Hack van Oekraïense overheid door landgenoten, of nee toch Rusland en geheime diensten VS waarschuwen voor Russische false flag operatie

De berichten waarmee Rusland wordt gedemoniseerd buitelen de laatste maanden over elkaar heen, dagelijks op de westerse reguliere media minstens één bericht waarin Rusland de valse maat wordt gemeten……  (hetzelfde geldt overigens voor China) Je zou bijna denken dat de VS in Rusland ligt, immers als er één land is dat de maat zou moeten worden genomen als het gaat om hacken, spionage en destabiliseren is het wel dit middels een enorme genocide gestolen land…. 

Alleen deze eeuw al is de VS verantwoordelijk voor de moord op ruim meer dan 5 miljoen mensen, dit middels de illegale oorlogen die deze grootste terreurentiteit ter wereld voert, aangevuld met geheime militaire moordacties o.l.v. de CIA en middels illegale executies met gebruikmaking van drones, waarbij op de koop toe ook nog eens meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht van een misdaad……

Naast dit alles is de VS meermaals betrapt op het hacken van andere regeringen, zelfs bevriende naties als Duitsland en waar men er geen moeite mee had om de smartphone van de Duitse premier Merkel te hacken…. Ook het bespioneren van meerdere buitenlanden is de VS de beste en zelfs op het organiseren van opstanden in andere landen dan de VS is iets waar de CIA trots op is en dat heeft deze geheime dienst een paar jaar geleden openlijk toegegeven…….

Een paar dagen geleden het bericht dat de Oekraïense overheid werd gehackt waarover men in eerste instantie stelde niet te weten wie verantwoordelijk was. Een halve dag later stelde BBC World Service dat de hack was gepleegd door een groepering in Oekraïne, om dat een paar uur later te veranderen in een groep uit Rusland…… Ik moet zeggen dat het me nog meeviel dat men niet direct de schuld in de schoenen van Putin heeft geschoven…… Vergeet hierbij niet dat Oekraïne één van de Oost-Europese landen is van waaruit diverse hacks werden uitgevoerd op diverse bedrijven in het buitenland….. Bovendien is het mogelijk om een hack uit te voeren en dan sporen na te laten die wijzen op een andere dader, de CIA en NSA hebben dit meermaals geflikt zo is onder andere te lezen in de WikiLeaks Vault 7 documenten (officiële documenten van o.a. de CIA…..) 

Het Oekraïense ministerie van buitenlandse zaken. Foto AP.

BBC World Service houdt het nu op Rusland als dader en berichtte dat Stoltenberg, de zetbaas van de VS voor de NAVO, Oekraïne heeft aangeboden hulp te geven bij het
tegengaan van Russische hacks….. (Stoltenberg is een miezerige oplichter, topgraaier en secretaris-generaal
van de NAVO, die elke leugen van de geheime
diensten uit de VS gelooft……) Volgens de presentator is de hack van Rusland niet alleen mislukt maar heeft deze zelfs Oekraïne verder in de armen van de NAVO gedreven….. ha! ha! ha! Dan te bedenken dat het de BBC is die als zogenaamde onafhankelijke zendgemachtigde bij herhaling haar gal spuugt over complottheorieën…….   

Het kan nog smeriger: CBC Radio1 had gistermorgen na 6.00 u. (CET) een woordvoerder van een anti-Russische denktank die beweerde dat Rusland de dader was van de hackaanval op de Oekraïense overheid en dat Rusland dit had gedaan om te laten zien dat het wel optreedt…… Terwijl zoals gezegd het merendeel van de hacks worden gepleegd vanuit Oekraïne (overigens ook vanuit Nederland wordt er veelvuldig gehackt!!)….. Niet zelden dan ook dat men bij zekerheid van dergelijke hacks in het westen stelt dat het etnische Russen zijn die deze hacks plegen….. Kortom wie er ook hackt, Rusland is voor het westen bijna altijd de dader……

Nog vuiler: VRT1 radio meldde gisteren in het nieuws van 11.00 u. dat de geheime diensten van de VS hebben gewaarschuwd voor acties van Rusland tegen Oekraïne. Volgens dat bericht zou Rusland de separatisten in Oost-Oekraïne kunnen aanvallen en dat in de schoenen schuiven van het westen, om zo een excuus te hebben om Oekraïne binnen te vallen…… ha! ha! ha! ha! Zo de waard is vertrouwt deze diens gasten, immers wat deze diensten beschrijven is een false flag operatie en als er één land is wat daar goed in is, is het de VS wel!!! Bovendien: hoe kan iemand de geheime diensten van de VS nog vertrouwen, terwijl algemeen bekend is dat ze vooral goed zijn in liegen, ander bedrog, martelen en moorden!!

Het is meer dan de hoogste tijd dat men in het westen stopt met de demonisering van Rusland, het lijkt gvd wel alsof men uit is op oorlog met Rusland (en China)………

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Meer terreur van de VS: ‘CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

CIA en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

‘VS ‘ministerie van propaganda’ had supervisie over meer dan 800 films en minstens duizend tv series……..

Iran: moderne oorlogspropaganda ingezet door VS tegen ‘ongehoorzaam land…

VS
en GB brengen propaganda die moet verdoezelen wat er echt gebeurt in
Syrië…….. Door VS gebombardeerde ‘gifgasfabriek’ niet bestaand….

———————————————-

Voorts zie: ‘NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

(zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!)

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..
‘ En dan de volgende (!!!):

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Jens
Stoltenberg (NAVO zetbaas): de NAVO bombardeerde Servië om het volk te
kunnen redden, of Servië nu maar even NAVO lid wil worden……..
‘ 

Uitgelekte telefoongesprekken tussen Trump en Putin bewijzen dat ‘Russiagaters gelijk hebben……’

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

Stoltenberg (topgraaier NAVO) wil nog meer kernraketten in Europa…….

VS dreigt INF verdrag op de zeggen >> Trump verwijt de Russische ketel dat die nucleair zwart ziet

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen

VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee

Pentagon Report Points To US Preparations For Total War

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Koning Willem Alexander vraagt Rusland om medewerking bij onderzoek naar rampvlucht MH17‘ (en zie de links in dat bericht naar meer informatie over rampvlucht MH17)

MH17:
JIT haalt zelfs de afscheiding van Oost-Oekraïne aan in de zoveelste
mislukte poging de schuld in de schoenen van Rusland te schuiven

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

————————————–

Wat hacken betreft zie ook: ‘VS ministerie van defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur: wordt verdedigd door het westen, terwijl men Rusland en China demoniseert

Verkiezingen Nicaragua: één grote demonisering in de westerse media, vergelijk dat eens met verkiezingen in de VS

VS propagandamachine onder de loep genomen door schrijver Nick Schou

Westerse oorlogshitserij tegen China over Taiwan: in de VS is 52% van de bevolking voor oorlog….

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China‘ (ook AUKUS komt aan bod in dit bericht)

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III‘ (o.a. over AUKUS)

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren‘ (o.a. over Aukus)

Veronderstel
dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones,
kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over
de hele wereld

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering (o.a. over Aukus)

MIVD en media schoten 4 Russische bokken met de claim van spionage op de OPCW….

Nederland, Groot-Brittannië en VS schieten ‘4 geheime Russische spionage bokken’

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

 Voor meer berichten over false flag operaties, klik op dat label direct onder dit bericht.

Supermarkten akkoord met leeftijdsgrens voor energiedrank, Rutte 3 (en nu 4) doodstil terwijl de gevolgen desastreus zijn…….

Volkomen terecht trekt foodwatch weer eens aan de Haagse bel vanwege het uitblijven van maatregelen tegen de superzoete energiedrankjes, die bovendien afgeladen zijn met cafeïne….. Nadat de supermarkten in ons land akkoord zijn gegaan met het instellen van een leeftijdsgrens op de verkoop van deze zogenaamde softdrink, blijft het weer eens doodstil in Den Haag, ofwel ook hier gaat het om volksgezondheid versus economie en zoals je wellicht weet gaat in Den Haag (en Brussel) de laatste in 99% van de gevallen voor de eerste….. (dat zou je zelfs kunnen bepleiten voor alle gedoe rond de Coronavaccins, mondkapjes en waardeloze virustesten, alle 3 intussen een ‘miljardenbusiness…..’)

Ongelofelijk jammer en bijzonder dom dat foodwatch niet ook wijst op het effect dat suiker heeft op het lichaam en in feite werkt als gif dat diverse zware lichamelijke klachten kan veroorzaken en daarbij ook nog eens het gebit aantast….. Aangezien veel jongeren deze drankjes stoer vinden, is dit des te gevaarlijker, niet alleen veroorzaakt suiker o.a. obesitas, maar het zorgt er ook voor dat die kinderen later veel problemen krijgen met hun gebit en een ongezond gebit is een gevaar voor het lichaam daar ook dit diverse organen kan aantasten zoals hart, hersenen en nieren…..

Het voorgaande geeft nog eens aan dat het een uiterst onverantwoorde keus was om tandzorg uit het basispakket te halen, daar met een gezond gebit er aanzienlijk kosten kunnen worden bespaard op de gezondheidszorg……. Echter ook hier geldt dat de opvolgende (neoliberale*) kabinetten meer belang hebben gehecht en hechten aan dat van grote bedrijven in plaats van het behartigen van het volksbelang (in dit geval de gezondheid van het volk), terwijl de politici in die kabinetten werden en worden geacht onderdeel te zijn van de volksvertegenwoordiging!!! (en dat zijn ze al tientallen jaren niet meer, wat zeg ik……)

Er is een prima alternatief voor suiker >> stevia, van de
steviaplant**: een zoetstof die niet het gebit aantast, die geen
lichamelijke ziekten veroorzaakt als suiker en andere suikervervangers wel doen (ziekten als
kanker, diabetes en obesitas), sterker nog: stevia kan zelfs diabetes voorkomen en bestaande diabetes tot staan brengen!! (diabetes is als nierfalen een progressieve ziekte, ofwel de klachten worden met het jaar erger…..) In Japan is stevia al decennialang verplicht als
vervanger voor suiker, het aantal gevallen van diabetes ligt daar dan ook
aanmerkelijk lager dan in andere landen….. Hier werd stevia pas toegestaan in het begin van deze eeuw, de suikermaffia heeft met hulp van partijen als VVD, CDA, ChristenUnie en SGP (ook in de EU) deze plant met succes lange tijd verboden weten te houden >> Moet je nagaan……

Stevia rebaudiana Bertoni (het blad is lekker zoet)

Onbegrijpelijk dat Rutte 3 en gegarandeerd Rutte 4 resp. niets heeft gedaan en niets zal doen tegen het gebruik van deze ‘energiedrankjes’ door kinderen, terwijl ze NB de supermarkten mee hebben…… SCHANDE!!!

Paul Blokhuis, de witte gesel van de gekleurde Antillianen, ChristenUnie plork en staatssecretaris Volksgezondheid in Rutte 3, weigerde bij herhaling om een suikertaks in te voeren, ofwel deze schoft is zo corrupt als de pest!!! Maar wel de arme, aan tabak verslaafde Nederlanders op kosten jagen met de leugen dat prijsverhogingen helpen om het roken terug te brengen…..

