politiek niet met een
enorme golf van protest kwam op deze zaken……

Lees het
artikel van Salome en zegt het voort, zeker daar er steeds meer
(volkomen onterecht) begrip ontstaat voor fascistische uitingen in de
huidige maatschappij, we hebben in het verleden gezien waar dat toe
leidt……. Er moet met alle macht worden voorkomen dat de fascisten
nogmaals aan de macht komen, niet alleen in Nederland, maar de hele
EU, waar we nu al staten hebben die in feite fascistisch worden geregeerd, neem
Hongarije, Roemenië en Polen…… Onbegrijpelijk dat de
EU niet ingrijpt, zeker als je ziet dat wanneer fascisten de grootste
politieke fractie worden, ze de democratie aan de kant zetten….. De
fascisten in de EU zijn voor een fiks deel nog tegen de EU, maar
reken gerust als deze fascisten verreweg de grootste fractie zouden
worden in de EU, ze deze houding zullen veranderen en de macht zullen
grijpen!

En nee,
met fascisten ga je niet in gesprek, daar dit volkomen zinloos is,
hun visie is volgens hen de juiste, als ging het om een fundamentalistisch geloof….. Bovendien als fascisten eenmaal de overhand hebben, zullen ze niet in
gesprek gaan met politieke tegenstanders, daar dit hun positie zal
ondergraven, zie wat de nazi’s flikten voor en na januari 1933, toen
ze de macht grepen in Duitsland….. Bijna iedereen die voor dat jaar kritiek had geleverd op de nazi’s werd daarna aangepakt en veelal voor jaren gevangengezet…… Fascisten maken gebruik van de democratie om aan de macht te komen en zetten die daarna in de koelkast, voorbeelden te over…..

Met
fascisten ga je niet in gesprek

Geplaatst
op 2
februari 2020

Vrijdagavond plaatste de
leider van Forum voor Democratie (FvD) een
tweet
waarin hij doet waar hij het beste in is: de onderbuik van
Nederland aanspreken en een bevolkingsgroep stigmatiseren en
criminaliseren. Dat Thierry Baudet als voorman van het fascistische
FvD deze tweet plaatst, snap ik. Net als ik het giftige
nazi-propagandafilmpje
van de PVV
van afgelopen week heel goed snap. Wat ik niet kan
en wil accepteren, is dat er naar aanleiding van deze uitingen geen
gigantische ophef ontstaat.

Ja, op social media zijn er
tegenreacties, maar vanuit de politiek blijft het vooral angstvallig
stil. Dat zegt veel. Geen cordon sanitaire rondom dit soort
extreem-rechtse partijen, maar de dialoog aangaan. Dat is hoe ver we
zijn. We lijken het onacceptabele te accepteren. “Dit nooit meer”
klonk er massaal en uit duizenden verschillende monden de afgelopen
week ter gelegenheid van de Auschwitz-herdenking. Maar dat lijken
holle lege woorden. Want het is allang weer zover. Racisme mag
straffeloos en openlijk geuit worden.

Fascisten ondermijnen onze
rechtstaat van binnenuit, want ze hebben zitting in de gemeenteraden
en regeringskamers. Het grootste deel van de Nederlanders doet wat ze
toen, niet eens zo heel lang geleden, ook deden. Niets.

2020. Het nieuwe jaar is begonnen,
dus zowel online als offline wenste men elkaar het allerbeste toe en
sprak men de wensen voor het nieuwe jaar uit. Veel van die wensen
hebben te maken met de erbarmelijke staat waarin de wereld zich op
het moment bevindt. Iets dat gezien de ellende die de hele dag over
ons uitgestort wordt natuurlijk niet vreemd is. Dus deels kan ik mij
in de meeste van die wensen best wel vinden.

Vrede op aarde, wat kan daar nou op
tegen zijn? Nou, dat ligt er dus aan hoe je dat bekijkt. Want wat ben
je bereid daarvoor te doen, of wat moet je daar in de ogen van
anderen dan voor laten Het is vaak wat Claudia de Breij deed tijdens
haar oudejaarsconference. Ja natuurlijk, het klinkt allemaal
prachtig, en ja, het is zeker grotendeels waar. Superfijn ook dat ze
activisten tijdens die show de welverdiende credits geeft door haar
ode aan de voorlopers. Maar ook zij durft dan uiteindelijk net niet
die laatste stap te zetten en op die manier echt een bondgenoot te
zijn.

Want naast alle mooie woorden en
waarheden komt het er dan uiteindelijk toch weer op neer dat je,
ongeacht verschillen en hoe groot de afstand tussen politieke
overtuigingen ook is, elkaar uiteindelijk de hand moet reiken en
verbinding moet maken. Hoe verwerpelijk de ideeën van sommige mensen
ook zijn, er volgt zelden een keiharde veroordeling en er worden geen
echte consequenties aan verbonden. Want we moeten vooral in gesprek
blijven. Die “we”, dat zijn dan vrijwel nooit de mensen die in
hun bestaansrecht bedreigd worden, want die hebben die luxe nou
eenmaal niet.

De mensen die wel een keiharde lijn
trekken tot waar ze bereid zijn in dialoog te gaan, die krijgen meer
dan eens het verwijt dat zij het zijn die polariseren en worden
bestempeld tot extremisten omdat ze aangeven niet met racisten in
gesprek te willen. Terwijl van mensen verlangen dat ze in gesprek
gaan met de mensen die hen in hun bestaansrecht bedreigen alleen maar
een extra bevestiging is van de ongelijkwaardigheid waar deze mensen
op dagelijkse basis mee te maken krijgen.

Het is met name het politiek linkse
deel van Nederland – de mensen die zichzelf in allerlei bochten
wringen om het extreem-rechtse gedachtegoed van Wilders en Baudet te
nuanceren en daarom publiekelijk met hen in gesprek gaan – dat dit
verwijt regelmatig mijn kant op gooit. Zo kreeg ik laatst te horen
dat ik door mijn weigering racisme uit te leggen en in gesprek te
gaan met racisten er mede verantwoordelijk voor ben dat mensen op FvD
of PVV gaan stemmen. Ik vraag mij regelmatig af waar die behoefte aan
dialoog met racisten vandaan komt? De dialoog zoeken met mensen die
een andere mening hebben, dat is altijd goed, maar er zijn wel
degelijk grenzen. Racisme, dat is een keiharde grens. Fundamentele
menselijke waarden en rechten staan niet ter discussie. Daarover kun
je niet onderhandelen of tot een ‘midden’-oplossing komen.

Zoals het er nu uitziet, is de kans
groot dat FvD volgend jaar de grootste partij in de Tweede Kamer is.
Maar FvD is geen gewone partij. Laat dat heel duidelijk zijn. Ze
propaganderen racisme, willen de samenleving zuiveren van linkse
invloeden en willen het rechtssysteem en onderwijssysteem “hervormen”
naar hun ideaalbeeld.  FvD is vanuit de kern anti-democratisch
en mag gerust fascistisch genoemd worden. Met fascisten ga je niet in
gesprek, die bestrijd je met alle mogelijke middelen. Voor mij is het
simpel. Democratische omgangsvormen kunnen heel goed stoppen bij
partijen die tot doel hebben om de democratie te ondermijnen.

