(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Hoorde vanmorgen het begin van de column* die de potsierlijke kwast Bernard Hammelburg elke woensdag pleegt uit te spreken op BNR (radio). Hammelburg >> je weet wel de ‘journalist’ die destijds achter de VS stond in de illegale oorlog tegen Noord-Vietnam. Ik luister nooit meer naar zijn meer dan belachelijke gezwets dat hij samenvat in een column, of wat hij samen met de nitwit en oorlogshitser Geert Jan Hahn weet te fantaseren over de oorlog in Oekraïne, waarbij deze twee er totaal geen moeite mee hebben om valse en opgeklopte propaganda te brengen. (Hahn is een sufferd die ik in het verleden meermaals heb betrapt op heftige leugens, tegenwoordig doet deze sufferd of hij werkelijk met gezag spreekt…. ha! ha! ha!)
Vandaag kon ik even niet anders dan luisteren naar het begin van Hammelburgs column. Zoals was te verwachten begon hij over de Iraanse aanval tegen Israël (Operation True Promise). De fantast begon meteen ‘goed’ door te stellen dat deze aanval is uitgedraaid op een nederlaag voor Iran, hoogstwaarschijnlijk daar deze fantast zich verlaat op informatie uit andere westerse reguliere media (hij heeft meer dan eens aangegeven dat hij veel informatie haalt bij anderen, geen reden voor hem om zich niet voor te stellen als journalist). De media die hij volgt hebben niets maar dan ook helemaal niets meer te maken met onafhankelijke journalistiek. (na zijn eerste woorden kon ik gelukkig afstemmen op een andere zender, daar ik poepziek wordt als ik Hammelburg hoor zwetsen)
In die westerse massamedia wordt de aanval inderdaad afgedaan als een nederlaag voor Iran waar men bericht dat slechts een paar raketten door het Iron Dome raketschild van Israël en een extra raketschild van de VS wisten te breken. Echter het gaat om in totaal 9 raketten die 2 belangrijke militaire luchtmachtbases van Israël wisten te raken….. Extra lullig voor zowel de VS als Israël dat een in de buurt van die bases opgesteld extra systeem van de VS en het Iron Dome schild deze raketten niet wisten tegen te houden…..
Kortom deze aanval van Iran kan je vanuit Teheran gezien een groot succes noemen en dat heeft tevens gevolgen voor de wapenindustrie die deze raketschilden leveren, immers het is voor het eerst aangetoond dat deze schilden zelfs gekoppeld aan elkaar veel minder bescherming bieden dan voorheen gepropageerd (althans als je de door dit systeem niet gedetecteerde raketten van Hamas en Hezbollah niet meerekent)….
Sterker nog: Israël waande zich lange tijd onaantastbaar voor raketten waarvandaan dan ook, iets waarvoor men nu door de praktijk is gelogenstraft….. Trouwens hetzelfde geldt voor de marineschepen van de grootste terreurentiteit ter wereld >> de VS, de schepen van deze marine die zijn uitgerust met antiraket-raketten zijn overduidelijk lang niet zo succesvol beschermd als eerder voorgesteld, anders gezegd: deze schepen zijn wel degelijk kwetsbaar…. Je kan er donder op zeggen dat ook Nederlandse marineschepen met deze (toch kwetsbare) peperdure raketsystemen zijn uitgerust, aangeschaft met ons belastinggeld….
Het is als met de meer dan waardeloze straaljager F-35 (JSF), deze lawaaimaker, die de bevolking van Leeuwarden mag blijven tarten met de enorme herrie, kan zich nog net meten met de A-10 Thunderbolt straaljager uit de 70er jaren. De JSF kan niet snel genoeg rennen, klimmen en wenden gezien de huidige standaard voor straaljagers, ofwel het ding kan in feite niet eens als straaljager worden gezien…..
Als Israël straks straaljagers inzet om weer een terreuraanval uit te voeren, maar dit keer als vergelding tegen Iran, moet men uitkijken naar een andere straaljager dan de F-35, daar het peperdure straalvliegtuigje niet genoeg kerosine kan meenemen vanwege het hoge gebruik door dit onding, ofwel men zal tankervliegtuigen in moeten zetten, echter tijdens het tanken is dit oorlogstuig kwetsbaar voor aanvallen vanaf de grond…..
Israël doet gesteund door de westerse reguliere (massa-) media en politiek alsof Iran een aanval heeft uitgevoerd zonder enige reden, ofwel de Israëlische aanval op het Iraanse consulaat (grenzend aan de ambassade van dat land) in het Syrische Damascus vindt men in het westen blijkbaar geen reden voor Iran om Israël eindelijk een keer aan te pakken…. ‘Eindelijk’ daar Iraanse doelen in Syrië al veel vaker zijn aangevallen door Israël, zonder tegenreactie van Iran….
Nee, geen reactie van het westen op die schandelijke terreurdaad van Israël, maar naar aanleiding van de Iraanse aanval vindt men het wel normaal dat Israël een tegenaanval uitvoert….. Daarnaast is er nu plotseling geen reden meer voor het westen om moeilijk te doen over wapen- en munitieleveringen aan Israël, daar men daarover in het westen moeilijk begon te doen vanwege de genocide die deze fascistische terreurstaat uitoefent op het zo verdrukte Palestijnse volk in de Gazastrook en op de West Bank (zeker ook onder druk van de grote demonstraties in het westen). Wel weer onmiddellijk vergaderingen in het westen wat te doen als represaille tegen Iran, terwijl de door Israël uitgevoerde aanval op het Iraanse consulaat amper of geen kritiek kreeg, sterker nog >> zelfs de genocide op de Palestijnen heeft niet geleid tot ook maar één sanctie tegen die fascistische apartheidsstaat….. (dit alles terwijl de illegale westerse sancties tegen Iran aan een groot aantal zwakke mensen en kinderen het leven hebben gekost, sancties die zonder meer als terreur zijn weg te zetten!!**)
Scott Ritter heeft de aanval van Iran tegen Israël uitstekend geanalyseerd in het hieronder weergegeven artikel, vooral door het geven van technische info >> kort maar krachtig!!
(als
je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands
met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina
ziet staan,klik
eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die
vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >>
klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de
vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
North
Korea conducts a mass launch of ballistic missiles
The
Iranian defeat of the US-Israeli missile defense architecture has
global security consequences.
The
world’s attention has, rightfully so, been focused on the fallout
from Iran’s retaliatory strike against Israel on April 13-14, 2024.
Iran’s purpose in launching the attack was to establish a
deterrence posture designed to put Israel and the United States on
notice that any attack against Iran, whether on Iranian soil or on
the territory of other nations, would trigger a retaliation which
would inflict more damage on the attacker than the attacker could
hope to inflict on Iran. To achieve this result, Iran had to prove
itself capable of overcoming the ballistic missile defense systems of
both Israel and the United States which were deployed in and around
Israel at the time of the attack. This Iran was able to accomplish,
with at least nine missiles striking two Israeli air bases that fell
under the protective umbrella of the Israeli-US missile defense
shield.
The
Iranian deterrence posture has implications that reach far beyond the
environs of Israel or the Middle East. By defeating the US-Israeli
missile defense shield, Iran exposed the notion of US missile defense
supremacy that serves as the heart of US force protection models used
when projecting military power on a global scale. The US defensive
posture vis-à-vis Russia, China, and North Korea hinges on
assumptions made regarding the efficacy of US ballistic missile
defense capabilities. By successfully attacking Israeli air bases
which had the benefit of the full range of US anti-ballistic missile
technology, Iran exposed the vulnerability of the US missile defense
shield to modern missile technologies involving maneuverable
warheads, decoys, and hypersonic speed. US bases in Europe, the
Pacific and the Middle East once thought to be well-protected, have
suddenly been revealed to be vulnerable to hostile attack. So, too,
are US Navy ships operating at sea.
Israel’s
ballistic missile defenses were given a supercharged boost by the
deployment of an advanced AN/TPY-2 X band radar on Israeli soil. The
radar, operated by the US Army’s 13th Missile
Defense Battery, is located on Har Qeren, a height which rises out of
the Negev Desert near the city of Be’er Sheva. The AN/TPY-2 is a
missile defense radar that can detect, track and discriminate
ballistic missiles, discriminating between threats and non-threats
(i.e., incoming missiles and space debris).
The
AN/TPY-2 operates in two different modes. The first, known as the
“forward-based mode,” detects and tracks ballistic missiles as
they are launched. The second—“terminal mode”—is used to
guide interceptors toward a descending missile. The AN/TPY-2 is
optimized to work with the Terminal High Altitude Area Defense
(THAAD) ballistic missile defense system by guiding the THAAD missile
to its target.
The
US had deployed at least one, and possibly two, THAAD missile
batteries to Israel at the time of the Iranian missile attack. In
addition to assisting the THAAD missiles in shooting down incoming
threats, the AN/TPY-2 radar data was integrated with Israeli radar
data and other technical intelligence collected by the Ballistic
Missile Defense Organization’s (BMDO) network of early warning
satellites deployed for the sole purpose of monitoring and reporting
Iranian ballistic missile launches. This integrated early
warning/surveillance/tracking system was tied into a multi-layered
missile defense architecture which included the US THAAD and Israeli
Arrow 2, Arrow 3, advanced Patriot, and David’s Sling
anti-ballistic missile interceptor systems.
Adding
to the capability and lethality of the US-Israeli ballistic missile
defense architecture was the presence of at least two US Navy
ballistic missile defense (BMD) system-capable Aegis-class destroyers
equipped with the SPY-1 S band radar and SM-3/SM-6 interceptor
missiles. The Navy BMD-capable ships are configured to tie into the
ground-based AN/TPY-2 X band radar as well as the broader BMD system
through the Command and Control, Battle management, and
Communications (C2BMC) system. The combination of ground-based radars
and interceptors with the US Navy BMD system provides US military
commanders with theater-wide protection from hostile ballistic
missile threats. This integrated system is designed to detect,
acquire, and track incoming threats and, using complex computer-drive
algorithms, discriminate targets and destroy them using hit-to-kill
kinetic warheads (i.e., a “bullet hitting a bullet”).
On
April 13-14, 2023, this system failed. In short, the combination of
US and Israeli anti-ballistic missile defense capabilities deployed
in and around the Negev desert made the Israeli air bases located
there the most protected locations in the world from threats posed by
ballistic missiles.
And
yet Iran successfully struck both locations with multiple missiles.
The
global strategic implications of this stunning Iranian accomplishment
are game-changing—the US has long struggled conceptually with the
notion of what is referred to as “A2/AD” (anti-access/area
denial) threats posed by hostile ballistic missiles. However, the US
had sought to mitigate against this AA/A2 threat by overlaying
theater ballistic missile defense architecture like that that had
been employed in Israel. The failure of the combined US-Israeli
defense systems in the face of a concerted Iranian missile attack
exposed the short-comings of the US ballistic missile defense
capabilities world-wide.
In
short, this means that the US and NATO forces in Europe are
vulnerable to attack from advanced Russian missile technologies which
match or exceed those used by Iran to attack Israel. It also means
that China would most likely be able to strike and sink US navy ships
in the Pacific Ocean in the event of a conflict over Taiwan. And that
North Korea could do the same to US ships and forces ashore in the
vicinity of Japan and South Korea.
Until
which time the US can develop, produce and deploy missile defense
systems capable of defeating the new missile technology being
deployed by nations like Iran, Russia, China, and North Korea, US
military power projection capabilities are in a state of checkmate by
America’s potential adversaries.
* Om aan te tonen dat ook BNR een totaal afhankelijk radiostation is (onder andere vanwege de reclames op die rotzender), heeft men alle andere columnisten de straat op geschopt daar deze wel eens tekeer gingen tegen bijvoorbeeld grote bedrijven of terreurorganisatie NAVO, maar dat is niet de stijl van opperplork Hammelburg…. Wat mij betreft een teken dat deze fantast volkomen fout is en zich vooral nooit meer zou mogen voorstellen als ‘onafhankelijk journalist….’
Voor
de bezoekers die Engels niet kunnen lezen: voor de niet op dit blog
gepubliceerde artikelen in het Engels onder de links, moet je
zelf even een vertaalapp zoeken op het web (bij sommige browsers
krijg je onmiddellijk een pop up met de vraag of het artikel moet
worden vertaald), er zijn gratis apps van redelijke kwaliteit die dit
kunnen (soms in 2 of of meer delen >> bij lange artikelen).
Visitors
who can’t read Dutch for the articles under the links other than from this blog: on
the web you can find free translation apps with reasonable quality,
which can do the job (sometimes you have to do it 2 or more times >>
with lengthy articles). Some browsers give a pop up with the question
if you want a translation.
‘Instagram censureert berichten die niet passen in het buitenlandbeleid van de VS‘ Met aandacht voor de walgelijke moord op generaal Soleimani, de succesvolle bestrijder van ISIS en andere terreurgroepen, groepen die door de VS en andere westerse staten werden gesteund……. (wat de VS overigens nog steeds doet in het illegaal door deze terreurentiteit bezette Syrische gebied….)
Let
op!!
De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je
commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan
via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen
onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt,
voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover
dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Afgelopen zaterdagavond op in het nieuws van 22.00 u. (CET) op CBC Radio1 het bericht dat Iran een schip had opgebracht dat eigendom was van een Israëlisch bedrijf……. Israël en een aantal westerse politieke leiders, waaronder oorlogsmisdadiger en VS president ‘genocide’ Joe (Biden), stelden plompverloren dat Iran daarmee het internationaal recht heeft geschonden…… ha! ha! ha!
Hoe durven vooral Israël en de VS hun vuilbek nog los te doen met deze beschuldiging aan het adres van een ander land, terwijl ze continu het internationaal recht schenden, neem alleen al de door de VS gesteunde en door Israël uitgevoerde genocide op de Palestijnen in de Gazastrook….. (een genocide die nog steeds doorgaat >> dag en nacht en dat 7 dagen per week…)
Biden heeft om die genocide (die hij vooral niet zo noemt) zogenaamd nog een paar tranen gelaten, terwijl hij tegelijkertijd Israël blijft volproppen met wapens en munitie waarmee die genocide wordt uitgevoerd….. (nu liegt de VS keihard dat het alleen wapens en munitie aan Israël levert die niet bestemd zijn voor een aanval op Iran….. ha! ha! ha! ha!)
Het Iraanse consulaat in het Syrische Damascus na het Israëlische bombardement, een schending van het internationaal recht en tevens een zware oorlogsmisdaad…..
Sterker nog >> dit opbrengen van een Israëlisch schip was één van de reacties van Iran naar aanleiding van de ongehoorde aanval op het consulaat van Iran in het Syrische Damascus, een consulaat dat ook nog eens grenst aan de ambassade van Iran….. Opmerkelijk dat dezelfde Joe Biden als andere westerse leiders, waaronder de Britse inhumane opperploert en premier Sunak en aartsleugenaar, godbetert tevens premier van Nederland >> Rutte (beter: Rotte), die onder andere het opbrengen van het schip veroordeelden als een schending van het internationaal recht, met geen woord van kritiek hebben gesproken over de Israëlische aanval op het Iraanse consulaat en daarmee op de ambassade van Iran, alsof dat niet een enorme escalatie is van de al door Israël en de VS veroorzaakte zeer gespannen situatie in het Midden-Oosten….. (zo meer over ‘escalatie’)
Me dunkt die aanval op de ambassade is zonder meer een zeer ernstige aanval op de internationale rechtsorde en dat van een niveau dat amper is te bedenken….. Oh ja, de genocide op de Palestijnen uiteraard wel, die gaat nog een enorm stuk verder, al hebben dezelfde westerse leiders daar zogenaamd wel commentaar op geleverd, echter zonder ook maar één keer de woorden ‘genocide en sanctie’ te gebruiken…. Sterker nog: men blijft Israël gewoon van wapens voorzien, waar men na de aanval van Iran (waarvoor Iran NB heeft gewaarschuwd), men een reden heeft gevonden om Israël weer verder vol te proppen met wapens en munitie…..
Het is als met de massamoorden op etnische Russen in Oekraïne na de door de CIA georganiseerde, geregisseerde en met 5 miljard dollar bekostigde opstand van 2013 en de daarop volgende coup in 2014 tegen de democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovitsj…. Geen woord van kritiek door dezelfde westerse leiders op die door de CIA georganiseerde opstand en coup, of zelfs vanwege de massamoorden op etnische Russen daarna, laat staan dat men Oekraïne sancties oplegde…. Zelfs niet toen de autoriteiten daar opriepen alle Russen en hun kinderen te vermoorden, ofwel een regelrecht oproep tot genocide…… Nee, toen Rusland de etnische Russen te hulp kwam, mensen die al vele generaties in Oekraïne woonden, was de wereld te klein voor de enorme hysterie die daarover losbrak in de westerse wereld en uiteraard werden er destijds wel onmiddellijk sancties genomen tegen Rusland….
Zondagnacht rond 3.32 u. op NPO Radio1 een extra uitzending van de NOS met het nieuws dat Iran bezig was met een aanval op Israël, als met het opbrengen van het ‘Israëlische schip’, naar aanleiding van de ongehoorde aanval op het Iraanse consulaat in Damascus (Syrië),….. Een terreurdaad die niet eerder is gezien, althans na de bezetting door studenten van de VS ambassade in Iran. Over die bezetting kan je nog zeggen dat die is uitgelokt door de VS en Groot-Brittannië met de coup in 1953 tegen de democratisch gekozen premier Mohammad Mossadeq, ook weer georganiseerd en geregisseerd door de CIA….. Waarna deze smerige terreurorganisatie dat land is blijven helpen bij de enorme terreur tegen de bevolking van Iran, die aan duizenden het leven heeft gekost en dat niet zelden middels vreselijke martelingen die de CIA leerde aan de Perzische (Perzië, later als Iran aangeduid) geheime dienst SAVAK, wat duurde tot de val van de sjah in 1979….. (de sjah die door de VS in 1953 op de troon werd gezet)
In hetzelfde nieuws van zondagnacht werd al aangekondigd dat de VN Veiligheidsraad op verzoek van terreurstaat Israël diezelfde dag nog bijeen zou komen (Pinokkio Rutte vond dat de Iraanse aanval een escalatie was, terwijl hij met geen woord van kritiek heeft gesproken over het bombardement op het Iraanse consulaat). Israël wil dat de VN de Iraanse Revolutionaire Garde aanduidt als terreurorganisatie en dat men Iran veroordeelt voor de aanval….. ha! ha! ha! ha! Hetzelfde Israël dat NB:
een genocide uitvoert op de Palestijnse bevolking van de Gazastrook en de West Bank,
hetzelfde land dat keer op keer etnische zuiveringen doorvoert op de West Bank door land te stelen van de bewoners in het door haar illegaal bezette gebied,
waterbronnen van de Palestijnen met opzet vernield,
keer op keer ontwikkelingsprojecten van de EU (door ons betaald!!) met opzet vernield,
intussen al een ongelofelijk aantal huizen en bedrijfjes van Palestijnen in het door haar illegaal bezette gebied heeft vernietigd,
een ‘rechterlijke macht’ heeft, waarvan de ‘rechters’ keer op keer zogenaamde eigendomsvodjes van ‘kolonisten’ als legitiem verklaren, waardoor de Palestijnen worden gedwongen het huis te verlaten waarin zij en hun familie al vele generaties wonen,
terreur van kolonisten, die illegaal op Palestijns grondgebied verblijven (op de West Bank), middels haar terroristische bezettingsleger helpt bij het uitoefenen van terreur op de Palestijnen…
van de Gazastrook een openluchtgevangenis voor de Palestijnen heeft gemaakt, ofwel in feite een concentratiekamp,
de Palestijnse bevolking van de Gazastrook laat creperen van honger, dorst en een groot tekort aan andere humanitaire goederen als medicatie,
zelfs kinderen laat neerschieten door haar scherpschutters (‘echte helden’),
nu al meer dan 40.000 mensen heeft vermoord, waaronder meer dan 15.000 kinderen (vaak uit elkaar gereten door bombardementen) en intussen ruim meer dan 100 journalisten….