Trouwens nog even dit: Rutte 4, met een D666 minister van Volksgezondheid, t.w. Ernst Kuipers, het recept voor grote bezuinigingen op de zorg en inderdaad D66 wil samen met de rest van boevenbende maar liefst 4,5 miljard bezuinigen op de zorg, zo worden er 5.000 zorgmedewerkers uitgewerkt….. Al valt deze bezuiniging onder de verantwoording van VVD hufter Conny Helder, minister voor Langdurige Zorg, had Kuipers zich hier met hand en tand tegen moeten verzetten……. Er moet dan ook juist personeel bij!!! ‘We’ vergrijzen in hoog tempo en er zal dus veel meer zorgpersoneel nodig zijn…. De thuiszorg is in een aantal gemeenten een zootje, zoals in het Westland en waarom? Juist, omdat er veel te weinig mensen zijn die het werk willen doen voor een godvergeten (of thorvergeten, wat je wilt) grijpstuiver!! De ouderenzorg zal met deze bezuiniging het kind van de rekening worden, maar ach die oudjes gaan toch de straat niet op en ‘ze leven bovendien in de tijd van een ander….’

Verder is het een grof schandaal dat Kuipers het belachelijke plan van de wanpresterende CDA minister de Jonge heeft overgenomen, een bezuiniging om kinderhartcentra te concentreren in Utrecht en Rotterdam. Daarmee vervalt kinderhartcentrum Groningen en ga maar na wat dit in spoedeisende zorg betekent als een ambulance eerst naar Utrecht moet rijden, wellicht dat dit dan met een helikopter zal gebeuren, maar eer dat e.e.a. geregeld is zijn er kostbare minuten verloren gegaan…. Daarnaast wordt het voor de ouders moeilijk om bij hun kind te kunnen zijn >> echt ‘heel humaan’ allemaal….. Weet je wat nog wel het ergst is van al? Kuipers was voordat hij minister werd één van de deskundigen die zich tegen sluiting van kinderhartcentrum Groningen hebben gekeerd en met een alternatief plan kwamen, waarin het centrum van Groningen behouden zou blijven….. Kortom Kuipers is een verraderlijke ploert!!

Nu ik het toch over de zorg heb: toen Rutte 1 aantrad hadden we nog 2.200 IC bedden, dat was tot de uitbraak van het Coronavirus teruggelopen naar 1.100 en die konden al niet eens allemaal bemenst worden……. Ondanks dat dit geteisem in feite Coronamaatregelen als de lockdowns en avondklok (of het gvd weer oorlog was!!) hebben ingesteld, was volgens hen nodig vanwege de grote tekorten aan IC capaciteit en ‘bijpassende’ (ha! ha!) verpleegkundigen….. Hoe brachten de Jonge en VVD premier en aartsleugenaar Rutte het e.e.a.? Juist de ziekenhuizen liggen overvol en hebben niet genoeg capaciteit: dus moeten we wel strenge maatregelen nemen… Terwijl ze de tekorten aan IC bedden en verpleegkundigen NB zelf hebben veroorzaakt!!

Wat betreft het voorgaande moet je niet vergeten dat de regeringsfracties van Rutte 3: VVD, CDA, D66, ChristenUnie, augustus 2021 hebben gestemd tegen het voorstel om extra IC capaciteit te creëren, plus extra geld vrij te maken voor het ‘bijpassende’ verpleegkundige personeel en intensivisten…..*** Alle regeringspartijen stemden tegen…… Maar wel maatregelen durven nemen omdat de ziekenhuizen ‘overvol dreigen te raken’ en daarmee heeft dat kabinet: 

  • mensen met een kleine onderneming massaal in het ongeluk gestort 
  • kinderen en jongeren depressief gemaakt (zelfs zo dat het aantal suïcides onder jongeren veel hoger ligt dan voor de Coronacrisis)
  • de kansen van deze kinderen voor verdere studie of een baan met de lockdowns sterk teruggebracht, immers hun diploma zal een stuk lager worden beoordeeld, 
  • mensen- en kinderrechten ernstig geschaad
  • of wat dacht je van het feit dat ziekten als kanker op de lange baan werden geschoven zodat velen voortijdig zullen sterven, wat intussen overigens al veelvuldig gebeurt……. 

Ronduit misdadig!!!

Lees het schrijven van foodwatch, tevens een bedelbrief en geeft het door!! (in dit schrijven noemt foodwatch de gevaren van te veel cafeïne voor m.n. kinderen en dat is niet mis…..) 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit

 

Sterft de leeftijdsgrens op energiedrankjes een stille dood?

foodwatch Nederland | Nicole van Gemert nicole@foodwatch.nl

80% van de consumenten wil een leeftijdsgrens op energiedrankjes. Hoor
jij daar ook bij? Zo ja, dan hebben we jouw steun nodig. We zijn er
bíjna…

En jij kan het laatste zetje geven!

Een hoge consumptie van energiedrankjes kan
leiden tot hartritmestoornissen, slaapproblemen en zelfs nierfalen. Vorige
maand nog is een man in het ziekenhuis beland na het drinken van ‘een paar
grote blikken energiedrank’. Voor jongeren zijn de risico’s nog groter:
omdat ze een stuk lichter zijn kunnen de hoge hoeveelheden cafeïne nog meer
schade opleveren. Toch staan de reclamefolders en schappen van de
supermarkten er vol van…

In september vorig jaar hebben we, na heel wat
getouwtrek, de grote meerderheid van supermarkten eindelijk op één lijn
gekregen: ze staan open voor een leeftijdsgrens op energiedrankjes in alle
supers! Een belangrijke stap richting nationale regulering. Maanden
later blijft het echter doodstil in Den Haag… Hoe zit het met die
nationale leeftijdsgrens? Wanneer maakt de overheid hier eindelijk werk
van?

Zonder jouw hulp geen leeftijdsgrens!

Hoog tijd om de druk opnieuw op te voeren! We
hebben allemaal plannen gemaakt voor het komende jaar, die we graag samen
met jou willen verwezenlijken.

Zo willen we onderzoeken (door beroep te doen op de
‘Wet openbaarheid van bestuur’ en interne communicatie te doorspitten) of
er achter de schermen stiekem toch nog wordt gelobbyd tegen een verplichte
leeftijdsgrens. Want die trucjes kennen we onderhand wel. Publiekelijk
aankondigen dat de gezondheid van de consument zo belangrijk is, maar
ondertussen lobbyen tegen effectieve maatregelen als een suikertaks of
leeftijdsgrens. We willen onze campagne via allerlei acties ook
sterk opschalen, zodat de politiek niet meer om ons heen kan. En dat kunnen
we niet zonder de hulp van donateurs!


Zonder donateurs geen actie tegen energiedrankjes!

We hebben nog nooit eerder zo sterk gestaan. De
supermarkten zijn overstag. Het is nu alleen nog een kwestie van
implementatie. We hebben dus een enorme stok achter de deur om het
ministerie tot actie te bewegen. Help jij ons mee met de laatste
loodjes?

 

Met vriendelijke groet,

Nicole van Gemert (die erop staat als directeur te worden aangesproken…. ha! ha!)

=======================================

*   Ook partijen als D66, CDA, PvdA en ChristenUnie voeren als ze deelnemen aan een kabinet een keihard en ijskoud neoliberaal beleid!!!

**  In België ook honingplant genoemd, ik kende in het verleden toen ik voor Xotus werkte een Belgische professor, Jan Geuns, die het vuur uit z’n sloffen heeft gelopen om stevia legaal op de markt te krijgen. Hij had in België overigens een kas die volstond met stevia planten. Deze plant is zonder verwarming in de kas te telen vanaf mei tot september.

*** Zie: Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

———————————–

Zie voorts: ‘Albert Heijn en Jumbo bestelen de klant: kassabon wijkt het meest af van de schapprijs en niet alleen dat…….‘ Onder andere ook over het feit dat AH bijvoorbeeld drop met suiker als bonus verkoopt, terwijl de drop van hetzelfde merk met stevia niet in de bonusaanbieding was te vinden, waar het maken van suiker ingewikkelder (raffinage) en duurder zou moeten zijn dan de eenvoudige verwerking van stevia……     

Misdadige en corrupte bedrijfssponsoring van EU politici moet stoppen‘ (!!!!) Zo laat het EU bestuur de oren hangen naar bedrijven die hun producten afladen met suiker of de al helemaal kankerverwekkende zoetstoffen….. De suikermaffia heeft meer dan 10 jaar lang het toestaan van stevia in levensmiddelen weten te voorkomen door omkoping van politici in Brussel, terwijl stevia totaal geen gezondheidsproblemen veroorzaakt; overigens als je er te veel van gebruikt is het simpelweg niet meer lekker….

Verkiezingslobby voedingsindustrie zorgt ervoor dat politieke partijen blijvend de economie boven volksgezondheid stellen

Paul
Blokhuis (staatssecretaris ‘Volksgezondheid’ ChristenUnie) acht een
suikertaks niet wenselijk en ach dat daar doden door vallen: so what?

Paul Blokhuis (CU Tweede Kamer) wil alweer gezond voedsel in schoolkantines……. Aáyáyáááy!‘ 

Paulus Blokhuis (staatssecretaris ‘Christen’Unie) gaat ‘de strijd’ aan met overgewicht…… Zandzakken voor de deur!!!

Wie regeert er echt in Nederland? Coca-Cola en Unilever zijn zeker van de partij

Marc Jansen vindt de subsidie van de Postcode Loterij voor Wakker Dier schandalig

Voedselveiligheid en broodje aap verhalen…….

Martijn Katan (hoogleraar VU) verklaart suiker veilig……. AUW!!!‘ De grootste sukkels kunnen tegenwoordig hoogleraar worden….. Zie wat deze enorme zak betreft ook:

Katan verbaasd over effect van minder suiker‘,

Gevaarlijke doses suiker gevonden in warme dranken…… Starbucks heeft de ‘hoofdprijs….’

Edith Schippers eindelijk overtuigd dat suiker, zout en (fout) vet een gevaar vormen voor de volksgezondheid……… Hoewel??‘ 

———————————————-

Wat betreft de zorg en tandzorg zie: ‘Hugo de Jonge (CDA minister) brengt collectieve zorgverzekeringen terug van 10 naar 5%‘ Eén van de vele smerige rotstreken van deze CDA blunderhufter….. De huurders hebben dan ook niets anders dan ellende te verwachten van deze neoliberale ploert!!

Hubert Smeets met partijdig commentaar op persronde van de Russische president Putin‘ Oorlogshitser Smeets met commentaar op de  gratis gezondheidszorg in Rusland (ja ja, en ga maar na wat je hier betaalt per jaar, zeker als je een aantal keren naar de huisarts moet voor klachten die onder het eigen risico vallen, zoals schandalig genoeg ook de tandzorg voor mensen vanaf 18 jaar…. Er is een groot aantal arme Nederlanders (mensen die tegen, op, of onder de armoedegrens moeten leven) die de zorg mijden met alle desastreuze gevolgen van dien, immers te laat naar de huisarts kan leiden tot een langdurige en peperdure ziekenhuisopname of zelfs de dood….. Daarover gesproken: dood aan het neoliberalisme van Rutte en z’n (nieuwe) bende oplichters!!!

Tandarts: niet voor 600.000 kinderen >> tandzorg moet terug in basispakket‘ Een bericht waarin ook tandzorg voor ouderen wordt besproken.

‘De tandarts moet weer terug in het basispakket’” En niet alleen voor kinderen!!

De verzekering van de tandzorg, hoe worden wij belazerd?

De tandzorg in Nederland‘ Een bericht uit 2011 over de PVV die orthodontie uit het basispakket voor kinderen wilde tillen…. (ja ja rechtse kiezers!!)

Paramilitaire troepen grijpen in: verzet van oorspronkelijke bewoners tegen aanleg gaspijpleiding in Canada moet worden gebroken

Op CBC Radio1 een paar dagen geleden het bericht dat de landelijke overheid van Canada paramilitaire troepen (volgens mij vallend onder bevel van de Royal Canadian Mounted Police >> RCMP) gestuurd naar het gebied van één van de volkeren behorend tot de oorspronkelijke bewoners van Canada met de naam Wet’suwet’en. Eén en ander daar deze stam zich verzet tegen de aanleg van een gaspijpleiding over haar gebied…. Het gaat niet alleen om die aanleg van die pijpleiding, maar ook tegen de arbeiders van Coastal Gaslink (het bedrijf TC Energy is de opdrachtgever*), de firma die de pijpleiding aanlegt.

