CDC (VS) haalt uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

Dr.
Rochelle Walensky, directeur van de Centers for Disease Control and Prevention >> CDC (te vergelijken met ons RIVM) heeft de uitspraak onderuitgehaald van Sonia Sotomayor, een Democraat aangesteld door Obama als rechter van het hooggerechtshof (supreme court) in de VS, dat er 100.000 kinderen ziek of zelfs ernstig ziek van COVID-19 in het ziekenhuis worden behandeld, Sotomayor zei e.e.a. tijdens een zaak op 7 januari jl…….

Volgens Walensky liggen er 3.500 kinderen in het ziekenhuis die positief zijn getest op COVID-19, een behoorlijk verschil met 100.000, maar dat was het nog niet beste lezer:

Tijdens een interview op FOX News stelde Walensky niet alleen dat er geen sprake is van 100.000 kinderen maar dat het gaat om 3.500 kinderen, echter ze zei voorts dat 40% van de ziekenhuisopnames niet vanwege COVID zijn, maar voor (ernstige) andere klachten…. 

Volgens Sotomayor ligt een groot deel van die 100.000 kinderen aan
medische ventilatoren…… (terwijl zoals gezegd het werkelijke aantal
opgenomen kinderen op 3.500 ligt….) Walensky heeft geen idee hoeveel kinderen er werkelijk aan ventilatoren liggen, echter het lijkt me wel duidelijk dat dit er zelfs aanmerkelijk minder moeten zijn dan 3.500…..  

Walensky heeft ten overvloede nog eens laten weten, dat kinderen amper of geen last hebben van de delta en omikron COVID variant en er ook amper kinderen zijn gestorven aan het virus……. Niet vreemd dan ook dat Walensky stelt dat het aantal kinderen dat wordt opgenomen, weliswaar iets is gestegen maar dat onder die groep het aantal ziekenhuisopnames altijd nog 15 keer lager ligt dan dat van oudere patiënten……

Walensky liet overigens weten dat kwetsbare mensen zich moeten laten vaccineren.

Sotomayor noemde deze (gelogen) cijfers n.a.v. een zaak aangaande de eis van de Biden administratie dat werknemers van private bedrijven met meer dan 100 werknemers, zich ofwel moeten laten vaccineren, dan wel zich regelmatig moeten onderwerpen aan testen. Als Democraat steunt Sotomayor het beleid van Biden, te gek voor woorden en dat geeft nog eens aan dat het hooggerechtshof in de VS amper een scheiding kent tussen politiek en rechtspraak, zoals dat hoort in een democratie, maar dat is de VS dan ook niet!! Trouwens er is in de VS ook amper scheiding tussen religie en politiek, zoals ook dat zou moeten werken in een democratie >> de situatie in Nederland is wat betreft het voorgaande amper beter…..

Om bij wijze van spreken de woorden van Walensky te steunen, heeft de directeur van de intensive care afdeling van het Seattle kinderziekenhuis laten weten dat de meeste kinderen in het ziekenhuis liggen vanwege andere klachten dan COVID-19, ze zijn alleen positief getest op het virus……. Het voorgaande geeft nog eens aan dat er niet alleen wordt gelogen over ziekenhuisopnames en er wordt gegoocheld met cijfers, maar ook dat de PCR test waardeloos is, de CDC en de Food en Drug Agency (FDA) willen dan ook af van deze test……*

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je niet thuis bent in het Engels, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het volgende bericht komt van de rechtse site The Epoch Times:

 Centers for Disease Control and Prevention Director Dr. Rochelle Walensky answers is seen during a Senate Appropriations Subcommittee hearing in Washington on May 19, 2021. (Greg Nash-Pool/Getty Images)Centers for Disease Control and Prevention Director Dr. Rochelle
Walensky answers is seen during a Senate Appropriations Subcommittee
hearing in Washington on May 19, 2021. (Greg Nash-Pool/Getty Images)

CDC Director Disputes Supreme Court Justice Sotomayor’s Claim About Children Seriously Ill With COVID-19

By Jack Phillips

January 9, 2022
Updated: January 9, 2022

Centers for Disease Control and Prevention (CDC) Director Dr.
Rochelle Walenksy disputed Supreme Court Justice Sonia Sotomayor’s claim
that 100,000 children are hospitalized or seriously ill with COVID-19
during arguments made before the court on Jan. 7.

During an interview
with “Fox News Sunday” on Jan. 9, Walensky confirmed that there are
about 3,500 children in the hospital who have tested positive for
COVID-19, the disease caused by the CCP (Chinese Communist Party) virus.

When asked about there being 3,500 children hospitalized as opposed
to 100,000, Walensky said, “Yes, there are, and in fact what I will say
is while pediatric hospitalizations are rising, they’re still about
15-fold less than hospitalizations of our older age demographics.”

The CDC director said she’s not sure how many children are on ventilators.

“In some hospitals that we’ve talked to, up to 40 percent of the
patients who are coming in with COVID are coming in not because they’re
sick with COVID, but because they’re coming in with something else and
have had COVID or the Omicron variant detected,” Walensky said.

During the interview, she said that eligible Americans should get vaccinated.

The CDC director also reaffirmed that children have the lowest chance
among all age groups of hospitalization or death from COVID-19.

“I want to remind people that in the fall of this year, we had a
Delta surge, and we were able to safely keep our children in school
before pediatric vaccination,” she said.

Walensky made the comment in reference to a statement made by
Sotomayor amid oral arguments over the legality of the White House’s
rule for private businesses with 100 or more workers that requires
employees to either get the vaccine or submit to regular testing.

“We have hospitals that are almost at full capacity with people
severely ill on ventilators,” Sotomayor said, according to a transcript
provided by the Supreme Court. “We have over 100,000 children, which
we’ve never had before, in serious condition and many on ventilators.”

Over the weekend, Politifact made a post on Twitter and published an
article declaring her assertion to be false. It cited CDC data as
showing that about 3,500 children are hospitalized.

And in recent days, doctors around the United States have told media
outlets that many children who are hospitalized aren’t there because of
COVID-19.

Seattle Children’s Hospital Critical Care Chief Dr. John McGuire told
The Associated Press that “most of the COVID-positive kids in the
hospital are actually not here for COVID-19 disease” while noting that
children “are here for other issues, but happen to have tested
positive.”

New York state recently mandated
that it would separate hospitalizations for COVID-19 versus those who
simply tested positive for the disease, according to Democrat Gov. Kathy
Hochul. On Jan. 8, her office said that about 43 percent of the 11,548
hospitalized patients didn’t have COVID-19 listed as one of the reasons
for admission.

Jack Phillips

Jack Phillips

Breaking News Reporter

Jack Phillips is a breaking news reporter at The Epoch Times based in New York.

=========================================

* Zie: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder:


Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————————————-

Voorts zie:  ‘COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins, het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

Gevechten in Kazachstan versus de stormloop van 6 januari 2021 op het Capitol in Washington

De strijd in Kazachstan is de zoveelste reden voor het westen om het bewind in Kazachstan en Rusland te demoniseren….. De politie en het leger van Kazachstan zouden zonder waarschuwing met scherp schieten op ‘vreedzame demonstranten’ die volgens het westen met de VS voorop volkomen terecht demonstreren tegen het bewind in hun land. 

Zo bezien zou je daar weinig tegenin kunnen brengen, echter men vergeet in de westerse berichtgeving te melden dat een fiks deel van de ‘demonstranten’ in het geheel niet vreedzaam is en bewapend met automatische wapens schieten op de politie en de daarna snel ingeschakelde legeronderdelen…..* De echt vreedzame demonstranten zouden zich niet eens meer op straat begeven (zo meer daarover). Logisch dus dat men schiet op een aantal van deze ‘demonstranten…..’ Niet alleen hebben deze ‘demonstranten’ overheidsgebouwen, winkelcentra en duizenden voertuigen in brand gestoken, maar ze zouden zich met grote agressie gedragen tegen Kazachstaanse burgers waarvan men weet dat die achter de regering staan……Voorts meldden afgelopen vrijdag meerdere media in Duitsland en Canada dat er minstens 18 politieagenten werden vermoord (voor de duidelijkheid >> door die zogenaamde vreedzame demonstranten, Ap)

Een foto die ik overnam van de Volkskrant bij het artikel: ‘Grote buur Poetin spint garen bij opstand in Kazachstan‘ Ofwel fikse anti-Russische propaganda geschreven door Bert Lanting, alsof Putin zit te wachten op problemen in Kazachstan, terwijl het westen hem al demoniseert voor het samentrekken van troepen op NB eigen grondgebied en dat vanwege de grote aanwezigheid van NAVO troepen in Oekraïne…..

Als ‘demonstranten’ in welk westers land dan ook met wapens tekeer zouden gaan tegen de politie en bovendien overheidsgebouwen, winkelcentra en voertuigen in brand zouden steken, waren de rapen gaar en reken maar dat men dan vuurwapengeweld zou gebruiken tegen wat men dan niet demonstranten zou noemen, maar keihard zou neerzetten als terroristen…..

Niet geheel toevallig werd afgelopen week de  bestorming van het Capitol in Washington herdacht (6 januari 2021) en daarbij had men overal in het westen geen goed woord over voor degenen die meededen aan die bestorming, terwijl dat gebeuren kinderspel is vergeleken met wat er in Kazachstan gebeurt….. 

Ook de Duitse regering had een grote bek over het gebeuren in Kazachstan en dat in een land waar men het oploopje voor de Reichstag als een aanslag op de democratie zag, zonder dat daarbij de demonstranten het gebouw binnenvielen, laat staan dat ze het in brand hebben gestoken, ook werd  de aanwezige politie niet geconfronteerd met geweld van de demonstranten en van vuurwapens was al helemaal geen sprake…… 

Gezien de hysterie in Duitsland na het gebeuren, kan je opmaken dat men het eigenlijk wel jammer vond dat e.e.a. niet uiterst gewelddadig was verlopen, zo had men de demonstranten die tegen de belachelijke Coronamaatregelen demonstreerden al helemaal buiten de maatschappij kunnen zetten, iets wat men binnenkort alsnog zal doen met een vaccinatieplicht……. Wel beschuldigde men deze vreedzame demonstranten samen te spannen met neonazi’s, dit daar zich een kleine groep neonazi’s met wat achterlijke historische vlaggen tussen de meer dan 1 miljoen demonstranten bevond…… Alle demonstranten werden in meerdere Duitse media en media in het buitenland, zoals Nederland, daarna uitgemaakt voor fascisten…..

Ondanks toezeggingen van de overgebleven regering in Kazachstan, een LPG prijsverhoging terug te draaien en gesprekken te willen voeren met demonstranten, om te zien of men zaken zo kan aanpassen dat men zich weer senang voelt in het land, ging het geweld van terroristen gewoon door……..

Je kan er de klok op gelijkzetten dat ook hier de CIA op de achtergrond e.e.a. op poten heeft gezet, gecoördineerd en terroristen van wapens heeft voorzien….. De CIA maakt er sinds een paar jaar al geen geheim meer van dat het dergelijk zaken uitvoert in landen die zich niet wensen te laten leiden door de  VS…… Niet vreemd dan ook dat de VS zo’n enorm grote bek heeft over het gebeuren in Kazachstan en met schande spreekt over de hulp die Rusland heeft gestuurd nadat president Kassym-Jomart Kemelevitsj Tokajev het land te hulp had geroepen, dit daar Rusland en Kazachstan lid zijn van het bondgenootschap met de naam: Collectieve Veiligheidsverdragorganisatie (CSTO), waar verder de volgende landen deel van uitmaken: Armenië, Kirgizië, Tadzjikistan en Wit-Rusland……. 

De CIA gaat niet voor niets tekeer in Kazachstan, immers het land heeft grote voorraden olie, gas en andere grondstoffen, daarnaast is het land geologisch strategisch gelegen, verder wil Washington Rusland zoveel mogelijk isoleren en haar troepen en die van andere NAVO-lidstaten legeren langs een zo groot mogelijk deel van de Russische westgrens…… Zie de smerige manipulaties van de VS en de NAVO in Oekraïne, terwijl dat land niet eens lid is van de NAVO, toch volop NAVO troepen binnen haar grenzen heeft en af en aan militaire oefeningen houdt met die troepen, om over de marineschepen van deze NAVO-lidstaten nog maar te zwijgen, die af en aan de territoriale wateren van Rusland schenden……. Eén en ander om de reactiesnelheid van Rusland te kunnen meten, niet voor niets ook dat de militaire oefeningen van de NAVO, die bijna het jaarrond langs de Russische westgrens worden gehouden, veelal zijn gericht op het binnenvallen van Rusland!!!

Voorts plempt het westen Oekraïne boordevol met het modernste oorlogstuig…… Dit nadat de VS in West- en Oost-Europa grote voorraden tanks, wapens en munitie heeft opgeslagen, de VS in Roemenië en Polen een raketschild heeft opgericht, zogenaamd tegen inkomende Iraanse raketten, terwijl die raketten in een mum van tijd kunnen worden voorzien van meerdere kernkoppen die daar al aanwezige zijn, raketten waarmee de VS Russische steden kan raken en die qua afstandsbereik zijn verboden in het INF-verdrag, kortom: daarmee heeft de VS dat verdrag geschonden…… (de VS beschuldigde juist Rusland van het schenden van dat verdrag met nieuwe raketten en trok zich daarom terug uit dat verdrag, terwijl de VS meermaals heeft geweigerd om op uitnodiging van Rusland deze raketten te inspecteren zodat ze konden zien dat deze niet het INF-verdrag kunnen schenden…….)

Uiteraard moet men in het westen op basis van het voorgaande Rusland nog even onder uit de zak geven en stellen dat Rusland niets te zoeken heeft in Kazachstan en dat het bondgenootschap als excuus wordt gebruikt om Rusland een stevige positie te geven in het land….. Gegarandeerd dat de NAVO te hulp zou schieten als groepen terroristen tekeer zouden gaan in een lidstaat en dat land zou om die hulp vragen….. Voorts hoeft Rusland geen stevige basis te hebben in Kazachstan, dat heeft het al lang, een basis die gunstig is voor de inkomsten van het land en voor werkgelegenheid…..  

Hoorde gistermorgen na het nieuws van 6.00 u. op CBC Radio1 hoe Erica Marat, associate professor at the College of International Security Affairs of the National Defense University in Washington (dus volkomen onbevooroordeeld….. ha! ha! ha!) Tokajev neerzetten als een bloedig dictator, verder dat de verschillen in Kazachstan groot zijn (dus veel armoede en een kleine rijke corrupte elite) en het gebeuren daar derhalve toch al niet goed kan aflopen voor de meeste Kazachstanen….. Je zou verdomd de naam Kazachstan kunnen veranderen voor de Verenigde Staten, immers de levensomstandigheden zijn voor de meeste VS burgers allesbehalve goed en ook daar enorme verschillen in inkomen…. Er zijn in de VS nu zelfs rond de 20 miljoen mensen die regelmatig ondervoed zijn….. Ook over de mensenrechten kan de VS beter de eerste 100 jaar de vuilbek houden, immers als die rechten ergens zwaar worden geschonden is het wel in de VS!!!  

Eerder was op die zender een journalist te horen die nog contact heeft met een paar mensen in Kazachstan, ondanks dat zo ongeveer alle sociale media platliggen en telefoneren alleen mogelijk is met satelliettelefoon. Volgens zijn contacten is de rust in het grootste deel van het land teruggekeerd en wordt er alleen in Almaty nog volop gevochten (door ‘demonstranten’, ofwel door de CIA bewapende terroristen) en het leger….. Verder vertelde deze journalist dat het overgrote deel van de vreedzame demonstranten thuis blijft, mensen die eerder demonstreerden tegen de hoge LPG prijs, niet vreemd als je nagaat dat er van beide kanten met scherp wordt geschoten……. Bovendien is het de vraag of die demonstranten het nog nodig vinden om de straat op te gaan, immers de LPG prijsverhoging is teruggedraaid en er zijn al hervormingen beloofd….. Ook dat bericht geeft nog eens aan wat er echt gebeurt in Kazachstan…… 

‘Je zou bijna hopen’ dat in de VS de vlam een keer goed in de pan slaat zodat de VS gedwongen zou zijn om haar troepen en CIA terroristen terug te roepen, kan de wereld eindelijk een keer tot rust komen….. Wat een uiterst gewelddadige terreurentiteit is dat gestolen land (een gestolen land over de rug van de oorspronkelijke bevolking die het slachtoffer werd van de grootste genocide ooit….)…..

Toevoeging op 10 januari 2022: dom genoeg nog vergeten te wijzen op het feit dat Kazachstan deels aan China grenst, ofwel ook daarom zou de VS graag een haar gehoorzaam regime willen vestigen in dat land, zodat de VS ook via die kant China kan bestoken, waar het aan de andere, oostelijke kant van China al 400 militaire bases heeft die China kunnen bestoken….. Het is duidelijk dat de VS niet vies is van een oorlog tegen dat China, zie ook het militaire bondgenootschap AUKUS van de VS, Groot-Brittannië en Australië, terwijl Australië vorige week een militair bondgenootschap sloot met Japan……. Deze 2 bondgenootschappen zijn puur en alleen gesloten tegen China…….

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Zelfs vanmorgen nog meldt de zogenaamde onafhankelijke zendgemachtigde NOS dat de politie en leger zonder pardon schieten op demonstranten, zonder ook maar met één woord te reppen over het geweld dat een deel van de demonstranten uitoefent met gebruikmaking van vuurwapens, voorts geen melding dat de (echte) demonstranten thuis blijven……

—————————-

Hier de links naar een paar berichten over de bestorming van het Capitol: ‘Capitol Hill bestorming: leugens in de massamedia

De VS oorlog tegen ‘landelijk terrorisme’ is een definitieve stap naar een volledige politiestaat…….
(ook een artikel over de bestorming van Capitol Hill, waarin uitspraken
van Greenwald worden over die bestorming worden aangehaald)

De
laatste beslissing van Trump t.a.v. Jemen gaat wat betreft schunnig
handelen mijlen verder dan de Capitol Hill rel en zal niet worden
teruggedraaid door Biden

A
Domestic Terrorism Law? War on Dissent Will Proceed Full Speed Ahead

(een ICH artikel geschreven door Philip Giraldi)

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt
‘ (en zie de links in dat bericht)

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ 

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit‘ 

Edward Snowden over Silicon Valley censuur en andere zaken die de persvrijheid en de vrijheid in het algemeen in gevaar brengen‘ 

Om ons thuis, de planeet, te redden moeten we de westerse oorlogsmachine stilleggen‘ 

———————————————————— 

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld dat steunen van
fascisten…..)