En datzelfde land Israël, dat zonder meer moet worden aangemerkt als een fascistische terreurstaat, heeft het gore lef om een legeronderdeel van een ander land aan te merken als terreurorganisatie!!
Waar terreurstaat Israël ook nog eens continu het luchtruim van Libanon schendt (over het schenden van internationale recht gesproken) en keer op keer illegaal bombardementen uitvoert op doelen in Syrië….. Over het schenden van internationale recht en over zware terreur gesproken!! Daarnaast overrijdt het bezettingsleger van Israël zelfs levende mensen met tanks uit de VS (zie de link onderin dit bericht, maar let op >> heftige beelden!!)….. En dat is nog maar één van het ongelofelijk aantal zeer barbaarse moorden die dat land begaat tegen de Palestijnen….
In hetzelfde nieuws van afgelopen zondagnacht werd nog gemeld dat de VS de Iraanse Revolutionaire Garde wel heeft aangemerkt als terreurorganisatie, maar de EU niet. Dit werd gevolgd met een ‘gelukkige toevoeging’: wel heeft de EU deze Iraanse Garde sancties opgelegd….. Gezien hoe dat werd gebracht door de nitwit presentator kan je niet anders denken dan dat men god daarvoor dankt….. Het viel me nog mee dat er niet werd gesteld dat Iran de stabiliteit in het Midden Oosten verstoort…. Die zeer twijfelachtige ‘eer’ viel zondagmiddag te beurt aan de Duitse propaganda en staatsradiozender WDR 5…..
In het NOS radionieuws van dezelfde nacht op NPO Radio1 (4.00 u.) weer veel over de aanval van Iran op Israël, waarna de nieuwslezer bijzonder onnozel stelde dat er nog anders nieuws was…. Je meent het?? En wat was volgens deze nieuwslezer en zijn belachelijk slechte redactie ander nieuws?? Dat de Vlaamse tak van FvD niet genoeg steunbetuiging had gekregen om aan de verkiezingen in België mee te mogen doen en het ontslag van een Ajax bobo (zoals je wellicht weet heb ik de pest aan voetbal dus heb verder niet geluisterd wat er nu weer aan de hand was met die bobo in deze sport, die mensen rustig moet houden over allerlei onderwerpen waarmee hen zwaar onrecht wordt aangedaan…..)
In dat andere nieuws, zoals gewoonlijk geen (echt) nieuws bijvoorbeeld over hoeveel Palestijnen Israël de dag daarvoor weer heeft vermoord, massamoorden die sinds oktober vorig jaar 24/7 doorgaan…* Als er bijvoorbeeld een raket was neergekomen in Oekraïne, was dit gegarandeerd wel gemeld in dat waardeloze NOS nieuws…..
Om 9.00 u. van zondagmorgen een extra NOS nieuwsuitzending op NPO Radio1…. Niet even 5 minuten, maar meer dan een half uur, met een aantal herhalingen…. Ook in latere uitzendingen werd er uitgebreid ingebroken op de reguliere uitzendingen met ‘nieuws’ over de Iraanse aanval….. Voor de genocide die Israël uitvoert op de Palestijnen is nooit ook maar 2 minuten extra nieuws besteed, nee echter als Israël wordt aangevallen staat heel de NPO op de kop….. WALGELIJK!!!!! Zelfs oorlogshitser en grootlobbyist voor de oorlogsindustrie en daarmee lobbyist voor de dood >> Peter Wijninga van het Haags Centrum voor Strategische Studies (>> HCSS) mocht ook nog even z’n gelul laten horen (HCSS betaald met ons belastinggeld….). Uiteraard moest deze kwezel Iran als de kwade kracht aanwijzen, terwijl hij er niet bij vertelde hoe vaak Israël Iraanse doelen in het buitenland en doelen in dat land zelf al heeft aangevallen….. (dat laatste middels het hacken van energiecentrales)
Het VPRO programma OVT op NPO Radio1 van afgelopen zondagmorgen aandacht voor het uit de ambassade van Mexico halen van de afgezette Ecuadoraanse president, een schandelijke schending van het internationaal recht…. Julie Blussé, de presentator van OVT, was hierover in gesprek met opperplork Milo van Bokkum, een ‘journalist’ van de tegenwoordig totaal afhankelijke en subjectieve NRC….
Deze van Bokkum figuur stelde dat ook Julian Assange dit was overkomen, maar deze zou zich schandalig hebben gedragen in de Ecuadoraanse ambassade in Londen, hij kwam met de leugen dat deze uitwerpselen aan de muur zou hebben gesmeerd, een leugen van het ambassadepersoneel om te rechtvaardigen dat zij oh schande, Julian uit de ambassade hebben laten halen….. Hoewel de twee over ambassades spraken werd er géén woord vuil gemaakt aan het feit dat Israël op 1 april jongstleden het aan de Iraanse ambassade grenzende consulaat van Iran in het Syrische Damascus heeft gebombardeerd….. Onbegrijpelijk!! (hoewel het is wel duidelijk >> kritiek op Israël is uit den boze….)
Over onbegrijpelijk gesproken: zo ongeveer alle westerse reguliere media hebben het wel over de aanval van Iran en de plannen voor vergelding door de fascistische terreurstaat Israël, maar spreken met geen woord over het bombarderen van het Iraanse consulaat in Damascus…. (één uitzondering, daarover zo meer) Alsof het de normaalste zaak van de wereld is om ambassades en consulaten te bombarderen…. De uitzondering is WDR 5, vanmorgen sprak men over mogelijke doelen van Israël en ja hoor daar kwam men met de mogelijkheid tot het bombarderen van Iraanse ambassades….. (en uiteraard weer zonder die van eerder deze maand te noemen…..)
Het meest bont, althans wat ik hoorde op Nederlandse en buitenlandse radiozenders, plus wat ik las op de alternatieve media is wel een hoogleraar van de universiteit van Toronto die op CBC Radio 1 durfde te zeggen dat de ‘beheersing’ van Israël ervoor heeft gezorgd dat Hamas Israël op 7 oktober 2023 kon aanvallen en dat Iran afgelopen zondagnacht ook een aanval op dat land kon uitvoeren….. ha! ha! ha! ‘Containment’ noemde deze enorme flapdrol dat (je snapt werkelijk niet dat deze kwezel les mag geven) terwijl Israël al vanaf oktober een genocide uitvoert op de Palestijnen en sinds die tijd meermaals Iraanse doelen in Syrië heeft gebombardeerd, aanvallen waarvoor Iran niet eens vergeldingsaanvallen heeft uitgevoerd, behalve dan voor (zoals gezegd) die van 1 april jl. op het consulaat in Damascus,,,,,, volgens dezelfde oorlogshitser-hoogleraar moet Israël wel een vergelding uitvoeren….. En weer niets over de aanval op het Iraanse consulaat, benieuwd hoeveel deze zogenaamde hoogleraar van de wapenindustrie ontvangt voor zijn belachelijke lulpraatje……
——————————————–
*De Palestijnen (mensen) die de genocide overleven missen niet alleen voor een groot deel ledematen, maar zijn daarnaast zeker allen zwaar getraumatiseerd, alleen al door de continue brom (24/7) van Israëlische drones, die elk moment het vuur op je kunnen openen….. Die continue dreiging heeft deze mensen nu al geestelijk kapotgemaakt, maar nog steeds niet één sanctie tegen terreurstaat Israël….
Let op!! De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Dat Canada het land is waar het eerst werd geëxperimenteerd met de digitale pas, ontworpen door Gates, zal bij veel bezoekers bekend zijn, echter dat Canada ook het land is waar de burgers als eersten worden belast voor hun eigen CO2 uitstoot is veel minder bekend, zo heb ik ervaren.
Cartoon van Mackay over de zoveelste loze belofte van Trudeau (het lijkt aartsleugenaar Rutte wel) voor het schadeloosstellen van de oorspronkelijke volkeren voor het enorm aantal misbruikte, mishandelde en vermoorde kinderen in residential schools, een belofte die hij later weer introk, zie ook de tweede cartoon in dit bericht…..
Al in 2018 en 2019 sprak men over het belasten van burgers voor hun uitstoot aan CO2 in het Canadese parlement, terwijl de regering Trudeau destijds volop bezig was om de grote oliebedrijven te helpen met nieuwe exploraties van olie- en gasbronnen, plus het winnen daarvan, als derde stap hielp dezelfde regering de oliemaatschappijen ook met olie- en gaspijpleidingen, om nog maar te zwijgen over de ontginning van teerzanden, de meest smerige manier van oliewinning, die in feite in de openlucht plaatsvindt en die een enorme belasting is voor het milieu…..
Bij de vergunningen voor olie- en gaspijpleidingen hield de regering Trudeau totaal geen rekening met de oorspronkelijke volkeren ofwel de eerste naties (wat men ‘indianen’ noemt) >> hun heilige gronden en wateren waren plotseling niet meer onderdeel van overeenkomsten waarin stond dat deze gronden en wateren hen toebehoorden….. Iedereen die een beetje onderzoek doet kan weten dat de oliepijpleidingen meestal eerder vroeg dan laat gaan lekken en waarbij enorme vervuiling ontstaat in grond en water, terwijl lekkende gaspijpleidingen tot heftige explosies en natuurbranden kunnen leiden….
Wat?!
Hij wil het leven duurder maken voor degenen die zijn WEF-visie op de
toekomst niet onderschrijven! Dan zal Nederland ook wel met zo iets
komen? Weer die tweedeling creëren. Dat soort tuig kan het niet
laten.
8:25 PM · Apr 11, 2024 12.1K Views
Hoe deze mensen ook protesteerden, veelal geholpen door ‘gewone Canadezen’, deze pijpleidingen zijn er gekomen, het was zelfs zo zot dat toen de investeerders zich terugtrokken vanwege de protesten, de neoliberale regering Trudeau overging tot het zelf zekerstellen van de aanleg van deze pijpleidingen, ofwel met belastinggeld dat ook werd opgebracht door die eerste naties…..
Nu mogen de burgers van Canada dus met de CO2 belasting opdraaien voor de vervuiling die voor een fiks deel wordt gesubsidieerd door de Canadese regering, of door deelregeringen in de provincies, waarbij zoals in praktisch het hele westen de grote vervuilende bedrijven amper worden belast, al zullen zij ook meer moeten gaan betalen voor de vervuiling, het wel heel smerige zit ‘m erin dat die bedrijven deze kosten afwentelen op de burgers, die al extra worden belast!!!
Nog een cartoon van Mackay over hetzelfde onderwerp als de eerste.
Onderzoeken hebben uitgewezen dat Canada beter kan stoppen met het subsidiëren van fossiele brandstoffen, dat brengt veel meer op, ga maar na wat dat betekent als je bedenkt dat in het kleine Nederland jaarlijks 40 miljard euro aan subsidie in de fossiele brandstoffenindustrie wordt gestoken, echter als in Nederland het waardeloze Rotte kabinet 4, wenst daar de regering Trudeau niets te doen aan die subsidie, ja als in Nederland wel in woord maar niet in daad…..
De radio en tv zenders van CBC die in feite niets anders zijn dan staatzenders, doen hun best om de burgers maar te laten weten dat zij ook ‘rabat’ (korting) krijgen op de energieprijzen en hoe beter een huis is geïsoleerd, hoe meer ‘rabat….’ Ofwel: de welgestelden die genoeg geld hebben om hun huizen perfect te isoleren krijgen de hoogste korting en de gewone mens krijgt maar een klein percentage terug, terwijl de huren in de bevolkte gebieden nog veel hoger zijn dan in ons land, zo betaal je voor een postzegel aan ruimte in stedelijk gebied, bijvoorbeeld 50 vierkante meter, niet zelden meer dan 3.000 Canadese dollars….. Hier is het al zo zot, dat je inkomen bepaalt hoe hoog de huur is, alsof de kwaliteit van je huis vanzelf verbetert als je meer verdient >> laat Rutte en z’n misdaadmaten dat maar eens proberen bij de kopers, het land zou te klein zijn!!
Deze gigantisch hoge huurprijzen hebben er dan ook voor gezorgd dat er een heel leger aan mensen dakloos is, mensen die niet zelden 2 banen hebben maar dan alsnog geen dak boven hun hoofd kunnen betalen….. Ook oude mensen van wie de partner is overleden, behoren tot het leger van daklozen, daar ze alleen of de huur dan wel de hypotheek niet meer kunnen opbrengen, mensen die als in ons land, het land na de Tweede Wereldoorlog hebben helpen opbouwen tegen lage salarissen en vaak grote ontberingen….. Het overgrote deel van de daklozen woont in tenten en auto’s en dat zelfs in barre kou, daar ze niet in een daklozenopvang durven te verblijven vanwege de misdaad die daar plaatsvindt…. Schunnig dan ook dat grote steden ook afgelopen winter tentsteden hebben ontruimd daar deze te (brand-) gevaarlijk zouden zijn… Bij die ontruimingen worden de tenten van deze mensen vernield, zodat ze helemaal niets meer hadden…. LANG LEVE HET NEOLIBERALISME!!
Vanwege de enorme protesten tegen deze CO2 belasting komt opperploert Trudeau nu met een aantal maatregelen uit de hoge hoed die mensen gerust moeten stellen. Het is volgend jaar dan ook verkiezingsjaar….. Zo zou er een soort van huurbescherming komen, echter wat daar van terecht zal komen moet je maar afwachten >> de kans dat de huren sterk zullen worden verlaagd kan je gerust vergeten, immers je kan tijdens de wedstrijd niet de regels veranderen, ofwel: dit zal gelden voor de nieuw toegevoegde huurhuizen, echter als in het hele westen is ook de nieuwbouw van huizen in Canada onderhevig aan hoge prijzen voor grondstoffen en een tekort aan arbeidskrachten….. Trudeau stelt wel dat er nieuwe duurzame huurhuizen zullen worden gebouwd tegen schappelijke prijzen, echter het is maar de vraag wat er van die beloften in de nabije toekomst terecht zal komen….
Ook wat als het gaat om scholing heeft Trudeau een konijn uit z’n hoge hoed getrokken: een flink bedrag voor goede schoolmaaltijden…. Het is te hopen voor de Canadezen dat ze doorhebben dat zij uiteindelijk zullen moeten dokken voor al de plannen die Trudeau presenteert…. Terwijl zoals in vele westerse landen de mensen ook die met één of twee banen de boodschappen met moeite of niet kunnen betalen en ook hier geldt dat de prijzen blijven stijgen juist vanwege de CO2 belasting…..
Eergisteren op WDR 5 aandacht voor het tekort in Duitsland aan artsen op het platte land, daarbij werd NB Canada aangehaald als goed voorbeeld…. ha! ha! ha! ha! Het is juist in Canada een enorm probleem dat er te weinig artsen en verpleegkundigen zijn voor de enorm uitgestrekte gebieden waar amper of geen gezondheidszorg is te vinden niet zelden zelfs op 100 kilometer afstand….. Onbegrijpelijk dat de redactie van het programma, deels bestaande uit journalisten, niet eerst even hebben uitgezocht hoe hoog de nood is in Canada en ik weet zeker dat heel veel mensen in Canada juist jaloers zullen zullen zijn op de gezondheidszorg in Duitsland >> weliswaar een groot land, maar in vergelijking met Canada zijn de afstanden daar nog te behappen….
Eén van de maatregelen waarmee Trudeau het volk probeert gerust te stellen is de maatregel dat er minder buitenlandse studenten zullen worden toegelaten om de woningnood (die er godbetert ook nog eens is) tegen te gaan….. Dit terwijl Canada een tekort heeft aan arbeidskrachten voor eenvoudige banen, technische banen en voor de gezondheidszorg, waarvoor men mensen uit het buitenland aantrekt….. Zoals gezegd geldt dat ook voor het grote tekort aan verpleegkundigen, waarvan er een enorm aantal is opgestapt vanwege de vaccinatieplicht tijdens de Coronahysterie, 30.000 vertrokken er destijds, terwijl er rond de 20.000 zijn uitgevallen door overwerk en overlijden…. (overwerk zorgt ervoor dat je immuunsysteem schade wordt aangedaan en als die maar groot genoeg kan je zelfs sterven aan een fikse griep….)
Trouwens als in Nederland hebben de opvolgende neoliberale regeringen van Canada de woningnood gestimuleerd, immers dat is goed voor het opdrijven van de huur- en koophuizenprijs en dat komt de welgestelden weer ten goede…..
Ondertussen is de hysterie in de Canadese media en politiek gigantisch over vermeende verkiezingsinmenging door Rusland en China, het lijkt op de maffe hysterie die Zweden een aantal jaren geleden elke zomer weer in de greep hield met verhalen over Russische onderzeeërs, die zich vlak voor de kust zouden bevinden, maar waarvoor nooit ook maar één bewijs werd geleverd….. Het is als met de vermeende Russische inmenging in de VS verkiezingen van 2016, dat verhaal is geheel en al doorgeprikt als een anti-Russische-propaganda stunt, maar toch houden de reguliere westerse media en politici dit verhaal springlevend door het uitentreuren te blijven herhalen en je weet wat het nazi-beest Goebbels zei (de Duitse minister van propaganda onder Hitler): “Als je een leugen maar lang genoeg herhaalt wordt het uiteindelijk waarheid….” (vrij vertaald)
Deze hysterie leidt dan weer lekker af, zelfs meegespeeld door Trudeau die eerder werd verdacht daar aan mee te hebben geholpen, maar die afgelopen woensdag 10 april stelde dat men geen ervaring had met deze inmenging en dus van bodem af een beleid had moeten opbouwen….. ha! ha! ha! De vuile oplichter, maar de truc is gelukt, de aandacht werd mooi even afgeleid van zijn smerige inhumane politiek!!
Vergeet verder niet dat de regering Trudeau door de rechter op de vingers is getikt voor het illegaal uitroepen van de noodtoestand voor het truckersprotest tegen de Coronamaatregelen…….
Afgelopen maandag strooide Trudeau weer met geld en dat weer voorafgaand aan het indienen van de jaarbegroting (the Budget), dit keer stelde hij 2,4 miljard dollar vrij te maken voor AI (kunstmatige intelligentie) dat zou volgens de idioot veel banen opleveren, terwijl echte deskundigen al stellen dat door AI straks een heel groot deel van de wereldbevolking werkloos zal worden >> niet voor niets dat inhumane opperschoften als Bill ‘gentechtboer’ Gates en Klaus ‘namaakcesar’ Schwab de wereldbevolking fiks willen uitdunnen…..
Over het uitdunnen van de bevolking gespreken: kwam nog een bericht tegen over sterilisaties in Canada die worden uitgevoerd zonder medeweten van de vrouw, deze praktijk is daar niet verboden!! De vrouwen van de First Nations (eerste naties), zowel die van de zogenaamde indianen als die van de Inuit (de laatsten die wij vroeger ‘eskimo’s’ noemden), waarop deze barbaarse en schunnige praktijk veelvuldig werd uitgevoerd, spreken daarom volkomen terecht over volkerenmoord!! Een paar jaar geleden werd een arts daarvoor aangeklaagd en zowaar zijn licentie werd ingetrokken >> ……voor 2 jaar…. ONGELOFELIJK!!! Uiteraard had men hem zijn licentie voor het leven moeten afnemen!!