Al zo’n 10 jaar is er ellende met deze arbeiders, die de oorspronkelijke bewoners aanvallen en vrouwen en meisjes van Wet’suwet’en verkrachten, waarna zelfs vrouwen en meisjes van dit volk zijn verdwenen, ofwel die zijn vermoord nadat ze werden misbruikt door dit geteisem dat veel te lang in kampen van Coastal Gaslink verblijft, al is dat uiteraard geen excuus om dan maar vrouwen en meisjes te verkrachten……

De Canadese overheid is veel te laks in het bestrijden van seksueel geweld tegen vrouwen en meisjes van de oorspronkelijke volkeren, het is dan ook wel zeker dat deze arbeiders geen angst hebben dat ze worden vervolgd voor deze walgelijke misdaden (en misdaden tegen de menselijkheid) en kunnen uitvreten wat ze willen…..    

Voorts is het natuurlijk schandalig dat de overheid denkt te kunnen beschikken over het gebied dat werd toegewezen aan de oorspronkelijke volkeren en daar olie- en gaspijpleidingen aan te leggen, zonder daar deze volkeren in te kennen….. Als je nagaat dat elke pijpleiding op den duur gaat lekken en dat niet zelden al in het eerste jaar na ingebruikneming, waardoor gebieden en wateren worden vervuild, maar al te vaak juist de heilige gronden en wateren van deze volkeren……  

Zoals gewoonlijk is de financiële maffia in de vorm van banken verantwoordelijk voor de financiering van deze pijpleidingen….. In de enkele gevallen dat banken hebben afgezien van verdere financiering (na grote protesten) besloot de neoliberale rotschoft Trudeau, de premier van Canada, dat de overheid de financiering voor haar rekening neemt, ofwel de belastingbetaler wordt daarmee belast voor het vervuilen van gebieden en wateren van de oorspronkelijke volkeren….. 

Het gas dat door deze pijpleiding moet worden vervoerd is schaliegas wat men verkrijgt door het fracken van gesteente, om dat betaalbaar te houden mogen als in de VS de bedrijven in Canada die dit gas winnen het zwaar vervuilde water dat na fracken overblijft, lozen op de wateren in de buurt, waarmee rivieren enz. zwaar worden vervuild…… (het reinigen van dit water is zo duur dat men onmiddellijk zou stoppen met de winning van dit gas, eenvoudigweg doordat het gewonnen gas daarmee dik boven de ‘normale gasprijs’ komt te liggen…..’)

Daarover gesproken: niet voor niets dat de VS zo pissig was en is over de aanleg van Nordstream 2 (NS2) pijpleiding van Rusland via de Oostzee naar Duitsland, immers dat gas is vele malen goedkoper dan het tot LNG verwerkte schaliegas, dat ondanks de subsidie in de vorm van gratis lozingen van zwaar vervuild ‘frackwater’ alsnog veel duurder is dan het gas uit Rusland, waarbij dit gas ook nog eens moet worden verwerkt tot LNG en daarna met zwaar vervuilende tankers moet worden vervoerd naar Europa…….

Niet voor niets ook dat de VS Rusland zoveel mogelijk demoniseert in de hoop dat Duitsland zal afzien van het in gebruik nemen van NS2…… Al is dat uiteraard niet de enige reden waarom de VS Rusland keer op keer demoniseert als een agressieve natie, terwijl de VS met haar illegale oorlogen en al even illegale executies middels drones, alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord….. 

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het volgende schrijven bij een petitie is van RainforestActionNetwork. Helaas, wij kunnen de petitie niet tekenen, heb je familie of vrienden in Canada of de VS wijs ze dan op deze petitie.

There’s violence behind this pipeline…

Mary Lovell – Rainforest Action Network

Right now, Wet’suwet’en Indigenous rights are under attack: Canadian paramilitary troops flew into Indigenous lands in support of
fossil fuel giant TC Energy, and their 417-mile fossil fuel pipeline —
without the consent of hereditary chiefs.
 

Take Action

Wet’suwet’en hereditary chiefs are urgently calling out for massive global support. Will you take action in solidarity?

The Canadian government and
big banks like Chase and Royal Bank of Canada (RBC) are forcing
disastrous oil pipelines on Wet’suwet’en territories and meeting
peaceful protests with violence.

The Coastal Gaslink pipeline WILL have harmful impacts on water, wildlife, the Wet’suwet’en people — and on our global climate. In solidarity with them, tell big banks to stop financing Indigenous rights abuses.

Take Action

 

For the past twelve
years, the Wet’suwet’en have asserted their sovereignty to stop fossil
fuel companies from trespassing on their lands, and they have won.

This community organized against two more huge pipelines and defeated
them, and we know they can win. Coastal Gaslink is already way over
budget. These banks know the investment is incredibly risky, and we have
a chance to stop it.

Here
in the U.S., we can support the Wet’suwet’en by fighting back against
the financial backers of this climate-killing pipeline.

Banks from the U.S. to Japan to Canada, including the #1 worst banker
of fossil fuels JPMorgan Chase, are funneling BILLIONS in loans to TC
Energy, the company behind Coastal GasLink. These banks are directly
contributing to the destruction of sacred Wet’suwet’en land and the
blatant violation of their rights. 

The bankers behind this
pipeline must be held accountable for their role in destroying
Indigenous lands and fueling the climate crisis. Will you rise up and join the Wet’suwet’en to protect their land? 

Take Action

We won’t let big
banks destroy rivers, air, wildlife, and the climate while hurting
people who are protecting what is rightfully theirs. There is no climate justice without Indigenous sovereignty, Willem. 

In solidarity,

Mary Lovell

Insurance Campaign Coordinator

Rainforest Action Network

At
RAN, we take the “Network” in our name seriously. It is only through
your support that we are able to fund major campaigns for the forests,
their inhabitants and the natural systems that sustain life. Please
consider joining RAN as a Member by making a gift today.

425 Bush St, Suite 300, San Francisco, CA 94108, United States

=================================

* Zie ook: ‘‘I stand with the Wet’suwet’en’: Kanehsatake activist Ellen Gabriel has a message for land and water protectors

27 years after the Oka Crisis, Ellen Gabriel is once again defending the pines on Mohawk Territory 

‘We’re not tolerating this:’ Kanesatake pushes back against any development on unceded land

———————————

Voorts zie: ‘Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada’

Voormalig bankier:
demonstranten tegen oliepijpleiding zullen worden gedood en dat is geen
probleem >> ofwel het ware gezicht van het huidige neoliberale
kapitalisme……

Lage
olieprijs zorgt ervoor dat teerzand oliewinning onrendabel is, waardoor
de uitbreiding van de Trans Mountain Pipeline wellicht wordt gestaakt

Justin Trudeau (premier Canada) een progressief politicus of een ordinaire neoliberale corrupteling’

No Surrender: After Police Defend a Gas Pipeline Over Indigenous Land Rights, Protesters Shut Down Railways Across Canada

Regering Brits-Columbia liegt over olievervuiling…….

Opinion
| Linda McQuaig: Trudeau’s pipeline gambit puts him on wrong side
of history


Protests
target Liberal MPs countrywide over feds’ Trans Mountain buyout


British
Columbia
EdmontonCalgaryAlbertaVancouver

Keystone
XL pijpleiding heeft grote hoeveelheid olie ge
lekt, terwijl vreedzame
demonstranten tegen de aanleg worden weggezet als terroristen……

The Dakota Access Pipeline Is Already Leaking

List of pipeline accidents in the United States in the 21st century‘ (stuitend!!)

VS overheden behandelden demonstranten tegen de DAPL als terroristen, zo blijkt uit gelekte documenten…..

Grote
banken moeten stoppen met het financieren van klimaatrampen en de
rechten van de oorspronkelijke bevolking her en der respecteren
!’

Grote banken overtreden eigen duurzaamheidsregels……..

Help het Sioux volk van Standing Rock in hun terechte (vreedzame) verzet tegen bodem- en watervervuiling…..

Canada’s Standing Rock….. Stop de Site C Dam!

ING liegt dat het niet onder contract DAPL uit kan………

ING topman stelt dat ING zich niet kan terugtrekken uit DAPL….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

ING financiert de Dakota Access Pipeline, die het leefgebied van het Sioux volk bedreigt………. 

North-Dakota Pipeline, grote schande voor Obama en de VS…….

http://standwithstandingrock.net/history/

http://www.reuters.com/article/us-usa-pipeline-nativeamericans-safety-i-idUSKCN11T1UW
 


https://www.theguardian.com/us-news/2016/dec/04/dakota-access-pipeline-permit-denied-standing-rock

http://www.businesswire.com/news/home/20161204005090/en/

http://ieefa.org/ieefa-report-dakota-access-pipeline-driven-high-risk-financing-overbuilt-region-little-known-economic-weaknesses-controversial-project 

 

—————————————– 

Wat betreft de positie van de vrouwen behorend tot de oorspronkelijke bewoners zie: Meer dan 4.000 vrouwen behorend tot oorspronkelijke volkeren in Canada zijn vermoord of verdwenen

Canada ontneemt vrouw van oorspronkelijk volk haar baby en dat is geen uitzondering….. ‘

Gedwongen sterilisatie voor vrouwen van oorspronkelijk volken in Canada anno 2020……‘ ‘Lekker land hè dat Canada….

Vuurwerkverbod tegen de jaarlijkse overlast bestaande uit zware luchtvervuiling, geluidsoverlast en het aanjagen van de klimaatverandering

Op Petities.NL is men een petitie gestart tegen het gebruik van vuurwerk door consumenten, de enige manier om tot een totaalverbod van vuurwerk te komen, daar de waardeloze kabinetten Rutte het keer op keer laten afweten, met een totaalverbod zal men ook een extra zware straf moeten zetten op het bezit* en afsteken van vuurwerk en uiteraard handhaven, al zal na een paar jaar ‘de lol van vuurwerk’ zijn verdwenen en kunnen ouden van dagen plus de huisdieren in rust oud & nieuw beleven, plus de paar maanden daaraan voorafgaand!! (hier, bijna in het centrum van Den Haag begint de ellende al eind september…..)

Dat de kabinetten Rutte telkens weer geen totaal vuurwerkverbod willen instellen, is al een teken dat ze ook schijt hebben aan de klimaatverandering en de volksgezondheid…… Dit ondanks alle hysterie over het Coronavirus, wat nog eens aangeeft dat daar ook economische belangen meespelen en men de mensen steeds makkelijker in de gaten kan houden, ook met hulp van alle digitale controlemiddelen, als camera’s in de straten en internet- en telefooncontrole >> wat betreft de laatste is Nederland het land dat wereldwijd gezien relatief het meest aftapt…. Bovendien heeft men goed kunnen oefenen op het binnenhouden van mensen en hen ‘s avonds van de straat te houden… (niet voor niets ook dat Defensie meermaals heeft aangeboden te willen helpen, ook met politietaken, alsof de Marechaussee [militaire politie] al niet een gotspe is in de straten van steden….)

Rutte 1, 2 en 3 plus de voorgaande kabinetten zijn dan
ook hoofdverantwoordelijke voor de vele gewonden die door het vuurwerk
vallen (met af en toe zelfs doden), de luchtvervuiling en het aanjagen
van de klimaatverandering……. En dat beste bezoeker is wat mij
betreft zwaar misdadig!!! Vergeet daarbij niet dat de Nederlandse luchtkwaliteit tot de slechtste van de EU behoort, waar 18.000 mensen per jaar alleen al jaren eerder overlijden aan langdurige auto-uitstoot inademing en en groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten oploopt, waarbij ze ook nog eens psychische aandoeningen kunnen oplopen…… (ter vergelijking: aan roken overlijden jaarlijks 20.000 mensen en reken maar dat ook daar overlijdens tussen zitten door luchtvervuiling, zo rookt een fiks deel van de beroepschauffeurs, die echter ook dagelijks een fikse portie luchtvervuiling binnenkrijgen….. 