————————————

Wat betreft het raketschild van de VS en het INF-verdrag: ‘NAVO onder leiding van de VS op oorlogspad tegen Rusland: de weg naar WOIII…..

VS
kernwapenbudget wellicht verdriedubbeld als het START-verdrag niet
wordt verlengd: ofwel de wereld weer dichterbij een kernoorlog

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Stoltenberg waarschuwt de wereld voor meer Russische kernraketten

NAVO heeft zware kritiek op stationering Russische raketten……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

VS dreigt INF verdrag op de zeggen >> Trump verwijt de Russische ketel dat die nucleair zwart ziet

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens‘ (zie ook de links in dat bericht) 

————————————-

Zie verder nog: ‘Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen

Okkupert
een Noorse serie die de angst voor de Russen moet aanwakkeren en de
grootste anti-Russische NAVO oefening in decennia………
‘ 

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen‘ (zie ook de links in dat bericht)

Pentagon Report Points To US Preparations For Total War

Ghost flights: lege vliegtuigen die rondvliegen om verlies van slots tegen te gaan…..

Het kan niet veel zotter: CBC Radio1 meldde vanmorgen in het nieuws van 6.00 u. (CET) dat een groot aantal vliegtuigen leeg of bijna leeg rondvliegt zodat de luchtvaartmaatschappijen hun slots niet verliezen, daar verlies van een slot voor landen en opstijgen het aantal vliegbewegingen van een luchtvaartmaatschappij kan beperken. Men noemt dit soort vluchten ‘ghost flights’ (‘spook vluchten’).

An empty Swiss AIr flight from Munich, Germnay to Zurich, Switzerland in March 2020. Photo: Sven Creutzmann/Mambo photo (Getty Images) (foto overgenomen van het GIZMODO artikel waarnaar je een link vindt als eerste onderaan in dit bericht) 

Ongelofelijk dat een dienst die zo slecht is voor het milieu en de luchtkwaliteit van luchthaven omwonenden, plus de bijkomende herrie, mag worden uitgevoerd met lege dan wel bijna lege vliegtuigen…… En dan te bedenken dat de luchtvaartmaatschappijen geen belasting hoeven te betalen voor de gebruikte kerosine die zoveel luchtvervuiling en het uiterst kankerverwekkende ultrafijnstof produceert…….

Het op deze manier behouden van slots is als de ‘heilige’, ook door de opvolgende kabinetten Rutte in stand gehouden, hubfunctie van Schiphol >> het vervoeren van passagiers uit een flink aantal EU landen naar Schiphol om ze vandaar verder te vervoeren op lange afstanden….. Daarvoor betaalt Schiphol de landende vliegtuigen een bedrag van € 80,–….. Geld om de luchtkwaliteit en de herrie voor omwonenden in stand te houden, overlast die hen geestelijk en lichamelijke klachten bezorgt, aandoeningen als kanker die hun leven met jaren kunnen bekorten, net naargelang de tijd dat ze in de buurt van Schiphol wonen…. Bovendien is deze in feite belachelijke hubfunctie mede verantwoordelijk voor het aanjagen van de klimaatverandering en de weergerelateerde rampen die het gevolg zijn van die wereld temperatuurstijging en ook dat kost weer vele mensenlevens…..

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Zie ook: ‘Ghost Flights Are Polluting the Skies Thanks to Omicron‘ Als je het Engels niet beheerst gebruik dan deze
vertaalapp
, kopieer de tekst van het GIZMODO artikel en plak deze in de app. De app werkt snel en is van redelijk goede kwaliteit.

Schiphol en KLM verantwoordelijk voor kanker en hartfalen bij platformpersoneel en omwonenden‘  Hetzelfde geldt voor de hoogovens van Tata Steel, die gewoon mogen doorgaan met het vergiftigen van kinderen en andere omwonenden…… Vergelijk dat eens met de maatregelen die het kabinet Rutte 3 neemt vanwege de hysterische Coronacrisis……

Air France-KLM wil nog eens 6 miljard bij elkaar scharrelen

Noorwegen weigert terecht steun te geven aan Noorse luchtvaartmaatschappij, vergelijk dat eens met de steun voor Air France-KLM

Air France-KLM
betaalt de top bonussen terwijl gewoon personeel salaris heeft moeten
inleveren of zelfs in grote getale is ontslagen

Rutte (demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer Coronablunders‘ Met aandacht voor de hubfunctie van Schiphol.

Nederland trots op de KLM aldus de VPRO: leve de miljarden aan belastinggeld die in dit ‘duurzame bedrijf’ worden gestoken

KLM met een heel grote middelvinger voor het Nederlandse volk

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid 

Aankoop Nederlandse staat Air France-KLM aandelen voor 740 miljoen euro‘ Op 27 mei
2021 werd deze aankoop teniet gedaan, daar Frankrijk haar aandelenpakket in deze
maatschappij aanzienlijk heeft verhoogd, ofwel CDA minister Flopke
Hoekstra heeft honderden miljoenen aan belastinggeld in een diepe
donkere put gedonderd!!!

KLM
krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers
kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende
‘ En dan te bedenken dat de KLM mensen letterlijk doodziek maakt >> wat een gestoord zootje…….

Coronavirus: Rutte heeft de regie, ‘god zij dank……’‘ Met aandacht voor de hubfunctie van Schiphol, die VVD premier en aartsleugenaar Rutte koste wat kost in stand wil houden en waarmee hij mede hoofdverantwoordelijk is voor lichamelijke en geestelijke schade bij omwonenden, me dunkt een strafrechtelijk onderzoek meer dan waard!!!

KLM onmisbaar? Zo duidelijk is dat niet

Schiphol mag groeien aldus o.a. Maxim Verhagen (ex-CDA-minister en voorzitter Bouwend NL)‘ Over lobbyisme van ex-overheidsbestuurders gesproken (wat mij betreft is dat een vorm van corruptie en dan nog: groei om de hubfunctie van Schiphol in stand te houden…….)

WHO: geluidsoverlast leidt tot vroegtijdige dood >> omwonenden Schiphol verenigt u en klaag de staat aan!‘ (!!!!)

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport

Schiphol winstgevend en uiterst belangrijk voor de Nederlandse economie? Lees dit!

Schiphol dat voor elk geland vliegtuig € 80,– betaalt, schrijft geheel hypocriet ‘groene obligaties’ uit‘ (!!!!)

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport

Schiphol goed voor economie? Heel wat minder dan men je wil doen geloven

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden
  Schiphol
verlaagt tarieven vanwege grote aantal reizigers, dat weer zorgt voor
meer reizigers en het opnieuw verlagen van de tarieven……… ha! ha!
ha! Uh, o ja, gecondoleerd Eindhovenaren……
‘ (!!!!)

 

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie‘ Zie ook de links in dat bericht voor meer artikelen over het klimaatakkoord dat geen zoden aan de dijk zet.

Lelystad Airport: 47% van 1.200 inwoners in Gelderland, Overijssel en Flevoland ‘is voor vakantievluchten op Lelystad Airport’‘ (zie ook de links in dat bericht) 

Schiphol vluchten moeten kunnen groeien en Lelystad Airport moet open, juist vanwege de duurzaamheid aldus Elbers (KLM)‘ Ja ja, deze grofgraaiende leugenaar durft wel……

Oostvaardersplassen: wel vliegtuigen, geen grote grazers………

Dijsselbloem: Nijhuis, grofgraaier van Schiphol heeft de 9 ton, die hij vorig jaar bij elkaar graaide, meer dan verdiend!!!

Mansveld houdt rekening met het afschieten van grote hoeveelheden ganzen, bij uitbreiding Lelystad ‘Airport…’

Lelystad
Airport: Kees Linse kritisch over uitbreiding van dit vliegveld, maar
vindt het onderzoek naar uitbreiding ‘goed werk…’ ha! ha! ha! ha!

Attje Kuiken voor uitbreiding vliegveld Lelystad……..‘ (Kuiken 2de Kamer PvdA)

Lelystad ‘Airport’ moet tegen de trent in uitbreiden…………..

Lelystad Airport: Hans Alders heeft schijt aan het milieu en de burger

Barbara Visser (VVD
2de Kamer): “We moeten afwegen wat het belang is voor Nederland…” (als
het gaat om de volksgezondheid…….) Ja, ja mensen, ze durft wel
hè???!!!

Het label ‘volksgezondheid en economie’ direct onder dit bericht is bedoeld als ‘volksgezondheid versus economie’, ofwel hoe westerse regeringen als de onze, keer op keer economische belangen voor laten gaan op de gezondheid van het volk, terwijl een regering in een zogenaamde democratie onderdeel van de volksvertegenwoordiging zou moeten zijn…….. Dit is m.i. één van de ergste vormen van bedrog die zonder meer zwaar misdadig is, zeker als je beseft dat deze ten koste gaat van de gezondheid en zelfs het leven van mensen!!!

Politie VS vermoordde in 2020 ‘maar liefst’ 981 mensen de teller voor 2021 staat op 900……..

De teller voor het aantal moorden begaan door de politie in de VS stond afgelopen 29 december op 900, een vermindering vergeleken met 2020, maar alsnog een schandalig hoog aantal moorden….. Er zullen er best een paar tussen zitten die zijn doodgeschoten doordat ze zelf vuurwapengeweld hebben gebruikt tegen de politie of tijdens schieten op publiek (en in scholen), echter verreweg het merendeel van de doden is volkomen onnodig en dus zinloos vermoord door ‘trigger happy’ agenten en/of agenten die vooral een gekleurde niet zien als een volwaardig mens en daarbij denken het recht te hebben deze mensen te kunnen vermoorden….. Niet vreemd dat ze dit denken immers de vervolging van deze moordenaars is op z’n zachtst gezegd waardeloos…… Sterker nog: niet zelden hebben deze politiemoordenaars eerder al zwaar geweld gebruikt tegen mensen die zij als verdacht zagen…… (zo meer daarover)

Op 30 november jl. schoot een veiligheidsagent in de stad Tucson (Arizona) een
invalide man dood in diens scootmobiel, door deze 61 jarige man 9 keer
in de rug te schieten, de man zou gereedschap hebben gestolen….. De
dader is in het dagelijkse leven politieagent maar was op de avond van de
moord in dienst bij een supermarkt als veiligheidsagent……. Volgens
mij was het slachtoffer hier een witte man. (meld het ajb als ik me
vergis)

De kans dat een agent voor moord wordt veroordeeld in de VS is percentueel gezien dan ook bijzonder laag, niet voor niets ook de grote demonstraties van gekleurden tegen politiemoorden……. Deze demonstranten gebruiken pas sinds een paar jaar de term Black Lives Matter >> BLM (let wel: dit is geen officiële [linkse] organisatie zoals rechtse VS politici en de reguliere media daar durven te stellen). Ik vermeld het e.e.a. daar velen denken dat deze politiemoorden een verschijnsel zijn van de laatste jaren, maar dat is helaas niet het geval….

Wel is het aantal gedode mensen door de politie van 1980 tot 2018 met ruim 38% toegenomen en zoals te verwachten: de gekleurden zijn relatief gezien oververtegenwoordigd in het aantal dodelijke slachtoffers……. Eerder werd al eens gesteld dat gekleurden meer kans lopen doodgeschoten te worden door de politie dan witte mensen die met hun auto staande worden gehouden………

Geen wonder ook gezien het voorgaande dat de gekleurde bevolking in verhouding (een minderheid t.o.v. de witte bevolking) oververtegenwoordigd is in het schandalige gevangenissysteem in de VS, naast federale gevangenissen vooral veel aan de beurs genoteerde commerciële gevangenissen, die dan ook belang hebben bij een grote toevloed van gevangenen en daar helpt de politie maar wat graag aan mee… 

Per jaar worden in de VS zo’n 10 miljoen mensen aangehouden, waarvan er 600.000 voor langere tijd in de gevangenis belanden….. De ‘privé gevangenissen’ verdienen zich scheel aan het werk dat gevangenen in hun instellingen in feite gedwongen werk, ofwel slavenarbeid verrichten, als ze dat weigeren worden hen allerlei privileges onthouden, de manier om zoveel mogelijk gevangenen slavenwerk te laten verrichten voor houd je vast één of een paar dollar per dag…… Deze gevangenispopulatie is veel groter dan de gelogen 1 miljoen Oeigoeren die volgens de geheime diensten van de VS in concentratiekampen zitten en daar slavenarbeid verrichten….. (trouwens de leugen dat China de Oeigoeren zou steriliseren worden gelogenstraft door de geboorte cijfers, die zijn bij hen veel hoger dan bij de Han Chinezen die in de provincie Xinjiang wonen!! En dan heb ik hier slechts een paar van de leugens over de Oeigoeren genoemd….)

‘Three Strikes Out’ is een wet die onder oorlogsmisdadiger en president Bill Clinton werd ingevoerd in 1994 (o.a. gesteund door Joe Biden!!), een schandalige wet die er onder andere voor heeft gezorgd dat een man voor het stelen van een broodje 70 jaar gevangenisstraf kreeg opgelegd…. Schande ook dat de reguliere media in de VS dit soort wetgeving hebben gesteund en populair gemaakt door met belachelijke voorbeelden en andere berichtgeving t.a.v. misdaad aan te komen….. Zie wat dat betreft ook wat Trump als zittend president durfde te zeggen over vluchtelingen uit Midden- en Zuid-Amerika, het zouden allemaal moordenaars, verkrachters en drugsdealers zijn, deze leugens komen regelrecht uit de rechtse media die het merendeel van de reguliere media in de VS vormen….. 

Nog zo’n punt waar de VS andere landen uiterst hypocriet van beschuldigd: mensenrechtenschendingen, echter als er één land is op onze aardkloot waar de mensenrechten op gigantische manieren worden geschonden is het wel de VS >> ‘maar liefst’ 80.000 gevangenen zitten in isolatiefolter en dat voor een fiks aantal gevallen meer dan 10 jaar!!! Isolatiefolter is een smerige vorm van marteling die mensen letterlijk knettergek kunnen maken, niet alleen zorgt deze vorm van marteling voor aanzienlijke psychische schade, maar leidt daardoor ook tot fysieke schade…… Dan was het voorgaande nog maar één voorbeeld van zware mensenrechtenschending in de VS…… Dat figuren als Trump en Biden nog hun vuilbek open durven te doen over mensenrechtenschendingen elders is voor een flink deel te danken aan de reguliere (massa-) media in dat land, die amper of niet berichten over de enorme mensenrechtenschendingen in de VS en elders, zoals in de geheime CIA gevangenissen in het buitenland…. (zo meer daarover) 

Het andere deel van die media is alles behalve veel beter, maar wat wil
je, alle reguliere massamedia in de VS (en de rest van het westen) zijn
in handen van spuugrijke figuren en die willen dat hun belangen
behartigd worden*, zoals het belang van de waarde die hun
aandelenportefeuilles vertegenwoordigen en het bewaren van de huidige
neoliberale status quo die hen zoveel goeds brengt, zo zijn de
miljardairs sinds het begin van de Coronacrisis er met dubbele
percentages wat betreft hun vermogen op vooruitgegaan en is hun aantal
ook al met een dubbelcijferig percentage toegenomen……. Terwijl de
eigenaren van bedrijven onder hen zoals Musk en Bezos (de laatste is
sinds 5 juli vorig jaar teruggetreden als CEO van Amazon) enorme
kapitalen hebben verdiend, moeten hun arbeiders sappelen en weigeren ze
vakbonden toe te laten tot hun bedrijf, wat betekent dat werknemers van
Tesla respectievelijk Amazon geen lid kunnen zijn van een vakbond,
terwijl ze amper arbeidsrechten hebben en veelal zwaar worden uitgebuit
(bij Amazon is de zaak nog een stuk schunniger dan bij Tesla…..)

Nog even terug naar mensenrechtenschendingen door de VS: een aparte vermelding ‘verdienen’ de grote VS bedrijven die in het buitenland werk laten verrichten tegen een appel en ei, zonder dat de arbeiders rechten hebben op arbeidsrechtelijk gebied, ook dat is een schending van mensenrechten en als een buitenland daar een eind aan wil maken door zo’n bedrijf te nationaliseren, komt de hele VS oorlogsmachine in beweging…… Eén en ander wordt voorafgegaan door CIA operaties als het organiseren van demonstraties en opstanden, als dat niet leidt tot terugdraaien van nationalisaties, legt de VS zo’n land illegaal sancties op in de hoop dat de bevolking die altijd het zwaarst wordt getroffen door die sancties, de kont tegen de krib zal gooien (sancties waaronder de VS zelfs voedsel, medicijnen en medische apparaten laat vallen, ook al liegt men in de VS dat dit niet het geval is, zijn de bewijzen van het tegenovergestelde overweldigend…..) Als ook dat niet lukt ligt de weg nog open naar het omkopen van de militaire top en als zelfs dat niet lukt verzint de VS een reden om zo’n land aan te vallen…….. (of men laat bijvoorbeeld de president van zo’n land vermoorden in een geheime militaire CIA operatie……)

De CIA heeft en paar jaar geleden toegegeven dat het mensenrechtenschendingen verzint om een land in een kwaad daglicht te stellen**, een bericht dat de reguliere westerse media amper of niet haalde, terwijl diezelfde media en politici de geheime diensten keer op keer geloven als ze weer met een fantastisch verhaal op de proppen komen……

Waar je nooit iets over hoort is het feit dat velen in de VS gevangenissen onschuldig vastzitten, ik heb het niet over ter dood veroordeelden of levenslang veroordeelden, maar over de mensen die hebben meegewerkt aan ‘plea bargain’, daarbij stel je dat je schuldig bent, ook al heb je geen misdaad begaan, daar je anders een veel hogere straf krijgt opgelegd……

Aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…… Een land waar bovendien nog steeds de barbaarse doodstraf wordt opgelegd en uitgevoerd, een land dat meerdere geheime gevangenissen heeft in het buitenland, waar gevangenen op vreselijke manier worden gemarteld, ook al is wetenschappelijk meermaals bewezen dat martelen niet helpt, men geeft alles toe en lapt er desnoods de dode moeder bij…… Ook daarbij helpt een groot deel van de media in de VS, door sensatie te brengen als er een moord is gepleegd en het publiek voor te leggen dat er maar één straf passend is: de doodstraf…. Hollywood doet trouwens ook een aardige duit in de smerige zak middels tv series en documentaires waar men alles bij elkaar fantaseert om een verdachte zo slecht mogelijk uit de verf te laten komen en dit gebeurt zelfs met films….. Als Trump zijn er miljoenen mensen die werkelijk denken dat de VS keer op keer wordt aangevallen en dat alleen op basis van de films die ze hebben gezien…..