Sandra Salome

Labels: Fascisme,
Linkse
partijen
, Racisme,
Rechtse
opiniemakers

=====================

Voor meer berichten over fascisten, Baudet, FVD, Wilders, PVV, nazi Duitsland, en/of Auschwitz, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

PS:
onderaan deze pagina vind je altijd de nieuwste artikelen van
Doorbraak.

Auschwitz bevrijding 75 jaar en premier Ruttes excuus

Vandaag is het 75 jaar geleden dat Auschwitz werd bevrijd, het kan je bijna niet zijn ontgaan als je de reguliere (en alternatieve) media volgt. Rutte heeft ter herdenking na 75 jaar eindelijk excuus aangeboden voor het Nederlandse beleid onder de nazi-Duitse bezetter, een volgzaam beleid waardoor er in Nederland relatief het grootste aantal Joden werd afgevoerd naar de dodenkampen, of naar plekken in Oost-Europa waar ‘Sonderkommando’s‘ gigantisch grote hoeveelheden Joden hebben vermoord met geweer en pistoolschoten, soms vermoordde men Joodse mensen door ze simpelweg in kuilen te gooien en daarna met benzine te overgieten en levend te verbranden….. 

Lullig overigens dat Rutte niet zijn excuus heeft aangeboden aan de Nederlandse Roma, Sinti, homo’s en politieke gevangenen die door de nazi’s werden vermoord in hetzelfde Auschwitz…… 

Afbeeldingsresultaat voor auswitch

Excuus van Rutte na 75 jaar, terwijl deze VVD’er al bijna 10 jaar lang premier is…… 10 jaar waarin Rutte in feite de haat tegen vluchtelingen heeft aangewakkerd door falend beleid en het gebruiken van andere benamingen voor gevluchte mensen (zoals asielzoekers)….. Verschillende fascisten maakten en maken hier gretig gebruik van en doopten deze mensen om tot gelukszoekers, die ons land dienen te verlaten, alsof WOII nooit heeft plaatsgevonden, waarin de nazi’s haat en angst predikten tegen/voor Joden, Roma, Sinti, homo’s en politiek linkse mensen (als communisten, socialisten en anarchisten)…… 10 jaar ook waarin Rutte heel wat meer holocaust overlevenden had kunnen bereiken met zijn excuus, overlevenden die intussen zijn overleden…….

Afbeeldingsresultaat voor auswitch

Het voorgaande terwijl ook de VVD, als zoveel politieke partijen, zich achter de grootschalige terreur van de VS hebben geschaard, terreur als de illegale oorlogen tegen Afghanistan, Libië, Irak en Syrië (en in meer of mindere mate tegen het volk van Pakistan, door het grote aantal drone aanvallen van de VS tegen verdachte mensen, die zonder vorm van proces werden vermoord…..) Om nog maar te zwijgen over de geheime militaire acties in Pakistan onder regie van de CIA, acties waarbij ook grote aantallen Pakistanen werden vermoord….. Waar bij de moorden middels drones nog opgemerkt moet worden dat meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht, dus ‘collateral damage’ (bijkomende schade) vooral bestaande uit vrouwen en kinderen……. 

Uiteraard viel vandaag het woord antisemitisme meermaals, waarbij men ‘voor het gemak’ meteen kritiek op Israël meerekent als antisemitisme, terwijl kritiek op het moorddadige beleid (ronduit terreur) dat Israël tegen het door haar zo vervolgde Palestijnse volk uitoefent, hetzelfde gezien moet worden als kritiek op welke staat dan ook, die op zo’n smerige manier met mensen uit minderheden omgaat……. In feite een omgaan met mensen zoals de nazi’s dat voor en tijdens WOII tegen o.a. Joden hebben gedaan…. 

Een groep legerofficieren van het Israëlische leger heeft begin 90er jaren van de vorige eeuw de klok geluid met het openbaar maken van het feit dat zij werden onderwezen uit een SS handboek hoe om te gaan met grote groepen mensen in getto’s…… (vergeet niet dat de Gazastrook in feite één groot getto is van Israël, waar Israëlische scherpschutters tijdens de Great Return March honderden ongewapende mensen doodschoten, waaronder kinderen, medisch hulpverleners tijdens het uitoefenen van hun werk [die duidelijk als zodanig zichtbaar waren] en journalisten die hun werk deden [en die alweer als zodanig herkenbaar waren]) 

Esther Voet is hoofdredacteur van het Nieuw Israëlietisch Weekblad (waar Israëlietisch in feite als Israëlitisch zou moeten worden geschreven) en was vanmorgen als zodanig aanwezig in het radio1 programmaonderdeel Standpunt NL. Ook zij gaf nog eens aan dat kritiek op de Israëlische regering een vorm van antisemitisme is, uiteraard de grootste kul zoals je zojuist al kon lezen…… Ze stelde zelfs dat kinderen in een klas zaken die Israel doet vergelijken met wat de nazi’s deden tegen de Joden en ook dat ziet ze als antisemitisme…… Zie nogmaals wat ik daar zojuist over heb gezegd, een aantal zaken is daar wel degelijk mee te vergelijken……. Als je ziet hoe Israël al vanaf haar illegale stichting is omgegaan met de Palestijnse mensen, zijn vergelijkingen wel degelijk op hun plaats, waarmee ik niet zeg dat Israël als de nazi’s een doodsmachine heeft opgebouwd om Palestijnen te vermoorden…… Israël behandelt de Palestijnen als waren zij de nazi’s die Joden hebben vermoord tijdens WOII…….

Juist door bepaalde zaken onterecht als antisemitisch te duiden, begeef je je al op de weg van fascisten, vergeet daarom ook nooit dat de nazi’s naast haat ook angstzaaiden tegen Joden…… (Joden die bijvoorbeeld niet Joodse baby’s zouden eten…..)

Grofgraaier Charles Groenhuijsen was één van de aanwezigen in de studio, die veel open deuren inschopte… Hij durfde te stellen dat hij en zijn vrouw, beiden ‘geschiedkundigen’ gisteren over de Eerste Wereldoorlog spraken en niet meer wisten waarom die uitbrak…… Lachen in dit bericht gaat te ver, anders zou je je daadwerkelijk doodlachen……

Rutte sprak zijn mooie woorden en excuus op de herdenking van de Holocaust in Amsterdam, hoe is het dan mogelijk dat hij en zijn EU collega premiers Trump niet zwaar bekritiseerden nadat deze latino’s als moordenaars, verkrachters en drugsdealers afschreef……. Men had onmiddellijk een excuus moeten eisen en desnoods anders een boycot tegen de VS moeten instellen, de VS waar nazi’s openlijk met swastika’s en al mogen demonstreren……. Immers de uitlatingen van Trump kunnen nog steeds leiden tot moord en doodslag op de bevolkingsgroep die men daar aanduidt als latino’s…… Een manier van spreken die totaal is te vergelijken met de manier waarop de nazi’s tegen Joden tekeergingen…. Het is overigens zeker dat gewapende groepen fascisten gevluchte latino’s net over de grens vermoorden, deze figuren mogen daar openlijk gewapend rondlopen en rijden…..

