De intentie van de publicatie was om het succes van de herfstvaccinatie aan te tonen, maar ongewild is er een nevenbevinding, dat het gelijk nog steeds aan de kant van de ongevaccineerden ligt, merkt statisticus Herman Steigstra op.
Door de verstikkende censuur wordt het steeds moeilijker gemaakt om informatie te verspreiden. Help mee een front te vormen door je te abonneren:
Een opmerkelijke passage
Uit het rapport blijkt dat er naar de ziekenhuisopnames in de periode 9 oktober tot en met 20 november is gekeken, meer specifiek naar de relatieve incidenties per vaccinatiestatus.
In het rapport staat een opmerkelijke passage: ‘De eerste ziektedag is voor alle leeftijdsgroepen geschat op 7 dagen voor de ziekenhuisopname. Personen worden direct na een eerste vaccinatie geclassificeerd als ‘minimaal een eerdere vaccinatie’ en 7 dagen na de herhaalprik in de najaarsronde 2023 als ‘Najaarsprik 2023 ontvangen’.
De Jong: “Dit betekent dat een persoon die 13 dagen vóór ziekenhuisopname de herhaalprik heeft gehaald inderdaad in de categorie is gestopt van gevaccineerden die de herhaalprik niet hebben gehaald. De 14 dagen time-out zit dus ook weer in dit onderzoek.” En dan te bedenken dat de hele studie slechts 6 weken besloeg.
Nog een opmerkelijke passage
“Dan is 2 weken waarin iemand wél een herhaalprik gehad kan hebben, maar toch geregistreerd wordt alsof die persoon geen herhaalprik heeft gehad, wel een heel groot aandeel.”
Nog een opmerkelijke passage. We kunnen er niet van uitgaan dat alle patiënten die zijn meegenomen in deze studie COVID-19 hadden: ‘De reden voor opname is onbekend voor 52 procent van de opnames sinds 25 september 2023. Deze opnames zijn wel meegenomen in de analyse. Het is daarom waarschijnlijk dat een aantal patiënten dat positief is getest op SARS-CoV-2, maar om een andere reden in het ziekenhuis is opgenomen de schattingen heeft beïnvloed’.
De Jong corrigeerde voor de zojuist genoemde 14 dagen-truc en zag daarna dat voor alle groepen – behalve de groep 80-89 jaar – verschillen tussen de groepen mét en zónder herhaalprik volledig binnen de onzekerheidsmarge vallen. Het kleine verschil voor de groep 80-89 jaar kan volgens hem wellicht worden verklaard door een rooskleurig gekozen herhaalprikgraad.
Ongevaccineerden komen minder vaak in het ziekenhuis
Er is eigenlijk maar één conclusie verantwoord: er kan niet worden geconcludeerd dat de najaarsprik tot een lager aantal ziekenhuisopnames leidt.
Wat het rapport daarnaast laat zien, is dat de groep ongevaccineerd tijdens de hele studieperiode stabiel is gebleven. Het aandeel ongevaccineerd in het totale aantal ziekenhuisopnames ligt tussen de 10 en 13 procent voor de verschillende leeftijdsgroepen boven de 60 jaar. “Dit is de eerste keer dat RIVM data laat zien waaruit blijkt dat de coronavaccinaties geen aantoonbare effectiviteit hebben tegen ziekenhuisopnames,” aldus De Jong.
“Het RIVM constateert nu zelf ook: ongevaccineerden komen minder vaak in het ziekenhuis dan wel gevaccineerden,” voegt Steigstra toe. Hij vindt het bijzonder dat het enthousiasme van de overheid niet past bij de bevindingen van het RIVM. “Een soort blinde vlek? Politiek? Massavorming?”
Een nieuwe bestelling van de minister
Over bij elkaar gefantaseerde claims gesproken: op 14 oktober 2021 meldde het RIVM dat ‘vier op de vijf coronapatiënten op de ic niet gevaccineerd is’. Kort daarna werd de verplichtstelling van de coronapas uitgebreid. De beeldvorming van de ‘pandemie van de ongevaccineerden’ droeg bij aan het draagvlak van de QR-codes.
Ferdi Tuinman diende een Wob-verzoek in over het RIVM-bericht. Uit de stukken die hij heeft ontvangen, blijkt dat er is gegoocheld met de cijfers en dat toenmalig coronaminister De Jonge dit wist.
Ten eerste blijkt dat er druk was vanuit het ministerie van De Jonge om dit bericht te publiceren. Een medewerker van het RIVM schrijft op 13 oktober 2021 in een e-mail over ‘een nieuwe bestelling’ van de minister.
Op het randje
Van een deel van de ziekenhuispatiënten was de vaccinatiestatus onbekend. Iemand stelde vervolgens voor om de categorie ‘onbekend’ maar gewoon ‘niet gevaccineerd’ te noemen. Daarbij komt dat mensen die geen toestemming gaven om de vaccinatiestatus te delen, geteld konden worden als ‘ongevaccineerd’. “Belangrijke beperking,” merkte een RIVM-medewerker op.
Tegenover minister De Jonge werd de zorg geuit dat voor een belangrijk deel de vaccinatiestatus onbekend is. “Voorstel is om het te presenteren met de onbekenden eruit gelaten,” aldus een RIVM-medewerker.
Een andere medewerker van het RIVM vond dit ‘op het randje’. “Dan wel erbij vermelden dat dit is op basis van de patiënten met bekende vaccinatiestatus.”
Druk
Er werd ook gegoocheld met de cijfers. Zo kwam de status ‘volledig gevaccineerd’ met een mRNA-vaccin pas 14 dagen na de tweede prik. Die truc wordt dus nog steeds toegepast.
Tuinman concludeerde: “Het persbericht zorgde voor draagvlak voor het coronatoegangsbewijs. Maar er zat druk achter van De Jonge, die het bericht ‘bestelde’ en zich bemoeide met statistische keuzes. Kort daarna moesten we overal onze QR tonen.”
Social-mediaplatforms censureren dat het een lieve lust is. Help mee om deze informatie te verspreiden:
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Lees en neem het bericht over als je dat wilt, maar vorm je eigen mening!!
David Berger heeft op Philosophia Pereniss een artikel geplaatst over een strafrechtelijke aanklacht bij het Internationaal Strafhof (International Criminal Court >> ICC) in Den Haag tegen de autocratische plagiaatpleger von der Leyen, de ondemocratisch gekozen topgraaier van de Europese Commissie, die samen met anderen hebben gespeeld met het leven van het overgrote deel van de EU bevolking……
Ze hebben gespeeld met het leven van het grootste deel van de EU bevolking door het vrijgeven van experimentele ‘vaccins’, die in geval van op mRNA gebaseerde techniek niet eens vaccins mogen worden genoemd, het zijn botweg gentherapieën…. Buiten dat >> het onderzoek naar deze vaccins en zogenaamde vaccins werden in een noodtempo in elkaar geflanst, terwijl de testtijd voor een (echt) vaccin normaal minstens 8 jaar in beslag neemt, echter de meeste van deze ‘vaccins’ zijn binnen amper een jaar ter beschikking gesteld aan de toelatingsorganen als de EMA (European Medicines Agency ofwel het Europees Geneesmiddelenbureau), waar deze door handelingen en op aandringen van figuren als von der Leyen werden toegelaten op de EU burgers…… In feite werden deze burgers daarbij gedegradeerd tot proefkonijn……*
Von der Leyen, Bourla de topgraaier van Pfizer** en anderen hebben zich op z’n minst schuldig gemaakt aan fraude met de aan- resp. verkoop van de vaccins. Niet voor niets dat ze het contract niet vrij willen geven, althans niet vrij wilden geven, maar helaas speculaas voor von der Leyen en Pfizer oplichter Bourla c.s. is het contract uitgelekt…..
Gelukkig dan ook dat er eindelijk een paar mensen zijn opgestaan die bij
het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag een aanklacht hebben ingediend tegen onder andere: -von der
Leyen, -Bourla van Pfizer, -Bill Gates van de Bill and
Melinda Gates Foundation en anderen!! Hierbij moet ik wel opmerken dat
ik er niet veel vertrouwen in heb dat het ICC deze aanklacht in
behandeling zal nemen, maar goed de eerste poging is er!!
Met de vrijgekomen informatie uit het contract en de ernstige bijwerkingen van de vaccinaties (in een groot aantal gevallen zelfs met de dood tot gevolg), worden von der Leyen en anderen aangeklaagd voor: -de schending van de Neurenbergcode (medische experimenten uitgevoerd op mensen), -misdaden tegen de menselijkheid, -genocide en -oorlogsmisdaden (al vind ik de laatste hoogst onwaarschijnlijk, immers deze misdaden worden begaan in een oorlogssituatie en ik kan daarom niet zien hoe dit van toepassing zou kunnen zijn op deze zaak)…….
Zoals veel eerder al vaak op deze plek gezegd >> de farmaceuten sloten alleen contracten af met landen die hadden getekend voor het niet aansprakelijk kunnen stellen van de farmaceuten voor (ook ernstige) bijwerkingen van de Coronavaccins op de korte, middellange en lange termijn…… Niet vreemd dan ook dat India werd uitgesloten van levering door Pfizer, daar het land extra garanties eiste van dat zeer foute lid van de farmaceutische maffia…. Moet je nagaan, als dat contract wel was getekend door de regering van India, had Pfizer de toegang gehad tot vaccinlevering voor meer dan 1,3 miljard mensen wat deze farmaceut een enorme winst had opgeleverd, ofwel dat is al een teken dat Pfizer wist dat er van alles mis was met het zogenaamde Coronavaccin!!
Het voorgaande is als een autofabrikant die je alleen een auto wil verkopen als je tekent dat je deze niet aansprakelijk stelt voor ernstige gebreken die zelfs tot de dood kunnen leiden….. Wie zou zo’n auto willen kopen??
Intussen is het overduidelijk dat er zoals gezegd onder de gevaccineerden wereldwijd grote aantallen mensen zijn die na vaccinatie (zwaar) ziek zijn geworden dan wel zoals gezegd zelfs zijn overleden en niet alleen de oudere, zwakkere gevaccineerden, maar ook opvallend veel (voorheen altijd gezonde) atleten, jongeren en zelfs kinderen……. (waarvoor dus de farmaceuten en ingeval van de EU zelfs de Europese Commissie en daarmee von der Leyen niet aansprakelijk zouden kunnen worden gesteld…….)
Ongelofelijhk weer dat de reguliiere (massa-) mediahier voor het overgrote deel geen letter aan hebben vuilgemaakt, maar ja deze media hebben dan ook meegdaan aan het hersenspoelen van mensen dat ze zeker een vaccin zouden moeten nemen en tegenstanders voor vuil hebben uitgemaaktterwijl deze mensen meer en meer hun gelijk halen……..
Het volgende artikel werd geschreven door David Berger geschreven en gepubliceerd op Philosophia Pereniess, ik nam het over van het rechtse platform Frontnieuws:
Strafrechtelijke klacht tegen mevrouw von der Leyen en anderen bij het Internationaal Strafhof in Den Haag
Screenshot YT
Mevrouw von der
Leyen en anderen hebben met hun besluiten het leven van 451 miljoen
EU-burgers in gevaar gebracht en zonder scrupules voor
onderzoeksdoeleinden vrijgegeven. Met hun handelingen hebben ze de
voorwaardelijke goedkeuring door het EMA mogelijk gemaakt en gesteund
van een vaccin waarvan de werkzaamheid en veiligheid onbekend is,
waarvan de productie met grote risico’s gepaard gaat, dat volgens het
contract kan leiden tot overlijden, ziekte en invaliditeit, en dat
vervolgens wordt gebruikt om ouderen, zieken, gezonden, kinderen, baby’s
en zwangere vrouwen te vaccineren.
De GemeinWohlLobby en de mensenrechtenorganisatie United For Freedom,
vertegenwoordigd door Uwe Kranz en Marianne Grimmenstein-Balas, hebben
nu bij het Internationaal Strafhof in Den Haag een aanklacht ingediend
tegen de hoofdverantwoordelijken voor de koopovereenkomst tussen de EU
en BioNTech/Pfizer, schrijft David Berger.
De Advance Purchase Agreement tussen Pfizer/BioNTech en de EU werd op
20 november 2020 namens de EU-landen ondertekend door Nanette Cocero,
Global President (Vaccines) bij Pfizer en Stella Kyriakides,
EU-commissaris voor Gezondheid. Het is al lang bekend dat de vaccins
onvoldoende zijn getest en beoordeeld en veel te snel en overhaast zijn
toegelaten. De EU-Commissie en de regeringen hebben tot nu toe echter
geweigerd om het contract openbaar te maken.
Nu
is duidelijk waarom: iedereen kan nu in dit contract lezen hoe de EU
Commissie en de regeringen van de EU gewetenloos met de levens van hun
451 miljoen burgers hebben gegokt. Het eerste geheime koopcontract
tussen de EU en de vaccinfabrikanten BioNTech/Pfizer is onlangs
uitgelekt. Het volledige contract is te vinden onder deze link.
Daarom dienden twee vertegenwoordigers van de
mensenrechtenorganisatie United For Freedom, Marianne
Grimmmenstein-Balas en Uwe Kranz, op 28 november 2023 een strafklacht in
bij het Internationaal Strafhof in Den Haag tegen de
hoofdverantwoordelijken voor dit contract.
Op basis van de beschikbare informatie is er reden om aan te nemen
dat talrijke schendingen van de Code van Neurenberg, misdaden tegen de
mensheid, het misdrijf genocide en oorlogsmisdaden werden gepleegd door
verschillende personen. De volgende personen worden beschuldigd:
Directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie: TEDROS ADHANOM GHEBREYESUS
Voorzitter en CEO van de Pfizer Biopharmaceuticals Group: ALBERT BOURLA
Voorzitter van het Paul Ehrlich Instituut: KLAUS CICHUTEK
Directeur van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) EMER COOKE
Voormalig President Vaccins, Pfizer Biopharmaceuticals Group, NANETTE
COCERO
Medevoorzitter van de Bill and Melinda Gates Foundation WLLIAM “BILL” GATES
III
EU-commissaris voor Gezondheid STELLA KYRIAKIDES
Voorzitter van de Europese Commissie URSULA VON DER LEYEN
en anderen
In dit contract verklaart de EU-Commissie dat het gebruik van het
vaccin “onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de EU-lidstaten”
valt. Niet de EU Commissie, niet BioNTech/Pfizer zijn verantwoordelijk
voor het gebruik, maar de lidstaten van de EU. De farmaceutische
bedrijven zijn dus nergens aansprakelijk voor.
De EU erkent dat de productie van het vaccin onderhevig is aan
“aanzienlijke risico’s en onzekerheden”. De EU Commissie heeft dus de
grote risico’s en onzekerheden bij de productie van het vaccin erkend en
tegelijkertijd de tekortkomingen bij de productie van het vaccin
goedgekeurd. Op pagina 25 van de koopovereenkomst specificeren de EU
Commissie en BioNTech/Pfizer zelfs de vaccinverwondingen waarvoor het
farmaceutische bedrijf schadeloos wordt gesteld. Dit zijn: overlijden,
lichamelijk letsel, geestelijke of emotionele schade, ziekte,
invaliditeit, verlies van of schade aan eigendommen, economische schade
of bedrijfsonderbreking.
Bovendien bevestigen de individuele EU-lidstaten met de door de EU
onderhandelde bestelcontracten dat de langetermijneffecten en
werkzaamheid van het vaccin niet bekend zijn en dat er onbekende
bijwerkingen kunnen optreden. En dat voor een vaccin dat gebruikt zou
moeten worden om gezonde mensen (!) te immuniseren!
Met hun beslissingen hebben alle acht de levens van 451 miljoen
EU-burgers in gevaar gebracht en het vaccin zonder scrupules goedgekeurd
voor onderzoeksdoeleinden. Met hun acties hebben ze het mogelijk
gemaakt en gesteund dat een vaccin waarvan de werkzaamheid en veiligheid
onbekend is, waarvan de productie gepaard gaat met grote risico’s, dat
volgens het contract kan leiden tot overlijden, ziekte en invaliditeit,
voorwaardelijk is goedgekeurd door de EMA en vervolgens ouderen, zieken,
gezonden, kinderen, baby’s en zwangere vrouwen heeft ingeënt. Op 18
oktober 2023 bevestigde de EMA, in antwoord op een vraag van
verschillende leden van het Europees Parlement, dat “de COVID-19 vaccins
niet zijn toegelaten om overdracht van de ene persoon op de andere te
voorkomen” (bron).
