EU medicijnregelgever EMA en de WHO roepen op te stoppen met COVID boosters vanwege aantasting immuunsysteem en falen bij bestrijding Coronavirus

Nadat een Israëlische viroloog liet weten dat het land moet stoppen met het geven van een vierde vaccinatie (ofwel een tweede booster) met het mRNA vaccin, waarbij deze diens excuus aanbood voor de al twee keer ‘geboosterden’, hebben ook de EMA, het EU instituut voor toelating medicijnen en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), laten weten dat men beter kan stoppen met het uitdelen van deze boosters, daar ze ten eerste geen zin hebben tegen de laatste variant omikron en waar de EMA als tweede punt heeft toevoegd dat de booster het immuunsysteem kan aantasten….. (!!!)   

Weet niet hoe vaak men van overheidswege in binnen- en buitenland berichten naar de prullenbak heeft verwezen, berichten waarin werd gesteld dat de vaccins het immuunsysteem kunnen aantasten en dat deze bewering een ernstige vorm van desinformatie zou zijn, maar het aantal is zeker niet op vier handen te tellen……  

Marco Cavaleri, hoofd van EMA’s vaccin strategie, heeft gesteld dat ‘we’ moeten nadenken over het nut van op korte termijn toedienen van vaccinaties en heeft daarbij gemeld dat het tijd wordt om na te denken of COVID-19 niet behandeld moet worden als een endemie (zoals de griep) en niet als een pandemie…… Een maand geleden liet Cavaleri nog weten dat na de eerste twee vaccins een booster na 3 maanden moest worden toegediend…… Cavaleri stelt in feite dat de huidige ontwikkelde vaccins achter de werkelijkheid aanlopen, ofwel niet afdoende zijn tegen nieuwe mutaties…..

Daarover gesproken: Dr. Clive
Dix. voormalig opperhoofd van de COVID taskforce in Groot-Brittannië, pleit er inderdaad voor om COVID te zien als een endemie (een blijvend zich veranderend virus als de griep) en niet langer als een pandemie te behandelen……. (waarvoor een groot aantal medici wereldwijd al vanaf het begin hebben gepleit, de meesten van hen heeft men overigens de mond gesnoerd, of zelfs ontslagen…….)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het
volgende bericht komt van The Epoch Times, een rechts medium, dat voor de verandering niet spreekt over het CCP virus, als zou de Chinese
‘Comministische Partij’ verantwoordelijk zijn voor het virus en ja
als blijkt dat COVID in feite een griepvirus is, valt deze
schoffering van een partij die niets met communisme te maken heeft in het water…… ha! ha! ha! ha! ha! Eerder werd dit bericht door
Megan Redshaw van childrenshealthdefense.org geschreven en het artikel werd geplaatst op GreenMedInfo.com. Benieuwd of men ook de berichten van de WHO en EMA zal censureren, al verwacht ik dat niet, immers dat zou nog eens extra aandacht vestigen op deze zaak…..

By Cavan-Images/Shutterstock By Cavan-Images/Shutterstock

EEU Regulators, WHO Call for End to COVID Boosters, Citing Evidence Strategy Is Failing

By Children’s Health Defense

January 18, 2022
Updated: January 18, 2022

World Health Organization experts and the
former chairman of the UK’s COVID task force all cited mounting evidence
mRNA COVID boosters aren’t working and the strategy should be dropped

European Union drug regulators on Tuesday warned frequent COVID boosters could adversely affect the immune system and said there are currently no data to support repeated doses.

This comes a month after EU drug regulators said it
made sense to “administer COVID-19 vaccine boosters as early as three
months after the initial two-shot regimen,” amid concerns over the Omicron variant.

According to the European Medicines Agency (EMA), continued booster doses every four months could pose a risk of overloading people’s immune systems and lead to fatigue.

Instead, the agency recommended countries space out the intervals between boosters and coordinate their programs with the onset of the cold season in each hemisphere — following blueprints of influenza vaccination strategies.

“While use of additional boosters can be part of contingency plans,
repeated vaccinations within short intervals would not represent a
sustainable long-term strategy,” the EMA’s head of vaccines strategy,
Marco Cavaleri, said Tuesday during a press briefing.

Boosters “can be done once, or maybe twice, but it’s not something that we can think should be repeated constantly,” Cavaleri said. “We need to think about how we can transition from the current pandemic setting to a more endemic setting.”

Cavaleri said more data is needed on the impact of Omicron on
vaccines and a better understanding of the evolution of the current wave
to decide whether a vaccine specific to the new variant is needed.

“Preliminary results from recently published studies are showing that
the vaccine effectiveness against the symptomatic disease is
significantly reduced for Omicron and tends to wane over time,”
Cavaleri said.

“It is important that there is a good discussion around the choice of
the composition of the vaccine to make sure that we have a strategy
that is not just reactive … and try to come up with an approach that
will be suitable in order to prevent a future variant,” he added.

Just last month, Cavaleri, speaking on behalf of the EMA, said it
made sense to administer COVID boosters as early as three months after
the initial two-dose regimen due to “extremely worrying” infection
numbers.

“While the current recommendation is to administer boosters
preferably after six months, the data currently available support safe
and effective administration of a booster as early as three months from
completion,” Cavaleri said during a press briefing in December.

WHO Warns Repeated Boosters Not Viable Strategy Against New Variants

The World Health Organization’s (WHO) Technical Advisory Group on COVID-19 Vaccine Composition (TAG-CO-VAC) on Jan. 11 warned,
“a vaccination strategy based on repeated booster doses of the original
vaccine composition is unlikely to be appropriate or sustainable.”

The expert group, created by the WHO to assess the performance of COVID vaccines, said providing fresh doses of already existing vaccines as new strains of the virus emerge is not the best way to fight a pandemic.

TAG-CO-VAC said COVID vaccines that can prevent infection and
transmission, in addition to preventing severe disease and death are
needed and should be developed.

Until such vaccines are available, and as the SARS-CoV-2 virus
evolves, the composition of current COVID vaccines may need to be
updated, the group said.

COVID vaccines need to be genetically and antigenically close to the
circulating SARS-CoV-2 variants, be more effective in protection against
infection, and should elicit an immune response that is broad, strong
and long-lasting in order to reduce the need for successive booster
doses, TAG-CO-VAC said.

“It’s over, people,” Alex Berenson, former New York Times reporter and best-selling author, wrote. “Aside from a few unlucky Israelis, no one is going to receive a fourth dose of the original vaccine.”

Berenson wrote:

“Everyone with eyes can see it doesn’t work against
Omicron — and if you haven’t gotten a third dose, at this point, why
would you? You are getting at most weeks of marginally improved
protection for potentially severe side effects.

“Instead the WHO is now promising/demanding vaccines based on
whatever the dominant Sars-Cov-2 strain is at the moment. That promise
is as empty as all the others the health bureaucrats and vaccine
companies have made.”

Berenson noted there have been at least five major “variants of
concern” in the last year alone, two of which became globally dominant.

“Even the mRNA vaccines cannot be cooked up and delivered fast enough
to match whatever strain of virus becomes dominant,” Berenson said.
“COVID is faster than the scientists.”

UK Expert Calls for COVID to Be Treated as an Endemic Virus Similar to Flu

COVID should be treated as an endemic virus similar to the flu and
mass vaccination should end after the booster campaign, said Dr. Clive
Dix, former chairman of the UK’s vaccine task force.

According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), an endemic refers
to “the constant presence and/or usual prevalence of a disease or
infectious agent in a population within a geographic area,” whereas a
pandemic is an “out of control” epidemic that has spread over several countries or continents, usually affecting a large number of people.

“We need to analyze whether we use the current booster campaign to
ensure the vulnerable are protected if this is seen to be necessary,” he
said. “Mass population-based vaccination in the UK should now end.”

Calling for a “major rethink” of the UK’s COVID strategy, Dix
encouraged the ministers to “urgently back research into COVID immunity
beyond antibodies” to include B-cells and white blood cells, called
T-cells.

Dix said there should be a shift to disease management from viral
spreading, and “stopping progression to severe disease in vulnerable
groups” should be the future objective.

 Written by Megan Redshaw childrenshealthdefense.org This article was originally published on GreenMedInfo.com

========================================

Zie ook: COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet

1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst verderop hieronder)

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins >> de laatste is het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

————————————

Wat betreft de PCR test zie:  PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder:


Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Shell schenkt geen zuivere koffie

Shell maakt reclame voor koffie, waarmee deze wereldvernietiger nog eens aangeeft schijt te hebben aan werkomstandigheden van velen, de uitbuiting van kleine koffieboeren, het grote gebruik van landbouwgif en de enorme hoeveelheid water die nodig is voor één kop koffie, te weten 140 liter (!!!) en dat in landen waar water veelal schaars is……

Shell is één van de bedrijven die hoofdverantwoordelijk is voor wereldwijd jaarlijks 8,3 miljoen doden door langdurige inademing van luchtverontreiniging….. Voorts is Shell één van de hoofdverantwoordelijken voor de klimaatverandering en de duizenden mensen die omkomen in de door deze opwarming veroorzaakte weergerelateerde rampen….. Om over de enorme vernietiging van natuur door olievervuiling nog maar te zwijgen….. Kortom de top van Shell en de voorgangers zijn strafrechtelijke vervolging door het Internationaal Strafhof (ICC) meer dan waard!!

Shell go well? >> Shell go to hell!!! (and never come back!!)

Als haar fossiele producten is ook de koffie van Shell allesbehalve zuiver!!!

Zie ook: ‘Shell dat zich groen probeeert te wassen is positief gestemd over ‘gasontwikkeling…..’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël gaat ongestoord door met etnische zuivering van Oost-Jeruzalem met schunnige NOS berichtgeving

Gistermorgen in het NOS (zogenaamd een onafhankelijke zendgemachtigde) Radio1 nieuws het bericht dat Israël het huis van een Palestijns gezin in Oost-Jeruzalem wilde ontruimen, maar te maken kreeg met tegenstand van de vader, die op het dak stond met een gasfles en dreigde deze op te blazen als Israël het huis zou ontruimen….. 

‘s Nachts rond 15.00 u. zouden 100 Israëlische agenten het huis hebben bestormd en de man van het dak hebben gehaald, valt me nog mee dat men hem niet heeft vermoord, zoals Israël normaal doet in dit soort gevallen…. Volgens de NOS had Israël de grond nodig om een school te bouwen….. ha! ha! ha! ha! ha! Als je ziet hoeveel huizen Israël heeft vernield van Palestijnse families, vaak al honderden jaren bewoond door dezelfde families, zal heel Oost-Jeruzalem wel één enorme school worden!! Bovendien houdt Israël Oost-Jeruzalem bezet* en heeft derhalve geen school te bouwen in dat stadsdeel!!

Israël is met niets anders bezig dan Oost-Jeruzalem zuiveren van Palestijnen, alsof de nieuwsredactie van de NOS dat niet weet, ook al heeft de NOS daar amper enige aandacht voor, nee het is continu deze fascistische apartheidsstaat verdedigen, waarbij men maar al te graag gebruik maakt van de fascistische zionist (eigenlijk dubbel op) Ankie Rechess…… 

Op de vrijgekomen grond bouwen Joodse burgers vervolgens huizen waar geen Palestijn inkomt, dit terwijl Israël illegaal Oost-Jeruzalem bezet houdt….* De corrupte en kromsprekende rechters stempelen vodjes die zouden aantonen dat de bewuste huizen eigenlijk van Joden zijn, terwijl dat een gigantische leugen is…… 

Hoe kan vooral de westerse wereld nog wegkijken van deze schunnige etnische zuivering en genocide die Israël uitvoert op het verdrukte Palestijnse volk*, terwijl het met zo’n grote bek spreekt over ‘mensenrechtenschendingen’ in China en Rusland, waarbij men zelfs durft te liegen dat China een genocide uitvoert op de Oeigoeren, waarvoor geen bewijs is te vinden, anders dan de leugens van terreurorganisaties CIA en NSA……. Overigens is het land dat de mensenrechten op de grootste schaal schendt: de VS, gevolgd door Israël, Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten (VAE)….

Wanneer zal de wereld eindelijk opstaan tegen de vreselijke terreur die Israël uitoefent op de Palestijnen, middels etnische zuiveringen, genocide en massamoorden (vooral in getto Gazastrook, van waaruit de Palestijnen niet weg kunnen, zoals de Joden het getto van Warschau niet mochten verlaten onder de nazi-Duitse bezetting van Polen tijdens de Tweede Wereldoorlog >> WOII)……. Daarbij begaat Israël ook nog eens misdaden tegen de menselijkheid door deze op elkaar gepakte bevolking te bombarderen en door ‘heldhaftige scherpschutters’ op afstand Palestijnen te vermoorden, waardoor kinderen, vrouwen, ouden van dagen, invaliden, journalisten en medische hulpverleners hun leven op geen moment zeker zijn…… Hetzelfde zouden Wit-Rusland, Rusland, Iran of China eens moeten proberen, de wereld zou te klein zijn voor de hypocriete ophef in het westen……. Je zou eigenlijk de westerse bestuurders strafrechtelijk moeten vervolgen voor het wegkijken van genocide, etnische zuivering, massamoord en misdaden tegen de menselijkheid!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Noura Sami

@Nouraqawasma98

Urgent| Press sources: The occupation forces completely demolished Mahmoud Salhia’s house in Sheikh Jarrah neighborhood in occupied Jerusalem.