Vergeet ik nog te melden dat dienstverlenende personeel, als ambulancemedewerkers, brandweermensen en politie, elk oud & nieuw te maken krijgt met vuurwerk dat men naar hen gooit, alleen dat zou voor een echt kabinet al voldoende moeten zijn om vuurwerk te verbieden, maar niet voor de kabinetten Rutte en de voorgangers….. Snap niet dat de politie en ander dienstverlenend personeel de kont niet tegen de krib gooit en weigert nog langer te werken met oud & nieuw zolang er geen vuurwerkverbod is ingesteld……

Kijk over vuurwerk hoor je longarts de Kanter niet, zoals ze ook het autorijden nooit noemt!! Het aantal longkankers wordt intussen al overtroffen door maag en darmkankers, iets waar je de Kanter al evenmin over hoort, nee zij jaagt met een grote club hypocrieten de arme Nederlanders op kosten, mensen die verslaafd zijn (en daarmee zijn deze mensen ziek!!**) en door hun financiële sores en daardoor veroorzaakte andere problemen niet eens toekomen aan stoppen met roken (ze raken door de ellende simpelweg nooit gemotiveerd), terwijl ze steeds verder wegzakken in armoede…..). Men liegt keihard dat prijsverhogingen werken, en wijst daarbij op Australië, waar je intussen al meer dan € 25,– voor een pakje sigaretten betaalt, maar waar men niet over lult is het feit dat het aantal gerookte illegaal ingevoerde sigaretten die van de legale verkoop fiks overtreft……

Wat alleen al op oudejaarsdag plus oudejaarsavond en nacht de lucht ingaat geeft veel meer vervuiling met nog giftiger stoffen dan de hoogovens van Tata Steel in IJmuiden in één jaar tijd produceren!!!! (vuurwerk dat stoffen in de lucht brengt als het zwaar kankerverwekkende strontium en andere zware metalen, plus een hele lading kankerverwekkend ultrafijnstof……)

Help ajb mee om Nederland veiliger en op punt van vuurwerk rustiger te maken en één grote aanjager van de klimaatverandering voorgoed uit te schakelen (vuurwerkshows in dorpen en steden geven uiteindelijk ook veel vervuiling maar kunnen met elkaar niet op tegen het consumentenvuurwerk, voorts kan er tegenwoordig ook al veel op vuurwerkgebied met elektronica)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

 

Pexels belle co 799964

Vuurwerkverbod

467.395 ondertekeningen

Inmiddels
hebben meer dan 650.000 mensen deze online petitie (>440.000 mensen)
die zich uitspreekt voor een verbod op consumentenvuurwerk of Het Nationaal Vuurwerkmanifest.nl
(>210.000) ondertekend (datum: vrijdag 10 januari). Hoe lang duurt
het nog voor Nederland weer veilig is tijdens de periode van de
jaarwisseling en we weer gezamenlijk een mooi feest kunnen vieren

 

Petitie

Wij

allen die willen dat de jaarlijks toenemende vuurwerkterreur een halt wordt toegeroepen

 

constateren

  • dat het afsteken van vuurwerk door particulieren van onschuldig vermaak is ontaard in aan geweldpleging grenzende overlast;

  • dat het belasten van het milieu met tonnen zware gifstoffen niet valt te rijmen met een verantwoord milieubeleid;

  • dat het verknallen van 68 miljoen euro niet past in een wereld
    waar miljarden mensen met minder dan een euro per dag moeten rondkomen;

en verzoeken

de regering bij wet een algeheel
vuurwerkverbod voor particulieren in te stellen, om een eind te maken
aan deze uit de hand gelopen traditie.

Details

Ontvanger:

Tweede Kamer 

Petitieloket:

Nederland 

Einddatum:

27-01-2022 

Petitionaris:

Vuurwerkmanifest 

Website:

Het Vuurwerkmanifest
– Bericht op Facebook met de aankondiging van deze petitie
– Tweet met aankondiging van deze petitie

 

====================================

*  Zoals afgelopen oud & nieuw bleek hadden een groot aantal mensen idem hoeveelheden (illegaal) vuurwerk in het bezit, wat je trouwens al merkt als het Nederlands elftal in een buitenland speelt, waar bij elk doelpunt en zeker na het winnen van een wedstrijd grote vuurwerk knallen zijn te horen…. Je moet er niet aan denken dat er naast of boven jou brand uitbreekt in een huis of appartement waar vuurwerk ligt opgeslagen, bovendien levensgevaarlijk voor brandweerlieden…..

** Verslaving is een ziekte en een deel van de verslaafden kan vanwege genetische aanleg eenvoudigweg niet afkicken van roken, zo heeft wetenschappelijk onderzoek meer dan eens bewezen….. Toch jaagt men deze zieke mensen op kosten, te krankzinnig voor woorden en uiterst inhumaan!!!

—————————————

Zie ook: ‘COP 26: Nederlandse vermindering van 4,5 miljard euro aan subsidie voor olie en gas: 4,5 miljard van de 17,5 miljard…..‘ Ook met aandacht voor vuurwerk, waarover men op de klimaattoppen al decennia geen woord vuilmaakt…..

Slechte luchtkwaliteit Nederland leidt tot grote ellende, plus: geen alarmcode voor de smog van afgelopen oud & nieuw

Smog: Nederland alarmfase oranje, over de grens is deze rood

Vuurwerk groenwasserij met Actie Knetterbal

Vuurwerkslachtoffers: Rutte 3 hoofdverantwoordelijke…..

Vuurwerk:
ook dit jaar zullen hulpverleners worden blootgesteld aan
kankerverwekkend vuurwerk, ‘het groenste kabinet ooit’ wenst hier niets
tegen te doen……

 

Rutte
wil het liefst raddraaiers in elkaar slaan, terwijl hij het
vuurwerkgeweld voor en tijdens oud en nieuw keer op keer weigert aan te
pakken

Vuurtornado’s en met oud en nieuw zie je pas goed waar de gemiddelde leeftijd van de Nederlander ligt: rond de 14 jaar

Rutte
vindt ‘t onaanvaardbaar dat hulpverleners met vuurwerk worden bestookt,
maar is tegen een vuurwerkverbod…. ha! ha! ha! ha! ha!

Vuurwerk: Rutte 3 plus burgemeesters en wethouders verantwoordelijk voor alle ellende met oud & nieuw!

VVD voor het bestoken van dienstverleners als politie met (zwaar) knalvuurwerk……..

Van der Steur vindt eigen nalatigheid op vuurwerkgeweld ‘onacceptabel….’ ha! ha! ha! ha! ha!

RIVM ziet maar weinig vervuiling vanwege vuurwerk in glazen weekeind-bol….. AUW!!!

RIVM voorspelde maar weinig luchtvervuiling op oudejaarsavond en tijdens de jaarwisseling……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!’

Rutte
2 ‘waakt over uw veiligheid’: vuurwerk mag tot 120 decibel
knallen………. Alweer gaan de centen voor op de gezondheid………
Teken het Vuurwerkmanif’est!

Illegaal vuurwerk ‘ziet dip in verkoop….’ Vuurwerkterreur zat? Zet uw handtekening!

Vuurwerkverbod is dictatoriaal, aldus advocaat Willem Jan Ausma

Vuurpijlen zijn het best in voorkomen luchtvervuiling, ‘denkt’ hoogleraar Krol…….

2016, alweer een jaar dat begon met terreur……….

Vuurwerk afsteken is cultureel erfgoed…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Met het label ‘volksgezondheid en economie’ direct onder dit bericht wordt ‘volksgezondheid versus economie’ bedoeld en je weet het waarschijnlijk wel: de economie gaat in de huidige ijskoude neoliberale maatschappij mijlenver voor op de volksgezondheid….. Door op dat label te klikken krijg je een groot aantal berichten te zien met voorbeelden van deze uiterst smerige, scheve situatie. (wel met een aantal doublures)

Afghanistan: 20 jaar westerse oorlog wordt afgesloten met wurgende sancties die honger veroorzaken, hoofddader: de VS……

Nadat de VS en haar NAVO-partners 20 jaar in feite illegaal oorlog hebben gevoerd in Afghanistan, niet anders te zien dan walgelijke terreur waar honderdduizenden Afghanen het slachtoffer van zijn geworden, hebben deze westerse partijen onder aanvoering van de VS het land sancties opgelegd….. ‘De slijpsteen van de geest’, de NRC bracht een propaganda bericht waarin deze intussen Telegrof-achtige krant stelt dat het westen Afghanistan sancties heeft opgelegd, met uitzondering van voedsel en medicijnen…..*

De zoveelste VS leugen wordt dus door de NRC herhaalt, terwijl de redactie zou moeten weten dat onder VS sancties altijd voedsel en medicijnen worden meegenomen, ook al ontkent deze grootste terreurentiteit ter wereld dat telkens weer, niet voor niets ook dat de sancties tegen Venezuela intussen al aan meer dan 100.000 mensen het leven hebben gekost**, ofwel mensen die met sancties werden vermoord….. Bedrijven die nog handel dreven met het land, waaronder ook voedselleveranties, hebben de banden met hun afnemers/leveranciers gekapt, daar ze anders door de VS op de zwarte lijst worden gezet en dan niet langer internationaal kunnen handelen, zelfs humanitaire hulporganisaties trekken zich vanwege de sancties terug, of hebben hun activiteiten sterk teruggeschroefd…….

Het is dan ook een feit dat de miljoenen mensen die op de vlucht zijn geslagen vanwege de gevechten van het westen tegen de Taliban, thuiskomen en daar niet alleen hun huizen in puin zien liggen, maar waar het ook ontbreekt aan voedsel, water, medicijnen en medische hulp, terwijl een groot deel van Afghanistan ook nog eens zucht onder grote droogte…..

Met deze in feite illegale sancties zijn ook grote tegoeden van de Taliban in het buitenland bevroren en daarmee wordt import van voedsel en medicijnen zwaar bemoeilijkt, of zelfs onmogelijk gemaakt…… (Taliban of in dit geval beter gezegd: het Islamic Emirate of Afghanistan (IEA), zoals men het politieke bestuur van dat stammenverband noemt) Er dreigt een sluiting van 90% van de medische hulpposten in het land, wat niet alleen een ramp is voor mensen die medische hulp nodig hebben, maar die onherroepelijk ook zal leiden tot te voorkomen besmettelijke ziekten…….

Het is meer dan schandalig wat het westen flikt in Afghanistan en ook ons nieuwe waardeloze kabinet Rutte 4 staat achter die sancties….. Op zeker dat deze hongersnood weer grote stromen vluchtelingen opgang zal brengen, waar hen de toegang tot de EU zal worden ontzegd, terwijl een groot deel van de EU-lidstaten mede verantwoordelijk is voor de ellende in Afghanistan…… (waaronder Nederland….)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het volgende bericht is van International Rescue Committee:

Watchlist 2022

Crisis in Afghanistan: Unprecedented hunger after the conflict

Here
are five reasons the International Rescue Committee’s Emergency
Watchlist ranks Afghanistan as the country most at risk of worsening
humanitarian crisis in 2022.

Photo: Kellie Ryan/IRC

Afghanistan rises to the top of Watchlist as the population
increasingly cannot meet basic needs and the economy and public services
collapse, despite the end of major conflict. Here’s what you need to
know about the growing humanitarian crisis in Afghanistan.