Regeringen wisten dat de vaccins de verspreiding van het virus niet
zouden voorkomen. Ze gaven deze kennis echter niet door aan hun burgers
en ondanks dit feit voerden ze verplichte vaccinatie in voor bepaalde
bevolkingsgroepen. Hiermee negeerden ze allemaal de Code van Neurenberg
en de universele rechten van de mens.
* Hetzelfde gebeurde in Israël waar Netanyahu en zijn terreurbende een contract tekenden met opperschoft Bourla de CEO van Pfizer, daarbij ging het nog net even verder dan in de EU >> in ruil voor het als eerste ter beschikking stellen van het mRNA vaccin van Pfizer voor de bevolking van Israël, gaven Netanyahu en anderen deze farmaceut toestemming om de mensen te monitoren die een vaccin hadden gekregen van Pfizer. Bourla was zo onbeschoft om dit wereldkundig te maken en daarbij te stellen dat de bevolking van Israël als proefkonijn zou worden gebruikt voor zijn ‘vaccin’, waarbij hij het woord proefkonijn uiteraard niet gebruikte ook al kwam het daarop neer……. Deze schoft had het gore lef om onlangs nog eens de critici van zijn vaccin voor misdadigers uit te maken…… ha! ha! ha! ha! Zo de waard is vertrouwt deze zijn/haar gasten!!
‘Pfizer
CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘
(!!!!)
De brutaliteit…… De
CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat
als men gevaccineerd is……. Israël
waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten
vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16
maart 2022////) heeft Pfizer
afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties
wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India
een land met een bevolking van 1,3 miljard mensen, ofwel daar was
genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog
een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de
stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op
het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hierover niets
terug, tekenend…….. En zie wat Bourla durfde te zeggen over
‘desinformatie’ over zijn vaccin:
‘Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’‘ Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! Terwijl hij eerder burgers van Israël proefdieren durfde te noemen
en intussen is uitgelekt dat Pfizer ronduit heeft gelogen over haar
vaccin, zoals dat het zou beschermen tegen besmetting en dat anderen
niet door gevaccineerden zouden kunnen worden besmet met COVID-19……
Bourla durft in dat bericht te stellen dat degenen die ‘misinformatie’
hebben gebracht over de mRNA vaccins (informatie die niet overeenkomt
met zijn leugens), verantwoordelijk zijn voor miljoenen doden…… Het
is wel duidelijk dat er een groot aantal mensen moet zijn overleden
doordat ze zich lieten vaccineren met het Pfizer-vaccin…… Bourla
verdient het dan ook om strafrechtelijk te worden vervolgd voor
massamoord en het opzetten van mensen tegen degenen die wel degelijk
een punt hadden met hun kritiek op onder andere zijn Coronavaccin…..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar had hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters, althans mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (ook chronische)
bijwerkingen……
‘Verzet tegen wereldheerschappij zoals voorgestaan door o.a. Klaus Schwab (WEF)‘
(12 oktober 2023) Ook de WHO krijgt steeds meer macht over de westerse
wereld en de arme landen die afhankelijk zijn van deze foute
organisatie, één en ander als reactie op de enorme hysterie die de
Coronacrisis teweegbracht….. Zie wat dat betreft ook het bericht onder
de volgende link:
‘Booster Shots May Trigger Stroke Incidents, According to CDC and FDA An Overview of Risk and Prevention‘
Nogal verontrustend als zelfs de ‘Centers for Disease Control and
Prevention’ (CDC) en de Food and Drug Administration (FDA), beiden
overheidsorganisaties van de VS die de vaccins uit en te na hebben
gepromoot, nu stellen dat booster vaccinatie met Pfizer COVID-19 bivalent vaccin
infarcten kunnen veroorzaken……. Men stelt weliswaar dat het risico
vooral geldt voor 65 plussers, echter de ommezwaai kan weleens gevolgd
worden door een latere waarschuwing voor (veel) jongere mensen, zeker
als je ziet dat beide organisaties eerder zoals gezegd stelden dat de
(booster) vaccinaties volledig veilig waren…… Intussen (het is nu
december 2023////) is het in de VS en andere landen bewezen geacht dat
ook jongeren een veel grotere kans hebben te overlijden aan hartklachten
nadat ze werden gevaccineerd en dat is dan ook wat al 2 jaar lang aan
de hand is…… Zie wat CDC betreft
ook: ‘CDC Issues New COVID-19 Guidance After FDA Makes Change‘
‘COVID ‘bijwerking’: in Ontario 400.000 mammografieën uitgesteld, gevolg: veel borstkankers in vergevorderd stadium‘‘Bijwerkingen’
als gevolg van het niet behandelen van mensen met
ernstige aandoeningen die normaal gesproken allang zouden zijn
gediagnosticeerd en behandeld, maar die door het met opzet veroorzaakte
grote tekortaan verpleegkundigen en IC bedden in
combinatie met de grote toeloop van Coronapatiënten. Waardoor andere patiënten het ziekenhuis hebben gemeden (althans als ze daar al terecht konden) en niet zijn behandeld
en zoals in dit voorbeeld zelfs de screening op borstkanker niet werd
uitgevoerd >> benieuwd hoe het er wat dat betreft in Nederland
voorstaat…. (een groot tekort aan verpleegkundigen en IC bedden door
de onverantwoordelijk en onbeschoft grote neoliberale bezuinigingen van de Rutte kabinetten op
de zorg…..)Reken trouwens maar dat dit ook voor alle kankers en andere dodelijke ziekten geldt……..
‘COVID in Canada: seksueel geweld met 18% toegenomen door maatregelen tegen het virus……‘
In de VS is het aantal moorden van partners op hun vrouw door de
Coronamaatregelen opgelopen tot 50 per dag >> aldus CBC Radio One
Charlottetown op 26 augustus 2022…….. Niet vreemd dan ook dat een
aantal deskundigen durft te stellen dat het aantal doden door
Coronamaatregelen en vaccinaties een stuk groter is dan de doden die
door het virus zijn gevallen……
‘Rijk en regering
wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote
techbedrijven voor censuur op sociale media…….‘ Censuur
die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan
belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale
media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen
van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is
doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de
reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich
hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws)
en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen
over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur
eisen, wat intussen al een aantal keren is toegepast…… Te gestoord en vals voor woorden!!
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn(!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd
zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de
voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar
zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de
afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links
naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)
‘Leuk
hè?’ Die overheidsbanner over dit plaatje waarmee men je wil lokken
om de laatste informatie van de rijksoverheid over COVID te lezen,
‘uitermate betrouwbare info’ zoals je begrijpt; dit audio fragment is
bijna een jaar lang gecensureerd geweest…….
Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..‘ Dan te bedenken dat zelfs de farmaceuten hun eigen vaccin niet vertrouwen. Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… Zie wat dat betreft:
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Chris Hedges heeft een raak artikel geschreven waarin hij onder meer stelt dat Israël bezig is met het kweken van een nieuwe generatie terroristen, de overlevenden van de huidige verhoogde trap van Israëlische terreur tegen het al zo verdrukte Palestijnse volk…… Er worden vreselijke bloedbaden aangericht door het Israëlische terreurleger waarbij een groot deel van de wereld in afschuw, walging en machteloos toekijkt…… Dit is overigens onderdeel van de doorlopende genocide die Israël uitvoert op het verdrukte Palestijnse volk en dat al vanaf 1948……
Het woord ‘terroristen’ dat Israël gebruikt voor Palestijnen die zich verzetten tegen de Israëlische staatsterreur, is net zo fout als dat je het verzet tegen nazi-Duitsland in Nederland tijdens de Tweede Wereldoorlog (WOII) terreur zou verwijten, het gaat hier dan ook om verzet tegen een bezettingsmacht*, die niet alleen een genocide uitvoert op het Palestijnse volk, maar ook het land etnisch zuivert van deze mensen die hun land is afgenomen met de illegale stichting in 1948 van de staat Israël op Palestijns grondgebied…..
Whereas this is extremely painful to see, this is why I keep going is to make this stop. An infant suffered burns as a result of the ongoing occupation bombing of civilian homes in the Gaza Strip Fires are now in many houses between the Al-Jalaa and Saraya area, and Israeli tanks are advancing from the Al-Jalaa axis and also Sheikh Radwan. There are a large number of martyrs and injuries, non-stop phosphorus shells, and artillery in the vicinity of the Saraya area.
1,188Views
De huidige terreuroorlog van Israël tegen Hamas heeft intussen het leven gekost aan meer dan 17.000 Palestijnse mensen, waaronder meer dan 7.000 Palestijnse kinderen….. Het is dan ook een enorme schande dat de VS weigerde een resolutie te steunen die Israël verplicht om te stoppen met de genocide in de Gazastrook, Groot-Brittzannie ontheild zich van stemming….. Deze resolutie die NB ook Hamas oproept om onmiddellijk alle gijzelaars vrij te laten, maar dat niet van Israël eist, vergeet niet dat voor de rond de 200 gegijzelde Israëliërs er een heel veel groter aantal Palestijnse vrouwen en kinderen worden gegijzeld door Israël, dat vanwege de mensenrechtenschendende ‘administratieve detenties’ (plus uiteraard ook van een flink aantal volwassen Palestijnse mannen). Deze mensen worden gevangengehouden (en gemarteld) zonder enige tussenkomst van de rechter…….
Ongelofelijk ook het bericht dat Hamasstrijders vrouwelijke slachtoffers zouden hebben verkracht, alles van horen zeggen en dat 2 maanden na het gebeuren….. Het voorgaande terwijl Israël voor de zoveelste keer is betrapt op liegen met foto’s van de betreffende vrouwen, foto’s die elders werden gemaakt, in dit geval gaat het om vermoorde vrouwelijke Koerdische strijders, de foto’s zouden dienen als bewijs dat deze vrouwen zouden zijn verkracht door die Hamasstrijders……
Eerder al lieten overlevenden van het muziekfestival weten dat mede festivalgangers niet werden vermoord door Hamasstrijders maar door militairen van het Israëlische legers, die zelfs niet vluchtende festivalgangers hebben vermoord……. Deze overlevenden lieten weten netjes te zijn behandeld door de Hamasstrijders (voordat het psychopathisch dodelijke terreurleger van Israël als een beest tekeerging op het festivalterrein….), uiteraard waren die getuigenissen zeer tegen de zin van de Israëlische regering en de top van dat terreurleger van Israël…..
De hierboven weergegeven prent kreeg ik toegestuurd door mijn goede vriend Johan, echter een video van YouTube die hij meestuurde en waarin de voormalig Israëlische minister May Golan aangaf dat ze trots is om racist te zijn**, werd door YouTube gecensureerd, niet dat dit een leugen zou zijn, nee de waarheid mag niet worden getoond als die beschadigend is voor de fascistische regering van Israël……..
Ik had het zo-even al over ‘Israëlische rechters’, deze vertegenwoordigers van het zionistische fascistische bewind spreken allesbehalve recht als het gaat om Palestijnen, hun kinderen dan wel hun bezittingen:
Hoe kunnen Israëlische rechters het goed vinden dat Israël maar doorgaat met het uitbreiden dan wel stichten van nieuwe illegale nederzettingen op de West Bank (de westelijke Jordaanoever)…..
Hoe kunnen deze rechters zelfs kinderen veroordelen tot lange gevangenisstraffen die niet zelden moeten worden uitgezeten in militaire gevangenissen waar ze als in andere Israëlische gevangenissen een grote kans lopen te worden gemarteld………..
Hoe kunnen deze rechters vodjes papier routinematig legitimeren, vodjes papier die zogenaamd zouden aangeven dat huizen van Palestijnen behoren aan zionistische ‘kolonisten…..’
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat Palestijnen simpelweg door het fascistische zionistische geteisem uit hun huizen worden verjaagd…..
Hoe kunnen deze rechters zionistische psychopaten vrijspreken die bewezen huizen van Palestijnen in brand hebben gestoken, waarbij mensen om het leven zijn gekomen, ofwel die op een vreselijke manier zijn vermoord, waarbij zelfs kinderen en in één geval zelfs een baby werd vermoord…..
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat de zogenaamde kolonisten bezittingen van Palestijnen vernielen en zelfs akkers en boomgaarden vernietigen en dat keer op keer onder bescherming van het Israëlische bezettingsleger……
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat het Israëlische bezettingsleger en/of ‘kolonisten’ waterbronnen van Palestijnen vernielen (dat is zelfs een misdaad tegen de menselijkheid…..)….
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat deze ‘kolonisten’ Palestijnen vermoorden, zonder dat ze worden vervolgd dan wel door deze psychopathische moordenaars eenvoudigweg vrij te spreken…..
Hoe kunnen die rechters en de hele juridische Israëlische santenkraam het zonder er één woord aan vuil te maken goedvinden dat Israël niet alleen etnische zuiveringen doorvoert, maar zelfs genocide uitvoert op Palestijnse mensen…….
Hoe kunnen Israëlische rechters het goedvinden dat Israël keer op keer ontwikkelingsprojecten voor de Palestijnen van onder andere de EU vernietigt (deze ontwikkelingsprojecten werden en worden ook met ons belastinggeld betaald….)…..
Hoe kunnen Israëlische rechters het goedvinden dat het Palestijnen onmogelijk wordt gemaakt om vrij te kunnen reizen op de West Bank, waarbij ze dagelijks bij meerdere wegblokkades worden beledigd en vernederd door Israëlische psychopathische snotneusschoften in militair uniform, wegblokkades die het veel Palestijnse boeren zelfs onmogelijk maakt hun akkers en boomgaarden te kunnen bereiken en te bewerken…..
Hoe kunnen deze rechters toekijken zonder actie te ondernemen terwijl het Israëlische leger al meer dan 65 journalisten heeft vermoord…….
Hoe kunnen deze zogenaamde rechters zonder in actie te komen toekijken terwijl het Israëlische terreurleger het ene enorme bloedbad na het andere aanricht onder de Palestijnse bevolking en dat zelfs in ziekenhuizen…..
Hoe kunnen deze rechters toekijken terwijl Israël de Palestijnen in de Gazastrook voedsel, water, medicijnen, medische apparatuur ontzegt en zelfs ziekenhuizen het werk onmogelijk maakt……
Hoe kunnen deze rechters toekijken zonder actie te ondernemen als Israël weer alle telefoon en internet verkeer in de Gazastrook platlegt, terwijl het nieuwe grootschalige terreur aanricht en ambulancepersoneel onmogelijk kan weten waar men (zwaar-) gewonden Palestijnse mensen kunnen ophalen om naar het ziekenhuis te vervoeren(althans als er al een werkend ziekenhuis in de buurt is);let wel de laatste twee punten zijn niet alleen zware oorlogsmisdaden maar ook zeer heftige misdaden tegen de menselijkheid!!
Israël is dan ook overduidelijk geen rechtsstaat het is een fascistische apartheids-terreurstaat!! Een fascistische staat vanwege de natiestaatwet die een aantal jaren geleden door de Knesset werd aangenomen, zonder dat ook maar één westerse staat aan de bel trok….. Ach het is te vergelijken met de fascistische dictatuur van Oekraïne, ook deze wordt tegen beter weten in gesteund door de westerse staten die zogenaamd moeite hebben met fascistische partijen in eigen land……
Westerse landen die durven te stellen dat de democratie en vrijheid in Oekraïne moeten worden verdedigd, terwijl een ieder die een beetje moeite doet kan weten dat er geen sprake is van een democratie in Oekraïne en dat er derhalve zeker geen sprake is van vrijheid, immers de meeste politieke partijen zijn verboden, vakbonden zijn verboden en de pers ligt aan de ketting van de heersende junta onder de zwaar corrupte fascistische miljonair en juntaleider Zelensky!! Hoe is het mogelijk dat we na de enorme ellende van de Tweede Wereldoorlog nu overal en nergens fascistische geleide staten steunen en daar handel mee drijven…. Zie daarbij ook de banden met de reli-fascistische terreurstaten Saoedi-Arabië, de Verengde Arabische Emiraten (VAE), de andere Golfstaten, Egypte, Marokko en Libië…..
(als je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina ziet staan,klik eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >> klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
Hier het eerder bedoelde artikel van Chris Hedges, dat eerder werd geplaatst op Substack:
The Evil Israel Does is the Evil Israel Gets
Israel’s settler colonial project perpetuates the cycle of violence against the indigenous inhabitants of historic Palestine. Palestinians have been forced to speak back in the language Israel speaks.
I knew Dr. Abdel Aziz al-Rantisi, the co-founder of Hamas, along with Sheikh Ahmed Ismail Yassin. Al-Rantisi’s family were expelled to the Gaza Strip by Zionist militias from historic Palestine during the 1948 Arab-Israeli War. He did not fit the demonized image of a Hamas leader. He was a soft spoken, articulate and highly educated pediatrician who had graduated first in his class at Egypt’s Alexandria University.