Het volgende artikel komt van CounterPunch en werd geschreven door Jeffrey St. Clair, waar deze dieper ingaat op politiegeweld wat we jammer genoeg ook in Nederland meer hebben dan goed is voor ons, neem de demonstratie afgelopen zondag in Amsterdam, schunnig politiegeweld, waarbij de politie zelfs probeerde geweld uit te lokken….. Wereldwijd zijn de beelden te zien over het buitensporig geweld in Amsterdam, waarbij de foto waar een politiehond iemand in de arm beet grote verontwaardiging wekte….. Zelfs VN-rapporteur martelingen Nils Melzer sprak schande van wat hij kreeg te zien……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Roaming Charges: Police Crime Blotter, 2021

Body cam image from the arrest and shooting of Daunte Wright.

January 1 

+ 981: the number of people in the US shot and killed by police in 2020.

+ A Boston police cop sexually assaulted an intoxicated woman after
she passed out. He was suspended without pay for a year, but when he
returned, he was promoted. This year, he bragged about hitting BLM protesters with his patrol car.

+ An investigation by Naples (Fla.) Daily News and the New Press
found that thousands of police officers with records  of abusive
(including criminal) behavior were returned to their jobs as cops. At
least 505 of those law enforcement and corrections officers who were
given a second chance later committed an offense that led to their
decertification…

+ Even though most police departments refused to share details about
investigations and discipline or even officers’ names into police abuse
during the George Floyd protests, Pro Publica compiled 68 videos from across the country showing specific instances of where police officers escalated violence.

+ Testimony from the Chicago 8 (minus 1) trial…

Leonard Weinglass: “Did they tell you why you were arrested?”

Abbie Hoffman: “They said they arrested me because I had the word ‘fuck’ on my forehead. They called it an ‘obscenary’.”

January 8 

+ Mark my words, the legislative response to the sacking of the
nation’s capitol will be a bipartisanship push for more money for police
and more restrictions on civil liberties, to be imposed most
devastatingly on BLM and anti-war protesters, tribal activists and
environmentalists.

+ I don’t have the mentalist powers of the Amazing Kreskin, but a few
hours after this column was originally posted, the Wall Street Journal
reported that Biden supports the swift enactment of new “domestic terrorism” laws.

+ On the day cops once again learned that they could shoot people in
public and face no legal consequences, the Capitol Hill police allowed a
white mob to ransack the Capitol Building.

+ As Cockburn and I reported in our book, Five Days That Shook the World: Seattle and Beyond,
during the World Bank/IMF protests in DC shortly after Seattle the
police were given “shoot to kill” orders. Those don’t seem to be (and
shouldn’t) the rules of engagement today…

+ Police didn’t attempt to protect the Capitol building because it was public not private property…

+ Do we need more proof that police don’t “prevent crime,” even as it unfolds right in front of them?

+Anyone else recall how the Capitol Hill police body-slammed 78-year
old Ray McGovern during the confirmation hearing for the CIA torturer
Gina Haspel?

+ Hannah Arendt: “Violence appears where power is in jeopardy.”

+ Take it from the guy who slugged a Guardian reporter and lied to the police about it…

+ Some of the people arrested during the J20 protests of Trump’s
inauguration faced decades in prison for breaking a few storefront
windows…

+ Two BLM protesters, Colin Mattis and Urooj Rahman (both lawyers)
who vandalized an empty NYPD police car are facing federal charges with a
sentence of 45 years to life.

+ Davontae Harris summarizes in one clear sentence what I’ve been struggling to articulate for the last 48 hours…

+ A DC Metro police officer:
“The fact that police officers from other agencies have aligned
themselves with such terorristic groups shows how scary it is to be
black in America…They weren’t trying to hide who they are because they
know nothing will happen to them. If these people can storm the Capitol
building with no regard to punishment, you have to wonder how much they
abuse their powers when they put on their uniforms.”

+ An off-duty Austin cop in his own car got cut off by another
driver. Claiming the driver had a gun, the cop shot at the car and
chased it down. Then on-duty police arrived and shot the man and his passenger, while a child was in the back seat.

January 15 

+ Systemic racism inside the Capitol Hill police has been evident for
decades, even against its own black officers. Since 2001, over 250
Black cops have sued the department for discrimination. Some of those
former officers told Pro Publica that they weren’t surprised when they saw how easily white nationalists were able to storm the Capitol building.

+ One of the federal charging documents against a group of men who
stormed the Capitol during the riot says a Capitol Police officer shook
their hands and said, ‘It’s your House now.’

+ Meanwhile, the Chief of Maine’s Capitol Police
spread election fraud conspiracies, pushed anti-mask misinformation,
and liked the idea of using napalm on BLM activists before deleting his
Facebook page yesterday…

+ Sean Reyes, the Attorney General of Utah, expressed “surprise
this week at the number of people shot by police this year in the
Beehive State: 30, tying the record set two years ago.  He didn’t note
whether or not this was a “happy” surprise…

+ Traffic stops are the way most people come into contact with the police. In 2015, more 11% of fatal police shootings
happened during traffic stops. As a result, some cities are moving to
shift traffic enforcement from the jurisdiction of police departments.

+ Prosecutors in Kenosha County, Wisconsin prosecutors are seeking to modify shooter Kyle Rittenhouse’s bond
after he apparently flashed white-power signs as he posed for photos,
drank several beers in violation of his bail agreement and was “loudly
serenaded” with the Proud Boys’ official song. The kid obviously needs
help, but his star status among rightwing racists and gun nuts is only
drawing him deeper and deeper into the abyss.

+ According to new statistics compiled by Princeton’s Armed Conflict
Location and Event Data project, police in the US are at least three times more likely
to use force against “leftwing” protesters, which seems, to those of us
who have been out on the streets since at least the Seattle uprisings, a
gross underestimation.

+ An internal review by the NYPD found that James Kobel, a
deputy who headed the department’s Equal Employment Opportunity
Division, wrote dozens of venomously racist posts about Black, Jewish
and Hispanic people under a pseudonym on an online chat board frequented
by cops….

January 22 

+ The US already deploys the most oppressive domestic police forces
in the world who have surveilled & infiltrated nearly every domestic
dissident group in the country from the KKK to the Quakers and they
couldn’t (or didn’t) prevent the sacking of the Capitol, in part because
many of those same police supported and abetted the rioters. More
“capability” isn’t the cure, but it will almost certainly be used to
harass and crackdown on Antifa and BLM.

+ Yet that’s exactly what’s happening, as Biden’s Justice Department
rushes to print a new “domestic terrorism” law and 14 states have moved
to enact new “anti-protest” laws.

+ On the very night of the inauguration, a federal strike force
was gassing and clubbing anti-fascist protesters in Portland with no
evidence that they were swinging their truncheons any less savagely than
they had been under Trump…

January 29 

+ In the week since Biden was sworn in, at least 10 people have been
killed by police in the US. How long until the next killing sparks
nationwide protests and Biden is forced to show his true commitment to
the airy rhetoric he preached Tuesday on racial inequities?

+ A former Baltimore Police detective was sentenced to 14 months for
lying to the FBI about stealing and selling cocaine back in 2009. By the
time he was interviewed, the statute of limitations had passed and he
couldn’t be charged with the actual crime itself. The detective could’ve
told the truth and walked. Instead, he lied and got charged with lying
to the FBI. His defense attorney blamed the “blue code of silence.”

+ Recently released documents reveal that NYPD commissioners have regularly used their authority to reject the civilian review board’s disciplinary recommendations and even to overturn guilty pleas made by the offending officers themselves.

+ We should applaud Biden’s move to end Justice Department contracts
with private prison companies and urge him to do the same for ICE
prisons. But don’t expect that move alone to decarcerate the federal
prison population. In fact when five states ended their ties with
private prison contractors a decade ago, the number of incarcerated
people in those states actually increase, while the national prison
population fell by 2 percent….

+ A former Baltimore Police detective was sentenced to 14 months for
lying to the FBI about stealing and selling cocaine back in 2009. By the
time he was interviewed, the statute of limitations had passed and he
couldn’t be charged with the actual crime itself. The detective could’ve
told the truth and walked. Instead, he lied and got charged with lying
to the FBI. His defense attorney blamed the “blue code of silence.”

+ Recently released documents reveal that NYPD commissioners have regularly used their authority to reject the civilian review board’s disciplinary recommendations and even to overturn guilty pleas made by the offending officers themselves.

February 5 

+ A federal judge in Oregon has ordered the state to begin giving
COVID-19 vaccines to prison inmates immediately. To date, at least 42
inmates have died and more than 3000 have tested positive for COVID. The
ruling came days after the most lethal month in Oregon’s prison system
since the start of the pandemic. “From the beginning of the COVID-19
pandemic, it was clear that our country’s prisons were uniquely
vulnerable to the transmission and spread of the virus,” Judge Stacie Beckerman wrote. “Oregon prisons have not been spared from this reality.”

+ That’s not the case in Texas, where the state has begun vaccinating prison guards and health care workers but not prisoners.

+ At least half of the people shot by Vancouver (WA) police in the last decade suffered from mental health issues

+ When your protocols allow you to slam a 9-year-old girl’s face in
the snow and pepper spray her in the back of your police car, there’s
something seriously wrong with your protocols…“The head of Rochester’s police union says protocols were not broken by the officers during the incident in question.”

+ At one point, a cop said, “You’re acting like a child.” The 9-year-old girl replied, “I am a child!”

+ Since Antifa came to town look what’s happened to the violent crime rate in Portland.

Now that’s what I call community policing.

+ As the disparate strains of the MAGAgruppen converged for their
riotous denouement on Capitol Hill, federal prosecutors and FBI agents
had been directed to engage in a nationwide snipe hunt
for the chimerical forces of Antifa. It’s hard to find and infiltrate
something which isn’t there…unless you have a few undercover operatives
create it.

+ The people former Minneapolis cop Derek Chauvin choked before he choked George Floyd to death are beginning to tell the stories of their interactions with him….

+ So we now know from their own (still redacted) documents that the FBI planned, executed, covered up, and gave themselves bonuses for the assassination of Fred Hampton and Mark Clark.

February 12

+ Here’s Lindsey Graham blaming Capitol Hill police for not shooting
enough people, instead of Trump for sending his horde of vandals there…

Sen Graham: “The legal theory they have is absurd. That
somehow that Trump’s a secret member of the Proud Boys. I just can’t
believe that we could lose the Capitol like that. I got mad. I mean
these police officers had every right to use deadly force, they should
have used it.”

+ If there was an “intelligence failure” regarding the raid on the Capitol, it was an entirely predictable one. The bigger the intelligence budgets get,
the more the intelligence agencies look for phantoms in the dark and
the less likely they are to detect the threat staring them in the face.

+ According to an analysis by the Washington Post, nearly 60% of the
people facing charges related to the Capitol riot showed signs of prior
money troubles, including bankruptcies, notices of eviction or
foreclosure, bad debts, or unpaid taxes over the past two decades.”

+ Texas death row inmate Jorge Villanueva died this weekend after
testing positive for Covid. He had been on the row 25 years, was blind,
and had cancer. He was 66. (Like many long-term prisoners, Villanueva
was toothless, but for years had been denied dentures by the Texas
prison system.)

+ Five of the 10 people who died in Oregon jails last year had a mental health condition. Six of them died by suicide…

+ After spending a few hours drinking at a Fraternal Order of Police
lounge, an intoxicated Philly cop named Gregory Campbell got into his
car to drive home. A quarter of a mile away, while driving at 70 mph, he
crashed into the living room a house, where a 53-year-old woman was “dragged and pinned” under the car, breaking her leg and collapsing her lung. He killed her dog.

+ Greetings from Ashbury Park Police….Ashbury Park taxpayers fund six-figure “sick day” payouts, $2,500 “perfect attendance” bonuses, and lucrative “extra duty” assignments for the police force.

+ The cops here in Portland, Oregon have the fifth-worst record for arrest disparities by race in the country. According to data from Campaign Zero,
Portland police arrest Black people at a per capita rate 4.3 times
higher than white people, the fifth-worst in the country. Cops in
Portland also kill Black people 3.9 times more than white people.

+ Not a few bad cops, but a whole police force gone rogue

+ Meanwhile, the charges against the Buffalo cops who brutalized 75-year old peace activist Martin Gugino have been quietly dropped

+ And yet, there are signs that sustained protests are making a
difference. A new study out of UMass-Amherst  finds  that communities
with Black Lives Matter protests have experience a 15% to 20% decrease in police homicides over the following five years and the the decline ”is most prominent when protests are large or frequent.”

February 19

+ A student-led campaign successfully cut $25 million from the school
police budget of LA Unified School District, removed cops from all
campuses, and started the process of reinvesting those dollars in a
culturally-competent support system needed to build a safer and
healthier campus environment.

+ During an ice storm, Portland police were dispatched to a local
grocery store (Fred Meyers) to stand guard over dumpsters from starving
and freezing people seeking to glean discarded food.
It’s the Grapes of Wrath all over again, when excess fruit and
vegetables were doused in kerosene to keep them from being eaten by
hungry migrants and Okies.

March 5

+ Early in the pandemic, the NYPD arrested a Bronx man for
“jaywalking,” and turned him over the ICE, where he has spent months in
detention, even NYC officials now admit that his transfer to ICE was an “egregious mistake“, which broke NYC laws. But ICE won’t release him and have him scheduled for deportation next week.

+ ICE has been using utility bills to track down undocumented migrants.

+ Riots Pay!…Capitol police today requested a budget increase of
$103.7 million, a 20% increase from the $515 million they just got for
2021, a figure that is already 10 more than the entire budget for the
operations of Congress itself.

+ So it seems perfectly clear to me that keeping the National Guard
in DC and adding 100s of new positions to the Capitol Police will only
serve to increase the threat of another violent insurrection mounted by militia groups…

+ Cities have shelled out more than $3 billion in police misconduct settlements. So effectively, the police are defunding
other city programs in order to compensate for their own lawlessness.
Wouldn’t it be better for all concerned to simply defund the police?

+ I was editing a story yesterday which stated flatly that the
Patriot Act should be abolished because there have been no terrorist
attacks since its passage. It’s a common argument on the Left. But one
that’s simply not true and, in fact, counter-productive to those wanting
to dismantle the mechanisms of the surveillance state we’ve been living
under for the last 20 years. There have been quite a few attacks in the
US since 2001: (Boston Marathon bombing, Orlando nightclub shooting, Ft
Hood shooting, Chattanooga shootings, San Bernardino splatter-fest, NYC
truck attack…to mention only the ones which grabbed headlines), which
the Patriot Act, and associated repressive measures did nothing to
prevent, which is probably a better argument against it than saying,
incorrectly, that there haven’t been any attacks since it was enacted,
which might, in fact, be an argument for its utility. It seems clear to
me that repressive laws like the Patriot Act make terrorism more not
less likely. Something to keep in mind as Congress gears up to impose
even more laws in response to the sacking of the Capitol. So repeal the
Patriot Act and don’t pass anything like it again, because not only
don’t these kinds of laws work they actually make what they are aiming
to suppress worse.

+ The FBI has arrested the first Trump appointee
who joined the raid on the Capitol, a staffer named Freddie Klein.
Klein is a veteran of Trump 2016 campaign, who was later rewarded with a
‘special assistant’ position at the State Department. According to his
mother: “Fred’s politics run a little hot.”

March 12

+ Someone inside the Portland Police force leaked a false report
to the press that City Commissioner JoAnn Hardesty, a fierce critic of
the police department, had been involved in a hit-and-run car crash,
even though she own a car that runs. This is the second time in less
than a year that someone in the department has leaked incident reports
regarding Hardesty to the press.

+ Meanwhile, lethal Portland Police violence has defunded Portland’s budget, again

+ Priorities, priorities….This year Alaska plans to spend $257
million on the University of Alaska, which serves 35,000 students, and $345 million
on the state’s prison system, which houses 2,100 inmates. The State
Department of Corrections employs 1,800 people, while UA at Fairbanks
alone employs 3,700 people.

+ The way things are going in Kentucky, Breonna Taylor’s mother is much more likely to be charged for criticizing the conduct of the police who busted into her daughter’s apartment while she slept and shot her, than any of those same cops being held accountable for her death

+ Racists gonna bait…

+ In testimony submitted to the Oregon legislature this week, Oregon’s attorney general, Ellen  Rosenblum, came out in favor of ending disenfranchisement and enabling people to vote in prison.

+ If people spent even 10 minutes looking at Merrick Garland’s actual record as a federal prosecutor and judge (instead of simply comparing him to Barr or Sessions), they’d be much less exultant about his ascent to Attorney General…

+ A record 3,200 (and counting) migrant kids
have been taken into ICE custody, with many of them confined for more
than the legal. Of course, since this is happening under Biden, we must
think of their detention as an extended sleepover…in a cage.

+ Stephen Miller may be gone, but his scumbag policies live on…

+ They go to church on Sunday, rat you out to ICE on Monday…

March 19

+ After the Dodgers’ won the World Series, chaotic celebrations
spilled out onto the streets of Los Angeles, prompting the LAPD to
declare unlawful assemblies, dozens were detained. But the police only
demanded that the city to prosecute one person for failing to disperse: Lexis-Olivier Ray, a reporter for LA Taco, who had accused the cops of assault that night…

+ De-Phone the Police: 81 percent of Oregon voters support funding any city or county in Oregon willing to replace police with trained non-police first responders…

+ A Capitol Police officer was suspended this week after he was found with a copy of the anti-Semitic tract,  Protocols of the Elders of Zion, at a checkpoint in the Longworth Building. And you thought cops didn’t read…

+ Old drug warriors never die, they just become meaner and more
malicious…The Biden administration is firing and demoting staffers for past marijuana use.

+ If there’s going to be a purge of pot-smokers in the Biden White House, I hope it includes Kamala Harris, an admitted toker, who then cruelly prosecuted black teens for minor possession offenses…

+ A Texas legislator has filed a bill making abortions a crime punishable by the death penalty.
We know many of the Right-to-Lifers hate women and that their
consciences are unruffled by the thought of putting them to death, but
in executing women who have sought abortions aren’t they also wiping out
sacred eggs and killing future unborn children?

+ Enbridge, the Canadian oil and pipeline company, is “funding and incentivizing” Minnesota police departments to crack down on its opponents, most of whom are female.

March 26

+ At least 36% of U.S. mass shooters have been trained by the U.S. military…

+ Americans make up about 4.4 percent of the global population but own 42 percent of the world’s guns.