Ruttes excuus? Te laat en bovendien behoorlijk hypocriet!!

Na het voorgaande wil ik nog opmerken dat heel veel Joden, ook in Israël, vinden dat Israël zich ten opzicht van de Palestijnen gedraagt als was het een nazistaat…… (intussen is Israël officieel een fascistische apartheidsstaat, dit niet alleen door de apartheidspolitiek van Israël t.o.v. de Palestijnen, maar ook met de aanname in 2018 van de Natiestaatwet door de Knesset……)

Laten we de holocaust herdenken, juist door te wijzen op het alom tegenwoordige fascisme dat zelfs steeds meer aanhang wint, ook in Europa waar de nazi’s tekeergingen tegen o.a. de Joden….. Het zou bovendien ieders plicht moeten zijn om zich te keren tegen de vervolging van minderheden, waar dit ook gebeurt……..

Toevoeging op 28 januari 2020: een oplettende lezer wees mij op het feit dat we in Nederland ‘Auschwitz’ zouden moeten schrijven en niet ‘Auschwitch’, zag meteen dat ik nog een misser heb gemaakt, namelijk het weglaten van ‘ch’ in deze naam >> ongelofelijk dom…. Mijn excuus.

Bolsonaro, de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en dat kost deze mensen het leven…….

Bolsonaro,
de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en
steekt dat bepaald niet onder stoelen en banken….. Na amper een jaar ‘regeren’ door fascist Bolsonaro wordt het duidelijk dat de
oorspronkelijke volkeren (‘indianen’) op nog grotere schaal worden vermoord, zo is
bekend dat er vorig jaar 10 van deze mensen zijn vermoord (dat zijn
er overigens veel meer, maar het aantal van 10 is wat men weet…), onder deze 10 bevinden
zich 7 leiders van de oorspronkelijke volkeren, ofwel daarmee
probeert Brazilië het verzet de kop in te drukken, verzet tegen de
vernietiging van de leefgebieden in het Amazonewoud van deze
volkeren…….

Sinds
Bolsonaro aan het bewind is sinds 1 januari vorig jaar, zijn de branden in het Amazonewoud met een fiks
percentage (dubbele cijfers) toegenomen, natuurlijk heeft dat ook aan een aantal leden van deze
oorspronkelijke volkeren het leven gekost, ofwel deze mensen worden
in feite dubbel vervolgd….. Niet alleen dubbel vervolgd wat betreft de moord op
hen door zogenaamde kolonisten, die voor bomenkap of landbouwgrond
het Amazonegebied zijn ingetrokken, of door de autoriteiten die
lastige leiders van deze volkeren het liefst een kopje kleiner maken,
maar ook door het vuur dat de ‘kolonisten’ aansteken voor
landbouwgrond (voornamelijk voor de teelt van sojabonen*)….. Op zeker dat bij deze bosbranden een aantal mensen van deze volkeren het leven hebben gelaten en dan nog gaat dit maar over één gebied in het Braziliaanse Amazonewoud, te weten Maranhão…….

Kaart van Maranhão

Het feit
dat Bolsonaro van meet af aan duidelijk heeft gemaakt schijt te
hebben aan de oorspronkelijke volkeren en het behoud van het
Amazonewoud, sterkt uiteraard de gewelddadige ‘kolonisten’ in hun
vervolging van deze oorspronkelijke volkeren…..

De grootste genocide ooit, begonnen en uitgevoerd door het witte Europese geteisem op de oorspronkelijke volkeren van de drie Amerika’s, is nog steeds niet opgehouden……

Het
Care2 team is een petitie begonnen die de gewone en legerpolitie moet aanzetten
onderzoek te doen naar de moorden in Maranhão. Lees en teken de petitie ajb en geeft
het door!

Brazil’s
president has made his hatred of indigenous people well known, and
it’s getting them killed.

Native
people are being murdered in Brazil’s rainforest

Ten
indigenous people, seven of them leaders of their communities in the
Amazon Rainforest, were murdered in 2019.

It’s a sad, but unsurprising story.
Brazil’s
right-wing President Jair Bolsonaro — AKA the Trump of the southern
hemisphere — has be unwavering, unapologetic and vocal about his
hatred of indigenous people in his country.

He’s dramatically curtailed their rights and allowed large companies
to invade their lands to exploit its resources for profit.

It’s set up confrontations between
greedy businesses and native people.
Historically,
it’s the native people who suffer and lose.

This culture of hatred, isn’t just
exploitative, it is deadly. The most recent victim was a 15-year-old
boy who was violently stabbed to death. What’s worse, is that
most
of the murders have gone unsolved and the government has done little
to find the killers. The message is clear: businesses have a carte
blanche to kill native people in Brazil.

Fortunately, Bolsonaro isn’t a
dictator yet. If the federal government won’t protect its citizens,
local authorities can — and must — step in to bring justice for
the victims and their grieving families. 

 

Sign
the petition to demand the Military and Civi Police in the state of
Maranhão investigate all killings of indigenous people and prosecute
their murderers.

Thank you

Emily
V.
The Care2 Petitions Team

==========================================

*
Genetisch gemanipuleerde soja die voornamelijk wordt gebruikt voor
diervoer, daarvan is Nederland de nummer 2 importeur (na China…).
80% van de wereldsojaproductie gaat naar diervoer……

Zie ook:

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren 

Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten

Glenn Greenwald vervolgd voor het brengen van de waarheid en zijn seksuele geaardheid 

Braziliaanse natuurbeschermer vermoord door illegale houthakkers

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

Ecuadoraanse
oorspronkelijke bevolking behaalt grote overwinning op de ‘Dag van de
Oorspronkelijke Bevolking’, voorheen Columbusdag

Waorani volk heeft 500.000 handtekeningen nodig voor het redden van hun woud en manier van leven vs. oliewinning

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers

Stop olieboringen in het Amazonegebied van het Waorani volk

Britse oliemaatschappij Amerisur bedreigt het bestaan van het Siona volk in het Colombiaanse oerwoud

Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……

Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….
‘ (op haar grondgebied)

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

En terzijde:

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering‘ 


Exxon en BP verbranden zonder enig nut jaarlijks miljarden kubieke meters aan gas

ING blij met nieuwe oliewinning voor de kust van Guyana, ‘uiterst duurzaam…’

Universiteit van Cambridge overstag: 6 miljoen pond voor onderzoek naar oliewinning t.b.v. Shell


Herbebossing tegen de klimaatverandering is grotendeels een sprookje

 

Opperrabbijn Mirvis besmeurt Labour vlak voor verkiezingen, over het ongeoorloofd beïnvloeden van verkiezingen gesproken

Na alle
hysterie over Rusland dat de verkiezingen in de VS zou hebben
gemanipuleerd met een bedrag dat die claim totaal ongeloofwaardig
maakt, zijn er voorbeelden te over van werkelijke beïnvloeding van
verkiezingen door landen als vooral de VS en Israël, maar ook door
grote bedrijven en uiteraard de reguliere media die leugen na leugen blijven
herhalen, bijvoorbeeld over het hiervoor aangehaalde geval van
Rusland, maar ook de meer dan leugenachtige haatzaaicampagne tegen de
Britse Labour leider Jeremy Corbyn…….