As a nine-year-old boy, he witnessed executions in Khan Younis of 275 Palestinian men and boys, including his uncle, when Israel briefly occupied the Gaza Strip in 1956, the subject of Joe Sacco’s magisterial book Footnotes in Gaza. Scores of Palestinians were also executed by Israeli soldiers in the neighboring town of Rafah, where tens of thousands Palestinians are currently being forced to flee now that Khan Younis has come under attack.
“I still remember the wailing and the tears of my father over his brother,” al-Rantisi told Sacco and me when we visited him at his home. “I couldn’t sleep for many months after that…It left a wound in my heart that can never heal. I’m telling you a story and I’m almost crying. This sort of action can never be forgotten…[T]hey planted hatred in our hearts.”
He knew he could never trust the Israelis. He knew that the goal of the Zionist state was the occupation of all of historic Palestine – Israel seized Gaza and the West Bank in 1967 along with Syria’s Golan Heights and Egypt’s Sinai Peninsula – and the eternal subjugation or extermination of the Palestinian people. He knew he would avenge the killings.
Al-Rantisi and Yassin were assassinated in 2004 by Israel. Al-Rantisi’s widow,Jamila Abdallah Taha al-Shanti, had a doctorate in English and taught at the Islamic University in Gaza. The couple had six children, one of whom was killed along with his father. The family’s home was bombed and destroyed during the 2014 Israeli assault on Gaza known as Operation Protective Edge. Jamila was killed by Israel on Oct. 19 of this year.
Israel’s genocide in Gaza is rearing a new generation of enraged, traumatized and dispossessed Palestinians who have lost family members, friends, homes, communities and any hope of living ordinary lives. They, too, will seek retribution. Their small acts of terrorism will counter Israel’s ongoing state terror. They will hate as they have been hated. This lust for vengeance is universal. After World War Two, a clandestine unit of Jews who served in the Jewish Brigade of the British Army, called “Gmul,” – Hebrew for “Recompense” – hunted down former Nazis and executed them.
“I and the public know/What all schoolchildren learn,” W.H. Auden wrote. “Those to whom evil is done/Do evil in return.”
Chaim Engel, who took part in the uprising at the Nazis’ Sobibor death camp in Poland, described how, armed with a knife, he attacked a guard in the camp.
“It’s not a decision,” Engel said. “You just react, instinctively you react to that, and I figured, ‘Let us to do, and go and do it.’ And I went. I went with the man in the office, and we killed this German. With every jab, I said, ‘That is for my father, for my mother, for all these people, all the Jews you killed.’”
What Engel did to the Nazi guard was no less savage than what Hamas fighters did to Israelis on Oct. 7, after escaping their own prison. Taken out of context, it is inexplicable. But set against the backdrop of the extermination camp, or the 17 years trapped in Gaza’s concentration camp, it makes sense. This is not to excuse it. To understand is not to condone. But we must understand if this cycle of violence is to be stopped. No one is immune to the thirst for vengeance. Israel and the U.S. are foolishly orchestrating yet another chapter in this nightmare.
When the soldier has lost a comrade to this enemy or possibly had his family destroyed by them through bombings or through political atrocities, so frequently the case in World War II, his anger and resentment deepen into hatred. Then the war for him takes on the character of a vendetta. Until he has himself destroyed as many of the enemy as possible, his lust for vengeance can hardly be appeased. I have known soldiers who were avid to exterminate every last one of the enemy, so fierce was their hatred. Such soldiers took great delight in hearing or reading of mass destruction through bombings. Anyone who has known or been a soldier of this kind is aware of how hatred penetrates every fiber of his being. His reason for living is to seek revenge; not an eye for an eye and a tooth for a tooth, but a tenfold retaliation.
To the brutalized, numb with trauma, convulsed by rage, those who relentlessly attack and humiliate them are not human beings. They are representations of evil. The lust for vengeance, for tenfold retaliation, spawns rivers of blood.
The Palestinian attacks of Oct. 7, which left some 1,200 Israelis dead, feeds this lust within Israel, just as Israel’s obliteration of Gaza feeds this lust among Palestinians. Israel’s blue and white national flag with the Star of David adorns homes and cars. Crowds gather to support families whose members are among the hostages in Gaza. Israelis hand out food at road junctions to soldiers headed to fight in Gaza. Banners with slogans such as “Israel at war” and “Together we will win” punctuate television broadcasts and media sites. There is little discussion in Israeli media of the slaughter in Gaza or the suffering of Palestinians – 1.7 million of whom have been driven from their homes – but a constant repetition of the stories of suffering, death and heroism that took place on the Oct. 7 attack. Only our victims matter.
“Few of us ever know how far fear and violence can transform us into creatures at bay, ready with tooth and claw,” Gray wrote. “If the war taught me anything at all, it convinced me that people are not what they seem or even think themselves to be.”
Marguerite Duras in her book “The War: A Memoir” writes of how she and other members of the French Resistance tortured a 50-year-old Frenchman accused of collaborating with the Nazis. Two men who were tortured in Montluc prison in Lyon strip the alleged informer. They beat him as the group shouts: “Bastard. Traitor. Scum.” Blood and mucus soon run from his nose. His eye is damaged. He moans, “Ow, ow, oh, oh. …” He crumples in a heap on the floor. Duras writes that he had “become someone without anything in common with other men. And with every minute the difference grows bigger and more established.” She watches the beating passively. “The more they hit and the more he bleeds, the more it’s clear that hitting is necessary, right, just.” She goes on: “You have to strike. There will never be any justice in the world unless you – yourself are justice now. Judges, paneled courtrooms play-acting, not justice.” She notes,“Every blow rings out in the silent room. They’re hitting at all the traitors, at the women who left, at all those who didn’t like what they saw from behind the shutters.”
Israel has abused, humiliated, impoverished and wantonly killed Palestinians, provoking inevitable counter violence. It is the engine behind a century of bloodshed. The genocide in Gaza outdoes even the worst excesses of the Nakba, or catastrophe, which saw 750,000 Palestinians driven from their land in 1948 and 8,000 to 15,000 murdered in massacres by Zionist terrorist militias such as Irgun and Lehi.
The Palestinian resistance has little more than small arms and rocket-propelled grenades to battle against one of the best equipped and most technologically advanced militaries on the planet, the world’s 4th strongest military, after the U.S., Russia and China. Palestinian fighters, facing these overwhelming odds, have become demigods with huge popular followings not only among Palestinians, but throughout the Muslim world. Israel may be able to hunt down and kill Hamas’s second-in-command leader Yahya Sinwar, but if they do, he will become the Middle East’s version of Ernesto “Che” Guevara. Resistance movements are built on the blood of martyrs. Israel ensures a continual supply.
The decision by the U.S.to defend, fund and participate in Israel’s carpet bombing, slaughter and ethnic cleansing in Gaza is unconscionable. Its backing for the genocide has destroyed what remained of its credibility in the Middle East, already in tatters from two decades of wars, as well as most of the rest of the world. It has forfeited its right to act as a mediator; that role will be taken by China or Russia. Its refusal to condemn Israeli aggression and war crimes exposes its hypocrisy about the Russian invasion of Ukraine. It flirts with the possibility of a regional conflagration. The peace process, a sham for decades, is irrecoverable. The only language left is the language of death. It is how Israel speaks to the Palestinians. It is how the Palestinians are forced to speak back.
The Biden administration has little to gain from the leveling and depopulation of Gaza, indeed it is alienating huge segments of the Democratic Party, especially as it attacks protestors calling for a ceasefire as “pro-terrorist.” Senate Majority leader Chuck Schumer led chants of “We stand with Israel” and “No ceasefire” at a pro-Israel rally on Nov. 4 in Washington D.C., despite a Reuters/Ipsos survey indicating 68 percent of respondents believed that Israel should implement a ceasefire and negotiate an end to the war. That number rises to 77 percent among Democrats. Biden has a dismal approval rating of 37 percent.
On Friday, the United Nations Security Council voted 13-1 for an immediate ceasefire in Gaza and unconditional release of all hostages. The U.S. voted against the resolution. The U.K. abstained. The draft resolution was not adopted due to the U.S. veto.
Biden’s real base is not disenchanted voters but the billionaire class, corporations, such as the weapons industry, which is making huge profits from the wars in Gaza and Ukraine, and groups such as the Israel lobby. They determine policy, even if it means Biden’s defeat in the next presidential election. If Biden loses, the oligarchs get Donald Trump, who serves their interests as doggedly as Biden.
The wars do not end. The suffering continues. The Palestinians die in the tens of thousands. This is by design.
* De volgende link is die naar een oud maar zeer belangrijk bericht >> ‘Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (!!!!) (met daarin een artikel van Gideon Levy, een joodse journalist) Je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting leeft de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar dat bericht op Facebook werd eerder geblokkeerd door deze organisatie….
Een aartsbisschop die verklaart dat Israël ziekenhuizen meermaals heeft gewaarschuwd dat ze doel konden worden van aanvallen van Israëlische leger, dit daar Israël ontkende het eerste ziekenhuis waar veel doden vielen te hebben aangevallen. Het werd overigens een paar dagen later duidelijk dat Israël wel degelijk de aanvaller was, dit vanwege video’s, ander beeldmateriaal en getuigenverklaringen ook van VN medewerkers; intussen heeft Israël veel meer ziekenhuizen en medische posten aangevallen…. ):
Israël gaat sinds enige tijd ook tekeer tegen christenen in het land, zelfs tegen toeristen uit westerse landen:
‘Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’‘ En zie de links in dat bericht!! Links ook naar berichten over de huisuitzettingen in oostelijk Jeruzalem, waar vooral Palestijnen wonen, maar waaruit ze etnisch worden weggezuiverd door de fascistische apartheidsstaat Israël….
Let op!!De ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de normale weg, doe dit dan via het mailadres: trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Chris Hedges heeft een raak artikel geschreven waarin hij onder meer stelt dat Israël bezig is met het kweken van een nieuwe generatie terroristen, de overlevenden van de huidige verhoogde trap van Israëlische terreur tegen het al zo verdrukte
Palestijnse volk…… Er worden vreselijke bloedbaden aangericht door het Israëlische terreurleger waarbij een groot deel van de wereld in afschuw, walging
en machteloos toekijkt…… Dit is overigens onderdeel van de doorlopende genocide die Israël uitvoert op het verdrukte Palestijnse volk en dat al vanaf 1948……
Het woord ‘terroristen’ dat Israël gebruikt voor Palestijnen die zich verzetten tegen de Israëlische staatsterreur, is net zo fout als dat je het verzet tegen nazi-Duitsland in Nederland tijdens de Tweede Wereldoorlog (WOII) terreur zou verwijten, het gaat hier dan ook om verzet tegen een bezettingsmacht*, die niet alleen een genocide uitvoert op het Palestijnse volk, maar ook het land etnisch zuivert van deze mensen die hun land is afgenomen met de illegale stichting in 1948 van de staat Israël op Palestijns grondgebied…..
DrKaiaRaeSakri
@DrSakriKaia
Whereas this is extremely painful to see, this is why I keep going is to make this stop.
An infant suffered burns as a result of the ongoing occupation bombing of civilian homes in the Gaza Strip
Fires are now in many houses between the Al-Jalaa and Saraya area, and Israeli tanks are advancing from the Al-Jalaa axis and also Sheikh Radwan. There are a large number of martyrs and injuries, non-stop phosphorus shells, and artillery in the vicinity of the Saraya area.
1,188Views
De huidige terreuroorlog van Israël tegen Hamas heeft intussen het leven gekost aan meer dan 17.000 Palestijnse mensen, waaronder meer dan 7.000 Palestijnse kinderen….. Het is dan ook een enorme schande dat de VS weigerde een resolutie te steunen die Israël verplicht om te stoppen met de genocide in de Gazastrook, Groot-Brittzannie ontheild zich van stemming….. Deze resolutie die NB ook Hamas oproept om onmiddellijk alle gijzelaars vrij te laten, maar dat niet van Israël eist, vergeet niet dat voor de rond de 200 gegijzelde Israëliërs er een heel veel groter aantal Palestijnse vrouwen en kinderen worden gegijzeld door Israël, dat vanwege de mensenrechtenschendende ‘administratieve detenties’ (plus uiteraard ook van een flink aantal volwassen Palestijnse mannen). Deze mensen worden gevangengehouden (en gemarteld) zonder enige tussenkomst van de rechter…….
Ongelofelijk ook het bericht dat Hamasstrijders vrouwelijke slachtoffers zouden hebben verkracht, alles van horen zeggen en dat 2 maanden na het gebeuren….. Het voorgaande terwijl Israël voor de zoveelste keer is betrapt op liegen met foto’s van de betreffende vrouwen, foto’s die elders werden gemaakt, in dit geval gaat het om vermoorde vrouwelijke Koerdische strijders, de foto’s zouden dienen als bewijs dat deze vrouwen zouden zijn verkracht door die Hamasstrijders……
Eerder al lieten overlevenden van het muziekfestival weten dat mede festivalgangers niet werden vermoord door Hamasstrijders maar door militairen van het Israëlische legers, die zelfs niet vluchtende festivalgangers hebben vermoord……. Deze overlevenden lieten weten netjes te zijn behandeld door de Hamasstrijders (voordat het psychopathisch dodelijke terreurleger van Israël als een beest tekeerging op het festivalterrein….), uiteraard waren die getuigenissen zeer tegen de zin van de Israëlische regering en de top van dat terreurleger van Israël…..
De hierboven weergegeven prent kreeg ik toegestuurd door mijn goede vriend Johan, echter een video van YouTube die hij meestuurde en waarin de voormalig Israëlische minister May Golan aangaf dat ze trots is om racist te zijn**, werd door YouTube gecensureerd, niet dat dit een leugen zou zijn, nee de waarheid mag niet worden getoond als die beschadigend is voor de fascistische regering van Israël……..
Ik had het zo-even al over ‘Israëlische rechters’, deze vertegenwoordigers van het zionistische fascistische bewind spreken allesbehalve recht als het gaat om Palestijnen, hun kinderen dan wel hun bezittingen:
Hoe kunnen Israëlische rechters het goed vinden dat Israël maar doorgaat met het uitbreiden dan wel stichten van nieuwe illegale nederzettingen op de West Bank (de westelijke Jordaanoever)…..
Hoe kunnen deze rechters zelfs kinderen veroordelen tot lange gevangenisstraffen die niet zelden moeten worden uitgezeten in militaire gevangenissen waar ze als in andere Israëlische gevangenissen een grote kans lopen te worden gemarteld………..
Hoe kunnen deze rechters vodjes papier routinematig legitimeren, vodjes papier die zogenaamd zouden aangeven dat huizen van Palestijnen behoren aan zionistische ‘kolonisten…..’
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat Palestijnen simpelweg door het fascistische zionistische geteisem uit hun huizen worden verjaagd…..
Hoe kunnen deze rechters zionistische psychopaten vrijspreken die bewezen huizen van Palestijnen in brand hebben gestoken, waarbij mensen om het leven zijn gekomen, ofwel die op een vreselijke manier zijn vermoord, waarbij zelfs kinderen en in één geval zelfs een baby werd vermoord…..
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat de zogenaamde kolonisten bezittingen van Palestijnen vernielen en zelfs akkers en boomgaarden vernietigen en dat keer op keer onder bescherming van het Israëlische bezettingsleger……
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat het Israëlische bezettingsleger en/of ‘kolonisten’ waterbronnen van Palestijnen vernielen (dat is zelfs een misdaad tegen de menselijkheid…..)….
Hoe kunnen deze rechters het goedvinden dat deze ‘kolonisten’ Palestijnen vermoorden, zonder dat ze worden vervolgd dan wel door deze psychopathische moordenaars eenvoudigweg vrij te spreken…..
Hoe kunnen die rechters en de hele juridische Israëlische santenkraam het zonder er één woord aan vuil te maken goedvinden dat Israël niet alleen etnische zuiveringen doorvoert, maar zelfs genocide uitvoert op Palestijnse mensen…….
Hoe kunnen Israëlische rechters het goedvinden dat Israël keer op keer ontwikkelingsprojecten voor de Palestijnen van onder andere de EU vernietigt (deze ontwikkelingsprojecten werden en worden ook met ons belastinggeld betaald….)…..
Hoe kunnen Israëlische rechters het goedvinden dat het Palestijnen onmogelijk wordt gemaakt om vrij te kunnen reizen op de West Bank, waarbij ze dagelijks bij meerdere wegblokkades worden beledigd en vernederd door Israëlische psychopathische snotneusschoften in militair uniform, wegblokkades die het veel Palestijnse boeren zelfs onmogelijk maakt hun akkers en boomgaarden te kunnen bereiken en te bewerken…..