Voor meer berichten over de CO2 taks, Canada, kindermisbruik, subsidies, gezondheidszorg, armoede, woningnood, huurstijging, Coronavirus, dakloosheid, Gates en digitale pas, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht (je kan ook dig. ID EU kopiëren en plakken in het zoekvlak op deze pagina, voor meer berichten over de digitale EU pas, die ons door D666 plork van Huffelen door de strot is geduwd) >> zie wat dat betreft bijvoorbeeld: ‘Kabinet Rutte 4 tekent voor digitale EU identificatie terwijl de Tweede Kamer oppositie in haar geheel tegenstemde en daarvoor een motie indiende…..‘ En zie de links in dat bericht. Twee van de drie video’s in dat bericht zijn gecensureerd door YouTube dat het account heeft opgeheven waarvan de eigenaar(en) deze video’s op het web plaatsten….. Censuur anno 2024 in een zogenaamde democratie……..
——————————————–
Let
op!!
De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je
commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan
via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen
onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt,
voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover
dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
There are multiple videos of Ukrainian men with obvious physical and intellectual disabilities being press-ganged, “mobilized” and forced to be on the front lines—some of whom are rescued by women who no longer want to lose their men to fight Zelensky’s war. This video of an intellectually disabled man is one such example. How much longer must this go on?
A previously unidentified neurobiological mechanism of indoctrination that significantly alters personality has been unveiled by molecular geneticist Dr Michael Nehls. Dr. Nehls has spoken about his alarming findings of an unprecedented attack on mental freedom that occurred during COVID.and claims that there is a “silent war” against the human brain already well underway.
According to Nehls this was a “radical, planned transformation of billions of lives”and was a prerequisite of the Great Reset by 2030 envisioned by the World Economic Forum and many political leaders and technocrats. Dr. Nehls claims that a major mental reset had to occur before the acceptance of their enslaving operation abolishing our privacy and property, and the transition to a dystopian existence could occur (source).
Dr Nehls is the esteemed author of the book The Indoctrinated Brain which describes this largely unknown neurobiological mechanism that has been misused in a way that is as perfidious as it is ingenious for this inhumane indoctrination process. Nehls writes in his Substack:
“Overwhelming evidence suggests that battles against perpetual pandemics (with COVID-19 just the beginning, as per the WEF Risk Report 2023), uncontrollable climate change, and national borders are merely aspects of a singular, covert war on the human brain.”
“The real battlefield is our autobiographical memory, and thereby the mental immune system of our society. The sharp decline in mental health across all age groups is not mere collateral damage of a flawed anti-COVID-19 strategy, but the logical outcome of a stealthy and sophisticated neuropathological indoctrination process. This process aims for a Great Mental Reset, positioning humanity to “willingly” accept a new totalitarian system from the outset, despite its fundamental incompatibility with human nature. (source)
Conquering the Human Mind
Tucker Carlson interviewed Dr Nehls recently and he asked him “Why, after the mRNA vax was shown not to stop transmission, did governments continue to push it on their populations?” Tucker Carlson asked Dr Michael Nehls, who answered that it wasn’t about health or making money. It was about “conquering the human mind.” “And it’s even worse than that [undermining the ability to think],” he continued. Source
“So, if you shut down this production [of new nerve cells] and force the hippocampus to memorize all these different stories, these fear-mongering narratives, then these narratives will enter the brain. They will be memorized in the hippocampus, but for a cost: they will override pre-existing memories.”
“So what happens,” said Nehls, “is you override with the narratives, with the fear narratives, with the technocratic narratives, you override your pre-existing memories, your individuality, or your personality, and change it.”
“If intentional, this would be the most evil thing ever done,” replied Carlson. “Absolutely,” agreed Nehls. Source.
Note* It would seem due to their comments on their having had and believing there was a covid that both Carlson and Nehls were also victim to this most evil thing ever done.
The Tucker Carlson Interview with Dr Michael Nehls can be seen below.
The Tucker Carlson Encounter: The Indoctrinated Brain
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
PAS OP ZEER SCHOKKENDE BEELDEN IN DIT BERICHT!!
In het artikel dat Scott Ritter publiceerde op 9 april 2024, vertelt hij het vreselijke verhaal van twee vermoorde Palestijnse kinderen: de 15 jarige Layan Hamada en de 6 jaar oude Hind Rajab, plus de moord op hun redders, de ambulance verpleegkundigen Yusuf Zeino en Ahmed al-Madhoun…..
Een vreselijk verhaal wat eens te meer aangeeft dat Israël wel degelijk zoveel mogelijk als niet alle Palestijnse Gazanen wil uitmoorden, waar men zelfs met opzet de 2 genoemde kinderen heeft vermoord en daarna juicht over het vermoorden van het zaad van Amalek…..
Hier nog een staal godvergeten inhumaan moorddadig psychpathisc barbarisme van het Israëlische nazi-leger (PAS OP ZEER SCHOKKENDE BEELDEN!!):
HOE IS HET MOGELIJK DAT HET WESTEN NA ZOVEEL BEWIJZEN VAN GENOCIDE NOG STEEDS NIET ZELFS MAAR ÉÉN SANCTIE HEEFT GENOMEN TEGEN DEZE GESTOLEN MOORDDADIG FASCISTISCHE APARTHEIDSSTAAT??!!!
Amalek zowel aangehaald door de psychopathische Palestijnenslachter Netanyahu als een paar van zijn kabinetsleden en dat zoals in de Thora deze zaden van Amalek moeten worden uitgemoord: mannen, vrouwen en kinderen…… Ofwel een niet mis te verstane oproep tot genocide, die het ICJ (Internationaal Hof van Justitie >> International Court of Justice) over het hoofd heeft gezien (waarbij ik me afvraag of dit niet met opzet is gedaan)….
Vergeet niet dat de duivel in de persoon van Netanyahu bij de aanvang van de Israëlische genocide op de Palestijnen heeft gezegd dat géén Israëlische militair zal worden vervolgd voor oorlogsmisdaden, waarmee hij deze militairen een vrijbrief gaf om in het wilde weg te moorden, waarmee ze al waren begonnen op 7 oktober 2023 toen de Palestijnse Hamasverzetsstrijders uit hun openluchtgevangenis braken, waarbij de Israëlische militairen een groot aantal Israëlische burgers (joden) hebben vermoord, zoals alle joodse mensen die in hun auto probeerden te vluchten van het festivalterrein….. (massamoord van eigen burgers, gedaan uit helikopters, de slachtoffers zouden met auto en al zijn begraven….)
Uitvoerig legt Ritter uit wat een enorme misvatting het grootste deel van de gelovige Joden hebben over Amalek en waarbij maar één conclusie kan worden getrokken >> in feite volgen Netanyahu, andere bewindslieden en de Israëlische militairen daarmee de duivel, in plaats van hun jahweh (god)…… (hoewel ik moet zeggen dat er wanneer er sprake is van een duivel deze in feite een éénheid vormt met god, immers zonder god geen duivel en zonder duivel geen god >>. daarmee zijn duivelaanbidders in feite ook aanbidders van god!!)
En dan te bedenken dat de Palestijnen meer joods DNA hebben dan de meeste Joden in Israël….
.
(als je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina ziet staan, klik eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >> klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
LET WEL OOK HET VERHAAL VAN SCOTT RITTER IS ZEER SCHOKKEND!!
“You
must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible. And
we do remember.” – Benjamin
Netanyahu
The
Seed of Amalek
Please
allow me to introduce myself…
January 29, 2024
The Israeli defense force
(IDF) had for days been engaged in heavy combat with Hamas fighters
throughout Gaza City. To help differentiate between combatants and
non-combatants, the IDF ordered parts of Gaza City to evacuate.
Bashar Hamada loaded his wife and three children, along with two
cousins—15-year-old Layan Hamada and 6-year-old Hind Rajab—into
his black Kia Picanto and began to drive south, to safety.
At around 1.30 pm, as he
entered a roundabout in the suburb of Tel al-Hawa, the Kia Bashar was
driving came under fire from Israeli tanks which had taken up
positions around the roundabout. Bashar, his wife and three children
were killed. In the backseat, Layan and Hind lay wounded, covered in
blood.
Shortly after the
shooting stopped, Layan found her uncle’s phone, and placed a call
to an uncle in Gaza, informing him that Bashar and his immediate
family were dead. The quality of the connection was poor, and the
uncle hung up and called relatives in Germany, who contacted the
Palestinian Red Crescent Society (PCRS), notifying them of the
incident, before reaching out directly to Layan.
“Layan,”
Mohammed Salem Hamada, the relative in Germany who placed the call
later recounted, “told me that her father and my aunt—her mother
is my aunt—were shot and they are all dead. She said the IDF
[Israel Defense Forces] soldiers were shooting them and she also told
me that the tanks are getting closer to them.
Layan explained that she
had been shot in the leg, as had 6-year-old Hind. Layan told Mohammed
that “she didn’t know how bad the injury or injuries were because
she was covered—all of them were covered—in blood.”
Layan then handed the
phone to Hind, who told Mohammed “Please help me. Please come and
rescue us. Rescue me.”
Mohammed broke down. “I
was literally crying because I was unable to do anything, and I think
all of my family were in the same situation.”
His wife took the phone
away from the sobbing man. “Sweetheart,” she told Hind, “don’t
be scared, God loves you and he will take care of you.”
“Ok,”
Hind replied, quietly.
At around 2:40 pm, a
representative from the PRCS contacted Layan.
Layan answered the phone.
“Hello?”
“Hello
dear,” the operator responded.
“They
are shooting at us,” Layan said. “The tank is next to me.”
“Are
you hiding?” the operator asked.
“Yes,”
Layan replied, “In the car. We are next to the tank.”
The conversation was
interrupted by the sounds of gunfire, and the screams of 15-year-old
Layan as she was shot to death by Israeli soldiers.
A few minutes later the
PCRS operator called the number again.
Six-year-old Hind
answered.
“I
am so scared,” Hind said. “Please come. Call someone to come get
me, please.”
“Shall
we recite a verse from the Quran together?” the operator asked,
trying to calm the little girl down. “We can recite some verses and
say some prayers. What do you think?”
Hind responded by
reciting a passage from the Quran.
“Good
job,” the operator replied. “You have it memorized.”
“Please
get me out of here,” Hind said, but the operator could not
understand her.
“What
was that you said, my dear?”
“Please
get me out of here,” Hind repeated.
Hind
Rajab
The PCRS was frantically
trying to coordinate with the IDF to get permission to dispatch an
ambulance to the scene to rescue Hind. Around 4.30 pm, permission was
finally received, and after agreeing upon the route the rescuers
would take (the Israelis provided the PCRS with a map showing the
route), an ambulance and two paramedics—Yusuf Zeino and Ahmed
al-Madhoun, departed, heading to the Tel al-Hawa roundabout.
To help calm Hind, the
PCRS operator connected the young girl with her mother.
“I
miss you, Mama,” Hind told her mother.
The mother tried to calm
her, but as the medics closed in on the site, the PCRS operator took
over the call, to guide the rescuers to her.
Hind’s last words to
her mother were “Don’t leave me, mama. I’m hungry. I’m hurt.”
The operator asked about
the status of the other passengers in the vehicle.
“I’m
telling you they’re dead,” Hind replied.
Around 6 pm, Yusuf Zeino
and Ahmed al-Madhoun arrived at the scene, inching there way forward,
toward the black Kia, which was in sight. “I’m nearly there,”
Zeino told the PCRS dispatcher.
“The
tank is next to me,” Hind told the PCRS operator. The fear in her
voice was palpable. “It’s coming towards me.”
Yusuf
Zeino (left) and Ahmed al-Madhoun (right)
Zeino reported that the
Israelis were targeting them with laser sights, the green dots
dancing around their bodies and the ambulance.
“It’s
very, very close,” Hind said, her voice a whisper. “Come and take
me.”
At that moment, the sound
of gunfire and explosion erupted from the phone held by the PRCS
operator, before the line went dead.
Yusuf Zeino and Ahmed
al-Madhoun were killed by a tank round which blew up the ambulance
they were riding in.
Hind Rajab was killed by
a final burst of machine gun fire.
Given the scope and scale
of Israeli intelligence collection taking place in Gaza, there can be
no doubt that the IDF was monitoring the phones used by Hind, the
medics, and the PRCS.
They heard young Hind’s
pleas for help.
They heard the rescuers
arrive on the scene.
And they murdered them in
cold blood.
There
is a
video that
has been posted online by an Israeli journalist, Yinon Magal, showing
Israeli soldiers dancing arm in arm, chanting, “I stick by
one mitvah [note:
a ‘good dead’ which has a practical benefit for the person who
does them as well as for the entire world], to wipe off the seed of
Amalek.” The soldiers then continue. “We know our slogan, ‘there
are no uninvolved civilians in Gaza.’”
The “seed of Amalek”
had to be destroyed.
And so young Hind Rajab
was murdered, together with six members of the extended family, and
two brave paramedics who were dispatched to save her.
Samuel,
Israel’s last Judge
The
False Prophet
“I
watched in glee while your Kings and Queens fought for ten decades
over the God’s they made…”
It was literally a deal
with the devil.
Hannah, the first wife of
Elkanah, was barren. Her inability to mother a child was a source of
great emotional duress for her. During her family’s annual
pilgrimage to Shiloh, the sight of the tent tabernacle of Moses,
where the Ark of the Covenant was housed, Hannah prayed at the
entrance to the sanctuary for God to bless her with a child.
Eli, the High Priest of
Shiloh and the Judge, or spiritual leader, of the Jewish people,
overheard Hannah’s prayers, and questioned her reasons for praying
so. After hearing Hannah’s pleas, Eli told her, “Go in peace and
may the God of Israel give you what you have asked him for.”
Hannah became pregnant,
and gave birth to a son, whom she named Samuel. Hannah took Samuel to
Shiloh, where she turned him over to Eli to be raised as a holy
person.
The Book of Samuel, in
the Old Testament, lays out the story of Samuel’s birth and how he
found himself in the service of Eli in riveting detail. There is one
problem, however—it is a false narrative.
Eli
watching Hannah pray to God for a child at the Tabernacle in Shiloh
The Old Testament
portrays Shiloh as a religious site of great sanctity and import,
where the tabernacle of Moses had been in place for centuries. Those
charged with overseeing the Tabernacle where the Ark was kept were
exclusively drawn from the lineage of Moses, and in particular his
son, Aaron.
The problem is that
Shiloh was not the original site of the Tabernacle. And herein lies
the source of controversy. According to the Jewish Torah, the
original site of the Tabernacle was Mount Ebal, near modern day
Nablus. And yet the Jewish Torah provides no understanding about how
and why the Tabernacle was moved to Shiloh.
There is, however, a text
known as the Samaritan Pentateuch, which Samaritans and historians
believe pre-dates the Jewish Torah and, as such, should be considered
the authority on certain matters, such as the location of the
original Tabernacle, which the Samaritans hold to be Mount Gerizim, a
height located adjacent to Mount Ebal. And, unlike the Jews, the
Samaritans have a vivid story about how the Tabernacle was moved from
its place of origin (Mount Gerizm) to Shiloh—Eli did it.
According to the
Samaritans, Eli, at the time a relatively young man of 50, carried
out a coup of sorts against the High Priest of the Tabernacle, Uzzi
ben Bukki. After conducting sacrifices and burnt offerings in
violation of religious law (such as burning the meat without salt),
Eli was excommunicated. In a pique of anger, Eli—who at the time
served as the temple treasurer and had in his possession the wealth
of the Tabernacle—lured away a sizeable number of Jews, taking them
and the Ark of the Covenant to Shiloh, where he established a new
Tabernacle.
Eli allowed his two sons
to desecrate the Tabernacle—they got drunk, stole offerings from
the faithful, and had sex with the virgin women who served the
Tabernacle. According to the Jewish Torah, God cursed Eli and his
sons. The sons were defeated in battle with the Philistines, during
which time they lost control of the Ark of the Covenant, which they
had carried into battle to boost the morale of the Israelites. Upon
learning of his son’s deaths, Eli too expired.
Samuel, the son of
Hannah, took over as the High Priest of Shiloh.
But there was a
problem—Samuel comes from the tribe of Ephraim, and as such is
prohibited from serving as a High Priest, or Judge, of Israel.
The Jewish Torah attempts
to overcome this issue by reconstructing an obviously false lineage
for Samuel—part of the same biblical re-write that moves the
Tabernacle from Gerizm to Ebal, and from Ebal to Shiloh, without
adequate explanation.
How does this relate to
Amalek?
In the Book of Samuel, it
is Samuel who oversees the transfer of religious authority from the
Judges to the Kings—at the insistence of the people, not the
command of God. And it is to Saul, the first Hebrew King, that
Samuel, claiming to be speaking on behalf of God, commands Saul to
kill every person in Amalek, a rival nation to ancient Israel.
“This
is what the Lord Almighty says,” Samuel tells Saul. “‘I will
punish the Amalekites for what they did to Israel when they waylaid
them as they came up from Egypt. Now go, attack the Amalekites and
totally destroy all that belongs to them. Do not spare them; put to
death men and women, children and infants, cattle and sheep, camels
and donkeys.’”
This is the biblical
reference which Benjamin Netanyahu drew upon when he exhorted Israel
to “remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible.”
And
this is the passage that the dancing IDF soldiers base
their mitvah on.
How so very religious of
them all.
But when Samuel spoke to
Saul, he was not speaking the words of God, but the words of an
usurper, a false prophet who had inherited a corrupted Tabernacle
from a fallen priest.
God did not order Saul to
kill the Amalekites.
Samuel did.
And Samuel couldn’t
speak on behalf of God.
Because he was not an
anointed priest.
And what else does the
Bible say about Samuel?
After Samuel’s passing,
King Saul sought to draw upon his wisdom regarding a looming battle.
Instead of praying to God, however, Saul sought out a witch in Endor.
She summoned the ghost of Samuel, who then prophesized Saul’s death
in battle.
The
Witch of Endor summons the ghost of Samuel at the request of Saul
But heaven cannot be
violated by the incantations of a witch; the spirit the witch of
Endor summoned was not of God, but rather from Satan, a
demon—suggesting that Samuel, like Eli before him, had been a
servant of the Devil from the start.
“I
rode a tank, held a general’s rank when the Blitzkrieg raged, and
the bodies stank…”
On November 3, 2023,
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu penned a letter to Israeli
officers and troops serving in Gaza. “The basis of the existence of
the thousand-year-old nation of Israel is the constant struggle for
our lives and freedom,” Netanyahu wrote. “The current fight
against the ‘Hamas’ murderers is another chapter in the story,”
he added, extoling the soldiers to ‘Remember what Amalek did to
you,’” before concluding that “This is a war between the sons
of light and the sons of darkness.”
Netanyahu’s words,
which were clear instructions that were picked up and acted upon by
the soldiers he addressed, introduced a sense of moral righteousness
to the Israeli cause, appealing to religion and tradition to attack
those who might otherwise question the legitimacy of their actions.
The Palestinian people
were reduced to nothing more than the “seed of Amalek,” to quote
Israeli soldiers inflamed by Netanyahu’s exhortations to violence.
And Israeli retribution will be, literally, biblical in nature, a
conflict of the bible, justified by the Bible, and as such righteous
in the eyes of God.