Uiteraard
is het iedereen die een beetje geschiedenis heeft gevolgd op school,
duidelijk dat ook religies zich telkens weer mengen in verkiezingen
door volgelingen voor te houden niet op bepaalde partijen te
stemmen….. In Nederland is deze beïnvloeding eigenlijk alleen nog
als zaak van formaat te vinden op de Bijbelgordel, waar de
fundamentalistische gereformeerden de volgelingen voorhouden op de
SGP te stemmen (en wie weet de ChristenUnie), maar dat alle andere
partijen de stem van de duivel volgen……

Nu heeft
dus een opperrabbijn het gore lef gehad om Corbyn en zijn Labour Partij
te beschuldigen van antisemitisme…. De antisemitisme storm die over
Labour ging was al redelijk geluwd nadat de BBC en andere reguliere
mediaorganen in GB Corbyn en zijn partij hadden besmeurd met deze
smerige en overigens onterechte beschuldiging……

Corbyn
heeft zoals zovelen in het westen zijn leven lang gevochten tegen
antisemitisme, echter dat betekent niet dat je niets over de Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk mag zeggen
en juist dat wordt vertaald als antisemitisme…. Te zot
voor woorden!

De
werkelijke angst voor Corbyn is zijn linkse politieke agenda, een
echte linkse agenda en niet de ‘sociaaldemocratische’ leugen van
de partijen die zich van hun socialistische veren hebben ontdaan en daar een kale
neoliberale vogel van maakten (zie Blair, de PvdA oplichters Kok en Bos
en ga nog maar een half uur door met deze ‘sociaaldemocratische’ partijen in binnen- en buitenland…..)

Vooral
de neoliberale politici van Labour, de conservatieve Tories en de
eerder genoemde reguliere media in GB hebben om dit ‘rode gevaar’ te
keren de antisemitische kaart gespeeld en dat werd zonder vraagtekens
overgenomen door andere reguliere westerse media en politici….
Veronderstel dat een partij gaat regeren die laat zien dat je wel
een socialistisch beleid kan voeren dat succesvol is……

Als je
Corbyn een antisemiet noemt, moet je ook mensen als Hajo Meijer,
een Joodse man die de holocaust in een dodenkamp overleefde,
antisemitisch noemen (en Hajo Meijer was bepaald niet de enige Joodse dodenkampen overlevende, die zich verzette tegen de terreur die Israël uitoefent op de Palestijnen….. Hajo Meijer was voorts de spreekbuis van Een Ander Joods Geluid en was daarnaast overigens bevriend met Corbyn…)

Het is
meer dan schunnig om mensen te vergelijken met fascisten die de Joden
wensten uit te roeien, alleen omdat ze het opnemen voor een verdrukt
volk, dat zou een plicht voor elk mens moeten zijn, wie de
onderdrukkende regering ook is, of uit welke etnische achtergrond die
regering of haar slachtoffers ook bestaat!!

De
politiek van Corbyn is van groot belang voor het enorm grote deel van
de Britse bevolking die al decennia in armoede moeten leven en
waardoor dagelijks meer dan 4 miljoen kinderen met honger naar school
moeten in Groot-Brittannië…… Een zaak die zowel het oude (neoliberale) Labour,
als de conservatieve (lees: neoliberale) Tories als ook de Liberal Democrats (al evenzo neoliberaal) zien als een gegeven, waar ze de ouders van die
kinderen zelfs niet meer wensen te betalen, of de minimumlonen te verhogen, zodat deze mensen zelf hun
kinderen kunnen voeden, daar ze deze burgers niet vertrouwen, een
godgeklaaagd schandaal!!!

Hier een
artikel van Information Clearing House, waar men vooral ingaat op die
beschuldiging van antisemitisme en dat met een paar video’s en de link naar een film van een uur:

Senior
Religious ‘Leader Interferes In UK Election

By
ICH & Agencies

November
27, 2019 “Information
Clearing House
” –
 Britain’s
Chief Rabbi Ephraim Mirvis took an unprecedented stand against the
Labour party ahead of next month’s election, urging voters to see
the “new poison” that has taken root in the party, and expressing
fear for the fate of Jews in the country should Jeremy Corbyn become
prime minister.


“The way in which the leadership of the Labour Party has dealt with anti-Jewish racism is incompatible with the British values of which we are so proud – of dignity and respect for all people. It has left many decent Labour members and parliamentarians, both Jewish and non-Jewish, ashamed of what has transpired.” Chief Rabbi Ephraim Mirvis  said.

Labour
responded, rejecting the chief rabbi’s claims and insisting:
“Jeremy Corbyn is a lifelong campaigner against anti-semitism
and has made absolutely clear it has no place in our party and
society and that no one who engages in it, does so in his name.”

Corbyn
compared plight of Gaza with ‘siege of Leningrad and Stalingrad’ in
2010 speech

Are
Corybn and the labor party considered a danger to the apartheid state
of Israel because of statements highlighting the continuing torture
and imprisonment of  the Palestinian people?  An example
from 2010 speech. ‘I was in Gaza three months ago. I saw … the
psychological damage to a whole generation, who’ve been imprisoned
for as long as the siege of Leningrad and Stalingrad took place.’

Perhaps
the accusations of anti-Semitism against Corbyn, arises out of fear
that the Zionism will be held to account for it’s crimes against the
Palestinian people.

Perhaps
the lies and propaganda are a result of Corbyn’s refusal to cower
under the onslaught of abuse that try’s to paint him as a person of
vile character, for that is surely a definition of anyone who would
condemn others, because of their  beliefs or accident of birth.

Perhaps
its because of these words from Corbyn:  
‘We
will recognize a Palestinian state when we take office’
. Can
you imagine what effect those few words have on racist, Zionism.

Is
being pro-Palestinian, anti-Semitic?

The
idea of a pro-Palestinian, pro-justice British Prime Minister is
anathema to certain groups of people, Israel and it’s supporter’s
most prominently

Jewish
leaders who call national self-determination a universal right are
quite comfortable denying it to Palestinians. When we strip away the
propaganda, lies and distortions, most will agree that all people are
equally entitled to respect, dignity and justice, regardless of their
place of birth, religion, color or political views.
 

Who
is the chief rabbi and who does he represent?

Ephraim
Mirvis’ full title is chief rabbi of the United Kingdom and
Commonwealth.


He
heads, for starters, the United Synagogue (US), which 
represents
64 currently active congregations
.
It’s the biggest Jewish denominational body in the UK and the
biggest organisation of its kind in Europe.