Hoe kunnen deze rechters toekijken zonder actie te ondernemen terwijl het Israëlische leger al meer dan 65 journalisten heeft vermoord…….
Hoe kunnen deze zogenaamde rechters zonder in actie te komen toekijken terwijl het Israëlische terreurleger het ene enorme bloedbad na het andere aanricht onder de Palestijnse bevolking en dat zelfs in ziekenhuizen…..
Hoe kunnen deze rechters toekijken terwijl Israël de Palestijnen in de Gazastrook voedsel, water, medicijnen, medische apparatuur ontzegt en zelfs ziekenhuizen het werk onmogelijk maakt……
Hoe kunnen deze rechters toekijken zonder actie te ondernemen als Israël weer alle telefoon en internet verkeer in de Gazastrook platlegt, terwijl het nieuwe grootschalige terreur aanricht en ambulancepersoneel onmogelijk kan weten waar men (zwaar-) gewonden Palestijnse mensen kunnen ophalen om naar het ziekenhuis te vervoeren(althans als er al een werkend ziekenhuis in de buurt is);let wel de laatste twee punten zijn niet alleen zware oorlogsmisdaden maar ook zeer heftige misdaden tegen de menselijkheid!!
Israël is dan ook overduidelijk geen rechtsstaat het is een fascistische apartheids-terreurstaat!! Een fascistische staat vanwege de natiestaatwet die een aantal jaren geleden door de Knesset werd aangenomen, zonder dat ook maar één westerse staat aan de bel trok….. Ach het is te vergelijken met de fascistische dictatuur van Oekraïne, ook deze wordt tegen beter weten in gesteund door de westerse staten die zogenaamd moeite hebben met fascistische partijen in eigen land……
Westerse landen die durven te stellen dat de democratie en vrijheid in Oekraïne moeten worden verdedigd, terwijl een ieder die een beetje moeite doet kan weten dat er geen sprake is van een democratie in Oekraïne en dat er derhalve zeker geen sprake is van vrijheid, immers de meeste politieke partijen zijn verboden, vakbonden zijn verboden en de pers ligt aan de ketting van de heersende junta onder de zwaar corrupte fascistische miljonair en juntaleider Zelensky!! Hoe is het mogelijk dat we na de enorme ellende van de Tweede Wereldoorlog nu overal en nergens fascistische geleide staten steunen en daar handel mee drijven…. Zie daarbij ook de banden met de reli-fascistische terreurstaten Saoedi-Arabië, de Verengde Arabische Emiraten (VAE), de andere Golfstaten, Egypte, Marokko en Libië…..
(als
je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands
met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina
ziet staan, klik
eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die
vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >>
klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de
vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
Hier het eerder bedoelde artikel van Chris Hedges, dat eerder werd geplaatst op Substack:
The Evil Israel Does is the Evil Israel Gets
Israel’s
settler colonial project perpetuates the cycle of violence against the
indigenous inhabitants of historic Palestine. Palestinians have been
forced to speak back in the language Israel speaks.
I
knew Dr. Abdel Aziz al-Rantisi, the co-founder of Hamas, along with
Sheikh Ahmed Ismail Yassin. Al-Rantisi’s family were expelled to the
Gaza Strip by Zionist militias from historic Palestine during the 1948
Arab-Israeli War. He did not fit the demonized image of a Hamas leader.
He was a soft spoken, articulate and highly educated pediatrician who
had graduated first in his class at Egypt’s Alexandria University.
As
a nine-year-old boy, he witnessed executions in Khan Younis of 275
Palestinian men and boys, including his uncle, when Israel briefly
occupied the Gaza Strip in 1956, the subject of Joe Sacco’s magisterial
book Footnotes in Gaza.
Scores of Palestinians were also executed by Israeli soldiers in the
neighboring town of Rafah, where tens of thousands Palestinians are
currently being forced to flee now that Khan Younis has come under
attack.
“I still remember the wailing and the tears of my
father over his brother,” al-Rantisi told Sacco and me when we visited
him at his home. “I couldn’t sleep for many months after that…It left a
wound in my heart that can never heal. I’m telling you a story and I’m
almost crying. This sort of action can never be forgotten…[T]hey planted
hatred in our hearts.”
He knew he could never trust the Israelis.
He knew that the goal of the Zionist state was the occupation of all of
historic Palestine – Israel seized Gaza and the West Bank in 1967 along
with Syria’s Golan Heights and Egypt’s Sinai Peninsula – and the
eternal subjugation or extermination of the Palestinian people. He knew
he would avenge the killings.
Al-Rantisi and Yassin were assassinated in 2004 by Israel. Al-Rantisi’s widow,Jamila Abdallah Taha al-Shanti,
had a doctorate in English and taught at the Islamic University in
Gaza. The couple had six children, one of whom was killed along with his
father. The family’s home was bombed and destroyed during the 2014
Israeli assault on Gaza known as Operation Protective Edge. Jamila was
killed by Israel on Oct. 19 of this year.
Israel’s
genocide in Gaza is rearing a new generation of enraged, traumatized and
dispossessed Palestinians who have lost family members, friends, homes,
communities and any hope of living ordinary lives. They, too, will seek
retribution. Their small acts of terrorism will counter Israel’s
ongoing state terror. They will hate as they have been hated. This lust
for vengeance is universal. After World War Two, a clandestine unit of
Jews who served
in the Jewish Brigade of the British Army, called “Gmul,” – Hebrew for
“Recompense” – hunted down former Nazis and executed them.
“I and the public know/What all schoolchildren learn,” W.H. Auden wrote. “Those to whom evil is done/Do evil in return.”
Chaim Engel, who took part in the uprising at the Nazis’ Sobibor death camp in Poland, described how, armed with a knife, he attacked a guard in the camp.
“It’s
not a decision,” Engel said. “You just react, instinctively you react
to that, and I figured, ‘Let us to do, and go and do it.’ And I went. I
went with the man in the office, and we killed this German. With every
jab, I said, ‘That is for my father, for my mother, for all these
people, all the Jews you killed.’”
What Engel did to the
Nazi guard was no less savage than what Hamas fighters did to Israelis
on Oct. 7, after escaping their own prison. Taken out of context, it is
inexplicable. But set against the backdrop of the extermination camp, or
the 17 years
trapped in Gaza’s concentration camp, it makes sense. This is not to
excuse it. To understand is not to condone. But we must understand if
this cycle of violence is to be stopped. No one is immune to the thirst
for vengeance. Israel and the U.S. are foolishly orchestrating yet
another chapter in this nightmare.
When
the soldier has lost a comrade to this enemy or possibly had his family
destroyed by them through bombings or through political atrocities, so
frequently the case in World War II, his anger and resentment deepen
into hatred. Then the war for him takes on the character of a vendetta.
Until he has himself destroyed as many of the enemy as possible, his
lust for vengeance can hardly be appeased. I have known soldiers who
were avid to exterminate every last one of the enemy, so fierce was
their hatred. Such soldiers took great delight in hearing or reading of
mass destruction through bombings. Anyone who has known or been a
soldier of this kind is aware of how hatred penetrates every fiber of
his being. His reason for living is to seek revenge; not an eye for an
eye and a tooth for a tooth, but a tenfold retaliation.
To
the brutalized, numb with trauma, convulsed by rage, those who
relentlessly attack and humiliate them are not human beings. They are
representations of evil. The lust for vengeance, for tenfold
retaliation, spawns rivers of blood.
The
Palestinian attacks of Oct. 7, which left some 1,200 Israelis dead,
feeds this lust within Israel, just as Israel’s obliteration of Gaza
feeds this lust among Palestinians. Israel’s blue and white national
flag with the Star of David adorns homes and cars. Crowds gather to
support families
whose members are among the hostages in Gaza. Israelis hand out food at
road junctions to soldiers headed to fight in Gaza. Banners with
slogans such as “Israel at war” and “Together we will win” punctuate
television broadcasts and media sites. There is little discussion in
Israeli media of the slaughter in Gaza or the suffering of Palestinians –
1.7 million of whom have been driven from their homes – but a constant
repetition of the stories of suffering, death and heroism that took place on the Oct. 7 attack. Only our victims matter.
“Few
of us ever know how far fear and violence can transform us into
creatures at bay, ready with tooth and claw,” Gray wrote. “If the war
taught me anything at all, it convinced me that people are not what they
seem or even think themselves to be.”
Marguerite Duras in her book “The War: A Memoir”
writes of how she and other members of the French Resistance tortured a
50-year-old Frenchman accused of collaborating with the Nazis. Two men
who were tortured in Montluc prison in Lyon strip the alleged informer.
They beat him as the group shouts: “Bastard. Traitor. Scum.” Blood and
mucus soon run from his nose. His eye is damaged. He moans, “Ow, ow, oh,
oh. …” He crumples in a heap on the floor. Duras writes that he had
“become someone without anything in common with other men. And with
every minute the difference grows bigger and more established.” She
watches the beating passively. “The more they hit and the more he
bleeds, the more it’s clear that hitting is necessary, right, just.” She
goes on: “You have to strike. There will never be any justice in the
world unless you – yourself are justice now. Judges, paneled courtrooms
play-acting, not justice.” She notes,“Every blow rings out in the silent
room. They’re hitting at all the traitors, at the women who left, at
all those who didn’t like what they saw from behind the shutters.”
Israel
has abused, humiliated, impoverished and wantonly killed Palestinians,
provoking inevitable counter violence. It is the engine behind a century
of bloodshed. The genocide in Gaza outdoes even the worst excesses of
the Nakba,
or catastrophe, which saw 750,000 Palestinians driven from their land
in 1948 and 8,000 to 15,000 murdered in massacres by Zionist terrorist
militias such as Irgun and Lehi.
The Palestinian
resistance has little more than small arms and rocket-propelled grenades
to battle against one of the best equipped and most technologically
advanced militaries on the planet, the world’s 4th strongest military,
after the U.S., Russia and China. Palestinian fighters, facing these
overwhelming odds, have become demigods with huge popular followings not
only among Palestinians, but throughout the Muslim world. Israel may be
able to hunt down and kill Hamas’s second-in-command leader Yahya Sinwar,
but if they do, he will become the Middle East’s version of Ernesto
“Che” Guevara. Resistance movements are built on the blood of martyrs.
Israel ensures a continual supply.
The decision by the U.S.to defend, fund and participate in Israel’s carpet bombing, slaughter and ethnic cleansing in Gaza is unconscionable. Its backing for the genocide
has destroyed what remained of its credibility in the Middle East,
already in tatters from two decades of wars, as well as most of the rest
of the world. It has forfeited its right to act as a mediator; that
role will be taken by China or Russia. Its refusal to condemn Israeli aggression and war crimes exposes its hypocrisy about the Russian invasion of Ukraine. It flirts with the possibility of a regional conflagration. The peace process, a sham
for decades, is irrecoverable. The only language left is the language
of death. It is how Israel speaks to the Palestinians. It is how the
Palestinians are forced to speak back.
The Biden
administration has little to gain from the leveling and depopulation of
Gaza, indeed it is alienating huge segments of the Democratic Party,
especially as it attacks protestors calling for a ceasefire as
“pro-terrorist.” Senate Majority leader Chuck Schumer led chants of “We stand with Israel” and “No ceasefire” at a pro-Israel rally on Nov. 4 in Washington D.C., despite a Reuters/Ipsos survey
indicating 68 percent of respondents believed that Israel should
implement a ceasefire and negotiate an end to the war. That number rises
to 77 percent among Democrats. Biden has a dismal approval rating of 37 percent.
On Friday, the United Nations Security Council voted
13-1 for an immediate ceasefire in Gaza and unconditional release of
all hostages. The U.S. voted against the resolution. The U.K. abstained.
The draft resolution was not adopted due to the U.S. veto.
Biden’s
real base is not disenchanted voters but the billionaire class,
corporations, such as the weapons industry, which is making huge profits
from the wars in Gaza and Ukraine, and groups such as the Israel lobby.
They determine policy, even if it means Biden’s defeat in the next
presidential election. If Biden loses, the oligarchs get Donald Trump,
who serves their interests as doggedly as Biden.
The wars do not end. The suffering continues. The Palestinians die in the tens of thousands. This is by design.
* De volgende link is die naar een oud maar zeer belangrijk bericht >> ‘Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (!!!!)
(met daarin een artikel van Gideon Levy, een joodse journalist) Je zou
zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting
leeft de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar
dat
bericht op Facebook werd eerder geblokkeerd door deze organisatie….
Een aartsbisschop die verklaart
dat Israël ziekenhuizen meermaals heeft gewaarschuwd dat ze doel konden
worden van aanvallen van Israëlische leger, dit daar Israël ontkende het
eerste ziekenhuis waar veel doden vielen te hebben aangevallen. Het werd
overigens een paar dagen later duidelijk dat Israël wel degelijk de
aanvaller was, dit vanwege video’s, ander beeldmateriaal en getuigenverklaringen ook van VN medewerkers; intussen heeft Israël veel meer ziekenhuizen en medische posten aangevallen…. ):
Israël gaat sinds enige tijd ook tekeer tegen christenen in het land, zelfs tegen toeristen uit westerse landen:
‘Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’‘
En zie de links in dat bericht!! Links ook naar berichten over de
huisuitzettingen in oostelijk Jeruzalem, waar vooral Palestijnen wonen,
maar waaruit ze etnisch worden weggezuiverd door de fascistische
apartheidsstaat Israël….
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Lees het volgende bericht en deel het als je dat wilt (je hebt ‘mijn zegen’), maar vorm je eigen mening over het één en ander!!
Het is wat mij betreft al oud nieuws, maar toch goed dat hier nog eens op wordt gewezen >> politici en hun gezinnen werden gevrijwaard van vaccinatie, terwijl diezelfde politici draconische maatregelen namen tegen de ‘gewone bevolking’ (over ‘gewone bevolking’ gesproken: ik me af of de echt welgestelden, met hun korte lijntjes naar politici, niet ook werden vrijgesteld >> het zou me niet verbazen…..).
Dezelfde politici die werden vrijgesteld terwijl ze hun best hadden gedaan om de gezondheidszorg af te breken tot een ongehoord en gevaarlijk minimum, vergeet niet dat partijen als de VVD (de belangrijkste sloper van de zorg), CDA, D66, PvdA, ChristenUnie plus hun gedoogpartners PVV en SGP, die deelnamen aan minstens één van de kabinetten Rutte, het goed hebben gevonden dat ziekenhuizen werden gesloten….. Daardoor waren er bijvoorbeeld van de 2.200 IC bedden vanaf het kabinet Rutte 1, tot de uitbraak van het Coronavirus in 2020, nog 1.100 over…..
Uiteraard betekende het voorgaande tegelijkertijd dat een groot aantal intensieve verpleegkundigen om moesten zien naar een andere baan….. Ongelofelijk dan ook dat de verantwoordelijken in het kabinet Rutte 3 het gore lef hadden om te stellen dat de draconische Coronamaatregelen nodig waren vanwege het tekort aan IC bedden, IC verpleegkundigen en intensivisten……. (de laatste groep bestaat uit de specialisten die nodig zijn voor de IC afdelingen)
Uitermate onbeschoft dat VVD, CDA, D66 en ChristenUnie er tegen waren om fiks meer geld in de zorg te steken en zo het aantal IC bedden, IC verpleegkundigen en intensivisten op peil te brengen, ze stemden daar in het kabinet Rutte 4 (bestaande uit dezelfde partijen als Rutte 3) zelfs tegen in augustus 2021….. Tegelijkertijd wisten de genoemde oplichterspartijen dat er straks veel meer zorg nodig is door de vergrijzing van de bevolking…….
Intussen heeft Rutte 4 het goed gevonden dat er meer ziekenhuizen werden (en waarschijnlijk nog worden) gesloten, terwijl het budget voor oorlogsvoering gigantisch werd en wordt opgeschroefd, waarbij Nederland mede verantwoordelijk is voor de meer dan 5 miljoen vermoorden in de illegale oorlogen die de VS deze eeuw is begonnen, oorlogen die met grote graagte werden gesteund door het merendeel van de Nederlandse politieke partijen……. Illegale oorlogen ook die deels met ons belastinggeld werden gevoerd en die enorme vluchtelingenstromen op gang brachten en ja de opvang van die mensen gaat ook weer ten koste van een grote bak belastinggeld…….
Zie wat dat betreft ook de enorme geldelijke injecties voor Oekraïne, zoals onlangs bekend werd gemaakt dat het demissionaire kabinet Rutte 4 nog eens 2 miljard euro overmaakt naar de corrupte dictator miljonair Zelensky en zijn junta….. Steun ook met
oorlogstuig voor die fascistische junta, die zich sinds 2014
al bezighoudt met de massamoord op de etnische Russen in het land (mensen die daar al vele generaties wonen), waar men zelfs meermaals openlijk heeft opgeroepen elke etnische Rus te vermoorden, ofwel een regelrechte oproep tot genocide!!