In August 2021, the Islamic Emirate of Afghanistan (IEA), commonly
known as the Taliban, took control of Afghanistan. This shift in power
followed a major escalation in conflict between the IEA and government
of Afghanistan over the course of 2021 and a U.S.-IEA deal that saw
American forces depart the country rapidly.

The Taliban’s control of the country led international donors to
immediately suspend most nonhumanitarian funding and freeze billions of
dollars’ worth of assets. Without this funding, most health clinics have
closed and the economy has spiraled downward (risking near-universal
poverty) as the country confronts an ongoing drought and hunger crisis and possible fourth wave of COVID-19.
Four decades of crisis have weakened the country’s ability to cope with
new shocks. Afghans may increasingly resort to leaving the country if
they cannot meet their needs inside Afghanistan.

An older woman sits on the ground next to a bag of grain. Cash assistance from the IRC has enabled Afghans impacted by the economic crisis to buy food and other basic items.  Photo: Stefanie Glinski/IRC

“The IRC is witnessing an unprecedented economic crisis in Afghanistan
that is harming the most vulnerable Afghans more than anyone,” says
Awesta*, an emergency support officer for the IRC’s cash distribution
program.

“Most Afghans can’t afford to feed themselves or their families, and,
with millions marching towards famine, I am desperately concerned for
the people of my country.”

“The international community has turned its
back on us. The health care system is on the brink of collapse; most
Afghans can’t afford to feed themselves or their families, and, with millions marching towards famine, I am desperately concerned for the people of my country.”

Humanitarian risks in 2022

The ongoing collapse of the economy could further deepen the humanitarian crisis.

Donor countries’ halt in funding and freezing of Central Bank assets
have created a major financial crisis for Afghanistan. A cash shortage
means Afghans are running out of money while prices of basic items—from
food to medicine—are skyrocketing. Afghanistan could see near universal
poverty by mid-2022, with 97% of Afghans impoverished, according to the
United Nations. Unaddressed, this economic crisis will drive up
humanitarian needs, from food insecurity and malnutrition to health
crises. Humanitarian organizations operating in Afghanistan are not
spared from the economic crisis; cash is needed to pay staff and
suppliers, purchase items and provide cash programs for the most
vulnerable.

Afghanistan is nearing the breakdown of
virtually the entire health system and other basic services,
jeopardizing the wellbeing of millions of Afghans.

For the past two decades, Afghanistan has been highly dependent on
foreign funding to pay civil servants like health workers and teachers
and operate essential public services. The previous government had
relied on foreign funds for around 75% of its public spending. In
particular, around 30 million Afghans depended on health services
through a World Bank-managed program. Now, over 90% of the country’s
health clinics are expected to shut down, depriving millions of basic
care, threatening the COVID-19 response and creating a major risk of
disease outbreaks, malnutrition and preventable deaths.

An Afghan boy plays with a stick and an inner-tube hoop outside his family's temporary home in Kabul with mountains in the background. Financial
sanctions on Afghanistan could lead to near-universal poverty, even as
the country confronts an ongoing drought and hunger crisis and possible
fourth wave of COVID-19.
   Photo: Kellie Ryan/IRC

An unprecedented hunger crisis is emerging in the wake of the economic collapse and ongoing drought.

By late 2021, nearly half of Afghans were experiencing crisis or worse levels of food insecurity—the
highest level ever recorded in Afghanistan and a 37% rise compared to
six months earlier. Throughout early 2022, 55% of Afghans will face
acute food insecurity, including nearly 9 million people at emergency
levels—one step before famine conditions. Food insecurity is likely to
deepen in 2022 as the country is facing shortages of food, rapidly
rising food prices and an ongoing drought. Hunger may drive further
displacement, as evidenced by IRC assessments in five provinces in
mid-2021 that identified lack of food and livelihoods as the top reasons
for people leaving their homes.

A shadow crisis for Afghan women and girls is looming.

Women and girls in Afghanistan
are now at higher risk of gender-based violence, child marriage, and
exploitation and abuse as resources become scarce and needs go unmet.
The collapse of the health system could unravel gains made in areas like
maternal health. These risks will be magnified by any gender-specific
restrictions—on women’s ability to work and ensure self-sufficiency or
girls’ ability to receive an education. Any national or localized
constraints on female aid workers would jeopardize the humanitarian
response, as many women would be unwilling—or not allowed—to access
services from male staff.

Despite an end to nationwide conflict in 2021, Islamic State Khorasan (IS-K) could drive greater violence and civilian harm.

IS-K has sought to expand its operations in the aftermath of the
Taliban taking power. The group presents a significant security threat
and could seek to take advantage of the shift in power and numerous
crises in the country to drive greater insecurity. IS-K intensified its
attacks soon after the Taliban took control. It remains unclear how well
the new government will be able to address these kinds of security
threats and mitigate the harm to Afghan civilians.

Read more about the top 10 crises the world can’t ignore in 2022, learn how the IRC selected these countries, and download the full 2022 Emergency Watchlist report for data citations and profiles of all 20 crisis countries on the IRC’s list.

How the IRC helps in Afghanistan

The
IRC has been working in Afghanistan since 1988, providing aid to
Afghans impacted by conflict and disaster. We work with thousands of
villages across nine provinces and provide education, protection, water
and sanitation, and economic recovery programs.

Baby Habib* is screened for
malnutrition at a health clinic supported by the IRC in Afghanistan.
Over 90% of the country’s clinics are expected to shut down as a result
of the economic impact of sanctions. (*Names have been changed.) Photo:
Kellie Ryan/IRC

1 of 4

The IRC is responding to COVID-19 and other health needs by
supporting over 100 health facilities, installing hand-washing stations
at communal gathering points, and providing information and training
sessions about COVID-19. In recent years, the IRC has become a leader in
women’s protection and empowerment in Afghanistan.

Learn more about the IRC’s Afghanistan response.


Get our latest Afghanistan crisis updates.

How can I help in Afghanistan?

Donate now to support
the IRC’s life-changing work in Afghanistan and worldwide. We are on the
frontlines providing critical aid to crisis-affected people in more
than 40 countries, including places on the 2022 Emergency Watchlist.

* Name has been changed

===================================

*  Zie: ‘Uitzonderingen op sancties tegen de Taliban om honger te voorkomen‘ (jammer genoeg achter een ‘betaalmuur’) De kop van dit NRC propaganda schrijfsel is al goed fout, immers de sancties treffen vooral de bevolking en in veel mindere mate de Taliban……

** Zie: ‘Venezuela: propaganda (ook door Edwin Koopman VPRO!!) tegen dit land en de laatste verkiezingen alweer met bewijzen doorgeprikt als leugens en bedrog

—————————————–

Voorts zie: ‘Moord op zeven kinderen en drie volwassenen in Afghanistan geen reden voor de VS om de daders zelfs maar disciplinair aan te pakken……

Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

10 december 2021: Dag van de Mensenrechten, Julian Assange mag worden uitgeleverd zelfs nadat de kroongetuige toegaf te hebben gelogen‘ Ook van belang voor Afghanistan, daar Assange VS oorlogsmisdaden openbaarde…..

Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ (!!!!!!) NB nieuws dat door de BBC werd gebracht!! (normaal gaat de BBC mee met VS propaganda en meldt dit soort zaken niet dan wel terloops)

VS
militairen laten zich fotograferen met Afghaanse kinderen, alsof ze een
humanitaire missie van 20 jaar achter de rug hebben…..

Afghanistan: de grote oplichting middels de ‘war on terror’ gaat gewoon door

Oorlogsmisdadigers Bush en Blair die de oorlogen tegen Afghanistan en Irak begonnen hebben nu een grote mond over terugtrekking troepen

George W. Bush noemt terugtrekking van troepen uit Afghanistan een vergissing….

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (en zie de berichten onder de links in dat schrijven!!)

MIVD wist al jaren dat Taliban Afghanistan snel zou overnemen na vertrek westerse troepen: toch bleef Nederland nalatig….‘ (in het evacueren van het personeel dat voor het Nederlandse leger werkte) (en zie de links in dat bericht!!)

Brekend nieuws: de Afghaanse president Ashraf Ghani ontvlucht het land

Afghanistan: buiten
de tolken zijn andere collaborateurs die voor Nederland werkten niet
welkom, ofwel zij mogen wat Rutte 3 betreft worden vermoord

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ (dezelfde militairen die oorlogsmisdaden tegen moslims begingen in Afghanistan….)

Landsadvocaat
vindt dat het Nederlandse leger niets verkeerd heeft gedaan toen het in
2007 een massamoord beging op de bevolking van een Afghaans dorp

Donald Rumsfelds dood: het systeem is er niet om ons te beschermen tegen zware misdadigers maar om deze te beschermen tegen ons

Afghanistan en Taliban: geschiedvervalsing door o.a. BBC World Service

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrij
gegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ Zie de links
in dat bericht naar artikelen over wapenleveringen van de VS (en verder
o.a. van Nederland) aan ISIS en Al Qaida..
….

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen

Deep State een complottheorie van gekkies? Lees dit!!

The Mail on Sunday en Sky News schieten levensgrote antisemitische bok bij het belasteren van Corbyn‘ (12 februari 2019) (en zie de links in dat bericht)

Waarom de burgers van de VS de illegale oorlogen steunen‘ (29 december 2018)

Bolton geeft toe dat de VS een fascistisch beleid voert……‘ (5 november 2018)

WikiLeaks toont aan dat VS en GB een gezamenlijke gewelddadige en bedrieglijke buitenlandpolitiek voeren‘ (29 oktober 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

Khashoggi waarschijnlijk vermoord vanwege kennis over de 9/11 aanslagen‘ (16 oktober 2018) De 9/11 aanslagen ‘de reden’ voor de VS om Afghanistan aan te vallen….

De VS bombardeert landen in het Midden-Oosten >> Europa krijgt de vluchtelingen‘ (13 juli 2018)

MH17 vliegramp: wat je niet zou mogen weten over Maleisië, het JIT en Oekraïne…‘ (19 juni 2018) (voor meer berichten over rampvlucht MH17, zie de links in dat bericht!!)

VS wordt eindelijk aangeklaagd voor oorlogsmisdaden bij Internationaal Strafhof (ICC)‘ (10 november 2017) Een aanklacht die werd ingetrokken na dreigementen uit de VS aan de rechters en aanklagers van het ICC…..

Iraq: Will Tony Blair Finally Stand Trial for His Part in the “Supreme International Crime”?‘ (9 juli 2017 >> Information Clearing House)

Cameron oorlogsmisdadiger: ‘de Libiërs smeekten ons hen van Khadaffi te bevrijden……….’‘ (15 september 2016)

Tony Blair nog steeds
blij met Irak oorlog, wel ‘met excuus’ voor leugens en aangedikt met
valse emoties voor de door hem vermoorde militairen……
‘ (7 juli 2016)

Hillary Clinton en Tony Blair creëerden de hel op aarde in Libië……..‘ (18 januari 2016)

Tony Blair, de
massamoordenaar, ‘biedt excuus aan’: “Er zijn fouten gemaakt bij de
oorlog tegen Irak….” ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ (26 oktober 2015)

Tony Blair’s waanzinnige prestaties als speciaal VN gezant voor het Midden-Oosten
(28 juli 2014) Hoe kon de VN een oorlogsmisdadiger, die mede
verantwoordelijk is voor een paar miljoen doden, aanstellen als speciaal
gezant voor o.a. Irak waar hij een gigantisch aantal mensen liet
vermoorden…… Voorts is Blair een grootlobbyist voor de fascistische
apartheidsstaat Israël dat het Palestijnse volk zo bloedig onderdrukt en
daarbij niet alleen een etnische zuivering doorvoert, maar waar je
zelfs kan spreken van een Israëlische genocide op de Palestijnen (en ook
dat volk bestaat uit mensen…)…. Overigens heeft de VN later
de Nederlandse VVD oorlogsmisdadiger Hennis-Plasschaert aangesteld als
speciaal gezant voor Irak >> nog een klap in het gezicht van de
Iraakse bevolking….. Ook zij, alsook Rutte, Koenders, Balkenende en de
Hoop Scheffer e.a. die mede verantwoordelijk waren voor de deelname van
Nederland aan de illegale oorlog tegen Irak, zouden al lang gevangen
moeten zitten in Scheveningen……

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

Onder de links in dat bericht over de VS aanval op dat ziekenhuis meer
artikelen over deze schunnig laffe en weloverwogen barbaarse VS aanval uh aanslag….