The
US is part of the wider modern or “central” orthodox branch of
Judaism, to which 52% of all UK synagogue members adhere.


According
to the US’ annual accounts for 2018, 
membership
of this organisation is about 38,660
 –
a significant proportion of the hundreds of thousands of Jewish
people in the UK (estimates are around the 290,000 mark).


Nonetheless,
not all Jews recognize the chief rabbi as their spiritual leader. The
chief rabbi does not represent those who identify as Jewish but do
not belong to a synagogue. According to the Board of Deputies of
British Jews, the centuries-old national advocacy group,
approximately half of all Jews in the UK fall under this category.

Perhaps Benjamin
Franklin was correct when he said,   
Justice
will not be served until those who are unaffected are as outraged as
those who are.” If you want peace, treat others with respect.

The
original source of this article is
 Information
Clearing House

Andrew Feinstein@andrewfeinstein

I am Jewish, the son of a Holocaust survivor who lost 39 of her family in the camps. I was the 1st MP to introduce a motion on the Holocaust in the SA Parliament. I’ve lectured at Auschwitz on genocide prevention. I unequivocally support Jeremy Corbyn & want him as the next PM


19.6K

12:03 PM – Nov 26, 2019

WitchHunt
explores the connections between the attacks on Labour, the ongoing
tragedy of Palestine

WitchHunt
(60 mins, 2019)
 from WitchHuntTheFilm on Vimeo.

=====================================

Zie ook:

BBC heeft Corbyn afgemaakt als antisemiet, terwijl het zelf al jaren een racistische serie uitzendt…….

Verkiezingen Groot-Brittannië: de lastercampagne van de afhankelijke BBC en andere massamedia tegen Corbyn heeft gewonnen………

Verkiezingen in Groot-Brittannië gemanipuleerd door de massamedia

Boris Johnson vs. Jeremy Corbyn en de massamedia

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Jackie Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf

Jeremy Corbyn, de Britse Labourleider zal en moet vallen: hij neemt het op voor het arme deel van de bevolking

Gedreven politicus zet BBC presentator te kakken die Labour de schuld wilde geven van de armoede in GB

Honger in GB anno 2019: uitsterfbeleid voor werklozen en andere arme Britten >> velen krijgen geen voedselhulp

Britse kinderen lijden anno 2018 honger, vooral in de vakanties…….

Voor meer berichten over de smerige beschuldigingen tegen Corbyn en zijn partij, of antisemitisme in het algemeen, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit

Vanmorgen
het bericht dat de directeur van de Israëlische/Palestijnse tak
van Human Rights Watch (HRW) van de rechter het bevel heeft gekregen het land te verlaten……
Omar Shakir, de directeur van HRW werd eerder al te verstaan gegeven dat hij Israël moet
verlaten, maar die beslissing werd aangevochten, nu heeft een
‘rechter’ bepaald dat Shakir het land moet verlaten…. Alsof het Israëlische recht onafhankelijk is van de Israëlische staat en het met
deze beslissing legitiem is om Shakir het land uit te
zetten……

Shakir
moet het land verlaten daar hij de wereld heeft opgeroepen geen
producten te kopen die van de illegale nederzettingen op de West Bank
komen, een beschuldiging die hij ontkent……. Voorts beschuldigt Israël Shakir ervan deel uit te maken van de Israëlische BDS
beweging, een organisatie die volgens Israël ook antisemitisch zou
zijn (ondanks veel Joodse leden), al kan men geen voorbeeld geven van antisemitisme, anders dan de geweldloze acties die BDS tegen de Israëlische staat voert…..

Buiten
het voorgaande lijkt het me niet meer dan normaal om een boycot te
promoten van producten die van bezet gebied gebied komen, ofwel het is
een uiterst legitieme reden om wie dan ook te boycotten! Wie zou er
tegen zijn geweest om producten te boycotten die tijdens WOII in door
nazi-Duitsland bezet Nederland werden geproduceerd?? Je kan e.e.a.
dan ook niet anders zien dan een politieke beslissing van de rechter,
die toch moet weten dat Israël de West Bank illegaal bezet houdt….. 

Volgens Israël mag Human Rights Watch een nieuwe directeur sturen, maar die
mag geen contact hebben of hebben gehad met de BDS beweging…… Te
zot voor woorden!! (en dan noemt men Israël een democratie….)

Het CIDI
stelt dat de BDS beweging en Shakir (volkomen terecht) eisen dat de Palestijnse
vluchtelingen mogen terugkeren naar Israël, het gaat dan om 4,5
miljoen mensen en met die hoeveelheid Palestijnen zou de Israëlische staat worden
weggevaagd, aldus het CIDI….. Kortom men wil niet dat de eerdere etnische zuivering wordt teruggedraaid……. Het gaat hier om Palestijnen die zijn gevlucht toen Israël zich
illegaal tot onafhankelijke staat uitriep en met veel geweld
Palestijnen verdreef van huis en land dat al vele generaties in de
familie was geweest….. Israël heeft toen zelfs hele dorpen
gebulldozerd en beplant met bomen en struiken, zodat de vluchtelingen
niet konden terugkeren naar hun huis…..

Het
verjagen van de Palestijnen ging zoals gezegd met veel geweld waarbij Israël zelfs bloedbaden of beter gezegd een massamoord heeft gepleegd op de Palestijnen…….
Blijkbaar ben je een antisemiet als je durft te zeggen dat die paar
miljoen verdreven Palestijnen (overigens ook semieten) het recht hebben om terug te keren naar
hun geboortegrond of dat van hun ouders…….

Op
Mondoweiss een bericht over het politieke circus in het ‘democratische Israël’, waarbij men stelt dat de VS de beslissing al heeft genomen
om de West Bank voortaan als Israëlische gebied te zien…….. 
De zet van de Trump administratie en dan m.n. Pompeo om de West Bank in het vervolg als onderdeel van Israël te zien, zal ervoor zorgen dat dit soort beslissingen in de hand worden gewerkt, beslissingen als het uitwijzen van mensen die zich inzetten voor het verdrukte Palestijnse volk……

Intussen
probeert de uiterst corrupte Palestijnenslachter Netanyahu
gevangenisstraf te voorkomen door te functioneren als minister of
premier….. Afgelopen week besloot de procureur-generaal Netanyahu
te vervolgen voor meerder aanklachten van fraude. Echter of dat
betekent dat Netanyahu vervolgd zal worden is maar zeer de vraag,
immers ‘recht’ is ver te zoeken in de fascistische apartheidsstaat Israël……. (Israël is officieel fascistisch door de aanname in de
Knesset van de natiestaatwet….)