Dood wordt belangrijker beoordeeld door de Nederlandse volksvertegenwoordiging dan gezondheidszorg voor het Nederlandse volk….. Het is dat het te schunnig is voor woorden, anders zou je je werkelijk kapot lachen……..
Zo bezien is het dan ook helemaal niet vreemd dat velen denken dat met de vaccinaties tegen COVID een ‘euthanasie programma’ is opgestart….. (waarbij de overheid nog steeds ‘geen afdoende verklaring heeft gegeven’ voor het feit dat er sprake is van een grote oversterfte, vooral onder gevaccineerden met een zwakke gezondheid, echter waarvan zelfs ook jongeren met een goede gezondheid het slachtoffer zijn…) Combineer dat eens met de grote diefstal uit de pensioenpot met de zogenaamde pensioenhervorming, gesteund door alweer het grootste deel van de politiek, ook door PvdA en GroenLinks….. ‘Je zou bijna gaan denken dat men het heeft voorzien op de 67 plussers’, immers hoe minder van deze mensen hoe meer pensioen er over blijft om te vergokken op de beurs en hoe minder men hoeft uit te geven aan de zorg voor deze mensen…..
Trouwens over het sterven van 67 plussers >> nog steeds is er in Nederland zoals gezegd sprake van een grote oversterfte, waarvan men de oorzaak niet zegt te kennen, lullig genoeg zijn dit als eerder aangehaald vooral de tegen COVID gevaccineerden…….. En dan blijft men de meest zwakke mensen onder druk zetten zich te laten vaccineren, met een middel dat in de mRNA variant niet eens een vaccin genoemd mag worden >> het is wetenschappelijk bewezen niets anders dan een gentherapie……
Niet alleen POLITICI maar ook hun GEZINNEN WERDEN VRIJGESTELD. WAAROM??
Translated from Dutch by
Not only POLITICIANS but also their FAMILIES WERE EXEMPT. WHY??
profiel 2 Feldkamp
@veldkamp152
·
WAAROM WERDEN POLITICI VRIJGESTELD VAN VACCINATIE ???? Niemand die zich dat afvroeg. Maar U MOEST anders geen QR Code en geen Uitje , Vakantie en zelfs geen werk. U werd gedwongen. De politiek hield zich stil.
‘Verzet tegen wereldheerschappij zoals voorgestaan door o.a. Klaus Schwab (WEF)‘
(12 oktober 2023) Ook de WHO krijgt steeds meer macht over de westerse
wereld en de arme landen die afhankelijk zijn van deze foute
organisatie, één en ander als reactie op de enorme hysterie die de
Coronacrisis teweegbracht….. Zie wat dat betreft ook het bericht onder
de volgende link:
‘Booster Shots May Trigger Stroke Incidents, According to CDC and FDA An Overview of Risk and Prevention‘
Nogal verontrustend als zelfs de ‘Centers for Disease Control and
Prevention’ (CDC) en de Food and Drug Administration (FDA), beiden
overheidsorganisaties van de VS die de vaccins uit en te na hebben
gepromoot, nu stellen dat booster vaccinatie met Pfizer COVID-19 bivalent vaccin
infarcten kunnen veroorzaken……. Men stelt weliswaar dat het risico
vooral geldt voor 65 plussers, echter de ommezwaai kan weleens gevolgd
worden door een latere waarschuwing voor (veel) jongere mensen, zeker
als je ziet dat beide organisaties eerder zoals gezegd stelden dat de
(booster) vaccinaties volledig veilig waren…… Intussen (het is nu december 2023////) is het in de VS en andere landen bewezen geacht dat ook jongeren een veel grotere kans hebben te overlijden aan hartklachten nadat ze werden gevaccineerd en dat is dan ook wat al 2 jaar lang aan de hand is…… Zie wat CDC betreft
ook: ‘CDC Issues New COVID-19 Guidance After FDA Makes Change‘
‘COVID ‘bijwerking’: in Ontario 400.000 mammografieën uitgesteld, gevolg: veel borstkankers in vergevorderd stadium‘‘Bijwerkingen’
als gevolg van het niet behandelen van mensen met
ernstige aandoeningen die normaal gesproken allang zouden zijn
gediagnosticeerd en behandeld, maar die door het met opzet veroorzaakte
grote tekortaan verpleegkundigen en IC bedden in
combinatie met de grote toeloop van Coronapatiënten. Waardoor andere patiënten het ziekenhuis hebben gemeden (althans als ze daar al terecht konden) en niet zijn behandeld
en zoals in dit voorbeeld zelfs de screening op borstkanker niet werd
uitgevoerd >> benieuwd hoe het er wat dat betreft in Nederland
voorstaat…. (een groot tekort aan verpleegkundigen en IC bedden door
de onverantwoordelijk en onbeschoft grote neoliberale bezuinigingen van de Rutte kabinetten op
de zorg…..)Reken trouwens maar dat dit ook voor alle kankers en andere dodelijke ziekten geldt……..
‘COVID in Canada: seksueel geweld met 18% toegenomen door maatregelen tegen het virus……‘
In de VS is het aantal moorden van partners op hun vrouw door de
Coronamaatregelen opgelopen tot 50 per dag >> aldus CBC Radio One
Charlottetown op 26 augustus 2022…….. Niet vreemd dan ook dat een
aantal deskundigen durft te stellen dat het aantal doden door
Coronamaatregelen en vaccinaties een stuk groter is dan de doden die
door het virus zijn gevallen……
‘Rijk en regering
wantrouwen burgers: massale controles op personen, plus druk op grote
techbedrijven voor censuur op sociale media…….‘ Censuur
die met de COVID hysterie pas goed op gang kwam, al was ook het meer dan
belachelijke Russiagate verhaal al goed voor censuur op de sociale
media, je weet wel: als zou Rusland de VS presidentsverkiezingen
van 2016 hebben gemanipuleerd, een verhaal dat uit en te na is
doorgeprikt als onzinnig maar nog steeds wordt herhaald door de
reguliere media en het grootste deel van de westerse politici, die zich
hiermee NB schuldig maken aan het verspreiden van fake news (nepnieuws)
en manipulatie, terwijl diezelfde media en politici lopen te schreeuwen
over fake news en manipulatie op de sociale media en daarvoor censuur
eisen, wat intussen al een aantal keren is toegepast…… Te gestoord en vals voor woorden!!
‘Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn(!!!!) ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……
‘Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘
Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd
zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de
voormalige minister van Volksgezondheid, CDA plork de Jonge vorig jaar
zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de
afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel in het blok met links
naar artikelen over Pfizer dat je hieronder terug kan vinden)
‘Leuk
hè?’ Die overheidsbanner over dit plaatje waarmee men je wil lokken
om de laatste informatie van de rijksoverheid over COVID te lezen,
‘uitermate betrouwbare info’ zoals je begrijpt; dit audio fragment is
bijna een jaar lang gecensureerd geweest…….
‘Pfizer
CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘
(!!!!)
De brutaliteit…… De
CEO van Pfizer die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat
als men gevaccineerd is……. Israël
waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten
vaccineren….. Onlangs (tijdens het schrijven bij deze link is het 16
maart 2022////) heeft Pfizer
afgezien van een contract met India, daar het land extra garanties
wilde over de veiligheid en daar zag Pfizer geen brood in…… India
een land met een bevolking van 1,4 miljard mensen, ofwel daar was
genoeg winst te behalen voor Pfizer; moet je nagaan….. Er is nog
een groot land dat extra veiligheid eiste, waarop Pfizer ook de
stekker uit die onderhandelingen trok….. Als je hier naar zoekt op
het net, maakt niet uit op wat voor manier, vind je hierover niets
terug, tekenend…….. En zie wat Bourla durfde te zeggen over
‘desinformatie’ over zijn vaccin:
‘Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’‘ Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! Terwijl hij eerder burgers van Israël proefdieren durfde te noemen
en intussen is uitgelekt dat Pfizer ronduit heeft gelogen over haar
vaccin, zoals dat het zou beschermen tegen besmetting en dat anderen
niet door gevaccineerden zouden kunnen worden besmet met COVID-19……
Bourla durft in dat bericht te stellen dat degenen die ‘misinformatie’
hebben gebracht over de mRNA vaccins (informatie die niet overeenkomt
met zijn leugens), verantwoordelijk zijn voor miljoenen doden…… Het
is wel duidelijk dat er een groot aantal mensen moet zijn overleden
doordat ze zich lieten vaccineren met het Pfizer-vaccin…… Bourla
verdient het dan ook om strafrechtelijk te worden vervolgd voor
massamoord en het opzetten van mensen tegen degenen die wel degelijk
een punt hadden met hun kritiek op onder andere zijn Coronavaccin…..
‘Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar had hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters, althans mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vaccinatie dan wel voor ernstige (ook chronische)
bijwerkingen……
Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..‘ Dan te bedenken dat zelfs de farmaceuten hun eigen vaccin niet vertrouwen. Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… Zie wat dat betreft:
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
Nu of Nooit | Now or Never – Stop WHO Pandemic Treaty
4 dec 2023 16:14
SCROLL FOR ENGLISH BELOW
De inzet is nog nooit zo hoog geweest in onze voortdurende strijd tegen het pandemieverdrag van de WHO.
Ze komen
De
Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft weer een nieuw ontwerp onthuld
van dit alarmerende voorstel, dat bedoeld is om het belangrijkste
instrument te worden voor het beheer van wereldwijde gezondheidscrises.
Ze
willen de wereldwijde gezondheidsautoriteit worden voordat “de volgende
pandemie toeslaat”, en het is aan ons om ze tegen te houden.
Dit gaat niet over gezondheidszorg; het gaat over wie de touwtjes in handen heeft in tijden van crisis.
Nu
ze steeds dichter bij de afronding van de onderhandelingen komen,
kunnen we het ons niet veroorloven om op onze schreden terug te keren.
Je
hebt vanaf het allereerste begin achter ons gestaan in deze kwestie en
je hebt in al onze eerdere campagnes enorme toewijding en betrokkenheid
getoond.
Nu hebben we je steun weer nodig voor de eindsprint.
Tijdens de komende bijeenkomst van het Intergouvernementeel Onderhandelingsorgaan (INB) van 4 tot 6 december zal blijken of er “voldoende” wereldwijde consensus is om het pandemieakkoord in alle lidstaten te ratificeren.
The stakes
have never been higher in our ongoing fight against the WHO pandemic treaty.
The
World Health Organization (WHO) has unveiled yet another draft of this
alarming proposal, which aims to become the main tool for managing
global health crises.
They want to become the global health authority before “the next pandemic hits,” and it’s up to us to stop them.
This isn’t about healthcare; it’s about who’s in control in times of crisis.
As they inch closer to finalizing negotiations, we cannot afford to retrace our steps.
You
have been with us on this issue from the very beginning and have shown
tremendous dedication and commitment in all our previous campaigns.
Now we need your support again for the final sprint.
The upcoming meeting of the Intergovernmental Negotiating Body (INB) from December 4 to 6 will show whether there is “sufficient” global consensus to ratify the pandemic agreement in all member states.
Hier de tekst van de petitiepagina (On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate):
Urgente oproep tot actie: Blokkeer het pandemieverdrag NU
CitizenGO is deze petitie gestart aan de permanente vertegenwoordigers namens Nederland en België – 20/11/2023
De inzet is nog nooit zo hoog geweest in onze voortdurende strijd tegen het pandemieverdrag van de WHO.
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft weer een nieuw
ontwerp onthuld van dit alarmerende voorstel, dat bedoeld is om het
belangrijkste instrument te worden voor het beheer van wereldwijde
gezondheidscrises.
Ze willen de wereldwijde gezondheidsautoriteit worden
voordat “de volgende pandemie toeslaat”, en het is aan ons om ze tegen
te houden.
Dit gaat niet over gezondheidszorg; het gaat over wie de touwtjes in handen heeft in tijden van crisis.
Nu ze steeds dichter bij de afronding van de
onderhandelingen komen, kunnen we het ons niet veroorloven om op onze
schreden terug te keren.
Je hebt vanaf het allereerste begin achter ons gestaan in
deze kwestie en je hebt in al onze eerdere campagnes enorme toewijding
en betrokkenheid getoond.
Nu hebben we je steun weer nodig voor de eindsprint.
Tijdens de komende bijeenkomst van het Intergouvernementeel Onderhandelingsorgaan (INB) van 4 tot 6 december zal blijken of er “voldoende” wereldwijde consensus is om het pandemieakkoord in alle lidstaten te ratificeren.
Dit zou een baanbrekend moment kunnen zijn, dat
mogelijk de weg vrijmaakt om het verdrag op tijd te ratificeren voor de
gestelde deadline van mei 2024.
Er moet nu dringend actie worden ondernomen, want
de volgende bijeenkomst van het Intergouvernementeel
Onderhandelingsorgaan (INB) is al over een week. Wil jij tekenen om je
te verzetten tegen deze totalitaire machtsgreep? Voeg je stem toe door
vandaag nog onze petitie te ondertekenen.
Het laatste ontwerp bevat vergaande voorstellen die veel
verder gaan dan eenvoudig ‘gezondheidsmanagement’. De belangrijkste
veranderingen zijn:
Een uitgebreide definitie van ‘partij’ – de term gaat nu verder dan
natiestaten, waardoor de nationale soevereiniteit mogelijk verwatert.
(g) “Partij”: een staat of regionale organisatie voor
economische integratie die ermee heeft ingestemd gebonden te zijn door
deze overeenkomst in overeenstemming met de bepalingen ervan, en
waarvoor deze overeenkomst van kracht is; (vertaling uit het Engels, red.)
Een permanent financieringsmechanisme – Dit voorstel zou de
financiële steun voor de werkingsmechanismen van het verdrag
institutionaliseren.
Gecentraliseerd beheer van het gezondheidszorgbeleid – De WHO zou
een aanzienlijk gezag krijgen over het wereldwijde beheer van de
gezondheidszorg, waardoor de autonomie van de lidstaten zou worden
overschaduwd.
Autonomie van de WHO bij het uitroepen van pandemieën – De
directeur-generaal zou zelfstandig de pandemiestatus kunnen uitroepen,
wat gevolgen heeft voor economieën en burgerlijke vrijheden.
Bestrijding van ‘desinformatie’ – Vage bepalingen kunnen leiden tot
beperking van de vrijheid van meningsuiting onder het mom van het
tegengaan van de verspreiding van ziekten.
Weg is de “volledige eerbiediging van de waardigheid, de
mensenrechten en de fundamentele vrijheden van personen” (zie
hieronder):
En ja… het is nu ook JURIDISCH BINDEND!
Ze doen er met dubbele inspanning alles aan om dit vóór mei volgend jaar in gang te zetten.
Daarom is de aanstaande hoorzitting in Genève zo cruciaal
en zal deze bepalen hoeveel vertrouwen er in het project is voor het
komende nieuwe jaar.
Het werk dat we daar doen is essentieel als we deze opmars een halt willen toeroepen. We bouwen zo een verzet op van binnenuit.
Maar daarvoor moeten we wel op jouw ondersteuning kunnen rekenen.
Daarom vraag ik je om voorafgaand aan de
INB-onderhandelingen van 4 tot 6 december onze petitie te ondertekenen
en er bij de afgevaardigden op aan te dringen om de amendementen die
worden voorgesteld om het beheer van de wereldwijde gezondheidszorg te
centraliseren, te verwerpen.
Stel je een wereld voor waarin het gezondheidsbeleid
centraal wordt gedicteerd en jouw beslissingen over gezondheid worden
genomen door een ongekozen orgaan met verregaande en ingrijpende
bevoegdheden.
Welnu, laat er geen misverstand over bestaan – als de
globalisten ermee wegkomen, zou dit het gezondheidszorgbeleid wereldwijd
centraliseren en juridisch bindend maken.
De besproken bepalingen van het verdrag zouden de WHO de
bevoegdheid geven om pandemieën uit te roepen en noodsituaties op het
gebied van gezondheidszorg te beheersen, waarbij nationaal beleid
terzijde wordt geschoven.
We hebben een echte kans om het jaar af te sluiten met een punt voorsprong op onze vijanden door deze waanzin te stoppen!
‘Oekraïne:
journalist Alina Lipp: bankrekening geblokkeerd en kans op 3 jaar
gevangenisstraf voor het berichten over oorlogsmisdaden‘ (22
juli 2022) De bij mijn weten eerste journalist van wie zelfs de
bankrekening wordt geblokkeerd en dat voor het openbaren van
oorlogsmisdaden, te schunnig voor woorden en dit gaat bovendien nog heel
wat verder dan alleen censuur in een zogenaamde democratie >>
censuur hoort thuis in een dictatuur!! Het blokkeren van de bankrekening wat men met een digitale pas bij iedereen kan flikken….!!