Yoav
Gallant, the Israeli Minister of Defense
Shortly after the Hamas
attack on Israel on October 7, 2023, the Israeli Minister of Defense,
Yoav Gallant, has likened the modern-day “seed of Amalek” (the
citizens of Gaza) to animals. “[Israel is] imposing a complete
siege on Gaza,” Gallant said. “No electricity, no food, no water,
no fuel. Everything is closed. We are fighting human animals, and we
are acting accordingly.”
Gallant’s words were
echoed by Maj. Gen. Ghassan Alian, the Israeli Army Coordinator of
Government Activities in the Territories (COGAT). “Human animals,”
he said, “are dealt with accordingly. Israel has imposed a total
blockade on Gaza, no electricity, no water, just damage. You wanted
hell, you will get hell.”
Starvation became another
weapon to be wielded against the civilians of Gaza by the Israelis in
their biblical quest to impose genocidal “justice” on those they
deemed the “seed of Amalek.”
On February 28, 2024,
Carl Skau, the deputy executive director of the World Food Program,
informed the United Nations Security Council that more than 500,000
people were at risk of starvation in Gaza.
The next day, February
29, a food convoy that had been organized by Palestinian businessmen,
and coordinated with COGAT, arrived in northern Gaza. As crowds of
starving Gazans gathered around the trucks, the IDF opened fire on
them, precipitating a stampede as desperate survivors tried to
escape. At least 118 people were killed and 760 injured in what
has become known as “the flour massacre.”
A
destroyed World Central Kitchen vehicle in Gaza.
To help combat the
scourge of starvation, celebrity chef Jose Andres dispatched members
of his non-governmental organization, World Central Kitchen (WCK) to
Gaza, where they established two main kitchens—one in the southern
city of Rafah and another in the central town of Deir al-Balah, which
served more than 170,000 hot meals daily to Palestinians. Up until
April 1, 2024, WCK had provided over 43 million meals to the starving
citizens of Gaza.
“Human
animals,” however, cannot be allowed to eat.
Prior to April 1, the IDF
had killed more than 200 aid workers in Gaza. Most of these workers,
however, were Palestinian, and their deaths were soon forgotten, just
another statistic in a conflict that had killed more than 33,000
Gazan civilians since it began.
On April 1, 2024, a
three-vehicle WCK convoy departed the Gazan town of Deir al-Balah,
having dropped off food supplies that had just arrived from Cyprus.
Riding in the vehicles were an Australian, Zomi Frankcom, a Pole,
Damian Soból, a dual US-Canadian, Jacob Flickenger, a Palestinian,
Saif Issam Abu Taha, and three British citizens, John Chapman, James
Henderson, and James Kirby. The convoy was driving along a route that
had been cleared by the IDF.
But “human animals”
cannot be allowed to eat.
Shortly after departing
the Deir al-Balah warehouse, the convoy was tracked by an armed
Israeli drone, which proceeded to fire a missile into the lead WCK
vehicle. Survivors from that vehicle evacuated to a second WCK
vehicle, which then, together with the third vehicle, fled the scene,
only to be struck by a missile fired from the Israeli drone. Once
again, survivors were loaded into the last WCK vehicle, which was in
turn struck and destroyed by a third missile fired by the Israeli
drone.
All seven WCK employees
were killed.
One of the immediate
consequences of the attack was that ships carrying aid to Gaza,
including food, turned around, their respective organizations having
concluded that the security situation in Gaza was too dangerous for
continued operations.
The Israelis investigated
the attack and concluded that the drone operators had not been told
by their command about the WCK convoy due to “internal failures
that led to critical information regarding the humanitarian’s
operation to not go properly down through the chain of command.”
The Israelis contend that
they had assessed that the convoy contained one or more armed Hamas
operatives.
As a result of the
investigation, the Israelis fired a major and a colonel in reserve
who were responsible for coordinating the drone strike. Three other
IDF officials were formally reprimanded: the commanders of the
brigade and division involved, and the commander of the Southern
Command, who, according to the Israelis, bore “overall
responsibility” for an operation which the Israelis claim was
carried out in “serious violation of the commands and IDF Standard
Operating Procedures.”
This is the same Israeli
command which allowed Hind Rajab and her family to be murdered and
used Hind as bait to lure in two Palestinian paramedics so they, too,
could be killed.
Because the “seed of
Amalek” must be destroyed.
The same Israeli command
that has given Israeli snipers the green light to kill a mother who
was trying to cross the street, hand in hand with her young son,
waving a white flag.
Because the “seed of
Amalek” must be destroyed.
The same Israeli command
behind the genocidal policies which have left more than 33,000
Palestinian civilians dead, including more than 15,000 children.
Because the “seed of
Amalek” must be destroyed.
The attack on the WCK
convoy was no accident.
The IDF knew who they
were, and what they were doing, when the order to fire the missiles
was given to the Israeli drone crew.
“Human
animals” cannot be allowed to eat.
Because the “seed of
Amalek” must be destroyed.
Amalek, however, is not
the word of God.
Amalek is the product of
a man—and people—who walked away from the God of Abraham, people
who followed the corrupted priest, Eli, to Shiloh, and in doing so
destroyed the integrity of Moses’ Tabernacle.
Amalek is the byproduct
of Eli’s deal with the devil, which spawned Samual, a false
prophet, who encouraged Saul, a false king, to commit murder.
Amalek is the devil’s
doing, the manifestation of evil.
Amalek is genocide.
Samuel
slays King Agag
There is a postscript to
the story of Amalek.
Saul, obedient to the
instructions of Samuel, gathered the Israeli army and marched against
the Amalekites. Saul, however, decides to defy Samuel, and the
Amalekite king, Agag, some members of his family, and the choicest
flocks and herds.
Upon learning of Saul’s
betrayal, Samuel denounces him, and has Agag brought before him,
where Samuel hacks him to death with a sword, exclaiming, “Just as
your sword bereaved women, so shall your mother be bereaved among
women.”
Saul’s incomplete
genocide, however, allowed the “seed of Amalek” to survive, and
later, during the Jewish period of Babylonian captivity, this seed,
in the form of Haman, an “Agagite” who advised the King of
Babylon, conspired to exterminate the Jewish people. Esther, a Jewish
girl who had married the King of Babylon, outwitted Haman, turning
the tables on him. Instead, Haman is hung, along with 500 followers
and 10 of Haman’s sons. Throughout Persia, the Jewish people rise
and kill 75,000 of Haman’s followers.
The “seed of Amalek”
was destroyed, and Samuel’s directive to Saul fulfilled.
The murder of Haman and
his followers—the “seed of Amalek”—is celebrated every year
by the Jewish faithful as the holiday of Purim.
There is, however, no
greater perversion of the notion of biblical justice than the
promotion of the idea that God would forsake those whom he created in
his image, that genocide and justice would—or indeed could—become
synonymous in the eyes of God.
Abraham
pleads for the people of Sodom and Gommorah
The Bible itself provides
proof of this, in the book of Genesis. Abraham, the patriarch of
God’s special relationship with the Jewish people, has been
promised a son by God. Given Abraham’s status as the leader of his
people, God, who has decided to punish the citizens of Sodom and
Gomorrah for forsaking him, asks, “Shall I hide from Abraham what I
am about to do?”
God informs Abraham, ‘The
outcry against Sodom and Gomorrah is so great and their sin so
grievous that I will go down and see if what they have done is as bad
as the outcry that has reached me. If not, I will know.’”
Upon learning of the
horrible fate that was to befall Sodom and Gomorrah, Abraham turns to
God and beseeches him, “Will you sweep away the righteous with the
wicked? What if there are fifty righteous people in the city? Will
you really sweep it away and not spare[e] the place for the sake of
the fifty righteous people in it? Far be it from you to do such a
thing—to kill the righteous with the wicked, treating the righteous
and the wicked alike. Far be it from you! Will not the Judge of all
the earth do right?”
God responded, “If I
find fifty righteous people in the city of Sodom, I will spare the
whole place for their sake.”
Then
Abraham spoke up again: “Now that I have been so bold as to speak
to the Lord, though I am nothing but dust and ashes, what if the
number of the righteous is five less than fifty? Will you destroy the
whole city for lack of five people?”
“If
I find forty-five there,” he said, “I will not destroy it.”
Once
again, he spoke to him, “What if only forty are found there?”
He
said, “For the sake of forty, I will not do it.”
Then
he said: “May the Lord not be angry, but let me speak. What if only
thirty can be found there?”
He
answered, “I will not do it if I find thirty there.”
Abraham
said“Now that I have been so bold as to speak to the Lord, what if
only twenty can be found there?”
He
said, “For the sake of twenty, I will not destroy it.”
Then
he said: “May the Lord not be angry, but let me speak just once
more. What if only ten can be found there?”
He
answered, “For the sake of ten, I will not destroy it.”
Israel has long ago lost
its moral compass—if, indeed, it ever had one.
The Jewish faith has been
poisoned by the celebrated genocide of the Amalekites, either through
the incomplete slaughter of King Agag and his people, or the final
murderous rampage carried out by Esther and the Jews of Babylon,
which is celebrated during Purim.
Genocide is evil.
Evil is the work of
Satan.
Righteous people, such as
Abraham, would have implored those ordering the genocide of the Gazan
civilians to forego this slaughter for the sake of “ten righteous
persons.”
And yet Israel could not,
in its collective heart, find ten such examples.
I can give you fourteen
off the top of my head: Bashar Hamada, his wife, his three children,
Layan Hamada, Hind Rajab, Yusuf Zeino, Ahmed al-Madhoun, Zomi
Frankcom, Damian Soból, Jacob Flickenger, Saif Issam Abu Taha, John
Chapman, James Henderson, and James Kirby.
Their stories have been
recounted here.
There are 33,000 other
righteous persons who have fallen victim to the evil of modern
Israel.
And more than 1.6 million
others whose lives are threatened daily by a government which exhorts
its citizens to “never forget” Amalek.
“Let
me please introduce myself
I’m
a man of wealth and taste
And
I laid traps for troubadours
Who
get killed before they reach Bombay.”
The syncopation of The
Rolling Stones’ “Sympathy for the Devil” stirs up visceral
feelings to this day, feelings that were aroused back when I had my
initial encounter with Tawûsî Melek, the Golden Peacock, on the top
of the Sinjar Mountains of Iraq back in October 1993.
From that meeting I
learned to recognize evil in all its manifestations.
And
in looking at Israel today, I see nothing but evil. From the head
(Netanyahu) to the toe (the Israeli soldiers chanting
their mitvah regarding
Amalek), Zionist Israel reeks of Satan’s labors, a nation so
blinded by hatred that it could find in its darkened heart the
ability to walk along the path of Abraham and find ten righteous
persons so that the sword of vengeance and punishment could be
stayed.
Instead, Israel has
become a nation than embraces the genocidal ideology of Amalek, the
desire to “put to death men and women, children and infants, cattle
and sheep, camels and donkeys,” and to eradicate any “seed”
which might survive.
Israel is a nation of
hate.
Israel is evil.
And, unlike the
protagonist in The Rolling Stones’ song, Israel deserves no
sympathy.
Voor de bezoekers die Engels niet kunnen lezen: voor de niet op dit blog gepubliceerde artikelen in het Engels onder de links, moet je zelf even een vertaalapp zoeken op het web (bij sommige browsers krijg je onmiddellijk een pop up met de vraag of het artikel moet worden vertaald), er zijn gratis apps van redelijke kwaliteit die dit kunnen (soms in 2 of of meer delen >> bij lange artikelen).
Visitors who can’t read Dutch for the articles other than from this blog: on the web you can find free translation apps with reasonable quality, which can do the job (sometimes you have to do it 2 or more times >> with lengthy articles). Some browsers give a pop up with the question if you want a translation.
‘Israeli hostage tells of captivity in Gaza‘: Hamas guards covered us with their bodies to protect us from our own forces’ shooting.” Het zoveelste bewijs dat de Hamasstrijders allesbehalve inhumane ‘beesten’ waren…. Zie wat dat betreft ook ////:
‘Westerse hypocrisie kent geen grenzen meer: sancties tegen UNWRA op basis van een beschuldiging…..‘ (29 januari 2024) Onder andere ook aandacht voor de VS, Britse en Nederlandse illegale oorlog tegen Jemen >> wel direct actie ondernemen als scheepvaart in gevaar dreigt te komen, zonder dat er ook maar één dode was gevallen door de acties van de Jemenitische Houthi rebellen, terwijl er toen al sprake was van meer dan 28.000 vermoorde Palestijnen, waaronder meer dan 10.000 kinderen (cijfers die ten tijde van het publiceren van dat bericht bekend waren), een genocide die zelfs wordt gesteund door dezelfde terreurcoalitie….. (ondertussen liggen er nog duizenden Palestijnse vermoorden onder het puin in de Gazastrook, waar meer dan 80% van de Palestijnen in die smalle strook land dakloos is geworden door de continu doorgaande bombardementen van het Israëlische terreurleger op burgerdoelen….) Zie ook het laatste blok met links over de situatie in Jemen en de Rode Zee///////.
‘‘Massacre’: Dozens killed by Israeli fire in Gaza while collecting food aid‘ (29 februari 2024 Al Jazeera)More than 100 killed and about 750 wounded after Israeli forces fired at Palestinians trying to get flour for their families as famine stalks the Strip. Ten tijde van de publicatie van het artikel onder deze link waren er al meerdere dode kinderen te betreuren door voedsel- en watertekorten…..)
‘Rutte was zogenaamd in Israël om te manen zo min mogelijk burgerslachtoffers te maken, terwijl hij dacht F-35 onderdelen te kunnen leveren‘ (13 februari 2024) Zo van: wij leveren jullie F-35 (JSF) onderdelen en vinden het logisch dat er veel burgerslachtoffers vallen, maar probeer het er voor het klootjesvolk zo uit te laten zien dat jullie met alle macht het aantal burgerslachtoffers proberen te beperken…… Vervolgens huilde Rutte een paar dagen later mee in de roedel van wolven over de dood van de neonazi-misdadiger Navalny, om dat daarna te herhalen bij de herdenking van de Russische inval in Oekraïne twee jaar geleden, wat zelfs al zouden alle leugens over Rusland waarheid zijn geweest, het alsnog honderd keer minder erg is dan wat de fascistische apartheids- en terreurstaat Israël de Palestijnen de laatste maanden heeft geflikt en daar dagelijks mee doorgaat >> zonder dat er ook maar één westerse sanctie werd of wordt getroffen…. SCHANDE!!!!
‘It May be Genocide, But it Won’t Be Stopped‘ The ruling by the International Court of Justice was a legal victory for South Africa and the Palestinians, but it will not halt the slaughter. (lezen mensen!!!) Een uitstekend artikel van Chris Hedges waarin hij aangeeft wat de betekenis is van de uitspraak die het Internationaal Hof van Justitie (ICJ) op 26 januari 2024 gaf en waarin hij onder andere betoogt dat landen die Israël steunen zich medeschuldig maken aan de genocide die dat land uitvoert op het Palestijnse volk…… Totaal belachelijk overigens dat het hof niet een onmiddellijk einde eist aan de oorlog die Israël voert tegen het Palestijnse volk, ofwel niet eist dat die genocide onmiddellijk moet worden beëindigd…… SCHANDE!!
‘Is Antisemitism ‘Rampant’ at Harvard? The Closer You Look, the Less You See‘ (een CounterPunch artikel geschreven door Glenn Sacks, gepubliceerd op 25 januari 2024)Antisemitisme als in kritiek uiten op gewelddadig optreden van zionisten en/of op de ronduit moorddadige omgang met Palestijnen….. Uiteraard is dat geen antisemitisme, elk land dat zo omgaat met een minderheid moet aan de paal worden genageld en moet worden geïsoleerd, onder andere middels vergaande sancties!!!
En zie de volgende korte videomet fascistische uitspraken van Israëlische politici en ander vooraanstaand zionistisch geteisem:
Een aartsbisschop die verklaart dat Israël ziekenhuizen meermaals heeft gewaarschuwd dat ze doel konden worden van aanvallen van Israëlische leger, dit daar Israël ontkende het eerste ziekenhuis waar veel doden vielen te hebben aangevallen. Het werd overigens een paar dagen later duidelijk dat Israël wel degelijk de aanvaller was, dit vanwege video’s, ander beeldmateriaal en getuigenverklaringen ook van VN medewerkers; intussen heeft Israël veel meer ziekenhuizen en medische posten aangevallen…. ):
‘Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’‘ En zie de links in dat bericht!! Links ook naar berichten over de huisuitzettingen in oostelijk Jeruzalem, waar vooral Palestijnen wonen, maar waaruit ze etnisch worden weggezuiverd door de fascistische apartheidsstaat Israël….
Wat betreft Jemen, zie onder andere:‘Nederlandse reders, niet zelden belastingontduikers, eisen marine bescherming in de Rode Zee…..‘ (5 februari 2024) En zie wat dat betreft ook het artikel van staatszender NOS onder de volgende link (deze 2 links zijn ook hierboven al weergegeven, maar ook de rest van dit blok met links heeft van alles met elkaar te maken, immers zonder de genocide in de Gazastrook zouden de Houthi’s géén schepen aanvallen met bestemming Israël):
‘OPEC verlaagt onder druk Saoedi-Arabië de oliewinning met 2 miljoen vaten: energie sancties van EU tegen Rusland komen terug als boemerang‘ Vannacht (toen ik dit schrijven toevoegde aan de link was het 12 oktober 2022) hoorde ik op CBC Radio 1 Charlottetown, dat Biden sancties wil nemen tegen de Golfstaten vanwege de verlaging van de olieproductie….. ha! ha! ha! ha! Ja deze oorlogsmisdadiger heeft een blauwtje gelopen bij de Saoedische kroonprins, schoft de luxe en massamoordenaar Mohammad bin Salman (MBS). Biden deed tijdens de vorige presidentsverkiezingen de belofte om van Saoedi-Arabië en MBS paria’s te maken, dit naar aanleiding van de gruwelijke moord op Khashoggi. Echter toen Biden MBS bezocht om tevergeefs te bedelen voor een verlaging van de olieprijs, gaf hij hem een een vriendschappelijke vuist alsof het zijn beste vriend was…..:
Let op!! De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Ik ben woedend (voor de zoveelste keer): hoe durft de fascistendictatuur Oekraïne zwak begaafden te misbruiken om de lege plekken aan het front te vullen?
Deze mensen zijn mijns inziens de liefste mensen die er bestaan. Heb in het verleden het geluk gehad om meermaals voor deze mensen te mogen werken, de laatste keer op de Hafakker in Noordwijkerhout, waar het verplegend personeel deze mensen op een schandalige manier behandelde, op grond daarvan heb ik destijds ontslag genomen.
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen klakkeloos geloven wat de reguliere westerse media over Oekraïne aan leugenachtige propaganda brengen, terwijl velen van hen eerder wel kritisch waren over bijvoorbeeld de illegale oorlogen die de VS is begonnen op basis van smerige leugens., of op basis van false flag operaties…. (wat geldt voor alle door de VS gevoerde oorlogen na de Tweede Wereldoorlog…..)
Oekraïens legerpersoneel brengt de Hitlergroet tijdens bombardementen van burgerdoelen in Oost-Oekraïne
De VS is dan ook de vereniging van terreurstaten die volledig verantwoordelijk is voor wat er nu gebeurt in Oekraïne, en dat begon met de opstand die de CIA in 2013 organiseerde en regisseerde in dat land, gevolgd door de coup van 2014 tegen de NB democratisch gekozen president Janoekovytsj…. Na die coup was het vrij vermoorden van etnische Russen, één van de redenen waarom Rusland dat fascistische land binnenviel…..*
Hoeveel bewijs is er nog nodig voordat men zegt dat het genoeg is geweest??