In de labels maak ik geen verschil tussen ISIS en IS-K, ofwel voor IS-K moet je ook op ISIS klikken voor meer berichten over deze terreurgroep, die maar al te vaak door de VS is bewapend en beschermd zoals nu in het nog door de VS illegaal bezette gebied in Syrië…. (rijk an olie, gas en de graanschuur van dat land, waar al deze zaken worden gestolen door de VS en worden verkocht aan het buitenland, zodat ook in Syrië een hongersnood dreigt en het land geld tekort komt voor de wederopbouw, de zoveelste terreurdaad en misdaad tegen de menselijkheid van de VS in dat land……)

Politie mag vanaf vandaag de taser gebruiken en eist meteen weer nieuwe wapens voor gebruik tegen demonstrerende ‘wappies’, terwijl de politie keer op keer zelf met geweld begint……

Sinds vandaag mag de politie de taser inzetten, ook stroomstootwapen genoemd, ofwel na een dikke en dure flut studie is men dus tot de conclusie gekomen dat de taser ‘veilig is voor gebruik…..’ De politie is voorafgaand aan de Coronacrisis meermaals in de VS geweest om te kijken hoe men daar de politie heeft gemilitariseerd, wat men hier ook maar al te graag wil bereiken….. De politie top in Nederland moet dan ook op de hoogte zijn dat meerdere politiekorpsen in de VS de taser hebben verboden, het grootste is wel het politiekorps van New York….. De politie koos voor een verbod nadat meerdere verdachten overleden na te zijn getaserd, anderen raakten in coma waar ze maar moeilijk uit waren te wekken, althans als ze niet alsnog overleden…… 

Reken maar gerust dat de Nederlandse politie tijdens hun bezoek aan de VS is gewaarschuwd voor het gebruik van de taser, bovendien was er maar weinig onderzoek nodig om te vragen aan de politie van New York waarom men de taser heeft verboden….. Echter men heeft net gedaan doof en blind te zijn en heeft na een belachelijk duur onderzoek besloten de taser erdoor te drukken, terwijl dat onderzoek negatief was voor inzet van de taser….. Benieuwd dan ook wie er voor deze wapens heeft gelobbyd en wie van de politietop er t.z.t. kunnen rekenen op een gepaste beloning voor het doordrukken van dit martelwerktuig, want dat is het!!

Was al flink pissig toen ik vanmorgen hoorde dat het tasergebruik vanaf vandaag is toegestaan, toen ik vanmiddag op Radio1 hoorde dat de politie andere wapens eist voor gebruik tegen ‘wappies’* die demonstreren tegen de belachelijke Coronamaatregelen….. Niet dat die ‘wappies’ beginnen met geweld, nee telkens weer is het de politie die haar veel te dikke boek te buiten gaat en als een nazi-ordedienst honden en paarden inzet tegen mensen!!! Wat niet alleen een schande is en waardoor mensen fiks gewond kunnen raken (ik kan er over meepraten, daarvoor bood destijds Havermans, CDA sukkelburgemeester van Den Haag, schriftelijk zijn excuses aan), maar het is bovendien een ernstige vorm van dierenmishandeling, terwijl de politie zou moeten optreden tegen dierenmishandeling….. (weet je nog: de Dierenpolitie?) Hoe zot wil je het hebben anno 2022??!!! En dan te bedenken dat de baas van dit zootje, CDA kloot Grapperhaus, zelf schijt had aan de Coronamaatregelen en desondanks mocht blijven zitten, maar waarna wel de belachelijk hoge boete van € 400,00 op overtreden van de regels werd ingeruild voor één van € 100,00….. 

Eén van de foto’s van de demo op 2 januari jl. in Amsterdam die walging opriepen in de rest van de wereld

Niet zelden zie je dat agenten, die als hondengeleider dienen, hun hond slaan als deze niet direct een demonstrant wil bijten, of ze drukken de kop van zo’n arm dier tegen het been van een demonstrant, zoals ook tijdens de Malieveld demo gebeurde vorig jaar 14 maart…… Tijdens diezelfde demo duwde een agent een vrouw met opzet voor een rijdende ME bus**, maar ja wat wil je als je beseft dat een groot deel van de Nederlandse agenten psychopathische fascisten zijn…. (wat overigens ook geldt voor een groot deel van de militairen…..)

Nog een foto van dezelfde demo van 2 januari jl. in Amsterdam

De politie eist nu een projectielschietend wapen dat een markering achterlaat op het slachtoffer, voorts wil de politie luchtdrukwapens met rubberkogels. waarmee je overigens mensen dood kan schieten, zeker als op het hoofd wordt gericht…..

Laat de politie maar eens leren wat de-escalerend werken inhoudt en ontsla burgemeesters als hare ‘GroenLinks’ kwaadaardigheid Halsema, thorbetert burgemeester in Amsterdam en VVD oppersufferd van Zanen in Den Haag…….

 


(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

*  ‘Wappies’ waaronder een groot aantal wetenschappers (o.a. virologen en microbiologen), artsen, specialisten en verpleegkundigen, dezen werden voor hun volkomen terechte kritiek op het Coronabeleid, vooral in de VS, zelfs op grote schaal ontslagen…….

** Zie de video in het volgende bericht: ‘Haagse politie oefent
schunnig en fascistisch geweld uit op demonstranten tegen COVID-19
maatregelen >> burgemeester van Zanen moet aftreden!
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

——————————-

Voorts zie: ‘Anti-COVID-lockdown demonstratie: Amsterdam en politie probeerden demonstranten te provoceren tot het gebruiken van geweld‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Demente bejaarde van 73 getaserd: politie en verplegend personeel wisten niet dat dit tegen de regels is…..

Politie Gelsenkirchen schiet ten onrechte man met mes dood
(en zie de links in dat bericht over doodschieten van mensen door
politie en de moord op Mitch Henriquez)

Taser pilot project mislukt en toch mag de politie dit dodelijke martelwapen blijven gebruiken……..

Kind van 4 getaserd en één van 3 onder dwang gekatheteriseerd……. Dagelijkse terreurpraktijk in politiestaat VS……

Taser martelwerktuig maakt zoveelste slachtoffer, politie NL werkt gewoon door met dit barbaarse onding…….

Hans Schoones (politievakbond) wil het stroomstootwapen, niet de verlengde wapenstok…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Taser wapen onschadelijk? Een enorme leugen!

Segers, god’s eigen rentmeester wil martelen met stroomstootwapens

Teeven tasert softdrugsgebruikers

Opstelten en Teeven bestrijden de door henzelf veroorzaakte ellende

Ook burgerrechten in Den Haag even opgeschort vanwege de hoerenloop Summit en wereldforum

Heb ook het label Mitch Henriquez toegevoegd, deze man werd door de Haagse politie met de nekklem vermoord, een methode van martelen die schandalig genoeg nog steeds is toegestaan…….

Rutte 3 heeft op de valreep misdadig de subsidie voor de UAWC stopgezet

Terwijl Israëlische ‘kolonisten’* na zich met geweld te hebben gevestigd op de West Bank, daarna met eenzelfde geweld de Palestijnse bevolking te lijf te zijn gegaan, richten ze zich de laatste jaren meer en meer ook tegen de akkers en olijfboomgaarden van de Palestijnen, door deze te vernietigen……..

In plaats van zich met groot protest te richten tegen de Israëlische regering die voornoemde zaken ‘oogluikend toestaat’ en het leger deze zogenaamde kolonisten beschermt bij het uitoefenen van geweld tegen het verdrukte Palestijnse volk, heeft het NB demissionaire kabinet Rutte 3 besloten om de steun voor Palestijnse boeren stop te zetten (terwijl die steun steeds belangrijker wordt, juist door het zionistische geweld….)….. Deze steun wordt verleend aan de Union of Agricultural Work Committees (UAWC), die de Palestijnse boeren terzijde staan.

Het geweld dat ik zojuist schetste kan je niet anders zien dan smerige terreur, echter het demissionaire kabinet Rutte 3 heeft Israël niet er verantwoording geroepen voor deze onmenselijke terreur….. Israël NB het land dat ook door de EU (en daarmee ook door ons betaald) gesteunde projecten keer op keer heeft vernietigd, maar ondanks dat alles heeft dit waardeloze afbraakkabinet in ‘alle wijsheid’ besloten om de subsidie voor NGO UAWC stop te zetten, de UAWC is een organisatie die zoals gezegd de Palestijnse boerenbevolking in het illegaal door Israël bezette gebied technisch en beroepsmatig ondersteunt en weerbaar maakt tegen Israëlische landroof en ‘kolonisatie….’ De reden? De UAWC zou zich hebben gebonden aan het PFLP (Volksfront voor de Bevrijding van Palestina), dat door het westen wordt gezien als terroristische organisatie….. Je reinste kul, maar ja de EU en de rest van het westen schikken zich maar al te graag naar de wensen en eisen van de fascistische apartheidsstaat Israël…… Alsof het PFLP ook maar in de schaduw kan staan wat betreft het enorme aantal doden dat de zionisten hebben gemaakt voor en na de illegale stichting van de staat Israël en dat tot op de dag van vandaag……’

Israël maakt zich wat betreft de Palestijnen schuldig aan etnische zuivering en zelfs genocide en toch blijft het westen waaronder Nederland deze terreurstaat steunen……  

Nog even over die Palestijnse boeren, velen van hen kunnen hun eigen akkers niet eens meer bereiken, daar de toegangswegen door Israël worden geblokkeerd, dan wel dat de zogenaamde muur die Israël heeft opgericht op de West Bank dit onmogelijk maakt 

Hare D66 kwaadaardigheid Kaag heeft onderzoek laten doen naar de banden van de UAWC met het PFLP en daaruit bleek (voor de zoveelste keer) dat er geen financiële en organisatorische banden bestaan tussen deze organisaties, maar omdat een paar leden van de UAWC contact hebben met het PFLP, hebben Kaag en heel Rutte 3 besloten de subsidie te staken…….  

Palestijnse olijfboomgaard in brand gestoken door zogenaamde Israëlische kolonisten

BDS Nederland is een mail-actie begonnen (in feite een petitie, je hoeft alleen je naam en mailadres op te geven) waarmee je protest kan aantekenen tegen deze zwaar onrechtvaardige beslissing van Rutte 3 (en reken maar dat Rutte 4 hier achterstaat), die in feite het barbaarse, bloedige optreden van Israël tegen het verdrukte Palestijnse volk ondersteunt en zelfs legitimeert….. Lees de tekst en doe ajb mee!! (en geeft het door!!)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Mailactie: Kabinet, maak de stopzetting van steun aan UAWC ongedaan! Straf de bezetter en niet de bezette bevolking!

Nicole via mlsend2.com

 

Doe
mee aan deze e-mail actie om tegen het schandalige besluit van het
uitgaande derde Kabinet-Rutte vorige week woensdag om de steun aan de
Palestijnse landbouw ontwikkelingsorganisatie UAWC stop te zetten
protesteren!