In
het volgende YouTube filmpje geeft de maker
aan dat zijn bankrekening is geblokkeerd voor zijn berichtgeving over
wat
er sinds 2014 is gebeurd in Oost-Oekraïne, ook hier dus sprake van
censuur al is het in dit geval Groot Brittannië wat gebruik maakt van
deze smeriger anti-democratische maatregel, die bovendien een schending
is van mensen- en burgerrechten….. Men spreekt met
schande over
de Russische handelingen in Oost-Oekraïne, maar dat de burgers daar 8
jaar lang werden gebombardeerd door het Oekraïense
nazi-leger en dat daarbij meer dan 14.000 (volgens de VN) van hen zijn omgekomen
interesseerde dezelfde 8 jaar lang niemand in het westen en dat is nog
steeds zo…..: Helaas is deze video gecensureerd…….. (moet je nagaan……)
‘Zeg nee tegen de Corona spoedwet!‘
Helaas straks waarschijnlijk vervat in een permanente ‘gezondheidswet’
waarmee het kabinet de Tweede en Eerste Kamer buitenwerking kan stellen
als het zo uitkomt…….
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)
Caitlin Johnstone heeft richtlijnen gegeven wat te doen voor het uitvoeren van een genocide en ‘niet geheel toevallig’ zijn dat de voorwaarden waaraan het psychopathische moorddadige Israëlische leger en de fascistisch en minstens zo psychopathische regering van dat land voldoen.
Verdere woorden behalve de inleiding zijn overbodig (en uiteraard de richtlijn wat je moet doen om de tekst van Caitlins artikel te kunnen lezen als je het Engels niet machtig bent.
(als je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina ziet staan,klik eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >> klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
If I Were Going To Commit A Genocide
If I were going to commit a genocide, I’d make sure to kill as many women and children as possible to eliminate the future generations of the people I was trying to wipe out.
If I were going to commit a genocide, I’d make sure to kill as many women and children as possible to eliminate the future generations of the people I was trying to wipe out. Come to think of it, I guess I’d basically do what Israel is doing in Gaza.
If I were going to commit a genocide, I’d deliberately target civilians, hospitals and civilian infrastructure to make it harder and harder for the undesirable population to survive. Actually, one good example of this would be what Israel is reportedly doing in Gaza today.
If I were going to commit a genocide, I’d make sure to target cultural centers to destroy the history and culture of the population I wished to remove, taking out their museums and ancient religious buildings. You know what? I suppose I’d do pretty much exactly what Israel is currently doing in Gaza.
Another thing I’d do if I were going to commit a genocide is make sure to kill all the best and brightest members of the population I was trying to exterminate — their doctors, lawyers, academics, journalists and thought leaders — in order to prevent any reconstruction of the civilization I was trying to stomp out. In other words I’d do what Israel is presently doing in Gaza.
If I were going to commit a genocide, obviously I’d have to make sure all my main underlings were on board for the operation, so you’d probably see them spouting genocidal rhetoric all the time in support of those plans. Kind of like the way Israeli officials have been talking for the last two months when discussing their operations in Gaza.
This video is a must watch, must share. It compiles various recent public statements by Israeli officials that show beyond the shadow of a doubt that the intention behind the Israeli violence against the Palestinians is GENOCIDAL.#Holocaust_in_Gaza#Genocide_of_Palestinianspic.twitter.com/74Ohbi0Rrg
If I were going to commit a genocide, I’d also want to have a plan to drive the undesirables who couldn’t be eliminated by mass murder off the land I wanted them removed from. You’d see people in my government frequently discussing plans for ethnic cleansing, in very much the same way you’re seeing such discussions over and over again among Israeli officials and thought leaders.
Israeli officials keep openly saying again and again that the plan for Gaza is ethnic cleansing, yet the western political/media class adamantly insists on continuing to frame Israel’s actions in Gaza solely as a war against Hamas. Hamas isn’t the target, it’s the excuse. https://t.co/6WI0b60ojf
If I were going to commit a genocide, I’d keep attacking the undesirable population with extreme aggression while pushing them further and further toward a foreign border, eventually forcing other nations to either take them in or keep allowing them to be slaughtered as I rain military explosives upon their continually shrinking living space.
What they did to northern Gaza they’re doing to southern Gaza where they told civilians to flee. pic.twitter.com/Dhz6bxEZfg
Either way I get rid of the population I was trying to get rid of, and I can repopulate the land I seized with a more desirable sort of people. In other words I’d do exactly what Israel is clearly doing, in plain view of the entire world.
______________
My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece here are some options where you can toss some money into my tip jar if you want to. Go here to buy paperback editions of my writings from month to month. All my work is free to bootleg and use in any way, shape or form; republish it, translate it, use it on merchandise; whatever you want. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. All works co-authored with my husband Tim Foley.
===========================================
Zie ook: als eerste (alweer) de volgende link naar een oud maar wel belangrijk bericht >> ‘Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (!!!!) (met daarin een artikel van Gideon Levy, een joodse journalist) Je zou zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting leeft de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar dat bericht op Facebook werd door deze organisatie eerder geblokkeerd….
Een aartsbisschop die verklaart dat Israël ziekenhuizen meermaals heeft gewaarschuwd dat ze doel konden worden van aanvallen van Israëlische leger, dit daar Israël ontkende het eerste ziekenhuis waar veel doden vielen te hebben aangevallen. (het werd overigens een paar dagen later duidelijk dat Israël wel degelijk de aanvaller was dit vanwege video’s, ander beeldmateriaal en getuigenverklaringen ook van VN medewerkers; intussen heeft Israël veel meer ziekenhuizen en medische posten aangevallen….):
Israël gaat sinds enige tijd ook tekeer tegen christenen in het land, zelfs tegen toeristen uit westerse landen:
Hier nog een video met fascistische uitspraken van Israëlische politici en ander vooraanstaand zionistisch geteisem:
‘Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’‘ En zie de links in dat bericht!! Links ook naar berichten over de huisuitzettingen in oostelijk Jeruzalem, waar vooral Palestijnen wonen, maar waaruit ze etnisch worden weggezuiverd door de fascistische apartheidsstaat Israël….
Let op!!De ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de normale weg, doe dit dan via het mailadres: trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Caitlin Johnstone heeft richtlijnen gegeven wat te doen voor het uitvoeren van een genocide en ‘niet geheel toevallig’ zijn dat de voorwaarden waaraan het psychopathische moorddadige Israëlische leger en de fascistisch en minstens zo psychopathische regering van dat land voldoen.
Verdere woorden behalve de inleiding zijn overbodig (en uiteraard de richtlijn wat je moet doen om de tekst van Caitlins artikel te kunnen lezen als je het Engels niet machtig bent.
(als
je het Engels niet machtig bent, zet dan de tekst om in Nederlands
met behulp van Google translate dat je rechts bovenaan deze pagina
ziet staan, klik
eerst in het menu op ‘Engels’, waarna je weer kan klikken op die
vertaalapp, daarna zie je bovenaan in het menu ‘Nederlands’ staan >>
klik daarop en de hele tekst staat vervolgens in het Nederlands, de
vertaling is van een redelijk goede kwaliteit.)
If I Were Going To Commit A Genocide
If
I were going to commit a genocide, I’d make sure to kill as many women
and children as possible to eliminate the future generations of the
people I was trying to wipe out.
If I were going to commit a genocide, I’d make sure to kill as many women and children as possible
to eliminate the future generations of the people I was trying to wipe
out. Come to think of it, I guess I’d basically do what Israel is doing in Gaza.
If I were going to commit a genocide, I’d deliberately target
civilians, hospitals and civilian infrastructure to make it harder and
harder for the undesirable population to survive. Actually, one good
example of this would be what Israel is reportedly doing in Gaza today.
If I were going to commit a genocide, I’d make sure to target cultural centers
to destroy the history and culture of the population I wished to
remove, taking out their museums and ancient religious buildings. You
know what? I suppose I’d do pretty much exactly what Israel is currently doing in Gaza.
Another thing I’d do if I were going to commit a genocide is make
sure to kill all the best and brightest members of the population I was
trying to exterminate — their doctors, lawyers, academics, journalists
and thought leaders — in order to prevent any reconstruction of the
civilization I was trying to stomp out. In other words I’d do what
Israel is presently doing in Gaza.
If I were going to commit a genocide, obviously I’d have to make sure
all my main underlings were on board for the operation, so you’d
probably see them spouting genocidal rhetoric all the time in support of
those plans. Kind of like the way Israeli officials have been talking for the last two months when discussing their operations in Gaza.
This
video is a must watch, must share. It compiles various recent public
statements by Israeli officials that show beyond the shadow of a doubt
that the intention behind the Israeli violence against the Palestinians
is GENOCIDAL.#Holocaust_in_Gaza#Genocide_of_Palestinianspic.twitter.com/74Ohbi0Rrg
If I were going to commit a genocide, I’d also want to have a plan to
drive the undesirables who couldn’t be eliminated by mass murder off
the land I wanted them removed from. You’d see people in my government
frequently discussing plans for ethnic cleansing, in very much the same
way you’re seeing such discussions over and over again among Israeli officials and thought leaders.
Israeli
officials keep openly saying again and again that the plan for Gaza is
ethnic cleansing, yet the western political/media class adamantly
insists on continuing to frame Israel’s actions in Gaza solely as a war
against Hamas. Hamas isn’t the target, it’s the excuse. https://t.co/6WI0b60ojf
If I were going to commit a genocide, I’d keep attacking the undesirable population with extreme aggression while pushing them
further and further toward a foreign border, eventually forcing other
nations to either take them in or keep allowing them to be slaughtered
as I rain military explosives upon their continually shrinking living space.
What they did to northern Gaza they’re doing to southern Gaza where they told civilians to flee. pic.twitter.com/Dhz6bxEZfg
Either way I get rid of the population I was trying to get rid of,
and I can repopulate the land I seized with a more desirable sort of
people. In other words I’d do exactly what Israel is clearly doing, in
plain view of the entire world.
______________
My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece here are some options where you can toss some money into my tip jar if you want to. Go here
to buy paperback editions of my writings from month to month. All my
work is free to bootleg and use in any way, shape or form; republish it,
translate it, use it on merchandise; whatever you want. The best way to
make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing
list on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. All works co-authored with my husband Tim Foley.
===========================================
Zie ook: als eerste (alweer) de volgende link naar een oud maar wel belangrijk bericht >> ‘Een volk dat leeft onder bezetting heeft het recht gewapend verzet te plegen, ook het Palestijnse volk‘ (!!!!)
(met daarin een artikel van Gideon Levy, een joodse journalist) Je zou
zelfs kunnen zeggen dat een ieder die onder illegale bezetting
leeft de plicht heeft verzet te plegen, denk daarbij ook aan de
nazi-Duitse bezetting van Nederland tijdens WOII >> de link naar
dat
bericht op Facebook werd door deze organisatie
eerder geblokkeerd….
Een aartsbisschop die verklaart
dat Israël ziekenhuizen meermaals heeft gewaarschuwd dat ze doel konden
worden van aanvallen van Israëlische leger, dit daar Israël ontkende het
eerste ziekenhuis waar veel doden vielen te hebben aangevallen. (het werd
overigens een paar dagen later duidelijk dat Israël wel degelijk de
aanvaller was dit vanwege video’s, ander beeldmateriaal en getuigenverklaringen ook van VN medewerkers; intussen heeft Israël veel meer ziekenhuizen en medische posten aangevallen….):
Israël gaat sinds enige tijd ook tekeer tegen christenen in het land, zelfs tegen toeristen uit westerse landen:
Hier nog een video met fascistische uitspraken van Israëlische politici en ander vooraanstaand zionistisch geteisem:
‘Canada verklaart zich solidair met Israël na aanslagen ‘fietsterrorist’‘
En zie de links in dat bericht!! Links ook naar berichten over de
huisuitzettingen in oostelijk Jeruzalem, waar vooral Palestijnen wonen,
maar waaruit ze etnisch worden weggezuiverd door de fascistische
apartheidsstaat Israël….
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.
(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice in Google Translate)
Ondanks dat Stoltenberg weet dat Oekraïne de oorlog met geen mogelijkheid kan winnen, blijft hij volhouden dat het van het grootste belang is dat land te blijven voorzien van wapens en geld, ofwel hij wenst dat Oekraïne de oorlog voortzet met alle desastreuze gevolgen van dien >> nog meer vernieling en nog veel meer doden, terwijl Oekraïne nu zelfs al zwangere vrouwen naar het front stuurt…….
(je ziet Zelensky bijna zwetend denken: “Hoe kom ik hier in godsnaam nog mee weg…..”)
Een paar maanden geleden gaf Stoltenberg toe dat Rusland Oekraïne is binnengevallen vanwege de voorziene toetreding van dat land tot terreurorganisatie NAVO, al is dat maar één van de 7 belangrijkste redenen voor die inval*. Het is dan ook een grove leugen van Stoltenberg als hij stelt dat Rusland nadat het Oekraïne zou hebben overwonnen door zal gaan naar andere meer naar het westen gelegen EU-NAVO-lidstaten.
Het is een grove leugen van Stoltenberg om te stellen dat het westen in gevaar komt als Rusland de oorlog zou winnen, immers met het toegeven dat Rusland inderdaad Oekraïne is binnengevallen vanwege het voorziene lidmaatschap van de NAVO, heeft hij tevens toegegeven dat Rusland de verdere uitbreiding van de NAVO juist als gevaar ziet voor het voortbestaan van de eigen soevereiniteit, ofwel de veiligheid van de Russische bevolking…..
Voorts had de NAVO er alle belang bij dat Zelensky ‘president’ (lees: juntaleider) zou blijven van Oekraïne, immers deze corrupte fascistische miljonair flapdrol is makkelijk te manipuleren door het westen (de oorlog heeft hem bovendien meerdere miljoenen extra opgeleverd…). Als Oekraïne voor de inval van Rusland had beloofd geen lid te worden van de NAVO was die inval niet doorgegaan, al zou Rusland zonder meer hebben geëist dat de soevereiniteit van de afgescheiden staatjes in het oosten van Oekraïne en de aansluiting van De Krim bij Rusland zouden moeten worden gerespecteerd en gewaarborgd.
Vergeet bij het voorgaande niet dat na de door de CIA georganiseerde, geregisseerde en met 5 miljard dollar gefinancierde opstand van 2013 en 2014 plus de daaropvolgende staatsgreep van 2014, etnische Russen op grote schaal zijn vermoord….. Niet voor niets dat de bewoners van De Krim en de etnische Russen in het oosten van het land zich besloten af te scheiden van Oekraïne, daarnaast hadden zij juist democratisch gekozen voor de door de CIA en de door deze terreurorganisatie in het zadel geholpen junta afgezette president Janoekovytsj…… (sinds die tijd is Oekraïne geen democratie meer >> de meeste oppositiepartijen zijn verboden, evenals vakbonden, daarnaast ligt de pers aan de ketting en zijn een aantal journalisten zelfs vermoord…..)
Bovendien heeft het nazi-leger van Oekraïne sinds 2014 meer dan 14.000 mensen (etnische Russen) vermoord met voortdurende bombardementen op de afgescheiden staatjes in Oost-Oekraïne, dat maakte de VN medio 2022 bekend, daarnaast zijn volgens de VN tot die tijd meer dan een miljoen etnische Russen vanwege dat moorddadige geweld die staatjes ontvlucht naar Rusland…… In Oekraïne is door de junta van Zelensky sinds 2014 meerdere keren opgeroepen alle etnische Russen te vermoorden, zowel mannen, als vrouwen en kinderen >> ofwel het gaat hier om oproepen tot het uitvoeren van een genocide……
De tweede keer dat Zelensky de mogelijkheid kreeg voor onderhandelingen was toen Russische troepen voor Kiev lagen en men had afgesproken dat Rusland zich terug zou trekken vanwege de overeenkomst om te onderhandelen, echter voor de zoveelste keer werd Rusland (en de afgescheiden staatjes) belazerd door Oekraïne en het westen, na de terugtrekking werden onderhandelingen afgezegd en stelde men dat het Oekraïense leger de Russen had verdreven…..
Eerdere onderhandelingen in Minsk werden keer op keer geschoffeerd door Oekraïne en de westerse NAVO-lidstaten Duitsland en Frankrijk, zoals de Franse ex-president Hollande eind december vorig jaar heeft toegegeven >> hij en Merkel namen de Minsk overeenkomsten niet serieus en deden alleen mee om Oekraïne meer tijd te geven zich voor te bereiden op een oorlog met Rusland…..