#SaveSheikhJarrah
#انقذوا_حي_الشي#انقذوا_حيhttp://t.copJMltN9Vtt

Deze foto heb ik gekozen i.p.v. het origineel in het Twitterbericht van Nouri Sami, dit vanwege plaatsingsprobleem, de tweede man van rechts gezien is Mahmoud Salhia, hij was de eigenaar van het door het fascistische Israël vernietigde huis. de foto hieronder laat het resultaat van deze Israëlische terreurdaad zien……. SCHANDE!!!

 Image

==================================

* Israël is in feite illegaal  gesticht, dit middels een moorddadige en bloedige verdrijving van het grootste deel van de Palestijnen en als zodanig zou je kunnen stellen dat het grootste deel van de Joodse bevolking zich illegaal ophoudt in Palestina, want dat is de naam van dat land!! Daarmee wordt ten overvloede nog eens aangetoond dat hier sprake is van een etnische zuivering, al vanaf de illegale stichting van Israël, waarbij het aantal doden dat sindsdien is gevallen ook nog eens bewijst dat Israël een genocide uitvoert op het verdrukte Palestijnse volk….. Zaken waarvan men niet wil weten bij de NOS en het overgrote deel van de westerse reguliere media…..

———————————————

Zie ook: ‘Rutte 3 heeft op de valreep misdadig de subsidie voor de UAWC stopgezet

Israëlische ‘kolonisten’ vallen Palestijnen aan met grof geweld op de illegaal door Israël bezette West Bank……

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

Pro-Palestijns activisme de mond gesnoerd door ultra rechts en fundi-christenen

Bezette West Bank: zelfs de olijfbomen van Palestijnen worden vernietigd onder bescherming van het Israëlische leger‘ (!!!!)

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah‘ Ten tijde van deze gevechten op 14 oktober 2021, amper of geen belangstelling in de westerse media,
behalve de BBC dan en die durft de schuld in de schoenen van Hezbollah
te schuiven, totaal belachelijk!!

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ Waar haalt deze schoft het gore lef vandaan??!!!

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) Waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ Pegasus is van het Israëlisch bedrijf NSO.

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(!!!!)  (dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……)

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij‘ (!!!!)

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda‘ (een bericht van 30 maart 2019)

Israël ‘onderzoekt’ 11 van de 189 door haar gepleegde moorden tijdens de Great Return March‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking‘ (!!!!)

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem

Israel’s ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestruk van Gideon Levy)

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Palestijnen hebben het recht en de plicht om in verzet te komen tegen de Israëlische terreur‘ (!!!!) Een bericht uit 2017 n.a.v. een artikel geschreven door Gideon Levy. (en zie de links in dat bericht)

Israël onthoudt Gazastrook van humanitaire hulp en brandstof voor generatoren‘ (brandstof o.a. belangrijk voor de generatoren van medische posten en ziekenhuizen)

Ankie Rechess met pro-Israëlische propaganda n.a.v. val kabinet Netanyahu – Gantz. Verder Hammelburg die ten onrechte de Corona aanpak van dat land prijst

Israeli shelling of Gaza amid virus lockdown brings new depths of misery‘ 

Gaza suffocates as Israel escalates its aggression on the enclave

Palestijnse Autoriteit West Bank slaat solidariteitsprotest met Palestijnen Gazastrook gewelddadig neer…….

Ankie
Rechess (NOS) en de Israëlische ‘acties’ op de ‘Tempelberg’: de
Palestijnen wilden de boel opjutten en dat is gelukt…….

Palestinians Have a Legal Right to Armed Struggle‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

The al-Aqsa Metal Detectors Aren’t A Security Measure‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

Palestinians and Israelis Killed, Hundreds Wounded as Violence Engulfs West Bank

Giro d’Italia neemt Jeruzalem als vertrekpunt, een reden voor veel ‘lol’ op Radio1……

Hier nog een artikel over Rechess, deze van het blog van Stan van Houcke: ‘Ankie Rechess. Zioniste als NOS-Verslaggeefster

De verbranding van hele bossen als ‘biomassa’ moet gestopt worden

Miljarden euro’s aan subsidie, ofwel door ons opgebracht belastinggeld, gaat naar het opkopen van bossen voor biobijstook in kolencentrales en biomassacentrales….. Met de grote leugen dat het hier om ‘resthout’ gaat, probeert men de bevolking te belazeren, echter meerdere onderzoeken, ook door journalisten, laten zien dat men wel degelijk hele bossen ‘omtovert’ tot houtpellets, die vervolgens meestal met zwaar vervuilende zeeschepen worden vervoerd naar o.a. onze biomassacentrales en laatst gebouwde kolencentrales…. (als ‘ nieuwe kolencentrales’ te vinden in de labels direct onder dit bericht, door op dat label te klikken krijg je een groot aantal berichten te zien over deze centrales) 

Foto in het AD bericht:Boze Amerikanen: Nederlandse subsidies voor biomassa maken onze natuur kapot

PvdA grofgraaier Timmermans met z’n valse ‘Green Deal’ was en is waarschijnlijk nog steeds een groot voorstander van het verbranden van hele bossen als biomassa (wat meteen veel zegt over z’n ‘Green Deal’) en dat was hij al toen een aantal wetenschappers onderzoek hadden gedaan naar de uitstoot van het verbranden van hout, waarna ze concludeerden dat het verbranden van hout nog een fractie vuiler is dan steenkool, ofwel het stoken met hout jaagt de klimaatverandering nog verder aan…… (en daarbij wordt het vervoer niet eens meegerekend…..)

Bovendien kunnen de gebruikte bomen logischerwijs geen CO2 meer opnemen, voorstanders stellen dan dat er nieuwe bomen worden geplant op de plekken waar de gekapte bomen stonden, echter eer dat deze bomen eenzelfde hoeveelheid CO2 kunnen opnemen ben je al snel 20 of zelfs 30 jaar verder en die tijd hebben we niet zoals intussen als algemeen bekend mag worden verondersteld……… Verder gaan er ook nog eens enorme gebieden aan bos verloren door grote droogte, hoge temperaturen (beiden veroorzaakt door de klimaatverandering) en voor het vrijmaken van oerwoud voor bijvoorbeeld sojateelt t.b.v. veevoer (80% van de wereldsojaproductie gaat naar diervoer……)

Belachelijk ook dat men stelt dat er meer gebouwd moet worden met hout, alsof we een overschot hebben aan hout….. Zoals in het artikel van WeMove Europe hieronder vermeld (punt 4 van de references) zou als men doorgaat op deze doodlopende weg, de EU dan elk jaar 36 miljoen ton houtpellets nodig hebben, dat staat gelijk aan de wereldwijde houtpelletverbranding per jaar….. Daarvoor zou 2.700 vierkante kilometer aan bos nodig zijn (nogmaals: jaarlijks….) en dat staat weer gelijk aan het halve Zwarte Woud in Duitsland……. (voor het bericht van The Guardian hierover klik op de link in punt 4 van de references)

In het EU parlement zal gedebatteerd worden over deze ‘biomassa verbranding’ en vanwege de grote belangen van bedrijven die zich scheel verdienen aan het kappen van bomen, het verwerken van het hout, plus de eigenaren van de nieuwe kolencentrales en biomassacentrales worden de EU bestuurders met macht continu bestookt door de lobbyisten van deze bedrijven….. Echter gezien deze bestuurders (zoals plork Timmermans) die zich al achter deze verbranding hebben geschaard is het van het grootste belang dat we met zoveel mogelijk medestanders de petitie van WeMove Europe tekenen, dus doe dat ajb en geeft het door!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Worse than coal 🌲🔥

 

The big debate is beginning. EU energy ministers and
Members of the European Parliament (MEPs) will start discussing if
burning trees at mass scale should be removed from the list of ‘clean
and renewable energies’.
[1] 

This is a huge opportunity. If they do remove
them from the list, we can save forests. All because it would stop
billions of euros of our tax money flowing into this dirty energy –
so-called ‘biomass’. Our money is like oxygen to the industry – without
it, the polluters won’t survive. [2]

Experts are clear: When trees are cut down from forests and turned into containers full of wood pellets to be burned, it accelerates the climate crisis, pollutes the air we breathe, and destroys the homes of thousands of animals. [3] 

But EU leaders won’t stop this industry, if they don’t
hear from us. For many of them this is just one of hundreds of
topics they deal with,
and industry is already whispering reasons to maintain the status quo in their ears. Let’s
tell them that we need to protect our forests! If each of us contacts
our representatives directly, we can pressure decision makers to stop
this and save our trees. 

Tweet at MEPs now!

Share the post on Facebook!

Email MEPs now!

We have fought against coal and are on the right track. Coal is
being stopped all over Europe. [6] But the polluting industry wants to
keep their business going and the money flowing in. How? They want to turn the power plants where they burn coal into places where they burn trees to make energy. 

Plans to replace coal with this dangerous way to produce energy
have already been made, from Finland, Netherlands, Denmark to Germany,
Spain and Italy. [4]

Wood pellet plant in US

Wood
pellet plant in US (left) (Source: Dogwoodalliance.org) Trees are cut,
the wood is pressed into wood pellets and often shipped to Europe to be
burnt.

We are already losing our forests at an alarming rate. And these
plans mean we could lose even more. Even worse – according to top
scientists, burning trees would catapult us towards climate destruction
even faster. [5]

 

But together we could stop the EU from funding this dangerous industry once and for all. When leaders meet they just have to stop labelling the mass burning of trees as ‘green energy’.

It won’t be easy to stop this. But a public outcry could change the rules. 

Tweet at MEPs now!

Share the post on Facebook!

Email MEPs now!

Thank you,

David (London), Annemarie (Berlin) and the entire WeMove Europe team

P.S. Scientists from all over the world are on our side. Over
500 renowned scientists have warned that we need to protect our natural
forests now – not burn them. [7] Help us stop the burning of our forests.

References:

[1] The environmental committee is debating the policy; the first
deadline is on February 9, 2022. A vote is expected in May. The
influential industry committee will vote in approximately June this
year. Our heads of state and energy ministers also work on the policy.
One important meeting is happening on the 21/22 January.

[2] In many countries, there is a push by industry to transform coal
plants into plants that will burn trees. This is a terrible idea. More
here: “The Shift from Coal to Biomass Is on in Europe” https://www.powermag.com/the-shift-from-coal-to-biomass-is-on-in-europe/

Example of Portugal: https://www.euronews.com/green/2021/11/22/portugal-becomes-the-fourth-eu-country-to-stop-using-coal-to-generate-electricity

[3] 500+ scientists tell EU to end tree burning for energy. Read it here: https://www.dropbox.com/s/hdmmcnd0d1d2lq5/Scientist%20Letter%20to%20Biden%2C%20von%20der%20Leyen%2C%20Michel%2C%20Suga%20%26%20Moon%20%20Re.%20Forest%20Biomass%20%28February%2011%2C%202021%29.pdf?dl=0

[4] Europe’s planned biomass conversion projects would require 36m
tonnes of wood pellets every year, equal to the entire current global
wood pellet production. This would require forests covering 2,700 sq km
to be cut down annually, the equivalent of half the Black Forest in
Germany. https://www.theguardian.com/environment/2019/dec/16/converting-coal-plants-to-biomass-could-fuel-climate-crisis-scientists-warn

[5] “The amount of carbon dioxide released per unit of electricity
produced by woody biomass is typically 50% greater than coal”. Prof.
William Moomaw, Tufts University IPCC author for 19 years on five
reports. Read it here: http://www.perspectivesecologiques.com/telechargements/SOSFSUD%20Myth%20of%20Carbon%20Neutrality%20of%20Biomass%20Pr%20William%20Moomaw%20Tufts%20University.pdf

[6] A recent article: https://beyond-coal.eu/coal-exit-timeline/

[7] https://www.documentcloud.org/documents/20482842-scientist-leter-to-biden-van-der-leyden-michel-suga-moon-february-11-2021

 

WeMove
Europe is an independent and values-based organisation that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet.
To unsubscribe from WeMove Europe, please click here.

WeMove
Europe is funded by donations from our community across Europe. Can you
chip in with a few euros a month and help make sure we can move fast to
win the campaigns that matter to all of us? Donate

Follow on Twitter | Like on Facebook | Subscribe on Youtube


WeMove Europe SCE mbH | Planufer 91 Berlin | www.wemove.eu | Privacy policy

========================================= 

Zie ook:

Meer bewijs dat hele bomen worden verwerkt tot ‘biomassa pellets’

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ (Timmermans met z’n Green Deal….. ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)

Houtverbranding nog gevaarlijker dan eerder gedacht, aldus het RIVM: fijnstof uitstoot veel groter‘ (!!!!)