(als je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina ziet staan,klik eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >> klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit. Helaas is de video niet in het Nederlands ondertiteld)
There are multiple videos of Ukrainian men with obvious physical and intellectual disabilities being press-ganged, “mobilized” and forced to be on the front lines—some of whom are rescued by women who no longer want to lose their men to fight Zelensky’s war. This video of an intellectually disabled man is one such example. How much longer must this go on?
7:59 AM · Apr 8, 2024 1.7M Views
=========================================
*Wat betreft de massamoorden op de etnische Russen in Oekraïne hier nog eens de belangrijkste redenen waarom Rusland Oekraïne is binnengevallen (en het kan niet vaak genoeg worden gezegd gezien de enorme eenzijdige vloedgolf aan valse anti-Russische propaganda in het westen): Rusland heeft voor de inval in Oekraïne al een paar decennia met zich laten sollen door de VS en de meeste andere westerse NAVO-lidstaten (die de smerige bips van Washington met grote graagte likken)… Echter je kan een wereldkernwapenmacht lang tarten maar uiteindelijk zal zo’n macht ingrijpen…… De oorlog in Oekraïne is dan ook volledig te danken aan de machinaties van Washington en haar slaafse NAVO-partners en dat gaat nog heel wat verder dan de hiervoor al aangehaalde door de VS georganiseerde, geregisseerde en met 5 miljard dollar gefinancierde coup van 2014 tegen de democratisch gekozen Oekraïense regering Janoekovytsj…… Terwijl het agressieve terreurbondgenootschap NAVO bij oorlogshandelingen altijd onder opperbevel staat van de VS, ofwel de NAVO fungeert als een extra terreurleger van de VS…… Wat dat leger betreft nog eens de alinea die al in het bovenstaande schrijven van mijn hand voorkomt////////: Vannacht (27 februari 2024) werd bekend gemaakt dat Macron van zins is om troepen in te zetten in Oekraïne, mocht het er op lijken dat Rusland de oorlog zal winnen, het Witte Huis zou dit hebben afgewezen en verrassend genoeg liet het Witte Huis tegelijk weten dat dit ook voor de NAVO geldt (ofwel de Biden regering geeft in feite toe dat het de uiteindelijke leiding heeft over de NAVO, ofwel de NAVO troepen vormen inderdaad een extra leger voor de VS….)…. De volgende opsomming bevat de redenen voor de Russische inval in Oekraïne, een opsomming die ik overnam uit een ander bericht (maar op 15 februari 2023 heb ik een extra punt [zie het vierde hieronder weergegeven punt] toegevoegd aan dat eerder geplaatste bericht) Deze intussen vaker aangepaste opsomming gebruikte ik voor het eerst in het volgende bericht: ‘Ook GB wordt geregeerd door misdadigers en grote bedrijven die lak hebben aan vrede en de volksgezondheid‘ De belangrijkste redenen voor de Russische inval in Oekraïne:
Ten eerste: door de geschonden (volop bewezen) overeenkomst tussen de voormalige Sovjet president Gorbatsjov en o.a. de destijds Duitse premier Kohl, zijn minister van buitenlandse zaken Genscher en vertegenwoordigers van de regering Bush (de oude Bush), de overeenkomst dat de NAVO zich niet zou uitbreiden richting Moskou…… (geschonden door de VS en de oorlogshitsers van de andere NAVO-lidstaten) Zie o.a: ‘NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)
Ten tweede: door de opstand en staatsgreep die de VS voor en tijdens 2014 bewezen in Oekraïne heeft georganiseerd, geregisseerd en gefinancierd (met 5 miljard dollar). Men hoopte dat Rusland daarop De Krim zou annexeren, maar daar stak de bevolking van dat schiereiland een dikke stok voor door een referendum te organiseren voor aansluiting bij Rusland, men was tegen de staatsgreep tegen de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj en wenste niet onder de corrupte neonazi-juntaleider Porosjenko te leven (die door de VS werd geparachuteerd als ‘president’ van Oekraïne)….. Het door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeelde referendum werd door 80% van de bevolking gesteund, een bevolking bestaande uit de oorspronkelijke bevolking van De Krim, etnische Russen en Oekraïners!!! (hetzelfde geldt voor de zich van Oekraïne afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk, die daarna 8 jaar lang werden gebombardeerd door nazi-bataljons van het Oekraïense leger….)
Ten derde: wat volgt uit het vorige punt: de 8 jaar lang durende bombardementen op de burgers van de volks republieken Luhansk en Donetsk, waarbij meer dan 14.000 mensen omkwamen (volgens de VN, eerder hield ik 13.000 moorden aan) ofwel deze werden vermoord, waaronder vooral etnische Russen….. Voor de Russische inval in Oekraïne heeft de regering Zelensky haar nazi-troepen opdracht gegeven om de aanvallen op de staatjes Luhansk en Donetsk te verhevigen, ofwel een grote troepenopbouw met zware wapens >> daar lulde men niet over in het westen, nee dat Rusland daarop meer troepen naar haar grens met Oekraïne stuurde leidde tot felle (uiterst hypocriete) reacties in het westen…… Hier moet nog aan worden toegevoegd dat Oekraïne na de coup van 2014 een groot aantal etnische Russen heeft vermoord, het enige nog toegestane tv station, een staatszender, riep zelfs op tot een genocide op etnische Russen en hun kinderen: ‘Rutte gaat Zelensky niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op de enige Oekraïense tv zender die nog is toegestaan heeft men opgeroepen elke Rus te vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te voeren op de etnische Russen in Oekraïne, die daar een grote minderheid vormen….. Rutte stelt niet te weten of dit waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken……. En zie wat dat betreft: ‘Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen toe tot moord op Russen‘ (!!!!) Genocide hoort niet thuis in een democratie om het maar zachtjes uit te drukken…….. Zie wat dat betreft ook:Neonazi bevolking en ‘regering van Oekraïne’ roepen op tot vermoorden van etnische Russen (die al generaties in Oekraïne wonen….)‘
Ten vierde: dom genoeg ben ik dit punt telkens weer vergeten bij deze opsomming, maar wat zoals je zal zien uitermate belangrijk is voor het ingrijpen van Rusland: de akkoorden van Minsk waarbij ook Rusland partij was en waaraan Oekraïne zich niet heeft gehouden >> de corrupte fascist Porosjenko, destijds door de VS geïnstalleerde juntaleider van Oekraïne, stelde vlak na ondertekening zich er niet aan te zullen houden….. De westerse media en politiek durfden ook toen keihard te liegen en die keer dat de afgescheiden staatjes zich niet aan die akkoorden hielden, terwijl juist die staatjes en Rusland de partijen waren die ten onrechte geloofden in die akkoorden…… Onlangs heeft oud-president van Frankrijk Hollande toegegeven dat hij en Merkel, die deelnamen aan de besprekingen die voorafgingen aan die akkoorden, deze akkoorden niet serieus namen, maar Oekraïne tijd wilden geven in de zwaar ongelijke strijd tegen de afgescheiden staatjes…… Moet je nagaan……
Ten vijfde: door de al jarenlang bijna het jaarrond durende militaire oefeningen van de VS en de rest van de NAVO langs de Russische westgrens (waar zelfs op het binnenvallen van Russisch grondgebied werd en wordt geoefend)……
Ten zesde: de militaire oefeningen die de NAVO laatste jaren heeft gehouden in Oekraïne uiteraard met het Oekraïense nazi-leger, terwijl men eerder de wereld wijs probeerde te maken dat Oekraïne niet zou toetreden tot de NAVO…… ha! ha! ha! ha! ha!
Ten zevende: het VS ‘raketschild’ in Polen, Roemenië en Tsjechië, een schild zogenaamd tegen raketten uit Iran en Noord-Korea, terwijl de afzonderlijke raketten van dat schild in een zeer korte tijd kunnen worden voorzien van meerdere al aanwezige kernkoppen, waarmee men Russische miljoenensteden kan vernietigen…. (dat zou Rusland eens moeten proberen in Canada en Mexico voor de grens met de VS…….) En zie ook de berichten onder de volgende links (sommige links zal je hierboven ook terugvinden, echter te belangrijk om niet ook hier te noemen//////):
‘Beestachtige Kristallnacht in Odessa (anno 2014) en Oekraïne benoemt oligarchen-gangsters tot gouverneurs en ministers……….‘ (!!!!) (deze link is hierboven al meegenomen in de redenen die aangeven dat Oekraïne geen democratie is, maar hoort zeker ook in dit blok thuis) Massamoorden gepleegd op etnische Russen dit na de door de VS georganiseerde, geregisseerde en gefinancierde opstand die begon in 2013 en uitmondde in de door de VS gewilde staatsgreep van 2014 (een coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj!!)
‘VN-commissie erkent de feiten van oorlogsmisdaden begaan door het Oekraïense leger‘ Waarbij de VN tevens rapporteert dat het Oekraïense nazi-terreurleger (niet zo genoemd door de VN) clusterbommen heeft ingezet tegen de eigen bevolking en het beschieten van civiele infrastructuur door dat leger, beschietingen van onder andere kleuterscholen, markten en woonwijken…. Dat leger doet één en ander om het de Russen in de schoenen te schuiven, een false flag operatie noemt men dat, een specialiteit van terreurorganisatie CIA, waarvan agenten het nazi-leger in dit soort zaken hebben opgeleid!!! Er is al sinds de door de VS georganiseerde opstand (2013) en coup (2014) een groot aantal CIA agenten werkzaam in Oekraïne.
‘Schokkende video’s tonen Oekraïners die Russische krijgsgevangenen neerschieten en martelen‘ Alle video’s in dit Nieuwsfront artikel zijn gecensureerd, ofwel men mag deze beelden niet zien, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te zien dat je in het westen zwaar wordt belazerd als het over Oekraïne gaat??!!! (let op er zijn nog steeds schokkende beelden te zien in dat bericht!) Onder dat bericht is nog het begin opgenomen van een bericht over gruwelijke moorden op etnische Russen in Oekraïne……
‘Nuland accidentally reveals the true aim of the West in Ukraine‘ >>Het opgang houden van de oorlog in Oekraïne, daar dit goed is voor de wapenfabrieken in de VS en daarmee tevens het belang dienende van het daarachterliggende militair-industrieel complex en de spuugrijke miljonairs en miljardairs die grootaandeelhouders zijn van deze doodsindustrie……
‘How the CIA Destabilizes the World‘ En dan te bedenken dat de VS, de grootste terreurentiteit ter wereld, ieder land dat het als vijand ziet, ervan beschuldigt destabiliserend bezig te zijn, terwijl deze vereniging van terreurstaten alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen vooral moslims heeft vermoord in de illegale oorlogen die het begon en dat gebaseerd op zware leugens (met hulp van haar andere slaafse NAVO-lidstaten)….. Dit nog naast het illegaal sancties uitoefenen op landen die niet braaf doen wat Washington eist, sancties waardoor ook nog eens extra mensen overlijden door tekorten aan voedsel, medicijnen en medische hulpmiddelen….. Te zot en schunnig voor woorden!!
‘Wel sancties n.a.v. Navalny’s dood, maar géén sancties tegen Israël vanwege de genocide die nu al aan meer dan 35.000 Palestijnen het leven heeft gekost…..‘ (25 februari 2024) Het is als met de bombardementen op de Houthi’s en verdere bevolking van Jemen, terwijl de Houthi’s in Jemen zich als één van de weinigen hebben gekeerd tegen de genocide die Israël uitvoert op de Palestijnen, het grootste deel van de tijd geen dode door hun acties tegen schepen met bestemming Israël, pas onlangs vielen de eerste doden (het zou me niet verbazen als de NAVO-schepen dit expres hebben laten gebeuren om hun acties tegen Jemen te legitimeren….)…. Maar zoals gezegd wordt Jemen gebombardeerd door de VS, Groot-Brittannië, en nog een paar slaafse NAVO-lidstaten waaronder Nederland….. Ofwel oorlogsvoering tegen een land dat zich verzet tegen de Israëlische genocide op de Palestijnen en ook juist daarom, maar zelfs niet één sanctie tegen Israël, ondertussen hoeft Rusland bij wijze van spreken maar een scheet te laten en het westen neemt nog meer sancties……
‘SCOTT RITTER: Twitter Wars—My Personal Experience in Twitter’s Ongoing Assault on Free Speech‘ Lezen mensen!! Scott Ritter is één van de deskundigen die het massamoord verhaal in Boetsja (Bucha) naar de prullenbak verwees, daar op de beelden uit die stad waarop lijken waren te zien op straat, deze na een fiks aantal dagen te hebben gelegen (de Russen waren al dagen eerder vertrokken) niet waren opgezwollen en opengebarsten, wat normaal wel zou zijn gebeurd…… Ofwel die massamoord is in scene gezet (een false flag operatie om Rusland verder te demoniseren)….. Intussen is bekend dat de neonazi’s na het vertrek van het Russische legeronderdeel alle burgers hebben vermoord die voedselhulp van de Russen hebben aangenomen, of die hand-en-spandiensten verleenden aan de Russen, dan wel die van etnisch Russisch komaf waren……. Zoals iedereen zou kunnen weten dat het nazi-Azov-bataljon in de staalfabriek in Marioepol burgers als gijzelaars heeft vastgehouden >> getuigenissen te over…..
‘Oekraïne geeft toe: sinds begin oorlog flink aantal Russische propagandisten vermoord‘ Telegrof artikel, waarin onder andere het bedreigen met de dood van iedereen die negatief over Oekraïne durft te schrijven, waar ook ter wereld…… Je bent al een Russische propagandist als je berichten schrijft over het grote aantal nazi’s in het Oekraïense leger en over de massamoorden op etnische Russen door dat leger, zoals de al 9 jaar durende bombardementen op de afgescheiden staatjes in het Oosten van Oekraïne, één van de redenen voor de Russische inval in dat fascistische land…..
‘Insanity leads us into tyrrany.‘ (een video van 3.13 min. die van toepassing is op: de oorlog in Oekraine, de Coronavaccins en de 15 minutensteden >> zien mensen!!)
‘Het VS wereldrijk is gebouwd op ideologische propaganda die de ogen van de westerse bevolkingen gesloten moet houden‘ (!!!!) Onder andere over het feest in de Oekraïense ambassade in Washington gesubsidieerd door wapenfabrikanten uit de VS met: Raytheon, Lockheed Martin, Northrop Grumman, and Pratt & Whitney…… Je behoeft je niet af te vragen of er vertegenwoordigers van deze doodsindustrie aanwezig waren op dat ‘feest’, uiteraard waren die aanwezig niet zo gek als je bedenkt dat de wapenfabrieken (inclusief die voor rollend, varend en vliegend oorlogstuig) nooit zoveel hebben verdiend dan aan de oorlog in Oekraïne……. Het is zelfs zo dat ze met de productie de tekorten aan wapens bij de VS en haar slaafse NAVO-partners niet bij kunnen werken door de grote giften van oorlogstuig aan Oekraïne, het land onder Zelensky dat zo’n derde van de wapens doorverkoopt aan iedereen die maar wil kopen, zelfs aan terreurgroepen en daarover is men ook ongerust in de VS…….
‘Oekraïne: Zelensky en het westen onder aanvoering van de VS, wijzen het door Rusland voorgestelde orthodoxe kerstbestand af…..‘ Het zoveelste teken dat de VS faliekant tegen een vredesverdrag met Rusland is, eerder al liet Zelensky op voorspraak van de VS weten dat er alleen over vrede kon worden gesproken als Rusland zich geheel uit Oekraïne terugtrok, ook uit De Krim terwijl daar de voor Rusland heel belangrijke marinehavens liggen voor de Zwarte Zeevloot, kortom een totaal belachelijke eis waar Rusland uiteraard niet op kon ingaan…… Eerder was het Rusland die als enige in de vredesakkoorden van Minsk geloofde, de Franse ex-president Hollande gaf een paar maanden geleden///// toe dat hij en bondskanselier Merkel destijds alleen de boel probeerden te rekken en de zwaar corrupte fascist en juntaleider Porosjenko liet als zijn opvolger Zelensky bij ondertekening al weten dat Oekraïne zich niet aan de akkoorden zou houden…..
‘Tweede NAVO-lidstaat vecht in Oekraïne tegen het Russische leger…..‘ Er is in feite al sprake van een hete oorlog tussen de VS en Rusland in Oekraïne daar speciale troepen va de VS al langere tijd op Oekraïens grondgebied meevechten met het nazi-leger van dat land, voorts is er in dat land al maandenlang een heel leger van CIA agenten aanwezig…….
‘OPEC verlaagt onder druk Saoedi-Arabië de oliewinning met 2 miljoen vaten: energie sancties van EU tegen Rusland komen terug als boemerang‘ Ten tijde van het schrijven van dit bericht dreigde Biden met sancties aan het adres van Saoedi-Arabië, daar hij eerder tevergeefs die reli-fascistische dictatuur bezocht voor een verlaging van de olie- en gasprijs door juist meer te produceren….. ha! ha! ha! ha! ha! Saoedi-Arabië (S-A) dat qua geweld, ook tegen vrouwen in eigen land oneindig veel verder gaat dan Iran, verder zou dit land moeten worden gesanctioneerd onder andere voor het uitvoeren van een genocide op de sjiitische bevolking van Jemen (dat zou Rusland moeten proberen en let wel >> de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk helpen naast de andere Golfstaten S-A met het uitvoeren van die genocide….)…. Echter er worden geen sancties ingesteld tegen de terreurstaat S-A, integendeel men doet maar al te graag zaken met die bloedige reli-fascistische dictatuur…. (een dictatuur die wordt geleid door het koningshuis van dat land, een koningshuis waarmee ‘ons koningshuis’ vriendschappelijke banden onderhoudt….)
‘Olaf Scholz, de Duitse premier, naar het ‘vredelievende’ Saoedi-Arabië en andere Golfstaten voor leveringen van ‘duurzaam LNG’‘ (!!!!) Onbegrijpelijk ook dat men wel LNG uit de VS koopt, maar Rusland uitsluit van levering (en dan Rusland beschuldigen van het gebruik van energie als wapen…..), terwijl de VS alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord, in 4 illegale oorlogen (en de militaire steun voor oorlogen in Afrika), oorlogen die daarnaast miljoenen mensen op de vlucht hebben doen slaan en die vreselijke verwoestingen tot gevolg hadden >> echter daarvoor niet één enkele sanctie……….
‘Rusland zou kerncentrale Zaporizja die het bezet houdt zelf bombarderen: hoe geloofwaardig kan dat zijn‘ (!!!!) Ongelofelijk dat men in het westen deze overduidelijke leugen van de Zelensky propagandamachine gelooft dat zegt dan ook genoeg over de hersenspoeling van de westerse volkeren met de enorme golf aan anti-Russische propaganda…. En dat beste bezoeker zegt genoeg over de valse westerse media en politiek……
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘ (!!!!) Die media waren de afgelopen maanden te druk met het maken van valse anti-Russische propaganda!! Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens 500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden uitgevoerd door de VS…….
‘Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ (!!!!) Sinds de Russische inval in Oekraïne (het is bij deze toevoeging 21 juli 2022) hoor je nog amper leugens over Russische cyberaanvallen, terwijl westerse ‘deskundigen’ van oorlogshitsende denktanks al kort na de invasie stelden dat Rusland dit middel nog veel vaker zou gebruiken tegen het westen….. Het is dan ook zo dat vooral vanuit Oekraïne werd gehackt en niet door etnische Russen!! (er wordt trouwens ook vanuit Nederland veelvuldig gehackt in het buitenland….)