Gezien het voorgaande is het dan ook uitermate vals van de reguliere media en ‘deskundigen’ als de hysterisch zwetsende Helga Salemon, van de rechtse denktank en oorlogshitsende Haags Centrum voor Strategische Studies**, om keer op keer te stellen dat het Rusland is dat niet wenst te onderhandelen, terwijl men dondersgoed weet dat het de VS en haar slaafse NAVO-vazallen zijn die Oekraïne onder druk zetten vooral niet te onderhandelen…..
Niet alleen de reguliere westerse media en de meeste westerse politici maken zich schuldig aan het maken van valse anti-Russische propaganda, eergisteren hoorde ik zelfs een woordvoerder van de zogenaamd onafhankelijke VN met dat soort propaganda. Volgens deze ‘deskundige’ is Oekraïne de nummer 5 graanleverancier van de wereld en zorgt dat ervoor dat er meer honger wordt gelden in arme landen…….In werkelijkheid is Oekraïne de nummer 8 op de lijst met leveranciers van graan, terwijl het grootste deel van die productie naar veevoer gaat….. Daarnaast heeft Rusland beloofd het benodigde graan voor arme landen gratis te zullen leveren, waarbij Putin zelfs beloofde dat Rusland de transportkosten voor haar rekening neemt!!
Het is dan ook niet voor niets dat buurlanden als Polen pissig waren op Oekraïne daar de EU heeft verordonneerd dat grote hoeveelheden graan aan die landen mocht worden verkocht voor een veel lagere prijs, moet je nagaan: de boeren in die landen weten heel goed dat de grootste hoeveelheid van Oekraïens graan naar veevoer in vooral westerse EU-lidstaten als Nederland gaat (waarmee in ons land een veestapel van 600 miljoen dieren op jaarbasis [!!!] voor een fiks deel moet worden gevoederd….)….
Je kan er overigens donder op zeggen dat binnen een half jaar dezelfde oorlogshitsers van NAVO en haar baas de VS Oekraïne onder druk zullen zetten wel te onderhandelen, daar het draagvlak onder de bevolkingen van de NAVO-lidstaten steeds verder afneemt. Die bevolkingen verarmen in snel tempo door de belachelijke sancties tegen Rusland en de enorme kapitalen aan onder andere door hen opgebracht belastinggeld wat met miljarden tegelijk verdwijnt naar Oekraïne (en dat ook nog eens in de vorm van wapens….)….
Het voorgaande terwijl men tegelijkertijd nooit of te immer durft voor te stellen sancties te treffen tegen de VS noch tegen Israël, terwijl die landen veel verder gaan dan wat men Rusland valselijk aansmeert aan oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid……. Hoe is het mogelijk dat geen westers land heeft voorgesteld Israël sancties op te leggen, terwijl dat land sinds 7 oktober al meer dan 15.000 Palestijnse mensen heeft vermoord, waaronder meer dan 6.000 kinderen…. Het gaat hierbij om een genocide die al dateert van 1948 en die nu weer in een stroomversnelling is geraakt……. (benieuwd hoeveel doden er vandaag alweer zijn te betreuren onder de Palestijnen, die letterlijk geen kant meer op kunnen en zelfs tijdens de vlucht worden belaagd door het terreurleger van Israël….)
Wat betreft de VS heeft die vereniging van terreurstaten met hulp van haar NAVO-vazallen alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen slachtoffers gemaakt in de illegale oorlogen die dit land is begonnen, ofwel deze mensen zijn vermoord door de VS met hulp van haar NAVO-vazallen, waaronder Nederland en daarmee is een deel van die gruwel ook aangericht met een kapitaal van ons belastinggeld, terwijl de kabinetten Rutte 1, 2, 3 en 4 die daar mede verantwoordelijk voor zijn, tegelijkertijd ongelofelijk hebben bezuinigd op de zorg…..!!! (verantwoordelijke partijen: VVD, CDA, PvdA, D66 en ChristenUnie, met gedoogsteun van de PVV en de SGP…..)
Het is overigens ongelofelijk dat het demissionaire kabinet Rutte 4 onlangs het gore lef had om nog eens 2 miljard euro van ons belastinggeld uit te trekken voor Oekraïne….. Terwijl Rutte de laatste paar jaar vooral zijn best heeft gedaan voor een functie na zijn premierschap, in plaats van het volk te dienen (wat hij trouwens nooit heeft gedaan)…… Zo is ook de 2 miljard voor Oekraïne een teken voor de VS om akkoord te gaan met Rutte als zetbaas voor het ambt van secretaris-generaal van de NAVO (= NATO). Niet voor niets ook dat Rutte opperploert Kissinger, de vreselijke oorlogsmisdadiger en bedenker van staatsgrepen in democratische landen, heeft geëerd door hem een veer in de vieze dode reet te steken……
Het volgende artikel heb ik overgenomen van Frontnieuws, dat het op haar beurt overnam van Antiwar, de schrijver is Ted Snider:
NAVO-chef etaleert hypocrisie ten voeten uit
NAVO secretaris-generaal Jens Stoltenberg toonde de hypocrisie van de NAVO tijdens een gesprek met verslaggevers voorafgaand aan de vergadering van de NAVO ministers van Buitenlandse Zaken in Brussel op 28 november.
Gevraagd door een verslaggever over de Amerikaanse en Europese
worstelingen om Oekraïne te blijven voorzien van wapens en munitie,
antwoordde Stoltenberg: “Het is onze plicht om ervoor te zorgen dat we
Oekraïne voorzien van de wapens die ze nodig hebben. Want het zal een
tragedie voor de Oekraïners zijn als president Poetin wint,” schrijft Ted Snider.
De tragedie voor de Oekraïners is al gebeurd. Hun infrastructuur en
economie zijn verwoest, hun bevolking is verspreid, hun familieleden
zijn dood of gewond en hun land is verloren. De grotere tragedie die nog
moet komen is niet het einde van de oorlog, maar het voortduren ervan.
In de eerste weken van de oorlog hadden de Oekraïners bijna al hun land
kunnen behouden en bijna geen levens hoeven te verliezen voor een
belofte om zich niet bij de NAVO aan te sluiten. Het politieke Westen
beval hen om weg te lopen van de onderhandelingstafel en het slagveld op
te gaan. Ze beloofden hen – direct of indirect – zoveel militaire en
financiële steun als nodig was, voor zo lang als nodig was. Bijna twee
jaar later zal Oekraïne waarschijnlijk dezelfde belofte moeten doen,
maar ze hebben dat land verloren en ze hebben die levens verloren.
Rusland heeft Oekraïne tragedie gebracht; de Verenigde Staten, het
Verenigd Koninkrijk en hun NAVO-bondgenoten hebben die tragedie
opgeblazen en uitgebreid. De tragedie is nu niet het beëindigen van de
oorlog, zelfs als dat betekent dat “Poetin wint”. De tragedie is nu dat
de NAVO bereid is door te gaan met het voeden van een oorlog waarvan ze
weten dat Oekraïne die niet kan winnen. “Toen Oekraïne dit voorjaar zijn
grote tegenoffensief lanceerde,” berichtte
The Wall Street Journal, “wisten Westerse militaire functionarissen dat
Kiev niet alle training of wapens had – van granaten tot
oorlogsvliegtuigen – die het nodig had om de Russische troepen te
verdrijven.” De Oekraïense opperbevelhebber Valery Zaluzhny heeft gezegd
dat de oorlog een “patstelling” heeft bereikt die na verloop van tijd
alleen maar in het voordeel van Rusland kan uitpakken.
De tragedie voor de Oekraïners zou niet het onderhandelen over een
einde van de oorlog zijn, maar het uitoefenen van de “verplichting” door
de NAVO om de oorlog voort te zetten.
Stoltenberg gaf een tweede reden om Oekraïne te blijven voorzien van
de wapens die ze nodig hebben; zodat de Oekraïners kunnen blijven
sterven voor NAVO-doelstellingen en NAVO-veiligheid. Als de oorlog nu
eindigt, “wordt het gevaarlijk voor ons,” zei Stoltenberg. De Verenigde
Staten “zullen steun blijven geven” aan Oekraïne “omdat dit in het
belang is van de veiligheid van de Verenigde Staten.” De NAVO moet “op
koers blijven”, want “dit gaat ook over onze veiligheidsbelangen.”
Stoltenberg
weet dat deze oorlog niet wordt gevoerd omdat Rusland ander grondgebied
wilde veroveren; Stoltenberg weet dat deze oorlog wordt gevoerd omdat
Rusland zijn grondgebied wilde verdedigen. Deze oorlog vond niet plaats
omdat Rusland een bedreiging vormde voor het grondgebied van de NAVO,
maar omdat de NAVO een bedreiging vormde voor het Russische grondgebied.
Hoe weten we dat Stoltenberg dit weet? Omdat hij het heeft gezegd.
Poetin “stuurde een ontwerpverdrag dat ze door de NAVO wilden laten
ondertekenen, om te beloven dat de NAVO niet meer zou uitbreiden,” zei
Stoltenberg op 7 september 2023. “Dat… was een voorwaarde om Oekraïne
niet binnen te vallen.” Vervolgens zei hij dat toen “we dat niet
ondertekenden… hij ten strijde trok om te voorkomen dat de NAVO, meer
NAVO, dicht bij zijn grenzen zou komen.”
“President Poetin,” concludeerde Stoltenberg, “viel een Europees land binnen om meer NAVO te voorkomen.”
Stoltenberg heeft publiekelijk verklaard dat hij zich ervan bewust is
dat deze oorlog niet werd uitgevochten omwille van Amerikaanse of
NAVO-veiligheidsbelangen, maar omwille van Russische
veiligheidsbelangen.
De Amerikaanse minister van Defensie Lloyd Austin heeft onlangs ook
gezegd dat de Verenigde Staten Oekraïne moeten blijven steunen, omdat
Rusland anders zou winnen en zou oprukken naar de Baltische staten,
Polen en verder. De Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergey
Lavrov, bespotte Austin door te zeggen:
“Dit komt van een man die een hoge positie bekleedt en alleen maar
deskundige meningen kan ontvangen… en die alleen maar kan begrijpen wat
er in Oekraïne gebeurt en dat Rusland nooit agressieve of
expansionistische plannen heeft gehad en ook nooit kan hebben.”
De hoofdonderhandelaar van Oekraïne in de gesprekken met Rusland in
Wit-Rusland en Istanboel heeft onlangs ook gezegd dat het stoppen van de
uitbreiding van de NAVO naar Oekraïne en de grenzen van Rusland het
“belangrijkste punt” was voor Rusland en dat “al het andere slechts
retoriek en politieke ‘smaakmakers’ waren.”
Stoltenberg zegt dat als Rusland wordt toegestaan om te winnen “de
boodschap aan alle autoritaire leiders – niet alleen in Moskou, maar ook
in Peking – is dat als ze het internationaal recht schenden, als ze een
ander land binnenvallen en geweld gebruiken, ze krijgen wat ze willen.
Dit gaat dus over het hele idee van een op regels gebaseerde
internationale orde, waar territoriale grenzen worden gerespecteerd.”
Stoltenberg
stapt over van “internationaal recht” naar “op regels gebaseerde orde”
omdat zijn zaak niet kan worden gemaakt zonder hypocrisie over het
eerste. Het internationaal recht geldt in gelijke mate voor iedereen.
Maar de Verenigde Staten of de NAVO zijn vaak met geweld andere landen
binnengevallen en hebben hun territoriale grenzen niet gerespecteerd:
Panama, Grenada, Libië, Kosovo, Irak en Syrië. Vóór Oekraïne had het
moderne Rusland dat niet gedaan. Maar de op regels gebaseerde orde, in
tegenstelling tot het internationaal recht, geeft Stoltenberg de
mogelijkheid om aan te voeren dat Rusland de regels heeft overtreden
maar de VS en de NAVO niet, omdat de regels gaandeweg worden verzonnen
zodat de Verenigde Staten er altijd binnen vallen en Rusland er altijd
buiten. Onder de ongeschreven, op regels gebaseerde orde worden regels
toegepast als ze in het voordeel van de VS zijn, terwijl de VS wordt
vrijgesteld als dat niet zo is.
Amerikaanse en NAVO-steun voor Oekraïne kan te maken hebben met
Amerikaanse vasthoudendheid aan het handhaven van het op regels
gebaseerde systeem, maar de Verenigde Staten zijn geen handhaver van
internationaal recht.
Stoltenbergs derde reden om door te gaan met de oorlog in Oekraïne
komt rechtstreeks uit het Amerikaanse script: “… we moeten ze blijven
steunen, ook in de wetenschap dat hoe sterker Oekraïne is op het
slagveld, hoe sterker het handvat zal zijn aan de onderhandelingstafel.”
Dat punt is gepasseerd. Oekraïne bevindt zich in een zwakkere positie
op het slagveld dan voor het tegenoffensief. Rusland wint de landoorlog,
de uitputtingsslag op wapens, de uitputtingsslag op levens en de
technologische oorlog. Oekraïne had een betere plaats aan de
onderhandelingstafel in de eerste weken na de invasie, toen het
politieke Westen hen beval om te stoppen met onderhandelen. Een jaar
geleden bevonden ze zich in een betere positie toen ze gebieden in
Kherson heroverden vóór het tegenoffensief. In plaats van de positie van
Oekraïne op het slagveld of aan de onderhandelingstafel te versterken,
lijkt het steunen van de voortzetting van de oorlog Oekraïne in een
steeds zwakkere positie te brengen. De voorwaarden die Oekraïne vandaag
krijgt aangeboden, zijn waarschijnlijk veel slechter dan de voorwaarden
die aan het begin van de oorlog werden aangeboden. En morgen zullen ze
waarschijnlijk nog slechter zijn.
Stoltenberg
zegt dat “als je een onderhandelde, vreedzame oplossing wilt, die
ervoor zorgt dat Oekraïne zegeviert als een soevereine, onafhankelijke
natie, dan is de beste manier om daar te komen het blijven geven van
militaire steun aan Oekraïne.” Maar het is niet oorlog die de
soevereiniteit van Oekraïne zal garanderen. Zoals Lavrov onlangs aangaf,
erkende Rusland de soevereiniteit van Oekraïne op basis van een
onafhankelijkheidsverklaring en een grondwet die de neutraliteit van
Oekraïne en zijn niet-lidmaatschap van de NAVO vaststelde, en Rusland
zal dit blijven doen wanneer deze voorwaarden opnieuw worden ingesteld.
De beste manier om de territoriale integriteit en soevereiniteit van
Oekraïne te garanderen is niet om het te helpen vechten voor het recht
om lid te worden van de NAVO, maar om het aan te moedigen te beloven
geen lid te worden van de NAVO.
Tot slot toonde Stoltenberg de hypocrisie van de NAVO niet alleen
door wat hij zei, maar ook door wat hij niet zei. Als de woorden die
Stoltenberg zei bedoeld waren om Westerse oren te bereiken, dan zullen
de woorden die hij niet zei het luidst klinken in Oekraïense oren.
Hoewel Oekraïne deels vecht voor het recht om lid te worden van de NAVO,
is dat het enige dat Stoltenberg Oekraïne hypocriet genoeg niet heeft
aangeboden. De “geallieerden hebben de laatste keer op de NAVO-top met
alle aanwezige leiders in Vilnius” keer op keer verklaard dat ze
Oekraïne zullen “steunen”, dat ze hun steun aan Oekraïne zullen
“opvoeren”, dat ze Oekraïne zullen “helpen … om hun leger te
moderniseren” en dat ze zullen “zorgen voor volledige interoperabiliteit
tussen de Oekraïense strijdkrachten en de NAVO-strijdkrachten”. Het
enige wat Stoltenberg niet zei dat de NAVO Oekraïne heeft aangeboden is
lidmaatschap van de NAVO.
Oekraïne zou moeten vechten om de nadruk die de NAVO legt op het
recht van een land om zijn eigen bondgenootschappen te kiezen en zich
bij de NAVO aan te sluiten, zonder dat het lidmaatschap van de NAVO
wordt aangeboden. Dat is de laatste hypocrisie die volledig tot uiting
komt in Stoltenbergs commentaar aan verslaggevers.