Israël-lobby
organisaties in binnen- en buitenland hebben de Nederlandse regering
jarenlang onder druk gezet om de subsidiëring van deze belangrijke NGO,
die de Palestijnse boerenbevolking in het bezette Palestijnse gebied
technisch en beroepsmatig ondersteunt en ook weerbaar maakt tegen
Israëlische landroof en kolonisatie, te staken. 

Daarbij
werden de vermeende banden van het UAWC met de als terroristisch
bestempelde PFLP (Volksfront voor de Bevrijding van Palestina) als
voorwendsel gebruikt.

Stuur direct jouw e-mail

Van
meet af aan was eigenlijk al duidelijk dat er geen werkelijke grond voor
deze beschuldiging bestond, maar toch liet toenmalig minister van
Buitenlandse Zaken Sigrid Kaag zich overhalen om daar een nieuw
onderzoek naar te laten verrichten. Dit onderzoek, dat eind vorig jaar
werd afgerond, toonde voor de zoveelste keer aan dat er geen
organisatorische en financiële banden tussen de UAWC en de PFLP
bestonden.

Maar
wat zegt het kabinet? Dat uit dit onderzoek wel blijkt dat individuen
binnen de UAWC banden met de PFLP hebben! Alsof deze individuen privé
niet het recht op vrije meningsuiting, vereniging en vergadering
genieten Lees daarover meer bij The Rights Forum.  

Ons
kabinet gaat hier op een schandalige manier mee in de drogreden van
terrorisme die de Israëlische bezetter als voorwendsel hanteert om het
Palestijnse maatschappelijk middenveld krachteloos te maken ten aanzien
van haar beleid van landroof, kolonisatie en etnische zuivering van
grote delen van de Westelijke Jordaanoever. Het UAWC zelf gaf hier
vorige week al onmiddellijk een krachtige reactie op, waarin het onze regering ervan beschuldigde de Palestijnse samenleving in de steek te laten.

Stuur direct jouw e-mail

 

Het
PNGO Network, de grootste coalitie van Palestijnse maatschappelijke- en
ontwikkelingsorganisaties waartoe de UAWC behoort, heeft vandaag uitgeroepen
tot een actiedag om voor die NGO, maar daarmee ook voor het Palestijnse
maatschappelijke middenveld in het algemeen, in de bres te springen.
(zie ook: https://rightsforum.org/nieuws/nederlands-besluit-is-aanval-op-palestijnse-civil-society/.    

Het
roept ons allen op om het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken
aan te schrijven om dit onethische besluit terug te draaien. Laat het
kabinet ophouden met het tevreden stellen van de Israëlische bezetter en
kolonisator door de Palestijnse samenleving in de steek te laten! Laat
het in plaats daarvan deze bezetter nu eens werkelijk ter verantwoording
roepen door daar maatregelen tegen te treffen, in plaats van tegen zo’n waardevolle Palestijnse humanitaire organisatie! Schrijf nu de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken en de
Tweede Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken aan.

Ja, ik doneer!

Met een maandelijkse donatie help je ons de continuïteit van ons werk te garanderen

 

 

 

=========================================

* ‘Kolonisten’: alsof deze illegale bezetters van de West Bank onontgonnen gebied klaar maken voor land en tuinbouw, terwijl deze schoften juist al ontgonnen gebieden van Palestijnen stelen door op die grond illegale nederzettingen te vestigen en daaromheen ook nog eens landbouwgrond van Palestijnen te stelen, alles gesteund door het illegale Israëlische bezettingsleger….. (waarop de reguliere westerse media en politiek amper of geen commentaar hebben…..)

—————————————–

Zie ook de berichten over meer Israëlische terreur onder de volgende links: ‘Israëlische ‘kolonisten’ vallen Palestijnen aan met grof geweld op de illegaal door Israël bezette West Bank……

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

Pro-Palestijns activisme de mond gesnoerd door ultra rechts en fundi-christenen

Bezette West Bank: zelfs de olijfbomen van Palestijnen worden vernietigd onder bescherming van het Israëlische leger‘ (!!!!)

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah‘ Ten tijde van deze gevechten op 14 oktober 2021, amper of geen belangstelling in de westerse media,
behalve de BBC dan en die durft de schuld in de schoenen van Hezbollah
te schuiven, totaal belachelijk!!

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ Waar haalt deze schoft het gore lef vandaan??!!!

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) Waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ Pegasus is van het Israëlisch bedrijf NSO.

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(!!!!)  (dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……)

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij‘ (!!!!)

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda‘ (een bericht van 30 maart 2019)

Israël ‘onderzoekt’ 11 van de 189 door haar gepleegde moorden tijdens de Great Return March‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking‘ (!!!!)

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft

Israël valt doelen aan in Libanon, Syrië en Irak >> oorlogsmisdaden, zonder één woord van kritiek uit het westen

Israël gebruikt sadistisch geweld bij vernietigen Palestijnse huizen in Oost-Jeruzalem

Zomaar een paar dagen uit ‘het leven’ van Palestijnen: vernederingen, beledigingen, vernietiging en moord door Israël

Huis
van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van
meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid
tegen Palestijnen

Israël gaat alweer haar boekje ver te buiten in Oost-Jeruzalem

De
Israëlische VN ambassadeur: de weg naar vrede is overgave van de
Palestijnen, waarbij ze nationalistisch suïcide moeten plegen….. ha!
ha! ha! ha! ha!

Israël maakte het onmogelijk voor arabieren terug te keren naar hun huizen

Israëlische kolonisten verantwoordelijk voor branden op de West Bank‘ (!!!!)

Duitse razzia’s: jacht op ondersteuners van Hamas en het verdrukte Palestijnse volk

‘Rechter’
houdt Palestijns meisje van 16 jaar in gevangenschap, verder een
invalide in rolstoel vermoord: ‘leve het dappere Israëlische leger….’
‘ (!!!!)

Israël vermoordde doelbewust journalisten‘ (!!!!)

Gazastrook: ‘de onafhankelijke verslaggeving’ over de strijd van Israël tegen Palestijnse terroristen…

UNICEF is trots supporter van de bloedige Israëlische vervolging van Palestijnen en hun kinderen‘ (!!!!)

Dode
Israëlische militairen zijn meer waard dan burgers en de moord op 300
Palestijnen is terecht >> de verkiezingscampagne van Netanyahu

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda

Gaza ‘On Brink Of Collapse’ As Residents Remain ‘Caged In’‘ (Video)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen……..‘ (!!!!)

Israël voert standrechtelijke executies uit en martelt kinderen……‘ (!!!!)

Israël bewijst nogmaals fascistisch te zijn >> journalist met kritiek wacht gevangenisstraf……‘ (en zie de links in dat bericht)

Britse band boycot het Eurovisiesongfestival in Israël

CIDI vóór Israël vóór vrede, tegen racisme en antisemitisme……. ha! ha! ha! ha! ha!

Eurovisiesongfestival 2019 in fascistische apartheidsstaat >> boycot dit festival!!

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

Israël arresteert Palestijnen tijdens gewelddadige nachtelijke overvallen op de West Bank

Israëls huidige oorlog tegen de Palestijnen: o.a. de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem

Israëlische ‘helden’ schieten invalide Palestijn in het achterhoofd‘ (!!!!)

‘Antisemitisch
bericht’ >> Sinds 2000 heeft het Israëlische leger 2.070
Palestijnse kinderen vermoord, dit jaar ‘staat de teller’ op 52
kindermoorden………
‘ (!!!!)

Ceremoniële beloning voor ‘heldhaftige’ Israëlische scherpschutters die ongewapende Palestijnse demonstranten vermoordden

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen‘ (!!!!)

TUI met reizen naar Israël: “Discover apartheid and the mass murders on Palestinians and smile….”

‘Israëlische
helden’ schieten 6 ongewapende Palestijnse demonstranten dood op
Gazaans grondgebied, inclusief 2 jongens van 12 en 14 jaar oud…..
‘ (!!!!)

Vier spelende Palestijnse jongens werden doelbewust vermoord middels een Israëlische drone‘ (!!!!)

Palestijnse
man met syndroom van Down gearresteerd door ‘dappere’ Israëlische
militairen: hand gebroken en 3 dagen opgesloten…….
‘ (!!!!)

Israël bestormt voor de zoveelste keer met groot machtsvertoon de Al-Aqsamoskee……

Israël vermoordt alweer ‘zeer heldhaftig’ 5 ongewapende Palestijnen, waaronder een 12 jarige en een 17 jarige jongen……..‘ (!!!!)

1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

Oostenrijk heeft uitermate strenge COVID maatregelen getroffen, het land waar ongevaccineerden in permanente lockdown moeten blijven tot ze gevaccineerd zijn…… Ondanks dat werden 1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders* die op windersportvakantie zijn in dat land besmet met het virus……

Je zou verdomd over de pandemie van de gevaccineerden kunnen spreken……

Kwam het volgende humoristsche bericht met terechte conclusie van Linda Muijs tegen op Linkedin: 


Linda Muijs




Linda Muijs


• 2de


Management Assistant


6 dagen geleden


Potverdrie, die stomme ongevaccineerden toch,
die irritante anti vaxxers, wat een gezeik met die gasten, nu weer
Corona tijdens wintersport!!! Grrrrr! Oh wacht, ongevaccineerden waren
daar niet, die kwamen ‘t land niet eens in, maar dan komt Corona dus van
de gevaccineerden met booster, mondkap en al. Zullen we de
ongevaccineerden nu met rust laten? #QRankzinnig

======================================

* Volgens het reisadvies van de Rijksoverheid heb je in Oostenrijk alleen direct toegang tot het land en ski pistes enz. als je ook een boostervaccinatie hebt laten zetten en een negatieve test kan laten zien die niet ouder is dan 48 uur….. In andere gevallen moet je minstens dubbel gevaccineerd zijn en een negatieve test van niet ouder dan 48 uur kunnen tonen, waarna je alsnog 5 dagen in quarantaine moet, al moet je op die dag wel een negatieve test kunnen laten zien, anders wordt de quarantainetijd met 5 dagen verlengd…. Neem aan dat geen Nederlander op wintersportvakantie gaat als deze eerst in quarantaine moet, je zou wel gek zijn >> ofwel alle Nederlanders die daar zitten zijn 3 dubbel gevaccineerd en dat geldt dus ook voor de 1.000 Nederlanders die daar een besmetting opliepen!! De vraag is of ze ook werkelijk het virus onder de leden hebben, daar de tests totaal onbetrouwbaar zijn….. Trouwens als ongevaccineerde Oostenrijker ben je pas echt de lul: zij moeten zoals gezegd in permanente quarantaine, terwijl de cijfers van het aantal besmettingen daar blijven stijgen, ofwel ook de dubbel en driedubbel gevaccineerden daar verspreiden het virus……. Zie wat de test betreft:

PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder:’

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

————————————

Voorts zie: ‘CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!) Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant
‘ En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeeelding met tekst hieronder)

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins >> de laatste is het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……  

Dierenmishandeling van ongekende wreedheid: aantal dierproeven in 2021 op katten 4 keer en op honden 2 keer zo groot dan in 2020

Ons is beloofd dat Nederland in 2025 dierproefvrij zou zijn, echter het aantal totaal zinloze dierproeven stijgt met het jaar, wat de haalbaarheid zeer onwaarschijnlijk maakt dat 2025 het jaar zal zijn waarin dierproeven niet meer zullen plaatsvinden in ons land…….

Dierproeven, de meest smerige en ernstige vorm van dierenmishandeling, zijn zoals gezegd totaal zinloos, tegenwoordig kan men met menselijke cellen veel beter testen uitvoeren voor de toelaatbaarheid van nieuwe medicatie, dan proeven te doen op van de mens op veel vlakken verschillende dieren….. Daarvoor gebruikt men het ‘Research Modernisation Deal’ (RMD) en kan men via menselijke cellen en computermodellen veel betere en echt betrouwbare proeven doen, proeven die bovendien niet ten koste gaan van enorm dierenleed, leed wat je zelfs kan zien als een heel smerige vorm van terreur……. 