Biomassa hout dubbelop niet duurzaam, terwijl we er wel dubbel belasting voor betalen‘ (!!!!)
Terwijl Timmermans, de PvdA vicevoorzitter van de Europese Commissie,
met z’n valse Green Deal pleit voor het verbranden van hout als
biomassa……

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ (en zie de links in dat bericht)

Jan Nabuurs, hoogleraar Europese bosbouw,
stelt dat de ontbossing in Nederland zelfs sneller gaat dan die in het
Amazonegebied van Brazilië……. Per jaar wordt hier van 1.500 tot
3.500 hectare bos gekapt……. Moet je nagaan, dan hoort de Nederlandse
luchtkwaliteit tot de slechtste in de EU (terwijl bomen CO2 opnemen en
dus de vuile lucht nog enigszins kunnen klaren…..)……

Sander
van Hoorn (verslaggever van ‘onafhankelijke’ NOS) op avontuur in
Estland: houtpellets worden alleen gemaakt van resthout….. ha! ha! ha!
ha!

Kap Vijlenerbos‘ 

Meldpunt Bomenkap

Onze omgeving wordt kaal gekapt, zonder dat we weten of er iets voor terugkomt

Bos dat vervangen wordt door andere natuur hoeft niet teruggeplant te worden

Meldpunt Biomassacentrales (overlast) van start

Volksgezondheid
wordt verder ondergeschikt gemaakt aan geldelijk gewin, maar wel klagen
over de almaar oplopende zorgkosten, die zelfs de pan uitrijzen volgens
Schippers…….
‘ (voor meer berichten waarin de
volksgezondheid het onderspit moet delven voor geldelijk gewin, klik op
het label ‘volksgezondheid en economie’, direct onder dit bericht)

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau‘ (en zie de links in dat bericht) 

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ 

Herbebossing tegen de klimaatverandering is grotendeels een sprookje

Longfonds bepleit stookalarm voor open haard en houtkachel……… OEI!!

Dijksma (PvdA staatssecretaris… ha! ha!) installeert ‘platform houtstook…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

——————————

Voorts zie: Rutte 3 heeft gelogen over subsidies: jaarlijks 2,5 miljard euro belastinggeld naar olie, kolen en gas‘ (en zie de links in dat bericht) Later bleek dat Rutte 3 zelfs 17,5 miljard per jaar aan subsidies verstrekt voor het vernietigen van de aarde zoals wij die kennen, tijdens de klimaattop COP26 beloofde Rutte 4,5 miljard euro minder aan subsidie te verstrekken, zodat er nog steeds 13 miljard naar de fossiele industrie gaat….. Zie: ‘COP 26: Nederlandse vermindering van 4,5 miljard euro aan subsidie voor olie en gas: 4,5 miljard van de 17,5 miljard…..‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ 

US Export-Import Bank financiert een grote levensbedreigende kolencentrale in India



Heavy metal band Sepultura zet zich in voor het redden van volkeren in het Amazonewoud


ForFarmers
veevoeder wil uitbreiden in meer Europese landen landen en zo het
stikstof probleem exporteren

Brandend
Amazonegebied doodt de oorspronkelijke volkeren, Brazilianen en
uiteindelijk de planeet

Het
Braziliaanse Amazonewoud staat alweer in brand

Oliemaatschappijen in Australië maken misbruik van de Coronacrisis om hun smerige wereldvernietigende agenda door te drukken

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……‘ (!!!!) Vergelijk dat eens met de oversterfte door het Coronavirus of een andere heftige griepgolf…….

Australië brandt weer…….’

Australië
staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het
zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering
‘ (!!!!) 

Australië: film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en media misinformatie‘ (met de video van 15 minuten)

Australië: steenkoollobby werkt samen met de regering nog veel meer bosbranden in de hand

Groot Barrièrerif voor 60% verbleekt

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven
‘  

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ (!!!!) 

Slavernij
in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij
bosbranden Californië

Braziliaans
Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden,
terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil
tekenen


Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……

Neste MY Renewable Diesel reclame zeer misleidend, sterker nog het is pure oplichting‘ (!!!!)

Asscher, de PvdA heeft veel gedaan voor natuur, milieu en dierenwelzijn………. AUW!‘ De vuile leugenaar!!!

‘Jessias’ Klaver de valsgroene neoliberale volksverlakker op ‘links……’

Pechtold wil weten wanneer de eerste kolencentrale sluit…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Remco de Boer, de valsgroene energie goeroe, positief over kolencentrales……….

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis

Bill Clinton was in feite een slappe president die geen verweer had tegen het Pentagon, noch de CIA. Daardoor was het mogelijk dat de NAVO zich kon uitbreiden naar het oosten, ofwel naar de grens met Rusland, dit tegen meerdere afspraken die men in 1990 en 1991 maakte met de voormalige Sovjet-Unie…. Hierbij moet nog worden opgemerkt dat ook de rechtse vleugel van de Democratische partij Clinton onder controle had en ook die vleugel wilde verdere uitbreiding van de NAVO….

Bij die afspraak stelde de Sovjet-Unie de eerdere westelijke staten niet te zullen aanvallen of weer in te lijven, dat zet nog eens extra vraagtekens bij de dooddoener van NAVO topgraaier Stoltenberg dat landen het recht hebben om zich aan te sluiten bij de NAVO, terwijl de VS de weg daartoe tegen de afspraken in had vrijgemaakt al onder oorlogsmisdadiger Clinton…… 

In het volgende artikel geschreven door Melvin Goodman en gepubliceerd op CounterPunch, legt de schrijver nog eens uit welke afspraken werden gemaakt met de Sovjet-Unie in 1990, waar in 1991 met voormalig president van de Sovjet-Unie Gorbatsjov nog eens uitdrukkelijk werd afgesproken dat de NAVO zich niet naar het oosten zou uitbreiden….. (vreemd genoeg noemt Goodman de afspraak met Gorbatsjov niet)

Ongelofelijk hoe men in het westen Rusland demoniseert als een agressieve oorlogszuchtige natie, terwijl die twijfelachtige eer volledig toekomt aan de VS (en haar NAVO partners), dat deze eeuw officieel 4 illegale oorlogen is begonnen ‘gelegitimeerd’ op basis van leugens en daarnaast oorlog heeft gevoerd en nog voert in Afrika, verder voert de CIA o.a. af en aan geheime operaties uit in Latijns Amerika, waarbij ook grote aantallen mensen werden en worden vermoord…… (met een paar fikse mislukkingen in Venezuela) Bij die grootschalige VS terreur kwamen tot nu toe ruim meer dan 5 miljoen mensen om het leven, ofwel die werden door VS en NAVO troepen vermoord!!! (die meer dan 5 miljoen moorden zijn inclusief de vele duizenden doden die de VS vermoordde met drones, waarmee men verdachten wilde uitschakelen [wat internationaal wordt gezien als een zware misdaad], daarbij was meer dan 90% van de slachtoffers niet eens verdacht!!)……Niet vreemd dan ook dat deze VS terreur enorme stromen vluchtelingen opgang hebben gebracht en daarnaast terreur hebben gekweekt op de straten van de EU…..

De westerse reguliere media en politiek hebben ronduit propaganda gemaakt voor de VS oorlogen, terwijl men nu Russische media beschuldigt van het brengen van propaganda…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Men maakt zich druk om Russische militairen aan de grens met Oekraïne, terwijl de VS een raketschild voor de deur van Rusland heeft geïnstalleerd (in Polen en Roemenië) en datzelfde land met haar NAVO-partners bijna het jaarrond militaire oefeningen houden langs de westgrens en de territoriale wateren met resp. van Rusland…… Oefeningen o.a. gericht op het binnenvallen van Russisch grondgebied…… Voorts bevinden zich troepen van meerdere NAVO-lidstaten in Oekraïne en heeft de VS dat land afgeladen met wapens…..

Onder het artikel van CounterPunch nog een bericht van de WDR 5 site, waar op deze zender vanmiddag weer fiks werd getapt uit het anti-Russische propaganda vat…….

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
, You can do the same with the German text)

(als
je het Engels en/of Duits niet machtig bent, kopieer dan de Engelse of Duitse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

 

 

Bill Clinton’s Role in the Crisis Over Ukraine

Photograph Source: Matt Johnson – CC BY 2.0

The militarization of American foreign policy has evolved over the
past thirty years. Ironically, this took place in the wake of the
dissolution of the Soviet Union, which should have led to reassessing
U.S. national security policy and defense spending.  Democratic
presidents have played a major role in this militarization because they
are unwilling to challenge the Pentagon and the defense industry.

Bill Clinton was initially responsible for the militarization.  He
abolished the Arms Control and Disarmament Agency, and began the
expansion of the North Atlantic Treaty Organization.  Barack Obama
believed that war in Afghanistan was a “good war,” and reappointed
Robert Gates as secretary of defense to appease the uniformed military. 
President Joe Biden even appointed a retired four-star general to the
position of secretary of defense, and has given diplomacy a back seat in
the twin struggles with Russia and China.  The postwar presidents
understood the need to divide Moscow and Beijing, but Biden has taken
actions that have inspired Russia and China to grow closer.

But it all started with Clinton, whose relations with the Pentagon
were tenuous from the outset.  Clinton came into office with a
reputation for manipulating the draft laws in 1969 to avoid service in
Vietnam.  Clinton, moreover, alienated the military shortly after his
inauguration when he suggested that he would allow homosexuals to serve
openly in the military.  Of course, George W. Bush, Dick Cheney, and
William Cohen avoided Vietnam, but Republicans typically get a pass from
the Pentagon and the press when avoiding service. Former senator John
Kerry was a Vietnam War hero, but his ultimate criticism of the war was
highlighted by the mainstream media and his Republican opposition.

Clinton bowed to military pressure time and time again on numerous
national security issues. His capitulations weakened or abandoned
agreements dealing with the International Criminal Court; a ban on
landmines; the Comprehensive Test Ban Treaty; and the Chemical Warfare
Convention. Clinton bowed to the Democratic Party’s right wing in
naming James Woolsey as director of the Central Intelligence Agency. When Woolsey, a Cold Warrior, wore out his welcome on the Hill, he was
forced to resign. Clinton then named an Air Force general to succeed
Woolsey; the general was forced to withdraw his nomination, but this
earned no mention in Clinton’s autobiography.  Similarly, Clinton’s book
makes no mention of his efforts to name Admiral Bobby Inman, another
Cold Warrior, as secretary of defense.  Clinton’s CIA directors, John
Deutch and George Tenet, contributed to the decline of the CIA.

The Pentagon had so little respect for Clinton that, in 1994, it did
not respond to the efforts of the White House to create military options
for stopping the genocide in Rwanda or for countering al Qaeda in
Afghanistan.  Conversely, Clinton ordered the bombing of a
pharmaceutical plant in Khartoum, Sudan in 1998 in the wake of the
bombings of the U.S. embassies on the Horn of Africa.  The White House
argued the plant was producing lethal chemicals; no, it was producing
aspirin for all of Africa and this was known to the intelligence
community. Clinton’s White House and the Pentagon ignored the warnings
of the Department of State and the CIA to avoid using Yemen as a
refueling stop for U.S. warships because of the threat of terrorism.  As
a result, the U.S.S. Cole was targeted in 2000 with a loss of 17 U.S. sailors.

We are still dealing with the results of Clinton’s ill-informed
decision making, particularly with regard to the current crisis with
Russia over Ukraine.  Clinton’s decision to expand NATO virtually
ensured that there would be little progress in developing a strategic
approach toward Russia.  The liberated states of East Europe, in the
wake of the dissolution of the Soviet Union, wanted to be anchored to
the West, but the proper vehicle for such an arrangement was the
European Union, not NATO.  Indeed, the greatest strategic failure of the
Clinton administration was its marginalization of Russia rather than
anchoring Russia to the West, as suggested by the late George Kennan in
his strategy of containment.

The expansion of NATO marked a betrayal of President George H.W. Bush
and Secretary of State James A. Baker III’s commitment in 1990 to not
“leapfrog” East Germany if the Soviets removed their 380,000 troops from
the East.  The continuing flirtation of membership for both Ukraine and
Georgia, which started in 2008, has caused Russia anxieties over the
changing European balance.  Expanding NATO was a gratuitous provocation,
which belies U.S. accusations from high-level officials that the crisis
over Ukraine is a “manufactured” one by Russian President Vladimir
Putin.  In January 1990, the West German foreign minister confirmed that
there would not be an “expansion of NATO territory to the east” in the
wake of the Soviet military withdrawal.  In my interviews with Baker and
Foreign Minister Eduard Shevardnadze in 1994, Baker acknowledged (and
Shevardnadze confirmed) that he told the former foreign minister the
United States would not “leapfrog” over a reunified Germany to move
closer to the borders of the Soviet Union.  There are reports that Baker
was willing to put this commitment in writing, but that national
security adviser Brent Scowcroft convinced the president not to do so.