Meer dan
belachelijk trouwens dat men (niet alleen in Israël) straf kan ontlopen als
men in een regering zit….. Wel maakt het duidelijk dat Israël en
andere landen als Italië, geregeerd kunnen worden door misdadigers,
wat zeg ik ‘kunnen?’ Israël wordt geregeerd door een misdadiger!! En
dan wordt Netanyahu niet eens vervolgd voor het enorme aantal
Palestijnen dat door zijn handelen is vermoord, neem de meer dan 300 onbewapende
demonstranten van de Great Return March, waarbij Israël naast
medische hulpverleners, journalisten en invaliden, zelfs meer dan 50 kinderen
heeft doodgeschoten……

“Israeli
democracy” continued this week in full absurdity mode

November
24, 2019

The
circus otherwise known as “Israeli democracy” continued this week
in full absurdity mode as the attorney general decided to indict the
prime minister on a 
host
of corruption charges
.
Will this signal the end of the Netanyahu era? We’ll have to
see 
how
it plays out
,
but Netanyahu has uncanny political survival skills. But even if
Netanyahu does go, will anything of any significance be different?

This
week the United States 
reversed its
long-standing “policy” of viewing 
West
Bank settlements
 as
illegal. And even the Blue-White coalition, the great hope of
liberal-Zionists, 
welcomed
this decision
.
So it is a valid question, what will really change for Palestinians
when Netanyahu does go, which he will, sooner or later. And again, it
must be reiterated that if Palestinian-citizens of Israel were
allowed to be 
full
participants
 in
the “democracy” they supposedly live under, then Netanyahu
would’ve been out of power weeks ago.

And
lastly, there are some people who 
forfeit his
or her right to be included in polite society, not to mention being
listened to as some sort of expert authority.

Thanks
for reading,

Scott
Roth

Publisher,
Mondoweiss

====================================

Zie ook:

Puma beklaagt zich over een boycotoproep vanwege haar steun voor illegale Israëlische nederzettingen‘ 

Palestijnen en hun kinderen nog eens nageschopt door BBC’s Stephen Sackur‘ 

‘Deal of the Century’ niet genoeg voor Israël dat dit meer dan belachelijke verdrag nu al schendt‘ 

‘Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis

Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk

Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in USA

Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels

Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting leeft, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII) (de link naar dat bericht op Facebook werd overigens door deze organisatie geblokkeerd….)

Al wat nog over is zijn hun schooluniformen: Israël vermoordt 8 Palestijnen

“Israël heeft afgelopen nacht in de Gazastrook opnieuw luchtaanvallen uitgevoerd op terreurorganisatie Islamitische Jihad…” ahum….

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking

Israël: het vormen van een kabinet zou al lang rond zijn als de grootste Palestijnse politieke partij een kans zou krijgen mee te regeren

Jackie Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf‘ (ook van belang voor dit bericht)

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft

Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem

Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël

Huis van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid tegen Palestijnen

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem

De Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha! ha! ha! ha! ha!

‘Israël maakte het onmogelijk voor arabieren terug te keren naar hun huizen

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

‘Rechter’ houdt Palestijns meisje van 16 jaar in gevangenschap, verder een invalide in rolstoel vermoord: ‘leve het dappere Israëlische leger….’

Israël vermoordde doelbewust journalisten

Gazastrook: ‘de onafhankelijke verslaggeving’ over de strijd van Israël tegen Palestijnse terroristen…

UNICEF is trots supporter van de bloedige Israëlische vervolging van Palestijnen en hun kinderen

Dode Israëlische militairen zijn meer waard dan burgers en de moord op 300 Palestijnen is terecht >> de verkiezingscampagne van Netanyahu

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda

Gaza ‘On Brink Of Collapse’ As Residents Remain ‘Caged In’‘ (Video)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen……..‘ 

Israël voert standrechtelijke executies uit en martelt kinderen……

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ (en zie de links in dat bericht)

Britse band boycot het Eurovisiesongfestival in Israël

CIDI vóór Israël vóór vrede, tegen racisme en antisemitisme……. ha! ha! ha! ha! ha!

Eurovisiesongfestival 2019 in fascistische apartheidsstaat >> boycot dit festival!!

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëls huidige oorlog tegen de Palestijnen: o.a. de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd

‘Antisemitisch bericht’ >> Sinds 2000 heeft het Israëlische leger 2.070 Palestijnse kinderen vermoord, dit jaar ‘staat de teller’ op 52 kindermoorden………

Ceremoniële beloning voor ‘heldhaftige’ Israëlische scherpschutters die ongewapende Palestijnse demonstranten vermoordden

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen

TUI met reizen naar Israël: “Discover apartheid and the mass murders on Palestinians and smile….”

‘Israëlische helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone

Palestijnse man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….

Israël bestormt voor de zoveelste keer met groot machtsvertoon de Al-Aqsamoskee……

Israël vermoordt alweer ‘zeer heldhaftig’ 5 ongewapende Palestijnen, waaronder een 12 jarige en een 17 jarige jongen……..

Israël steelt Palestijnse grond, als ‘vergoeding krijgen’ Palestijnen traangas, made in USA

Een tweede delegatie van de groep
‘WorldWithoutBorders’ is teruggekeerd naar de VS, nadat men op bezoek
was geweest in gemeenschappen van Palestijnen.

De verhalen die de leden van de delegatie vertellen liegen er
niet om, de Palestijnen zijn onderworpen aan totale willekeur door de Israëlische bezetter, die elke ‘lastige Palestijn’ oppakt en gijzelt onder het mom van
‘administratieve detentie’, ofwel men wordt gevangen gehouden zonder enige vorm van proces (ook kinderen worden onder die schunnige
noemer vastgehouden, regelmatig in militaire
gevangenissen….)….

Voorts zag men de ellende bij boeren op de West Bank die hun land in het geheel niet meer kunnen bereiken, of nog
maar een (klein) deel van hun land kunnen bereiken…… Als ze hun land al kunnen bereiken, dit daar de Israëlische bezetter een enorm aantal militaire blokkades heeft opgericht, waar Palestijnen worden vernederd en zelfs tegengehouden, zo moeten boeren regelmatig een uur rijden om hun landbouwgrond te bereiken, terwijl ze er vanuit hun huis op kijken….. Zonde dat de delegatie daar niet over spreekt, zoals deze delegatie ook niet schrijft over het in brand steken van olijfboomgaarden door illegale Israëlische ‘kolonisten….’ (terreur waar Israelsiche militairen getuige van zijn, maar niets doen, wel grijpen de militairen in als de Palestijnen daar actie tegen willen ondernemen, of tegen demonstreren…….) 

Jammer ook dat de groep niet wijst op het vernielen van ‘Palestijnse huizen’ door Israël, daar deze zonder vergunning zouden zijn gebouwd en dat op door Israël illegaal bezet gebied van de Palestijnen!! Overigens ook het vernielen van huizen daar een familielid van een Palestijn een daad van verzet heeft gepleegd, is ernstige terreur en een oorlogsmisdaad van formaat!

Lees het verhaal en zegt het ajb voort! 

Oh nog even dit: kritiek uiten op Israël heeft niets, maar dan ook helemaal
niets met antisemitisme te maken, maar heeft alles met de Israëlische mensenrechtenschendingen en onderdrukking van het Palestijnse volk te maken…… De Palestijnen NB een volk dat op de West Bank onder de bezetting van de fascistische apartheidsstaat Israël moet leven….* Israël is m.i. sinds vorig jaar officieel ‘fascistisch’, daar de Knesset de natiestaatwet heeft aangenomen…..  