Het is dan ook louter een centenkwestie dat bijvoorbeeld farmaceutische bedrijven kiezen voor dierproeven, alsof deze bedrijven armlastig zijn en nogmaals: dierproeven zijn feitelijk onbetrouwbaar en ineffectief……. Voorts worden bepaalde dierproeven gesubsidieerd, ofwel jij en ik betalen via de belasting mee aan zware zinloze dierenmishandeling…… 

Verder moet niet vergeten worden dat er jaarlijks 440.000 proefdieren worden vermoord terwijl men ze niet eens heeft gebruikt voor dierproeven…..*

Lees het relaas van Animal Rights, teken de petitie ajb en geeft het door!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

‘Wetenschappers’ die zich bezighouden met dierproeven, die je zelfs kan zien als een smerige vorm van terreur, zijn gewetenloze psychopaten!!! (‘mensen’ die zelfs gevaarlijk kunnen zijn voor de medemens…….)

Foto: twee beagles in een kooi

TOENAME DIERPROEVEN DOOR CORONA

Afgelopen jaar werden er weer meer dierproeven uitgevoerd.
In Nederland neemt het aantal dierproeven sinds 2018 toe. Ook vorig
jaar was er sprake van een lichte toename. Het grootste aantal
slachtoffers viel bij de apen, katten, honden en hamsters.

Omdat hamsters gevoelig zijn voor corona werden deze dieren veel als proefdiermodel gekozen. In 2020 zijn er 4 keer zoveel hamsters en katten gebruikt. Het aantal experimenten op honden is bijna verdubbeld.
De toename in het gebruik van honden en katten is grotendeels toe te
schrijven aan onderzoek naar verspreiding van corona bij huisdieren.

Foto: hondje bij demo

Meer dierproeven op huisdieren.

TEKEN NU

Opvallend is dat Nederland ooit van plan was om koploper te worden in het vervangen van dierproeven.
Tegen 2025 zouden we dierproefvrij moeten zijn. De cijfers zeggen iets
anders. Wat blijft er van deze ambitie over? Zonder een duidelijk
stappenplan om het gebruik van ineffectieve en onbetrouwbare dierproeven
te beëindigen, zullen dieren blijven lijden.

Het gaat hier om levende, voelende wezens
die worden gereduceerd tot testobject. Wij willen dat de miljoenen
euro’s subsidie besteed worden aan moderne dierproefvrije technieken.
Niet aan verouderde dierproeven.

Teken je onze petitie voor sluiting van apentestcentrum BPRC in Rijswijk?

Met strijdvaardige groet,

 

PS Sluit je aan bij de mars op Wereldproefdierendag op zondag 24 april. De mars is een krachtige oproep aan politici en wetenschappers om dierproeven te vervangen door moderne technieken. Klik hier voor het event op Facebook.

SLUIT HET BPRC

Rowena Vanroy,

Directeur Animal Rights

Afbeelding

==================================

* Zie: ‘Dierenmishandeling:
per jaar worden er in ons land 440.000 proefdieren te veel gefokt,
ofwel die worden al helemaal zinloos vermoord

———————————–

Zie voorts: ‘Grove en barbaarse dierenmishandeling in apenhel van Rijswijk moet eindelijk stoppen!!

Zware dierenmishandeling bij dierproeven op beagles‘ Beagels zijn zeer volgzaam en goedaardig vandaar dat men deze honden graag gebruikt voor inhumane, smerige en zinloze dierproeven…..

Foto: hond wordt opgehangen aan haakVreselijke dierproeven bij Janssen Pharmaceutica.

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ (RMD)

NIAID van dr. Fauci martelt dieren met totaal onzinnige experimenten
Dr. Fauci, je weet wel de Coronafantast uit de VS, de figuur die zijn
aanbevelingen desnoods 4 keer per jaar verandert en dat niet zelden
zelfs binnen een aantal weken…

NIH
(o.a. dr. Fauci) gaf in 2020 maar liefst 19 miljard dollar uit aan
zinloze dierproeven inclusief de barbaarse proeven op pups van beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Nertsenfokkerijen
gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en
vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ (RMD)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven‘ 

Nederland beschikt
over o.a. zenuwgas, om de effecten te testen werden de laatste jaren
cavia’s en ratten vermoord door TNO…..
Terwijl men die effecten al meer dan 100 jaar kent…. schande!!!!

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven‘ 

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

Wetenschappers gebruiken inktvissen als proefdier

State University of New York voert gruwelijke experimenten uit op katten en zelfs op kittens…

In
de labels direct onder dit bericht is ook dat van ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten
opgenomen, voormalig minister Landbouw, die niets wenste te doen tegen
dierproeven op primaten en andere zoogdieren….. Het label BPRC staat
voor het dierenmartelcentrum in Rijswijk waar dierproeven op apen worden uitgevoerd >> Biomedical
Primate Research Centre…… (laatste update: 19 januari 2022)

Nobelprijscommittee uiterst hypocriet: veroordeling Aung San Suu Kyi is politiek gemotiveerd

Dacht even dat ik van m’n stoel donderde toen ik in het radionieuws van 13.00 u. op Deutschlandfunk hoorde dat het Nobelprijscommittee de veroordeling van Aung San Suu Kyi tot nog eens 4 jaar gevangenisstraf* politiek gemotiveerd noemt en daarmee deze veroordeling schandalig vindt. 

Aung San Suu Kyi

Waar was het Nobelprijscommittee toen Aung San Suu Kyi als bijna hoogste leider van Birma (Myanmar is de naam voor Birma die de eerdere militaire junta aan het land gaf) achter de genocide stond die andere Birmaanse burgers en het leger uitvoerden op de Rohingya minderheid….??!!! (en naar het schijnt gebeurt dit nog steeds)

Hier de verdediging van Aung San Suu Kyi voor haar schunnige steun aan het leger:

Wat een hypocriet zootje!! Ach dat was al lang te zien als je ziet dat meerdere oorlogsmisdadigers de Nobelprijs voor de Vrede kregen, om met Obama te beginnen, eerdere zittend president van de VS….. Later kreeg ook de eertijds president van Colombia Santos deze prijs, terwijl je ook hem als oorlogsmisdadiger kan zien gezien zijn slappe optreden tegen de rechtse doodseskaders in het land, een optreden dat je niet anders kan zien dan steun voor die doodseskaders die deels zijn gevuld met politiefunctionarissen en militairen….. Voorts deed deze Santos niets tegen de oorzaak van het bestaan van de FARC, die in het westen en de 3 Amerika’s wordt gezien als een terreurorganisatie, terwijl zij juist opkwamen voor de arme bevolking en arme boeren, die zo vaak het slachtoffer waren van regeringsgeweld en de eerder aangehaalde doodseskaders….. De FARC heeft zich bij de neus laten nemen door ploert Santos, smerige oplichting die al aan een aantal ex-FARC leden het leven heeft gekost…… (gelukkig hebben niet alle FARC leden de wapens neergelegd!!)

Ook Nobelprijs voor de Vrede winnaar Abiy Ahmed, premier van Ethiopië, heeft alles behalve schone handen…..,

Echter als je de Nobelprijswinnaars voor de Vrede ziet vanaf het begin, kom je nog veel meer oorlogsmisdadigers tegen zoals opperploert Kissinger en wolf in schaapskleren Carter >> ook al eertijds president van de VS (de grootste terreurentiteit ter wereld)…… 

Het Nobelprijscommittee is bovendien zelf politiek gemotiveerd, gezien het grote aantal politiek rechtse winnaars, waarbij men de Nobelprijs zelfs gebruikt om een politiek statement te maken!!!

Tot slot nog dit: het is meer dan schandalig dat de westerse media nu plots Aung San Suu Kyi weer bejubelen als Nobelprijswinnaar en voorvechter van mensenrechten….. Ook de NOS sprak vandaag niet meer over de genocide op de Rohingya en noemde nog eens dat mensenrechtenorganisaties het proces tegen Aung San Suu Kyi veroordelen….. Te schunnig voor woorden, terwijl de reguliere media uitermate laks waren in het veroordelen van de genocide op de Rohingya dat deed men pas nadat deze genocide al lang en breed bezig was, waarschijnlijk juist omdat Aung San Suu Kyi toen een hoge functie had, bijna te vergelijken met premier…….

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Eerder was  Aung San Suu Kyi al tot 2 jaar gevangenisstraf veroordeeld en er wachten haar nog een paar processen zodat ze in totaal zelfs tot 100 jaar gevangenisstraf kan worden veroordeeld, ofwel levenslang…… (hoewel ik haar een schoft vindt is het proces tegen Aung San Suu Kyi natuurlijk te belachelijk voor woorden, maar vergeet nooit waarvoor zij mede verantwoordelijk is >> genocide!!)

——————————————–

Zie ook: ‘De VS vecht niet alleen tegen China maar tegen heel Azië…….

Boot met Rohingya vluchtelingen heeft na vier maanden toestemming tot aanmeren gekregen‘ Onlangs (het is nu 10 januari 2022 ////), hebben Indonesische vissers onlangs de autoriteiten gedwongen om een boot met vluchtelingen aan land te laten gaan……. (hulde daarvoor!!)

Rohingya bootvluchtelingen zitten vast op zee en geen land wil ze opvangen, intussen al 8 doden……

Breaking: Myanmar military coup – demand U.S. sanctions‘ 

Birma (Myanmar) weigert na eerdere toezeggingen Rohingya terug te nemen‘ 

Israël moet stoppen met wapenleveranties aan neonazi’s in Oekraïne‘ Met aandacht voor wapenleveranties van Israël aan de junta in Birma; Israël
heeft er totaal geen moeite mee om dictators van wapens te voorzien,
maar ja wat wil je als het gaat om een fascistische apartheidsstaat als Israël…??

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt‘ 

PAX blij met toekenning Nobelprijs voor de Vrede aan ICAN…………‘ (!!!!)

Bernhard Hammelburg veegt Nobelprijswinnaar Beatrice Fihn de mantel uit, zelfs voordat hij wist wat ze te berde bracht……

Ploumen
(PvdA) en de oorlog tegen Rohingya: wij oefenen zeker druk uit op de
regering van Myanmar, via Indonesië……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
ha!

BBC en NOS met nepnieuws aangaande Rohingya in Birma, ‘een lekker potje’ natrappen!!‘ 

VN moet Rohingya beschermen tegen genocide door Birmaanse leger en politie!

Aung San Suu Kyi beschuldigt Rohingya van terreuraanslagen…….. Bloedbaden op komst…….

Vrede op aarde? De eerste 3 berichten van 1ste kerstdag bewijzen het tegenovergestelde……‘ (kerst 2016)

Koenders stil: Rohingya volk wordt uiterst gewelddadig weggezuiverd uit Birma…. Eis actie van de VN!

Dijksma
in Birma over de vervolging en de afslachting van de Rohingya
minderheid: “De politieke situatie zal ongetwijfeld soms onder druk
staan………”

Koenders
weer doodstil: Indonesië, Thailand en Maleisië laten bootvluchtelingen
langzaam maar zeker sterven! Wat een geweldige wereld hè mensen??!!!

Koenders (alweer) met geen woord over de slachting onder Rohingya in Birma

Maxima nog steeds bezig met wurgcontracten ofwel ‘microkredieten’. Daarvoor gaat ze zelfs bij de dictators van Birma langs…‘ (!!!!)

Leger Birma verkracht en moordt op grote schaal‘ NB een bericht van het AD, uit 2014…….