‘Oekraïne meldt ‘flagrante schending’ akkoord van Minsk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Eind 2022 gaven de destijds Franse president Hollande en Duitse bondskanselier Merkel toe dat ze deze besprekingen niet serieus namen en hun medewerking gaven om Zelensky en zijn kliek meer tijd te geven (om de afgescheiden staatjes in Oost-Oekraine te vernietigen!! Terwijl ook Oekraïne deze ‘vredesbesprekingen’ aan de laars lapte…..)
Dan nog het volgende: het huidige Oekraïne heeft niets te maken met democratie dan wel met enige vrijheid voor de bevolking, waarover men in het westen keihard liegt dat ‘we’ die vrijheid en democratie in Oekraïne moeten verdedigen, een ieder die een beetje moeite doet kan weten dat dit een wel heel smerige leugen is >> dit is zonder meer bekend bij de reguliere westerse media en politici….In Oekraïne zijn de meeste politieke partijen verboden, terwijl er geen verkiezingen meer worden gehouden….. Vakbonden zijn verboden, vrije meningsuiting is niet bestaand >> als je je daar uitlaat tegen de Zelensky kliek, wordt je gevangengezet en met een beetje geluk ontloop je nog net een groot pak slaag op straat of erger nog: word je vermoord, verder ligt de pers aan de ketting van de Zelensky junta, waar sinds 2014 een aantal journalisten zijn vermoord, op straat in elkaar geslagen, gemarteld en/of gevangengezet……. Verder heeft de junta in Oekraïne, eerder onder de corrupte miljardair en neonazi Porosjenko en later onder de corrupte miljonair en fascistische juntaleider Zelensky meermaals opgeroepen alle Russen en hun kinderen te vermoorden, het gaat hier om etnische Russen (mensen!!) die al vele generaties wonen in Oekraïne…. In welk land bestaat het grootste deel van het leger dan wel de leidinggevende officieren uit (neo-) nazi’s??!!! Welk land kan je democratie noemenals men oproept eengenocideuit te voeren op een minderheid??Zie wat betreft deze ‘verdediging van democratie en vrijheid’ verder onder andere de berichten onder de volgende links:
Let op!! De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Ik ben woedend (voor de zoveelste keer): hoe durft de fascistendictatuur Oekraïne zwak begaafden te misbruiken om de lege plekken aan het front te vullen?
Deze mensen zijn mijns inziens de liefste mensen die er bestaan. Heb in het verleden het geluk gehad om meermaals voor deze mensen te mogen werken, de laatste keer op de Hafakker in Noordwijkerhout, waar het verplegend personeel deze mensen op een schandalige manier behandelde, op grond daarvan heb ik destijds ontslag genomen.
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen klakkeloos geloven wat de reguliere westerse media over Oekraïne aan leugenachtige propaganda brengen, terwijl velen van hen eerder wel kritisch waren over bijvoorbeeld de illegale oorlogen die de VS is begonnen op basis van smerige leugens., of op basis van false flag operaties…. (wat geldt voor alle door de VS gevoerde oorlogen na de Tweede Wereldoorlog…..)
Oekraïens legerpersoneel brengt de Hitlergroet tijdens bombardementen van burgerdoelen in Oost-Oekraïne
De VS is dan ook de vereniging van terreurstaten die volledig verantwoordelijk is voor wat er nu gebeurt in Oekraïne, en dat begon met de opstand die de CIA in 2013 organiseerde en regisseerde in dat land, gevolgd door de coup van 2014 tegen de NB democratisch gekozen president Janoekovytsj…. Na die coup was het vrij vermoorden van etnische Russen, één van de redenen waarom Rusland dat fascistische land binnenviel…..*
Hoeveel bewijs is er nog nodig voordat men zegt dat het genoeg is geweest??
(als
je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands
met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina
ziet staan,klik
eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die
vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >>
klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de
vertaling is van een redelijk goede kwaliteit. Helaas is de video niet in het Nederlands ondertiteld)
There
are multiple videos of Ukrainian men with obvious physical and
intellectual disabilities being press-ganged, “mobilized” and
forced to be on the front lines—some of whom are rescued by women
who no longer want to lose their men to fight Zelensky’s war. This
video of an intellectually disabled man is one such example. How
much longer must this go on?
7:59 AM · Apr 8, 2024 1.7M Views
=========================================
*Wat betreft de massamoorden op de etnische Russen in Oekraïne hier nog eens de belangrijkste redenen waarom Rusland Oekraïne is binnengevallen (en het kan niet vaak genoeg worden gezegd gezien de enorme eenzijdige vloedgolf aan valse anti-Russische propaganda in het westen): Rusland heeft voor de inval in Oekraïne al een paar decennia met zich laten sollen door de VS en de meeste andere westerse NAVO-lidstaten (die de smerige bips van Washington met grote graagte likken)… Echter je kan een wereldkernwapenmacht lang tarten maar uiteindelijk zal zo’n macht ingrijpen…… De oorlog in Oekraïne is dan ook volledig te danken aan de machinaties van Washington en haar slaafse NAVO-partners en dat gaat nog heel wat verder dan de hiervoor al aangehaalde door de VS georganiseerde, geregisseerde en met 5 miljard dollar gefinancierde coup van 2014 tegen de democratisch gekozen Oekraïense regering Janoekovytsj…… Terwijl het agressieve terreurbondgenootschap NAVO bij oorlogshandelingen altijd onder opperbevel staat van de VS, ofwel de NAVO fungeert als een extra terreurleger van de VS…… Wat dat leger betreft nog eens de alinea die al in het bovenstaande schrijven van mijn hand voorkomt////////: Vannacht (27 februari 2024) werd bekend gemaakt dat Macron van zins is om troepen in te zetten in Oekraïne, mocht het er op lijken dat Rusland de oorlog zal winnen, het Witte Huis zou dit hebben afgewezen en verrassend genoeg liet het Witte Huis tegelijk weten dat dit ook voor de NAVO geldt (ofwel de Biden regering geeft in feite toe dat het de uiteindelijke leiding heeft over de NAVO, ofwel de NAVO troepen vormen inderdaad een extra leger voor de VS….)…. De volgende opsomming bevat de redenen voor de Russische inval in Oekraïne, een opsomming die ik overnam uit een ander bericht (maar op 15 februari 2023 heb ik een extra punt [zie het vierde hieronder weergegeven punt] toegevoegd aan dat eerder geplaatste bericht) Deze intussen vaker aangepaste opsomming gebruikte ik voor het eerst in het volgende bericht: ‘Ook GB wordt geregeerd door misdadigers en grote bedrijven die lak hebben aan vrede en de volksgezondheid‘ De belangrijkste redenen voor de Russische inval in Oekraïne:
Ten eerste: door de geschonden (volop bewezen) overeenkomst tussen de voormalige Sovjet president Gorbatsjov en o.a. de destijds Duitse premier Kohl, zijn minister van buitenlandse zaken Genscher en vertegenwoordigers van de regering Bush (de oude Bush), de overeenkomst dat de NAVO zich niet zou uitbreiden richting Moskou…… (geschonden door de VS en de oorlogshitsers van de andere NAVO-lidstaten) Zie o.a: ‘NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)
Ten tweede: door de opstand en staatsgreep die de VS voor en tijdens 2014 bewezen in Oekraïne heeft georganiseerd, geregisseerd en gefinancierd (met 5 miljard dollar). Men hoopte dat Rusland daarop De Krim zou annexeren, maar daar stak de bevolking van dat schiereiland een dikke stok voor door een referendum te organiseren voor aansluiting bij Rusland, men was tegen de staatsgreep tegen de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj en wenste niet onder de corrupte neonazi-juntaleider Porosjenko te leven (die door de VS werd geparachuteerd als ‘president’ van Oekraïne)….. Het door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeelde referendum werd door 80% van de bevolking gesteund, een bevolking bestaande uit de oorspronkelijke bevolking van De Krim, etnische Russen en Oekraïners!!! (hetzelfde geldt voor de zich van Oekraïne afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk, die daarna 8 jaar lang werden gebombardeerd door nazi-bataljons van het Oekraïense leger….)
Ten derde: wat volgt uit het vorige punt: de 8 jaar lang durende bombardementen op de burgers van de volks republieken Luhansk en Donetsk, waarbij meer dan 14.000 mensen omkwamen (volgens de VN, eerder hield ik 13.000 moorden aan) ofwel deze werden vermoord, waaronder vooral etnische Russen….. Voor de Russische inval in Oekraïne heeft de regering Zelensky haar nazi-troepen opdracht gegeven om de aanvallen op de staatjes Luhansk en Donetsk te verhevigen, ofwel een grote troepenopbouw met zware wapens >> daar lulde men niet over in het westen, nee dat Rusland daarop meer troepen naar haar grens met Oekraïne stuurde leidde tot felle (uiterst hypocriete) reacties in het westen…… Hier moet nog aan worden toegevoegd dat Oekraïne na de coup van 2014 een groot aantal etnische Russen heeft vermoord, het enige nog toegestane tv station, een staatszender, riep zelfs op tot een genocide op etnische Russen en hun kinderen: ‘Rutte gaat Zelensky niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op de enige Oekraïense tv zender die nog is toegestaan heeft men opgeroepen elke Rus te vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te voeren op de etnische Russen in Oekraïne, die daar een grote minderheid vormen….. Rutte stelt niet te weten of dit waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken……. En zie wat dat betreft: ‘Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen toe tot moord op Russen‘ (!!!!) Genocide hoort niet thuis in een democratie om het maar zachtjes uit te drukken…….. Zie wat dat betreft ook:Neonazi bevolking en ‘regering van Oekraïne’ roepen op tot vermoorden van etnische Russen (die al generaties in Oekraïne wonen….)‘
Ten vierde: dom genoeg ben ik dit punt telkens weer vergeten bij deze opsomming, maar wat zoals je zal zien uitermate belangrijk is voor het ingrijpen van Rusland: de akkoorden van Minsk waarbij ook Rusland partij was en waaraan Oekraïne zich niet heeft gehouden >> de corrupte fascist Porosjenko, destijds door de VS geïnstalleerde juntaleider van Oekraïne, stelde vlak na ondertekening zich er niet aan te zullen houden….. De westerse media en politiek durfden ook toen keihard te liegen en die keer dat de afgescheiden staatjes zich niet aan die akkoorden hielden, terwijl juist die staatjes en Rusland de partijen waren die ten onrechte geloofden in die akkoorden…… Onlangs heeft oud-president van Frankrijk Hollande toegegeven dat hij en Merkel, die deelnamen aan de besprekingen die voorafgingen aan die akkoorden, deze akkoorden niet serieus namen, maar Oekraïne tijd wilden geven in de zwaar ongelijke strijd tegen de afgescheiden staatjes…… Moet je nagaan……
Ten vijfde: door de al jarenlang bijna het jaarrond durende militaire oefeningen van de VS en de rest van de NAVO langs de Russische westgrens (waar zelfs op het binnenvallen van Russisch grondgebied werd en wordt geoefend)……
Ten zesde: de militaire oefeningen die de NAVO laatste jaren heeft gehouden in Oekraïne uiteraard met het Oekraïense nazi-leger, terwijl men eerder de wereld wijs probeerde te maken dat Oekraïne niet zou toetreden tot de NAVO…… ha! ha! ha! ha! ha!
Ten zevende: het VS ‘raketschild’ in Polen, Roemenië en Tsjechië, een schild zogenaamd tegen raketten uit Iran en Noord-Korea, terwijl de afzonderlijke raketten van dat schild in een zeer korte tijd kunnen worden voorzien van meerdere al aanwezige kernkoppen, waarmee men Russische miljoenensteden kan vernietigen…. (dat zou Rusland eens moeten proberen in Canada en Mexico voor de grens met de VS…….) En zie ook de berichten onder de volgende links (sommige links zal je hierboven ook terugvinden, echter te belangrijk om niet ook hier te noemen//////):
‘Beestachtige Kristallnacht in Odessa (anno 2014) en Oekraïne benoemt oligarchen-gangsters tot gouverneurs en ministers……….‘ (!!!!) (deze link is hierboven al meegenomen in de redenen die aangeven dat Oekraïne geen democratie is, maar hoort zeker ook in dit blok thuis) Massamoorden gepleegd op etnische Russen dit na de door de VS georganiseerde, geregisseerde en gefinancierde opstand die begon in 2013 en uitmondde in de door de VS gewilde staatsgreep van 2014 (een coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj!!)
‘VN-commissie erkent de feiten van oorlogsmisdaden begaan door het Oekraïense leger‘ Waarbij de VN tevens rapporteert dat het Oekraïense nazi-terreurleger (niet zo genoemd door de VN) clusterbommen heeft ingezet tegen de eigen bevolking en het beschieten van civiele infrastructuur door dat leger, beschietingen van onder andere kleuterscholen, markten en woonwijken…. Dat leger doet één en ander om het de Russen in de schoenen te schuiven, een false flag operatie noemt men dat, een specialiteit van terreurorganisatie CIA, waarvan agenten het nazi-leger in dit soort zaken hebben opgeleid!!! Er is al sinds de door de VS georganiseerde opstand (2013) en coup (2014) een groot aantal CIA agenten werkzaam in Oekraïne.
‘Schokkende video’s tonen Oekraïners die Russische krijgsgevangenen neerschieten en martelen‘ Alle video’s in dit Nieuwsfront artikel zijn gecensureerd, ofwel men mag deze beelden niet zien, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te zien dat je in het westen zwaar wordt belazerd als het over Oekraïne gaat??!!! (let op er zijn nog steeds schokkende beelden te zien in dat bericht!) Onder dat bericht is nog het begin opgenomen van een bericht over gruwelijke moorden op etnische Russen in Oekraïne……
‘Nuland accidentally reveals the true aim of the West in Ukraine‘ >>Het opgang houden van de oorlog in Oekraïne, daar dit goed is voor de wapenfabrieken in de VS en daarmee tevens het belang dienende van het daarachterliggende militair-industrieel complex en de spuugrijke miljonairs en miljardairs die grootaandeelhouders zijn van deze doodsindustrie……
‘How the CIA Destabilizes the World‘ En dan te bedenken dat de VS, de grootste terreurentiteit ter wereld, ieder land dat het als vijand ziet, ervan beschuldigt destabiliserend bezig te zijn, terwijl deze vereniging van terreurstaten alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen vooral moslims heeft vermoord in de illegale oorlogen die het begon en dat gebaseerd op zware leugens (met hulp van haar andere slaafse NAVO-lidstaten)….. Dit nog naast het illegaal sancties uitoefenen op landen die niet braaf doen wat Washington eist, sancties waardoor ook nog eens extra mensen overlijden door tekorten aan voedsel, medicijnen en medische hulpmiddelen….. Te zot en schunnig voor woorden!!
‘Wel sancties n.a.v. Navalny’s dood, maar géén sancties tegen Israël vanwege de genocide die nu al aan meer dan 35.000 Palestijnen het leven heeft gekost…..‘ (25 februari 2024) Het is als met de bombardementen op de Houthi’s en verdere bevolking van Jemen, terwijl de Houthi’s in Jemen zich als één van de weinigen hebben gekeerd tegen de genocide die Israël uitvoert op de Palestijnen, het grootste deel van de tijd geen dode door hun acties tegen schepen met bestemming Israël, pas onlangs vielen de eerste doden (het zou me niet verbazen als de NAVO-schepen dit expres hebben laten gebeuren om hun acties tegen Jemen te legitimeren….)…. Maar zoals gezegd wordt Jemen gebombardeerd door de VS, Groot-Brittannië, en nog een paar slaafse NAVO-lidstaten waaronder Nederland….. Ofwel oorlogsvoering tegen een land dat zich verzet tegen de Israëlische genocide op de Palestijnen en ook juist daarom, maar zelfs niet één sanctie tegen Israël, ondertussen hoeft Rusland bij wijze van spreken maar een scheet te laten en het westen neemt nog meer sancties……
‘SCOTT RITTER: Twitter Wars—My Personal Experience in Twitter’s Ongoing Assault on Free Speech‘ Lezen mensen!! Scott Ritter is één van de deskundigen die het massamoord verhaal in Boetsja (Bucha) naar de prullenbak verwees, daar op de beelden uit die stad waarop lijken waren te zien op straat, deze na een fiks aantal dagen te hebben gelegen (de Russen waren al dagen eerder vertrokken) niet waren opgezwollen en opengebarsten, wat normaal wel zou zijn gebeurd…… Ofwel die massamoord is in scene gezet (een false flag operatie om Rusland verder te demoniseren)….. Intussen is bekend dat de neonazi’s na het vertrek van het Russische legeronderdeel alle burgers hebben vermoord die voedselhulp van de Russen hebben aangenomen, of die hand-en-spandiensten verleenden aan de Russen, dan wel die van etnisch Russisch komaf waren……. Zoals iedereen zou kunnen weten dat het nazi-Azov-bataljon in de staalfabriek in Marioepol burgers als gijzelaars heeft vastgehouden >> getuigenissen te over…..
‘Oekraïne geeft toe: sinds begin oorlog flink aantal Russische propagandisten vermoord‘ Telegrof artikel, waarin onder andere het bedreigen met de dood van iedereen die negatief over Oekraïne durft te schrijven, waar ook ter wereld…… Je bent al een Russische propagandist als je berichten schrijft over het grote aantal nazi’s in het Oekraïense leger en over de massamoorden op etnische Russen door dat leger, zoals de al 9 jaar durende bombardementen op de afgescheiden staatjes in het Oosten van Oekraïne, één van de redenen voor de Russische inval in dat fascistische land…..
‘Insanity leads us into tyrrany.‘ (een video van 3.13 min. die van toepassing is op: de oorlog in Oekraine, de Coronavaccins en de 15 minutensteden >> zien mensen!!)
‘Het VS wereldrijk is gebouwd op ideologische propaganda die de ogen van de westerse bevolkingen gesloten moet houden‘ (!!!!) Onder andere over het feest in de Oekraïense ambassade in Washington gesubsidieerd door wapenfabrikanten uit de VS met: Raytheon, Lockheed Martin, Northrop Grumman, and Pratt & Whitney…… Je behoeft je niet af te vragen of er vertegenwoordigers van deze doodsindustrie aanwezig waren op dat ‘feest’, uiteraard waren die aanwezig niet zo gek als je bedenkt dat de wapenfabrieken (inclusief die voor rollend, varend en vliegend oorlogstuig) nooit zoveel hebben verdiend dan aan de oorlog in Oekraïne……. Het is zelfs zo dat ze met de productie de tekorten aan wapens bij de VS en haar slaafse NAVO-partners niet bij kunnen werken door de grote giften van oorlogstuig aan Oekraïne, het land onder Zelensky dat zo’n derde van de wapens doorverkoopt aan iedereen die maar wil kopen, zelfs aan terreurgroepen en daarover is men ook ongerust in de VS…….