+ There are been more than 29 shootings in the US with 4 or more fatalities in the last five years. Yes, but using Ted Cruz’s logic, think how many more mass shootings there would have been, if there weren’t 339 million guns in the US to protect us. (Cruz has pocketed more than $300,000 from gun rights groups.)

+ Meanwhile, in Cruz’s home state more seniors have access to guns than the internet, where only  25% of people over the age of 65 have reliable broadband.

+ Be sure to back the blue, even as they fantasize about napalming your ass…

+ Tell it to: Julian Assange, Chelsea Manning, Edward Snowden,
Reality Winner, Jeffrey Sterling, John Kiriakou, Shamai Leibowitz,
Stephen Jin-Woo Kim, James Hitselberger, James Risen and, of course, Wen
Ho Lee….(There are many more, from Fred Hampton to Leonard Peltier, but
I limited this list to Biden’s Zone of Complicity.)

+ The smirky self-righteousness of these Biden people really is disgusting…

Voor de rest van het artikel klik hier voor het origineel

==============================

*  Zie o.a.: ‘Washington Post medewerkers is verboden grote adverteerders te bekritiseren….. Of hoe miljonairs en miljardairs de voorheen onafhankelijk pers beheren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

** Zie: ‘Een gelekt memo uit 2017 geeft aan dat de VS werkelijk mensenrechten misbruikt om landen als China te demoniseren‘ (!!!!) Bekend bij politiek en media in het westen en toch ‘gelooft’ men telkens weer de leugens van de VS over andere landen….. Gelooft tussen aanhalingstekens, immers het komt het westen meestal wel goed uit als de VS een ander land demoniseert…… En zie wat dat betreft ook:

Joe Biden beschuldigt Noord-Korea van het bedreigen van de wereldvrede en stelt dat de VS altijd mensenrechten zal verdedigen
(en zie de links in dat bericht) Ook hier zo’n meer dan belachelijke
hypocriete uitspraak en dat van een staat die alleen deze eeuw al meer
dan 4 illegale oorlogen is gestart waarbij meer dan 5 miljoen mensen
zijn vermoord; terwijl de mensenrechtenschendingen in de VS, vooral die
tegen gekleurde burgers van een niveau zijn die je maar zelden ziet in
een westers land…… Om over het schenden van het VN Vluchtelingenverdrag
nog maar te zwijgen, al maakt de hele westerse wereld zich daar schuldig
aan, ondanks dat de meeste vluchtelingen op de loop zijn gegaan voor
grootschalige westerse terrreur en wat betreft vluchtelingen uit Latijns
Amerika zijn deze gevlucht voor de terreur van regimes die de VS in het
zadel heeft geholpen middels staatsgrepen, dan wel VS steun voor
gewelddadige regimes in dat werelddeel….

———————————–

Zie ook: ‘COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

VS: een ‘not reaching pouch’ voor gekleurde bestuurders, zodat ze een politiecontrole kunnen overleven‘ Moet je nagaan, te zot voor woorden!!

Geschiedvervalsing op Eén en de EO: orkaan Maria en de verwoesting op Puerto Rico‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Drie witte politieagenten hebben hun gekleurde collega afgetuigd tijdens een BLM demo in Saint Louis

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….
‘ 

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘ (en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft
‘ (!!!!)

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man‘ (!!!!) Nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durfde men
in de VS destijds onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter als een
terreurorganisatie neer te zetten…..

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen destijds van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord‘ (!!!!)

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Charles Groenhuijsen, gekleurd geboren, leest ‘zwart Amerika’ de les……. ‘Blank en zwart……’
(!!!!) Groenhuijsen is een racistische presentator, die bovendien de kas van de publieke
omroep wilde lichten toen hij uitgenodigd werd om in Nederland een
programma te presenteren: hij eiste dat hij bijna wekelijks op een neer
mocht vliegen naar de VS waar hij toen woonde (en dat wellicht nog
doet), bovendien vroeg hij een belachelijk hoge vergoeding, schande dan
ook dat deze hufter nog steeds met grote regelmaat is te horen op Radio1…….. 

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!

Joe Biden, de nieuwe VS president heeft een ‘grote’ racistische geschiedenis‘ (!!!!) Kamala Harris de vicepresident is dan ook een excuus-afro-amerikaan…..

VS media besteden of te weinig aandacht aan racistische misdaden tegen burgers van Aziatische komaf dan wel stimuleren die zelfs‘ En zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het
demoniseren van die burgers en de misdaden die tegen hen worden
gepleegd!!

VS: in federale gevangenissen worden 80.000 mensen in isolatiefolter gehouden…….‘ Met aandacht voor de moord op George Floyd en Daunte Wright. En zoals
gewoonlijk in de VS: in verhouding uiteraard veel meer gekleurde mensen
dan witte die in isolatiefolter zitten, waarbij de VS het gore lef heeft
andere landen de les te lezen over mensenrechtenschendingen…..

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Hoe schunnig de machthebbers in de VS ook handelen, openbaring daarvan verandert niets

Andrew Brown: weer geen vervolging voor agenten die gekleurde automobilist vermoordden‘ (!!!!)

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……‘ (!!!!)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..

Joe Biden belazert het volk van de VS met zijn beloften en dat op een ongekende manier‘ Joe Biden is een bewezen racist, vandaar ook dat hij Harris als vicepresident excuus-truus wilde hebben……

Weer een gekleurde man geëxecuteerd door politie VS…….‘ (!!!!)

Het
proces tegen agent Chauvin die George Floyd vermoordde, geeft een
gevaarlijk scheef beeld van de rechtspraak en de raciale onderdrukking
in de VS

Wat zou er gebeuren als de CIA een opstand organiseert op Cuba en niemand komt opdagen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet

Enbridge Energy betaalt Hubbard County politie om demonstranten tegen Pipeline 3 te arresteren en te martelen

Carl-Johan de Zwart
(presentator Radio1) is een racist: niet de moord op een 13 jarige
jongen is reden tot zorg, maar de gevolgen……
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19‘ 

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

Ondervragers van de VS zijn aanwezig bij martelingen in Jemenitische gevangenissen

Rapport maakt duidelijk dat VAE 23 gevangenen hebben vermoord in Jemenitische gevangenissen

Washington haalt valse Befehl ist Befehl cliché van stal voor nieuwe CIA directeur ‘Bloody Gina…..’‘ 

Frans Verhagen vindt het verstandig, dat niet het hele CIA martelrapport werd vrijgegeven, dat kon Jos Palm wel beamen……….‘ (!!!!)

Shell dat zich groen probeeert te wassen is positief gestemd over ‘gasontwikkeling…..’

Shell is positief gestemd over de ontwikkelingen op gebied van gas….. Niet zo vreemd als je bedenkt dat de gasprijs torenhoog is en de Europese Commissie, je weet wel van de valse ‘Green Deal’ gepropageerd door PvdA hansworst en EU topgraaier Timmermans, gas en kernenergie als groen hebben bestempeld….. Totaal belachelijk, maar ja de grote staten hebben het nu eenmaal voor het zeggen, terwijl de kleine lidstaten als Nederland na wat gesputter braaf doen en goedkeuren wat de grote collega staten wensen, bovendien hebben de grote bedrijven als oliemaatschappij Shell de Europese Commissie in  de zak….. 

Shell is minder goed gestemd over de olieproductie en haar chemische divisie, wat eens te meer aangeeft dat Shell in het geheel niet van plan is om de olieproductie met een geloofwaardig percentage te verminderen, zoals het bedrijf eerder liet weten….

Nee, Shell is als Timmermans en de rest van de Europese Commissie, vals positief over het stoppen van de klimaatverandering (wat al niet meer mogelijk is…), maar doet daar niets voor, behalve dan veel reclame maken op de sociale media waar het zich uitermate vals als duurzaam bedrijf voorstelt……..

De allerhoogste tijd dat het Internationaal Strafhof (ICC) nu flink informatie verzamelt over bedrijven als Shell dat in de 80er jaren van de vorige eeuw al wist dat de relatief snelle klimaatverandering wordt veroorzaakt door verbranding van fossiele brandstoffen….* Door daar geen actie op te ondernemen, sterker nog: Shell huurde wetenschappers in die het tegenovergestelde beweerden**, is dat bedrijf mede hoofdverantwoordelijk voor de dood van jaarlijks meer dan 8 miljoen mensen, die overlijden aan langdurige inademing van luchtvervuiling….. Om nog maar te zwijgen over de doden die vallen door de gevolgen van de klimaatverandering, dus door de weergerelateerde rampen die worden veroorzaakt door de stijging van de wereldtemperatuur…….  

Figuren als de op de foto hieronder grijnzende griezel van Beurden en diens voorgangers zouden voor de rest van hun leven gevangen moeten zitten vanwege massamoord met voorbedachte rade!!! In plaats daarvan verdienen ze zich scheel aan het vernietigen van de aarde zoals wij die kennen, bovendien krijgen ze grote bonussen als ze de wereld weer wat verder naar de afgrond hebben gebracht….. Ook onze opvolgende kabinetten zouden vervolgd moeten worden voor het met miljarden aan belastinggeld subsidiëren van de fossiele maffia….. Overigens ‘ons koningshuis’ verdient ook aan het vernietigen van de wereld doordat het een grote aandelenportefeuille van Shell in het bezit heeft en dan wel vrome praatjes afsteken dat we de klimaatverandering dienen te stoppen!!! (zonder meer misdadig!!)

Shell go well? Shell go to hell!!!

Het volgende bericht komt van DeBeurs.nl.

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Shell positief over gasontwikkelingen, productie valt wel lager uit


Door ABM Financial News
op 7 januari 2022 08:58
| Views: 6.858

Shell positief over gasontwikkelingen, productie valt wel lager uit

ABM FN-Dow Jones) Shell is positief gestemd over de
gasontwikkelingen, maar de gasproductie stond wel onder druk door
onverwacht onderhoud. Dit maakte het energieconcern vrijdag voorbeurs
bekend in een update over het vierde kwartaal.

De resultaten bij de tak Integrated Gas zullen in het afgelopen
kwartaal naar verwachting aanzienlijk hoger uitvallen in vergelijking
met het derde kwartaal van 2021, doordat Shell onder meer
leveringsproblemen wist op te lossen. Wel stond de gasproductie wat
onder druk door een onverwachts onderhoud.

De productie zal uitkomen in de range van het equivalent van 910.000
tot 950.000 vaten olie per dag. Shell mikte eerder nog op 940.000 tot
980.000.

Bij de Upstream divisie rekent de onderneming op een productie in de
range van het equivalent van 2,15 en 2,25 miljoen vaten olie per dag.
Deze raming valt wel binnen de eerder afgegeven outlook.

De resultaten bij olieproducten zullen naar verwachting significant
zijn verslechterd ten opzichte van het derde kwartaal. De verkoopvolumes
zouden volgens Shell tussen de 4 en 5 miljoen vaten per dag kunnen zijn
in het vierde kwartaal, hetgeen minder is dan de 4,2 tot 5,2 miljoen
waar Shell eerder op mikte. 

De marges bij Chemie stonden volgens Shell ook onder druk in de
laatste drie maanden van 2021. De verkoopvolumes zijn vermoedelijk
uitgekomen tussen 3,3 tot 3,6 miljoen metrische ton tegen 3,5 tot 3,9
miljoen uit een eerdere raming.

Shell besloot daarnaast op 31 december om de resterende opbrengst van
de verkoop van het Permian Basin aan ConocoPhilips van 5,5 miljard
dollar aan te wenden voor het inkopen van eigen aandelen. Shell zei dat
dit nog bovenop de reguliere uitkeringen zal zijn van 20 tot 30 procent
van de kasstroom.

Update: om meer informatie toe te voegen.  

Bron: ABM Financial News

==========================================

*  Zie: Total wist 50 jaar geleden al dat olie en gas tot klimaatverstoring konden leiden, toch zaaide het tot jaren 90 twijfel
Een artikel van VRT nieuws, waarbij nog opgemerkt moet worden dat Total
zelfs de laatste 10 jaar nog ‘twijfel heeft gezaaid…’ Zie wat dat betreft ook:

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!) en zie:

Shell
en Exxon die ondanks eigen onderzoek niets hebben ondernomen tegen
klimaatverandering, willen met subsidie CO2 opslaan in lege gasvelden
‘ zie verder ook:

Exxon in VS onder vuur vanwege de al decennialang voorradige kennis over de menselijke hand in de klimaatverandering‘ 

———————————————— 

**  Zie o.a.: ‘Frits Böttcher een ‘klimaatsceptische wetenschapper’ die zich liet betalen door o.a. Shell, KLM en AkzoNobel

————————————————

Hier
nog wat links naar artikelen over de ‘gezondheidseffecten’ die
verbranding van fossiele brandstoffen teweeg kunnen brengen: Longartsen tegen gebruik van dieselbrandstof‘ (en nee, geen Nederlandse longartsen, die maken zich alleen druk om verslaafde rokers, mensen die in feite ziek zijn en die ze steeds verder op kosten jagen…..)


130 km/u. brengt geen verkorting van de reistijd, maar wel extra vervuiling…..


Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen


Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’


Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..



Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens
(lullig genoeg overlijden er werkelijk mensen vele jaren eerder doordat
zij bijvoorbeeld longkanker hebben opgelopen door auto-uitstoot en dan
gaat het om mensen die nooit hebben gerookt, andersom kunnen er onder de rokers
ook longkankers zijn ontstaan door de uitlaatgassen van
auto’s…..)
 

————————————————-

Zie voorts: ‘Klimaatrampen van 2021: de kosten zijn bijna 200 miljard dollar

Steven Donziger die het opnam voor Ecuadoraanse Amazonevolkeren tegen Chevron, slachtoffer van VS kromspraak

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooit

COP26 (nog) geen aandacht voor één van de grootste broeikasgasuitstoters: de intensieve veehouderij

COP26:
gelekte documenten tonen aan dat de fossiele industrie landen en die
van de intensieve veehouderij deze klimaattop willen frustreren
‘ Ik was ten tijde van dit bericht nog in de
veronderstelling dat de intensieve veehouderij altijd aan bod komt op
klimaattoppen, al is het nu wel zeker dat juist de lobby voor intensieve
veeteelt en de intensieve landbouw deze zaken van de klimaattoppen
hebben weggehouden, een schande van jewelste!! En dan krijgt die doodsindustrie nog een giga bak EU subsidie ook >> nog meer belastinggeld voor de vernietiging van de aarde….. Zie daarvoor ook het bericht onder de volgende link:

COP 26: Nederlandse vermindering van 4,5 miljard euro aan subsidie voor olie en gas: 4,5 miljard van de 17,5 miljard…..
Er blijft dus 13 miljard aan subsidie over, ook voor
oliemaatschappijen!!! 

COP26:
één grote oplichterij om de wereldbevolking zand in de ogen te
strooien, o.a. misbruikt om met de vieze vingers naar Rusland en China
te wijzen

COP26: Canadese ‘ontginning teerzanden’ is een catastrofe voor wild en natuur
Terwijl de Canadese premier Trudeau mooie duurzame praatjes verkoopt en
tegelijkertijd pijpleidingen financiert die de uit de teerzanden
gewonnen olie (de meest belastende vorm van oliewinning) moeten transporteren, pijpleidingen die gegarandeerd gaan
lekken en dat vaak al in het eerste jaar…. Zie wat dat betreft:The Dakota Access Pipeline Is Already Leaking‘ en verder:List of pipeline accidents in the United States in the 21st century‘ (stuitend!!)

COP26: Waorani leider Nemonte Nenquimo roept de leiders van de wereld op om eindelijk het Amazonegebied te beschermen

COP26: geen lobbyplatform voor bedrijven, als we willen dat deze klimaattop wel lukt

COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Kortom
wij mogen betalen voor de vernietiging van ons thuis: de aarde en dan
durven de
reguliere media in ons land Rutte 3 het groenste kabinet ooit te noemen,
terwijl dit nog maar het spreekwoordelijke topje is van de
ijsberg…….
Over fake news (nepnieuws) gesproken!!

Scott Morrison (premier Australië) en zijn regering proberen de klimaattop COP26 te saboteren‘   

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning

Halliburton en Chevron hebben groot belang bij ‘regime change’ in Venezuela

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ (!!!!)

Koninklijke Shell met haar valse reclames verwent aandeelhouders i.p.v. echt flink te investeren in duurzame energie

Oliemaatschappijen kunnen volgens rechter niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van de klimaatverandering……‘ (!!!!) (kromspraak uit 2018)

NRC, stop met de propaganda van Shell‘ (een artikel van Verbied Fossiele Reclame)

Shell gaat verdienen aan ‘bio-LNG’ een brandstof die even ‘duurzaam’ is als de bio-diesel van Neste MY Renewable Diesel

Neste MY Renewable Diesel reclame zeer misleidend, sterker nog het is pure oplichting‘ 

De klimaatcrisis was te voorkomen: laat de grote vervuilers als Shell en Exxon betalen‘ (i.p.v. hen jaarlijks miljarden aan subsidie te geven…..)

Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

Koninklijke Shell
‘verduurzaamt’ o.a. met de sponsoring van de Grand Prix in Zandvoort,
georganiseerd door een misdadig lid van de Oranjes
‘ Op dat
vervuilfestijn, waar ook Shell grootaandeelhouder dikkop W.A. aanwezig
was, werd ook nog eens het Wilhelmus gezongen…. ha! ha! ha!

Klimaatkantelpunten dicht benaderd aldus 14.000 wetenschappers

Een waarschuwing voor de enorme uitstoot van CO2 en de daaruit volgende klimaatverandering uit….. 1912‘ (!!!!)
En dan doet men meer dan 100 jaar later nog steeds veel te weinig om
een wereldwijde ramp tegen te gaan, sterker nog >> nog steeds
wordt de klimaatverandering verder aangejaagd!!

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren
(o.a. met aandacht voor het laatste IPCC rapport) Vergeet daarbij niet
dat oorlogsvoering en grootschalige militaire oefeningen enorme
aanjagers zijn van de klimaatverandering, iets wat op de klimaattoppen
telkens weer wordt verzwegen; oliemaatschappijen verdienen trouwens ook
goed aan oorlogen en militaire oefeningen…….