The sad fact is that the international calculus had nothing to do
with Clinton’s decision to expand NATO.  He was concerned that his
Republican opponent in1996, the late Robert Dole, was going to use the
failure to expand NATO in the campaign for the presidency.  Clinton, a
masterful domestic politician, moved to take the NATO issue off the
table by endorsing expansion.  This played well domestically among East
European communities in key states such as Michigan and Wisconsin. 
George W. Bush worsened the strategic situation by recruiting former
Soviet republics, the three Baltic states, for NATO and deploying a
regional missile defense in Poland and Romania.

Overall, the Clinton presidency weakened the national security
process by compromising the balance between the key instruments of
foreign policy, ending the once central role of the Department of
State.  The end to the Arms Control and Disarmament Agency and the
United State Information Service as well as the weakening of the Agency
for International Development deemphasized the civilian agencies in the
formation and conceptualization of U.S. foreign policy.  The Pentagon
was the major winner in this rebalancing; similarly, the Pentagon’s
control over the intelligence community was bolstered.  To paraphrase
Mark Twain, when the only tool in the toolbox is a hammer, then all of
our problems will look like nails.

Melvin A. Goodman is a senior fellow at the Center for
International Policy and a professor of government at Johns Hopkins
University.  A former CIA analyst, Goodman is the author of Failure of Intelligence: The Decline and Fall of the CIA and National Insecurity: The Cost of American Militarism. and A Whistleblower at the CIA. His
most recent books are “American Carnage: The Wars of Donald Trump”
(Opus Publishing, 2019) and “Containing the National Security
State” (Opus Publishing, 2021). 
Goodman is the national security columnist for counterpunch.org.

==============================

Hier nog de tekst bij het Tagesgespräch op WDR 5, waar een zogenaamde vrije journalist de luisteraar trakteert op een onversneden portie Rusland haat…..:

Kalt, aber noch kein Krieg – Wer muss sich bewegen?

Krise zwischen der Ukraine und Russland: Annalena Baerbock und Sergei Lavrov Russian Foreign Minister Sergei Lavrov and German Foreign Minister
Annalena Baerbock | Pooled photo by Maxim Shemetov/ AFP via Getty Images 

Die
Lage zwischen Russland und der Ukraine bleibt angespannt.
Außenministerin Baerbock will vermitteln. Haben Sie Sorge vor einer
Eskalation? Und was kann jetzt helfen? Diskutieren Sie mit im WDR 5
Tagesgespräch!

Es ist eine schwierige Bewährungsprobe für
Annalena Baerbock: Nach Gesprächen mit der Ukraine ging es gestern
(18.01.22) zum Antrittsbesuch nach Moskau. Auf der gemeinsamen
Pressekonferenz sprach Baerbock von “fundamentalen
Meinungsverschiedenheiten”, der russische Außenminister Lawrow erinnerte
an die Sicherheitsinteressen Russlands. Die Ukraine blickt nach Westen
und zur NATO. Dem will Moskau einen Riegel vorschieben und erwartet
Garantien des Westens, dass die NATO die Ukraine nicht aufnimmt. Die
Ukraine sei frei in ihrer Wahl, so die Antwort. Viel gegenseitiges
Verständnis für die unterschiedlichen Perspektiven ist derzeit nicht
erkennbar.

Der Handlungsdruck ist hoch: Russland hat seit
Ende Dezember Militär an der ukrainischen Grenze stationiert,
mittlerweile sollen rund 100.000 Soldaten einsatzbereit sein. Während
die USA und Großbritannien die Ukraine mit Defensivwaffen beliefern,
schlägt die Ampel-Regierung deren Forderung nach Aufrüstung bislang aus –
Baerbock will stattdessen auf Diplomatie setzen. Die Sorge vor einer
Eskalation des Konflikts wächst: Laut der OSZE (Organisation für
Sicherheit und Zusammenarbeit in Europa) sei die Kriegsgefahr so groß
wie seit 30 Jahren nicht mehr.

Haben Sie die Befürchtung, dass es zu einem Krieg
zwischen Russland und der Ukraine kommt? Ist es klüger nachzugeben und
Russland ein Zugeständnis zu machen? Welche Erwartungen haben Sie an
Außenministerin Baerbock und Deutschland? Kann diplomatisches Geschick
zur Deeskalation beitragen? Oder könnte militärische Abschreckung den
Konflikt entschärfen – wenn alle viel zu verlieren haben, halten sich
vielleicht alle zurück?

Rufen Sie uns während der Sendung an (WDR 5 Hotline 0800 5678 555).

Gast: Gemma Pörzgen, freie Journalistin mit Schwerpunkt Osteuropa (vrije journalist? Een regelrechte lobbyist voor het buitenland beleid van de VS, de NAVO en de westerse wapenindustrie in het groot!!)

Redaktion: Willi Schlichting und Jessica Eisermann

=======================================

Zie ook: ‘Hack van Oekraïense overheid door landgenoten, of nee toch Rusland en geheime diensten VS waarschuwen voor Russische false flag operatie

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

(zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!)

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..
‘ En dan de volgende (!!!):

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Jens
Stoltenberg (NAVO zetbaas): de NAVO bombardeerde Servië om het volk te
kunnen redden, of Servië nu maar even NAVO lid wil worden……..
‘ 

Uitgelekte telefoongesprekken tussen Trump en Putin bewijzen dat ‘Russiagaters gelijk hebben……’

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

Stoltenberg (topgraaier NAVO) wil nog meer kernraketten in Europa…….

VS dreigt INF verdrag op de zeggen >> Trump verwijt de Russische ketel dat die nucleair zwart ziet

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen


VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee

Pentagon Report Points To US Preparations For Total War

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Koning Willem Alexander vraagt Rusland om medewerking bij onderzoek naar rampvlucht MH17‘ (en zie de links in dat bericht naar meer informatie over rampvlucht MH17)

MH17:
JIT haalt zelfs de afscheiding van Oost-Oekraïne aan in de zoveelste
mislukte poging de schuld in de schoenen van Rusland te schuiven

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

————————————–

Wat hacken en propaganda betreft zie ook:VS
ministerie van defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur:
wordt verdedigd door het westen, terwijl men Rusland en China
demoniseert

Verkiezingen Nicaragua: één grote demonisering in de westerse media, vergelijk dat eens met verkiezingen in de VS

VS propagandamachine onder de loep genomen door schrijver Nick Schou

Westerse oorlogshitserij tegen China over Taiwan: in de VS is 52% van de bevolking voor oorlog….

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China‘ (ook het militaire pact AUKUS komt aan bod in dit bericht)

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III‘ (o.a. over AUKUS)

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren‘ (o.a. over Aukus)

Veronderstel
dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones,
kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over
de hele wereld

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering (o.a. over Aukus)

MIVD en media schoten 4 Russische bokken met de claim van spionage op de OPCW….

Nederland, Groot-Brittannië en VS schieten ‘4 geheime Russische spionage bokken’

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

———————————-

Voor meer terreur van de VS zie:CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ Tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd….. Zie wat dat betreft ook:

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen‘ en zie wat dat betreft ook: 

VS maakte 10 keer meer slachtoffers, dan de reguliere media rapporteerden……..‘ In de ‘oorlog tegen terreur’ die men beter had kunnen noemen: illegale oorlogen van de VS met grootschalige terreur…..

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

CIA en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

‘VS ‘ministerie van propaganda’ had supervisie over meer dan 800 films en minstens duizend tv series……..

Iran: moderne oorlogspropaganda ingezet door VS tegen ‘ongehoorzaam land…

VS
en GB brengen propaganda die moet verdoezelen wat er echt gebeurt in
Syrië…….. Door VS gebombardeerde ‘gifgasfabriek’ niet bestaand….

Beagles fabrieksmatig gefokt voor dierproeven ook in Nederland

PETA in de VS heeft een undercover onderzoek gedaan naar het fokken van Beagles voor dierproeven en stuitte daarbij op wat je het best kan aanduiden als een fokfabriek waar men 5.000 beagles en pups houdt en waar de dieren onder dieronwaardige omstandigheden worden gehouden, alles is gericht op het zoveel mogelijk winst maken zonder enige aandacht voor dierenwelzijn, zelfs het woord dierenmishandeling schiet hier tekort, zoals dat ook het geval is met dierproeven……

Dit is overigens bepaald niet het eerste onderzoek naar deze walgelijke fok van beagles (die zachtaardig en volgzaam zijn, de reden waarom men het liefst beagles misbruikt voor dierproeven….)…. 

 

PETA noemt wel het feit dat ook in Nederland op fabrieksmatige manier beagles worden gefokt, maar is te schijterig om namen te noemen, wel bij deze >> het gaat om: InnoSer in Lelystad (en een vestiging in Leiden) en Envigo (voorheen Harlan) in Horst. 

Schande ook dat men door ons opgebracht belastinggeld gebruikt om dierproeven te subsidiëren en dat ondanks het feit dat deze dierproeven zinloos zijn…… (daarover zo meer)

In Frankrijk worden de dieren zo mogelijk nog schunniger gehouden door de firma CEDS, hier het bericht van Animal Rights, waarin de namen wel worden genoemd, ook de hiervoor genoemde bedrijven:

Proefdierfokkers

Centre d’Élevage du Domaine des Souches

Gespecialiseerde proefdierfokkers zijn bedrijven die hoofdzakelijk dieren fokken en verkopen aan proefdiercentra. Envigo1 (voorheen Harlan) in Horst en InnoSer2
in Lelystad zijn de grootste fokkers in Nederland. In België zijn geen
grote commerciële proefdierfokkers gevestigd. De proefdieren die niet
gefokt worden in de eigen instelling zijn vooral afkomstig uit de
buurlanden zoals Nederland, Duitsland en Frankrijk. Er worden ook
proefdieren besteld bij proefdierfokkers buiten Europa.

Handel in proefhonden 

De Franse megafokkerij CEDS
(Centre d’Élevage du Domaine des Souches, ofwel fokkerij voor
biologisch materiaal) in Mézilles wordt al ruim 40 jaar (!) geleid door
twee voormalig onderzoekers die een gat in de markt zagen: fokken van
proefhonden voor laboratoria. Zoals je op de luchtfoto kunt zien staan
er meer dan vijftig gebouwen op het 14 hectare grote terrein. In deze
gebouwen zitten circa 500 fokteven die jaarlijks zo’n 4000 puppy’s het
leven schenken.


Het gaat voornamelijk om beagles, maar ook om labradors,
Duitse herders en golden retrievers. Wanneer de dieren vier maanden tot
een jaar oud zijn, worden ze verkocht aan proefdiercentra in binnen- en
buitenland. Een belangrijke afnemer is Janssen Pharmaceutica in Beerse.

In Frankrijk en Duitsland zijn tevens grote hondenfokkerijen
gevestigd van het bedrijf Envigo, om beagles te fokken en te verkopen
aan proefdiercentra.


Voor de rest van het Animal Rights bericht, klik op deze link

Dierproeven zijn totaal onzinnig en dat is ook logisch, immers dieren zijn geen mensen, het is dan ook al lang bekend dat deze proeven weinig of helemaal geen zin hebben. Men heeft een protocol ontwikkeld waarin men menselijke cellen gebruikt i.p.v. dierproeven te doen, daarnaast maakt men gebruik van computermodellen die men tezamen aanduidt als: ‘Research Modernisation Deal’ (RMD). In het bericht van PETA wordt nog eens aangegeven wat het miezerige succespercentage is van dierproeven (voor ziekten waarvoor men dierproeven heeft uitgevoerd)…..  

Help mee om deze barbaarse en zinloze dierproeven en daarmee de schunnige fok van dieren voor proeven te stoppen >> lees en teken de petitie ajb en zegt het voort!! 

Zoals meermaals op deze plek geschreven: ‘wetenschappers’ die zich bezighouden met dierproeven zijn gewetenloze psychopaten, die vervolgd moeten worden voor ernstige dierenmishandeling!! Dit geldt uiteraard ook voor de fokkers die deze wetenschappers willens en wetens, puur uit winstbejag, van dieren voorzien!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Undercoveronderzoek: honden fabrieksmatig gefokt, hun puppy’s verkocht voor experimenten

PETA Nederland

In een undercoveronderzoek van PETA US werden 5000 beagles en pups
aangetroffen die in een enorme fokfabriek in de VS 24 uur per dag,
zeven dagen per week werden opgesloten in kleine, kale kennels en
kooien. Het bedrijf dat eigenaar is van deze fokkerij heeft ook een
vestiging in Nederland.

De
honden hadden geen manden, geen speelgoed, geen stimulatie – geen echt
leven. Al meer dan 50 jaar lang fokken verschillende bedrijven honden in
deze broodfokkerij om ze te verkopen aan laboratoria voor experimenten.