‘Oekraïne: Zelensky en het westen onder aanvoering van de VS, wijzen het door Rusland voorgestelde orthodoxe kerstbestand af…..‘ Het zoveelste teken dat de VS faliekant tegen een vredesverdrag met Rusland is, eerder al liet Zelensky op voorspraak van de VS weten dat er alleen over vrede kon worden gesproken als Rusland zich geheel uit Oekraïne terugtrok, ook uit De Krim terwijl daar de voor Rusland heel belangrijke marinehavens liggen voor de Zwarte Zeevloot, kortom een totaal belachelijke eis waar Rusland uiteraard niet op kon ingaan…… Eerder was het Rusland die als enige in de vredesakkoorden van Minsk geloofde, de Franse ex-president Hollande gaf een paar maanden geleden///// toe dat hij en bondskanselier Merkel destijds alleen de boel probeerden te rekken en de zwaar corrupte fascist en juntaleider Porosjenko liet als zijn opvolger Zelensky bij ondertekening al weten dat Oekraïne zich niet aan de akkoorden zou houden…..
‘Tweede NAVO-lidstaat vecht in Oekraïne tegen het Russische leger…..‘ Er is in feite al sprake van een hete oorlog tussen de VS en Rusland in Oekraïne daar speciale troepen va de VS al langere tijd op Oekraïens grondgebied meevechten met het nazi-leger van dat land, voorts is er in dat land al maandenlang een heel leger van CIA agenten aanwezig…….
‘OPEC verlaagt onder druk Saoedi-Arabië de oliewinning met 2 miljoen vaten: energie sancties van EU tegen Rusland komen terug als boemerang‘ Ten tijde van het schrijven van dit bericht dreigde Biden met sancties aan het adres van Saoedi-Arabië, daar hij eerder tevergeefs die reli-fascistische dictatuur bezocht voor een verlaging van de olie- en gasprijs door juist meer te produceren….. ha! ha! ha! ha! ha! Saoedi-Arabië (S-A) dat qua geweld, ook tegen vrouwen in eigen land oneindig veel verder gaat dan Iran, verder zou dit land moeten worden gesanctioneerd onder andere voor het uitvoeren van een genocide op de sjiitische bevolking van Jemen (dat zou Rusland moeten proberen en let wel >> de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk helpen naast de andere Golfstaten S-A met het uitvoeren van die genocide….)…. Echter er worden geen sancties ingesteld tegen de terreurstaat S-A, integendeel men doet maar al te graag zaken met die bloedige reli-fascistische dictatuur…. (een dictatuur die wordt geleid door het koningshuis van dat land, een koningshuis waarmee ‘ons koningshuis’ vriendschappelijke banden onderhoudt….)
‘Olaf Scholz, de Duitse premier, naar het ‘vredelievende’ Saoedi-Arabië en andere Golfstaten voor leveringen van ‘duurzaam LNG’‘ (!!!!) Onbegrijpelijk ook dat men wel LNG uit de VS koopt, maar Rusland uitsluit van levering (en dan Rusland beschuldigen van het gebruik van energie als wapen…..), terwijl de VS alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord, in 4 illegale oorlogen (en de militaire steun voor oorlogen in Afrika), oorlogen die daarnaast miljoenen mensen op de vlucht hebben doen slaan en die vreselijke verwoestingen tot gevolg hadden >> echter daarvoor niet één enkele sanctie……….
‘Rusland zou kerncentrale Zaporizja die het bezet houdt zelf bombarderen: hoe geloofwaardig kan dat zijn‘ (!!!!) Ongelofelijk dat men in het westen deze overduidelijke leugen van de Zelensky propagandamachine gelooft dat zegt dan ook genoeg over de hersenspoeling van de westerse volkeren met de enorme golf aan anti-Russische propaganda…. En dat beste bezoeker zegt genoeg over de valse westerse media en politiek……
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘ (!!!!) Die media waren de afgelopen maanden te druk met het maken van valse anti-Russische propaganda!! Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens 500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden uitgevoerd door de VS…….
‘Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ (!!!!) Sinds de Russische inval in Oekraïne (het is bij deze toevoeging 21 juli 2022) hoor je nog amper leugens over Russische cyberaanvallen, terwijl westerse ‘deskundigen’ van oorlogshitsende denktanks al kort na de invasie stelden dat Rusland dit middel nog veel vaker zou gebruiken tegen het westen….. Het is dan ook zo dat vooral vanuit Oekraïne werd gehackt en niet door etnische Russen!! (er wordt trouwens ook vanuit Nederland veelvuldig gehackt in het buitenland….)
‘Oekraïne meldt ‘flagrante schending’ akkoord van Minsk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Eind 2022 gaven de destijds Franse president Hollande en Duitse bondskanselier Merkel toe dat ze deze besprekingen niet serieus namen en hun medewerking gaven om Zelensky en zijn kliek meer tijd te geven (om de afgescheiden staatjes in Oost-Oekraine te vernietigen!! Terwijl ook Oekraïne deze ‘vredesbesprekingen’ aan de laars lapte…..)
Dan nog het volgende: het huidige Oekraïne heeft niets te maken met democratie dan wel met enige vrijheid voor de bevolking, waarover men in het westen keihard liegt dat ‘we’ die vrijheid en democratie in Oekraïne moeten verdedigen, een ieder die een beetje moeite doet kan weten dat dit een wel heel smerige leugen is >> dit is zonder meer bekend bij de reguliere westerse media en politici….In Oekraïne zijn de meeste politieke partijen verboden, terwijl er geen verkiezingen meer worden gehouden….. Vakbonden zijn verboden, vrije meningsuiting is niet bestaand >> als je je daar uitlaat tegen de Zelensky kliek, wordt je gevangengezet en met een beetje geluk ontloop je nog net een groot pak slaag op straat of erger nog: word je vermoord, verder ligt de pers aan de ketting van de Zelensky junta, waar sinds 2014 een aantal journalisten zijn vermoord, op straat in elkaar geslagen, gemarteld en/of gevangengezet……. Verder heeft de junta in Oekraïne, eerder onder de corrupte miljardair en neonazi Porosjenko en later onder de corrupte miljonair en fascistische juntaleider Zelensky meermaals opgeroepen alle Russen en hun kinderen te vermoorden, het gaat hier om etnische Russen (mensen!!) die al vele generaties wonen in Oekraïne…. In welk land bestaat het grootste deel van het leger dan wel de leidinggevende officieren uit (neo-) nazi’s??!!! Welk land kan je democratie noemenals men oproept eengenocideuit te voeren op een minderheid??Zie wat betreft deze ‘verdediging van democratie en vrijheid’ verder onder andere de berichten onder de volgende links:
Let
op!!
De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je
commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan
via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen
onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt,
voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover
dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
De regelmatige lezer van dit blog weet dat ik me al een paar jaar verwonder over het feit dat de zogenaamde linkse intellectuelen zich zo hebben laten inpakken door VS propaganda, terwijl deze groep in het verleden juist altijd achterdochtig was als de VS weer een een gigantische leugen lanceerde…..
Helaas die tijden zijn voorbij en het overgrote deel van de mensen die zich links durven te noemen zijn nu grote voorstanders van de imperialistische VS politiek, waarbij men heeft vergeten dat de VS al decennialang de grootste terreurentiteit ter wereld is en alleen deze eeuw op basis van grove leugens al meer dan 5 miljoen mensen heeft vermoord in illegale oorlogen…..
Goed beschouwd kwam de grote ommezwaai toen de VS middels de CIA de opstand van 2013 en de coup van 2014 tegen de democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovytsj organiseerde, regisseerde en financierde (met 5 miljard dollar!!)….. Dit werd gevolgd door de grote Coronahysterie, waarbij ook een groot deel van links zich als makke schapen lieten injecteren met een veel te snel ontwikkeld vaccin, althans als ze al werden geïnjecteerd met een vaccin en niet met een mRNA gentherapie (in Nederland mocht je niet eens kiezen voor een vaccin dan we een gentherapie, je werd ‘blind’ geïnjecteerd, terwijl er wordt gezegd dat politici niet werden ‘gevaccineerd…..’) Niet dat het veel uitmaakte, immers ook wat je nog vaccin zou kunnen noemen werd veel te snel op de markt gebracht, binnen een jaar, terwijl de normale ontwikkeling en uitrol in de maatschappij voorheen tot 10 jaar of meer kon duren…..
Lees het volgende uitstekende artikel van Jonathan Cook.
How the left became cheerleaders for US imperialism
Figureheads like the Guardian’s George Monbiot have wrecked the left’s ability to think critically, encouraging an analysis of power politics more suited to the playground
One of the biggest problems for the left, as it confronts what seems like humanity’s ever-more precarious relationship with the planet – from the climate emergency to a potential nuclear exchange – is that siren voices keeping luring it towards the rocks of political confusion and self-harm.
And one of the loudest sirens on the British left is the environmental activist George Monbiot.
Monbiot has carved out for himself a figurehead role on the mainstream British left because he is the only big-picture thinker allowed a regular platform in the establishment media: in his case, the liberal Guardian newspaper. It is a spot he covets and one that seems to have come with a big price tag: he is allowed to criticize the corporate elite’s capture of British domestic politics – he occasionally concedes that our political life has been stripped of all democratic content – but only, it seems, because he has become ever less willing to extend that same critique to British foreign policy.
As a result, Monbiot holds as a cherished piety what should be two entirely inconsistent positions: that British and Western elites are pillaging the planet for corporate gain, immune to the catastrophe they are wreaking on the environment and oblivious to the lives they are destroying at home and abroad; and that these same elites are fighting good, humanitarian wars to protect the interests of poor and oppressed peoples overseas, from Syria and Libya to Ukraine, peoples who coincidentally just happen to live in areas of geostrategic significance.
Because of the vice-like corporate hold on Britain’s political priorities, Monbiot avers, nothing the corporate media tells us should be believed – except when those priorities relate to protecting peoples facing down ruthless foreign dictators, from Syria’s Bashar al-Assad to Russia’s Vladimir Putin. Then the media should be believed absolutely.
Monbiot’s embrace of the narratives justifying Washington’s “humanitarian” interventions abroad has been incremental. Back in the late 1990s, while generally supporting the aims of NATO’s war on the former Yugoslavia, he called out its bombing of Serbia as a “dirty war”, highlighting the ecological and economic destruction it entailed. He would also sound the alarm – if ambivalently – over the Iraq war in 2003, and later become a leading proponent of jailing former UK prime minister Tony Blair as a war criminal for his involvement.
But as the ripples from the Iraq war spread to other parts of the Middle East and beyond, often in complicated ways, Monbiot took the good will he had earned among the anti-imperialist left and weaponized it to Washington’s advantage.
By 2007, he was swallowing wholesale the evidence-free narrative crafted in Washington and Tel Aviv that Iran was trying to acquire a nuclear bomb and needed to be stopped. In 2011, he was a reluctant supporter of the West’s campaign to violently depose Libya’s Muammar Gaddafi, turning the country into a failed state of slave markets.
In 2017, he legitimized President Trump’s grounds for bombing Syria and minimized the significance of those air strikes, which were a gross violation of international law. Washington’s rationalizations for the attack – based on a claim that President Assad had gassed his own people – started to unravel when whistleblowers from the United Nations’ chemical weapons inspections agency, the OPCW, came forward. They revealed that US intimidation of the OPCW had led to the inspectors’ findings being distorted for political reasons: to put Assad in the frame rather than the more likely culprits of jihadists, who hoped a false-flag gas attack would pressure the West into removing the Syrian leader on their behalf.
Monbiot has staunchly refused to address the testimony of these OPCW whistleblowers, while at the same time implicitly maligning them as being responsible for feeding “conspiracy theories”.
In the case of the Ukraine war, Monbiot has insisted on adherence to the NATO narrative, decrying any dissent as “Westplaining”. Throughout this shift ever more firmly into the imperial NATO camp, Monbiot has besmirched prominent anti-war leftists, from the famed linguist Noam Chomsky to the journalist John Pilger, as “genocide deniers and belittlers”.
First shockwaves
If this characterization of his position sounds unfair, watch this short video he recently made for Double Down News. According to Monbiot, the left’s slogan is a simple one: “Whatever the situation around the world is, you side against the oppressor, and with the oppressed. That is the fundamental guiding principle of justice, and that is the principle we on the left should stick with, regardless of the identity of the oppressor and the oppressed.”
As an abstract principle, this one is sound enough. But no one characterizing themselves as speaking for the anti-imperialist left should be using a simple rule of thumb to analyze and dictate foreign policy positions in the highly interconnected, complex and duplicitous world we currently inhabit.
As Monbiot knows only too well, we live in a world – one pillaged by a colonial West to generate unprecedented, short-term economic growth for some, and mire others in permanent poverty – where global resources are rapidly being exhausted, beginning the gradual erosion of Western privilege.
We live in a world where intelligence agencies have developed new technologies to spy on populations on an unprecedented scale, to meddle in other states’ politics, and to subject their own populations to ever more sophisticated propaganda narratives to conceal realities that might undermine their credibility or legitimacy.
We live in a world where transnational corporations – dependent for their success on continued resource plunder – effectively own leading politicians, even governments, through political funding, through control of the think-tanks that develop policy proposals, and through their ownership of the mass media. Here is a recent article by Monbiot explaining just that.
We live in a world where those same corporations are deeply entwined with state institutions in the very war and security industries that, first, sustain and rationalize the plunder and then “protect” our borders from any backlash from those whose resources are being plundered.
And we live in a world where the first shockwaves of climate collapse, combined with these resource wars, are fomenting mass migrations – and an ever greater urgency in Western states to turn themselves into fortresses to defend against a feared stampede.
Zealot for war
Monbiot knows this world only too well because he writes about it in such detail. He has won the hearts of many on the left because he describes so eloquently the capture of domestic politics by a shadowy cabal of Western corporations, politicians and media moguls. But he then concludes that this same psychopathic, planet-destroying cabal can be trusted when it explains – via its reliable mouthpieces in the right-wing press, the BBC and his own Guardian newspaper – what it is doing in Syria, Libya or Ukraine.
And worse, Monbiot lashes out at anyone who dissents, calling them apologists for dictators, or war crimes. And he brings many on the left with him, helping to divide and weaken the anti-war movement.
One might have assumed Monbiot would have entertained a little more doubt in his foreign policy prescriptions over the past decade, if only because they have so squarely chimed with United States and NATO narratives amplified by the establishment media. But not a bit of it. He is a zealot for the West’s wars when they can be presented either as humanitarian or as battling Russian imperialism. (For examples, see here, here and here.)
The problem with Monbiot, as it is with much of the British left, is that he treats the various modern, great-power imperialisms – American, Russian and Chinese – as though they operate in parallel to each other rather than, as they do, constantly intersect and conflict.
To see the world as one in which the US “does imperialism” in Afghanistan and Iraq, while Russia separately “does imperialism” in Syria and Ukraine may be satisfying to anyone with a desperate need to appear even-handed. But it does nothing to advance our understanding of world events.
The interests of great powers inevitably clash. They are fighting over the same finite resources to grow their economies; they are competing over the same key states to turn them into allies; they are waging conflicting narrative battles over the same events. And they are trying – always trying – to diminish or subvert their rivals.
To claim that the war in Ukraine somehow stands outside these great-power intrigues – and that the only justified response is a simple one of cheerleading the oppressed and reviling the oppressor, as Monbiot requires – is beyond preposterous.
Economies decimated
To imagine that the UK and wider West are somehow on Ukraine’s side, are sending untold billions in arms even as recession bites, are opposed even to testing the seriousness of Russian offers of peace talks, and are blocking Russian oil even though the results are decimating European economies – and all because it is the right thing to do, or because Putin is a madman bent on world conquest – is to be entirely detached from joined-up thinking.
It is entirely possible, if we engage our critical faculties, to consider far more complex scenarios for which there are no good guys and no easy solutions.
It might – just might – be that Russia is both sinner in Ukraine and sinned against. Or that Ukrainian civilians are victims both of Russian militarism and of more covert US and NATO intrigues. Or that in a country like Ukraine, where a civil war has been raging for at least eight years between far-right (some of them exterminationist) Ukrainian ultra-nationalists and ethnic Russian communities, we would be better jettisoning our narrative premises of a single “Ukraine” or a single Ukrainian will. This kind of simple-mindedness may be obscuring far more than it illuminates.
Pointing this out does not make one a Putin apologist. It simply recognizes the lessons of history: that world events are rarely explicable through one narrative alone; that states have different, conflicting interests and that understanding the nature of those conflicts is the key to resolving them; and that what great powers say they are doing isn’t necessarily what they are actually doing.
And further, that elites – whether Russian, Ukrainian, European or American – usually have their own class-serving set of interests that have little to do with the ordinary populations they supposedly represent.
In such circumstances, Monbiot’s dictum that we must “side against the oppressor, and with the oppressed” starts to sound like nothing more than unhelpful sloganeering. It makes a complex situation that needs complex thinking and sophisticated problem-solving harder to understand and all but impossible to resolve.
Throw nuclear weapons into the mix, and Monbiot the environmentalist is playing games not only with the lives of Ukrainians, but the destruction of conditions for most life on Earth.
Western solipsism of the kind indulged by Monbiot ignores Russian concerns or, worse, subsumes them into a fanciful narrative that a Russian army that is struggling to subjugate Ukraine (assuming that is actually what it is trying to do) intends next to rampage across the rest of Europe.
In truth, Russia has good reasons not only to take an especial interest in what happens in neighboring Ukraine, but to see events there as posing a potential existential threat to it.
Historically, the lands that today we call Ukraine have been the gateway through which invading armies have attacked Russia. Long efforts by Washington, through NATO, to recruit Ukraine into its military fold were never likely to be viewed dispassionately in Moscow.
That was all the more so because Washington has been exploiting Russian vulnerabilities – economic and military – since the collapse of its empire, the Soviet Union, in 1991. The US has done so both by converting former Soviet states into a massively enlarged, unified bloc of NATO members on Russia’s doorstep and by brashly excluding Russia from European security arrangements.
The US moves looked overtly aggressive to Moscow, whether that was the way they were intended or not.
But Russia had good grounds to interpret these actions as hostile: because Washington has been not-so-covertly meddling in Ukraine over the past decade. That included its concealed role in fomenting protests in 2014 that overthrew an elected government in Kyiv sympathetic to Moscow, and its clandestine military role afterwards, in training the Ukrainian army under President Obama and arming it under President Trump, that readied Ukraine for a coming war with Moscow that Washington appeared to be doing everything in its power to make happen.
Then there was the problem of the Crimean Peninsula, hosting Moscow’s only warm-water naval port and viewed as critically important to Russia’s defenses. It had been Russian territory until the 1950s when the then Soviet leader Nikita Khrushchev gifted it to Ukraine, at a time when national borders had been made largely redundant within the Soviet empire. The gift was supposed to symbolize the unbreakable bond between Russia and Ukraine. Khrushchev presumably never imagined that Ukraine might one day seek to become a forward base for a NATO openly hostile to Russia.
And of course, Ukraine is not simply a gateway for invaders. It is also Russia’s natural corridor into Europe. It is through Ukraine that Moscow has traditionally exported goods and its energy resources to the rest of Europe. Russia’s opening of the Nord Stream gas pipelines direct to Germany through the Baltic Sea, circumventing Ukraine, was a clear signal that Moscow saw a Kyiv under Washington’s spell as a threat to its vital energy interests.
Notably, those same Nord Stream pipelines were blown up last month after a long series of threats from Washington officials, from President Biden down, that the US would find a way to end Russian gas supplies to Germany.
Russia has been excluded by Germany, Sweden and Denmark – all US allies – from participation in the investigation into those explosions on its energy infrastructure. Even more suspiciously, Sweden is citing “national security” – code for avoiding embarrassing a key ally? – as grounds for refusing to publish findings from the investigations.
Lethal power
So where does all this leave Monbiot’s rule: “Whatever the situation around the world is, you side against the oppressor, and with the oppressed”?