VS laat Golf van Mexico door oliemaatschappijen vervuilen met zwaar vervuild fracking gif

Britse regering overweegt goedkeuring voor ontwikkeling door o.a. Shell van een nieuw groot olieveld bij de Shetlandeilanden‘ 

Undercover bij ExxonMobil: greenwashing valt in water

Total belazert investeerders met ‘duurzame olie- en gasboringen’ in Arctisch gebied

Deepwater Horizon heeft een apocalyptisch onderwaterlandschap nagelaten met misvormde dieren‘ en zie wat dat betreft ook:

BP stelt in milieuplan dat een olieramp op zee goed is voor de lokale economie……….‘ (!!!!!) Het schoftenbedrijf en dat een paar jaar na de olieramp in de Golf van Mexico!!

Top van oliemaatschappijen kunnen ongestoord hun vernietigend werk doen: klimaatactivist veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Joe Biden spreekt met gespleten tong over terugdringing klimaatverandering

Exxon ‘topman’ vindt klimaatdoelen najagen een onzinnige bezigheid

Total rules out Arctic oil drilling, citing 2C goal‘ De smerige oplichters!!!

Bescherm het Arctisch gebied tegen gasboringen!

ABP investeert door leden gespaard pensioen in de fossiele brandstof vernietiging van onze aarde….‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de pensioenen)

Een
meer dan 1.400 km lange oliepijpleiding in Oost-Afrika een gevaar voor
meer dan 30 miljoen mensen, een enorm aantal dieren en kwetsbare natuur
‘ (waarin Total een belangrijke en smerige rol speelt….)

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……(!!!!)

Shell, Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval plastic te exporteren naar Afrika

Shell toont andermaal aan lak te hebben aan duurzaamheid met aanstelling van mijnbouwschoft Mackenzie

Ajax en PSV hebben lak aan bloedige slavernij in Qatar: WK Voetbal 2022…..‘ Ook Shell werkt mee aan de bouw van de stadions…

Shell:
greenwashing door dit bedrijf ten overvloede nog eens door de mand
gevallen >> bedrijf steunt klimaatsceptische lobbygroep

Shell: een strijd van 13 jaar voordat dit ‘koninklijke bedrijf’ werd veroordeeld voor de enorme olievervuiling in de Nigerdelta‘ 

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘ 

BP daagt Greenpeace voor de rechtbank

Temperatuur Zuidpool voor het eerst in de ‘geschiedenis’ 20 graden C. boven nul

Het IEA is verworden tot een lobbyorganisatie voor de oliemaatschappijen‘ 

Klimaattop Madrid: de grote vervuilers hebben veel te veel invloed

Milieugroepen buitengesloten van klimaattop Madrid‘ (!!!!)

Klimaattop Madrid bij voorbaat mislukt 

BP fakkelt grote hoeveelheid gas af in Gelsenkirchen: ‘technische storing

Exxon en BP verbranden zonder enig nut jaarlijks miljarden kubieke meters aan gas

Negen Nigeriaanse milieuactivisten 25 jaar geleden opgehangen na een schertsproces met hulp van Shell

Koninklijke Shell’: ondanks ‘groene beloften’ blijft CO2 uitstoot van dit bedrijf stijgen

ABP investeert door leden gespaard pensioen in de fossiele brandstof vernietiging van onze aarde….‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de pensioenen)

Shell scherpt klimaatdoelen aan, ofwel greenwashing op ‘topniveau’

Shell en BP op het valsgroene pad met ontkenners van de klimaatveranderingJa ja, men blijft ontkennen, hoewel Shell uit eigen onderzoek weet dat de verbranding
van fossiele brandstoffen de snelle klimaatverandering heeft veroorzaakt
en verder aanjaagt….

Shell neemt Kosmos Energy over, ‘specialist in diepzeeboringen’, of: hoe Shell ook de diepzee verder ‘duurzaam’ wil vervuilen

Ben van Beurden (topman Shell) kreeg in 2018 een verdubbeling van inkomen >> in totaal 20 miljoen euro…….20 miljoen voor het naar de kloten helpen van de wereld en het belazeren van de kluit…..

Shell positief over LNG markt: hoe is het mogelijk? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Shell en Exxon lobbyen voor het behoud van eenmalige plasticverpakkingen

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen‘ (!!!!)

Cohen Stuart (ING) is
niet bang dat klanten weglopen vanwege investeringen in fossiele
brandstoffen…… Dat is ingewikkeld gemaakt door de de bankenlobby in
en buiten de politiek……..
‘ (!!!!) 

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers‘ (en zie de links in dat bericht!!)

ING blij met nieuwe oliewinning voor de kust van Guyana, ‘uiterst duurzaam…’

Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud‘ 

Drone slachtoffers door VS ingrijpen: ook de klokkenluiders die één en ander openbaarden

De VS moet de laatste 20 jaar al tienduizenden doden hebben gemaakt met drone aanvallen. Het was dan ook in februari 2002 dat de VS voor het eerst een drone gebruikte om een verdachte uit te schakelen, i.p.v. Osama bin Laden uit te schakelen, vermoordde men Daraz Khan, de eerste persoon die totaal onschuldig werd vermoord met een drone….. 

Daarna moeten er duizenden zo niet tienduizenden onschuldigen zijn vermoord middels drones…. Bij aanslagen met de in feite op afstand bestuurde moordrobots was en is meer dan 90% van de slachtoffers niet eens verdacht, ofwel veelal vrouwen en kinderen…….. Het is trouwens internationaal een regel om geen verdachten te executeren wat zelfs als misdaad wordt gezien, echter de VS denkt werkelijk onder en boven de wet te staan en flikt daarbij alles wat ‘god heeft verboden……’ Het is nog steeds zo dat je pas schuldig bent na een strafrechtelijke veroordeling >> niet als je wordt verdacht…….

Vreselijk werk een militaire drone in de VS besturen, om dat te kunnen blijven doen moet je wel een gewetenloze psychopaat zijn en gelukkig was een aantal van die ‘dronepiloten’ allesbehalve een psychopathische moordenaar, wat bij hen meestal tot een posttraumatische stressstoornis (PTSS) leidde en ze de dienst verlieten….. Gelukkig ook dat een paar van hen een boek open hebben gedaan over deze standrechtelijke executies, ook al hebben ze zich daarmee tot verdachte gemaakt van het militaire apparaat……..   

Neem Daniel Hale, die in juli vorig jaar werd veroordeeld tot 4 jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf en dat als Julian Assange alleen omdat hij misdaden heeft geopenbaard en het is ook in de VS een plicht een misdaad te melden als je daarvan op de hoogte bent!! Vergeet hierbij niet dat deze mensen veel in de waagschaal stellen als ze de klok luiden en dat terwijl ze al aan PTSS lijden vanwege het moorddadige werk dat ze hebben verricht……… Het is ook maar de vraag of Hale zijn gevangenschap zal overleven, de man is zonder meer depressief en dat is maar één van de psychische aandoeningen die hij heeft…. (ofwel de kans dat hij zich het leven zal benemen is levensgroot, zoals dat ook het geval is bij Julian Assange, zeker als hij wordt uitgeleverd aan de VS…….)

Vanaf 2012 en 2013 begonnen deze veteranen zich te roeren, wat in 2014 tot de documentaire ‘National Bird’ leidde (de link naar die docu is te vinden in het hieronder opgenomen Common Dreams artikel van Jesselyn Radak en William Neuheisel). 

Door deze klokkenluiders werd duidelijk gemaakt dat het aanvallen van mensen met drones niets te maken heeft met precisie operaties….. Operators (drone piloten) en hun leiding hadden het, wanneer er sprake was van de moord op kinderen met zo’n drone, over ‘terroristen in opleiding’, fun-sized terrorists (terroristen van een leuke grootte), dan wel stelden ze dat het niet om een kind maar een hond ging…….

Zoals zo vaak op deze plek verzucht: Rusland, Iran of China zouden hetzelfde als de VS moeten flikken in het buitenland: duizenden mensen ombrengen middels drones, de rapen zouden overgaar zijn geweest in het westen…… Al liegt men ook in de VS keihard dat Iran terreurgroepen zou steunen, zelfs de terechte strijders tegen de waanzinnige terreur van S-A in Jemen, de Houthi’s, krijgen geen militaire steun van Iran, alleen humanitaire hulp en die komt maar mondjesmaat door vanwege de zeeblokkade van door Houthi’s bestuurde gebieden in Jemen, een blokkade in stand wordt gehouden door Saoedi-Arabië (S-A) met actieve hulp van VS marineschepen…… 

Voorts stopt de VS de reli-fascistische staat S-A vol met wapens en is af en aan met troepen op Jemenitisch grondgebied om de Saoedische terreurcoalitie te helpen bij de genocide op sjiitische bewoners van dat land en het bestrijden van de Houthi’s de enige groep in Jemen die de sjiitische burgers ter zijde staat…… Alleen het aantal kinderen dat in Jemen is omgekomen door die terreur was begin vorig jaar al meer dan 100.000, het is dan ook wel zeker dat er intussen meer dan 500.000 mensen zijn omgekomen bij deze door de VS gesteunde gruwelijke terreur…. Als VS militairen optreden op Jemenitisch grondgebied is dat volgens de VS voor het bestrijden van ISIS en Al Qaida, terwijl die terreurgroepen NB het land zijn binnengehaald door de huidige (illegale door de VS en S-A aangewezen) president van Jemen, juist daardoor zijn de Houthi’s op oorlogspad gegaan omdat de soennitische terroristen van die groepen op grote schaal sjiieten vermoordden, zelfs in moskeeën…… In werkelijkheid bestrijden VS militairen dan ook de Houthi rebellen…… Moet je nagaan: schandelijk genoeg wordt Daniel Hale er door de openbaar aanklager tevens van beschuldigd met het klokkenluiden ISIS geholpen te hebben……

Klokkenluiders zijn hoogst noodzakelijk, zeker in een land als de VS, daar men de bevolking voorliegt als het gaat om redenen te geven voor ingrijpen elders, eigenlijk een taak die de reguliere media moeten uitvoeren, maar dat gebeurt zoals gezegd niet, sterker nog die media doen hun best om de oorlogsvoering van de VS uit en te na te verdedigen, tot het moment komt dat ze niet anders kunnen dan oorlogsmisdaden te melden, zoals met de video die Julian Assange had gekregen en waarop was te zien hoe VS militairen uit een helikopter burgers doodschoten waaronder 2 journalisten van Reuters…… Ondanks dat dit een feit was, probeerden een aantal journalisten hun lezers, kijkers, gehoor te overtuigen dat deze video was gemanipuleerd, in Nederland probeert de enorme hufter, oorlogshitser en namaak journalist Jan Kuitenbrouwer deze leugen nog overeind te houden…….* Schande!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

daniel_hale_flickr_3000

The
most severe consequences have been borne by Afghanistan war veteran
Daniel Hale, who was prosecuted under the draconian Espionage Act and is
serving a nearly four-year prison sentence because he was the source
for a ground-breaking reporting series and book on drone assassinations. (Photo: Flickr/cc/Backbone Campaign)

The Other Drone Casualties: The Whistleblowers Who Tried to Stop It

The
United States continues to play prosecutor, judge, jury, and
executioner of anyone on the planet. Despite a decade of air carnage,
the only person in prison is the man who exposed it. 

Jesselyn RadackWilliam Neuheisel

The New York Times’ investigation into the Pentagon’s civilian casualty files
is some of the most important journalism in the War on Terror. It
methodically and thoroughly picks apart the layers of lies around drone
warfare and proves that the few examples of civilian casualties that
have been investigated previously were not one-off mistakes.
Unfortunately, this reporting comes too late for the civilians in
Afghanistan, Iraq, and Syria who bore the brunt of the brutal air
campaigns.

Over
the years, a number of veterans have been sounding the alarm about
precisely these issues, trying to blow the whistle while it could still
save lives. We have represented more than a dozen such veterans who,
despite being vindicated in their concerns, have suffered dire and
ongoing consequences for their whistleblowing, on top of crippling moral
injury from participating in a global assassination program.

They began to come forward in 2012 and 2013 Nothing. Some of them participated in the award-winning documentary ‘National Bird‘ in 2014. Several more risked their freedom and came forward publicly in 2015.
They all bore witness to what had become essentially common knowledge
among drone pilots, sensor operators, and imagery analysts: civilian
casualties were not an aberration and the much-touted policy safeguards
and precision technology were little more than a facade in terms of
actually protecting innocents. Operators or their supervisors would
minimize concerns of children spotted in a strike with dehumanizing
terms such as “fun-sized terrorists” or “terrorits in training,” or by
simply insisting the child had been a dog. People fleeing a bombed
building were referred to as “squirters.”

These
whistleblowers have had to navigate abnormally high rates of PTSD,
anxiety, depression, alcoholism, drug abuse, and suicide. They have been
berated by anti-war groups, denied veterans’ benefits because they were
not “boots on the ground,” and subject to pretextual government
investigations targeting them and their families. One former service
member described to NY Times Magazine the lasting effects of moral injury, PTSD, and anxiety
he suffered after leaving the drone program as well as the threats and
harassment he endured after speaking out. When another client was in
Germany to testify before the German Bundestag about drone warfare, Air Force officials showed up on his mother’s doorstep in Missoula, Montana and told her she was being targeted by ISIS because her son was speaking out.

The
most severe consequences have been borne by Afghanistan war veteran
Daniel Hale, who was prosecuted under the draconian Espionage Act and is
serving a nearly four-year prison sentence because he was the source
for a ground-breaking reporting series and book on drone assassinations. Hale had started like other dissenters, speaking out in public forums
about his experiences in the drone program after having left the
military. But his conscience continued to plague him, and he had started
to think of himself as a war criminal. He described
his tipping point after he had unexpectedly regained access to
classified drone documents at his next job as a military contractor,
where his colleagues would watch “drone porn”—raw footage of drone
strikes—as a form of entertainment. The documents he later gave to
journalists were concrete evidence of what he and other whistleblowers
had been saying (and what the Times’ investigation would later confirm):
the claims of accuracy touted by the military and political leaders
were grossly untrue, and they knew it. The military’s own studies showed
that up to 90% of strike victims were not the intended target. Yet they
almost never bothered to investigate the civilian deaths they claimed
to work so hard to avoid. Instead, those deaths were deemed “enemies
killed in action.” And that inflated number of “enemy” casualties formed
the basis for awards and promotions.

When Hale
attempted to explain the motivation for his actions at sentencing,
prosecutors protested that he had “helped ISIS,” and compared him to a
heroin dealer who insisted that his crimes were good for the community.

Hale
spent the holidays isolated from friends and supporters by the contact
restrictions and intense surveillance of a “Communications Management
Unit”, where he was placed
by the Bureau of Prisons under the absurd rationale that he might
commit another “communications-based crime” from prison, despite having
had no access to classified material for almost a decade. He was unable
to comment on recent news that yet again, the military absolved itself
of any wrongdoing in the horrifically botched but not atypical August
drone strike in Kabul—the parting shot of the American withdrawal from
Afghanistan.


Our work is licensed under Creative Commons (CC BY-NC-ND 3.0). Feel free to republish and share widely.

 

Jesselyn Radack

Jesselyn Radack

Jesselyn Radack is a national security and human rights attorney who heads the ‘Whistleblower & Source Protection’ project at ExposeFacts. Follow her on Twitter: @JesselynRadack

William Neuheisel is a human rights and civil liberties analyst at WHISPeR. Follow him on Twitter: @wneuheisel

William Neuheisel

William Neuheisel is a human rights and civil liberties analyst at WHISPeR. Follow him on Twitter: @wneuheisel

==============================================

* Zie: ‘Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ (en zie de links naar berichten over Julian Assange in dat schrijven)

——————————————–

Wat betreft daniel Hale, drones en klokkenluiders zie: ‘NYT klopt zich op de
borst: VS erkent vergissing bij drone aanval, echter waar was
berichtgeving van de NYT en anderen bij alle ‘vergissingsbombardementen’

Daniel Hale: 4 jaar gevangenisstraf voor het uitvoeren van zijn burgerlijke plicht: ernstige misdaden aan de kaak stellen

VS rechtszaak tegen klokkenluider Daniel Hale: ondanks het feit dat hij ook volgens de Biden administratie niemand in gevaar bracht

Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers

Daniel Hale: een klokkenluider die 10 jaar gevangenisstraf wacht voor het openbaren van VS drone terreur

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet (!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………
Zie wat dat betreft ook:

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken
(reken maar dat dit nog steeds gebeurt) (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny) En zie:

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!) En zie voorts:

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt‘ (10 februari 2020)

VS gaat moorden middels drones opvoeren……….

————————————-

Hier nog links naar berichten over Julian Assange: ‘Instagram censureert berichten die niet passen in het buitenlandbeleid van de VS

Julian Assange: als het fascisme haar vermommingen laat vallen // Julians herseninfarct als teken van zijn onmenselijke behandeling‘ (en zie de links in dat bericht, waarvan je de eerste 7 hieronder vindt, exclusief de link die begint met ‘De Midden-Oosten kerstboom enz…..’ Deze kan je als tweede kan vinden in het volgende blok met links //////// )

10 december 2021: Dag van de Mensenrechten, Julian Assange mag worden uitgeleverd zelfs nadat de kroongetuige toegaf te hebben gelogen‘ (!!!!)

Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..‘ Hetzelfde geldt uiteraard voor Groot-Brittannië en de uitlevering van Julian Assange……

Julian Asssange: belangrijkste getuigenis voor uitlevering aan VS en berechting is vals

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ 

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek

Sacharovprijs
voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt
dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen
‘ De neonazi en misdadiger Navalny krijgt een prijs en klokkenluider Assange, die deze prijs had moeten krijgen zit in isolatiefolter voor het openbaren van ernstige misdaden >> schande!!!

————————————-

Voorts zie: ‘Aanslag bij Kabul Airport: een flink deel van de 170 slachtoffers zijn door VS militairen vermoord‘ (!!!!) Zowaar een bericht van de bijna altijd zwaar vals gekleurde berichtgeving van de BBC!!

War on Christmas, de kerst wapenstilstand terwijl de VS voortdurend oorlogvoert en NOS met Saoedische propaganda‘  //////

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de verdrukking van
het Palestijnse volk door de fascistische apartheidsstaat Israël!!

China: Olympische Winterspelen onderwerp voor boycot vanwege ‘mensenrechtenschendingen……’‘ En zie de links in dat bericht (!!) waarvan je de eerste 6 direct hieronder ziet staan ///////

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

NAVO onder leiding van de VS op oorlogspad tegen Rusland: de weg naar WOIII…..