De
beagles worden beroofd van elke mogelijkheid om te rennen, te spelen en
zich gewoon als honden te gedragen. Ze ijsberen alleen maar en springen
op en neer. Kijk zelf maar. 

U kunt helpen dit te stoppen!

Experimenten
op deze beagles en andere dieren zijn wreed en onethisch, maar wist u
dat maar liefst 95% van de geneesmiddelen stranden bij onderzoek op
mensen, ondanks het succes bij dierproeven? Hier zijn enkele voorbeelden
van mislukkingspercentages voor specifieke gezondheidsproblemen:

  • ziekte van Alzheimer: 99,6%
  • kanker: 96,6%
  • HIV/AIDS-vaccin: 100%
  • beroertes: 100%

De
Nederlandse overheid lijkt niet in te zien hoe dringend het is om een
einde te maken aan dierproeven. Zolang deze proeven worden toegestaan,
worden dieren blootgesteld aan ellende, wordt belastinggeld verspild en
moeten patiënten het doen zonder effectieve behandeling voor hun ziekte.

Teken de petitie
van PETA Nederland waarin de nieuwe regering wordt opgeroepen om de
doelstelling van 2016 om dierproeven uit te faseren en tegen 2025 een
echte wereldleider te zijn in dierproefvrije innovatie weer in ere te
herstellen. (het is mogelijk dat je deze petitie al hebt getekend, deel deze dan ajb met familie, vrienden en bekenden)



Deel op Facebook

Deel op Twitter

Verstuur via WhatsApp

Dank u voor alles wat u voor de dieren doet.

Vriendelijke groet,

PETA Nederland

===================================

Zie ook: ‘Dierenmishandeling van ongekende wreedheid: aantal dierproeven in 2021 op katten 4 keer en op honden 2 keer zo groot dan in 2020

Grove en barbaarse dierenmishandeling in apenhel van Rijswijk moet eindelijk stoppen!!

Zware dierenmishandeling bij dierproeven op beagles
Beagels zijn zeer volgzaam en goedaardig vandaar dat men deze honden
graag gebruikt voor inhumane, smerige en zinloze dierproeven…..

Foto: hond wordt opgehangen aan haakVreselijke dierproeven bij Janssen Pharmaceutica.

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ (RMD)

NIAID van dr. Fauci martelt dieren met totaal onzinnige experimenten
Dr. Fauci, je weet wel de Coronafantast uit de VS, de figuur die zijn
aanbevelingen desnoods 4 keer per jaar verandert en dat niet zelden
zelfs binnen een aantal weken…

NIH
(o.a. dr. Fauci) gaf in 2020 maar liefst 19 miljard dollar uit aan
zinloze dierproeven inclusief de barbaarse proeven op pups van beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Nertsenfokkerijen
gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en
vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ (RMD)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven‘ 

Nederland beschikt
over o.a. zenuwgas, om de effecten te testen werden de laatste jaren
cavia’s en ratten vermoord door TNO…..
Terwijl men die effecten al meer dan 100 jaar kent…. schande!!!! (sinds de Eerste Wereldoorlog waar dit gas veelvuldig werd ingezet….)

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven‘ 

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…

In
de labels direct onder dit bericht is ook dat van ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten
opgenomen, voormalig minister Landbouw, die niets wenste te doen tegen
dierproeven op primaten en andere zoogdieren….. Het label BPRC staat
voor het dierenmartelcentrum in Rijswijk waar dierproeven op apen worden uitgevoerd >> Biomedical
Primate Research Centre……

COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet

Hier een noodkreet van IC-verpleegkundige Louise van de
Sande Bakhuyzen, werkzaam in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (OLVG). Ik
heb deze noodkreet overgenomen van Facebook, daar de kans levensgroot is
dat deze binnen een paar dagen zal worden verwijderd.

Lees het
relaas van deze verpleegkundige, laat het tot je doordringen en vorm je
eigen mening (Greet Stelling is degene die het bericht van Louise van de
Sande Backhuyzen deelde op Facebook na overname van Sinling Choy):

Greet Stelling

t8tu178nc68o5c02 

Sinling Choy

20 u 

Ook het OLVG zkh zwijgt niet langer; De maatregelen hebben niets met gezondheid te maken maar met doordrukken v 2G ! #doetnietmee 

Het verhaal van Louise vd Sande Bakhuyzen, IC verpleegkundige (4 min leestijd):

 

 

Wij
dragen in het OLVG alleen bij COVID patiënten die zuurstof krijgen het
dure ffp/2 masker en ‘pakken ons zelf in’ Geen zuurstof? Dan mag de
deur van de kamer open staan en dragen we het ‘doodgewone’ chirurgische
masker en handschoenen. Ik durf dat hier te schrijven aangezien het voor
patiënten en bezoekers evenmin een geheim is en dus gedeeld mag worden.

En nu moet iedereen ‘buiten’ die dure maskers op? Steeds weer de grens een beetje opschuiven?

Steeds een klein beetje geven (winkels onder allerlei voorwaarden open) en dan straks snoeihard 2G er in hakken?

Gelukkig is het OLVG tegen 2G op de werkvloer en wil ik een lans breken voor onze CEO Maurice vd Bosch* die zich steeds weer kritisch durft uit te spreken in de media voordat ik mijn observaties wbt het grote plaatje uit.

 

Money money money money money

 

COVID is inmiddels een moddervet zeer winstgevend businessmodel geworden. Naakte waarheid.

We worden met alle niet meer uit te leggen maatregelen keihard belazerd. Genaaid en gemanipuleerd door leugens en propaganda.

Tot we op de knieën liggen voor het o zo foute medisch ‘deug papiertje’.

 

Waarom o waarom is NL zo f.ck.ng lijdzaam.

 

Waar
is onze ruggengraat in godsnaam. Ons gezond verstand? Wanneer gaan we
massaal nee zeggen tegen deze compleet onverantwoorde medische dwang?
Crucify me. Ik ben klaar met zwijgen. Ik zwijg al maanden omdat er
steeds mensen klaar staan om me de kop af te hakken, de bek te snoeren.
Ga je gang. Negeer me. Zeg dat het bullshit is. Ontvriend
me. Als je je kop in het zand wilt steken be my guest.

 

Ik zwijg niet meer. 

 

Wat was het ook al weer? Alleen de domme laag geletterden hebben kritiek?

Na
4 decennia in de zorg, met mijn steen ruimschoots bijgedragen in de
AIDS epidemie en de afgelopen twee jaar op de Covid en de IC ben ik
dom? Als kleindochter van een grootvader die geneesheer-directeur van
Philips was in WO 2 en als eerste promoveerde op het begrip
psycho/somatiek? Als dochter van een vader die zich in diezelfde oorlog
voor dit land heeft ingezet in het ongewapende verzet? Normaal zou ik
daar niet mee te koop lopen omdat het verder geen persoonlijke
verdienste is, maar ik vernoem het om aan te geven met welk moreel
kompas ik ben groot gebracht.

En
vanuit welke diepe normen en waarden ik mij als verpleegkundige heb
ontwikkeld. Ik heb de marktwerking met eigen ogen zien komen. De zorg
als verdienmodel. De toenemende macht van pharma en de verzekeraars. De
meedogenloze censuur door Big Tech (media) op dringende kritiek van
vooraanstaande wetenschappers. De echte wetenschappers die zich niet
door politiek voordeel laten leiden. (En dat wordt steeds moeilijker)

 

Nee,
we luisterden tot nu toe naar een uitermate domme man die niet verder
komt dan een spuit met een frikandel te vergelijken en zich niet
neerlegt bij het recht op lichamelijke integriteit. (het gaat hier om
Hugo de Jonge, ex-blunderend-minister Volksgezondheid, Ap) Wiens broer
een grote speler in de v.x industrie is. (Helaas is hij niet de enige
binnen het OMT en de nationale Gezondheidsraad met
belangenverstrengelingen) Wetenschappers die de noodklok luiden worden
geframed. Professoren en hoogleraren die hun ernstige zorgen uiten over
de medische veiligheid of liever gezegd het gebrek daar aan, in dit
compleet politiek opportunistisch gestuurde beleid worden geframed en
gecensureerd.

 

VVD
premier Rutte en D66 minister Kuipers, de laatste is de vervanger van
de Jonge, die zichzelf nu al heeft verraden, eerder was hij tegen
sluiting van kinderhartcentrum Groningen, net geïnstalleerd als minister
liet hij weten voor sluiting te zijn……** (dat belooft ‘nog veel moois’ de komende jaren…..Ach ja wat wil je D66?)

 

Cardiologen die genuanceerd uit kunnen leggen dat de verhoogde troponine spiegels

(komt
vrij bij een hartinfarct) bij de COVID infectie zelf veel minder hard
pieken dan bij een hartinfarct na de spuit, worden gecensureerd. Er zijn
wereldwijd duizenden myocard (hart)infarcten bij jonge mensen, ook vele
kinderen (!!), na de spuit.

Maar de media houden stevig de deksel er op samen onder een ‘gezellig hoedje’ met de pharma.

Belangen verstrengeling.

 

En
een hartinfarct is slechts 1 van de bijwerkingen. Dan hebben we het
niet over herseninfarcten en ernstige blijvende neurologische schade. Ik
heb collega’s die na de eerste prikrondes in de verpleeghuizen een
hausse aan herseninfarcten hebben gezien bij jonge mensen van rond de
40/50. Ik heb het over collega’s op verschillende plekken die ernstige
stollingsstoornissen (trombose en embolieën) zien bij veel te jonge
mensen, collega’s die veel meer pericarditis zien dan normaal. Iedere
dienst ipv een paar keer per jaar. Maar ze mogen het verband niet
leggen.

 

Kamervragen
door Pieter Omtzigt over een oversterfte van 1000 (!) per week na de
prikrondes werden afgedaan als een gevolg van het te langzaam op gang
komen van prikronde nr 3. Walgelijk, immoreel, crimineel. En als Omtzigt
weer genegeerd wordt door pathologisch leugenaar ‘geen actieve
herinnering’ (hier wordt Rutte bedoeld, Ap) en de Hr ‘je weet toch ook
niet wat er in een frikandel zit’ (zoals gezegd een uitspraak van de
Jonge), dan weet je hoe laat het is. Hoeveel bewijs dat het foute boel
is moet er nog komen? Nee we blijven keihard ontkennen want stel je voor
als de ‘pharma religie’ waar we blind achteraan lopen in opspraak komt.
Dan stort het kaartenhuis in.

 

Het is zeer zorgwekkend.

 

Ondertussen
doen we alles voor het ‘paspoort’ naar onze vrijheid.. die vrijheid die
al hoog en breed is ingeperkt en afgepakt. Blind voor de prijs die we
aan het betalen zijn. Onze gezondheid, aangeboren immuniteit en onze
vrijheid zijn de inzet. Vrijheid die, als we niet op de rem trappen en
opstaan, nooit meer terug komt.

 

Pas
als het land eenmaal economisch volledig op de knieën is gedwongen, wat
absoluut niet had gehoeven en compleet disproportioneel is (zachtjes
uitgedrukt), ja dan is de overheid opeens de ‘goede vader’ die ons van
de ondergang redt met het ‘vrijheids’ paspoort obv aanhoudende en
toenemende medische dwang. Vrijheid onder lichamelijke dwang? Dat is
een contradictio in terminis. En dat zal ik vanuit mijn beroepseer en
-eed (ook wij hebben een eed afgelegd) nooit en te nimmer ondersteunen.

 

Dat is misbruik.

 

Want
wat als die ethische grens eenmaal is doorbroken? What is next op het
gebied van bv orgaandonatie, euthanasie etc. Om niet te spreken van
allerlei vormen van medische financiële discriminatie. Farfetched?

Ik ben bang van niet. Het gebeurt nu al op meerdere plekken in de wereld.

 

Dit
is niets anders dan de ongebreidelde machtstoename van Pharma, Big Tech
en de voedsel giganten. Helaas is het geen complot theorie maar bittere
waarheid die zich steeds meer laat zien.

 

En
let wel. Ik onderschat vanuit beroepservaring de ziekte waar we nu al
twee jaar mee te maken hebben absoluut niet. Heb het allemaal van
dichtbij gezien en heb absoluut respect voor velen die doodziek zijn
geworden, restverschijnselen hebben, overleden zijn en diegenen die
dierbaren hebben verloren of wiens familieleden long C.v.d hebben. We
hebben zelf de mensen getroost en de doden weg gebracht. De verhalen
gehoord. Helpen revalideren.

 

Ik ben allesbehalve een ontkenner.

 

Maar
het gaat om de proporties. Over hoe de neoliberale politiek gezorgd
heeft dat iedere vorm van medische proportionaliteit en iedere vorm van
gezond verstand compleet overboord is gegooid. De zorg compleet kapot is
gemaakt. En nu weer 4,5 miljard bezuinigen? Maar wel groots investeren
in PCR test capaciteit, het opleiden van Boa’s, het optuigen van de QR
maatschappij, gezichtsherkenning camera’s en een Meta centrum? Kunt u
nog nadenken denk dan mee. Schiet mij maar lek. Alles voor het grove
onbeschaamde geld. Ten koste van alles wat menselijk en waardevol is.
Ten koste van werkelijke menselijke vrijheid.