Not only does his axiom fail to acknowledge the complex nature of global conflicts, especially between great powers, in which defining who is the oppressor and who is the oppressed may be no simple matter, but, worse, it disfigures our understanding of international power politics.
Russia and China may be great powers, but they are not – at least, not yet – close to being equal to the US super-power.
Neither can match the many hundreds of US military bases around the world – more than 800 of them. The US outspends both of its rivals many times over on its annual military budget. That means Washington can project lethal power around the globe on a scale unmatched by either Russia or China. The only deterrence either has against the military might of the US is a last-resort nuclear arsenal.
Overwhelming US military supremacy means that, unlike China or Russia, Washington does not need to win over allies with carrots. It can simply threaten, bully or bludgeon – directly or through proxies – any state that refuses to submit to its dictates. That way, it has gained control over most of the planet’s key resources, especially over its fossil fuels.
Similarly, the US enjoys the manifold benefits of having the world’s principal reserve currency, pegging prices – most importantly energy prices – to the dollar. That does not just help reduce the costs of international trade for the US and allow it to borrow money cheaply. It also makes other states and their currencies dependent on the stability of the dollar, as the UK has just found out when the value of the pound plunged against the dollar, threatening to decimate the business sector.
But there are other advantages for the US in dominating global trade and currency markets. Washington is well positioned to impose economic sanctions to isolate and immiserate states that oppose it, as it is doing to Afghanistan and Iran. And its control of the world’s main financial institutions, such as the IMF and World Bank, means they act as little more than enforcers of Washington foreign policy priorities before agreeing to lend money.
Shadow cast
Both militarily and economically, the United States molds the world we live in. For those in the West, its grip on our material wellbeing and on our ideological horizons is almost complete. But the American shadow extends much further. All states, including Russia and China, operate within the framework of power relations, global institutions, state interests, and access to resources shaped by the US.
What distinguishes the status of Russia and China as great powers from the status of the US as a solitary super-power is the fact that their role on the international stage is necessarily more reactive and defensive. Neither can afford to antagonize the American behemoth unnecessarily. They must protect their interests, rather than project them as Washington does.
That means neither is likely to start invading neighbors that wish to ally with the US unless they feel existentially important state interests are being threatened by such an alliance. That is why Western narratives claiming to explain Russia’s invasion of Ukraine have to take as their starting points two improbable assumptions: that President Putin is solely responsible for launching the Ukraine war, over the heads of the Russian military; and that Putin himself is mad, evil or a megalomaniac.
To make such a case – the premise of all Western coverage of events in Ukraine – is already to concede that the only rational explanation for Russia invading Ukraine would be its perception that vital Russian interests were at stake – interests so vital that Moscow was prepared to defend them even if it meant incurring the wrath of the mighty American empire.
Instead, Monbiot and much of the left are throwing in their hand with the racist prescriptions of the apologists of US empire: that Washington’s great-power rivals act in ways decried by the US solely because they are irrational and evil.
This is a power-politics analysis of the playground. And yet it passes for neutral reporting and informed commentary in all establishment Western media. Catastrophically, Monbiot has played a crucial part in seeding these destructive ideas – ones that can only lead to intensified conflict and undermine peacemaking – into the anti-war movement.
[Many thanks to Dr Matthew Alford for the audio reading of this article.]
I make all my posts freely accessible, but I depend on the support of readers. If you liked this one or any of the others, please consider sharing it with friends and making a donation to support my work. You can do so by becoming a paid Substack subscriber, or donate via Paypal or my bank account, or alternatively set up a monthly direct debit mandate with GoCardless. A complete archive of my writings is available on my website. I’m on Twitter and Facebook.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Lees het volgende artikel, maar vorm over het één en ander je eigen mening!
Ivermectine moest en zou worden gedemoniseerd als paardenmiddel en mocht als zodanig niet worden voorgeschreven als geneesmiddel voor het Coronavirus, ondanks dat er meerdere bewijzen waren dat het middel uitstekend werkte….. Toelating als middel tegen Corona zou de farmaceutische maffia kapitalen hebben gekost…..
De foto die ik hieronder had opgenomen, waarop dr. Pierre Kory was te zien met de tekst: ‘Ivermectin Truth Bomb’, werd al als concept gecensureerd….. Let op >> in veel berichten onder de links die je verderop vindt zijn in de loop van de tijd veel foto’s en video’s gecensureerd!! (de waarheid moet verborgen blijven en dan heeft men het gore lef om te spreken over fake news en desinformatie op de sociale media!!)
Tsja, als je de farmaceutische maffia dwars gaat zitten kan je rekenen op vuurwerk van de politici die zich corrupt hebben laten inpakken door de CEO’s en lobbyisten van de bedrijven die onder die koepel van georganiseerde misdaad vallen…..
Met ivermectine zou de farmaceutische maffia miljarden aan euro’s zijn misgelopen, dat door dat verbod een enorm aantal mensen is omgekomen interesseert de farma bedrijven en de politiek niet, het draait immers om economie en zoveel mogelijk winst boeken….
Daarnaast is er een groot overschot aan mensen op onze kleine aarde en als een (hoogstwaarschijnlijk gedokterd) vaccin daar iets aan kan veranderen, worden daarmee meerdere ‘vliegen’ in één klap gedood, ofwel om nog eens een dom en vervelend cliché te gebruiken >> ‘een win win situatie…..’
Je snapt werkelijk niet hoe men het in de media en politiek nog steeds over complotdenkers en wappies durft te hebben, als het gaat om de tegenstanders van de Coronamaatregelen en Coronavaccins, zeker gezien het feit dat ze meer en meer hun gelijk halen, zoals nu ook blijkt over het geneesmiddel ivermectine…..
Afgelopen donderdagmorgen werd bekend gemaakt dat de Duitse overheid heeft toegegeven dat er wat het Coronavirus betreft geen sprake was van een pandemie, iets wat de ‘complotdenkers en wappies’ allang wisten, maar wat in Nederland nog steeds als een legitiem oordeel over de Coronahysterie wordt gezien….
Ik luisterde tijdens het schrijven gistermiddag naar WDR 5 (radio) waar men na het erkennen door de Duitse overheid dat er geen sprake was van een Coronapandemie, nu plotseling begint over de complotdenkers die twijfelen aan wat men ons over HIV en Aids op de mouw heeft gespeld…..
Gistermorgen op WDR 5 nog aandacht voor de pandemie en voor de zogenaamde ‘Corona-Leugner’ (‘Corona-leugenaars’), blijkbaar is men van gedachten veranderd, niet zo vreemd als je bedenkt wat een opwinding het zou veroorzaken als je toegeeft dat er geen sprake was van een pandemie….. Het eerste jaar was het aantal dodelijke slachtoffers aan COVID ongeveer net zo hoog als bij een zware griepepidemie.
Over pandemie gesproken: wat betreft het enorme aantal doden na vaccinatie zou je daar wel kunnen spreken over een pandemie. Willens en wetens worden de cijfers aangaande de oversterfte gemanipuleerd en stelt men keer op keer dat die niets te maken heeft met ‘vaccinatie’*, echter als je kijkt naar het enorme aantal jonge mensen die vooral in de westerse wereld stierven na de prik en wat begrafenisondernemers plus pathologen in de VS hebben gevonden in overleden patiënten, kan je niet anders concluderen dan dat de gevallen die zij als zeer verdacht hebben beoordeeld moet aanmerken als slachtoffers van de bijwerkingen die deze injecties hebben veroorzaakt (het gaat hier om overlijden kort dan wel relatief kort na vaccinatie…..)
Nog een zaak die zeker is: de lockdowns en sluitingen van crèches en lagere scholen hebben ervoor gezorgd dat met name jonge kinderen nu veel meer last hebben van de normale kinderziekten >> contact van kinderen onderling versterken het immuunsysteem en dat hebben de lockdowns voorkomen…..
Hier een door The Vigilant Fox gedeeld artikel plus video die ik overnam van X, daaronder word je met de link van The Vigilant Fox geleid naar een artikel waarin de vraag wordt beantwoord of je een overdosis Ivermectine kan nemen, ik zal je alvast uit de droom helpen >> dit kan niet (!!), ondanks dat men van westerse overheidswege beweerde dat je kon overlijden aan het gebruik van ivermectine….:
(als je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina ziet staan,klik eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >> klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit. Helaas is de video niet ondertiteld)
Dr. Pierre Kory Reveals Why Ivermectin Had to Be Destroyed
Before COVID, Ivermectin was celebrated as a “miracle drug” for its role in bringing river blindness to the brink of extinction. But the propagandists told you it was a dangerous “horse dewormer.” Why?
1.) Ivermectin threatened the Emergency Use Authorization (EUA) for the so-called C19 vaccines. If Ivermectin had proven to be an effective treatment, then EUA for C19 injections could have been nullified.
2.) Undermined vaccine uptake. “If ivermectin would have found to be effective, what would be the uptake of those vaccines?” asked Dr. @PierreKory “It would plummet.”
3.) Ivermectin would sabotage the profits from the C19 injections. “They knew it would destroy the market. And that market, probably over a few years, is north of $100 billion.”
4.) It threatened “the market for the competing pipeline patented pharmaceuticals like Paxlovid and Molnupiravir and Remdesivir, and they’ve made many billions off of those.”
5.) Too cheap to make money off of. Dr. Michael Turner says Ivermectin costs merely “$24 to save one life from COVID.”
6.) “This pandemic would have been over if everybody was on ivermectin, and that’s why they had to destroy it.”
Ook deze video werd al in het concept gecensureerd, hier de link naar het bewuste X-bericht met de video, op dit moment draait de video daar nog (tegelijk heb ik de video opnieuw geplaatst, wellicht doet deze het nog een paar uur):
2:12 AM · Apr 2, 2024 611.7K Views
The Vigilant Fox
@VigilantFox
·
Related Stories (bookmark for later):
Can You Overdose on Ivermectin? Dr. Pierre Kory’s Answer Will Shock You
AUSTRALIË
: AUSTRALIAN JOURNAL OF GENERAL PRACTICE BESPREEKT SCHADE DOOR
COVID-VACCINS ( WAARONDER LONG COVID ) Er bestaat bezorgdheid dat
COVID-19 vaccinatie op zich zou kunnen bijdragen tot Long Covid, wat
aanleiding geeft tot de spreekwoordelijke term ‘Long Vax. ‘
Het
spike-eiwit van SARS-CoV-2 vertoont pathogene kenmerken en is een
mogelijke oorzaak van postacute sequelae na COVID-19 vaccinatie. Een
mogelijk verband tussen COVID-19 vaccinatie en de incidentie van POTS werd
aangetoond in een cohort van 284.592 COVID-19 gevaccineerde personen,
hoewel in een mate die een vijfde was van de incidentie van POTS na
SARS-CoV-2 infectie. – Vele studies hebben een verhoogd risico op myocarditis
aangetoond na vaccinatie met mRNA dat codeert voor SARS-CoV-2
spike-eiwit. – MRNA-vaccins kunnen leiden tot expressie van het
spikeiwit in spierweefsel, het lymfestelsel, cardiomyocyten en andere
cellen nadat ze in de circulatie zijn gebracht. – Ontvangers van twee
of meer injecties met de mRNA-vaccins vertonen een klasseverandering
naar IgG4-antilichamen. Abnormaal hoge niveaus van IgG4 kunnen
auto-immuunziekten veroorzaken, de groei van kanker bevorderen,
auto-immuun myocarditis en andere IgG 4-gerelateerde ziekten
(IgG4-RD) bij gevoelige personen -Omdat COVID-19 vaccins werden
goedgekeurd zonder veiligheidsgegevens op lange termijn en
immuundisfunctie kunnen veroorzaken, is het voorbarig om aan te nemen
dat een vroegere SARS-CoV-2 infectie de enige gemeenschappelijke
factor is in long COVID.
Voor de bezoekers die Engels niet kunnen lezen: voor de in het Engels geschreven artikelen onder de links, moet je zelf even een vertaalapp zoeken op het web er zijn gratis apps van redelijke kwaliteit die dit kunnen (soms in 2 of of meer delen >> bij lange artikelen).
Visitors who can’t read Dutch: on the web you can find free translation apps with reasonable quality, which can do the job (sometimes you have to do it 2 or more times >> with lengthy articles)
————————————————
* Wat betreft mRNA injecties kan je niet spreken van een vaccin, maar moet je spreken over een gentherapie….. Het is dan ook extra schandalig dat degenen die zich lieten foppen en lieten injecteren, niet konden kiezen welke injectie ze kregen, ofwel ze mochten niet kiezen tussen het experimentele frankenstein mRNA ‘vaccin’ en andere vaccins….. Al zijn die laatste ‘vaccins’ ook nog steeds verdacht, immers er werd niet langdurig getest zoals men dat pleegt te doen bij de zoektocht naar een werkend vaccin….. Bovendien hebben de farmaceuten van de landen die hun ‘vaccin’ wilden gebruiken geëist dat men hen niet kan vervolgen voor bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn…. Vandaar ook dat Pfizer zich terugtrok uit de onderhandelingen met de Indiase overheid daar die extra veiligheidsgaranties eiste van deze mRNA ‘vaccin’ fabrikant….’ Ga maar na hoeveel Pfizer had kunnen verdienen in dat land met meer dan 1,3 miljard mensen…… Hoe bedoel je ‘complotdenker’ als je twijfelt aan, dan wel fel tegenstander bent van het zogenaamde Coronavaccin….
Adenoviral
vector-based COVID-19 vaccine-induced immune thrombotic
thrombocytopenia (VITT): “… in certain individuals, the
adenoviral vaccine is misrecognized as a severe viral infection, and
a misguided antiviral immune response is
triggered.” https://jthjournal.org/article/S1538-7836(23)00873-5/fulltext
‘Verzet tegen wereldheerschappij zoals voorgestaan door o.a. Klaus Schwab (WEF)‘ (12 oktober 2023) Ook de WHO krijgt steeds meer macht over de westerse wereld en de arme landen die afhankelijk zijn van deze foute organisatie, één en ander als reactie op de enorme hysterie die de Coronacrisis teweegbracht….. Zie wat dat betreft ook het bericht onder de volgende link:
‘Booster Shots May Trigger Stroke Incidents, According to CDC and FDA An Overview of Risk and Prevention‘ Nogal verontrustend als zelfs de ‘Centers for Disease Control and Prevention’ (CDC) en de Food and Drug Administration (FDA), beiden overheidsorganisaties van de VS die de vaccins uit en te na hebben gepromoot, nu stellen dat booster vaccinatie met Pfizer COVID-19 bivalent vaccin infarcten kunnen veroorzaken……. Men stelt weliswaar dat het risico vooral geldt voor 65 plussers, echter de ommezwaai kan weleens gevolgd worden door een latere waarschuwing voor (veel) jongere mensen, zeker als je ziet dat beide organisaties eerder zoals gezegd stelden dat de (booster) vaccinaties volledig veilig waren…… Intussen (het is nu december 2023////) is het in de VS en andere landen bewezen geacht dat ook jongeren een veel grotere kans hebben te overlijden aan hartklachten nadat ze werden gevaccineerd en dat is dan ook wat al 2 jaar lang aan de hand is…… Zie wat CDC betreft ook: ‘CDC Issues New COVID-19 Guidance After FDA Makes Change‘
‘COVID ‘bijwerking’: in Ontario 400.000 mammografieën uitgesteld, gevolg: veel borstkankers in vergevorderd stadium‘‘Bijwerkingen’ als gevolg van het niet behandelen van mensen met ernstige aandoeningen die normaal gesproken allang zouden zijn gediagnosticeerd en behandeld, maar die door het met opzet veroorzaakte grote tekortaan verpleegkundigen en IC bedden in combinatie met de grote toeloop van Coronapatiënten. Waardoor andere patiënten het ziekenhuis hebben gemeden (althans als ze daar al terecht konden) en niet zijn behandeld en zoals in dit voorbeeld zelfs de screening op borstkanker niet werd uitgevoerd >> benieuwd hoe het er wat dat betreft in Nederland voorstaat…. (een groot tekort aan verpleegkundigen en IC bedden door de onverantwoordelijk en onbeschoft grote neoliberale bezuinigingen van de Rutte kabinetten op de zorg…..)Reken trouwens maar dat dit ook voor alle kankers en andere dodelijke ziekten geldt……..
‘COVID in Canada: seksueel geweld met 18% toegenomen door maatregelen tegen het virus……‘ In de VS is het aantal moorden van partners op hun vrouw door de Coronamaatregelen opgelopen tot 50 per dag >> aldus CBC Radio One Charlottetown op 26 augustus 2022…….. Niet vreemd dan ook dat een aantal deskundigen durft te stellen dat het aantal doden door Coronamaatregelen en vaccinaties een stuk groter is dan de doden die door het virus zijn gevallen……
‘Rijk en regering wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote techbedrijven voor censuur op sociale media…….‘ Censuur die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws) en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur eisen, wat intussen al een aantal keren is toegepast…… Te gestoord en vals voor woorden!!
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!) En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de reden voor de Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn(!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt hoezeer men werd en wordt belazerd……
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘ Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)
‘Leuk hè?’ Die overheidsbanner over dit plaatje waarmee men je wil lokken om de laatste informatie van de rijksoverheid over COVID te lezen, ‘uitermate betrouwbare info’ zoals je begrijpt; dit audio fragment is bijna een jaar lang gecensureerd geweest…….
‘Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ (!!!!) De brutaliteit…… De CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16 maart 2022////) heeft Pfizer afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India een land met een bevolking van 1,3 miljard mensen, ofwel daar was genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hierover niets terug, tekenend…….. En zie wat Bourla durfde te zeggen over ‘desinformatie’ over zijn vaccin:
‘Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’‘ Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als misdadigers….. ha! ha! ha! Terwijl hij eerder burgers van Israël proefdieren durfde te noemen en intussen is uitgelekt dat Pfizer ronduit heeft gelogen over haar vaccin, zoals dat het zou beschermen tegen besmetting en dat anderen niet door gevaccineerden zouden kunnen worden besmet met COVID-19…… Bourla durft in dat bericht te stellen dat degenen die ‘misinformatie’ hebben gebracht over de mRNA vaccins (informatie die niet overeenkomt met zijn leugens), verantwoordelijk zijn voor miljoenen doden…… Het is wel duidelijk dat er een groot aantal mensen moet zijn overleden doordat ze zich lieten vaccineren met het Pfizer-vaccin…… Bourla verdient het dan ook om strafrechtelijk te worden vervolgd voor massamoord en het opzetten van mensen tegen degenen die wel degelijk een punt hadden met hun kritiek op onder andere zijn Coronavaccin…..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘ In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van de hand, blijkbaar had hij er geen vertrouwen in dat de beloften van overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters, althans mocht men het bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (ook chronische) bijwerkingen……
Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ Dan te bedenken dat zelfs de farmaceuten hun eigen vaccin niet vertrouwen. Een bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun eigen vaccin niet…… Zie wat dat betreft:
Let
op!!
De ruimte om reacties weer te geven werkt niet altijd. Als je
commentaar hebt en het lukt niet op de normale manier, doe dit dan
via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen
onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt,
voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover
dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
————————————————
Laatste update op 9 april 2024 >> de link van 7 april 2024 over FDA en verwijderen van informatie over Ivermectine.
I’m not kidding about tonight’s live stream being a massive WTF… Check out these three snippets from just one of the documents. Esp the last screenshot- where it describes this infamous General Ferrera, cutting off Manuel Noriega’s balls and stuffing them into his own mouth and leaving him bound in his own bedroom as revenge. This is an official FBI report, and that is just the tip of the iceberg.