*Wat betreft de massamoorden op de etnische Russen in Oekraïne hier
nog eens de belangrijkste redenen waarom Rusland Oekraïne is
binnengevallen (en het kan niet vaak genoeg worden gezegd gezien de enorme eenzijdige vloedgolf aan
valse anti-Russische propaganda in het westen): Rusland heeft voor de inval in Oekraïne al een paar decennia met zich laten sollen door de VS en de
meeste andere westerse NAVO-lidstaten (die de smerige aars van Washington met
grote graagte likken)… Echter je kan een wereldkernwapenmacht lang
tarten maar uiteindelijk zal zo’n macht ingrijpen…… De oorlog in
Oekraïne is dan ook volledig te
danken aan de machinaties van Washington en haar slaafse NAVO-partners
en dat
gaat nog heel wat verder dan alleen de door de VS georganiseerde,
geregisseerde en met 5 miljard dollar gefinancierde coup van 2014 tegen de democratisch
gekozen Oekraïense regering Janoekovytsj…… Terwijl het agressieve
terreurbondgenootschap NAVO bij
oorlogshandelingen altijd onder opperbevel staat van de VS, ofwel de
NAVO fungeert als een extra terreurleger van de VS…… De volgende opsomming bevat de redenen voor de Russische inval in Oekraïne, een opsomming die ik overnam uit een ander bericht
(maar op 15 februari 2023 heb ik een extra punt [zie het vierde
hieronder weergegeven punt] toegevoegd aan dat eerder geplaatste
bericht) Deze intussen vaker aangepaste
opsomming gebruikte ik voor het eerst in het volgende bericht: ‘Ook GB wordt geregeerd door misdadigers en grote bedrijven die lak hebben aan vrede en de volksgezondheid‘ De belangrijkste redenen voor de Russische inval in Oekraïne:
Ten eerste: door de geschonden
(volop bewezen) overeenkomst tussen de voormalige Sovjet president
Gorbatsjov en o.a. de destijds Duitse premier Kohl, zijn minister van
buitenlandse zaken Genscher en vertegenwoordigers van de regering Bush (de oude Bush),
de overeenkomst dat de NAVO zich niet zou uitbreiden richting
Moskou…… (geschonden door de VS en de oorlogshitsers van de andere
NAVO-lidstaten) Zie o.a: ‘NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)
Ten tweede: door de opstand en
staatsgreep die de VS voor en tijdens 2014 bewezen in Oekraïne heeft
georganiseerd, geregisseerd en gefinancierd (met 5 miljard dollar). Men
hoopte dat Rusland daarop De Krim zou annexeren, maar daar stak de
bevolking van dat schiereiland een dikke stok voor door een referendum
te organiseren voor aansluiting bij Rusland, men was tegen de
staatsgreep tegen de door hen democratisch gekozen president
Janoekovytsj en wenste niet onder de corrupte neonazi-juntaleider
Porosjenko te leven (die door de VS werd geparachuteerd als ‘president’
van Oekraïne)….. Het door internationale waarnemers als eerlijk en
goed beoordeelde referendum werd door 80% van de bevolking gesteund, een
bevolking bestaande uit de oorspronkelijke bevolking van De Krim,
etnische Russen en Oekraïners!!! (hetzelfde geldt voor de zich van
Oekraïne afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk, die daarna 8 jaar
lang werden gebombardeerd door nazi-bataljons van het Oekraïense
leger….)
Ten derde: wat volgt uit het vorige punt:
de 8 jaar lang durende bombardementen op de burgers van de volks
republieken Luhansk en Donetsk, waarbij meer dan 14.000 mensen omkwamen
(volgens de VN, eerder hield ik 13.000 moorden aan)
ofwel deze werden vermoord, waaronder vooral etnische Russen….. Voor de
Russische inval in Oekraïne heeft de regering Zelensky haar nazi-troepen
opdracht gegeven om de aanvallen op de staatjes Luhansk en Donetsk te
verhevigen, ofwel een grote troepenopbouw met zware wapens >> daar
lulde men niet over in het westen, nee dat Rusland daarop meer troepen
naar haar grens met Oekraïne stuurde leidde tot felle (uiterst
hypocriete) reacties in het westen…… Hier moet nog aan worden
toegevoegd dat Oekraïne na de coup van 2014 een groot aantal etnische
Russen heeft vermoord, het enige nog toegestane tv station, een
staatszender, riep zelfs op tot een genocide op etnische Russen en hun
kinderen:‘Rutte gaat Zelensky niet aanspreken op oproep tot genocide: ‘Dit is gewoon een misdrijf!’‘ (!!!!) (een artikel van Nine For News) Op
de enige Oekraïense tv zender die nog is toegestaan heeft men opgeroepen elke Rus te
vermoorden, zelfs de kinderen, ofwel een oproep om een genocide uit te
voeren op de etnische Russen in Oekraïne, die daar een grote minderheid vormen….. Rutte stelt niet te weten of dit
waar is, terwijl hij dat zo kan laten uitzoeken, maar laat dat dus
achterwege en weigert dus om Zelensky daarop aan te spreken……. En zie wat dat betreft:‘Oekraïne: Facebook en Instagram staan oproepen toe tot moord op Russen‘ (!!!!) Genocide hoort niet thuis in een democratie om het maar zachtjes uit te drukken…….. Zie wat dat betreft ook:Neonazi bevolking en
‘regering van Oekraïne’ roepen op tot vermoorden van etnische Russen
(die al generaties in Oekraïne wonen….)‘
Ten vierde:
dom genoeg ben ik dit punt telkens weer vergeten bij deze opsomming,
maar wat zoals je zal zien uitermate belangrijk is voor het ingrijpen
van Rusland: de akkoorden van Minsk waarbij ook Rusland partij
was en waaraan Oekraïne zich niet heeft gehouden >> de corrupte
fascist Porosjenko, destijds door de VS geïnstalleerde juntaleider van
Oekraïne, stelde vlak na ondertekening zich er niet aan te zullen
houden….. De westerse media en politiek durfden ook toen keihard te
liegen en die keer dat de afgescheiden staatjes zich niet aan die
akkoorden hielden, terwijl juist die staatjes en Rusland de partijen
waren die ten onrechte geloofden in die akkoorden…… Onlangs heeft
oud-president van Frankrijk Hollande toegegeven dat hij en Merkel, die
deelnamen aan de besprekingen die voorafgingen aan die akkoorden, deze
akkoorden niet serieus namen, maar Oekraïne tijd wilden geven in de
zwaar ongelijke strijd tegen de afgescheiden staatjes…… Moet je
nagaan……
Ten vijfde:
door de al jarenlang bijna het jaarrond durende militaire oefeningen van
de VS en de rest van de NAVO langs de Russische westgrens (waar zelfs
op het binnenvallen van Russisch grondgebied werd en wordt
geoefend)……
Ten zesde: de militaire oefeningen die
de NAVO laatste jaren heeft gehouden in Oekraïne uiteraard met het
Oekraïense nazi-leger, terwijl men eerder de wereld wijs probeerde te maken dat
Oekraïne niet zou toetreden tot de NAVO…… ha! ha! ha! ha!
ha!
Ten zevende: het VS ‘raketschild’ in Polen, Roemenië
en Tsjechië, een schild zogenaamd tegen raketten uit Iran en
Noord-Korea, terwijl de afzonderlijke raketten van dat schild in een
zeer korte tijd kunnen worden voorzien van meerdere al aanwezige kernkoppen, waarmee
men Russische miljoenensteden kan vernietigen…. (dat zou Rusland eens
moeten proberen in Canada en Mexico voor de grens met de VS…….) En
zie ook de berichten onder de volgende links (sommige links zal je
hierboven ook terugvinden, echter te belangrijk om niet ook hier te
noemen//////):
** Het Haags Centrum voor Strategische Studies >> HCSS >> The Hague Centre of Strategic Studies, tevens lobbyorgaan voor: -de wapenindustrie, -agressieoorlogen van de VS en -de NAVO, een ‘centrum’ dat wordt betaald met ons belastinggeld…..
‘Oekraïne geeft toe: sinds begin oorlog flink aantal Russische propagandisten vermoord‘
Telegrof artikel, waarin onder andere het bedreigen met de dood van
iedereen die negatief over Oekraïne durft te schrijven, waar ook ter
wereld…… Je bent al een Russische propagandist
als je berichten schrijft over het grote aantal nazi’s in het Oekraïense
leger en over de massamoorden op etnische Russen door dat leger, zoals
de al 9 jaar durende bombardementen op de afgescheiden staatjes in het
Oosten van Oekraïne, één van de redenen voor de Russische inval in dat
fascistische land…..
‘SCOTT RITTER: Twitter Wars—My Personal Experience in Twitter’s Ongoing Assault on Free Speech‘ Lezen mensen!! Scott
Ritter is één van de deskundigen die het massamoord verhaal in Boetsja
(Bucha) naar de prullenbak verwees, daar op de beelden uit die stad
waarop lijken waren te zien op straat, deze na een fiks aantal dagen te
hebben gelegen (de Russen waren al dagen eerder vertrokken) niet waren
opgezwollen en opengebarsten, wat normaal wel zou zijn gebeurd……
Ofwel die massamoord is in scene gezet, terwijl intussen bekend is dat
de neonazi’s na het vertrek van het Russische legeronderdeel alle
burgers hebben vermoord die voedselhulp van de Russen hebben
aangenomen……. Zoals iedereen zou kunnen weten dat het nazi-Azov-bataljon in de
staalfabriek in Marioepol burgers als gijzelaars heeft
vastgehouden >> getuigenissen te over…..
‘Insanity leads us into tyrrany.‘ (een
video van 3.13 min. die van toepassing is op: de oorlog in Oekraine, de
Coronavaccins en de 15 minutensteden >> zien mensen!!)
‘Het VS wereldrijk is gebouwd op ideologische propaganda die de ogen van de westerse bevolkingen gesloten moet houden‘ (!!!!) Onder andere over het feest in de Oekraïense ambassade in Washington
gesubsidieerd door wapenfabrikanten uit de VS met: Raytheon, Lockheed
Martin, Northrop Grumman, and Pratt & Whitney…… Je behoeft je
niet af te vragen of er vertegenwoordigers van deze doodsindustrie
aanwezig waren op dat ‘feest’, uiteraard waren die aanwezig niet zo gek
als je bedenkt dat de wapenfabrieken (inclusief die voor rollend, varend
en vliegend oorlogstuig) nooit zoveel hebben verdiend dan aan de oorlog
in Oekraïne……. Het is zelfs zo dat ze met de productie de tekorten
aan wapens bij de VS en haar slaafse NAVO-partners niet bij kunnen
werken door de grote giften van oorlogstuig aan Oekraïne, het land onder
Zelensky dat zo’n derde van de wapens doorverkoopt aan iedereen die
maar wil kopen, zelfs aan terreurgroepen en daarover is men ook ongerust in de VS…….
‘Oekraïne: Zelensky en het westen onder aanvoering van de VS, wijzen het door Rusland voorgestelde orthodoxe kerstbestand af…..‘
Het zoveelste teken dat de VS faliekant tegen een vredesverdrag met
Rusland is, eerder al liet Zelensky op voorspraak van de VS weten dat er
alleen over vrede kon worden gesproken als Rusland zich geheel uit
Oekraïne terugtrok, ook uit De Krim terwijl daar de voor Rusland heel
belangrijke marinehavens liggen voor de Zwarte Zeevloot, kortom een
totaal belachelijke eis waar Rusland uiteraard niet op kon ingaan……
Eerder was het Rusland die als enige in de vredesakkoorden van Minsk
geloofde, de Franse ex-president Hollande gaf een paar maanden geleden///// toe
dat hij en bondskanselier Merkel destijds alleen de boel probeerden te
rekken en de zwaar corrupte fascist en juntaleider Porosjenko liet als zijn opvolger Zelensky bij
ondertekening al weten dat Oekraïne zich niet aan de akkoorden zou
houden…..
‘Tweede NAVO-lidstaat vecht in Oekraïne tegen het Russische leger…..‘ Er is in feite al sprake van een hete oorlog tussen de VS en Rusland in
Oekraïne daar speciale troepen va de VS al langere tijd op Oekraïens grondgebied
meevechten met het nazi-leger van dat land, voorts is er in dat land al
maandenlang een heel leger van CIA agenten aanwezig…….
‘OPEC verlaagt onder
druk Saoedi-Arabië de oliewinning met 2 miljoen vaten: energie sancties
van EU tegen Rusland komen terug als boemerang‘ Ten tijde
van het schrijven van dit bericht dreigde
Biden met sancties aan het adres van Saoedi-Arabië, daar hij eerder
tevergeefs die reli-fascistische dictatuur bezocht voor een verlaging
van de olie- en gasprijs door juist meer te produceren….. ha! ha! ha!
ha! ha! Saoedi-Arabië (S-A) dat qua geweld, ook tegen vrouwen in eigen
land oneindig veel verder gaat dan Iran, verder zou dit land moeten
worden gesanctioneerd onder andere voor het uitvoeren van een
genocide op de sjiitische bevolking van Jemen (dat zou Rusland moeten
proberen en let wel >> de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk helpen
naast de andere Golfstaten S-A met het uitvoeren van die genocide….)…. Echter er
worden geen
sancties ingesteld tegen de terreurstaat S-A, integendeel men doet maar al
te
graag zaken met die bloedige reli-fascistische dictatuur…. (een
dictatuur die wordt geleid door het koningshuis van dat land, een
koningshuis waarmee ‘ons koningshuis’ vriendschappelijke banden
onderhoudt….)
‘Olaf Scholz, de Duitse premier, naar het ‘vredelievende’ Saoedi-Arabië en andere Golfstaten voor leveringen van ‘duurzaam LNG’‘ (!!!!)
Onbegrijpelijk ook dat men wel LNG uit de VS koopt, maar Rusland
uitsluit van levering (en dan Rusland beschuldigen van het gebruik van
energie als wapen…..), terwijl de VS alleen deze eeuw al meer dan 5
miljoen mensen heeft vermoord, in 4 illegale oorlogen (en de militaire
steun voor oorlogen in Afrika), oorlogen die daarnaast miljoenen mensen
op de vlucht hebben doen slaan en die vreselijke verwoestingen tot
gevolg hadden >> echter daarvoor niet één enkele sanctie……….
‘Rusland zou kerncentrale Zaporizja die het bezet houdt zelf bombarderen: hoe geloofwaardig kan dat zijn‘
(!!!!) Ongelofelijk dat men in het westen deze overduidelijke leugen van de
Zelensky propagandamachine gelooft dat zegt dan ook genoeg over de
hersenspoeling van de westerse volkeren met de enorme golf aan
anti-Russische propaganda…. En dat beste bezoeker zegt genoeg over de
valse westerse media en politiek……
‘Massa executie van 81 mensen in Saoedi-Arabië: aandacht in (hysterische) westerse media nul komma nada!!‘
(!!!!) Die
media waren de afgelopen maanden te druk met het maken van
valse anti-Russische propaganda!! Vergelijk dat eens met de situatie in Oekraïne, terwijl de Saoedische
terreurcoalitie al jaren een genocide uitvoert in Jemen die aan minstens
500.000 mensen het leven moet hebben gekost, begin vorig jaar (2021) werd al bekend
gemaakt dat minstens 100.000 kinderen zijn omgekomen in Jemen door de
blokkades van die terreurcoalitie, blokkades die op zee mede worden
uitgevoerd door de VS…….
‘Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ (!!!!) Sinds de Russische inval in Oekraïne (het is bij deze toevoeging 21
juli 2022) hoor je nog amper leugens over Russische cyberaanvallen,
terwijl westerse ‘deskundigen’ van oorlogshitsende denktanks al kort na
de invasie stelden dat Rusland dit middel nog veel vaker zou
gebruiken tegen het westen….. Het is dan ook zo dat vooral vanuit Oekraïne werd gehackt
en niet door etnische Russen!! (er wordt trouwens ook vanuit Nederland
veelvuldig gehackt in het buitenland….)
‘Oekraïne meldt ‘flagrante schending’ akkoord van Minsk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Eind
2022 gaven de destijds Franse president Hollande en Duitse
bondskanselier Merkel toe dat ze deze besprekingen niet serieus namen en
hun medewerking gaven om Zelensky en zijn kliek meer tijd te geven (om
de afgescheiden staatjes in Oost-Oekraine te vernietigen!! Terwijl ook
Oekraïne deze ‘vredesbesprekingen’ aan de laars lapte…..)
Het huidige Oekraïne niets te maken heeft met een democratie dan
wel enige vrijheid voor de burgers, waarover men in het westen keihard
liegt dat ‘we’ de vrijheid en democratie in Oekraïne moeten verdedigen,
een ieder die een beetje moeite doet kan weten dat dit een keiharde
leugen is…. In Oekraïne zijn de meeste politieke partijen
verboden, vakbonden zijn verboden en de pers ligt aan de ketting van de
Zelensky junta, waar sinds 2014 een aantal journalisten zijn vermoord,
op straat in elkaar geslagen, gemarteld en/of gevangengezet……. Zie
verder onder andere:
Let
op!! De
ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik
onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de
normale weg, doe dit dan via het mailadres:
trippleu@gmail.com, ik zal jouw reactie dan opnemen onderaan in het
bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik
jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht.
Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.