Hier het bewuste artikel, eerder
gepubliceerd op US Campaign for Palestinian Rights:

Land
grabs and tear gas: “Made in the U.S.A.”

The
second 
#WorldWithoutWalls delegation
just returned to the U.S. after spending a whirlwind week in
Palestine/Israel.
The
seven Indigenous, Black, and Latinx leaders in the immigration
justice, anti-border wall, and anti-militarism movements shared
tactics of resistance with Palestinians and learned about the
parallel structures of oppression enforced by the U.S. and Israeli
governments.

In
the Jordan Valley, they witnessed land and natural resource grabs by
the Israeli military and settlers. In Yaffa and the Naqab Desert,
they heard about the colonization, displacement, and
disenfranchisement facing Palestinian citizens of Israel—and the
forced relocation of Palestinian Bedouins to townships that reminded
our delegates of reservations in the U.S.

In
Ramallah, they wrote messages of support to Palestinian political
prisoners being held under administrative detention without charge or
trial. In Aida refugee camp in Bethlehem, they witnessed small
children fleeing from Israeli tear gas that soldiers fired at them as
they played a soccer game.
In
place after place, the World Without Walls delegates drew connection
after connection with the violence experienced by Indigenous, Latinx,
and Black folks in the U.S.
 The
tear gas canisters littering the ground in Aida, Hebron, and even
olive groves in Tulkarem, were stamped with “Made in the U.S.A.”
They were a familiar sight to the delegates who had been at Standing
Rock, at the U.S./Mexico border, and in the streets of
Ferguson.
Across
historic Palestine, delegates encountered Palestinians who stubbornly
refused to give up their rights and lands. 
Hope,
an organizer with the Red Nation and Beyond Borders, noted that,
“From young children to elders, the spirit of resistance and
passion for liberation is a right and necessity to live.”
On
their last day, the delegates traveled to Tulkarem in the northern
West Bank to help out with the olive harvest. In a grove of olive
trees belonging to a family that had lost more than half their land
to the Separation Wall, delegates joined Palestinians of all ages in
working the land. As they picked olives, they learned about how olive
trees are a powerful symbol of Palestinian rootedness to the land.
(
In
case you missed it: you, too, can help Palestinian farmers root
their resistance to Israeli occupation by planting an olive tree in
Palestine today!
)As
the delegates return home, they will share their experiences with
their communities and build powerful connections across movements.
 As
Hope said: “We have to think locally with special attention to how
we can make global connections to make sure people understand that
they are not alone.”

====================================

* Zie wat die bezetting betreft: ‘Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting leeft, de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII) (de link naar dat bericht op Facebook werd overigens door deze organisatie geblokkeerd….)

Zie ook:

‘Studente Mays wordt gemarteld in Israëlische gevangenis

Trump en Netanyahu komen met ‘vredesplan’ voor Israël, waar de Palestijnen zoals gewoonlijk het nakijken hebben

Albert Einstein, één van de vooraanstaande Joden die al in 1948 grote vraagtekens bij de staat Israël zette

Israël wil Shuhada Street in Hebron vernietigen voor nieuwe Joodse nederzetting….

Israël gebruikt alweer nazi misdaden tegen het Palestijnse volk

‘Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit

Mike Pompeo (VS minister van BuZa): nederzettingen op de West Bank gaan niet per se in tegen internationale rechtsregels

Al wat nog over is zijn hun schooluniformen: Israël vermoordt 8 Palestijnen

“Israël heeft afgelopen nacht in de Gazastrook opnieuw luchtaanvallen uitgevoerd op terreurorganisatie Islamitische Jihad…” ahum….

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking

Israël: het vormen van een kabinet zou al lang rond zijn als de grootste Palestijnse politieke partij een kans zou krijgen mee te regeren

Jackie Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf‘ (ook van belang voor dit bericht)

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft

Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem

Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël

Huis van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid tegen Palestijnen

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem

De Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha! ha! ha! ha! ha!

‘Israël maakte het onmogelijk voor arabieren terug te keren naar hun huizen

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

‘Rechter’ houdt Palestijns meisje van 16 jaar in gevangenschap, verder een invalide in rolstoel vermoord: ‘leve het dappere Israëlische leger….’

Israël vermoordde doelbewust journalisten

Gazastrook: ‘de onafhankelijke verslaggeving’ over de strijd van Israël tegen Palestijnse terroristen…

UNICEF is trots supporter van de bloedige Israëlische vervolging van Palestijnen en hun kinderen

Dode Israëlische militairen zijn meer waard dan burgers en de moord op 300 Palestijnen is terecht >> de verkiezingscampagne van Netanyahu

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda

Gaza ‘On Brink Of Collapse’ As Residents Remain ‘Caged In’‘ (Video)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen……..‘ 

Israël voert standrechtelijke executies uit en martelt kinderen……

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ (en zie de links in dat bericht)

Britse band boycot het Eurovisiesongfestival in Israël

CIDI vóór Israël vóór vrede, tegen racisme en antisemitisme……. ha! ha! ha! ha! ha!

Eurovisiesongfestival 2019 in fascistische apartheidsstaat >> boycot dit festival!!

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëls huidige oorlog tegen de Palestijnen: o.a. de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd

‘Antisemitisch bericht’ >> Sinds 2000 heeft het Israëlische leger 2.070 Palestijnse kinderen vermoord, dit jaar ‘staat de teller’ op 52 kindermoorden………

Ceremoniële beloning voor ‘heldhaftige’ Israëlische scherpschutters die ongewapende Palestijnse demonstranten vermoordden

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen

TUI met reizen naar Israël: “Discover apartheid and the mass murders on Palestinians and smile….”

‘Israëlische helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone

Palestijnse man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….

Israël bestormt voor de zoveelste keer met groot machtsvertoon de Al-Aqsamoskee……

Israël vermoordt alweer ‘zeer heldhaftig’ 5 ongewapende Palestijnen, waaronder een 12 jarige en een 17 jarige jongen……..

PersVeilig en hoe zit het met VolkVeilig

Er worden maatregelen getroffen waarmee bedreigingen en mishandelingen van journalisten en cameramensen extra strafbaar worden gesteld, e.e.a. onder de ‘noemer’ PersVeilig….. Bij deze zaak haalt men zelfs de onlangs vermoorde advocaat aan, terwijl deze toch een heel andere rol speelde dan journalisten plegen te doen, ‘maar goed…’ 

Nu nog een VolkVeilig initiatief, veilig voor ophitsende stukken in de reguliere media, eerder meestal te vinden in de Telegraaf, maar tegenwoordig een ding van de meeste landelijke mediaorganen….. Minderheden zouden zonder meer recht hebben om veilig te zijn voor haat- en angstzaaierij door die media……

Het is als met de hysterie in de reguliere media over fake news (nepnieuws), desinformatie en manipulatie, terwijl juist die reguliere media zich daar veelvuldig schuldig aan maken, om nog maar eens te noemen: de berichtgeving in die media voorafgaand aan en tijdens de illegale oorlog die de VS deze eeuw begon…… Meters aan dossiers vol nepnieuws, desinformatie en manipulatie, waarvoor die media zelfs niet één keer een rectificatie en excuses hebben geplaatst….. Nee, die media wijzen met de smerige vingers naar de alternatieve media die juist wel onafhankelijk hun berichtgeving brengen en die wel in oorlogsgebieden in het Midden-Oosten zijn te vinden …….