 

Hoe
lang nog wil je uit disproportionele angst deze afschuwelijke
leugenaars blijven volgen en dus vrij baan geven om ons digitaal steeds
meer gevangen te zetten op basis van medische dwang??

 

Het is geen 5 voor 12. Het is half 1.

 

Ze gaan niet stoppen. Nooit. Alleen wij kunnen dit nog stoppen. Door massaal en in eenheid NEE te zeggen.

Het
gaat niet stoppen. En voor ieder mens zal er een punt komen dat je je
realiseert dat je niet meer wilt of misschien zelfs dat het te laat is.

 

Ik blijf bidden en hopen dat NL opstaat.

Dit is niet de manier om met ziekte om te gaan.

Dit is politiek gestuurd en komt niet vanuit werkelijke expertise. Dit gaat om grote belangen.

De echte intelligentsia ligt gecensureerd, gekneveld en gebonden in de ‘niet voldoende winstgevende’ hoek.

Het
systeem maar vooral onze volgzaamheid vanuit angst en/of gemakzucht/
opportunisme is het werkelijke diepe vergif wat ons kapot maakt; in
groot gevaar brengt. Je doet het voor een ander? Dat inzetten om mensen
tot op het bot te verdelen?

Wake the f.ck up. Alsjeblieft 🙏🏻

 

Het systeem is verrot tot op het bot en onze tijd wordt steeds beperkter.

Is dit de toekomst die we willen?

Dit is medische dictatuur. En het gaat niet stoppen.

Ik bid iedere dag voor collectieve bewustwording van welke ramp zich hier en nu voltrekt.

Misschien raak ik nu velen kwijt.

Maar
mijn hart, mijn gut, mijn niet zo heel erg domme brein en tot slot mijn
professionele ervaring zeggen dat dit de keiharde waarheid is.

En
ik ben niet alleen en weet me omringd door honderden, duizenden en
wereldwijd zelfs miljoenen die allemaal hun hart vasthouden.

En
denken dat het allemaal toch geen zin heeft is geen optie. Na 34 jaar
Boeddhisme beoefenen heb ik geleerd dat iedere dialoog er 1 is.

Ik zwijg niet langer.

Benieuwd of meneer Suikerberg me wel het zwijgen gaat opleggen.

Peace 🙏🏻

💖

====================================

En
dan te bedenken dat men patiënten die voor een andere klacht dan COVID
worden opgenomen in het ziekenhuis en daarna positief worden getest volledig worden meegerekend als COVID patiënt (zelfs als ze daar
geen klachten van ondervonden, zie wat de PCR test betreft ook het
laatste blok met links hieronder…..)…… 

——————————-

* Zie o.a. het volgende door Zwagerman gedeelde Twitterbericht van Maurice van den Bosch:

Maurice vd Bosch

@MauricevdBosch

Hierbij de resultaten van onderzoek TU Delft (en UMC Utrecht), waar Kuipers het over had tijdens de persconferentie. nos.nl/l/2413501 cc

@mariannezw


nos.nl

Onderzoekers: 2G en 3G hebben nu nauwelijks effect

Het
omstreden 2G-systeem heeft nauwelijks effect op het tegengaan van de
verspreiding van het virus in de samenleving op dit moment.

————————

** Zie: ‘Supermarkten akkoord met leeftijdsgrens voor energiedrank, Rutte 3 (en nu 4) doodstil terwijl de gevolgen desastreus zijn…….‘ Onder andere met het bericht over de totaal onverantwoorde sluiting van kinderhartcentrum Groningen door eerst de Jonge en nu zijn vervanger Kuipers…..

———————————–

Zie ook: ‘1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst verderop hieronder)

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins >> de laatste is het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

————————————

Wat betreft de PCR test zie:  PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder:


Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

AOW bezuiniging: de zoveelste schoftenstreek van VVD premier Rutte en zijn bende rovers

Hoewel Rutte een nieuwe bende rovers rond zich heeft verzameld, is er bitter weinig veranderd wat betreft inhumaan, ijskoud neoliberaal beleid….. Al tijdens de voorgaande kabinetten Rutte waren de AOW’ers de klos en dit schandalige beleid wordt gewoon voortgezet: het kabinet Rutte 4 gaat een paar miljard bezuinigen op de AOW, terwijl deze groep zoals gezegd al zo veel heeft moeten inleveren de afgelopen meer dan 11 jaar……. De koppeling van de AOW met het minimumloon wordt losgelaten, terwijl men beloofde dat de AOW’ers erop vooruit zouden gaan…..

Rutte en een paar van zijn rovers, zowaar zonder zijn gebruikelijke smerige grijns

Over de beloften van aartsleugenaar Rutte gesproken, deze ploert heeft alweer een belofte gedaan die kan worden toegevoegd aan de enorme berg leugens die hij de afgelopen 11 jaar heeft opgebouwd: iedereen zou er de komende jaren met 2% op vooruitgaan, echter dat is ten enenmale onmogelijk gezien de regeringsverklaring van boevenbende Rutte 4…… Logisch als je nagaat dat we met een dikke inflatie te maken hebben en velen bijvoorbeeld de verhoging van de energiekosten niet eens kunnen betalen…….

Echter het meest smerige blijft wel het pakken van de ouderen, mensen die niet meer de straat opgaan uit onvrede over het onzalige beleid van een zittend kabinet en dat weet men dondersgoed in Den Haag…… Gelukkig hoor je niet meer zo vaak dat de huidige ouderen het goed hebben, deze leugen, in de wereld geholpen door de partijen die deelnamen aan de kabinetten Rutte, werd met grote graagte herhaald in de reguliere media, waar een groot deel van de ouderen ronduit in armoede moet leven, terwijl deze ouderen zich de blubber hebben gewerkt en dat tegen een veel te laag salaris wat zeker duurde tot begin jaren 70 van de vorige eeuw…… In feite gaat het veelal om de mensen die ons land hebben opgebouwd na de Tweede Wereldoorlog….. 

Daarnaast zijn de huren intussen zo hoog dat de gemiddelde huurder 10% per maand meer betaalt voor een dak boven het hoofd dan huizenkopers….. De huren zijn zo hoog dat huurders meer dan de helft van hun netto inkomen kwijt zijn aan vaste lasten, dat geldt zelfs voor bijstandgerechtigden, die al geen cent te makken hebben….. In plaats van het inzetten op een toename van het aantal betaalbare sociale huurwoningen (die tegenwoordig ‘ook al niet’ meer te betalen zijn), gaat Rutte 4 nog meer sociale huurwoningen verkopen aan investeerders o.a. uit het buitenland….. Sinds het kabinet Rutte 1 zijn er 100.000 sociale huurwoningen verdwenen en dan durfden de schoftenkabinetten Rutte ‘scheefwoners’ de schuld te geven van het tekort aan sociale huurwoningen….. 

Over huren gesproken: de jaarlijkse huurverhoging wordt berekend op de prijsstijging in het jaar daaraan voorafgaand, terwijl het al vele jaren zo is dat de hoogste prijsverhoging bestond uit de…. jaarlijkse huurverhoging!! Ongelofelijk dan ook dat de huurders zich jaar in jaar uit zonder enge actie laten bestelen door de zittende kabinetten….. Vorig jaar was er eindelijk een landelijk protest tegen de hoge huren, echter de enorme demonstratie die daarbij werd georganiseerd heeft niets opgeleverd, zoals je zojuist kon lezen…. 

Het verkopen van huurhuizen aan investeerders zal de huren nog verder opjagen en dan te bedenken dat de kabinetten Balkenende en Rutte grote voorstanders waren en resp. zijn van een zo laag mogelijke rente, goed voor de aandeelhouders en huizenkopers….. Daar de beurzen na de bankencrisis ongewis waren wat betreft de koersen, zocht men andere investeringen, die men vond en die waren en zijn funest voor de huurders, immers daarmee stond de weg open voor het speculeren met huur- en koophuizen….. De ministers van Rutte 2 en 3 hebben zelfs in het buitenland lopen leuren met onze sociale huurwoningen, waarbij werd beloofd dat men geen verhuurdersbelasting behoefde te betalen, zoals de woningcorporaties wel moeten, een miljardendiefstal die nu zal worden afgebouwd…… (deze diefstal werd gedaan op het door huurders gespaarde bedrag, want daar komt het op neer!!!) 

Nu blijkt dus dat fluitkabinet Rutte 4 dit schunnige beleid voortzet en het is dan ook zeker dat huurders de komende jaren nog harder gepakt zullen worden……. De lopende CDA wanprestatie Hugo de Jonge gaat nu als minister over volkshuisvesting en dat zal ten koste gaan van de huurders, immers het CDA profileert zich als partij voor de middeninkomens, de welgestelden en de (boeren) bedrijven….. En dan beweert men in de media dat de Jonge een groot sociaal hart heeft….. ha! ha! ha! ha! ha!

Schande dat de AOW’ers weer gepakt worden, terwijl ze er al sinds 2008, het jaar dat de bankencrisis ten volle toesloeg, amper op vooruit zijn gegaan, tegelijkertijd zijn hun kosten met dubbele percentage cijfers gestegen….. 

De huizenkopers hebben Rutte voor de vierde maal een overwinning bezorgd, benieuwd hoe ze straks terug kijken op de kabinetten Rutte als bij de volgende crisis de huizenmarkt zal instorten en ze men een gigantische schuld komen te zitten, terwijl hun huis dan waarschijnlijk nog niet een kwart van die schuld waard is…… En die crisis komt onherroepelijk, de vraag is nog wanneer….. Zo is de schuld van de VS op termijn niet vol te houden en als de dollar valt door die enorme schuldenlast, zal ook de rest van de wereld in een diepe crisis wegzakken…..

DeGoedeZaak (wat een belachelijke naam!!) heeft een petitie opgezet tegen het nog verder uitkleden van AOW’ers, lees en teken deze ajb en geeft het door, hoe meer handtekeningen, hoe minder Rutte 4 dat kan negeren!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

Laat de AOW meestijgen, zet ouderen niet op achterstand!

Arno van DeGoedeZaak info@degoedezaak.org via amazonses.com

 

 

Iedereen gaat erop vooruit, zegt het nieuwe kabinet in haar regeerakkoord. Maar dat geldt niet voor alle ouderen. Want
waar tot nu toe de AOW altijd meesteeg met de uitkeringen en het
minimumloon, is het kabinet van plan die koppeling los te laten.
En
dat terwijl de oplopende prijzen in de supermarkt, een hogere
energierekening en stijgende huren voor veel ouderen juist betekent dat
hun portemonnee nog krapper wordt. Het is meer dan terecht dat het
minimumloon omhoog gaat, maar door de AOW niet te laten meestijgen, laten we onze ouderen in de kou staan.

Daarom is AOW’er Jos via DeGoedeZaak een petitie gestart om het
kabinet op te roepen: laat de AOW gewoon meestijgen met het minimumloon!
Hij springt terecht in de bres voor leeftijdsgenoten én toekomstige
senioren. Morgen al bespreekt de Tweede Kamer onder andere dit
onderwerp uit het regeerakkoord. Een sterk signaal vanuit de samenleving
kan de definitieve doorslag geven om de AOW toch gewoon mee te laten
stijgen met het minimumloon
. Willem, steun jij Jos in zijn strijd voor een zekere oude dag voor iedereen?

IK TEKEN DE PETITIE

De afgelopen jaren waren al geen vetpot voor veel van onze ouderen.
Pensioenen zijn jarenlang niet geïndexeerd, terwijl de inflatie alsmaar
toeneemt. Het is positief dat dit kabinet eindelijk inziet dat de
lonen moeten stijgen om mensen fatsoenlijk te kunnen laten rondkomen,
maar het is onbegrijpelijk dat ze dit loskoppelt van de AOW.
Een
miljoen mensen maakt gebruik van een AOW, honderdduizenden komen door
deze plannen in de problemen. Met de ontkoppeling van de AOW dreigt een
nog krappere beurs voor velen. Daarom steunt DeGoedeZaak Jos in zijn campagne. Jij ook Willem?

IK STEUN DE CAMPAGNE

De verontwaardiging is aan het groeien vanuit verschillende
politieke partijen, dus maken we echt een goede kans om hier met jouw
steun verandering in te brengen.
De Tweede Kamer debatteert hier
morgen voor het het eerst over en we verwachten dat dit onderwerp
voorlopig bovenaan de politieke agenda zal blijven staan. Wat nog
ontbreekt is een duidelijke oproep vanuit de samenleving en vanuit de
mensen die dit beleid zal raken. Daarom hopen we dat je Jos, en al die
andere AOW’ers, steunt door zijn petitie te tekenen.