Biden zet een verdere stap richting oorlog met China ofwel naar WOIII
Onder andere over de ‘democratische top’ die Biden heeft belegd,
terwijl zijn eigen land al zo goed als niets meer te maken heeft met
democratie………

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Bang voor een meteoor? De kans op een nucleaire oorlog is oneindig veel groter

China en de VS gelijkelijk bekritiseren is totaal onzinnig

————————————–

Hier nog ‘een paar’ links naar berichten over Jemen:  CIA valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…..‘ 

VS gezant voor Jemen liegt over de blokkades die al aan aan paar honderdduizend Jemenieten het leven hebben gekost….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Joe Biden (VS president) zegt oorlog in Jemen te willen stoppen, echter ‘de oorlog tegen terreur’ in Jemen gaat gewoon door

EU staat niet voor mensenrechtenbevordering en het behouden dan wel brengen van vrede

De verkoop van dood en verderf: de VS is alweer dominant in de verkoop van wapens‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dueren, de Nederlandse ambassadeur ‘in Jemen’ slaat de plank bijna volledig mis…….

 ‘Al Qaida Jemen krijgt VS wapens van Saoedi-Arabië

Saoedische terreurcoalitie schendt wapenstilstand in Jemen op grote schaal, terwijl het westen naar Venezuela wijst…..

Rapport maakt duidelijk dat VAE 23 gevangenen hebben vermoord in Jemenitische gevangenissen

Robin Ramaekers (VTM ‘oorlogscorrespondent’) vertelt Radio1 luisteraars van de NOS over Jemen……

Facebook censureert foto’s van verhongerende Jemenitische kinderen als ‘sexual content’

Verenigde Arabische Emiraten bewapenen ISIS en Al Qaida‘ (in Jemen)

VS blokkeert VN resolutie tot een staakt het vuren in Jemen, waar VS vriend Saoedi-Arabië een genocide uitvoert

VS heeft vliegend oorlogstuig van Saoedische terreurcoalitie gratis van brandstof voorzien…..

ISIL weapons traced to US and Saudi Arabia 

‘Topgeheim’ NSA document bewijst dat Syrische ‘rebellen’ worden aangestuurd door Saoedi-Arabië, met medeweten van VS…….‘ 

VS steun voor terreurgroepen IS (ISIS) en Al Qaida tot november 2018

Marina de Regt (VU en Midden-Oosten Instituut) slaat de Jemenitische plank volledig mis

VS dreigt Iran met militair geweld op beschuldiging van terreur die de VS zelf op grote schaal uitoefent

Slachting in Jemen gaat door met volledige steun van de VS………

Pentagon: nieuwe geheime operatie voor steun aan Saoedische coalitie die genocide uitvoert in Jemen……

VN bespreekt humanitaire hulp aan Jemen met bewind in Teheran; voorts: hoe de Saoediërs en de VS Jemen vernietigen

Yemen Be Damned, Pompeo Doubles Down on US Support for Saudi Arabia

Blok
(VVD ‘minister’ van BuZA) wenst in VN geen oproep tot wapenboycot te
doen i.z. Jemen, in de VS blokkeerde huis van afgevaardigden een debat
over de genocide in Jemen

Trump administratie staat op het punt de Houthi’s in Jemen op de terreurlijst te zetten…….

Jemen: genocide en oorlog hebben tot nu toe al rond de 200.000 mensenlevens geëist…..

Amal
Hussain, het meisje van 7 dat voor het westen symbool stond voor
humanitaire crisis (lees: genocide) in Jemen, is overleden…….

Jemen: VS politici roepen uiterst hypocriet om een onmiddellijk eind aan de ‘oorlog……’

Saoedische
terreurcoalitie stuurt 10.000 militairen extra naar de Jemenitische
havenstad Hodeida >> de genocide in een hogere versnelling

Jemen: ware dodental door geweld Saoedische terreurcoalitie veel hoger dan eerder geschat

Jemen
genocide: democratische oppositie steunt met bijna 100% Trumps
terreuragenda, terwijl ze hem aanvallen op niet bewezen Russiagate……

Jemen: VS wapenindustrie medeplichtig aan misdaden tegen de menselijkheid

Saoedi-Arabië bombardeert busstation in Jemen…….

Saoedische terreurcoalitie geeft eindelijk toe dat de aanval op een schoolbus niet gerechtvaardigd was……

Saoedische
terreurcoalitie raakt alweer een bus met kinderen, dit keer tijdens een
bombardement van een vluchtelingenkamp……..

Genocide Jemen: ‘eindelijk ontdekt’ door reguliere media VS, nu nog Nederland en de EU

Saoedische aanval op schoolbus in Jemen: 43 kinderen vermoord……

Aanval op schoolbus Jemen, door Saoedi-Arabië opzettelijk als doel gekozen, geen reden voor VS veroordeling……

Bom waarmee schoolbus in Jemen werd getroffen is van VS makelij

Democratisch congreslid eist antwoorden over de rol van de VS bij de massamoorden in Jemen, zoals de aanval op een schoolbus

Saoedi-Arabië woedend over VN rapport waarin de waarheid wordt verteld over S-A en de oorlog in Jemen

Trump wijst elke bezuiniging af op de hulp van de VS voor de genocide die Saoedi-Arabië uitvoert in Jemen

8 miljoen Jemenieten, inclusief een groot aantal kinderen, dreigen te sterven van de honger……..

Door VS geregisseerd bombardement op ziekenhuis Hodeida >> 50 doden……

Jemen, de gemartelde, vermoorde of ‘verdwenen’ Jemenieten, onder verantwoording van de Saoedische coalitie……

Jemen: de vergeten genocide en haar kinderslachtoffers………

Saoedi-Arabië geeft toe in Jemen gruwelijke oorlogsmisdaden te hebben begaan…. 
(en daarmee is ten overvloede nog eens duidelijk gemaakt dat ook de VS
meewerkt aan oorlogsmisdaden en die genocide in Jemen…..)

Agressie
vanwege een vermeende gifgasaanval op Douma, terwijl de tienduizenden
kinderen die in Jemen worden vermoord middels een genocide blijkbaar
niet meetellen……

Saoedische
coalitie valt in Jemen de laatste haven voor humanitaire goederen
aan…… Weer ziekenhuis met hulp van VS gebombardeerd………
‘            

Congres VS geeft akkoord voor verdere steun aan de Saoedische genocide in Jemen……

VS versterkt militaire terreur t.b.v. genocide >> deelname aan aanval op Jemenitische havenstad Hodeida…….

VS en Groot-Brittannië weigeren een onmiddellijk staakt het vuren op haven t.b.v. door genocide geterroriseerd Jemen…..‘ (zie ook de links in dat bericht)

VS vecht in Jemen, Pentagon loog weer eens >> Congres eindelijk ‘wakker’

Saoedi-Arabië vermoordde minstens 20 bruiloftsgangers in Jemen

Saoedi-Arabië dreigt Iran aan te vallen voor vanuit Jemen afgevuurde ‘raketten’ op Saoedische ‘doelen……….’

VS doet planning van de Saoedische genocide in Jemen…..

VS rol in Jemen gaat verder dan eerder gemeld, ofwel nog meer VS hulp bij Saoedische genocide op sjiieten…..

Jemen: meer VS steun voor genocide op sjiieten met grote levering ‘slimme munitie’ aan Saoedi-Arabië……

Jemen: BBC propaganda voor genocide door Saoedische coalitie……..

Mike Pompeo (ex-CIA, VS min. van BuZa en ‘christen’) liegt openlijk over genocide in Jemen‘ (zie ook de links in dat bericht)

Saoedi-Arabië heeft op verzoek van de VS intensief haar islam ideologie (en die van ISIS) verspreid…..‘ Soennitisch, terwijl het merendeel van de Jemenitische bevolking en haar beschermers, de Houthi’s sjiitisch zijn…..

Instagram censureert berichten die niet passen in het buitenlandbeleid van de VS

Nog een ‘mooie bijkomstigheid’ van de Coronahysterie is het feit dat censuur een hoge vlucht heeft genomen…….. (hoewel ook voor de Coronacrisis al fiks werd gecensureerd) In de VS en elders wijst men erop dat dit geen censuur is die door de overheid wordt opgelegd, zo probeert men vol te houden dat men in een democratie leeft, terwijl iedereen die dat zou willen en daar even tijd insteekt kan weten dat hier wel degelijk sprake is van overheidscensuur, immers de grote platforms op de sociale media, zoals Facebook en Twitter zijn eerst door Trump en later door Biden onder druk gezet om bepaald nieuws of commentaar te weren van hun platform……. Vergeet niet dat hier geen sprake is van zelfcensuur, immers Facebook,
Twitter zijn platforms die informatie doorgeven en niet maken (althans
nog niet)….. Overigens ook in de EU en Nederland klinkt de roep om censuur steeds harder en de EU zal daar hoogstwaarschijnlijk verder op inzetten, hoewel er ook nu al sprake is van censuur op de genoemde en andere platforms…….

Neem wat betreft het voorgaande dictaturen als die van Saoedi-Arabië en zelfs van voormalig nazi-Duitsland, die voor een fiks aantal onderwerpen censuur hebben ingesteld, in feite hetzelfde wat de Trump en Biden administraties hebben gedaan en wat de laatste nog steeds doet, zie ook weer de aanleiding van dit bericht en het hieronder opgenomen bericht van Caitlin Johnstone……

Instagram censureert nu in opdracht van de Biden administratie zelfs berichten die betrekking hebben op de Iraanse generaal Soleimani, die samen met Abu Mahdi al Muhandis, een lid van de Iraakse oppositie, twee jaar geleden werd vermoord door de VS….. Soleimani was volgens de VS een terrorist en als zodanig ‘rijp voor een laffe moord….’ Terwijl de echte terrorist in het Midden-Oosten uiteraard de VS is dat op basis van leugens een illegale oorlog was gestart tegen Irak en Syrië >> een grotere terreurdaad is bijna niet te bedenken….. (alleen de oorlog tegen Irak heeft daar aan meer dan 2,5 miljoen mensen het leven gekost, ofwel die 2,5 miljoen mensen zijn vermoord door de VS en haar NAVO-lakeien, waaronder Nederland!!) Verder zijn ook Israël en Saoedi-Arabië aan te merken als terreurstaten……

Niet voor niets dan ook dat men geen berichten wil zien die Soleimani weergeven voor wat hij werkelijk was: één van de grootste strategen tegen de terreur van ISIS en Al Qaida, die zonder hem heel veel meer terreur hadden kunnen uitoefenen in Irak en Syrië, waar de VS deze terreurgroepen steunde en nog steunt (in het geniep met o.a. wapenleveringen en militaire training….)

Het was Trump ook die liet weten dat het Pentagon niet over alles hoefde te berichten wat betreft militaire operaties in het buitenland…… Overigens, Julian Assange is wel het voorbeeld dat men ook onder Obama berichten over oorlogsvoering onder de pet wilde houden en al helemaal als het oorlogsmisdaden betrof……. Het is dan ook schandalig dat de reguliere westerse media Julian Assange zo hebben gedemoniseerd en door het slijk gehaald, terwijl hij NB ook oorlogsmisdaden tegen collega journalisten bekendmaakte….. Bovendien is het juist de taak van media om onafhankelijk te berichten over oorlog en niet embedded te gaan bij legers die oorlog voeren in landen waar ze niets te zoeken hebben….. Het hoort ook tot de taak van media om oorlogsmisdaden aan de kaak te stellen!!!

Caitlin Johnstone heeft een artikel geschreven waarin ze aandacht vraagt voor de censurering van Richard Medhorst op Instagram. Dit platform heeft 20 afbeeldingen (met tekst) van Medhorst gecensureerd die hij  had geplaatst op zijn account…. Daarbij heeft Instragram deze anti-imperialistische commentator gewaarschuwd niet weer ‘over de schreef te gaan’ daar zijn account anders geheel zal worden gewist……….

De VS geeft ook met deze zaak nogmaals aan dat het land is verworden tot een politiestaat en dat de democratie in feite buiten werking is gesteld…… Zie wat dat betreft het grote deel van de gekleurden die niet mogen of zelfs kunnen stemmen en het feit dat de grote bedrijven en de welgestelden de ene na de andere zittende presidentiële administratie in hun zak hebben, vanwege de grote kapitalen die deze bedrijven en welgestelden in de verkiezingscampagnes steken van zowel de Democratische als de Republikeinse presidentskandidaten……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Hier het artikel van Caitlin:

Meta Censors Anti-Imperialist Speech In Obedience To The US Government


by Caitlin Johnstone

Listen to a reading of this article:

Anti-imperialist commentator Richard Medhurst reports
that Instagram has deleted some 20 images from his account and given
him a warning that he could face a permanent ban if he continues making
similar posts. The posts in question are screenshots from a Twitter thread Medhurst
made to commemorate the two-year anniversary of the Trump
administration’s assassination of renowned Iranian military leader Qasem
Soleimani.

Go ahead and read the thread; here’s the hyperlink again. There’s nothing in there that comes anywhere remotely close to violating Instagram’s terms of service as they are written;
Medhurst condemns the assassination and the bogus justifications
provided for it, and discusses Soleimani’s crucial role in the fight
against ISIS and Al Qaeda. The reason for Instagram’s censorship of
Medhurst’s political speech is that Instagram’s parent company Meta
(then called Facebook) determined
after Soleimani’s assassination that anything which seems supportive of
him constitutes a violation of US sanctions and must therefore be
removed.

In 2019 the Trump administration designated Iran’s Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) as a Foreign Terrorist Organization, which was as hypocritical and arbitrary
as any other government designating any other branch of another
government’s military a terrorist organization. Despite this completely
baseless designation, both the Meta-owned social media platforms Facebook
and Instagram have been actively censoring political speech about
Soleimani, who was the commander of the IRGC’s Quds force when he was
assassinated. Medhurst reports that he has been censored on Instagram under the same justification for posting about Hamas as well.

Instagram just deleted all my posts (around 20 photos) of my tweets on General Soleimani, threatening to ban me. Unsurprising. This is really just Big Tech censorship at the behest of the government.

Image 

Deze censuur heeft betrekking op het onderstaande bericht van Medhorst:

 Image

We
don’t talk enough about how completely insane it is that a social media
company with billions of users is censoring worldwide political speech
about a major historical figure in alignment with US government decrees.
Even if you were to accept the ridiculous justifications for
designating a branch of the Iranian military a terrorist organization,
and even if you were to accept it as perfectly sane and normal for a
communications company of unprecedented influence to take its marching
orders on censorship from US government dictates, Soleimani is dead.
He’s a dead man, he could not possibly pose any threat to anybody, and
yet they’re censoring people from voicing opinions about his
assassination.

I
think I’ve been failing to appreciate the madness of this situation
over the last two years because it’s simply too crazy to take in all at
once. You have to really sit with it a minute and let it absorb. This is
a person who shaped the world, whose impact on human civilization will
be studied for generations. And the largest social media company on
earth is actively censoring discussion about him because the US
government said it’s not allowed.

Whenever I talk about the dangers of online censorship I always get a bunch of propagandized automatons bleating “It’s not censorship! Censorship is when the government restricts freedom of speech; this is just a private company enforcing its terms of service!”

This line of argumentation is plainly born of sloppy analysis. All the largest online platforms have been working in conjunction
with the US government to censor speech, and doing so with greater and
greater degrees of intimacy. A monopolistic Silicon Valley
megacorporation censoring political speech about an important historical
figure because the US government says he was a terrorist is about as
brazen an act of government censorship as you could possibly come up
with. The fact that that censorship is outsourced to a putatively
private company is irrelevant.

Two
years ago today, Donald Trump ordered the assassination of General
Soleimani and Abu Mahdi al Muhandis. The US murdered two men engaged in
the fight against ISIS, Al Qaeda, and Western imperialism; a provocative
act of war and murder declared unlawful by the United Nations.

— Richard Medhurst (@richimedhurst) January 3, 2022

Voor het hele Twitterberciht en de video klik hier voor het origineel.

The outsourcing of censorship to private corporations is just one more iteration of the way neoliberalism privatizes duties
that would otherwise be done by the government. That’s all we’re seeing
here. In a corporatist system of government, corporate censorship is
government censorship.

The
US government is the single most tyrannical and oppressive regime on
this planet. It terrorizes entire populations and works to destroy any
nation which disobeys its dictates, it has spent the 21st century slaughtering people by the millions to preserve its unipolar domination of the planet, it imprisons and tortures journalists for exposing its war crimes, and it aggressively censors political speech around the world.

Every
evil the US accuses other nations of perpetrating, it does on a far
grander scale itself. It just does it under the pretence of promoting
freedom and democracy and fighting terrorism, under cover of outsourcing
and narrative management. It inflicts the most psychopathic acts of
violence upon human beings around the world, but wraps it in a package
of justice and righteousness. The US government is a blood-spattered
serial killer wearing a plastic smiley face mask.

______________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Feature image via Wikimedia Commons.

========================================

Zie ook de volgende links naar berichten over censuur: ‘Censuur naar een hoger plan: Twitter medeoprichter Jack Jersey neemt ontslag

Het congres eist van
de tech CEO’s een meer agressieve censuur op de sociale media, om zo
macht uit te kunnen oefenen op die media

Miljonair Oomen koopt ANP ‘om nepnieuws (fake news) te kunnen bestrijden….’‘ Alle reguliere wensterse media zijn in handen van plutocraten, die dan ook bepalen wat men wel of niet mag brengen in nieuws of achtergrondverhalen, zo beschemrmen ze hun belangen en investeringen, bijvoorbeeld aandelenportefeuilles in de wapenindustrie en de farmaceutische maffia…..    

Twitter ondermijnt met censuur Venezolaans regeringsbeleid op het Coronavirus‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het Coronavirus, waaronder een paar zeer bijzondere!!)

Belangrijk account voor de verdediging Julian Assange geblokkeerd door Twitter‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Julian Assange!!)

Coronavirus: hoe paniek wordt gebruikt om dwingende regels door te voeren en burgerrechten buitenspel te zetten‘ (zoals censuur)

Duitse Verfassungsschutz vor Verschwörungstheorien waarschuwt geheel hypocriet voor Corona samenzweringstheorieën‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over burgerrechten vs. COVID-19 maatregelen)

Twitter komt met een nieuwe vorm van censuur: ‘Birdwatch’, naar voorbeeld van Wikipedia

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat
‘ 

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen

De VS is rijp voor fascistisch bestuur, wat zeg ik…….

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (met aandacht voor het feit dat Joe Biden in feite de eerste Patriot Act heeft geschreven…..)

Grote internetplatformen als Facebook en Twitter weren in de VS anti-oorlog boodschappen en berichten, voorts worden giften geblokkeerd…..

Iran zou de VS ambassadeur voor Zuid-Afrika willen vermoorden: complottheorie van de CIA

VS smokkelt op grote schaal olie en graan uit hongerig en vernield Syrië‘ (9 juli 2021) (en zie de berichten onder de links in dat bericht!!)