Uiteraard moet je met je handen afblijven van journalisten, echter het grootste deel van de journalisten moet eens heel goed nadenken als ze in hun berichtgeving haat- en angstzaaien tegen minderheden en dat voor de overgrote meerderheid gebaseerd op roddel en achterklap…..

Hetzelfde geldt overigens voor alle leugens die de reguliere westerse media brengen als het om Rusland gaat, men lult gewoon mee met de geheime diensten (vooral die van de VS), terwijl deze geheime diensten een reputatie hebben van liegen, bedriegen, ontvoeren, martelen, verkrachten en moorden…….

De hoogste tijd voor echt onafhankelijke reguliere media, echter daarvoor moeten de eigenaren van die media (plutocraten en investeringsmaatschappijen die de belasting ontduiken op de Kaaimaneilanden) uit de organisatie worden gezet en dat beste bezoeker zal niet gebeuren…….

PUMA, boycot deze voetbalsponsor van Israëlische apartheid

PUMA
sponsort de Israëlische Voetbalbond (Israel Football Association >> IFA). IFA dat
tegen de regels van de FIFA in ook voetbalwedstrijden organiseert in de illegale Israëlische nederzettingen op
de illegaal door Israël bezette West Bank….. Van de FIFA behoef je
geen actie te verwachten, die zijn alleen geïnteresseerd in macht
uitoefenen en gigantische kapitalen binnenharken (o.a. met hulp van PUMA)….. Kortom CODEPINK
heeft groot gelijk de wereld op te roepen PUMA te boycotten.

TELL_PUMA_TO_KICK_THE_BALL_FOR_PALESTINIANS_RIGHTS--END_PARTNERSHIP_WITH_ISRAELI_SETTLEMENTS.png

Morgen
begint CODEPINK aan een Twitterstorm gericht op PUMA, lullig genoeg alleen een actie voor de VS, echter ook in de rest van de wereld wordt PUMA verkocht en een Twitterbericht is zo gemaakt aan de hand van het voorbeeld (knippen en plakken)
, ook kan je alleen je mailadres opgeven en dan op verzenden klikken. Doe ajb mee en
geeft het door!!!

Boycott
PUMA, End Apartheid!


Did
you know that sportswear manufacturer PUMA is the main sponsor for
the Israeli Football Association (IFA)?
 The
IFA maintains football clubs in illegal Jewish-only Israeli
settlements in the West Bank. The IFA is in belligerent breach of
Fédération Internationale de Football Association (FIFA)
regulations which prohibit member associations from holding
competitions on occupied territory without permission. PUMA, by
sponsoring the IFA, is enabling and normalizing Israel’s illegal
settlements and violations of Palestinian human rights. 


Over
200 Palestinian teams and athletes are calling for a boycott of
PUMA!
 Join
us and 200 Palestinian football teams as we boycott PUMA until they
end their sponsorship of IFA in our week of action.  During this
week, CODEPINK activists around the country will protest outside of
their local PUMA store.  If you want to protest your local PUMA
store, 
sign
up here
.
We will connect you with a CODEPINK staff person and the resources to
make this happen!


Not
by a PUMA store? 
Send
a message
 to
PUMA that you are boycotting their products until they stand by their
stated commitment to social justice by answering the call of
Palestinian athletes and stop their sponsorship of IFA. 


Already
have PUMA gear?
 Transform
your product by writing on it or placing a sign next to the logo to
say “PUMA out of Palestine” and 
tweet
us
 the
picture. 


If
you are located in NYC,
 join
our action outside of the Rockefeller Center PUMA location on October
26th at noon, more details 
here. 

Thank
you all for your support. We hope you join us in demanding justice
for Palestine!

Solidarity,

Ann,
Ariel, Caroline, Carley, Clara, Emily, Jodie, Leonardo, Maya, Mark,
Medea, Megan, Michelle, Nancy, Paki, Rose, Teri, Tighe, and Zena

Terreuraanslag op Moskee in Dortmund

Op WDR vandaag het bericht dat afgelopen nacht rond 1.30 u. twee mannen een moskee in Dortmund hebben aangevallen waarbij ze gebruik maakten van 3 flessen gevuld met een brandbare vloeistof (ofwel een ‘molotovcocktails’). Bij de aanval raakte niemand gewond en er werd amper schade aangericht, behalve dan een brandplek op een muur en een vernield raam.

Die Moschee in Eving

In het WDR nieuws van 14.00 u. vanmiddag werd gesteld dat men niet weet of het om een terreuraanslag gaat…… Let wel: in een land waar al meermaals moskeeën werden aangevallen (trouwens ook in Nederland is dit meermaals gebeurd) en geweld werd gebruikt tegen islamieten….. Nee, men onderzoek ook of e.e.a. te maken heeft met de spanningen tussen Koerden en Turken (blijkbaar gaat het om een Turkse moskee)…… Overigens spreekt men op WDR over een ‘brandaanslag’, kijk als een extreme islamiet een kerk zou aanvallen spreekt men direct over een terreuraanslag……..

Overigens maakt het niet uit wie e.e.a. gedaan heeft, ook al zouden Koerden dit hebben gedaan moet je spreken van een terreuraanslag……..

In Duitsland als in meerdere EU-lidstaten ziet men de Koerden als terroristen, ook al zou dit alleen gelden voor de PKK een Koerdische organisatie die zich heeft ingezet en die zich inzet voor het vervolgde Koerdische volk in Turkije….. Met dit soort berichtgeving in de Duitse media kweekt men bij de nationalistische Turken nog meer haat tegen de Koerden, waar de werkelijkheid laat zien dat Turkije een enorm aantal meer Koerden heeft vermoord dan de Koerden Turken hebben vermoord…… Bovendien vergeet men dat de Koerden volkomen terecht een eigen grondgebied opeisen, na vervolgd te zijn door de Turken (dat zoals gezegd doorgaat tot op de huidige dag) en het soennitische Hoessein bewind in Irak…..

Turkije voert al decennia lang oorlog tegen de Koerden in eigen land en desondanks mag Turkije deel uitmaken van de NAVO……. Hetzelfde geldt voor de laatste illegale Turkse inval in Syrië……

Kortom de Koerden hebben de pech dat ze geen Joden zijn……

Voor berichten over de illegale Turkse strijd tegen de Koerden in Syrië, klik op het label Koerden, PKK, YPG en/of Turkije, direct onder dit bericht.