Strijdbare groet,

Arno van DeGoedeZaak

PS. Wij willen samen met Jos de verhalen vertellen die schuilgaan
achter deze beleidsmatige beslissing over de AOW. Maak jij zelf gebruik
van een AOW en wil je je verhaal met ons delen? Dan horen we heel graag
van je! Klik hier om je verhaal met ons te delen.

Uitschrijven? Dat kan hier.

Contact met ons opnemen? Antwoord op deze mail of stuur een e-mail naar info@degoedezaak.org.

==============================

Zie ook dit Kassa bericht uit 2019:

‘Ruim helft inkomen gaat op aan vaste lasten’

18 mrt 2019  •  leestijd 1 minuten  •  225 keer bekeken

 

 

Nederlanders
zijn in doorsnee meer dan de helft van hun inkomen kwijt aan vaste
lasten. Dat meldt het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting
(Nibud) in een nieuw onderzoek.

 

Bij
een huishouden met een modaal inkomen en een gemiddelde huur gaat ruim
55 procent van het netto-inkomen op aan vaste lasten. Op bijstandsniveau
is dat net iets meer dan de helft. Een huishouden met een inkomen van
anderhalf keer modaal en een gemiddelde hypotheek is circa 45 procent
van zijn inkomen kwijt aan huur, hypotheek, gas, elektriciteit, water,
lokale lasten, telefoon, televisie, internet, verzekeringen, onderwijs,
kinderopvang en vervoer.

‘Kostendruk neemt toe’

Het
ideaalplaatje is volgens het Nibud dat huishoudens niet meer dan de
helft kwijt zijn aan vaste lasten. De laatste jaren neemt de kostendruk
toe, wat huishoudens dwingt goed op hun uitgaven te letten.

Achterlopen

Deze
ontwikkeling verklaart volgens het Nibud waarom relatief veel
huishoudens achterlopen met het betalen van rekeningen. Uit eerder
Nibud-onderzoek kwam naar voren dat meer huishoudens de huur of
hypotheek niet altijd op tijd kunnen betalen. ANP/Ninud

================================ 

 Zie ook: ‘UWV vordert keihard harteloos zelfs de centen op van de armste burgers

Liane den Haan (lijsttrekker 50PLUS) liegt tegen tegen achterban 50PLUS en de rest van het volk‘ En zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de smerige streken van den Haan.

Asscher (PvdA) slaat om en stelt dat de versnelde doorvoer van de AOW leeftijdsverhoging teruggedraaid moet worden…….

Klijnsma probeert tevergeefs haar smerige ‘AOW-straatje’ schoon te schrobben…….

Pechtold € 500,– voor werkenden: ‘wij hebben al genoeg gedaan voor AOW’ers en uitkeringsgerechtigden………’ AUW!!!

Asschers zoveelste blunder: de rechter vindt dat een arbeidsongeschikte, gerust een aantal maanden zonder uitkering kan….. Ach ja, wat wil je: klassenjustitie!!!

Maurice Limmen (CNV) beklaagt zich over WAO gat……. OEI!!!!

50 plus beurs het bewijs, dat die ouwetjes niets te klagen hebben….. aldus John van Schagen

Van Mulligen (CBS): ‘ouderen hebben het goed en leven amper in armoede’ AUW!!

Van Bommel (SP) kan beter pleiten voor het verhogen van de AOW

Asscher geheel onterecht pissig op Zanzen, alsof hij niet met 2 AOW maten meet………‘ (en zie de links in dat bericht)

AOW’ers pakken

————————————

Zie wat betreft de huren: ‘Huizenprijs met hoogste stijging in bijna 20 jaar, terwijl huurders intussen tot 10% meer betalen voor een dak boven het hoofd dan kopers……

Joost Eerdmans (politieke partij Ja21): wil een rechtse stad bouwen….. ha! ha! ha! ha!

Julius Terpstra, Tweede Kamer CDA ‘deskundige’ op het gebied van de woningbouw

Rijk profiteert zelf van huurverhoging’ (een artikel van
Het Parool)

Paul Smeulders (GroenLinks Tweede Kamer) wil ‘eerlijke huur’ voor middeninkomens, alsof de lage inkomens niet meer bestaan‘ Met een smerige rol voor Terpstra. 

DNB wil kopers pakken om huurders te ontzien, waardoor de huurders nog meer zullen moeten betalen‘ (en zie de links in dat bericht) 

Jacques
Monasch (PvdA 2de Kamer): verhuurdersbelasting werkt averechts, daarom
gaan we dat volgend jaar evalueren……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(een bericht uit 2015 en hoewel Monasch een evaluatie beloofde, is deze
smerige diefstal in de jaren daarna gewoon doorgegaan…. Sterker nog:
eerder werd deze belasting op 1,75 miljard gezet, echter die schijnt nu 2
miljard euro op jaarbasis te bedragen……)

Woningnood groot: 40.000 daklozen en verkoop sociale huurwoningen aan buitenlandse partijen, zonder verplichte verhuurdersbelasting

 ‘40.000 daklozen: Leger des Heils luidt de noodklok‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

Femke Halsema (GL burgemeester Amsterdam) kondigt acties aan tegen krakers

Femke Halsema (‘GroenLinks’ burgemeester Amsterdam) dreigt dakloze met straf

Dakloze gezinnen Den Haag: een enorme toename sinds 2015‘ (ook met GL in college)

Verwarde mensen verplicht 3 dagen opsluiten is een weg waarop we niet moeten gaan

Max van Weezel (presentator Argos): ik ben geen verwarde man……… ‘Een grap’ over verwarde mensen……‘ 

Blok wil ‘scheefwoners’ aan de paal nagelen…….. Ofwel Blok zaait haat tegen een minderheid!‘ (!!!!) En dan te bedenken dat de kabinetten Rutte ervoor hebben gezegd dat er 100.000 sociale huurwoningen zijn verdwenen, de schoft!!!

Blok: de woningcorporaties zijn er op vooruit gegaan met de verhuurdersheffing……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Ongelofelijk wat een leugenaar!!!

Harrie Bosch van
woningcorporatie Aedes, zaait haat tegen vluchtelingen, ach een kilootje
meer of minder vreemdelingenhaat, maakt ‘t uut, niewoar??!!!

Blok heeft nieuw excuus voor verdere ‘afbouw’ aantal sociale huurwoningen…….‘ Deze VVD ploert stelde doodleuk dat sociale huurwoningen een aanzuigende werking hebben op ‘asielzoekers’ (lees: vluchtelingen)…..

Stef Blok en het grote tekort aan sociale huurwoningen: het figuurlijke en letterlijke afbraakbeleid van Stef Blok (VVD) werpt nog meer (onverwachte) vruchten af…….

Tennisser Novak Djokovic moet Australië verlaten omdat hij een gevaar is voor de bevolking….. ha! ha! ha! ha! ha!

BBC World Service meldde gistermorgen dat de Servische tennisser Novak Djokovic Australië moet verlaten omdat hij niet gevaccineerd is tegen COVID-19 en daarom een gevaar zou zijn voor de volksgezondheid…… ha! ha! ha! ha! ha! Wat een kul argument!! Dit is geen rechtspraak maar kromspraak!!

Novak Djokovic onderweg naar het kantoor van zijn advocaat  Foto: EPA

Het is zeker dat gevaccineerden tegen COVID even besmettelijk kunnen zijn dan niet gevaccineerden, bovendien stelt een  aantal virologen en andere deskundigen dat de eerste 2 vaccinaties al helemaal geen zin meer hebben…..  (vanwege alle mutaties sinds deze op vaccins de markt kwamen) 

Voorts zou Djokovic een icoon zijn van de antivax-beweging en als zodanig voor maatschappelijke onrust hebben gezorgd…. Gelul van een dronken aardbei, immers het merendeel van de Australiërs wilde dat Djokovic het land zou verlaten…. Bovendien is de Australische maatschappij al diep gespleten in voor- en tegenstanders van vaccinaties, iets dat in geheel is te danken aan de Australische regering Morrison, die zoals de regeringen in bijna alle westerse landen de bevolking heeft opgezet en opzet tegen ongevaccineerden, een schande van giga proporties!! Het opzetten van de bevolking tegen een minderheid is levensgevaarlijk en is zonder meer fascistisch te noemen, zie wat dat betreft ook de vervolging van minderheden in nazi-Duitsland……

Het is overigens wel zeker dat hier sprake is van een politieke beslissing, immers Djokovic is een Servische burger en ondanks dat het westen vreselijke oorlogsmisdaden heeft begaan tegen de Serviërs, wordt Servië nog steeds gezien als een kwaadaardige staat…. Waar niemand meer over schrijft of spreekt is het feit dat de Duitse minister van buitenlandse zaken, Genscher (onder de fascist Kohl) de knuppel in het Joegoslavische hoenderhok heeft geworpen, door Kroatië onder druk te zetten uit Joegoslavië te stappen en onafhankelijkheid na te streven…… (In Kroatië bevonden zich destijds een paar fabrieken van Duitse automerken, zoals Volkswagen, een bedrijf dat in Duitsland groot is geworden door de nazi’s…..) Genscher was trouwens een ex-aanhanger van Hitlers NSDAP, iets waarover hij heeft gezwegen toen hij in de politiek stapte…… Toch werd deze nazi-ploert op 14 april 2016 met grote militaire eer uitgezwaaid, waarna hij in besloten kring werd begraven, terwijl hij dus ook één van de hoofdverantwoordelijken was voor het grote aantal doden dat is gevallen door de burgeroorlog in Joegoslavië, een land dat eerder al zo vreselijk heeft geleden onder de nazi-terreur……

Militaire eer voor oorlogsmisdadiger en oorlogshitser Genscher 

Opvallend hoe westerse media reageerden op de uitwijzing van Djokovic, bijna zonder uitzondering was het commentaar op die uitwijzing positief……. Belachelijk en tekenend voor de manier waarop het westen Serviërs ziet!!!! Benieuwd of Djokovic ook uitgewezen was als hij de VS nationaliteit had, ik durf te wedden dat dit niet zou zijn gebeurd….. Het is voorts dan ook nog maar de vraag of er niet meer tennissers zijn die meedoen aan het Australian Open en toch niet zijn gevaccineerd……

Het uitwijzen van Djokovic is een grof schandaal en zal met grote waarschijnlijkheid voortijdig een eind maken aan de tenniscarrière van deze geweldige tennisser……. Immers hij zal naar grote waarschijnlijkheid de eerste 3 jaar Australië niet mogen bezoeken, zodat hij zijn wereldtitel niet langer kan verdedigen…….

De WTA (Women’s Tennis Association), de organisatie voor vrouwen tennistoernooien heeft op uiterst dubieuze grond besloten geen toernooien te organiseren in China, de manlijke tak steunt deze boycot. De hoogste tijd dat deze organisaties zich beraden over toernooien in Australië als je ziet hoe dat land omgaat met de oorspronkelijke bevolking en de uiterst inhumane bejegening van vluchtelingen, waarmee dat land niet alleen mensenrechten op grove manier schendt, maar bovendien het VN Vluchtelingenverdrag geweld aandoet……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

Laatste bijwerking op 22 januari 202. (na de opmerking over het geen zin meer hebben van de eerste 2 vaccinaties). 

EU: stop gruwelvervoer van dieren uit intensieve veehouderij

Vele miljoenen dieren worden jaarlijks op onzinnige lange transporten gezet, waarbij ze te maken krijgen met mishandelingen die niet anders zijn te zien dan smerige martelingen, niet alleen worden ze getrapt, geschopt en geslagen, maar tijdens de veel te langdurige transporten ontbreekt het maar al te vaak aan drinkwater en voedsel, waar dat laatste ook als ernstige marteling moet worden gezien…. Deze dieren zijn niet alleen wat betreft de ‘boer’ en de slachthuispersoneel overgeleverd aan gewetenloze psychopaten, maar ook nog eens tijdens het transport……

Om nog maar te zwijgen over transporten tijdens hoge buitentemperaturen, zo vond onze vorige minister voor landbouw, ChristenUnie kwaadaardigheid Schouten, het geen punt dat dieren zelfs met 30 graden Celsius worden vervoerd en dat voor een aaneengesloten periode van 8 uur, ofwel urenlang in een enorme hitte, vergeet niet dat deze dieren veel te dicht op elkaar worden vervoerd waardoor de hitte in zo’n vrachtwagen makkelijk kan oplopen tot 35 graden C. of hoger…….

In veel landen begint zich een verandering af te tekenen, zo heeft Spanje een wet aangenomen die erkent dat dieren (ook die uit de intensieve veehouderij) rechten hebben en wezens zijn met gevoelens van vreugde, verdriet en daaruit voortvloeiend groot leed kunnen ervaren…… Vergelijk dat eens met Nederland, waar een ‘rechter’ oordeelde dat een moederkoe geen leed ervaart als haar kalf haar na de geboorte wordt afgenomen…..* Ze zouden deze rechter hetzelfde aan moeten doen, wat een smerige ploert….. Als deze ‘rechter’ een klein beetje moeite had gedaan en deze zou deze een boerderij hebben kunnen bezoeken waar men net een kalf bij de moeder heeft weggehaald en zou deze ‘rechter’ het klagelijk schreeuwen hebben gehoord van de moederkoe en dat dagen op rij!!!