Washington sluit websites van nieuwsorganisaties in het Midden-Oosten: machtsmisbruik en illegale censuur op grote schaal

Iran verkiezingen: de deskundig gekleurde propaganda mening van Bernard Hammelburg

False flag operatie tegen MT Mercer Street in Golf van Oman: Iran zal en moet de dader zijn: Israël dreigt met oorlog

De ‘geheime oorlog’ van de VS en Israël tegen Iran‘ 

Aanval in Irak op ‘door Iran gesteunde militie’: 25 uh… 30 doden

Iran, de protesten en wat de media je niet vertellen………

Israël gebruikte passagiersvliegtuig als menselijk schild tijdens aanval op Syrië‘ (geeft nog eens aan wie behoort tot de grootste terreurstaten in het Midden-Oosten en Iran hoort daar niet bij!!)

Irak: niet Iraanse militie, maar ISIS verantwoordelijk voor aanval waarvoor VS de Iraanse generaal Soleimani vermoordde‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan‘ (zie de links in dat bericht, voor een groot deel over de illegale oorlog tegen Afghanistan)

KLM vliegt weer over oorlogsgebied Iran – Irak, terwijl andere maatschappijen waaronder Air France het gebied mijden‘ 

VS moord op Qasem Soleimani is een oorlogsverklaring aan adres van Iran…….

Soleimani moord: VS pleegde een daad van oorlog

Hennis-Plasschaert speelt de vermoorde onschuld in Irak

Facebook keurde advertenties goed die waren gericht op neonazi’s‘ (en klik op de links in dat bericht)

Iran stelt terecht dat het VS leger een terroristische organisatie is

VS plaatst Iraanse Revolutionaire Garde op terreurlijst…. ha! ha! ha! ha! ha!

 Rutte
3 heeft begrip voor de moord op Soleimani en hoopt dat de VS zich niet
terugtrekt uit Irak, een soeverein land >> westerse
propaganda……
‘ 

KLM vliegt na ‘risicoanalyse’ niet meer in luchtruim van Iran en Irak‘ 

Oorlog tegen Iran: VS heeft lak aan democratie >> Irak wordt gedreigd met sancties en ‘herstelbetaling’

Rex Tillerson (VS
BuZA) geeft toe dat de VS een staatsgreep wil uitvoeren in Iran……..
Het is nog ‘iets te rustig’ in dat gebied……
.’ 

Iraakse regering pissig over VS beschuldiging dat Iraanse bewind corrupt is

The United States, Israel, and Saudi Arabia Created and Funded ISIS

VS steunt terreurgroepen als ISIS in Syrië………..

Iraanse milities die samen met de Koerden ISIS bestreden, moeten Irak verlaten, zo stelt Tillerson (VS BuZa)……..

Israël
laat alweer haar ware terreur gezicht zien: IS kan tijdelijke
‘geallieerde worden’ in de strijd tegen Iran en Hezbollah………

VS, de werelddictator: Iran-deal is van nul en generlei waarde (op basis van leugens en achterklap)…….

CIA erkent dat Israël samen met Saoedi-Arabië ‘vecht tegen terreur’, die ze NB zelf hebben georganiseerd……..

CIA valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….

IS
verklaart Hamas de oorlog, opvallend kort nadat een Israëlische
veiligheidsdienst IS als eventuele bondgenoot tegen Iran aanwees……..

Israël ondersteunt IS, aldus de Israëlische ex-minister van Defensie Ya’alon………….

US weapons supplied to Syrian rebels ended up with Islamic State: report

Tracing ISIS’ Weapons Supply Chain—Back to the US

ISIL weapons traced to US and Saudi Arabia


Al Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (intussen heeft de VS ‘Al Qaida Syrië’ van de zwarte lijst met terreurorganisaties gehaald!!)

VS centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland de oorlog………

U.S Caught Red Handed Selling Arms to ISIS/AL-Qaeda (Part 1 of 2)

US TRAINED REBELS GIVE WEAPONS TO TERROR GROUP

Made in America: US-Trained ‘Moderate’ Rebels, With Blessing Of Americans, Seling US Weapons to ISIS

Exactly how the US trained and armed ISIS

Lt. General McInerney says Obama helped build ISIS with Weapons from Benghazi

Van
Baalen (VVD EU topgraaier) het is moeilijk te zien wie je moet steunen:
Al Qaida, Al Qaida of Al Qaida……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Venezolaanse regering treft nieuwe regeling voor hulpgoederen van het Rode Kruis, ‘onafhankelijk NOS’ brengt alweer fake news‘ (en zie de links in dat bericht)

—————————————-

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld dat steunen van
fascisten…..)

Voor meer berichten over Julian Assange, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht.

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

Een wel heel ongelukkige poging in Duitsland om ongevaccineerden over te halen zich te laten inenten: men heeft schapen en geiten zo opgesteld dat ze van bovenaf gezien een reusachtige injectiespuit vormen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Ja schapen zijn wel heel makkelijk te leiden en te manipuleren….. Blijkbaar is men vergeten dat een mens die wordt vergeleken met een schaap er in de ogen van de meeste mensen niet echt positief vanaf komt……. 

Voorts zien velen de mensen die zich hebben laten vaccineren als makke schapen die, ondanks de vele leugens en blunders van o.a. premier Rutte en minister de Jonge, toch hebben laten overhalen om zich te laten vaccineren……..

Benieuwd hoeveel ongevaccineerden zich door de afbeelding van de schapen hebben laten overhalen dan maar een vaccinatie te halen, ik wed dat het er zachtjes gezegd niet veel zijn…..

Bridget Phetasy

@BridgetPhetasy

Arranging sheep into a giant syringe might not be sending the message they think.

New York Post

@nypost

·

Sheep, goats join in German efforts to encourage vaccination trib.al/fhBIgvHImage

ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

2:12 AM · Jan 4, 2022Twitter Web App

5,177 Retweets

262 Quote Tweets

42K Likes

==========================

Zie ook: ‘COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ En zie de links in dat bericht, of: voor meer berichten over het Coronavirus, vaccins of vaccinatie, klik op het betreffende label direct onder dit bericht. 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten……..

Het eerstvolgende artikel onder dit schrijven over het aantal besmettingen met de omikronvariant zal waarschijnlijk snel worden gecensureerd, vandaar dat ik het overneem zodat je zelf een oordeel kan vellen, het artikel komt van Karin van Els op Linkedin. Zelf vind ik het een interessant verhaal en eens te meer blijkt dat gevaccineerden eerder besmet raken dan ongevaccineerden, wat uiteraard ook met de vaccinatiegraad te maken heeft, echter in Duitsland dat als voorbeeld wordt aangehaald is meer dan 20% van de bevolking niet gevaccineerd en dat zijn dan altijd nog 16,6 miljoen van de 83 miljoen mensen, ofwel bijna de hele Nederlandse bevolking van 17,4 miljoen mensen.

Uiteraard is in Duitsland een groot deel van de ongevaccineerden te vinden in de grote steden en op het platte land (veel in het voormalige Oost-Duitsland), ofwel: je kan ook daar grote aantallen besmettingen verwachten in gemeenschappen op het platte land en bepaalde wijken in de steden, echter daarvan is duidelijk geen sprake!!! 

In het artikel wordt de verwachting van Dailyexpose.uk gegeven dat het immuunsysteem van gevaccineerden wordt aangevallen en dat dit zelfs tot aids zou leiden, waarvan men tegen het eind van deze maand een explosie verwacht te zien (wat je maar af moet wachten, echter het werkelijke aantal besmettingen met omikron van volledig gevaccineerden en zelfs mensen die al een ‘boostervaccinatie’ hebben gekregen, zijn om het zacht te zeggen niet echt positief…..) 

Het lijkt er dan ook zwaar op dat gevaccineerden met elke extra injectie hun immuunsysteem geweld aandoen en dat de ongevaccineerden intussen groepsimmuniteit hebben bereikt, ofwel de kans dat je door hen wordt besmet is aanmerkelijk lager dan door volledig gevaccineerden……. (en zelfs van degenen die al een boostervaccinatie achter de rug hebben….)

Maar nogmaals: maak je eigen afwegingen en vorm daarmee je oordeel. Onder het artikel van Karin van Els vind je nog een artikel van Epoch Times dat ingaat op de vraag of natuurlijke immuniteit meer effectief is dan immuniteit verkregen met een COVID-vaccinatie, ook daar een korte inleiding van mijn hand.

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Gegevens van de Duitse regering voor de vermeende Omicron variant van Covid-19


Karin van Eis

Karin van Eis

Mensenmens


69 artikelen

VOOR BEWIJZEN EN FEITEN ZIE IN COMMENTAREN (daarin zijn de staatjes te vinden die e.e.a. onderbouwen, of klik hier voor het origineel op The Exposé, dat dan wel in het Engels is gesteld, echter daar kan je de staatjes wel vergroten, je kan ook de tekst in het geheel vertalen door deze te kopiëren en daarna in deze
vertaalapp
te plaatsen)

Gegevens
van de Duitse regering voor de vermeende Omicron variant van Covid-19,
suggereren dat de meeste van de “volledig gevaccineerden” tegen het
einde van januari 2022 een volledig door het Covid-19 vaccin veroorzaakt
verworven immunodeficiëntie syndroom (AIDS) zullen hebben, nadat is
bevestigd dat het immuunsysteem van de volledig gevaccineerden reeds is
gedegradeerd tot een gemiddelde van min 87%, schrijft de Dailyexpose.uk.

De Covid-19 cijfers van de Duitse regering worden opgesteld door het “Robert Koch Institut” (zie hier).

Hun laatste gegevens zijn hier als downloadbare pdf beschikbaar.

Op bladzijde 14 staat hun wekelijkse COVID-19 beheersverslag van 30 december 2021 –

Vertaling

“Aanvullende
informatie is tot op zekere hoogte bekend voor de Omicron gevallen in
het meldingssysteem. Voor 6.788 gevallen werd informatie verstrekt over
de symptomen, meestal geen of milde symptomen aangegeven. Het meest
voorkomend bij patiënten met symptomen was loopneus (54%), hoest (57%)
en keelpijn (39%) vermeld. 124 patiënten werden in het ziekenhuis
opgenomen, vier personen overleden. Blootstelling aan het buitenland
werd gemeld voor 543 (5%) gevallen. 186 patiënten waren niet
gevaccineerd, 4.020 waren volledig gevaccineerd, van hen werd voor 1.137
een boostervaccinatie gemeld. Op basis van de doorgegeven gegevens
werden 148 herinfecties gevonden onder alle doorgegeven
Omicron-infecties, bij geen van hen werden eerdere ziektegevallen gemeld
bij de persoon die door de herinfectie was getroffen. Figuur 9 toont de
verdeling van de tot nu toe in Duitsland gemelde Omicron-gevallen.
Omicron-gevallen zijn in alle deelstaten vastgesteld.”

• 186 ongevaccineerde gevallen

• 2.883 dubbel gevaccineerde gevallen

• 1.137 drievoudig gevaccineerde gevallen

• 4.020 volledig gevaccineerde gevallen

In Duitsland is 70,53% volledig gevaccineerd, 2,97% gedeeltelijk gevaccineerd en 26,5% ongevaccineerd – https://ourworldindata.org/covid-vaccinations

Dus ongevaccineerden hebben 186 gevallen op 26,5% van de bevolking.

Volledig gevaccineerden hebben 4020 gevallen op 70,53% van de bevolking.

Dus
de gevaccineerde Omicron gevallen incidentie is 57,0 per procent van de
bevolking (830.000 is 1% van de 83 miljoen Duitse bevolking)

En de ongevaccineerde Omicron incidentie is 7,02 per procent van de bevolking.

Dus de gevaccineerden hebben 57,0/7,02 = 8,12x meer
kans om geïnfecteerd te worden met Omicron dan de ongevaccineerden in
Duitsland. Dat is wat vaccinatie heeft gedaan voor de mensen van
Duitsland.

Het Koch Instituut heeft verzuimd zijn normale
vaccineffectiviteitstabel te produceren in zijn wekelijkse rapport van
30 december. Dit kan te wijten zijn aan de feestdagen (de Britten hebben
het op 23 december helemaal opgegeven) of het kan zijn omdat de tabel
rampzalig zou zijn voor de vaccins. Maar we kunnen de Duitsers hier
helpen door de berekening voor hen uit te voeren met behulp van de
formule voor de effectiviteit van vaccins van Pfizer.

Vaccin effectiviteit = immuunsysteem effectiviteit = (1-8.12)/8.12 = -7.12/8.12 = -87.7%.

Dus de gevaccineerden hebben een 87,7% lagere immuunrespons dan de ongevaccineerden op Omicron.

Dit
betekent dat de gemiddelde Duitser tot de laatste 12,3% van zijn of
haar immuunsysteem is gedaald voor de bestrijding van bepaalde
virusklassen en bepaalde vormen van kanker enz.

Hier is de voorspelling, de extrapolatie van de Britse UKHSA Vaccine Surveillance Report gegevens van de weken 35-42 die we voor het eerst maakten op 10 oktober. De voorspelde cijfers zijn in olijfgroen.

Dus
Duitsland, met 87,7% afbraak van het immuunsysteem, heeft het 6,7%
slechter gedaan dan ons model voorspelde, een afbraak van 81,0% dit jaar
(voor 18-plussers gebaseerd op 2 doses van het anti-vaccin in plaats
van 3).

Het is de 3e dosis die het immuunsysteem echt doodt, zoals
blijkt uit de ONS-gegevens voor Omicron. Hier is tabel 1b uit het
OMS-verslag: Coronavirus
(COVID-19) Infection Survey, UK: Characteristics related to having an
Omicron compatible result in those who test positive for COVID-19
 (84.8 kB xlsx)

Tabel 1b

Gemodelleerde
waarschijnlijkheid van een positieve Omicron-waarschijnlijke uitslag
bij mensen die positief testen op COVID-19, per gescreend demografisch
kenmerk, VK: 29 november 2021 tot 12 december 2021

Deze
cijfers betekenen dat als je Covid hebt en je hebt 3 doses van het
vaccin gehad, je 4,45x meer kans hebt om Omicron op te lopen dan als je
een ongevaccineerd Covid-geval bent. Maar het bovenstaande was slechts
een schatting.

We hebben nu de cijfers van de Duitse regering voor
Omicron en daaruit blijkt dat de volledig gevaccineerden 8,12 maal meer
kans hebben op een Omicron-infectie dan de ongevaccineerden.

Deze
werkelijk verbazingwekkende cijfers tonen aan dat we 8x veiliger zijn
voor Omicron in een kamer, een restaurant, een bar, een nachtclub, een
trein, een boot of een vliegtuig vol met ongevaccineerde mensen dan met
“volledig gevaccineerde” mensen. En hoe meer prikken je neemt, hoe
sneller de afbraak van je immuunsysteem vordert. Het lijkt er ook op dat
de ongevaccineerden een kudde-immuniteit bereiken tegen Covid-19,
terwijl de volledig gevaccineerden daarvan worden weerhouden door de
vaccins.

De Duitse cijfers hebben de argumenten voor
vaccinatiepaspoorten onderuit gehaald en bewijzen in plaats daarvan de
noodzaak van een onmiddellijk verbod op gentherapie en
spike-eiwitvaccinatie.

De gevaccineerden doen het zo slecht tegen
Omicron omdat door vaccinatie opgewekte antilichamen tegen het Wuhan
Alpha spike-eiwit zo goed als nutteloos zijn tegen Omicron. De
onderliggende progressieve schade aan het immuunsysteem, veroorzaakt
door de onophoudelijke productie van spike-eiwitten, heeft dus bijna
niets om zich achter te verschuilen, niets om zich tegen te verzetten.

Daarom
zien we in deze cijfers een veel betere schatting van hoeveel schade is
toegebracht aan gevaccineerde mensen dan we konden zien met
deltacijfers voor gevallen in de gevaccineerde en de ongevaccineerde.

In
het VK is 69,45% dubbel- of drievoudig gevaccineerd, 6,41% enkelvoudig
gevaccineerd en 24,14% ongevaccineerd (ourworldindata). We zullen het
dus iets slechter doen dan de Duitsers – met iets meer
vaccinatieslachtoffers.

Tegen het einde van januari zal elke
volledig gevaccineerde persoon in beide landen ouder dan 30 jaar
volledige door vaccinatie gemedieerde AIDS hebben. Een groot deel van
het immuunsysteem dat nu nog in staat is om Omicron te bestrijden, zal
dan verdwenen zijn.

Dit zal een enorme belasting betekenen voor de
gezondheidsdiensten van beide landen en een enorme hoeveelheid pijn,
lijden en dood veroorzaken, die ons allemaal zijn toegebracht door een
corrupt gezondheidszorgsysteem. Dit moet het grootste in eigen doel
schieten in de medische geschiedenis zijn.

We hebben de cijfers
dankzij de onvermoeibare ijver, nauwkeurigheid en efficiëntie van de
Duitsers. Maar ik heb geen woorden in het Engels om de immoraliteit te
beschrijven van de oplichters die betrokken zijn bij dit
vaccinatieprogramma.

===============================

In het volgende artikel van The Epoch Times (een rechts mediaorgaan) zoals gezegd de vraag of natuurlijke immuniteit (verkregen door echt besmet te zijn geweest) is te verkiezen boven een COVID-vaccin. 

Schrijver Joseph Mercola haalt voorbeelden aan uit de geschiedenis en de zeer recente geschiedenis van januari 2021.Op 1 januari 2021 was in de VS slechts 0,5%  van de bevolking gevaccineerd, tegen het midden van april vorig jaar was dit percentage opgelopen tot 31%, waaronder een aantal dubbel gevaccineerden en vanaf 13 juli dat jaar was 48,3% volledig gevaccineerd.

Op 12 juli 2021 maakte STAT News (STAT News is een VS nieuwswebsite gericht op de gezondheidszorg) in een artikel bekend dat na een piek van het aantal COVID-gevallen begin januari, er een grote afname was te zien van het aantal gevallen, dus voordat de vaccinatiecampagne echt op dreef was……. Robert M. Kaplan, emeritus professor aan de UCLA
Fielding School of Public Health, maakte dit bekend en stelde daarbij dat dit de normale gang van zaken was als het gaat om het verloop van eerdere pandemieën….. (men heeft vorig jaar uit en te na beweerd dat de afname van het aantal COVID-gevallen en positieve tests was te danken aan de vaccinatiecampagne, ook in ons land werd die bewering gedaan door o.a. CDA blunderkoning en minister de Jonge en VVD aartsleugenaar en premier Rutte….)    