Een betere petitie zou dan ook zijn om de hele intensieve martelveehouderij te verbieden, achter daar is voorlopig geen meerderheid voor te vinden, al helemaal niet in Den Haag en Brussel, waar  de deuren wagenwijd openstaan voor de figuren die zich boer durven te noemen en voor de lobbyisten van deze doodsindustrie, waar men deze industrie jaarlijks ook nog eens steunt met miljarden aan door ons betaald belastinggeld…… Ook met belastinggeld dat door veganisten is opgebracht >> SCHANDE!!!

De volgende tekst begeleidt de petitie van WeMove Europe, lees en teken deze ajb en geeft het door, deze week wordt het transport van dieren in het EU parlement behandelt >> het gesol met dieren op transport moet eindelijk afgelopen zijn!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Millions of animals travel long distances in trucks and ships in horrific conditions. Crowded, beaten, or starved. As the tide for animal rights turns across Europe, this week we have another chance to improve their well-being during transport. Send a message to your representative in the European Parliament.

Take action

 

A one million strong petition

David – WeMove Europe

The movement for animal rights is growing as
European countries are starting to protect the wellbeing of animals and
defend their interests. Some have already banned the breeding of animals
for their fur. [1] And farm animals may soon never have to be locked up
in cages anymore. [2]

But this week the European Parliament could throw a spanner in the works. Members of the European Parliament will vote on whether to improve the conditions of animals during transport. 

If they don’t hear from people like us, who believe no animal should suffer, we risk losing to industry lobbyists
who want to keep this practice alive. Together, we can ensure they know
people across Europe are watching, and we expect them to ban this
torture for good. 

Will you join hundreds from other communities of action today in reaching out to our representatives in the European Parliament?

Yes, I’ll reach out by email
Yes, I will send a tweet

No matter who we are, where we live or what we do, nobody wants animals to suffer.

But the reality for millions of lambs, calves, sheep and cows is very different.
Industrial farms transport these animals we know are capable of feeling
joy and fear over huge distances. [3] And in crowded, packed,
suffocating conditions that are getting worse and worse. [4]

The pressure from animal rights groups and thousands of people who care about animals has already made a difference. Across Europe, countries are promoting and writing new animal rights laws:

  • Spain has approved a new law that recognises animals as “sentient beings” [5]
  • The European Commission has pledged to introduce a new law to phase-out cages in EU farming [6]
  • Italy has t banned fur farming [7]
  • France has banned bullfighting, animals in circuses, sale of dogs and cats from pet farms, and ended mink farming [8]
  • Germany plans for an obligatory animal welfare label on meat [9]

This week we have another chance to reduce suffering for millions of farm animals who travel in horrific conditions.
We can be their voice by calling Members of the European Parliament to
vote boldly, despite the interests of the big farm industry. Will you
raise your voice by sending a quick message to your representatives?

Yes, I’ll reach out by email
Yes, I will send a tweet

Thank you for being the voice of those who can’t speak,

David (London), Virginia (Madrid) and the entire WeMove team

PS. Last week we presented over a million signatures (including yours!) to the European Parliament – but for
undecided MEPs a wave hundreds of public messages from people in their
constituency could be the last push they need to vote against animal
torture. Send them a message now!

 

References:

[1] https://www.euractiv.com/section/agriculture-food/news/eu-countries-call-for-permanent-ban-on-fur-farming/

https://www.eurogroupforanimals.org/news/italy-bans-fur-farming-january-2022

[2] https://www.vox.com/future-perfect/22698265/europe-cage-ban-animal-welfare-eggs-pork-united-states

[3] https://online.uwa.edu/news/empathy-in-animals/

[4] https://thehumaneleague.org/article/live-transport

[5] https://english.elpais.com/society/2021-12-03/spain-approves-new-law-recognizing-animals-as-sentient-beings.html

[6] https://www.vox.com/future-perfect/22698265/europe-cage-ban-animal-welfare-eggs-pork-united-states

[7] https://www.eurogroupforanimals.org/news/italy-bans-fur-farming-january-2022

[8] https://www.thelocal.fr/20211118/heres-what-you-need-to-know-about-frances-proposed-animal-rights-law/

[9] https://www.reuters.com/markets/commodities/new-german-coalition-deal-seeks-farm-animal-welfare-less-weed-killer-use-2021-11-24/

=============================

* Zie:  Rechter’ beslist in
voordeel ‘boeren’: ernstig dierenleed middels zware dierenmishandeling
van moederkoe en kalf zou niet bestaan
‘ (in dit bericht nog geen censuur)

——————————–

Wat betreft veetransporten zie o.a.: ‘Intensieve veeteelt verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer

NVWA
zet zieke dieren op transport, terwijl het haar taak is dit tegen te
gaan

Dierenmishandeling op ernstige schaal: Kamerleden willen vandaag opheldering over export zieke dieren(!!!!)

In 2020 waren 575.000 ‘kippen’ al dood voor aankomst bij slachthuis, aldus NVWA…… Ook hier had de NVWA dus al voor het transport moeten ingrijpen……

Het vervoeren van dieren als vracht om daarna geslacht te worden is afschuwelijk wreed: verbieden!!!

Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……
(en zie de links in dat bericht) Ook uit dat bericht blijkt dat
Nederland ‘uiterst deskundig’ is op gebied van dierenmishandeling of
beter gezegd ‘deskundig’ in het martelen van dieren…..

Vrachtwagen vol varkens vliegt midden op de A50 in brand, meerdere dieren overleden

Kalverhouderij vraagt om overheidssteun en importeert tegelijkertijd 16.800 kalfjes per week uit Ierland (!!!!) Waarbij deze dieren ernstig worden mishandeld, voorts in dit bericht een door YouTube gecensureerde
video, hetzelfde geldt voor een paar foto’s en daarvoor is Google
verantwoordelijk >> zover gaat de
lobby
voor de inhumane en
barbaarse intensieve veehouderij…. De gebruikers van kadaver en zuivel
mogen de enorme ellende en ernstig dierenleed vooral niet zien!!!

Hitteprotocol is een wassen neus‘ 

56.000 schapen zullen levend worden geroosterd‘ Op schepen tijdens vervoer van Australië naar het Midden-Oosten………

Minister
Schouten (CU) moet eindelijk actie ondernemen: stop de extra
dierenmishandeling door hete zomers in de intensieve veeteelt
‘ 

Carola
Schouten (CU minister) verbiedt vanwege dierenleed veetransporten tot
buiten de EU: leed dat tegelijk willens en wetens in stand wordt
gehouden door die transporten….
‘ 

Veetransporten naar buitenland moeten onmiddellijk worden gestopt

Carola Schouten (CU minister) vindt dat dieren in overvolle vrachtwagens tot en met 35º C. mogen worden vervoerd‘ (!!!!)

———————————-

Voorts zie: ‘Dierenmishandeling op grote schaal: NVWA nog steeds in de fout: ernstig zieke
dieren geëxporteerd naar buitenlandse slachthuizen

Nieuwe
beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in
slachthuis

(
!!!!)
Met
bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws.
 

NVWA weigert schandalig genoeg de wet te handhaven: varkens massaal het slachtoffer‘  

Zuivel moet van het menu aldus Dier&Recht
Zo is melk bedoeld voor kalveren, de moeder moet in haar korte leven
jaarlijks een kalf werpen, om een zo hoog mogelijk productie te
garanderen en als deze na 5  jaar terugloopt wordt ze vermoord…..
Moeders (van mensen) weten wat het is om een kind ter wereld te brengen
en veronderstel dat dit jaar na jaar zou door zou moeten gaan…… 

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat bij
herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..
‘ (!!!!) (19 januari 2020)
 

Horens worden afgesneden, verbrand en afgescheurd: onverdoofde behandeling van vee in West-Australië‘ 

Derving is winstgevend!
(supermarkten gooien enorme hoeveelheden vlees weg dat over de datum
is, goed voor de winsten; lees dat bericht beste bezoeker!
)

Censuur in Nederland rukt op: de weg naar een nieuwe fascistische wereldorde‘ (ook videobeelden over dierenmishandeling zijn onderwerp van censuur…..)

Varkensboeren sturen ongevraagd uiterst vals ‘lesmateriaal’ naar scholen, toegestaan door CU minister van Onderwijs Slob……

Dierenbeulen
van de varkenssector liegen kinderen voor: varkens hebben het reuze
naar hun zin en weer een vrachtwagen met varkens verongelukt

Omstreden slachthuis waar dieren voor hun dood werden gemarteld mag weer open: er bestaat geen gerechtigheid

Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen‘ Moet je nagaan…….

Albert Heijn belazert
de kluit met ‘scharrel-varkensvlees’: het Beter Leven keurmerk is niets
anders dan misdadige oplichting van klanten

Coronacrisis:
zware dierenmishandeling ‘tijdelijk’ gelegaliseerd en praktisch geen
controle op voedselveiligheid door lobby voedselindustrie
‘ 

Doodzieke ‘kalverindustrie’ op de been gehouden met grote hoeveelheden antibiotica‘ (!!!!)

Farmers Defence Force en ‘de noodzaak’ van eiwitrijk voedsel voor koeien en kalveren‘ (en zie de links naar andere berichten over de inhumane intensieve veehouderij!!

Wopke Hoekstra (CDA minister) wil diefstal van huurders gefaseerd afbouwen……..Met
aandacht voor het feit dat het CDA de grote promotor is van de
intensieve martelveehouderij; opvallend ook dat de ChristenUnie en de
SGP daar hetzelfde in staan, terwijl het om de ‘schepping’ van hun god
gaat: ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, de minister van
Dierenmishandeling, heeft in de afgelopen jaren niets gedaan aan de
enorme dierenmishandeling in de intensieve veehouderij, sterker nog:
onder haar beleid is deze doodsindustrie toegenomen met meer dan 80 miljoen dieren tot een totaal van 600 miljoen dieren…..

Varkenshouder: MRSA bacterie is ongevaarlijk, maar ik zorg wel dat ik en mijn gezin vrij zijn van MRSA………..

EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt(!!!!)

Dierenmishandeling:
Nederlandse vleeskalveren voor meer dan de helft zwaar ziek >> het
zoveelste schandaal uit de intensieve veehouderij….
‘(!!!!)

Geen halvering veestapel, terwijl de import van vleeskalveren jaar op jaar toeneemt‘ 

‘Beter leven ster promotie’ door Vroege Vogels voor melk en andere zuivel………‘ (!!!!)

Kalveren die te licht zijn, worden doodgespoten……. Beschaafde omgang met dieren anno 2016…..‘ (door ‘dierenartsen’ lenen zich voor deze schunnige zaak…..) Zie wat dat betreft ook het rapport onder de volgende link: ‘Euthanasie
van lichte kalveren
‘ (!!!!

Carla
Dik-Faber (ChristenUnie): dieren zijn schepselen van god, daar moeten
we voor zorgen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je moet alleen niet vragen
hoe!!
‘ Hoe kon deze christen-hypocriet het uit haar smerige
strot krijgen, als je ziet dat de dieren in de intensieve veehouderij
in de hel op aarde moeten ‘leven…..’ (en zie de links in dat
bericht!!)

Dijksma: kippen zijn nu eenmaal agressieve dieren…….‘ (over
het kappen van kippensnavels >> Dijksma was in 2013 ten tijde van
dit bericht, PvdA staatssecretaris Economische Zaken en ging vooral
over landbouw, volgens Wikipedia ging er wat betreft dierenbescherming
‘een andere wind waaien’ met Dijksma…. ha! ha! ha! Ja een stinkende
wind waarbij ze dierenmishandeling nog langer liet bestaan en zelfs
heeft gepromoot!!!
)

Heerema: meeuwenoverlast? Uitmoorden dat tuig! 

————————————————–

Wat betreft vervolging van dierenactivisten: ‘In de VS worden dierenactivisten vervolgd die wantoestanden in slachthuizen aan het licht brengen‘ Zie hier nogmaals de enorme macht die de intensieve veehouderij heeft op overheidsbestuur en waar de rechter krom- i.p.v. rechtspreekt…….

Ormel (CDA 2de Kamer) spreekt schande van de dierenactivisten in megastal Boxtel‘ CDA opperschoft Ormel is ‘dierenarts….’ (22 mei 2019)

Hysterie over actie in Boxtelse hel voor varkens‘ (14 mei 2019)

Boeren vs Extinction Rebellion: ‘zoek de verschillen’

Dierenmishandeling:
‘Kallemooi’ >> dierenactivisten gearresteerd, terwijl zware
dierenmishandeling ongemoeid wordt gelaten….

Haat tegen dierenactivisten op de radio en een hufter die dieren de nek omdraait……….‘ (20 augustus 2014)