Kaplan vervolgt met te zeggen dat bijna 50 jaar geleden de medische sociologen John en Sonja McKinlay onderzoek hebben gedaan naar 10 ernstige ziekten: tuberculose, roodvonk, griep, longontsteking, difterie, kinkhoest, mazelen, pokken, tyfus en polio. Bij ieder van deze ziekten was het zo dat nieuwe therapie of vaccinatie werd aangewezen als de reden voor het overwinnen van deze ziekten, terwijl die pas werden geïntroduceerd lang nadat het aantal ziektegevallen met grote percentages was afgenomen……. Voor de vaccins tegen deze ziekten werd destijds een lange testperiode in acht genomen, tot om en nabij 8 jaar en voor enkelen zelfs 10 jaar, terwijl de COVID-vaccins zelfs al binnen een jaar na het begin van de ‘pandemie’ op de markt kwamen, al was en is dat wel met een voorlopige toelating……. (Bourla, de CEO van Pfizer, had daarom zelfs het gore lef om toe te geven dat gevaccineerden dienen als proefdier….*)

Meer recent heeft historicus Thomas McKeown opgemerkt dat de doden door bronchitis, longontsteking en griep al 35 jaar op de terugweg waren, voor de introductie van nieuwe medicijnen, terwijl die medicijnen werden aangewezen als de reden voor die teruggang…. Kan je nagaan hoe je belazerd wordt, niet zo vreemd als je bedenkt dat de ministeries van volksgezondheid in westerse landen een hechte band hebben met de grote farmaceuten en de lobbyisten van deze georganiseerde misdadigersbende…. 

Mercola merkt nog op dat deze historische analyses belangrijk zijn voor de huidige pandemie >> dat lijkt me een ‘beetje overbodig’.

In het vervolg van het artikel gaat Mercola verder in op o.a. de uitlatingen van Kaplan, zoals zijn opmerkingen over het aantal COVID-gevallen in januari 2021: het aantal gevallen piekte begin januari vorig jaar, op 8 januari waren dit zelfs 300.000 nieuwe positieve testresultaten per dag (over die test valt ook nog het e.e.a. te zeggen**)….. Op 21 februari was dat aantal teruggelopen naar 55.000…… Vaccins voor COVID-19 werden vanaf eind december 2020 voor spoedgevallen toegestaan, echter op 21 februari 2021 was nog maar 5,9% van de volwassenen in de VS gevaccineerd met 2 doses van het vaccin….. Met andere woorden: de teruggang van het aantal positieve testen en werkelijke COVID-gevallen waren niet te danken aan de vaccinaties, het is zelfs zo dat ondanks die lage vaccinatiegraad het aantal nieuwe gevallen was teruggelopen met 82%, terwijl de gezondheidsautoriteiten claimden dat de VS een vaccinatiegraad van 70% nodig had om groepsimmuniteit te bereiken en zo verdere virusverspreiding tegen te gaan……

Verder merkt Mercola op dat gezien de stelling van Kaplan je niet anders kan dan concluderen dat natuurlijke groepsimmuniteit veel verder gaat dan immuniteit middels een vaccin (in feite een zelfde conclusie als gedaan door The Exposé) en dat volledig gevaccineerden veel meer kans lopen om een besmetting op te lopen, in Israël zou het nu al zo zot zijn dat volledig gevaccineerden bijna 7 keer zoveel kans lopen besmet te raken met COVID dan mensen die genezen zijn van deze ziekte…..

De reden dat natuurlijke immuniteit beter werkt dan die verkregen met vaccinatie is omdat virussen 5 verschillende proteïnen bevatten. De met COVID-vaccinaties verkregen antilichamen bestrijden slechts 1 van de proteïnen, het spike proteïne, zonder T-cel immuniteit en bij infectie met het hele virus ontwikkel je antilichamen tegen alle delen van het virus, plus T-cel geheugen. Daaruit valt verder te destilleren dat natuurlijke immuniteit beter beschermt tegen alle varianten van het virus, daar het de verschillende delen van het virus herkent. Als er beduidende veranderingen zijn in het spike proteïne, zoals met de delta variant, kan deze de door vaccin verkregen immuniteit ontwijken, wat met natuurlijke immuniteit niet het geval is >> daar de andere proteïnen worden herkend en aangevallen (tel daar bij op dat de COVID-vaccins het immuunsysteem in feite aanvallen en je zal begrijpen dat er een ramp op de loer kan liggen……)   

Ook nu: lees het artikel en vorm je eigen mening en wijs anderen op deze artikelen, het is de hoogste tijd dat er een eind komt aan waanzinnige maatregelen die hoegenaamd niets uithalen, sterker nog die wat betreft de volksgezondheid zo te zien contraproductief zijn, die jongeren depressies bezorgen, die kinderen op afstand zetten wat betreft hun scholing (die in de toekomst minder kansen zullen hebben op doorstuderen en op het krijgen van een fatsoenlijke baan) en die voor een fiks aantal bedrijven de laatste stap zijn naar een faillissement…..

Hier het artikel van Epoch Times over immuniteit: 

 

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

By Lightspring By Lightspring

Is Natural Immunity More Effective Than the COVID-19 Shot?

By Joseph Mercola

January 2, 2022
Updated: January 2, 2022

biggersmaller

Print

 

According to Centers for Disease Control
and Prevention data, COVID-19 “cases” have trended downward since
peaking during the first and second week of January 2021.

COVID-19 cases

At first glance, this decline appears to be occurring in tandem with
the rollout of COVID shots. January 1, 2021, only 0.5% of the U.S.
population had received a COV
ID shot. By mid-April, an estimated 31% had
received one or more shots, and as of July 13, 48.3% were fully
“vaccinated.”

However, as noted in a July 12, 2021, STAT News article,“cases” had
started their downward trend before COVID shots were widely used.
“Following patterns from previous pandemics, the precipitous decline in
new cases of Covid-19 started well before a meaningful number of people
had been vaccinated,” Robert M. Kaplan, Professor Emeritus at the UCLA
Fielding School of Public Health, writes. He continues:

“Nearly 50 years ago, medical sociologists John and Sonja McKinlay examined death
rates from 10 serious diseases: tuberculosis, scarlet fever,
influenzae, pneumonia, diphtheria, whooping cough, measles, smallpox,
typhoid, and polio. In each case, the new therapy or vaccine credited
with overcoming it was introduced well after the disease was in decline.

More recently, historian Thomas McKeown noted that
deaths from bronchitis, pneumonia, and influenza had begun rapidly
falling 35 years before the introduction of new medicines that were
credited with their conquest. These historical analyses are relevant to
the current pandemic.”

‘Case’ Decline Preceded Widespread Implementation of Vaccine

As noted by Kaplan, COVID-19 “cases” peaked in early January 2021.
January 8, more than 300,000 new positive test results were recorded on a
daily basis. By February 21, that had declined to a daily new case
count of 55,000. COVID-19 vaccine injections were granted emergency use
authorization at the end of December 2020, but by February 21, only 5.9%
of American adults had been fully vaccinated with two doses.

Despite such a low vaccination rate, new “cases” had declined by 82%.
Considering health authorities claim we need 70% of Americans
vaccinated in order to achieve herd immunity and stop the spread of this
virus..

Natural Immunity Explains Decline in Cases

As noted by Kaplan, the most reasonable explanation for declining rates of SARS-CoV-2 appears to be natural immunity
from previous infections, which vary considerably from state to
state. He goes on to cite a study by the National Institutes of Health,
which suggests SARS-CoV-2 prevalence was 4.8 times higher than
previously thought, thanks to undiagnosed infection.

In other words, they claim that for every reported positive test
result, there were likely nearly five additional people who had the
infection but didn’t get a diagnosis. To analyze this data further,
Kaplan calculated the natural immunity rate by dividing the new
estimated number of people naturally infected by the population of any
given state. He writes:

“By mid-February 2021, an estimated 150 million
people in the U.S. (30 million times five) may have had been infected
with SARS-CoV-2. By April, I estimated the natural immunity rate to be
above 55% in 10 states: Arizona, Iowa, Nebraska, North Dakota, Oklahoma,
Rhode Island, South Dakota, Tennessee, Utah, and Wisconsin.

At the other end of the continuum, I estimated the natural
immunity rate to be below 35% in the District of Columbia, Hawaii,
Maine, Maryland, New Hampshire, Oregon, Puerto Rico, Vermont, Virginia,
and Washington …

By the end of 2020, new infections were already rapidly declining
in nearly all of the 10 states where the majority may have had natural
immunity, well before more than a minuscule percentage of Americans were
fully vaccinated. In 80% of these states, the day when new cases were
at their peak occurred before vaccines were available.

In contrast, the 10 states with lower rates of previous
infections were much more likely to experience new upticks in Covid-19
cases in March and April … By the end of May, states with fewer new
infections had significantly lower vaccination rates than states with
more new infections.”

COVID Shots Cannot Eliminate COVID-19

So, SARS-CoV-2 cases were actually higher in states where natural
immunity was low but vaccination rates were high. Meanwhile, in states
where natural immunity due to undiagnosed exposure was high, but
vaccination rates were low, the daily new caseload was also lower.

This makes sense if natural immunity is highly effective (which,
historically it has always been and there’s no reason to suspect
SARS-CoV-2 is any different in that regard). It also makes sense if the
COVID shots aren’t really offering any significant protection against
infection, which we also know is the case.

“The survivability of COVID-19 outside of nursing
homes is 99.74%. If you’re under the age of 40, your chance of surviving
a bout of COVID-19 is 99.99%.”

Vaccine manufacturers have already admitted these COVID shots will
not provide immunity, meaning they will not prevent you from being
infected. The idea behind these injections is that if/when you do get
infected, you’ll hopefully experience milder symptoms, even though
you’re still infectious and can spread the virus to others.

Kaplan ends his analysis by saying that COVID shots are a safer way
to achieve herd immunity, and that they are “the best tool available for
assuring that the smoldering fire of [COVID-19] is extinguished.”

Vaccine Provides Far Less Protection Than Natural Immunity

While some claim vaccine-induced immunity offers greater protection
against SARS-CoV-2 infection than natural immunity, historical and
current real-world data simply fail to support this assertion.

As recently reported by Attkisson and David Rosenberg Israeli
National News, recent Israeli data show those who have received the
COVID jab are 6.72 times more likely to get infected than people who
have recovered from natural infection.

Among the 7,700 new COVID cases diagnosed so far during the current
wave of infections that began in May 2021, 39% were vaccinated (about
3,000 cases), 1% (72 patients) had recovered from a previous SARS-CoV-2
infection and 60% were neither vaccinated nor previously infected.
Israeli National News notes:

“With a total of 835,792 Israelis known to have
recovered from the virus, the 72 instances of reinfection amount to
0.0086% of people who were already infected with COVID.

By contrast, Israelis who were vaccinated were 6.72 times more
likely to get infected after the shot than after natural infection, with
over 3,000 of the 5,193,499, or 0.0578%, of Israelis who were
vaccinated getting infected in the latest wave.”

Breakthrough Infections Are on the Rise

Other Israeli data also suggest the limited protection offered by the
COVID shot is rapidly eroding. August 1, 2021, director of Israel’s
Public Health Services, Dr. Sharon Alroy-Preis, announced half of all
COVID-19 infections were among the fully vaccinated. Signs of more
serious disease among fully vaccinated are also emerging, she said,
particularly in those over the age of 60.

Even worse, August 5, Dr. Kobi Haviv, director of the Herzog Hospital
in Jerusalem, appeared on Channel 13 News, reporting that 95% of
severely ill COVID-19 patients are fully vaccinated, and that they make
up 85% to 90% of COVID-related hospitalizations overall.

Other areas where a clear majority of residents have been vaccinated
are also seeing spikes in breakthrough cases. In Gibraltar, which has a
99% COVID jab compliance rate, COVID cases have risen by 2,500% since
June 1, 2021.

Natural Immunity Appears Robust and Long-Lasting

An argument we’re starting to hear more of now is that even though
natural immunity after recovery from infection appears to be quite good,
“we don’t know how long it’ll last.” This is rather disingenuous,
seeing how natural immunity is typically lifelong, and studies have
shown natural immunity against SARS-CoV-2 is at bare minimum longer
lasting than vaccine-induced immunity.

Here’s a sampling of scholarly publications that have investigated
natural immunity as it pertains to SARS-CoV-2 infection. There are
several more in addition to these:

  • Science Immunology October 2020 found that “RBD-targeted antibodies
    are excellent markers of previous and recent infection, that
    differential isotype measurements can help distinguish between recent
    and older infections, and that IgG responses persist over the first few
    months after infection and are highly correlated with neutralizing
    antibodies.”
  • The BMJ January 2021 concluded that “Of 11, 000 health care workers
    who had proved evidence of infection during the first wave of the
    pandemic in the U.K. between March and April 2020, none had symptomatic
    reinfection in the second wave of the virus between October and November
    2020.”
  • Science February 2021 reported that “Substantial immune memory is
    generated after COVID-19, involving all four major types of immune
    memory [antibodies, memory B cells, memory CD8+ T cells, and memory CD4+
    T cells]. About 95% of subjects retained immune memory at ~6 months
    after infection. Circulating antibody titers were not predictive of T
    cell memory.Thus, simple serological tests for SARS-CoV-2 antibodies do
    not reflect the richness and durability of immune memory to SARS-CoV-2.”
    A 2,800-person study found no symptomatic reinfections over a ~118-day
    window, and a 1,246-person study observed no symptomatic reinfections
    over 6 months.
  • A February 2021 study posted on the prepublication server medRxiv
    concluded that “Natural infection appears to elicit strong protection
    against reinfection with an efficacy ~95% for at least seven months.”
  • An April 2021 study posted on medRxiv reported “the overall
    estimated level of protection from prior SARS-CoV-2 infection for
    documented infection is 94.8%; hospitalization 94.1%; and severe illness
    96·4%. Our results question the need to vaccinate previously-infected
    individuals.”
  • Another April 2021 study posted on the preprint server
    BioRxiv concluded that “following a typical case of mild COVID-19,
    SARS-CoV-2-specific CD8+ T cells not only persist but continuously
    differentiate in a coordinated fashion well into convalescence, into a
    state characteristic of long-lived, self-renewing memory.”
  • A May 2020 report in the journal Immunity confirmed that
    SARS-CoV-2-specific neutralizing antibodies are detected in COVID-19
    convalescent subjects, as well as cellular immune responses. Here, they
    found that neutralizing antibody titers do correlate with the number of
    virus-specific T cells.
  • A May 2021 Nature article found SARS-CoV-2 infection induces
    long-lived bone marrow plasma cells, which are a crucial source of
    protective antibodies. Even after mild infection, anti-SARS-CoV-2 spike
    protein antibodies were detectable beyond 11 months’ post-infection.
  • A May 2021 study in E Clinical Medicine found “antibody detection is
    possible for almost a year post-natural infection of COVID-19.”
    According to the authors, “Based on current evidence, we hypothesize
    that antibodies to both S and N-proteins after natural infection may
    persist for longer than previously thought, thereby providing evidence
    of sustainability that may influence post-pandemic planning.”
  • Cure-Hub data confirm that while COVID shots can generate higher
    antibody levels than natural infection, this does not mean
    vaccine-induced immunity is more protective. Importantly, natural
    immunity confers much wider protection as your body recognizes all five
    proteins of the virus and not just one. With the COVID vaccine, your
    body only recognizes one of these proteins, the spike protein.
  • A June 2021 Nature article points out that “Wang et al. show that,
    between 6 and 12 months after infection, the concentration of
    neutralizing antibodies remains unchanged. That the acute immune
    reaction extends even beyond six months is suggested by the authors’
    analysis of SARS-CoV-2-specific memory B cells in the blood of the
    convalescent individuals over the course of the year.These memory B
    cells continuously enhance the reactivity of their SARS-CoV-2-specific
    antibodies through a process known as somatic hypermutation. The good
    news is that the evidence thus far predicts that infection with
    SARS-CoV-2 induces long-term immunity in most individuals.”
  • Another June Nature paper concluded that “In the absence of
    vaccination antibody reactivity [to the receptor binding domain (RBD) of
    SARS-CoV-2], neutralizing activity and the number of RBD-specific
    memory B cells remain relatively stable from 6 to 12 months.” According
    to the authors, the data suggest “immunity in convalescent individuals
    will be very long lasting.”

What Makes Natural Immunity Superior?

The reason natural immunity is superior to vaccine-induced immunity
is because viruses contain five different proteins. The COVID vaccine
induces antibodies against just one of those proteins, the spike
protein, and no T cell immunity. When you’re infected with the whole
virus, you develop antibodies against all parts of the virus, plus
memory T cells.

This also means natural immunity offers better protection against
variants, as it recognizes several parts of the virus. If there are
significant alternations to the spike protein, as with the Delta
variant, vaccine-induced immunity can be evaded. Not so with natural
immunity, as the other proteins are still recognized and attacked.

References:

 ====================================

*  Zie: ‘Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin

** Zie: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ zie ook de video met deze uitvinder:


Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse 

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

——————————————-

Voorts zie: ‘COVID-19: negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd, ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins, het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

Woody Harrelson analyseert regeringen op een simpele maar geweldige manier

 De volgende prent vond ik in een Twitterbericht van Rachael Swindon:

 

Image

Hier mijn gebrekkige vertaling: 

We leven in een compleet 

CORRUPTE WERELD,

Waar elke

REGERING

gewoon bestaat uit een stel 

ZAKENMENSEN

die werken voor een grotere

groep zakenmensen

EN GEEN VAN HEN

geeft ook maar iets om

HET VOLK.”

Woody Harrelson. 

Hier valt bijna geen speld tussen te krijgen, al vind ik dat er wel een paar regeringen zijn waarvoor dit niet geldt en daartoe behoort de corrupte, voor bedrijven lobbyende Nederlandse regering op zeker niet!! (lobbyisme is wat mij betreft een smerige vorm van corruptie en manipulatie van politiek beleid, als zodanig aan te merken als een fikse misdaad tegen het volk en de democratie…..)

Onder ‘people’ verstaat Harrelson het gewone volk.

Woody Harrelson is overigens één van de weinige acteurs waarvoor ik bewondering heb.

Het label ‘benoemingen’ direct onder dit bericht staat voor ‘politieke benoemingen’ die je zonder meer als een vorm van corruptie moet zien. (bovendien schenden deze benoemingen ook de democratie, althans voor zover deze werkelijk functioneert)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)